Suhted

Psühholoogid lohutavad: noorus pole ainus, mis daami märgatavaks teeb

Miks on Eestis nii kurb olla keskealine naine? ehk Kas naine muutub 50aastaselt meessoole nähtamatuks? (514)

LISA KOMMENTAAR

Elina16. august 2018, 19:38
Ka surnuga võib flirtida, aga 40sega naljalt enam ei flirdita.
10. aprill 2018, 22:52
tea miks see tädi siis eesti meest nii meeleheitlikult taga ajab kui sel olematu lastetuba on? pigem ikka,et viinamarjad on hapud.
Imelik8. aprill 2018, 21:03
Mind on hoopis muretsema pannud asjaolu, et miks on eesti naised nii ilusad, aga mehed nagu oleks kuskilt august valja t6mmatud. Mehed-kasvatage juuksed pahe ja kandke ilusaid jakke nagu EW ajal.
Orochimaru9. aprill 2018, 13:09
Juustega, minimaalselt õlgadeni mehed on kenad. Kuid kahjuks vohab rullnokkade "kultuur" ja massimood.
10. aprill 2018, 16:00
väntaja8. aprill 2018, 20:52
Mulle tundub ka, et 50+ naised on nähtamatud.
Lähed spordisaali - igas vanuses mehi on lademetes.
Aga naisi - ainult 20+
Na mida sa hakkad peale selle lasteaiaga. Ilmselt on kõik veidigi vanemad naised nähtamatud, sest ma ei suuda uskuda, et nad oma ihu eest hoolt ei kanna.
aga8. aprill 2018, 20:48
mida teeb 50-aastane mees 50-aastase naisega?
Selles eas ei vajata lihtsalt kedagi püsivat enda kõrvale enam või...
tahetakse pere luua. Aga kui paljud 50+ naised on nõus sünnitama?
hetke8. aprill 2018, 21:19
seisuga +/- suhe näitab, et üks on nõus ja kaks ei ole.
Ehk8. aprill 2018, 23:33
need9. aprill 2018, 21:01
6, kes plussi panid on ilmselt nõus sünnitama.
Palun riputage oma pildid siia - ma vaataks üle.
paluks12. aprill 2018, 19:33
neil kaheksal, kes siia plussi panid ja sünnitama on nõus, minuga ühendust võtta.
Miinuse panijatel pole mõtet tülitada - teie olete nähtamatud.
nonäe16. aprill 2018, 23:52
ainult 8 on nõus sünnitama
turusituatsioon8. aprill 2018, 19:50
Sest vanuses 45-65 on kõrgharidusega mehi kaks korda vähem kui kõrgharidusega naisi ja igapäevaseid alkotarvitajaid mehi kümme korda rohkem kui naisi. Kogu lugu.
Pluss asjaolu, et evolutsiooniliselt mehi ei huvita menopausis naised, nendega paaritumisele pole mõtet energiat kulutada.
Mees 608. aprill 2018, 23:48
Minu silmis pole tänapäeva nn. baka mingi kõrgemharidus. Kellele neid nn. kõrgemaharidusega sots töötajaid, sekretäre, jne vaja on ? Nendes ametites piisab põhiaharidusest. Need ametid ei arenda ega loo mingeid püsiväärtusi. Nais insener, arhitektide, kirurgide, tehnikute, teadlaste osakaal jne on mingi 5-7 % magistri hariduse saanud naistest. Niipalju siis kõrgemast naiste haridusest.
Vabandust, kuid omades oma arhitekti bürood ja vaatamata lese staatusele ma enda kõrvale " kõrgemaharidusega " endast heal arvamusel "sekretäri, joogaspetsialisti " ei soovi.
haridus9. aprill 2018, 12:16
matsi, matsinnat ei riku. Diplom annab ainult teadmised ehk tarkuse vaid mingil erialal, aga elulist tarkust see ei anna.
to turublabla9. aprill 2018, 19:58
Misasja sa sonid, mis paaritumisele? Koer oled või? 50+ naised seksivad nagu nugised ka peale menopausi, ainult ise tuleb mees olla ja ennast huvitavaks teha.
auuu8. aprill 2018, 19:17
...üle saja kommentaari ja siiani vist mitte keegi ei ole aru saanud, et see artikkel oli väljamõeldis! (Suvaliselt kokku pandud klikkide saamiseks).
Lihtne12. aprill 2018, 21:22
Mees8. aprill 2018, 17:54
Käin igal päeval kõndimas, vastu tulevad ka naised, kes teeb kepikõndi, kes niisama jalutab. Aga nagu oleksid täielikud muumiad, kes kedagi ei näe või siis mina olen nähtamatu, kuigi igati normis, pole kiilakas ega õllekõhuga. Kui ütlen tere, siis ei vastata.
jälle8. aprill 2018, 21:19
Nipernaadi9. aprill 2018, 16:06
Ole ettevaatlik void ahistamis syydistuse saada... tanapaeval vanad võtted ei tőőta.
Oleks8. aprill 2018, 16:39
Oleks mul sinu mured!
Olen 56 ja kahjuks kannatan meeste tähelepanu all! Olen pikalt töötanud meeste kollektiivides. Miskipärast on neil valearvamus, et iga vähemgi kurvikama figuuriga naine on meestest väga huvitatud. Käin tööl teksastes ja lohvakates kampsunites, ega see eriti ei aita. Neid kes juba liiga vabalt jutustama kipuvad, peletan sõnadega, et mul on liiga palju lapsi, liiga kõrge haridus ja kõrgem palk kui neil. Aga mõnel juhul ei aita seegi! Oma iseseisvust (kõik lapsed täiskasvanud) ei taha kuidagi loovutada. Nautige seda, et saate olla sina ise!
arvad,8. aprill 2018, 17:44
et mehed tahavad sinuga peret luua? Ütle neile siis, et oled lesbi :).
noneh8. aprill 2018, 18:01
naine võidab alati , kui teeb rahulikult oma koolid läbi, saab eriala, hariduse ja siis , pärast 25-t hakkab huvi tundma kaaslase järele. Enne seda olgu vaid rõõmus romanika, tants ja trall, mis ei seo. Sest naisel - emal on suur vastutus ja kohustus tihtipeale üles kasvatada oma laps, lapsed üksi ja ta elukindlustus on õpitud amet, eriala.
liiga palju lapsi, liiga kõrge haridus ja kõrgem palk kui neil.8. aprill 2018, 19:01
aga kust sa tead mis on nende meeste tagataskus? Järelikult oled neid mehepoegi lähemalt uurinud igasuguste registrite baasil, et tead neist kõike, et võid öelda nii nagu sa seda teed. Kahjuks on see seaduse vastane tegevus. Mis aga puudutab sissetulekut siis mehe palk võib vabalt olla väiksem kui naisel, sest perekonnana ei oma see mingit tähtsust kui on ühine rahakott aga kui daam mängib kuningannat ja mees on tema ori-teenija siis pole sellel suhtel põhja all.
vastasain sulle aga8. aprill 2018, 20:24
millegipärast pole kohale jõudnud. Lühidalt uuesti: vaata oma käitumist kõrvalt ja saadki teada miks mehed sulle tähelepanu osutavad.
kasvata8. aprill 2018, 21:21
Panomees9. aprill 2018, 14:49
Ime küll et neid selline emane huvitab, kes pole enam 30 aastat keppi saanud.
tean 8. aprill 2018, 16:22
on olemas 50 ndates naisi , kellele mehed jooksevad järgi nagu hullud aga loeb muidugi ka välimus . Geneetiliselt näevad nad 25 välja .
to tean8. aprill 2018, 16:51
ära aja jama, keegi ei taha sind su välimuse pärast selles eas. Kui sul on varandust -auto, korter või maja ja kopsakas pangaarve (seda näitab su hoolitsetud välimus), siis tahetakse sind küll, aga mitte sinu pärast, vaid eelnimetatud asjade pärast. Ära ole nii naiivne. Selles vanuses mehed vaatavad noori litsakaid tibisid, et nendega uhkustada ja sellega nagu teistele näidata, et on veel seksiks võimeline, olgugi, et on juba im..po...tent.
Naeru Väärne8. aprill 2018, 16:07
Martin8. aprill 2018, 15:57
Selles vanuses daamid jagavad veel võrratut seksi...
kuule martin8. aprill 2018, 16:16
mis veel. mis mõttes veel ? :=D
30ndates mees8. aprill 2018, 13:34
Ei, aitäh - ma ei soovi olla "kohtingute vanadekodu". Proovige olla 20ndates eluaastates mees - ühiskonna (ja naiste) silmis ümmargune 0 - sest pole piisavalt ressursse, vb ka välimust. Veidi hiljem ilmuvad need naised millegipärast välja, kes sinu üle 10a tagasi naersid ja andsid mõista, milline luuser sa nende silmis oled.
Olen oma eluga edasi liikunud ja ei taha seda hala kuulda naiste poolt - vaadake, kuidas olete suhtunud meestesse vanuses 20-30a
vana ätt8. aprill 2018, 13:08
Ega kenad tibinadki mingit vanameest kah enam ei vaata. Sellist kellel tulevad juba kortsud näkku, pea läheb kiilaks, rasvalott lõua alla ning õllekõhuke ette.
Väikee rand siiski on. Juhul kui sellise vanamehe näol on tegu mingi rikkuri või eduka ärimehega. Siis lendavad needkenad tibinad kohale nagu kärbsed meepoti peale.
kavaler8. aprill 2018, 15:08
..ja see ongi armastus.
vaene penskar9. aprill 2018, 12:20
mina teen nende tibinatega ikka veebisexi, mida nemad ka rõõmsalt teevad, lootku raha peale, ei kavatse anda.
vaata8. aprill 2018, 11:25
Kui endavanuseid ei sa siis vaata 70 aastaseid. Voi näe ise vaeva. Kurtmises loen, et keegi ei tule ligi. Ju siis sa ei paista ligitõmbav välja. Aga kui ise vaeva näed siis võib õnne olla. Sa võid ka vales kohas olla. Ööklubi võib sinu jaoks vale koht olla
just8. aprill 2018, 20:25
poti soenguga pole sul meestesse asja jne
mann8. aprill 2018, 11:15
Jälle niu-niu! Teate,selles vanuses on alles elu nagu lill! Kuid siiski-naised olge atraktiivsemad ja elavamad.Kõik on veel võimalik.Lööge endid lille ja õitsege! Ärge laske endid närtsida-liigu palju,ära nosi ennast rasva ,hügieen omalkohal,kanna erksaid riideid-ära karda värve! Olen ka 55 ja naudin elu TÄIEGA! Elu on elamis väärt! Kaunist õitsvat kevadet naised -ka liblikad kuuluvad veel teile!
. 8. aprill 2018, 14:58
no mida sa MANN asjata kilkad ?? Kui sa oled juba +55 siis peaksid kogenenud asjana ka seda teadma,et LIIVAS ei puhke ükski roos õitse (ju sul ka pudeneb lausa kahest kohast seda libeduse tõrjet) !!! Seda enaM need ammu äraõitsenud ja kompostiks määratud isendid. Vanade naiste puhul on see iseloomulik, et mida kõvem kisA SEDA KUIVEM PINNAS.
"Kena naine lillega"8. aprill 2018, 11:08
Loen kommentaare ja leian, et tõesti on suur tõde vanas ütluses: "Kerge on hukka mõista,raske on mõista". Kirjutage oma elust, probleemidest, avaldage arvamusi, andke nõu, aga paluks - ILMA halvustamata ja hukka mõistmata teiste elusid! Siin mõnest kommentaarist õhkub kõiketeadjalikku ülbust - mina ja maailm. K6ik, mis mina teen ja arvan on "õige", teiste arvamused on "naeruväärsed ja rumalad"; mina elan "õigesti", teised "valesti". Nagu pole kahte ühesugust inimest, nii ei saa olla ka ühte tõde, igaühe jaoks on oma tõde, omad omad unistused ja oma vaade elule ja üma ettekujutus õnnest.
Kui m6ni naine on korduvalt leseks jäänud või lihtsalt üksik ja ei soovi enda k6rvale kaaslast, siis on see tema tõde, tal on selleks õigus. Milleks halvustada ja pidada "mitteväärikateks" tundlikumaid, keda üksiolek hingeliselt muserdab, kes tahaks lähedast enda k6rvale, kellega elus head ja halba jagada, koos unistada, koos rõõmus ja kurb olla? Uskuge, ei tiirle elus sugugi k6ik ainult raha ei seksi ümber! Loomulikult ei saa öelda, et nii seks kui eluks vajaliku raha olemasolu poleks üldse tähtsad - on ikka, kuid see pole peamine ega ainus. Minu meelest tasuks mõelda rohkem sellest, et ollakse ka hingeliselt üksi ja kannatatakse sellepärast. Lisan, et mõnikord langetakse üksinduses depressiooni ja tehakse sageli koguni enestappe. Üksindus on siiski suur ja raske probleem.
Ma ei suuda halvustada ühtegi naist ega meest, kes vajab ja loodab leida kaaslast, üksk6ik, mis vanuses.Ei halvusta kedagi, vastupidi, suudan neid mõista, sest tean, mis on kaotusevalu, kannatus ja üksindus. Kahjuks võib hingeliselt üksi olla ka abielus olles, kuid olukord võib olla tõusnud "üle pea" ja mõnikord on sellest raske leida väljapääsu.
jah,8. aprill 2018, 11:16
võtke vaevaks see läbi lugeda, õiged sõnad. Oleks kenam, kui kirjutame, et mina arvan nii, mina teeksin nii, mul on selline kogemus antud asjas. Kuid hakata teise arvamust siin maha tegema - pole ilus tegu. Head soovid.
3228. aprill 2018, 11:03
Kas naised lootsid et aastakümneid kestnud meeste/poiste vihkamine ei too kaasa karistust?
Looduse karma on alati õiglane.
hästi8. aprill 2018, 11:13
8. aprill 2018, 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
taevake8. aprill 2018, 14:48
ja teiesugune prints konnib ringi mooda eestimaad. tule taevas appi, ei imesta, et naised karjas valismaale abielluvad:)
8. aprill 2018, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Peetusega8. aprill 2018, 14:20
noored mehed ronivad nii vanema naise kui kitse selga. Selles pole kahtlustki.
Mõnel tobul on niisugune loogika:8. aprill 2018, 15:42
Kui nooremas keskeas mees, kes üksinda elab, tahab vanema naise käest sexi,
siis peamine põhjus, et vanemale naisele ei pea maksma.
Abielu kohustusi pole, litsimajs maksab palju ja noorem tibi tahab luxuslikke väljaminekuid, aga vanem naine olevat justkuiõnnest puhevil, kui noort meest saab >>>>
niisugune loogika siis tobul
vana ja tark8. aprill 2018, 08:23
oeh, kui tosine teema,lugesin kommentaare ja utlen ka oma arvamuse,nii nagu kogu elu Eestis on muutunud materiaalseks, on seda naha just ka sellises liinis, inimsuhetes, KOIK TAHAVAD MIDAGI SAADA, kes meest,kes seksi,kes tunnustust oma kaubandusliku valimuse parast, kes mida iganes,aga igal juhul,mingit naitlikku kasu...
Ma saan aru,et paljud naised ei taha uksi olla,mis on ka inimlik,aga kui oleks oma eelmise kaasaga nii palju rohkem vaeva nahtud,et koos pusida nagu nuud uue otsingute peale enaergiat kulub,siis paljud poleks ju uksi...! Muidugi lesed on teine rida..
Mina olen vanaema ja vaga onnelik vanaema , vanus ule 60 ja oleks ikka imelik, kui otsiksin sellises vanuses veel endale buyfrendi, milleks`? Piinlik oleks oma lastelaste ees ja kindlasti tooks see kaasa palju probleeme,mida sellises vanuses kohe kindlasti vaja ei oleks..
Tootan,kaua jaksan, suhtlen ,kes minu maailma kuuluvad, kain teatris ja reisidel ,mul on mu suvekodu, mis pakub tegevust ja roomu ja elu on vaarikas ja tasakaalus. Vanemas eas on vaja enadaga olemisele leida aega ja tegevust ning moistust!
samavana8. aprill 2018, 09:50
vbl me oleme juba üle keskealised ja meid see probleem ei puuduta. Kuigi möönan, et vahel on raske, kui pikka aega pole kedagi kallistanud. Elan üksi ja olen lesk.
rongaisa8. aprill 2018, 08:21
vaid vastikus ja kättemaksutunne viib eestit edasi.
60+8. aprill 2018, 08:07
kohe saan. tööd teen füüsiliselt, reisin, maailm on suur. flirdin ja trenn on nõme. olen oma minaga enam vähem rahul. kui puhkuse ajal eestist välja ei saa muutun vastikuks.
to 60+8. aprill 2018, 09:21
Teie soovid on nii läbipaistvad.Teadagi tõmmude meeste maale et saaks ....
Arvu 8. aprill 2018, 07:29
Head mustlastepäeva kõigile mustlastele ja ilusatele mustlasnaistele.
Issake.8. aprill 2018, 00:58
osade naise mured algavad siis, kui muret enam pole.
Võiks väheke enesearmastust olla, et mitte tühja koha pealt draamat tekitada.
Aga minge siis mujale, kui eestis nii raske! Seal norras jooksid mehed 50 aastasele tormi või...no mine siis norrasse tagasi, või midagi. Ära ulu, piinlik hakkab!
Seal8. aprill 2018, 07:23
jooksevad mustad mehed 50 naistele tormi, iga kaljunuki taga või siseõues saab kätte.
Norras8. aprill 2018, 14:22
jooksevad noored mustad mehed lausa tormi.
No vot7. aprill 2018, 23:47
Mina ei saa aru,et kas tutvumine on meeste meelest kohe ainult see "maha ja taha".No ma tahaks siiski ennem teada,et kes see taha panija ùldse on :) Ja ùle ùldse, jutumrhed on suurem osa meestest, kuid kui siis asjaks läheb,siis ongi ainult mingi al dente ainult 😆 Kuid naistele on oi millised nõudmised. Mulle pole mingit uut meest tarvis,kuid torkas silma,et siin oletatakse,et ùle 50 ne naine on justkui alles oma esimest peret loomas, et hilja jne. Kuid äkki see naine on oma lapsed suureks kasvatanud, äkki on lesk või lahutatud.Elusaatused on erinevad. Ùtlen otse,et mina ei vaataks meest,kellel suur kõht ripub ees ja lahja tagumik lohiseb järel.Suu on hammastest tùhi jne. Kui naine hoolitseb enda eest,siis peab seda tegema ka mees. Või nagu öeldakse "Sigadele pole mõtet pärle pakkuda" :)
vormis mees8. aprill 2018, 12:21
ei saanud aru, mis pärl sa oled? Ilu ei kõlba patta panna. Jutt polnud eriti tark, lihtsalt mõningate olukordade kirjeldus.
Ilma8. aprill 2018, 14:25
rippuvate kõhtudeta 50+ mehi on ikka tunduvalt vähem kui 50+ naisi. Naistel ei ripu mitte ainuüksi kõht vaid veel palju muud.
mees27. aprill 2018, 23:15
Kas te olete näinud ühtegi eesti naist, kes pakub peale esmakordset kohviku külastamist, et tema maksab oma arve ise. Mina pole veel näinud sellist naist, naine ei tee väljagi kui arve maksmiseks läheb:)
7. aprill 2018, 23:47
kes kutsub, see maksab, aga sa siis kohe eriline rott, kui sulle kohvikuarve ülemõistuse.
Nii väiklane ise, aga loodad mingit naiste tormijooksu. Või mida sa täpsemalt loodad?
Mida sa tahad? Surmani armastust koduta-tööta mehe vastu? Või mida täpsemalt?
Oled ilus noor ja tark, voodis nagu NOOR JUMAL? No pole ju
Mida sa tahad? Et naised viiks su kohvikusse, ärataks su surnu püksis, triigiks viigiks toidaks ja ootaks mõistlikult kodus, kui sa ringi keerutad võõrastega, kuna naine sulle pintsaku osis ja juuksed ära kammis?
Puhka õige jalga...seda kolmandat ja kahte õnnetut ka!
peaks sinu8. aprill 2018, 00:28
eest ka ehk akki maksma? kui sa nii rott oled, et isegi kohvi ei raatsi naisele valja teha, siis ei ole sinuga mingeid tosiseid suhteid isegi mitte kavas luua. see on nagu test. istu yksi toanurgas ja loe oma sente, milleks sinusugusele yldse naine?
möh8. aprill 2018, 08:02
Kus kohtuda? Kõige lihtsam on minna kohvikusse, restorani, ja riskida sellega, et arve on suur. Kui mees kutsuks mind kohtumiseks kohvikusse, siis ma sooviksin vaid kohvi. Ja seda jõuab mees kinni maksta küll ilma et kumbki peaks oma sente lugema.
Peaks olema mingil määral fantaasiat kohtumiskoha valikul. Kohtujatel on jalad terved ja võivad ka jalutada, vestelda, tabada ära, kui "peene" inimesega on tegemist. Kas peab siis kohtumine olema tingimata veinilkaasi, konjakiklaasi juures? Raha on küsimus 90% inimestest ja kui kutsutu ei oska seda ette kujutada, siis - milleks see tutvus.
....8. aprill 2018, 08:28
esmakordne kohtumine peaks toimuma kohas, kus raha pole vaja . Kui jalutate tunnikese , räägite maailma asjadest, tühjast-tähjast, siis peaks juba selge olema, kas soovite veel kohtuda.
Kõige primitiivsem valik on veiniklaas, kohvitass, rahakoti näitamine .
to mees28. aprill 2018, 09:15
siis sa pole mind kohanud, mina olen omakulud koguaeg ise kandnud... samas vahest tunnen et meespool tahaks olla tarsan ja vähemalt arve maksmisegagi näidata et ta kah millegiks vöimeline on....
tule 8. aprill 2018, 09:52
minuga kohvikusse. Pole ühelgi tuttaval mehel lasknud oma arvet kinni plekkida. Ma ei müü ennast kohvikuarve eest.
8. aprill 2018, 11:19
mina jälle8. aprill 2018, 12:23
söön kodus kõhu täis, pole toidust puudust, aga kui kõht on täis, siis ei taha toidu peale mõeldagi, kohvik aga on söögikoht ja täis suuga ei räägita :).
no8. aprill 2018, 14:00
kas oled paadialune, et naine sinu arve maksma peaks?
kui sa nii8. aprill 2018, 14:51
ihne oled, siis istu kodus yksi edasi ja hoia sente kokku.
Kärnaneärni8. aprill 2018, 18:40
mina olen,minu praegune elukaaslane yle 10 aasta tagasi nii tegi,ytles et siis ei saa pärast väljategemise eest keppi kysida
naine 577. aprill 2018, 22:37
Olen lesknaine ja ei tunne mingit vajadust, et mul peaks veel mees kõrval olema. Leian hoopis, et nii mõnus ja rahulik on üksi elada. Saan vabal ajal teha seda, mida just parajasti tahan ja siis kui tahan ning tegelda oma hobidega. Lihtsalt enam ei tahaks ega oskakski oma elu kellegiga jagada.
Kui oled 8. aprill 2018, 07:26
pika elu jooksul meest ja lasteisa armastanud ega siis ei tahagi kedagi kõrvale. Kõrvale tahavad need naised mehi kes neid elu jooksul palju vahetanud.
yy8. aprill 2018, 08:34
lesknaine teab, mis on abielu , see on olnud. Kõige halvem on , kui seda pole olnud, see tuleb ikka läbi teha, olgu ta õnnetu või õnnelik. Siis tead, mida elult soovida, ja mida hinnata. Soovida võib suurt õnne abielust. Siis pead sinna panustama täiega, elu lõpuni - kas on panustamist väärt, see selgub siis kui oled valiku teinud.
poisssmehe elu tagasi8. aprill 2018, 12:26
arved7. aprill 2018, 22:22
Naised on kahte sorti, ühega tahad hommikul veel paar sõna vahetada, teisega mitte.Seda ei mõelnud ma ise välja, ühes romaanis oli kelnerist tegelane, kes sedamoodi arvas. Tõsiselt aga on näha, kas on ellusuhtumine sobiv, taust kõlbab, seks on hea ja veidi hoolitsemise soont märgata naisinimese juures.
iva sees.7. aprill 2018, 22:54
tal võib isegi õigus olla, sest ei tahaks väga ette kujutada naist, kes end hommikul kelneri voodist leiab (see selleks), ja veel tolle suhu vahtima jääb, justkui sealt miskit tõetera või tarkust tulla saaks.
Hinnatumad naised ikka need, kes ennast hindavad, mitte ei vahi kelnerit, kui miskit jumalust.
kelner8. aprill 2018, 12:29
Theo (Mati Undi teos)
maali8. aprill 2018, 16:09
arvad, et meestega on kuidagi teisiti, looda sa
ausalt7. aprill 2018, 22:21
loen siin inimese hinge ilu ja aina vähem tahan armastust jagada-ennast täis end upitavad indiviidid, need, kes pole kaotust kogenud ja arvavad, et on seetõttu väljavalitud, need, kes arvavad, et nende nimel tuleb pingutada, suppi pakkuda ja niutsuda. Sorry, aga ühele tervele mõistusele on see kui saastaparaad ;)
N50+7. aprill 2018, 22:21
Mina olen alati ikka noorematele meestele meeldinud. Vanemad vaatavad niikuinii. Mu mees on minust 5 aastat noorem. Hiljuti tutvusin 32aastase noormehega, kes on väga huvitatud minuga suhtlemisest. Ma ei pea siin praegu muidugi silmas armastust. Noor mees hoiab naise erksana!
Siis 8. aprill 2018, 07:28
on see noor mees hälbega või loodab raha peale.
8. aprill 2018, 08:56
aga võibolla on lihtsalt huvitavam? nende tibidega pole ju millestki rääkidagi.
noor naine8. aprill 2018, 12:27
jälle hoiab mehe erksana.
Eks 8. aprill 2018, 14:27
see 32 mees ole päris raske peetusega, või meelitad teda maja ja autoga :)
10. aprill 2018, 22:23
omal mees kodu,aga ikka vahib poisikesi.uhh,sa kõlvatu vanatädi!
Kui naine tahab end parandada ja kurvastusest üle saada,siis peab ta olema üsna kaine!7. aprill 2018, 22:20
Kuigi ma veel 50-ne ei ole,siis mul on sinna veel palju aastaid aega.Püüan oma elu mitte raisata ja võtta midagi igapäev ette ilma,et ma midagi siinses elus kahetsema ei peaks.Selle nädala teisipäeval 3.aprillil ütles üks vanem naine,kes on juba 77-astane ja ütles Katleri bussipeatuses nii.Kell oli 12:56.Ja mida ta siis ütles kahel võõrale inimesele? Ütles et tal pole siinses elus midagi kahetseda ja vaatas siis päikese poole,hakkas selle peale irvitama.Mina siis vastasin: Kas ma kuulsin õigesti? Kahetseda,no mina oleksin oma sõnadega ettevaatlik,kuna keegi pole puhas ja pattu oleme oma elu palju teinud.Kõik mis kunagi on olnud,seda on väga raske unustada.Ükskord kui tuleb see aeg,kui hakatakse välja rääkima,mida keegi kellelegi kunagi salaja põhjustas.Vot siis on asi naljast väga kaugel.Ei tea,mis mõnel inimesel vanemas eas küll viga on? Küll pole vaemate,nooremate naiste elu ja riietusega rahul,siis tüdrukuid on minu kuuldes solvatud.Oi kuidas ma pahandasin selle peale.Las iga inimene ise otsustab,mis talle sobib.Siis on vanu ja noori pereisasid solvatud.Siis jälle sain kurjaks.No tõesti,kunagi pole hilja oma elus midagi parandada,mis see nende vanainimeste asi on,mida keegi oma elus saavutada tahab.Vaadaku ise ennast ja lasku teistel elada oma elu! Soovin kõigile head ja tugevat tervist!
aga7. aprill 2018, 22:20
Miks peab selles vanuses naine vaid endavanusedi või vanemaid mehi vaatama? Vaadake kasvõi kuidas Madonna elab ja särab endast 20-30aastat noorematega ja olen kindel, et ka meie hästi säilinud ja füüsiliselt ning vaimselt heas seisus naine leiaks endast ka veidi noorema armastuse/suhte/silmarõõmu :)
8. aprill 2018, 00:22
Siis 8. aprill 2018, 07:31
teas nende " madonnade " eludest küll väga vähe kui nendega võrdled.
Aga...8. aprill 2018, 07:55
Jutt on ju eesti meestest.
Arvad8. aprill 2018, 12:31
kui Madonna oleks vaene Maxima kassapidaja, et siis ka tal oleks mitukümmend aastat nooremad mehed :)? Jah, sexiks leiaks küll, kui just peletis ise pole.
Kasuta 8. aprill 2018, 14:29
parem vibraatorit oma vajaduste rahuldamiseks. Noor, ilma peetuseta mees armastseb vanema naisega ainult raha eest. Tallinnas maksab üks tund meesterahva teenust 200 eur.
Leenin8. aprill 2018, 18:43
Vana aja lood7. aprill 2018, 21:51
Jajah.. Kui naine on 20-30, siis saadab ta pea iga mehe pikalt, kes tema kätt palub. Teab enda "väärtust". Kui mehel pole sarmi, välimust, head töökohta, maja ja autot, siis pole lootustki.
Kui see naine saab aga 40+, siis nutab üksi patja, aga tuttavatele kiitleb, kui hea on üksi elada - sest kõik need rikkad, sarmikad, maja ja autoga mehed vahetavad ta lihtsalt 15 aastat noorema mudeli vastu välja. Kooselu põhines lihtsalt vajadustel - peamiselt seksil -, mitte armastusel.
Kui naine lepib juba nooremana vähemaga, ehk ei vaata mitte mehe rahakotti või edukust, vaid mõistab, et pika kooselu saladus peitub hoopis mehe armastuses tema vastu, siis elab see naine pika kooselu. Minu vanaisa kurameeris minu tulevase vanaemaga 2 aastat, kuniks vanaema sai aru, et see mees temast tõesti hoolib ja teda austab ja armastab. Oli tõesti siiralt romantiline ja armastas mu vanaema täiest südamest. Sealjuures oli vanaisa siis vaene noormees, kel polnud kindlat töökohtagi. Aga vanaema mõistis armastuse suurust - ja andis oma "jah" sõna :)
Ja nad elasid 52 aastat õnnelikus abielus. Kuniks surm neid lahutas.
Tänapäeval saavad noored klubis kokku ja järgmisel päeval hakkavad koos elama. Mis kooselu sa sealt ootad? Või milline mees tahab endale 40+ naist, kellel on viis kooselu ja kolm last seljataga?? Kes tahaks olla kuues loll?
pakun8. aprill 2018, 00:31
et sa oled kristlane:) see naise yldine halvustamine kristlaste ja ekre meeste poolt ajab ikka taiega sydame pahaks.
Õnneks8. aprill 2018, 07:33
on taoline suhtumine pereellu veel tänasel päeval säilinud. Kuigi jah, lausa meedias propageeritakse lihtlabast porduelu.
kahju 8. aprill 2018, 12:33
ainult, et su vanaema ise ei armastanud, lihtsalt loobus lõpuks vastupunnimisest :).
.7. aprill 2018, 21:38
Olen 43 ja heas vormis sale ja elur66mus naine ja mulle ülla ülla on just teinud ettepanekuid mehed 50+ Nende 50+meeste jaoks olen ma ilmselt siis täitsa pandav veel. Aga 40- mind väga ei vaata, ilmselt asi selles ka, et tänapäeval paljud tahavad selles eas veel ka lapsi.
408. aprill 2018, 07:34
mees vaatav tunduvalt nooremaid naisi 20-35
Jah8. aprill 2018, 07:59
See on nii eesti meeste puhul. Olin 41, kui leidsin endale 43aastase mehe, siiani koos.
7. aprill 2018, 21:37
Pükstega käimine on üsna hea nähtamatuks tegev nipp naistele. Ka suitsetamine ei tõmba just eriti ligi.
;- )8. aprill 2018, 11:37
Kümme lugejat arvab, et püksid naise jalas ongi see võlunipp, millega mehele saab.
Millest jutt?7. aprill 2018, 21:29
Kas need kolm pükstes naist ongi need hädalised?
Naine7. aprill 2018, 21:07
Ma olen ikka mõelnud, et kui abikaasa peaks kunagi tulevikus enne ära surema, siis mina enam ei abiellu. Minu jaoks on tema parim. Mu ema ei abiellunud peale isa surma, kuigi ta oli alles 52 ja tal oli vähemalt 3 kanditaati, kes oleks temaga abielluda tahtnud. Tema abielu ei olnud just parim ja ta ei soovinud uuesti midagi sellist kogeda. Minu abielu on seevastu super ja ma ei näe enda kõrval kedagi teist. Ma usun, et ma naine võib olla vabalt ka üksi õnnelik. Oluline on omada sõbrannasid ja perekonda. Ma ei mõista neid naisi, kes ei suuda leppida üksiolemisega.
Naine7. aprill 2018, 21:09
Parandan oma vea -kandidaati... 😀
Pigem7. aprill 2018, 21:31
Kanditaati sobis väga hästi- andis taatide vanuse paremini edasi.
niion7. aprill 2018, 21:24
abielud ajavadki mehed enneaegu hauda
?10. aprill 2018, 18:49
vaata, millest naine siis vabal ajal mõtleb, kui mees on super-sellele, et kui mees peaks varem ära surema? Äkki sureb hiljem- mis siis saab?
Surm varitseb meid kõiki ja ma ei saa aru, milleks oma pead sellise probleemiga vaevata ja paistab, et regulaarselt, kui kõik on hästi?
Tegelikult on sul ju hirmud hoopis teistsugused- mis siis saab, kui meest kõrval pole- võib enne mahasuremist ka ju jehkat teha!
m537. aprill 2018, 20:56
Tõsised teemad teil päevakorras . Tahaks ka uut , kas siis peab diivanilt tõusma või saab netist kobeda , targa ja kellel oleks samad hobid ehk diivan ja TV .
"hoolitsen enda eest"7. aprill 2018, 20:38
8. aprill 2018, 11:08
Hakkas 50-selt ennast pesema ja nüüd tahab selle eest medalit saada.
8. aprill 2018, 12:40
noh pesen aeg-ajalt, ei süga
Juhan.7. aprill 2018, 20:13
Värvid on valesti kokku pandud, vanasti öeldi et sinise taeva ja musta maa vahel puhtasüdamega eestlane aga nüüd sinise taeva ja valge lume vahel pagulane.
Kus?7. aprill 2018, 21:00
Kas sul on kahe kanni vahel pabulane?
Puhas süda8. aprill 2018, 15:54
Puhta südamega ja oma esiemade, -isade maad armastavat eestlast hakati juba alates 1945-st ümber vormima homosovjetikuseks. Kohutav, mis hävitamise häda on maailma inimestel, et nad ei lase ühel väikerahval oma armsal toredal maal rahulikult tööd tehes elada!? Kui eestlased saaksid omas riigis rahulikult toimetada, siis ei oleks ka seda sexi/raha ülistavat maailmanägemust siin nõnda palju.
Tiina7. aprill 2018, 19:57
Elus on palju erinevaid põhjusi,miks üksi ollakse.Olen tänaseks kahekordne lesk.Elu läheb edasi,peaasi,et endaga rahu leitud.Mis tuleb,see tuleb nii või naa.Mõned kommenteerijad võiks olla oma sõnadega ettevaatlikumad.
mis tuleb7. aprill 2018, 20:07
see tuleb,milleks ettevaatlik olla?...
sina kahekordse lesena polnud?
tjah7. aprill 2018, 20:50
Ilmselt polnud mehed sõnadega ettevaatlikud.
Üldiselt tasuks leskedega ettevaatlik olla. Mõne naisinimese läheduses mehed kipuvadki keskmisest suurema tõenäosusega ära surema. Võta siis kinni, miks.
niion7. aprill 2018, 21:30
lesed on energiavampiirid.
keegi on palati8. aprill 2018, 00:33
ukse jalle lahti jatnud...
taat7. aprill 2018, 21:52
sinust peab siis eemale hoidma,
50 aastane mees7. aprill 2018, 19:45
Ma jookseks ka tagasi vaatamata kui kuuleks, et käib kolm korda nädalas trennis. Mis trennis ta käib? Poksis või? Tahab maailmameistriks saada või?
Roland7. aprill 2018, 20:07
Tegu on ilmselgelt mingi kaldega naisega. Tõenäoliselt käib seal trennis neid 20-30 aastaseid edevaid noori mehi vaatamas, kellest enamus on nn seksuaalvähemuse esindajad. Ükski normaalne, enesest lugu pidav, 50 aastane mees ei käi seal nn trennis. Nende trennid jäid koolipõlve aegadesse. Sellises vanuses mehel on oma huvid ja hobid välja kujunenud ja neil pole mingis trennis aegagi käia ja neil oleks seal ka piinlik akna all jalgratast sõtkuda- ma olen kindel, et sellisest "trennist" käib jutt, mitte näiteks laskmisest või bowlingust. Normaalne mees liigutab end puid lõhkudes, ehitades või kalal käies. Vananeda tuleb väärikalt, mitte püüdes endiselt kahekümnene välja paista. Sellisele mehele paistab ilmselt kaugelt ära see 56 aastane klubibeib.
irw7. aprill 2018, 22:31
aga sa vanane siis väärikalt oma lubjastund ajude ja eelarvamustega;)
...7. aprill 2018, 20:12
ma arvan et kabetrennis.
7. aprill 2018, 19:42
Vanamoor teeb suuri üldistusi. Kõige tõenäolisem viga on selles, et ta proovib olla ikka 25 aastane. See mõjub kentsakalt ja peletab eemale. Sellele viitavad need vihjed tublidusele (kolm korda nädalas trennis) jne.
7. aprill 2018, 19:29
Eesti keskealised naised pole huvitavad. Nad on igavad ja energiavaesed. Hallid hiired. Ei ole sisu ja välimusega on nigu on. Kel pole sisu ei hiilga ka väliselt.
..7. aprill 2018, 19:59
see on nõuka aja pärand
nõukaaegne7. aprill 2018, 21:28
nõukaajal olid ka 70 aastased veel pandavad.
aga teie tundute7. aprill 2018, 20:02
see-eest unistuste prints. minu kogemused keskealiste eesti meestega- ollekohud ees, kiilanevad, endast meeletult heal arvamusel, raagivad peamiselt toost ja on surmigavad. voodis, kahtlustan, voivad selga ara surra.
uh uh7. aprill 2018, 20:47
Selja , seljas suurt muust ei mõtle , see näitab juba IQ - d.
nojah7. aprill 2018, 20:53
Kui mees voodis igav tundub, siis tuleks sügavalt peeglisse vaadata.
Loodus on nii seadnud, et naiste parem-enne tähtaeg kukub märksa varem kui meestel ja sinna pole midagi teha, ei aita rohke meik, enesepettus ega meeste halvustamine.
mul on oma7. aprill 2018, 21:52
mees taiesti olemas, tanan muretsemast. eesti mees on enda arvates tantsulovi ja voodikultuur on teil alla igasugust arvestust. hygieen pole ka suurem asi. ara vajute juba kovasti enne 50ndat, ainult oma peas olete veel noor ja tegija.
to mul on oma7. aprill 2018, 23:15
kui teill selline mees on, siis te polegi rohkemat väärt.
ega ma 8. aprill 2018, 00:34
8. aprill 2018, 09:12
Siis oled vist palju kõrvalt vaadanud, et täpselt tead kõikide meeste voodikultuurist ja hügieenist ja ära vajumisest
Rix8. aprill 2018, 10:58
8. aprill 2018, 11:12
Sõna "voodikultuur" ütleb sinu kohta kõik. Pole sul mingit meest ega saagi olema.
8. aprill 2018, 11:15
Ma ei kujuta ette kuidas üks abielus, korralik ja meeldiv naisterahvas trehvab selliste meestega ühte voodisse, et saab teada mingist "voodikultuurist" ja "hygieenist".
loreen7. aprill 2018, 19:24
imelik jutt tõesti, aga eks geneetika ka loeb kudias 50-ne aastane välja näeb,,,mina küll leidsin endale 10 aastat noorema mehe ja oleme väga õnnelikud,,ei tunneta mingit vanust...aga sporti ei tee ega kosmeetikus ka ei käi, olen naturaalselt normaalne kena naine,,,naisel endal ikka midagi viga, et ei leia ja viriseb
Lisaväärtus7. aprill 2018, 19:19
Eriline lisaväärtus on muidugi trennis käimine. Ma arvan, et see von krat võib nüüd ühendust küll võtta.
7. aprill 2018, 19:14
Norras oli hullult lööki ja elu lõbus aga ikka tuli siia kus keegi teda ei näe.
air plane7. aprill 2018, 19:32
tagasi Norrasse, mis ohid
taevas halasta7. aprill 2018, 20:04
ja teiesugune prints konnib ringi. kui teid olemas ei oleks, siis tuleks teid valja moelda. ja vananemine on protsess, millest pole kellelgi paasu. vanadekodud on teiesuguseid kovatajaid tais, keegi ei kai neid vaatamas.
7. aprill 2018, 20:28
Eriti pole pääsu oma saamatust ajalehe kaudu kuulutada? Mehelesaamine ei peagi väga lihtne olema. Alguseks võiks kirjutama õppida. Sellest võiks abi olla.
7. aprill 2018, 18:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Raul7. aprill 2018, 19:03
Selleks ,et sellise sisuga kommentaari kirjutada, peab inimene olema olematu lastetoaga või süüdimatult haige. UPS - väga rõve sinust1
Raulile7. aprill 2018, 19:17
Mina jälle leian, et kommentaar on täiesti sobilik sellise artikli alla neid 50 aastasi provotseerima. Näed, Sinagi läksid päris kõvasti käima olenemata heast lastetoast ja puha. Artikkel ise on muidu hea või?
Raul7. aprill 2018, 21:37
,,No comments,, Kommentaar on kustutatud! Aitähh
7. aprill 2018, 23:13
rumalus8. aprill 2018, 12:42
on kommentaaride kustutamine, mida see muudab, poeme nagu jaanalinnud peadpidi liiva sisse? Kommentaariga näitab inimene lihtsalt oma olemust. Ja kui kommentaar on kustutatud, siis ei saagi aru, millele vastati.
Mõmmik 7. aprill 2018, 18:31
Üle 35 on juba vanamutt ja üldse vaatavad eesti mehed Aasia naisi kuna Eesti naised pole kahjuks ilusad.
No aga välismaa mehed on ju nii hoolivad7. aprill 2018, 18:29
Poleks vaja olnud teil naistel oma ahistamisjamadega evulutsiooni pöörama hakata.Nüüd jälle häda et miks keegi ei flirdi,keegi ei julge teid ju näppida muidu loed jälle lehest et oled kedagi ahistanud,näpistanud,tagumikule patsutanud jne
50 sed krõnks 7. aprill 2018, 18:22
Arvab endast, nagu missist, eriti veel , kui trennis käib!
Aga välja näeb ju juba, nagu tapeet peale mahavõtmist ja uuesti paigaldamist....
Kui oled selles vanuses üksi, siis ära mängi mingit telesstaari, vaid teegi mehele minetti, kui vaja on!
Muidu krõnksudki üksi!
eesti mees7. aprill 2018, 19:04
on ikka eriline prints kyll:) kaituvad, justkui nemad ei vananeks ja oi kui ylbed ollakse naiste vastu, eriti nende vastu, kes pole enam 20aastased modellid. eestis peab lati meeste osas nii madalale laskma, et roomates ka alt labi ei mahu. naistele soovitus, vaadake piiri taha. euroopa valgete meeste arvates olete ka peale 40ndat voi oh hoidku, peale 50dat ka taiesti ihaldusvaarne naine.
mees7. aprill 2018, 19:15
20 aastane modell on suunatud saamahimule. Pole veel täiskasvanuks saanud. Eaga tuleb elukogemus, see on parim väärtus. Pea püsti naised.
Saamahimu7. aprill 2018, 22:35
ei küsi neil passi vaadata!
oeh8. aprill 2018, 11:00
ei7. aprill 2018, 20:20
tee paha kellelegi väheke enda keha ja ihu eest hoolt kanda. Jälesta parem pekiseid ja vormituid inimesi, kes endale löputult igasugu sodi sisse söövad ja siis räägivad, kuidas neil on lihtsalt kehvad geenid.
7. aprill 2018, 21:08
Selleks ei pea "trennis" käima. Osta endale jalgratas ja kasuta seda liikumiseks. Ise sa kurdad, et mehed vaatavad läbi. Sellepärast vaatavadki läbi, et sul on vale ettekujutus atraktiivsest 50 aastasest naisest ja tema tegemistest. Polegi midagi õudsemat kui 50 aastane naine kes teeb avalduse, et käin 3 korda nädalas trennis ja hoolitsen enda eest. Kõik mehed aga on viletsa lastetoaga. See näitab sügavat vaimset puuet.
kodanik7. aprill 2018, 20:18
kes arvab, et 50 sed on krönksud on ise ilmselt samasse ikka jöudes iginoor omaarust. Ja usu vöi ära usu, see päev koidab ka sinule! Loodan, et meenutad siis neid vastikuid sönu, mida praegu välja ytlesid!
asi pole8. aprill 2018, 12:45
üldse vanuses, vaid enda kallal vaeva nägemises.
Bioloog7. aprill 2018, 18:11
50 aastaselt peaks olema jooksuaeg läbi saanud, paariline leitud ja järelkasv olemas. Kui millegipärast tuleb uut kaaslast otsida, siis need liidud luuakse teiste väärtuste pealt, mitte lihtsalt seksuaalne atraktiivsus. Loeb see, mida sul kaaslasena mehele pakkuda on, mitte see, mitu kõrgharidust sul on, mitut linna sa näinud oled või mitu sentimeetrit on pekki pehme koha peal. Samuti on meie kultuuris läbi aegade olnud vanemad daamid ise aktiivsed omale kaaslase otsingul. Tark naine leiab ikka endale mehe.
no8. aprill 2018, 14:11
muidu nõus, aga viimane lause peaks kõlama nii: "Tark naine teeb oma valikud ise, kas soovib elada kaaslasega, või üksi.!
Evi Dence7. aprill 2018, 18:06
Hiljuti halas 40 aastane näitlejanna Kersti Heinloo, et elu nii õudne, juuksed juba hallid ja peab värvima, mõni aeg kurtis seda ka, et seda teist poolt pole...
Arusaamatu minu jaoks, et õnn on mõne jaoks ainult siis, kui on mees majas ??? Lugege allpool olevat kommentaari "55" (kell 11.51, 07.04.18) ja ma nõustun temaga täielikult, et 50 toob pigem vabaduse kui üksinduse.
loo autorile7. aprill 2018, 17:37
Kui sa oled võtnud eesmärgiks mehi vaid halvustada ning omas mõttes täiesti harimatuteks ja lollideks pidama, siis ei väärigi sa enda kõrvale meest. Ole õnnelik omaette, sinu kibestunud suhtumine paistab 100 meetri peale välja ja ükski mees ei soovi sellisega suhelda.
to Nukratele Naistele7. aprill 2018, 17:31
Kui teil ei olnud 50 aastat silmi ega tähelepanu Eesti meestele, siis ärge tulge nutma, et ühel hetkel ei lähe te ka enam ühelegi Eesti mehele enam korda. Mida külvad, seda lõikad!
20'ndate, 30'ndates Eesti naised unistavad ainult tõmmudest "viisakatest", "korralikest", "armastavatest" lääne gigolotest. Sellise suhtumisega ei vääri nad ei lääne gigolot ega ausat Eesti meest. Käitudes mängukannina hakataske ka suhtuma kui mängukanni, mis ühel hetkel tahes tahtmata minema visatakse.
taevake7. aprill 2018, 19:06
ja teiesugune prints konnib ringi mooda eestimaad:) oh jah, eesti naised, abielluge valismaale, seal peetakse teid ka peale 40ndat ja isegi 50ndat eluaastat ihaldusvaarseks naiseks, kellesse suhtutakse lugupidavalt. siis pole vaja nende kiilakate ja ollekohtudega tyhjataskute kovatamist kuulata.
Asi on lihtne.7. aprill 2018, 20:54
Neid mehi on, kes oleksid ka sinusugusega rahul aga need pole jälle sulle küllalt head ja need pole ju mingid mehedki. Need saavad naisele kõige lähemale siis kui suhtlevad vene kosjaportaalis mõne naise pildiga ja saadavad talle siiasõiduks raha. Rahast jäävad lihtsalt ilma ja ongi kõik. Sina oled aga alusetult endast liiga heal arvamusel ega käitu enda vanusele kohaselt. See pole loomulik ja tõrjub mehed eemale. Pööradki liiga palju tähelepanu enda välimusele ja arvad, et trennis käimine on midagi kiiduväärset. Tegelikult võiksid liikumiseks kasutada jalgratast ja proovida veidi lihtsam olla. Ära kiitle, et hoolitsed enda eest. See jätab pisut kohtlase mulje.
ega see8. aprill 2018, 00:39
et sinu meelest ei tohi naine enda eest hoolitseda ja trenniskaiine on hoopis patt, ei muuda olematuks fakti, et hoolitsetud inimesed on reeglina palju meeldivamad ja trennis kaiakse tervise, mitte sinusugustele meestele meeldimise parast. Usu, et sa oled kristlane voi siis ekre mees:)
Tölpa8. aprill 2018, 09:03
trenn nüüd küll mingit tervist ei anna. Millegi pärast on just sportlased need kellel tervis varem otsad annab, kui tavalistel inimestel.
8. aprill 2018, 10:50
Mida see enda eest hoolitsemine tähendab?
Tölpale8. aprill 2018, 12:52
Tervis läheb tippsportlastel, mitte tervisesportlastel. Mul oli nooruses radikuliit, käisin korduvalt ravil, see pidi olema krooniline haigus ehk siis surmani. Ma teen igal hommikul võimlemist ja nüüd pole radikuliit juba vähemalt 40 aastat piinanud. Kui ei viitsiks ennast liigutada, siis oleks häda kallal.
Tölpa8. aprill 2018, 15:45
Võimlemine pole trenn.
AIR8. aprill 2018, 18:29
Milleks peaks seda trennis käimist ja enda eest hoolitsemist esile tooma...see on ju loomulik asi
7. aprill 2018, 17:29
OOT 58 aastat on keskiga nagu artiklist võib lugeda? WOW. Ca 120 aastat eestlase keskmine suremise iga. Imeline.
E.7. aprill 2018, 19:34
Keskiga on 45-65. Seega jah, 58 on ka keskiga.
m, 517. aprill 2018, 16:51
tüüpiline vinguv mammi , ei vaata jah selliseid .Mehi oskavad ümber sõrme keerata paljud , aga mida sul siis sellele mehele peale halina ka pakkuda on?
naine / 51 veel mõni kuu7. aprill 2018, 16:57
mehed ootavad . et naised neid kätel kannaks. emmet mängiks. lõbunaine oleks. kammerteener. sekretär oleks. vajadusel ka panga eest . . . seega jah. pole olemas mõttetumat olendit. kui seda on eesti mees. nii on. ja usu. KUIDAS tahaks öelda vastupidist ! oi kuis tahaks ! a valetama mina ei hakka. see on patt .
117. aprill 2018, 17:13
no stjuuardess peab ka olema
to 51 naine7. aprill 2018, 17:34
Oi-oi palju õnne ja ninnunännu. Kus nüüd tuli emme välja. Sinusugused kes ainult mehi halvustavad ei väärigi enda kõrvale tugevama soo esindajat. Vaevalt sinusugune oma enesegi eluga hakkama saab.
Huvitav...7. aprill 2018, 18:56
Miks sellises eas naised siis endas paarkümmend aastat nooremaid ihaldavad????Endavanuselised või vanemad ju ei kõlba.Vaatate lapsi ja vingute ,et peate emmed olema.Hea nali.
tundub7. aprill 2018, 19:09
et te olete ajukirurg ja naistel on, mille nimel pingutada:)
vastus7. aprill 2018, 20:28
lihtne. Sest paljud eesti naised on 50 ndates veel heas vormis, aga mehed samas eas, vajaks hädasti kerevahetust. Rääkimata alkoholist ja suitsust saadud kahjustustest. Nii tulebki noorem väljalase otsida.
noojah7. aprill 2018, 20:57
Unista edasi. Enamus eesti naisi on 50-selt täiesti mutistunud, ainult ei taha seda endale tunnistada. Mehed vananevad märksa aeglasemalt.
Kui siin ohitakse paksude ja kiilakate meeste üle siis põhjus on lihtne: normaalsed mehed ei satu teie lähedusse. Heas vormis 50-60 aastased mehed ajavad märksa nooremate ja ärksamate naistega asju.
taevake7. aprill 2018, 19:08
ja teiesugune prints konnib ringi mooda maarjamaad:) oh seda onne:)
ruudi 7. aprill 2018, 16:44
Kurb muidugi kui nii varakult satsud nullis Aga ära noruta ega raiska aega arvutile Otsi üks kepikõndijate punt ja kui näed mõnda mehemoodi olevust kutsu suppi sõõma Aga supp peab olema ahhoi Armastus käib kõhu kaudu see on vanarahva tarkus Mina oma prouat hindan sest olen hea toiduga hellitatud Tervis okei
sest parim enne on möödas,7. aprill 2018, 16:19
aga mehed hakkavad alles särama.
no7. aprill 2018, 17:36
seda ainult enda arvates!
Tegelikult need noored naised ainult lollitavad ju neid vanamehi ja pressivad raha välja!
to no7. aprill 2018, 19:49
las pressivad ja annan ise ka hea meelega, kui ikka 20a. viiul sul voodis on.
8. aprill 2018, 09:32
Muidugi, kui sa nii vähesega rahul oled
johhaidii8. aprill 2018, 15:39
Las viiuldab, hiljem ta sind põetama ikka ei hakka, kui oled vananenud ja rahast tühjaks lüpstud.
Hiljem10. aprill 2018, 01:06
to Hiljem10. aprill 2018, 09:26
hiljem saad sotsiaaltöötaja :D
tead7. aprill 2018, 19:11
mida ytlevad eestis kaivad valismaalased nii mehed kui ka naised? et miks teil mehed sellised kiilakad ja ollekohtudega on, aga naised koik kenad ja satitud?
7. aprill 2018, 20:08
need on sigapurjus välismaalased.
lihtne ju7. aprill 2018, 20:58
Nad on lihtsalt viisakad inimesed,7. aprill 2018, 22:50
sest meestele räägivad vastupidist juttu.
oh8. aprill 2018, 00:41
void ju seda juttu endale lohutuseks raakida.
Naine7. aprill 2018, 21:01
Kelle jaoks nad särisevad? Noored naised üldiselt vanu mehi ei märka. Erandeid on, kuid nemad on rikkad või edukad. Palju neid ikka on? Ma olen ka vahel märganud mõne vanamehe huvi enda osas, kuid pean tunnistama, et no mitte ei tõmba vana mees.
everly8. aprill 2018, 17:05
irw, ära rohkem peale võta :D vendade Grimmide muinasjutt...
minu perekonna tuttavad mehed u 50+ 7. aprill 2018, 16:19
on kõik oma kenad korralikud naised 50+ välja vahetanud 25-ste vastu, tõesti ei saa aru mis viga meestel küljes.
7. aprill 2018, 16:23
Need 25 aastased hakkavatki varsti hooldajateks
looda sa7. aprill 2018, 17:37
kui hooldajat vaja, põgenevad tuhatnelja...
/7. aprill 2018, 17:15
Kas need mehed sõidavad vanade autodega eluaeg, sama loogika ju.
to /10. aprill 2018, 09:27
Ära sa märgi - ka naised soetavad uusi autosid. Väga loogiline :D
No näed nüüd tuli tõde7. aprill 2018, 22:54
välja, ei pidanud ju keskealine eesti mees kõlbama kellelegi....no kui siis ainult noortele naistele:)
vastus 8. aprill 2018, 02:36
Sest naised on end käest lasknud.
7. aprill 2018, 16:13
nbnbn7. aprill 2018, 16:42
pole ta mingi noor, logiseb igast otsast
64-aastane8. aprill 2018, 13:00
Ma pole paarkümmend aastat perearsti juures käinud, kuidas ma siis logisen?
64-sele10. aprill 2018, 09:28
Arstil mitte käimine pole küll mingi näitaja.
enda arvates7. aprill 2018, 19:13
kindlasti. reaalsus aga taob jalaga p--sse - voodis saavad veel just ja just hakkama, pead on kiilad enamustel, tervisehadad ja tohutu ving. ihnsus ja vaesus sinna juurde, kuigi tosi, vaesuse voiks veel valja kannatada kui mees muidu tore oleks.
Kuidas saab vaene olla ihne7. aprill 2018, 22:56
oled siis8. aprill 2018, 13:01
prostituut või, kui mees ei taha sulle maksta nii palju kui küsid?
ROOSI7. aprill 2018, 16:11
Meie 50 aastased mehed on ära kulunud,haisvad,riik on muutnud nad kerjusteks.Naised pühendage nüüd elu endale,reisige,tundke elust rõõmu,mitte ärge olge vanameeste hooldaja
irv7. aprill 2018, 16:19
ajad konkurente minema?
Ja tehke naised veel 7. aprill 2018, 22:58
tühik peale kirjavahemärki, muidu võib teie haritust ainult luuluks pidada!
muig8. aprill 2018, 00:11
Huvitav, kuskohalt need naised selle elu nautimise raha saavad kui mitte meeste käest?
naised8. aprill 2018, 00:42
kaivad meil pea koik ise tool. antakse ka raha.
8. aprill 2018, 09:37
Ise teenivad näiteks...
8. aprill 2018, 09:37
no8. aprill 2018, 14:18
mis sa jälle riiki süüdistad! Mehed ikka ise lorud, kui endaga hakkama ei saa!
Juhan7. aprill 2018, 16:10
50+ vanamutt ja nillib RockCafees mehi?! Krt, rinnad ripuvad kindlasti maani, nagu vorstinahad, jalgevahel sahhaara kõrb ja emakas kukub igal kolmandal sammul välja ja siuke vingub, et mehed teda ei vaata? Muidugi ei vaata, sest süda võib pahaks minna.
oh seda7. aprill 2018, 20:09
eesti mehe kovatamist ei joua ara kuulata vorreldes muu maailma meestega olete te - vaesed nagu kirikurotid, ihnsad, kiilakad ja ollekohtudega ja pole vaja vaadata 50pluss, vaid juba 40ndates. sinna juurde veel kehv iseloom ja olematu voodikultuur.
err7. aprill 2018, 23:11
kust sa neid muid maailma mehi tunned? pordumajast?
Mari8. aprill 2018, 14:39
Kiilakad ongi seksikad.Olen 67-ne naine,kaaslane 62 ja paremat poleks unistusteski julgenud loota: tark mees,käime kõikvõimalikel üritustel,tema ainult hoolitseb ,et oleks jällegi mida ette võtta ning kõik on super.mulle isegi meeldib kui mehes on veidi kobedam ja mahun talle kaissu ära. Elu on tõesti ilus,laske meestel olla mees ning siis tunnebki naine end hoitud ja nõrgemana
AIR8. aprill 2018, 18:34
Lihtsalt uskumatu, milliseid JUHANEID on meie hulgas
to juhan10. aprill 2018, 09:33
Tunda on, et oled mingi anatoomikumi fänn. Elust ja inimestes ning elementaarsest hoolimisest ei tea sa ilmselgelt halligi. Ka sina oled naisest sündinud, iseasi kas ka inimese kasvatatud :S
Kurt Tumm7. aprill 2018, 16:01
uhkeldame oma esimese lipuga,mis ERM-is.Aga meie toonased üliõpilased,kes meile lipu valisid,kas nad ei teadnud,et sinine,must ja valge on leinavärvid?Sealt ka kõik meie riigi hädad....
asoo7. aprill 2018, 17:34
sinise taeva all,musta mulla peal,kasvavad valged! kui sa arvad teisiti,pole sinu koht EESTIS!
8. aprill 2018, 07:27
Surnult sündinud laps, ütlevad jaapanlased, kes tõlgendavad värvide tähendust, see luulu, mida keegi oma peas ette kujutab ja siis kõik peavad seda nagu mantrat kordama, sellel pole mingit tähendust. Sümbolid on meist vanemad ja need ei muutu kui mingi kodukootud filosoof omaarust ilmatarka mängib.
Jaapani8. aprill 2018, 10:08
kultuuriruumis on värvidel teine tähendus.
Lesk 637. aprill 2018, 16:00
Olen rikas, ilus, sale, moodne, haritud, armastan reisida, loodust, kauneid kunste, elujaatav, terve ja ikka üksi, sest 60+ mehed mind ei huvita ja 50+ mehi ei huvita mina või on hõivatud! Mis siis ikka- lootus ei kao ja ootan ikka oma printsi kasvõi surmani :)
7. aprill 2018, 16:20
No siin oleks üks vaba 50ne härra. Sa vöid ju minu juurde ka kolida, aga mul on l utikad. Naksavad öösel ikka p rsest. U¨hekorra naksas t illi otsast. Hüppasin püsti.
Olen muidu üsna laisk inimene.Näiteks hambaid ma pesta ei viitsi. Naine läks ka juba ammu ära oma ema juurde.Ûtles,et mis voodielu meil on - ole nagu peldikus. Talle ei meeldinud, et ma hambaid ei pese. Mina ei viitsi neid nühkida.
?7. aprill 2018, 16:29
AIR8. aprill 2018, 18:37
Lesk 63-le...ja kindlasti Te ükskord leiate ka....olin ka juba lootuse kaotanud ja siis see juhtuski ja nii õnnelik ja rahul pole ma kaua aega olnud kui nüüd...hoian Teile pöialt
vanaeir7. aprill 2018, 15:58
vanus on vaid number.olen juba 101a daam aga mehi ikka nagu herilasi ümber tiirlemas.olen imenud nii paljudel et. vanas eas peab köik ära proovima.
oled7. aprill 2018, 17:08
eesti riik vä?Kui imed kõikidelt...
õiglus7. aprill 2018, 15:57
Paras- omalajal olnud kibestunud rahaahned üksikemad.
sa oled7. aprill 2018, 19:14
yks alimendivolgnikest:)
õiglus8. aprill 2018, 00:37
Ülemiste vanamees7. aprill 2018, 15:52
Jube üldistamine käib....kolm mammit, kel latt stratosfääris ei leia kaaslast. Ja kohe kõik mehed süüdi. Küsimus ainult, milleks on meest vaja. Üks otsib RockCafest, keda? Teine kantseldab lapselapsi, meest hakkad ka kantseldama? Selles vanuses ongi naisi rohkem ja nn. korralikud mehed on võetud. Tutvumisportaalides ongi kahte sorti tegelasi: ühed kes pikalt ilma ja teised, kes seda ära kasutada proovivad. Kõigil neil on midagi viga, muidu nad portaalides ei kolaks. Muidu oleks nad juba suhtes.
ise üldistad7. aprill 2018, 16:43
ma käin seal põhiliselt selle pärast, et harjuda koledate vanameeste piltidega, juhuks, kui isu omavanuse järgi peaks tulema.
Ülemiste vanamees7. aprill 2018, 18:43
Mine parem Egiptusesse, osta kaamel ja imetle seda. Ikka kobedam kui Eesti mees. Maailm on lahti.
Jube kiun käib, et ei kõlba üks ega teine.
Mõni "Iraagi eruohvitser" või " Nigeeria rikas pärija" ikka kõlbab.
taat7. aprill 2018, 15:39
Ma 60 ja kui peaks möne 55 sega kuskli tuttavale jalgu jääma siis see kysiks et kas sa olid emaga
uu7. aprill 2018, 16:03
ytle, et olid vanaemaga.
to taat7. aprill 2018, 16:24
kõik õige, mul sama ja seep ongi mul endast 20a. noorem naine.
kindlasti7. aprill 2018, 19:16
ootab see noorem naine, millal saaks sind linadega poorama hakata:) mehed on ikka jube naiivsed.
eesti mees7. aprill 2018, 19:15
on ikka kova jutuga olnud, aga reaalsus on see, et meil naevad naised ikka hulga nooremad valja kui ollekohtudega kiilakad mehed.
peeglike8. aprill 2018, 00:16
Unista edasi.
Mehed on hulka paremas vormis kui naised. Kiilakatest õllekõhtudest ohivad mossis ja lottis moorid, keda mitte keegi ei taha.
70+8. aprill 2018, 12:08
eesti mehel on õigus- veel paar päeva tagasi pidas üks lugupeetud inimene mind oma mehe tütreks ja seda on korduvalt juhtunud meie ligi 20 aastase kooselu jooksul.Mees on kena,ei paks ega kiilakas,kuid juuksed on hallid ning kaldun arvama,et hall juus teeb nii mehed kui naised väliselt vanemaks.
aga8. aprill 2018, 14:23
miks sa sead end siis niisuguse 55 aastase kõrvale? Kas paremat ei leia oma väljanägemise tõttu?
arvan üheks heaks variandiks 7. aprill 2018, 15:25
leida üles vaba mees oma noorusest. Teil on kena mälestus sellest ajast ja see mälestus töötaks praegugi. Tõenäoliselt võib teil olla ka hariduselt sama tase. Tuttavat saab ka rohkem usaldada ja mõtteid vahetada. Ka sellel kaaslase otsimise teemal...
7. aprill 2018, 15:39
peab mötlema.no oli üks karjak noorena mul.peab ta üles otsima.
arvan üheks....7. aprill 2018, 16:51
no vaadake, ka 40 a. pärast on sellised ikka veel ja kindlasti - sügavalt armunud:
https://www.youtube.com/watch?v=TX5EUbOMExw
vastan ise7. aprill 2018, 17:59
siin on viga: 40 a. pärast kohtudes on sellised...
Igaühe tervis ei pea seda kokkusaamist7. aprill 2018, 23:05
vastu, ni ühelt kui teiselt poolt.
laekverelane7. aprill 2018, 15:20
Me ei käi kunagi mujalt ega vööraste juurest kaasat otsimas, vaid abiellume oma suguvösast kellegiga.Lihtne.Onupoeg täditütrega ja vastupidi.Ka öde ja vend omavahel abielus pole ka mingi uudis.Ei ole vaja kuskilt kaugelt mingeid tundmatuid ja kahtlasi kaemas käia.Turvalisus on meil nr.1 asi.
..7. aprill 2018, 15:31
ja teil on seitse varvast ja kolm kätt
,,,7. aprill 2018, 15:38
a meil külas lohistatakse end vaevu nabri manu, kaugemale jõudu ei jagu
teame7. aprill 2018, 15:43
Laekvere on kõige suurem pommiauk Eestis!
7. aprill 2018, 16:55
ega sa ei pidand mainimagi , et Laekverest ,; saime juba niigi aru...
laekverelane7. aprill 2018, 17:56
Meie laekverelased omi vanu kombeid ei muuda.See tulevane olgu ikka oma suguvösast.Vennad-öed - noored inimesed,Viskab vend ikka öele pilgu peale ja ei muud, kui kosjaviinad hakkamas.Meie pooldame sellist süsteemi.
AIR8. aprill 2018, 18:41
Siin saab ikka nalja ka...tänan
üks tuntud vale7. aprill 2018, 15:13
Naiste seas on levinud arvamus, et kui mõni mees elab hästi inetu naisega siis ta hindab naise iseloomu, kahjuks see mees lihtsalt on nõus seksi nimel ükskõik kellega koos elama tegelikult.
17. aprill 2018, 15:27
a kõigil ei joppa ju
To 1 tuntud vale8. aprill 2018, 01:02
Tegelikult on see mees targem, kui arvatagi osatakse. Sinu järeldus on täielikult vale.
Naine 557. aprill 2018, 15:12
Meestele 70-80 kompekiks
Ärni7. aprill 2018, 15:07
Kui vörrelda noori ja vanemaid naisi, siis vanematel naistel, 40-55 on see vahe kuidagi pehmem ja l irtsuvam.Nagu küps ploom seal jalgade vahel.Ploomikompott.Mannavaht.Aga noortel 20+ on asi nagu vintske.Nagu emasele lövile paneks taha.Ainult tai. Nagu kövast k ummist.Bussides need käepidemed.
Vanemal naisel lükka l pos sisse. Nagu küps hurmaa.
x7. aprill 2018, 17:04
sa lõvides kah käinud? a koerad, ok?
Ärni7. aprill 2018, 17:33
No nii lövi kui koera
7. aprill 2018, 18:01
Ärni läheb loosi, oled saadaval?Kus?
---7. aprill 2018, 20:04
Ma tunnen ennast täna kassina..
Eino Taruk7. aprill 2018, 14:53
Mehed otsivad, kas siis teadlikult või alateadlikult, naist kes on võimeline viljastuma. Siin ongi lihtne vastus: loodus.
mees7. aprill 2018, 16:12
muidugi, meestel pole raha kuhugi panna, tahavad ju alimente maksta?
www7. aprill 2018, 16:40
asi pole alimentides, vaid viljastumisealine tahab veel meesterahvast kui sellist.
Aga7. aprill 2018, 16:40
vanemate naistega on see hea, et ei pea pidevalt võimaliku raseduse pärast muretsema, vaid saad muretult ilma kaitsevahenditeta asjatada. Muidu vaata, kust kondoome saad. Või muretse, kas naisele pillid sobivad või võtavad need tal seksiisu üldse ära. Pole ka enam vaja uudishimulike väikelaste pärast vaja muretseda.
Tuleb vaid see õige leida, kellega hea klapp tekib, kui juhtud üksik olema.
Ja enamikel 50+ meestel juba olemas järglased, paljudel ka lapselapsed, nii et kohustused looduse ja ühiskonna ees täidetud ja nüüd saaks voodirõõme täiega nautida. Kui vaid keha seda kõike võimaldab ;)
7. aprill 2018, 21:30
tjah8. aprill 2018, 00:20
No kahjuks üle 50-sed naised on seksi suhtes tuimad ka ilma igasuguste pillideta. Loodus on paraku nii seadnud, et naised lõpetavad 50. eluaasta paiku naisena funktsioneerimise ja muutuvad vanaemadeks. Nad võivad ju mõnd aega üritada seksikad olla, aga looduse vastu ei saa.
skriinimas käinud?10. aprill 2018, 09:39
tjah on kõvasti statistikat teinud?
A7. aprill 2018, 14:50
Peale on kasvanud seebistunud lumehelbekeste põlvkond ( arvamus ei käi mitte loo autori kohta ) ,kelle tohutuid egosi on eesti mehel võimatu täita
Eino Taruk7. aprill 2018, 14:54
Lumehelbeke kohutab mehe ära, sest seda naisšovinistlikku ei taha kuulata teised kui analoogsed lumehelbekesd.
hälbekesed10. aprill 2018, 09:41
Egas need "isased" helbekesed atraktiivsemad ole!
tegelikult7. aprill 2018, 14:49
mõned naised on 50 aastaselt ilusamad isegi kui 25 aastased. Mehed jooksevad karjas järgi
Eino Taruk7. aprill 2018, 14:56
Nn. femme fatale lööginumbriks pole väline ilu, vaid olemus ja šarm. Ajalooliseks näiteks olgu kasvõi Kleopatra, kes tegelikult polnud kaugeltki ilus (hollywood on jama), aga oskas mehi veenda.
mehed7. aprill 2018, 16:15
jooksevad ka kõige inetumatele järele, kui kepinälg suur, sexiportaalis kiidetakse neid taevani :). Aga seda nad tahavadki, mitte sexi.
naine7. aprill 2018, 14:48
Vale jutt. Muidugi oleneb, mida Ene tutvumisportaalidest otsib. Aga on kogemus, et mida vanem naine, seda nooremad mehed huvi tunnevad. Loomulikult soovivad nad vooditutvust, aga ikkagi himustatakse su järele. No kui sa just ei ole 150 kilo ja päris peletis.
täpsustame7. aprill 2018, 15:07
Vanadele naistele jooksevad peale nooremad pooljoodikud, luuserid, eluheidikud ja seal on oma osa ka naise poolses rahastamises ja elupaiga pakkumises, küll seda nähtud.
Sellistel meestel pole valikuid.
meremees7. aprill 2018, 15:43
eks noorestpeast seda ekstreemi ju vaja
noor mees7. aprill 2018, 16:17
loodab, et sexib ära ja läheb koju, vanemad ei hakka peale pereloomise jutuga ja ei taha lapsi ega välja ka ei julge minna, kuna ei taha vanaemana näida.
tõdemus8. aprill 2018, 00:21
Huvi tunnevad hädised noored mehed, kes noorte naistega suhteid luua ei julge. Vanad naised lepivad ju kõigega, sest valikut pole.
Lii7. aprill 2018, 14:48
Artiklit tàismahus ei saanud lugeda, kuid pealkirjas kòik òeldu peab siiski mingil mààral paika... endal ùksiku inimesena pole tàhelepanu vaja enam niivòrd kui varem....tutvusportaalides kirjutavad enamuses a la 28 - 46 aastased. Jah, endavanused kahjuks ei tunne huvi, kui siis mòni kaua ùksi olnud ja laisk kui lohe:)
A 7. aprill 2018, 14:45
Tegelikult võib vanus 50 varieeruda -oleneb sellest ,mis vanuses algab kogu meessoo süüdistamine
A 7. aprill 2018, 14:43
Kui tahad kedagi leida ,siis ära kunagi hakka kohtumisel rääkima , et sul on palju hobisid ja et sa oled nii aktiivne ,et vaba aega peaaegu polegi .
T7. aprill 2018, 15:11
..ja, ütle, et oled üks sardell diivani peal
7. aprill 2018, 16:25
A 7. aprill 2018, 14:40
Kui tahad kedagi leida ,siis ära mitte kunagi nimeta ,et sul kõrgharidus on .
H7. aprill 2018, 15:25
.. ja ütle et oled üks sardell diivani peal
Eesti mees vahib7. aprill 2018, 14:37
ju enamsti pudeli poole, aga arukad 50+ naised selliseid ei tahagi kaaslaseks. Lastetuba on meie meestel ka tõesti olematu. Ärge muretsege, daamid, üksi on mõnusam kui mõne õllekõhuga ja ennastimetleva mehepoja kõrval
õige7. aprill 2018, 15:54
ja aegajalt käite Egiptuses, Marokos, Aafrikas nn patareisid laadimas..
wing7. aprill 2018, 16:08
Puuk7. aprill 2018, 14:32
7. aprill 2018, 14:32
Ajate noorena nii meeletult vaid neid rikkaid mehi taga ja alndate ennast kui alla tahes.Vanemaks saades saate neilt rikastelt meestelt pölvega p erse ja siis vingute.Omad vitsad peksavad.Höisake nüüd viiekümpiselt ka ,et maja ja bmw,vaba raha ,positsioon.L ambad :)
..7. aprill 2018, 15:12
sina see harimatu lammas oledki
..7. aprill 2018, 15:13
Sina see harimatu l ammas oledki
7. aprill 2018, 15:34
nii see ongi7. aprill 2018, 16:16
aga hiljem ei taheta tunnistada
Puuk7. aprill 2018, 14:31
Rahvakultuur liidab7. aprill 2018, 14:25
Mis sa sinna internetti meest otsima ronid. Liitu mingi klubiga, kus tegevus soodustab silmast silma suhtlema kollektiivi liiketega. Trenn seda ei soodusta, igaüks igista omaette. Pakun: seltskonnatants, segakoor, segarahvatantsurühm jne. Tean õnnelikke keskealisi noorpaare, kes on koorilaulus ja rahvatantsurümad üksteist leidnud. Koorides ja rahvatanturümades on lisaks proovidele ühiseid väljasõite ja reise, põnev seltsielu.
noor pensionär7. aprill 2018, 14:53
Kõik ei pea viisi ja pole ka rütmitunnet.... ehk mida siis... laulda ei oska ja tantsimine pigem tammumise moodi.... loll ettepanek!
naine pluss7. aprill 2018, 15:23
vot nendest neljast külakapelli mehest 2 on joodikud, 1 abielus ja neljas mõlemat ning juba käib tihe rebimine
tik tak7. aprill 2018, 14:15
Aeg ei peatu ja nooremaks ei lähe keegi. Võib stressata ja ajaga võidu joosta või muuta suhtumist. Ma ei ole märganud, et võidab see, kes on kõige nooruslikum ja keda kõige rohkem vahitakse. Inimsuhted on väga erinevad ja kas keegi päriselt soovikski äritehingu laadset suhet, kus hinnatakse varad, objektiivsed asjaolud ning siis nõudlusest lähtuvalt latti kas tõstetakse või langetatakse. Nii pole võimalik ju midagi tõelist oma ellu tuua.
kolla7. aprill 2018, 14:13
Varsti ütleb mariannenikku,et kõik mehed kes ei näpi 50+ naisi on ahistajad.
Paistab nii7. aprill 2018, 14:08
et see on kah probleem....ike küll.
17. aprill 2018, 13:51
no vaata Saagimit, 56 ja kõik näevad, kui oled kogu elu 0 olnud, ega siis 50+ miskit enam ei muutu, noorena ehk mõni komistas joomasena su otsa, aga selles vanuses on neist suurem osa parematele jahimaadele läinud
Riina7. aprill 2018, 14:41
Saagim on väga kena 56-ne ja särav ja õnnelik ka
/7. aprill 2018, 15:02
Saagim on esialgu veel 55. aastane.
vahet pole7. aprill 2018, 16:18
aga näeb super välja. teist nii kena naist Maarjamaal selles vanuses ei leia
117. aprill 2018, 16:27
On ikka, aga pole nii slaavilikud pürgurid
7. aprill 2018, 19:14
Lihtne12. aprill 2018, 21:10
Paremates aastates eas naine.7. aprill 2018, 13:26
Väga huvitav lapselapsed jne. Kust te need lapselapsed olete saanud sellised saamatud. 58 aastane käib trennis, milleks, käib Rock Gafeedes, milleks? Ise aja oma meest või kaikaga minema ja ei tahagi, et ära läheb. Ikkagi kus teie mehed on või on jäänud. Oleks huvitav teada saada, vast ikka naistes viga.
tõe nimel7. aprill 2018, 13:22
Naised muuutuvad nähtamatuks erinevalt, osad on eluaeg nähtamatud ja osad veel 50. aastaselt nähtavad.
Tiit7. aprill 2018, 13:21
Ei muutu üle 50 naised nähtamatuks, neil on alaväärsuskompleks. Olen ise tuttav üle 50 naisterahvastega kes välimuselt ületavad 30 aastaseid.
Ku7. aprill 2018, 13:19
Olen 80+ naine.
Olen kogu elu teinud tööd, mis mind huvitab. Ja teen seda ka praegu... veel.
Kui välja arvata teismelisena karjaku ja lüpsja töö, siis kolm järgmist tööd olid/on sellised, et olid/on tehtavad koos meestega, suunatud meestele.
Tööl ei ole keegi mind ahistanud, kiusanud. Vastupidi - mind on austatud, küsitud nõu ja seda kuulatud nii Vene ajal kui ka Eesti Vabariigis. Omal alal sain Moskva korraldusel võimalikust suurimast palgast 1,5-kordset palka. Eesti Vabariigilt - auraha.
Isegi praeguses vanuses on mul suur kogum (erinevas vanuses ja soost ning rahvusest) vestluskaaslasi, keda on minul mõnus kuulata ja kes ka on minuga suhtlemisest huvitatud.
Suure algustäheda M ees7. aprill 2018, 13:15
Mulle küll küpsed naised meeldivad
järelikult7. aprill 2018, 16:35
to Suure7. aprill 2018, 16:38
minul jälle vastupidi. 18-25a. on paras, vanemaid lihtsalt ei taha. Igale oma.
väliseestlane7. aprill 2018, 12:58
Ilus, nooruslik, paksu rahakoti ja suure kunstikoguga 86a. vanahärra otsib pensionipõlveks elukaaslast. Kirjutage: [email protected]
zz7. aprill 2018, 14:01
kiilakas Miamist vä?
väliseestlane7. aprill 2018, 14:21
Ei, halli peaga, Torontost.
väljamaalt7. aprill 2018, 15:19
Kena, kirjuta mulle, ma kah Eestist eemal kogu elu eland, maapäälset mammonat on ja rohkem pole vaja, nüüd on aega elu nautida: [email protected]
väliseestlane7. aprill 2018, 15:41
Sorry, but this is disposable e-mail.
Leenin7. aprill 2018, 15:49
kui leiad,siis aastapärast mammonat enam ei ole
7. aprill 2018, 15:55
kas sul7. aprill 2018, 15:56
suri koer ära, et siin kaaslast otsid?
7. aprill 2018, 15:57
ja kuhu see mammona siis kaob, kui mõnda tibinat enda kõrvale ei võta
Femiin7. aprill 2018, 12:45
Eks tänage neid naisõiguslasi kes kohati asju ülevõlli keeravad. Naised on ju võrdsed meestega - aga normaalne mees "meest" ei moosi...
möller7. aprill 2018, 12:42
50+ vanuses vabad mehed on põhjusega vabad ju. kui mees on oma eelmis(t)e nais(t)ega lahku läinud, tahab ta siis uuesti teatri ja klassikalise muusika huvilist teesklemist alustada? ole vabameelsem, luba mehele tegeleda asjadega mis talle rohkem istuvad, riietu nooruslikumalt, ära mutistu - paksud villased sukad jäta briti kuningana vastuvõtu puhuks
Elust enesest.7. aprill 2018, 12:42
Vanus on ainult number, see on mulle aastatega selgeks saanud. Inimesed samas vanuses näevad väga erinevad välja. Juhtum möödunud suvest, kui äkilise terava k6huvalu t6ttu kutsusin kiirabi; küsiti vanust - olin just saanud 50. Kui kiirabi naised (neid oli 2-3) saabusid, küsti minult, kus see 50-aastane siis on?. Kui vastasin, et mina olengi, siis vahiti uskumatult üksteise otsa ja hakati l6puks mind üle kuulama, kas ma olen plastilise opi teinud? Ei olnud! Lihtsalt näen noor välja. Minu valud unustasid meedikud sootuks, pidin meelde tuletama, et mul on endiselt suured valud, ehk uuriks v6i saaks abi? Polnud 6nneks midagi hullu...Aga t6esti - vanus 50 ja ja 60+ pole m6ne naise puhul välimust suurt üdse muutnud, näevad paarkümmend aastat oma east nooremad välja. Tähelepanu vähesuse üle ma kurta ei saa. Nõuanne - naised, olge seesmiselt säravad, olge huvitavad , tegelge oma huvialadega, hoolitsege j6udumööda välimuse eest - kindlasti märgatakse teid positiivses m6ttes.
Kärnaneärni7. aprill 2018, 15:51
enamus jälle näevad välja nagu vanaemad,
kus on7. aprill 2018, 12:11
kontaktid,ju puuduvad,kirjutage tel.nr. ikka ka kommi juurde.
eesti naine välismaal7. aprill 2018, 12:09
Eestlannad on väga ilusad ja keskmiselt väga hästi sälinud. Ise 50+ paistan -10a noorem välja: 176cm, u.73kg.
Eesti mehed vastupidi näevad üldiselt välja kui paksukesed vanamehed.
ilu on vaataja silmades7. aprill 2018, 12:19
ju sa oled samasooihar.
sale mees7. aprill 2018, 12:22
naised minusugust ei taha, aga niisugused, kes ei suuda isegi oma kingapaelu kinni siduda suure kõhu pärast, nende ümber tiirlevad naised, nagu meepoti ümber.
sa eesti naine vällismaal7. aprill 2018, 13:02
Tere eesti naine välismaalt. Koolis sa oled küll vähe käinud ja sinu välismaa on soome krohvija või maaler ( isehakanud ). Kui ise ennast ei kiida kes siis veel kiidab. Kehakaaluga ja mõistusega on sinul tõesti jama kui sa ei tea oma kehakaalugi. Kui sa oled 176 pikk peaksite kaaluma 86 kg on normaalne. Olete alakaaluline. Vaadake näiteks eesti kaitseväge kui vormis on eesti mehed. Tegutsege siis veganlusega edasi kui midagi mõistlikumat pähe tule.
...........7. aprill 2018, 21:08
1.76 peaks kaaluma 66 kg
Panomees8. aprill 2018, 09:10
176 ja 73kg on korralik jõulupõssa!
Marta7. aprill 2018, 11:52
No aga vaadake mehi 50+. enamus ei kõlba kuskile. Suured kõhud, igapidi lontis. No ei taha mina selliseid, kuigi endal ka vanust sinnakanti. Noored mehed vahel ikka tunnevad ka huvi, aga no mind ei huvita ainult alakehasuhtlus.
random7. aprill 2018, 12:02
Jahah .Märkavad need kes liiguvad sama vanusega kaasas.
alakehasuhtlus7. aprill 2018, 12:24
Miks peaksid mehed frigiidset naist tahtma?
lugeja7. aprill 2018, 18:29
No enamus naisi ei taha ainult lõbunaiseks olla.
557. aprill 2018, 11:51
No mis mured, keegi ei vaata ega märka!
Minu arvates on vanus 50+ väga hea. Minult on võetud ühiskondlik surve olla ahvatlev, seksikas, atraktiivne, pandav - kui soovite! Ma saan olla mina ise. Teha nägu pähe enne väljaminekut või mitte teha. Olla rahus ilma igasuguste survestajateta ja kohustuseta kellelegi meeldida. Meeldin või mitte - see jätab külmaks. Peaasi, et meeldin endale jaolen endaga rahul.
****8. aprill 2018, 13:27
Väga hea, täpselt nii ongi. Saan samuti 55.
sama siin8. aprill 2018, 19:03
heli7. aprill 2018, 11:47
Endal on vastupidi, mehi sajab sisse ustest ja aknaist. Tulevad lausa koju ukse taha, see et sa ütled, et oled juba suhtes, ei huvuta, ja rahu ei saa üldse. Suur osa on veel nooremad. Soovitaksin teha sporti ja mitte käia vingus ringi nagu eesti naised üldiselt teevad. Keegi ei taha endale masendavat ülekaalulist mamslit, selline kui lõpuks mehe saab, ei jäta hingamisruumi üldse.
sa heli7. aprill 2018, 11:52
Ei taha sinutaolist lambakaaluga naist ka. Mis sporti, inimene peab tööd tegema on mõistus peas ja kõik korras.
heli7. aprill 2018, 14:00
ma ka sind ei taha :) monogaam nagu ma olen.
taat7. aprill 2018, 15:54
tulevad ehk vana mälu järgi,kunagi vöeti vastu lahkelt
kroku7. aprill 2018, 11:46
trend on sinnapoole et naise poole vaadates saad juba ahistamissüüdistuse, muudest asjadest rääkimata. kindlam on kasutada käsikiimleja käsiraamatut ja ei mingit muret naistega. naised ise selle jama endale kaela tõmmanud ja jälle vinguvad!
Naine 637. aprill 2018, 11:38
Tere. See on naise viga. Ütlen ausalt minule tükivad isegi 40 aastased mehed ligi. Kena päeva.
ainukesed7. aprill 2018, 11:36
naised keda näha on,on anu ja kihnu virve,ülejäänud on vist soome koristajaks läinud.
Jessauul7. aprill 2018, 11:42
Kui naise ainuke rõõm on see kui mehed keeled ripakil järele vaatavad, siis on kuplialune ikka väga hõre. Kohe kurb selliseid vaadata.
naised7. aprill 2018, 11:48
tahavad tegelikult meeste kulul lõbutseda, ootavad, et mehed veaksid neid mööda kultuuriüritusi, aga ise tasuda millegagi ei taha.
naine7. aprill 2018, 14:46
Kitsi mees oled, mina sulle süüa ei teeks.
palju7. aprill 2018, 16:42
need tööl käivad naised ikka süüa teevad, ostavad poest valmistoidu, mehed võivad ise ka osta.
RR7. aprill 2018, 11:27
Viiekümnendates ongi uute armuseiklustega valdavalt ühel pool. Parem proovige olla lootusetult mees kahekümnendates ja vaadata, kuidas pooled endavanused tüdrukud lasevad ringi kas välismaalaste või endast kaks korda vanemate, varaliselt kindlustatud meestega.
to RR7. aprill 2018, 15:16
Miks selle ülejäänud poole hulgast siis valida ei või?
aa7. aprill 2018, 17:02
Naised pidada ju see valiv pool olema.
matemaatika7. aprill 2018, 17:35
Asi peaks olema selles, et selle ülejäänud poole peale on nooremaid mehi 2 korda rohkem, ehk siis pooled jäävad paratamatult ilma. Naised aga harjuvad just meeletu valikuga ja siis vanaks jäädes on äkki avastus suur, kui kavaleride järjekorda enam ukse taga pole.
Sõnakõlks7. aprill 2018, 11:18
Kaks vanatüdrukut räägivad omavahel, et näe meie naabrimutt Maali viib juba kolmanda mehe põletamisele.Teine vanatüdruk ohkab ja ütleb, et see on tõesti ebaõiglane, ühel on mehi niipalju et ahju kütta kuid mina pole isegi mehega maganud.
Mati.7. aprill 2018, 11:07
Mehed on süüdi !
Nagu alati...
Andri7. aprill 2018, 11:05
Need piltidel olevad naised või, pthui.
mnjah...7. aprill 2018, 11:03
olen 47 ...näen parem välja kui olin 27 ..natuke olen jah kurvikam ...naudin kunsti,elu,väikeseid asju enda ümber..meestega pole vedanud ..üksikema... nüüd rasked´mad ajad on selja taga...kurb jah ..ei soovi ka üksi vananeda aga tõsi ta on ...vanad papid veel heidavad silma ...minu ealised on huvitatud
varast ...pole sel eesti mehel häda midagi ...eestis endas on asi mäda ja iseendas ...vaadake mis toimub meie valitsuses ja meie autoriteetitega...haige yhiskond ...ei suuda isegi kõige elementaarsemat ,elulisemat nagu tervis ja eluase palgaga balanssi viia ..kui kodumaa on õnnelik on inimene selles õnnelik ...noored lahkuvad..oma poeg läheb ,sest siin ei saa endale pereks vajalikku baasi alla ..no millest me räägime ..eesti pojad lahkuvad sest kodumaal ei tule toime ..ei ole vaja hakata diplomite juttu jälle ajama..diplom ei tee tausta tööd aga kas tausta jõudu teate? Ilusat jaksamist siin...
siim7. aprill 2018, 12:01
Kirjuta mulle olen Sinust huvitatud! [email protected]
Kas tahad talle 7. aprill 2018, 23:34
mnjah...8. aprill 2018, 10:08
mnjah...8. aprill 2018, 11:46
7. aprill 2018, 10:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to.7. aprill 2018, 12:09
liivapudistaja on traksis veel 40a pärast, aga sinusuguse mõtteviisiga isikul on vist probleem juba täna? ..poole seitsme mees.
vanem naine7. aprill 2018, 10:57
Elukogenud inimesena olen /Mirell-iga/samal arvamusel,et kui naisterahvad lati liiga kõrgele tõstavad,endale müürid ümber laovad ja kujutavad ennast ei tea kelleks,siis muidugi jääd üksikuks.Kes julgeks läheneda.
7. aprill 2018, 21:37
küll julgeksid kui mees oleksid.
asi pole8. aprill 2018, 13:34
julguses, vaid mõttetuses.
Ei10. aprill 2018, 01:33
Julius Grigorius7. aprill 2018, 10:55
kui palju suitsetada, juua ja rasvauda siis on võimalik muutuda nähtamatuks juba 30sena.
Su7. aprill 2018, 11:01
nimi tegi juba tuju heaks:DDD Aga jah, mõni on nähtamatu läbi elu. Ka selliseid on.
Diana7. aprill 2018, 10:55
Ei tasu nukrutseda! Tean palju naisi, kes on veelgi nooremad, 40+ ja juba aastaid üksi...keegi lihtsalt ei vaata neid. Ma ei räägi sellistest naistes, kellel on palju lapsi ja veel selles vanuses lasteaia/kooliealised lapsed- mehed ei soovi teiste lapsi kasvatada ja lärmi sees elada ka nooremate naistega muide, see pole vanusest sõltuv! Aga see teine teema...Räägin intelligentsetest, hea välimusega, iseseisvatest naistest, kel laps/lapsed juba suureks kasvatatud, elab üksi ja ei leia meest. See, et ei leia, näitab lihtsalt, KUI palju on tegelikult valede väärtushinnangutega mehi, kes vaatavad ainult vanuse numbrit, a laa üle 25 aastastel pole lootustki...See ju piiratud mõtlemine! Näitab vaid, kui palju rumalaid mehi on liikvel. Ei tunne küll sellisest puudust! Kaua sa vaatad seda 25 aastast kunstripsmete, kunstjuuste, ja kulliküüntega olevust? Mõistust ega intelligentsust tal pole, rääkida pole millestki...On see tõesti tore? Intelligentsed mehed üle 50 eluaastased on kahjuks juba surnud...:( Vaadake eesti meeste suremust...Ehk siis, ma oleksin enne üksi, kui mingi suvalisega. Mehel ja mehel on suur vahe ja ükskõik, kellega koos olla, et mitte üksi vananeda, ma ei tea...
Prohmateus7. aprill 2018, 11:31
L1ts ja inteligent leiavad endale alati mehe, ülejäänutel võib probleeme olla. Juu siis mõni ainult arvab et inteligentne, tegelikkus aga teine.
Mees7. aprill 2018, 11:55
Ma 64 aastane, talvel pole eriti midagi teha, otsin netist kasvõi tikutulega taga naist, kes sooviks ja oskaks suhelda, no pole niisuguseid, otsitakse ainult neid, kes välja viiks, või kohe kokku koliks, suhelda ei taha keegi.
mhh7. aprill 2018, 18:51
Valest kohast otsid vestluskaaslast, kui seal on just väljaskäimise ja lähisuhtluse mõttega inimesed. Mine normaalsesse kohta, leiad ka vestluskaaslase.
N607. aprill 2018, 21:36
Naine7. aprill 2018, 21:38
ei tea8. aprill 2018, 13:43
kuidas, kui meiliaadressi pole, aga kirjutage, kui huvi:
[email protected]
T7. aprill 2018, 11:57
Tegelikult on hoopis nii,et naised vananevad rutem ja viiekümnendates on vahe juba kümme aastat mehe kasuks. Minge nt randa ja vaadake natuke paare,mõne puhul tundub lausa,et mees on emaga koos.Tark naine valib kohe 10 a vanema mehe,siis saab ta alati noor olla. Mina olen üle viiekümne ja täitsa elus veel! Pakun Sulle välja eksperimendi,läheme suvel randa ja laseme inimestel pakkuda,kumb meist noorem on.
Mees547. aprill 2018, 23:22
Suures osas peab jutt paika . Kuid peale välimuse on ka voodielu , mis vanusega
põntsu saab . Võib väita mida iganes , aga enamik mehi minu vanuses veel tahaks
enamik naisi , samas vanuses , ei taha sellest kuuldagi . 10 a vanusevahet on selle
probleemi lahendus . Samas , peab arvestama , et arvestades meeste eluiga , jääd ikka elu lõpupool üksi .
siim7. aprill 2018, 10:51
Kallid naised,see on karma,mis teid viiekümneselt on tabanud-nooruspõlve ülbe üleoleva suhtumise viljad. Kuulake Smilersi Annikat www.youtube.com/watch?v=zz6Z3Wlof_s ja Vitamiini Lindat www.youtube.com/watch?v=4VmFm1p4VoA
siim7. aprill 2018, 12:11
Selge,9 noort annika tüüpi ülbikut on juba siin miinustamas käinud. Ärge kurvastage,saab saatus teidki kätte.
vanem naine7. aprill 2018, 10:47
mees/ 10:18-le Mitte seelikualuseks vaid meest on vaja tallaaluseks,kes kannaks kätel,jookseks ja teenindaks ,vajadusel imetleks ja sõnakuulelik peab olema. Rahakotti otsitakse.Kui rikas ei ole, siis ära kandideeri,siis ei pääse löögile.Pere,lapsed,ühised huvid,kõik see mis kuulub igapäevase elu-olu juurde,see ei huvita neid üksikuid-õnnetukesi-"iludusi".Pidile on vaja saada,elu keskmesse,seda kes tariks seltskonda,sest kui oled nähtamatu, siis sind pole lihtsalt olemas.
Mirell7. aprill 2018, 10:46
Sain just 50 ja nii suurt lööki meesterindel ei olnud mul ka mitte nooruses.Küsimus on ikka naises endas.
Hurraa7. aprill 2018, 11:32
Ometi midagi rõõmsat.
Kärnaneärni7. aprill 2018, 16:00
Vaata osa naisi näevad sinu eas oma 10 aastat vanemad välja,no milleks ma pean emaga elama ja 10 aasta pärast juba vanaemaga
a.t7. aprill 2018, 10:41
Vanasõna:
"Mida vanem naine ,seda kauem kuivab".
Aga kõigepealt tuleb ta märjaks saada.
M537. aprill 2018, 10:36
Olen 178 ja 130kilo. Juba pikemat aega ükski naine ei märka mind,kuigi ei joo,ei suitseta ja olen sõbralik ja heatahtlik inimene.
a.t7. aprill 2018, 10:44
Tõenäoliselt ei paista sa piisavalt seksikas ja rikas välja.
Järeldus7. aprill 2018, 11:34
Tuleb jooma-suitsetama hakata ning vihasem olema. Kilosid peaks ka nii u. 100 juurde võtma. :D
nuki7. aprill 2018, 20:41
130 kg?? Keegi ei taha ebasportlikku higistavat meest!
eilasele7. aprill 2018, 21:41
ei higista ainult laip.
Mõtiskleja7. aprill 2018, 10:26
Kas on asi ikka nii hull ??? Olen ise samuti üle viiekümne , tutvusrinkond kellega lävin on samas vanuses või vanemad , pole sellist asja täheldanud , et nemad nooremaid vaataksid , ise ammugi mitte. Jah , noored naised on loomulikult ilusad , aga seepärast ma neid ihaldada saa , arvan endal nii palju mõistust olevat , et oskan näha aega kümme , viisteist aastat ette.
Küpses eas , hoolitsetud , kurvikas naine , mida veel tahta. Ja kui juhtuvad huvid kattuma , siis polegi peale tervise õnnelikuks eluks rohkemat vaja.
Pealegi ei maksa kunagi lootust kaotada , aeg lendab küll kiiresti , aga kui täht on sündinud , siis kellegi jaoks , vaja ainult see nõel heinakuhjast üles leida.
Võimalik põhjus7. aprill 2018, 10:22
60 aastasel mehel võivad olla imelikud tervisehäired. Cialis on igapäevaseks kasutamiseks kallis, viagral vastikud kõrvaltoimed. Vanamees ei taha daamile pettumust valmistada.
saage aru7. aprill 2018, 10:35
terved 60+ mehed ongi kaduv vähemus. kui naisel ei olnud õnne hoida oma mees selle vanuseni endaga ja tervena, siis nii saabki olema.
seda et7. aprill 2018, 11:07
Nooremad vajavad vanahärralt raha pisut tohkem kui seda teist. Tolle teise jaoks on noored hipsterid.
lohutuseks7. aprill 2018, 11:58
need daamid ei tahagi enam sexi, see hoopis nende puudus, miks mehed neid ei taha.
tubli jah7. aprill 2018, 16:03
Jah,jutu see kui kysid seksi kohta siis vastuseksikka et ega nunnaelu pole elanud,ja kui tutvus edasi sobitada siis tuleb ikka välja et pane vöi nunna etaloniks,
7. aprill 2018, 21:40
mehed tahavad alimente maksta igasugu nüiaelladele juuu.
MEES7. aprill 2018, 10:18
Ei mina taha,"KETIKOERAKS" ! Naised peale mõningat kooselamist, tahavad koos elada ainult nende pilli järgi- muidugi mõista mitte kõik.
Väga paljud minu tuttavad mehed on:suuremal või vähemal määral seelikualused!
to mees7. aprill 2018, 10:51
Olete armas daam, Rootsis eesti keelest võõrdunud, kahjuks Eestis on käibel mõiste: kahe erineva sugupoole, inimese vaheline kooselu mõiste on võrreldav seltsieluga.
99,99%7. aprill 2018, 12:01
naisi otsivad kooselu ja ülejäänud mehe rahakotti, mille abil kultuuri nautida.
elu kogenud7. aprill 2018, 20:25
Hulk aastaid "abieluturul" surfamist on andnud hoopis sellise kogemuse, et hoopis mehed tahavad kangesti abi(koos)elusse astuda.
Kaasaaja iseseisev naine ei vaja õnnelik-olemiseks ei mehe raha ega kooselu - soov on leida hingekaaslane ja sõber, kellega paremaid hetki ühiselt veeta. Meestele aga see enamasti ei sobi - nemad eeldavad, et saavad naise näol endale virtina, kes keedab-koristab-ja-koob, lisaks siis muidugi murevabad voodirõõmud.
...7. aprill 2018, 21:40
vaevalt nii vanadel meestel on vaja neid teie voodirõõme.
Johannes7. aprill 2018, 10:15
Ega kena välimus ei taga veel head iseloomu,et saad kena naise ja siis samas paketis on hea iseloom,töökus,haridus jne.Ainult peegli ees ennast imetlev ja mööda poode tuuseldav naine küll ei ole minu maitse.Kui sobivat ei saa(leia) siis ei tahagi.
vaat7. aprill 2018, 10:43
Ei vaadata, kuna feministid ja paljud naisõiguslased on seda meelt, et isegi vaatamine on juba ahistamine. Seda rõhutavad ka samasisulised kampaaniad meedias.
Milleks7. aprill 2018, 09:56
Ega nagu millestki eriti ilma ka ei jää. Vaata lahtiste silmadega ja näed, mis kontingent ümberringi sumiseb. Kas selleks et reisida ja lihtsalt tegeleda meelepäraste tegevustega peab mingi jalutuskepp kõrval olema, ei saa aru. Hea väljanägemine on ikka eelkõige enda rahuloluks.
reisitakse7. aprill 2018, 12:03
enamuses ju gruppidena, seega naudi seda seltskonda.
Mihkel7. aprill 2018, 09:51
No paljud 30.sed või isegi nooremad näevad välja nagu põrsad - suured tagumikud, rasvavolt kõhul jne aga loomulikult kunstripsmed ja -küüned. Samas mõni loomulikult ilus ja küpsemas vanuses naisterahval jääb küll pilk pidama. Niiet tasub ikka mõelda välimusele - kas oled kütkestav ja hoolitsed enda eest - riietus, soeng, kehakaal.
pane7. aprill 2018, 12:06
oma pilt tutvus või suhtlussaidile ja puudust ei tule. Kui paned sexisaidile, uputatakse kohe üle, saad poole tunniga mitusada kirja :). Aga kui enam sexi ei taha, siis pole ju sinuga midagi peale hakata.
IT proff7. aprill 2018, 09:51
„Ma ei suuda leppida mõttega, et pean pensionipõlve veetma üksinda. Olen 56, aga käin kolm korda nädalas trennis, hoolitsen enda eest. Oskan päevapoliitikas kaasa rääkida, huvitun kultuurist. Aga minuealised mehed isegi ei vaata tutvusmisportaalides mu profiili, kui ma oma vanuse kohta ei valeta,“- lihtsalt Teie tutvumiskuulutus on vales portaalis. Palun täpsustage, mida Te silmas peate, (Tinder, Facebook, Iha.ee, Maha ja taha... )
nonii7. aprill 2018, 10:37
ja palun jagage siis nõu, milline see õige on. ma proovisin date24, kaks meest isegi viitsisid paar rida ilmast rääkida, siis kadusid ära. olen haritud, kena ja hea suhtleja, aga no ei midagi.
Pane 7. aprill 2018, 12:10
või Ratesse ja alusta ise sobiva meesterahvaga suhtlust, sest kui mehed üritavad, siis ei tule tavaliselt vastustki, lõpuks lüüakse käega, kaua ikka peaga vastu seina jooksed.
mees7. aprill 2018, 19:58
mida see7. aprill 2018, 12:08
pensionipõlves üksinda tähendab? Kogenud mehed on nii palju naistega vatti saanud, et kooselu küll ei taha, suhtlemisega aga pole probleemi. Paljud kooselus mehed põgenevad isegi puhkepäevadel tööle, et rahu saada.
Mx357. aprill 2018, 09:33
..küll leiad endale kellegi... kuid kahjuks mina see pole... vabanda.... Selline on naiste jutt kui tahad tutvuda...
mees7. aprill 2018, 09:24
Kui naine endale sõpra või elukaaslast ei leia ,siis on naisterahva väärtushinnangud liiga kõrged.Naisterahvas kujutab ennast olevat keegi kes ta tegelikult ei ole ja sellist meest kes vastaks standardile,oleks rikas,ilus,seltskondlik,sportlik,musikaalne,huumorimeelne,heal positsioonil,-kõik ühes isikus,sellist pole veel kahjuks ilma sündinudki. Kulla naisterahvas, tule maapeale!
aga7. aprill 2018, 09:37
miks mees arvab, et naine "kujutab ennast olevat"? Kas see pole mitte liigne enesekindlus või midagi hullemat...? Kas lohakas, laisk, kasimata, hariduseta, teistega mitte arvestav, alkoholi armastav ja rullnokana käituv ropendav mees on siis keegi, keda ihaldada??? Ega kõik need omadused ei ole loomulikult ühes isikus, piisab vaid ühest-kahest, et neist eemale hoida! Kulla meesterahvas, aeg mõtlema hakata!
no7. aprill 2018, 10:04
egas mehed ei nuta, hoopis teie naised ulute igas teises artiklis.
to mees7. aprill 2018, 10:45
soovin vaid ja ainult endaga samaväärset ehk haritud, intelligentne, vaba, endised suhted lõpetatud, heas füüsilises vormis, majanduslikult kenasti toime tulev, ettevõtja, huumorimeelne, särav suhtleja, maitsekalt riietuv, mittesuitsetaja, alkoholi närbkasutaja, religioonikauge, seadusekuulekas, konservatiivne, oman hobisid, suure lugemusega, hea tervisega, elan üksi ja tallinnas. pole ju palju soovitud? kui siin keegi nüüd arvab, et tema ongi sobiv, siis andku aga märku.
.7. aprill 2018, 11:52
Lenin sobiks, aga ta vist enam ei liiguta.
Leenin7. aprill 2018, 16:09
No mina sobin,suitsu ei tee juba oma 30 aastat,taimetoitlane pole,karsklane pole,kodutu pole
to to mees8. aprill 2018, 10:41
kui niipalju on omi huvisid, siis ei jää ju partneri jaoks aega.
kessu7. aprill 2018, 14:06
Kui naine kirjutaks kuulutusse, et otsib vaest, introvertset, sokki kudujat meest, kellel on vähesed huvid, siis kas sa vastad kuulutusele? Alati tasub vastata huumoriga, sest enamus internetis ongi pluff.
kusti7. aprill 2018, 09:21
No vaadake neid "soenguid", appi millised sorakad neil peas on. Kui küsida, siis vastatakse, aga mulle meeldib. On muidugi ka erandeid, mis kinnitavad reeglit. Kuidas nad saavad siis meestele muljet avaldada?
Oh aeg7. aprill 2018, 09:18
See naiste hala käib juba üle mõistuse kellel ei ole meest kellil mees peksab kes ei taha lapsi kes ei saa lapsi ja põhjusi on küll js veel
lugeja7. aprill 2018, 09:16
Justministri poolt mainitud "kanakari" on mitu aastat püüdlikult ja rangelt selle nimel tööd teinud, et mehed enam naisi naistena ei vaataks.
Felicita7. aprill 2018, 09:12
See veneajal üleskasvanud põlvkonna tragöödia ongi see, et mehed on enda arust kingitus igale naisele. Õnneks praegused noored mehed on ikka normaalsed ja väärtustavad perekonda.
Mida "veneajal" praeguste muredega pistmist on?7. aprill 2018, 09:27
Enne polnud nii palju vallalisi naisi, abielusid ei lahutatatud ka nii kergelt, sest abielluti ikka vastatsikuse tõmbe ja armastuse pärast.
Saan muidugi aru ka, miks tänapäeval rahakott huvitab - kui ikka mees äpu on, tööd teha ei oska, õiget ametitki pole, siis olgi nii kena ja tore kui tahes, pere tpitjat temast ei saa.
See - " Õnneks praegused noored mehed on ikka normaalsed ja väärtustavad perekonda." - on ikka pärids koomiline. See ei puutu kuidagi ka praeguse artiklisse, kus vanemad naised endale kedagi otsivad - täpselt ei saagi aru, mis eesmärgil ... Püsisuhet ju migist Amigost otsimas ei käida.
eelmisele7. aprill 2018, 09:53
Esimesele küsimusele on vastus viimases lauses, ei ole 50+ naistel mingit võimalust.
Kai8. aprill 2018, 08:57
Väga hästi öeldud!
mees27. aprill 2018, 09:07
Eesti naiste probleem on see, et kuni teatud vanuseni esitatakse meestele ulmelisi nõudmisi. Ulmeline nõudmine on minu mõistes juba see, kui naine on nõus ainult kohvikus kokku saama. Mina kui vana dsentelman olen harjunud autos kohtuma. Sõidan kuhugile parklasse ja siis naine istub minu autosse. Kui tekib meeldivus läheme kohvikusse või kuhu iganes, kui seda ei teki, miks ma pean võõra inimesega avalikus kohas kohvikus istuma.
7. aprill 2018, 09:16
Kas pimesi lähed suva e i d e g a kohtama?
hahaha7. aprill 2018, 10:49
et istun suvalise tölli autosse? no tule maa peale! ikka avalikus kohas. küll sul peab olema madal enesehinnang, kui nii suur hirm on, et äkki keegi näeb ja kohe teab, et oled kohtamas :D hale, hale oled.
suurte kogemustega7. aprill 2018, 12:19
Õige koht on kas kutsuda külla või minna ise külla. Avalikus kohas kipub nii olema, et lihtsalt piilutakse nurgatagant või sõbrannadega. Kuidas võõrast ära tunda, kui pilti pole näinud, lepitakse kokku, mul on seljas seda värvi riided, aga pärast läheneb hoopis teist värvi riietega naisterahvas ja ütleb, kui sa poleks mulle meeldinud, poleks lähenenudki. Kas on mõtet niisama ootama jääda?
kui pead7. aprill 2018, 16:58
juba alguses meest pätiks, miks see mees peaks üldse tahtma sinusuguse naisega tutvuda.
Kas7. aprill 2018, 17:58
kohe igaühe kutsud oma koju külla. Mina küll mitte! Valin väga inimesi, keda oma koju kutsun. Samuti ei ole huvitatud ise võõra juurde koju minekust.
to kas7. aprill 2018, 19:56
Siis see pole sinu teema.
7. aprill 2018, 11:18
Parklanurkadest ja maanteeäärtest korjatakse peale proste, loomulikult endast vähegi lugupidav (mida "dsentelman" peab muidugi ulmeliseks) pole sellest huvitatud :D
to mees27. aprill 2018, 19:35
Oled ulmeliselt kaugel dzentelmeniks olemisest ja sinu harjumus räägib vid olematust enesehinnangust
lumehelbekesele7. aprill 2018, 19:57
Mida sina ka tead dzhentelmenidest.
Elamise7. aprill 2018, 09:07
ja olemise mõte ei pea läbi elu olema meeste pilkude(huvi) püüdmine. Tuleb leida muid asju, millele elu-olu üles ehitada. Üpris loomulik elukaare liikumise suund.
Julgen väita,et7. aprill 2018, 09:04
pildil oleval naisel on tükk tegemist,et meepoti ümber tiirutavate sumisejate tähelepanust,vaba ruumi ja tükikest privaatsust leida.
Uunu7. aprill 2018, 09:00
"Eesti meeste olematu lastetoa pärast." No kes selle olematu lastetoa siis teinud on? Eks ikka ema, e siis naine. Ha-ha-ha. Vaata siis peeglisse ja ära hala.
Ja7. aprill 2018, 09:14
kuhu isa kadus? Lastetoas on ka teda vaja, muidu jääb asi poolikuks...
oot7. aprill 2018, 10:18
Kas ikka on vaja? Praegusaegsed naised ju raiuvad, et pole mingit isa vaja, spermapangast tilgad sinnasamusesse ja laps kasvabki.
läti7. aprill 2018, 10:36
isa on ikka alimentide jaoks. siis saab vaba ja rahakana teha mis tahab. Kui seesama mees on korra niimoodi vastu näppe saanud, usaldus naissoo vastu kaob, umbusk tekib ning selle pealt mingi armastus on ka suht olematu tekkima. Mees ja naine on vastandid, aga teise poole vead leiad esmalt ikkagi peeglisse vaadates.
kui8. aprill 2018, 14:35
isal ISATUNNET pole, ega siis olegi vaja!
keskea rõõmud7. aprill 2018, 08:49
Mehed ei taha tasuta,,tahavad raha eest ja täisteenust...
müüma peab end nagu turismitalu..
siis on nõudmine ja pakkumine tasakaalus.
xxx7. aprill 2018, 08:54
kui...7. aprill 2018, 16:13
mehed ei aha tasuta, no mingu mehed siis bordelli!
7. aprill 2018, 16:34
mis see sinu mure on, kus mehed on ja mida teevad?
PT7. aprill 2018, 08:49
Minu arust algab see juba varem. Ca 40 juba märkasin, et meeste pilgud libisevad must üle. Eks kurb oli ikka. Aga mis teha. Endalgi hea noort ilusat inimest vaadata, miks siis teistele peaks mu kanavarbad meeldima. Mina jään küll kindlasti üksi. Kui vaatan, et minuvanustel ilusatel naistelgi pole kaaslasi, siis mis veel tavalise välimusega minust rääkida. Kui välimust pole, pead midagi muud välja pakkuma, nt olema innukas koduperenaine-hoolitseja, seda entusiasmi mul ka ei ole. Jääb üksindus.
no7. aprill 2018, 09:42
kui kanavarbad meest peletavad ja ta nende taga naist ja ta hinge headust ei märka, siis vaata teda kui paha õhku!
to no7. aprill 2018, 10:02
Ole tolerantne, sa vist vaatadki pidevalt teisi nagu paha õhku...
ei7. aprill 2018, 10:22
pidevalt mitte, vaid teatud "eksemplare"!
just7. aprill 2018, 10:52
eriti mehe puhul, kes ise ju pole samuti kuigi sile enam, on aastad ju temagi kallal tööd teinud.
mis hinge7. aprill 2018, 17:02
headus jne.? Naised hindavad ennast üle, huvideks märgitakse need, mis tegelikult ei ole, nimetatakse ennast hea südamega, kes alati aitavad teisi, aga kui abi palud (mitte rahalist), siis on kohe kadunud.
7. aprill 2018, 21:43
N587. aprill 2018, 10:12
Mina olengi üks neist naistest, kes on üksindusele määratud ja sellega kui paratamatusega leppinud. Olen 170 cm, 58 kg, üsna kortsuvaba, sportlik, mitmete hobidega, tagasihoidlik, sõbralik, majanduslikult kindlustatud ning ning mis seal salata, latt on ikka väga kõrgel. Iluduseks ennast ei pea, aga kindlasti inetu ei ole ja nn signaale meestele välja ei käi. See, et mu latt on kõrgel, ei ole ülbus, vaid mis seal salata - minuvanuseid vabasid ja minuga sarnaseid mehi ei olegi palju või lihtsalt ei leia neid üles. Ja kuna ma töötan naistekollektiivis, siis pole ka kusagilt otsinud. Eks ta kurb ole, aga kui asjale kainelt läheneda, harjud olukorraga ja ei kurda. Elus on ju ka muud huvitavat ja toredat.
M487. aprill 2018, 10:40
Tõsi ta on.
Pigem uhkena ilma, kui kehvalt saadud.
Hans7. aprill 2018, 10:47
No kole lugu küll...kuivetunud kondine vanainimene. Ilmselt teed kõvasti suitsu ja paned tina kah üksjagu...
N587. aprill 2018, 11:25
Nojah, maitse asi - 170/58 on sinu jaoks kondine vanainimene, minu enda jaoks eluaegne kaal, mis püsib millegipärast ilma vaeva nägemata. Pole elu sees suitsu teinud, alkoholiga oli mingil määral suhteid nooruses nagu pea kõigil meist. Viimased 25 aastat ütleme et enam-vähem karsklane, aga kindlasti mitte põhimõtteline - vahest ikka klaas shampust või veini. Aga sina kulla Hansukene ei pea lati alt läbikäimiseks isegi ennast painutama.
mees8. aprill 2018, 08:28
miks nooremat ei vaata 30+? Nende hulgas pidi lööki olema kõvasti:)
Panomees9. aprill 2018, 14:57
170/58 on täitsa pandav. kus asud?
nii on7. aprill 2018, 10:51
ma see nn ilus naine, aga ka üksi ja ikka aastaid. komplimente saan küllaga, aga sinna see ka jääb. ise ennast peale ei oska pressida, uhkus ei luba :)
ee7. aprill 2018, 15:55
kas suhtlus on peale pressimine?
jah8. aprill 2018, 14:25
50 pole vanus7. aprill 2018, 08:49
see oli nõuka aja komme,inimesi varakult maha kanda. Lõpetage.,oleneb,kuidas keegi. Mina olen juba 69 ja muide väga kena daam,keegi ei ütle minu vanust.
jah7. aprill 2018, 12:36
aga sinuealised hõljuvad pilvedes, otsivad kooselu ja armastust kuni surmani. Selleks eaks on inimesed juba väljakujunenud oma elustiiliga, kes see enam suudab või soovib muutuda.
n üle 507. aprill 2018, 08:34
Mina küll ei ole nähtamatu.
korpulentsed7. aprill 2018, 08:52
7. aprill 2018, 09:18
korpulentne võid sa ise olla.
ära7. aprill 2018, 09:44
sa enda mõõdupuuga mõõda! Kõik vanainimesed pole sellised kui enamus noori - laiad ja lõdvad! On palju sportlikke eakaid!
mees7. aprill 2018, 20:05
Loen neid kommentaare ja imestan, kuidas naise ja mehed viitsivad üksteist kiruda! On ikka tahtmine!
Teisitimotleja7. aprill 2018, 07:10
Pean tunnistama et pildi pea olev naine näeb parem välja kui enamus tema ealised. Kuid paraku selles eas vahe edukamad mehed puuavad võtta veel viimast mida elul pakkuda on ehk nooremaid naisi. Naisedki aastates 30 kuni 40 on aru saanud et vanem edukam ehk rahakam mees pakub rohkem võimalusi kui oma ealine. Elu ongi tais vastuolusid, pettumust ja roome
näeb välja,7. aprill 2018, 12:38
aga kas sexi ka enam tahab? Ilu ei kõlba patta panna.
rrr7. aprill 2018, 03:28
Selles eas mehed on kas juba lõplikult kodustatud või põhimõttelised vallalised või surnud (selles eas naisi on kõvasti rohkem kui mehi). Kui nad üldse kedagi otsivad siis pigem nooremat. Proua oleks võinud oma elu alused nooremalt üles ehitada mitte hakata vananedes omale elukaaslast otsima.
Mõtlik7. aprill 2018, 10:33
Jah, just nii ongi. Oled probleemi olemuse hästi kokku võtnud.
Aga...7. aprill 2018, 21:39
...Miks peab selles eas naine vaid endavanusedi või vanemaid mehi vaatama? Vaadake kuidas Madonna elab ja särab endast 30aastat noorematega ja ma olen kindel, et ka meie hästi säilinud ja füüsiliselt ning vaimselt heas seisus naine leiaks endast veidi noorema silmarõõmu :)
rrr7. aprill 2018, 22:17
Muidugi võib - selle kohta öeldakse "erand kinnitab reeglit".
Ja ikkagi jään seisukohale, et oma pere alustalad ehitatakse reeglina hiljemalt kolmekümnendates, mitte ei hakata 58 a vanuselt trenni tegema ja dieeti pidama selle nimel, et ehk tuleb prints valgel hobusel ja soovitavalt alla 40a
Ise olen 40 ja 21 sellest abielus, lapsed hakkavad suureks saama ja edasi kavatsen elu nautida - muidugi koos oma kaasaga.
P.S. olen mees ja ei ole vaba
eriti8. aprill 2018, 10:49
kui on selline rahakott nagu Madonnal.
marks8. aprill 2018, 16:14
kui olla jäärapäine , mitte tahta elus kokkuleppeid , teisega arvestada , salatseda , keerutada - ongi tulemus , et istud üksi . Enne kui kippuda ühiskonda muutma - muuda iseennast.
no7. aprill 2018, 01:11
See on hea et ei vaata, siis ei ahista kah.
Mare7. aprill 2018, 09:08
Mehed vaadake ikka naisi, mitte lumehelbekesi, kes iga vähemagi asja peale lähevad hüsteeriasse.
tulevik7. aprill 2018, 12:33
kui ei vaata, siis just sellega ahistavadki :DD
Aak7. aprill 2018, 15:05
Aga just nimelt, kui flirdid oled ahistaja kui ei siis jälle häda.
oleneb,7. aprill 2018, 17:30
mida sa flirdi all silmas pead? Kui labaseks ja pealetükkivaks muutud, siis pole see mingi flirt, vaid ahistamine. Kena maitsekas ja kerge flirt meeldib kõigile, aga kõik ei valda seda kunsti kahjuks, siis solvunud, et nende labasusi flirdi ette ei võeta.
...7. aprill 2018, 19:55
" Kena maitsekas ja kerge flirt meeldib kõigile".
.
Veel üks üldistav lumehelbeke..
****7. aprill 2018, 20:25
Lumehelbekesteks sõimamaine on labane. Joodikute pered sõimavad sotsiaalselt tundlikke inimesi lumehelbekesteks.
7. aprill 2018, 21:42
määri pähe oma kokteil!
19,557. aprill 2018, 21:50
Sa tead kedagi, kellele ei meeldiks? Äkki sa ei oska hoopis maitsekalt flirtida? Seda kunsti valdavad tõesti vähesed vaid. See nagu huumoriga, paljud üritavad nalja teha, aga oskavad vähesed. Osad lähevad onu heinoks kätte huumorit tehes ja ka "flirtides". See nende "flirt" ka ju rohkem ikka üldsusele näitamiseks, et kõva mees, mitte daami positiivse tähelepanu võitmiseks.
Ma võin sinu rõõmuks lumehelbeke olla, ei võta tükki küljest:)
to 21:507. aprill 2018, 23:01
su jutust saab aru, et sa ise ei oska flirtida, sest sulle peab mees kõik ette ja taha ära tegema, sina ainult peesitad selle valguses.
23,017. aprill 2018, 23:49
Jah, sul tuline õigus, onu heinde flirdist ei oska ma midagi pidada, veel vähem vastu flirtida. Olen lootusetu lomehelbeke.
ei usu8. aprill 2018, 00:09
Onu heinodel pole noorust taga nutvate naistega asja.
usu ikka8. aprill 2018, 00:24
egas ma siin noorust taga nutt, võtsin sõna flirtimise ja ahistamise teemal.
Egas noorus onu heinot riku, onu heino oskab kogu meessoo margi alla viia.
Milleks?8. aprill 2018, 00:05
Milleks on vaja 50 aastasel naisel veel meest? Pere ju enam looma ei hakata. Las veeta aega sõbrannadega, sest nagunii oleks selles vanuses elu ka mehega lihtsalt sotsiaalset, mitte enam intiimset laadi.
selleks et8. aprill 2018, 00:10
saaks uhkeldada teiste tantede ees.