Mitmesugust

Märgid sellest, et sa tarbid liialt vähe vedelikku (5)

Toimetas Anna-Maria Uulma, 2. november 2016 21:11
TEEKANN JA VEEKLAAS Tags: klaas, tee, teekann, veeklaas, vesiFoto: Aldo Luud
Üsna tihti võib mõni meist unustada koju veepudeli, teadmata seda, et meie keha tõepoolest vajab vett pidevalt.

 Mida me kõik ei tea on see, et vett vähe juues kahjustame me enda keha, sest vesi on üks oluline viis  hoidmaks end päeva jooksul energilisena, vahendab Bustle. Toome välja märgid, mis näitavad, kui  peaksid tõepoolest kiiruga veepudeli haarama, et enda keha mitte kahjustada.

 Sul tekib peavalu.

 Kui tunnet nõrka peavalu, siis tea, et enne valuvaigistit, peaksid ära jooma ka klaasi vett.

 Su uriin on muutunud tumekollaseks.

 Tumekollane uriin on märk samuti veepuudusest, seega tualetis seda värvi uriini nähes mõtlema tihedamale veetarbimisele.

 Su hingeõhk on muutunud ebameeldivaks.

 Hingeõhk võib olla ebameeldiv küll mitmetel põhjustel, kuid sagedasem veejoomine aitab sel siiski iseseisvalt veidi värskemana püsida.

 Sul on kõht kinni jäänud.

 Vähene veejoomine võib põhjustada suuresti kõhukinnisust. Seega kui soovid, et su seedimine paremini tööle hakkaks, peaksid jälgima ka sagedasemat veejoomist.

 Sul tekib väsimustunne.

 Sa tunned suurt ihaldust toidu suhtes

 Tihti ei oska mitmeid meist arusaada, millest tuleneb nende suur isu kas liialt soolase või magusa toidu suhtes. Siinkohal soovitame ära juua kõigepealt klaasike vett ja peale seda uuesti tunda, kas oleme ikkagi näljased.

 Sa ei jaksa trenni teha nii nagu tavaliselt.

 Ka trenni ajal on tähtis vett tarbida, sest see aitab suuresti kaasa sinu aktiivsusele.

Su nahk muutub kuivaks ja kortsuliseks.

 Kui oled unistanud kaunist ja tervest nahast, siis võiksid kõrva taha panna, et kas see tuleneb suuresti sinu veetarbimisest.

 Sul võib esineda seistes pearinglust.

Ka pidev pearinglus seistes võib näidata märke veepuudusest, seega kui sul esineb neid tihti, siis katsu proovida enam vett tarbida.

Sul tekivad lihaskrambid.

 Kas teadsid, et vedelik aitab sinu lihastel stressist välja tulla ning taastuda. Seega aitab sagedasem veetarbimine ära hoida ebameeldivate lihaskrampide eest.

 Su keha muutub kuumaks.

 Kuna vesi on aitab su kehal tihti jahtuda, siis selle vähesel tarbimisel on oht kehal üle kuumeneda suurem.

 Veel tasuks aga teada, et veetarbimine mõjutab ka tihti meie emotsionaalsust, tähelepanu ning energiat. Seega kui tunned, et mõni neist punktidest käis sinu kohta, siis tasuks kindlasti koheselt klass vett ära juua.

Samal teemal

28.10.2018
Külma ilma meelespea: 4 asja, mida pead teadma tervisest ja külmast ilmast
28.11.2016
Vaata, mis juhtub, kui pissihäda liialt kaua kinni hoida
04.11.2016
Energiajook ei ole pelgalt vaid kahjulik, vaid hävitab meie keha
03.11.2016
USKUMATU! Valed trenniriided mõjuvad su kehale halvasti!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee