Mitmesugust

Saara Kadak, Maria Avdjuško, Hedvig Hanson ja teised tuntud eestlannad nõuavad karusloomafarmide keelustamist (42)

LISA KOMMENTAAR

Kõige suurem probleem12. jaanuar 2019, 14:50
on inimene. Järelikult - elagu eutanaasia! Saab loodus vaevast lahti!
Lauri13. detsember 2018, 18:37
Väga õige algatus ja tublid naised! Lahendame ühe probleemi kasvõi korraga ja elame paremas ja õiglasemas maailmas kõigi jaoks.
Karin13. detsember 2018, 15:17
Jah, paljud ongi peale karusnaha loobunud ka naha kandmisest.
Modi13. detsember 2018, 12:59
Läbi aegade on inimesi kividega surnuks loobitud ka. Peaks ka sellega jätkama? Imelik on lugeda pidevat väiteid, et "nii on alati olnud ja nii peab jääma". Tuleks vist siis jala käia vä? Inimesed on suurema osa oma ajaloost ju elanud ilma mootorsõidukiteta. Ära seisa progressil ees, pärast on loll tunne.
Karel13. detsember 2018, 12:58
Tänud, mul juba päris mitu olemas, plaan veelgi teha. Tõenäoliselt saaks meist lõpuks normaalne rahvus, kui normaalsed, empaatiavõimelised inimesed rohkem lapsi teeks. Mis su mure sellega seoses on? Et äkki lõpetataks sellisel juhul loomapiinamine ära? Vaene sina, eks tuleb sul kannatada selle taaga all tõesti.
Karel13. detsember 2018, 12:56
Jenni13. detsember 2018, 12:53
Loomaaedasid suletaksegi üle terve maailma. Mis su ettepanek oleks? Kuna kõiki probleeme korraga ei lahendata, siis ärme isegi proovi ühtegi neist lahendada? Arusaamatu suhtumine
Pjotr13. detsember 2018, 12:52
A mis sa ise ära teinud oled? Tõenäoliselt oled ballast, mis ainult tarbib-tarbib-tarbib ilma kordagi mõtlemata, mis mõju sel sind ümbritsevale on. Kui oled ise tarbetu ühiskonnale ja nii negatiivne, siis tule eest ära vähemalt inimestel, kes on nõus enda poolt panustama, et midagi paremaks muuta.
kalaluu13. detsember 2018, 12:35
Karusloomad kastreerida ja vabadusse lasta? Või mis on positiivne programm? Kas need õrnhinged ei anna nahksaapaid-kingi-kotte-jopesid? Kust see nahk tuleb? Nii et lisaks karusnahale tuleb loobuda ka kõigist nahatoodetest, kui tahetakse olla täielikult nahavaba.
Samasugune13. detsember 2018, 12:19
pseudo ja võltshoolimine nagu sõjakolletes olevate inimeste, nälgivate Aafrika laste ja muude nn vähemuste suhtes. Emased, paluks suu kinni hoida kõige koha pealt, millest teil õrna aimu ka ei ole.
Nojah to 11:4613. detsember 2018, 11:56
Kas tõesti on olemas puuvillane ja villane riie ? Aga mis see rebaste halbadesse elutingimustesse puutub ?
13. detsember 2018, 11:46
On olemas puuvillane ja villane riie, mis on palju tervislikumad kui sünteetika.Kunstkiu tootmine saastab loodust.
13. detsember 2018, 11:36
Mina keelaksin kortermajades loomapidamise eriti kasside ja koerte.Täielik loomapiinamine.
1 arvaja13. detsember 2018, 11:33
Pseudoprobleem, et ennast promoda. Tegelikult peaksite võitlema sipelgate tallamise vastu. Teate kui palju te olete neid surnuks tallanud oma koerte situtamisega parkides. Edaspidi pange kellukesed jalgade külge, et sipelgad kuuleksid teie tulekut ja jõuaks põgeneda.
To Jauram13. detsember 2018, 11:24
Vastu ollakse tingimustel, mille loomi peetakse. Normaalse loomapidamise puhul ikka lehmad ja sead ei piinle päevad läbi kitsastes traatpuurides.
to tibu13. detsember 2018, 11:23
Kas tõesti suurem osa inimasi kannab ainult naturaalsest materjalist riideid, siidi, linast, karusnahku?
to mm13. detsember 2018, 11:22
Kanadest on juttu olnud korduvalt, et istuvad samuti kitsastes traatpuurides.
Nooo to mis vahet13. detsember 2018, 11:21
Rebaste puhul ei peaks ju natukenegi mõtleval inimesel sellist küsimust tekkima, et kas kasvatatakse ainult naha jaoks või süüakse ka.
12313. detsember 2018, 11:18
Ma ei saa aru, mis vigastus sul on või mis sind pähe on tabanud? Alati kui tahetakse mingis valdkonnas head teha, siis ikka tuleb keegi kriiskama mingil muul teemal. Ole sina nii hea ja mine aita teisi hädasolijaid. Ega kõik ei pea ainult ühes teemas peatuma. Iga asja jaoks on omad toetajad olemas, ega sellepärast ei saa mõnd muud teemat mõttetuks pidama, ega unarusse jätma. Vaeste jaoks on juba olemas igasugused toiduabid ja riiete abid, kuigi kõik väidetavad vaesed kes asjadel järgi käivad omavad uhkeid autosid, uhkeid telefone, firma riideid. Paistavad välja jõukamad kui keskmine eestlane.
12313. detsember 2018, 11:16
Ma ei saa aru, mis vigastus sul on või mis sind pähe on tabanud? Alati kui tahetakse mingis valdkonnas head teha, siis ikka tuleb keegi kriiskama mingil muul teemal. Ole sina nii hea ja mine aita teisi hädasolijaid. Ega kõik ei pea ainult ühes teemas peatuma. Iga asja jaoks on omad toetajad olemas, ega sellepärast ei saa mõnd muud teemat mõttetuks pidama, ega unarusse jätma. Vaeste jaoks on juba olemas igasugused toiduabid ja riiete abid, kuigi kõik väidetavad vaesed kes asjadel järgi käivad omavad uhkeid autosid, uhkeid telefone, firma riideid. Paistavad välja jõukamad kui keskmine eestlane.
12313. detsember 2018, 11:16
Ma ei saa aru, mis vigastus sul on või mis sind pähe on tabanud? Alati kui tahetakse mingis valdkonnas head teha, siis ikka tuleb keegi kriiskama mingil muul teemal. Ole sina nii hea ja mine aita teisi hädasolijaid. Ega kõik ei pea ainult ühes teemas peatuma. Iga asja jaoks on omad toetajad olemas, ega sellepärast ei saa mõnd muud teemat mõttetuks pidama, ega unarusse jätma. Vaeste jaoks on juba olemas igasugused toiduabid ja riiete abid, kuigi kõik väidetavad vaesed kes asjadel järgi käivad omavad uhkeid autosid, uhkeid telefone, firma riideid. Paistavad välja jõukamad kui keskmine eestlane.
11113. detsember 2018, 11:15
Ma ei saa aru, mis vigastus sul on või mis sind pähe on tabanud? Alati kui tahetakse mingis valdkonnas head teha, siis ikka tuleb keegi kriiskama mingil muul teemal. Ole sina nii hea ja mine aita teisi hädasolijaid. Ega kõik ei pea ainult ühes teemas peatuma. Iga asja jaoks on omad toetajad olemas, ega sellepärast ei saa mõnd muud teemat mõttetuks pidama, ega unarusse jätma. Vaeste jaoks on juba olemas igasugused toiduabid ja riiete abid, kuigi kõik väidetavad vaesed kes asjadel järgi käivad omavad uhkeid autosid, uhkeid telefone, firma riideid. Paistavad välja jõukamad kui keskmine eestlane.
11113. detsember 2018, 11:15
Ma ei saa aru, mis vigastus sul on või mis sind pähe on tabanud? Alati kui tahetakse mingis valdkonnas head teha, siis ikka tuleb keegi kriiskama mingil muul teemal. Ole sina nii hea ja mine aita teisi hädasolijaid. Ega kõik ei pea ainult ühes teemas peatuma. Iga asja jaoks on omad toetajad olemas, ega sellepärast ei saa mõnd muud teemat mõttetuks pidama, ega unarusse jätma. Vaeste jaoks on juba olemas igasugused toiduabid ja riiete abid, kuigi kõik väidetavad vaesed kes asjadel järgi käivad omavad uhkeid autosid, uhkeid telefone, firma riideid. Paistavad välja jõukamad kui keskmine eestlane.
to karel13. detsember 2018, 11:14
mu meelest sina halad siin järjest.
Oi, kui see13. detsember 2018, 11:14
Karel veel palju lapsi teeks! Mis meie rahvusest järele jääks?
to karel13. detsember 2018, 11:14
mu meelest sina halad siin järjest.
to karel13. detsember 2018, 11:13
mu meelest sina halad siin järjest.
Modi13. detsember 2018, 11:01
Oi johhaidi, sellisel tasemel väiteid pole isegi mõtet kommenteerida...kooli tuleb tagasi minna ja end harida. Lastel pole interneti asja!
Karel13. detsember 2018, 10:59
Kui sa loeksid eelnõu läbi (mida sa ilmselgelt teinud ei ole), siis sa näeksid, et antud eelnõu keelustaks loomade kasvatamise spetsiifiliselt karusnaha saamise esmärgil. Keegi ei räägi karusnaha keelustamisest, kui see on muu tootmise tagajärg. Tasub end kurssi viia. Kui sind häirib, et liha kasvatatakse kombinaadis, siis lihtsaim viis midagi teha, on enda käitumist muuta. Söö vähem, tee paremaid valikuid? Miks Martinson peab nüüd üksi kõigi maailma murede pärast võitlema? Ta vähemalt tundub, et üritab kellegigi kannatust vähendada. Mis sa ise ära oled teinud?
Karel13. detsember 2018, 10:57
Aga mis valikuid sa ise oled teistmoodi nõus tegema, et midagi paremaks muutuks? Ise ei tee midagi, aga teiste silmas tuleb pindu näitama
Karel13. detsember 2018, 10:56
Kas oled tähele pannud, et loomaõiguslased seisavad ka nende kannatuste vähendamise eest? Ise pole vegan, aga väga selgelt näha, et veganlusest võidavad kõik. Mida rohkem inimesi vähem liha sööb, seda parem kõigile - loomadele, sulle, planeedile. Miks nii negatiivne?
Karel13. detsember 2018, 10:55
Mis siis tegema peaks? Et kuna kõik on nii halvasti juba, siis las ta olla? Ärme isegi ürita? Kui sind häirib, et tapetakse, siis söö vähem, ära kanna. Jessus kristusss küll, aint käib hala siin kommentaariumis. Tee ise ka midagi ära enda elus, et asju muuta, mitte ära käi kommenteerimas vigisevalt
Karel13. detsember 2018, 10:53
Aga vaata siis? Tee midagi ära vaesuspiiril elavate inimeste suunas! Miks oodata, et keegi teine sinu arust kõige olulisemaid probleeme lahendaks. Seisa selle eest, mida usud. Loomulikult on vaesuspiirl elavaid inimesi vaja aidata, kui see probleem sul nii hingel, siis sa peaksid seda kohe täna hakkama tegema. Anneta kasvõi?
Karel13. detsember 2018, 10:52
Super! Väga õige suund ja hea meel näha, et empaatiavõimet julgevad prioretiseerida ka eestlased. Tõesti, kes sellest võidab? Vanasti oli asi vajaduses, tänapäeval karusnaha tootmine igas mõttes ebaeetiline ja ebaefektiivne. Kes meist paneks oma koera elama sellistes tingimustes? Miks rebane kuidagi vähem elusolend on?
m13. detsember 2018, 10:47
ma kõigepealt vaataks vaesuspiiril või alla selle elavate inimeste suunas, siis asuks loomadest kõnelema ja pealegi on naturaalne nahk meie raskes kliimas soe, võltspaatos meie väikeste kuulsusekeste poolt
mis vahet13. detsember 2018, 10:38
kas tapetakse söömiseks või kandmiseks või tarbitakse mõlemat? Silmakirjalik võte enda promomiseks.
mm13. detsember 2018, 09:14
Miks karusloomad eelliskaitse all on,aga lehmad,sead kanad,kas nad kannatavad vähem?
tibu13. detsember 2018, 08:43
huvitav, huvitav, kandku siis sünteetikat...aga mis nende organism näiteks 5 aasta pärast üleb? aga üldiselt väga tobe nõudmine...
maamiiz13. detsember 2018, 08:39
Endil kõigil huuled värvitud,huulepulkade tootmiseks ju kasutatakse loomarasva ,üldiselt parimad pidid olema tapetud koertest,nii et kahepalgeline jutt seniks kuni huuled värvitud
Küsimus13. detsember 2018, 08:04
Kui ma söön jäneseliha,kas ma pean selle naha ,siis ära viskama? Kas Hiinast toodud ja toodetud kunstnahast ja ka riidest tarbeesemed ja riided on loodusõbralikumad? Liha ,mida me sööme,kasvatatakse kombinaadis,kus loomad elavad ka puurides ja kunagi õue ei saa! Inimesed peavad ka palju liikuma,enamus seda ei tee.Kas Martinson võitleb ka puudega ja vanurite eest,kes ei pääse liikuma. Ilmselt mitte,sest seal ei piisa ainult autogrammi andmisest.
Jauram13. detsember 2018, 07:51
Me ei pea siga, looma, kana kasvatama ebainimlikes tingimustes, ainult teie loomastunud kõhu täiteks ! Me ei peaks viljapeale, kartulile ...ükskõik millisele taimele haiget tegema, laskma tal looduse poolt ise närtsida- surra ! Millest te need looduseelajad- kaitsjad küll siis elatuks ? Mida te jalga panete ? Kalossid jalga, 100% sünteetika selga !?
hale esitus meeste poolt13. detsember 2018, 07:50
Meestel ei sobinud siis pooldada seda algatust, argpüksid, elemntaarsest aususest tulenevalt tuleks need piinakambrid kaotada.