Suhted

Vihast priiks: hinga tööpinged ja ärevus endast välja 

Kristel Rõss, 13. aprill 2017 04:00
Vihast priiks: hinga tööpinged ja ärevus endast välja.Foto: Vida Press

Igaüks on tundnud mõnel pingelisel tööpäeval seesmist ärevust või ärritust, mida viksi ja viisaka inimesena teiste eest varjata. Keha siiski petta ei õnnestu – et allasurutud tunded ei väljenduks tervisehädadena, tasub meeles pidada paari rahustavat hingamisharjutust, õpetab hingamisterapeut Reet Karro.

Et ärrituse korral võtavad kehas võimust stressihormoonid, ei tohi jääda laua taha istuma, vaid tuleb ennast liigutada, tõdeb Karro. Tema soovitusel on kõige parem minna välja, hingata värsket õhku ja kõndida hästi energiliselt – et ärritus loomulikul teel hajuks.

Aga kui see ei ole võimalik, võta ette mõni tööga seotud käik, näiteks kõnni kas või printeri juurde ja tagasi. "Võõraste pilkude eest võid varjuda tualettruumi ja raputada seal jõuliselt oma keha või trampida jalgu. Tunnista oma ärritust ja püüa viha endast välja saada."

Samal teemal

07.12.2019
Anna Levandi: „Lapsi tuleb kasvatada nii, et pärast poleks piinlik!“ 
14.04.2017
Kas sina tead, milline on kõige lihtsam nipp oma tervist parandada?
22.11.2016
VIHA - JA NARKOPROBLEEMID | Skandaalid, mille tõttu näitlejad seriaalidest välja kirjutati
11.11.2016
Hävitamisteraapiaga stressi vastu

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee