Suhted

Noor maanaine kurdab: pean valima külajoodiku ja vanamehe vahel (257)

LISA KOMMENTAAR

Ää virise, Kajal jäi mehi ülegi, aga ikka tooks uusi "vajalikke" juurde. Kas hüljatud sobiksid?21. mai 2019, 17:18
Kus elad kaunitar, oled olemas või ajakirjanduslik varjutus, oled ju esimene ilmajäänu maal. Sind pole olemas, lihtsameelset lolli peab lausa otsima.
Välismaa21. mai 2019, 12:26
Lüpsja Dusja või seatalitaja Elviira ?21. mai 2019, 11:15
viisakas21. mai 2019, 06:02
...ei pea ju valima, võib ka üksi elada. Sageli on enesehinnang nii kõrge, et sinna kõrvale ei saagi keegi muu mahtuda. Ela rahus üksinda!!!
Kaie21. mai 2019, 01:37
Mina arvan just vastupidi - maha on maganud oma õige mehelemineku aja. See on selline kunst, et kui tahad korralikku meest, siis pead ikka õigel ajal "konkureerima"! Aga nii ongi, kes arvab, et algul teen kõrghariduse ja siis leian mehe - no anna abi - selleks ajaks on juba asised mehed võetud!!! Ja jääbki üle lehes vinguda kui ebaõiglane see maailm on...
Geenid maksavad21. mai 2019, 00:06
Kui ikka aru ei ole, midagi ei tule.
ei pea sa midagi,20. mai 2019, 20:26
astu sealt lihtsalt ära.
To Tölpa13.27!20. mai 2019, 19:28
Kus sa elad?Kas Tallinnas?Võimalik,et seal ongi abitöölistel sellised palgad,kuid kahtlen selles.Soomes saavad eestlased ca.12-16-18 euri tunnis ja vähemalt meil keskeestis on 10-15 euri tunnis.Ma muidugi hoidun tunnitööst,kuid ma tahaks näha,kes maksab segutegemise,kivide ettelõikamise ja ettetassimise eest 10 euri tunnis?Tule ikka pilvedest alla!
Ei saa aidata.20. mai 2019, 19:19
Siis oled lihtsalt väga nõrk isiksus.
Autojuht20. mai 2019, 08:52
Jube mis toimus nàdalavahetusel Muhumaal. Pow uksed blokeeriti ratastega,terve trass oli süüdimatuid linnakaid tàis. No ei taha siia neid suvitajaid.
20. mai 2019, 08:41
Linnas kordi suuremad joodikud.maakas
vastus20. mai 2019, 01:52
Kunagi olla nii: ohkas kirjandusõpetaja- parem traktorist peos kui kirjanik Kuku klubis.
grigori20. mai 2019, 00:48
ei kurda valid 2 vanamehe vahel kes diip purplet mäletavad
langetamine tuleb19. mai 2019, 20:20
vana konksnina ossinovski tuleks selle jama eest vastutusele võtta
Mari19. mai 2019, 17:46
Kõige esimene mõte- MIKS SA VÄÄRTUSTAD END NII MADALALT? Ole kannatlik ja sihikindel- ära lase endale igasuguseid ligi.
lõpetage lora !19. mai 2019, 16:52
mingit aktsiisilangetamist ei tule. Kas olete pimedusega löödud või. Hinnad kerkivad ju tänu sellele, et riigi kaubakäibe maht langeb ,aga ettevõtjad loodavad ikka veel majandusimele ja üritavad positsioone säilitada. Juba see 2019 aasta selgineb pilt ja makse tuleb hoopis tõstma hakkata, muidu ei suudaks peagi riigisektorit ülal hoida.
Voldemar Vänt19. mai 2019, 16:48
Kus see näkk elab? Tahaks külla minna.
kelme19. mai 2019, 15:48
Mis ekre siia puutub? - - - praegu viiakse kogu raha õlle -viina alla, väiksem aktsiis jätaks midagi järgi ka.
Tölpa19. mai 2019, 13:27
5-6 euri eest tunnis ma ei ilmuks isegi mitte esimesel päeval välja, ammugi veel teisest päevast rääkida. Mina isiklikult ei tea eesti abitöölist kes alla 9-10 euri tunnis tööd teeks. Siis pole ka ime, et sa mehi ei leia, sest teie pakutava palgaga mehed ei tule tööle, tulevad ainult mõttetud tegelased.
Tölpa19. mai 2019, 13:22
Ta on kas täiesti veatu ja ennast täis emalaev või vaal.
Uku19. mai 2019, 11:33
Ilmselgelt pastakast välja imetud lugu. Aga kirjutaja vast lillelistes retuusides tõuk, kellel reied üksteise vastu hõõruvad.
hm19. mai 2019, 10:17
Minuarust on maal vabu mehi just palju, ainult vali. Mehele saab iga kõõm ja kakuke.
ee19. mai 2019, 10:06
Tegelikult ei ole kindel, et NEMAD sind valivad.
see on hälve19. mai 2019, 04:09
Naine ei käi ikka mehest vanem
@ 11:4618. mai 2019, 19:35
Jäle mingi funktsionaalse mõtlemisoskuseta kommentaar. Et alandada lasteaiamaksu on vaja rahad Lätist tagasi tuua, kuigi ülejõu käiv, aga ikkagi väga lihtne mõte ju.
Kummaline18. mai 2019, 19:21
on kõiki mehi liigitada kas alkohoolikuteks või vanameesteks! Elan maal ja näen siin igasuguseid mehi, korralikke ka, kes kusagil tööl käivad ja ei joo.Ka noor naine ja ise leiaksin küll mehe maalt, kui poleks juba õnnelikult abielus...(mitte joodiku ega vanamehega, kuigi küsiks, kes on neiu meelest vanamees? Kui vanalt algab "vanamees"?
Maanaine, kas oled ise veatu kaunitar?18. mai 2019, 17:56
M6tle selle üle, kui väärt ja hea-tore naine sa ISE oled, et mehi sorteerid ja k6ik välja praagid? Kas peeglisse kannatab vaadata? Ja oma hinge ja sisemaailma? Kes on sinu meelest vanamees ja kes on joodik? Mul tekkis küsimus, kes sa ise oled?
mu naine on18. mai 2019, 16:56
minust 9 aastat vanem ja ma olen rahul
Miks arvad, et kena18. mai 2019, 16:38
Kindlasti mingi vaala kehaehitusega ja alailma irisev tegelane.
Kusta18. mai 2019, 14:15
Abivajaja18. mai 2019, 09:51
Antikristus (ja kuldsed taldrikud) aitäh sulle!
diana nüüd17. mai 2019, 18:21
ei pea valima. kõik mehed võtan vastu . olen täna sindi maxima kassas tööl . kõik mehed on oodatud .
lohutaja17. mai 2019, 16:24
Pea vastu kümme aastat, siis oled vanamoor ja kõik sobib !
Oi, tere Apollo!17. mai 2019, 11:40
Sa otsid Miss Worldi, 18-aastast, kõigega megahästi kindlustatud, kes tahaks sind täielikule ja luksuslikule ülalpidamisele võtta ja igavesti tingimusteta armastada ainult sellepärast, et oled meessoost?
See näitab,17. mai 2019, 11:26
mis meestele kõige tähtsam on: lihakeha. Mitte inimene, kelle kõrval sa elad ja lapsi kasvatad, mitte see, et tema teadmised, oskused, huvid vms. sinu omi täiendavad, vaid ainult naine kui lihatükk. Minge turule, seal saate valida nii kondist, nii pekist, nii midaiganes kui vaid soovite. Või tellige endale netist sobivate parameetritega kummipruut, tema on alati kõigega nõus.
Nu vot!17. mai 2019, 11:12
Jotadega pole tööl midagi peale hakata, aga naine peaks neid tahtma...:).
Abivajaja17. mai 2019, 11:01
Antikristus infoks niipalju, et ma pole naisterahvas, kes mingisugust kontakti otsib, vaid meesterahvas, kes vajab hetkel täpselt seda, millest sa kirjutasid, ehk siis kahe kõrva vahelise ruumi parandamist. Vajadusel tasun vastavalt sinu hinnakirjale ning sulle sobival meetodil. Palun aita mind.
tuube17. mai 2019, 10:46
esna mõis kuulus algul tuube mõisnikule, minu nimi ka truube, briti saadik eestisse kolmsada aastat tagasi.
toivo17. mai 2019, 10:44
vali riigikogulane see ka joodik.
Abivajaja17. mai 2019, 09:39
Mingisugusel põhjusel “tillitada”. Kui te pole huvitatud siis ma mõistan ja pean sügava kurbusega sellega ka leppima, kuid mis ma teha saan, ega kedagi millekski sundida ei saa. Siiski loodan südamest, et ehk on see võimalik.
Abivajaja17. mai 2019, 09:36
Antikristus mina ei ole selleks siin, et kedagi tillitada - kuskil facebookis ma õhtulehte ega midagi ei laigi, ammugi ei loe ma kommentaare. Üleüldse seda kollast meediat v kuidas seda nimetatakse ehk siis otseselt ei loe ma internetis mingeid uudiseid ega midagi - ainult neid mis juhuslikult silma hakkavad. Selle uudise leidsin ka ainult tänu sellele, et see oli ette promotud ja puhtjuhuslikult vaatasin ka kommentaarid üle - midagi sellist teen ma umbes kord aastas. Kõik see on põhimõtteliselt juhuslik kokkusattumus, mul on elus targematki teha kui üritada siin netis kedagi mingisugusel...
Tanel 17. mai 2019, 07:07
Soovitan samuti16. mai 2019, 23:29
Jah. Ja jäägugi siis pärast sinna oma kahe tite ja vallasema staatusega. Pole neid võõraid tittesid siin vaja Eesti riigil üleval pidada.
Ka maal ja meheta16. mai 2019, 22:41
On ikka..aga need on juba hõivatud ...
kodanik16. mai 2019, 21:07
Lugu välja mõeldud aga kont maha vistatud järamiseks ja toimib...ei teagi mis isegi siin oma aega raiskan, ühiskonna mõjutused...endast kahju ja ka teistest kes siin reageerivad igavusest...aga nii odavam elada...kahju et midagi rohkemat lubada ei saa argielus.
maalt ja traktoriga16. mai 2019, 20:26
Sa mees osta pruudile/naisukesele auto, et ta saaks pärast tööpäeva su juurde sõita ja hommikul tagasi linna tööle.
16. mai 2019, 18:17
Kärgpere on suurim okse üldse. Parem ole uhkelt ilma kui sitalt saanud.
irw16. mai 2019, 17:57
milline ime, et üks kolhoosi jünger korrutab ainult kolhoosi loosungeid! pigem on ikka nii, et rahvaliit on nüri kriit (selline kolhoosikas ja hästi juhm)
Jeerum16. mai 2019, 17:33
Mis takistab linnas lilli ja köögivilju soovi korral kasvatada?! Ega linn pole ainult Lasnamäe korter :) Linnas on ka majad, ridaelamud jne. Maale perearstiks läheb vaid läbikukkunud meedik, sest linnas on arstipraksisega sissetulekud kordades teised. Loomaarst saab nii vähe palka, isegi linna Loomakliinikus neil haledad palgad, maal rääkimata. Õpetajaamet on linnas palju tulutoovam aga üldiselt ikka alla Eesti keskmise ju.
vaatleja16. mai 2019, 17:25
Ainsad nooremad naised, kes maal on: a)noorelt tite saanud üksikemad jooksnud vanematekoju tagasi, kuna pappi pole b) Ennast paksuks õginud 25-30 a välismaalt vanematekoju naasnud, kes ei oska oma eluga midagi peale hakata
Elly16. mai 2019, 17:21
Sul on veel 1 valik: haritud noor naine, hakka elama, koli LINNA! Siin on mehi jalaga segada-nii eestlasi kui välismaalasi.
nali või?16. mai 2019, 17:07
Kiri võiks isegi reaalsus olla, kui see EKRE mängust välja jätta. Valitsus süüdi tibi üksinduses?
Mees maalt16. mai 2019, 16:43
Kuule juhm , ega pildil olev tibi pole seda hala kirjutanud. Pakun ,et mõni retuusides kapsauss kes seal maal elavad.
Saare mees16. mai 2019, 14:46
Elan saarel ja seal vähe inimesi, eriti noori. Küllap see põhjus on, et kõik meie saarelt mandrile ja sealt euroopasse siirudavad. Vägisi tekib tunne, et küllap me välja peame surema... nagu inkad ja maiad.
Sama mure16. mai 2019, 13:20
Ma olen 27 aastane mees ja mul sama probleem - meeldib elada ja töötada maal, sain ka hea palgaga töökoha mis väga meeldib, aga elukaaslast ei ole. Linna ka ei taha minna. Kahju, et erinevas külas elame (kui sa elaksid samas, siis ma teaksin seda).
miks16. mai 2019, 13:05
pead valima, kas ise ei oskagi elada...
analüütik16. mai 2019, 12:22
Kui ei olda valmis elukohta vahetama, siis muidugi, tuleb leppida kohalike parmudega.
16. mai 2019, 11:47
Aga viimane valitsus, erinevalt eelmisest, annab signaali, et see on igati soositud.
16. mai 2019, 11:42
Huvitav, ma naisena mõtlen täpselt sama - kui saan, tellin kõik vajamineva netist koju, poeskäimine on viimane asi, millele aega kulutada. Egoist - võibolla tõesti, puhtalt egoismist käin abiks vanematel, sugulaste lapsi hoidmas ja tuttava lapsele järeleaitamistunde andmas. Aga eelistan tõesti elada üksi, sest pole kohanud vastassoost inimest, kel poleks kas alkoholi- või mõnda muud probleemi.
16. mai 2019, 11:31
see kommentaar räägib ju enda eest - kui see ei ole mõne feministi koostatud iroonia, siis vastab täpselt probleemi kirjeldusele: mehed lubavad endale kõike, joomist, ebatervislikke eluviise, ülbust, aga naine olgu miss maailm ja madalam kui muru.
16. mai 2019, 11:28
See oli nii 30 aastat tagasi, nüüd on see kas 32 või isegi 42, inimesed käivad sageli ülikoolis kuni 40ndateni.
16. mai 2019, 11:27
Sa ei tea ju kunagi, kes on mingi laitmatu veebiprofiili taga. Pealegi kui inimesel on oma kodu, kui ta väärtustab kodupaika, ja ta ei soovi kolida, siis tahaks sinna leida ju samade väärtustega ja samade huvidega inimese. Aga see on kohutavalt raske. Keegi juba soovitas - rahvatants, matka- või kultuuriklubi vms ühistegevused võivad õige inimesega kokku viia.
miki16. mai 2019, 11:25
Lisa sinna ka keelgüüned ja paksud gunstripsmed ning tätuu ;)
16. mai 2019, 11:24
ja olematut moraali. Igaühele ei sobi selline kaksikelu, kellegi teise arvelt varastatud õnn.
K7416. mai 2019, 11:22
Sama vapralt taluvad ka peksu!
Joppenpuhh16. mai 2019, 10:57
Kuule antikrist pane oma pudrumulk ükskord kinni, alaarenend tr opp.
Liis16. mai 2019, 10:54
Lõõgastusviise on niipalju erinevaid, kui fantaasiat jätkub. Ainult joodik valib joomise. Või tobu, piiratud mõtlemisega ja vooluga kaasa mineja, kes ei tule selle peale, mida kasulikumat veel lõgastuseks teha. Kumbki variant ei ole hea ega eriti atraktiivne just.
imelik16. mai 2019, 10:49
mõni ikka õpib ka ülikoolis
..16. mai 2019, 10:41
Paks ei viitsi kaugele kõndida kodust
mm16. mai 2019, 10:40
Lapsajakirjanik on jälle kõva looga maha saanud!
Orochimaru16. mai 2019, 10:32
Kõrgendatud ego? Hmm... kas see on siis ego, kui parmud-ossid ei sobi?
Ei mõista16. mai 2019, 10:20
Tahab mehele saada, milleks siis õhtulehes reklaamida, et mitme kohalikuga prooviaielus juba olnud.
Paul16. mai 2019, 09:58
Ei. Hoopis selleparast hakkas,et raha Eestisse tagasi tuua. Hoopis selleparast hakkas,et piirikaubandus väheneks ja ehk saaks maspiirkonnas mõni pood endale jalad alla ja mõne töökoha juurde. Hoopis sellepärast hakkas,et alkoturism inertsina ka ehitusmaterjslide turgu ei solgiks jne. Ja lõpeks ehk ka seeparast,et kaotada inimeste kodudest need ollekastide hunnikud, mis joomise lihtsamaks teevad.
Aga16. mai 2019, 09:57
Ülikool oli ju ometi mingis linnas! Kui 27 aastaselt ei ole leidnud mees, siis külast ei tasu küll otsida!
No noored16. mai 2019, 09:54
Eks ikka enda süü,kelle veel.Kui ei viitsinud õppida ja muidu eriline terav pliiatspole,aga vennasrahvas tööd pakub ja töömees oled,mis selles halba on?
noored16. mai 2019, 09:37
mehed läinud välismaale tööle,sest maal töökohti pole.Kelle süü...
Nublukaz16. mai 2019, 09:21
Ma tean, et ma olen kõigest lihtne koer, aga õige eesti elab küla poe taga.
Kahtlane16. mai 2019, 09:17
artikkel tundub olevat,vist pliiatsist imetud?Elan samuti maal,aga selliseid pärleid nagu fotol kohtab küll harva.Enamus 25-35aastased on üle söönud naised,kellel haridustee küll kõrgustesse ei ulatu.Paljud veel üksikemad,kusagilt saadud laps kärus?Äkki ka Ameerikast ostetud?Ja suurim saavutus on fb foto tuunimine.
Nips16. mai 2019, 09:11
Nii äärmuslik ei pruugi asi olla - lihtsalt mehed võiksid tõesti vähem juua. Tuleks leida muidugi ka ühine harrastus, kärakavaba muidugi. See ühendab suhet.
16. mai 2019, 09:11
Õhtulehe it-süsteem on p...sest kui nullib kommentaaride järjestikkuse.
Tõuk16. mai 2019, 09:09
Juba esimeste ridadega tekkis tunne, et natuke kehvasti välja mõeldud lugu, sest maapoest ei osta tänapäeval keegi alksi. Seal kas aetakse ise või tuuakse piiritagant. 😉
To Tölpa!16. mai 2019, 08:02
Palju ma maksan?Võtan endale müüritöödele abitöölisi ja maksan 5-6 euri tunnis,kuid pean kindel olema,et peale raha maksmist töömees järgmisel päeval ka tööl on.Pahatihti ei ole ja ma ei viitsi lapsehoidjat mängida ning võtan järgmise mehe.Arusaadav,et inimesed,kes oskavad midagi ja ka viitsivad-sellise palgaeest tööle ei lähe!
Tölpa 16. mai 2019, 07:43
Kui ta seal eliitprostina ei töötanud,siis pole tal mingeid varusid.
Tölpa 16. mai 2019, 07:37
Huvitav, mida sa ka töö eest maksad? 15.- eur kuus, nagu hiljuti lugeda oli? Loomulikult on kasulikum kord aastas puid lõhkuda, kui sellise raha eest tööl käia.
hea j.p16. mai 2019, 07:29
Mis eesmärgil soovid ühendust võtta. Kui su guühte eesmärgil , siis otsi kummituid Tallinnast.
Mari16. mai 2019, 07:17
27 aastat vana ja ülikoolgi just lõpetatud. Maal ainult vanamehed ja joodikud? Miks ülikoolist siis ühtegi ei leidnud? Kas seal ka ainult joodikud ja vanamehed? Pigem vaata endasse ega seal midagi mäda ei ole?
Tööga16. mai 2019, 07:14
on laias laastus sama lugu.Inimesi nagu oleks maal,kuid tööle võtta pole kedagi!Tean isiklikult selliseid(ja hulgi),kes ei saakski õigel töökohal töötada.Nende laeks jääb naabrimehele küttepuude tegamine,ehitamine jne.Et nad teevad ehitust suhteliselt harva,siis on nad oma tehnoloogiates kusagil kaheksakümnendates kinni ning päris ehitusel ei ole nendega midagi peale hakata.Lisaks veel tavapärane alkoholilembus ja ei olegi nendega midagi teha.
maamiiz16. mai 2019, 07:10
Meestel ka niipalju väärikust jagub et vingujad ja enesekesksed nutinaised jätke kõrvale
Vallavanem15. mai 2019, 23:46
See naine on mitme selle küla mehega kooselu proovinud, no kes teda enam tahab. Esimene asi tuleb tal uus küla otsida, kus temast midagi ei teata.
Käid ja kopid sama kommentaari enamike suhete artiklite alla?15. mai 2019, 23:34
tegelik elu maal15. mai 2019, 20:21
On veel ka vaimse alaarenguga mehi valida maal ja väga vaeseid, ei saa öelda, et pole valikuid, rikka linnamehe armukeseks hakatkse sellises olukorras, aga see eeldab head välimust muidugi.
naine15. mai 2019, 20:17
No jah,Maris,ka minu mees leidis endale3o + vanusevahega naise,kellega muidugi oldi kaua salasuhtes,kui ükskord juhuslikult kuulsin nende jutuajamisi telefonitsi ja facebookis ja hiljem amelemise pildid kahjuks naine on Kätlin Õ.Sina ära nii tee,sest kõigil sellistel meestel on oma pered.Ära lõhu nende elusi.Küll lead omataolise.Vabu ja vallalisi on ilm täis.Kainet mõistust ja edu sulle.Minu elu aga kahjuks sellegalõppes.
Tölpa15. mai 2019, 20:06
Milles probleem, valik päris hea ju. Või probleemiks et nimekirjast on tänapäevased tegelased puudu? Narkomaanid.
oh ja15. mai 2019, 20:02
internet olemas koos sotsvõrgustikuga ja kogu maailm on avatud seega ei näe mingit probleemi kui vähegi on arvuti kasutamise oskust ja oskust suhelda
Muigega15. mai 2019, 19:51
Mida sa depressiivse väikeküla inimestest ikka tahad? Laps on tehtud, ja kõik. Mees tehku tööd ja toogu/andku raha.
Ära15. mai 2019, 19:42
Sa teda küll taha, saad vatti näha.
head vanatüdrukupõlve, va kõõm15. mai 2019, 19:31
kõrgendatud egaga naised on alati läbi aastasadade vanatüdrukuks jäänud. sellisega lihtsalt ükski normaalne mees enivei koos elada ei soovi. kooselu tahtes peab ego siiski piisavalt painduma nii ühes kui teises suunas. no ja karskusseltsi või pidevat naise inisemist peale tööd lastud paari õlle üle ka keegi kuulata ei viitsi. tänapäeval on targematki teha kui miskise endaarust printsessi egot toita.
15. mai 2019, 19:25
Täna on sotsoravastmode tööl. Kustutab, kui kirjutad, et Ekre on võimekas, sest kuu ajaga on õpetanud mehed jooma ja lumehelbekesedvanatüdrukuteks😁.
Tean ühte15. mai 2019, 19:22
Teate, mõni pealtnäha viks ja viisakas linnamees on vabal ajal selline parm, et kuku pikali. Näide reaalsusest: IT mees, hea palk, hea haridus, oma korter ja auto. Igal õhtul joob 4-6 õlut. Nädalavahetusel lisaks veel viskit. Tööl suudab käia, vahel harva on “tervisepäev” joomise tõttu. Naine tal ka, haritud, madala enesehinnanguga. Arvab, et paremat ei saa.
maakas15. mai 2019, 19:20
Võtku mõlemad! Erinevus rikastab!
rs15. mai 2019, 19:17
murueit15. mai 2019, 19:16
Siis tuleb teha nagu A. Beekmani romaanis "Valikuvõimalus", käia linnas tarkadega lapsi tegemas ja abielluda külatolaga!
to tegelikult15. mai 2019, 19:04
ahah, et konservatiivne ei tohi olla? Aga milleks mulle naine, kelle vaated on vabameelsed, et teen mis tahan ja olen kellega tahan, vaatamata sellele, et soovitakse olla suhtes? Milleks siis? Või milleks olla koos kui puudub ühine visioon/soov saada ühised lapsed ja nendeeest ka hoolitseda? Pliidiääres võiks muidugi mõlemad koos olla. Muuljuhul, et "oleme lihtsalt koos ja mängime kodu" - ??? Mis on selle otstarve? Aega saab muudmoodi ka raisata.
Mati tasku15. mai 2019, 19:03
Kas me sellist eestit tahtsimegi,genofond läheb välismaale või joodikute,narkatite kätte,ükski kaine mõistus tööjõudu ei taastooda,toome uued orjad sisse,mammona on meie reliikvia,see on vabadus,kes vastutab
No 15. mai 2019, 18:56
Mis kõrgepalgaline koht seal maal on?Perearst , vallavanem või koolidirektor ! Kooliõpetajad jäävadki maal vanatüdrukuks või teevad vaid lapse. Perearstid on maal need, kes linnas läbi ei löönud! Noh ja vallavanema amet on nagu kevadine lumi,täna on homme mitte! Linnalähedalt maalt polnud juba 35 aastat tagasi kedagi võtta, võtsin pealinna mehe
kass15. mai 2019, 18:55
15. mai 2019, 18:52
Modereerige, modereerige...😁
e. 15. mai 2019, 18:44
Karske mehena pean tunnistama, et karskus iseenesest pole naistele mingi tõmbenumber. Või on (koos üldise hea toonuse ja hakkamasaamisega), kui oled saanud 50. Samas, noore mehena on väga raske leida konservatiivse maailmavaatega pruuti. Pole isegi vahet, kas ilusat või 80 kilost. Sestap võiks riik luua erapooletu kosjakontori, kes 'haruldusi' kokku viiks. Marisele sobivaid mehi ongi Eestis vähe ja nad elavad hajutatult. Omalt poolt soovitan ökoliikumisi väisata. Seal on elukunstnikke, kuid joodikuid pea üldse mitte.
Ah mine nüüd15. mai 2019, 18:35
Millest on sul rääkida maastikuarhitektiga? Või mida säänne üldse maal teeb? Unusta ära, eestis ei ole sellist maakohta ja kui keegi oma rahaga kuskil maakohta üles ehitaks..sellest räägiks kogu riik, et noor naine, sealt ja sealt, oma rahadega ehitab tervet maakohta üles aga näe, pole meest võtta - selline ju ootaks kuningriiki, printsi kuldtõllas või vähemalt bentleyga. Mida me siin räägime? Või laste kasvatamine? Vot selles asi ongi, et need vähesed karsked mehed EI TAHA mingi võõra pritseid oma kaela kasvatada võtta, tehke omale juba selgeks ükskord! Kas KÕIK või MITTE MIDAGI!
Mõistlik oleks tutvuda.15. mai 2019, 18:29
Aga mine ja tutvus siis, miks naised ootavad, et mehed peaksid esimese sammu astuma? Ühiskond on viimastel aastatel saatnud väga jõulise signaali, et see on ahistamine! Ma never ei lähe selles ühiskonnas tänavale kedagi segama, milleks? Lähed juurde ja kutsud välja? Automaatselt on suur võimalus saada ahistajasüüdistus. On sarnaseid kogemusi. Ja ausalt on aeg ja omale elamine andnud tugeva naha, et ega erilist üksildust enam ei tunnegi ja juba naljakas on vaadata seda kanaemade halamist, et ei leita meest. Muidugi ei leia, tehke ossidega 20-tes lapsed, siis on veel eritisuured lootused :D :D
15. mai 2019, 18:21
jaak räägib siin omast kurvast alkohooliku elust.naist ka pole teisel,kämbla-kati ainuke pruut tal.
või kui mees15. mai 2019, 18:21
ei mõtle ainult suguelule ja ei kipu kohe voodisse siis on ta igav ja ei tunne järelikult huvi ja tuleb kohe eemale lükata (minu kogemus), kui mees leiab, et nark0 ja alko on liiast kuna kahjustab võimalikku pereloomise võimalust siis on ta ju mõttetu (minu kogemus) kuna on igav ja ei taha end võõrastes seltskondades täis tõmmata ja pärast hoobelda, et oi, kui kõva tegija ma olen? Olen maamees, täpselt samamoodi ei ole mitte kusagilt võtta normaalset naist!
e. 15. mai 2019, 18:21
Keegi juba ütles aga korrakem selge sõnaga üle: aktsiise tahab langetada reformierakond, kes täiesti ametlikult on jõudnud esitada sellekohase seadusemuudatusettepaneku. Neiu pidanuks hoopis reffidele nätaki andma.
Või räägime15. mai 2019, 18:18
eksponentsiaalarvudekeelt või astrofüüsikakeelt? Või milline on romantiline "voodisvedelemine"? Kui teile kinkida lilli, saata kulleriga siis te ju sõimate saatjat klammerdujaks (minu kogemus), kui inimene teeb teile käsitööna sünnipäevakaardi siis naerate temaüle oma sõpradega, et näe, milline idi00t, ei tea mida mõtleb..(minu kogemus). Või kui mees ei pläkerda oma torsot, ei tee igat liigutust ratastel vaid vaevub ka oma jäsemete jõul liikuma siis on ta ju ka teiejaoks igav ja rumal ja halb (oma kogemus), kui mehel ei ole uhket maja ja musta dšiipi siis on ta kehvik teiejaoks (oma kogemus)..
@ ilmselt jt-le15. mai 2019, 18:15
Karsket..haritut.. Ah mine nüüd. Milles see haritus siis küll väljendub? See, et naisel on papa-mamma rahaeest ostetud diplom ei tee temast veel haritut. Ma olen l0ll, vaesest perest, kutseharidusega. Samas ma ei tea mis maksab näiteks õlu, mind ei huvita, ma olen sel aastal joonud äkki 100ml, aastavahetusel. Olen joodik? Ju siis olen.. Samas - millest peab haritud mees rääkima? Kas eesti "haritud" naine mõistab ainult ja ainult C++ või Java keelt? Või mida, vähemalt mul mulje, et teised mehed, kes seda keelt ei räägi, on teiejaoks rumalad. Aga räägime äkki mikrosekundite, mikrofaradite keelt?
Andres15. mai 2019, 17:55
Vabandust: primaatideta.
Muigega15. mai 2019, 17:53
Mehele minnakse ja naist võetakse, aga mitte nii, et meest võetakse (ja naisele minnakse?).
meestegelane15. mai 2019, 17:49
eks neid mehi-naisi ole ikka samasuguses proportsioonis. Kui näidata näpuga meeste suunal, et primitiivsed tegelased, siis vastukaaluks ütleks naiste kohta, et täiesti egoistliku mõttelaadiga, kellel esikohal MINA ISE! Loomulikult on meestel teised huvid- me ei koo, ega heegelda(seda ei oska pooled naisedki enam)Me ei šoppa pool tundi peale tööd toidupoes- söök-jook ja minek. Elu üksinda on nagu privileeg, aga nagu sa mainisid: Vahel mõtteid jagada kellegagi oleks vaid hea.
Rita15. mai 2019, 17:45
to antikristus: Ja normaalne naine ei võta lolli meest.
viivi15. mai 2019, 17:45
Aga kus ref hääli saab. Aaa õigus, serveris genereerivad ja siis vanadekdust ka muidugi.
jeah15. mai 2019, 17:39
Jälle mingi Ekret ei tea milles süüdistav artikkel. Reformi ajal oli ju maal nii hea elu ja kõik see paremad mehed kasvasid põllupeal virtsasees. Pealkiri peaks olema: EKRE on süüdi, et maanaine istub kuival.
15. mai 2019, 17:37
Ega need kõik joodikud viimase valitsuse ajal jooma pole hakanud.
Kohe peab valima nende kahe stereotüübi vahel. Muud moodi ei saa. 15. mai 2019, 17:33
Nelli15. mai 2019, 17:24
juku15. mai 2019, 17:20
ära vali küla joodikut ja vanameest,ära vali ka küla pooletoobist,kui sa oled noor naine,eks aeg näitab kui oled omas selgusele jõudnud,ära tee ainult valet otsust,seda risti kannad kogu elu.
Sinule15. mai 2019, 17:15
Jah, ei saagi sa mehele, kuigi tahaksid? Esikus on sul ehk peegel, vaata sellesse- mine julgelt vaata väljas ringi- kindlasti leidub kellegil ųksainus pilk ja ainult sulle!
urmas15. mai 2019, 17:04
Enesehinnang peabki kõrge olema, ainult elu saab selle tegelikule tasemele tuua.
...15. mai 2019, 17:04
Vanapoiss on oma hirmudest rääkinud...
15. mai 2019, 16:43
See joodu selles raamatus polnudki mingi eriti joodu, ehkki, jah, rääkida temaga ju millestki ei olnud.
15. mai 2019, 16:38
Et mis mõttes siis? Peaksid ka jooma hakkama?
15. mai 2019, 16:36
Aga kui ta on hooliv - vanemad vajavad abi - ja tal on maal hea töö, näiteks on perearst või õpetaja või maastikuarhitekt või loomaarst, siis on ju loomulik, et kolib maale. Seal on parem elukeskkond, odavamad korterid, võimalus lilli ja köögivilja kasvatada, lastel parem jne jne. Ainult, nagu selgub, haritud ja karskeid mehi ei ole.
Jana15. mai 2019, 16:31
15. mai 2019, 16:27
@12.35, aga nendes suhtluskanalites liigub põhiliselt selline kahtlane rahvas, kellele ei taha isegi mitte oma telefoninumbrit anda, loomulik oleks tutvuda tegeliku inimesega, ja täiesti mõistlik, et mitte väga kaugelt, sest siis hakkab kuluma meeletult aega vanemate vahet sõitmisele. Varem või hiljem vajavad nood abi ja tuge, on parem elada neile lähedal.
15. mai 2019, 16:25
EKRE ei peaks joomist soosima, selles oli mõte, aga esimese käiguna hakkas EKRE tegelema alkoholiaktsiisiga. Justkui see oleks peamine. Et rahvas ikka aina rohkem jooks ja vähem aru saaks, mis tegelikult toimub.
15. mai 2019, 16:22
@ilmselt jt, te unustate põhilise, ta soovib karsket haritud meest. No ei ole neid maal, linnaski on see suhteliselt haruldane liik. Eestlased on, paraku, joodikrahvas. Elan linna lähedal maal, heal järjel mehed, nii pereisad kui vallalised, joovad igal nädalavahetusel. Purjus inimesega ei ole võimalik millestki arukalt rääkida. Miks peaks keegi endale sellise koju võtma?
15. mai 2019, 16:18
Aga Norras kogutud kapitaliga võiks ju tulla Eestisse ja ise maal tööandja olla, korralikult palka maksta ja anda noorematele võimalus Sinu juures teenida. Mugavam on muidugi lihtsalt kuhugi kellegi poolt valmis ehitatud ühiskonda minna.
15. mai 2019, 16:15
Miks, ta mõtles selle all õrnutsemist, teineteisega rääkimist, võib-olla luuletuste lugemist või muusika kuulamist. Huvitav, et see kaal meestele naiste puhul nii tähtis on - Eestis on kaaluprobleem pigem meestel kui naistel.
to 14:2915. mai 2019, 16:14
Sind paneb madalam hind rohkem jooma?
Marianna15. mai 2019, 16:13
Normaalseid mehi ongi vähe. Viimasest suhtest nüüd mitu aastat möödas ja nii rahulik olla. Miks mulle uusi jamasid vaja? Mul on nii palju huvitavaid tegemisi, et igavust küll ei tunne. Vahel mõtteid jagada kellegagi oleks vaid hea. Aga meestel ikka teised huvid. Primitiivsed tegelased.
15. mai 2019, 16:11
Valitsus on jah süüdi, soosides noorte alkohoolikuks kujunemist. Te räägite siin nii, nagu oleks normaalne, et mees joob ja naine peab sellega kohanema. Asi selles ongi, et mõni ei taha endale meest, kes joob. Selliseid aga praktiliselt pole.
15. mai 2019, 16:09
Maali ja "maalt ja traktoriga", 42-sega on kõik hästi, esimesed kümme, võib-olla isegi 20 aastat. Aga siis on mees 62 ja naine 47 - siis oleneb konkreetsetest inimestest, võib juba olla suuri erinevusi, võib ka mitte, kuid 72-aastase ja 57-se vahel on juba väga suured erimeelsused ja need ei pruugi kokku sobida, 72-ne võib olla juba täiesti pensionär, nii kehalt kui vaimult, 57-ne naine - see on Anu Saagim.
loen ja loen...15. mai 2019, 16:06
...aru ei saanud, mida selle artikliga öelda tahetakse ja kui lõppu jõudsin :D oh seda nalja :D jälle see EKRE :D
15. mai 2019, 16:03
@häh: aga täpselt nii ongi, minge maale, külas leiate võib-olla ühe enamvähem karske mehe ja siis tuleb välja, et see on kas paduusklik, hull, vana ja haige või ema tuhvli all.
15. mai 2019, 15:59
Halloo, ta ju ütles selgelt, kõigil on alkoholiprobleem. Ja tõesti on, imestan oma nooremate sugulaste peale vaadates, kui vapralt naised seda taluvad, et mehed igal nädalavahetusel joovad.
Õige!15. mai 2019, 15:59
Olen ise 30+ mees, ei joo, kui oleks minu teha siis kehtiks kuiv seadus 100% ja nark0ainetega tegelemine oleks sur.manuhtlusega nuheldav. Samas ei ole mingit tähtsust, et ma nende kummagagi end ei ole sidunud, üksik olen ma ikka kuigi olen ikka omajagu püüdnud, on mu teele sattunud nark0küüsis naisterahvas ja ka alkost sissevõetu, lisaks neid kel tähtis olnuks kallis kinnisvara+uhke auto jne, ehk siis valida ei ole olnud millegi vahel. Aga su jutus on tähtis point ja nii ongi tegelikult see eluke eestimaal.
asjatundja15. mai 2019, 15:55
urkast on viimane aeg ära kolida
J..15. mai 2019, 15:49
maalt ja traktoriga15. mai 2019, 15:47
Kes ütles, et naine hakkab keskealisena vanurit hooldama? Kui vanur mõtleb, et ta ongi vanur, siis ta tõesti näebki välja kui vanur. Kui vanemaealisel pole terviseprobleeme ja elu on kui lill, mis on näha kohe ka ta näost, siis nautigu elust. Vingumine viib vaid tupikusse. Kui vanuril on võimet naisi rajalt maha võtta, siis andku aga minna.
Maamees15. mai 2019, 15:46
Jah, maal elades ei ole siin ka normaalseid naisi - mingid titemammad kel üks laps jalgel, teine kärus ja kolmas ti55iotsas, kõik ise meestega treitud ja no mida - võta siis niisugust :D Ega jutt õige, et NORMAALSET võib mõlematpidi olla keeruline leida.
Lisaks ka siis15. mai 2019, 15:43
nark0lembesed, täis sikerdatud - leia sa normaalne naine kel käes pole sikerdisi täis ja ükski heasüdamlik, hooliv ja puhas+vaba igasugu r6vedatest sõltuvustest naine EI SIKERDA oma käsi ära kuna teab, et see ei ole ilus ja aastatega muutub veelgi 66vastavamaks. Leia sa nüüd niisugune korralik kel pole esmatähtisa mehe rahakoti paksus või automark. 0-lootus ka niisugust naist leida!
Aga15. mai 2019, 15:41
Tallinna linn on nark0lembureid täis, eks sa vali nendehulgast. Huvitav, kumb viga see ikka hullem on, kas see viina või nark0viga? Ühiskonnale ja genofondile mõjuvad laastavalt mõlemad aga esimene on kuidagi liiga ületähtsustatud võrreldes teisega, mida miskipärast üldse ei puudutata kuigi probleem on suur!
häh15. mai 2019, 15:37
Huvitav, et "ja"-sugused kahtlustavad loetud tekstist mitte arusaamises alati teisi, mitte iialgi ennast. See tekst on naishinge mehelesaamisest ja selle parteide ja aktiisipoliitikaga sidumine on meelevaldne ja läbinähtav "inimese tänavalt arvamus", mis ei mõju usutavalt
M15. mai 2019, 15:37
Et, punasesse raamatusse, looduskaitse alla? Mees ja Eesti mees?
just15. mai 2019, 15:33
tööta, vaata ringi, käi koosolemistel. miks kohe mehi otsima. sa nii noor.
No on ikka lugu. Mina ka siis juba vana mees aga lapsi pole. Oleks ka tore kedagi leida aga ka hädas15. mai 2019, 15:26
H15. mai 2019, 15:04
Kindlasti maris on hambutu ja kergesti ärrituv kah
Ja15. mai 2019, 15:01
Järjekordne tõestus, kuidas paljud inimesed ei suuda loetud teksti mõista ja järeldusi teha.
to no15. mai 2019, 14:54
Haritud mees suudaks mõjuvama argumendi esitada.
15. mai 2019, 14:51
Ju ootab et mees raha voodisse tooks
Riiw15. mai 2019, 14:42
Ainult üks kaagutus aga lahendust ei paku ise ka välja...
ohhoo15. mai 2019, 14:30
Valed elukohavalikud? Ehk oleks poliitikute asi ülleaktsiis asemel sellega tegeleda, et IGAS Eestimaa nurgas oleks võimalik elada? Ei, peamine ikka õlle hind!
to to aga15. mai 2019, 14:29
Kuidas siis artikkel väljamõeldis on, kui nii nagu artiklis kirjas, on juba ammusest ajast. Ja kas see on süüdistamine, kui kirjeldatakse olukorda ja selle trulemust? EKRE tahab aktsiisi langetada? Tahab? Kas madalam hind paneb rohkem jooma ? Paneb. Milles siis laim või süüdistamine seisneb?
no15. mai 2019, 14:20
Mis teeb ta korrralikuks? Mitte midagi, ainult tema enda joba.
maalt ja traktoriga15. mai 2019, 14:15
Kuule Maali! Mul on endal 13 aastat noorem naine, ja pole viga. Armastus ei küsi vanust, naha värvi ega inimese päritolu. Mõnda naist huvitab mehe arukus/tarkus rohkem kui mingi ilueedilikus. Loomulikult peab mees sümpaatne olema, kuigi elus on küll juhtumeid kui tema on täielik Quasimodo, kuid temake taas superilus. Hea suhte aluseks on ühine keemia. Kui tõmmet ei ole, siis ei loe endavanune midagi. Noor kutt otsib vanema naisterahva seltsi ainult ühel põhjusel, lootes, et naine on voodis vabameelne, mitte nii nagu noored tibid.
milleks mees15. mai 2019, 14:15
saab ju spets kauplustest spetsiaalseid abivahendeid ju ka osta.
ooojaa15. mai 2019, 14:13
üliõpilane!jah ,on olemas ju igasugu tutvumis portaale aga ,et õl-i kaasata pole kah paha kui viimane on kosjasobitaja rolli staatuses
Mees maalt15. mai 2019, 14:03
Aga miks ei võta siis ? Sõida linnast maale, käi lahtiste silmadega ringi ja leiadki omale sobiva. Lõuna- Eestis on ilusaid, toredaid ja tublisid naisi hordide viisi.
mis15. mai 2019, 14:03
Ega siis meest oma külast pea leidma, Eestis on palju normaalseid mehi ka.
tiit15. mai 2019, 14:01
Ma tulen ise. Kaugel oled ja palju kaalud ???
naisuke15. mai 2019, 13:54
Kulunud väljend: külajoodikud ja vanamehed. Kumbagi ei ole enam külades...
Horros15. mai 2019, 13:46
See, et EKRE üritab natuke alkoaktsiisi langetada on POSITIIVNE, kuid mis see puutub naishinge mehele saamisesse? Tundub, et neidis pole ise ehk kõige ahvatlevam pala. Süüdistada olusid ja paika on eriti primitiivne.
Ei ole välja imetud lugu. Maal olles ja elades täitsa tuttav tunne. No ei ole lihtsalt norm mehi ja 15. mai 2019, 13:39
.15. mai 2019, 13:37
Võid siit vaadata milline on tarkuse ja rumaluse suhe-hetkel 4/21
rumal mees15. mai 2019, 13:36
tahad, et oleks puberteet või
to mees, kes pärast15. mai 2019, 13:36
Keegi ei keela ju joomist. Jutt käib sellest, et pidevas õllevines meest ei taheta. Samas needsamad õllevinesed tahaksid kangesti naistele ette kirjuta, kuidas need olema peavad ja mida tegema.
vanem naine15. mai 2019, 13:36
Oh taevas,otsi välisaalt mees, sellised külamehed ei tuleks ju kõne allagi
Soovitus15. mai 2019, 13:36
Lenda Egiptusesse või kuskile sinnakanti ning sealt leiad neid esimesi kaineid armastajaid hunnikus. Ei anna nad Sulle mahti. Kodusta ära ja too kaasa. Ei, jää ise sinna elama. Oledki saanud endale kaine õllet mittetarbiva mehekese. Muidugi, pole teada, mida ta tarbib.
maalt ja traktoriga15. mai 2019, 13:35
Oot, oot, 15 aastat vanem mees, ehk 42-aastane, enam ei kõlbavat. Tüüpiline naiste mõtlemismudel, mis lähtub sellest, et nii "vanal" mehel enam ei ehk seisa, ja kuidas on tal selle looga 15 aasta pärast kui naisuke ise on 42 ja soovib voodirõõme kõige rohkem. Paraku võib, mitte ei pea, see naisuke olla selline, et vägisi ka ei seisa siis. Mis aga mehesse puutub, siis eks see kõik ole kui kahesuunaline liiklus. Teisalt võib ju autoga linnamehe võtta, kes sõidab hommikuti maalt linna tööle ja õhtul tagasi.
Noor vä15. mai 2019, 13:31
Nojah15. mai 2019, 13:30
Need, kes maakohtadest ainult läbi sõidavad, või suuremast linnast jalga välja pole saanud, ei kujuta ettegi, milline elu tõeliselt väikestes kohtades ja ääremaal on.
to mnjaa15. mai 2019, 13:28
Korralikud ööklubides ja baarides ei käi.
hästi panete ajakirjanikud15. mai 2019, 13:27
Isegi nendesse väljamõeldud artiklitesse suudetakse EKRE ja poliitika sisse kirjutada.
15. mai 2019, 13:20
Kas valitsus on süüdi? Joodik leiab alati viinaraha, aga kui on kallim viin, siis kannatab perekond, neile jääb vähem raha. Nägin oma naabrite pealt.Joodik ei jäta hinna pärast ostmata.Aga Lätist tõi ikka kastidega ja oli kodus rohkem käepätast võtta.
K15. mai 2019, 13:13
Jah, kui eesti mees alkoholismist suudaks vabaneda, siis oleksid asjad siinmail ikka oluliselt paremad. Uhked, tugevad mehed-väga oleks vaja.
mnjaa15. mai 2019, 13:08
veidi kummaline artikkel, aga ma meeleldi võtakss omale sellise maanaise. elan tallinnas ja siinne valik on veel hullem. pole veel leidnud kohta kus need normaalsed naised end peidavad, litsakaid kõik kohas täis.
Ilmselt 15. mai 2019, 13:07
On see Maris ise ka tõenäoliselt tegelikult üksikemme, teiseks on ta tõenäoliselt mingi 80+kg ja siis on muidugi keeruline leida korralikku, endaealist, (ilmselgelt oodatakse ka, et majanduslikult väga hästi kindlustatut) ja vaba meest.
to aga15. mai 2019, 13:04
Artikkel on välja mõeldud, sest maal on alati olnud palju joodikuid ja vähe peigmehekandidaate, äsja võimuletulnud parteisid, kes pole veel jõudnud aktsiisiga midagi teha, oma valedes elu(koha)valikutes pole mõtet poliitikuid süüdistada (ja kui aktsiis liiga kõrgeks tõsta, ostab alkohoolik joodava sealt, kus odavam)
naine15. mai 2019, 13:00
Mingi lugu välja imetud,polegi midagi kirjutada...
Tutvume15. mai 2019, 12:56
Tule linna!meil linn täis tibisid.Neid pole võimalik tahta.Sinusuguseid napib.Olen noor mees karskema eluviisiga,kodu ja töö olemas,kärgperet ei ole.Tule,teeme pere.
leho15. mai 2019, 12:52
Noor maanaine kurdab?15. mai 2019, 12:48
Süüdi siis õlle aktsiis, EKRE ja mehed? Kas pole pähe tulnud, et ka enda vigu otsiks? No ei saa olla, et ise vigadeta, mehi aga ikka ei leidu. Ja, mida see aitab kui lähed sellist "ebaõnne" ajakirjanduse kaudu kurtma? Vist kuskilt tõe saanud, et naiste juures vaid mehed tiirlevadki?
Mis juttu15. mai 2019, 12:47
Maal võibolla on üksikuid joodikmehi tõesti rohkem, ok, neid mitmest suhtest läbikäinuid, kuid linnas on faktselge, et parimal juhul saad kaela mingi nark0sõltlase ja on see siis parem?
Viiking15. mai 2019, 12:43
Paraku nii on. Noortel meestel ei ole tööd ääremaadel ning minnaksegi kas Tallinna või skandinaavia. Olen ise Saaremaalt ning kui ei maksta inimväärset palka siis miks pean virelema kui on võimalus elada head elu välismaa. Meie riik on nii üles ehitatud et kõik ressursid on koondunud Tallinna, ääremaad on unarusse jäetud. Kui eestis käisin nüüd siis Tinderdasin ja Eesti neiu kirjutas mulle et olin Tallinnas 3. eesti mees kelle ta leidis ja 2. mees kes ära läks. Olen ise 28 ning kolisin Norra. Saaremaal ma elada ei taha ning suhtlen Norra naistega. Eesti mees on 10 aasta pärast haruldane nähtus
noor külapoiss kurdab15. mai 2019, 12:43
kahjuks valida on siin külas kahe naise vahel-ühega on kõik külamehed.... ja teisel on juba 5 last erinevate meestega.
Inetu15. mai 2019, 12:42
Ikka sotsid pressisid peale,Oss astus tagasi kohe peale selle.
Kõige rohkem maabomzhikuid15. mai 2019, 12:41
On siis Viljandis ja Pärnus?
Ja reffid15. mai 2019, 12:41
ka selle tõstmise eelnõuga tegelesid. Ometi, mis nüüd juhtunud kui EKRE tahab langetada, hoopis tooaeg kisanud alkotootjad ju on vastu plaanitavale langetusele. See kõik on üks reffide soperdis olnud.
Ei saa aru15. mai 2019, 12:39
Miks peab mehe leidma just samast külast?Mina nt.elan Rakveres aga mehe sain Kehtnast.
ei15. mai 2019, 12:36
See ei ole arvamus, vaid vihakõne.
15. mai 2019, 12:35
😁eriti tänapäeval, kui on olemas igasugused suhtluskanalid😀hõika kasvõineeger kohale! Nii saamatu ka olla ei saa. Muidu tore klassikirjand.
Saatku15. mai 2019, 12:30
Aga15. mai 2019, 12:30
Mikis mulle keegi ei vasta? Kas EKRE on võtnud eesmärgiks õlleaktsiisi langetada? On küll. Aga miks kõik siin tigedaks lähevad ja artikli autorit EKRE halvustamises süüdistavad, kui ta sellest kirjutab? Või langetatakse aktsiisi, et inimesed vähem ostaks ja vähem jooks???
no15. mai 2019, 12:29
Et igaühel joodikrümp risuks kaelas :D
selge see15. mai 2019, 12:25
toredad on need keelega koos viina võtta ja meie ajal kõrgharidus ei ole mingi näitaja, baasaste on keskooli tasemel
Inetu lugu15. mai 2019, 12:25
Reffid tõstsid aktsiise, nüüd tahavad langetada. Topeltmoraal.
Nooo15. mai 2019, 12:25
Naine võib lihtsalt ka arvamust avaldada. Või uute arusaamade valguses enam ei tohigi, peab mõne alkohooliku käest enne luba küsima?
aga15. mai 2019, 12:23
Mis siin on valesti öeldud?
to 10:4515. mai 2019, 12:21
Miks mehed peavad vastutama miskise naisolevuse unistuste eest?
to ahsoo15. mai 2019, 12:20
on's joodikud teda kutsunud?
Aga mitte vanamehed vaid vanemad mehed.15. mai 2019, 12:08
www15. mai 2019, 12:07
Aktsiisi tahab langetada ka Reformierakond, miks seda siis mitte kirjutada?
jep15. mai 2019, 12:03
Neiu, kuula Jaaku, temal ei tulnud kooselust maameestega midagi head.
Oi kui tore!15. mai 2019, 12:03
Sopameedia sai jälle taset.näidata.Jõudu!
Soovitan reisida15. mai 2019, 11:59
Ilusad eesti piigad leievad lõunapoolt kergelt omale karske, kena ja heas vormis mehe.
totototo Katri15. mai 2019, 11:53
Aga milles siis probleem, kui EKRE tahab õlleaktsiis langetada ja see artiklis ära mainitakse? Muidugi joovad külamehed veelgi enam kui jook odavam. Ma ei saa aru, milles seisneb teie meelest EKRE halvustamine, kui kirjutatakse sellest, mida nad teevad või teha kavatsevad???
to Rolf15. mai 2019, 11:50
Aga kas siis EKRE ei tegele õlleaktsiisi langetamisega? Tegeleb ju? Või ei tohi sellest millegipärast rääkida?
Jaak15. mai 2019, 11:49
Tüüpiline ekre valija ongi ju mingi maabomšik. Kõik teised on loomulikult alati tema sõltuvuses süüdi, mitte kunagi aga ise. Alkohoolik tavaliselt ikka varjab kohtamiste ajal oma sõltuvust, aga siin artiklis olev näitab kohe ilusti välja, kes ta on. Ma ütlen sulle ausalt, noor naine, alkohoolikuga ei ole mitte mingit mõtet oma suhet arendada, neid pisaraid ja valu hiljem ei taha keegi.
huvitav jah15. mai 2019, 11:49
Ilmselgelt mitte need poe taga istuvad isad.
kui õigustad mees, läheb m-le ja ei ilmu15. mai 2019, 11:48
ohh15. mai 2019, 11:48
Loetud tekstis arusaamine tekitab tervele hulgale inimestest raskusi? Või arvate tõesti, et esmavajalik poliitiline ülesanne on õllekatsiis?
.15. mai 2019, 11:47
Kui rumal saab olla arvamaks, et see mingi moevärk?
Ahsoo15. mai 2019, 11:45
Naisel on viga küljes, kui joodikuga elada ei taha?
mnjaaa15. mai 2019, 11:42
Ära kiirusta. Küll su teele töökas, asine mees ,kes vanuseliselt sobib a tee leiab. Suhtle igasugsustel sporti ja muudel üritustel, käi matkamas või rahvatantsus, niisugustel ettevõtmistel joodikmehed ei käi.
Mürgisele kraamile aktsiisi juurde 15. mai 2019, 11:40
Elektroonilise toru mürgisele kraamile peab aktsiisi juurde lisama.
ehk oma viga15. mai 2019, 11:39
Sul on ilmselgelt latt liiga kõrgel. Mina näiteks olen sust 20 a vanem, kõrgharidusega alkohoolik aga mul on alati olnud võimalus valida 3-4 (kõrgharidusega ja toreda iseloomuga) naise vahel!
Enno kuld15. mai 2019, 11:39
Kus sa oled? Ma tulen sinna 😀
Mittevajalik 15. mai 2019, 11:38
Ekre ei pea küll alkoaktsiisi alandama, vaid ka tubakatoodetele ja elektroonilise suitsutoru mürgisele ekraanile peab aktsiisi juurde lisama, sest seda ei ole kellelegi vaja
Mis toimub, õhtuleht 15. mai 2019, 11:34
Mode keelab 15. mai 2019, 11:33
Sõnavabaduse keelamine 15. mai 2019, 11:32
Õhtulehes jälle sõnavabaduse keelamine
Vahet pole 15. mai 2019, 11:31
Lapsi võib saada mujalt ka, aga nii madalale ei tasu ühelgi naisel langeda, et joodikutega suhteid loob või veel kokku kolib. Miks ukrainlane ei kõlba, või korralik vene mees.
Anu15. mai 2019, 11:29
Jummaluke, kas tõesti ei ole Õhtulehes kogenumat kirjutajat, kes selliseid jaburusi välja mõtleks.
mees, kes pärast tööd joob mõned õlled, ei ole veel joodik15. mai 2019, 11:22
Raske füüsiline töö vajabki lõõgastumist. Ja kui iga päev käib tööl, siis ju kõik OK. Ei saa nõuda, et kõik peaksid olema nii, nagu mina tahan.
15. mai 2019, 11:21
võta siis omale mõni naine kui mehi ei leia.lesbivärk on tänapäeval moes.
Tean linnas15. mai 2019, 11:18
mitmeid korralikke mehi, kes endale sobivat naist ei leia, seega probleem pole ainult kohas, linnas on lihtsalt illusioon suurem, rahvast ju rohkem.
kõrgharitud,15. mai 2019, 11:12
aga arutleb nagu algharidusega inimene.
Lugeja15. mai 2019, 11:10
Tänud "ajakirjanikule" jälle kena kohustusliku kirjatüki eest!
vanem mees ladaga 15. mai 2019, 11:06
Rahuneks juba15. mai 2019, 11:04
Nojah EKRE esimene mure oleks pidanud olema Marisele mees otsida,küsigu ansipi kãest kuhu mehed jãid ja miks mindi
roosike15. mai 2019, 11:04
Mina ka samas seisus , hakkasin noolima teise naise meest 12 aastat noolisin ja nüüd sain ta päris endale Tegelikult käib küll aga eeltöö peab olema hea Oleksin surma saanud Mehe lapsed tulid ja näitasid kui kanged nemad on vÕIT JÄI MULLE
to to Katri15. mai 2019, 11:00
Aga mis Ekresse puutub, siis imelik loogika. Eelmine valitsus tõstab aktsiisi üle mõistuse kõrgeks, Ekre tahab langetada ja siis tehakse imelik järeldus, et Ekre tahab inimesed jooma panna :) Miks ei tehta näiteks sellist järeldust, et eelmine valitsus tahtis maaelu välja suretada? Või et eelmine valitsus tahtis soomlased Eestist minema peletada? Ilmselt on mõnede meelest cool kui saab ikka Ekre kohta halva sõna öelda ...
Rolf15. mai 2019, 10:59
Ei arva. Selle väljamõeldise kohal hõljub sallijate ja oravakasuka lehk. EKRE tõite ilmaasjata mängu, sellega andsite end välja jobud.
Proovigu siis suhet naisega ja äkki leiab selle õige.15. mai 2019, 10:58
to to Katri15. mai 2019, 10:57
Mind ei huvita õlle hind absoluutselt, aastas ehk mõni õlu saab sauna ostetud, aga aktsiis huvitab küll. Tänu aktsiisi tõstmisele ja tänu sellele alanud piirikaubandusele on poolsada maapoodi kinni pandud Lõuna-Eestis, kuna poe pidamine ei tasu enam ära. Mõned saavad sellest valesti aru ja ütlevad, et "polegi vaja poodi lahti hoida, kus ainult alkoholi müüakse", aga tegelikkus on teine. Kui Lätist juba alkoholi ostetakse, siis ostetakse ka muu söök-jook sealt. Lisaks on "tänu" aktsiisile avastatud, et ka muu kaup on seal odavam. Tehnika, ehitusmaterjalid jne. Ka turismindus on põntsu saanud.
naised15. mai 2019, 10:57
võiks rohkem peeglisse vaadata.
jälle15. mai 2019, 10:55
kotitakse vanemaid mehi, tuleb olla sallivam.
hmm15. mai 2019, 10:53
Aga sa ise ju ka mitmendal ringil nö? See et last pole, ei vähenda ringe :)
Kutt15. mai 2019, 10:52
mees4015. mai 2019, 10:49
Vähemalt on valik! Siin maal 5 km raadiuses ei ole ühtegi vaba naist keda valida .
Ikka15. mai 2019, 10:48
on EKRE süüdi, mis sest et joodi ammu enne EKRE loomist.
to Katri15. mai 2019, 10:47
Katri ei ole ilmselt kordagi maal käinud, ega tea, kuidas seal elu käib? Ja nii andunud EKRE fänn, et niikui erakonna nime ilma lömitamise ja kiidulauluta nimetatakse, siis kohe viskub kaitsele ja kahtlustab hirmsaid vandenõusid. Või Katrele õlleaktsiis eluliselt oluline ja õllekest trimpav mõttetu mees sobiks partneriks ka?
Rolf 15. mai 2019, 10:45
Arvab, et õlut kaaniv ja pidutsev mees, kes kodust ja naisest ei hooli peaks iga naise unistus olema?
....15. mai 2019, 10:45
ja nii see alkoga oli ,on ja palju suuremaks on läinud,sest maakohad on järjest rohkem töökohatuks jäämas,olen täiesti karskluse pooldaja eluaeg olnud,kuid ei saada ju aru, et see tähendab inimese endast mittehoolivust,miks on meil niipalju end mittearmastavaid mehi ja isegi naisi niii palju.
15. mai 2019, 10:43
Oswald15. mai 2019, 10:39
Kui nii võtta, siis päris sant lugu. Soovitaksin lugeda Aimee Beekmani ammuilmunud romaani Valikuvõimalus. Raamatukogust ehk saab veel. Oli kunagi väga populaarne romaan. Seal räägitakse ka külakolkasse sattunud noorest naisõpetajast ning kavalast nipist kuidas ta probleemi lahendas. Kas see oli just õige lahendus, on muidugi iseasi...
Rolf15. mai 2019, 10:39
Ta tahaks päevitunud tippteadlast, kes mustamäel keerukaid võrrandeid lahendab. Sihitult ringi konnates.
Katri15. mai 2019, 10:37
Väljamõeldud lugu. Kohe kindlasti see seda on. Nii, kui EKRE mängu tuli, sai kohe selgeks see.