Mitmesugust

ARST HPV-VASTASEST VAKTSIINIST: emad peaksid lubama vaktsineerimist, et tütred ei sureks vähki (160)

LISA KOMMENTAAR

Mx3529. november 2017, 23:22
Einstein arvas et inim mõistuse lollus ja maailm on lõputu.. kuid lisas et maailma osas ma siiski kahtlen selle lõputuses..
matsu28. november 2017, 17:18
Lolluse vastu on võimatu võidelda.
Kuid riik võib laste vaktsineerimise ka kohustuslikuks teha. See oleks nende tuleviku ja ühiskonna huvides.
Kes on süüdi?28. november 2017, 00:40
Äkki tuleb siis hoopis ebapiisava seksaalhügieeni puudumise tõttu poisslapsi ümber lõikama hakata, et eesnaha alla kogunenud kusihappe jäägid tuppe ei satuks?
matsu28. november 2017, 17:19
Pesemisest oled midagi kuulnud?
Kuidas üldse saab räpasena kellegi kaissu pugeda. Õudne!
Indrek26. november 2017, 16:59
Mida mina oma uurimustega sain teada meditsiini rx.ee portaali andmebaasist, eesti vaktsiinide nimesid (nt pentaxim, tetraxim) sisse lüües, et meile peamiselt tootev vaktsiinifirma GlaxoSmithKline omab väga suurt tumeduslikku nimekirja korruptsiooni, illegaalse ravimipoliitika, arreteerimiste ja kohtuistungite tõttu kui lüüa üksnes nende nimi postimehe veebilehele sisse. Lisaks on meile uuest aastast tuleva emakakaelavaktsiini (HPV) kohta räägitud päris mõjukate ning oma kompetentsusele vastavate inimeste poolt vaktsiini osas kahtlust tekitavaid seoseid. Jagan Diane Harperi video intervjuud, kes on tagataustalt professor ning tema ekspertiis on just HPV vaktsiiniga, millele lisaks on ta just nii GlaxoSmithKlinei kui ka USA vaktsiinifirma Merckiga seonduvas meeskonnas töötanud HPV kliinilistes uuringutes. https://vimeo.com/243255356/1e3946f206
Minu blogis, vaktsiinide artiklis on ka dokumentaal, kus võtavad sõna selle HPV kohta ka üks parlamendisaadik ja Hispaania endine terviseameti peadirektor. Arvan, et hea on vaktsiinide teemas jälgida kõikide leeride seisukohti ära, et saada mingisugust suuremat selgust. Huvitun sellest teemast niivõrd, sest, et tervis on minu jaoks olnud alati väga olulisel kohal. Head kaemist. Minu blogi artikkel: https://indrekhimma.wixsite.com/hingetund/single-post/2017/11/05/T%C3%B5de-vaktsiinide-taga
Raivo Orgusaar26. november 2017, 00:07
Tasuks enne mõelda, mitte arstide, vaid oma peaga, kas tasub oma lastele, mitte ju arstide omadele, ükimürgiseid ja ajudementsust ning autismi põhjustavaid alumiiniumiühendeid ja elavhõbedasoolasid, keha kõiki rakke hävitavat fornmaldehüüdi sisse süstida ja sellega vene ruletti mängida. HPV aga tekitab veel ka hulganiselt hormonaalhäireid ja põhjustab MASSILIST VILJATUST! https://www.youtube.com/watch?v=B5UjUUGO0DQ&t=991s
matsu28. november 2017, 17:20
Kremli troll valetab kuis jaksab!
AZL25. november 2017, 14:15
Kahju, et arst tugineb vaid peavoolu propagandas levivale infole ning ei ole isegi viitsinud tutvuda vaktsiini infolehega, kus kõrvaltoimeid on loetletud palju rohkem kui vaid süstekoha punetus. Infoleht on kõigile kätte saadav ravimiameti lehelt (kõrvaltoimed leiab 6.lk). Otselink siin: http://www.ema.europa.eu/docs/et_EE/document_library/EPAR_-_Product_Information/human/003852/WC50018...
kaska25. november 2017, 11:53
Üks lihtne mõte,ravimifirmad ei tegele teie tervise ravimisega ,vaid see on äri,miks siis järsku peaks hakkama teid vaktsineerima teie tervise huvides,ajuhiiglased mõelge,vaktsiin on samasugune äri ja sellest tekkivad kahjustused mis panevsd teid apteekide järjekordades seisma,jälle raha nende tasku.
.......25. november 2017, 11:18
Tegelikult peaks vaktsineerima poisse, sest edaspidises elus on just nemad need, kes seda viirust edasi annavad/levitavad.....ning dr. Murumets vaatab seda vaid oma mätta otsast,ehk siis, kui ta oleks ise tütre isa, mõtleks ja räägiks teist juttu...
HPV teadusuuringud25. november 2017, 09:54
Uuemad teadusartiklid HPV vaktsiinide raskete kõrvaltoimete kohta leiad siit:
http://www.elavtoit.com/vaktsineerimised/
25. november 2017, 00:00
Võiks siis olla originaalpostitusele ikka viide ka, kui juba uudistesse panna.
https://www.facebook.com/mm3256/posts/10155027095378483?pnref=story
Probleemi lahendus mõtlevale inimesele24. november 2017, 22:59
Kogu info otsuseks, kas tüdrukut vaktsineerida või mitte, on internetis olemas. Edasine sõltub teist endist. Kui teile meeldivad lihtsad vastused, siis lihtsalt uskuge seda, mida Maimets ütles. Kui te aga saate aru, et tegemist võib olla mitmeid elusid muutva otsusega, siis tehke ise ära uurimistöö. Mina ei tea, mida te leiate, kuid tehke see ära enne, mitte post factum tervisekahjustuse põhjust otsides.
1)
Mõtlev inimene25. november 2017, 06:18
Mõtlev inimene ei jookse mõne loo pärast kohe hpv vastu protestima. See leht nende gardasili lugudega tundub ebausaldusväärne (lihtsalt mainin, et hetkel pole ei hpv vastu ega poolt). Esiteks enamus juhtumeid on suhteliselt vanad, värskeid juhtumeid praktiliselt pole. Teiseks, ühelgi lool ei saa otseselt seostada terviseprobleeme selle vaktsiiniga. Eriti veel siis, kui see vaktsiin ei põhjustanud isegi samasuguseid sümptomeid või terviseprobleeme (kui oleks kohe peale vaktsiini mitmed inimesed samade terviseprobleemidega oleks teine lugu), kuid need "vaktsiini" põhjustatud asjad toimusid nii erinevatel aegadel, mõni isegi aasta hiljem. Osadel lugudel oli veel kirjas, et inimene oli stressis, töötas, käis koolis ja olid mured poisssõpradega jne, tundub lihtsalt et enamus olid ületöötanud.
Lisaks25. november 2017, 06:46
Gardasiliga vaktsineeriti kümneid miljoneid inimesi ja kui osadel tekib aasta jooksul peale vaktsiini mõni terviseprobleem siis see on kokkusattumus. Paljud peale vaktsineerimist hakkasid paremaid hindeid saama, loteriivõite? Kas kõik head asjad on samuti vaktsiiniga seotud?
Looda jumala peale, aga tee ise ka midagi!25. november 2017, 21:14
Ega enne keegi kedagi ei kuula, kuni omal ora sees või oma laps vigane. Ja kõvasti lohutab siis see, et sinu laps oli lihtsalt üks sellest nn.statistilisest vähemusest. Kolm komikvaktsiini emmet tundusid küll väga lohutatud olevat;-)
Teel tulevikku tuhandeid on surnud, et miljonid kord elada seal saaks;-)
Sellises maailmas elame...25. november 2017, 22:05
Minu parimad sõbrad on suurkorporatsioonid. Aja jooksul oleme märkamatult üha rohkem sõbrunenud. Nemad teevad 24/7 tööd selleks, et minu elu oleks parem. Kust nad oma marginaalset kasumit teenivad, seda mina ei tea. Aga kindel on, et oma sõprade pealt nemad küll ei teeni. Kui, siis minimaalselt. Lihtsalt sellises maailmas elame...
Kui haigeks jään, siis saan kaotatud tervise nende abiga kiiresti tagasi. Nad hoolivad minust väga. Lihtsalt sellises maailmas elame...
Minu sõprade reklaam telekas räägib alati tõtt. Tõtt ja ainult tõtt. Ei midagi muud peale tõe. Lihtsalt sellises maailmas elame...
Turumüüja juttu kauba headusest usaldan pimesi, ostan maitsmata, sest küsimine ehk solvab teda. Inimesed on kõik eranditult head ja soovivad mulle head. Lihtsalt sellises maailmas elame...
Börsidel mängin nii, et kohe, kui telekas, turul või saunas midagi kuulen, ostan. Inimesed on ju kõik loomult head, omakasupüüdmatud, usaldusväärsed, targad... Lihtsalt sellises maailmas elame...
Haigustekitaja süstimine otse verre koos alumiiniumiga, ületades kõiki omandatud immuunsuse barjääre, tundub väga mõistlik tegevus. Mõistlik ja loogiline. Teen seda, mida öeldakse. Süstin, kuna hea siiras omakasupüüdmatu inimene, kel tulevikus pole minu tervisega mingit asja, ütles nii. Olles siiras pole ju võimalik teistele kuidagi halba teha.
Lihtsalt sellises maailmas elame...
Konkreetset juttu Gardasil9-st24. november 2017, 22:47
ehh24. november 2017, 10:34
HPV pole mingi vältimatu tõbi kuna levib peamiselt sugulisel teel. Ehk võiksid emad oma tütreid nii kasvatada, et need iga suvalisega voodisse ei roniks.
irw24. november 2017, 17:19
Küsid isaselt inimeselt arstitõendi,et kas ikka on tervislikinimene?
Reaalsus23. november 2017, 21:06
Kindlasti ei tohiks lasta end vaktsineerida HPV vaktsiiniga. Tegu on tõepoolest ohtliku vaktsiiniga ja tõesti on väga palju olnud juhtumeid, kus inimesed on saanud jäädava tervisekahjustuse.
Maailmas on olnud väga palju juhtumeid, kus inimesed on vaktsiinide tagajärel jäädava tõsise tervisekahjustuse, vaktsiinitootjad on antud kohtusse ja neil on tulnud suuri summasid ohvritele maksta. Tean naist, kes on oma pojaga selle läbi teinud. Vaktsiinikahjustused on reaalsus.
To Reaalsus24. november 2017, 15:53
Lugesin nende juhtumite kohta. Mis on kahtlane on see, et nendel tervisekahjustustel pole mingit leitud seost selle vaktsiiniga. Kui välismaal seda vaktsiini tehakse nii palju, siis võib olla, et kui kellelgi hiljem tekib mingi tervisekahjustus (ja enamus nendest hpv juhtudest nö põhjustatud kahjustused on olnud mitu kuud hiljem). Mitte ühelgi juhtumil ei leitud seost selle vaktsiiniga! Mitte ühelgi, vaid oletati sest oli vaja midagi süüdistada. Selle asemel oleks võinud ju veel varasemaid vaktsiine süüdistada. Pealegi see hov vastane tegevus tundub olevat selline, et kellelgi kuskil on mingid kasud sees miks seda vaktsiini ei peaks tegema (arvatavasti mõni ravimitootja kelle käive langeks kolinal selle tõttu). Nüüd proovitaksegi kergeusklike veenda selle vastu olema ja nad usuvad.
trix25. november 2017, 09:24
kuulge23. november 2017, 19:14
Ravimifirmade ja vaktsiinitööstuste omanikud on ärimehed, kas keegi tõesti arvab et sellised inimesed hoolivad rahva tervisest? Lubage naerda.
To 19:1424. november 2017, 15:55
Kuule kas sa tõesti arvad, et selle hpv vastu ollakse seepärast, et see mõjub kuidagi halvasti (sest ükski juhtum sellega seoses pole kinnitust saanud, et oleks sellega seotud). Selle vastu ollakse seepärast, et mida rohkem see vaktsiin levib seda vähem on uusi haigusjuhtumeid ja ravimitootjatel jääb vaktsiini tõttu raha saamata. Või arvad sa tõesti, et keegi teeb nii laia ulatusega hpv vastast kampaaniat sest talle läheb su tervis korda?
kaska25. november 2017, 11:46
Kui vaktsineerid,siis saad kahjustused ja sa oled eluaeg ravimifirmade nööri otsas
Nojah23. november 2017, 19:01
Et siis emad peaksid lapse reaalsesse ohtu panema, maksma ravimifirmadele reaalset raha selleks, et tulevikus võib olla... bla .. Kuidagi usklike paradiisiga meelitamise jutt.
Kurb vaadata23. november 2017, 17:01
Eestlane on ikka paras lammas. Usub kõike mida naaber räägib vaktsiinide kohta ja siis ta läheb istub arvuti taha ja otsib internetist selle kohta ja leiab 100 000 veel hullemat vandenõuteoreetikut ja isehakanud arsti ja teadlast. Ja jääbki uskuma, sest ta näeb et see on internetis ja kõik mis on internetis on tõsi. Prooviks rohkem kõike objektiivselt vaadata, mitte võtta kõike mida räägitakse täie uskumusega.
kle23. november 2017, 19:13
Kurb vaadata et keegi arvab et see suur ravimiäri miljonär margus linnamäe jt ravimifirmade miljonärid tõesti hoolivad inimeste tervisest. Naiivne oled.
To kle24. november 2017, 15:57
Sa usud, et maailmas tehakse nii laia ulatusega hpv vastast kampaaniat sest kellelegi läheb nii väga su tervis korda? Ära palun ole naiivne. Vaktsiini tõttu väheneks haigusjuhtumid ja ravimitootjad ei saaks enam sellepealt teenida.
ja seda30. november 2017, 21:21
ma teengi- ei yhtki vakts.
23. november 2017, 16:54
Ravimitööstus paneb inimeste ees salaja vaktsiinidesse nagalase ensüümi. See võtab inimeselt võime vähile vastu seista ning inimesest saab ravimimaffia doonor Kuni piinarikka ja enneaegse surmani vähi tõttu. ravimimaffia on asunud seda netist väljajuurima palgates soperdajaid kes näiliselt loogilisa ja kindlasti väga enesekindla lobbyna toodavad googlisse soperdisi a la vaktsiinivastased on lollid ja kõik viimase paari aasta jooksul surnud arstid kes juhtisid sellele ohule tähelepanu, surid hoopis loomulikel põhjustel.
23. november 2017, 19:00
iidne äri see Ravimitööstus, vähk on sama vana kui inimkond
World Health Organization caught in sterilization program23. november 2017, 16:33
kirjutasin23. november 2017, 16:29
siia vereurmarohu retsepti ja kasutusjuhedni, millega mu ema ja paljud muud inimesed viimase staadiumi vähist on terveks saand. tsenseeria rai%e ei lase läbi. see vähiga hirmutamine on jälle suur äri.
vähki hakati eesti haigestuma sada aastat tagasi kui võeti kasutusele massiliselt valge suhkur, skaste eeskujul hakati moose keetma talveks.
meil on looduses neli ravimtaime, millega ennetada ja ravida vähki ja mis ka timivad täiesti. ag siin ei lasta sellest täpsemalt kirjutada.
.23. november 2017, 17:27
Proovi uuesti. Oleks huvitav lugeda.
Mingil põhjusel on minu koduümbrusesse tekkinud vereurmarohu kolooniad.
Saan aru, et neil on mulle midagi öelda.
23. november 2017, 19:01
ju seda et sa sööd palju suhkru
kirjutasin to "proovi uuesti"23. november 2017, 21:37
sul on õigus, kioduaias hakkab kasvama see ravimtaim mis peremehel tarvis, see vastab tõele. sellele on viidanud mäga paljud inimesed, eesti vanema põlve teadmamehed ning vanad ravimtaimede raamatud.
proovin uuesti osa 223. november 2017, 22:04
Nõrgavõitu maksa korral on abiks klaasike värsket juurika mahla, kui juua seda 15min ennem vereurmarohtu. Valmis poe mahlad on surnud kraam, tuleb osta juurikas ja ise masinas mahlaks lasta. Kõige parem on võtta juurikas otse põllult, nii värske ja naturaalne kui vähegi võimalik. Porgand on väga hea, samuti peet. Kapsas võib osutuda mõnele vanemale inimesele liiga äkiliseks, võib südame puperdama panna.
Üledoosi tunnus on iiveldus ja oksendamine. Kuid normaalseks ilminguks võib pidada iivelduse esinemist tee joomise esimesel nädalal need 15 minutit kuni söögini. Peale söömist ei tohiks õige doosi puhul enam mingeid kõrvalmõjusid esineda. Söök neutraliseerib mürgi toime.
Ametliku meditsiinivale lobistidelt võtan kohe sõnad suust: kõik ravimtaimed ja apteegi rohud on mürgid, inimese ravimine käibki mürkidega, aga doos peab olema õige. nn. "keemiaravi" puhul on doos tuhandetes kordades kõrgem vereurmarohu tee puhul. ja seda keemiaga mürgitamist julgetakse veel "raviks" nimetada? mürgitatakse tervet keha ja ei mingit neutraliseerimist. sellega võrreldes vereurmarohu teega pole ma kuulnud, et keegi oleks end ära mürgitanud. pigem on teada, kuidas tutvusringkonnas kümned ja kümned inimesed on terveks saanud.. hoopis teine asi, kui keegi hakkab paralleelselt "keemiaraviga" vereurmarohtu tarbima, seda ehk ei tasuks teha. tuleb nagu topelt. üks asi ikka korraga.
proovin uuesti osa 323. november 2017, 22:05
Minu Ema praktika on olnud selline: kogupikkuses 3 kuulise kuuri järel tuleb pidada vahet vähemalt 3 kuud. Algne retsept, mille ta sai, nägi ette vaid kuuajalist kuuri ning väiksemaid doose. Kuna temal oli siis vähk juba viimases staadiumis, kaotada polnud midagi, võttis kasutusele vähe kõvema variandi. Sellega on elanud nüüd 19 aastat ja vähist pole jälgegi. Aastas teeb vähemalt 2-3 kuuri. Maks on siiani mahlade abiga vastu pidanud. Aga ilma väsket juurika mahla joomata ei soovita ta nii kangeid ja pikki ravikuure ette võtta.
2 esimest nädalat vereurmarohu tarvitamist andis emal väga tugeva reaktsiooni: pidevad külmavärinad, külm nn. „surma“ higi, võttis käed-jalad tudisema. Aga seejärel keha temperatuur ja verevarustus taastus, käed-jalad soojad, värinad kadusid, kõik normaliseerus. Edasine tee tarvitamine ei andnud nagu suuri ja kiireid silmnähtavaid reaktsioone, kuid 2 aasta möödudes oli täiesti terve. Käis uuesti uuringutel, tehti täisnarkoosiga operatsioon, lõigati selg täies pikkuses lõhki ja võeti proov, vähki polnud, mitte vähimatki ei leitud. uuringud teostati *Californias Davise ülikooli kliinikumis. Järeluuringute jaoks tuli täita veel hiiglama pikk leping advokaadiga, see peaks kusagil alles olema, seal on arstide nimed kõik kirjas jne.
Toitumise osas tuleks ravi ajal loobuda lihast, suhkrust ja valgest jahust.
hjead tervenemist kõigile!
proovin uuesti23. november 2017, 22:07
aga ikka ei lasta läbi. tegin kolmeks jupiks, et ehk siis õnnestub, aga ei.
proovin uuesti osa 323. november 2017, 22:11
Minu Ema praktika on olnud selline: kogupikkuses 3 kuulise kuuri järel tuleb pidada vahet vähemalt 3 kuud. Algne retsept, mille ta sai, nägi ette vaid kuuajalist kuuri ning väiksemaid doose. Kuna temal oli siis vähk juba viimases staadiumis, kaotada polnud midagi, võttis kasutusele vähe kõvema variandi. Sellega on elanud nüüd 19 aastat ja vähist pole jälgegi. Aastas teeb vähemalt 2-3 kuuri. Maks on siiani mahlade abiga vastu pidanud. Aga ilma väsket juurika mahla joomata ei soovita ta nii kangeid ja pikki ravikuure ette võtta.
proovin uuesti osa 323. november 2017, 22:13
Minu Ema praktika on olnud selline: kogupikkuses 3 kuulise kuuri järel tuleb pidada vahet vähemalt 3 kuud. Algne retsept, mille ta sai, nägi ette vaid kuuajalist kuuri ning väiksemaid doose. Kuna temal oli siis vähk juba viimases staadiumis, kaotada polnud midagi, võttis kasutusele vähe kõvema variandi. Sellega on elanud nüüd 19 aastat ja vähist pole jälgegi. Aastas teeb vähemalt 2-3 kuuri. Maks on siiani mahlade abiga vastu pidanud. Aga ilma väsket juurika mahla joomata ei soovita ta nii kangeid ja pikki ravikuure ette võtta.
proovin uuesti osa 4 ehk lõpp23. november 2017, 22:16
2 esimest nädalat vereurmarohu tarvitamist andis emal väga tugeva reaktsiooni: pidevad külmavärinad, külm nn. „surma“ higi, võttis käed-jalad tudisema. Aga seejärel keha temperatuur ja verevarustus taastus, käed-jalad soojad, värinad kadusid, kõik normaliseerus. 2 kuu prast kõndis omal jala, halvatus oli kadunud. Täpsustus: vähk oli jõudnud kesknärvisüsteemi, sellest halvatus. MRT näitas, et kogu kena on vähki täis, niikui ämblikuvõrk.
Edasine tee tarvitamine ei andnud nagu suuri ja kiireid silmnähtavaid reaktsioone, kuid 2 aasta möödudes oli täiesti terve. Ravirst käis pealek ui uni, lõpuks Ema soostus, käis uuesti uuringutel, tehti täisnarkoosiga operatsioon, lõigati selg täies pikkuses lõhki ja võeti proove, vähki polnud, mitte vähimatki ei leitud. uuringud teostati *Californias Davise ülikooli kliinikumis. Järeluuringute jaoks tuli täita veel hiiglama pikk leping advokaadiga, see peaks kusagil alles olema, seal on arstide nimed kõik kirjas jne.
Toitumise osas tuleks ravi ajal loobuda lihast, suhkrust ja valgest jahust.
head paranemist!
24. november 2017, 02:51
Vereurmarohi põllul ei kasva
verurmarohi24. november 2017, 17:42
kasvab iga lpool, lauda taga sônnikuhiniku otsas, etsa all. seda saab täiesti edukalt ka peernamaal kasvatada. vähenôudlik taim, lihtne kasvatada. Eestis tasub vaid kuhugi teelt välja keerata, igal pool leidub. mååakse ka apteegis, esialgu veel...
23. november 2017, 19:13
vähki sada aastat tagasi ei osanud diagnoosida, see esiteks, teiseks, vähk suures osas on vananeva organismi haigus, kui keskmine iga sajandeid oli 25- 30 aastat, 19 sajandil tõusis ja oli 44-45 aastat, siis loogiline, et haigeid oli vähem
eestikeelne 23. november 2017, 21:52
maarahva vaste vähile oli "kreeps". Kreepsu saama, - tuleb tuttav ette kaasaja slängis? Sõna ise on pärit saare murdest. seega vanarahvas teadis, mis vähk on.
heh24. november 2017, 10:49
See jutt, et tänapäeva vähiepideemia tuleneb ainult eluea pikenemisest, tundub algul küll usutav aga kui fakte natuke lähemalt uurida, siis enam mitte. Kõigepealt, lühike keskmine eluiga oli tingitud peamiselt vastsündinute kõrgest suremusest. Teiseks suureks tapjaks olid nakkushaigused. Nendel iniemstel aga, kellel õnnestus ellu jääda esimstel eluaastatel ja nakkushaigusi vältida, olid head võimalused elada sama kõrge eani nagu tänapäevalgi. Muidugi haigestuti ka vähki aga see oli pigem haruldane. Mitte kuidagi ei ole keskmise eluea pikenemisega võimalik seletada seda, et 160 aastat tagasi ei olnud vähk isegi 10 levinuima surmapõhjuse hulgas.
Elmar24. november 2017, 15:57
Just! Isegi sakslased said vanast saare murdest omale sõna "der Krebs" vähi väljendamiseks :)
proovin uuesti osa 123. november 2017, 21:55
Vähivastane vereurmarohu tee. Suur kuhjaga supilusikatäis kuivataud või värsket purustatud vereurmarohtu. Kasutuskõlbulik on see ravimtaim aastaringselt igal ajal korjatuna, raviomadused on tervel taimel, juurtest õiteni kõik on kasutuskõlbulik.
500 ml keeva vee kohta
1,5-2 tundi lasta tõmmata suletud termoses
kurnata ja panna külmikusse 0-+5 (toasoojas ei säili).
Juua enne sööki 15 min. 50-100 ml aeglaselt lonksude kaupa soojendatult (nö.leige), mitte lahjendada ja mitte soojendada mikrolaineahjus.
1. nädala doos 1 supilusikatäis 500 ml kohta, 2. nädal 2 supilusikatäit sama koguse vee kohta, 3. nädal 3 supilusikatäit ehk maksimumdoos, mida ei tasu ületada. 3 lusika doosi kasutada maksimaalselt 2 kuud.
Ravikuuri lõpetamine toimub sama moodi aga vastupidiselt alustmaisele, vähendada doosi nädala kaupa: 3 lusikat droogi per 500ml, 2 lusikat, 1 lusikat. (Võrdluseks: apteegist ostetud pakil olev kasutusjuhend on täielik naljanumber, selle järgi ei toimi üldse midagi).
Ravikuuri aajal tuleb kasutada maksa taastumiseks rohust vabasid päevasid. Näitkes 3 päeva juua teed, 2 lasta maksal taastuda. Variante on mitmeid, endale sobiva rütmi leiab sisetunde järgi, kuna ravimtaim on loomulik nähtus, keha reageerib sellele nagu tavatoidule, et kas sobis või mitte, kas doos on paras või liiga jne. Pole muret, on kohe aru saada, mitte nii nagu tablettidega, kus loomulikud keha reaktsioonid ei toimi.
Minu emal on nädalane rütm 5+2. Mõnel on maks hellem, need kasutavad 2+1, 2+2 või 3+2 varianti.
ehh24. november 2017, 11:03
Asjal on tõetera sees. Tõepoolest, vereurmarohust eraldatud aine vähivastase toime kohta on avaldatud isegi teadusartikleid ja juba 90-ndate algusest. Veenvat kinnitust pole aga ümber lükatud pole samuti. Arusaamatu, miks ei ole nende uuringutega kuhugi edasi liigutud.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15992405
,,,23. november 2017, 16:24
mis teha, lapsed seksivad ja tarvitavad beebibille. Kes teab, kas lapse organism on nende vastu immuunne. Palju neistki teatakse. Igasugune keemia on kahtlane, eriti laste puhul.
On jäetud mainimata23. november 2017, 16:32
3x vaksiini kuur peab olema tehtud ENNE kui nooruk alustab sugueluga. Hiljem pole sellest vaksiinist enam erilist tolku.
14.06-le23. november 2017, 16:13
saastatus ja keemia võib tõesti põhjustada vähki, autismi mitte mingil juhul.
N3023. november 2017, 16:10
"Suur osa nendest, kes alustavad seksuaalse tegevusega ja kunagi nad alustavad kõik, siis puutuvad nad kõik kokku ka HPV-viirusega".
Jah, ma saan aru, et ma norin siin pisut, aga ikkagi - päris kõik kindlasti ei alusta. Ehk 99.9%, aga mitte kõik :)
Küsimus: kas HPV levib ka selliste seas, kes kuuluvad selle "mitte kõik" hulka?
To N3024. november 2017, 16:00
On ju öeldud, et ei levi. Hpv levib augulisel teel.
Maxine23. november 2017, 15:53
Soomes saab teha ja usun et ka Eestis testi, kas sul on papilloomviirustest negatiivne või positiivne ehk siis negatiivne tähendab, et sul pole karta emakakaelavähki ja positiivne taas, et sul võib olla soodumus selle tekkeks- loomulikult ei ole ehk veel uuritud, kui palju mõjutab selle teket eluviisid, toit jne..milleks ette ära vaktsineerida end, kui lihtsam on teha test?
See, et see vaktsiin tasuta on, ei peaks olema põhjus end torkida ainetega, mille sisaldust me ju tegelikult ei tea. See, et on tõestus paljude noorte tüdrukute surmade ja sandistamise näol, seda ju nii suure häälega ei rutata rääkima... mõelge milline milj9nibisnes on vaktsiinid?
To Maxine24. november 2017, 16:02
Mõtle milline miljonibisnis on ravimid mille tootjatel jääb selle vaktsiini pärast kasum saamata. Mõtle, keegi ei tee nii laialt hpv vastast kampaaniat niisama heast tahtest.
Valdek Kukeke23. november 2017, 15:30
Oskab äkki keegi targem kommenteerida, miks see üheksavalentne gardasil, mis meie lastele süstima hakatakse sisaldab eelmise gardasiliga võrreldes üle 2x rohkem alumiiniumi? 225mcg vs. 500mcg? Palun ärge tulge rääkima, et süstitud Al on võrreldav suukaudu saadud Al'ga.
aju23. november 2017, 15:43
sa kui biokeemik võiksid seletada nende toime erinevust (Google pseudoteaduslikud artiklid ei loe, ikka oma)
23. november 2017, 19:03
"teadlane" ei ole veel teadlane
Valdek Kukeke24. november 2017, 10:38
Erit veel siis kui selle teadlase töö ei sobi kokku ametliku seisukohaga eksole
Stepihunt23. november 2017, 14:44
Angelina Jolie laskis ennetavalt (!) ära lõigata munasarjad, et mitte haigestuda vähki. Kas keegi laseks gangreeni ennetavalt ära lõigata jala? Mispärast tehakse midagi selleks, et ennetada haigust mida ei pruugi tulla? Naised võiksid oma intiimelu jälgida, et emakakaelavähki ei tuleks. Vaktsineerimine läheb tasemele, kus lastakse oma kehasse panna antikehad, mis peaksid hakkama inimese immuunsussüsteemi asemel haigustega võitlema - nii tekibki geneetiline mandumine, sest kehas pole miskit võitlevat "oma", on vaid ennetav võõras.
23. november 2017, 15:19
kusjuures nüüd juba räägitakse, et see geneetiline soodumus on jama jutt
24. november 2017, 07:51
Räägib KES? Palun tekitage endale mingi allikakriitilisus. FB vandenõuteooriategrupid ja naised saunas ei ole usaldusväärsed allikad.
on24. november 2017, 23:24
kus suitsu, seal tuld, ei maksa kõike uskuda ja ka kõiki süste lasta teha, peab ikka mõtlema, ega see süst arstile midagi tee, ikka teie lapsele, nii on.
Vegan 23. november 2017, 14:40
Tark inimene on eluaeg terve ja toitub vastavalt,loll sööb ennast surnuks paari aastaga.
huvitav teooria23. november 2017, 15:49
noh ma ei tea, nii palju teadlasi on liiga vara surnud, nagu näiteks Georg Wilhelm Richmann, bioloog Keith Campbell, egiptoloog lord Carnarvon ..
.23. november 2017, 17:16
Võib-olla nad "pandi magama". Kes palju teab, see ruttu sureb kui mängus on kellegi kasum.
24. november 2017, 02:53
Mis kasumi kes sai egiptoloogist
Valdek Kukeke23. november 2017, 14:38
Kas on olemas teaduslik uuring, kus on tõestatud vähemalt üks juhtum, kus vaktsiin on hoidnud ära emakakaelavähi tekke? Vastan etteruttavalt, seda pole keegi tõestada suutnud. Vähi ärahoidmise jutt on pelgalt teoreetiline. Küll-aga on reaalses elus gardasilist tulenevad kahjustused väga räiged. Sellekohapeal valetap Maimets räigelt kui ütleb, et kõrvalnähte selle vaktsiiniga ei esine. jaapan eemaldas selle oma soovitatud vaktsiinide programmist 2013 aastal tõsiste kõrvalmõjude tõttu: Around 2,000 reported side effects after using Gardasil cervical cancer vaccine have determined Japanese government officials to withdraw Gardasil from the market in 2013, despite the vaccine being highly promoted in the United States and now approved by the European Union.
“Japanese health officials have recorded nearly 2,000 adverse reactions – hundreds of them serious,” reported Judicial Watch, the Washington-based corruption watchdog that has been monitoring the effects – and health costs – of the drug’s use in the United States for years.
“The alarming reports have led Japan’s government to take action, suspending recommendation for the controversial vaccine which is billed as a miracle shot that can prevent certain strains of cervical cancer caused by Human Papillomavirus (HPV).” https://www.tokyotimes.com/side-effects-in-young-girls-take-gardasil-out-from-japanese-market/
üll23. november 2017, 15:26
Sele kohta oli isegi ETV s dokumentaal saade.
j.24. november 2017, 07:57
About 2700 women in Japan die every year from HPV related cancers. So, because of complaints about unrelated events, Japan withdrew its recommendation because of 43 cases of “body pain” while possibly allowing 2700 women to die in the future from an HPV related cancer. Simple math says that the benefit to cost ratio (especially when the so called cost of “body pain” is somewhat bogus) is way on the side of the HPV vaccine. I don’t get what the Health Ministry was thinking.
https://www.skepticalraptor.com/skepticalraptorblog.php/japan-and-hpv-vaccine-debunking-myths/
Valdek Kukeke24. november 2017, 10:42
Väga usaldusväärne viide tõesti (naer saalist)
To Valdek Kukeke24. november 2017, 16:05
Ega see ongi iga inimese ise otsustada. Kes seda vaktsiini teha ei lase, ehk ongi see nö looduslik valik. Targemad teevad.
irv28. november 2017, 19:32
targemad, kes arvavad, et on targemad, teevad
money talks23. november 2017, 14:15
Loe raamatut "Korrumpeerunud meditsiin" - meditsiinisfäär on kasumi teenimiseks,mitte inimeste tervendamiseks.
BS talks23. november 2017, 14:30
Ja kuidas on lood nende "alternatiiv"ravitsejatega???
Need on tasuta, sest neile "meeldib inimesi aidata"???
Jah23. november 2017, 15:17
Karmid nakkushaigused, mis nüüdseks euroopas peaaegu kadunud, lahkusid 'täiesti juhuslikult' koos nende haiguste vastaste vaktsiinide väljatöötamisega. Ja 'täiesti juhuslikult' tulevad rõuged ja lastehalvatus jälle tagasi, kui 'kahjulike' vaktsiine enam ei süstita.
on24. november 2017, 23:30
vastavalt inimkonna arengule ka levivad vastavad haigused-kui pesed käsi korralikult ega siis düsenteeria nakka va. halvaks läinud toiduga või nakatunud toiduga aga selleks peab palju vaeva nägema, et toitu nakatada.
23. november 2017, 15:27
"alternatiivravitsejad" kasutavad ära mingi nõrga koha ning hakkavad oma umbluu pealt raha teenima. Uriini joomist te ikka mäletate veel?
To money talks24. november 2017, 16:06
Ja sa arvad, et seda hpv vastast kampaaniat tehakse seepärast, et kellelegi läheb noorte tüdrukute tervis korda? Väike vihje: ravimitootjad ei saa kasumit kui vaktsineeritakse rohkem. Nii lihtne see ongi, kuid selle kampaaniaga on pandud teid vastupidiselt mõtlema, et vaktsiin on see kasumi saamiseks tehtud, tegelikult on vastupidi.
eelkõige23. november 2017, 13:59
tahaks teada, miks on viimasel paarikümnel aastal meeletul tõusuteel haigestumine autismi ja vähki, ka lastel, kas põhjusi uuritakse.
:)23. november 2017, 14:06
Osatakse paremini diagnoosida. Vene ajal loeti autistlik ehk siis veidralt, teistmoodi ja agressiivselt käituvaid lapsi lihtsalt kasvatamatuteks või omistati neile mingi muu vaimne häire/kõrvalekalle. Kas on ikka vähki rohkem? Taaskord, diagnoosimine ja üldine elustiil ning saastunud elukeskkond on need faktorid, mis tõstavad vähki haigestumist.
baa28. november 2017, 19:34
mitu vanema põlvkonna artsi on sõna võtnud, et ei ole asi midagi eriti paremas diagnoosimises, varem lihtsalt ei esinenudki neid nii palju.. kui arstil on 30-40 aasta jooksul patsinete olnud, siis ta on ikka midagi näinud ka ja oskab järeldada.
loogik23. november 2017, 15:22
noh aga eelmise põlvkond ju oli 100% vaktsineeritud, kuidas seletad
dr. Urma Suus23. november 2017, 13:19
doktor Maimets ei ole karmast, mis vahe kui žilett - mitte midagi kuulnud. Oma rahva hä vitamise ordenit meil veel pole?
lol23. november 2017, 13:18
kommenteerisin üht vähiteemalist artiklit delfis ja peale minu kommentaari suleti see koheselt, sest tõde on kõige valusem asi maailmas, seda ei tohi avaldada, sest ravimeid tegelikult ei ole olemas, on vaid mingi sodi, mis teile sisse süstitakse ja vaadadakse, mis edasi saab, te kõik olete katsejänesed kellegi jaoks ja selle varjus maksate julmi summasid, et ära surra.
to lol23. november 2017, 13:38
Sain ma su loogikast siis õigesti aru või? Et suured ravimifirmad müüvad oma klientidele mürki, et kõik kliendid ära sureks ja neile ei jääks ühtegi klienti?
aa23. november 2017, 15:06
Ei, vaja on juurde tekitada kroonilisi haigeid.
to .23. november 2017, 15:15
Hr/pr nimega "lol" rääkis siiski suremisest. Aga ma püüan siis ka sinu loogikast aru saada. Ravimifirmad tahavad kõik maailma inimesed ära sandistada. Kui kõik maailma inimesed on ära sandistatud, kes siis tööd teeb? Kui kõik maailma inimesed on juba lapsest peale ära sandistatud, kust tulevad peale uued põlvkonnad arste, kelle juurde ravimifirmad saavad sante jooksutada? Sain ma õigesti aru või, et see on ravimifirmade eesmärk?
Kõige selle juures on imelik, et riikides, kus kõige rohkem inimesi püütakse "mürkide" ja vaktsiinidega tappa, on eluiga oluliselt kõrgem kui riikides, kus riiklikku kohustuslikku vaktsineerimist ei ole.
Jah23. november 2017, 15:20
Hambaarst ju ka tegelikult ei ravi, vaid püüab sandistada? Või see teooria hambaravivahendeid ei puuduta?
Jaaa23. november 2017, 15:21
Ja kuna hambaarstid siiski ravivad ja need ravimid inimesi aitavad, siis selle pärast on see tasuline. Näe saate uue vandetõuteooria püsti lüüa.
liikumatu Safegardiga pestud arvutifänn23. november 2017, 15:23
selles ongi häda, et nende loomulik immuunsus on olematu
on25. november 2017, 00:26
hambaarst siiski parandaja, mitte ravitseja, need katkised tõmbab välja millest asja ei saa ja tervemaid puurib ja plommib, sest siis on inimesel millegagi süüa. Kui tekib põletik, siis on õe kirjutatud antibiootikum asja ette, kuid ainult kolm tükki, sest edasine viib immuunsüsteemi lagundamiseni.
ei26. november 2017, 23:22
Hambaarstid ei sandista su hambaid, sest väga "taskukohaste" teenuste hindade tõttu on niigi juba kasum metsik, ning hammaste puhul oleks sul suus tõendeid kui oavarrest ette näidata nende süüdistamiseks. Hambaravi tulemust sa võid peeglist lähemalt uurida juba peale kodu uksest sisse marssimist, ravimitega asjad nii ABC ei ole.
sdf23. november 2017, 13:09
Sellest vaktsiinist on ETV 2 omal ajal näidanud väga mõjuvat dokut. Sisuks see, kuidas vaktsiini riikliku kava sisse lobistatakse vaatamata sellele, et katsetel jäid paljud tüdrukud 16 a infertiilseks ja tuhandetel tekkisid muud terviseprobleemid. Mul muidu lapsed vaktsineeritud, aga seda filmi nähes olin päris rõõmus, et tütreid ei ole.
...23. november 2017, 13:03
see tähendab et tuleb kondoome kasutada, mitte lasta ennast kepkatada ilma, nagunii on ka muunid muidu mustad ja paljudel igasuguste haigustega, niiet kust siis teate, kes korras kes mitte pulgaga,irwwww, selleks ei peaks keemiat süstima vaid nagunii kondoomi.
To ...24. november 2017, 16:09
Kondoom ei kaitse 100%
23. november 2017, 12:58
Vaktsiinid, toit, jook, keskkond, ühiskond, riided- kõik on puhas äri ja kahjustab inimkonda ja keskkonda. Ühest küljest jätad vaktsiinid ära, teisest küljest mürgitad ikka ennast. Inimesed on tänu igasugusele keemiale ka väga tundlikuks läinud, millest tingituna igasugused haigused, hädad, allergiad jne. Nii kurb kui see ka ei ole, algab kõik siiski ühiskonnast, kus elame. Ökoelu on küll üsna IN, aga samas kui koostist siiski vaadata, ei ole see teps mitte nii puhas kui väidetakse.
emad23. november 2017, 13:17
peaksid tytardele selgitama kuidas suguhaigused levivad mitte vaksineerima
:)23. november 2017, 14:09
Nagu doktor mainis: HPV vastu aitab ainult 100% suguelust loobumine, mitte kondoomi kasutamine. Kondoom ei hoia HPV-sse nakatumist ära!!!
alles oli23. november 2017, 14:46
jutt kuskil, et kuidas hoida noori naisi elus. See on sama nagu kõikide suguhagustega. Ei piisa, et keegi üks kahest on korralik ja e liiderda. Ka poisid ja mehed peavad olema seda, sest nemad ju levitavad haigusi kui kasutavad erinevaid. Inimest peaks juhtima armastus mitte kiim. Mis on hirmsam kas olla sugueluta võ otsida haigusi ja jääda hageks. Austage end ja tundke huvi kas partner on terve ja truu. Meestel on ka võmalik end arstil testda lasta.
Ahsoo23. november 2017, 15:22
Et vähk on suguhaigus?
Et siis23. november 2017, 15:23
Täiskasvanud jäävad vähki suguelust ja lapsed vaktsineerimisest? Päris huvitav teooria.
23. november 2017, 15:38
mine kooli et siis23. november 2017, 16:24
Igal nmesel on oma mikrofloora ja kui teise inimesega kehavedelikud segunevad, siis oleneb sellest ju kui terve sa ise oled ja kui terve on teine inimene keda sa enda sisse lased. Papiloomviirus võib kujuneda vähiks kuid ei pruugi kui su immuunsus tugev on . Vakstsiinid nõrgestavad inimese loomulkku immuunsust Mida rohkem partnereid seda ohtlikum on see tervisele. See pole teooria vaid tõestatud praktika.
Kooli 23. november 2017, 18:38
peaksid siin ikka need minema, kes kõivõimalikud teooriad, šamaanluse ja mõne teadusartikli on veidraks segapudruks ühendanud.
to kooli23. november 2017, 19:30
kus sa siin šamaanlust välja lugesid? Küsi oma perearstilt võ naiste väi meestearstilt kui sa ise ni rumal ja kiimas oled
No24. november 2017, 12:33
Ja kuidas siis 'tark' laste vähkihaigestumist seletab? Ah õigus, lapsed saavad selle vaktsiinidest ja täiskasvanud seksimisest. Ja rõuged ja lastehalvatus kadusid lihtsalt niisama ära, mitte vaktsineerimise tagajärjel.
to no24. november 2017, 12:46
jutt on emakaelavähist mitte vähist üldiselt. Sa kka ei jaga matsu üldse.
emakaela vähk24. november 2017, 13:09
tekib papiloomviirusest mis levib sugulisel teel. Teised vähid nii ei levi. Selleks ei pea olema eriliselt tark, et seda mõista.
emakakaela vähk24. november 2017, 13:29
on välditav ka vaksneermata. Lapsed e saa vaksiinidest vähki, kud see pole vajalik nagu teised vaksiinid. Ka täiskasvanu peab partnerile truu olema mitte vältima suguelu. Nii et ära pea siin kurtide dialoogi. Katsu mõelga ülemise peaga mitte alumise otsaga
tõsisemad jutud kah, mitte ainult FB23. november 2017, 12:51
nojah23. november 2017, 12:45
aga kõik need kreebsud ja tiisikused ja valgeveresus jne olid juba ka 19. sajandll ja varemgi, kui polnud kahjulikku TV või mobiilimastide kiirgust, e-aineid
sellest järeldub,23. november 2017, 12:42
et ükski vaktsineeritu pole vähki haigestunud.
ahah23. november 2017, 13:17
millest see järeldub?
Et nad ei haigestu 20, 30, 50 aasta pärast? Juba järeldad?
Hehee23. november 2017, 12:37
Meedikutele on käsk kätte jagatud olla internetis ja miinustada.
::23. november 2017, 15:24
Ha-ha., no siin on ikka selge näide kommenteerijate tasemest.
Jah23. november 2017, 18:40
Rumalate hulk ajab lausa hirmu peale. Mõned ikka veel keskajas.
jama23. november 2017, 12:18
Süstige jah alumiiniumi ja booraksit! sisse - tapab nii sipelgaid kui rotte,aga meie naistel tapab HPV-d (aga imelisel kombel jätab muud rakud ja geenid puutumata onju) palju õnne! Alles eile kinnitati, et arstid ei mõnita inimesi, tõde on aga selles artiklis.
ära jama23. november 2017, 12:56
Alumiinium on ainult ühes vaktsiinis ja see sama imeväikses koguses, ja need, kes küpsetavad toitu fooliumis, seal saavad palju rohkem ühikuid.
Valdek Kukeke23. november 2017, 14:26
Süstitud ja sissesöödud Al ei ole võrreldavad. https://youtu.be/yCzdliixnmI
antiperspirant23. november 2017, 15:28
need samad alumiiniumi vastased röömuga määrivad sellega kaenlaaluseid
23. november 2017, 15:44
HepatiitB vaktsiini katsetati 5 päeva.
Uus moeröögatus USAs, tuulerõugete vaktsiin. Lülitatud kohustuslikku vaktsineerimisprogrammi 1995.a. Mitte mingeid turvalisusteste tehtud pole, isegi mitte platseeboga võrreldud uuringut.
DLT vaktsiini ainuke turvalisustest läkaköha komponendile on tehtud 50 aastat tagasi hiirepoegadel. Kui hiired kohe ei surnud või jätkasid kaalus juurde võtmist, loeti vaktsiin turvaliseks.
See oli ainuke turvalisustest, mis oli nõutud DLT vaktsiini turulelubamiseks.
Läkaköha vaktsiini efektiivsustesti pole USAs kunagi tehtud. Kasutatakse Suurbritannia aastaid tagasi tehtud testi, kus enamus katsealuseid oli üle 14 kuu vanad ning pealegi suur osa lapsi sai vaktsiinireaktsiooni. Selle katse tulemusena järeldati, et läkaköha vaktsiin sobib vastsündinute vaktsineerimiseks!
&23. november 2017, 12:15
See on juba iseenesest väga haige pealkiri, juttu ei hakka lugemagi.
23. november 2017, 12:56
kui on haige vaktsin enam ei aita
Täna jälle me joome vaktsiini23. november 2017, 12:00
Kuidas sulle meeldiks lasta endale HaPpeVett sisse süstida?
ok23. november 2017, 12:57
Aga millis tüve vastu aitab?
Ei!23. november 2017, 11:58
Käed eemale minu tütrest, kaitsen teda kasvõi elu hinnaga nende krd süstide eest!
süstija 23. november 2017, 12:45
eelnevalt küsitakse lapsevanema allkirja nõusoleku lehele, nii et sinu hindamatu elu jääb alles.
looda sa23. november 2017, 17:20
Seda ei tea keegi kunagi, mis ajani nad vähemalt nõusolekut küsivad ja millal nad seda vaktsineerimist kohustuslikuks hakkavad tegema.
ja kui ta saab emakaelavähi ja tekitajaks on HPv tüüp, mis vaktsiiniga oleks ärahoitav23. november 2017, 13:09
mis sa siis teed - sorry tütreke, seekord läks natuke nihu see kaitsmine? pole hullu, kõik me sureme?
missestnimest23. november 2017, 14:03
Kust ta siis nii äkki ikka saab. Et hakkab 16selt sexima ja kohe saabki vähi?
Emakakaela vähk areneb ajaga ja eeldusel, et organismil on soodumus olemas.
Vanaemad-emad peavad oma tütardele õpetama, kuidas puhtalt elada ja ennast hoida. Ihuliselt ja vaimselt. Armastusega.
Arstiteadus otsib uusi ohvreid, see on fakt.
Kust me teame, mida selle nõela kaudu manustatakse? Viljatust? Vähitekitajaid?
Aastate pärast aktiveeruvaid tõbesid? Kiipe?
Mõelge endi suguvõsade peale - kui paljud surid emakakaelavähki ja kui, siis millises eas.
Olge ettevaatlikud. Te ei usu ju ometi tänase päeva taustal, kus kõik on aina hullemaks minemas, et mingi vaktsiinitootja töötab teie tütarde hüvanguks?
jah23. november 2017, 14:59
Hoia parem oma tütart, et ta ei hakkaks juba teismelisena beebipille kasutama, tegelikult kasvata oma tütart nii, et ta ei elaks 14 aastaselt seksuaalelu.See on palju suurem oht , et hilisemas elus on probleeme rasestumisega.
Ja kas nendel pillidel ei või olla kõrvalmõjusid, mina küll ei usu.
Kui sekkutakse loomulikku ja looduse poolt määratud organismi käitumisse, mida ju rasestumine on, siis on sellel kindlasti kõrvalnähud ja tagajärjed.
Brunn23. november 2017, 11:51
Aidsi vastu Oss ei saa kuid aitab SPI-1 tõlkes maga üksi.
23. november 2017, 12:11
jahah. spiodiin leiutati juba enne novgorodi vürstiriiki :P
?23. november 2017, 11:46
"Meil haigestub Soomega võrreldes neli korda rohkem naisi."
Kas on uuritud, miks see nii on?
kas23. november 2017, 12:35
Kas on uuritud, KAS see nii on?
vastus23. november 2017, 12:57
lihtsalt liiderlikumad, HPV viirus õhu kaudu ei levi
veel üks võimalus23. november 2017, 14:55
Kui guugeldada, siis selgub, et lisaks liiderlikkusele võivad põhjuseks olla ka viletsamad elutingimused või kehvad hügieeniharjumused. (Aafrika riikides on juhtumeid ju kordades rohkem kui Euroopas.) Otsesõnu öeldes: võib-olla ei ole eestlasel kombeks ennast enne vahekorda pesta.
23. november 2017, 15:30
st mehed meil jooksvad ringi palja tilliga ja naiste tupest voolab eritis
kriitiline mõtlemine23. november 2017, 15:31
ütleme nii, Google's leiab palju mida, isegi seda ,et päraku kaudu saab rasedaks
KKK23. november 2017, 11:40
Kas see on seesama vaktsiin, mille kohta äsja näidati filmi, kuidas farmaatsiahiiud kasumit jahtides täiesti uurimata tooteid riigijuhtide abiga rahvale pähe määrivad, sadadest rikutud või suisa lõppenud eludest hoolimata?
selgitus23. november 2017, 11:46
aga miks inimesed tühjendavad urne merre , jõkke, järve...
olen oma silmaga näinud kui Pirital, toilas seda tehti
Ärge maad küll minu räpase kehaga rüvetage, keegi tark nii ütles
urnides nüüd küll mingit nakkust ei saa olla,23. november 2017, 12:09
kadunukesed ju söestuvad valutulega,midagi räpast ei jää järele.
Haigused võivad meile pakutavast keemiast tulla.Toiduainetetööstus ei lõpeta oma E lisandite toppimist.Isegi suitsutatud toodetele,mis on juba niigi suitsuahjus "steriliseeritud."Sama ka riidetööstuses-soovitus uue eseme pakendil:"Enne kandmist pesta!!!"
eksole23. november 2017, 14:15
pole kuulnudki,23. november 2017, 11:36
et vähivastane ravim juba leiutatud.
Seda ei leiutatagi.23. november 2017, 11:47
Vähivorme on nii palju, et ennem tuleks avastada vähitekke põhjused. Aga "tealdased" juba teavad ravimit.
TY23. november 2017, 12:00
HPV ei ole vähk. HPV on sugulisel teel leviv haigus mille 2 tüve 100-st põhjustab vähki ! EHk siis tegeletakse tagajärgede, mitte põhjustega. HPV ehk papilloomviirus levib suguühte ja kehavedelike kaudu ehk näiteks ka suudlemisel: Selle pamised levitajad on inimesed, kes harrastavad juhusuhteid või kellel on palju partnereid. Seeläbi nakatavad nad ka teisi. Kui näiteks tütarlapse esimene ja ainukene partner on eelnevalt elanud "vabameelset elu" on see tütarlaps ohustatud. Ja kui see tütarlaps millegi pärast leiab uue kaaslase, on ka see ohustatud jne
to pole kuulnud23. november 2017, 12:10
See polegi ravim vaid vaktsiin. See ei ravi juba tekkinud vähki vaid hoiab selle tekkimise eest.
23. november 2017, 13:01
Jah on,aga selle eest küsitakse palju raha