Suhted

VÄÄRT SOOVITUSED! Nii saad peavalust lahti tablettideta 

Triin Raestik, 3. mai 2019 12:45
Foto: Martin Ahven

Pöörase peavalu all kannatajad on valmis katsetama kõikvõimalikke viise, et vaid valust vabaneda. Joogastuudio Black Dog õpetaja Pille Eikner soovitab abi otsida joogaharjutustest.

Peavalud on enamasti seotud kaela, õlgade ja turja pingetega. Seega pead abi otsides tähelepanu pöörama eelkõige neile kehaosadele. Jooga abil saad valutavale peale kindlasti leevendust. Samas tasub väga ettevaatlik olla, sest mõni joogapoos võib vastupidiselt hoopis migreenihoo esile kutsuda. Üks selline on näiteks adraasend, kus tuleb jalad üle pea viia ning suur surve läheb turjale ja kaelale. Seega kehtib vana hea soovitus: enne hooga asja kallale asumist pea nõu spetsialistiga.

Siin on seitse universaalset harjutust, millest võib abi olla, kui peavalu kiusab. Erioskusi harjutused ei vaja ja suurema ettevalmistuseta saad neid teha nii kodus kui ka kontoris.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee