Suhted

12 AASTAT KANNATUSI: õudne kooselu vägivaldse naisega (235)

LISA KOMMENTAAR

Ä TO22. juuli 2019, 14:44
Ä jutule kas olete pärit Aafrikast, kas Teid ei söödud pulmas ära, oh ei keegi pole TEID naiseks võtnud,nii et ei tea pulmadest midagi.Aga õudne kui inimsööjad ringi liiguvad Eesti Vabariigis Huvitav kust kaudu Teid ilmale toodi.Kas ema südant...
KARL äi22. juuli 2019, 14:37
Tere ! Kas emasid võib solvata? Kas moderaator teab seda või tema pärit? Kust kohalt?
Karl äi22. juuli 2019, 14:35
Uhuu, kes need need mehed ja naised on üles kasvatanud ikka emad, nõnda nimetatud ämmad.Kui Teil on mees keda veel peksta siis ikka olge tänulik ämmale kes Teile mehe on kasvatanud! Mehe ema ongi kõige suurem sugulane, ilma temata ju Teil meest ei ole ja pajudel jobudel kelle kulul elada!Ahvist ei ole veel keegi arenenud ja ka Teie enda lapsed!või need on ahvist või hoopis naabrimehelt ja sellel on või oli ka ema. nii et jätke emad rahule , või pole Teile emaks olemist osaks antud! Ja kõik tuleb Teile endale elus tagasi! KAS ema südant tunned sa ......?
jaaa22. juuli 2019, 11:12
ka mina elsin koos emaga, kes mulle kasevitsadega NAHA peale lõi, seega pada sõimsb katelt,see kehtib just venelaste puhul
juga22. juuli 2019, 01:12
Väga loll jutt. Saan aru, et korra elus võib mingi asi üle käte minna. Aga ei mõista neid vingumisi, et mees või naine on aastaid vägivaldne. Sellisel juhul oled ise süüdi, kui ei märka ära minna.
21. juuli 2019, 18:14
Mida sa mehike virised, elasin lausa 28 aastat, kuid kui kannatus katkes!
ämm soodakse aafrika suguharude kommete kohaselt pulmas pidusoogiks21. juuli 2019, 20:39
enamus ei raagi ju ammade/emade terrosrist , koik puuavad viisakad olla ja labi kaia niipalju kui vanemad soovivad
Aul18. juuli 2019, 06:01
Presidedent võitleb ju nüüd vägivallatsejate vastu nii füüsilste kui vaimste tegelatega pöörduge tema poole ja rahu majas.kõigele peab ju kunagi lõpp tulema!
17. juuli 2019, 10:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eino Taruk17. juuli 2019, 14:31
Sa muidugi pingutad üla. Purjus naiste pataljone polnud, mida ei suutnud vallutada mehed, seda suutsid veel vähem purjus naised. Naiste julmust sai meeste omaga võrrelda koonduslagrites ja võiks öelda, et sood oli selles suhtes enam vähem võrdsed. Kullakaevajaid pole nii palju, aga nad on väga nähtaval oma jultumusega, alati käepärast ja seepärast jääb mulje, et neid on meeletu hulk. Muide omaette probleem kaasaja edukad naised, õigemini nemad on probleem enda jaoks, nad lihtsalt ei leia kedagi...
Tarukile25. juuli 2019, 18:30
Edukad naised elavad, selle asemel, et endile mingit räuskavad türanni või vastupidi, hooldatavat äput, kaela otsida.
Ewa27. juuli 2019, 13:22
Eks hea nu.. i eest nutleb ikka maksta. Muidu mehed pistke üksteisele sinna tagumisse auku
lugeja16. juuli 2019, 16:35
Mees sai tunda seda, mida tunnevad tuhanded naised. Erand kinnitab reeglit. Loodan et tal jätkub empaatiat näha asja laiemalt, kui vaid iseenda mätta otsast.
See ei ole kaugeltki erand. 18. juuli 2019, 03:05
kahjuks19. juuli 2019, 17:47
on see nii. isegi kannatanud vägivaldse naise läbi. praegune surve meestele ei ole samuti soodne, vägivaldsed naised saavad vaid vel vägivaldsemalt käituda.
Noh metoo kisajad16. juuli 2019, 16:18
mis teil nüüde öelda on?Naised ongi vägivaldsed
Jah17. juuli 2019, 09:09
Ühtegi naist pole sinu arust kunagi vägivaldselt koheldud ega vägistatud? Mõttehiiglane.
alberto16. juuli 2019, 13:59
Raske juhus siis selle mehega. Tegemist pole siis lihtsa näffitsemise ja tänitamisega (mille vastu saab iga tugevama närvikavaga mees ennast ise eelnevalt vaktsineeerida), vaid lausa hullu terroriga.
probleem 16. juuli 2019, 07:51
probleem on sinu valikus. Ja see on sinu teha. Kui valid, siis on võimalus, et saad hea abikaasa. Valik tähendab , et võtad aega, ei pea üliseksikust, alkoholilembust, ülbet üleolekut, teiste halvustamist, bravuuritsemist, lohakust, ebaausust, selle "püssi" meeldivateks külgedeks. Et vaat sellega oleks elu lõbus ja vaba. Sa arvad, et ON armastus ja kui armastab sind, siis sa kasvatad ta kohe leebeks teistega arvestavaks, andestamisvõimeliseks, töökaks koduhaldjaks. Unista edasi ja kanna oma rumalat valikut kui jõuad.
õige probleem16. juuli 2019, 13:45
Tuleb teha valim 6-13 isikust ja siis neist parim välja selgitada. Muidugi ei tohi ununustada trikoovooru ja IQ testi.
Naine 4915. juuli 2019, 18:46
Ebameeldivaks muutus ka antud viisakas tutvumisportaal,mis lubab panna vastavaid pilte(mitte alasti kuid teatud teemale vihjavad pildid).Üks normees isegi kirjutas et mida ma imestan,noortel naistel raha vaja aga meestel omad vajadused ja raha pole piisavalt. Arvas et raha ruulib,armastust ei ole. Elu on tõesti muutunud teistsuguseks. Üks gei kirjutad kas oleksin nõus hakkama surrogaatemaks....mõtlesin et maailm on hulluks läinud.
Tai ja Jaapan 15. juuli 2019, 18:16
tegelikult on nad laisad , need Tai naised . Aasialannad on iseloomu poolest kavalad ja ussitajad !
vanamemm15. juuli 2019, 09:50
Vägivaldne, domineeriv, hüsteeritsev, kaagutav, hoolimatu, laisk, vamp ---pole olemas ja ei käi kokku üldise "euroopaliku" hoiakuga. Hea, et see artikkel ilmus, muidu ongi nii, et vaesed naised aina kannatavad ja halvad mehed ainult peksavad. Tekib küsimus, kes neid poisihakatisi halbadeks meesteks kasvatavad? Kodus emme, lasteaias kasvatajatädi ja koolis naisõpetaja!
Jah15. juuli 2019, 11:33
Kasvatavad ju ainult naised? Kus mehed on, kui nende pojad kasvavad?Ja kas mees tutvumise ajal ei näe, et naine on vägivaldne, domineeriv, hüsteeritsev, kaagutav, hoolimatu, laisk, vamp? või pole tutvumiseks aega, kohe vaja esimene ettejuhtuv koju voodisse viia?
noh, mida teha14. juuli 2019, 22:54
Väljapääs on ehk see, et tuua naised näiteks Taist. Need on töökad. Eks neile võivad ka valged mehed meeldida ja vähemalt esialgu ei oska sõimelda. Saavad lapsed pilusilmad, siis saavad. Harjume ära.
mõte on kiita väärt.14. juuli 2019, 23:47
aga mina Taist ei tooks, sest on paremaid. Mina tooks naise Jaapanist. Kenad, kuulekad ja omavad geiša koolitust. Oskab erinevatel teemadel vestelda, on alati meeldiv, uje ja mõistab mehe vajadusi. Ega siis elu ainult ke-pis seisne, vaja on ka lihtsalt ja rõõmsalt elada.
Q15. juuli 2019, 00:06
Orjataride ja orjapidajate vahel olekski vaja just täiskasvanuliku iseseisvusega naine leida.
aga aga15. juuli 2019, 23:23
Mina tooks naise Kirgiisiast. Soovitan soojalt ka teistele eesti meestele.
tasakaalu tagasi14. juuli 2019, 21:39
ter_ror tuleb kord ühelt siis jälle teiselt poolt ja siis leiavad veel kolmandadki ja halvimal juhul nn sõbradki,kel oma pereelu - teiste oma tuksi keerata! Ei tasu tulla rääkima et *tahetakse aidata* ,see suht tihti vaid ühepoolne ja peaasi et ikka ve_rd ja vatti näeks! Julmad ja eks igal oinal - tegijal ja vahelesegajal on oma mihklipäev!
Mis14. juuli 2019, 20:36
Sellistele naistele annaks jalaga
veel üks variant14. juuli 2019, 20:36
kutsutakse slaavi mood- mees ja naine on mõlemad madalalaubalised ja teevad kõrvalehüppeid või kodus pidevalt tühistest asjadest terroriseerivad üksteist, vahe on selles-naine kaebab politseisse ja pärast on mõlemad voodis kangelased, drjahnut ja 100 ning seened. Kõik korras. Anna ja Janek - vägivald liidab hiljem ühtseks norka ja lukjanova. Seega ei saa rahvuslikku omapära lahendada 50 aastat segaperesid tervitanud riigist ja nüüd nimetatakse seda demokraatiaks ja tervitatakse ka segusid:). Tulemus aga areneb.
Slaavi muie14. juuli 2019, 22:08
Kas hakkas pjarem?Mjõtleks.Sai oma joma fjirma hüüdlause milleks on "madalalaubalised" välja käia.Kui teid huvitab siis see kirjeldab pigem teid endid,madalalaubalisi.
to Ära nüüd pahanda / 14. juuli 2019, 22:0018. juuli 2019, 03:15
seepärast on paremad suhted-et nad ei kaeble , see on neil tavaline . Vene ajal nr.13 bussis(kutsuti küüslaugu ekspress) Pae- Mustamäe, andis vant oma eidele vastu tahma,et see kavatses tema asemel istuda(palgapäev oli) ja kohad vahetusid :),Keskuse miilitsapunktis peatus buss -aga miilitsale ei esitanud naine kaebust ja käratas, mis teised segavad vahele, koju on vaja saada:)!
to Ära nüüd pahanda / 14. juuli 2019, 22:0018. juuli 2019, 03:18
vene ajal said venelased ikka oma naisi klobida nr.13 bussis-küüslaugu ekspressis igal palgapäeval ja Pae-Mustamäe buss kui peatus Keskuse p.miilista ukse ees, sai see sõimata ja mingit avaldust e tehtud. nemad ei kaeble niipalju kui eestlased
Heh14. juuli 2019, 20:13
Täna Stoomil käies nägin liputajat,kaineka vastas,äkki sama "ahistatu"
Hoh14. juuli 2019, 20:50
Käisid kainekast oma meest ära toomas või?
Sirje14. juuli 2019, 19:40
Need vägivaldsed naised on madala haridusega ning ka ilmselt väga kerge elukommetega ei keeldu kunagi! Kui mees läheks endast välja ja raputaks siis jookseks kohe politseisse ja karistada saab mees.Lihtsalt tuleb niisugune naine kodust välja visata kui ela ühega ei ela ka teisega!NO, mehed olge mehed!
Ats14. juuli 2019, 22:25
Tõenäoliselt on hoopis üleharitud Tallinna naised. Ütlevad mehele, mis sa prigised siin, mul on 2 magistrikraadi, aga sina oled mingi loll tossike. Jumalaarmust lasen sul siin elada.
Aga15. juuli 2019, 11:34
Miks selline naine endale üldse koju viiakse?
Jojoba14. juuli 2019, 17:04
Miks sellised artiklid on tasulised? Ahnus?
Ando14. juuli 2019, 16:40
Ütlen veelkord,kui te olete naisterahva sussi alla sündinud,ei maksa hiljem itketä.
Hubert Osulast14. juuli 2019, 19:49
Ma olegi säändene, õkva sündunu naasterahva tuhvli alla sobinush. Aga ma äi ike. Hää umm olla.
jaan puskar14. juuli 2019, 16:17
nagu ütles poetaga Kusta :"et ei ole loomast ullemat ,kui laulatatud naine "
see muie14. juuli 2019, 13:23
tore oleks, kui räägiksid puhtas eesti keeles
Minni14. juuli 2019, 13:02
Mina kannatasin aastaid oma mehe psühhilise vägivalla all. Ükskord viskas nii üle, võtsin oma lapsed ja läksin lihtsalt ära. Oleksin pidanud kohe minema, kuid lootsid,et inimene muutub paremaks. Seda kõike lubades. Kuid ei muutu.
Alberto14. juuli 2019, 13:35
Kehv naine oled, kui oma psühhoterroriga mehe omale alla jääd.
Raisk14. juuli 2019, 18:35
Olejks sinu taoliseid rohkem, kel kuhugi minna oleks, enamus puksib mehed tänavale
Q14. juuli 2019, 22:27
Selle jutu järgi oleks küll Minni poolt.
14. juuli 2019, 12:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ära plära14. juuli 2019, 17:02
Mul kaks kogemust, kui naine läks heast elust täiesti segi. Ülbeks, ahneks, üha rohkem nõudlikumaks ja äärmiselt armukadedaks. Mõlemad olid äärmiselt kenad ja sugugi mitte lollid. Midagi polnud teha- ma loobusin, et mu elu ei lõhutaks. Kahjuks on mõlemast saanud alkohoolikud. Nii mõnigi kord mõtlen, et ehk rikkusin mina nad ära, luues neile äärmise turvalisuse ja heaolu?
vanaema14. juuli 2019, 11:36
Viga selles ,et ei teata mis on armastus. Seks huvitab köigepealt, kuid see ei seo . Vanasti kihluti , nähti kes ikkagi on see tegelane ja peale seda heideti yhte.
vanaisa14. juuli 2019, 12:02
vanasti abielluti vastavalt varanduse suurusele ja staatusele. Naljalt ei juhtunud, et perepoeg oleks teenijatüdrukuga abiellunud. Kas täna näed , et pankuri poeg abiellub Maksima müüjaga ?
inimene14. juuli 2019, 11:31
Toopärast ongi palju vabu mehi , kes ei taha kuuldagi naisevõtust või kooselust. Korra juba tüütu rahanuiaja-kiljuja kõrvalt minema pääsenununa vajab mees pikka aega, et taastuda.
normaalne naine14. juuli 2019, 11:05
mehed, kes tõsiselt naiste terrori all kannatavad, ärge häbenege abi küsida, missest, et naine kõrval kaagutab kogu aeg, et mis mees sa oled, täielik alandus, see ongi nende taktika, kannatama panna vaimselt, saage üle ja otsige otsekohe abi, meheks jääd sa nii-või teisiti
mina nii teengi14. juuli 2019, 23:54
kui kodus naiselt jälle sõimu osaliseks langen, panen soge pähe ja ruttan bordelli abi järele.
O14. juuli 2019, 10:33
Olen pidanud sellist elu elama. olin tund aega kauem tööl, oi mis kisa. Trennis käisin, kohe kisa. Jne.. Ise käis jõlkus teiste meestega väljas, nii kui midagi öelda julgesin selle peale, sain mina möla osaliseks jne. Nüüd maksan veel selle kõige peale elatist talle... Paraku räägitakse ainult meestest aga meil on väga palju hullemaid naisi või siis võrdsel tasemel. Selline naiste hoidmine tuleb tegelikult ära lõpetada, jäetakse mulje et ainult mehed on halvad. Mehed vb ei räägi, kui räägivad siis naised ajavad tagasi ja keegi ei usu mehi.
kule pehmo14. juuli 2019, 23:56
Mine koju ja löö kord majja. Kui vaja siis koini nii et naine oimetu. Usu see aitab ja sinu meheväärikus saab taastatud!
kindel retsept14. juuli 2019, 23:58
Kui märkad rahulolematuse ilminguid, ära jää pealtvaatajaks. Võta õhtul asi käsile. Koin i nii , et naine minestab. Usu see aitab ja sinu hea nimi saab ka ümbruskonnas taastatud.
14. juuli 2019, 10:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei16. juuli 2019, 15:41
15a. kannatusi direktorist naisega kes.!!!
RS214. juuli 2019, 09:50
Nõh sooneutraal/võrdõiguslased. Kuhu jäävad turvakodud meestele, mis? Ha-ha-ha-ha-haa
hehh14. juuli 2019, 16:45
Nooruspõlves oli mul turvakodu, elasin 1-si 2-lises korteris. Sõbrad-noored abielumehed tulid vahel minu juurde peitu. Mängisime mänge, vaatasie telekat, jne. Lahe oli. Vastu ööd või hommikul helistas põgeniku nutuse häälega naine, kas .... oli/on sinu juures. Mina vastu jah. Siis jäi neil süda rahule. Naisi tundsin ka hästi, eks need pärast siis ütlesid, et pistsid ilmaasjata oma mehe kallal nääksuma.
hehh14. juuli 2019, 16:55
Ma soovitan meestele, kel naine kukkub kodus märatsema, 2-3 päevaks kuskile ära sõita-lennata. Mitmed mu tuttavad tegid nii. Siis saab naine rahulikult kodus mõelda, ei tea, kelle juures ta nüüd on? Kas tulebki veel tagasi? Tegin hea söögi valmis, aga sööjat polegi? Ja ööuni on selline nagu ta on, kui üldse on.
dim16. juuli 2019, 15:45
Ma läksin ka ükskord kodust minema, kuu läks kuu järgi ja keegi ei tundnud huvigi, elas nagu lilleke lossis ja kui lõpuks koju tulin ja nõudsin lahutust ja maja müüki siis tuli selline pasarahe, et siiani helbin seda ja olen maailma kõige hullem mees. :) :)
14. juuli 2019, 09:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mul on üks sugulane,kelle hüüdnimi on VINGU! Ma ei tea isegi miks,aga siiamaani vingub!14. juuli 2019, 16:07
See on see,et inimesed on erinevad.Antakse kogu küla rahvale liiga palju lubadusi,aga midagi pole muutunud.See sugulane,keda hüütakse VINGUKS ,tal polegi aega vingu kätte jääda.Tal naine on,lapsed on,pappi on ja kõik on olemas.
Aga kuidas sellel VINGUL ka siis läheb,kellel see hüüdnimi pidi olema?14. juuli 2019, 16:17
Oi väga hästi.Naisega pidi 5-aastat abielus olema.Talle meeldib naisega rohkem öösiti aega veeta.Suitsu ta voodis kohe üldse ei tee.Miks? Ta kardab,et lendab koos naise ja voodiga õhku,lausa laest,katusest läbi -taeva poole.
moisei kikas14. juuli 2019, 09:41
kui naine öösel kiljub , siis päeval kilkab
tiukri kukk14. juuli 2019, 12:03
olen ka seda kiljumist katsetanud. Läheb päevake mõõda ja kilkamise asemel kuulen uuesti kiunu.
Naine14. juuli 2019, 09:30
peab teadma,et temapoolsele füüsilisele vägivallale järgneb viivitamatu vastus,mis ületab rünnaku vähemalt kümnekordselt!mees ei peaks naist iialgi lööma,kuid kui naine arvab endal sellise õiguse olevat,peab ta arvestama tõsiste tagajärgedega!
õige14. juuli 2019, 13:27
Tuleb vastata, kasutada mõnda maadlusvõtet naise vastu ja panna ta selili.
To õige14. juuli 2019, 22:55
Kui nii saab. Aga see aitab ainult ühe hoo maandamiseks, see ei ole tagajärg.
moisei kikas14. juuli 2019, 09:08
kord peab majas olema,naine peab toitma mehe ja kuus last , kui mees on lumehelbeke ja ei oska naelagi seina lüüa , siis millest me räägime , veel vähem naisele koha kätte näitamisest , toitumis ahelas.
Kertu14. juuli 2019, 08:59
Sooviks teada miks kommentaar ei sobi.Kes ennast puudutuna tundis`?
Kertu14. juuli 2019, 08:58
Miks neid lipakaid on meil niipalju.Ikka rohkem teise ja kolmanda ringi omad.Kui ei ela ühega ei oska ka teisega elada, heast ja korralikust naisest ei lähe keegi lahku.Miks mehed ei saa sellest aru, enamus neist naistest otsib ju kerget elu.Miks ta ise pole elus midagi saavutanud?Mehed pidi ju looduse kroon olema, olgu ka ise targemad et psühhi ohvriks lange!!!
no14. juuli 2019, 08:32
eriti mõni pedagoog!!!
14. juuli 2019, 10:30
Ando14. juuli 2019, 16:49
Elan oma pedagoogiga juba 35 aastat ja rahul.Vabandust,kui eksisin pedagoogide suhtes.
14. juuli 2019, 21:06
14. juuli 2019, 06:42
tee seda , ära tee seda, miks seda tegid, miks sa seda ei tee. on peresi kus õlu jääbki õhtul joomata.
Roosi14. juuli 2019, 08:27
mina treenisin oma mehehakatise juba paari aasta jooksul välja. Kui näiteks olen järjekordsest ööprallast väsinult koju jõudnud ja mehike vinguma hakkab , siis annan koheselt karmi käsu : Mine sinna , ei tea kuhu ja too koheselt seda, ei tea mida. Ja uskuge või mitte ta täidab selle korralduse täpselt ja viivituseta.
Ehh14. juuli 2019, 09:46
@Roosi15. juuli 2019, 00:04
Roosi15. juuli 2019, 06:38
Mille järele sa mu ära tundsid? Ega sa ometi Alatskivi Aksel ole ?
ed16. juuli 2019, 15:51
Masendav kui õlut ka juua ei saa... :( Ma olen 30aastat igapäev autoga sõitnud ja ei ühtegi avariid. Naisel on load 6aastat ja 4 mõlkimist aga mina kuulan koguaeg kommentaare kuidas ma sõita ei oska ja kuidas tegelikult tuleb sõita. Tuleb vist naisest loobuda muidu jääb varsti ka õlu joomata.
14. juuli 2019, 03:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
14. juuli 2019, 21:04
kas peetrus sa ka oma vägivaldse naise käest peksa?
Psüühhilise vägivalla naissoost ohver14. juuli 2019, 00:48
Vahet pole, kas naine või mees. Vägivald pole kunagi õigustatud. Psüühhiline on tihti hullemgi kui füüsiline, sest sellest ei jää konstateeritavaid jälgi. Tegelikult ei tohiks kunagi kannatada ja tuleks oma elust välja visata need, kes kannatusi valmistavad, aga see pole nii lihtne. Nad ju ei lähe! ja sinu sõprade ees mängivad nad ideaalseid partnereid. Paljud ei usu vägivalla intsidente enne kui nad seda ise oma silmaga ei näe. Aga paraku toimub enamus intsidente just nii, et keegi ei näe ...
mees14. juuli 2019, 00:39
millise sum oga se abielus oli,et jõud üle ei käinud?
Volli14. juuli 2019, 08:32
siis sa pole korralikku naisukest veel oma eluteel kohanud . Minu oma on 182cm kõrge ja 141cm lai. Kui aga minu ihumõõte vaadata (167cm ja 78cm) Siis sa enam nii ei räägiks.Oled alati valvel ja esimese temapoolse häälitsuse korral hõikan selge häälega " kuulan ja kuuletun"!
13. juuli 2019, 23:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To Katrin13. juuli 2019, 23:43
Sa mine naistenõuandlasse tööle oppeta seal tyttosid, kuidas kõik käima peab.
anonüümne ülbik13. juuli 2019, 23:15
Korralik litakas lahendab vägivaldse naise probleemi, feministidki ihalevad vägivaltset ja kontrollivat isast. Otsides vajaka jäävat testosterooni islami fundamentalistide juurest. 50 halli varjundit, pole muud kui naiste ihalus kontrollimatu isase järgi. See on see mida naised tahavad. Pole neil vaja meest, kes kohtleb neid hästi ja võrdselt, peale läheb ikka isane, kes domineerib ja kontrollib. NB! Selleks, et litakas toimiks ka siis kui see digimuudab bravuuritari nõrgukeseks naisolevuseks , keda mees peksab. Tuleb toimuv jäädvustada ja litakas anda hetkel, kui see on enese kaitse.
Q13. juuli 2019, 23:08
Siin tuleb kommentaarides ikka päris palju lugusid välja. Kui meestel oleks võimalus ametlikult kaevata, ei jõuaks keegi seda kõike registreeridagi. Kusjuures naistele omistatakse peamiselt psühhoterrorit. Aga ega see ei tähenda, et sealjuures füüsilist vägivalda pole - see lihtsalt jääb kogu psühho osa varju.
Ella,the Witch13. juuli 2019, 22:24
Mehe peksmisest on kasu vaid juhul kui seda regulaarselt teha. Aga see on väsitav😥
Matilda13. juuli 2019, 22:34
Muidugi tuleb seda süstematiseerida. Mina annan koslepi päev enne palgapäeva. Preventatiivselt. Siis ei lähe siniste silmadega liiderdama järgm päeval.
on13. juuli 2019, 23:14
võimalik üks kord, teisel korral on kast.
@Ella13. juuli 2019, 23:44
Enesele pandud laigid. Sobilik metafoor ka siia.
Matilda13. juuli 2019, 21:42
Minu van.amees saab ka vahel kolki. Kui joob ja ringi tõmbab. On saanud nii et tolmab. Pole siin midagi häbeneda.
Matilda13. juuli 2019, 21:46
Ja mina enda aega rääkimisega ei raiska temaga. Kui liiderdab- lähen kohemaid kallale ja tuuseldan läbi. Ega see eriti ei aita, paar kuud on vagusi ja alandlik ja siis jälle👿
Ella,the Witch13. juuli 2019, 21:57
Halvasti tuuseldad. Kui mina oma meest tuuseldan, siis lakub teine pool aastat haavu ja teeb kõik nii, nagu mina ütlen!
on13. juuli 2019, 23:15
vaja meenutada pulmaalbumit, kus kirjas- meest hoia nagu koera, sööda, jooda ja õhtul lase välja jalutama!
raudmees13. juuli 2019, 21:23
Tähistasime prouaga oma kuldjuubelit Ega elu üks paljas rõõm pole Igasuguseid muresid kuhjaga Pole me mingid ideaalid aga üks retsept on kindel End alandada lasta ei tohi Mitte kordagi Kui ikka kiunuks läheb astu vaikides välja ja tee omi asju südamerahuga Tagasi tulles on vaikus majas ja sõõk laual Ilutsemine ja lipitsemine elu koos ei hoia
Fr.Nietzcshe13. juuli 2019, 21:22
Kui lähed naise juurde, ära unusta piitsa...
naine13. juuli 2019, 20:32
Mu arust on see ka ülekohus meeste suhtes, kui naine peab elementaarseks, et mees peab oma teenitud raha tema kätte andma või suure osa sellest. Kole ka see, kui naine arvab, et mees peab teda üleval pidama.
to naine14. juuli 2019, 11:11
Kui plaanitakse last, siis on ilus kui mees suudab naist üleval pidada. Rasedana ei tahaks keegi tööl käia.
ed16. juuli 2019, 15:59
Mis, kui naine kord rasedaks jääb siis on ta rase elulõpuni ve!??
Kõik algab ikkagi endast13. juuli 2019, 20:32
Kui rahul ei ole, siis muuda iseennast,võta midagi ette, aga ära vingu.
viin ja naine on vastaspoolused13. juuli 2019, 18:58
Viin teeb naisest elevandi, elevandist lutika. Targast naisest teeb ta juhmi, juhmist lausa nutika.
nii ongi13. juuli 2019, 18:53
naine vägivallatseb,sest mees ei too tema harjumuskohaselt enam suurt raha koju, naise anum on liialt sügav, et seda täita, rahapuudus ajabki enamalt-jaolt vägivallatsema, näägutamised naise poolt,ajavadki ükskord mehel juhtmed kokku jne.
"nii ongi "sugustele13. juuli 2019, 19:51
Küll teil, meestel, on ikka mure selle oma raha pärast?Iga teine on nõus arvama, et raha pärast teid ei taheta, kiusatakse ja ei tea mida! Tulge nüüd ikka maa peale tagasi!
Kutt 19:53-le13. juuli 2019, 21:11
Venemaa ja venelased pole nii 1-e laksuga võetavad. On Moskva, on Peterburi piirkond, on Siber. jne. M on nagu meie Tallinn. Nagu meilgi räägitakse-korraliku naise saad maalt, mitte päälinnast. Omaette kategooria on siberi ja karjala naised, väga vahvad, heasüdamlikud. P.s. Venemaa ja venelaste hinge tundmises olen ma vähemalt Baltikumi parim, kui mitte kogu Euroopa ja USA, jne. takkapihta. Norm. venelased võtavad mind peale 3 mindist vestlust peaaegu omainimesena, kuigi Eestist. Eks mul oli vastav nooruspõlv ka.
ed16. juuli 2019, 16:03
Täpselt!! Ehitasin maja jne. kõik oli nagu hästi. Nüüd on tervisega veits probleemid ja ukrainlased töö ära kribanud, no pole enam nii nagu vanasti ja nüüd pole ka naine enam nii nagu vanasti. Teistega naeratab, oskab olla, mina aga kuulan päevast päeva kui loll ma olen ja enam pole ühtegi asja, mida ma teha oskaks või õieti teeks. Lahutust ei anna ja minema ka ei lähe. :)
Rutt13. juuli 2019, 18:38
Tore et keegi julges kirjutada ka meeste kaitseks.Tegelikult on naisi ikka väga madala intelligentsiga, peasasi et mees ainult raha tooks et saaks ainult hilbe osta:Samas ise iga ette juhtuvaga minema.....
Kutt13. juuli 2019, 18:50
No mis teha, kui eesti naised juba sellised on, nagu Te eespool kirjeldasite.
Viivi13. juuli 2019, 18:51
Elu on nautimiseks ja elama peab nii, et on mida mäletada ja kui vaja siis ka mõned lihtsamad episoodid teistele pajatada.
Kutt/ täna, 18:50-le13. juuli 2019, 19:53
Eesti naistel minu teada seda rahajama meeste asjus ei ole, küll aga on vene mehed jube muresm kui nad ei suuda eret toita. See on neil eluküsimus, sest slaavlased on väga patriarhaalse kultuuriga---mees hoiab kõike üleval materiaalselt, naine vaimselt.
Monsa13. juuli 2019, 18:35
Issake, video kaamerad on ju ometi olemas, mobiilideski. Kui kodune olukord hull, siis miks ei koguta materjali? Siis on ju konkreetne materjal sotsiaalametile olemas. Kas siis nupp ei noki kuidas kaabakast naisest lahti saada nii, et lapsed endale saaks?
13. juuli 2019, 17:55
See ei ole mees vaid üks lohhhhh.
Alberto13. juuli 2019, 18:17
No lohh, vaid kui mees armastab mingil imelikul põhjusel naist, siis teeb see mehe naise suhtes nõrgaks ja laseb ennast psühholoogiliselt terroriseerida.
MeesIsa13. juuli 2019, 17:31
Kui on pereprobleemid, siis enamasti ikka 50 : 50 mõlemad süüdi. Aga kisa järgi on tekitatud mulje, et ainult mehed on süüdi. Ka kõik seotud ametnikud on naised......ja nii see ratas veereb ikka vanaviisi, ei mingit lootustki muutusele.
nuhh13. juuli 2019, 18:20
Targad psühholoogid on öelnud, et igatsugu psühholoogiliste probleemide puhul mehe ja naise vahel paarissuhtes on süüdi naised 80%.
to nuhh14. juuli 2019, 11:13
Õpi vastutama, mitte ainult naisi süüdistama..
to to nuhh14. juuli 2019, 11:40
Ma olen 1-si elades väga palju teatud temaatika psühholoogiat lugenud. Tuleb lugeda klassikat ( väärikate ülikoolide instituutide, erialaspetside) mitte praegusel ajal levinud lääne mullipuhujate loomingut. Mind on ka välismaa spetside-naiste poolt peetud hoopis psühholoogiks. Olen viimastel aastatel öelnud paljudele ette, mis neid ees ootab, kui minu soovitusi ei täida. Ja juhtubki. Ma olen ise liiga palju võtnud endale põhiliselt läbi töö võtnud vastutust teiste, k.a. nende pered heaolu eest. Tänapäeva läänelikus-ämeerika-hundimaailmas, k.a. Eesti, on selline käitumine iseendale hukatuslik.
to to nuhh14. juuli 2019, 11:46
Täidan teie korralduse, ei süüdista naisi. Minu kõige nõrgem koht on elus olnud-armumine. Siis muutun nõrgaks, liiga heatahtlikuks, lasen ennast lollitada, mille tulemusena kaotan oma näo.
to nuhhile14. juuli 2019, 11:49
Õige. Aga edu sulle netimaailmas, see on sinu elu, mida sa edukalt elad.
toto nuhh / täna, 11:1314. juuli 2019, 21:17
Aitäh õpetuse eest, minu netikonsultant/õpetaja. Teie õpetused on mulle alati abiks minu netitaidlustes. hähh.
to to nuhh / eile, 11:1315. juuli 2019, 06:55
Ülimast ülbusest õhkuva feministi sõnavõtt. Ma siiski ei eksinud, kui arvasin, et sõnavõtjas on varjul veel mingeid omapäraseid iseloomujooni. Huvitav, et mõnele on jäänud minust mulje kui ülimast pehmost, kellest saab lihtsalt üle sõita.
Toslem13. juuli 2019, 17:24
Iga naine suudab teha oma mehest mõrtsuka.
arst13. juuli 2019, 17:33
hubert13. juuli 2019, 17:22
Kange mees, lausa 12 aastat pidas vastu ja polegi hullumajas.
voll13. juuli 2019, 17:18
naised ei tunne rahanumbrit punkt
to 10 : 15 13. juuli 2019, 17:07
ENSV - s ei olnud koduperenaisi ! Kõik pidid tööl käima , töölkäimine oli kohustuslik . Kõike muud ma usun , et selline draakon tõepoolest eksisteeris .
O13. juuli 2019, 16:28
On abielusid,kus naine abiellub tegeliklt mehe kinnisvaraga,väites,et tegi hea partii,et tema on naine,kes alles oskab elada ilma suurema pigutuseta töös jms.Tubli mees muudkui rügab hommikust õhtuni ning saab naise käest ikka sõimata,et ei tee süüa,ei korista,toob ainult raha,mille naine oma tasku paneb.Mehel sõnaõigust pole,kõiges võidab naine,sest talle meeldib võimutseda,mida teeb väga osavalt,välja paistab,et on suur kannataja.
Virve13. juuli 2019, 22:49
naised ongi vaimuvägivallatsejad meeste kallal
Ka naine on vägivaldne13. juuli 2019, 15:47
Teadsin ühte abielu paari,kus naine alati võitis, et mees peksab teda, kuid alati oli nii, et silm sinine oli mehel mitte naisel.Mees oli selline rahumeelne ja vaikne, naine tõeline tulehark,siis naine suri ootamatul ning alles siis mees rääkis, mis tegelikult selle vägivallaga toimunud oli,sinine silm oli seal juures kukepea.
Leo13. juuli 2019, 15:07
Mõned aastad tagasi juhtusin ka vägivaldse naise otsa kes kohe alguses hakkas rusikaga vastu õlga togima kui "midagi valesti ytlesin" ja mitte õrnalt. Jagu saaks ma enamikest meestest kui vaj. Muidugi pidi ta kontrollima kõike ja vägivaldses peres kasvas ta ka üles kus isa oli alkohoolik vms ja vennad kinni istunud. Ise ta oli sellest eemal olnud juba umbes aasta aga käitumismustrid olid lapsepõlvest siiski. Õnneks ei ole kunagi lükkan-tõmban(jonnin/blokin vs ajan taga) suhet pidanud. Põnev oleks selline egode võitlus olnud kindlasti. Aga kumba ego ikkagi peale jääb? Mõne päevaga sai vabaks :)
naine13. juuli 2019, 13:51
Vägivaldne saab olla vaid sellega, kes laseb endaga vägivaldne olla, see on madala enesehinnangu teema. Tehkem endaga tööd ja leidkem oma eneseväärikus ja kõik muutub.
Mees13. juuli 2019, 14:18
Seksuaalselt ahistada saab seda, kes laseb ennast ahistada. Tehkem endaga tööd ja leidkem oma eneseväärikus ja kõik muutub.
Aga13. juuli 2019, 16:23
tean mida räägin, naiste psühhoterrori kõrval on füüsiline lausa nali.
...16. juuli 2019, 16:10
Kui lugeda naiste vastuseid meeste vägivallale siis on need kordades hullemad.
Kristiina13. juuli 2019, 13:24
Kurjategija identiteedi varjamine peaks olema kriminaalkuritegu mille miinimum väär on kuu reaalset vanglat(mitte aresti)
Kristiina13. juuli 2019, 13:22
Ajakirjanikel tuleb sokivangistusega karistatavaks muuta anonüümlood. Selleks on teised kohad kus ujedad saavad abi küsida. Pätipoolt ei tohi üldse varjata.
To Kristiina13. juuli 2019, 17:03
Kas "Š" täht on sulle tundmatu?
Kristiina13. juuli 2019, 13:20
Anonüümne pihtimine jäägugi netitubadesse ja abikeskustesse ja vägivallatsejaid ei varja. 2 lihtsat tõde mida tuleks ajakirjanikele pähe süüa juba ülikoolis.
Krissu13. juuli 2019, 13:20
Anonüümne pihtimine jäägugi k.rat netitubadesse ja abikeskustesse ja vägivallatsejaid ei varja. 2 lihtsat tõde mida tuleks ajakirjanikele pähe taguda juba ülikoolis.
valed13. juuli 2019, 13:18
Olen ise naine,kuid elu jooksul kogenud,et naised võivad olla julmad ja kavalalt terroriseerivad ning mugavad oma "süütu"veiniklaasi taga. Mõni mees on täielikult juhitav,manipuleeritav,väljamõeldisi uskuv.Kui astub vastu õiglusele,tembeldatakse kohe naise poolt psühhoterroriks tema vastu.
Mann13. juuli 2019, 13:58
Mul on õde kelle kohta võin vabalt öelda,et ta ajab surnu ka närvi.Kuulsin pidevalt kuidas olen nõme tegelane ,teen kõike valesti ja mehe võiksin ka maha jätta jne.Me ei ole juba aastaid suhelnud lihtsalt ei jaksanud seda hüsteeriat ja psühhoterrorit enam kannatada.
niinagu pedofiillile13. juuli 2019, 13:16
meeldib naistele alandamisest saadud nauding... elatakse välja end nii laste,kui allalastud meeste peal.
Kristiina13. juuli 2019, 13:12
Seda vägivallatseja nime poleks tohtinud muuta ja seda teist üldse mitte panema. Vangi panna moraalilõtvuse promojast lapsajakirjanik. Piisanuks Arvo loostki eeskujuks. Samas vaimsevägivalla suhtes olen skeptiline ja solvumisühiskonnas võidakse meelevaldselt tõlgendada.
roy-le13. juuli 2019, 12:57
olen Sinuga 100pr. ühel nõul, siin ei olegi suurt juttu vaja, kuigi olen naine, kiidad su arvamuse heaks
N5313. juuli 2019, 14:34
kõlab ikka julmalt küll
hmm 13. juuli 2019, 12:49
Mis mees see on kes laseb naisel terroriseerida end nagu wtf.
roy13. juuli 2019, 12:48
naine on vaimses terroris nii osav, et võib inimese taiesti hulluks ajada ja endast välja viia, pärast kaebavad mehe käitumise äle, ise pihku naerdes, minuarust on see kaljulaid ise ka yks sellistest
to roy13. juuli 2019, 12:57
Pigem ta ise on lapsepõlves oma ema vaimse terrori ohver, lugege seda lapsepõlve osa: https://arvamus.postimees.ee/4265367/kersti-kaljulaid-mul-on-raske-moista-kui-inimesed-utlevad-et-neil-oli-noukogude-eestis-helge-lapsepolv
....16. juuli 2019, 16:14
No aga sa oledki paha kui ükspäev plahvatad ja kõik välja ütled, mütsi võtad ja jooma lähed. Peale seda oled sa pere unarusse jätnud, hoolimatult pere raha maha joonud ja üldse, mis kuradi mees sa oled!?
Siim13. juuli 2019, 12:47
Naised on julmad ja kui veel tilga viina ka saad, siis päris hullud..
13. juuli 2019, 12:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nojah siis13. juuli 2019, 14:35
pastal mees oled siis
to nojah siis14. juuli 2019, 12:09
Miks pastal mees? Vaata, nojah siis - õig emees armastab oma naist, armastab, hoiab. Kui naine ei oska seda hinnata ja ikka ringi tõmbab, ei ole see naine seda meest väärt. Aga - mees üritab ikka ellu jääda ja üle elada, sest hoolib liiga palju sellest naisest ja armastab, mitte ei jookse kohe teise kaissu. Mitte pastal vaid see on õige mees , paraku ei ole naine õige
Mis 13. juuli 2019, 12:04
Kas tõesti hakatakse naiste julma terrorit märkama?!
Eino Taruk13. juuli 2019, 12:23
Ilmus üks lugu, ma ei tea mis ime läbi. Ja meestevastane perevägivald ei tähenda veel, et selle paneb toime elukaaslane. Võib olla isa, võib olla vend, võib olla õde. Naistevastase pervägivalla teema on TREND! Kordan, see on TREND. See eirab reaalsust, on erapoolik ja kõigi osapoolte või asjaoludega mitte arvestav.
Eino Taruk13. juuli 2019, 12:24
sama moodi trend nagu noorte hulgas näpuvurr...
minetea,13. juuli 2019, 12:03
algul ikka ollakse armastusest pimedad, hiljem tuleb argielu ja kohale jõuab reaalsus, oleks kõik vastupidi ei oleks võib-olla selliseid probleeme, aga siiski ei tohiks ükski mees olla kelgunööriks naisele.
Naine, ligi 30 aastat abielus13. juuli 2019, 11:44
Olen elu jooksul näinud kõrvalt ja ka kuulnud tuttavatelt, kuidas on olnud kooselu just psüühiliselt vägivaldse naise kõrval. Ja see on uskumatu! Naised, miks te teete nii!!! Pidev kontroll, näägutamine, sugulastest eraldamine jne. Mees peab tundma end perekonnapeana, vaatamata uutele soorollimudelitele. Tema arvamusega tuleb ikka ka arvestada. Ja mehed, kaaluge enne ikka hoolega, kas inimene, kellega kooselu alustate ja lapsi soovite kasvatada, on seda väärt! Kontroll ja oma tahmiste pealesurumine ei tule ju üleöö. Oma valikud teeme ju ise ja kedagi teist selles süüdistada ei saa.
eremiit13. juuli 2019, 11:27
kogu see meie nn presidendi eestveetav lähisuhte vägivalla peatamise kampaania tundub üdini silmakirjalik ja jätab pigem meestevastase vaimse terrori õhutamise mulje, mis lõppkokkuvõttes lammutab veelgi niigi õhukesele jääle jäätud traditsioonilist perekonda. Meestel pole niigi mingeid õigusi ega kaitset kuskilt saada, naiste vaimset vägivalda õhutab takka teadmine, et nii lapsed kui vara, jäetakse lahutuse puhul neile reeglina, isegi kui nad sellesse varasse pole kyynemustagi kulutanud. Pidev jutt mingist naisepeksust aga tundub rohkem soov näidata naist koguaeg ohvrina
igasugu olukordi on elus aga yldiselt pole naisepeks eestis kyll kuidagi moes meeste seas 13. juuli 2019, 16:25
no13. juuli 2019, 11:18
mees või asi, koos lastega tulnuks selle naise juurest ära tulla, või kartis ketukat saada?
On13. juuli 2019, 22:23
Kättemaksu lastele pigem.
aga ole mees13. juuli 2019, 11:17
mulk13. juuli 2019, 13:13
Kui mees naist lööb on mõku ja kui mees lasen naisel enast tümitada on samuti möku
Juhtub vahel sedagi.13. juuli 2019, 11:15
Vahel on ka füüsiline jõud naise poolel. Mäletan lapsepõlvest, ENSV ajast. Meie naabreid. Naine on suur ja tugev, oma 110-120 kilone kodperenaine. Mees selline kõhetu, kusagil 60-65 kilone. Aga tubli mees oli, karsklane. Tööl hinnatud elektrik, keevitaja ja lukksepp. Asendamatu töömees kes hästi teenis. seetõttu naine kodus prouat mängiski. Ja igavlev naine hakkas napsutama ning armukesi pidama. Ning kui mees juhtus varem koju tulema ja peale sattus, sai k0slepi ja naine viskas treist alla. Korduvalt. Naabrid soovitasid tal selline L## maha jätta. aga tema jäi, just nende ühiste laste pärast.
Mm13. juuli 2019, 12:21
Arvan, et ka mina tundsin seda perekonda, naine oli pooleldi venelanna, mees selline tômmu ja vàikeste vuntsidega. Vahepeal mees isegi nuttis trepikojas kui tuppa ei saanud. Tegu oli vàikelinnaga.
meie kallutatud statistika.13. juuli 2019, 11:05
Naiste tüüpiline relv on pidev psühhoterror. Aga vahel ka küüned, kõrvakiilud või pähelöödud taldrikud, sest naised sedapatuks ei loe. Aga kui mees seepeale vastu annab, siis on kohe pill lahti ja joostakse traumapunkti, varjupaika või politseisse kaebama ning abi otsima. Ning naist usutakse. Naine on kindalt kannatanu, mees aga kuritegelik vägivallatseja.
Hale lugeda.....40 aastat õnnelikus abielus olles13. juuli 2019, 12:57
Hämmastav, et kooselu või abielu alustades siis nii hädised valikute tegemisel. Vägivaldsus ei ilmne ometi üleöö....aga vaja ju kiirest kokku elama hakata ja kindlasti ka kiirelt lapsed muretseda....siis alles teevad silmad lahti, et kes siis elukaaslaseks SATTUS.
H.13. juuli 2019, 14:27
Tõrjusin rünnakuid ja hoidsin teda kinni, et maha rahuneks. Tekkis mõni punane-sinine õrn lauguke - kohe joosti EMOsse ja võeti "tõend" ... Ja neid sai palju. Igal kirjas "perevägivalla ohver" ...
to H.13. juuli 2019, 16:36
Tunnen kaasa. Oma kogemusest võin öelda, et kui vihast enesekontroll on kadunud ja inimene tahab end välja elada, siis kinni hoidmine ja takistamine on üks ebameeldivamaid asju ja veel rohkem närvi ajav. Meenutab koera puhul domineerimisharjutusi. Keegi ei taha, et teda kontrollitakse, domineeritakse, takistatakse. Välja elamise sooviga inimest kinni hoida + soovitus "rahune maha" = kindel närvi ajamine. :D Umbes, et aga ära tunne seda mida sa tunned. Lihtsalt niisama lõpeta tundmine ära ja korras :D Keelamine.
to hale lugeda14. juuli 2019, 02:03
oskavad ikka väga hästi nurru lyya ja ära petta sinnamaani kuni tunnevad et konks on kinni, lapsed olemas jne., pole see nii lihtne yhti kohe tuvastada inimest
mõtle13. juuli 2019, 11:03
paljud arvavad,et tuleb kätele voli anda,kuna ta on mees, see on vale, vägivald kasvatab ainult vägivalda, ei oleks eeskujuks lastele. Ainuõige tee oleks lahku minna,mida varem,seda parem,ei ole õige mõelda,et laste pärast keeldutakse lahku minemast,seda tuleb teha ikka laste heaolu ja turvalisuse nimel, sina oled mees ja oskad kannatada ja taluda vägivalda, väiksed lapsed sellega paraku hakkama ei saa, oma hilisemas elus on tagajärjed näha, kohe asjad kokku ja minema, ükski kohus ei mõista vägivaldsele emale lapsi jätta,
???13. juuli 2019, 10:50
Kas keegi oskaks öelda, kus asub Eestis kas või üksainuski meeste varjupaik. Või vägivalla ohvriks langenud meeste nõustamiskeskus. (naiste nõustamiskeskuse nõustaja juurde pole vist mõtet abi otsima minna, sest nemad on pähe õppinud ainult üheainsa lugulaulu stiilis, et naised on alati nõrgem pool ja kannatajad, kuid kõik mehed on alati s e a d. Karadan,et taolisse varjupaika või nõustaja juurde ei oskaks teed juhatada isegi mitte meie kõiketeadev soolise võrdõiguslikkuse volinikki.
PT13. juuli 2019, 17:13
"lugulaul, et kõik mehed on alati sead" - no see küll sul õige mulje pole. Seal töötavad ometi arukad inimesed. See, et 9 juhul 10st on ründaja mees ja rünnatav naine, jääb aga faktiks. Seega tegeletakse rohkem suurema probleemiga, mis ei tähenda, et levimuselt väiksemat ei teata ja sellest ei hoolita.
to PT14. juuli 2019, 13:29
sul on asjad vähe segi peas, see et 10 juhtumi puhul 9 on naised, näitab ikka seda rohkem, et mehed häbenevad ja peavad mõttetuks kaebama minna, ja seda just sellise suhtumise pärast, et nkn on mees syydi ja vägivallatseb aga naine igaljuhul ohver
###13. juuli 2019, 10:47
Kaduge psyhhopaatide eest ! Naine valige tema ema järgi ,sest ta teeb ka tytrest dresseeritud ahvi kellel puudub oma arvamus.
Hahha13. juuli 2019, 16:38
13. juuli 2019, 10:42
paar kolakat kirja, asi lahendatud
Siis tuleb politsei ja sind tõmmatakse võlla kui naisepeksja13. juuli 2019, 14:24
anu13. juuli 2019, 10:37
Muidugi tuleb kohe lahku minna kuigi kõik ju surmaga ei lõpe kummalkilt poolt
kroonik13. juuli 2019, 10:27
rusikatega asja ei lahenda. tuleb lahku minna võimalikult ruttu. laste pärast kooselu jätkata on juba seetõttu vale, et kasvatate suure tõenäosusega samasuguse peremudeli järgijad
13. juuli 2019, 10:21
oled ikka üks tuhvel,arvo.kas sul siis rusikaid pole,millega €it paika panna?
ässitaja oled või?13. juuli 2019, 11:00
See ongi meil tüüpiline lahendus. Meestevarjupaika pole ja mehel jääb üle minna vai mõne sõbra juurest lohutust otsima. Koos võetakse viina ja siis annabki "sõber" taolist nõu. et mina ja näita, kes on tugevam ja kes on majas peremees! Täisjoodetud ja pudelist julgust saanud tossike lähebki. Ja tulemus? Politesi ning plate peale minek. Ning statistikasse läheb kirja mitte naise vaid ainult mehepoolne vägivald.
Leo13. juuli 2019, 10:20
Ma kartsin ära minna! No kõige lollim jutt ilmas. tappa saada ei karda,aga ära minna kardad.???Sellised paarid ei pea koos elama.Naised on osavad valetajad ja ajavad ikka kõik meets süüks,on aga ise hullemad.Tahavad meest tuhvli alla ja kohtlevad teda kui koera ja kui mees vastu hakkab, karjuvad : " Lõi mind!"
Jah aga13. juuli 2019, 12:25
Ta kartis àra minna sellepàrast, et mis siis lastest saab. Môni isa nàed armastab oma lapsi. Vaevalt et ta peale lahkumist neid rohkem nàinud oleks!
noh13. juuli 2019, 10:09
Kui naine füüsiliselt üle on, siis pane kohe jooksu või mine trenni, nende põhirelv on ikka psühoterror.
KLM13. juuli 2019, 10:08
Tean mida tähendab kui sulle unepealt külma vett näkku valatakse, kui sulle triikrauajuhtme pistik jalga kinni lüüakse, tean mis on kümned küünte poolt tekitatud haavad kehal (kui küüned on spetsiaalselt selleks teravaks ja lõikavaks viilitud) Tean, mida tähendavad rikutud riided, vahetult enne tööleminekut. Tean, mida tähendab saadud 1300 sõnumit 1-kuu jooksul . Tean mida tähendab kui su lähisugulasi ja sõpru terroriseeritakse ... Ja palju, palju, palju muud.
vanaema14. juuli 2019, 13:50
väga, väga kahju, kui nii on tõesti olnud
Lapsemeelsed täiskasvanud13. juuli 2019, 09:57
Laske üksteisest lahti, palun ärge kakelge. Nii mõnus ja rahulik on üksinda elada ja üksindust (mitte üksildust !) nautida. Suhtel on mõtet siis, kui suhet nauditakse, kui teine on oma heade omadustega täienduseks sinule.
Ja13. juuli 2019, 10:05
mida sina teisele vastu annad
Nii13. juuli 2019, 10:20
Õige ja ilus kommentaar!
Sellisele lollakale küsimusele on vastus ainult üks: kolakat!13. juuli 2019, 11:13
Karsumm13. juuli 2019, 13:27
Tõesti, milleks punnida kooselu, kui see vaid kannatusi toob? Eriti kurb on lugeda lastest, kellele ema toob koju "kasuisa" ja lapsed siis kannatavad tolle vägivalla all.
13. juuli 2019, 09:49
See raske probleem leiab sekunditega lahenduse. Nimelt tuleb avalikustada see naissoost isik kes seda sooritas. Plaks ja asi kutu!
hahahaha13. juuli 2019, 09:42
See ei ole siis mees, pigem mingi pissupüks. Esiteks ei vali mees sellist, teiseks jätaks ju kohe maha
Kats13. juuli 2019, 09:16
Tean oma tutvus ringkonnas peret, kus naine psüühiliselt terroriseerib meest. Peale abiellumist "hävitas" ära tema sõbrad, keelas ära spordiga tegelemise. Linnaliini bussiga ei sõitnud ja mees pidi taksojuht olema. Sellise töölt ära käimise pärast sai kinga. Mees moodustas erafirma ja tegeles maakütte paigaldusega. Kutsus mind tihti abiks. Iga natukese aja pärast naine helistas ja küsis tühja ning mida teed. Mees nähes helistajat ütles: mida kuradit, lase tööd teha. Vastas nagu linnuhäälel naise küsimustele. Naine istub päevas tundide viisi peegli ees ja krohvib ennast ja see on tema põhitöö.
Tean sellist, magab teises toas13. juuli 2019, 09:31
Ja mees ostku muudkui kosmeetikat
Õudus kuubis13. juuli 2019, 09:02
Mitte miski ega mitte keegi muu ei häbista sind rohkem, kui seda võib teha sinu oma naine
Jaan13. juuli 2019, 08:59
Pole kuhugi minna. Igal poole naised ees, kes õigustavad naist.
näib nii15. juuli 2019, 09:48
Eestimaal vist ikka tugev matriarhaat. Seepärast ongi suurem osa hästi tasustatavatest töökohtadest meeste käes ja Eesti EL-is viimasel kohal naiste ja meeste palgavördsuse statistikas
13. juuli 2019, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kulla veiks13. juuli 2019, 09:43
Aga tegelt ju sul naist ei ole, elad emaga ka
V.13. juuli 2019, 08:51
Aga madal enesehinnang on õige. Kel see on alandab teisi ja laseb ennast alandada.
V.13. juuli 2019, 08:49
Oo jaa. Ma olen ka kahe sellisega suhtes olnud. Ega ma ise ka illikuku olnud. Aga üks alandas füüsiliselt ja vaimselt. Teine oli vaimne alandaja. Kruttis ja kruttis ja siis olin mina paha , kui röögatasin.Üleüldse olin kõiges paha. Ja vastutustundetu. Kuigi rügasin tööd teha tööl ja kodus. Nüüd aastaid hiljem ütles, et mul on madal enesehinnang. Ja sellest see kõik. Ei ühtegi sõna enda tehtud vigadest. Ütlen , et minu suhete rikkujaks on raha. KAs on seda või ei ole. Nii kui raha on mängust väljas on suhted ilusad. Ma olen olnud paaris suhtes.
Marina13. juuli 2019, 08:33
Hallo! Kuhu kadus Marina Kommentaar! Kas kõik inimesed ei vaja kaitset?
aastaid13. juuli 2019, 08:01
naine terroriseerib, lahutada ei suuda sest lapsed on südame küljes ja niikuinii mõistetakse nad naisele, ja kui lõpuks silme ees mustaks läheb ja naise endast eemale tõukad, jookseb see kohe kas politseisse või naiste varjupaika ja mind häbistatakse terve ilma ees või vaata veel et vangi ei panda. pole veel näinud et presidentinna ka hysteerilistesse naistesse õiglaselt suhtuks ja ka meeste eest vä'lja astuks, no muidugi Ojasoo oli erand aga ta oli ka hea tuttav ja vb et peresõbergi.
13. juuli 2019, 07:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
rootsi käi13. juuli 2019, 08:29
olen proovinud ka ust näidata, aga reeglina olen ise uksest välja lennanud , siis müts pihus alandlikult tagasi hiilinud.
to:rootsi käi / täna, 08:2913. juuli 2019, 09:07
kasavata juured alla ja ära astu kaks korda ühte ämbrisse
kogemus13. juuli 2019, 07:55
juba mitmed kuud käis vaimne terror abikaasa poolt ja ma ei mõistnud ,milles asi. Püüdsin pehme sõnaga teda lepitada , aga ei midagi. Ühel õhtul mõtlesin, et nüüd aitab. Ke pin teise oimetuks . Nii tegingi ja läksin hommikul raske südamega tööle. Töölt tulles märkasin ehmunult, et välisukse kõrvale oli tekkinud lillekorv. "No nii" sain aru" nüüd on siis ka armuke kohale toodud". Lõin paukudes ukse lahti ja esimene asi mida märkasin ,oli naine , kes naeratas kui päike. Laud oli kaetud ja isegi šampuse pudel laual. Istusin segaduses esimesele toolile ja olin pikka aega tumm.
kogemused õpetavad13. juuli 2019, 09:43
Veidi mõtlemist ja said aru, millest naisel seniajani puudus olnud. Ikka sellestsamast.
RAMBO13. juuli 2019, 07:53
Pean päevas 4h nurgas olema,IRW
Marina13. juuli 2019, 06:39
On naisi kes väga madala arengu tasemega kui said keskeas mehe varanduse peale ise midagi panustamata!Ei tohi mees kutsuda oma majja ei oma lapsi oma ema ega sugulasi,Ainult seal võivad olla ja käia naise lapsed ja sugulased!Kas see pole vaimne terror mehe ema ja tema laste suhtes:Isegi ema ei lubatud tulla oma poja sünnipäevale ja lapsed samuti; pidi tänaval kohtuma! Nii et naisi on ka vaga hirmsaid; oleks hea kui sellele eidele keegi kerepeale annab! Mehed on ka tossukesed JA neid on küll!
Oojaa13. juuli 2019, 12:28
Arvan, et rààgid minust.
Jüri22. juuli 2019, 17:55
Oo jaa ; tunnen tõesti üht niisugust, võõrast vara nõrkemiseni , mina ei jäänud tema lõksu!
13. juuli 2019, 06:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tahate nõu, palun väga13. juuli 2019, 06:33
Ignoreerimis variante on palju,väga palju.Lähed õhtuti välja, ei ütle kuhu lähed, kui küsib, lihtsalt ei vasta ja lähed minema.Tuled millal tahad.Näitad sellega, et sinuga ei ülbitseta ja kogu lugu.Kui see naine reaalselt seda suhet uuesti tööle tahab saada, siis ta muudab ennast.Kui ei taha, siis ongi kogu lugu.Suhe läbi,head teed.Nüüd need mehed kes on nõus ükstapuha mis psühhiga suhtes olema, lihtsalt selleks, et oleks suhe, isegi kui käib pidev ülbitsemine ja vägivald.Mul ei ole teist isegi mitte kahju.Suhte mõte on ainult, rõhutan, ainult siis kui inimesed üksteisest hoolivad,saavad läbi.
13. juuli 2019, 06:59
Kohe näha,et sul ei ole halli aimugi sellest teemast!🙃 Kui kõik oleks must ja valge,poleks probleemi! Kahjuks on siin ainult üks lahendus lahutus. Mina ise kaalusin seda neli aastat,kuna armastan teda endiselt ja mitte iga päev ei olnud ei olnud vaimselt vägivaldne ,oli ka ilusaid hetki!😘
13. juuli 2019, 07:11
Kui mees naist lööb,solvab ja mõnitab kas,siis naine seisab ta ette ja küsib,miks sa niimoodi teed? Kui kõik oleks nii üks üheselt lahendatav ,oleks elu lihtne,mida ta,aga ei ole!🤔🤔🙃
Uku13. juuli 2019, 07:25
Ei tööta see ignoreerimine. Mul laamendas deliiriumis elutoas, kuni ma ta lõpuks põrandale väänasin ja kinni hoidsin, muidu oleks seal kõik segi tampinud. Rahunes maha. Mina ei koristanud neid kilde meelega ära, hommikul sai laamendaja ka aru, koristas kiiruga ära. Kumb siis vägivalne oli? Kas politsei oleks temaga leebemalt käitunud? Vaevalt. Plate peale oleks viidud.
Ära kohe looda13. juuli 2019, 08:42
Mitte üks naine ei muuda ennast
to:tahate nõu, palun väga / täna, 06:33 13. juuli 2019, 09:13
lihtsalt uksest välja astuda nii, et midagi ei ütle, seda saab ainult ühe korra teha ja see on siis kui jäädavalt ukse kinni paned. Seniks austusest oma paarilise vastu tuleb alati öelda, et kuhu minek ja seda enam, et teine ei muretseks end segaseks kui midagi peaks juhtuma... Kui armastad siis ka austad oma paarilist aga kui oled egoga abielus siis on targem paarilise otsing katki jätta...
hirmu ei ole olemas,see mõeldi välja, et hoida sind tagasi13. juuli 2019, 06:17
See on kõige ehedam kaitse peale panemine endale ja julguse puudumine.Kõik see selleks, et ei peaks jumala eest midagi ette võtma.Ärgake üles.Te kardate.Mul täiesti ükskõik kas te seda tunnistate.Kui te tahate oma elu nii elada, palju õnne.Sest ilmselgelt mingit nõu või abi te ei taha.Selle peale tulevad kohe selliseid kommentaarid nagu sinu "sami" omad, et "ei saa ja ei taha ja kõik on raske.Ma ei viitsi.Saage oma hirmudest üles ja hakake elama või käige p...
P13. juuli 2019, 05:06
Ja väga õige. Kui tehakse liiga, siis tuleb reageerida. Mis siis, et ohver on mees.
Kõrvaltvaataja naisolevus13. juuli 2019, 04:49
Kui pidada vägivallaks igapäevast vingumist, kamandamist, telefonis nuuskimist ja päevas korduvaid telefonikõnesid kaasale (et teada saada, millega mees hetkel tegeleb), siis selliseid naisi on uskumatult palju. Neid on noorte kui üle 50aastaste hulgas. Minu arvates on sellistel naistel diagnoos. Ja äärmuslikud on veel juhused, kui naine saadab mehe telefonist mehe naistuttavale sõnumeid... Ega siis ütlemine SUUREM OSA HAIGEID EI OLE KINNISES ASUTUSES pole vale. Mehed, ajage seljad sirgu.
naine13. juuli 2019, 12:28
vägivald ja terror pole muidugi õiged.Aga mis selle kommi kohta öelda - nuuskimisel ja n-ö foobial on kahjuks tihtipeale ka alust - ja see kommentaar on minu meelest teemaväline!Juhus kus mees on paratamatu flirtida,lugupeetud nn sõbrad ja muud vuhvad elukaaslase maatasa tegid,provotseerisid ning millest ka järeldus - vaid käputäis mehi teab mida tähendab monogaamia,ülejäänud tõmbakski vaid ringi! Millest ka murdosa tülisid ma arvan! Provotseerijatele,sekkujatele ammu mingi paragrahv olema küll aga võib juurelda igasuguse sinika üle!
to naine13. juuli 2019, 17:11
"vaid käputäis mehi teab mis on monogaamia". Kui oled natuke alla 30 või 30 siis tahaksin ka mina sind, naist, kes teab, mis on monogaamia, näha. Minu kogemus on see, et on ilmselt veelgi vähem naisi kes teavad mis on monogaamia
toto naine14. juuli 2019, 15:52
vastupidi kallike : 30-selt oled veel naiivne ja üle selle ja 40-selt : las minna! Piisavalt nähtud ja kui nii siis nii,võib olla on ka minul kui naisel parem et enam pühasse pühendumisse ei usu ja kompusid vallalisi härrasid,nagu mehed naistegagi, võin tarbida minagi! (((((:
Ma lihtsalt ei saa aru13. juuli 2019, 02:06
Ma loomulikult tunnen kaasa.Ma ei ole üks neist kes hakkab vigisema ja kritiseerima, aga no come on.Ma lihtsalt ei mõista.Sorry.Ma lihtsalt ei mõista.See ei ole võimalik, et üks endast lugupidav mees elab koos naisega kes on vägivaldne psühh.Kas siis kohe alguses ei olnud aru saada mis inimesega tegu? Muutus aastaid hiljem selliseks? Nii palju küsimusi, nii vähe vastuseid.Kui naine sind lööb asjadega või peksab vms siis sul on absoluutne õigus mitte ainult vastu vahtimist virutada sellisele vaid ühtlasi viskad tänavale, kuni ta kas muudab ennast või siis on bye bye.
Sami13. juuli 2019, 02:15
Asjad pole alati nii lihtsad...Sama võiks ju ka küsida naistelt, et miks nad elavad vägivaltsete meestega, aga tavaliselt algab ju iga su kenasti ja vaikselt aega mööda ilmuvad süngemad pilved. Andes vasta vahtimist ja tänavale visates, oledki automaatselt naisepeksja ja kõiges muudes maailma asjades süüdlane....
hirmu ei ole olemas,see mõeldi välja, et hoida sind tagasi13. juuli 2019, 06:15
See on kõige ehedam kaitse peale panemine endale ja julguse puudumine.Kõik see selleks, et ei peaks jumala eest midagi ette võtma.Ärgake üles.Te kardate.Mul täiesti ükskõik kas te seda tunnistate.Kui te tahate oma elu nii elada, palju õnne.Sest ilmselgelt minigt nõu või abi te ei taha.Selle peale tulevad kohe selliseid kommentaarid nagu sinu "sami" omad, et "ei saa ja ei taha ja kõik on raske.Ma ei viitsi.Saage oma hirmudest üles ja hakake elama või käige p...
13. juuli 2019, 22:40
"Kui naine lööb sind, siis on sul absoluutne õigus vastu lüüa." Aga seda ei ütle keegi kunagi ei politseis ega seltskondades. Ega ametlikult kehtivat õigust vastu lüüa pole eestis üleüldse, on ainult hädakaitse või rünnak.
Eino Taruk13. juuli 2019, 02:04
Aga kui räägitakse perevägivallast siis ainult naistest kui ohvritest
Psühholoog13. juuli 2019, 09:06
Ühel seminaril teemal "Perevägivald" ma küsisin sotsmin. ametnikult: "Kui palju on Eestis meeste varjupaiku?" Vastus oli 0. Miks? Sest mehed ei teata ja ei tee ametlikult politseisse avaldust naise vägivallatsemise kohta. Seega probleemi ei ole olemas. Kuigi ta mainis mokaotsast, et sellistest naiste vägivallajuhtumitest on nad teadlikud, aga... vägivallatsejad on siiski mehed. Selline siis mõtlemine sotsmin-is.
13. juuli 2019, 00:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lootusetu seis paljudele meestele13. juuli 2019, 01:12
Ja kui suur osa nendest meeste nn vägivallajuhtumitest om selliste tibinate poolt ajakirjanduse abiga vahtu löödud...paha hakkab,.mis kamarajura on seadustega tehtud. Millised rahad peavad lastest hoolivad isad kohtutes kulutama, et lastega pärast suhtlemisõigust saada. On terve süsteem leiutatud, kuidas isadest rahamasinaid teha, kui lapsi näha tahavad. Jah, enne see asi korda ei saagi, kui alimentide määramisel geenitest kohustuslikuks ei saa.
Geenitest13. juuli 2019, 10:24
Kullakene, geenitest on ka väga kallis ja lisaks muule krabinale maksate teie isad selle ka kinni, pluss ametlikud taotluskulud. Vaevalt, et naiste poolt elatisnõuete % suur on mitte laste isadelt.
to geenitest13. juuli 2019, 12:14
see pole kaugeltki kallis, 140 euri on hinnakirjas dnatest . ee lehel. Probleem on kahjuks selles, et enamasti on need mehed rum alad kellele lihtsalt kotti pähe tõmmatakse ja need mehed isegi ei tea, et niisugune test on võimalik, keskmine eestlane on rum al! Tean ise ühte ehitajat kes maksab alimente naisele võõra lapse kasvatamiseks, terve küla räägib aga ometi ei saa see jo bu aru, et aeg oleks test teha ja kõik tagantjärgi naiselt sisse kasseerida, koos intressidega.
to lootusetu seis paljudele meestele13. juuli 2019, 17:18
No mul õnneks nii hullusti ei läinud, olime koos u. 4 aastat. Muidugi tahaks ka oma peret aga oli umbes 2a järel selge, et selle inimesega on keeruline aga kuna pole initsiatiivikas uusi suhteid looma siis arvasin, et äkki muutub, ei muutunud. No peale laialiminekut 2a hiljem keeras käki kokku, mingid j6rrid syydistavad sms teel ja nõuavad raha jne, no selgus ka, et kui püüdsin luua uut suhet siis ta oli pool ilma täis essunud mu kohta juttu mis vale, mida sa teed? Keda usutakse? Eks yhel päeval muidugi l6petan teda ka ära kui endal yksindus lõplikult murrab ja kõigele käega löön