Eesti Vabariigi 100. juubel

SUUR GALERII KÄTLEMISTSEREMOONIALT | Presidendipaar tervitas ligi 1500 külalist (311)

LISA KOMMENTAAR

wana kala27. veebruar 2018, 14:22
Kas Eesti riigil ja kaitseväel on mõtet koolitada mees kolonelleitnandiks, et teda kasutada seinakaunistuseks presidendipaari taustal? Kas ohvitser ei peaks mitte sõdureid juhtima-käsutama?
Irvitavad näkku26. veebruar 2018, 22:43
Poliitikud ise rüüpasid mõnuga vabariigi aastapäeval šampust ja mudi jooke maksumaksja raha eest.
27. veebruar 2018, 08:48
Sul kahju ja kade,et sinusugust virisejat ei kutsutud.Köik need inimesed on selle ära teeninud,ole sa nii kade kui jaksad.Proovi kyynemusta vörragi ise oma maa eest midagi teha,oleksid ka lugupeetud.Väga armas pidu oli .
Ants26. veebruar 2018, 15:13
Mis te virisete selle filmi ümber? Mina vaatasin huviga.
Ühel aastapäeval tõsteti kogu etenduse aja tühje pappkaste ühest kohast teise ja siis keegi ei nurisenud. Minul jäi oletatav sügav pappkastide tõstmismõte tabamatuks.
Oleks aus26. veebruar 2018, 15:12
Need, kes aasta jooksul suuri ämbreid teevad, neid ei peaks ka vastuvõtule kutsuma! Mõned nimed: Rõivas, Rosimannused jt.
???26. veebruar 2018, 12:53
1500 külalist üheskoos? Pluss teenindav personal, ajakirjanduse ning televisiooni esindajad, turvateenistus j.n.e.
No küll grupi- ja paragrippide viirustel oli seal laialdased levikuvõimalused.
12:53 / Ja26. veebruar 2018, 18:21
kui turvaline seal veel 12 päevasel beebil oli Hanso naise rinnal? On mõnel ikka aru!
tv vaataja26. veebruar 2018, 09:18
Ilus oli, kuidas nad tulid, lõkked põlesid ja kõik olid elevil, see oli ilus. Seal oli ii palju uhkeid ja imeilusaid kleite, et sel aastal ma enam ei jaksa kõike vaadata. Mood on teine, noored on teised ja kõik on teistmoodi. Presidendi riietus oli omapärane ja ainult temale sobiv, uhke ja ilus oli vaadata kus nad seisid koos härra Maksimovskiga kahekesi ja siis tegid kalli-kalli. See oli nii südantliigutav, et...President on ka inmene ja pealegi naine oma mehele. Vahva pidu, kahju, et rahvas pidi püsti seisma, tean, olen ka üritustel püsti olnud aga siis võtan kingad jalast ja seisan sukis, kingad käes ja liigutan varbaid...Ja elan muusikale , esinejale kaasa niipalju kui ruumi jagub. Kontsert ei meeldinud üldse ja sest filmist ei saanud kah aru.... Nagu venelased ütlevad et ilma pudelita siin ei jaga...Kuid meie ei tarbi peres alkoholi. Oeh, soovin kõikidele head käekäiku ja elagu Eesti!
to tahan vastust26. veebruar 2018, 08:32
Ega seal oli muidki apsakaid! Praak töö oli!
Tahan vastust25. veebruar 2018, 23:56
Miks nimede hõikajad jätsid hõikamata TOOMAS PAURI ja ta naiskaaslase???
26. veebruar 2018, 08:23
Pidi ju sünnipäev olema, aga näidati hoopis matust. Ei saanud aru keda seal maeti, kirstu polnud näha, oli vist urnimatus. Vanasti võeti kadunukese mälestuseks ikka pits viina, aga seal oli odav õlu leinalistel näpus, miks nad sinna suruaeda alles pimedas jõudsid, vanasti ikka toimetati surnuaial valges. Väga segane värk oli. Sain aru, et matusebüroo N099 korraldas selle leinatalituse 300 000 eest, kurat ma ei julge surragi, kust ma sellise raha matusteks võtan?Jube kalliks on see suremine läinud.
08:2326. veebruar 2018, 18:25
100 plussi Sulle, egas meie tohigi surra, küsivad veel riigilt toetust oma pensile lisaks, mis on kuritegu.
küsin?25. veebruar 2018, 23:47
Kas presidendi abikaasa on setu?
tea jah26. veebruar 2018, 05:40
setud ei kanna vene kirsat...
oh25. veebruar 2018, 23:43
Küll on hää et mina sellist pingviinushkate paraadi ei vaata, haigutama ajab,pole kunagi vaatanud, ei huvita ka, Contenti ei kannata, lihtsalt ei kannata vaadata. Kõik muudkui pidutsevad, peitudes maskide taha aga tegelikkuses pole meil asjad üldse nii roosilised. Ma ei saa aru milleks me sellist asja lubada saame kui pole ju isegi põhjust. Ei haibi sellist paraadi.
26. veebruar 2018, 12:20
On sul nyyd hea olla,kui saad vigiseda.Kui sind ei huvita,miks siis kirjutad asjast kui midagi ei tea ega huvita???!!!
Sest see on ju nii26. veebruar 2018, 13:53
Miks ma üldse pean teadma sellest paraadist midagi. Tahan ja kirjutan. Haipige edasi, palju õnne siis sulle, head pingviinushkate paraadi vaatamist igal aastal.
Nii on25. veebruar 2018, 23:34
Ilves oli mõttetu Reformi tagatoa president, kes kiitis heaks kõik Reformi tagatoa tegelaste valed otsused, mis viisid paljud meie inimesed vaesusesse.
nii on nile26. veebruar 2018, 09:04
Vöta rohud,kui ei salli reffe,siis ega seda tasu siin höisata.Pidu oli ilus ja köne öpetav.Sina muidugi sellest ei jaganud midagi.
ma tean, et maksud25. veebruar 2018, 23:33
mida makstes olen oma tervise kaotanud ja puhkusest loobunud - läksid asja ette.
Loodame, et mõni maks tuleb lähi ajal juurde ja saan päris vabaks.
Eve25. veebruar 2018, 23:31
Eestit juhib nüüd tubli peaminister ja on lootus tekkinud paremale elule. Juba praegu on palju ära tehtud meie inimeste heaks.
eve26. veebruar 2018, 09:14
Mida või keda ta juhib? Sotsid juhivad teda oma raudse ossiga.
123425. veebruar 2018, 22:41
Ma ei saa aru miks eesti tähistab sünnipäeva. Mille üle küll rõõmustatakse, või uhked ollakse. eestis pole mingeid väljavaateid haridusele ja tasuvale tööle, ega oma kodule.
26. veebruar 2018, 09:05
Öpi ja arene,siis on ka sul vöimalusi palju
No eestlane olla on tõesti raske,25. veebruar 2018, 22:04
kui oled nii ülekaaluline. Daamimõõtu vast 10 % ,ülejäänud nagu aamid. Pole imestada,et mehed teid nooremate vastu välja vahetavad. Kui tahate end üldsusele eksponeerida siis tuleb ikka mõistusega supipotile läheneda. Kunagi nimetati selliseid burzuideks.Tänan tähelepanu eest!
Lihtsalt üks vanavanaema.
Nii raske ka nüüd mitte.25. veebruar 2018, 23:22
Suur osa daamimõdust väljasolevaid ei olnud eestlased. Ja kui lõpuni aus olla, siis enamus meestest ei andnud ka just härrasmehe mõõtu välja. Kõik ju inimesed vaid, mitte robot-modellid.
Lihtsalt üks vanavanaisa.
22:04-le26. veebruar 2018, 06:26
Jaa ja ega ei ole kerge olla eestlane ka rumalal ja ebaviisakal vanavanaemal. Mõtle, milline õelusekoorem tal iga päev kanda. Kunagi nimetati selliseid....Kui elline vanavanaema tahab midagi öelda, siis võiks enne mõelda. Tänan tähelepanu eest!
eestlane pole raske olla,26. veebruar 2018, 12:24
Kuule,vanavanaemad kindlasti nii ei kirjuta.Nemad on raskustega harjunud ja nemad austavad oma rahvast ja Presidenti.Ära meie esivanemaid tule alandama.Nemad on rahul-katus peakohal,riided seljas ja toit laual.
ST25. veebruar 2018, 21:30
3-4 korda rohkem rahvast käis lätis. Kas selline asi ei pane ossikest ja tema viletsust mõtlema et midagi on nad valesti teinud ja peaksid oma viga ka tunnistama. a kahtlen selles sügavalt. see neid ei koti. teevad ikka seda mida ise heaks arvavad. a vähemalt läks läti üritus korda ja sujus probleemideta. elagu eesti viletsus ees otsas ossiga.
Oss on vist sinu nimi25. veebruar 2018, 21:54
Läti asemel oleks lumpen pidnud suunduma Venemaale ja sinna jäämagi... lätlastest oleks kahju.
oo,ST, tegite selgeks ,et25. veebruar 2018, 23:14
eestlane on ainult jotta . Päris ehtne joodik,kes ei elagi ilma vodkata mitte ühtegi tundil
Oskate aktsiisi sente hoida ja abistate lätlasi nii kui rootslasi,keeklasi ,taanlasi.soomlasi.
Küll te olete toredad ,
Viina- ralli ja vedu on eesti meele kinnitus,.
23:14 /küll on raske26. veebruar 2018, 09:18
kui inimene ei adu, mis tegelikult toimub. Kui siin keegi J O T T A on, siis vist Sina.
.....25. veebruar 2018, 20:58
ilusaim aastapäeva kõne oli Markus Järvilt objektiiv.ee
silgutünn25. veebruar 2018, 19:43
MIS ASJA TE KOGU AEG JA IGA KELL VIRISETE!!!Aga ma ise ütlen ka, et ruumi oli ikkagi vähe!
kalevipoeg soomest25. veebruar 2018, 19:36
kelelgi s uitsu pole vä? aga l onks v iina? ma mötlen,et nii maipühadeni völgu vötta
raudmees 25. veebruar 2018, 18:35
No ei hakka ma kuhugi ära sõitma Pole ei putinlane ega ekrekas Aga oma arvamuse ütlen Peo idee muidugi oli ehk tore aga lõrtsiti otsustajate rumaluse tõttu ära Isegi vene kirikus leitakse elatanud inimestele istumiseks toolid Peab väga kehv mõtlemine olema et toppida tohutu hulk rahvast püsti seisma nagu laagris Häbi organisaatoritele et rahvast ei austanud
õige rahvas oli Lätis25. veebruar 2018, 23:15
muuseumis olid kood okupandid . Ainult .
26. veebruar 2018, 06:30
Jah muidugi, tore, et te ise endist vaimustunud olete, normaalsed inimesed kindlasti mitte nii ei arva.
ain25. veebruar 2018, 18:25
teate teie seal ajakirja tegijad....pistke end pölema!!!!---
vastulause25. veebruar 2018, 19:40
kahju25. veebruar 2018, 18:20
et Eesti riigi 100.ndal sünnipäeval juhivad riiki mõtetu Ratas ja täiesti tühi presidendi kohusetäitja.
niisiis,25. veebruar 2018, 19:57
kahju inetu kommentaar lastakse läbi, aga minu väga kiitev arvamus meie superkoomikutele P ja T- kohta ei vasta kommenteerimistingimustele, lihtsalt uskumatu!
mida modereerida25. veebruar 2018, 23:19
eestlane on joodik, tema esmane vajadus on viin .Alkohol . Märjuke., Eluvesi .Naps,Vodka.
Uudistaja.25. veebruar 2018, 18:01
Öeldagu Rosimannus-Pentuse kohta mida iganes, aga nii maitsekat "avalikku" naist teist pole! Alati viimase peal sobivad aksessuaarid ja riietus! Vot hakkas piltidelt silma üks mamsel, kes püüdis hästi originaalne oma meelest olla - ! king punane, 2. sinine? Ja veel: sellest on ka varasematel aastatel juttu olnud, et kui 1 paarist on riietatud rahvarõivaisse, siis on iseenesest mõistetav, et ka teine riietub nii, aga jälle oli näha, et mees smokingis ja naine kõrval rahvariietes! Sellisel juhul jääb mulje, et härra on tulnud kohale oma teenijannaga või ongi nii?
Arvamus.25. veebruar 2018, 19:04
Käib üks ärapanemine, kellel on uhkem ja kallim kleit? Miks lohiseb kleit mööda maad ja korjab tolmu?Siin pole ju Oskarite jagamine või on? Miks osa mehi on väikeste pinsakutega, on see mood? Kas nii uhkete kleitide juures ei peaks mees olema pidulikult riides, mitte pinsakuga?
25. veebruar 2018, 19:19
Sorry! 19.19.25. veebruar 2018, 19:56
Pintsak. Mõte jookseb kiiremini ja õigekiri jätab soovida.
25. veebruar 2018, 20:33
eestlane ei oskagi midagi muud, kui üksteisele ära teha.kuidagi nii allakäinud,et.... eurovisioonil 0, olümpial 0. ainult riigi mingi eliit omavahel ärpleb,kakleb, siis jälle hängib koos.vahepeal lehvitavad sinimustvalget ka jne..
ja niisutavad25. veebruar 2018, 23:21
seda oma toodanguga,
Kas viina veol olid ka triibulised lipud lehvimas . See aktsioon oli ju tõelise eestluse tunnistaja.
Kunagi oli aeg, millal me padujoomarid polnud.
Muidu25. veebruar 2018, 16:42
...25. veebruar 2018, 17:21
Kohal oli kogu Eesti riigi koorekiht.
Miks,25. veebruar 2018, 17:49
on Ellel siseruumis mustad prillid? Kui silmad haiged, siis saame aru.
25. veebruar 2018, 19:00
Polaroidid lähevad ise tumedaks tugeva valguse käes, see on väga mõistlik, kaitseb silmi.
19.00.25. veebruar 2018, 19:17
25. veebruar 2018, 16:39
Mina rahule ei jäänud.
Miks ei olnud nende 1500 inimese hulgas kodutuid-neid pole meil olemas.
Miks ei olnud koristajaid,kelle puhtusest on mõnus palja pepuga prilllaua peale istuda.
Miks ei olnud ;põetajaid,hooldajaid,kelle töö on raske,kellest sõltub hoolealuste puhastamine,mähkmetesse pakkimine,pööramine.
nende25. veebruar 2018, 17:18
ülesandeks on vaid orjata väikese palga eest, mis pidu neile, ega see nende riik ole, ikka eliidi.
25. veebruar 2018, 19:01
Mis aadressile te kodutule kutse saadate?
25. veebruar 2018, 20:07
eks kodutud on ka kuskil hingekirjas, eriti hiljuti seadustele toetudes tänavale tõstetud.
nuu, need pole eestlased, sellepärast25. veebruar 2018, 23:23
need ainult simulandid, loodrid ,luuserid ,inimeselaadsed kui uskuda ausad ja hoolivaid poliitikuid
huviline25. veebruar 2018, 15:12
Juba komm kadunud! proovin uuesti. Kätlemine oli normis aga ülekande jutt oli apsudega.Kahju,et kontsert ära jäi,polnudki midagi vaadata!
no25. veebruar 2018, 15:02
niisugust kohta polegi enam, kuhu ivo linnat ei kutsuta.
no-taolistele25. veebruar 2018, 15:14
Sul kahju,et sinusugust ei kutsutud,aga mötle,miks sina sellisesse kohta ei satu?Nii tore pidu oli ja Presidendi paar oli armas ja rööm oli nii paljudest tublidest inimestest,kes oma tubli tööga olid kutsutud pidutsema.Neil kadedatel ja kurjadel soovitan ka ise peale viuviu midagi meie ilusa maa heaks ära teha.
Ära plära!25. veebruar 2018, 17:29
Kui mind sellisesse kohta ka kutsutaks- mina küll ei lähe, sest kurjategijatega ühes lauas süüa, nendega vestelda, kätelda jms oleks väärikust igati alandav.
med õde25. veebruar 2018, 17:40
olen aastakümneid hoole ja armastusega haigetega tegelenud ja tegelen ka edasi, ei ole kunagi viuviu teinud, olen ihu ja hinge meie ilusa maa heaks andnud, aga.... nagu näete jääb sellest ikkagi väheks, et märgata
tapiir25. veebruar 2018, 17:54
Ma leian, et nii mina kui ka paljud teised, kes on pikalt ja ausalt oma igapäevast tööd teinud ja riigile makse maksnud on midagi meie ilusa maa heaks teinud.Oli ju enamus kutsututest riigipalgal.Ei ole sugugi kindel, et ilma minu ja teiste maksukaksjate rahata oleks nad teinud midagi sellist, et vääriksid kutset presidendi vastuvõtule.Eelnev kommenteeria mõtles seda, et kõigi nende vastuvõtul käinud tublide inimeste seas oleks võinud olla ka mõni lihtne, tubli pikalt ja edukalt oma ametipostil töötanud lihttööline,Riigi poolt oleks lihtsalt ilus tunnustada ka neid inimesi kes oma lihtsat tööd tehes ja makse makstes annavad riigile võimaluse toetada näiteks kultuuri haridust jne.Annavad võimaluse riigipalgal ja riigi rahadega tegutsevatele inimestele teha seda mida nad täna teevad.
Lätist tagasi, oksad laiali25. veebruar 2018, 18:02
Isegi kui kutsutaks, ei lähe, hõkkk
Isegi vot paludes ei läheks. Küll nad tahaks mind näha, aga vot mina ei lähe, nii kõva mees olen, hõkkk
25. veebruar 2018, 19:03
Tõesti, õpetajate, teadlaste, kunstiinimeste, üliõpilastööde võistluse võitjate, tippsportlaste ja teiste tublide inimestega kokku saada on väga alandav ...
25. veebruar 2018, 19:07
Esiteks, kõik riigipalgalised maksavad ka makse. Teiseks, nad on samasugused lihtinimesed. Ülikooli professor teenib vähem kui rekkajuht, kui Teid huvitab. Ja sugugi mitte kõiki professoreid, isegi mitte neid, kes on olulisi avastusi teinud, ei kutsuta vastuvõtule, vaid ainult need, kes on midagi ERAKORDSET saavutanud. Pikalt ja edukalt töötame me kõik ja kedagi meist kutsuta. Ma ei usu, et 99% meist, keda ei kutsuta, tegelikult seal tahaksid olla. Mina ei tahaks seda rambivalgust ja tähelepanu mitte mingi hinna eest.
19:0726. veebruar 2018, 01:30
Mis erakordset on Saagim teinud? Oma paljaid t.i.s.s.e välgutanud? Olid tal seekord ikka aluspüksid jalas?
to no,25. veebruar 2018, 16:15
keda sa näha tahtsid, kas Taukarit ja Lemsalu??
saaks ometi rahu25. veebruar 2018, 14:03
Loodan, et nädala pärast on vaikus.
miks nädala pärast? 25. veebruar 2018, 16:06
imelik kommentaar! Kas keegi sunnib sind aastapäevale pühendatud saateid vaatama??
Sa võid ju kohe praegu teleri ja raadionuppu keerata kui närvidele käib, aga arvesta sellega, et sinu õrna närvisüsteemi ei jäeta selle teemaga rahule kogu jooksval aastal kuni 2019 24.veebruarini. Vaadanud Olümpiamängude lõputseremooniat!!!
B25. veebruar 2018, 14:02
Mulle meeldis! Ja kontsert oli teistmoodi, kui Igal aastal on olnud nagu matustel, siis sel korral oli palju lõbusamates nootides. Ja tore, et Ivo Linna sinna esinema kutsuti.
miks ei hoolitud pakostadest ega 25. veebruar 2018, 23:27
keelavatest isamaalastest .tegite selgeks,et see mees on okupant ja tema esines presidendi vastuvõtul
See ajab teid drinkima, aga õnneks lati patsu jagub
Mutt25. veebruar 2018, 13:17
Jah, nende kommentaaridele pole lisada midagi. Üks tark mees ütles ükskord, et muidu pole viga midagi, aga kui suu lahti teeb, siis on selge kellega tegu on. Ja nüüd siin ka. Kes oskab paremini õhtut juhtida, kes küsimusi küsida, kellel tagumik taga( kellel see küll ees on?). Küll ei sobi president ja tema kleit ja üleüldse...
No mis teil viga on. Kellel viin kallis on, meil vaba maa, saab kolida Lätti kus kõik on odavam, keskmine palk ka vast madalam. Miks ennast pahandada, saate sapikivid.
Küll liiga palju külalisi,no ja neil pole õigeid riideid ja naeravad vale koha peal ja jälle üleüldse.
Oli teil kritiseerijatel meeles ikka ka et riigi sünnipäev oli? Soovin meile kõigile südamest õnne ja head tervist.
25. veebruar 2018, 11:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kurb aga...25. veebruar 2018, 13:36
25. veebruar 2018, 13:38
Vene spioon on hästi kursis
25. veebruar 2018, 16:11
Sellistel häbitunne puudub.
kribu25. veebruar 2018, 11:54
Kes tahtis ja suutis vaatas selle palaganni telekast.Milleks seda jama veel lehte toppida?
25. veebruar 2018, 12:33
ega need, kel kirjutamisega raskusi, saagi "palakannist" aru.
sa kribu 25. veebruar 2018, 16:13
ei teadnudki, et on olemas eestlasi, kes ei istu teleri ees 24/7 ja oleks äärmiselt kummaline, kui ajalehed ei kajastaks aasta kõige tähtsamat päeva. Mida neis siis veel kirjutada, oskad sa öelda??
AIR25. veebruar 2018, 11:05
Loen neid kommentaare ja hakkab kurb. Loodan et sellist negatiivsust avaldab vaid väike osa Eesti rahvast. Lootsin lugeda peale kaunist pidu armsaid ja positiivseid kirjutisi. Minule pidu meeldis ja nautisin seda teleka ees ja tundsin taas, et on uhke olla eestlane ka kodust kaugemal. Kui olete nii kurjad siis pange parem suusad alla ja minge metsa nautima loodust, tagasitulles ehk on parem meel ja leiate vabariigi sünnipäevast ka midagi kaunist ja meeldejäävat. Palju õnne armas Eesti!
vkr25. veebruar 2018, 11:11
Mulle meeldis kõik. President kaasaga olid nii lihtsad ja kenad.
vkr25. veebruar 2018, 12:57
Killandi pole mulle kunagi meeldinud.
25. veebruar 2018, 13:40
jah, mulle kah meeldis kõik , mida nüüd teed, otsid veel midagi, mida nina all hööruda?
to vkr,25. veebruar 2018, 16:14
mind ei puuduta kuidagi sinu arvamus.
ei vaadanud25. veebruar 2018, 11:41
sest see polnud mitte meie rahva poolt valitud president vaid asehaldur
rahvast ei maksa halvustada, negatiivsus ei teki iseenesest
mina pimedas loomulikult suusatama ei läinud vaid vaatasin sel ajal Naabriplika kordust, kahjuks selline asi pole normaalne kuid mis teha, ei tahtnud paha tujuga magama minna
mitte25. veebruar 2018, 12:12
troll vaid tavaline pensionär(11.41)
minu ema valis päris vabariigi ajal presidenti ja kui mingi olukord ei meeldinud võis algatada eelnõu kus seda riigikogu arutas kui 40000allkirja oli täis, praegu oleks seda metsrüüste pärast hädasti vaja aga ei saa
SMURF25. veebruar 2018, 12:33
Presidenti ei vali valmimiskomisjon vaid see valitakse valitsuserakondade kabinetikokkulepete tulemusena! See on fakt! Viimastel valmistel ellimineerisid erakonnad üksteise tugevad kandidaadid ja koitmas oli põhiseaduslik kriis ,mis oleks tähendanud parlamendi laiali saatmist.
Keegi ei tahtnud oma sooja kohta kaotada ning sestap toodi Euroopast kohale suvaline arveametnik, kel puudus igasugune poliitiline resümee ja keda mitte keegi ei teadnud. Temaga täideti koht ja tulemus on meie ees!
25. veebruar 2018, 12:36
jah, naabriplika ongi võimete lagi.
kriitikutele25. veebruar 2018, 14:58
Jah, valimiste protseduur ei olnud viimane kord kõige õnnestunum, kuid tuletage meelde, kuidas sai oma kohale rahva poolt palavalt armastatud Lennart Meri ... Ei mäleta enam, jah? Siis oli sahkermahkerit palju rohkem, praegu oli protseduur siiski läbipaistev ja seaduslik erinevalt Meri valimise ajast. Ja et Kersti teab seda, et see protseduur töötas tema vastu, on ta topelt pingutanud, teinud tööd rohkem kui ükski varasem president - vaadake, kui palju ta maakondades käib. Nii et jätke ta ometi rahule. Kui kritiseerite, siis paluks sisuliselt, mitte lihtsalt niisama.
kuule ei vaadanud,25. veebruar 2018, 16:28
oled sa kordki analüüsinud, kes oleks presidendikandidaatidest olnud see parim- inimene, kelle kohta mitte ühegil eestlasel halba sõna poleks öelda, kes siis neist? Kõige tugevam kandidaat oleks olnud vaid Kallas, aga kisa, mis järgneb tema nimele, poleks iial vaibunud.
lase käia smurf25. veebruar 2018, 16:36
pane ritta, mis meie praegusel presidendil siis viga on? Mis tulemustest sa räägid? Minu arust täidab ta korrektselt oma presidend ülesandeid, kohtub rahvaga maakondades kordades rohkem kui eelmised presidendid, esindab soliidselt ja heas inglise keeles Eesti riiki välismaal, kõneleb väga otsekoheselt ja kindlameelselt- ja muide, imetlusväärne ja ainukordne on tema võime pidada üle pooletunnist kõnet täiesti peast, ilma ühegi libastumiseta, mida ühegi eelmise presidendi kohta öelda ei saa.
Ma ei salli tühjakaagutajaid!!!
braavo /25. veebruar 2018, 16:36
väga tabav kommentaar!
VÄGA ÕIGE!25. veebruar 2018, 16:40
Olen kriitikuga 100% sama meelt. Mulle tundub, et kõik sõimlejad ja irisejad on siin kommentaariumis ongi Naabriplika tasemel vaatajad.
ei 25. veebruar 2018, 17:29
o le ta meie valitud sellepärast rahvas omaks e võt proovgu ag veel ilveseid järele teha kallistadesja keelt kuku ajades
tiia25. veebruar 2018, 18:36
Presendi kõne ei olnud peast.Tehnika aitas.
asehalduril on selja taga USA ja NATO . tema on teie kõige ausama, kõige truuma, kõige hoolivama 25. veebruar 2018, 23:29
eestlase soovitusega ,järeleproovitud ja heaks kiidetud.
kus see sahher-mahher oles ?25. veebruar 2018, 23:31
oma hääled loovutanud aateline välis-eestlane sai raha . Tal oil vaja pojad koolitada .
See oli koššer businesse.
nuu25. veebruar 2018, 23:32
miks te välis-eestlast ja tema aateid kardate ?
Või ei taha mäletada ?
joodikutele oleks presidendiks viinapudel25. veebruar 2018, 23:33
siis on nad rahul ja voorivad Läti vahel.
26. veebruar 2018, 00:59
Kallas oli kõige hullem neist.
25. veebruar 2018, 14:08
Eesti rahvas ei ole negatiivne25. veebruar 2018, 17:42
Need ju kõik palgalised paremäärmuslastest trollid, kes mitmes vahetuses ja juudarublade eesr, 24 h järjest levitavad siin pidevalt ju meeletut vahkviha.
Need „kasulikud“ …oodid seda ei teagi, et kõik see negatiivsus, mida nad siin toodavad, jääb nende alateadvusse ehk nende ajju, mille tagajärjel on nende tervis selle tõttu 3-4aasta pärast kohe täitsa hukas - tekivad südame- ja neerukahjustused, suhkruhaigus, isegi vähkkasvajad, unetus, migreenid, kohutav närvilisus, vihapursked jpms.
Igatahes sellistest kahju ei ole, las tõmbavad ja t ap av ad niimoodi oma elu ja tervist.
matsu25. veebruar 2018, 19:09
Tervistkahjustav töö, ehk saavad tööandjalt tasuta piima...
uskuge kommenteerijaid, need teie loetletud tõved25. veebruar 2018, 23:35
on simulantide omad, Ainult simulandid kiunuvad, et neil seesuguseid värke vaja pidevalt kaasas tassida .
Eestlane25. veebruar 2018, 20:34
Seda pidu TV jälgides tunnen,et ma ei ole keegi. . OLEN EESTLANE ja mul on oma pidu,omaenda südames.
pudru ja kapsad25. veebruar 2018, 10:59
mõni sai kommentaare kolmelt ja "votan mis võta annab" riisusja enesimetlust pealekauba , mõne puhul jõuti hädavaevu nimi ära öelda ja seegi algul valesti. Nii hullu teostust poleks oodanud. Olematu kontsert negatiivse boonusena pealekauba. Kersi ütles õigest, " it sektori kiitmisetuhinas oleme ära unustanud selle arendamise" Mis veelgi hullem, kits pandi kärneriks, nagu riigiasjade it sektoriski tavapärane. Sellest No-teatri palkamise, Kersti oma tehtud veast ON, mida järgnevatel aastatel õppida ja mitte kunagi enam mitte korrata.
kohkunud25. veebruar 2018, 11:36
ja selle totaalse jama peale läks 300 tuhat, see on nii arusaamatu.
Kannatuste rada.25. veebruar 2018, 13:45
Vaatasin seda kõrgelt hinnatud etteastet täna tagant järele ja jäin magama vahepeal piiludes, et ehk läheb huvitavamaks? Ei läinud. Kas tõesti inimesed seisid kõik selle aja püstijalu? Presidendi kõne ajal oli näha kokkukukkumisi. Kohutav!
25. veebruar 2018, 16:04
Tegelikult, nagu piltidelt näha, oli võimalik istuda erinevates ruumides, kus igal pool olid ekraanid ja võimalik toimuvat jälgida, aga eks kõik tahtsid ju telepildil olla ja sellepärast seisid tihedalt kobaras ümber presidendi, selle asemel, et minna eemale, kui halb hakkas.
25. veebruar 2018, 16:54
küllap kuuleme hiljem, kes selle taga tegelikult seisis. Ojasoo on häbematu ja kaval. Ta ju nõudis 3 tuhhile lisaks tasuta hotellikohti Tartu hotellidelt. Uskumatu ülbus!!
to /25. veebruar 2018, 16:56
kullakene, ei maksa olla nii naiivne. Kui palju sa neid istekohti kokku lugesid ja kui palju oli külalisi??
25. veebruar 2018, 19:12
Nägin pilti kinosaalist, kus istus ainult üks keskealine paar. Saal oli tühi, ehkki sinna projitseeriti kõik toimuv.
ülbus neh, sest hotellid kuuluvad eestlastest parematele25. veebruar 2018, 23:37
matsidel hotelle pole.
11.3626. veebruar 2018, 09:30
No ei läinud 300 tuhat.Tegelikult ehk 3 tuhat.Ülejäänu läks ikka sinna kuhu miljonitest ka veel vähe oli.
kohkunud 225. veebruar 2018, 13:43
vaatasin algust. Kõik on tore ja ilus, soe ja armas. Vaevu suutsin sel kuul maksud riigile tasuda. Kuradi raskelt tuleb see raha. Palgad on küll makstud aga päris raske on sellegipoolest. Minu jaoks täielik pidu katku ajal.
matsu25. veebruar 2018, 19:13
Kuidas sa vaevu suudad makse tasuda, kui tulumaks on kindel protsent tasust ja miinimum on maksuvaba. Sotsiaalmaksu maksab tööandja sinu eest. Käibemaks ja aktsiis on ostetavate toodete hinna sees.
Räägi nüüd nendest maksudest mida sa vaevalt tasuda suudad?
kohkunud 225. veebruar 2018, 19:33
k.13:43 ON TÖÖANDJA25. veebruar 2018, 23:42
vaevalt matsu seda jagab, aga töövõtjale makstud 1 euro om tööandjale
1,78 eurot vähemalt
aga matsu veab viina,ei temal muuks ole aru vaja
Tööandjal on olemas sots,maksu kohustus -33% ,kohustusliku pensioni kohustus o,8% ,käibemaks 20 % . On veel erisoodustused ,kus tulumaks 25 % ja sellelt sots maks lisaks 33%
sul peas25. veebruar 2018, 16:51
ka pudru ja kapsad. Kust sa võtad seda, ja kuidas sa julged süüdistada presidenti? Minu teada ei valitse Eesti riiki Sultana, kellel on ainuõigus kõigi küsimuste üle otsustada. Sa võiks pigem uurida, kes Presidendi kantseleist ennast Ojasooga sidus või No99 Kantseleile ette söötis?
1500 paari, wow25. veebruar 2018, 10:57
aga kas presidendi paarike vahepeal käsi pesi ? Gripp möllab ja korjab vikatimees teeb praegu usinalt tööd.
25. veebruar 2018, 11:38
Gripp ei ole mustade kätede haigus
tühja sellest - no mis sõna nüüd modele ei sobi, et tuleb muuda kommentaari? muutsin, ikka ei sobi.25. veebruar 2018, 11:43
osa 2: ja siis teised teevad viisakat nägu, et oi kui nunnu, võtsid oma tite kaasa
tühja sellest - no mis sõna nüüd modele ei sobi, et tuleb muuda kommentaari? muutsin, ikka ei sobi.25. veebruar 2018, 11:44
osa 3: ja presidentki otsustab omast arust oma mai.net tõsta ja silitab beebil nende kä.tle.misest rä.pa.ste kätega lausa pead.
25. veebruar 2018, 11:48
Miks sa meie käest küsid? Saada oma küsimus presidendikantseleisse, ehk uurivad välja ja saad oma põletavale küsimusele vastuse ja sellega ka hingerahu tagasi.
to / 14:2525. veebruar 2018, 17:12
ta ei küsi ju midagi ei sinu ega minu käest. 3 kommentaari väga õigustatud, veidi õõvastav ja valus oli vaadata. Kas tõesti ei ole presidendi vastuvõtu protokolli olemas, kuidas keegi võib tulla vastuvõtule? Muidugi, ma saan aru vanemate sõnumist, et näe, meie oleme uhked ja meie järgisime kampaaniat ja presidendi rõhutamist, et lapsed on tähtsad ja et "Maa tuleb täita lastega!" Pigem on mul tunne, et noor ema ei tahtnud kuidagi jätta vahele enese demonstreerimist vastuvõtul, et jääks ikka meelde, mitte ainult tema abikaasa töö ja tegevus. Puhas edevus! Kas järgmisel aastal on juba lapsevankreid saali oodata? Ja ülejärgmisel lemmikloomi?
Keskaegne Rahvaerakond kiidab 25. veebruar 2018, 18:20
Noored emad peavad koos oma lapsega nähtamatud olema ja kodus ennast varjama, et nad jumala eest keskealiste valgete meeste pidu ei rikuks. Äkki teeb laps häält või tahab süüa ja siis musjööde viinavõtmine rikutud.
Veel parem kui naine üldse kodust välja ei roniks, raseda kõht on ka kole vaadata. Fertiilse ea lõppedes on ka parem kodus püsida- ühiskonnale kasutu element ja silmale kole vaadata.
Ainsad, keda ehk näidata kõlbab on 30 a nooremad armukesed, kes ei sigi ja suud lahti ei tee.
pisike laps on siis õige eestalse jaoks lemmikloom 25. veebruar 2018, 23:44
`tänan aususe ja hoolivuse eest.Tänan, Re liige.
mari26. veebruar 2018, 07:21
Minna nii väikese lapsega praeguse gripi ja muude viirusnakkuste hooajal sellise suure rahvamassi hulka on minu arvates lapse suhtes äärmiselt hoolimatu.
to tühja sellest25. veebruar 2018, 13:37
Õhtulehele ei meeldi sõna "sisemine rikkus". See on keelatud! Peab olema väline rikkus!
ammu teada,25. veebruar 2018, 17:13
et õl-i mode on suure kiiksuga.
ja-jah,25. veebruar 2018, 16:58
minu niitis viirus maha tundidega ja kahel tähtsal päeval 23 ja 24-suutsin vaid teki all lamada.
kui ei ole25. veebruar 2018, 17:47
surmatõbi, siis saab ikka Läti viinast abi :).
sool,kulla nuaber,sis25. veebruar 2018, 23:45
lätti viinuskit polegit ?
Kuda sa nönnamoodu ,sa polegit eestlane.
Aga saa terveks.
nojah25. veebruar 2018, 10:56
Aunaste oli teinud kõik, mis vähegi veel teha annab, aga ega suurt enam ei annagi.
no25. veebruar 2018, 11:38
Aunaste tundus intervjuu ajal närviline nagu kass kuumal pliidil, vist kartis Markolt mõnda teravat küsimust.
Tähelepanek25. veebruar 2018, 13:48
Minuarust on ta alati närvile kui teda intervjueeritakse.
küll25. veebruar 2018, 10:45
on hea rahvaraha eest pidu pidada ja esinduskulude eest riideid osta ja katse-eksitus meetodil seadusi vastu võtta,küll rahvas maksab kinni.
optimist25. veebruar 2018, 10:55
aga vähemalt erinevalt mõnest naabrist on sul võimalus valida, kes su raha laristab
10:5526. veebruar 2018, 09:35
No ei ole võimalust valida.Valid uue inimese aga riigipiruka juures istuvad ikka ühed ja samad.
huviline25. veebruar 2018, 10:22
Kas järgmisel aastal ei peaks olema eraldi lastetuba,ka imikutele. Sellises möllus,täiskasvanute shoul lapsed??
AIr25. veebruar 2018, 10:52
Hea, et Te ikka midagi negatiivset leidsite...kindlasti nüüd on tuju parem
Paistab,25. veebruar 2018, 11:21
et seaduste tegijad pole oma seadusi laste kohta läbi lugenud! Või kes need seadused siis tegi ?
nii on25. veebruar 2018, 11:46
piinlik, kui veetakse lapsi kohta, kuhu neid pole kutsutud, erandiks kutse saanud lapsed. mis siis saaks, kui järgmisel korral kõik tassiks oma nii nunnud jõnglased siin kräunuma?
mai25. veebruar 2018, 14:39
kord vihkate naisi, siis jälle lapsi, olete vist koerainimesed
mai, miks25. veebruar 2018, 17:28
koera? Mina olen Kass- inimene ja ei vihka kedagi, aga niivõrd kõrgetasemelisel tseremoonial peaksid olema ranged eetilisel tasandil reeglid- etikett, millest kõik peavad kinni pidama.
Ma kujutan ette, kui näiteks mingi Aafrika riigi naisdelegaat oleks tulnud vastuvõtule, äsjasündinud titt rinnal, oleks kisa taevani. Kas Mailis Repsi juhtunust juba küllalt ei olnud? Pealtnäha kõrgharidusega inimeste ja intelligentsuse vahele olen tavatsenud panna võrdusmärgi, aga siin juba teine näide, et ega haridus veel haritust tähenda. Üks õige eestlane peaks kinni iidsest esivanemate kombest, et oma lapse ligi ei lasta võõraid kolme kuu jooksul, veel hullem -ei tassita teda 1500-pealise rahvamassi hulka. Sõnu ei leia!!
ja milline alatus ja ülbus, VALGEL naisel on laps!25. veebruar 2018, 23:47
siin kommenteerija tegi selgeks, et õige eestlane peab last koduloomaks
to vaataja25. veebruar 2018, 09:54
Laealt näidatud pilt ei pakkunud ju midagi,milleks selliseid vaateid. Kommenteerijad vatrasid ka mõtetult palju!
AIR25. veebruar 2018, 10:53
Ehk leiad ilusas peos ka midagi head...mõtle ja proovi ehk õnnestub. Teeb sinugi päeva paremaks
teostus ei olnud ilus25. veebruar 2018, 11:01
ise võid ju seda kiita, telekast paistis täispraak
ausalt25. veebruar 2018, 11:40
kas olen rumal, kuid see etendus tundus jälle tume ja sünge.
to air25. veebruar 2018, 11:47
hea mõte, leiame kindlasti midagi(gi) head. aga kahjuks oli halba ka ja seda ei pea mitte vaka all hoidma. vot nii lihtne ongi see sinu nõme elukene, pane aga pea liiva alla ja leia ainult midagi head.
jah25. veebruar 2018, 14:07
sul on õigus. Järgmisel aaasral peavad esinema Piip ja Tuut.
just25. veebruar 2018, 14:40
mõni nimetab seda veel kontserdiks
ei sa 25. veebruar 2018, 17:32
ausalt , ei ole sugugi rumal, paljudele tundus nii. Hakitud motiivid, ebameeldivalt suures plaanis, ei jätnud mingit terviklikku meeldivat muljet Eestimaast, see oli justkui vastupidine näide presidendi üli-üli positiivsele kõnele Eestist.
muide jah,25. veebruar 2018, 17:54
see on briljantne soovitus, ehkki mitte sinu satiiriga seotud. Mulle turgatas tänast hommikusaadet vaadates et mitte keegi pole seda tublit paari veel tunnustanud ja vastuvõtule kutsunud!
aru ei saa,25. veebruar 2018, 17:59
mis on õli model viga? Kiitsin väga heade sõnadega Piip ja Tuut tandemi erakordset saavutust eesti teatri ajaloos-20 aasta püsida populaarseina, tehes rõõmu just latele, ja minu kommentaari ei lasta läbi??!! Sõnu ei ole!
selle vastu aitab teid25. veebruar 2018, 23:49
naabritelt veetud alkoholi varud,
aga mis on eestlastel olnud hele ja rõõmus25. veebruar 2018, 23:50
peale naabrite Siberisse kupatamast ,peale riigikassa röövimist ja peale sõimu.
Elus muud rõõmu eriti pole, ainult raskused ja pimedus .
26. veebruar 2018, 01:05
vaataja25. veebruar 2018, 09:41
Paljud paarid jäid õieti nägemata ja ei kuulnudki paljude kohta!
nägin25. veebruar 2018, 09:51
Proua Ergmaa etteastet.
Ergma25. veebruar 2018, 11:09
etteaste oli pehmelt öeldes imelik.
ergma poolt25. veebruar 2018, 11:49
oli lihtsalt reaktsioon, imelik oli presidendi mehe käitumine. daami kätt ei suruta kunagi kõvasti, häbi matsile.
25. veebruar 2018, 12:40
Sinu käsi sai haiget, haritud inimene?
25. veebruar 2018, 14:11
Teab, teab, valvekommentaator teab alati kõike.
eks andnud siis vasaku jalaga25. veebruar 2018, 23:53
üks mehine paremsirge,
Ergma käes närvipõletik vanast ajast,sellest ajast ,kui ta tennist möngis,
Nii on ta ise öelnud,.
mul pole25. veebruar 2018, 10:37
midagi rahvariiete vastu, kuid president oleks võinud sel aasta ikka kaunist kleiti kanda, jääb mulje nagu rõhutaks ta oma eestlust, küll odavlennuga, odavate ööbimistega--lihtsa elu Kersti.
kas ekrepubekal jälle maa külmand või k ä r s s kä r na s s...või mõlemad?25. veebruar 2018, 11:08
Oleks meie Vabariigi presidendil olnud uhke ja kaunis ballikleit seljas nagu kunagisel esileedil Evelinil, siis oleks sinu ja sinusuguste kisa kohe taevani, nagu see ju Evelini puhul toimus.
25. veebruar 2018, 12:41
Kust25. veebruar 2018, 16:08
Otsast ta eestlust rõhutas? Oli ta ju Läti värvides...
soo, kas Pluuto ,Mars, Jupiter, Uraan ,Päike ja Kuu peavad teie käsklusi täitma25. veebruar 2018, 23:56
saksa täpsusega või vene kombe kohaselt.
Miks president ei tohi kanda enda poolt esindatava maa rõivast ?
vaataja25. veebruar 2018, 09:39
Oli ju ülekanne ja reporterite töö niru!!
vaatlesin25. veebruar 2018, 09:39
Rohkem edasi ei suutnud kätlejaid ja nendest ülesvõtteid lehitseda, Kallas ja Rõivas kui möödusid, siis tekkis küsimus, miks selline üleolev irve või õigemini grimass moodustub nende naeratusest?
25. veebruar 2018, 09:58
Minul tekkib küsimus, miks peab inimene juba hommikul üleolevalt õel olema?
25. veebruar 2018, 12:43
ega nad ka siiski, kui tervis tuksis, veel vaiki, siis hakkab eesti arstiabi kirumine.
Vaatleja25. veebruar 2018, 14:12
Ma pole palgaline ekrelane, kallis mööda panid! Ja sellest närvesöövast vaesust taluvast (töötasu 328€ neto) põgenemine, ravib mind nüüd Soome ravikindlustus.
Vaatlen veel25. veebruar 2018, 14:36
Ja ongi vahelt kustutatud mind solvav kommentaar, kus mind palkamiseks ekrelaseks nimetati.
25. veebruar 2018, 16:16
Siis hästi ju või milles probleem.
25. veebruar 2018, 16:32
Teil vist king pigistab? Järgmine paar ostke number suuremad!
vaataja25. veebruar 2018, 09:38
,,Suur,, ÕL! Mida ma valesti kirjutasin et kustutate??
vaataja25. veebruar 2018, 09:36
ain25. veebruar 2018, 09:11
millal saame lahti neist kommunistidest-okupantide käsilastest??? nüüd jällegi on nad aupaistel!!kaua vöib???
ätt.25. veebruar 2018, 09:28
Kellest lahti saada?Selle peoga tunnistame järjepidevust 1918-2018.st.siia hulka kuuluvad ka ENSV aastad.Seega sellel ajal siia kolinud on võrdväärsed Eestimaalased.
ega ikka25. veebruar 2018, 09:43
ole küll. kui sa küla-kõutsi ära värvid. ei ole ta veel sellest sebra. ära laku peed. ole MEES. ära ole allaheitlik peelakkuja.
võrdväärsed "Eestimaalased"?25. veebruar 2018, 11:10
Kohe peale EESTI VABARIIGI TAASISESEISVUMIST oleks tulnud rakendada Genfi konventsiooni artiklit 49, mille järgi peavad okupeeritud territooriumitele üle viidud võõrriigi okupantidest tsiviilisikud lahkuma, kui okupatsioon lõpeb.
Kuna taasiseseisvunud Eesti Vabariigi esimeses valitsuses olid enamuses ENSV endised Toompea kommunistid, kes Laari vastuseisust hoolimata, nii seda vene tsiviilokupantide väljasaatmist Eesti NSV endiste kommunistide ja Kremli käsul igat moodi ära hoiti.
Ja nii seda venelaste väljasaatmist Eestist muidugi ei toimunudki.
Mis probleemid ja jamad meil venelastega siin kogu aeg on toimunud ja toimub, seda teab, kogeb ja näeb meist igaüks. - vene intrid Toompeal, pronksöö, eestikeelsest õppest keeldumised, venemeelsed ja venekeelsed riigikogus ja ka nüüd veel valitsuses, mille tagajärjel toimub järjekindel venestamispoliitika ja õõnestustöö jne.
Eestis elavates venelaste kriminaalsusest ei tasu rääkima hakatagi, see on lausa kõrgtippudes juba.
25. veebruar 2018, 12:10
Need nn võrdväärsed eestimaalased oleksid esimesed, kes Krimmi venelaste eeskujul püssitorud elukohajärgse õigusriigi ja rahva vastu pööraksid ja punaste nelkidega vene vägedele vastu jookseksid, ...ja seda juhul kui midagi Krimmi taolist peaks Eestis juhtuma.
TO: Ain Rumal25. veebruar 2018, 09:48
ma olen ja runmalaks jään...
25. veebruar 2018, 12:05
kas25. veebruar 2018, 14:11
kas oma vanematest, vanavanematest oled juba lahti saanud?
25. veebruar 2018, 18:25
viha-ja vaenuõhutavast kommunist-marksist-leninist-propagandistist on tõesti vaja lahti saada
i25. veebruar 2018, 09:10
Ieva Ilves kaunis nagu alati. ka tema kleit. Kontserdist jäi meelde šamaani raju tants ümber tule. Üleüldised kallistused jäid lahjaks ilma suudlusteta, musitama oleks pidanud ka.
AIR25. veebruar 2018, 10:56
Ieva oli tõesti väga kaunis oma imelises kleidis. Ta on alati väga stiilne olnud
jah25. veebruar 2018, 13:25
Ieva Ilves oli tõesti kena, õigupoolest on ta seda alati. Presidendi riietus oli samuti nägus, kuigi tema võiks ei tea mis uhke ballikleidi selga panna, hea figuur lubaks kõike. Triibuseelik on ikka ilus. Ainult juuksed võiks uuesti pikemaks kasvatada. Ka Helle Meri oli tavapäraselt elegantne. Kontserdi kohta ei ütle midagi head, ei olnud ju kontsert.
ämber ämber ja veelkord ämber25. veebruar 2018, 08:53
see ülikiidetud ülesehhitus oli hullem kui hull. Kätlejaid kommenteeriti topelt või ei kommenteeritud üldse, mõni jäi kaadrisse, mõni peaaegu et mitte ja KOGU see n.n kontsert oli nagu segipekstud tareke , kus katkisemad ja vähemkatkisemad asjad põrandatel laiali ja auklikest seintest naaberkorterite ebavajalikud lalinad ja mulinad läbi kostusid.
pluss25. veebruar 2018, 09:02
ainus pluss oli presidendi kõne,kus ta mainis ära et it sektori kiitmise- tuhinas oleme ära unustanud selle arendamise ja presidendipere ise jättis ka VÄGA HEA mullje aga koku korraldamine ja logistika logises lausa igast otsast !
to pluss25. veebruar 2018, 09:32
Kas see oli ka pluss,et üks härra sel kokku kukkus?President ei teinud teist nägugi kuigi pidi nägema mis saalis juhtus.Mis temal inimestest.
ja 25. veebruar 2018, 10:55
mida siis president sinu arvates oleks pidanud tegema? jooksma esmaabi andma? seal oli kindlasti palju lähemalinimesi abistamas ja oletan, et selliste ürituste puhul on ka Eestis meedikud läheduses, et vajadusel kiirelt abi osutada.
aga26. veebruar 2018, 12:17
ta tegi ju teist nägu, kui märkas, mis juhtus. Kõnes tekkis väikse paus ja vaatas juhtunut üpris tõsisel ilmel. Mida muud ta seal teha olekski saanud.Kummaline oleks olnud kui ta oleks kätega vehkima ja appi karjuma hakanud. Pealegi oli näha, et kokkukukkunut juba abistati.
Pang25. veebruar 2018, 09:50
topelt ei kommenteeritudküll kedagi, lihtsalt levi oli halb, häält ei saadud reguleerida, topelt nimi oli otsesest ja kaudsest kajast
ämber25. veebruar 2018, 10:19
lihtsalt segas, et Anu ja Margus rääkisid teineteisele peale, nii oligi heeroldi hääl ja siis kaks kommentaatorit teineteise võidu rääkimas. Ja telepilt oli töesti kuidagi valest suunast, kätlejaid nägi rohkem selja tagant.
Aitaks25. veebruar 2018, 10:43
sellest, kui heerold tutvustab. Väga häiriv on kommentaatorite ülerääkimine ja veel kiirustades. Korralduslik pool tuleks enne ikka väga läbi mõelda. Pärast intervjuude lõppu oli samuti taustaks kuulda vada, mis häiris.
Just nii!25. veebruar 2018, 13:58
Mäletan, et eelmine aasta oli sama lugu, me ei olnud rahul, et miks teist korda veel üle korratakse. Oleks aidanud heeroldi tutvustusest küll!
ekremode25. veebruar 2018, 11:20
08:53 kommentaaris on sõnad ämber-3korda veel, hull ja hullem ja lailnad ja mulinad, aga kui mina neid samu sõnu kasutan, siis virutate siia ette #Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!".
ekrelastest 25. veebruar 2018, 17:58
vihakülvavatel ja sõimajatel ON JUBA suurel hulgal IP-d kinni pandud.
Sõimajate kritiseerijatega pole seda vaja teha.
Varsti suletakse ka ÕL anonüümne kommentaarium,
siis on need ekre trollid kõik ilma tööta ja oma rubladest ilma nagu p e n i d pehmest leivast!
17:587 / foobiate all kannataja26. veebruar 2018, 09:48
Jumala eest, sa oled hull, mis hull.Mis tõbe sina küll põed, aru ma ei saa?
26. veebruar 2018, 12:39
tõde on ju nii valus lugeda, eks ju, estofoob?!
25. veebruar 2018, 08:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
telekast25. veebruar 2018, 08:54
Milline oli peoperemehe andunud pilk mõne saadikuga käteldes. Lihtsalt vapustavalt armas.
vanaema25. veebruar 2018, 08:42
Ilus oli vaadata rahvariideis daame.Kuid enne,kui nad otsustavad sellise valiku teha,peaksid endale selgeks tegema ka tanude ja muude peakadete kandmise.Mõnel daamil oli tanu lükatud kuklasse.Võrust pärit tantsumemm Kai Leete tegi selle alati oma tantsijatele selgeks.Tema ütles alati,et rahvariideid tuleb austada,mitte lörtsida.Nii et armsad daamid,uurige ikka enne järgi ja siis kui kõik selge võite minna rahvariietega.
to vanaema25. veebruar 2018, 09:34
Miks pidi nende rahvariietega minema muuseumi?Ja teiseks kui naine kannab rahvarõivaid siis peaks seda tegema ka mees.Aga mehed nagu polegi eestlased.
...........25. veebruar 2018, 10:00
Miks siis muuseumis ei või rahvariideid kanda.Ja kui kannad rahvariiet,siis kõik olgu õigesti ka sätitud.Peakatted on abielunaisel ja neidudel erinevad.
Just 25. veebruar 2018, 10:45
muuseum oligi see koht, kuhu rahvariietega sobis väga minna. Kahjuks jah, mõnede naiste puhul häiris väga pooliku komplekti kandmine ja tanu puudumine.
...25. veebruar 2018, 14:20
kahju, et nõutakse rahvariiete juures ülimat komplekti. Aeg on edasi läinud, imeilusad seelikud, pluusid on omal kohal ka ilma põlle ja tanuta. Üks asi on esineda täpse rashvariide komplektiga, hoopis teine asi peaks olema rohkem vabadust peol või igapäevases kandmises mis ainult asja ära ei riku.
25. veebruar 2018, 16:47
Teate, ikka polnud see pidu õige koht rahvariiete kandmiseks. Ma küll ei alaväärista rahvariideid, kuid aastapäeva vastuvõtt eeldaks siiski pidulikku kleiti ja meestelt ka vähemalt ülikonda. Vähemalt presidentinna võinuks kleidis olla.
Kurvaks teeb minu süda25. veebruar 2018, 08:28
Mis meist saab? Mist meie elust tulevik? Kas selline ongi meie Eesti? Ei ühtegi tegu ega nägu!
kui Rail Baltika valmis saab 25. veebruar 2018, 09:32
siis on ka tegu ette näidata.
taevake 08.2825. veebruar 2018, 10:29
mis oli nende nägudel viga, kenad inimesed, ainult et keegi oli 12- päevase lapsega vastuvõtul oliküll jube, gripi ajastul, pisikud lendavad.
see ju üks hansodest25. veebruar 2018, 11:55
nende puhul on edevus ju firmamärk, ikka vaja oma titte tulla näitama ja võltskiitust saada
hhh25. veebruar 2018, 14:21
sellest pole viga, arstiabi on meil kõrgel tasemel ja vaktsineerida tuleb kõik.
25. veebruar 2018, 08:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
AIR25. veebruar 2018, 10:58
Kuidas saab üks inimene nii kuri olla...
k25. veebruar 2018, 11:01
oh, seda kadedust küll. Aasta ema näiteks on sinu arust näiteks saastakari???
25. veebruar 2018, 07:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To saarlane25. veebruar 2018, 09:38
Seda võiks öelda eestlaste kohta.Samas ei tohiks nii nimetada välisriikide esindajaid .Ja kui ma vaatasin selle presidentinna riideid siis oleks külalised võinud vabalt minna teksadega.
To: to saarlane 09: 3825. veebruar 2018, 09:52
ega vanas elas enam ei õpi, mis on ilus..
Väga tasemel riietus oli neil.
to 09:3825. veebruar 2018, 10:47
Oled midagi rahvariietest kuulnud? vaevalt kui nii rumala kommentaari kirjutasid.
K25. veebruar 2018, 07:49
Ajaloost teame et kui Napoleonil ressursid läbi said hakkas ta armeele autasusid jagama, Meie eliiti vaadates toimub sama meie riigis.Vaadake neid uhkeid medaleid.
eemalt25. veebruar 2018, 08:03
Elu kulgeb nagu muinasjutus. President on isik, kes on oma omadustelt püramiidi tipus, käinud läbi tee Jumala juurde ja sellega saavutanud au ja hiilguse. Ta on nagu reedeses Sirbis kirjutatud, et elav surnu- surnud ristil... Nänni jagatakse neile, kes on sellel teel saavutanud kõrgemaid eesmärke....See kõik on kajastatud ka riigi sümboolikas. Meil toimub nagu mingi kammajaa ja kirsadega vastuvõttudel tatsamine.
kippar25. veebruar 2018, 07:49
Taukar, Padar, Avandi, Vaarikud jne. Kas see on kojanarride väljanäitus? Kas mõni läks kaubaks ka?
P25. veebruar 2018, 07:39
Õnnitlevad ja imetlevad iseennast.
Ants25. veebruar 2018, 07:38
P K25. veebruar 2018, 07:33
Keegi kirjutas siin et ilusad ja edukad,jah on küll ilusad aga edukad on nad teiste kukil sõitmises.
sama demokraatia mis venemaal25. veebruar 2018, 07:23
Ülemakstud seltskond, millegipärast need "demokraadid" keegi keskmist palka ei saa.
Meil vaadake on puhtalt juhus, et teatud kiht ka riigiasutustes teenib 3-10 keskmist palka.
P25. veebruar 2018, 06:50
Mõni aastake veel ja seltsimeestel pole enam kuhu ordeneid riputada sest neid jaotatakse nagu külvikuga.Enamus meenutab mulle 1 mai paraadi 80 aastal.
25. veebruar 2018, 06:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no kuulge25. veebruar 2018, 07:44
Kuidas te aru ei saa - raha on riigis vaid piiratud hulgal ja selleks, et väike seltskond saaks 24h pidu pidada peab enamus sente lugema, raha ei jätku kõigile hea elu loomiseks.
Mõelge kui piinlik oleks, kui meie ülikud elaksid mustamäel ja sõidaks ühistranspordiga ja vaataksid Maxima sooduslehte.. Kui meie rikastelt küsida siis on ühene vastus, et raha neid ei huvita ja eestlane on ju loomult aus.
Jaanika25. veebruar 2018, 02:52
Südantsoojendav on näha edukaid ja jõukaid inimesi,ehk siis-normaalseid inimesi. Meedias enam muud ei olegi, kui eksponeeritakse kehvikuid, vallasante ja muidu põlastusväärset rahvarämpsu, vähe sellest- neist tehakse lausa kangelased,olgugi et nad on äärmiselt häbiväärsed. Vaene olla ON häbiasi, ja seda pole vaja eksponeerida. Rikkad inimesed on siiski need ÕIGED inimesed, mina isiklikult ei suhtle üldse vaestega,ei aita neid ega ei tee neist väljagi! Mitte,et ma lausa sülgaks nende peale,kui nad rentslis vedelevad (kuigi on kiusatus),aga lähen ringiga mööda.. Nad on tegelikult naeruväärsed, need vaesed.
25. veebruar 2018, 04:53
Küll on vaimukas, jah?
jaanikale25. veebruar 2018, 11:57
to 06:2125. veebruar 2018, 10:03
Kellega sa räägid? On sul peas ikka kõik korras?
niion25. veebruar 2018, 07:25
kuid ilma naeruväärsuseta poleks normaalsust...
väga mõistuspärane hinnang elule onsee armastus.
Mjah25. veebruar 2018, 07:37
Pooled olid abikaasadega ja pooled jälle "abikaasadega", mõnel mehel lausa iga aasta uus "abikaasa".
karma25. veebruar 2018, 08:07
Kas as toesti arvad ,et sa nende sonade eest elult vastu lougu ei SAA?ikka saad.
muide25. veebruar 2018, 11:57
karmat pole olemas. seega seda ei tasu ka karta.
25. veebruar 2018, 15:05
karma on täiesti olemas ja järgmised 5 aastat saavad kõigile väga rasked olema
tean seda25. veebruar 2018, 09:40
minu vanaema kordas minule sageli - vaeste inimestega ümberkäimine on poiss rangelt keelatud.
to Jaanika25. veebruar 2018, 11:03
Inimeste ego vajab välist rikkust.
25. veebruar 2018, 11:04
sest sellega nad püüavad peita s.i.s.e.m.i.s.t . vaesust.
25. veebruar 2018, 11:04
sõna "sisemine" on Õhtulehes keelatud sõna.
26. veebruar 2018, 11:59
Tühi töö.25. veebruar 2018, 11:54
See rahvarämps ei saa ju kirjutatust arugi. On aru saada, et oled isegi arvestanud sellega, et liiga peenest tekstist ei pruugita aru saada, pole ka ilmsest liialdamisest abi olnud.
Nii25. veebruar 2018, 02:08
Palju kurjust , äkki oli vene aeg ikke parem?!??
Tavalised25. veebruar 2018, 00:47
Igasugused sinna kohale kutsutud, kes veel edvistavad ka. Ega seal olemine sinust veel sellist kuulsust ei tee, keda lapsed kunagi ajalootunnis õpivad!
Ajast ja arust!25. veebruar 2018, 00:14
Need ordenid tsiviilisikute rinnas on ajast ja arust! Neid saagu ikka sõjaväelased ja sõjaveteranid!
//25. veebruar 2018, 07:27
Neid nato lipu all kriisikolletes suure palga teenijaid ei maksa küll sõjaväelasteks nimetada, suure riskiga raha teenimine.
issand 25. veebruar 2018, 10:33
kui palju õelust, aga eks oligi arvata, mõned saavad oma kibestumise ja alaväärsustunde sõimusõnadesse panna.
vaataja24. veebruar 2018, 23:41
Ieva Ilvesel väga ilus kleit
haallelluuja24. veebruar 2018, 23:40
Appikene, üks titemamma oli 23.30 vastsündinuga 1500 inimesega rahvamassis....gripi ajal ja südaöösel....
Pahane doktor24. veebruar 2018, 23:43
Arstina on see taunitav, aga kui inimesed tahavad oma edevust välja näidata, siis see on nende valik ja ka vastutus!
See24. veebruar 2018, 23:50
... oli tõesti karm oma vastsündinud imiku suhtes. Kas tõesti on isekus nii suur?
25. veebruar 2018, 00:07
hanso ju , õde tal oma loomakarja ja isata lastega saaremaal
tiia25. veebruar 2018, 09:48
lahe25. veebruar 2018, 16:51
eriti lahe on ju see, et 100 aastaga pole suudetud mitte ühtegi eesti erakonda parlamenti hääletada
ehk25. veebruar 2018, 08:49
ei jöudnud lapehoidjat palgata? Öötöö on ju kallis.
lea25. veebruar 2018, 09:49
Lastehoidja pidi ikka kodus olema, neil 3 last kodus, päris võikesed .
23:4025. veebruar 2018, 09:41
Tõesti haige värk.Kus lastekaitsjad on?
24. veebruar 2018, 23:31
Oleks võinud rinnahoidja selga panna, vist ei kuulu rahvariiete juurde.
24. veebruar 2018, 23:29
Kõik seal kohal: sulid ja vargad, naisteahistajad, naisepeksajd jne.
Mõistus, tule koju24. veebruar 2018, 23:23
Tulla vastuvõtule alles sündinud imikuga - tule taevas appi!
///24. veebruar 2018, 23:20
Kes siseminister Anveltil silma siniseks lõi!!!
tont25. veebruar 2018, 09:20
juuatäis peaga kukkus?
aaa25. veebruar 2018, 12:01
siis kui mööda tube tormas ja otsis, et kes suure summa sularaha ära varastas? jälle?
Oli vast päev!24. veebruar 2018, 23:17
Alkoholilembesed Lätis, sallimatud tõrvikuteparaadil ning saksad ja väljavalitud ballisaalis.
eestlane24. veebruar 2018, 23:24
Kohale on kutsutud Wabariigi KOOREKIHT.
25. veebruar 2018, 09:37
mis koorekiht? seal oli ikka igausuguseid
ja siis?24. veebruar 2018, 23:25
23:1725. veebruar 2018, 09:45
Kas sa nägid Lätis mõnda eestlast viinapudel peos?Küll aga võis näha õhtul külluses neid klaasikummutajaid.Pärast tehti ruum ka pimedaks,et rahvas ei näeks palju neid trimpajaid seal on.
lätis ja rongkäigul olnu25. veebruar 2018, 12:03
alkoholilembeline meie pere kohe kindlasti ei ole. ja sallimatu on ka vale, lihtsalt islamipedofiilid ärgu inimeste sekka ronigu, püsigu omal maal oma keskaegsete väqivaldsete kommetega.
24. veebruar 2018, 23:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nõus25. veebruar 2018, 12:04
tunnen inimlikult kerstile kaasa selles osas. ilmselt tal täna käsi ei liigu. aga polnud vaja nii suurt hulka kokku kutsuda.
vitskult26. veebruar 2018, 11:36
tollerant võiks seepeale parem proovida, kuimitu tonni kaupu üks poekassiir peab vahetuse jooksul, mitte paar tunnikest, ühelt lindilt teisele läbi kassa tõstma
lahe24. veebruar 2018, 23:03
Vaata kõrvalt ,mingi nurga alt,oleks presidendi kõrval putin..
Iran.24. veebruar 2018, 22:58
Miks ei kätelnud See mees, kas sellepärast et naine on president? Mehega kätles, imelik....
Miks24. veebruar 2018, 22:55
Miks on uudise peamiseks pildiks eelmise presidendi pilt??
25. veebruar 2018, 09:27
... pitsisest kõhukesest?
24. veebruar 2018, 22:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
24. veebruar 2018, 22:39
24. veebruar 2018, 23:10
jah aga mis "mailing" on?
25. veebruar 2018, 05:01
Tõesti? Kas sa näed!
Vägevat saluuti ka ! ( Läti 99 )24. veebruar 2018, 22:32
18 November the Latvian Independence Day ...
Lätti!24. veebruar 2018, 23:26
Kilpkonn asus teele...
Zz24. veebruar 2018, 22:21
Krossi naisel oli ilus kleit muideks
muideks24. veebruar 2018, 23:27
Niion,25. veebruar 2018, 00:47
Purga kleit oli üks jubedamaid.
Mjah25. veebruar 2018, 07:48
Mulle meeldis ahjualuste punapea kleit samuti, kahjuks ei saanud pikemalt silmitseda, sest kaameramees nagu ehmatas ja keeras pildi ära.
26. veebruar 2018, 12:03
to zz25. veebruar 2018, 12:06
see oli iroonia, eks? no jube kleit oli. nagu pallingul ja saagimil ja purgal ja loonel.
24. veebruar 2018, 22:16
Suht kummaline tava. Paljud eestlased ei pese käsi, nüüd siis käperdavad üksteist suu kõrvuni.
l i b l e24. veebruar 2018, 23:08
Kes sa oled?Mul oli ka Belgias, algul nagu vähe imelik kui kõik tööpäeva algul üksteist musutama kukkusid.
lugeja24. veebruar 2018, 22:10
Ieva Ilvesel õhtu kauneim kleit
Igatahes tore24. veebruar 2018, 22:06
et igatsugu tühikargajate, lõualaksutajate, parasiitide kõrval käples presidendipaar ka Eesti rahvuskangelaste-Tammiste ja Tomsoniga.
Respecto Kersti ja Renee.
kus on24. veebruar 2018, 22:02
24. veebruar 2018, 22:40
to, kus on25. veebruar 2018, 09:30
hr. Rüütel nägi väga hea välja, aga hääl oli nõrk ning hädine- nagu teine inimene kohe
no aga25. veebruar 2018, 12:09
vaata kuidas ise 90selt oled, kui sinna välja üldse vead.
otu25. veebruar 2018, 18:08
ETV - kas raha ikka vähe ?24. veebruar 2018, 21:59
10 sekundit kordades suurema tõrvikurongkäigu jaoks ja suurem osa sõitis Alko 1000 -st mööda teise poe ette -kogu uudis -ei sõnagi , kes ja miks
aga25. veebruar 2018, 08:51
See ei ole narrus, et meil elektri aktsiis on kordades suurem kui teistes EL maades. Autokütuse oma samuti. Energiamahukatele ettevõtetele hakatakse tegema erandeid, kuna need ei ole enam maailmas tänu energia kõrgetele aktsiisidele konkurentsivõimelised. See ei ole üldse narrus!
miks 24. veebruar 2018, 21:57
ar24. veebruar 2018, 21:57
kus on president lennu taadu oli ainus mees!!!
25. veebruar 2018, 10:05
kgb25. veebruar 2018, 12:09
kgblane oli ainus mees? nunuh.
24. veebruar 2018, 21:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
....24. veebruar 2018, 22:14
sama siin. Ja kas peegeldab valgus sellel hõbedasel pitsilisel eriliselt, või on taas kakuke kasvamas (või siis lihtsalt hea elu peal ümar, me ju peame neid vägagi priskelt üleval, koos nende alaealiste lastega...).
22:14-le24. veebruar 2018, 23:29
Kellel, Kristiina Ehinil või? (kleidist ja kakukesest)
elektritsaabtasutablogspotcom25. veebruar 2018, 01:05
Lugupeetud eestlased ja meie satelliidid. 100 aastat tagasi me astusime suure sammu vabaduse poole, meie majandus ja kultuur hakkasid arenema kiiresti,meil oli palju vabrikuid,talud arenesid,elati maal looduse keskel tervislikku eluviisi,riigis elu korraldati yhistuliselt,elati yhistulist eluviisi ja see oli ja on majanduse ja kultuuri parim kooslus. Mis on vabadus ? Vabadus on see kui eestlane saab elada looduse keskel ja ei pea tundma peale sunnitud pseudo majanduslikke muresid. Ei pea maksma obrokit Venemaale ja andamit juutide pankadele,ning rahvusvahelistele korporatsioonidele. Muutkem autod, traktorid,rekkad,bussid naftabojaaride sunnist vabaks,bensiini ja diisli asemel valagem paaki vett. Boikoteerigem Eesti Energiat mis varastab meie raha elektriarvete kaudu,muutkem majad plussenergia majadeks. Pangem vangi maksumaksjate raha vargad kes kandivad seda Kreeka kaudu eraarvetele igakuiselt 160 miljonit eurot. Moodustagem yhistuid robotite ostmiseks ja ekspluateerimiseks sest ainult lollid orjavad teisi inimesi... Eesti vabaks !