Blogid

Nähes, kui saamatud on meie poliitikud tekib küsimus, kellele Eesti eesistumist üldse vaja on? Kindlasti mitte Euroopa Liidule (121)

LISA KOMMENTAAR

Huvitav14. juuli 2017, 09:16
Kuulates minister Tõniste sõnavõttu tekkis paratamatult küsimus, kas homsel ECOFINi koosolekul ta ikka suudab Euroopa Liidu rahandusministritele või no näiteks Saksa rahandusministrile Schäublele, mismoodi ta kavatseb Euroopa Liidu laenukoormust vähendada.
Mina ei saa paraku selle lause mõttest aru. Kas see on hea eesti keel?
noh14. juuli 2017, 09:15
eks see valitsus ole lusti vääriline,ma ka alati oksendan kui lusti saateid vaatan
Uku18. juuli 2017, 08:57
Mida sa siis vaatad? Sunnib keegi?
msi14. juuli 2017, 00:05
mulle teevad nalja kommentaarid, kus Lusti nimetatakse professionaalseks ajakirjanikuks. seda ta pole. esiteks sellepärast, et tal pole isegi bakalaureuse diplomit, seega keskharidusega tegelane. kuigi ta elas aastaid Inglismaal, pole ka tema inglise keel suurem asi. päris hull on lugu tema eesti keele valdamisega. neil juhtudel, kui ta ise on blogi autor, kubiseb blogi alati õigekeele ja kirjavigadest.
ja peamine -ta on absoluutselt põhimõttelage. kelle juhitava valitsuse ministritest käib jutt? Lust on aastaid olnud Savisaare ja keskerakonna suuvooder. Savisaarega tehtud intervjuude puhul on küsimuste väljamõtlejaks Savisaar ise, Lust on need püüdlikult pähe õppinud.
kodanik "eks ole"-le14. juuli 2017, 09:22
Vaata peeglisse! Oi, oi, milline mordu sul on!!! Vastik!
kui sulle ei meeldi,ei pea kohe solvama,14. juuli 2017, 09:25
eks vahi siis neid nägusid,kes SULLE meeldivad,jäta Lust vahele.
14. juuli 2017, 09:23
Ja millist lisaväärtust bakalaureuse "diplom" või ka magistri- või doktorikraad siis ka annavad? Praeguse "masstöötmise" puhul peab ikka inimene ise ennast tõestama, mitte "paber"
algteadmised14. juuli 2017, 18:15
annab see diplom. Lusti algteadmised olid kehvad juba keskkoolis. kunagi astus siin üles tema klassijuhataja ja viitas Lusti väga kehvale keskkooli lõputunnistusele. ja hiljutises Lusti promovas kroonika loos tunnistab Lust ka ise üles, et ka ta keskkooli ajal suurt millestki aru ei saanud, õppis kõik asjad lihtsale pähe.
aga13. juuli 2017, 23:18
Teate,seda EL polegi kellegile vaja --ainult suurkorporatsioonidele,saaks eesti vabaks sellest direktiivitamisest,ja miks meile veel riigikogu ja ametnikud kui brüsseliklubi valitseb rahvusriike,kas pipardan üle????
eakas eestlane13. juuli 2017, 21:19
Kuulates ja lugedes meie ajakirjanike väljaütlemisi, tuleb vägisi pähe mõte, kas nad õpivad ajakirjandust ülikoolis mõnes võõrkeeles ja oma jutus ning kirjatükis tõlgitakse oma mõtted eesti keelde, väga viletsasse ning vaese sõnavaraga eesti keelde.
Jopp Antoonio13. juuli 2017, 12:49
Hõbemedal klass 470 purjetamises ei tee veel inimesest ministrit....
Kedagi ei huvita igav väike Eesti13. juuli 2017, 12:01
Kui Eestil oleks eesistumise ajal õigus sisse viia seaduse muudatusi Euroopas, siis oleks saal täis.
reku13. juuli 2017, 11:16
Niikaua, kui Eestis on ministrid mitte asjatundjad, vaid poliitikud, ei parane riigis mitte midagi. Kui suurriikides on poliitikute valik suur, siis erinevalt eestis sattuvad riigikokku inimesed, kes peaasi, et on lojaalsed käetõstjad erakonnale. No ja sealt peab valima ju ka ministri. Täielikud käpardid.
nii see on,13. juuli 2017, 19:08
IRL-i suur ämber panna rahandusministriks täielik võhik. Millal ükskord muudetakse valimisseadust jaaksepteeritavad haridust kui töökogemust õendavad CV-d ka Riigikogus kehtima hakkavad, millal??
tv12. juuli 2017, 20:48
Ministrite sõnavõtud naerma küll ei ajanud, oli hoopis piinlikja masendav nende etteastet vaadata...
ätt.13. juuli 2017, 07:30
Vanasti esinesid Baskin,Nõmmik ect.nüüd vaatad meie ministreid ja nalja nabani.
Miia12. juuli 2017, 20:46
Mulle Katrin Lust väga meeldib- inimesena ja muidugi ajakirjanikuna on ta teist väga erinev. Positiivses mõttes. HÄSTI KIRJUTAB. Edu Katrinile.
kusti13. juuli 2017, 07:25
aga13. juuli 2017, 23:21
mina jumaldasin teda kui ta siin Londonis elas ja kirjutas,lihtsalt lahe ajakirjanik ---pole mingi poliitkorrektnesotsliber,täis tabamus
yll12. juuli 2017, 20:01
meie ministrite sõnavõtud brysselis näitavad ikka üht ja sama,et me ei julge mingit kindlat seisukohta võtta sest et meist ei sõltu mitte midagi.käib ootamine et keegi suur võtaks el-ile kriitilistes küsimustes
mingi kindla seisukoha.nii see ratas veereb.
mis mõttes võtta?13. juuli 2017, 15:10
meie ministritel on ainult üks seisukoht-alluda Brüsseli diktaadile. Oodatakse ainult koogutades keelde ja käske.
aga13. juuli 2017, 23:23
mind ajas naerma,et prioriteediks võeti ka samasooliste perede promo,kas ei ole ikka nali hihiiiihiiii,nalja jälle nabani
mairit12. juuli 2017, 17:27
Mis seal ikka - ootuspärane, et selles eas inimese tugevaim külg pole inglise keel. Kui ta ise ei taibanud, miks mõni nõunik ei öelnud, et rääkigu eesti keeles, on muret vähem. Aga muidu - ei sega võõrkeeleoskamatus ministriks olla, ei sega emakeele mitteoskamine, loogika puudumine ja eetika nappus kolmandale Eestile telesaateid teha. Meie maal kõiok tööd on head, vali millist tahad!
Keel12. juuli 2017, 16:59
on nagu on, hullem ikka see, kui vaene kondine käsi ajada Euroopa rahvaste kaukasse.
yll12. juuli 2017, 20:05
kas sa mõtled neid 10neid triljoneid eurosi mis on omale tugevama õigusega trükitud kuid mida nüüd tagasi maksta ei suudeta? kui asjal oleks turuhind millega seda osta suudetakse siis poleks ju vaja seda võlatralli teha.või kuhu lääs siis oma hüva kauba müüks kui ei osteta.mingi uus lahendus tuleb maailmas.
,12. juuli 2017, 20:38
kossa12. juuli 2017, 16:43
kui keskkooli lõpetamisel inglise keel jäi puudulikuks-jäi ka kool lõpetamata.nüüd saab puuduliku haridusega ministriks.edasiminek on ilmne
irw12. juuli 2017, 16:02
kui tädi lustil läätsed konfiskeerida ja prille mitte anda siis alles näeme kui saamatu mõni on ...
jones14. juuli 2017, 19:57
sa oled lapsepõlves kuulnud sellist kildu:"Kes teisele loll ütleb,see ise loll on!"Minu arust vaata ikka ,mis ta kirjutab,mitte välimust!
ega endalgi oli...12. juuli 2017, 15:41
Ega on eesti keeles eitava tähendusega....ega endalgi oli tükk tegu...Mida siis kirjur õieti öelda tahtis?
rääkinud eesti keeles küll tõlgitakse 12. juuli 2017, 15:16
pole kuulnud,et mamma merkel inglise keelt valdaks.
apua12. juuli 2017, 15:09
Tõnista ja minister, see on ikka absurdi tipp. Kurb.
Eesti12. juuli 2017, 14:54
keel on üks ametlikkest EL keeltest. Pole mõtet purssida euroliidust uttu tõmbava riigi keeles.
to Eesti12. juuli 2017, 21:37
vene ju keel samuti.Või pole?
neiu Lutz on nii võluv12. juuli 2017, 14:52
aga tema fertiilne iga hakkab varsti läbi saama, mis oleks kui ta pühenduks nüüd pikemalt laste kasvatamisele?
K.T.13. juuli 2017, 05:32
On sinul alles probleem, vaeseke!
mul on nende12. juuli 2017, 14:33
keeleoskusest suva, aga nüüd on puust ja punaseks kõigile, et meie poliitikud pole võimelised Eesti huvides seal seisma, see on teema .
jep13. juuli 2017, 13:35
lisaks nad ei tahagi ega proovigi. Sellest siis ka 15% kuulajaid saalis.
ANDRES12. juuli 2017, 14:33
NEIL 3.KL.TASEMEL ULLIKESTEL PEAKS KULL HÄBI OLEMA KOJU NAASEDA KUI isegi 1.kl.juntsu naerab tv ees ja küsib mis keeles nad räägivad,et meie opetaja opetas teistmoodi
kuule Andres,13. juuli 2017, 19:18
sa nagu ehtne eesti jauram -ei maksa liiale ka minna.
Piisab12. juuli 2017, 14:16
kui sa oled poliitiku staatuses, siis sa kõlbad allveelaev kaptenist reaktiivlendurini, mis veel siis poliitilist blaa-blaad ajada
Alfred12. juuli 2017, 14:13
Tõniste oli ikka tõesti tõeline tsirkuse artist mitte rahaminister, mis mulje jäi vanadele rahameestele sellistest vastustest, kurb pilt et mees võttes vastu ametit astus sellise sopa sisse. Ega need Kiisler ja Palo ka paremad olnud.
Anti13. juuli 2017, 05:35
Hämmastav, et nad ise arvavad, et sobivad ministriks. Auahnus ja rahahimu on nii suured, et igasugune enesekriitika on kadunud.
Tossike13. juuli 2017, 13:38
Tõniste naine arvas, et sobib. Mis mehel muud üle jäi, kui naise sõna kuulata.
seep see on,13. juuli 2017, 19:25
aga kandidaate valivad ju ikkagi parteid ja nende juhid, mida nemad mõtlevad või õigem oleks öelda -ei mõtle.
õige ta on,13. juuli 2017, 19:23
100% nõus - Alfred.
Küsimus jääb, et kui paljud polnud Sesteri tööga nõus, siis kuidas lubati temast veel võhikum inimene ministriks nii olulisel lõigul Eesti jaoks nagu seda on raha.
Ministeeriumides töötavatest spetsialistidest on kahju, nendel peaks olema õigus valida oma etteotsa pädevat ministrit, nüüd on nii, et kihistatakse seljataga.
vanaema12. juuli 2017, 13:53
Katrin, ma ei tea, kas sa üldse kunagi loed kommentaare, aga tea, et sa mulle meeldid juba sellest ajast, kui sa näitasid oma vaenlastele keskmist sõrme! Tubli tüdruk oled!
kas12. juuli 2017, 15:11
tal on siis vaenlasi ? alati olen mina lustilik,lustilik ,alati meeldib minul !
Tervishoiunõunik12. juuli 2017, 13:39
Jätkatakse kursil,et partei annab ameti ja lisaks mõistuse ning keelteoskuse,aga vaat ei anna.Ei saada aru kui rumal ollakse Euroopas,aga meil mängitakse "staare".Isegi lugematu arv nõunikke ei suuda kinni mätsida vajakajäämisi.
veteran12. juuli 2017, 13:38
Piss tuli püksi kui seda komejanti telekast nägin- meie humoristidel oleks millest õppust võtta.
söön sönu12. juuli 2017, 13:15
Vötan tagasi köik pahad mötted sest oled selle ära teeninud, tubli oled.
Oliver12. juuli 2017, 13:01
See ees- või tagaistumine on kõige tavalisem formaalsus.Maailma asjad pannakase paika ikkagi Valges Majas ,Berliinis, Moskvas ja Pekingis.Need on dominandid.Kui Junckerit tuli 735-st kuulama vaid 36 siis see ainult kinnitab seda veenvalt. Shöible võib arvata mida tahes.EKP Supermario trükib raha edasi, sest nii on just kõige kasulikum.Me võime siin eelmise sajandi turumajandus nn.algtõdseid edasi jahuda kui muu maailm on need ammu unstanud ja läehb suurepäraselt edasi.
Vanamees12. juuli 2017, 13:01
Orjarahvas oli ja jääb !
kippar12. juuli 2017, 13:15
Pead ennast kohe terveks rahvaks? Ära nüüd üle ka pinguta.
Vana...12. juuli 2017, 13:20
G12. juuli 2017, 12:52
Pooled ministeeriumid ju tegelevad rohkem uruagu poliitika õigustamisega, kust see mõistlikkus siis nüüd järsku tulema peaks???
saarlane12. juuli 2017, 12:36
kui varem pole suudetud el peesse keerata,siis nüüd saab see vast küll teoks
Mulle tundub12. juuli 2017, 12:34
Et lihtsalt koolipõlves käisid TSIK is ja emakeeletunde jãi väheseks, sport ja trenn ja võistlused jne.
Ka Erki Nool ei osanud end vãljendada, kui riigikogus kõneles. Eks neid memmekaid ole omajagu, keda noorena sunniti sportima.
Kas...12. juuli 2017, 14:33
...ise ka midagi saavutasid,või ainult mulle tundub?
ab 12. juuli 2017, 12:32
tegelikult pole ilus saamatuid narrida, st tõelisi saamatuid!
asd12. juuli 2017, 12:29
Keeleoskuse kallal vingutakse ikka siis kui millegi muu kallal ei ole vinguda. Järelikult ei ole asjad halvasti.
Pidanuks...12. juuli 2017, 12:29
.... ikka 101 uut autot ostma ,siis oleks 6 kuu pärast vähem jagelemist.
mingi12. juuli 2017, 12:23
demokraatia grimass see Euroopa juhtimine - nüüd algasid siis Eesti kultuuri päevad EL-i poliitikas.
12. juuli 2017, 12:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Miks elad peldikus?12. juuli 2017, 12:29
Mine ela oma kõrgkultuurilisel venemaal. Joo samakat ja käi aiamaal kükitamas.
Aitäh12. juuli 2017, 12:21
alle aa12. juuli 2017, 12:16
Kui tahad ikka poliitikus saada pead oskama valetada,suhelda,kirjutada,esineda,esitada,keeli valdama,kultuurne(LIGI)rääkima nii et rahvas ka aru saab(PARTS).
Robert12. juuli 2017, 12:26
No keelteoskustega omakasulik robot on veel hullem variant!
tõesti, 12. juuli 2017, 12:13
niisugust jama poleks osanud oodata, kas need inimesed ise ka aru ei saa, et muutume naerualuseks kogu ilmale
Karm12. juuli 2017, 12:24
Vastutusele peaks need, kes sellised esindajad on valinud! Poliitikud, kes on kümekond aasta jooksul juhtinud riigi vaesusesse (olgu oskamatusest või omakasust), peaks aga andma kohtu alla!
jah12. juuli 2017, 12:12
ja kellele on vaja Katrin Lusti, seda küündimatut "ajakirjanikku"?
Lammaspugeja12. juuli 2017, 12:42
Pange jah selliste kritiseerijate ja eriti TTV arvamusliidrite asemele valitsustruud klaköörid ja agitaatorid.
sõna sekka13. juuli 2017, 19:42
Ma lugesin ka ja ütleks, et Lust võib väljendada küll paljude sisemist arvamust asjast, kuid paisata seda välja avalikus artiklis emotsionaalses võtmes nagu "sõbrannad kohvikus" on ka liiast. Proffessionaalne ajakirjanik peaks kasutama viisakat, väljapeetud väljendusviisi, mitte kasutama slängilist labasust.
mh12. juuli 2017, 12:10
No ega Lustiga ei võistle inglise keele oskuses muidugi. Tal on olnud aega väljamaa voodites õppida.
to mh12. juuli 2017, 13:40
Ah ei sul siis niisugune keeleõppimise metoodika. Kas sõnavara ühekülgseks ei jää?
to mh13. juuli 2017, 05:41
Ja mis sinul mureks on, et nii õel oled sellepärast, et inimene on välismaalasega abielus olnud. Kas pole endale meest leidnud?
Öifrosiine12. juuli 2017, 12:08
See Latrin Kust (latrab, et kust püksi ei tuleks, muidu naeraks) on üks väga tark ja mõistlik inimene. Mina ka olen seisukohal, et nendest eeskõnelejatest ei ole midagi kasu - see kõik on ainult näitlemiseks, tegelikult juhib keegi teine, kui üldse. Täpselt nagu dirigendistki pole midagi kasu - vehib seal ees ainult omaenda lõbuks ja selleks, et saaks sümfoonia lõppedes kummardada ja suurt palka vastu võtta. Igal pillimehel on ju omal noodivihik ees! Keegi neist ei vaata dirigendi poolegi ja ikka mängivad! Kui mõni vaatabki, siis ainult viisakusest, aga kasu pole sellest midagi. Tegelikult vist keegi ei juhigi - mulle on niisugune muusika täiesti arusaamatu. Nad ei saa ju hakkama. Laseks siis mõne polka, aga ei oska. Tragikoomiline.
öif...siinele13. juuli 2017, 19:48
sinu kirjatükk väljendab su haritustaset nagu ka pealkiri, pole imestada.
Käi Baskini Teatri vodeville vaatamas, sul pole kontserdimajja asja, sa ei taipa muusikast, mida seal luuakse.
eestlane12. juuli 2017, 12:06
Tõesti piinlik on kuulata meie ministrite pingutusi, kui nad mõne sõnavõtuga esinevad. Eriti halb on inglise keel. Rääkigu eesti keeles ja kasutagu tõlgi abi. Jääks palju soliidsem mulje kui nende "puu-inglist" kuulates.
jah, aga13. juuli 2017, 14:20
rääkisid ju ka eesti keeles. Ainult, et sisutühjalt, kohati ei saanud aru, mida öelda tahtsid.
Like12. juuli 2017, 12:03
Kui hästi kirjutatud artikkel, lausa suurepärane. Mulle hakkab Lust järjest enam ja enam meeldima oma ajakirjaniku oskustega ja mis peamine - julgusega. Pane edasi, lõpuks räägib keegi ka asjast nagu ta tegelikult on...mitte ei kooguta poliitikute ees ega värise ametikoha pärast. Like 2x
h12. juuli 2017, 12:02
Eesti o nii väike,et kõik valimised peaksid olema isikulised ja neil kes kndideerivad peab olema vähemalt üks kõrgharidus. Kunstnikud ja sportlased tegelegu sellega mida oskvad. Igaüks peab jääma ikka enda oskuste juurde. Need rumalad inimesed , kellel haridustki pole ei tohiks juhtivatele kohtadele sattuda, sest nii peletavad nad targad inimesed riigist eemale , jäävdki ainult kilplaste küla lollid.
õigus h,13. juuli 2017, 19:51
sellest on kaua räägitud, aga kes oleks see julge valimisseadust muutma või koguni likvideerima!!!
Mari12. juuli 2017, 12:02
Eestil oma tsirkus puudub, aga selle eest on meil täiuslik koomikutest koosnev riigikogu ja valitsus.
Tallinn kui Riia eeslinn12. juuli 2017, 14:31
Klounid korraldasid Eestis haldusreformi -praegu võiks eesistumisel paika panna , et üle viie miljoni inimesega riiki ei peaks EL-s olema ja teeks mõne sundliitmise.
12. juuli 2017, 15:57
just,13. juuli 2017, 19:52
Tegelikult...12. juuli 2017, 12:00
Pole sugugi nii, et hakkab nalja saama, nagu artikkel oma viimase lausega lootust avaldab. Me oleme skype-riik, meile on lubatud ükskõik kui konarlikult kõneleda, skype vabandab kõik välja. Nii ka Ratase intervjuu hiljuti Šveitsi TVle, milles ta muud suurt ei suutnudki kui reporterile Toompea valistushoone ruume tutvustada. Intervjuu lõppedes aga telefon taskust välja võtta ja teatada, et nõupidamisi saab ka Skype kaudu pidada. Näib, et millegi muu taha meil end peita ei ole, kõiges muus meie nägu kenasti TEGELIKULT paljastub. Ainus meie hingepesemise filter on Laulu- ja tantsupidu, seal saame kenasti jälle juuksed kammitud ja näod puhtaks pestud, kohe pikaks ajaks. Aga riik ise ostab hoopis tanke, kusjuures need, mis eelmisel korral (vist Hollandist) ostetud miljonite eest, lähevad mahakandmisele... Samas ei saanud võrkpalliliit riigilt toetust, ega ole seda piisvalt saanud ka Laulu- ja tantsupeo SA.
seda tsirkust on vaja eu ees12. juuli 2017, 11:47
pugevatele ja lömitavatele poliitikutele kes ennast miskipärast eliidiks tahavad kutsuda.
mei12. juuli 2017, 11:39
ministrite puuduseks on teema mittevaldamine,kui Palo näeb Tallinna teletornist vene tanke ,kui need peaksid eestisse tulema,siis on selge,et sihukene mammi ei saa minister olla ja ega tal sisuliselt mingit ministeeriumi polegi
Ivar12. juuli 2017, 11:46
Kuidas küll on saanud need meie juhtivad inimesed oma keskkooli diplomid, kui nende keele- ja muud oskused on mittevaldamise tasemel.
12. juuli 2017, 12:10
Küsige koolidest, kus nad käinud on!
Õpetaja12. juuli 2017, 12:18
Töö on ju tellija materjalist. Aga ega raha ju ei haise :)
Nõuka ajal12. juuli 2017, 13:15
said sportlased koolidiplomeid teadagi kuidas. Mõne klassi haridusega jopskid käisid isegi üliõpilaste mängudel. See on avalik saladus.
Ivarile,13. juuli 2017, 19:57
keerame su mõtte pisut ümber:
kuidas on saanud need inimesed juhtivatele kohtadele, kelle keskkooli diplom ja ka kõrgkooli diplom võisid küll head olla, kuid nende teadmised ei küüni ministritooli tasemele.
Dasxsx12. juuli 2017, 11:37
on aga vedanud meil eesistumise ajaks mõkitajate valitsusega. mõkitavad nii inglise kui ka eesti keelt nagu 5.klassi pubekad
operetiriik12. juuli 2017, 11:13
Lihtsalt nüüd tuli eredalt välja, milline operetiriigike meil on. Jah, kulissid on ilusti värvitud, pastakaid ja läikivaid autosid osatakse rahva raha eest osta, kuid sellega ka valitsuse võimed piirduvad. Ja see on ka õige, et euroliitu juhivad varju hoidvad ametnikud, igasugused eesistumised on väga kallis ja igav tsirkus.
12. juuli 2017, 12:12
Võõra raha raiskamises on nad igal juhul tasemel, muud pole vajagi, sest ilmselgelt on neile jagatud täpsed juhtnöörid otse Brüsselist ja see saab olema ülivalus kõigile rahvusriikidele.
Lust ei tunne teemat12. juuli 2017, 11:05
Eesti juhib pool aastat EL Nõukogu tööd, millest suurem osa toimub töögruppides ekspertide mitte ministrite tasandil. Meie tõesti puukeelsed ja teemades mitte kodusolevad ministrid juhivad umbes paarikümmet koosolekut, Eesti riigiametnikud samal ajal paarituhandet nõupidamist.
Rüütel ei valda isegi eesti keelt...12. juuli 2017, 11:16
Kõik paistavad rumalaga rahul olema... Miks ministrid peavad paremad olema?
Graal7712. juuli 2017, 15:23
...ja selle tsirkuse hind Eesti maksumaksjatele on 70000000 eurod. Tuletaks lihtsalt meelde et Eestis on veerand miljon suhtelises vaesuses ja üle 50000 absoluutses vaesuses elavad inimest. No jah ega see tüütu pööbel eurobroilereid ei huvita.
Meil haritud poliitikuid lausa vihatakse.12. juuli 2017, 11:01
Kui palju mõttetusi ja pahatahtlikkust on levitatud härrade Ilvese,Ansipi,Rõivase jne. kohta. Ainult töö kiidab tegijaid.
Tarts12. juuli 2017, 11:36
Ansip oli ainuke sellest nimekirjast, kes midagi tegi peale Eesti hävitamise!
härra rõivas?12. juuli 2017, 11:48
mis ajast tattninasi nii kutsutakse?
Ja siis imestab12. juuli 2017, 12:29
miks poliitikud on ülbed ja arrogantsed. Ikkagi läbilõige ühiskonnast. Nii, et vaata peeglisse tattnina :)
Härra Rõivast tuleb ainult kiita..12. juuli 2017, 13:11
Tema suhtlemisel ja esinemistel kunagi häbi ei teinud.
just13. juuli 2017, 15:01
ja milliseid sügavaid kummardusi tegi.
eelu12. juuli 2017, 10:42
Ministriks saamisel peaks olema töövestlusel üheks peamiseks punktiks-sorav võõrkeel. Teiseks ,peaks koolitama ja harima ministreid.Appi võiks võtta jaapanikultuurist haritud ja kenad geishad. Töövestlusel peaks lollus ju välja tulema.
ReffAhv12. juuli 2017, 10:57
Oleme küllalt näinud ka soravate keelteoskustega aferiste. Keeleoskus ei tee ahnest robotist veel südametunnistusega poliitikut.
Palun mõni näide sellisest robotist..12. juuli 2017, 11:26
Võimekamate inimeste kadedusest laimamine on häbiks ikka ainult laimajale endale.
Aga palun kohe hoopealt ja labist12. juuli 2017, 11:49
Hololei!!! Tahad veel või?
Veel lisaks12. juuli 2017, 12:04
Härra Ilves on ainuke,keda kutsuti kõrg- ülikooli õpetama..12. juuli 2017, 13:14
Temale ei olnud kedagi vähegi sobivat isikut järglaseks pakkuda...
vale puha12. juuli 2017, 11:11
Ei pea. Meil on tuhandete kaupa filolooge ja tõlke, kelle abi kasutada. Emakeeles rääkimine on hoopis tugevuse ja enesekindluse tunnus.
muidugi13. juuli 2017, 15:02
ainult, et emakeeles polnud neil ka midagi sisukat öelda.
ei tea midagi,töövestlus võib kulgeda12. juuli 2017, 12:15
rahumeelselt,ega peagi teist karu p*esse saatma.
Tegelikult12. juuli 2017, 10:42
Sul endal ka ju eesti keel longab:
"Pressikonverentsil, kus Tõniste oli läinud – jumal tänatud – üle eesti keelele, suutis ta rääkida niimoodi, et tegelikult mitte ükski terve mõistusega inimene ei saanud aru, mida Tõniste tegelikult öelda tahtis."
Kole lugeda neid sõnakordusi, muudkui tegelikult ja tegelikult.
Longab, longab! Oled juba kongus!12. juuli 2017, 12:01
Pada sõimab katelt!!!
Tegelikult13. juuli 2017, 15:22
See "keel longab" ongi selline väljend, rumalpea :)
Mõhk ja Tölpa12. juuli 2017, 10:35
Punavalitsus on küündimatu.
Alar112. juuli 2017, 10:28
Miks on üldse Euroopa Parlamendis vaenuliku ja agressiivse riigi agendid, kui see riik ei kuulu üldse EL-i? Näiteks eestipärase varjunimega Venemaa agent Jana Toom?
12. juuli 2017, 12:17
Kodakondsus on ja hääled sai kätte, rohkemat ei olegi tarvis. EU Parlament ise on butafooria rahva lollitamiseks.