Inimesed

MERLE LUIK | Avalik kiri minister Marti Kuusiku naisele (256)

LISA KOMMENTAAR

meenutaja6. juuni 2019, 11:23
No kuule kui mäletan, siis mõisteti Siim Kallas ju selles dollari äfääris "õigeks" kuna ei suudetud tuvastada kuidas raha Tallinna lennuväljal selle võõrriigi lennukisse "lendas" ja kust. No nüüd ju teada e-saadetise teel. Ainus küsimus kas pakk ei olnud raske?
Anonymua2. mai 2019, 11:06
sm. peatoimetaja2. mai 2019, 05:16
miks ei saa kommenteerida Kätlin Konstabel, psühholoog ja paariterapeut, 30. aprill 2019, 09:12 teemat ja miks too ei soovita , kuidas beibede ülekohtu(psüühilise terrori) vastu saaks pöörduda, kuhu telefonile- enne kui nad vastu larhvi saavad, et seda vältida?!
irw1. mai 2019, 18:39
sa ilmselt oled unustanud, et meie helges praeguses siin riigis on süüdi siiski mehed.
1. mai 2019, 09:39
Kas sa ise provotseerid tüli?🤣👍
ahh1. mai 2019, 09:32
lõpetage ära see pläma...kui mees on seda teinud,siis ei kõlba ministriks ja kõik,aga see tuleb tõestada....
Tuleb välja1. mai 2019, 07:57
et peksu asemel oli hoopis raju sex
kõik on ju seotud ...1. mai 2019, 07:55
... e-valimistega, mida minister oleks kohe hakanud uurima !!!!! Ülejäänud arvamused on pasameedia hais...
anna võim ...1. mai 2019, 07:52
... naistele ja kõik laguneb ja hävineb ...
1. mai 2019, 07:45
vaata oma arvetelt järele
No Te1. mai 2019, 07:36
olete ikka sotside , reffide, ja Eesti justiitsasutuste maine hävitanud täielikult. Samuti Eesti rahvusvahelise maine. Õigusriigis niimoodi asjad ei käi et turueide naabrinaine vahetab ministreid.
Ilmar1. mai 2019, 07:28
Avalik küsimus Merle Luigele: Miks on õige see kui president avalikult palub andestada alluvat peksnud ülemusele aga samas demonstratiivselt taunib abikaasa lõõmises kahtlustatavat ministrit.
1. mai 2019, 07:26
Sianägu teab täpselt kuidas me elama peame.
Xxx1. mai 2019, 01:32
Mitte teemasse aga pildil väga kena soeng.
Lapsed 1. mai 2019, 00:02
Saavad eluaegne trauma sellest, et nende peres sellised asjad toimusid. Ühes peres lapsed palusid ema, et nad läheksid isa juurest ära aga ema ei läinud. Trauma lastele terveks eluks
Pohlakute 30. aprill 2019, 23:57
Võib olla30. aprill 2019, 23:56
Pole praegu lihtsalt õige aeg. Kui lapsed kasvavad küll nad rääkima hakkavad. Täiskasvanu eas lähevad neil silmanurgad märjaks kui räägivad läbielatud õudusest ja samas nii mõnelgi kordub muster nende oma elus.
Paljud30. aprill 2019, 23:51
Naised räägivad, et laimujutt aga kui kuuleksite seda mida nende lapsed on pidanud üle elama, siis poleks enam naljakas.
30. aprill 2019, 23:03
Ei tasu olla nii lapsemeelne ja uskuda "head tädi", kes teeb selle irve saatel inimeste elu põrguks.
pailaps30. aprill 2019, 22:24
Kui oligi see" peksmine", siis ta ei onud ju veel minister, kuid teatrijuht oli juba ikka siis j u h t. Eks see mäng käib kogu aeg ainult ühte väravasse.
tere 30. aprill 2019, 21:34
Ma olen feminist, aga antud teemas näen , et süüdistatav on sattunud pimeda tõestamata viha alla ja see ei käi kokku mu õiglustundega. Ärge ajage segamini maailmavaateid ja konkreetseid juhtumeid. Üldistamine on lame.
Feminist Huik30. aprill 2019, 21:03
Kuule , no palun ütle, et ta on vägivaldne peksja, PALUN ÜTLE!
e. 30. aprill 2019, 20:01
To pööriöölane: Olen sinuga päri. Aga inimeste kohta andmete tuhnimine ja toimiku pidamine lõhnab juba ebaseadusliku jälitustegevuse järgi.
e. 30. aprill 2019, 19:57
Praktiliselt igas peres on sõltuvussuhe. Ja pole naistel vähe hoobasid, millega meest konksu otsas hoida.
Võitlevad feministid30. aprill 2019, 19:19
Kõik need naised, kes põevad osteoporoosi, olgu edaspidi valmis kommunistide surveks - sa kas tunnistad, et sind peksis mees ( soovitavalt su enda oma) , või teeme su elu põrguks!
30. aprill 2019, 19:10
Enamus abielunaisi saab peksa ja vägistada aga seda ei tunnistata, lihtsalt tehakse aborti.
olga voronova30. aprill 2019, 19:03
Jälle see juhus,kus ajakirjanikud mõistsid mehe süüdi.Ajakirjanikud on seejuures anonüümsed.
laim30. aprill 2019, 18:58
Ega see reform nii naljalt taha oma võimupositsioone loovutada ja info on temal väga laiahaardeline,tänu oma võimul oldud ajale.Ka allutas ta oma meelevalla alla riigikogu nii nimetatud e-hääletuse, selleks,et kõigil valimistel endale suuremat häältearvu alaliselt kindlustada.Kuid see ei aidanud ja nii ei aita reformi ka see alaline laimu levitamine mis on temale omane olnud meie uue riigi kestmise aja jooksul.
ohtu neist lugudest30. aprill 2019, 18:47
Pooldan Marti Kuusiku ministri kohalt tagasi astumist, kuid Teie proua palun ärge olge väljapressija !
narr30. aprill 2019, 18:18
teater on suletud ja see on juba uuslavastus
mallele30. aprill 2019, 18:10
Merlele30. aprill 2019, 18:09
Kuule Merle, õpi lugema - naine ju avalikult kirjutas Postimehes, et see on laimujutt. Mida sa veel urgitsed, kas teenid Oravate ees kannuseid? Hale...
merlele viisnurk otsa ette30. aprill 2019, 18:08
ja olematut süüd välja pressima, sellised eestlased elasid nõukaajal hästi
!!!!!!30. aprill 2019, 18:05
Järgmine hull otsib kuulsust.
Tode30. aprill 2019, 17:58
Enne ei saa kedagi suudi moista, kui pole asja uuritud ametlikult. Kui eksabikaasa utles, et pole ta suudi siis teab seda koige paremini just ta enda naine. Monel inimesel purunevad luud kiiremini, kui monel teisel. Mis toimub siin riigis. Refid vajavad vaga seda kohta vist, et sekkuvad koos sotsidega teiste pereasjadesse. Peaks vist ikka nii olema, et inimene on niikaua suutu, kui tema suud pole veel kindlaks tehtud. Soppa kui palju juba vaikeses riigis. Ja iga kord taas ilmutavad ennast refid ja sotsid ja loobivad seda soppa veel juurde. Habi koigile. Enne uurige ja siis kirjutage.
kevadine kuulutaja30. aprill 2019, 17:54
lugu istub nagu rusikas silmaauku
pikaajaline tellija30. aprill 2019, 17:41
Kõik. Lõpetan antud ajakirja tellimuse.
Ats30. aprill 2019, 17:39
Kui aga loogiliselt mõelda , siis see mees hakkab kontrollina E-valimiste turvalisust ja võltsimis võimalusi . Kohe kui E-valimised käivitusid , tulid refidel megatoetused . Mh-ahh??
kodanik30. aprill 2019, 17:35
Kui mõttetud teemad siin üles kruvitud. Mis siin Eestis küll toimub...kas pole midagi targemat teha...
Ats30. aprill 2019, 17:34
No ütle ,et midagigi juhtus . Terve eesti meedia on ämbritega soppa korjanud ja väga tahaks juba loopida . Väikest vihjet palun .
Muigega30. aprill 2019, 17:06
Nüüd said paljud ajakirjanikud ja muidu toredad inimesed taas tööd. Kirjutavad massiliselt, annavad intervjuusid massiliselt, nende kirjutisi loetakse massiliselt. Selle tulemuseks on reklaamimahtude kasv. Tore, et vähemalt üks seltskond, lehen.eegreid, on vähem töötuina. Majandus kasvab!
juula30. aprill 2019, 16:46
ei tunne, ei tea, aga õpetan ja süüdistan
omnidirectional processing30. aprill 2019, 16:27
Hahaahaa - vaene Lobjakas ja Kiisler - kedagi ei koti nende teema enam, nüüd on uus teema.
appikene30. aprill 2019, 16:04
Kuule Juhan.Sa vist polegi aru saanud,kuidas Eesti Vabariigis valimised käivad.Me ei vali,me hääletame,kes on juba ammu parteide poolt paika pandud.Või sina,Juhan,ikka lapsemeelselt arvad....
Anna Minna30. aprill 2019, 15:58
Minu imetlus,negatiivses võtmes,on selle naistelehe ajakirjaniku ja Pärnu naiste Tugikeskuse artiklid.Kas teie teate ,et selline asi on juhtunud.Mina ei tea.Pärast mitmekümneid süüdimõistvaid artiklieid,raadio - ja tele lugusid,mina ei tea.Ei oska midagi kosta.Sest ma ootan ametlikku uurimist,kui seda nõuab kannatanu.Kui kannatanut pole,siis ei saa ma asjale pihta?Kas teil on omal peres suuri probleeme?Hämmastav,et ajakirjandus teab,aga asjaosalised ei tea.Kus te Ojasoo juhtumi puhul olite?Kas viisite NO99 pundile lilli,et ikka edasi mürgeldaks?
Papa Siim.30. aprill 2019, 15:53
Ei pidavat süvariigi mõõtu välja andma.
30. aprill 2019, 15:52
Ega siin muud teha ole, pusa selga ja taharuumi.
Naisele.30. aprill 2019, 15:47
Aga vot seda ta ei mäleta?
mineviku oletused30. aprill 2019, 15:28
"Mina Teie asemel astuksin täna lavale ja kannataksin ära kõik endale keeratud prožektorid. Kõige parem oleks muidugi, kui teeksite seda tõe jalule seadmiseks". Tõde ja õigus, kus neid näha saaks? Vaataksin kohe suure huviga, sest tänases olelusvõitluses saab selliste relvadega vaid kaotada.
Luigelaul30. aprill 2019, 15:21
Meil pole enam Nõukogude Liit ja mul on vabadus mitte lugeda poliitpropagandisti üllitisi. Sinu lehe tellimine saab katkestatud.
Gil30. aprill 2019, 15:15
Autorile. Ole hea ja vasta kenasti avalikult kommentaarile" Naine - täna 14.38"! ja tõesti,eks selle vastuse pealt vaatab, kas on mõtet veel seda väljaannnet usaldada. Mul on praegu igal juhul teie pärast väga-väga häbi! Häbi!
Horros30. aprill 2019, 15:12
Ma ei saa aru miks too Merle Luik üleüldse sõna võtab ja risustab meediaruumi. MIKS? Miks kirjutab ta läbinähtava rõhuasetusega triviaalsusi? Maa EI OLE LAPIK vaatamata teie ponnistustele.
30. aprill 2019, 14:51
Aga teeme järgmised 20 aastat nii et kirjutame inimeste rõhumisest tööandja poolt.
kiku30. aprill 2019, 14:47
Kõiketeadjad oma nime ei avalda, kardavad.Kuulujutu tasandil on see süüdistus olematu.Julged süüdistada, julge ennast näidata. Stalini ajal olid ka sellised jutustajad. Kui palju inimesi mõne KADEDAisendi pärast kannatas. Näib et ka tänapäeval leidub kiibitsejad. Muide ,eksid kipuvad sageli kätte maksma,pole ju saladus.
naine30. aprill 2019, 14:38
Lp Merle, olen Naistelehe püsitellija, aga praegu mõtlen küll, et kui peatoimetaja nii kallutatud on, siis miks ma pean seda ajakirja toetama. Miks ei võtnud Merle sõna kui Võrus sünnitushaigla kinni pandi, kui Ojasoo naist peksis ja president Ojasoole auraha andis, kui 7 lapse isa Varro Vooglaidi ETV saates homoks sõimati jne jne?
iti keenius otse koIhoosist30. aprill 2019, 14:31
mis seal enam testida on, kui enne iga "valimist" tehakse iga kord uus süsteemi test juba ära?
Avalik kiri anonüümsele peretuttavale30. aprill 2019, 14:17
Astu nüüd rambivalgusesse ja tunnista, et sina oled see, kes teab ja võib kinnitada seda koledat juhtumit! Või siis tunnista, et "ajakirjanikud" on sinu jutust valesti aru saanud...
et siis30. aprill 2019, 14:15
minister ei tohi naist peksta ja teatrijuht võib?
30. aprill 2019, 13:45
Kummaline on lugeda neid kommentaare siin. Keegi midagi täpselt ei te, ei süüdistajad ega ka need tulihingelised kaitsjad siin Aga mitte keegi ei mõtle sellele, et kui kodus on vägivald siis seda varjatakse igatepidi ja kodust välja paistab kõik hästi. Keegi ju ei käi ringi endale rinnale tagudes et vot kus olen kõva mees, naine saab kolki nii et tolmab. Ka ei hakka naine sellest rääkima sest mida siis teised arvaksid, et ta on mingi mehe tallalaune ja kui räägib saab uuesti nii et keegi ei näe.
11;4330. aprill 2019, 13:27
Teadagi,kui räägib Naiste ajakirja toimetaja,ikka kuulujutud,mida siis veel.Saagimiga sarnased sest ühele meeldis väga meestest kritseldada ja teine nüüd naistest ja kuulujuttude põhjal.
30. aprill 2019, 13:09
30. aprill 2019, 13:09
Sada vihavaba paeva,selle asemel.Sada monitavat paeva.
Kogenu30. aprill 2019, 12:18
Kes sa Merle oled, et kirjutad avaliku kirja? Mida peavad taluma lapsed ja ema? Nad on väga õrnad, kui jutt puudutab peret. Nad võivad eluaegse trauma saada. Ela oma elu ja lase teistel elada!
luigele30. aprill 2019, 12:16
no näete, merle luik. Ei piisa sellest, et naine "astub lavale ja ütleb, et ei peksa, noo tee või tina, ikka ei peksa". Kui VABA ajakirjandus ja seda toetavad jõud on otsustanud, et peksab, siis nii ka on (vaatame kaua, enne kui murdub ja taandub).
Naistelehe peatoimetaja nõuab selgitust!30. aprill 2019, 11:43
Pühade vägi, kuidas mõnitatakse üht naist ja ema! Mis õigusega mingi ajakirja toimetaja midagi NÕUAB? On ta üldse ajakirjaniku koolitusega, vist mitte, muidu teaks kutse-eetikast midagi. Karin pole mingi avaliku elu tegelane, et peaks oma pereelust avalikkuse ees aru andma. Kas kahest kirjast on veel vähe, kus ta eitab vägivalda? Kui kaua te inimeset veel tümitate? Nagu kaarnad parvega kallal! Kõik ei ole nii paksu nahaga kui Savisaar. Praegu, kui mingi uurimine on algatatud (ei tea küll, kelle ütluste põhjal), peaks ajakirjandus vait olema.
...30. aprill 2019, 11:32
Peale kontrolli ei jääks meile tõenäoliselt ühtegi ministrit.
30. aprill 2019, 11:26
Poliitiliste rünnakute eest tuleb eelkõige oma peret kaitsta, mitte tundmatuid naisaktiviste, kes on valmis alatute valedega hävitama kõike ja kõiki, et ainult pildile saada.
Njahh30. aprill 2019, 11:23
KaKa lubas ju võidelda koalitsiooni vastu viimse verepiisani ja kõigi vahenditega. Lubadusi tuleb täita.
To juhuslikult ...30. aprill 2019, 11:20
Kui lugu on õige, kas sa siis nõuad ka Marti Kuusiku täie rauaga karistamist?
Kari Muuni30. aprill 2019, 11:07
Väga hea ,et alustati kriminaaalmenetlust,Siis saadakse teada kes on need teadjad kes käisid magamistoas piilumas ning kes täpselt nägid kuidas asjad toimusid.Kas tuleb lõpp laimamistele valekaebustele.Ajakirjandus ma mõtlen konkreetsed isikud kes teevad tellimustöid ei ole mingid süüdistajad kohtumõistjad
Muuni Kari30. aprill 2019, 11:02
Jälle mingi tibi tanki pandud häbematult sekkumine pereasjadesse kui juba pereliikmeid mõjutama hakatakse.ei ole ekre liige ega troll,tavakodanik.
30. aprill 2019, 10:56
Aga Ojasoole andestma ja laseme teha etendust jne. Huvitav miks mõni on võrddsem,kui teised.
ja miks30. aprill 2019, 10:52
sina ei avalda enda oma, oled ekre poliitik?
Selge,30. aprill 2019, 10:51
nüüd järgneb sadu ekre trollide sõimukomme.
Tuhanded inimesed kannatavad perevägivalla all30. aprill 2019, 10:47
Miks meie riik nendega ei tegele.Naiste varjupaikadelt võeti ka riigi rahastus ära.Kelle huvides see Kuusiku vastu suunatud laim on kasulik.Kas Eesti on ikka ÕIGUSRIIK ???
Vastus30. aprill 2019, 10:46
Kunagi oli30. aprill 2019, 10:46
julgeid inimesi, kes astusid Hitlerile, Stalinile, Putinile, Erdoganile, nõukogude võimule jne. vastu, mis neist sai?
neiu30. aprill 2019, 10:46
mis te irvitate,Merle, kas tõesti pole piinlik
Jaan30. aprill 2019, 10:45
miks te trügite inimeste eraellu ,selliste leheneegritega ma üldse ei suhtleks ,kas ei saaks inimest rahule jääta ,mul on küll ilge ja võigas tunne kogu ajakirjanduse vastu
Peretuttavad30. aprill 2019, 10:41
Avaldage oma nimed kui teil on voli sekkuda teise inimese pereellu.
Nii, tegi ära - kinnitas, et peksu pole olnud30. aprill 2019, 10:41
Miks siis see eilne kiri siin veel laiutab? Tehke uudistele ruumi.
pöörduma peaks eeskätt30. aprill 2019, 10:38
anonüümsete informaatorite poole, aeg on välja tulla ja loole punkt panna.
Rudi30. aprill 2019, 10:34
Lehti ei loe? Kirjutad ainult kommentaare? Eile õhtul oli juba herr Kuusiku naise kiri KÕIGILE lugeda! Edu kolmikliidule! Ja eriti Marti Kuusikule!
siis ei käinud30. aprill 2019, 10:32
eesti ekspressi ajakirjanikud Rakveret pidi rahvast küsitlemas.:DD
rein30. aprill 2019, 10:32
pöördumine ilus. loodan et tõde selgub
ra-le30. aprill 2019, 10:14
ajakirjanik ei ole ajakirjanik või kodanik - ta on ajakirjanik ja ei või avaldada oma arvamust, siis pole ta enam ajakirjanik, vaid nt kirjanik, mis on korrakohane õigusmõistmise aspekt? Kui avaldad arvamust st kujundad avalikkuarvamust, siis ka vastu kui miagi valesti kujundanud oled
Mitte lavale sa pole kloun30. aprill 2019, 10:07
vain astu kohtusse ja nōua välja moraalse kajuhüvitus nendelt sappi pritsivatelt ajakirjanikelt.
RM30. aprill 2019, 10:07
Mina ei tunne härra Kuusikut ega ka tema naist. Seega ma ei tea, kas jutt vägivaldusest on kuulujutt või vastab see tõele. Küll aga hämmastab mind antud loo kontekstis meie proua presidendi kahepalgelises. Kuusiku ministriks saamise hetkel näitas ta oma suhtumist vägivallatsemisse saalist lahkumisega. Kusjuures me ei tea veel 100% kindlusega, kas seda vägivalda oli või mitte. See alles ootab tõestamist. Küll aga oli igati tõestatud üks teine vägivallatsemise juhtum, kus samuti mees ründas füüsiliselt naist. Ja sellele mehele andis proua president au lavastada EV100 kontsertetendus... !?
ehitusemees30. aprill 2019, 10:07
Tubli nael oravalauda palkseinas, see Merle
justile30. aprill 2019, 10:02
räägime asjast, miks sunnite vägivaldselt peale oma tõde, me ei tea ju veel tõde, me teiega ei ole uurijad ega kohtunikud, praegu aga väänate teie ju tõde, kui ei - siis jooksuga politseisse üksikasju jagama
KARI MUUNI30. aprill 2019, 09:59
Juba ongi järjekordselt keegi süüdi mõistetud ,elama vist keskajal siis oli ka mingi kohus vist nüüd pole enam midagi .40 a ka küüditati inimesi samal moel mingite valekaebuste alusel kui keegi kellelegi ei meeldinud ,kahju Eino Baskis ütles kunagi hea lause,et sittagi pole muutunud ,need valekaebajad,küüditajate käsilased kõnnivad meie sees edasi.järgnes eesti riigi häving tookord ja rahva hävitamine meie oma rahva poolt,kes truult võõrvõimu tahtsid teenida.see tähendab seda,et praegu tahetakse samamoodi rahvusriike hävitada seda on brüsselis otse välja öeldud
Kas sa jobu, kah laste peale mõtled, siis oma luuledega!?30. aprill 2019, 09:58
tea30. aprill 2019, 09:55
Lõpetan naistelehe tellimise! Kui peatoimetaja nii kallutatud on...
Muuni kari30. aprill 2019, 09:49
Jällegi üks järjekordne surveavaldamiskatse kellegi suuvooder tankist kes kutsub malbel toonil kaebama jõhker sekkumine isiklikku ellu ,vahendeid valimata,kui pereliikmeid hakatakse räigelt mõjutama
aga30. aprill 2019, 09:47
Selle kuulujutu rääkis ajakirjandusele nende peretuttav reformierakonnast,
Eeva30. aprill 2019, 09:45
Meie riik meenutab praegu nagu liivakasti lasteaias... piinlik on. Kas ei saaks sellised olukordi váltida nii,et teostatakse eelnevalt pöhjalik taustakontroll inimestele,kes pürgivad kôrgetele ametikohtadele riigiametites.
kodanik30. aprill 2019, 09:43
Järjekordne reformi poolt kallutatud ajakirjandus uue ministri mustamisel
naine30. aprill 2019, 09:42
MIna seda naistelehte ei loe, rahunege ja laske ministril ja tema perel rahus elada.
Loogika.30. aprill 2019, 09:26
On lihtsalt üks grupp inimesi kes alati midagi arvavad,ehk külamoorid kes jutte teevad,lihtsalt jäi kõrva mingi infokild ja kindlasti räigelt juurde panna ja mittemeeldiva inimesega seostada nii need jutud tulevad .Kogemus nagist võtta.
naanu30. aprill 2019, 09:24
kahtlusalune kuusikus peaks nüüd küll esitama kaposse kaebuse eraviisilise jälitustegevuse kohta eesti ekspressi ajakirjanike poolt, kuigi see ekspressi toimetaja kes esitas reikopile seda lugukauku ei toonud ühtki fakti peale sogase loba naistest, kes saunas rääkisid. ja siis järtsku kui oleks elekrilöögi saanud hakkas see veekalkvel silmadega meediageenius lobama midagi riiklikust julgeolekuohust - tea kas kaotas korraks mõistuse....
pensionär30. aprill 2019, 09:23
Autorile: "Kuidas saab hea meel hirmus olla?" Ja veel. Minul on väga hea meel, et mina ei ole avaliku elu tegelane. Et ei pea avalikkusega jagama oma isiklikku elu. Peavoolumeediast teisitimõtlejatele peaks kohe "piima" välja kirjutama, et taastada nende vaimu. Jah, ma irvitan selle üle, mis toimub neil päevil Eesti avalikus meedias, kuigi on hirmus sant tunne. Aga kui irvitan-hakkab kuidagi alateadvuses seletamatult kergem.
v30. aprill 2019, 09:19
Väga labane viis jälle kedagi hävitada. Naisena sündinud tuleb elu lõpuni naise kombeid täita! Kass ja koer on ka täiesti erinevate energeetikaga. Aga hea väljaõppe korral oskavad nad koos imehästi hakkama saada. Mõte loob reaalsuse, see mida hetkel sunnitakse, see on iseenda hävitamine, nii füüsiliselt kui vaimselt. https://www.youtube.com/watch?v=OJLSOlPFmx4 Otsige tarku ja kellel on tahe seda maailma muuta paremuse poole!
mees30. aprill 2019, 09:16
naanu30. aprill 2019, 09:14
kuulasin eile telekast hr.kuusiku küsitlemist reikopi poolt, natukene on isegi reikop muutunud talutavamaks, enam ei sega igale ülekuulatava sõnale vahele, kuigi vana rebasena püüdis ikka suunata ministrit selleni, et ütle ametist lahti. siis sain aru et see arvatav naisevastane vägivald pole meie kamariljale eesotsas puunukuga ja eriti reikopile kel vist naistest pohui, üldse tähtis. Vajalik on ekre täispasandamine ja sell võimaliku e-valimistega tegeleva ministri kõrvaldamine - mine tea järsku leiabki kust august need hääled oravaile tulevad.
mees30. aprill 2019, 09:11
Kui Kuusik eitab oma süüd peaks ta naine tegema avalduse ja lugu saab lõppeda aga praegu pekstakse vahtu ülesse isiklikult loodan ,et tegu tema laimamisega.
Juhan.30. aprill 2019, 09:11
Armsad kaaskodanikud meie oleme valinud sellised riigikokku ja nüüd kui teatud isikud ei saanud jagamise juurde hakkame keerutama. Miks me valime perelõhkujaid ja seaduse rikkujaid sinna?
Valve.30. aprill 2019, 09:01
See tõesti ei tekita usaldust presidendi vastu.
Hmm30. aprill 2019, 08:59
Kus need süüdistused siis olid kui Kuusik Rakvere volikogu esimeheks pürgis?
eppu30. aprill 2019, 08:58
tore "õigusriik" ja meediavabaduse eest "võitlemine", inimest lausa sunnitakse kaastööks, muidu on "võimalikud sanktsioonid"
Valve30. aprill 2019, 08:54
Jah30. aprill 2019, 08:54
Suu kinni, meest teenima, ehk isegi kott pähe ja üle päeva füüsiline märkus, sest mees ei ole ikka rahul ja lihtsalt rusikad sügelevad?
naanu30. aprill 2019, 08:52
kas frau Luik ei teagi pr. Kuusiku nimegi aga juba kukub õpetama - tüüpiline nõukogude ajakirjandushariduse saanud tädi - südamlik aga seapea....
Benno30. aprill 2019, 08:52
Ära ole naiivne ! Olles ise paari tippu kuuluva REF inimesga suhelnud ---need ongi sotsiopaadilise mötlemisega ,haritud isikud . Paljudel Napoleoni kompleks jms. Kahjuks liberaalid ei peatu ka füüsilise vägivalla ees .
Rünne30. aprill 2019, 08:51
Luulu algus on ilus ja näib isegi toetavana, aga pärast muutus see tühipaljaks ähvarduseks ja sildistamiseks.Prouakene, vaadakeenda tagahoovi, jätke teised rahule või oodake, kuni tõde päevavalgele tuleb.Miks te ründate perekonda?
(aju)vaba meedia30. aprill 2019, 08:48
kõlab nagu vene mendi väljapressiv ähvardus "tunnistage kõik ülesse, me teame nagunii kõik!"
arvaja30. aprill 2019, 08:45
kas suurest armastusest 2 korda lahutasid,iga kord käeluu murd.
lp ajakirjanik30. aprill 2019, 08:44
miks Te võtate endale ameti, mida ei valda, jätke ikka uurijatele ja kohtunikele nende töö alles
no tule taevas ise appi!!! (Ansip)30. aprill 2019, 08:40
leia endas julgust valet vanduda?! no kesse nüüd nii tola on? mille nimel? parem sori ämma kapis ja leia no vähemalt kümme milli, sest asi on seda väärt, muidu tuleb avalikuks, et polnud 20 tuhandelt häält vaid kõigest 200
phhh30. aprill 2019, 08:39
täna, 08:02.....kas Kuusikule kleebitud asjaolu on tõestatud? mida sa lõugad?! reffid ja sotsid võtavad lihtsalt oma p-kukkumist suure vihaga
naine30. aprill 2019, 08:38
Sellised asjad reeglina ei ole laim, vaid aastaid varjatud kuritöö.
onväää30. aprill 2019, 08:35
mehed ka on nõus koslepit saama nt mehike tarandi indrek. ja albaanlasest ameeriklast jordani krossi mari kannatab kividerahet ....sama värk - puhas vale aga ikkagi tehtud asi ja määritud said eestlased.
07;5730. aprill 2019, 08:35
Mida see naine räägib,kui vägivalda olnud pole,kas läheb meediaga kaasa ja teeb ennast süüdlaseks.Kuusiku kallal näritakse,et viivitada tööle asumisega,sest Kuusing kaevab ju kõik patud välja.Sellepärast nii käitutaksegi ja katsutakse kuidagi ministri kohalt ära kangutada,kuid egas surm ka selt võta,kust võtta poLE.
naine30. aprill 2019, 08:34
perevägivald väheneb 100% kui mehed hoiavad rusikad taskus
hhh30. aprill 2019, 08:31
Kusjuures teatriringkondades oli Ojasoo ohvri (või "ohvri") nimi ja nende juhtumi tegelik taust väga hästi teada. Ütleme nii, et Ojasoo polnud mingi moraalne majakas. Aga kuna ta oli presidendi lemmiklaps, jäeti lugu avamata ja nende kahe suhe lahti rääkimata. Hoopis Vabariigi aastapäeva ball anti tuksi keerata.
vastik on 30. aprill 2019, 08:31
naljakas on, et iga meediategelane kaagutab....lõputult, kõik nad on nagu kintsus kinni ja saaks krabada.
to irve30. aprill 2019, 08:30
las ekreiidid m*ratsevad kommentaariumis, lasevad auru välja, siis ei pea hakkama naisi peksma
phhhh30. aprill 2019, 08:29
kõik , kel pliiats, võtavad ajalehes sõna, igaüks omaette mõttetark ja kohe peab manitsema, õpetama ja sõnu suhu toppima. kui öeldi -EI, siis öeldi. nüüd käib SÕNAVABADUS! 1. kes alustas, tulgu välja, öelgu avalikult. anonüümne pole usaldusväärne. Kaua te kaagutate?
Kusjuures teatriringkondades oli Ojasoo ohvri (või "ohvri") nimi ja nende juhtumi tegelik taust väga30. aprill 2019, 08:28
on30. aprill 2019, 08:28
küll võimalik abi saada kui jätkub julgust küsida, vägivalla ohvril seda paraku pole
30. aprill 2019, 08:26
Kui Kuusikul oli teemaks Rakveres volikogu esimeheks saada, siis on ju selge, kust need anonüümsed ära hirmutatud inimesed pärit on, juhuslikult on sealt ka vihast pimestatud endine näitleja Saar.
just30. aprill 2019, 08:26
räägiks ükskõik mida, aga mitte asjast, naisepeksja on naisepeksja, it- mees või poetagune, vahet pole. Pole vaja vägivalda ei õigustada, ega kinni mätsida, ammugi pole vaja tõde väänama hakata
Täna 08 0230. aprill 2019, 08:24
Aga ei ole neil ka tõendeid et kuusik on seda teinud p...meedia lahmimine
noh30. aprill 2019, 08:23
näitama lastele, et vägivalda ei pea taluma
jah30. aprill 2019, 08:22
masendav on lugeda neid kommentaare, kust küll see rahvas pärit on ja kes neid kasvatas
30. aprill 2019, 08:21
Kui eelmine Ratase valitsus ametisse sai, siis oli nende ministrite vastu samasugune massiivne rünnak. Nii kaua oldi hammastega sääres kinni kui inimesest jagu said. Kaja Kallas ju ütles, et nad teevad selle valitsuse elu põrguks. Ma küsin: kui te teete selle valitsuse elu põrguks, et nad oma tööd teha ei saa, vaid peavad kogu aeg mingite rünnakute tõrjumisega tegelema, kes siis kõige rohkem selle all kannatab? Eks ikka Eesti inimene. Kui Kaja Kallas ja sotsid päriselt ka tahavad, et Eesti oleks edukas ja Eesti inimesed õnnelikud, siis nad ei tegele ründamisega vaid teevad valitsusega koostööd
to las, kes sa..30. aprill 2019, 08:20
ok, iga naine võib otsustada, kas ta laseb ennast peksta, aga meie otsustame, et naisepeksja koht pole ministritoolil
Tõesti30. aprill 2019, 08:18
Sina "heategija"oled tõeline pahategija mis paska sa suust välja ajad
vana KGB-nik to 07. 57....30. aprill 2019, 08:18
.........küll ta siis rääkima hakkab....ja seda mida tahan.
no30. aprill 2019, 08:17
Isiklikult30. aprill 2019, 08:13
Mul on isiklikult vedanud, et ma selliseid intrigant - naisi ei tunne!
eks30. aprill 2019, 08:12
mehike juba hakkaski manipuleerima, käisid eksnaisega maja krunti vaatamas ??
räägime30. aprill 2019, 08:09
ikka asjast, mis parasjagu käsil
EE luigelaul...IRW!30. aprill 2019, 08:09
EE tundub teadvat ka ilma kaamerateta.
jee30. aprill 2019, 08:09
Tegu on räige sekkumisega inimeste eraellu. President astugu tagasi.
taat30. aprill 2019, 08:06
Kas sa ,hea Merle Luik,kirjutasid samasuguse kirja ka Tiit Ojasoo ohvrile?
jürgensonile30. aprill 2019, 08:03
Kuidas Teie saate öelda, et tegemist on valeinfoga?
30. aprill 2019, 08:03
40% e-hääletustega tõmbasid nad omale vee peale. Ainult et vesi oli tuline.
30. aprill 2019, 08:02
Kas Teil on tõendeid, et oravad seda teevad? Kui on, siis andke teada. Ja see, et oravad teevad, sotsid teevad jms jura on erakodselt rumal õigustus sellele, et teie omad ka teevad. Mille poolest need teie omad siis paremad on? Kuigi, see, et oravad öösiti muudkui oma naisi peksavad, vajab siiski täpsustamist. Teate seda isegi, EKRE troll.
vaatleja30. aprill 2019, 08:01
huvitav,. mida see Merle topib oma nina sinna kuhu pole vaja?
30. aprill 2019, 08:00
Vau, milline sõnakasutus ...naine sai kitli peale... Poliitiline võitlus? Kui vend ületab kiirust ja tal on lisaks ka jääknähud või muu joobega seotu, siis oleks ta pidanud KOHE loobuma ministriametist. Mis kummaline uus ja rahvuslik poliitika see siis on, mida see sell esindab? Aga tema naine peaks oma laste tuleviku nimel julguse kokku võtma (aga vaevalt selline muta tambitud inimene seda suudab, tegemist on vast Stockholmi sündroomiga, ja mängus on lapsed).
minister saab tagajärgeteta kantida rahva raha30. aprill 2019, 08:00
milleks neid jamasid enam meenutada
proff30. aprill 2019, 07:59
Lp. Merle. Te tundute mulle ise vägivaldne ja sellele õhutav inimene. Astuge tänavale ja tunnistage.
Parakus30. aprill 2019, 07:59
oh õudust.. bolševikul on ikka bolševiku mõtlemine... loen seda kommi ja nagu 50 aastat oleks aega tagasi pööratud... ja jälle rää(öö)gib keegi rahva nimel ning loomulikult ei kuulu rahva hulka naised.
30. aprill 2019, 07:57
siin on vaja naisele abi ja tuge pakkuda. küll ta siis ka rääkima hakkab. aga majanduslik sõltuvus võib muidugi suu raha täis toppida.
Enn30. aprill 2019, 07:53
ja ka mehe litutamise ja avalikus kohas käperdamise välja kannatama....
Mitu korda30. aprill 2019, 07:51
Peab ütlema- Eestil ei ole presidenti! Brüsseli käpik pole "president". Ainuke president oli Hr Lennart Meri.
Paraku30. aprill 2019, 07:46
hetkel see asi enam nii lihtne ei ole. See, kas ministri naine sai kitli peale, või ei saanud on juba teisejärguline, sest käimas on räige poliitiline võitlus, ja oluline on juba see milline saab olema rahva tulevik. Kas meie pensionäride raha hakatakse jälle Jordaaniasse ja usa kõrbesse tassima, ja rollotama, sidruneid sadamasse tassima ,või meil on rahvana lootust veel ellu jääda. Nii et ärme demagoogitsegem. Usun, et tuhanded naised on nõus selle nimel korraliku koslepi saama.
Leo jürgenson30. aprill 2019, 07:45
Nii lihtne ongi inimese maine mutta tamppida.Kui see ei ole vihakõne siis ma elan küll väga vales riigis.Sõnavabadus ei tähenda seda,et süüdimatult võib süüdistada keda iganes.Õigusega käib kaasas ka vastutus.Nii lihhtne see ka on.Lõik valeinfo levitajad kohtusse!
Siin on30. aprill 2019, 07:45
Ammu sõnavabadus ühe partei kontrolli all olnud. O r a v a partei kontrollib mida avaldab ja millist kommentaari mitte!
jah30. aprill 2019, 07:44
minul olid täpselt samad mõtted peas.
kohe tõmbame ka sae käima30. aprill 2019, 07:33
naised saunas rääkisid,et see merle luik..... ja merle peretuttav lisas,et peale selle merle ühe võõra ...... ja täna õhtul võiks see merle luik etv ekraanil ausalt ära rääkida,kuidas siis üks naine nii madalale võib langeda.
Palju hullem30. aprill 2019, 07:29
Paljud riigikogu liikmete naised kannatavad vaimse vâgivalla all. Ka rõivas taavi on oma külmkapitamisega seda teinud. Topleltstandardid.
30. aprill 2019, 07:27
väga rumal ja kuri ajakirjanik. Pahane, et ei lubata ütelda kõike seda, mida sülg suhu toob.
30. aprill 2019, 07:27
vale puha30. aprill 2019, 07:25
Las, kes sa ise oled, et30. aprill 2019, 07:24
käsid kohe tõemasinat kasutada ja kohe ETV kuvarite ees? Iga naine otsustab ise, NINATARK!
30. aprill 2019, 07:10
Väga hea artikkel peab tõde rääkima mitte valet aga on kahju inimesest kes tõde varjab ja karta mida ???? Tõe rääkimine on kulda väärt oskus.
Saara30. aprill 2019, 07:08
Presidenti puudutas võimalik naisepeks? Tema käitumine väga kummastav pigem- ühte teist naisepeksjat ta väga kiitis ja palus rahval unustada. Nii, et pole veenev. Isiklikult ei salli selliseid vägivaldseid naise peksjaid silmaotsaski.
Las30. aprill 2019, 07:04
kasutab ka tõemasinat. 99% näha, kas valetab või mitte. Ja tehku seda ETV kuvarite ees.
ätt.30. aprill 2019, 07:03
Mina teid ei tunne ega tea aga tean kindlalt,et mees peksab teid ! Kas teie Merle olete meie uus nõid - selgeltnägija ?
Ei tunne kelam30. aprill 2019, 06:57
Tere Merle Luik.Mina sind ei tunne ja ei kavatsegi tunda.Enne kui sõna võtad mõtle 10 korda järele.Meil on siin õigusemõistjaid niigi küll
Ajakirjanik.30. aprill 2019, 06:52
Äkitselt paneks kõik seni ilmuvad ajalehed kinni, sulgeks kõik seni töötavad telekanalid ja raadiojaamad ,alles jätaks vaid Uued uudised küll siis elu oleks lill nagu nõukogude ajal.EKRE soovunelm täituks.Kõik oleks ühe partei kontrolli all.
Nojah30. aprill 2019, 06:39
Siin peaks olema: " Mina Sind tunnen ja Sina mind tunned. Asi oli nii ..."! Selline oleks Õhtulehe osa loo kajastamisel. Naisõiguslaste ja muude asjapulkade nõretavad üleskutsed ei ole sel konkreetsel juhul sobilikud.
Leitnant Dub30. aprill 2019, 06:27
Te ei tunne mind veel, aga te saate mind tundma. Ma panen teid nutma.
väike Ameerika30. aprill 2019, 06:21
USA vasakäärmuslaste täpne koopia - MeToo jt kütavad ühiskonnas üles viha valede ja laimuga....... pisikene Suur keegi JULGE Merle kutsub rahvast üles aususele!
Sina ka, Merle Luik?30. aprill 2019, 06:06
"Mina sind ei tunne, sina mind ka mitte". Aga tule lagedale ja tee lõpuks see süüdistav etteaste ära! Meie, rahvas, eriti mina, ootame ju põnevusega, et saaksime ühte EKRE ministrit, EKRE-t ennast, sind ja sinu peret lõpuks sisse soolata! Tee seda, sest meie, Eesti rahvas oleme juba sellised, et ihkame verd!
mimm30. aprill 2019, 06:05
Mul on piinlik seda kirjutist lugeda. Lõpetan isegi naistelehe tellimuse!
HHL loodud monstrum30. aprill 2019, 06:04
EkpressGrupp on sedakorda läinud oma “sõnavabadusega” niivõrd jõhkrale põhiseaduslike õiguste rikkumisele, et selle kohta puudub pretsedent. Põhiseadus ütleb, § 26. Igaühel on õigus perekonna- ja eraelu puutumatusele. Riigiasutused, kohalikud omavalitsused ja nende ametiisikud ei tohi kellegi perekonna- ega eraellu sekkuda muidu, kui seaduses sätestatud juhtudel ja korras tervise, kõlbluse, avaliku korra või teiste inimeste õiguste ja vabaduste kaitseks, kuriteo tõkestamiseks või kurjategija tabamiseks. EkspressGrupp ei ole järginud mitte ühtegi nendest põhimõtetest. Ja lihtsalt ründab üh
Raisakotkastele30. aprill 2019, 05:51
Mida see vaene naine oma lastega VEEL peab tegema??? Kõrval lehel tegi ta ju avaliku avalduse, et see on laim. MIDA TA VEEL PEAN TEGEMA?!?!
Loodan et30. aprill 2019, 05:36
Kuusik saab rikkaks ja sopalehed lähevad pankrotti!
Maakaa30. aprill 2019, 05:06
Poliitikud on hullemad kui need poetagused. Jube kus levitatakse alusetuid padjaklubi jutte. On küll külas ka inimesi kes laimavad ja nendel juttudel pole grammigi tôde. Alatu on niimoodi laimata.
Irwe30. aprill 2019, 04:17
No miks siis koguaeg reffidele visatakse mingeid asju ette??? Paras silmakirjalikkus möllab...
To: ra/ täna, 02:5430. aprill 2019, 03:46
Ära demagoogitse! Selleks, et tunda/aru saada süütuse presumptsiooni mõistest, ei pea tundma selle ajalugu, sisu ja regulatsioone erinevates rahvusvahelistes inimõiguste dokumentides ja põhiseaduses! Mitte miski ei õigusta süütuse presumptsiooni riivamist.
Karin30. aprill 2019, 03:31
Huvitab, kas seltsimees Luik täiesti omal algatusel kirjutab nii, et suuremat tasu saada või tolerastid sunnivad või lihtsalt kardab, ei julge tõde kirjutada ? Häbi, Luik, ründad perekonda.
198430. aprill 2019, 03:20
Nüüd on vist selge, mis juhtub inimesega, kes lubab e-valimiste süsteemi testima hakata...
Jüri30. aprill 2019, 03:12
Kas M.Luik saatis meili presidendi prouale,et too vabandaks kuna naine tunnistab,et nende pere laimuohvriks langenud?
ra30. aprill 2019, 02:54
Põhiseaduses ei ole süütuse presumptsiooni lahti seletatud. Ajakirjanik või kodanik võib arvamust avaldada ja ei epa selleks valdama kõiki korrakohase õigusemõistmise aspekte. Pealegi, avaliku elu tegelased, ministrid epavad olema eeskujuks, mitte hoiatavaks näiteks. Seega, eelame, et uurimine näitab, kas on selgeid tõendeid või mitte.
Mari30. aprill 2019, 02:26
Kus oli ajakirjandus, kui veel reformi eestvedamisel vähendati naiste varjupaikade rahastust ja uksed sulgesid? Kus oli president (kes küll 2016 oli olnud pukis kuu aega, kui terav teema kerkis, aga kus tänaseks saame aastaid lugeda). Kus on riigi sotsiaal-poliitika, et füüsilise-vaimse terrori all kannatav naine või mees saaks tõhusat, jätku-suutlikku abi, vägivallatseja juurest lahkumiseks? Näpuga näitamine on kõige lihtsam. Ometi selline probleem ühiskonnas ei kerkinud nädala eest. Tänases loos loodan, et see pole kellegi hirmus kinnimätsimine. Aga pelgan, et tühjale kohale jutud ei teki.
Jüri30. aprill 2019, 01:59
Merle Luik,naine tegi ju avaliku läkituse,kas ta peab nüüd igale lehele saatma meili,et teie väljaanne on valet kirjutanud?!Näidake palun kohtuotsust kus on kirjas :"süüdi"
kas30. aprill 2019, 01:33
nb30. aprill 2019, 01:24
nb30. aprill 2019, 01:24
Iroonia. Moora võib ise süüdi jääda, sest ta jättis politseid informeerimata "potentsiaalselt ohtlikust isikust". Kujutame nüüd, mis niisuguse iseloomustusega isik - selle iseloomustuse küpsetas ju Moora Express - oleks antud iseloomustuse kohaselt tõesti midagi eluohtlikku korda saatnud. Võimalikust ohust teatamata jätmine kulub ise ohrliku käitumise raamidesse.
X-files30. aprill 2019, 01:18
Ei noh siin pole midagi, tuleb Marti Kuusiku koju kaamerad panna, ka wc ja vannituba ei tohi katmata jätta. Muidu tõde teada ei saa!
Teedo30. aprill 2019, 01:18
Ei ole,väga kaldus ühele poole...
Kõlbeline paradigma30. aprill 2019, 01:15
Lisaks tahaksin teada, kuidas on lood (põhi)seaduse tundmisega, lugupeetud kirjatsural? Kordame: Süütuse presumptsiooni üldmõiste sisaldab mitut üksikõigust ja põhimõtet: 1. õigus süütuse eeldusele 2. süü tõendamiskoormise asetamine riigile 3. õigus vaikida 4. õigus kahtluste tõlgendamisele süüdistatava kasuks (in dubio pro reo)
Delfiin........30. aprill 2019, 01:03
Keegi ei saa valetada, kui ta arvab, et ta teab tõde. Hullide tootmine ei nõua sellist veendumust. Inimene, kes valetab, vastab seega tõele ja on selles osas austav. Kui aus mees räägib, ütleb ta ainult seda, mida ta peab tõeks; ja valetaja jaoks on seega hädavajalik, et ta peab oma väiteid valeks. Sõnniku jaoks on kõik need ennustused välja lülitatud: ta ei ole tõe ega vale poolel. Tema silm ei ole üldse faktidel, sest ausmehe ja valetaja silmad on, välja arvatud niivõrd, kuivõrd nad võivad olla asjakohased tema huvi vastu, mida ta ütleb. Ta ei hooli sellest, kas ta ütleb tegelikkuses õigesti
Halloo! Mis meie riigis toimub?30. aprill 2019, 00:59
Eesti Vabariigi põhiseadus Paragrahv 22 Kedagi ei tohi käsitada kuriteos süüdi olevana enne, kui tema kohta on jõustunud süüdimõistev kohtuotsus. Keegi ei ole kriminaalmenetluses kohustatud oma süütust tõendama. Kedagi ei tohi sundida tunnistama iseenda või oma lähedaste vastu. Süütuse presumptsioon sisaldub põhiseaduse §-s 22 ja Euroopa inimõiguste konventsiooni artikli 6 lõikes 2.
nonii30. aprill 2019, 00:59
Kommivabrik töötab, kaabud platsis
ahsoo30. aprill 2019, 00:53
aga too oma käed siia ja murrame need pooleks, siis võibolla jõuab su kolhoosi kolu sisse midagi kohale krdi t4inas
grigori rikas ärimees30. aprill 2019, 00:50
kannan vabal ajal stringe bikiine mind väga puudutas see teema kuhu jõuame
lol30. aprill 2019, 00:47
ainuke asi mis sinu puhul nats on, on see juhmi võitu herneterake seal kahe lesta vahel, mis on nagu nats... vasakule totaalselt viltune: https://redice.tv/a/c/n/16/09292245-jews%20alt%20right1.ab94b306.jpg
mis toimub?30. aprill 2019, 00:44
kui selgub, et see kõik oli tõesti infooperatsioon, kutsun üles Ekspressi tellimust tühistama. Kriminaaluurimine algatati protsessi venitamiseks, eesmärgiga hoida teemat pildis, ja teiseks avaldada uuele ministrile psühholoogilist survet. Kui on õige mees, siis soovin vaid vastupidamist ja mitte allaalandmist!
ah30. aprill 2019, 00:32
neil nüüd rahvast midagi, aga äkki EU ei usu enam enneolematult edukat riiki.
tjunajev30. aprill 2019, 00:26
ok paned hakklihale muna saiapuru ja ta laguneb panni peal laiali kui kotletti teha strange times in deed
Valve30. aprill 2019, 00:14
Kust kohast võtate Teie ajakirjanikuna õiguse süüdistada naist valetamises. Asi veel selles, et ta on eksabikaasa. Miks ta peaks Teie rõõmuks oma endise abikaasa ja laste isa peale valetama. Ka kohalikud rakvere elanikud väitsid sotsiaalmeedias, et nad ei ole iial kuulnud selle mehe vägivaldsusest, aga Teie Tallinnas teate. SoovitanTeile meeldetuletuseks lugeda ajalirhanike eetikakoodeksit, lugege seda korralikult
Modele30. aprill 2019, 00:11
See, et REF ja SOTS meedia selliselt käituvad, on vaid suur hirm loputamise ees. See, et aastaid on toimunud e-häältega v õltsimine ja et Kaasik on lubanud seda puistata, ongi just kogu loo põhjus. See, et kohalikud allikad soovivad teda põhja lasta on vaid kadedus (juhul kui see nii olekski). Otsiti ise allikaid-vale puha. Sellist idi juttu saab vaid mo or a ajad, mo or a, kes on otsene marionett. Kas meediale ei meeldi otsekohesus ja õiglus?
JJ30. aprill 2019, 00:11
Liberaalne Eesti - teenete märgi vääriline kui oled sots: https://kroonika.delfi.ee/news/kroonikaarhiiv/tiit-ojasoo-viha-on-tunda-saanud-ka-lapsed?id=82326966 Oled ekre - saast ja nats, puuakse verbaalselt juba enne kui asi tõestatudki pole.
mm30. aprill 2019, 00:05
Töörahva avalikud kirjad on ka mängu toodud nagu Stalini ajal, kui oli tarvis järjekordseid rahvavaenlasi hukata.
Meie29. aprill 2019, 23:48
president võib ju vabalt reklaamipausiajal loosungiga t-särgis või dressipluuses esineda,niipalju pappi ikka leiame:)
kohalik 29. aprill 2019, 23:47
Mida sa blond siin soigud. Mida sa siin pöördud. Tähelepanu puuduse al kannatad?
avalik kiri ajakirjanikele on Karinil ju saadetud29. aprill 2019, 23:44
nüüd sunnitakse veel lavale ka tulema ehk saab rohkem nalja, kaua võib?
maamiiz29. aprill 2019, 23:41
loodame et president võtab varsti sõna ja palub rahvalt talle teist võimalust nagu ta tegi Ojasoo puhul.
Milleks29. aprill 2019, 23:40
ERR-ile uus maja,kui tasemel sünnitushaiglaid ja hooldekodusid on inimestele tarvis?? Kui meedia on nagunii 100% kallutatud,milleks nuumata ülikallist ERR-i ? Tasuta erapooletust Tallinna TV-st küll ju:) Ilma naljata Tallinna TV ongi kõvasti etem ja erapooletum.
sm tasku29. aprill 2019, 23:31
Mina ei ytle käsu peale ühtegi sõna!
ojasoo29. aprill 2019, 23:26
lükkas lumme ja peksis jalaga...loomulikult president pidas seda ülimaks austusavalduseks ja aplodeeris-maksis kultuurisündmuse eest!
Gunnar Stahl29. aprill 2019, 23:23
See on hirm e-häälte pettuse ilmsikstuleku ees
29. aprill 2019, 23:20
Ojasoo ei mudnud naisel käeluid
Nüüd 29. aprill 2019, 23:20
siis alustati kriminaalmenetlust on ikka p.pead siin ühiskonnas, varem siis ei saand onju kuidagi vaja oli oodata seda sobivat momenti... ,kurjategijate üle peabki kohut mõistma,aga see ajastus ei tee kellegile au,ei politseile,ei ajakirjanikele pms. kellegile. Nõmedad autud inimesed igal tasandil,sh. president.Kurb lihtsalt. Valitsus nagunii selletõttu ei kuku.Tuleb noor, tegus, uuepõlvkonna poliiitik Kaalep asemele,see olekski EKRE poolt kift käik nüüd:) Kogu see mäng on nii ehk naa väljunud normaalsuse piiridest.
29. aprill 2019, 23:18
Terve eesti on pooletoobiseid täis. Nüüd leiti teema, milles kõik saavad kaagutada. Faktid kusjuures ei huvita enam kedagi. Skisoidne eesti.
naine29. aprill 2019, 23:16
Kas kirjast ei piisanud. On veel vaja traumeerida?
Lendama29. aprill 2019, 23:14
Uskumatu ründaja taas pildile upitamas end! Tore oleks lugeda selle soperdise autori luigelennust ...
....29. aprill 2019, 23:12
ah sõida parem seenele.
Rudi29. aprill 2019, 23:10
Vabandust, "Kuusik"! Mitte Kuusk.....
mäger29. aprill 2019, 23:09
Ei ole enam eksproua. Ekspressis kirjutati, et ostsid eelmine nädal krundi ja hakkavad koos maja ehitama. Marti kinnitas seda väidet. Samuti kinnitas seda, et ostis ka märtsis Järvekülla ridaelamu, nille müüs pärast seda kohe maha, kui ministrikandidaadiks sai. Naine nüüd palehigis ilmselt kaitseb, kuna mess tuli tagasi...ikkagi pere kooshoidmise nimel. Klassikaline sõltuvhssuhe.
Andree29. aprill 2019, 23:08
Oi Merle Luik, miks ainult avalik kiri? Miks mitte Laluväljakul suur kontsert ja ühislaul korraldada? Raha saab Siimu käest.
oodake 29. aprill 2019, 23:07
kohe toob see n.n. vägivallatseja tõe välja ,kuda nee e-valimised käisid.aga enne vaja teda veel mustata ,et rahvas äkki tõde ei usu.me mitte ei usu reffide valet ,vaid teame tõde...
29. aprill 2019, 23:07
Kas see naisepeksjast näitleja, kellele pr. Ordeni andis, ka teid puudutas?
Rudi29. aprill 2019, 23:06
See suur kampaania sotside ja reffide poolt on kõik mõeldud selleks, et sundida Kuuske, tema lapsi mõnitades, loobuma ministrikohast! Meelekindlust, Marti Kuusk! (ja sinu pere!)!
"Klatsileht " teadis aasta tagasi, et peab õiget aega ootama.IRW IRW29. aprill 2019, 23:05
"Eesti Ekspressi peatoimetaja Erik Moora selgitas ETV saates «Ringvaade», et vihje perevägivalla süüdistuste alla langenud Marti Kuusiku kohta saabus toimetusse juba ligi aasta aega tagasi." Klatsileht ootas, kuni ministriks saab....IRW....
See emane29. aprill 2019, 23:05
Inimkeskne humanist29. aprill 2019, 23:04
Tegu on siiski varases keskeas valge meesterahvaga. Ja kui poleks mehi ning nende toksiliste maskuliinsus, siis ei peaks naistelehe toimetaja südant valutama. Kahju mida meeste olemasolu põhjustanud on, on mõõtmatu ja seda pole võimalik heastada.
29. aprill 2019, 23:01
Miks kommentaare ei avaldata? Sõna pidi ju vaba olema, nagu täna dr.pluusilt lugeda sai. Jälle valikuline vabadus?
Bit CH29. aprill 2019, 23:01
Ojasoo ainult lükkas naise lumehange pikali. Kogulugu
kirbukottidest29. aprill 2019, 23:00
ohh29. aprill 2019, 22:59
kui nunnu kiri,,,,aga ajab nutma,,,kuhu need nunnud meie rahva viivad
Kristiina29. aprill 2019, 22:59
Ta tegi juba seda ehk tuli välja. Ta on muusikaõpetaja koolis ehk soliidses ametis.
Rudi29. aprill 2019, 22:59
Aga kui ta pole oma naise vastu kätt tõstnud? siis peab valetama, sinu meeleheaks, et ikka on?
29. aprill 2019, 22:59
Vahur29. aprill 2019, 22:58
Alati on mõistlik tuua mängu keegi Hääl Saalist või anonüümne heasoovija... Eestis mõistab süüdi kohus mitte kallutatud meedia või tellitud lood
Kas sellest29. aprill 2019, 22:57
vastusest piisab? https://www.postimees.ee/6637833/karin-kuusik-olen-aarmiselt-hairitud-minu-ja-minu-eksabikaasa-vastu-algatatud-laimukampaaniast
ee29. aprill 2019, 22:57
ministri eksnaine pole avaliku elu tegelane, et sinusugune saaks sorida tema eraelus. kui sul on andmeid, siis mine politsei jutule.
siim29. aprill 2019, 22:56
Miks minu komm läbi ei lähe see näitab kui arad te olete....siis ei vasta teie reeglitele----
29. aprill 2019, 22:55
Kas Ojasoo ka Merle Luike ja presidenti puudutas? Või on puudutused valikulised? Miks? Ojasoole riputas president aumärgi rinda.
mall29. aprill 2019, 22:51
Uskumatu, mis toimub! Rahuldamata naine!
Veebipolitsei.....saatke tunnistajale ka kutse29. aprill 2019, 22:51
Küll varsti TÕESTATAKSE..... / täna, 22:43 Küll kriminaaluurimise käigus KUULATAKSE üle ka KÕIK TUNNISTAJAD! Ja oi kui HÄBI on siis Kuusikul ja EKRE kaabudel TÕDE kuulata...!
hani29. aprill 2019, 22:50
See kaunis LUIK otsib valest kohast abi, ajalehest. Mingu politseisse või kirikusse hingehoidja juurde, kui enda asjas nii kindel. Miks peaks see võõras naine tema probleemidega, millega ta ise hakkama ei saa, tegelema
29. aprill 2019, 22:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Häbi kommijale30. aprill 2019, 08:32
Uurige see isik ja avalikustage
LUUD29. aprill 2019, 22:49
jaaa29. aprill 2019, 22:47
äge oleks eestis võtta kasutusele valedetektor
Et siis29. aprill 2019, 22:46
Kuidas küll nii paljudel ajakirjanikel korraga sõna otseses mõttes katus on sõitma läinud? Nimetagem neid uudis sõnaga libresseajakirjanikeks tuletatud sõnast liberaalid.
Marta29. aprill 2019, 22:46
"...kes elavad oma kodus vägivaldse mehe hirmuvalitsemise all." Mis pagana hea pärast nad seal siis elavad? On masohhistid? Ole seda kui see sulle meeldib, aga jäta lapsed sellest "mängust" välja.
29. aprill 2019, 22:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
an230. aprill 2019, 10:40
Päris võõras ikka ei olnud. NO99 näitleja ja kohakaaslusega armuke.
Seda29. aprill 2019, 22:42
ma arvasingi,et mingi selline jura jälle mõne naisterahva suust tuleb!Mis see teiste asi on ,kuidas keegi elab?Kogu selle pasa on suure tõenäosusega üles keerutanud mõni vastse ministri exabikaasa ,,sõbranna" ,kes enda arvates teeb head,teadmata,kuidas asjad tegelikult on!
Hale, Eestis pole meedia vaid kollane klatsiloba29. aprill 2019, 22:41
Oh taevas, kollase meedia klatsinurga tegelastel ei peaks küll olema asja teise pere naise ellu oma nina toppida. NOteatri naisepeksmise lugu oli hoopis suur au mehikesele. Anti lausa riigi juubeli korraldamine talle ja sajad tuhanded peale. Ei jooksnud saalist ükski võimutool minema.
Miks presdent ei reageerinud ojasoo puhul nii kategooriliselt, vaid isegi autasustas teda29. aprill 2019, 22:15
ajakirjandustsirkuse uus etapp29. aprill 2019, 22:12
täiendaksin seda ajakirjanudshitti omal moel- mina seda ajakirjanikku õnneks ei tunne , tema ka mind mitte. Vaevalt ,et seda mõlemad soovime . Jätke rahule see naine - kui teda on pekstud ja alandatud jne , siis mingu kasvõi sel ajal , kui mees tööl on - naiste varjupaika , politseisse või kuhu iganes ja andku tunnistus . keegi ei saa teda takistada . Seniks aga pidagi nokad koos - kreisiraadio soovituse kohaselt .