TelefonFoto: Reigo Teervalt
Lugejakiri
22. jaanuar 2020, 10:41

Lugejakiri: ahistaja helistab pidevalt mu töötelefonile (11)

„Iga päev, kui ma tööl olen, siis heliseb mu telefon kurjakuulutavalt. Ei, asi pole selles, et mulle mu töö ei meeldiks. Ma ootangi kõnesid klientidelt, aga minu ellu on tekkinud ahistaja, kes teeb mulle igapäevaselt vastikuid kõnesid,“ kurdab Anne.

Naise sõnul on tal vist juba ärevushood, sest tajub telefonihelinat ähvardusena.

„Päevas mulle esimest kõnet tehes on tal kindel komme – ta alustab alati ümisemisega. Hääle järgi võiks arvata, et tegu on pigem noorema inimesega. Minu küsimustele, palvetele ja ähvardustele ta ei reageeri. Pärast ümisemist ta vaikib, koputab ja nagu ägiseks. Siis algab see kõige haigem osa – ta hakkab torru hingeldama,“ kirjeldab Anne oma õudusi.

Abi polevat ka sellest, kui ta kõne katkestab.

„Ta helistab uuesti ja kõik kordub. Ta peab kõik need kõned justkui tehtud saama, et rahuneda. Ma ei oska muud arvata, kui seda, et tegu on haige inimesega. Ma pean vähemalt kolm-neli taolist kõnet päevas kuidagi vastu pidama, sest muidu ta jääbki helistama. Katkestamisest pole lihtsalt kasu! Ei jäta ta helistamist ka siis, kui ma toru ei tõsta. Lõpuks on endal häda käes, sest hullu asemel võib mõni klient mind üritada tabada. Otsene ülemus pole end väga mu murest kõigutada lasknud. Soovitab, et ärgu ma tehku välja, vaid keskendugu tööle. Et olevat ennegi igasugu hulle helistanud. Aga mind see ikkagi ei lohuta, sest tema ei pea iga päev telefonis kellegi hingeldamist kuulama,“ tunnistan naine, et on isegi mõelnud töökohta vahetada.

„Telefonile vastamata ma ei saa jätta, aga keegi lahendust kah ei paku,“ ütleb Anne.

Sellistel puhkudel tasub küsida nõu Ohvriabi kriisitelefonilt 116 006.

Teenus on helistajale tasuta ning abi on tagatud ööpäevaringselt.