Blogid

Miks ma olen Telia vangistuses? Jutt erakordselt halvast klienditeenindusest (175)

LISA KOMMENTAAR

2. september 2016, 07:52
Lehte Oja
Mina olen Telia teenindusega väga rahul ja probleemide lahendamine ei tekita mingisugust probleemi.Lihtsalt peab olema klienditeenindusega suhtlemisel veidi kannatust.
Taivo1. september 2016, 18:22
Üks sitt firma see Telia. Ärge liituge.
Gunnar23. august 2016, 08:35
Olen olnud klient 5 aastat ja ei saa kurta teeninduse üle.
JUHAN22. august 2016, 20:31
selline ongi Telia teenindus. Pöördud klienditeeninduses klienditeenindaja poole (olen ainuke klient) ja probleemiks, et internetiühendust 2 päeva (sh hiljutisel pidupäeval ) pole. Klienditeenindaja (Tartus, Eedeni keskuses) küsib, miks ruuterit ei kasuta ja tegelen ainult müügiga. Palun klienditeenindajal selgitada, millal internet taastatakse. Vastus, miks te ei helista ise 123. Kuna tegemist on ju firma esindusega palun helistada klienditeenindajal ja saan vastuseks mina seda ei tee ... Vot see on tase, kus firma esinduse töötaja keeldub klienti teenindamast! Kirsiks tordil teatab klienditeenindaja netisaidi, millelt võin leida vea põhjuse ... Ehe näide, kuidas Eesti poliitikute eeskujul püütakse manipuleerida kliendiga. Ja ei ühtegi vabandust, ka mitte meili teel! Lugupeetud Telia juhtkond, kas selline klienditeenindus on Teie hinnangul professionaalne ja kas selline töötaja on sobilik klienditeenindajaks, kes pole nõus klienti aitama? Ja teiseks kas Telial pole ühendust oma tehnilise võrguga?
Urjuk23. august 2016, 19:43
Jah - sellega peadki arvestama, et esinduses leti ääres istuvad või seisavad need, kes tehnikast ja tehnilistest probleemidest ei tea või ei peagi teadma mitte midagi. Nad peaksid teadma ja oskama kõike nendel müügis olevate seadmete kohta, kuid siiski pahatihti jäävad nad ka selles teadliku kodutöö teinud kliendi juures jänni.
Põhiline taktika on, et jälgitakse eemalt, milline on kliendi huvi ja milliseid seadmeid vaatleb ja siis ka vastavalt sellele soovitab.
Kui tuleb uksest sisse kompetents ja hakkab nõudma teatud konkreetsetele nõuetele vastavat seadet, siis heal juhul hakatakse otsima, mis imeloom see võiks olla ja halvemal juhul on vastuseks meil ei ole selliseid müügil.
Näide: mul oli vaja "dual active sim" telefoni. Kolme operaatori esindused käisin läbi - kes küsis "Mis asi see on?", Kes põrutas kohe vastu "Me ei müü selliseid." ja ainult Elisa esindus suutis pika otsimisega tuvastada, et nemad nagu ka kõik teised operaatorid müüvad ainult "dual passive sim" telefone ja minu soovitavad lahendust eestisse üldse maale ei tooda.
See on siis meie müügimeeskondade tase. Kahjuks!
Brita to : JUHAN26. august 2016, 09:12
et siis otsid sõnniku-hunnikust Swarowski kristalle ? otsima sa jäädki.
emt / telia . vahet pole. mis nad ka järgmiseks nimeks endile võtavad. see ON sõnnik. lepi sellega. ja lase lesta .
MINA 22. august 2016, 18:33
Endine EMT oli samasugune.Minult võeti kaks aastat telefoni neti eest tasu kuigi ma netti ei kasutanud. EMT ju Telia eelkäija.Samad pätid ikka tööl.
Hell22. august 2016, 11:04
Kirjutan sellele artiklile kahe käega alla. Võiksin veel lisada, mis nad siis teevad ja millega hakkama saavad, kui tahad operaatorit vahetada.
Mina22. august 2016, 09:16
Logi iseteenindusse sisse ja võta maha kõik mida tahad või pane üldse kinni
Eveli21. august 2016, 21:34
Minul täpselt sama stsenaarium, ainult et summa on 22.90 ja lisaks on nad saatnud sõnumeid ähvardades inkassoga. Olen mitmed korrad sinna helistanud ja iga kord vastab erinev inimene nii et tuleb oma probleemi taas otsast rääkima hakata, kuid kasu pole sellest miskit, öeldakse, et järgmine arve tuleb õige, aga ikka on arvel näidatud fantoom-võlg.
22. august 2016, 09:04
Nende teenindus ongi sellele rajatud, et igakord vastab uus klienditeenindaja. Isegi läbi kodulehekülje nendega ühendusevõtmisel pole nende patsiga poisid teinud Reply vastusevarianti et saaks sama probleemi ühe ja sama klienditeenindajaga lõpuni arutada.
Krooks21. august 2016, 15:19
Elisa pole karvavõrdki parem, maadlen nendega ka juba 3 kuud, lõpetasin nendega lepingu, aga arved tulevad edasi!
Anna21. august 2016, 13:52
Tele2 samasugune. Jube teenindus. Enne oldi mesimagusad, nii kui 2 aastase lepingu kätte said siis: "teile reklaamitud kampaania ei kehti, mis sest et olete meie klient", "kui tahate meis vabaneda, makske trahvi", silmi pööritavad teenindajad, telefonis nähvatakse ning ei osata anda infot, jagatakse valeinfot. Lisaks halvale teenindusele on neil ka halb tehniline kvaliteet.
Lepingu lõpetamine21. august 2016, 13:25
Vastavalt võlaõigusseadusele võib lepingu üks pooltest tähtajatu lepingu lõpetada, teatades sellest teisele lepigupoolele kuu aega ette. Lepingu lõpetamise teatis peab olema kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, ehk siis saadetud tavameil läheb lõpetamisteatisena arvesse ning etteteatamistähtaeg hakkab lugema alates meili saatmise päevast. Kui on tegemist teise lepingupoole poolt oluliste lepingutingimuste rikkumisega, siis saab lepingu lõpetada ka koheselt. Lepingutingimuste rikkumisel saab koheselt lõpetada ka tähtajalise lepingu.
20. august 2016, 17:37
Tuleb kohtusse anda ja kahjutasu küsida
ketu20. august 2016, 17:27
Olen Elioni/EMT aegadest Telia klient, ei ole olnud enne ega nüüd telia aegadel ühtki ebameeldivat vahejuhtumit. Teliaks muutudes saatsid korra mobiiliarve topelt, enne kui ma ise seda märkasin, tuli juba vabanduskiri ja juhised, mida teha, kui olen äkki mõlemad juba ära maksnud. Niipe, kui miski jupsib, on abi platsis, helistatakse tagasigi vahel ja küsitakse, kas kõik korras. Ma ei oska küll millegi üle nuriseda.
Ka Telia klient20. august 2016, 17:12
Ei saa ühtegi halba sõna öelda.Maksan selle eest, mida tarbin, klienditeenindus hea ja kiire.Alati juhendavad, kui midagi juhtub ja suurema vea korral tuleb tehnik kiirelt koju.
WWW21. august 2016, 14:40
Tehniku koduvisiit ...lisandub arvele 10€.
tõnu20. august 2016, 13:26
kui midagi saad, anna minule ka natuke!
20. august 2016, 09:36
viasatiga suht sama lugu ja kui lõpuks loobud meist, saad kaela leppetrahvi. Loomulikult ei kavatse seda tasuda mingi 5a juba inkasso tüütab :) aga hoiatan viasati eest samuti
:)19. august 2016, 23:46
Tasub esindusse minna. Oli situatsioon, kus üks teenindaja oli jaganud valeinfot ning sellest tekkis 15-eurone lisaarve. Esitasin pretensiooni, esindusest lubati vastata 2 nädala jooksul, kuid vastus oli juba järgneval tööpäeval e-mailil! Igati laitmatu olukorra lahendamine. Muidugi see, et üldinfo e-mailile saates ei liigu kliendipretensiooni õige inimeseni, ei ole kliendi probleem, kuid mugavam ja kindlam on minna esindusse, kus pretensioon fikseeritakse kirjalikult.
Triin21. veebruar 2017, 00:52
Probleemiks on just see, et see pretensioon fikseeritakse kirjalikult endale sobivalt või omavahelises slängis. Ka teenindajat moosides, ähvardades, paludes ei ole võimalik oma soovi/mure õigesti kirja saada. Jällegi pöördudes veebi teel eelneva murega teenindusse saadetakse esindusse tagasi "seal saate teenindja juure skirja panna, mina ei saa midagi"
Telia klient19. august 2016, 23:34
Olen Telia/Elioni klient olnud selle algusest saati. Pole mingeid suuri probleeme olnud, kui miskit ongi saab alati abi. Kuu makse on 22 euri. See sisaldab: lauatelefon, internet/Wifi, telekanalid. Internet on väga okei, ka siis kui korraga kodus on kasutusel nii lauaarvuti, laptop, 3-4 telefoni. Pole kunagi kokku jooksnud, ega pika mõtlemisega. Telekanaleid on nii umbes 30 ringi, pluss veel kordus tv ja filmiriiul ja raadio kanalid. Lisaks on samas paketis veel teine teler ühendatud, ilma mingi eraldi tasuta (digipoks tuli vaid algul välja osta). Ma küll ei saa öelda, et kõige selle eest 22euri kuus maksta oleks palju. Ja klienditeenindus on ka väga hea olnud. Kiidan!
Tõesti või?21. august 2016, 15:21
Minul on see 22€-ne arve, salamisi tõusnud 34 €-seks, aga paremaks pole midagi läinud. Soovitatakse pidevalt uus modem osta! :-D
Telia klient21. august 2016, 22:32
Ei ole miskit tõusnud. Kõik seadmed on uued, ka puldid.
Miu19. august 2016, 23:12
Pärnus sain ka kehva teeninduse osaliseks, kolm korda käisin, enne kui normaalne teenindaja sattus :-(
Miu19. august 2016, 23:12
Pärnus sain ka kehva teeninduse osaliseks, kolm korda käisin, enne kui normaalne teenindaja sattus :-(
19. august 2016, 22:12
Kui Te kasutate ka telefoniühendusega seotud koduseid valveseadmeid, tuleb pärast telefoniühenduse tehnoloogiamuudatust valveseade ümber ühendada. Vajadusel ja võimalusel teeb selle töö meie tehnik. Juhul kui valveseadmed vajavad ümberseadistamist, palume selleks pöörduda oma turvateenuse pakkuja poole. Teatame Teile üldtingimuste punkti 6.5 alusel muudatusest ette ühe kuu, mille jooksul saate tutvuda muudatuste sisuga. Kui Te ei ole kirjas toodud muudatustega nõus, on Teil enne muudatuste tegemist s.o. enne 05.09.2016 võimalus Teenuse kasutamisest loobuda ja vastav leping üles öelda, teatades sellest Teliale kirjalikult. Alates 06.09.2016 ei ole praeguse lahenduse teenuste kasutamine enam võimalik kuna sulgeme vana telefonivõrgu ning selleks ajaks viime Teie teenused üle uuele teenuspaketile (eKodu). ... Peale sellise kirja saamist tegin k6rvad lontis endale ka ekodu paketi(muidu oleks teenus l6petatud).), lihtsalt sama hinnaga saan vaid interneti. TV-st ja telefonist pidin loobuma(vintage telefoni (maksis 30€) v6in ka minema visata, sest Telia v6rgus saaks edaspidi vaid intetneti-telefoniga suhelda. Analoog(laua-)telefonidele enam teenust ei pakuta. Irooniline on asja juures see, et kui 10 aastat pole lauatelefoni kasutanud ja kasutad seda juuli 2016, siis peale seda oled kohe pikaajaline lauatelefonikadutaja.
kah kasutaja21. august 2016, 15:20
vähe vale info siin. ruuteri tel pesas telefoni aparaadiks kõlbavad kõik ennekasutatud toonvalimisega, kordan toonvalimise võimalusega tavalised ja ka keerulisemad lauatelefonid. Muidugi ei ole tarkadel keelatud kasutada oskuste puhul(Telia kodulehel juhendid olemas) ka internetitelefoni.
21. august 2016, 19:54
"Analoog(laua-)telefonidele enam teenust ei pakuta. Irooniline on asja juures see, et kui 10 aastat pole lauatelefoni kasutanud ja kasutad seda juuli 2016, siis peale seda oled kohe pikaajaline lauatelefonikadutaja."
Kas pensakrid, kellel internetti üldse polegi ning ainuke suhtlus on läbi lauatelefoni, peavad siis kiiresti omale mingi moodsa paketi või nutitelefoni valima? Lisakulu nende väikesele pensionile.
19. august 2016, 22:12
... kuutasuga 0€ Näiteks maksab eKodu lahendus interneti allalaadimiskiirusega kuni 5 Mbit/s, TV põhipaketiga ja telefoniga 21 eurot kuus. Palume tutvuda eKodu teenusetingimustega ja hinnakirjaga. Teie teenuse suhtes kehtivate üldtingimuste punkti 6.3 kohaselt võime teha muudatusi teenuse osutamiseks kasutatavas tehnilises lahenduses ning punkti 6.4 alusel on meil õigus vahetada teenuspakett välja uue teenuspaketi vastu, kui see on vajalik tehnilise lahenduse muutmise tõttu. Lähiajal võtab Teiega ühendust meie spetsialist, kes tutvustab Teile muudatust ning selgitab täpsemalt uue telefonilahendusega seonduvat. Kui soovite lisainfot, siis helistage palun telefoninumbril 639 7130. J
21. august 2016, 19:59
Ei võta nad mingit ühendust. Ükskord avastad, et ukse tagant on juhe katki lõigatud ning vana lauatelefon enam ei tööta. Vastuseks saad et nüüd on uus teenusepakett.
Aivo19. august 2016, 22:12
Meil on hea meel, et olete olnud pikaajaline lauatelefoni kasutaja. Juhime aga tähelepanu sellele, et Teie praegune telefoniühenduse tehnoloogia aadressil xxxxxxx xxxxxxxxx xx on vananenud. Et saaksite lähedastele ja tuttavatele ka edaspidi helistada, soovime vananenud tehnoloogia hiljemalt 05.09.2016 asendada kaasaegse ja jätkusuutliku Internetitelefoniga. Kuna kasutate praegu vanemat lahendusteenust siis on meil vaja eeltoodu tõttu uuendada ühtlasi kogu Teie kasutuses olev lahendus Telia eKoduks. eKodu on teenuspakett, mille puhul saab koostada endale sobiva lahenduse valides vähemalt ühe järgmistest teenustest: internetiteenus kuutasuga alates 16 €; televisiooniteenus kuutasuga alates 5 €; Internetitelefoni teenus kuug
Aivo19. august 2016, 21:53
Meil on hea meel, et olete olnud pikaajaline lauatelefoni kasutaja. Juhime aga tähelepanu sellele, et Teie praegune telefoniühenduse tehnoloogia aadressil xxxxxxx xxxxxxxxx xx on vananenud. Et saaksite lähedastele ja tuttavatele ka edaspidi helistada, soovime vananenud tehnoloogia hiljemalt 05.09.2016 asendada kaasaegse ja jätkusuutliku Internetitelefoniga. Kuna kasutate praegu vanemat lahendusteenust siis on meil vaja eeltoodu tõttu uuendada ühtlasi kogu Teie kasutuses olev lahendus Telia eKoduks. eKodu on teenuspakett, mille puhul saab koostada endale sobiva lahenduse valides vähemalt ühe järgmistest teenustest: internetiteenus kuutasuga alates 16 €; televisiooniteenus kuutasuga alates 5 €; Internetitelefoni teenus kuug
19. august 2016, 21:53
... kuutasuga 0€ Näiteks maksab eKodu lahendus interneti allalaadimiskiirusega kuni 5 Mbit/s, TV põhipaketiga ja telefoniga 21 eurot kuus. Palume tutvuda eKodu teenusetingimustega ja hinnakirjaga. Teie teenuse suhtes kehtivate üldtingimuste punkti 6.3 kohaselt võime teha muudatusi teenuse osutamiseks kasutatavas tehnilises lahenduses ning punkti 6.4 alusel on meil õigus vahetada teenuspakett välja uue teenuspaketi vastu, kui see on vajalik tehnilise lahenduse muutmise tõttu. Lähiajal võtab Teiega ühendust meie spetsialist, kes tutvustab Teile muudatust ning selgitab täpsemalt uue telefonilahendusega seonduvat. Kui soovite lisainfot, siis helistage palun telefoninumbril 639 7130. J
19. august 2016, 21:52
... kuutasuga 0€ Näiteks maksab eKodu lahendus interneti allalaadimiskiirusega kuni 5 Mbit/s, TV põhipaketiga ja telefoniga 21 eurot kuus. Palume tutvuda eKodu teenusetingimustega ja hinnakirjaga. Teie teenuse suhtes kehtivate üldtingimuste punkti 6.3 kohaselt võime teha muudatusi teenuse osutamiseks kasutatavas tehnilises lahenduses ning punkti 6.4 alusel on meil õigus vahetada teenuspakett välja uue teenuspaketi vastu, kui see on vajalik tehnilise lahenduse muutmise tõttu. Lähiajal võtab Teiega ühendust meie spetsialist, kes tutvustab Teile muudatust ning selgitab täpsemalt uue telefonilahendusega seonduvat. Kui soovite lisainfot, siis helistage palun telefoninumbril 639 7130. J
Aivo19. august 2016, 21:45
Meil on hea meel, et olete olnud pikaajaline lauatelefoni kasutaja. Juhime aga tähelepanu sellele, et Teie praegune telefoniühenduse tehnoloogia aadressil xxxxxxx xxxxxxxxx xx on vananenud. Et saaksite lähedastele ja tuttavatele ka edaspidi helistada, soovime vananenud tehnoloogia hiljemalt 05.09.2016 asendada kaasaegse ja jätkusuutliku Internetitelefoniga. Kuna kasutate praegu vanemat lahendusteenust siis on meil vaja eeltoodu tõttu uuendada ühtlasi kogu Teie kasutuses olev lahendus Telia eKoduks. eKodu on teenuspakett, mille puhul saab koostada endale sobiva lahenduse valides vähemalt ühe järgmistest teenustest: internetiteenus kuutasuga alates 16 €; televisiooniteenus kuutasuga alates 5 €; Internetitelefoni teenus kuug
Aivo19. august 2016, 21:17
Ka ViaSat pakub järelvaatamisteenust, kuid jah, Lusti Katrin pole Tarbijakaitseametist vist midagi kuulnud, et 11 kuud ootas, teisel kuul oleks v6inud juba avalduse kirjutada.
Ants19. august 2016, 23:45
Leviral on internetipõhine järelvaatamisteenus ju üldse tasuta, http://tasutatv.ee/hbbtv/
Radist19. august 2016, 21:13
Jutt ilus ja isegi üllatuslikult mitte ühegi kirjaveata, aga... miks aastajagu peale intsidenti? Mäletan, millist lamenti kirjeldas Katrin Buchanan, kui ta 1 minut enne pesumaja sulgemist oma pesule kord järgi tuli. Argentiinlanna virutas Lusti kogu tavaari tänavale. naiste vahel läks kätšiks, kohale kutsuti isegi politsei. Temperament missugune! Ja nüüd räägib seesama skandalist 11-kuulisest vaoshoitusest arvetemaksete vaatamises?
19. august 2016, 19:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n.7619. august 2016, 20:14
20a.ei virisenud ega vingunud,kuu aega "udutasid" ja läksingi STV-sse,tegid kõik korda nädalaga telef.,internet,telekas."Start"pakett-22 e.Aastapärast tuleb telef.maks1.99-tund rääkimis ilma maksuta.
kahtleja19. august 2016, 21:25
Ma ei tea telia-elionist midagi. Nimetan teda vanamoodsalt EMT-ks (eesti telefoniks). Hea levi, nädal tagasi alandas isegi kuuhinda. No mis sa veel tahad!
n.7619. august 2016, 18:44
Vaatame palju neid kiitjaid Tiinasi tuleb,olin 20a.ja nüüd juba teises firmas,Silver ei tea mida räägib 123 telefonvastaja.Kuu aega võttis aga lahti sain.
n.7619. august 2016, 18:33
Oli algusest peale nende klient 26a.Nüüd läks niisugusesk valetamiseks.Tiina on vist 123 telefoni vastaja,3 e-kirja saadetu nemad seda ei näe,läks teise tuppa?Oi kui palju on seal DIREKTOREID,lõpuks pidin ikka sinna pöörduma.Vastavad 5-e päeva jooksul,siiani pole otseselt midagi vastatud.Nüüd olengi teises firmas,head "udutajad" ajage edasi kaotate palju.
pokerjacken19. august 2016, 18:24
imelik mul oli arve 38euri, aga üks kuu tuli lambist 48 ehk 10 euri otsa.. wtf ma nagu ei tellinud ka midagi
Tiina19. august 2016, 16:48
Olen olnud Elioni , nüüd siis Telia klient juba Eesti Telefoni ajast saadik. Vahepeal läksin küll Starmani, tõmbasid rajalt maha mingis kaubanduskeskuses ja tegid imehea pakkumise, kuid Elioni ei lõpetanud ikkagi, lihtsalt peatasin. Ega ei läinudki kaua, kui kolisin kogu kupatusega Elioni tagasi. Olen rahul klienditeenindusega, võimalusega teleriekraanilt kõiki oma pakette ja mis iganes teenuseid muuta, samas näha kohe ka arve summat. Ühesõnaga, minu jaoks ja minu arust on tegu viimase peal teenindusega ja ettevõttega. Kõik toimib. Kuidas joppab...ilmselt.
n.7619. august 2016, 18:08
Olin EMT-st saadik aga nüüd pidin nende valetamisest "ülekolima" teise firmasse.Stöm hakkas jutima,isegi minu e-kirjasi ei sa kätte,läeheb "teisetuppa"?Tiina on kindlasti 123 telefoni vastuvõtja?
Ann19. august 2016, 15:54
Mobiiliajastu algusest peale olen EMT ja nüüd siis Telia klient ning seni pole mind mitte ühegi probleemiga kuu peale saadetud. Vähemalt Võru klienditeeninduses suhtutakse küll klienti väga hästi. Maili teel võid jäädagi oma probleeme lahendama.
Teliast Minev19. august 2016, 15:42
Ärge kasutage teliat! Mida head neilt ikka saab loota?! Kasutage nt Viasati või Starmani ise aastaid Viasati kasutaja ja kõigega väga rahul. Klienditeenindus on nii kiire et ei jõua silmagi pilgutada kui vastused juba käes :D
nimi19. august 2016, 22:58
Arge uskuge et mingi hea firma olemas üks hullem kui teine.
Igal omad vead22. oktoober 2018, 23:58
Viasatil oli küll suht ükskõik, kas sul teler näitab pilti või ei, peaasi, et arveid maksad. Korra kevadel ütlesid vabanduseks, et puud läksid lehte.
Ma saan aru, et maal on leviga rohkem probleeme, aga millegipärast läksid aga puud lehte igal õhtul kella 7-8 ajal.
Ise pead olema tüütult järjepidev, et oma tahtmist (norm teenust) saada.
Kirjatark19. august 2016, 15:03
nuh- jah19. august 2016, 13:51
Mõnel ligimesel on alati probleemid,ükstapuha mida tarbib või puutub.Päälegi on tal tarvidus oma kogenematust või lausa lollust teistele näidata.Kahju kohe säärasest kodanikust.
Vastust ei tulnud nädalaid? 19. august 2016, 13:50
Seda rida lugedes ma saan aru, et see artikkel on mäda. Nädalaid ei saa vastus viibida, sa kas ei saa üldse vastust või sa saad selle vastuse lubatud aja jooksul, vähemalt esimese. Kirjatüki järgi tundud sa ka selline isik olevat, kes lendab küüntega kõrri ja oled ebameeldiv isik, keda teenindada. Aga eks kõik teised ongi süüdi.
Neiutar19. august 2016, 14:14
tu Vastust ei tulnud nädalaid? / 13:50 Sa oled oma kritiseerimisega nii Johan Dennelindi moodi või oled tema ees pugev alluv, aga õiget juttu Sa küll ei aja.
Nõmedus!19. august 2016, 14:19
Paistab et Teie kodanik ei ole kunagi hädas olnud ja ei oska teiste muret hinnata ning kukute koheselt kritiseerima, nagu tüüpiline loll eestikodanik. Selle asemel et vait olla ja tegeleda oma asjadega! Või siis vastasel juhul ongi teie eluke nagu kibuvitsapõõsas või suur mäda, kus ainult hädad, probleemid ongi, millel ei ole lahendusi saadaval! Igav on siis minge kommenteerige ja tõstke oma häält seal 101 lolli juures! :) Ehk on Teile samaväärne ja seltskondgi kodusem!
Kaire 5519. august 2016, 13:46
Eesti värk, mujal võimatu.
Pk19. august 2016, 13:44
Sa tarbijakaitsest oled midagi kuulnud?
elan19. august 2016, 13:41
Võrus ja olen Teliaga väga rahul Tele2 on jah suur rahatahtja ma ei loobu kunagi Telija teenusest
Mõnel juhul19. august 2016, 12:23
on e-mailitamisest niipalju kasu, et vähemalt on ette näidata kirjavahetus. Enamus küll salvestavad ka telefonikõnesid aga kindlasti kui probleem kipub nende kahjuks lahenema siis kaob vaajlik kõnesalvestis kuhugi ära.
19. august 2016, 12:45
Kui Tele2 uuendas oma kodulehekülge, siis kadus sealt ka kogu eelnev kliendiga peetud omavaheline kirjavahetus. Eks tõesta siis et sa pole kaamel, sest vastati et kliendiga peetud kirjavahetust uuele MinuTele2 koduleheküljele üle tuua ei saavat.
Urjuk19. august 2016, 13:52
Seetõttu tulebki suhelda ainult meilitsi ja kogu kirjavahetus talletada.
Sellest võib olla ja on olnud väga palju abi.
Telia pettus19. august 2016, 12:58
Uus hinnakiri jõustus Telia TV teenuseid kasutavate klientidega sõlmitud lepingute suhtes vaikimisi ja automaatselt alates 01.06.2016. Olevat tõusnud TV teenuste osutamisega seotud sisendkulude suurus. Lisaks tuleb osta ka uus 13 €urot maksev pult, kui soovid minna uuele platvormile üle.
naisuke19. august 2016, 11:59
mina jälle vastupidi, olen Telia paketika väga rahul, klienditeenindus on toiminud kasvõi öösel ja alati oleme abi saanud, samuti on on olnud kõik soodustused, mis lubatud..ju sisi oeld Katrin sattunud ebapädeva teenindaja otsa...meil siin Paides küll pole nurisemiseks põhjust...paluks mitte üldistada....ka osa sõpru on Starmanist juba ammu üle kolinud ja on rahul
möh19. august 2016, 11:40
mis? euro
mille? euro
mida? eurot
aga mitte mingit kuradi euri!
Jürka19. august 2016, 11:56
Eks kõnepruuk paljastab harituse taset kõige paremini, nii nagu ikka.
Luisa19. august 2016, 13:37
lisaks: kellegile vs kellelegi .. ei ole eesti keeles mingit kiletamist .. keeleliselt just mitte kõige korrektsem artikkel ..
Karla19. august 2016, 11:26
Mina STV klient juba aastaid-nii internet kui TV- ja väga rahul.Väga täpsed ja abivalmis,kontrollivad pidevalt interneti kiirust.TV kanaleid palju ja mitmekesised.Tahan öelda,et olen ise eestlane,muidu mõni mõtleb ,et STV on venekeelse kliendi lemmik.Nii et tehke ise õigeid valikuid.
19. august 2016, 11:54
Sealne klienditeeninduse telefon ju ei vasta kunagi.
5519. august 2016, 11:23
E-mailitamine19. august 2016, 11:07
Mis sa neid e-maile saadad? Seda loetakse kõige viletsamaks suhtlemismoodus üldse, veel viletsamaks kui helistamine. Mine Telia esindusse ja klienditeenindaja ajab kohe su asjad korda.
lollpea19. august 2016, 11:27
E-mailide saatmine on üldtunnustatud suhtlemise ja dokumentide, jmt. saatmise vahend.
Saadetud-saadud mailid on paljude kohtuasjade juures aktsepteeritavad dokumendid.
Telefoniga võid möliseda niisama.
maeitea19. august 2016, 10:57
oma viga, helistad tasuta klienditeenindusse!
ka klient19. august 2016, 10:56
Probleemid hakkavad tulema just siis kui soovitatakse proovipaketti või üldse midagi muuta.Üleminekud väga kallid tegevused,maksad vana ja uut jne.Just sellised tegevused firmale tuluallikas,kuna tegus inimene ei jõua täpselt jälgida.Mõnda paketti/arvet ei saa katkestada,kui ei kasuta/ei soovi näiteks poole kuu pealt jne.Eks firmal kõik läbi mõeldud,kuidas inimeste nõrkusi ära kasutada.
Urjuk19. august 2016, 11:18
Starman viljeleb kahjuks sama praktikat.
Kui on tegemist mingi probleemiga, siis see õnnetu klienditeenindaja on ju ainult peksupoiss. Reaalselt ei tee see klienditeenindaja muud, kui ainult vabandab ette ja taha, kuid reaalne asjaajamine käib ju klienditeeninduse "tulemüüri" taga.
Ka mina olen Telia eelkäija -Elioniga võidelnud. Seda veel kummalisemal põhjusel. Ei suudetud stabiilset kõneside teenust pakkuda. Lõpuks üle aasta vaidlust lõppes sellega, et tunnistati oma tehnoloogilist suutmatust ja lõpetati nende endi initsiatiivil leping.
Paljudel juhtudel jäädki tulemüüri taha puksima, kui oma kaebusi õieti ei sõnasta ning koopiaid ise alles ei hoia ja õigel ajal ei kasuta tarbijakaitses või äärmisel juhul kohtus.
19. august 2016, 10:45
Eestis on nõukaaegne klienditeenindus.
19. august 2016, 11:05
Seda nõukaaegsust on märgata igas teeninduses. Jääb vaid imestada kui nutikad ollakse vassimises, valetamises ning petmises.
19. august 2016, 10:35
Lõpeta leping Telia iseteeninduses või kui seal võimalus puudub, siis mine mõnda esindusse kohale.
Endal oli sarnane probleem Elisaga, kes vähe sellest, et ei suutnud õigeid arveid esitada, ei esitatud neid ka õigeaegselt ja iga kuu arvel oli viivis eelmise kuu arve tasumise viivituse eest. Peale korduvaid päringuid lõpetasin Elisaga lepingu, meil väikses Eestis operaatoreid küll, kelle vahel valida.
Jep19. august 2016, 10:27
Proual veel vedas, et temaga üldse nii pikalt kirjavahetust peeti. Mulle öeldi juba teise õiendamise peale telefonitsi, et kui miski ei meeldi, olevat mul õigus iga kell leping lõpetada, kõne katkestati ja kogu moos.
oss19. august 2016, 10:14
Kodanik19. august 2016, 10:09
Tundub, et antud kasutaja pole kunagi Elisa klient olnud.
Proovi Elisaga milelgi üle vaielda, et tel on jama või levi halb või kõned katkevad.
Saadavad su sinna kus päike ka ei paista ning ise ei häbene seda.
Isiklikult ütlen, et Tele 2 teenindus on suht OK, EMT oma ka. Kuid ennem võtan mürki kui Era või Äri kliendina kunagi Elisaga enam koostööd teen!
uudi19. august 2016, 10:14
yhes6naga, vilets teenindus ongi norm, kas seda m6tlesid v6i? alati tuleb öelda, kui kuskil miski on mäda, ymberringi muud ei olegi, kui geenidessejäänud bolzevistlik pohhuism, unustamata seejuures isandat teenida
Elanik19. august 2016, 10:24
Täiesti kahe käega nõus, et Elisa ei kõlba kuhugi! Lisaks, kui tahad lepingut lõpetada, siis peab kuu aega ootama. EMTs läks lepingu lõpetamine 20 sekundit, allkiri alla ja korras.
Kunde21. august 2016, 20:56
Mis lepingu lõpetamist sa kuu aega ootama pead?
Urjuk19. august 2016, 11:28
Kahjuks oled eksiteel. Probleemide ilmnemisel arvesta, et Klienditeenindus, kui selline ongi seatud kõigis suurtes firmades tulemüüriks, millest läbimurdmine on omaette katsumus. Nende ülesanne ei ole lahendada probleeme - nende ülesanne on kaitsta järgmist liini klientide pahameele eest ja teha müüki sellele, mis seoks sind sunnismaisena operaatori külge.
Seetõttu ei ole enam ammu ostnud ühtegi "tasuta" telefoni.
Kuna ma ei ole sunnismaine on ka suhtumine veidi parem.
"süsteemi viga".......19. august 2016, 09:24
Ega Tele2-ski teenindus ei ole kõige parem. Koduleheküljel oli arvel kirjas erinevat summat. Huvi pärast sai telefoni teel teenindajalt küsitud, millest see johtub ja milline on õige summa tasumiseks . Vastuseks öeldi, et "süsteemi viga", tasuda tuleb suurem summa. Järgmine kuu kordub sama ja ka teenindaja vastus on sama - "süsteemi viga", tasuda tuleb suurem summa. Ka kolmas kuu ilmub koduleheküljel arve kahes erinevas summas ning järelpärimiselel saadetud kirjale vastatakse: "me uurime asja". Kuid saaga jätkub, sest ka neljas kuu ilmub sinna kahe erineva summaga arve...
Varsti saab ka aasta täis nagu Katrin Lustil.
Just minu mõte19. august 2016, 09:49
See Tele 2 klienditeenistus
5519. august 2016, 11:25
...ja meilidele saadetakse automaatvastus, et vastame teile 10!!! tööpäeva jooksul!
tigu jõuab ka kiiremini kohale
Nojah19. august 2016, 06:40
Riigiasutustes on selline venitamine ja tõsistele kirjadele lollpoolikute vastuste saatmine tavapärane. Nimelt antakse ametnikule kodaniku kiri lahendamiseks. Ametnikulojus treib probleemist mööda vaadates ümmarguse kantseleivastuse. Vastatud kirjade kausta läheb linnukene töövõiduna kirja. Palk jookseb ja ametnik võib shoppama minna. Inimene vaadaku ise kuidas saab.
"Telia telefoninumber on tasuline ..."19. august 2016, 01:30
noh19. august 2016, 06:41
Telia võrgust helistamine on tasuta. Olen algselt Telia / Elion/ klient ja pole ühtegi etteheidet neile.Ainult kiita saan, sest kui on mingi tehniline apsakas on seal alati väga abivalmis teenindajad ja teevad ise restarti ja netiga aitavad ka, kui midagi juhtub. Tasu pole keegi juurde küsinud ja kellegi mu tuttavatest pole nendega probleeme olnud, küll aga Tele-2 olid hädas ja võtsid Telia-nüüd kõik OK.
penskar19. august 2016, 09:03
Olin ka siiani Teliaga rahul, aga kui muutsin paketti , siis tuli arve nii uue paketi eest ja ka vana paketi eest. Uue eest oli arvestatud päevadega, aga vana eest tuli arve terve kuu kohta, kuigi kasutasin seda vaid 3 päeva. aga ega mul pole ka mõtet Teliast loobuda, elan perifeerias, kaabel tuleb vanast ajast ja kellegi teise teenuse muretsemine läheb mõttetult kallimaks.
19. august 2016, 09:29
Teliasse võidki jääda helistama. Neil mitu klienditeeninduse numbrit, kuid neil kõigil ooteajad, vastajad ja muusika peal. Tehnilise probleemi korral kuuled automaatset vastust a la lülitage ruuter välja ja siis uuesti sisse.
vedas19. august 2016, 10:55
Teil vedas, et teh.viga sai parandada juhtme seinast välja võtmisega või nende tehtud restardiga. Kui viga jääb liinile, kaablisse, või kaablikappi siis ei ole teil abi kuskilt võtta ja seesama tehniline abi ei aita teid. Samuti ei vastuta Telia wi-fi kvaliteedi eest. Kuigi peaks. Viga on nende kaablikarbis. Nad peaksid valima uue kaablipaari. Toajuhet ootasin 3,5 aastat. Lõpuks läksin ise esindusse, sain veel 3 päeva oodata ja läksin jälle ise järele.
19. august 2016, 11:10
Ei vedanud midagi. Helistasin Telia numbritele hoopis teisel põhjusel, mitte mingi konkreetse tehnilise vea pärast. Kuid vastuseks sain automaatvastaja poolt et lülitage ruuter välja. Kahjuks robotvastaja ei teadnud, et mul polnud arvutit seeski.
jüri19. august 2016, 11:29
Ära aja pada ! Telia klienditeenus on igati tasemel , räägin enda kogemuste põhjal.Tehnilise probleemi lahendamise järgselt helistatakse ning tuntakse huvi , kas kõik on OK. Mis puutub ruuterile restardi tegemist , siis oleks see esmane tegevus , ennem kui hakkate helistama.
huvitav,palju neid jürisi19. august 2016, 12:34
19. august 2016, 12:59
Jürike, mul polnud ju mingit tehnilist probleemi. Soovisin küsida infot hoopis pakutavate pakettide tehnika kohta. Mis kuramuse pärast peaksin ma selleks oma arvuti ruuteri sisse lülitama ja siis selle jälle välja tõmbama?
Selline Jüri poolt mainitud klienditeenindus on sõltuv ilmselt kas tähtede seisust, ilmast, või hoopis mitu madalapalgalist töötajat on hetkel tööl. Ma olen samuti, kuid vääääga HARVA sattunud selle peale, et keegi vastab.
Kuid üldiselt võidki jääda ootama, muusikat ja reklaami kuulama kuni side katkeb. Järjekord olevat. Isegi öösel vastab automaatvastaja et on järjekord. Pikk-pikk järjekord. irw.
ITmees20. august 2016, 23:19
Tehnilise probleemi liinile tuleb helistada kas nädalavahetusel või pärast tööaega - siis on liinil vist mingid valve-administraatorid, kes on pädevamad kui päevased telefonineiud. Ise olen sama printsiipi korduvalt kasutanud ja probleemid lahendatud saanud. Ps, kõnele vastatakse ka kiiremini.
Totu21. august 2016, 12:51
Kui mul on Telia internetitelefon (sest muud nad ju enam ei paku ega toeta) ja ühendus on parasjagu maas, siis kuidas ma nende võrgust helistada saan? Ei saa ju... ja nii siis võtangi oma mobiili, mis juhuslikult ei ole Telia võrgus, ning raiskan oma raha mingite nendepoolsete jamade lahendamiseks, et omale nett ja telepilt tagasi saada.
nähh18. august 2016, 23:30
hea lugu. Tytarlaps läheb iga looga aina paremaks. Ja kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemal. Iseteeninduses saab vist lepingud lõpetada või peatada, niiet raha juurde ei tiksuks ja mis edasi, tont seda teab. Võib hea advokaadi v´tta või oma kahjude kohta arve teha ja Teliasse saata, kusjuures oodatav viivis võimalikult rammusaks
Nipik19. august 2016, 10:47
Nii see ongi! Tuleb toimetada läbi iseteeninduse ja siis tuleb arve ka korrektne. Kaasaegseid võimalusi kasutades ei ole reeglina ka vigu - kõike teeb eksliku inimese asemel programm!
1234518. august 2016, 23:09
Probleemid Teliaga, 2 kuu vältel 178 errorit (kõik kirja pandud), tõsi, enamik neist korduvad ehk siis probleemi ole korda tehtud. Telia vastus oli, aga OSTKE uus pult ja vahetage vana digipakett (mille eest usinalt endiselt raha küsiti, ehkki too oli vigane) uue vastu, siis saavad probleemid korda.
xD18. august 2016, 23:07
Sama võib ka öelda Tele2 kohta. Väänatakse samamoodi ja kliente seotakse teenustega nii, et silm ka ei pilgu, kuigi sa oled selgitanud oma soove.
just 19. august 2016, 09:47
Tele2 pookis kevadel rahumeelselt kokkulepitud paketile külge selle kurikuulsa 1 euro, nii et silm ka ei pilgu, tuues põhjuseks "Euroopa seaduse" ja arvates et iga nende klient reisib Euroopa vahet ja soovib sealt kodumaale helistada. Seda et klient polegi reisihuviline, neid üldse ei huvitanud.
hahaa19. august 2016, 10:28
Elisa pookis selle 1 euri külge ka PENSIONÄRIDE paketile, näiteks sellisele, kes pole viimased 20 aastat välismaal käinud ja ei kavatse sinna minna ka!
juhii19. august 2016, 11:00
elsa on ahnem kui teised.
ainukesena, kes kevadel ei andnud netiühendusele tasuta ruuterit juurde, vaid pommis selle eest üle saja euri lisaks.
19. august 2016, 11:26
Poogiti külge ka lausa jalututele ning voodihaigetele. Reisi Euroopasse ning saad nüüd sealt helistada.
mulk18. august 2016, 22:50
Mul jälle tehnilised probleemid Teliaga. Viljandis linnulennult ca 7-8 km kaugusel on mobiili levi viimase aastaga sisuliselt kadunud. ja see ei ole ainult minu probleem, Infotelefonilt aga abi ei olnud ning sealt öeldi, et plaanis ka seal midagi paremaks teha ei ole. Järelikult tuleb hakata operaatorit vahetama
meesjurist18. august 2016, 22:08
Miks peab üldse valearveid tasuma? Kui on leping ja lepingus on fikseeritud tasu siis selle järgi maksad. Enam makstud summad tuleks Telial tagasi maksta võlaõigusseaduse alusetu rikastumise paragrafi alusel + viivised.
19. august 2016, 10:06
Nende jaoks ilmselt ei kehti nende endi poolt tehtud lepingud ja täiesti julmalt poogitakse külge lisa. Põhjuseks tuuakse mingeid omapäraseid vabandusi. Järgi uurimisel polnud Tele2-l õigust isegi seda "Euroopast helistamise tasu" külge pookida. Kui klient ikka ei reisi Euroopa vahet, siis miks ta peaks seda tasu maksma.
heh19. august 2016, 10:30
Ma ka aru ei saa, ma oleks tasunud ainult selle arve, mis vaja. Samuti oleks kordades lihtsam esindusse minna, kui mingite ekirjade ja helistamisega mässata, kui on näha, et sellest ei piisa. Inimene, kes maksab vabatahtlikult 12 kuud suuremaid arveid ja ei suuda selle jooksul probleemi lahendada, on ikka puhta loll.
18. august 2016, 21:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ITmees18. august 2016, 21:57
Lase oma ruuter, koduvõrku ühendatud muu riistvara ja settingud mõnel tuttaval IT mehel üle vaadata. Üldiselt ei ole see eriti reaalne, et nii suur kiiruste vahe võiks olla. Teine asi muidugi kui mõni võrgus olev seade on vigane või 2,4 wifi eeter põhjalikult naabervõrkude tõttu umbes.
itmees sa vist ei ole18. august 2016, 23:26
kui oleksid teaks, et Elektriside seaduse järgi peab Telia ise regulaarselt neti kiirust monitoorima ning lubatud kiirused ka tagama. Ja ruuteril on Telia enda nuditud soft peal, mida sealgi uurida. Telia puhul võib nett nii aeglane olla küll, niipalju kui tean neil ametlikult alumist piiri polegi kehtestatud.
ITmees19. august 2016, 10:38
mis see Telia monitoorimine siia puutub kui inimesel näiteks torrent võrgus lammutab või üritab maja teisest otsast max wifi kiirust saada?
to it mees19. august 2016, 11:26
aga egas see wifi ega torrent saa ka kiirust võtta sealt kus seda pole (kunagi) olnd. Mõõdetmise ajal ju teised netti kasutavad programmid ei tööta.
Peeter18. august 2016, 21:08
Mina kasutan samuti Telia teenuseid. Oma hobi tõttu vajan kiiret internetiühendust ja Telia seda mulle ka võimaldab - 500Mbit/s on minu jaoks hea kiirus. Mina aga pean Telia kiituseks ütlema, et internet, vähemalt valguskaablist tulev nett, on neil väga hea ja stabiilne - sellel aastal pole mul veel kordagi netiühendus katkenud, kuigi kasutan arvutit umbes 12 tundi ööpäevas ja arvuti on võrgus ööpäevaringselt. Ainus, mind üldse Telia puhul häirib, on nende (üli)aeglased kodulehed (näiteks arvete maksmisel), aga see võib tuleneda ka lihtsalt sellest, et olen suurte (reaktsiooni)kiirustega harjunud. Arvetega pole probleeme olnud, sest põhimõtteliselt ei lähe ühegi reklaamikampaania ohvriks ja kuuarved on stabiilsed.
ehee18. august 2016, 21:29
Sa tundud Telia palgaline olevat. Valguskaabli kaudu pakuvad nad netti siiski vähestes kohtades ja sugugi ei usu, et kogu aeg suudavad maksimaalse kiiruse tagada. Oled ka mõelnud, mis tunne on Telia traadi kaudu leviva neti kasutajatel lugeda, et kellelegi kusagil on nende makstud teenustasudest valguskaabel veetud ja odavat ning normaalse kiirusega netti pakutakse.
See Telia lehtede jutt on paras huumor. Võtad arvet makstes algul lahti Telia kodulehe, kuvatakse mingit jura ja suunatakse elioni serverisse vanasse keskkonda. Ja seda kuude kui mitte aastate viisi. Ei ole ressurssi uue lehe lõplikuks valmis tegemiseks?
19. august 2016, 10:14
Need Telia IT ressursid lähevad illmselt hot.ee muutmiseks---->suhtlus.ee-ks ning sealt edasi--->online.ee -ks, mida muudkui muudetakse ja muudetakse ja muudetakse ning igakord on pilt erinev, kuid tegelkult pole muudetud midagi.
Jddjdb21. august 2016, 08:44
12 tundi päevas???? Sul mingit elu kaa on???
18. august 2016, 20:56
Katrintänapäeval ei saadeta enam kirju kui tahad öigust saada,siis mine koha peale.Mul samasugune juhus yhe teise firmaga,muidu ei aidanud kui ähvardasin koos yhe inimesega koha peale minna ja kyll siis hakkas kiiresti asi arenema.Nyydsel ajal sa saad igal pool petta,kui ise valvel ei ole,elu on muutunud selliseka nagu loomariigis kiired ja rikkad söövad vaesed ja saamatud,nii et ära maksa vaid mine koha peale rusikas pysti öigust nöudma,alles siis sind kuulatakse
imelik jutt18. august 2016, 20:55
Loll muidugi saab ka kirikus peksa! Mul on Telia, 10 kanalit, mida vaatan ja mille valisin, intrnet 500/500, valguskaabliga ja isegi lauatelefon, mingi ruuteri järelmaks ka ja kokku 27€ kopikatega! Mida vinguda, kui ei oska endale valida asju mõistliku hinnaga.
500 kbit/s?18. august 2016, 21:12
Sa ikka tead, et Telia 500Mbit/s internet maksab 50 eurot kuus?
kui numbrid18. august 2016, 23:30
on õiged oled saanud nn letialuse pakkumise. Huvitav, palju Telial neid erihinda maksvaid kliente ka on?
vaatleja18. august 2016, 20:50
Telia on tõesti kohutav firma. Valesti vormistatud arvetega olen samuti pea aasta maadelnud.
Kirjadele nad ei vasta ja tasaarveldusi ei tee. Minu piirkonnas aga teist pakkujat ei ole. Lisaks klienditeenindajatele on uskumatult andetud ka tehnikud.
maakas19. august 2016, 07:43
Sama siin ja arvele tilgutavad ka otsa, vahetada pole kellegi vastu
Age19. august 2016, 15:30
Minu teenusepakkuja on olnud aegade algusest Starman. Nende teenust saan kiita ainult ülivõrdes. Väga viisakas suhtlemine,ühtegi apsakat arvetega pole olnud ja tehnikud on väga head spetsialistid.
ITmees20. august 2016, 23:09
Nende tehnikute palgad ei ole seal teabmis kõrged, vaevalt selle raha eest sinna oskustega inimesi tööle saadakse. Samas on see paljudele, kes alustavad, just niiöelda hüppelauaks - puutub ju ikkagi suhteliselt suure süsteemiga kokku, saab kogemusi probleemide lahendamisel, inimestega suhtlemisel jne.
abi18. august 2016, 20:48
mine klienditeeninduse ja ära mine enne ära kui leping on lõpetatud.
Telia klient18. august 2016, 20:34
Olen selle asutuse , küll ka eelneva nimega Elion , klient olnud nüüd juba 8 aastat.Minul on
põhipakett+kordusTV 5€ ,lisakanalite pakett 8 €,noppekanalid - .50€ , 3tk ja kiirem internet-21€,WIFI.Olen omale noppekanalid ise valinud , olen üldiselt rahul .Kokku maksan 35.50€. Ainuke asi , mis mind häirib selle kogu asja juures , on see , et osad kanalid on topelt . Üks kanal on tavakanal , sellest järgmine on HD kanal .Maksmisega on nii, et tulevad e-arved , mis kontolt automaatselt makstud saavad, nii ei ole mingit hirmu , et miski maksmata jääb!
Evi Dence18. august 2016, 20:53
Kui olin Elioni/EMT klient, ei juhtunud ka mul 14 aastat midagi. Aga Telia all olles hakkasid aastal 2016 probleemid. Võiks öelda, et ikka juhtub, aga nad ei vasta meilidele, ei helista tagasi (kuigi lubavad) ja kui üritad chattida, siis ei saa klienditeenindaja üldse pihta, millest räägitakse. Näiteks ei saanud ma aastal 2016 enam siseneda e-teenindusse, kuna mu postiindeks ei sobinud enam Teliale. Lõppkokkuvõttes ikka jäi indeks samaks, aga "probleemi" sai lahendatud kolmel rindel 1,5 kuud.
hmm18. august 2016, 21:02
Sa ikka jälgid ka kui palju Telia sul seal pangas raha automaatselt maha võtab? :D
19. august 2016, 10:19
"Sa ikka jälgid ka kui palju Telia sul seal pangas raha automaatselt maha võtab? "
Mind panevad ka hämmastama nende inimeste kergeusklikkus, kes on läinud automaatsete maksete võrku.
kriipsule19. august 2016, 10:34
Mind paneb imestama nende inimeste rumalus, kes käsitsi arveid maksavad.
Jah tean küll, palju Telia pangas raha maksab, sest pangakonto väljavõttest on see näha!!!
Samuti on maksel peal limiit, millest rohkem Telia ei saa võtta. Kui ei oska panga võimalusi õigesti kasutada, siis võiks vähemalt vait olla, ei jäta nii lolli muljet!
to kriipsule19. august 2016, 11:22
Lolli mulje jätad sa ise, sest sa ei tea kõiki maksevõimalusi. Selleks on arvuti, sisened oma pangakontole, valid oma määratud maksed, muudad vaid arve summa ja arve nr. ning ongi kõik. Vaid paar näpuliigutust, Isegi paljudes pangaautomaatides saab makse maksta. Need ongi mitmed panga võimalused, mida keegi vastavalt oma soovile valib. Ega selleks ei pea panka minema ja järjekorras seisma, kui kodus saad ise paari näpuliigutusega seda teha.
Kui on mingi probleem arves, küsid enne järgi ja alles siis maksad.
Sina aga maksad enne ja alles siis küsid.
kriipsul on ju õigus19. august 2016, 17:52
Miks ma peaksin käsitsi arvenr-t siisestama, kui ma tean, et ma oma lepingut ei muuda ja makselimiit ongi just see sama lepingujärgne summa? Ei maksa ma millegi eest ilmaasjata, kui tuleb suurem arve, siis ülejäänud summa jääb makstama ning kui ma pärast peaks tahtma seda suuremat arvet ikka maksta, maksan juurde ja teen oma limiidi suuremaks.
eee20. august 2016, 13:59
Kõige tähtsam number selle arve peale peale konto numbri, kuhu makse läheb, on viitenumber. Kui see on vale, tuleb makse tagasi.
Samuti telia klient19. august 2016, 11:18
HD kanal on valikus sellepärast, et kui sul korralik TV siis on pilt parem.
naisuke18. august 2016, 20:26
Telia ei ole ainus, suhtumine on halb paljudel mammutfirmadel- Sa pole keegi! Ja ära vaidle ka!
Swedpanga(ki) teenindajatega olen küll rahul, vähemalt viisakad ja mõistvad on. Valdavalt...
19. august 2016, 10:29
Selle eest SEB panga teenindaja(d) ei saa vist üldse aru, mida neilt küsitakse ja vastuseks saadetakse lolli järjekindlusega ikka pikki ning umbmääraseid vastuseid. Isegi see ei aita kui teenindaja tuua pangasaalis oleva arvuti juurde ning talle selgitada, et pangapoolne kevadine kodulehekülje IT muudatus tegi eraklientidele pildi segasemaks ning intressimaksed hakkavad kontolt maha minema kliendi jaoks täiesti pimesi, teadmata eelnevalt seda summat.
Mulle ka Telia ei meeldi18. august 2016, 20:17
on palju asju mida ma ei mõistagi,internet,midamaharva kasutan on 16 eurotjne,.arved on laes,aga kui püüan selgust saada,siis aetakse umbluu juttu,millest ma mõhkugi ei tea.Üritan vahetada.
kikk18. august 2016, 20:07
väga hea et lugesin, nyyd võtan starmani pakkumise vastu
Starman 5+18. august 2016, 20:57
Mul Starman aastaid juba, ei mingeid probleeme.
Thats typical18. august 2016, 21:16
Ja siis kui tuleb mõni negatiivne uudis Starmani kohta, ütled sa kommentaariumis - "väga hea, et lugesin, nyyd võtan telia pakkumise vastu" :))
hahaa19. august 2016, 10:36
Hahaa! Palju õnne. Sooitan juba ette harjuda pidevate kirjadega teemal "tõstsime teenuse maksumust x eurot"; "vahetasime ingliskeelse tv programmi venekeelse vastu" :D
Jfk18. august 2016, 20:03
Tarbijakaitsesse tuleb pöörduda, kui ettevõte saadab 11 kuud valearveid ja meilidele ei vasta.
18. august 2016, 20:43
jah, ja tarbijakaitse tõdeb, et jah, me teame, teila (elion) ongi meil mustas nimekirjas. nendega on paljudel probleeme. tean seda ajast, kui elison veel oli. tõesti mõttetu asutus. rullivad oma suurusega inimestest üle
Villand18. august 2016, 20:00
Sain kirjaliku teate arve suurenemisest 4,5 euri, väideatvalt sai kampaaniaperiood läbi ja ärilistel kaalutlustel vändatakse hinda otsa. muidugi ei lugenud välja mingist kampaaniaperioodist, aga ju on firmal rahalised raskused ning meil kõigil tuleb õlg alla panna. Tahan sellele firmale jalaga panna.
kiidan18. august 2016, 19:42
Pärnu Teliat
alati viisakad,alati pakuvad odavamaid variante,alati kuulavad ja abistavad kui just ei tea sellest tehnikast nii täpselt
minul igaljuhul meeldivad kogemused
nojah18. august 2016, 20:42
Suhteline. Enamus on tõesti asjalikud, aga ühe Kaubamajaka habemiku pärast pidin ma hiljem mitmeid kordi helistama ja kohal käima ;) Aga juhtub ka parimates peredes.
klient18. august 2016, 22:17
Oi EMT ajal tõmmati mulle Pärnus nii kott pähe, et pidin lämbuma. Olen väga ettevaatlik
19. august 2016, 08:08
Samad sõnad. Mul sai telefon võtmetega taskus kokku ja tekkisid täkked korpusele. Garantii lõpetati kuna telefon olla kukkunud.
muhv18. august 2016, 23:00
Pärnu Elioniga ainult super mälestused! Nostalgia-laks. Aga see puhtalt inimeste-põhine vist. Jah, pole väga rahul hinnatasemega, aga varasemalt oli mul STV. Ise saan vene keelest aru, aga elukaaslane mitte mõhkugi, see tõi kaasa muutuse. Nüüd juba ca 7-8 aastat Elionis. Veits on olnud probleeme, aga STV-ga pole kaugeltki võrreldav. Elu on rahulikum ja selle eest olen küll nõus pisut maksma. Starmaniga pole probleeme olnud, v.a kodulinnas Võrus, kus nende käepikendus on okse ruudus (vabandust!)
19. august 2016, 10:51
Peale selle kui paberarve eest ei tohi enam tasu küsida, muutis STV oma hinna suuremaks.
Täielik18. august 2016, 19:35
pask on see TELIA ja lähen tagasi Sonerasse
Suur aitäh Katrin18. august 2016, 19:29
ja suured tänud ÕL-ile,
Saaks nüüd ometi selle probleemi lahendamise kuidagi käima! See, mis siin toimub, on pehmelt öeldes õudne!
Telia, aga teine teema.18. august 2016, 19:27
Läksin mina Tartus Lõunakeskuse Teliasse. Küsin, kas on juba teada, millal saaksin tulla ostma CAT S 60-t? Vastus tuli, et "mis asi see veel on"? Seletasin talle. Tema: "Esimest korda kuulen sellist asja". Saatsin ta otse ja pikalt. Samas, Jõgeva "Selveris" Telia tüdruk teadis kohe, millest jutt ja teadis ka, et varsti tuleb ja tutvustas müügitingimusi kliendisoodustuega. On ikka teenindajatel vahe küll.
rs18. august 2016, 19:48
üks käib töö juures, teine tööl :P :D
arvan18. august 2016, 19:22
et Lustil ikka vedas pööraselt, et juhtus Telia kaablivõrgu teenust kaablivõrgu kaudu tarbima. Telefonilliine kasutav internet ja tv on veelgi hullem ning hinnad millegipärast sama andmemahu juures hoopiski kallimad, Arvasin ka, et Rootsi firma pettusega ei tegele, kuid olen juba mitu kuud nende interneti kiirust mõõtnud, ning see on stabiilselt üle 2 korra madalam kui see mille eest väidetavalt raha kasseeritakse. Kusjuures teenindused laiutavad käsi öeldes, et probleeme neti kiirusega on ju teistelgi. Täiesti süüdimatutl rikutakse elektriside seadust. Ma saan aru, et Telial on raske, sest sisuliselt on traaditelefoni võrk neil vaid koormaks kaelas, kuid petta ju sellegipoolest ei tasu. Eriline nahaalsus on selle kordustv sunduslikuks tegemine, no ennem võiks ikka ühendused korda teha, kasvõi sedavõrd et tööks vajalikud pilverakendused pidevalt ei hanguks. Kas see Kordustv pole ka tasutatv.ee kaudu ilma rahatagi kättesaadav?
Joh18. august 2016, 19:15
Mitte ühtki Eestis tegutsevat vähegi suuremat firmat ei huvita klient absoluutselt. Täpselt samasugune on suhtumine pankades. Ja on puhtalt õnneasi, kuidas sul läheb. Kõik sõltub ainult konkreetsest inimesest, kellega suhtlema sattud.
jah18. august 2016, 19:09
mul on ka starman, kuigi keskmine internett ja mõned eesti kanalid pluss 2 lisakanalit maksavad kuus 23 eur ei ole muud ka teha, sest mujal vist veelgi kallim.? vähemalt on nende tehnikud väga kiired ja viisakad olnud.
Vastus18. august 2016, 18:54
TELIA on ju "välismaa" firma ja oodata aborigeenidele suunatud OK teenindamist on siiski liiga palju tahetud.
Nagu meile saadetakse sigaretid, mis on toodetud Poolas ja arvartavasti segatakse tubakale nõukaaegse Balti sõjaväringkonna purustatud jalanartse, mis sest, et MARLBORO pakid, meie bensiin on mingi solk ja seda kulub 25% rohkem- see selgub alati siis, kui olete tankinud kusagil Skandinaavias või Vanas Euroopas.
Toiduained on siin kräpp!
Majapidamistehnika on küll välimuselt sarnane, kuid võrreldes "pärisriikidega" saast, sest koostekomponendid on Ida- Euroopa klassist!
MIKS kodumasinate, santehnika jms kaupmehed ise ostavad oma tehnika mujalt?
Jah, tõesti ostavad, sest see on teine koosteklass, parem ja vastupidavam. Ja odavam ka!
Me oleme tegelikult täielikku jamasse sattunud ja meisse suhtutakse kui alaarenenutesse, mis sest, et meie inimesed pole sugugi mitte lollid.
Mida Lust soovib sellises situatsioonis?
Juhin veel tähelepanu, et TELIA paketid on Skandinaavias ka odavamad kui meil!
Lisaks siia18. august 2016, 20:29
Olin Norras tööl ja meile oli tööandja ostnud Telia-Sonera paketid.
15 EUR eest oli piiramatud kõned ja 50 giga netti!
Ja töötas kõikjal, Soomes, Rootsis, Norras, Taanis nett laitmatult ja välgukiirusel!
Meil ei saa 15 EUR eest netti enam kui 15 giga ja seegi kiviaja kiirustel.
18. august 2016, 21:28
Kus seda nii odavat pakkujat Norras leida 15 €?!
Ära mängi lolli!18. august 2016, 21:37
Lepingud lastakse teha soomlasel ja Soomes! Meie kodanik ei saagi lepingut teha. Töötab ju peale Soome Kogu Skandinaavias + Taani.
töleräst22. august 2016, 00:10
Soomlastele on 7 skandinaavia riigis helistamine Sonera(Telia) võrgus AASTAID konkreetse paketthinnaga ala 15-20eur kuu, internetti saad ämbrite viisi selle raha eest, sellises kõrgema elatustasemega, 3 korda suuremate palkadega riigis.
Kas tundub kottimise moodi või tundu?
pensionär18. august 2016, 18:50
olen kogenud samasugust teenindust Starmani poolt, tõsi - seda küll juba aastaid tagasi. Kuid see oli nii vastik, et süda läheb pahaks kui ma Starmanile mõtlen. Mulle ka ei meeldi Telia - tõstab hinda lihtsalt lambist - ei mitte mingit põhjendust ei lisata. Kokkuvõtteks - ei olegi olemas ausat teenusepakkujat interneti ja TV vallas.
Kirjuta otse Dan-ile18. august 2016, 18:46
Dan on telia juht Eestis. Küll siis asjad liikuma saavad. Ütle, et sorri, aga keegi teine ei vasta. Suure tõenäosusega on tema meiliaadress [email protected].
Sass18. august 2016, 18:42
Soovitan pöörduda kohtusse tüssamise(- petmise!) paragrafi alusel! Kibekiiresti hakkavad neil jalad p. alt välja kasvama.
konkurents väike 18. august 2016, 18:25
järelikult ja turg on ikkagi nende kamandada.
kaastunne sellise teenindaja puhul18. august 2016, 17:56
Olen valinud STARMANI ning olen rahul nii teeninguse,kui ka tehnikute väga profesionaalse ja viisaka tööga. Siit kindel sovitus kõigile: ärge laske enda tervist kesiste teenindajatega rikkuda!
ärge laske enda tervist kesiste teenindajatega rikkuda!19. august 2016, 11:53
Kohtasin kord kaupluses neid Starmani kesiseid terviserikkujatest teenindajaid, kes püüdsid möödujatele pähe määrida mingit paketti, et omale kliente üle meelitada. Et tulevad veavad juhtmed ja paar kuud on tasuta. Et kui ei taha, sisi tulevad ja veavad oma juhtmed minema. Küsisin, mis hinnaks kujuneb pakett, tuli välja et hind oli veelgi võimsam kui tema konkurendil. "Aga te ju saate tasuta 2 kuud kasutada, mõelge, milline kokkuhoid!" ütles müügipoisu. Vaeseke aga ei osanud arvutada, et ülejäänud 10 kuud maksad ju rohkem kui siiani oled maksnud konkurendi kliendina olles ning tegelikku kokkuhoidu ju polegi.
ära valeta19. august 2016, 15:49
soodsam on. Tõenäoliselt pakuti Sulle Zoomtv-d ja internetti. On Sul näiteks Telia imepakett 12/1, siis on kindlalt soodsam võtta zoomtv selmet Telia seadmeid uuendama hakata. Aastase lepinguga tasuta seadmed, rääkimata 4G suuremast kiirusest ja madalamast kuutasust.