Inimesed

Andra Teede: olen väga häiritud nendest arengutest, mis ainult paari kuuga meie riigis on toimunud (90)

LISA KOMMENTAAR

Jälle me ei saa millestki aru!...Vaesed meie!6. juuni 2019, 20:26
Jälle on "pööbel" rumal!
ats3. juuni 2019, 22:33
Ära topi nina võõrastesse asjadesse. Õnne13 on palju s.... S olukorras
E-le3. juuni 2019, 22:27
rahvas valis ,aga peale sotside polnud enam keegi nõus neile sülle istuma!Kõik on korduvalt tünga saanud ja kaua kannatad!Kaabud peavad viisakaks hakkama ja elu läheb edasi!Miks peavad?Sest nemadki tahavad tagasi valitud saada...
undrale3. juuni 2019, 22:18
Harjumaa ikka, mitte EEsti!Ja täna toodi lauale refivalitsuse järjekordne käkk-odav vene elekter võtab meie energeetikutelt leiva.Nemad toodavad CO2 kvoodita,ent tuul on vahest ka idakaarest ...
pramot31. mai 2019, 12:46
Väga imelik kui traagiliselt võtavad need "õiged" praegust aega. Juhtunud pole ju midagi aga see võimust ilmajäämine on keeranud pead lausa sassi. Kõik paistab halb ja vale. Nõnda tekivad ka luulud. Peale nende võimust ilmajäämise pole ju midagi halba juhtunud. Soovitan lugeda "Postimehe" uut juhtkirja, vat selle poole püüdleme ja see on Eestile hea.
!!!31. mai 2019, 11:58
Kui oled ikka harjunud 17-aastakute kaupa võimu ning riigipirukat nautima, siis on äärmiselt raske leppida, et järjekordse plaanilise 17-aastaku asemel keegi võõras äkki vahele trügis ning piruka eest ära napsas. Aga plaanid olid ju juba tehtud, kohadki omavahel ette ära jaotatud. ning valimisteks sponsoritelt rahakesed avansina kätte saadud. Kes muidugi sponsorluse eest midagi ka vastu saada lootsid. Aga nüüd? Kõik läks uppi! Sellist tempu ei saa selle vingerpussi mängijatele ju mitte kuidagi andestada. Ja siis lähevad uute kukutamiseks mängu kõik vahendid. Nii eetilised kui ebaeetilised.
juga31. mai 2019, 10:58
Vähemalt on siis ikkagi midagi arenema hakanud. Erinevalt paarikümneaastasest stagnatsiooniperioodist.
ikka31. mai 2019, 09:27
Jah kas rahakoti rauad tõmmati koomale või on muu viga.
mujalt31. mai 2019, 08:58
KAS TEIE ANDRA TEEDE --ÖÖSEL MAGADA SAADTE ?(VÕIOLED KA REFORMIKAS31. mai 2019, 08:16
1, KUI SM, Kommunist A,ANSIP NOORI PERESID EESTIST VÄLJA SAATIS ? SIIS POLNUD 15 ,AASTAT MINGIT KIUNUMIST NÜÜD ON HULLEMAD KUI TAKJAD ---EKRE KALLAL IGA TUND ;
Propagandafriik31. mai 2019, 00:44
Huvitav kriitika, kas ise aru saad, mida kritiseerid. Miks üks kirjakeelt valdav inimene ei saa aru kõnekeelest ja sellest, mida öeldu tähendab ja kes tüli alustab. Tuleb välja huvitav liberaalide psühholoogiline fenomen - kirjutada ja rääkida oskavad, enda arvates haritud inimesed , aga ei ole võimelised tuvastama sõnasõja käigus kõige olulisemat - kes alustas tüli norimist ja alati süüdistavad valesti ( näiteks tarakani juhtum). Uskumatu juhmus, milles lööb agaralt kaasa üleerutatud president, kompass lootusetult sassis, dressipluus seljas.
Nohh30. mai 2019, 20:06
Soveti ajal oli hinnas selline hariduse vorm nagu parteiline kõrgem. Eks nad figureerivad edasi ka tänapäeva ühiskonnas
Härra Kehamassiindeks30. mai 2019, 20:01
Aga kuidas Te enda kehakaalu ja ümbermõõtude arengutega rahul olete?
30. mai 2019, 19:07
ära ,siis ära närbu,,
30. mai 2019, 19:03
mind ka häirib kuidas ei lasta valitsusel tööd teha ja iga suvaline avaldab arvamust.
30. mai 2019, 17:56
osta kanadasse lennupilet,tünsu,ja lase siit jalga kui ei meeldi!
Just30. mai 2019, 17:41
seeb30. mai 2019, 17:26
Lp. emand teede! Tore teada, et enne ei läinud muu ilma elu teile korda, erutusite vaid luuletades. Meil jälle oli vastupidi. Üle 20 aasta tundsime, kuidas üks klikk võib teha, mida tahab, teistel on lihtsalt koht paraski ääres. Praegu püütakse seda olukorda kõigi meediavahenditega taastada. Kui see peaks ka õnnestuma - uskuge, me ei jää enam letargiliselt istuma...
doh30. mai 2019, 17:16
järjekordne arvamusliider
Tex30. mai 2019, 16:31
Kallis Andra. Aga te näidake ette kuidas hakkab kulgema meie elukeskkond lähitulevikus. Nii nagu seda sooviks praegune Teie leivaisa. Õnne 13 nutab arengute järele. Rühm pagulasi tuleks paigutada küla mööda laiali kõrgtehnoloogisi operatsioone läbi viima. Kapist võiks välja astuda kõik need tegelased, kes seni veel vallalised. Ja sedaviisi saate käsikäes uute teglastega uue ühiskonna mudeli valmis konstrueerida. Ja seda kõike vaid paari seriaaliosaga !! Te ju olete luuletaja... või mis?
uimaivõi30. mai 2019, 16:22
IT ministri mahavõtmise saaga on vägagi märgilise tähtsusega. Presidendi reaktsioone naistevastase vägivalla puhul vaadates võib teha selgelt ühese järelduse: kui oled õigel poolel, on vägivaldsus naiste vastu OK. Saad koguni riigilt kasuliku tellimuse.
undra30. mai 2019, 15:59
Mis see refi valitsus siis tegi? Viis Eesti kõige edukamaks ida-euroopa riigiks peale sloveenia? Rahvale see meeldib, sellepärast võitis reformierakond ka valimised.
Muide30. mai 2019, 15:44
Isamaa on olnud enamiku ajast koos reformiga võimul, aga pekstakse ainult reformierakonda. Vahel ka sotse, sellepärast et nad on sotsid. Mitte ükski erakond ei valitse üksinda. Mida see Isamaa seal valitsustes siis koogutas, kui vastu ei hakanud! Eks ikka sellepärast, et valitsuses olla. Nagu praegugi.
irw30. mai 2019, 15:29
Selleks ei pea olema ekre troll, et aktsiooni taga kellegi tupsudega kõrvu ja pikka kohevat saba näha.
Kalle30. mai 2019, 14:59
Paljud kommenteerivad, teadmata selle naisterahva sõnumit. Kogu tekst on selles ajalehes välja toomata. Õhtuleht oleks võinud inimese mõtted lühidalt kokku võtta, küllap oleks siis ka vähem negatiivseid kommentaare.
Andres30. mai 2019, 14:47
Arvan, et sain aru, mis Andra Teedet häirib. Aga see ei ole mõne kuu arengu tulemus, vaid see, kuhu oleme aastate tulemusel jõudnud. Eesti on praegu Happy Planet Indexis maailmas 118. kohal 140st. Meist eespool on igasugu arengumaid. http://happyplanetindex.org/ - eks see teeb muidugi õnnetuks.
nujah30. mai 2019, 14:46
RP30. mai 2019, 14:37
Suur kisa on lahti jah. Millised need õudsed arengud siis on. Ehk kirjutate ja harite rumalat inimest. Ehk on mõni veel, kes ei tea millised need viimase aja arengud on olnud. Paluks punkthaaval. Opositsioon on möllamas ja kisamas iga asja peale, valitsusel pole aegagi arengud tekitada.
Andres30. mai 2019, 14:35
Kõigi varguste peale ei anna politseisse teatada (Silver Meikar näiteks teatas, aga midagi ei juhtunud), nii, nagu iga küüditamise peale ei olnud ka mõtet miilitsasse helistada.
Andres30. mai 2019, 14:34
Minu arvates ei ole veel mingeid arenguid olnud, lihtsalt press vahutab ja kütab inimesi üles.
to Nojah30. mai 2019, 13:43
Mõtlevad inimesed ennast sinu kommentaariust puudutatuna ei peaks tundma, aga vaata, kuidas miinuseid laotud.
to30. mai 2019, 13:43
to nojah. Väga nõus, et aborditeemaline meeleavaldus ja naistearstide hüsteeria oli ääretult RUMAL. Ometi tehti sellest järjekordne skisofreeniline shou, nagu see kahetsusväärselt jätkub tänagi. Ainult RUMALAD suudavad abordi ja viinahinna teemal midagi mitteadekvaatset arvata. Seda teevad valitsusevastased hüsteerikud.
maalt ja traktoriga30. mai 2019, 13:42
Õhtulehes on täna ts ensuuripäev?
to Miks?30. mai 2019, 13:42
Ministritel tõsteti ju kohe palka, selleks raha jätkus.
porto30. mai 2019, 13:29
Praegu on alles õied, peale seda tulevad selle valitsuse viljad, mida me kõik peame sööma
Anu30. mai 2019, 13:21
Harjuge ära! Uus reaalsus. Kõik on seaduslik ja legitiimne. Mulle ei meeldinud ka Reffide ja sotside eestivaenulik poliitika. Neid ei tohi enam MITTE KUNAGI lasta Eesti riiki valitsema.
Andra30. mai 2019, 13:19
Andra, kas Te olete juba unustanud Ref. 17 a. võimul olemise aja? Mina mitte. Ref. teevad kõik selleks, et see valitsus kukutada ja ise võimu haarata. Hr. Ratas tegi õieti, et läks Pr. Kallasest mõõda. See mis praegu toimub on Refid selle taga ja ärge unustage ka meie presidenti selles jamas. Tänan
Kahjurite bandest30. mai 2019, 13:11
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi/
30. mai 2019, 13:07
Tõenäolisemalt parema haridusega kui Teie, tuuli, kes Te siin rumalat juttu ajamas käite.
30. mai 2019, 13:07
Kus kraavis see riigivanker siis oli ka? Minge ja istuge edasi poe taga võpsikus ja ärge käige oma ema või naise arvutit reostamas.
30. mai 2019, 13:06
Teid võiks ja peaks laimu pärast kohtusse kaebama. Palun nimetage üks reformierakondlane, kes on küüditaja. Ükskord hakkate ka teie oma sõnade eest vastutama.
30. mai 2019, 13:05
Teie ei ole siin küll kellegi kuskile saatja.
30. mai 2019, 13:04
Aga ometi tulete siia, erakapitalil ilmuva lehe kommentaariumisse ja hakkate oma i:iootsusi sirgeldama. Milleks?
30. mai 2019, 13:04
Reformierakonna? Te olete ikka peast täiesti sõgedad.
ei teadnudki30. mai 2019, 13:02
kui lähedane andra meie peaministriga,et kohe Jüritab!Mind kohe väga kurvastab "Õnne 13",kohe nii kurvastab,et ei vaatagi seda enam!
30. mai 2019, 13:01
Aga mis on Teie seisukoht selles, et kas reformikommunistid on pekki keeranud ainult Õnne 13 või on nende kuri käpp mängus ka Pilvede all ja Naabritüdrukus?
konsa30. mai 2019, 12:58
Andra Teede: olen väga häiritud nendest arengutest, mis ainult paari kuuga meie riigis on toimunud .-.-.-.- muideks sa võid selle peale ka LAHINAL nutta, see on väga soodne su ainevahetusele
Pärast reforme30. mai 2019, 12:58
...on Eestis ka põllumajandustoetused 4x madalamad kui Skandinaavias. Samas on elektri võrgutasud kuni 10 kõrgemad!
v30. mai 2019, 12:54
a mind häiris 15 aastat kestnud var gus
maunisüdroom30. mai 2019, 12:51
ründab v? aga vat mind jälle ei häiri
Ülimalt rahul selle valitsusega30. mai 2019, 12:49
Tore, kui nii on, sest nyyd tead vähemalt, mida tundsid need inimesed, kes kannatasid 17 ja rohkem aastat.Aga nyyd oleme rahul meie.Jõudu uuele valitsusele tööks ja koduta kaitseks.
Tõepoolest30. mai 2019, 12:46
Reformidega tekitati Eestile paarkümmend miljardit välisvõlga ja samapalju raha kadus võõrpankadest. Kummaline, et paljud ei tee seda märkamagi?
Miks?30. mai 2019, 12:44
Olen juba selle valitsuse töölehakkamisest peale püüdnud meie ajakirjandusest leida kasvõi ühte pisikestki nupukest, kus valitsuse kohta ka midagi positiivset öeldaks, kuid lootusetu ettevõtmine see on.Ministrid on alles alustanud tööd ja kui kõigil ei tõsteta palk akohe ja palju, siis on katastroof.Miks reffide valitsus ei tõstnud teaduse rahastamist 1%-ni?Miks sotsid tekitasid viinaralli Lätimaale?Miks reffide ajal õpetajad streikisid?Ratase valitsus ju tõstis õpetajatel ja kultuuritöötajatel palka, ja tunduvalt.Teadlastel paluti oodata sügiseni, kuni asjad selguvad.Aga seeneline õhutab .
Paul30. mai 2019, 12:44
eks see käib muidugi närvidele kui demokraatia nagu päriselt ka tööle hakkab...ja tõuseb esile see mõttemaailm mis alguses nii oma ei ole eksole...
Imelij30. mai 2019, 12:36
Jah see seriaal on ikka vaga metsa lainud ja mis on siis juhtunud ainult see ,et refikommud ei saa jaotusest üle ja mustavad eestit
Kuule30. mai 2019, 12:27
Andra ,käi kuskil tehases ööd ja pävad tööl kuu aega ja saa selle eest 650 euri kätte ,siis tunne kui hästi Ansip meie elu peenhäälestas omal ajal , mis kestab siia maani.
30. mai 2019, 12:22
Rahvas jäi uskuma neid ilusaid valesid. Nüüd kohe on näha, kui suuri valesid ...
maalt ja traktoriga30. mai 2019, 12:19
Lp. Andra Teede! Mina olen väga häiritud sellest, mis Te, kui "Õnne 13" stsenarist, olete teinud sellest algsest A. Reinla mõeldud seriaalist. See, mis ekraanilt vastu kajab, see ajab ok sele. Teid see ei häiri, kuna Teile makstakse selle eest. Selle laulu laulad, kelle leiba sööd.
Jaa-jaa30. mai 2019, 12:14
Kõva areng. Peaminister lubas, et palku ei hakata kärpima.
kukuku30. mai 2019, 12:10
Eesti rahvas on juba 17 a väga häiritud arengutest mida refid korraldasid...
konsa30. mai 2019, 12:07
Andra Teede: olen väga häiritud nendest arengutest, mis ainult paari kuuga meie riigis on toimunud .-.-.-.- väga hea, et häiritud, siis võib midagi paremuse poole liikuma hakata. aga jõudu sulle stressamisel
Lugupeetud Andra!30. mai 2019, 12:07
Mina olen häiritud igapäevasest haigest ajupesust meedias - oravad koos presidendi ja ajakirjanikega tegelevad igapäevaselt viha külvamise ja ühiskonna lõhestamisega. Ka Teie artikkel tekitab minus judinaid!
Fanny30. mai 2019, 12:05
No ei pääsesnud sa Brüsseli parlamendi katusele, rahune maha juba.
rs30. mai 2019, 12:05
Normaalne ajudega inimene ei oota riigis mingit suurt arengut paari kuuga.
Nojah30. mai 2019, 12:04
Ebaviisakus ja mõtlematus, lubaduste murdmine valitsusliikmete poolt, mainekahju teiste riikide hulgas, need ilmselt häirivad mõtlevaid inimesi. Rumalad suudavad ainult abordi, nahavärvi, viinahinna teemal midagi mitteadekvaatset arvata.
vihameedia muidugi ei kajasta lugusid nendest30. mai 2019, 12:04
kes näevad kolmikliidus ainuvõimalust eesti elu parandada, kõik kisajad on aju-pestud ja reffide poolt mõjutatud
naanu30. mai 2019, 12:03
meie uuema aja kirjaneitsist on ikka "luuleline" näha teda kutsumas üles reeturlikkusele, sest mis muud see punasele nupule vajutamine ikka on
Et30. mai 2019, 12:03
lapsed ka aru saaks, Reform ja Kesk on nagu kass ja koer,keda ei saa paari panna. See,et Kaja ja Jana Europarlamendis kuidagi hakkam said oli sundseis,eks samamoodi peavad nad nüüd koos hakkama saama koos Jaak Madisoniga,kuigi jah Kaja nüüd ilmselt pääseb sellest ebamugavast olukorrast.
to30. mai 2019, 11:58
Vastupidi. Usun et varsti toimub meeleavaldus praeguse valitsuse TOETUSEKS ja valelike ja kibestunud orav-sotside VASTU!
to30. mai 2019, 11:57
no eks ta mõni paljudest "arvamusliidritest" ole. Eestis on siukseid nii palju, et kõiki ei saagi tunda ega teada.
mina ei tunne teid30. mai 2019, 11:56
ja ei huvitagi teie seisukoht, kuidas te erutute-kas kirjutate luuletusi või seksite vm. Et peate ennast justkui kõrvaltvaatajaks, siis neid on Eestis palju, aga millest siis teie sõnavõtt negatiivses võtmes.Muidu pidite olema ju positiivne mõtetelt? Ehk siis haritud aju lubaks kirjutada teil midagi ilusat vastu suve ?
ohjah30. mai 2019, 11:56
no mis siis andrakest häirib? Mida enam ei saa teha, mida varem sai? Aborti saab ju rõõmsalt edasi teha, rahva raha eest. Mis veel mureks?
30. mai 2019, 11:54
Mind häirib see,et reformi erakonda kuuluvad inimesed.Kes on seotud küüditamisega siberisse.Endised kom partei liikmed.Ja nüüd sõimavad enda partei poolt küüditatuid fasistideks.
killuke30. mai 2019, 11:54
Kuule lumeräitsakas,kas sa aru ei saa et selle 2 kuuga on just üritatud kraavi aetud riigivankrit teele tagasi tõmmata.
tuuli30. mai 2019, 11:53
Kes on see Andra Teede ja mis haridusega ??
Jälgides30. mai 2019, 11:52
juba pikemat aega Eesti poliitikahoovuseid,siis ma ei näe praegu seda varianti,et Jüri ja Kaja paneks oma leivad ühte kappi või et selline võimalus oleks peale valimisi üldse kunagi õhus olnud. Selleks,et tänast olukorda mõista,peame natuke meenutama ajalugu. Reform valitses 17a jutti ja Kesk istus koguseeaeg opositsioonis,kuigi võitis valimisi ei pääsenud nad kunagi valitsusse. Peale selle reformi enamus kampaaniad olid rajatud hirmutamisele,kui te meid ei vali saate Edgari ehk Keskerakonna. Siis, pärast pikki aastaid juhtus ime, Kesk pääses valitsema ja muidugi ilma igipõlise rivaalita...
rahapadasid uudistades30. mai 2019, 11:49
paraku Euroopa Liidu poolne otsus vähendada Baltikumis toetusi aastast 2020 fondidest 24% on suunanud paljud temaatilised lahendused ootetasanditele. Kuid peagi nood probleemid ju ka lahenevad...
Torm tuleb ise30. mai 2019, 11:48
Ainult rahu, see laev tüürib end ise karile
Tti30. mai 2019, 11:47
See oli ikka rahvas ise, kes sellised valitsejad endale valis. Demokraatia on asja nimi
kõik hea30. mai 2019, 11:47
30. mai 2019, 11:46
Vastupidi, Õnne viimased osad on juba päris head! Jõudu Andrale!
Ma pole ka õnne 1330. mai 2019, 11:43
juba ammu vaadanud ja ma olen väga murelik,kuidas seal seriaalis asjad kulgevad
kurb30. mai 2019, 11:42
et midagi head pole oodata.
30. mai 2019, 11:42
Ja mis arengud meil siis nüüd toimuma on hakanud, Rein?
Mida sa, Andra,30. mai 2019, 11:41
siis teed kui midagi ei tee? Aga elada, süüa ikka tahad? Hakka tööle! Leia midagi tootvat, mis müüb. Saad ka raha. Loomulikult raha ei jätku kui kõik ainult virisevad ja saada tahavad. "Kes ei külva, see ka ei lõika"!
Eestlane30. mai 2019, 11:40
Iga normaalne inimene on nendest arengutest häiritud. Noored, kes te olete sündinud demokraatlikus ja vabas Eestis, võtke järgmine kord jalad kõhu alt välja ja käige valimas, kui te ei soovi, et eesti sada aastat tagasi läheks.
irw30. mai 2019, 11:35
Mind häirib ka väga see hüsteeria, mille oravad on valla päästnud.
rein30. mai 2019, 11:29
võib-olla ongi hea et mingid arengud on toimuma hakanud, see varjatud vindumine ei viinud samuti kuhugi.
Ka mina olen häiritud30. mai 2019, 11:28
Ka mina olen häiritud. Eriti sellest, kuidas suurvargad paanilises hirmus oma tegude avalikukstuleku ees riigipööret korraldavad, et saaksid jätkata ja rahvast veelgi rohkem orjastada.
Ja-jah30. mai 2019, 11:25
Õnne on ikka jamaks ära läinud küll,isegi Naabriplika on juba etem....