ILUGURUD RAKSUS: reetlik vlogija kaotas mõne päevaga miljoneid fänne, sealhulgas Kim Kardashiani (2)
View this post on Instagram
Koolipõlves sõbrannadele 5-10 dollari eest meiki teinud James Charlesil on nüüdsel ajal isiklik meigikollektsioon ja rida tulusaid partnerlussuhteid. YouTube'is jälgis tema iluvideoid 16 miljonit fänni. Alles eelmise nädala esmaspäeval kenitles nooruke meigiguru teiste superstaaride seas Met Gala moepeol.
Kuid loetud päevade jooksul on teismelise meigivõluri täht langenud. Eelmisel reedel kuulutas Jamesi endine mentor, 37aastane YouTube'i iluvlogija Tati Westbrook (ehk GlamLifeGuru), et ei taha oma hoolealuse ja sõbraga enam tegemist teha. Vitamiinifirma Halo Beauty omanik Tati oli südamepõhjani haavunud, et James reklaamis Instagramis tema rivaalfirma tooteid. Noor iluguru kiitis firma SugarBearHair unevitamiine.
View this post on Instagram
Kuid Tati pidas seda reetmiseks. "Raha, võim ja priske pangaarve muudavad peaaegu kõiki. Ja kui sul pole inimesi, kes sulle otse näkku ütleksid, et sa käitud valesti, siis sa muutud. Ma püüdsin sinu jaoks see inimene olla, James, ma tõesti püüdsin. Aga sulle ei jõua selline jutt kohale ja ma ei taha enam sinu sõber olla. Ma ei taha, et minu nime sinuga seostataks," rääkis Tati 43 minuti pikkuses YouTube'i videos, kus ta loetles üles kõik teened, mida ta aastate jooksul Jamesile osutanud oli ning mille abil nooruke kolleeg nii pöörast karjääri teha sai. Tati oli viinud oma protežee kokku paljude mõjukate isikutega, reklaaminud teda ning lasknud tal teha koguni oma pulmameigi ...
Lisaks paljastas Tati, et Jamesil on kombeks üritada heteromehi geiks pöörata ning seda olevat ta viimati teinud Tati hiljutisel sünnipäevapeol. "Hüvasti, õde," kuulutas Westbrook suhete katkestamise märgiks. "Sister" on James Charlesi hüüdnime fännide seas.
James raputas seepeale endale Instagramis tuhka pähe ning seletas, miks ta Tati rivaali toodet reklaamis. "See bränd aitas mind turvata, kui Coachella festivalil rahvamass mu ümber ohtlikuks muutus." James kinnitas, et võtab Tati vitamiine iga päev. Rivaalfirma kauba kiitmise ebaeetilisus ei tulnud talle pähegi. Lisaks polevat ta SugarBearHairilt reklaami eest raha saanud. Seda kõike kinnitas James veel pisarsilmi ja hääle murdudes YouTube'i videos. Kuid kahju oli juba sündinud: esimese 48 tunniga pärast Tati videot kaotas James miljon YouTube'i fänni. Nüüdseks on talle selja pööranud ligi kolm miljonit jälgijat. Tati seevastu on YouTube'is juurde saanud neli miljonit fänni!
Kommentaarid