Suhted

Miks naised truudust murravad? (99)

LISA KOMMENTAAR

juhtub11. jaanuar 2017, 17:04
et ka mehed petavad ja sugugi mitte harvem kui naised.
Miks7. jaanuar 2017, 18:53
ikka kui tahavad sügavalt segamist
juhtub7. jaanuar 2017, 12:10
Peale sauna jäin diivanil magama, hommikul ärgates magas sõber mu naisega voodil. Naine väidab et magasin kõvasti ning olin ise valesse pessa uinunud. Naine räägib et nende vahel polnud midagi.
naine7. jaanuar 2017, 12:10
ma tahan keppi.mitte oodata millal ta oma arvuti mängu lõpetab.
eesti mees rakverest6. jaanuar 2017, 15:11
tean kahte naist kes tahavad teha huvi pärast.pole vahele jäänud.juba 25 a.
ilmselgelt6. jaanuar 2017, 01:54
on põhjusi mitmeid - maksavad kätte, on kiimas, tahavad tutti tuulutada jne jne
6. jaanuar 2017, 13:41
need pole naised ,vaid paadialused ! kes suitsetavad ja joovad ja tööl ei käi . nad on haiged inimesed .
6. jaanuar 2017, 15:27
tutt tahab iga kuu ühte võõrast hea jämmusega ja keskmise pikkusega ... aitäh kes suutsid siiani vaheldust pakkuda.
oh sind6. jaanuar 2017, 21:15
Leenu5. jaanuar 2017, 21:47
Kellega see naine oma meest petab kui mehed kõik truud ja vastupidi?
mehed6. jaanuar 2017, 09:17
ei suuda "ei" öelda ja on ka poissmehi!
blondiinile6. jaanuar 2017, 14:37
kellega, eks ikka üksikute meestega. Tean niisuguseid, kelle juures käivad abielunaised.
Iga kümne aasta tagant5. jaanuar 2017, 21:40
Miks peaks mehega, kes on muutunud täielikuks mühakaks üldse enda aega raiskama? Uued ja värskendavad ringid nii emotsionaalselt kui seksuaalselt.
Mees6. jaanuar 2017, 01:18
Kogemus ütleb, et pole mingisuguseid emotsioone kuna abielus või suhtes eesti naine on nõus petma paari-kolme kokteili eest lähtudes edevusest ja tähelepanuvajdusest. Kuna töötan palju välismaalastega ja nad käivad ka siin, siis sedae on eriti piinlik pealt vaadata. Naistel kaob välismaa keelt kuuldes igasugune eneseväärikus ja alandatakse ennast paari koteili eest, et saada hiljem hotellituppa - kusjuures tegeas sisu ei olegi eriti tähtis. Külalised on ka ise hämmastunud kuna mujal maaimas küsitakse sellise tegevuse eest vähemalt raha:)
Naine6. jaanuar 2017, 11:16
Tunnen sulle kaasa, et sinu seltskonnas selliseid naisi vaid leidub :S
To Naine6. jaanuar 2017, 14:05
Ikka tõsiselt räägid või? Mina tajusin selles vastuplärtsatuses kohe seda äratundmisenooti - tundsid end ära selles mehe kirjeldatud loos?
See vastab väga-väga paljudel juhtudel eesti naiste puhul tõele. Umbes pooleteise aasta eest kohtasin algselt toredana tunduvat neiut, oli selline hästi tore, kohe tundus ta selline armsake. Sai esmakohtumisel ehk kümekond lauset vahetatud, ma isegi ei küsinud nime ega midagi. Igaljuhul tuli ta mind mõtetes hiljem kummitama. Läks korda ta kuidagi leida. See oli selline veider juhus, et ma sattusin lihtsalt huupi, ma ei tea miks, tema sõbranna peale, kes ka infot andis. Siiski oli see leidmine täiesti juhuslik, lihtsalt vedamine. Ma sellele enam ei tahaks mõtelda, kuigi, tagantjärgi on see veider. Kutsusin selle meeldiva inimese siis varsti kokkusaamisele, lihtsalt ühele muusikaüritusele. Ta tuli mingi tüübiga, ma suht ehmusin, et pagan, et tegin vea, et üldse kutsusin, õnneks ta oma tuttavat mulle kohe tutvustas, et tal sõber, samast kandist vms. Igaljuhul oli suht tore juttu rääkida jne. ostsin talle paar-kolm jooki õhtujooksul, ei mõtelnud isegi, et nendeeest mingit tasu tahan. Ühel hetkel siis neiu avastas, et tahab ära minna, kuigi kuidagi ei oleks tahtnud lasta teda ära siis ei hakanud kinni hoidma, lootsin lihtsalt, et talle ka ikka meeldis koos oldud aeg ja teinekordki. Aga mida - joogine inimene ajas käed ümber ja ütles asju mille oleks ütlemata võinud jätta. Vähemalt ma ei ole niisugune inimene, kes kohe kasutab inimesi ära, ma usun, et on ka armastust esimesest hetkest kuid ka seljuhul võiks ju sellele anda natukene aega. Kõigile lähedastele see inimene meeldis, õde ütles, et nagu nukukene, et ülikena. Igaljuhul minu edasised lootused lõpetati selle inimese poolt varsti aasta eest. Olen küllalt saanud sellele mõtelda - järeldus on see, et tundub, et naistel ei ole tegelikult tunnete jaoks aega, ruttu-ruttu, maha ja taha ja järgmise juurde. Selle mõne kokteili järel ilmselt oligi ootus, et tuleb voodimaraton aga ma ütlesin sisuliselt ära ja neiuke solvus (oleks siis maininud, mul ei oleks raske olnud vabandada ja selgitada) nagu hiljem siis kättemaksuks kuudeviisi mind ära kasutati. Naised ongi niisugused, kõik. Astu sisse kuhugi pubisse vm. - ühed ja samad larhvid letijuures, reas, ootamas kuna tuleb keegi ja välja teeb. Käin tihti raamatukogus, kord tuli meelde, et "vallalised vaadaku raamatukogudest" , jah, äge küll 20+ vaatab omale raamatukogust 50 või 60+ vanamuti. Lähed kohvikusse, päeval, siis kui inimesed on kained ja mõistus töötab. Oled seal ainus, kes tund aega oma kohvi lürbib. Seega - naiste ila ja loll jutt, ainult joomaurkad ongi need kohad, kus kedagi võib leida, paraku, see on ülisuur osa ?mööndustega? vabadest inimestest aga see on ka seesama riskigrupp, mida mees kirjeldas - need odavad, kes annavad end mõne joogi eest kätte. OK, ostan täna talle 4-5 kokteili, kõik korras aga kui homme vaja tööl krapsakas olla siis ostab homme talle äkki keegi juba 6 koksi ja edasi? Ega ei viitsiks ka mingit kulda ja karda tagaajavaga võidu joosta kuid ka pisidetaile võiks mõista märgata. Üldiselt hiljem alati naised solvuvad ja mõtlevad oma peas välja lugusid, et miks mehed neile halvasti ütlevad või neile halba on teinud. Ise on naised selle esile kutsunud.
Mulle näiteks on naisterahvas ütelnud otsesõnu, kui talle lille kinkisin "mida v1tt u", nii otsesõnu ütleski. Vot naised, arvate, et olete ikka nii hindamatud. Ega ei ole ühti.
pikk jutt...6. jaanuar 2017, 14:42
kui naine tahtis sexi, siis mis ärakasutamine see sinu poolt oleks olnud, oleksid ju hoopis heateo teinud? Ei maksa arvata, et ilus naine sinuga abielluda kohe tahaks.
pole nôus6. jaanuar 2017, 15:44
Räägid nii üldistavalt - kôik naised pole ühe mütsiga löödud, kôik mehed ka mitte.
elufend5. jaanuar 2017, 19:23
Pool elu teatrialal töötanud,võin julgelt öelda,et kümnest üks abielunaine ütleb ei.
5. jaanuar 2017, 20:59
arvutasin ka üle ning tõesti kümnest abielu naisest keskmiselt tõesti üks keeldus sex-sist,kuid mingi osa hiljem olid nõus koheselt ilma pikema jututa.
Naistel 5. jaanuar 2017, 17:57
juhtub see kogemata, mehed aga lähevad sihilikult petma.
jajahh5. jaanuar 2017, 19:21
naine ütleb mehele viimase naasmisel koju, et see pole nii nagu sulle paistab!
Tāna 5. jaanuar 2017, 17:53
just kirjutati ūhest naisest, kes laste asemel koeri eelistas. Kui majas ikka kolm koera, siis keegi ikka silma vaatab.
5. jaanuar 2017, 21:00
see % pidi koertega 50-ne ligi olema ja pidi isegi parim kiire moodus.
jama6. jaanuar 2017, 14:47
paljud naised tahavad suurt ja jämedat. Koeral niisugust pole, sobib hobune. Kas kasvatab meie naistest hobuseid?
mis jutt6. jaanuar 2017, 21:17
see nüüd on? Mehe liige kahvatub koera oma kõrval!
pensionär5. jaanuar 2017, 17:10
Põhjusi selliseks käitumiseks on erinevaid. Mulle näiteks meeldib kui juhus loob meelelise hetke. Diskreetseim hetk loob end spaas. Seal on alati võimalus märkamatult varjuda.Piisavalt ka aega segamatult nautida hetke, milles viibite. Kui on vastastikune sümpaatia, miks siis keelata enestele nii meelelist võimalust. Rohkem kui kord on olnud tahtmine hüüda: oo hetk-viibi veel. Kogemus rikastab. Kõike kaunist hetke, kus viibite!
5. jaanuar 2017, 21:02
olen seal viiel korral ülihead sexi saanud nii et poolenisti pilve ääre peal olek,muidugi koheselt hea pesemise võimalus.
pensionärist litšikaikale6. jaanuar 2017, 07:11
Ära levita suguhaigusi! Vaevalt, et sul spa-s preservatiiv trikoo vahel on... Seega oled üks jälgimaid ja rumalamaid olevusi!
6. jaanuar 2017, 15:35
aga peaasi et sexi saaks,muidu kogu aeg ilma.
kirjuta meestest ka5. jaanuar 2017, 17:04
Alati ei ole sarvekandjaid 1 kui kokku saavad 2 erinevast abielust siis on sarve tegijaid 2.Mehed on enamasti sarvi teinud 5-10 20 naisega siis võite arvata et teie naine on saanud kebendsit mitme mehe käest.
no6. jaanuar 2017, 14:49
ja siis? Kui oma naine enam ei tõmba, las siis otsib mujalt, mitte ei käi mulle peale.
Anne5. jaanuar 2017, 16:40
Küsige seda Marje Piiroja käest.Kui on julgust siis vastab.
kes6. jaanuar 2017, 14:49
Olen naine5. jaanuar 2017, 16:39
No loomulikult tuleb sellise tohlami kõrvalt paremat meest vaadata, kui enda mees nagu tuim tükk-tahab ainult süüa ja magada, vabal hetkel pudelit kummutada.
5. jaanuar 2017, 16:48
mis sa siis sellise tohlamiga üldse abiellusid?ilmselt oled samasugune tuim tükk nagu su meeski.
huvitav5. jaanuar 2017, 17:00
kuskohast Sa sellise üles korjasid? Ja miks Sa sellisega elad?
5. jaanuar 2017, 17:02
mind paelub alati vaheldus ja erineva suurusega peenised ja see annab sellise positiivse laengu,vaheldust keskmiselt kahe või kolme kuu tagant,ei soovita oma mehele lobiseda armuhoos.
Muix5. jaanuar 2017, 17:49
Kuule mees, kes saakski sind hukka mõista :)
keskmiselt5. jaanuar 2017, 17:50
kolme kuu tagant....tagant on rubla odavam! ;)
Aga miske on mittetuim tükk?5. jaanuar 2017, 17:16
Eesti naiste meelest on tuim-tükk ja tuim-tükk. Milline on mittetuim tükk?
Olen ca. 4 aastat vallaline olnud ja tõesti haige on see naiste möla.
1. asjana - aastavahetusel võtsin pokaali vahuveini, muud alkoholi ma ei mäletagi kuna võtsin, mitu kuud tagasi. Ei tõmba alkoholi poole väga. Võtan harva ja vähe, tegin möödunud aastal eksperimendi, et kui võtan vähe, tunnen end järgmisel päeval kohutavalt. Näiteks kaks õlut õhtul ja olin terve järgmise päeva voodis, siis sõpradega koos 5-6õlut - järgmisel päeval jumala OK. Seega, leidsin, et parem võtta veelgi vähem. Mida annab enese segijoomine?
Aga - paar naisterahvast keda olen selle 4 aasta sees kohanud, nii pagana mõttetud kui veel annab. Olen kinkinud lilli, kutsunud välja. Kord üteldi lillede peale isegi otsesõnu ropusti. Selgus ka et slata oli lihtsalt ringitõmbaja, tegelikult ka mingi narkariga suhtes. Siis üks oli niisugune kes pigem istus joomaurgastes kui oleks kohvikus vm. käinud, kinos-teatris. Temale meeldis end ikka kontvõõras seltskonnas segi juua ja siis iga teisega ameleda - no mida sa teed sellisega. Eesti naised on kohe niisugused, h00ramine on veres.
tee parem valik5. jaanuar 2017, 19:22
Noh, kohe pole sinuga nôus! Esiteks, su valik, sinu enda valik, oli vale. Ometi, nagu aru saan on sul kogemusi seljataga. Esita endale küsimus, miks sa teed nii halba valikut? Esita endale küsimus, millist naist sa tahad ja mida huvitavat on sinus. Nii nagu mehi, nii on ka huvitavaid naisi, tee parem valik 2017 aastal.
Kui ei ole millevahel valida.5. jaanuar 2017, 20:30
Jah, kahjuks on kogemus ühega seljataga. See oli suur viga. Mind ajab meeletult tigedaks kui räägitakse halba meestest, et mehed petavad. Minul on olnud elus 1 kooselu ja üks suhe, ma leian, et kui on suhe siis on ka kooselu. Kui mul peaks tulema suur n..unälg, lähen sinna majja kus seda saab kopikate eest, võrreldes aastaid mu kukil elava, võimalik, et ärakasutajale kuluvaga. Ja näe, olen u. 30 ja mul ei ole seda vajadust või tungi veel olnud. Minujaoks on kaaslane see, keda saab kas hinnata täielikult või siis ei ole ja ei määri end võõra rõvedusega ka. Lihtne. Ma ei leia ka, et oleksin millestki ilma jäänud. Võin ütelda, et mu tutvuskonnas on mehi kes oma naistest ei hooli ja tagaselja majandavad aga on vähemalt samapalju naisi kes vinguvad, et mehed on halvad aga samas ei taha paremaid ka isegi ette kujutada või siis ongi nii, et need kes tegelikult ka oleks lojaalsed, need lükatakse kõrvale kuna need ei ole põnevad - need ei mängi arvutimänge, ei tarbi narkotsi, ei istu õhtul peale tööd teleri ees või ei mängi arvutimänge - ühesõnaga need loetakse eesti naiste poolt igavaiks. Mul oleks see asi kama kaks aga see vigin, et mehed on halvad ja mehed petavad käib igal pool, igal ajal. Kordagi ei leia neis hädades äramärkimist, et on mingi kaduvväike osa, kes niisugused ei ole. Kui see leiaks neis hädavirinates äramärkimist, ma isegi ei vaevuks kommenteerima neid teemasid. Jätab lihtsalt külmaks. Jah, eks vahel on muidugi ka üksikul inimesel ikka kurb, läinud jõulud ja aastavahetuseõhtu näiteks - olin täiesti üksi, ei saa jätta märkimata, et see on kurb aeg. Kuna ma ei ole ringitõmbaja ja nende joomakohtade slatidega on negatiivseid kokkupuuteid siis on keeruline ka edasi liikuda, et oleks keegi. Jah, midagi ei ole teha. Olen näiteks internetis, tinderis vaadanud inimesi. Kui sinna tegin kasutaja siis lugesin sellest ja sealsed reeglid olid üsna sümpaatsed. Algselt on see keskkond mõeldud vabadele ja vallalistele, siiski seal mõnel õhtul ehk sadakonda nähtud pilti lapates sattus minu pilgu ette 2-3 inimest kes mu tutvuskonnas ja kes on mulle teadaolevalt pikka aega kellegagi koos. Neid seal nähes ma panin selle tinderi kinni. Mõtlesin sellepeale, et jaa, ma olen küll üksi kuid ma ei ole just väga kurb. Palju nigelam tundub olema nende olukord, kes avalikkuse ees valetavad, et neil on kõik hästi kuid tegelikult otsivad pidevalt seiklusi. Seda teemat võib siin lõputult lahata kuid mida see annab? Minu seisukoht on, et eestis ilmselt võib-olla on korralikke naisi üks tuhandest äkki? Siis edasi mõteldes on võimalus niisuguse kohtamiseks üliväike ja nahast välja ei ole mõtet punnitada - kui seni ei ole kohanud niisugust, vaevalt, et trehvab kunagi. Selleks peaks asuma oma isiksuse kallale ja see ei ole õige - näiteks ei hakka ma elusees oma keha pläkerdama, et siis olla rohkem populaarne, ei hakka feikinimestega suvaliselt suhtlema ja ei hakka ka narkootikume tarbima, et siis leida oma ümber mingit tutvuskonda - mul ei ole vaja ellu võltsinimesi :)
valikud - neid tegelikult ei ole ju5. jaanuar 2017, 20:36
Jah, kahjuks on kogemus ühega seljataga. See oli suur viga. Mind ajab meeletult tigedaks kui räägitakse halba meestest, et mehed petavad. Minul on olnud elus 1 kooselu ja üks suhe, ma leian, et kui on suhe siis on ka kooselu. Kui mul peaks tulema suur n..unälg, lähen sinna majja kus seda saab kopikate eest, võrreldes aastaid mu kukil elava, võimalik, et ärakasutajale kuluvaga. Ja näe, olen u. 30 ja mul ei ole seda vajadust või tungi veel olnud. Minujaoks on kaaslane see, keda saab kas hinnata täielikult või siis ei ole ja ei määri end võõra rõvedusega ka. Lihtne. Ma ei leia ka, et oleksin millestki ilma jäänud. Võin ütelda, et mu tutvuskonnas on mehi kes oma naistest ei hooli ja tagaselja majandavad aga on vähemalt samapalju naisi kes vinguvad, et mehed on halvad aga samas ei taha paremaid ka isegi ette kujutada või siis ongi nii, et need kes tegelikult ka oleks lojaalsed, need lükatakse kõrvale kuna need ei ole põnevad - need ei mängi arvutimänge, ei tarbi narkotsi, ei istu õhtul peale tööd teleri ees või ei mängi arvutimänge - ühesõnaga need loetakse eesti naiste poolt igavaiks. Mul oleks see asi kama kaks aga see vigin, et mehed on halvad ja mehed petavad käib igal pool, igal ajal. Kordagi ei leia neis hädades äramärkimist, et on mingi kaduvväike osa, kes niisugused ei ole. Kui see leiaks neis hädavirinates äramärkimist, ma isegi ei vaevuks kommenteerima neid teemasid. Jätab lihtsalt külmaks. Jah, eks vahel on muidugi ka üksikul inimesel ikka kurb, läinud jõulud ja aastavahetuseõhtu näiteks - olin täiesti üksi, ei saa jätta märkimata, et see on kurb aeg. Kuna ma ei ole ringitõmbaja ja nende joomakohtade slatidega on negatiivseid kokkupuuteid siis on keeruline ka edasi liikuda, et oleks keegi. Jah, midagi ei ole teha. Olen näiteks internetis, tinderis vaadanud inimesi. Kui sinna tegin kasutaja siis lugesin sellest ja sealsed reeglid olid üsna sümpaatsed. Algselt on see keskkond mõeldud vabadele ja vallalistele, siiski seal mõnel õhtul ehk sadakonda nähtud pilti lapates sattus minu pilgu ette 2-3 inimest kes mu tutvuskonnas ja kes on mulle teadaolevalt pikka aega kellegagi koos. Neid seal nähes ma panin selle tinderi kinni. Mõtlesin sellepeale, et jaa, ma olen küll üksi kuid ma ei ole just väga kurb. Palju nigelam tundub olema nende olukord, kes avalikkuse ees valetavad, et neil on kõik hästi kuid tegelikult otsivad pidevalt seiklusi. Seda teemat võib siin lõputult lahata kuid mida see annab? Minu seisukoht on, et eestis ilmselt võib-olla on korralikke naisi üks tuhandest äkki? Siis edasi mõteldes on võimalus niisuguse kohtamiseks üliväike ja nahast välja ei ole mõtet punnitada - kui seni ei ole kohanud niisugust, vaevalt, et trehvab kunagi. Selleks peaks asuma oma isiksuse kallale ja see ei ole õige - näiteks ei hakka ma elusees oma keha pläkerdama, et siis olla rohkem populaarne, ei hakka feikinimestega suvaliselt suhtlema ja ei hakka ka narkootikume tarbima, et siis leida oma ümber mingit tutvuskonda - mul ei ole vaja ellu võltsinimesi :)
sinu koht6. jaanuar 2017, 14:59
on kloostris. Kellele niisugust eluvõõrast pipart vaja.
valikud on inimeseti erinevad6. jaanuar 2017, 15:20
Ühel printsid-printsessid valikus, teisel ärimehed-naised, kolmandal kolmandad, neljandal hoorapurikad, viiendal üldse mitte, kuuendal üks koduta mutt 1000-de mehega jagamisel.
Sinna ei saa esimesed midagi parata, kui sinu valikus (sinu eripäradest ja omadustest johtuvalt) vaid neljandad ja viiendad või kuuendad on. Ja see ei tähenda kaugelt seda, et KÕIK naised ongi vaid neljandad viiendad, kuna sinu elu on selline ja sinu valikud just sellised nagu nad on. Ehk võiksid endas miskit muuta..., aga vaevalt. Pead vist leppima oma võimalustega ja tunnistama lõpuks endale, et pole ise ka just prints valgel hobusel, pehmelt öeldes.
Taandread!10. jaanuar 2017, 18:16
Kes suudab sellist pikka liigendamata joru lugeda.
Jätke ometi taandridasid ja reavahesid!
Salapiilujad Sadistid käisid Silmast Silma varakambris luurel!5. jaanuar 2017, 16:37
Kuni pole olemas kübekest tunnet, puudub aktil inimlik tähendus.
Need ju Eesti5. jaanuar 2017, 16:29
Naised, muud ei olegi vaja ju argumendiks tuua
Noo5. jaanuar 2017, 17:07
Miks siis 16:29 nii kehvas seltskonnas liigub, kas paremat ei saa endale lubada ?
ahh,5. jaanuar 2017, 18:47
pole tal neid mitte paremaidki, lohutab vaid ennast, et seepärast kuivabki, kuna kõik eesti naised liiderlikud. Võiks ju lätuka või venelase võtta, kui viga ainult eesti soost naistes, aga ei saa ju, sest egas needki naised ju pime-lollid ole. Keegi ei taha ju ebaatrakstiivset misogüüni.
...5. jaanuar 2017, 16:27
Muidugi, miks peaks tark ja tore enda tunnustamisele miinuse panema ?
no seda5. jaanuar 2017, 16:13
petmist kätemaksuks petmise eest küll nüüd truudusetuseks nimetada ei saa. Kui üks osapool suhtleb võõrastega intiimselt, siis on tegu avatud suhtega ja teisel poolel on õigus täpselt sama teha.
5. jaanuar 2017, 17:05
aga meie teemegi mõlemad nii,nüüd olen rasedaks jäänud kuid ei tea kes isa nendest mehe kolmest heast sõbrast,kas see üldse oluline sest mees ametlikult olemas.
Muix5. jaanuar 2017, 17:48
Sõbra naisega ei semmita. Kui aga semmitakse, pole tegu sõbraga.
17,055. jaanuar 2017, 18:39
Kas nüüd rasestuvad mehed ka juba või??? Seda ma võin ju uskuda, et üks mees mehega elab ja teiste meestega ringi liiderdab, aga et üks mees ka rasestub üldse mitte.
Aga muidu on tänapäeval DNA test täiesti võimalik ja kättesaadav igale kodanikule. Ka need harimatud, kes ei oska soovimatut rasedust või rasestamist ära hoida, saavad vähemasti selleski kindlad olla, kas laps oma või mitte. No ja lõppudelõpuks naistevahetajatel meestel nagunii ju vahet pole, tähtis pole üldse enda bioloogiline laps, vaid hoopis antud hetke elukaaslase laps, kuniks huvi naise vastu jätkub. Olgu tolle lapse isaks või põrgukoll.
järelikult lasid ilma prservatiivita, tolast litšikaigas6. jaanuar 2017, 07:14
Rõve haiguste levitaja oled, tead seda siis isee või mitte
vastupidi6. jaanuar 2017, 15:02
aitad naisel sõbra kõrval vastu pidada.
6. jaanuar 2017, 15:37
aga kõik teevad kuid hoiavad suu kinni.
mis naised?5. jaanuar 2017, 15:57
Ei tea lähitutvusringkonnast ühtki naist, kes truudust murraks, küll aga mehi, kes on valmis esimese mööduva seeliku peale püksid alla laskma...
Kas kõik5. jaanuar 2017, 16:15
maailma seelikud on vallalised? Kui poleks pakkumist ei saaks olla nõudmist. Kellega siis murtakse kui kõik naised truudust ei murra? Ära sa ka soni!
Noo5. jaanuar 2017, 16:28
Võin ikka väga kindlalt väita, et kõik naised nüüd küll truudust ei murra, pole vaja ette kujutada.
mhm5. jaanuar 2017, 16:44
sinu arust kõik mehed muudkui murravad...
5. jaanuar 2017, 17:07
iga kümnes naine ei murra truudust,tean sõbrannade hulga järgi arvestades
olen paljude6. jaanuar 2017, 15:05
naistega avameelselt rääkinud, nad ei julge sõbrannadega isegi sexiasjadest rääkida, seega sa ei tea midagi, mida sõbranna tegelikult teeb.
ära unusta5. jaanuar 2017, 16:26
et loodus on mehe loonud kütiks, see on meestel geenides ja sellega peab leppima :)
5. jaanuar 2017, 17:08
sellepärast pole sex-i üle muret sest abikaasal hästi palju häid võimekaid sõpru ja pole keegi siiani lobisenud.
Muix5. jaanuar 2017, 17:46
Naise sõbrannad aitavad ka hädast välja, kui näevad, et unarusse jäetud :)
5. jaanuar 2017, 21:43
Ja loodus on ka naise loonud otsima tugevamat alfaisast et geene pärandada...
ära unusta'le6. jaanuar 2017, 07:16
Mul on 2 naist ja sõbranna. Ausõna, ma ei ole ühtegi võõrast naist peale nende 3 juba aastaid vaadanud. Ei ole asi küttimises vaid normaalses rahuldatuses. MOTT
sind6. jaanuar 2017, 08:59
valiti siis peresiseselt Aastaisaks!?
ei usu6. jaanuar 2017, 09:00
naisi ja nende otsimisi nimetatakse juba sajandeid veidi teise nimega...
tugevamat?6. jaanuar 2017, 09:08
kas siis keel, nahavärv, usk, paksem rahakott on kuidagi seotud geenidega? Teil ju tõmme mustade ning muu võõrkeelse nn alfaisaste poole....mitte just kõigil eesti naistel, aga paljudel "blondiinidel"!!
6. jaanuar 2017, 15:40
sa oledki mu naaber,arvasin et sul niipalju õdesid ...
o,05. jaanuar 2017, 16:28
ära valeta,,,naised petavad mehi korrdades rohkem = fakt
Siis5. jaanuar 2017, 17:11
Kui 16:28 on naine, siis ikka väga 'lõbus' naisterahvas, aga kui mees, siis aru ei saa, miks ta ühegi korralikuga ei ole kokku juhtunud
loogiline6. jaanuar 2017, 15:09
sest kui naine tahab, saab alati, kuna iga niisuguse naise kohta tuleb kümneid näljaseid mehi, aga kui mees ka tahaks, siis nendest vähestest naistest ei pruugi kõigile piisata.
maeitea5. jaanuar 2017, 15:32
mis teha siis, lähed mehele,et hädavarest üleval pidada? Naine kütab sauna!
Viinanina6. jaanuar 2017, 07:17
Ehk tuleks valida veidi enne jalgade ja südame avamist?
mida teha,6. jaanuar 2017, 15:09
kui pole nägu ega tegu, tuleb joodikuga leppida.
mees5. jaanuar 2017, 15:31
Naistel on vahest huvi proovida teist riista.
5. jaanuar 2017, 14:25
Samal põhjusel miks mehedki.
mees5. jaanuar 2017, 14:25
on kõiges süüdi, see ju feministide kivvi raiutud reegel.
Tegelikult5. jaanuar 2017, 14:15
Tahavad ikka pikemat, jämedamat ja kaua seisvat keppi. seda otsivadki.
Jah5. jaanuar 2017, 14:41
Selliste tõekspidamistega meeste kõrvalt minnaksegi...
tegelikule...5. jaanuar 2017, 16:29
...sa oled üks tüüpiline neandertaali mõistusega, enda arust küll TÕSINE mees :D Jaa, muidugi naised petavad, sest tahavad jämedamat...khmm! usun, et sinu naised ongi sind petnud ja maha jätnud, ag amitte kepi pärast. Naised, kas tead, soovivad emotsionaalset lähedust, rääkida oma mehega, vastastikku nalja visata, kinnitust, et mees oma naist imetleb (selleks sobib üksainus siiralt öeldud kompliment päevas) jne. Kui mees seda pakkuda ei suuda, siis tekib kasvõi vana klassivend, hea kolleeg, kellega justnimelt RÄÄGITAKSE maast ja ilmast, nii mitu kuud ja lõpuks ka petetakse. Paras lollidele meestele! Mina soovitan muidugi mõttetu mees maha jätta, petmine on nõme, ega paranda midagi...
NEANDERT -TALL- ANE6. jaanuar 2017, 14:16
Kuule tegelikult neandertallane kirjutatakse :) Näha, et ega sa vist põhikoolist kaugemale jõudnud ei ole - mis niisuguse naisega teed?
Miks ei õpita ära, et neandertallane on see koopainimene, mitte neandertAALane.
Pagan, mind ajab tigedaks, targutajaid on palju kes arvavad, et ülikoolist ostetud paber teeb targaks aga kui ikka kirjaoskust vaadata inimestel siis tundub, et paberieest on liiga palju välja käidud :)
emotsionaalset6. jaanuar 2017, 15:12
lähedust tahavad mehed, mitte naised. Mis emotsionaalne lähedus on näiteks vibraatoriga :)? Mida ostetakse rohkem, kas vibraatoreid või kumminaisi?
5. jaanuar 2017, 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Muidugi5. jaanuar 2017, 14:43
Mitte lihtsalt mees ei ole süüdi, vaid ikka rumal mees, targa ja toreda kõrvalt ei minda ....
Näe5. jaanuar 2017, 15:03
Üks juba tunneb ennast puudutatuna
Jah5. jaanuar 2017, 15:44
Targad ja toredad ju 14.43 miinust ei pane.
Nagu 5. jaanuar 2017, 16:14
Ega5. jaanuar 2017, 16:23
Jah toredatel meestel tavaliselt ei ole neid probleeme, kui nendest erinevatel meestel
on5. jaanuar 2017, 16:46
ka toredatel, kui on väga noore naisega abiellunud....
5. jaanuar 2017, 17:10
tal ei tõuse juba ammu aastaid
noor naine5. jaanuar 2017, 17:11
vanaga hea sest kõvasti raha ja sexi teevad vajadusel noored poisid,need nii maiad kohe.
Nojah5. jaanuar 2017, 17:17
Aga kahjuks on ju ilmselge, et väga noore või endast palju noorema naisega abiellumine ei ole kõige mõistlikum tegu.
Muix5. jaanuar 2017, 17:44
Noor võib olla, aga inetu peab olema. Ilusa naisega abiellub ainult loll.
siis sa6. jaanuar 2017, 15:14
pead olema joodik, et naine ilusaks juua :).