Vihast priiks: hinga tööpinged ja ärevus endast välja.Foto: Vida Press
Kristel Rõss 13. aprill 2017 04:00
Igaüks on tundnud mõnel pingelisel tööpäeval seesmist ärevust või ärritust, mida viksi ja viisaka inimesena teiste eest varjata. Keha siiski petta ei õnnestu – et allasurutud tunded ei väljenduks tervisehädadena, tasub meeles pidada paari rahustavat hingamisharjutust, õpetab hingamisterapeut Reet Karro.

Igaüks on tundnud mõnel pingelisel tööpäeval seesmist ärevust või ärritust, mida viksi ja viisaka inimesena teiste eest varjata. Keha siiski petta ei õnnestu – et allasurutud tunded ei väljenduks tervisehädadena, tasub meeles pidada paari rahustavat hingamisharjutust, õpetab hingamisterapeut Reet Karro.

Et ärrituse korral võtavad kehas võimust stressihormoonid, ei tohi jääda laua taha istuma, vaid tuleb ennast liigutada, tõdeb Karro. Tema soovitusel on kõige parem minna välja, hingata värsket õhku ja kõndida hästi energiliselt – et ärritus loomulikul teel hajuks.

Aga kui see ei ole võimalik, võta ette mõni tööga seotud käik, näiteks kõnni kas või printeri juurde ja tagasi. "Võõraste pilkude eest võid varjuda tualettruumi ja raputada seal jõuliselt oma keha või trampida jalgu. Tunnista oma ärritust ja püüa viha endast välja saada."

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon