Foto: PantherMedia/Scanpix
Lugejakiri
25. september 2019, 10:14

Lugeja küsib: milline allahindlus sind poodi meelitab? (51)

„Vaatan reklaame ja imestan, et keda need poed küll poodi üritavad meelitada. No mis soodustus on 20 protsenti hinnast?! Nalja teete või! Selline pakkumine ei pane isegi pead selle poe suunas pöörama,“ kirjutab 44aastane Kaimar.

„Õnneks on osad poed taibukamad. Leidub ka neid, kes teevad ikka 40 ja 50 protsenti soodukat. Aga vähesed. Kui selline pakkumine on, siis on pood ka rahvast täis. Okei, ehituspoodide puhul mõjub juba see 30 ja enam protsenti, aga 20 protsenti inimesi küll poodi ei too,“ täpsustab ta.

„Ka need on korralikud pettumused, kus reklaamis lubatakse allahindlust kuni mingi protsendini. Seal lause lõpus võib ju suurem protsent olla, aga enamasti on kõige soodsamaks hinnatud ese, mida enamus meist ka tasuta ei taha ega vaja. Ikkagi on arusaamatu, miks Eestis ei suudeta korralikke allahindlusi klientidele pakkuda. Ka suured poed ja ettevõtted. Kui ikka pakutakse suure raha eest tooteid, siis võiks ka allahindlused vastavad olla,“ pahandab Kaimar.

Kas ka sina jälgid poodide sooduspakkumisi? Milline allahindlus oleks see, mis motiveeriks sind poodi minema?