Suhted

Kuidas leida seda üht ja ainust ning kas ta üldse ongi olemas?

„Mitut konna ma pean veel suudlema, et lõpuks oma prints leida?“ (85)

LISA KOMMENTAAR

Teisitimotleja2. veebruar 2018, 06:40
Ega neid printsessegi kuskilt võtta ei ole. Lopuks pead ikka mõne nõiaga leppima.
Imelik1. veebruar 2018, 22:45
Suudle prantslast siis.
Kõigepealt tuleb...1. veebruar 2018, 11:17
Endal printsessiks saada ja alles siis printsi ootama hakata!
matsu28. jaanuar 2018, 18:22
ja mitut ma pean veel panema, et mõista kui mõttetu see kõik on...
üks hullem kui teine või vastupidi
Kõigepealt...27. jaanuar 2018, 20:24
...tuleks endale selgeks teha, et mida ja keda otsitakse. Suhtesse ei maksa tormata uisapäisa. Mitut rauda tules hoida on mõistlik - vaadata, valida ja mõõta. Tänapäeval ei pea selle jaoks esialgu kodust isegi mitte välja minema. Armastuse ja kaaslase võib leida võrgust ning see on täiesti normaalne. Sealt otsivad kaaslast ka su üksik naabrinaine ja kolleeg. See ei ole häbiväärne, see on nagu diskolt kaaslase valimine. Eelmise aasta lõpus ilmus selle kohta ka üks väga tore raamat, mille sisu saab osaliselt siit lugeda: https://www.rahvaraamat.ee/p/armastus-ekraani-tagant-kaaslane-v%C3%B5rgust/1018262/et?isbn=978994988....
28. jaanuar 2018, 03:41
Milleks üldse kokku kolida, netis saab armastada
ja netist28. jaanuar 2018, 15:32
ei saa ka paha haigust.
kui kokku saad, 30. jaanuar 2018, 20:01
Äkki peaks27. jaanuar 2018, 19:52
neid konni sööma?
Või vähemalt limpsima, saaks mõistuse pee..st pähe?
Parem on, kui napakad blondiinid üksi on, jääb mõne meesterahva närvikava rikkumata!
Totu Cool28. jaanuar 2018, 09:08
Printsessil tuleb kõigepealt peeglisse vaadata. Aga sellega läheb nagu ikka: "peeglike-peeglike seina peal! Kes on kõige-kõige ilma peal)?
Väike soovitus27. jaanuar 2018, 18:33
Konna asemel võiks proovida mõnikord ka ühesilmalist madu suudelda.
Heh27. jaanuar 2018, 19:27
Või meest, kaua sa ikka muinasjuttu ootad.
Siin see jama ongi.27. jaanuar 2018, 16:42
Seni, kuni naised "teavad", tahavad", "oskavad" kõike. Ainult unustavad naised olla, jäävadki konni suudlema.
Njah27. jaanuar 2018, 16:24
Ühes Eesti filmis räägiti kilomeetrite imemisest.
Mõni on ühe27. jaanuar 2018, 19:00
kilomeetrigagi hakkama saanud. Ainult, et imema pidi tuhat korda.
jäädki suudlema27. jaanuar 2018, 14:38
sest kõik me oleme ühesugused, nii mehed kui naised.
Ajuländ27. jaanuar 2018, 14:15
Aga miks proovitakse ainult konnadega? Näiteks Ojuland suudleb siiani kägu ja on rahul.
tuleb27. jaanuar 2018, 14:13
ikka terve lombitäis ette võtta, ühe vast ikka leiab.
Teadagi27. jaanuar 2018, 13:15
Liiga palude konnade suudlemine peletabki printsid eemale. Printsid ei otsi printsessi nende konnasuudlejate seast.
Tumba28. jaanuar 2018, 21:50
Vahest on kirjutaja ise konn...
Laif27. jaanuar 2018, 13:08
Ela oma elu enda jaoks mitte mehe, kui sa muutud paabiliseks klammerdujaks siis jäädki konni suudlema mõistusega mees jookseb nii kiiresti kui suudab, kuigi tinder täis suudeldavaid konni, armastus tekib siis kui tekib ja kui ei siis sul seda juba olnud ka. Nüüd meigi pane kenad riided helista sõbrannale ja mine välja. Mina nautisin täiel rinnal vallalisust kuni mu prints akna alla sõitis.ja pole ka kunagi kedagi otsinunud 1 suhe eelnevalt luhtus minu algatusel sest mees oli liiga laisk.
lol27. jaanuar 2018, 12:59
võib-olla suudled valest otsast?
27. jaanuar 2018, 13:34
Võibolla suudleja ise ei ole päris õige printsess.
vat minuga vist sama viga ,27. jaanuar 2018, 14:55
proovin järgmisega teisiti :D
nii kaua kui vaja27. jaanuar 2018, 12:38
sa saad seda, mis sa oled ... kui sa ise ei ole printsess, siis suudle neid konni palju tahad ... printsiks nad ikka ei muutu.
Sina ise lood enda maailma ja kui oled printsess - tuleb su ellu ka prints. Oled konn - oled ka ümbritsetud teistest konnadest. Ära vaata peeglis vaid oma materiaalset olukorda vaid ka vaimset ja hingelist.
Kribu27. jaanuar 2018, 12:24
Ja lisan veel, et see prints võib tõesti ollagi lihtne ja töökas mees ilma miljoniteta tagataskus. Minu jaoks on see metafoor "prints" lihtsalt äratundmiseffekt, mis tekib selle õige inimesega.
27. jaanuar 2018, 13:35
Noh kes siin rahast on rääkinud, printsi raha on ainult boonuseks
arvamus27. jaanuar 2018, 12:24
Kui printsess on ise krokodill, siis konnad printsiks ei muutu.
27. jaanuar 2018, 12:20
haaa kuid printsees tahab pirintsi leita siis ta krokodili sudlema
Kribu27. jaanuar 2018, 12:20
Miks nii kurjad ja kibestunud kommentaarid? Kas pole ka siit valdav enamus veel oma printsi/printsessi leidnud? Ju vist, sest õnnelikul inimesel ei oleks vajadust ega aegagi teisi pilgata. Armastust tähti ja kuud Teile kõigile! :D
Kuldkalake27. jaanuar 2018, 13:40
Lihtsalt liiga kõrge Ego, nii nad elu lõpuni otsivad ja ei leia, katkine küna on elu lõpusirgel nendele seltsiks
mai28. jaanuar 2018, 16:30
need endaarvates"õnnelikud", kellel elus kõik tundub korras olema, ongi kõige õelamad inimesed
27. jaanuar 2018, 11:31
Muinasjutus suudles pristsess konna, kes osutus juhumisi nõiutud printsiks. Odav karjaplika, kes kõik konnad valimata läbi suudleb... ette juba teada, läheb ikka nagu alati.
Prints tahab enda kõrvale printsessi!27. jaanuar 2018, 11:26
Pole mõtet loota, et olen lihtne, ärakasutatud ja üleparda heidetud ja siis tuleb prints - haljal oksal, rikas, uhke maja omanik, kel raha jalaga segada ja siis päästab korduvalt ärakasutatu. Ei, sellist printsi ei ole olemas. Sellised printsid tahavad printsesse, selline prints kui tahab, ostab oktsionilt süütu printsessi mitte ei võta kusagilt kellegi poolt äraaetut. Ka ei taha prints varasemat pagasit, selle olemasolus tuleb süüdistada ennast, et ei valinud hoolikamalt ja printsi ootamine tuleb lõpetada, elada lihtsa inimese moodi.
Kuipalju on neid printsesse? Kasvõi ütleme 25 eluaastaks - palju on neid printsesse? Juba 20 on enamusosa end ise taandanud lehtsabadeks, muidugi on ka neid printse vähe selles vanuses aga mina olen märganud, et printsid kes ei ole olnud lehtsabad, nendekohta pigem leidub halvustavaid sõnu, et nad justkui ei ole mehed jne. Siiski on ka sellistel printsidel oma kindlad põhimõtted miks nad just nii elavad ja mõtlevad. Tänapäeval mõtleb iga üksikema, et ta väärib printsi - huvitav, et sellele siis ei mõtelnud kui peale klubiõhtut endale sisse lasi sõita? Kas sellisel on printsi vaja selleks, et siis printsile etteheiteid teha,e t näe, polegi prints kuna voodis ei ole hea (kuigi inimesena võibolla on väga hea) ja seetõttu on "lahku kasvatud", või tuuakse argumendiks, et Jüri tegi seda selles poosis ja Jaan tegi selles aga näe, sina oled igav. No prints tahab enda kõrvale printsessi, mitte lõbutüdrukut.
Marta27. jaanuar 2018, 12:40
Kõigepealt - inimene (naine) ei ole mingi asi, mida saab ärakasutada. Ka prints Harry kihlatu on olnud juba varem abielus.
Kelle hinnangul on prints Harry "üks viimaseid" ihaldatuimaid poissmehi??? Mina ja arvan et ka paljud teised naisinimesed ei tahaks teda. Abikaasat ei ole õige valida kuulsuse või rikkuse järgi. Kes selle järgi valivad, on lihtsalt prostituudid (ka meeeste kohta kehtib see mõiste).
Ja paraku enamus inimesi ei ole selgeltnägijad, et saavad esimesest silmapilgust aru, et huvi pakkuv vastassoo esindaja on liiderlik, vägivaldne või muutub ta selleks mõne aasta pärast. Algused on ikka ju ilusad, muidu ei seotaks ennast teisega.
Saan aru, et ülalkirjutatu on meesšovinisti mõtteavaldus - kõiges on süüdi naised. Aga miks siis "targad" mehed ei tee õigeid valikuid?
Printsess Diana oli kõigiti sobiv printsess olema, aga hoopis prints pettis teda!
Seksuaalne pool suhtes on siiski tähtsam meestele. Truudusemurdjad on paraku enamasti mehed. Polegi ehk suur osa neist võimelised pikaajaliseks suhteks? Igapäevaselt võib näha seda meediast ja ümbritsevast elust. Ka psühholoogid on öenud, et meestele on tähtsam "armastuse" füüsiline pool. Aga kas see ongi ülse armastus?
naine27. jaanuar 2018, 12:43
peaks olema seltskonnas nagu daam, köögis nagu köögitüdruk ja voodis nagu lõbutüdruk. Mees ohkab ja ütleb selle peale ja minu naine on kõõgis nagu daam, voodis nagu köögitüdruk ja seltskonnas nagu lõbutüdruk.
lugeja27. jaanuar 2018, 12:59
Ja milline peaks olema õige mees? Kas mehed teavad seda ise? Ja kas on seda?
Õige mees peab olema hooliv27. jaanuar 2018, 13:26
Aga õige mees ootab seda vastu ka naiselt, mitte, et kui naine kohe ei saa, siis mees temast ei hooli - äkki see mees tahab naisele pakkuda ka muud? Äkki ta tahab veeta koos ka vaimset aega, mitte vaid füüsilist ehk olla üks paljudest. Ma usun küll, et on mehi, kes ehk on püüdnud leida enda kõrvale õiget naist kuid ei ole seda leidnud, kindlasti on veel mehi, kes kohe esimestel tuttavoleku kuudel ei roni püksi. Voodit jagada, ilma, et peaks olema kohe füüsiline tegevus ei ole ju niiväga probleem, sellestki saad näha kas sinu kaaslane on ärgates heas tujus, tunneb end sinu kõrval oldud ajast hästi jne. Minu seisukohast on naiste mõttemall järgmine, et tutvutakse, kohe peab voodisse ronima ja asjani jõudma, olgu initsieeriv pool üks või teine, kui üks selle n.ö. maha magab - siis järelikult initsiaator leiab, et ei kõlba, see on väga vale! Olen elus kohanud paari-kolme naist, kes ei ole külmaks jätnud, kahjuks olid need initsiaatorid just naised ja kuigi probleem ei olnud üldse nende füüsilises pooles, vastupidi, ometi andsid nad sellega signaali nagu mingitest odavatest asjadest mida saab lihtsalt kätte. Kas pakutut peab alati võtma? Nagu te, naised, ise siin juba olete ütelnud -. mehed olevat liiderlikud, aga vat siinkirjutaja ei ole pakutut vastu võtnud, muidugi on ta ära tõugatud. Ka on naiste üldisest suhtumisest jäänud mulje, et kohe peab "proovima" - mida paganat sa proovid? Kui sünnid siia ilma kogemusteta siis KUIDAS SA TEAD, MIDA SA TAHAD SAADA? Ma lõpetan kohe igasuguse läbikäigu selliste inimestega kes räägivad proovimise jutte - see tähendab potentsiaalselt alati seda, et ma ei ole ei esimene EGA VIIMANE kellega tahaks "proovida" - mida sa proovid? Või kui kaua? Küsimus on - kus jookseb see piir? Küsimus on, et aga äkki see, keda sa proovid peale mind on palju halvem? Tagasiteed ju enam ei ole - proovid ikka edasi? Ja kui leiad parema, kas see jääb siis viimaseks? Kaheldav kui valem baseerub "proovin kuni leian parima" alustel. Ma võin ütelda, et tänapäeval naised ei suuda isegi komplimente vastu võtta, romantilist lähedust ja lähenemist ei oska naised samuti hinnata - käest kinni jalutamine on igav, lõbus on hoopis joomaurgastes enda võõras seltskonnas segijoomine jne, suhetes seatakse seks esikohale jne. Jah, ei leia ka õiged mehed kedagi ega muidu siinkirjutaja vallaline ei oleks, samas ega enam ei ponnista, ei ole lihtsalt mõtet. Ka üksi saab elada, isegi paremini - vastutad tõesti vaid enda eest ja kuis ellega ära harjuda on see ilmselt isegi see tõeline vabadus. Kellegi eest vastutada - kellegi hoolimatu tehtud hoolimatust suhtest laste eest vastutada vms - arvestades mis maksab lapse inimeseks kasvatamine, eriti kuis ee on võõras, kuskil joomasena tehtud, mingi ossiga, jumalteab mis geenidega, viimane asi siin maailmas mida teeks! Kasvatad võõrast last, mida sa vastu saad? Ei midagi püha, ei midagi puutumatut.
Meeri27. jaanuar 2018, 14:13
Mul on just vastupidised tähelepanekud ja olen kuulnud sarnaseid kogemusi paljudelt oma naistuttavatelt, sõbrannadelt. Et just mees tahab esimesel korral kohe voodisse minna. Mõni eriti "asjalik" mees on kohe esimese tantsu ajal küsinud, kas tuled kaasa. Ja kui ei, proovib järgmistega õnne.
Teed üldistuse paari-kolme naise põhjal ("...Olen elus kohanud paari-kolme naist, ..."). Kiirustad. Need sul leitud ilmselt ööklubist.
Ja vaata, et kunagi sinu enda last ei pea keegi võõras mees kasvatama. Ja millel põhineb sinu veendumus, et oled "õige mees"? Õiged mehed on alati hinnas.
Mõttetu arutleda.27. jaanuar 2018, 15:00
Jutud õigetest meestest, õigemini nende puudusest on liialdus ja tegelikutl ei ole eesti riigis neid õigeid mehi kellelegi vaja, seega mida sa jõurad?
Kes neid hindab? Meeleheitel, juba tea mitmenda ringi koduperenaised, vormist väljas ja igal õhtul veinilimpsivad isendid - kas õigel mehel on sellist vaja? Kaheldav.
Ju sinu "paljud naistuttavad" siis otsivad ka oma printsi valest kohast - ehk nagu sa ise pakud, ööklubist?
Ma pole ühtki oma (sinumeelst vähestest paarist-kolmest) leidnud ööklubist, meelelehutusasutusest küll kuid mitte ööklubist. Mind ei tõmba ööklubid ja ka meeletu joomine ei paku pinget.
Mõne aasta eest istusin raamatukogus ja mulle meenusid need "elunäinud" daamede soovitused, et sellisest kohast võivat leida - jah, 25a noormees istub paar tundi ja selle ajajooksul silmad 2-3 pensioniealist - valik missugune, eksju? Edaspidi alati kui sattusin raamatukogusse ja üldiselt veedan seal paar tundi, sirvin uusi lääne ajakirju jne, ikka heitsin pilgu kui keegi uksest tuli, just neile "daamede" soovitustele mõteldes, analüüsisin, et kas see variant üldse on teoorias võimalik - ei ole, täiesti kindel ei. Pigem on ehk ööklubist tõesti võimalik kuid raamatukogust kindlasti mitte.
Lisaks tutvusportaalid: 2 korda, erinevates olen kunagi teinud katse, vaatanud kuulutuse sinu 1. korral, korraliku kirjaoskusega jne, kirjutasin, ma ei saanud isegi vastust - ilmselt otsiti konkreetse pakkumisega sponsorit. Teine kord teiselt tutvuslehelt, kirjutasin ise soovi, et soovin tutvuda, oma kirjeldus ja ootused. Jälgisin siis seda lehte, selgus, et tegelikutl see hämaajamise koht ja ühed ja samad inimesed tutvusid nädalas mitu korda, ootasid oma kuulutstele laike aj sõbrakutseid (fb tutvuskommuun mingi oli), ma kirjutasin ausalt, otse, et soovin püsisuhte eesmärgil tutvuda, kui ca aasta lõikes neid poste uurisin, sain aru, et pigem oma kirjutatuga tegin omal margi täis kuna tutvuste grupis otsiti lihtsalt joomasõpru ja bängimisekaaslasi üheks õhtuks.
Võtsin kuulutuse maha ja rohkem ei tee midagi sellist - vahet ei olegi, miks mehed peavad jooksma? Laskma end solvata ja alandada? Mille nimel? Et oma kõrvale leida keegi, keda pool ilma teab üheõhtusuhetest? Siis ju kaob selle suhte mõte ära - las kes tahavad, peavad avatud suhteid kuid mina ei ole aru sanaud, mikss eda üritatakse muuta mingiks normiks ühiskonnas?
Isegi niisugust jaburust lugesin paari päeva eest, et kui mees suvalsiele naisele ei anna olevat ta homo või impo aga kui naine ei taha igalt suvaliselt siis olevat kõik õige??? Julgeks küll kahelda. Ka mehel võib olla eneseväärikus ja igaleühele ei anta ja selles pole midagi imelikku. Kokkupuude ka sellise isendiga, kes lihtsalt valetas, et on vallaline, lasi end välja kutsuda jne, kui tundis, et asi hakkab tõsiseks minema, lihtsalt alandas, teatas, et on suhtes, et mina kirjutagu oma tunnetest raamat. Naised nõuavad võrdset kohtlemist ja samas nõuavad, et printsid neid ISE üles otsiks. Huvitav, miks niisugune topeltmoraal? Kellel on tarvis? Mehel? Kindel, et ainult mehel? Kui kindel, eks te suudelge edasi neid konnasid. Ei viitsi rohkem heietada sel teemal, muidugi kütavad taolised teemad kirgi kuid isegi erapooletu vaatlejana saab ütelda, et naised on eestis liiderlikud, luuakse intriige, mingeid vastandamisi, mehed peavad nagu vägivaldselt omavahel üksteist üle trumpama jne - isegi seda oodatakse. But know you what? Kas see on armastus kui sellenimel peab end lolliks tegema? Tõestama mingile bimbole, et oled nõus kasvõi seadust rikkuma, vägivallatsema jne? See on naistemeelest armastus, hoolivus, romantika? Aga siis kui mees niisugust naist petab siis see ei ole? Armastus on vaba tunne, se peab tulema vabalt, ilma kurjuse ja negatiivsuseta. Minumeelest aga naised just seda ei hinda.
naine 227. jaanuar 2018, 15:52
minu kadunud kaasa aaasis mind ka alati selle naljaga. Lisaks oli veel teinegi: meestel on vähemalt 1 pahe kolmest. Nad kas armastavad liigselt võõraid naisi, raha või on poliitikud (st armastavad võimu). Missugust neist kolmest pahest Sa minu juures eelistaksid. Tegelikult ei olnud tal ühtki pahet. Supermees oli, kuigi sattusime teineteist leidma siis, kui kummalgi olid juba lapsed ja abikaasa. Edasine oli aga märksa parem, kui oskasin ette arvata ja kestiski ever after, kuni surmani.
no ei usu27. jaanuar 2018, 16:00
ma Su juttu. On ikka normaalseid tüdrukuid ka. Ilmselt siis Sinu alateadlik valik on naised, kes tahavad proovida. Meestel on naiste valikul ka mingid kriteeriumid ju. Ei ole nii, et see kellele paksukesed ei meeldi, hakkaks äkki paksukesi vaatama. Ikka vaatavad pikemat ja saledat. Sa revideeri oma hinnanguid. Siis äkki leiad ka õige naise. Teine probleem on see, et kust Sa neid naisi otsimas käisid. Kui pidudelt ja kõrtsust, siis kahtlane, kui palju seal on neid, kes proovimise peal väljas EI OLE. Mina leidsin oma mehe näiteks põllu pealt.
Jaaah27. jaanuar 2018, 16:07
Aga vot, mis teed kui ei ole ühtegi neist kolmest?
Eks raha vajab inimene ikka, eks seda ole ju vaja elamiseks. Samas peaks lähtuma, et niipalju kui elamiseks vaja, sellest ka piisab, teoreetiliselt ju piisab, praktikas muidugi tahaks ilusaid asju jne aga kas asjad on need, millenimel elada? Ükskord lahkudes ei võta me rohkem kaasa kui südamesse mahub ja ka kõige rikkamad inimesed ei võta oma maist vara kaasa.
Poliitika on nii räpane mäng, et selles elab vist küll vaid peast pehme inimene, kui ta seab selle tähtsamaks oma lähedastest.
Võõrad naised meeldivad neile, kel on "rohkem on parem" kaasasündinud häire. Tihti on see ka rahalise poole kõrvalnäht - neile kel raha rohkem, tundub, et nad saavad majandada korraga mitmel rindel aga kes sellest päris lõpuks võidab? Kõik kaotavad. Ja võõraid naisi tahavad ka põhilisel eluvennad kellele pakub lõbu vaid füüsilise suhte pool isikliku heaolu samaiseks.
Suurem probleem on pigem hoopis padusõltuvused - kaasajal on alkoholism ja narkomaania üle käte reaalses elus. Ja seda nii meeste kui naiste osas. Mida sa teed joodikust või narkomaanist mehega või mida sa teed naisega kel need omadused?
Toho27. jaanuar 2018, 16:08
Aga vot, mis teed kui ei ole ühtegi neist kolmest?
Eks raha tahab inimene ikka, eks seda ole ju vaja elamiseks. Samas peaks lähtuma, et niipalju kui elamiseks vaja, sellest ka piisab, teoreetiliselt ju piisab, praktikas muidugi tahaks ilusaid asju jne aga kas asjad on need, millenimel elada? Ükskord lahkudes ei võta me rohkem kaasa kui südamesse mahub ja ka kõige rikkamad inimesed ei võta oma maist vara kaasa.
Poliitika on nii räpane mäng, et selles elab vist küll vaid peast pehme inimene, kui ta seab selle tähtsamaks oma lähedastest.
Võõrad naised meeldivad neile, kel on "rohkem on parem" kaasasündinud häire. Tihti on see ka rahalise poole kõrvalnäht - neile kel raha rohkem, tundub, et nad saavad majandada korraga mitmel rindel aga kes sellest päris lõpuks võidab? Kõik kaotavad. Ja võõraid naisi tahavad ka põhilisel eluvennad kellele pakub lõbu vaid füüsilise suhte pool isikliku heaolu samaiseks.
Suurem probleem on pigem hoopis padusõltuvused - kaasajal on alkoholism ja narkomaania üle käte reaalses elus. Ja seda nii meeste kui naiste osas. Mida sa teed joodikust või narkomaanist mehega või mida sa teed naisega kel need omadused?
naistele27. jaanuar 2018, 16:36
meeldivad pahad poisid, kas nad ongi õiged?
Põllult leiti kaaslasi 50a eest27. jaanuar 2018, 17:52
Praegusel ajal ei ole põldegi ja ei taha ükski noor naine sõrmigi mullaseks teha. Ilmselt sobiksid selle jutu põhjal mulle vabalt emaks. Kuid seda ei vaja.
Mina olen aru saanud, et veel ehk ainus asi mis suhteid loob on sarnase isikutüübiga iseloomudega inimesed, või no isiksusetüübi alusel sobivad. Igasugu horoskoobid jne võib vabalt unustada. Mina näiteks olen infj isikutüübiga, seda on nagunii kõige vähem ja kaasaja ühiskonnas ilmselt sureb see tüüp välja. Olen minevikus ka ise mõtelnud, et miks mul pole huvi näiteks iga liikuva keha vastu ja vastuse andiski oma tüübi teadasaamine. Peale seda olen heitnud oma elust välja ka inimesed kes seda ei aktsepteeri ja suhtuvad kui võõrkehasse - inimesed ongi erinevat tüüpi ja kelleelgi pahaks panna, et miks ta niisugune, seda ei saa.
Mina enam ei otsigi, pigem vaatlen selliseid sõnavõtte ja tänu sellele, et tean end, olen ka inimestelt uurinud nende mõtteid, avanud omi ja saanud ka nende seisukohtadest teavet. Üllatav on, et isegi liiderdajad mehed tegelikult on arvanud, et teevad seda ilmselt seepärast, et pole leidnud ka mitteliiderlikke naisi.
Ka ei pea minumeelest keegi omi kriteeriume alla suruma - ma näiteks ei joo, ei tarbi aineid, ei liiderda ega viitsiks seda teha kui keegi kindel olemas oleks sest mind on üks, ma ei saa elada mitut elu korraga, õllekõhtu ka ei ole - ma ei näe küll mingit põhjust, et ma peaks juhusliku, esimese uppumisohus ülekaalulise üksikemme ette võtma, kindlasti mitte - kes sellest võidaks? mida võidaks? või millest ma ilma jään kui seda varianti ei kasuta? Tegelikutl ei jää ma mitte millestki ilma - elu ei ole vaid seks lõbupärast, elu on midagi muud, kasvõi see, et kaaslane on vähemalt teoorias valmis öösel kell 3 rannale jalutama minema, et kaasa hindab kui mees toob lilleõie lihtsalt soovist see tuua, ilma mingi tagamõtteta. Paraku on selliseid naisi küll vähe. Peaks lõpetuseks märkima, et üks soovitas mul isegi mu tunnetest ta vastu raamat kirjutada ja sellega ahju kütta - äkki kunagi teengi seda, nimedega ja puha, mine tea?
selgita27. jaanuar 2018, 19:51
mida see infj isikutüüp tähendab. Googeldasin, aga ei leidnud.
Mhh, 27. jaanuar 2018, 20:54
No kui sul on näiteks juba ehk huvi kasvõi seda sama teemat siin järgida siis soovitan test teha, et oma tüüp teada saada. Äkki oled sama tüüpi.
Noh, kui tunned 90% juhtudest, et sind mõistetakse teisiti kui sa väljendud, tunned, et sind mõistetakse valesti. Tegelikult ongi, et nagu keeruline mõista. Kui tunned, et ütled vahel halvasti siis kui sulle on üteldud ka, analüüsid asju, isegi väga solvavate asjade puhul sa tunned, et kuigi tahaks ütlejaga rahu siis teisel hetkel leiad, et kui ütleja sinuga rahu ei soovi leida siis milleks sinagi peaks, et ehk end hoopis sellega alandad rohkem. Kui sulle pakub huvi süviti asju mõtelda, kui sind ei tõmba small talk. Huvitab võibolla keerukas maailm - igasugused tehnilised asjad, näiteks arvutid alates selle loomise tasandist, seejuures kuidas kõik protseduurid toimivad mis selle loomist puudutavad. No sellised käegakatsutavad asjad, loomine. Kui oled kirjutajana parem kui rääkijana, tegelikkuses siis kui julged kirjas end väljendada rohkem kui verbaalselt, kui sulle meeldib lähedastele inimestele pigem teha asju mis on su oma tehtud, lootuses, et seda hinnatakse kui panustamist. Ma ei tea, selline värk - vahel aeglane väljendusvõime, vist sõltuv ka sellest kuidas seda omaks võetakse jne.
otsi personalititype googlest, eesti keeles suht vähe neist asjadest, Myers Briggs (MBTI) isiksusetüüpide kohta, neid kokku 16 erinevat, kui sind see teema natukenegi huvitab ja sa ei tea oma tüüpi - võid teha selle testi, netis neid on, kui endale ausalt seal vastad varinatidele siis saad teada, kes oled. Eks need asjad ole - mõni usub, mõni mitte, mina sain teada kes olen ja miks olen, horoskoope ja asju ei usu kuna nendes ei tundu kunagi miskit mis vastaks oma sisemaailmale
Rita to Mõttetu arutleda27. jaanuar 2018, 21:44
No erapooletu vaatleja ei ole sa kohe kindlasti. Ja mis üldistus - "naised on eestis liiderlikud...". Nagu aru saada, oled sa tutvunud vaid vähestega. Naisena võin öelda, et enamikule naistest ei ole seks kõige tähtsam.Ja kui juba lapsed, no kus on naisel siis veel aega teisi mehi jahtida???
Oled kas ise äpu või siis välimuselt mitte kõige sümpaatsem. Aga igale poltile pidi kaan olema, nii et küllap on ka sinu jaoks.Ära vaid vaata maailma mustade prillidega ja ehita enda ümber müüre.
Ka mina olen mitmes mehes pidanud pettuma, kuid usun ja tean, et on ka asjalikke lugupidamistväärivaid mehi olemas, kes ei jookse iga natukese aja tagant uue seeliku järel minema.
tegin testi ära27. jaanuar 2018, 22:13
päris hästi läks täppi. Olen logistik. ISTJ-A. Nõus George Washingtoniga, kelle tsitaat on järgmine: "Minu tähelepanek on see, et kui kohustuse täitmiseks on leitud, et piisab ühest inimesest ... teostatakse see hullemini kahe inimese poolt ja vaevalt tehakse midagi üldse, kui selle kallal töötavad kolm või enam inimest." Tänud viite eest.
Palun, palun27. jaanuar 2018, 22:46
Ma ei ole selle tüübi omadusi uurinud põhjalikumalt. Tundub ka olema selline pigem huvitatud inimestest, vähemalt Sinul näib see huvi olema. Pühendunum.
Ma olen kohanud oma sõpruskonnas inimesi kellel palusin seda testi kunagi teha ja siis teada anda, kes seda paljuks ei pidanud, kummaline oli, et tehti test, siis anti mulle teada, ühel juhul oli kirjutaja juba selleks hetkeks isegi unustanud, mis tüüp ta oli :D ühel juhul kirjutaja oli ekstrovert kuigi ma PALUSIN tagasisidet anda vaid siis kui on minuga sama tüüpi jne - sellest hakkasin vaatama, kes mu ümber on ja keda ma enda ümber peaks hoidma jne. Lihtsalt väga frustreeriv on kui inimesed ei saa isegi lihtsaist asjust aru, kui isegi ei loeta juttu lõpuni jne. No saad ju isegi aru :D
Kasvõi nagu siin - leidub nedi, eks jahuvad müüride ehitamisest jne - üritavad suruda peale omi malle, omi vaateid, omi ideaale. Olen viimase mõne aastaga õppinud, et selliseid inimesi ei tohi oma ellu lasta, üldiselt on parem vältida mürgiseid arutelusid kuna mõnel sellisttüüpi iniemsel ongi minfi sisemine põlemine, soov solvata ja pisendada teist tüüpi inimesi, lämmatada oma small talkiga sisulisi arutelusid jne.
Nagu viidatud - loota saab vaid endale ;)
Sulle edu, tervist ja jaksu siin, selles elus :)
Sinu argumendid27. jaanuar 2018, 23:02
On pehmelt ütelda jama.
Ka ei ole kusagil siin eelnevalt ma väitnud seda, et sulle peaksid mu vaated meeldima.
Vat, mina olen näiteks inimene kes ei tunne mingit lõbu traavida ringi ja otsida mingeid tutvusi lihtsalt tutvuste paljususe omamise tõttu. Sa oled ilmselt seisukohal, et kuna sina oled oma siia-sinna sahmimisest mitme pettumuse otsa sattunud siis selles on need pettumused süüdi? Samas sa süüdistad ise neid, kelle vaated lahknevad sinuomadest. Sa leiad, et koguaeg peab mingeid raudu tules hoidma - on sul üldse kujutlust, et on inimesi kes loovad lähedasi suhteid vaid üks korraga? See on loomupärane, see on inimomadus. See pole mingi jonn vms, see lihtsalt on nii. Ja kui maailm peaks neil inimestel kokku langema sisi nad ongi teatud ajal täiesti välja lülitatud, nad ei saa minna uuesti, nägu täis võltsi rõõmu, sobitama uusi suhteid.
Mul pole olnud kunagi probleemi otseselt suhelda inimestega kui tunnen, et inimene on seda väärt, paraku on see kaasaja mõttemall, et magada võimalikult paljudega jne selle autentsuse segamini löönud - paljud teevad vigu kuna on just sellised, sinusugused "autoritaarse" mõttemalliga (ikka võimalikult paljud kohe täielikult "läbi katsuda") tegelased kes rikuvad inimesi juba maast madalast, pannes neid näiteks uskuma, et kui nad on 20a süütud siis ongi nad vanatüdrukud, mis reaalsuses ei vasta üldse tõele! Mis puutub lastesse siis ma ise tahaks väga OMI lapsi, sinusugusele ei ole isegi mõtet ju seletada neid argumente omad vs. võõrad kuna sa isegi ei ole mu eelmist psoti konstruktiivselt lugeda suutnud. Ka on sinu mõttemall minumeelest poliitkorrektset (otse ütelda ei tohi, peab keerutama) tüüpi ja sedatüüpi inimestega ei ole eriti nagunii võimalik konstruktiivselt midagi arutelda :) Ma leian, et mul on oma arvamuseks täielik õigus, nagu arvad ka sina, leides, et mina peaks sinu vaadete järgi elama? Õnneks ma näen, et ka mehed julgevad aina enam ütelda välja neid, olulisi asju - ülepardaheidetute aeg, mil neid järelturul taheti, hakkab mööda saama.
jumala õige 27. jaanuar 2018, 23:12
Pidevalt negatiivsetest inimestest peab kaugele hoidma. Rikud oma elu ka ära. Kui suudad positiivset lainet hoida, siis on kõik korras. Kui tuttavatel elud sassis olid, siis soovitasin, et pange kirja, mis on igas päevas ja inimeses head ja mis on paha. Siis lugege plussid ja miinused kokku ja tehke valik. Lõpmatult ei ole mõtet stressata asjade pärast, mida sa muuta ei suuda. Tuleb lihtsalt ära lõpetada. Välja öelduna tundub lihtne, aga tegelikult on päris keeruline. Aga Sina püüa mitte nii tundlik olla. Enamasti inimesed ei tajugi, et nad käituvad solvavalt. Mul ülemus selline. Muidu päris norm mees, aga siis tuleb ja ütleb nii, et kuku tooli pealt maha. Olen õppinud ignoreerima. Tean, et ta tegelikult hindab seda, mida ma oskan. Edu Sulle ja rohkem kannatust. Valdavalt on inimesed ikka head. Kahjuks vahel lihtsalt rumalad.
:) 27. jaanuar 2018, 23:37
Su mõtted on täppi.
Rumaluse all mõtled ilmselt sama mida ma viitasin, selle konstruktiivse lugemisoskuse jne osas?
Loen mõnd posti ja mõtlen - vat, mu kirjutised kõnetavad, kütavad kirgi. Kohati suudan mõne ikka väga "välja vihastada" oma seisukohtadega, või mis sa mõtled? :)
Vaatan, et kuidagi uskumatult on igasugu arvamusliidreid tekkinud - tegelikult tunne ka mina,e t kaugel ei ole enam aeg, mil ma võin kapist välja tulla, oma nimeall, ütelda kõike seda, mida mõtlen, ka kõike siinüteldut. Tegelikutl olen viimasel paaril aastal nii juba mõtelnud, analüüsinud - oleks kohe huvitav kusagil avalikus ruumis reaalse inimesena need mõtted avaldada - las siis see, kes leiab, et ma oma põhimõtete vastu olen eksinud (kasvõi väljavihastatute viited, et "kõik" mehed jooksevad seelikute järgi jne), et kohe huvitav oleks - kas tõesti leiduks keegi, kes julgeks astuda välja vastulausega? See küsimus on mind näiteks üsna painavalt kummitanud. Ma ei tea mitte ainsat naist kes oleks oma kaaslasele lojaalne, samas tean 2 meesterahvast kes on rääkinud oma elust ja kes on piirdunud seni ühega, kuigi mõlema kaaslased on eelneva kaasavaraga. Näen seda, et sisimas on need mehed õnnetud - morbiidsed postitused sotsiaalmeedias jne. Kui ma panin end kord üksi veedetud jõuluõhtu ja aastavahetuse järel (noh, tead küll, väikeses maakohas :/ ) fakti ette, et mul ei oel isegi sel ajal kellegagi rääkida, kellelegi kingitust teha...oli selline kurbusehetk, igaljuhul panin end fakti ette, et kas ma tahaks kasvatada võõraid lapsi, olla koos inimesega, kes jäme nagu maavaal, endast ei hooli, ropendab jne - leidsin, et mu elu polegi üksi väga nukker ja ma tean, et neid üksiolijaid on väga palju ja enamasti see ei sõltu meist endist täielikult. Aga OKI, selline kohati täitsa asjalik arutlus oli Sinuga - aeg päevale joon siin alla tõmmata :)
28. jaanuar 2018, 11:58
kus nüüd on grafomaane kokku tulnud.
Nii ta on27. jaanuar 2018, 13:43
See väljend "lahku kasvanud" on lihtlabane vabandus, kõrvuti käimise nimel ei ole vaeva nähtud.
Raadio Vabandus27. jaanuar 2018, 10:55
Printsesside aeg on läbi, moodne naine peab suutma toita kuus last ja joodikust mehe!
joodikust27. jaanuar 2018, 12:50
tibu27. jaanuar 2018, 10:20
kui see koimmentaar ka ei ilmu, siis on see moderaator vist naisterahvas...
tibu (kordus)27. jaanuar 2018, 10:19
ah,et "kanakari" on hakanud printsi tahtma... hea kui mõne kukekesegi saate kinni püüda...
Rita27. jaanuar 2018, 21:48
Eks üks osa mehi tahagi olla kukeks kanakarjas. Aga naistele see variant ei sobi.
mmm27. jaanuar 2018, 10:15
Radikaalne feminism on muutnud mehe ja naise liidu kasutuks. Vanasti moodustas mehe ja naise liit sünnergiat, mõlemad täitsid oma eesmärki. Nüüd aga täidavad mees ja naine samu ülesandeid, sest muidu on diskrimineerimine, arvestamata seda, et naised on osavamad ühtede asjadega ja mehed teiste asjadega.
Ja naised millegipärast peavad millegipärast tõestama, et nad suudavad kõike teha. Mehi ei huvita see, mees soovib naist kindlatel eesmärkidel.
päris27. jaanuar 2018, 16:01
Rita27. jaanuar 2018, 21:47
Ja mis eesmärkidel mees naist siis soovib? Ja mida mees vastu on valmis pakkuma?
samamoodi28. jaanuar 2018, 11:48
aga mida SINA oled valmis vastu pakkuma?
Irf27. jaanuar 2018, 10:07
Suudle palju tahad, aga vaata, et igayhe ees jalgu laiali ei aja. Printsid abiellu mõningast kaasavara ei taha - see rikub vereliini ära ja võib tekitada segadusi päriluskysimustes. Eriti, kui võsuke synnib näiteks kuus kuud peale pulmi.
tibu27. jaanuar 2018, 09:14
ah,et "kanakari" igatseb printsi? olge õnnelikud kui mõne kukegi leiate...
Nii paraku on27. jaanuar 2018, 09:06
et kik ei tõmba elus endale loterii peavõitu normaalse elamise ja unistuste täitumistega. Pole ka minul elus vedanud ja ikka on võrreldes teistega küsimus,mis elu see on. Aga elama ju peab. Lohtsalt neis oludes mis on. Aga jah mingit suhet ja abielu küll kannatama ei pea. Ja härra õige võib ka kõige üllatavamal kombel leida peale suuri pettumusi ja otsimisi.
noh27. jaanuar 2018, 11:27
konnadesuudleja ikka naljalt ei leia seda printsi. a unistada ikka võib.
Prinz kaugelt 27. jaanuar 2018, 08:22
Loe raamatuid saad targaks jne.Printsile meeldib tark ja ilus NAINE.
Marta27. jaanuar 2018, 12:54
Printsessile meeldib ka tark ja ilus (normaalse välimuse, figuuriga) MEES. Isegi kole prints (Charles) leidis endale ilusa ja küllap ka targa naise Diana, aga tahtis pärast ikka kedagi teist. Usun, et printsess Diana varjutas ta lihtsalt ära ja see ei mahtunud printsi hinge.
Ja kõrgharitud mehi on Eestis kõvasti vähem kui kõrgharidusega naisi. Kuigi alati ei pruugi haridus tähendada haritust.
Kõrg... asjad27. jaanuar 2018, 19:27
Sinujaoks on ilmselt jah paberil mingi asi kõikse tähtsam, muidu nii rumalat juttu ei ajaks.
Tihti on vähem haritud inimesed hoopis südamlikumad ja soojemad, heatahtlikumad.
Haridus paberil ei tee inimest sugugi mitte veel harituks! Vaata kasvõi seda abielusaate helenit - teeb margi täis TÜ-l. BTW pole eestis tõsistel aladel tegijaid naisi - it pole mingi näitaja, kui pead silmas paari mimmu kes viimaselajal püünele kippunud ja kes oma edu võlgnevad kilomeetritele mis suust läbi käinud.
Diana polnud küll teab mis über-iludus. Isiklikult küll temas mingit ilu ei näe. Sa vaatad väliselt, sina näed temas mingit ilu aga mina oponeerin, et ilu on vaataja silmis ja mina mehena Dianat küll väliselt ilusaks naiseks ei pea.
Miske on normaalse välimusega mees? Minumeeelst hooldatud, pestud, kammitud, raseeritud. Endast hooliv, liikuv ja liigse vatsata.
Marta27. jaanuar 2018, 21:54
No me räägime ju kohati ühte juttu, ei saa aru? Mis puudutab haridust. Sinult tuleb ülimalt meesšovinistlik jutt, püüad naisi kõigiti maha teha. Et sul naistega ei vea, on ikka ilmselt sinu enda viga. Teadagi, palki tihtipeale enda silmas ei nähta, küll aga pindu teise silmas.
Ilu on jah maitse asi. Suur osa inimestest siiski pidas Dianat ilusaks. Et kellele blond, kellele brünett...
27. jaanuar 2018, 08:00
Annaks ka nõu, aga nii lollile naisele ainult raha eest ja ettemaksuga.
ain27. jaanuar 2018, 07:34
kui pole leidnud kedaotsid siis mötle et mida on valesti tehtud? kas ei peaks ise ennast muutma natuke teiste järgi?
nii et27. jaanuar 2018, 16:44
kui oled tark, siis pead lollimaks ennast muutma, et samastuda :)?
Rita27. jaanuar 2018, 21:55
Seda pole veel nähtud, et ükski mees kannataks endast targemat naist.
27. jaanuar 2018, 07:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Marta27. jaanuar 2018, 13:03
Aga kui printse on hoopis vähem kui printsesse? Eks noored naised sellepärast olegi paljud siit välismaale läinud. Juba hariduse vallas on siin suur lõhe sees.
on või?27. jaanuar 2018, 16:46
need diplomiga naised tahavad liiga palju, ega diplom iseenesest elulist tarkust anna, vaid lihtsalt mingil erialal.
27. jaanuar 2018, 07:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
peksavad27. jaanuar 2018, 16:47
ikka sallimatud, sest ei talu teistsuguseid.
tegelikult28. jaanuar 2018, 11:44
sallijad kah ei salli.
Inimesed meie ümber27. jaanuar 2018, 05:59
Inimesed elavad unistustes. Suurema osa oma elust raiskavad nad ära unistamisele, selle asemel, et elada. Ja unistustele järgneb enesehaletsus. Stress.
Mina olen selle õnneks läbi elanud ja mõistus tuli tagant pähe. Kujutlesin samuti mingit rikkust, jõukust, positsiooni jms. Ostsin lotopileteid ja mõtlesin, et ainult rikkana olen ma keegi. Et kõik justkui elavad ümberringi nii hästi, nii hästi, ja ainult mina olen mingi õnnetu nohik. ja et paar miljonit lahendavad kindlasti kõik probleemid.
Siis oli elus hetk, kus elu rippus juuksekarva otsas ja sain sellest üle. See lõi silmad lahti ja ma loobusin unistamast. Ma ei taha olla edukas, rikas, elada koos maailma kõige ilusama inimesega ega elada sotsiaalmeedia jaoks. See on niikunii võlts, õnnetute unistajate pääsetee olla "keegi".
Õnn peitub lihtsuses. Et sa oled elus. Et sa oled terve. Et sul oleks elementaarne töökoht, katus pea kohal ja paar inimest, kes sinust hoolivad ja kellest sina hoolid. Sellest piisab.
Käime väikestviisi reisimas, suhtlen armsate inimestega ja ei üritagi üle enda varju hüpata, ostes uusi autosid või olla muul moel populaarne. Elan elukaaslasega, kes pole just kõige rikkam, ilusam või populaarne, vaid lihtne ja töökas. Aus ja truu. Kes hoolib oma perest. Me elame väga lihtsat elu.
Ja ma tunnen ennast juba mitu aastat õnnelikuna, hoituna.
Ärge raisake oma elu unistamisele ja enda haletsemisele - see ongi õnne valem. Aastad kaovad unistades (ja seejärel ennast haletsedes) väga kiiresti, aga lihtsuses elades on iga päev elamist väärt. Ja selleks pole (rikast) printsi vaja. Piisab täiesti tavalisest inimesest, keda on meie ümber igal pool. Tee silmad lahti ja vaata!
Neo27. jaanuar 2018, 04:04
Ole aus ! Sa ei ole elus ühtegi konna suudelnud.
Kui oleksid.. siis ma teaks ,et sul on tõsi taga.
Räägib mees kes on konna püüdnud , tapnud ja koivad ära söönud.
no27. jaanuar 2018, 02:51