Mitmesugust

Merle Luik | Kes peaks vangis olema – kas Katrin Lust või pedofiilid? (197)

LISA KOMMENTAAR

Nimrod 5. september 2018, 23:06
Vangis peaks olema minu meelest Katrin Lust, ta on selle välja teeninud.
Pille4. september 2018, 09:21
Mida??? Merle Luik vaatab seda saadet koos perega ehk siis koos oma lastega :O See pole ju koguperesaade! Miks lapsi sellise sopaga koormata?
Õige ema oleks perega vaadanud ETV pealt Osooni, kus lapsed saaksid teadmisi looduse ja keskkonna kohta. Mida nad Kuu-uurijast näevad-kuulevad? Aga nüüd ei imesta, miks laste sõnavarasse roppused kuuluvad.
Loodan siiralt, et ta lastele porri ei näita!
Paistab2. september 2018, 15:48
siis, et Eesti õigusriik on hakanud kurjategijaid kaitsma ja õigeid pokri pistma. Mis si.ta riik või asi, ikka pätt pääseb. Selliste kahtlustega inimeste korterisse peakski palja kahtlusega sisse minema ja paljastama. Mis sellist räm.psu hoida üldse.
juuri2. september 2018, 15:25
juurija kuurija lust kinni,
Ilmar2. september 2018, 11:03
Eesti prokuratuur on üks kamp skaute ja gaide.Täpselt õige et minnakse suurte viledega peale,aga endal pooled tõendusmaterjalid kontrollimata või siis pole neid üldse.Nii läksid vett vedama Kenderi lugu,maadevahetuse saaga venis aastate pikkuseks ja sellel on ikka veel roiskunud lehk juures.Karta on et sama teed läheb Savisaare juhtum.Aga nii juhtubki kui need kes asja tundsid saadeti ära pensionile ja ülikoolist tulnutel on nina alles tatine ja kogemustest napib.Kuidas sai muidu võimalikuks et prokurör lekitab tähtsa protsessi andmeid.Isegi kui see juhtus nö. kogemata ei oleks see inimene pidanud enam prokuratuuris ega üldse justiitsvallas jätkama(meenutage Savisaare protsessi algust).
...2. september 2018, 09:19
Nii tobedalt ei saa küsida, tädi Merle. Kui on ära teeninud, siis mõlemad.
ikkagi demagoogia2. september 2018, 00:28
Selline vastandus ei sobi.
Muidugi, pedofiilid peaks kinnimajas istuma, paraku Lust enda edevuses rikkus selle juurdluse ära ...
Las kohus otsustab, kas peab Lusti trellide taha panema ...
Minu arust (see on arvamus!) seda ei juhtu - ta saab tingimisi või veelgi leebemalt (trahvi), aga ennustamine on tänamatu töö.
Kõige rohkem kahju, et Naistelehe toimetaja ei suuda säilitada objektiivsus, vaid asub erapoolikult Lusti kasuks (ja Eesti õigussüsteemi kahjuks) arvama ...
Mina usun fakte ja Eesti õigussüsteemi!
Noh,2. september 2018, 08:58
üldse ei imesta enam, miks Naisteleht nii kehvaks on muutunud, kui ajakirjal selline jobu toimetaja. Vanasti ootasid ajakirja ilmumist, kuid enam mitte, sest sealt pole midagi huvitavat lugeda. Enam seda ajakirja ei telli. Igatsen nii väga Lahteina toimetatud Naistelehte ja Nipiraamatut...
aga mida2. september 2018, 11:44
sa üldse naistelt loodad?
mortale1. september 2018, 23:15
amerikaniseerume 100-ga. kõik me teame ilmselt lugu kui usa-st, kus kodanik varastas naabrimehe autolt ilukilpisid. naabrimees tuli autosse ja teadmatusest sõitis üle varga jalgade, kes oli varjunud auto taha. mis sai edasi?? naabrimees mõisteti süüdi vargale vigastuste tekitamise eest. et tüüp kükitas seal kilpide varastamise plaaniga ei olnud kohtule teema.
Vastus pealkirjale1. september 2018, 22:06
Loomulikult pedofiilid!!!
tõeline dama googia1. september 2018, 20:45
Üks ei välista teist - Kui Lust sooritas vangi panemist vääriva kuriteo, siis see ei sõltu kuidagi sellest, kas pedofiilid peaksid vangis olema või mitte.
rainz1. september 2018, 20:35
pigem astus ta selle Zandi varbale!
rumal küsimine1. september 2018, 17:02
pedofiil on meie uhkus,au,mõistus ja iibetõstja
Eestlane1. september 2018, 16:01
"Karistusseadustik" kehtib kõigi kohta ja see sätestab:
§ 266. Omavoliline sissetung ja lahkumisnõude täitmata jätmine
[RT I, 12.07.2014, 1 - jõust. 01.01.2015]
(1) Valdaja tahte vastaselt hoonesse, ruumi, sõidukisse või piirdega alale ebaseadusliku tungimise või valdaja poolt esitatud sealt lahkumise nõude ebaseadusliku täitmata jätmise eest –
karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut või arestiga.
(2) Sama teo eest, kui:
1) see on pandud toime elamiseks kasutatavasse ruumi tungimisega;
2) see on pandud toime vägivallaga;
3) on tungitud diplomaatilise puutumatusega maa-alale, hoonesse, ruumi või
4) see on pandud toime maa-ala, hoone või ruumi hõivamise või korrapärase tegevuse takistamise eesmärgil, –
karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.
(3) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, –
karistatakse rahatrahviga kuni 3200 eurot.
(4) Käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, –
karistatakse rahalise karistusega.
[RT I, 12.07.2014, 1 - jõust. 01.01.2015]
aga1. september 2018, 15:37
ideaaljuhul otsustab siiski kohus, kas inimene on kurjategija või mitte. Pedofiilia on muidugi ühiskondlikult hell teema aga seda enam pingutatakse sellega üle. Nii uurijate, kohtunike kui ka kaaskodanike poolt. Tänapäeval piisab vaid näpuga näitamisest ja juba oledki pedofiil. Seejuures on ka juriidiline ülekohus kerge tulema. Käimasoleva nõiajahilaadse protsessi käigus piisab kohtuliku pedofiilipitsati saamiseks vaid veidi hooletust P2P vahendite kaudu porno tirimisest. Paned õhtul enne magamaminekut segase peaga mingi suhteliselt üldisest otsingutulemusest lampi esimesed 100 parimat seed'i tirima ja hommikul avastad, et kohale jõudnud 100 klipi seas on 2-3 lapsporri. Või tõmbad omast arust nime poolest mingit uusimat filmi või vähelevinud softi ning kohale jõudnuna selgub, et faili nimi oli fake ja tegelikult on jälle lastekas.
Ok, kustutad selle jama ära. Mõtled, et kõik ju ok, sest tegu eksitusega ja sa ei otsinud seda ega tõmmanud seda teadlikult ja nagunii kustutasid kohe ära kah aga kui õnne on vähe, märkasid su tegevust ka mendid. mis edasi saab, seda võib igaüks ise nuputada. Mõnel maal polegi vaja, et sul endal midagi arvutis oleks - piisab faktist, et ise tirides samaaegselt ka jagasid: distribution (levitamine). Minuga just nii juhtus. Neli ja pool aastat. Pääsesin tiba alla kolmega. Suur tänu "väga erapoolikule" ja professionaalsele kohtusüsteemile!
Kristiina1. september 2018, 23:31
Häbi pole või? Tule ja tunnista avalikult siis,et sa pole teinud. Anonüümselt kiunuda on pättide komme. Vilsar ka valetas,et vägistati teda mis kohtus tõestati... Oli juhus või õigemini teine kes tiris välja selle..
Hei!1. september 2018, 15:10
Merle Luik! > Aitäh selle artikli eest.
Ausalt, ausad inimesed saavad väga hästi aru, et Katrin Lust on toonud avalikkuse ette jälki/jultunud julmureid. Hoiame ausaid ja moraalseid eestlasi
jõledike eest.
Hei!1. september 2018, 15:10
Merle Luik! > Aitäh selle artikli eest.
Ausalt, ausad inimesed saavad väga hästi aru, et Katrin Lust on toonud avalikkuse ette jälki/jultunud julmureid. Hoiame ausaid ja moraalseid eestlasi
jõledike eest.
Hei!1. september 2018, 14:52
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud.
Hei!1. september 2018, 14:49
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud.
Hei!1. september 2018, 14:43
Esimeste arvamuste hulgas on üks niisugune arvamus:
(vabandage, et kopeerin siia):
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud. Mida siin enam heietada (= juttu korduvalt & mitu korda
nii ja naa keerutada, korrutada)
Kunagi ammustel aegadel pandi karistuseks ka häbiposti. Näiteks, kohus määras,
et kurjategija istub kaelkookudes (raudvõru ümber kaela, käed-jalad ahelates linna keskväljakul.
Missugune häbi, kui kogu linn sai teada, kes oli pätt, lurjus, varas, kurjategija. Niisugusel mölkusel polnud pärast enam mingit võimalust ennast puhtana näidata, igaveseks häbistatud.
Ja võrdluseks > mis meil praegusel ajal toimub? Mõtelge, inimesed. Kes veel on suutnud end
mraalsena hoida.
***1. september 2018, 14:06
Pealkirjas esitatud küsimuse puhul kahtlust ei ole. Sellegipoolest on KL viletsapoolne ajakirjanik. Kas sellised eksperimendid muudavad reaalse krimi-uurimise kergemaks või hoopis takistavad seda? Oleme kuulnud juhtumitest, kus "protseduurireeglite rikkumine" viib kurjategija õigeksmõistmiseni.
Olen Lusti ettevõtmistest näinud vist ainult intervjuud Savisaarega. Mulje: ajakirjanik saamatu-aupaklik, intervjueeritav aga pahuralt ülbe.
nojah aga1. september 2018, 13:51
see et pedofiilid on olemas ei tähenda, et see peaks meie standard olema - et kui sa kõige rõvedam kurjategija pole, siis ei pea üldse vastutama.
anarhia1. september 2018, 13:02
kui kõik inimesed hakkaksid seadusi rikkuma ettekäändel, et hüpoteetiline kurjategija tegi rohkem pahandust, siis mis mõttega meil üldse seadused on?
!!!1. september 2018, 12:03
Muidugi teeb Katrin õiget ning tänuväärt tööd- Ainult et lüsims on selles, et kuidas? Ka uurimisel on omad erapooleud reeglid ja tema ründavatstiili, rinnaga pealeminekut ja jõuga siestrügimist on raske seaduslikeks nimetada.Igal interviueeritaval peaks olema õigus ütlustest keelduda ja võõrast mitte sisse lasta, kui ta seda ei soovi. Ning ebasoovitav külastaja minema saata.
Kui tähtis oleks vaid eesärk, mitte aga meetodid, vahest ehk paksime siis ülistama ka omaaegsed NKVD ülekuulakaid, kes samuti enda arust vajalikku tööd tegid. Mis sellest, et kumminuuti kasutades või sõrmi sahtli vaheale pigistades.
Lusti toetuseks1. september 2018, 15:01
Katrin on lihtsalt väga julge tüdruk nagu enamik meist ei ole. Neid peaks hoidma ja toetama, et meil riigis kõike räpast halli kalevi alla ei maetaks. Kisa teevad siin need, kel miskit hämarat varjata ja hirm iseenda paljastamise eest naha vahel.See kassipiinajate vabrik oli ju õõvastav lugu, miks ei tohiks niisuguseid tegelasi avalikkuse ette tirida? Ja vägistajamees, kes lihtsameelseid modellivälimusega tibisid oma ihulikes huvides ära kasutab? Pole ime, et oma suurele rahakotile panustades nüüd Lusti irriteerivad ja kohtuga ähvardavad.
15:01-le1. september 2018, 16:19
Tüüpiline lustilik suhtumine - kui mind ei toeta ja takka ei kiida, siis on midagi hämarat varjata. Aga igal asjal reeglid, vajalikud oskused-pädevus. Ja muidugi ka kutse-eetika erinevate teemade käsitlemisel. Praegu on nii, et tahad kellelegi kätte maksta, mine saatesse ja kalla oma vihavaenlane sellise si7aga üle, et... Kedagi ei huvita faktid, enamasti sõna-sõna vastu ja inimese maine ongi sopaga üle valatud. Kannatavad ka kõik selle inimese lähedased. Aga saatejuht hõõrub vaid õnnest käsi, jess, reitingud tulevad!
Õnn, et enam TV3-e ei näe! Ei taha sellist sopavalamist vaadata! Ei plaani ka Naistelehe tellimust enam pikendada!
tõega näkku1. september 2018, 10:50
Kas väidetava kurjategija ukse taga saab asitõendit tuvastada.?Kui seda pole, lükkab see sama Prokuratuur avalduse tagasi, Kas kuriteo paik saab olla püha ja puutumatu.Iga EV kodanik, Katrin Lust kaasa arvatud, saab näidata kodaniku initsiatiivi, selleks ei peagi olema ajakirjanik.Miks seda initsiatiivi maha surutakse, mille kasulikusest poliitikud suure suuga räägivad.Kas Eesti riigis on välja kujunenud maffiastruktuurid ,kes on pühad ja puutumatud ja kui nende tegevusvälja puutud saad karistada.
kahju2. september 2018, 00:45
et Katrin rikub kodanikuaktiivsust üles näidates seadust.
Selles point ongi, et ta pole formaalselt "kangelane", vaid "kurjategija".
Mis Katrinil üle jäi?1. september 2018, 10:43
Teises artiklis seisab: "Lust märgib, et kuu enne pedofiililoo tegemist pakkus ta korrakaitsjatele ka koostöövõimalust, kuid talle vastati, et politseil puudub selleks huvi. „Mind pani imestama, et politseid isegi ei huvitanud asitõendid või materjalid, mis mul olid,“ ütleb ta."
Kedagi ju ei huvitanud.
P.S.Seda saadet ma ise vaadanud pole.
Vale ju1. september 2018, 13:10
Mania grandiosa, või tema pakkus koostööd ...
Ta välistas seadusliku uurimise.
kui praegu oleks keskaeg,1. september 2018, 10:24
siis ei jõuaks neid tuleriitasid kokku lugeda.
vangis peavad olema 1. september 2018, 09:33
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
muig.. 1. september 2018, 09:30
Demagoog Luik on ise muidugi kõva "moraalijünger"..
Sa, Merle,1. september 2018, 09:19
loed kindlasti ka kommentaare? Vaata, kas Eesti ühiskonnaga on ikka vaimselt kõik korras? Venelastel on hea ütlus: "Kedagi pole pikalt saata, kõik on ülemused"!
stop xam1. september 2018, 08:24
Prokuratuur on roosamannade käepikendus ja imestada pole siin midagi,kui räpase tagatoa eest on asutud võitlusse.
Taavi1. september 2018, 08:20
Ajad muutuvad- vanasti olid Tsapai ja Petka,nüüd ütled prokurör-inimene muigab,ütled prokuratuur, naerab nii, et piss püksis.
maamees1. september 2018, 08:15
See on juba ammu teada,et sulidele ei tohi midagi halba teha ja nende tegusid avalikkusele tuua.Ja siis imestatakse,et tänapäeval jõlguvad ringi kuritegelikud noortekambad.Noored näevad kodus oma vanemate tegusid pealt ja et neid ei karistata ja nii siis noorus möllab ka.Karistamatuse tunne ja muud ei midagi.
koomik EV1. september 2018, 08:14
Riik ei tohiks koomiline olla aga ta on.
see prokuratuur1. september 2018, 07:54
ju sülitab iseenda kaevu aga sellele pedofiilil tuleks munad pannkoogiks vajutada, et mäletaks kuids lapsi ahistada aga kasssimamma saata asumisele koos miljoni kassiga üksikkongi näiteks 30 ööpäevaks, et ta teaks kuidas loomadega ümber käija
ulme1. september 2018, 06:59
Vastus: vangis peaks olema Lust ja pedofiilid
1. september 2018, 05:13
mõlemad võiks vahelduseks koos pokkrisse pista
Mmm1. september 2018, 03:01
Nii pedofiilid kui ka lust peaks kinni istuma. Eesmärk ei pühitse abinõu. Loata sissetung kellegi elamisse peab olema karistatav. Vahet pole kas sissetungija on pätt või ajakirjanik
kurg31. august 2018, 23:23
Pedofiil saab oma tegude eest ja Katrin oma tegemiste eest karistuse.Kohtunik veel küsib et kes,nagu kuupealt tulnud.
Pilv 31. august 2018, 22:50
Milles see katrin syydi on, minu teada teeb ta kõik õigesti
hea küsimus31. august 2018, 21:43
võiksid olla nii üks kui teised, saaks ihana saatematerjali justiitsist
Lugeja31. august 2018, 21:29
Küsimus pole ju selles, kas tema tööstiil on eetiline või mitte-eetiline. Selle eest ei saa kedagi kohtusse anda. Tegemist siiski seaduserikkumisega, ning tal vedas et korteris kuhu ta tungis tõesti ka midagi sellist toimus. Sama hästi oleks võinud see suvalise inimese kodu olla, kelle peale keegi kaebas. Lustil pole võimalusi piisavalt, et eeluuringuid teha nagu on politseil. See on ohtlik tegevus ja selle eest peabki karistama. Pedofiilide paljastamise eest võib koos saadud kohtuotsusega siis ka medali või preemia juurde anda, aga rakendatud tegevusmeetodeid heaks kiita ei tohiks. Kohus võib siis pehmendavaid asjaolusid arvestada ja ka õigeks mõista, kui seaduses selline võimalus olemas.
just31. august 2018, 21:28
Ajakiri "Just" juhtis ka u 2007 aastal tähelepanu neiu Katrin Lust-i tegemistele, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Minu jaoks vastuvõetamatu, et ta räägib arvamuste, mitte faktide tasandil.
Ta on korduvalt süüdi mõistetud pressinõukogus kutse-eetika rikkumise pärast.
Kui ta mõistetakse süüdi ka kohtus (seaduse rikkumise pärast), siis ta on ju lihtsalt kriminaal, hälvik, kes püüab musta valgeks rääkida.
Palun fakte! - küllap ma oskan nende põhjal ise otsustada, kas keegi on kangelane või tõbras.
de sade31. august 2018, 21:27
Merle,palju teilt nupukese tellimine maksab.
ca 1000 sõna.
kas võtate veeru või sõnade pealt.
mis taks on,või annate tasuta
Liina31. august 2018, 20:53
Muidugi tuleb valemängijad paljastada, kuid selle saate lood on pigem kaheldava väärtusega ja sensatsiooni otsivad. Kuid kas need on ka kõik 100% õiged? Kas teisi süüdistanud inimene rääkis tõtt? Või tahtis telekasse pääseda? Või tahavad nad äkki millegi eest kätte maksta? Kuidas televaataja ja saatejuht seda kontrollida saavad? Aga ega ei olegi vaja midagi tõestada! Serveerime loo, pole tähtis, kas see on õige, kes süütult kannatada võivad saada.
Näiteks suurelt reklaamiti, et tippadvokaat ahistab klienti. Saate järgi asi pigem vastupidine. Ei tahaks tolle naise laps olla, kes oma ema sellist häbitut käitumist pidi ekraanilt nägema, ja ka klassikaaslased nägid seda kõike... Või advokaadi lapsed? Eetilisem oleks olnud selline lugu ära jätta, kuna täiesti süütud ohvrid saavad loo läbi kannatada. Ups, reitingut on vaja. Too väidetava pedofiili "ohver" olevat olnud probleemne nooruk, kes igasuguseid lugusid jutustas.
Võta siis kinni, kel õigus, kes valetas. Ja kas meie, vaatajad, oleme uurijaks või ajakirjanikuks õppinud? Kas me oleme pädevad otsustama? Paljud "ohvrid" tunduvad olema mingi psüühilise probleemiga, keda saatejuhi ära kasutab.
Aga tundub, et ajakirja toimetaja arvates tulebki inimesi õhutada omakohtule või? Ja pole tähtis, mis loo taga on? Kes süüdi, kes mitte? Polegi äkki kohtuid vaja? Lust mõistab süüd? Ja see ongi naljakas?
Kui laste pärast muretsete, äkki peaks nende tegemiste vastu huvi tundma, nendega usalduslikku suhet hoidma, et ta ei kardaks emale-isale öelda, kui mingi onu teda imelikke asju tahab tegema panna? Või oleme hommikust õhtuni tööl, lapsed ula pääl.
Sa räägid hüplevalt31. august 2018, 21:41
aga tundub, kui ma Sinust õigesti aru saan, siis olen Sinu lähenemisega nõus!
Sinu valu ja probleemidaga - õnnetuseks/kahjuks, selles point ongi - Lust pole kohtumõistja! Tema kohtumõistmine pole naljakas, vaid kurb!
Kristiina1. september 2018, 23:21
Tead see laste taha pugemine viskab üle. Küll täna koolis tegeletakse kiusamistega. ühiskond on arenenud. Külakoolides võib olla on probleem..
Laika31. august 2018, 20:43
Minul küll poleks selle vastu midagi kui keegi koju tungiks, koerad polegi ammu värsket liha saanud.
JUST-31. august 2018, 20:24
muidugi Katrin vangi -pedofiilid ju me riigi kaitsealused.
ära puhu pas ka31. august 2018, 20:33
Ka Katrin pole puutumatu (kui sa tead, mida see tähendab).
Ta ise on enda ülbitsemisega jama kokku keeranud - helpigu nüüd!
Seadused kehtivad ka tema jaoks.
Kuulge, hr Stahl!31. august 2018, 20:15
Meil siin on ikka päris oma, eesti, pedofiilid ja moslemid pole veel kedagi kasutanud. Neid endidki on siin väga vähe. Rootsi on hoopis teine asi. Kuid teilgi on oma lasteahistajaid ammu enne moslemeid.
tsaar191831. august 2018, 19:30
ei saa,sest muidu oleks kogu balitsus,riigikogu ja veel paljud kinni istunud.
Muri31. august 2018, 19:21
Mõlemad peaks vangis olema. Eriti Lust ja loo autor muidugi :)
arvamus31. august 2018, 19:06
nii mõnigi ajakirjanik "eksib" seaduse vastu, eesmärgiks reitingu ja populaarsuse tõstmine. Eetilisusest ei ole meedias juba ammu lõhnagi. Ehk oleks aeg alustada ajakirjanike karistamist võib olla tuleb ka läbi selle tasapisi eetika tagasi.
Kristiina31. august 2018, 19:03
Mõlemad peaks saama karistada. Üks tingimisi,et udustab nüüd ja laimas hiljem ja pedofiil kes kuritarvitab reaalselt. Katrin saab trahvi halvemal juhul.. Katrini ainus hea saade oligi see mille eest kohtu all(pedofiilid ja kassivabrik) Pärast seda on nn.ohvrid,laim ja lahmimine.
.31. august 2018, 18:58
naja teete või 31. august 2018, 18:51
need on ju litsikute erakonnast.
pluuto31. august 2018, 18:50
uuria kesprok31. august 2018, 18:43
loomulikult lust peab vangis olema tõestus kah olemas isegi kinofilmipääl aga pedofiil seda peab tõestama otsima tööd tegema
pedofiilid, ikka pedofiilid31. august 2018, 18:35
Pole au tunda seda Merle Luike aga pean temaga 100 protsenti nõustuma.
valvekoer31. august 2018, 19:58
Millega sa 100% nõus oled:
Et toimetaja ei pea fakti kontrollima?
Et toimetaja ei pea kriitilise loo puhul teise poole seisukohta küsima?
Mulle ka ei meeldi pedofiilid, aga ajakirjanikud võiksid kutse-eetikat järgida.
Lust ei järgi - ilmselt see on üks põhjus, miks ta on sekeldustesse sattunud.
Sama räigelt paneb puusse Luik, kes fakte kontrollimata asub arvamust avaldama.
Paraku ei ole see objektiivne ajakirjandus, vaid tõejärgne ...
vangi tuleb panna31. august 2018, 18:22
lapsministrid kes riigile korvamatu kahju on tekitanud (ainult alkost -200milj aastas, jms) ja ikka veel ministri palka saavad.
täpsusta31. august 2018, 18:25
Sester pole nii lapsminister midagi -tema seda aksiisitõstmist läbi surus, et IRL saaks enda astmelisele tulumaksule rahalise katte (kasvõi paberil)
Urmas31. august 2018, 18:37
Alkoholi aktsiis oli igati õigustatud ja see ei ole kohe kindlasti "korvamatu kahju"!!!
Alkohol ei ole esmatarbekaup! Alkoholile võiks veel aktsiisimaksu juurde panna!
Alkoholiaktsiisi tõstmine oli igati õige samm ja toetan praeguse valitsuse alkoholipoliitikat!
nalja teed1. september 2018, 23:54
egas ministrid, rosimannused, miihalid, rõivad, lillod vangi panda, nad on väljaspool seadust vargad, kaabakad.
Eino Taruk31. august 2018, 18:08
"võimaliku pedofiili paljastamine. Kas see antud juhul ei kaalu seda tõika üles?"
Kaalub, kui selle juurees tõesti paljastatakse pedofiil. Aga kui mitte? Aga kui, massihüsteeria käigus, tungitakse kuritahtliku laimu ohvriks langenud inimese eluruumidesse jne. Seda kahju ei suuda keegi pärast kinni maksta ega hüvtiada.
Siil31. august 2018, 18:16
Parem paljastada 1 pedo kui jätta 100 korterit külastamata.
palun täpsustust31. august 2018, 20:19
kas paljastati või pandi silt külge?
Miks mulle tundub, et Lusti "avalikustamine" keeras uurimise tuksi …
Ajakirjanik tegi kõik enda reitingu heaks, aga rikkus uurimise!
Sellest ka proksi "inimlik viha".
Muidugi, proks peab sõltumatu olema. Kui Lust rikub korduvalt seadust (ebaseadusliku sissetungiga), siis tuleb ka seda menetleda.
Priit31. august 2018, 17:56
Pedofiilid loomulikult, Katrin pole tegelikult milleski süüdi ! Kui sellest väheks jääb, sekkun ise ja asi läheb väga isiklikuks ja seda ei kannata ükski prokuratuuri töötaja välja, ma tean kuidas pinda käia ja kuidas asjad toimivad, ärge lootkegi, et Katrin saab karistada ! Seda ei juhtu ja ma teen kõik selleks, et seda ei juhtuks ! Värisege, sest mul on tõsi taga, amatöörid !
tühikargaja31. august 2018, 18:09
haukuja koer ei hammusta
to Priit31. august 2018, 18:14
Keda sa, kämbu, siin enda arvates hirmutad?
Saada enda ähvardused prokuratuuri (aga pane enne kuiv mähe alla, kui kangelasliku kättemaksu käigus peaks püksi tulema ;)
Priit31. august 2018, 18:19
Kusjuures enam-vähem panid täppi :)
Priit31. august 2018, 18:21
Soovitan oma sõnadega ettevaatlik olla, IP number on kerge kätte saada !
ei karda31. august 2018, 18:35
Mul on vale IP ette keeratud
jälle sildistamise katse31. august 2018, 17:56
Lust on algatanud infosõja, aga teeb seda nagu surnud (IoII) ajakirjanik (lugege Kersna lugu).
Aga kuna paljudel on tema jumala mängimisest villand, siis on liiga palju argumente tema vastu, millega ta enda rumaluses hakkama ei saa ja kasutab vana head sildistamist.
Merle Luik on häbiväärsel kombel Lusti propaganda võrku läinud ja fakte kontrollimata "kanaemana kaagutama" hakanud.
Juku31. august 2018, 17:54
Ehk peavad mõlemad vangis olema?
Isegi LUST ei tohi31. august 2018, 17:49
SEADUSEST ÜLE ASTUDA JA TÕESTAMATA ASJU TÕESTATUTE PÄHE ESITADAta väärib karistust,muidu...astume aga kõik üle seaduste
Siil31. august 2018, 17:38
Tundub, et midagi seoses pedodega mätsitakse kinni.Seal saates kajastati ju ühte just min nõuniku case.
kukeke31. august 2018, 17:36
onujuhan31. august 2018, 17:31
komme lugedes on tunne, et enamus on pedofiile või -hakatisi...
kas meil tõesti on nii palju pedofiile?
31. august 2018, 21:30
Kui teile tundub, et kõik on mingid ilged pedofiilid-kriminaalid, siis äkki peaksite peeglisse vaatama või kusagilt abi otsima!
:)31. august 2018, 21:43
Ei, meil on inimesed, kes lähtuvad seadustest.
kalev31. august 2018, 17:24
tegelikult on lustil palju teisigi potentsiaalseid kohtuasju kukil. Nii ikka ei saa, et teed ja lahmid mida tahad teleekraanil Ma pean silmas seda ärimees Zandi juhtumit. See on täielikult fabritseeritud ja ellidega kokkumängitud lugu. Tüduk ise pärast ütle, et teda ei vägistatudki, kui zandi kohtuga ähvardas ja õiglust jalule tahtis seda. Täielik kullakaevajate kamp. Ja Lust suur sõbranna nende ellidega. Vastik kohe. Loodan, et zandi nad kohtusse annab vale info eest ja luuakse pretsedent, et selliseid asju enam ei korduks.
nonii31. august 2018, 17:13
ta on uuriv ajakirjanik ja see on ok. jätke inimene rahule ja las teeb oma tööd :) kõigl huvitav Võsa petsi ei andnud keegi vist kohtusse, vaat kus igalpool ilkus
eksid31. august 2018, 17:28
Ta pole uuriv ajakirjanik, vaid räpane ajakirjanik, kes pole ajakirjaniku nime väärt
Juku31. august 2018, 17:56
õigusriik31. august 2018, 20:06
kui sul on andmeid, et kedagi peksti, siis tee politseile avaldus!
Nalja mõistan, aga mitte omakohut!
Lust on konksu otsas sellepärast, et läks ära tegema mitte seadusi järgides, vaid omakohtu korras. Toetan Lusti pedofiilide ja kassivabriku vastast võitlust, aga omakohus/õigusemõistmine ei ole aktsepteeritav.
2. september 2018, 09:41
Kui ta on uuriv ajakirjanik, vat siis kõigepealt uurigu! Uurigu, kelle tellimuse peale ta mõnda lugu on tegema jooksnud, milline on temalt loo tellinud inimeste enda taust ja kas nende poolt serveeritul ikka tõepõhi all ka on. Uurivad ajakirjanikud teevad seda. Mitte ei jookse ummisjalu ilma midagi uurimata kohe showd lavastama. Ilma mingi eelneva uurimise või tõestusmaterjalita. Selliselt ei käitu uuriv ajakirjanik, selliselt käitub sopaajakirjanik.
masendav31. august 2018, 17:10
Kuidas ühe väljaande toimetaja saab nii ebaprofessionaalne olla?
Mis on ajakirjaniku I asi: kontrollida fakti ja kriitilise loo puhul anda sõna ka teisele poolele.
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest." - ilmne vale ju! Ja prokuratuurile ei ole sõna antud.
Tõejärgne ajakirjandus - virtuaalreaalsuses hala Lusti kaitseks ...
Täpselt seda teeb ka Lust - rikub ajakirjaniku eetikat - ajab segi fakte ja armamusi, ei anna II poolele sõna ... Masendav, et nüüd on ka toimetajad sellised.
idealist31. august 2018, 17:03
Prokuratuur läeb Lusti vastu? Arvan, et ikka keegi isiklikult läeb Lusti vastu kohtusse ja se on nii läbinähtav ja mage, aga näe on maitsetud ja matsistunud sakse siin jeestimaal.
Arvan31. august 2018, 16:47
et eks ta ikka kõvasti kellelegi varba peale astus
aga samas kõik on ju õige
meie korrakaitseorganid ja tarbjakaitseamet hakkavad reageerima alles peale niisuguse saate eetrisseminekut
võibolla tõesti vahendite valik pole olnud õige, aga samas arvan,et neist saadetest oli kasu
lihtne inimene2. september 2018, 01:15
selles point ongi - Lust ülbitses inimeste tõekspidamistega.
Üks asi, kui sa püüad enda väärtusi selgitada nagu võrdne võrdsele - teine asi, kui kaarega pähe lased.
Kui Lustist saab ajakirjanduslik laip (Kersna sõnavara kasutades loll ajakirjanik),
siis see ongi loo moraal.
Matvei Murakas31. august 2018, 16:38
Vägistaja sai 5 kuud reaalset vangistust.Miks ta rohkem ei saanud?Sellepärast ei saanud,et ahistamine on suurem kuritegu.Kui ta oleks ainult ahistanud,oleks rohkem saanud.
irw31. august 2018, 16:36
Lust, see on see titehäälega reibas kretiin, kes ennast teiste ellu topib?
31. august 2018, 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Valige Jaak,31. august 2018, 20:33
kes homobaaris käis jne.
ausõna31. august 2018, 21:00
mina ei taha kindlasti Jaaku keppida,
aga mitte valida
täheviga2. september 2018, 01:04
ma ei taha Jaaku keppida,
ega mitte valida
vangis peaks olema31. august 2018, 16:25
valetajast n€€grimagataja Lust (ise pole pedofiil)
n55ger ei1. september 2018, 17:12
Minu arvates on31. august 2018, 15:56
Katrin Lusti saated lausa vaimustavad ja tore,et ta toob selliseid haigeid inimesi ekraanile ja ebaausaid.Jõudu Katrin Lustile.
nojah31. august 2018, 19:38
Haigeid inimesi ei tohiks kindlasti ekraanile tuua - neid tuleb lihtsalt ravida. Paraku on Lust eksinud ka selle vastu, et väntsutab ohvreid ...
Juts31. august 2018, 20:08
Vaene pedofiil - väntsutatakse. Looda, et ta sinu tütrele taha ei keeranud, millest võsuke ei julge rääkida. Ehk siis arusaam muutub?
ära demagoogitse31. august 2018, 20:26
Jälle sildistamine!
Keegi ei räägi pedofiilidest -
jutt käib organidoonori sugulase väntsutamisest!
Sry (väljenduse eest), aga antud juhtumis käitus Lust tõelise tõprana!
Rikkus korduvalt kutse-eetikat, aga ilmselt see ongi, millest ta aru ei saa, kuidas ta enda "õiglusemõistmisega" inimestele haiget teeb.
ja 1. september 2018, 14:32
mis kutse-eetika Lustil on?? Ta pole ju ajakirjanik, vaid skandaalijahil reporter, kes peab saadet tootma. Kui ka midagi skandaalset pole, siis peab seda nii näitama, et see nii paistaks. Tühja faktidest ja tõest!
"ajakirjanikud"1. september 2018, 23:52
on delfil ja õhtulehel, kes mitte midagi ei oska, pole õppinud, õigekeelsust ega mitte midagi muud, imetakse, tehakse tõlkimissarmast tegevust, mingi tühine jutuke, kirjavigadega pannakse "teele" ja ongi ARVAMUSartikkel
Aitäh!2. september 2018, 00:50
Polegi minu luul - ma polegi üksi!
2. september 2018, 09:29
Ja ehk muutub Jutsi arusaam sellisest ajakirjaniku käitumistaktikast siis kui tema enda tütart või poega hakatakse avalikkuse ees väntsutama puhtalt kellegi kuulujutu alusel. Kusjuures kuulujutu tõesust kontrollimata.
Suurepärane näide31. august 2018, 15:52
Suurepärane näide Lusti tööstiilist.
Kui Lust on surmkindel, et ta midagi rikkunud pole, siis milles küsimus - käid uurija jutul ära ja asi vask. Aga mida teeb Lust (Savisaart;) - hakkab ajakirjanduslikke tutvusi kasutades kõiki veenma, et temast tahetakse teha patuoinas. Lust valetab avalikult, keegi ei süüdista teda pedofiilide või kassivabriku paljastamises.
Ta teab suurepäraselt, et enne "õiget aega" ei saa prokuratuur üksikasju avaldada.
Kõik, kes midagi meediast teavad - kuidas Lust püüab avalikkusega manipuleerida ja korraldab erinevates kanalites endale toetusavaldusi (Kersna, Rool, Luik) kõik natuke eri kanalites, aga näe, "sõber" Õhtuleht paneb kõik kõrvu ja ongi läbinähtav, kuidas on püütud totaalset inforünnakut korraldada (kõik kanalid ajavad ühte juttu).
Kindlasti on Lust ühes mööda pannud - ülbitsenud inimestega! Ka nendega, kes tunnevad seadusi ja infosõja telgitaguseid. Kersna sõnu kasutades - Lust on hetkel see "loll ajakirjanik", kes on samahea kui surnud ajakirjanik.
Laine31. august 2018, 18:27
Samas näib ka nüüd, et lavale tõmmatakse kohtumõistmise kallutatus ja see on veelkord (korduv lugu), et kohtute töö lonkab ja logiseb, nt. pannakse paari mehi omavahel, ka naisi ja Eesti seadused ei kehtigi enam. Kes süüdi, ikka kohalikud kelle tahes ees. Korduvad mustrid.
milles küsimus31. august 2018, 19:46
ära ohi - tõesta ära - faktiliselt!
Kohtust tuleb kindlasti selge (faktiline) otsus.
Siinne kohtu halvustamine on aga kohatu - ära lahmi, tõesta!
Mis faktid???4. september 2018, 21:48
Ka meie kohtusüsteem ei ole õiglane.
Mult varastati rohkem kui kümmekond aastat tagasi pangakaart, tehti tühjaks ja pandi tagasi. Varas oli turvakaamera salvestusel selge kui piltpostkaart. Ma saan aru, et ta pidi seisma kas minu ees või taga, et pinkoodi näha. See oli selge fakt, et ta raha välja võttis aga kuna mina ei suutnud tõestada fakti, et ma võhivõõrale oma kaarti vabatahtlikult ei andnud, jäin ikkagi ligi kaks aastat kestnud vaidluses kaotajaks ja rahast ilma. See on ka fakt.
reku31. august 2018, 15:49
Eesti prokuratuur võtab ikka sealt, kuhu hammas kergemalt peale hakkab. Millegipärast ta vältis tegelemist Danske pangaga.
mis peitub Kenderisse, siis31. august 2018, 15:38
see mees pole samuti normaalne. Midagi sellisit haiget välja mõelda näitab, et katus sõidab. Kui meie politsei ei suuda pättidega ja pedofiilidega võidelada , siis sellised paljastused nagu Lust teeb peaks ju teretulnud olema. Huvitav milles probleem, kas tõesti mingi eit kes müüd haigeid loomi on õigem kui Lust kes sellsied pätid letti tirib või siis haiged väärakad kes minu, teie ja teiste normaalsete inimeste lapis noolivad.
jusss31. august 2018, 15:34
Merle seadustak ka avliku lintsimise, kui Lust ohvrid kätte näitab ( ja politsei eest varjab). Miks peavad tavakodanikud seadusi täitma, kui raisakotkastest ajakirjanikele kõik lubatud on? Eesmärk pühitseb abinõu.
analüütik.31. august 2018, 15:31
Vangis istuvad need kel pole raha.
vaene,31. august 2018, 15:35
kuskil peame ju meie ka saama peavarju ja süüa.
Ühed31. august 2018, 15:12
Kõik saab alguse ikka perekonnast31. august 2018, 15:09
Põhisüü lasub vanematel, et nad lubavad lastel hulkuda hiliste kellatundideni ja ei tunne huvi, kus nende alaealised lapsed viibivad! Pedofiilid saavad meil lausa olematuid karistusi.
enamus1. september 2018, 20:34
kuritarvitamisi leiab aset oma koduseinte vahel
31. august 2018, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lusti kopeerija31. august 2018, 15:25
Ma arvan ka, et on, sest vaatas lapsi nii himura pilguga.
häbi teil olgu31. august 2018, 21:30
katrin lustil on inglismaal 12 last kuulsa ponitaltsutaja ja rätsepaga.lihtsalt tai saa nendega präägast tegelda,sest kassid vajavad päästmist.
Onu1. september 2018, 09:41
Tead, et isiku solvamise ning laimamise eest võib ka karistuse saada karistusseadustiku alusel, nii et ärge muutuge isiklikuks.
31. august 2018, 14:57
Kindlasti Lust ja kui on tõestatud alles siis arvatav pedofiil.
õiglus31. august 2018, 14:56
Kui tõestatakse mõlemad faktid, siis karistama peab mõlemat. Mitte et ühte või teist, mõlemat
Katrin31. august 2018, 14:54
Aitäh, pr. Luik, et Katrin Lusti poolt välja astute! Ka mina ei tunne teda isiklikult, aga kahtlemata on tegemist omas nišis julge ja võimeka ajakirjanikuga. Kui nüüd algab tema suhtes nn nõiajaht, on võitjad kõik Eesti riigis tegutsevad pedofiilid jm taoline kontingent.
demagoogia ohver31. august 2018, 15:05
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest." - See on ju täielik vale - ta on kahtlustatav sissemurdmises!
ja kui ta31. august 2018, 15:24
teeb saate, et olete prostituut, kes petab meestelt raha välja, siis ka kiidate, sest kuulujutte ei pea ju tõestama?
faktid31. august 2018, 14:51
01.03.18 Tauniv: TV3 rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 1.4., mis näeb ette, et ajakirjandusorganisatsioon kannab hoolt selle eest, et ei ilmuks ebatäpne, moonutatud või eksitav info. Samuti rikkus saade punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad. Pressinõukogu leiab, et saates on faktid ja oletused segamini ning saatejuht on intervjueeritavaid oma küsimustega suunanud.
01.03.18 Tauniv: TV3 saade „Kuuuurija“ rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.2., mis näeb ette, et konflikti sisaldava materjali puhul peab ajakirjanik ära kuulama kõik osapooled. Pressinõukogu hinnangul esitati Marta Tuule artikli kohta ebatäpset infot ja pandi artikkel väidetavate rünnakute ja ähvardustega samasse nimekirja, mistõttu oleks pidanud sõna andma ka Marta Tuulele.
14.12.17 Tauniv: TV 3 rikkus Kuuuurija saatelõigus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.7., mis näeb ette, et vanemate vaidlusi laste hooldusküsimuste üle üldjuhul ei kajastata. Pressinõukogu hinnangul puudus antud saatelõigu kontekstis avalik huvi rääkida alaealistest lastest ja näidata videolõiku laste ära viimisest. Pressinõukogu arvates tuleb ajakirjanikel hoolikalt kaaluda, kas lapsevanemate ütlusi ja infot laste kohta avaldada või mitte.
15.06.17 Tauniv: Kuuuurija rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad ning punkti 4.2., mis näeb ette, et konflikti sisaldava materjali puhul peab ajakirjanik ära kuulama kõik osapooled. Pressinõukogu hinnangul on Elva linnapeale sõna antud formaalselt, sest sisulistele süüdistustele ei saanud ta vastata.
15.09.16 Tauniv: TV3 rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad ning uudismaterjal põhinegu tõestataval ja tõenditega tagatud faktilisel infol. Pressinõukogu hinnangul luuakse kaebaja suhtes saates negatiivne kontekst ja jäetakse mulje, et ta võib olla blogija surmas süüdi. Pressinõukogu leiab, et saates ei ole esitatud ühtegi tõendit, mis kinnitaks, et kaebaja soovitas blogijal lõpetada ravimite võtmise.
arvamus31. august 2018, 14:48
Üks põhiseaduslikke õigusi on kodu puutumatus Loodan, et Lust saab karmi aga õiglase karistuse
to arvamus31. august 2018, 21:24
õige hõlma ei hakka keegi ja kui oled patust puhas, siis pole midagi varjata.
tundub, et siin sullerid õigustavad pedokaid ja muid kurjategijaid.
oot-oot31. august 2018, 21:52
Mulle küll ei tundu, et kodu puutumatuse üle võiks kaubelda.
Kui kodu on püha ja puutumatu, siis ka ajakirjaniku jaoks.
Tean-tean nendest "moraalsetest värdjatest", kelle tõekspidamised on tähtsamad kui inimese/naabri/rahva omad, aga see on tiba teine teema.
Lust ei murdnud sisse mitte selleks, et enda väärtusi (väevõimuga) kehtestada, vaid selleks, et kellegi teistsuguseid väärtusi paljastada/halvustada.
Siinkohal ongi raske kohtumõistjaks olla (väärtuste pealesurumise küsimuses) kui süüdistus on esitatud eraomandi/teiste väärtuste mittetunnustamise osas.
iconoclast31. august 2018, 14:40
Lubades Lustil või kellel tahes seadusest kõrvale hiilida sest "see oli üldsuse mõttes kasulik" on väga libedale teele minek, ajalugu on näidanud et esialgu toimub see selliste väga selgete juhtumite puhul nagu siin juttu aga järjest enam hakatakse seda õigustama juhtumite puhul mis pole enam nii selged ja lõpuks jõutakse näiteks sinnamaani välja kus teilt kaasa kiitjatelt võetaks näiteks teie vara sest see oli hetkel üldsusele kasulik ja mis siis et te millaski süüdi polnud "see oli üldsusele kasulik", seega soovitan soojalt mis iganes juhtum see on siis kõik osapooled peavad järgmia seadust sest kui te kasvõi ühelt poolelt kiidate seaduse mitte järgmise heas siis lõpuks varem või hiljem see tuleb bumerangina teile endale tagasi ja see on fakt ajaloost tõestatud.
31. august 2018, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Olev31. august 2018, 17:07
vaeseke - kas sa oma tõeotsimisega enda peldikusse vaatasid ?
Joh to Tõeleid31. august 2018, 17:46
Iroonia ja sarkasm on tänapäeva eestlasele arusaamatu. Tuleb öelda võimalikult otse ja mitte kasutada põimlauset.
nemad tunnevad KõIK töhed ära1. september 2018, 17:09
JA SINA, NAABRER, ARVAD,ET LOETUST lihtsalt ei viitsita aru saada
Eks see ole võimatu neh, aru jätkub kisaks ja viinaralliks .
Aga hetkel on siis 256 TARKA juba oma meelsuse ära näidanud
otse31. august 2018, 18:19
Oma s.itt on ikka armas, ikka vaatan ;)
pragma31. august 2018, 18:47
uskumatu, kui palju kitsarinnalisi, kes irooniast aru ei saa..
Hei!1. september 2018, 15:07
Tee siis oma nalju/sarkasmi/huumorit ikke
humorikalt.
Kirjutad nalja nii, et see polegi nalja moodi.
tere tulemast klubisse31. august 2018, 19:42
Kus on sinu enda iroonia piir?
Kui meie siin võime villast visata, siis mitte ajakirjanik!
Kui rääkida põhiteemast, siis Lust erilise irooniaga ei hiilga, küll ülbusega, mis talle nüüd kätte maksab - mida külvad, seda lõikad!
Tikker31. august 2018, 14:37
Vägistaja sai 5 KUUD vangistust. Jne. Siit on näha, kellel on meie kohtusüsteemis hea tegutseda.
Karm kohus31. august 2018, 22:14
Feminsitlikus ja naiste õigusi austavates riikides nagu Rootsi saab alaealise tüdruku vägistamise eest 180 tundi ÜKTd ( http://www.friatider.se/muhameds-comment-while-raping-twelve-year-old-ida-black-dck-expensive-gets-a... )
Vanal heal ingilsmaal võivad sellised paljastused lõppeda vanglaga kui meenutada Tommy Robinsoni juhtumit.
tglt1. september 2018, 19:58
Kui hästi meenutada, siis pandi Robinson pokri ühe teise asja eest, aga rahva poolehoiu võitmiseks oli ju vaja selline valeuudis tekitada ja seda levitada.
järjekordne demagoogia31. august 2018, 14:34
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest."
See on ju täielik vale - ta on kahtlustatav sissemurdmises!
võiks31. august 2018, 15:20
laimamise eest ka olla, nii palju valetanud, ilma tõestuseta.
sissemurdmine tuleks seadustada31. august 2018, 19:29
kui selle tagajärjel tõkestatakse kuritegu!
Krt, kui sa näiteks kuuled, et naaberkorteris vägistatakse last ja lööd ukse maha, siis algatatakse su vastu kriminaalasi????
Olgugi, et Lusti paljastatud kuriteod polnud nii drastilised, olid need siiski kuriteod!
Nii ongi. 4. september 2018, 20:54
Mina isiklikult olen kandnud karistust( rahatrahv kolme kuupalga ulatuses), selle eest, et lõhkusin naabertrepikojas ukseluku südamiku ja tõin kaheksa last tulest välja, sest suur tuba oli lausleekides. Muuseas, südamiku vahetasime terve vastu veel samal ööl.
millest sa räägid31. august 2018, 20:43
mis kuritegu Lusti sissemurdmine takistas?
Fakte pole.
On ainult Lusti enesekiitus -
peded ja kassivabrikud toimetavad edasi!
Kahju, aga tõsiasi.
Just nimelt,31. august 2018, 23:17
prokuratuur tegelegu nendega, mitte Lustiga!
Kuidas fakte POLE? Fakte mätsitakse kinni ja isegi prostitutsiooni mahitajad ja inimkaubandusega tegelejad tunnevad end nii julgelt, et asuvad vasturünnakule!
ÄRGAKE, inimesed !
eo ole sissemurdmist1. september 2018, 11:35
ta koputas, talle avati uks ja tutvustati noid kasse. Mine ja kui sulle ei meeldi, anna teada , meediale jne - kas see oli sisetungimine? Ja too vanglast tulnud mees võis sõimata, kallale tungida, ka politseile ? need jublakad seal on kõikvõimsad mehikesed.
Hei!1. september 2018, 15:06
Katrin Lust tõi avalikuks julmuse/jultumuse/jälkuse.
Eks need valebisnesi tegijad hakkasidki susima Katrin Lusti saadete üle. Ja näete, kuhu okupajärglased jõudsid.
mitte s .tt. gi2. september 2018, 00:59
Lusti reportaaž keeras kihva ametliku uurimise - kinnimajja ei saanud panna ei pedofiile ega kiisuvabriku omanikke.
Sry, aga Lust on pehmel öeldes jo bu, kes teeb kõik enda kuulsuse nimel ning "unustab" õigusriigi põhimõtted …
Kui arvamus on vaba, siis mul on õigus arvata, et edevuse laat Lust on Eesti põhiseadusliku korra vastane …
Kuna tema jaoks pole põhiline mitte õiglus, vaid tema enda edevus.
Gunnar Stahl31. august 2018, 14:27
Kahjuks liigub ka eesti moodsate riikide poole nagu Rootsi, Saksamaa ja mitmed teised, kus pedofiilia seoses sisserännanud moslemitega on täiesti aksepteeritav.
Nagu me teame tohivad moslemi mehed abielluda lastega ja see on ka põhjus, miks neid soositakse.Nimelt moslemite varjus loodavad ka muud pedofiilid saada endale legaalselt laste seksuaalselt ärakasutamise õiguse.
Kahjuks juhivad enamius riike pedofiilidest riigijuhid ja kohtusüsteem ning politsei on samuti selle kõigega seotud.
Varsti31. august 2018, 15:14
pidid ju Eesti riiki juhtima, siis sinu käsitluse järgi ekre pedofiilid, kui kõik juhid on seda?
tore1. september 2018, 10:24
150 kommenteerijat arvavad, et ekre võimule ei tule :).
ongi nii1. september 2018, 11:46
nüüd vaatame siis, kes sellega tegelevad, et Eesti riik anda üle moslemiusulistele või siis teha meie luterlastele pühakirjas parandussätted, mis moslemiusuliste jõhkraid tegusid hakkavad "korrigeerima". Kui meie luterlased saavad samad õigustused peksta, piinata tappa kõiki,kes MEIE maal meid! ! ei salli, siis on asi verine.
Hei!1. september 2018, 15:13
ongi nii -le kell 11.46
Ainult meie iseeestlased kõik koos, saame oma maad ja rahvast hoida julmuste ja jälkuste eest. Eliit teeb aga muudkui uusi erakondasid, aga tegelikult on vaja hoopis Eesti riigi, Eesti rahva ja eestlaste eest võidelda/tegutseda.
to Varsti1. september 2018, 13:55
Palgaline, ära soni.
see on 1. september 2018, 23:48
krat, kes lõi araks, tegi püksid täis ja nüüd teise nime all ikka tasa krääksub EKREst
Paneks mõlemad kinni?31. august 2018, 14:27
Siis ei tohiks ühelgi osapoolel pretensioone olla, ei pervertide ohvritel, ei prokuratuuril ega ka Lusti vaenlastel.
sama hea31. august 2018, 16:18
süsimust iroonia31. august 2018, 17:32
jahh, kinni tuleb panna lust, pedofiild ja proks kah veel, lihtsalt igaks juhuks!
ja 31. august 2018, 20:25
õhes kongis oleks lusti 1. september 2018, 17:05
ja rõõmu , lõbu kah.
lust siin1. september 2018, 20:27
ju kires, et keegi ei taha temaga ühes toas olla
Tolerast 1. september 2018, 07:12
Erinevused ju rikastavad- see on meie valitsejate kreedo. Järelikult tuleb kinni panna Lust.
31. august 2018, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
pedro31. august 2018, 16:14
Lust ahistas ja ei lasknud rikastada
kus on faktid31. august 2018, 14:11
kui tõestad pedofiilia ära, pannakse vangi,
kui tõestad sissetungimise ära, saab ka karistada
Vahet pole, Lust või keegi teine
Tuleb kinni panna31. august 2018, 14:20
Need lustisaated ja kogu lugu. Selle laulu laulab, kes talle maksab. Ja palju siis neis tõtt on?
Katseeksitus31. august 2018, 14:08
Eesti maksumaksja plekib. Kui raha on siis võib igasuguseid projekte ja protsesse punnitada.
Keegi ei vastuta ju maksumaksja raha kulutamise eest !
Mati31. august 2018, 13:59
Kas Lust on krimiuurija või? Kas tal on jälitustegevuse- ja kuriteomatkimise luba?
Ei ole. Tal on lihtsalt harrastusreporter riigis, kus kehtib sõnavabadus ehk ükskõik kes võib väita ükskõik mida tahab.
söör krat 31. august 2018, 14:14
Mati tuleb kinni panna
31. august 2018, 14:33
O31. august 2018, 14:53
krati on kärgperes kuritarvitatud.
äkki31. august 2018, 16:51
polnudki kärgpere vaid täitsa vere sugulusega enda pere :O
31. august 2018, 18:13
jah jah1. september 2018, 11:27
krat kuritarvitab ka praegu ja viina viskab, kuramus aga armastus NSVL vastu on murdmatu
aser aitas1. september 2018, 17:03
Lust2. september 2018, 00:57
Tungis sisse ja jutul lõpp. Tuleb istub pokris ja mõtleb järele. Mis ühiskond saab kasu Katrini vägitegudest. Pole olemas mõrvarit ja vägistajad kes ei suudaks samasuguse idiootse kaitselause endale väljamõelda ,et vabanes ühiskonna probleemist ja nii on kõigile parem siis tapame edasi.... ??? Seda sa siis tahad öelda`? Et kui sulle sobib ohvri surm siis on nagu ok?
Kai1. september 2018, 07:03
Pigista jah silm kinni ja õigusta aga edasi, ilmselt pole sa lapsevanem.
to Mati1. september 2018, 07:57
on ise üks paras mölakas.
Vanake1. september 2018, 08:08
Mulle tundub, et Sööt Krati isa ja ema on lähisugulased.
teadagi1. september 2018, 11:28
õde ja vend koos tegid krati
kui nii,sul on õigus jah1. september 2018, 11:31
aga vaata meie filmitoodangut, mingi kättemaksukontor, kus naisinimesed jooksevad , püstolid käes, tungivad elamutesse ja kamandavad seal omanikku - käed üles! Lausa arreteerivad! Jälitavad! Ise nii ennasttäis et kohekohe plahvatavad. jube, õpetlik, nii võibki iga jobu teha!
!!!1. september 2018, 12:09
Vaata mis vigureid James Bond kõik ära tegi. Aga päris elus ei tohi kõike seda teha, mida filmides näidatakse
ära aja pada1. september 2018, 20:25
James Bondil on "luba tappa"
ilus tüdruk1. september 2018, 11:41
Jah, selline luba antakse politseile kui on olemas alus , kahtlustus,faktid. Paljudele, st kaabakatele, pättidele, ja nii edasi, see ei meeldi. Kohe üldse ei meeldi ja siis nad kiunuvad, kui nende teod on fikseeritud ja krim. asi läheb edasi kohtusse. Kohtus sageli, nullitakse see asi kuidagi ära ja kaabakas kalpsab jälle ringi.
endine jurist1. september 2018, 12:07
Ka kriminaalasja menetlejal on piirangud peal. Et mida tohib ning mida mitte. Ja kuidas. Seda reguleerib menetluskoodeks. Katrin aga "uurib" nii nagu jumal juhatab ning mida pähe tuleb. Mis sellst, et vahel ka efektiivselt. "Efektiivsed" olid näiteks ka ENV aegsed Pagari tänava uurijad, eiti seal Stalin ajal. Aga kas m tohime ainult efektiivsust arvestades ka meetodite suhtes silmad kinni pigistada?
Täpsed reeglid peavad olema.
Tuhajuhan1. september 2018, 20:34
Uurivad ajakirjanikud peaksid ennast politseis salaja registreerima kui agendid. Siis saab hiljem tõendeid asitõendina kasutada. Et näe oli meiega koostööl salaoperatsioonis.... Vihkan pedofiile ja neid peaks saama karistada maksimaalse karistusega, ehk nende elu hinnaga!!!
aga1. september 2018, 23:44
mulle on jäänud mulje, et Katrinil on ikka jurist olemas, kes annab nõu, mida ja kuidas ja kui kaugele tohib saatega minna. On? Või ei ole? Või on mingi vilets?
effectiv2. september 2018, 14:15
Eesti Vabariigis peaks töötama TÕHUSALT.
mõlemad2. september 2018, 09:32
Mõlemad on ühiskonnale ohtlikud ja tulevad isoleerida.