Eesti uudised

Varro Vooglaid: abieluväliselt peakski inimene olema tsölibaadis (130)

LISA KOMMENTAAR

Sepp15. veebruar 2019, 14:27
Huvitav, kustulevad või kuidas kujunevad isiksused, kes võtavad endale õiguse teiste inimeste eraelus sorkida? Kuidas sellise haiglaselt väärastunud mõtteviisiga inimesed veel järgijaid leiavad? Ela ise ja lase teistel elada!!!
kuule 29. august 2018, 17:17
vooglaid
sa mine ja räägi sellest tsölibaadist oma kiimalise sõbra Võrmole.
Piret29. august 2018, 13:46
Paraku siiski on seksuaalsuse praktiseerimine baasvajadus. Miks muidu lööb nii paljudel katoliku preestritel nö kaane pealt ja täis tsölibaat viib (laste) kuritarvitamiseni. Inimene ON loodud seda tegema, kui on keelatud, siis nii mõnigi võtab vägisi.
iconoclast29. august 2018, 14:25
Jah on tõesti seksuaalsus inimese üks põhivajadustest, samas on ka seksuaalsel moraalil ühiskonna taastootmise osas väga suur tähtsus ja läänes kus see moraal on juba pea olematu on ka sündivus langenud pea olematuks, samas tänapäeval lihtsalt hoiduda abieluvälisest seksist on juba väga suurelt problemaatiline st. et enne tuleb muuta nii meeste kui ka naiste hoiakuid vastasugupoole valimise osas.
Seks on ainult üks osa kogu mosaiigist ja ainult seda ühte muutes tekitame pigem katastroofi, muuta tuleb tervikut ja seda ei saa muuta sunnimeetoditega vaid põlvkondade kaupa hoiakuid muutes (haridus, selle kohane propaganda jne...).
Paula29. august 2018, 11:08
Mida meie satanistlik teadus iial ei tunnista, on kaks fakti: esiteks on hingelt puhtad naised võimelised sünnitama neitsina ja teiseks, kuna puhtaid on jäänud vähe, on Issand otsustanud inimpopulatsiooni väga palju kärpida. Ilmutuseraamatu sündmused on meil ees. Kaks kolmandikku planeedi elanikest hävitatakse.
CDE29. august 2018, 13:56
Palun mine arsti juurde.
Teadjamees28. august 2018, 22:30
Tore, et nii paljud eestlased on pöördunud vagaduse teele! Tõepoolest, seks on jäle - isegi abieluinimese jaoks. Ja veel loobuge mormoonide ja amišite eeskujul kohvist, mustast teest, alkoholist, teleri vaatamisest, raadio kuulamisest ja uurige ainult pühakirja!
irw28. august 2018, 22:25
Varro ei seksigi enam, sest seksitakse vaid lapse tegemiseks!
tulemuseks29. august 2018, 09:41
frustratsioon ja kurjus
29. august 2018, 17:19
ainult loomad seksivad soojätkamiseks, kas Varro on tagasi loomariigis?
menutaja28. august 2018, 20:22
Sellest mida Nõukogude Liidus perekonnast ja abielust arvati, aastatel 1920 -30.
http://russian7.ru/post/doloy-styd-kak-reshali-polovoy-vopro/
Usumees28. august 2018, 20:06
See on õige jutt! Kui ikka laulatatud pole siis naistega ei tohi jamada, siis sobivad ainult väiksed poisid, sest need pole vee taevas kirjas-
28. august 2018, 20:52
ööbik28. august 2018, 20:04
nimi ei riku meest, krt vist ikka rikub küll
siis28. august 2018, 19:49
Siis jääbgi ära võõraste laaste kasvatamine, sellevõrra elu lihtsam ja ausam.
Nigu hallo28. august 2018, 18:45
Nigu sama vagi:naga korduvalt? Ära tüütab ju, lausa paari korra järel.
Oh ütle Varro, mis sa öösiti teed28. august 2018, 18:32
tahte triumf29. august 2018, 01:08
keskaegne friik28. august 2018, 17:47
Nii lo.lli juttu pole ammu kuulnud.
Kõlab nagu28. august 2018, 17:03
enne seksita armastus enne abiellumist päästab maailma.
Madis28. august 2018, 17:14
Jah, Itaalias on täiesti tavaline,et mehed ei abiellu enne 40-ndat eluaastat. Majanduslikel põhjustel,elatakse ema-isa juures.Kinnisvara on kallis jne. Ja kas hr.Vooglaid tõesti arvab,et katoliiklikud itaallastest mehed on 40-nda eluaastani mungad?:D Irw... Selle kolme aasta jooksul,mis seal õppisin, nägin nagu midagi muud.16 aastased seksivad nagu nugised,igalpool..ja praktiliselt eranditult kõik:)
---29. august 2018, 08:20
ja kas nad on sellepärast õnnelikud?
mulle28. august 2018, 16:36
tundub ,et herr Varro ei saa hästi aru - see ei ole enam kristlik kultuuriruum - eesti on usuleigeim rahvas maailmas ja kui ta soovib keskajas elada - koligu Afganistani, seal on see täies hoos
Madis28. august 2018, 16:41
Ma ise olen 3 aastat Itaalias elanud ja võin Sulle öelda- Itaalias on abieluväline seks TUNDUVALT rohkem levinud,kui Eestis. Nii meeste,kui naiste seas. Samas, katoliiklus soosib silmakirjalikkust.Selleks et patust vabaks saada,tuleb kirikule teatud summa maksta ja saadki patulunastuse.Usun,et Vooglaid sooviks samamoodi Eestis korraldada, ainult et siis patustajad peaksid talle maksma:))
hmm28. august 2018, 16:09
silmakirjalik Vooglaid ei muretse üldse,et tema usuvennad katoliiklikud preestrid on massiliselt pedofiilid.Ja kui ei ole pedofiilid,siis kasutavad regulaarselt prostituutide teenuseid.Hiljuti arreteeris Itaalia politsei suure kupeldajate jõugu,kus kasutati Ukrainast pärit tüdrukuid seksiorjadena- klientideks olid suures osas katoliku preestrid ja isegi paar kardinali.Tüdrukud käisid nendega seksimas otse Pühas Vatikani residentsis, n.ö. paavsti kodus. See ei ole murekoht? Aga see vaat on suur jama,kui noor armunud paar enne abiellumist armatseb?? Sel mehel küll kõik peas korras ei ole,ausõna!
Madis28. august 2018, 16:15
Kõik muide ei olnud tüdrukud. Inimkaubitsejate jõuk vahendas ka noori poisse,kes käisid kõrgeid kirikuisasid voodis rõõmustamas.
iconoclast29. august 2018, 14:36
See on väga huvitav, kuskohast sinu andmed pärinevad tema jasuiitide liikmelisuse kohta?
Mõtlik28. august 2018, 15:50
Oi jumal küll! Seks ei ole ju ometi midagi niisugust, mille saamiseks peab abielus olema. Inimeste vahel on ka muud suhtevormid ja seks on ju ometi ilus ja nauditav läheduse jagamise viis, selle eest ei tohi küll abieluga hirmutada.
Aru ma ei saa28. august 2018, 16:27
Miks abielu sind hirmutab?
siis oled29. august 2018, 11:47
täielikult naise käpa all. Vabakooselus hoiab naine tagasi ennast, sest kardab tänavale lennata.
Ja kuna28. august 2018, 15:45
meil abielus inimesi on vähe, siis sex ainult neile lubatud?
juku28. august 2018, 15:32
See Kloun koligu üksikule SAARELE ! Seal tal hea elada !!!!
viru lind28. august 2018, 15:28
Makske mulle 3000 Eurot neto kuus ja siis mõtlen tsölibaadi üle.
Katoliiklane28. august 2018, 15:18
Varro tegelegu hoopis oma preestritega, nende tsölibadis elu ongi viinud pedofiiliani.
Madis28. august 2018, 15:29
Justnimelt.Katoliku kiriku suurim viga oli omal ajal see,kui keelati preestritel abiellumine ja pere loomine.See ei olnud alati nii,katoliku kiriku algusaegadel olid preestrid,piiskopid ja paavst ise abieluinimesed.See keelustati majanduslikel põhjustel,mitte usulistel.Kuna mõjukad kirikuisad hakkasid ajama "pereäri" ja rikastama kiriku varaga oma lapsi ja lapselapsi.See ei meeldinud paavstile sugugi,pani keelu peale.Peale seda ongi kõik katoliku preestrid alailma segatud igasugu kõlvatutesse skandaalidesse, pedofiiliast kuni muidu ringitõmbamiseni. Võidelgu Vooglaid selle vastu pigem,katoliiklasena.
Madis28. august 2018, 15:45
Suur viga oli see selle pärast, et selline süsteem stimuleeriski olukorra,kus kirikuisadeks lähevad sellised,kes pereelust eriti huvitatud ei ole.Igasugu hälbega kiib.itsejad..
Tot Ukuul28. august 2018, 15:17
Kas see mees on tulnukas? Tänasesse maailma ta küll ei mahu.
Madis28. august 2018, 15:16
Minu teada reklaamib Varro Vooglaid ennast katoliiklasena.Kuid miskipärast ei ole ta kursis sellega,et juba üleeelmine paavst Johannes Paulus Teine kuulutas abielueelse seksi lubatavaks, seda eeldusel et paar on kihlatud- ehk siis,paaril on kavatsus abielluda. See oli juba 30 aastat tagasi,kui kirik tunnistas,et see EI OLE PATT.Vooglaid soovib aga elada ajas 400 aastat tagasi? Sel juhul peaks ta katoliku kirikust välja astuma ja oma ususekti moodustama,kui mässab isegi Rooma Paavsti vastu!:)
28. august 2018, 15:33
Paavst käib mööda katoliiklikku maailma ringi ja palub katoliiklike preestrite laste suhtes toime pandud õõvastavate seksuaalkuritegude eest andestust. Alles ta koogutas Iirimaal.
Madis28. august 2018, 15:35
Paraku ei tea Sina katoliku kirikust mitte muffigi:) Johannes Paulus II ajal loobuti ka abieluväliste laste "sohilasteks" nimetamisest,juhul kui nende laste ema ja isa siiski peale laste sündi kunagi abielluvad,tunnistab kirik nad abielus sündinud lasteks. Mida ka muide varem ei olnud.
Ahaa, selge.28. august 2018, 15:12
Ja nüüd jäägem ootama, kuni avaldab vastava tegevuse graafiku abieluinimestele. Kas nädalase või kuupõhise, eks ta kogenud eksperdina ise teab.
28. august 2018, 14:59
Miks küll inimesed lasevad igasugustel sektiliikmetel oma propagandaga pea segi ajada? Vooglaid on ju ammu olnud tegev sellises absurdses abordi keelustamist soovivas ühingus nagu Elukultuuri Instituut. Tema jt temasuguste sealsed mõtteavaldused on lihtsalt jubedad. Kui nad saaksid, saadaksid nad 21. sajandil aborti teinud naised tuleriidale (loe: avalikku häbiposti). Noh, ja loomulikult on seks lubatud vaid pühas abielus olles. See on ikka täiesti elementaarne ajupesu, millega vennike jt temasugused tegelevad. Aga eks ta ju olegi Sihtasutusele Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) juhtfiguur, homofoob ja üks usufanaatik (mis sest, et isegi katoliku paavst kiidab homosuhted ja abordi heaks).
28. august 2018, 14:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naisuke 28. august 2018, 15:15
Miks " musterpere" mehi ei maininud?
Jama28. august 2018, 14:50
Ütleb Varro, kelle pruut oli abielludes ikka juba väga rase.
eluke28. august 2018, 15:56
Nii on. 15 tagasi oli selle mehe jutt tänasest küll valgusaastate kaugusel, kui koos sai pangatibisid vahitud.
Eva28. august 2018, 14:49
te olete hullemad kui see kardetud uus maailmakord
28. august 2018, 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
CDE28. august 2018, 15:18
Sa räägid nagu naised oleksid asjad! Naised pole asjad!!! Nad on inimesed, kellel on hing, süda ja mõistus. Vahet pole kas süütu või elukogenud.
See Vooglaid28. august 2018, 14:43
võiks usku vahetada ja moslemiks hakata. Moslemid on oma mõttemaailmalt seal,kus kristlased olid 400 aastat tagasi. Isegi roomakatoliku kirik ei pea kihluse aegset seksi taunitavaks. Vooglaid tahab olla katoliiklikum,kui Rooma paavst?? Pigem näitas oma rumalust avalikult välja siinkohal.
Madis28. august 2018, 14:48
Õige.Katoliku kirik loobus ammuilma pidamast kihlatute abielueelset seksi patuks.Kihlus ongi see aeg,kui noorpaar harjub teineteisega,ka seksuaalselt. Ja see on kiriku silmis igati OKEI.Abiellumine muutub kohustuslikuks enne lapse sündi,katolike dogmade järgi. Huvitav, mis usku see Vooglaid harrastab? Mingi äärmuslik sekt?
Raivo Paas28. august 2018, 14:41
Minu kommentari kustutamine ei vasta demokraatia reeglitele. 1. Ei nimetata milles seisneb mittevastavus ja kus on võimalik vaidlustada. 30 aastat tagasi oli olukord teine - ma teadsin tsensor nime ja sain minna selgitust küsima Tartus raamatukauplus Teaduse peal 2 või kolmas korrus, enam ei mäleta.
nonoh28. august 2018, 14:40
käputäis mehi on otsustanud hakata jumalateks
Raivo Paas28. august 2018, 14:42
Nendega on liitunud tsensuur.
Madis28. august 2018, 14:23
Ükski normaalne naine tänapäeval ei abiellu mehega neitsina. Esiteks,see on naisele suur risk. Mis siis saab,kui nad seksuaalselt ei sobigi? Siis kannatagu kogu elu ja sünnitagu lapsi?? On täiesti olemas seksuaalne mittesobivus,isegi kui partner on meeldiv inimene ja ilus,kuid seksuaalselt ei sobi voodis ja kõik. Isegi kehalõhn võib olla vastumeelne jne. Enne abiellumist peab loomulikult veenduma,et voodielu mõlemile sobib. Põrsast kotis ei osteta.
Raivo Paas28. august 2018, 14:33
sama lihtsameelne nagu Vooglaid. Erinevaid asju ühte patta pannes ei keedeta rosoljet.
28. august 2018, 15:00
Vooglaid on kõike muud kui lihtsameelne. Ta on väga hästi makstud ja kindlat agendat ajava sekti esijutlustaja (kui leebet ülekantud sõnastust kasutada).
just nimelt28. august 2018, 17:50
ka minu vanaema,kes abiellus 1922 aastal ,ütles,et magas oma tulevase mehega enne abiellumist.Mõlemad olid kristlased,kuid mees oli öelnud,et ennem on ikka vaja ära proovida kas sobivad.
naine28. august 2018, 14:23
Täiesti nõus. Kõik suguline, mida toimetatakse väljsapool abielu ja väljaspool suhet , on äärmiselt tobe, nõme ja ebaterve. Sekselu on abielus üks osa kahe inimese vahel. Juba inimene, kes otsib niisama kedagi , keda"panna" on täiesti kasvatamatu ja arutu, lugupidamatu teiste suhtes.
jah28. august 2018, 14:46
keda panna on jube, kuidas naised lubavad endaga käituda. Puudub igasugune endast lugupidamine, väärikus.Lisaks sellele saavad naised haigusi jne. organite rikkumist... Tahaks lausa öelda ei taha olla madratsiks...
....28. august 2018, 14:21
kuidas võtta - intiimeluline kombestik on ajaloo vältel olnud erinev. Abielusid on erinevaid. Isegi kristlus on inimkonna ajalooga võrreldes väga noor sekt. Üks asi, mis oleks tsölibaadi poolt, ei ole mitte mingi vormistatud abielu, vaid hoopis haiguste leviku võimalus. Kunagi loetust meeles, et vist oli Madagaskari rahval selline komme, et noor naine sai kõigepealt emaks ja alles siis oli tal šansse abieluks, sest tõestas sellega oma väärtuslikku fertiilsust. Emaks saadakse aga ikka teise sugupoolega füüsilise kontakti läbi, mitte nii nagu VV arvab juhtunud olevat nii natuke üle kahe tuhande aasta eest ühel kaugel soojal maal temperamentse kuumaverelise rahva seas...
tundub, et Varro ise28. august 2018, 14:12
elab kogu aja tsõlibaadis, sellepärast ta nii rahulolematu ja kritiseeriv ongi.
Tegi lapsed valmis ja aitab igasugusest seksist.
Muidugi teeb kadedaks, kui teised ei kavatsegi lõpetada ja niisama oma lõbuks armatsevad, nii enne kui pärast pulmi.
kala vees28. august 2018, 14:33
Mind küll kadedaks ei tee. Sisutühi elu ju, kui kogu aeg on vaja ringi tõmmata. Jutt käib ju abieluvälisest seksist. Abielu ajal seksimine on vägagi ok ja näitab tervet pereelu. Aga armukeste pidamine abielu kõrvalt või lihtsalt tahapanemine suvalistele juhutututtavatega on pigem nagu armastuse meeleheitlik otsimine, mida kuidagi ei leita. Kui mõni mees "hoopleb", et tal on olnud sada naist, siis reaalselt, mis naised need sellised kõik on - lõdva püksikummiga ju.. Mis saavutus see ikka on..Aga proovi sa elada ühe kena naisega 20 aastat koos - vot see on saavutus, et sa suudad teda ainult endale hoida. Et sa oled nii tegija mees, et naine ei otsi iga aasta uut suhet - sa oskad naise kõiki vajadusi rahuldada.
usklik28. august 2018, 15:26
tüdruk28. august 2018, 22:04
Kas see tähendab et sa pole kellegagi suhtes olnud(koos elanud ühises kodus) ühes teises artikli kommis sa väitsid et 4a olid kellegagi koos, see ju pikk aeg, nii et kumb siis tõsi on? ega sa pea muidugi vastama, ma niisama uudishimust
Eluvaatleja28. august 2018, 14:12
Vooglaid räägib õiget juttu.Intiimelu kuulub ainult abielu juurde. Kõik muu vabaseks on hooramine, mis läheb ühiskonnale kalliks maksma. ( suguhaigused, abordid, lastetus, üksikvanemate vaesus , depressioon jne. )
Eestis peaks tegema lauskontrolli kui paljudel on klamüüdia, tripper, süüfilis, genitaalherpes !?
28. august 2018, 17:34
Ainult l!budel, teised on terved.
Ja veel28. august 2018, 14:09
Seks ei ole sugutung, mida ei saa ohjata. Vastasel korral oleks tegu pervertidega, kes vägistavad ja ütlevad et ei suutnud end ohjata. Ma usun, et inimene on end võimeline hoidma (vähemalt seniks) kuni teeb pühendumise teisele inimesele abielu näol ja austab teist inimest. Seks ei oöe tarbminine , see peaks olema eelkõige andmine.
28. august 2018, 14:41
Meil on arvamusvabadus28. august 2018, 14:07
Vooglaiult küsiti ÕL-i poolt tema isiklikku arvamust ja ta vastas. Üldiselt ma ühelt tõsiusklikult katoliiklaselt teistsugust seisukohta ka ei ootaks - vastupidine nägemus oleks silmakirjalik. Üldse ei mõista aga neid etteheiteid, et Vooglaid pelgalt oma arvamuse avaldamisega surub kellelegi mingeid veendumusi peale. Kuidas see tema tekstis kajastub? Isiklikus plaanis olen paljudes mõtetes temaga ühte meelt, kuid selles teemas jään kindlasti eriarvamusele, nagu paljud teised ilmselt. Mõni jälle arvab, et normaalne on mitmenaisepidamine ning nn. vaba suhe a.la kõik kõigiga- kas see arvamus on millegipoolest parem kui Vooglaiu seisukoht.
Nõustun28. august 2018, 14:05
Kõik on õige. Seks väljaspool abielu ei ole õige Jumala silmis, sest ka see on otsekui leping kahe inimese vahel, ja Jumal on määranud abielu kui liidu mehe ja naise vahel. On väga ebaterve kaasa vedada oma pagasit minevikust, erinevaid tundeid (ka vaimset sidumist teise inimesega), võrdlemisi,jms. Nüüd mis puudutab autorit ja kommenteerijaid, siis olen siiralt õnnelik ,et autor räägib välja oma põhimõtteid ega põe, mis inimesed mõtlevad. Keegi kellelegi neid mõtteid peale ei suru, inimene ütles, mis on Jumala silmis õige ja kuulaja ise analüüsib, kas nõustub või mitte, võttes sellega ka vastutuse enese üle Jumala ees , sest tõde on välja öeldud ja ei saa öelda, et keegi pole öelnud. Muretsege rohkem,mis toimub teie kapis ja ülemisel korrusel kui autoril, sest tema vastutab enese ees ja teie eneste eest. Igal ühel oma vastutus. Jumal aga näeb kõike, mis toimub meie mõtetes ja südametes.
to nõustun28. august 2018, 14:53
kas sa tõesti arvad siiamaani, et neitsi Maarja jäi käima peale vaimust? nooruke, nagu ta oli ja Joosep oli ka vana mees juba...
aga nalja peab saama..
ei28. august 2018, 15:31
toonekurg tõi talle lapse või leidis kapsalehtede vahelt.
to nõustun28. august 2018, 16:32
kust keegi teab, mis on Jumala silmis õige?
miks Jumal lõi siis mingi kesksoo, mis praegusel ajal väga populaarne`?
Mai Gaad28. august 2018, 14:03
Varro hakkab juba tüütuks muutuma. Tundeid, instinkte ja (sugu)tunge ei saa ikka käskude ja keeldudega reguleerida.
Eluvaatleja28. august 2018, 14:17
Keegi ei üritagi sinu sugutungi reguleerida ! :))) Vooglaid lihtsalt ütles Tõde, et seks peab toimuma abielu sees , sest sellise intiimelu viljad on head.
Your god?28. august 2018, 14:43
Loom ei saa, inimene saab. Valik on teie!
Uunu28. august 2018, 14:03
Varro Jutt on põhimõtteliselt õige. Kui naine enne abielu või kooselu on seksinud kellega iganes, puudub kindlus ja garantii et ta seda ka abielu ajal ei tee. Kommenteerijad on ka omaette level: seostavad Varrot EKRE-ga, eks see seksiisu on ajud pehmeks teinud ja reaaltaju hägustanud. Ajad muutuvad ja lähevad edasi nagu kommenteerijad kirjutavad: kas olete rahul sellega et pätipoisid teid tänaval tümitavad. Olge siis rahul: ajad muutuvad ja pätipoisid teid tümitamas ongi arengu tulemus. Muutuvad ajad kahjuks halvemuse suunas. Vaata kuhu iganes tahad. Nii hull pole veel olnud kunagi olukord kui 21 sajandil. Mõni arvab et 21 sajandil võiks usu ära unustada. Ja et usk ongi unustatud see inimkonna olukorra üha ebaturvalisemaks muudabki. Progressijüngrid veavad lääne ühiskonna täielikku hävingusse. Kui lääne ühiskonna alustala kristlus laguneb, siis alistub lääs islamile ilma vastupanuta nagu praegu ka toimumas on. Pole midagi, mis liidab. Islami ühiskonna teebki tugevaks ja ühendab nende usk. Paistku see siis meile kiviajas või mitte, aga see on tõene.
to uunu28. august 2018, 14:56
noo- mõned sajandid tagasi oli elu ikka hullem. ristirüütlid tapsid ja vägistasid, kirikuisad vägistasid kooripoisse, paljud surid. mis usust mejahume, mida SA PÜÜAD KAELA MÄÄRIDA??
Lauri28. august 2018, 14:00
Sellised äärmuslikud moraalilugejad kipuvad olema tegelikkuses ise üsna rikutud inimesed,nad on lihtsalt teatud põhjustel kibestunud.Tegemist võib olla ka ebatavaliselt pisikese peenise sündroomiga.Või erektsiooniprobleemidega.Sellistele muidugi sobiks,kui naine nendega abiellub sedasi nagu põrsast kotis ostes-enne abielu ja siis elagu naine selle suure seksuaalse pettumusega kogu elu...
28. august 2018, 17:30
On ka vastupidiseid näiteid, kus mees peab elama ebatavaliselt laia auguga naisega.
nihe28. august 2018, 13:55
nihkest on väljas see seks-armastus küll, aga nii äärmustesse ei tohi minna ja unistamine on lubatud muidugi
28. august 2018, 13:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga miks sa siis vaatad?28. august 2018, 14:37
Kas sul endal iseloomu ei jätku, et mitte vahtida?
Www28. august 2018, 13:45
Ikka ekre keda siin ikka muud valida,vähemalt ainukesed kes lubavad pagulased minema siit saata teised ainult toovad neid moslemeid siia juurde
vaeseke28. august 2018, 14:00
?28. august 2018, 14:06
Seos artikli teemaga?
Pagulased on nii vana teema. Pole eriti päevakorraski ning masside ärahoidmisega tegeles tegelikult eelmine (RE valitsus) päris efektiivselt. Päris kaval oli ju natuke järele anda ja partneritega kaasa mõelda ning lõpuks jõuda selleni, et siia valiti väga karmilt, kriteeriumitele vastavaid leiti väga vähe ning neilegi on siin olemine piisavalt ebamugavaks tehtud. Seal pole praeguse valitsuse ega EKRE kisaga midagi pistmist.
Oleks EKRE oma kisaga täiesti keeldunud abistamast ja kaasa mõtlemast, poleks see rahvusvahelistele suhetele väga hästi mõjunud ning pigem oleksime avastanud end sunnikvootide juurest, mis poleks ehk nii palju tegevusvabadust meile jätnud (pagulasperede hajutamine, nende hulk, pereinimeste eelistamine, hariduse jälgimine).
Kallis Varro Vooglaid28. august 2018, 13:43
kogu inimkonna vältel28. august 2018, 13:42
on seksitud abielu väliselt ja seksitakse ka edasi, olenemata usust ja muudest tõeks pidamistest.
abc28. august 2018, 13:37
Moslemiriikides ju nii ongi, et seksitakse alles pulmaööl. Ja vägagi elujõulised ühiskonnad on. Naine teab oma kohta- pliidi ääres ning sünnitusmajas. Eestis on liiga palju vabadusi inimestel, eriti naistel. Kõigepealt peakski Eestis selle paika saama, et naise koht ei ole tööl, vaid on kodus ja pere ning mehe eest hoolitsemine. Neid ülesandeid täites on naine ise ka õnnelikum. EKRE on ainuke erakond, mis suudab naistele koha kätte näidata. Vali ainult EKRE!
Madis28. august 2018, 13:48
Ka muinasajal,enne kristlust,ei olnud see eestlaste seas sedasi. Naised olid eestlaste peres mehega võrdväärsed ja tegid võrdselt tööd,mitte ei istunud alandlikult kodus.
seksisid ka28. august 2018, 14:09
Ja seksisid ka need muistsed eestlased enne abielu. Kes suvel käima peale sai, see võeti sügisel reeglina ära. Mittesigivat noorikut majapidamisse ei tahetud, seepärast pidigi enne teadma, kas saab järglasi või ei.
teisel ringil28. august 2018, 14:03
Aga vana Helme naine küll vaid kodus ja pliidi ääres ei toimeta. Tema on tunginud meestemaailma ja loeb samamoodi moraali!
to abc28. august 2018, 14:35
No nüüd sa tegid küll EKRELE antireklaami ja sinu pärast kaotab ta kõikide naiste hääled.
Muidu ehk mõni oleks ikka tema poolt hääletanud.
Ei väsi imestamast28. august 2018, 13:35
Keegi on uurinud, mis selle mehe kapis, keldris või pööningul toimub? Vooglaiu väidete järgi võiks oletada, et tegemist on harukordse komplekse piiratusega.
ekre uuris28. august 2018, 14:08
pärast seda pole sealt erakonnast enam ühtegi mõistlikku ettepanekut tulnud ega muud norm juttu. Arvata, et pöörasid täiega tsölibaati ja nüüd käivad öösel suure vihaga vampiiriks aga päise päeva ajal teesklevad vaguraid ja akuraat rahvuslasi. Mina valin EKRE!
13 aastat tagasi28. august 2018, 13:34
olin Itaalias turismireisil, (eestlannast) giid rääkis sealsest olukorrast, mis hoiab mehed abielust eemal. Kui on pere ja laps(i), siis naine võib ametlikult nõuda lakkamatult uusi summasid seoses elatustaseme tõusuga ja moevooludega, kas nõudmised ka täidetavad on, tähendab kohtuprotsesse. . Kas (eks?)naine ise ka midagi panustama peab, ei selgunudki.
Nii et noormehed eelistav end mitte siduda. Jne.
irw28. august 2018, 13:33
Varro hakaku vallalistele siis lukustavaid turvavöid tootma ja paigaldama. Kui naine või mees abiellub, siis Varro keerab voorusevöö lukust lahti. Ja see kõik toimub altari ees.
28. august 2018, 17:24
Kontrollida tuleb kaa.
28. august 2018, 13:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas28. august 2018, 13:56
Varro võib käsi piiblil vanduda,et ise oli süütu ja alles pulmaööl esimest korda seksis?
kust sa28. august 2018, 15:39
tead, et ta üldse võimeline on? Lapsi saab ka teiste meeste abil ja sellepärast ollaksegi abieluvälise sexi vastu, kui naine teeb sarved :).
Kaks kärbest ühe hoobiga28. august 2018, 13:31
Head vene aega on vaja tagasi, siis kaob põlu alla nii usk kui ka usklike poolt tagakiusatud homoseksuaalid!
Keegi ei tule ütlema, mis on õige või mis on vale28. august 2018, 13:29
Ma leian, et viimasel ajal on usupropaganda liiga suureks läinud! Tänases arenenud vabas maailmas elab iga inimene nii nagu ta seda õigeks peab. Kui keegi tahab päevast päeva jumala peale mõelda, siis see on tema enda asi!
jah28. august 2018, 14:15
Aga näe - inimesed jooksevad EKREt valima, kuigi nende selja tagant on kristluse kõrvad kaugele paista.
Las valivad EKREt. Varsti on meil siin sama äärmuslikud katoliku seadused kehtimas (kusjuures isegi paavst ise ei ole nii konservatiivsete nõudmistega inimeste suhtes). Suund sinnapoole on, kui tahetakse siin kirikutele okupatsioonikahju (võõrriigi tekitatud kahju) hakata hüvitama. Samuti on kirik hakanud juba sõna võtma seadusloome suhtes ja selleks puudub neil igasugune õigus. Pange kõrvuti EKRE vaated ja kristlus. Leiate sealt väga palju sarnasust ja seda eelkõige inimeste omavaheliste suhete ja ühiskondlike piirangute osas.
Kusjuures - Eestis on muidu luterlus populaarsem, kuid sealt on pead tõstmas just äärmuslikud, kelle vaated sobivad pigem katoliku kirikusse. Suur osa nende esirääkijatest on muideks ka EKREga seotud.
Kusjuures lõpuks ei ole vahet, kas riik on karmilt ristiusu vaadete järgi seotud või isalmiusu. Ühtmoodi teaduskauged ja piiravad mõlemad.
lugeja28. august 2018, 14:17
Vaat ükskord on õige mees rääkima meie kiimaliste ja roppude inimeste keskel. Kõik,mida see mees räägib on õige.Vaadake,millisele tasemele on meie maailm langenud. Inimeste väärikus on kadunud. Loomadel on palju ilusam maailm, kus osatakse truud olla ja koos oma kaasaga hoolitseda oma laste eest, jne. Vaadake loodust, siis peaks kõik selge olema. Halb on vaadata meie langenud moraaliga inimesi, kes pole ise õnnelikud ega tee ka tegelikult teisi õnnelikeks
28. august 2018, 17:23
Nõus eelkõnelejaga. Gorilladel üks k€pib, teised vaatavad, aga ei onaneeri.
vaene lugeja28. august 2018, 17:34
Loomariigis on perekondades elamine ja sama partneriga poegade eest hoolitsemine omane vaid osale liikidest. Muidu on ka seal seda, et iga poeg/pesakond eri isasega, on liike, kes seksivad mõnu pärast, on liikidevahelisi suhteid ja, oh õudust, gei-suhteid on ka. On seda, et poegi kasvatavadki emased koos. On seda, et isased loomad omavahel naudivad seksi - teadagi, kuidas.
Meil on hulk inimesi, kes ei taha uskuda, et inimene on osa loodusest ja loodus teeb meiega trikke.
ohjah29. august 2018, 01:36
Sa pole vist näinud kaht isast koera "nüüstamas". Kaks isast lõvi omavahel on isegi meediast läbi käinud.
Seks juhupaarilisega võib olla kirjeldatud auguga plangu teema - samamoodi võib see olla ka abielus, muideks. Juhusliku paarilise kõrval on tegelikult täitsa võimalik, et on mõned sõbrad, kes aitavad vahel meelt lahutada. On täiesti võimalik, et mõne tuttavaga on tugev füüsiline tõmme ja seks ongi ülihea, aga mingeid muid suuremaid tundeid ei teki või kooselu oleks võimatu. Juhuseks ei pea olema klubist leitud suvaline ning neid on tegelikult palju vähem, kui juba tuttavate inimeste vahelisi seksuaalsuhteid.
Emotsioonid, mida seks annab, mida erinevad partnerid annavad, on erinevad. Ka söögiga on see, et vahel naudid parimat veisepraadi, aga vahel tuleb koduse hernesupi või kartulisalati isu. Samuti kõige muuga - ei saa aru, kuidas mõnele meeldib Vene kirjandus; ei mõista, kuidas meeldib raskem muusika; mis naudingu saab sporti tehes või sporti vaadates; miks üks eelistab duši, aga teine vanni; kuidas on võimalik tulikuumas saunas end hästi tunda. Samamoodi on nauding seksist ja sellega seotud emotsioonid inimestel erinevad. Huvitav on aga, et kui keegi ei sunni teist kuulama talle meeldivat muusikat või sööma tema meelest õigemat toitu, siis väga palju leitakse olema õigust teisi õpetama, millal-kus-kellega seksida tohib ja kui palju ikka keegi seksi nautida tohib.
oehh28. august 2018, 13:28
Taevas anna aru ja mõistust. Kui Vooglaid soovib elada keskaegsete arusaamadega inimesest ja seksuaalsusest, võib ta seda teha, aga teistele soovitamisel teeb minu arvates end tiba rumalaks. Sry.
Miki28. august 2018, 14:08
No keskajal nagistasid vanad eestlased nagu jänesed põllu servas, need on mingid võõramaa usu ja kloostri mungkade kombed mida Varro siin propageerib.
Matilda Nobekep28. august 2018, 13:26
Mina olen õnneks abielus ja seksin ainult oma vanamehega. Teiste külameestega viieka eest ei ole seks,vaid töö.
jah28. august 2018, 19:09
Neid abielunaisi nagu sina on teenindamasmehi küll telefonidega ja korterites. Abielunaised on palju liiderlikumad,kui vallalised
urr28. august 2018, 13:21
Egas midagi uut- seksuaalvahekorda astutakse AINULT soo jätkamise eesmärgil!
28. august 2018, 13:20
Saatke ta tootvale tööle
hmm28. august 2018, 13:17
siiski siiski, ei tasu sedasi teha. muidu muutud ka selliseks nagu teema autor. see kõik läheb ajude vahele ja hakkad segast peksma ja teisi inimesi tagakiusama. ei ole tarvis. päriselt ka.
naine28. august 2018, 13:17
see mõjuks kõigile, nii naistele kui ka meestele laastavalt. Kui inimene enne abiellumist ei tea, mis asi see suguelu on ja kui kokku sattuvad kaks ullikest, siis lõpuks kannatavad mõlemad. Inimesed võivad ju olla kenad ja sõbrad, aga kui seks ei klapi, on abielu vaid piin.
Jah28. august 2018, 13:30
USA-s sattusidki kaks sellist ullikest kokku. Olid 6 aastat abielus olnud,kuid lastetud. Pöördusid siis arsti juurde,et milles asi.. Kõik tundus korras olevat (füüsiliselt). Lõpuks hakkas arst uurima,et "kui tihti te koos magate?" Paarike vastas:"Igal ööl". Lõpuks tuli välja et nad tõesti ainult magasidki koos,seksist ei olnud kumbki midagi kuulnud. Mingist paduusklike perest olid mõlemad.
Paula28. august 2018, 22:11
Ju siis Jumal ei andnud neile lapsi. Väga puhtad naised on võimelised sünnitama neitsina, mida meie satanistlik teadus kahjuks ei tunnista.
Huvitav28. august 2018, 13:16
Miks ma peaksin inimesena olema selline nagu keegi tahab?
Huvitav28. august 2018, 15:08
See ei ole nii nagu keegi tahab kui inimene mõistab miks see hea et enne abielu õpitaks üksteist tundma niipalju kui võimalik siis on ka vähem pettumusi edaspidises abielus.
28. august 2018, 17:18
Selleks on tänapäeval insta, kuhu võid riputada endast nii pakendis kui lahti pakendatud pilte.
Qwert28. august 2018, 13:12
Enne kui auto soetatakse, tehakse ikka proovisõitu, et vaadata, kas antud auto on sobiv või mitte. Sama ka enne abiellumist tuleb olla koos nii öösel kui päeval, et vaadata, kas sobitakse kokku või mitte.
Ehh28. august 2018, 13:01
Kas Varro Vooglaid on ikka päriselt olemas?
arvatavasti28. august 2018, 13:24
sotsiaalne konstruktsioon lameda maa jõujoontest ja planeet Niburu kurjast kiirgusest vanajumala lahke pilgu all. Suurest tagasihoidlikusest jättis ta lisamata, et peale lapse eostamist ei seksi ka abielurahvas. Majast väljudes, hoiab mees oma väikest varrukest ülihoolsalt, et kuripatt ei pääseks ahvatlema ega saatan vimkat viskama
Ehh28. august 2018, 15:05
On vägagi olemas töötasin kohvikus mida tema külastas.
kas jõi28. august 2018, 15:44
õlut ja pärast sõitis rattaga liikluses, nagu ükskord oli pilt lehes?
28. august 2018, 13:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
süsimust iroonia28. august 2018, 14:00
kõige tähtsam: abieluväliselt ei tohi ka mõelda! :DD
kummut28. august 2018, 12:59
Issake see ekre tahab meid ikka tõesti kiviaega tagasi saata. Nüüd tulid küll moraalijüngrid välja, saage aru elu läheb edasi ja asjad muutuvad. Aga tundub, et neile see islamimaailm tegelt meeldib, et lepitakse kokku kellele naine kuulub ja siis pulmaööl mees siis tuleb ja nõuab oma õigust!
Miki28. august 2018, 13:11
Ekre vast mitte, aga eks meist igalühel ole omad veidrused ja tõekspidamised, nii nagu ka Varrol, muidu tundub igati sümpaatne kodanik kuid siinkohal olend temaga ristivastupidisel arvamusel, kuna see mõjuks meesterahvaste eesnäärmele laastavalt!
kummut28. august 2018, 15:03
Vabandust palun loe uuesti artikkel läbi sest sa ei mõistnud mis kirjutatud
tom28. august 2018, 15:29
Tsöliobaat kiviajal? Tsöliobaat on krisltliku religiooni üks hukatuslik idiotism. Ei muud.
28. august 2018, 17:16
Varre sõnum vallalistele oli tegelikult väga lihtne- ärge onaneerige!