Suhted

TOEKS VÄIKEMEHELE: kuidas saada ja hoida tugevat erektsiooni? (6)

Õhtuleht.ee, 22. mai 2017 10:11
Foto: VIDA PRESS
Riista suurendamiseks ja ülespumpamiseks on leiutatud kõikvõimalikke vahendeid, aga vähesed neist on usaldusväärsed. Tegelikkus on see, et meid on õnnistatud või neetud sellega, mida iganes saatus meile jalge vahele paigutas, märgib AskMen. Aga kui järgida mõnd nippi, siis on võimalik selle olemasoleva riista erektsioonist maksimum võtta.

1. Toitu õigesti

Üks hea erektsiooni saladusi on tervislik toitumine. Võta menüüsse toiduained, mis on su südamele head: palju tervislikke rasvu, vähe kolesterooli ja Vahemere dieedi juurde kuuluvad toidud.

2. Vali õige asend

Kui sätid end õigesse poosi, siis saad oma erektsiooni suurendada ning sellest kõik välja pigistada. Kasuta Maa külgetõmbejõudu: kui mees on peal või seisab püsti, siis kasvab verevool ja erektsioon paraneb. Näiteks võid proovida poosi, kus naine on voodi serval, tema jalad ripuvad üle ääre ja sina sisened temasse seistes.

3. Rahune maha

Seksi puhul on stress ja ärevus korralikud tujurikkujad. 

4. Piira tundlikkust, et kauem kesta

Klassikaline viis liigse tundlikkuse piiramiseks on kondoomi kandmine. Kui sa oma teisepoolega seda kasutada ei taha, siis keskendu muudele asjadele. Vii end konkreetsest stseenist vaimselt välja, kui tunned, et kontroll hakkab kaduma. Trikk seisneb selles, kuidas viia oma mõtted piisavalt kaugele, et vältida enneaegset purset, aga samas mitte erektsiooni kaotada. 

5. Vähenda sülearvuti kasutamist

Vähemalt seda süles hoides. Arvuti kuumus ei kahjusta mitte ainult su spermat, vaid ka erektsiooni. Niisiis: enne selle loo edasilugemist aseta läpakas lauale.

6. Võta ravimite tarvitamine kontrolli alla

Tänapäeval leevendatakse igasuguseid hädasid nagu depressioon, sotsiofoobia, ärevushäired jne tablettide abil. Õnnetuseks on need ravimid erektsiooni surm. Vaadake koos arstiga ravimite kasutamine üle, veendumaks, et sa neid liigselt ei tarvita. Või siis: ütle seksuaalelule hüvasti.

7. Pese hambaid

Erektsioonihäirete ja igemehaiguste vahel on leitud seoseid. Sest igemehaigused on seotud südameprobleemidega, mis ajavad vererõhu normist välja.

8. Trenn, trenn, trenn

Tee kõhulihaste harjutusi. Need lihased toetavad ja hoiavad su väikemeest üleval. Pealegi: kui sul on suur kõht, siis näeb riist selle kõrval pisem välja. Hea vorm tekitab sinus ka head enesetunnet ja muudab sind enesekindlamaks. Riistale võib teha ka Kegeli harjutusi, mis ei pruugi seda küll suurendada, aga aitab kindlasti erektsiooni hoida.

9. Ära liialt suitseta ega joo

Sigaretid mõjuvad halvasti vereringele. Ja kui sa tahad, et seisaks, siis peab veri saama liikuda. Alkohol aga tuimestab su viinerit ja võib tekitada eesnäärmepõletikku.

10. Ära liiga sageli masturbeeri

Hoia oma energia partnerile, mitte käele. Nõuab natuke enesekontrolli – ja enamikul meist on see ju olemas või mis?

Samal teemal

15.06.2017
NAISTEARST ANNAB NÕU: need viis seksinippi muudavad su elu paremaks
21.05.2017
MEESTELE: viis toitu, mis aitavad erektsioonihäireid ennetada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee