Taskukohasem, 41 eurot maksev, French Connectioni variant. Foto: frenchconnection.com
Ilu ja mood
14. veebruar 2019, 11:43

NÄDALA MOELEID: midagi brändihullule, kel pole taskus tuhandeid eurosid!

Milline moehai ei tahaks käia ringi seljas ja käevangus ainult ägedad luksuskaubamärgid? Kuna enamike jaoks rahakott sellist priiskamist ei kannata, siis tuleb otsida alternatiive ning õnneks on neid omajagu. 

Moemaailmas on kopeerimine sama tavaline kui see, et kevadel hakkavad lilled õitsema. Tõsi, need, kes kopeerimisega tegelevad, nimetavad seda ise hoopis inspiratsiooni ammutamiseks. Mis tähendab, et tegemist ei ole kunagi koopiaga, vaid riide või aksessuaariga, mis on inspireeritud teatud populaarsest tootest. 

Kui moemaailm katsub taolise kopeerimise või inspiratsiooni ammutamise vastu pidevalt võidelda, siis tavainimese jaoks on tegemist küllaltki tänuväärse asjaga. Kes siis ei tahaks endale mõnda rõivast, kotti või kingapaari, mis meenutab täpselt mõne hirmkalli disaineri loodut, millele juba ammu silm peale pandud, kuid rahakott lihtsalt ei luba osta? 

Selle nädala moeleid on samuti üks taolisi trendiröögatusi, mis on inspireeritud (või siis otse maha viksitud - kuidas kellelegi meeldib mõelda) ühest maailma moehaide seas populaarsest käekotist. Tegemist on prantsuse lukskaubamärgi Balenciaga kolmnurkse kotiga, mis tuli esmakordselt välja eelmisel aastal. Kui alguses peeti taolist, võileibu mahutavat, kotikest veidraks, siis nüüdseks on saanud sellest tõeline hitt ning ligi 1500 eurost kotti ostetakse rohkem kui keegi eales arvanud oleks. Kel eelpool nimetatud summat pole võimalik välja käia, siis on olemas ka 41 eurone alternatiiv. Kes see ikka vahet teeb?