Foto: Pixabay Free Images
Mitmesugust
14. november 2016, 20:58

EKSPERDI NÕUANNE: 5 trikki, kuidas produktiivne tööpäev PALJU LIHTSAMAKS muuta!

Populaarse koolitusfirma futurethink tegevdirektor Lisa Bodell pani kirja 5 professionaalset ja reaalselt töötavad ideed, mis tagavad meile produktiivsema ent palju lihtsama tööpäeva. Kes siis ei tahaks lihtsama vaevaga veel enam ära teha?

1. Limiteeri koosoleku pikkust
Kui sinu ülesanne on koosolekuid läbi viia, siis tee koosolekud nii lühikeseks kui võimalik ja sea sellele ajaline piirang. Näiteks 30 minutit. Oluline on ka töötajatele selgeks teha, et koosoleku algusaeg kehtib kõigile ja efektiivsema töö nimel pole aega tunde jutustada.

2. Märksõnadega e-mail
Ehk hoia e-mail lühike ja lööv või püüa oluline info kirja panna ainult pealkirja ribasse. Kiireks infovahetuseks on see kõige efektiivsem viis ja sa ei kuluta aega pika-keerulise sisu kirjutamiseks ning ka teised ei pea sinu pikki-lohisevaid tekste lugema.

3. Kasuta meilboksis kirjasilti NNTR (või eesti k PVV)
"NNTR" tähendab "no need to reply" ehk eesti keeles PVV "pole vaja vastata". Nii on sul meilboksi vaadates hea ülevaade kirjadest, millega sa kohe kindlasti tegelema ei pea. Loomulikult võid kasutada ka vastupidist süsteemi ehk silti "vasta kindlasti".

4. Lülita telefon "lendamise funktsioonile"
Loomulikult juhul, kui sa ei tööta igapäevaselt enda mobiiltelefoniga. Kui aga töötad kontoris, kus peamine suhtlusvahend on lauatelefon või arvuti, siis võid seda vabalt teha. Isiklikud ja pahatihti ka tühised e-maili kõlinad või Facebooki teavitused lihtsalt segavad sinu tööd.

5. Mõtle läbi koosolekute korraldamine
Üks asi on kinni hoida koosoleku pikkusest, ent tegelikult tuleks ka üle vaadata koosolekute korralduslik pool. Kui tihti koosolekuid tehakse? Kas selleks on vajadus? Ehk oleks targem teha üks ja juba pikem koosolek nädalas või kaks lühikest?

Foto: Pixabay Free Images