Mitmesugust

IDEE SNÄKILAUALE / Krõbe ja tervislik kikerherne amps 

Naisteleht, 3. september 2016 20:23
Foto: Sandra Pikk
Kui sa otsid krõpsudele maitsvat ja sama head, ent palju tervislikumat alternatiivi, siis proovi seda röstitud kikerherne retsepti! 

Röstitud kikerherneid on lihtne valmistada ja vaja läheb vaid paari komponenti. Lisaks võib röstitud kikerherneid lisada ka muu toidu kõrvale ning näiteks pasta sisse.

Kikerherned on head soolestiku puhastamiseks, aitavad kolesterooli alandada ja veresuhkru taset tasakaalus hoida, sobides hästi diabeetikutele ja on tubliks valguallikaks.

Valmistamiseks vajad:

  • purk kikerherneid (või oleneb kui suur seltskond on)
  • soola, pipart, purustatud chillit (kes vürtsi ei armasta, siis ei pea panema)
  • pisut oliiviõli

Kindlasti tuleb esmalt konserveeritud kikerherned läbi pesta, sest seisnud vesi ei pruugi seedimisele hästi mõjuda. Seejärel maitsesta väikses kausis kikerherned (võib ka muid maitseaineid lisada), sega kõik omavahel läbi ja lisa oliiviõli. Viska küpsetuspaberiga kaetud plaadile 200 kraadi juures umbes 30 minutiks ahju. Vahepeal sega paar korda ja oota, kuni need pealt kuldpruunikaks muutuvad.

Foto: Sandra Pikk

Allikas: sandrelle.net

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee