Foto: Wavebreakmedia ltd
Naisteleht 19. juuni 2016 12:17
Suvel on magama jäämine õhtuti oluliselt raskem, sest ilusate ilmadega ei tihka varakult teki alla pugeda. Pealegi on valges uinumine keerulisem. Ja nõnda ongi hommikul raske üles saada. Bustle pakkus välja kuus nippi, mis selle kergemaks teevad.

1. Külm dušš

Kuigi hommikune jahe dušš võib tunduda ebameeldiv, on see vaieldamatult kõige tõhusam viis kiireks virgumiseks.

2. „Ei“ ekraanidele

Pane 45 minutit enne uinumist enda telefon ja arvuti käeulatusest eemale. Teadlased on tõestanud, et just LED-ekraanid muudavad meie une ebakvaliteetsemaks ja seetõttu raskendavad ka ärkamist.

3. Kell käeulatusest välja

Vana hea nipp - tõsta enda telefon või äratuskell toa teise otsa. Nõnda pead sa selle kinni panemiseks voodist välja tulema.

4. Kellahelina asemel muusika

Kui võimalik, asenda tavaline äratuskella piiksumine hoopis raadiokanali mängima hakkamisega. Muusika on ergutav ja aitab vaimu äratada.

5. Ära lükka äratust edasi!

Usu, me teame, kui ahvatlev on äratust aina edasi lükata. Kuid see muudab ärkamise veelgi raskemaks, sest korraks uuesti uinumine ja kiire ärkamine on kehale koormavam, kui ühe hooga üles saamine.

6. Imeline hommikusöök

Mõtle juba õhtul valmis, mida sa hommikul süüa tahaksid. Maitsvale toidule mõeldes on palju lihtsam ennast üles ajada!