Eesti uudised

Novatours eitab pettunud klientide väiteid: ühtegi reisijat lennujaamas teadmatusesse ei jäeta (27)

LISA KOMMENTAAR

hell travel 5. veebruar 2018, 23:48
reisige meiega meil on alati 1 pakett otse põrgusse
Mari13. jaanuar 2018, 12:28
Reisinud ka mitmeid kordi Novatoursiga, kunagi pole mingeid probleeme olnud. Kasutan turismifirma teenuseid just sellepärast, et saada kiirelt sihtpunkti ja sealt edasi hotelli (ise ei pea millegi eest muretsema). Hotellid on ka alati head olnud (selle valiku teen ikkagi ise). Hotellides tehakse firma esindaja poolt infotunde.
Ainus asi on seereisikorraldaja poolt pakutavad ekskursiooni on kallimad, kuid alati võid valida kohalike firmade poolt pakutud ekskursioonid.
Lennujaamas tuleb ikka endal vaadata, kuhu pead minema, kes sind ikka kättpidid peaks talutama.
Sam13. jaanuar 2018, 11:30
Endast lugupidavad inimesed küll mingi Novatoursi teenuseid ei kasuta - ja mingist kolkast pärit tädi Maali koos enda Volliga võib seda teha ,kui ei oska ühtegi võõrkeelt. Kallid inimesed reisige omal käel ja siis saate aru ,et see on teie reis ja puhkus ,mitte mingi klassiekskursioon ,kus õpetajad käsevad ,poovad ja lasevad . Olen üks kord Novatoursiga reisinud ( vajasin ainult lennukipileteid läbi nende) ja kogu see nende giidide "haige ja naiivne" jutt pani tõsiselt muigama - oma silmaga nägin ,kui manipuleeritavad on see "hall mass" ,kes Novatoursiga reisib . Inimesed tehke kodutöö ise ära ja nautike enda puhkusereise - milleks loobite mõttetult raha turismibüroodele . Paraku teeb seda "raha kinkimist Novatoursile "kõige vaesem kontingent. Põnevaid reise omal käel ja avastage ise maailma !
Kalev13. jaanuar 2018, 09:44
Ma arvan et osa siin haigetest kommentaariatest ei ole siit Eestimaalt kaugemale jõudnud ,aga unistada ikka võib ju see pole keelatud nautige elu muidu läheb see teist mööda.
puhkaja13. jaanuar 2018, 09:06
Selle firma töökorraldus on allaigasugustarvestust. Need kes siin NOVA kiidavad on kas rumalad või klapid ees. Hotellid on viletsad. Reisiesindajadallapoole arvestust. Räägitakse kohapealrumalusi. Giididekson neid inimesi palju nimetada. Reisige ise, pange kokku lennuplaan jatellige hotell või minge üle Helsingi.Viie aasta pärast surevad meie reisikorraldajad ise välja. Klient pole neile oluline.
Üle Helsingi13. jaanuar 2018, 09:53
Vot siin ongi kaks erinevat arusaamist; Kas sa tahad reisida lennujaamast lennujaama, taksost taksosse ning hotellist hotelli ümber kolida või on soov lihtsalt puhata. Üle Helsingi minu teada väga kaugele ei jõu, kuid läbi Vaantaa lennujaama küll. Niipalju siis reisi teadmistest, ise reisijale.
kiidan Novat13. jaanuar 2018, 07:31
Selliseid Silvi`sid ja Arvi`sid olen aastate jooksul piisavalt palju lennujaamas bussis istudes oodanud, et saaks hotelli ära sõita. Puhkan ja reisin Novatours pakettidega (väga mugav) vähemalt neli korda aastas ja ei ole ühtegi probleemi. Kui reisides peale eesti keele mingit teist keel meelde ei tule ja kodutöö jätad tegemata, siis oledki raskustes.
Kalev13. jaanuar 2018, 07:12
Olen selle firmaga 3 korda Tais käinud ja pole küll probleemi olnud,kui inimene ise saamatu on siis kahjuks pole midagi parata,nüüd uus sõit 19 jaanuar kõik paraku positiivne,ärge virisege nii palju ainult nautige puhkust ja elu.
seda et13. jaanuar 2018, 07:36
Kalev kirjutas: uus sõit 19 jaanuar kõik PARAKU positiivne.
Kummaline, et kõik reisiga seoses olev on tal siis KAHJUKS positiivne.
"PARAKU" tähendus on "KAHJUKS".
Kuna ÕL ei lase EKI õigekeelsussõnaraamatu linki lisada, siis vaata ise.
ja mida sa13. jaanuar 2018, 09:15
Kalev sealt Tais tegid , kas käisid sealseid noori naisi koinmas vai ? Said positiivse laksu ja siis ei näinudki , kuidas Nova sulle iga kord koti pähe tõmbas.
olku13. jaanuar 2018, 05:37
1,5 tundi lennukast hotelli bussiga oleks nova reisisaatja ka mõne korra suu lahti teinud ja midagi rääkinud-mitte muhvigi
ost13. jaanuar 2018, 02:45
No kuulge, reisite välismaale ja eeldate, et kõik läheb kui lepase reega. Kasutate reisifirmat, siis olgu põhjalik eeltöö tehtud. Kui arvate, et reisifirma huvi on teid teenindada, siis mõelge uuesti. Neid huvitab ainult see raha, mis teilt võimalik saada on. Mõned firmad on muidugi kavalamad ja pikemaajaliste plaanidega ja mängivad paremat teenindamist. Tegelikult tuusiku- ja hotellituriste saadavad probleemid igal pool, sest nende arvelt soovitakse eelkõige kasumit teenida. Üldiselt, kes iseseisvalt reisida ei suuda (ei saa/ei taha), arvestagu igaks juhuks ette ebameeldivustega.
to ost13. jaanuar 2018, 09:42
Ja iseseisvalt reisides ei tule ette ebameeldivusi? Kuna Tallinnast otselende pole, on juba see üks suur ebameeldivus iseseisvalt reisides. Viimati Egiptuses käies huvi pärast vaatasin lende, hotellihindu jne., iseseisvalt oleksin 500€ asemel vähemalt 700€ sama asja eest maksnud+ veel taksojuhtidega jauramine ja ebaturvalisus. Tõsi, pidime ka lennujaamas bussis tükk aega ootama, sest 2 ullikest oli ära "eksinud".
Reisin Novatoursiga12. jaanuar 2018, 23:43
Olen minagi mitmel suvel just selle firmaga Kreetal käinud. Kõik on laabunud. Nii ka möödunud suvel. Ja see, et need "vaesekesed" kolmes sabas seisid küll firma süü pole. Käisin augustis ja nii oligi 1. saba- said pileti 2. saba -kohvrile pandi silt külge, 3. saba-andsid pagasi ära ja üllatus, üllatus 4. saba said dokumendi kontrollist läbi. See ajuvaba korraldus oli lennujaama, mitte Novatoursi süü.
ei noh ,ole lahke13. jaanuar 2018, 09:17
sina siin veel oma kohvritega puudu olidki !
Heli12. jaanuar 2018, 23:29
Olen kasutanud Tez Touri pakettreise ja alati on kõik OK olnud. Sageli samal lennul ka Novatoursi kliendid.
Alati on esindajad vastas olnud ja jälgitakse täpselt, et kõik ikka õigesse bussi saavad.
Ilmselt olid need inimesed reisil esmakordselt ega teadnud, kuidas käituda. Ei usu, et kedagi kuhugi maha jäetakse. Lihtne nipp- mine sinna, kuhu teised sinuga koos lennanud lähevad, sest enamusel neist pole see esimene kord reisida ja teatakse, mida lennujaamas peale maandumist teha.
Miks12. jaanuar 2018, 22:25
Mille nimel inimesed maksavad vabatahtlikult reisifirmadele? Kui lõpetaks maksmised, küll kaoks ka reisifirmad.
Nii12. jaanuar 2018, 22:23
kaks tobukest sõitsid esimest korda välismaale puhkama ja arvasid, et terve puhkuse aja istub reisiteenindaja nende kõrval ja hoiab käest kinni. Lennuk oli rahvast täis, üle saja inimese. Kõigil teistel toimusid infotunnid ja nad pandi hotelli juurde maha, teised viidi tagasilennul õige värava juurde, aga vat neid kahte kiusati ja nendest ei hoolitud. Väga paha reisifirma.
selle novatoursi puhul12. jaanuar 2018, 22:01
usun küll klienti ja tema kannatusi kui firma seletusi. Endalgi halb kogemus selle nova teenindusega..
Maamees12. jaanuar 2018, 22:28
Olen ise ka selliseid kaeblevaid kliente reisidel kohanud. On lihtsalt üks sort selliseid inimesi kes ostavad kõige odavama paketi ja siis soovivad, et neil oleks personaalne teenindus 24/7.
Ka Novatoursi reisija12. jaanuar 2018, 21:42
Jääb arusaamatuks, millest väga paljust kaeblejad ilma jäid, selletõttu, et olid lennujaamas segaduses. Lennujaamades on alati tablood üleval, kus on kirjas kõik antud lennuga seonduv. Kõigepealt tuleks lugeda tabloolt nende laudade numbrid, mis teie sõitu registreerivad. Edasi jälgida viitasid ja muidugi tablood kus on kirjutatud lennuki väljumise värav. Vahel võib tõesti juhtuda, et piletil märgitud värav on teine, sest lennuk on vahepeal suunatud teise väravasse. Kui ei tea kuhu suunduda, siis tuleks lennujaama töötejatelt küsida, juhatavad lahkesti. Kui keelt ei mõista, näidake vautserit või piletit, alati saab abi. Reisifirma süüd siin küll ei ole, sest inimene on ise olnud mannetu. Eks nüüd saite natukese kogemusi ja järgmine kord on lihtsam.
Kogemus12. jaanuar 2018, 21:53
Imelik kommentaar. Inimesed ostsid antud firmalt pakettreisi, mis eeldab saatmist hotelli ja sealt lennujaama, kohapealseid infotunde hotellides ja eestikeelseid ekskursioone.
kas12. jaanuar 2018, 22:26
siis pakettreis sisaldab teie arvates turismifirma esindaja poolt iga turisti läbi lennujaama kättpidi viimist?
To kas12. jaanuar 2018, 23:06
Pakettreis eeldab kohapealset turismifirma esindajat bussis, mis sõidutab reisijad hotellidesse ja hiljem oma hotellidest lennujaama. Tõesti, tavaliselt näitavad nad ka lennujaamas, millisesse järjekorda minna. Pakettreis eeldab infotunde hotellides ja valikut ekskursioone. Nii on see alati olnud
mees metsast12. jaanuar 2018, 21:38
Käin Kreetal alates 2008. aastast igal suvel ja sellest 90% Novatoursi pakettreisiga. Võrreldes algusaastatega on teenindamine kohapeal ikka kordades kehvemaks läinud ja inimesed, kes esimest korda reisivad, võivad tõesti hätta jääda, sest töö käib nagu konveieril ja eriti palju ei räägita ning tavaliselt kõiki ka hotellini ei saadeta - bussijuht (kes ei räägi eesti keelt) paneb x kohas maha ja näitab, kus suunas hotell on. Tagasilennul on tõesti nii, et alati täpselt ei seletata, kus järjekorras lennujaamas peab seisma ja mida peab tegema. Leian, et kui inimene on ostnud pakettreisi Eestist, siis peab ta saama ka perfektse eestikeelse teeninduse!
est12. jaanuar 2018, 21:33
Tuttav lugu. Käisin kunagi selle firmaga Egiptuses ja seal oli ka reiskorraldaja esindaja kadunud. peale seda kui busii ise üles leidsime, ilmus ka Novatoursi esindaja välja, oli väga närviline ja ülbe. Kui mainisin, et me oleme oodanud juba mõnda aega, et hotelli poole liikuda, saatis ta mind lihtsalt p....e. Olin üllatunud, et lausa niisugune rünnak teenindajalt, kuid otsustasin siiski väljakutse vastu võtta ja palusin tal minu ja abikaasa ees vabandada või siis võtta vastu minu kutse duellile. Kahjuks ei teinud ta kumbagi, jättis lihtsalt kogu grupi bussi ja joosis lennujaama. Ega meil ei jäänudki muud üle kui võtsime takso ja sõitsime oma hotelli. Puhkuse lõppedes kasutasime hotellist lennujaama minekuks samuti taksot. Kohutav kogemus. Andsin nendest sündmustest teada ka Novatoursi firmasse, sealt muidugi mingit vastust ei tulnud. Enam eiole seda firmat kasutanud ja teistekegi ei soovita
to est12. jaanuar 2018, 22:54
Kui reisikorraldaja läks lennujaama, siis järelikult oli mõni reisija ära eksinud. Meil oli ka juhus, kus üks seltskond ennast lennul purju jõi ja pärast lennujaamast vale pagasi võttis, mõni on alati jokutamas ning teatud aeg kulub, ainult juhm või ülirikas võtab takso. Personaalselt ühe kliendiga lennujaamas tegelda, kui lennult saabub 180 inimest pole võimalik, hiljem hotellis olen alati reisikorraldajaga jutule saanud.