Suhted

"Olen 28 ja tunnistan, et olen oma meheotsinguga täiesti meeleheitel" (297)

LISA KOMMENTAAR

Mr. Vaba Mees 372. juuni 2016, 23:39
Tahaks lisada et artikkel on kergelt napakas. Taandage selle artikkel pigem selliseks : Vajan meest kes oleks nii, nii, nii, nii, nii, nii jne. Eks see meie no meediatööstus ole ka inmesi ära rikkunud. Kõlbavad vaid nö tegijad: Padarid ja toomed, kenpriidikud ja muud moodsad isased. Kui veel kõrgharidus ja edukust ka juhtub olema siis ongi ju see alfa isane keda eevatütred sooviks vägagi kodustada ja oma pilli järgi tantsima panna. Aga vot ei saa, iga õige alfa saab ise kaaru et ta on alfa ja võtab sellest viimast. Alfa tarbib naiste pakutavat lähedust omal moel ja ära tarbitud kaup vahetatakse suht nobedasti uue vastu. Vaadake ise kui kiiresti meedias need kokku ja lahku elud käivad. Minu kui 37 aastase vallalise mehe arvamus on kahjuks selline et pole enam võtta vallalist naist kooseluks kellega pere luua. Siiani olen isegi seda alfa elu elanud ja kasutanud ära nii omavälimust kui osavat jutulõimimisoskust. Nüüd aga olen avastanud et suurem enamus naisi vanuses 23- 37 on juba lapse või lastega, mehed on ammu nelja tuule poole kadunud ja selle asemel et oma lapsi teha, tuleb hakata hoopiski kellegi teise tegemata tööd tegema. No ei taha ju nagu. Ma ei saa aru noored naised : KUHU teil kiiret selle lapse saamisega on? Te pole suurem enamus 30daks eluaastaks isegi aru saanud mida te päriselt elus tahate ja keda te tahate. Kui ma olen lahtiste silmadega ringi vaadanud ja mõelnud milline naine sobiks pereloomiseks siis tuleb väike kahtlus et kas sellist leiakski? Äärmiselt palju on vaimseid invaliide kes elavad mingis mullis mille ühiskond neile kui haava on ajudesse sisse tagunud. Vajad edukust, kõrgharidust, uhkeid sõpru, uhkeid asju. Masendav. Elada inimesena ja rahulolevana aga unustatakse. Mina ei ole siiani aru saanud mis on need kriteeriumid mille alusel valitakse oma lapse isa, alatihti paistab nagu oleks see tööõnnetusena välja kukkunud või elatakse lapserahadest sest tööl käia ei mõista. Eriti hullusti tahaks ropendada kui näen noort kaunist naist kes kimub suits suitsu järel. Mõni kaunitar aga on nii vaimuvaene et lausa nutt tuleb peale, mis siis et preilil on kaks kõrgharidust tagataskust võtta. Ning teisalt jälle on neid friike ka kellele ükski maailmaasi ei sobi sest nemad teavad vaid et kuskil on alati parem ja mõnusam kuid mitte iialgi olemasolevas hetkel. Selles osas olen ma mõne eelkõnelejaga nõus et omasugused sobivad. Kuid omasuguse leidmine on ikka meeletu peavalu sest meedia üritab oma ajudepesuga inimesi moonutada ja nende isiksust muuta. Väga paljud on selle tõttu muutunud kellegiks kes nad pole. Minul tekkinud arusaam et eesti naine otsib omale meest kelleta ta elada ei suuda kuigi peaks vaatama meest kellega ta suudab koos elada. Te võite küll siin nö diskrimineerida ja nimetada et eesti mehed on paljud matsid ja mölakad kuid samas täpselt sama kivi võiks ju ka maarjamaa tütarde kapsaaeda visata. Ma ei tahaks nüüd küll üldistada aga päris suur enamik neid nö kõrgharitud naisi kipub olema idealiseerijad-naiivitarid ja snoobid. Tihtilugu lihtsad meelelahutused ei sobi, kahemõttelised naljad ei sobi, alla sushi midagi ei sobi, alla peene spapuhkuse midagi ei sobi, alla mingi tundmatu kunstniku-muusiku fänsipäänsi ürituse ka ei sobi. No mida teiega peale hakata? Kõige ausam vastus on Endel Pärna esitatud Boni laulus. Pole ka mina kaotanud lootust leida oma. Kuigi aegajalt on tunne nagu näidendist Vigatse pruudi.
Jaanus21. juuni 2016, 01:17
Olen korduvalt kohtunud naistega kel väidetavalt on kõrgharidus.
Üpris hiljuti oli tegemist ühe umbes kolmekümnese naisolendiga kellel oli juriidiline haridus ja kõigele lisaks oli ta veel ka riigi leival.
Lausa kõhe hakkas, kui sain teada, et see olend on ametilt lausa õigusnõunik!
Ma pole veel ennem sellist äkilist tibi näinud kes tõenäoliselt ametikohast tuleneva nakkuse tõttu kannataslausa kroonilise üleväärsuskompleksi all.
Aga see pole veel kõik, juriidilistes küsimustes ajas see noor daam segamini nii tsiviilõiguse, lepinguõiguse, tööõiguse ja finantsalase juriidika mida ta othralt vürtsitas ka osaliste teadmistega kriminaalõiguse valdkonnast.
Ma ei imesta üldse, et peale mõnda aega kestnud vestlust ei saanud ta ka ise päris täpselt aru kuhu ta oma "nõustamisega" jõuda tahtis ja millest ta üldse rääkis.
Seda oli märgata pikalt kestvast nõutust näoilmest temakese palgel kui ma talle esitasin paar täpsustavat küsimust.
JA SELLISED TÖÖTAVAD MEIE RIIGI LEIVAL NING AMETI POOLEST PEAKSID NAD RIIGI KODANIKELE JURIIDILISEL TASANDIL MEID NÕUSTAMA JA AITAMA.
Paraku oli see minu sarnastest kogemustest vaid üks näide paljudest.
Kahtlemata see on minu subjektiivne arvamus aga ma enam ei imestagi miks see "latt" on nõnda kõrgele tõusnud.
Lihtsalt paljud tulevased emad ja abikaasad enam ei tea ka ise päris täpselt mis soost nad on ja mida nad elult tegelikult tahavad.
mees4030. mai 2016, 20:22
Naistel on mure - kust leida normaalset meest ja ... kahjuks on meestel mure, kust leida normaalset naist. Tundub, et Eestist mitte, ja tulebki seetõttu välismaalt tuua. No tõesti ei taha suitsetavat ja igal nädalavahetusel napsitavat "naist meenutavat isendit", kelle ainukeseks huviks on mood, klats, rannal vedelemine ja kes oma arust on universumi printsessikesed. Ei päästa siin ka neiukeste kallilt omandatud kõrgharidus, sest haridus ei asenda kuidagi haritust. Silmaring kitsas, pilk kõrk, ego üüratu... Las aga lähevad need vurled itaalia gigolode õnge, saavad vett ja vilet tunda ;)
Jaanus21. juuni 2016, 01:23
Miks TÕELISED NAISED ja TÕELISED MEHED mitte kunagi teineteist ei leia?
Vastus on üllatavalt lihtne
TÕELISED NAISED mitte kunagi esimese küsimise peale korral ei anna.
Ja TÕELINE MEES mitte kunagi teist korda enam ei küsi.
... Ja nõnda need TÕELISED NAISED ja TÕELISED MEHED väljasurnud ongi...
Mis siin ikka nii pikalt selle teema kallal enam arutleda on...?
oinas29. mai 2016, 20:51
Sulaselge diskrimineerimine artikkel ainult ühe mätta otsast vaadatuna kirja panna. Järgmine nädal paluks artiklit nendest meestest, kellel hoolimata soovist jääb isadus ja pereelu olemata lihtsalt seetõttu, et naised ei pea neid piisavalt väärtuslikeks.
Aga30. mai 2016, 12:09
Kes keelab kasvõi oinal see artikkel valmis kirjutada ? Ikka keegi teine peab? Kui meestel mingi mure, võiks ju uurimusi teha ja artikleid kirjutada ?
võiksid29. mai 2016, 20:31
ju valida anonüümse spermadoonori kliinikust aga ei...kellelt sa pärast elatisraha nõuad:P
Johanna29. mai 2016, 19:24
Kord või kaks aastas on kuum uudis, et lauljana leiba teeniv naine on jälle leidnud uue ja ainuõige kallima. Mõeldes kallimast, et kui uhke ja õnnelik ta sellise naise kõrval ärgates on. Pikk rida kuulsusi, kes on maitsnud sinu naise armurõõme, teeb järjekordse kallima pigem õnnetuks, sõbrad kah nöökavad... Kes tegi,- ise tegi.
lahendus29. mai 2016, 16:11
hakaku üksikemadeks ja kasvatagu omad lapsed üksi üles.lihtsalt krõpsu saab ööklubidest ja meeskolleegide käest ka.
29. mai 2016, 19:23
kelle jaoks lahendus? Kui probleem seisnes selles, et raske leida kaaskasvatajat ja lapsele isa, kes isa oleks.
Praegu on juba niigi liiga palju üksikemasid, oled oma "hiilgava" ideega ikka vägaväga hiljaks jäänud. Ise oled siis üksikema poeg või?
29. mai 2016, 22:06
hakake siis lesbideks kui kõrghariduseta mehed aadlidaamikestele ei kõlba.või oodake ära kõrgharidusega jussufid ja mohammedid,kes varsti siia jõuavad.
Aga30. mai 2016, 12:16
Miks peaks normaalne naine hariduse ja harituseta mehega leppima ? Kui naised meest ei taha, siis peaks mees ennast kriitiliselt vaatama, mitte naisi süüdistama.
Irv29. mai 2016, 15:55
Üle 30 vabad on nagu parkimiskohad paremad on läinud invaliidi omad on vabad :)
mmm29. mai 2016, 17:46
Invaliidi omad ongi kõige paremad kohad ju ja ainult vähestel on õigus neid kasutada.
Ja29. mai 2016, 15:55
Tean naisi kes ootasid printsi valgelhohusel. Tuli lõpukspostiljoon ja tõi pensioni
Irv29. mai 2016, 15:54
Üle 30 vabad on nagu parkimiskohad paremad on läinud invaliidi omad on vabad :)
Kui oled meheotsinguga juba meeleheitel,29. mai 2016, 13:22
siis tea, sinu rong on läinud. Kellele oleks vaja kõrvale meeleheitel koduperenaist?
Isade mahategemine29. mai 2016, 11:50
Senikaua kuni Eestis isasid diskrimineeritakse, ärge lootkegi et mehed tormavad isaks saama. Vähesed üksikud õnnelikud isad ja ca. 90% isasid (noored) keda kotitakse on meie madala iibe tekitajad. Madal iive on riikliku poliitika tagajärg. Riiklik poliitika on et isad on mõttetud. Ja asjale ei aita kaasa feministlik kisa et korralik isa on selline ja selline. Kas isadel on võimalik ka omapoolsed tingimused ette kirjutada milline on korralike ema, või on see ainult emade privileeg?
No30. mai 2016, 12:22
No tublisid, töökaid, hoolivaid ja haritud mehi ja isasid nüüd küll keegi kuskil maha ei tee ja iga normaalne naine oskab selliseid mehi hinnata.
Pluss29. mai 2016, 10:19
nood võtku endale kult, on keda patsutada och koos künast kõvut matsutada. Ja ohtalt lauaviina!
M Cool29. mai 2016, 10:17
Koledikest kolhoosi emised peavadki lastetuteks jääma, see -eest täidavad kassat, joovad ärä kõik see odav ämpsalkohol! Nood tuleks somaaliasse välja saata - humanistlikel kaalutlustel ja peded takka jäele koos pisik bolshevikega!
somaaliast29. mai 2016, 10:33
Päris loll oleks see alles jääv naine, kes sinusuguse pässaga tegevust teeks, jube hakkab ainult mõledes, et sa võiksid olla lapse isa.
29. mai 2016, 23:46
eesti naine on üks paras rõvedik ja sinu kirjutis ainult kinnitab mu arvamist.
N4929. mai 2016, 09:39
No 28-aastaselt jah võib see nii olla. Ma olin alates 14-ndast eluaastast koguaeg kellegiga "suhtes", esimene tõsine armumine - pool aastat, esimene armastus - 3 aastat, ülikooliarmastus - 1,5 aastat, abikaasa - 23 aastat. Kõige pikemalt olin vaba vist 3 kuud nende suhete vahepeal. Mingil hetkel, lapsed juba suured, hakkasin aru saama, et see ei ole üldse mina, ehkki ma teostasin ennast väljaspool peret ka korralikult, nii töö- kui hobialaselt. Lahutus oli viisakas ja saime üksteisest aru - lapsed on suureks kasvatatud, kirg on ammu kadunud, lihtsalt sõpradeks võib jääda ka peale lahkuminekut. Ja - ebaharilik tunnistada - ma ei ole olnud elus õnnelikum kui need viimased 5 aastat, mil olen jälle vaba ja vallaline, ehkki ka enne oli kõik kenasti. Alguses mõtlesin küll, et keskealine - ehkki heas vormis ja üsna hästi säilinud - naine, kuidas ma ikka niiviisi teen ja olen jne, aga tuli välja, et vabadus ja iseolemine oli just see, mida ma kõige rohkem vajasin ja vajan!
Ses mõttes ei mõista ma küll kedagi hukka, kui nad ka otsustavad mitte lapsi saada või mitte püsivat suhet luua. Kui ma oleks täna noor ja samade teadmiste ning kogemustega, mis mul on, ma mõtleks ka enne 1000 korda järele, kas ikka lapsi saada ja ennast ühte suhtesse kinnistada. Tore ju oli - aga teist korda ei tahaks.
29. mai 2016, 10:30
Mida lollim sa oled, seda toredam ju elu ongi.
29. mai 2016, 10:38
Kuule, ideaalse vabaduse saamiseks sa pead ka oma lastest ära õelda. Kujuta ette, nad ju hakkavad lapselapsi su koju tassima ja vabadus on jälle läinud
.29. mai 2016, 09:34
Kui naiste latt kodu ja auto soetamisel oleks sama kõrge, elaksid nad massiliselt lihtsalt tänaval ja kasutaksid liiklemisvahendina ühistransporti--loomulikult, kui seegi neile kõlbaks.
Aga võibolla ongi see hea--paljud mehed on sellise suhtumisega kaitstud "rahuldamatu pereelu" eest.
:)29. mai 2016, 18:04
Iga jobu geene pole mõtet edasi kanda.
Jah29. mai 2016, 08:02
Kui selline naine ka kunagi leiab mehe siis mees sureb varsti vingumürgitusse
29. mai 2016, 10:39
Kastuta elektri- või maakütte ja ohutus on garanteeritud;D
kesküttega korterist29. mai 2016, 21:20
See tappev ving ei tule ju koldest, vaid kellegi hammaste tagant.
Nii see on28. mai 2016, 23:18
Perekonna loomine on suur luksus! Palk on nii väikene et ei saa perekonda luua. Teiseks firmad ei jää siin ellu kuna töölisi tulevad ja lähevad. Peamine probleem on palgad ja tööd pead rabama kolme inimese eest! Perekonda ma ei saa lubada!
29. mai 2016, 02:30
ja jah, kes nii väga sai palka veel 100 aastat tagasi
Vabamees28. mai 2016, 23:17
Sellistega ei tasu tegeleda.28. mai 2016, 23:21
Selliseid naisi tunnen ma juba kaugelt ära. Nendega ma lähen pikkade sammudega müüda ei tere, ei silma vaatamist!
naine to vabamees28. mai 2016, 23:32
ei midagi uut! juhtub iga päev meil eestiski, mees käitus raevutsedes ja sõimas naise läbi " valetajaks" kuigi ise oma topeltpükste ja tutvumissooviga (paar sekundit enne raevu) oli tegelik valetaja ja teeskleja. Ning kokkuvõttes muud, naist tülitades, ei soovinudki, kui naisele lihtsalt haiget teha... ja tänitada takkaotsa...
29. mai 2016, 21:47
Arvestades,kui palju naised ise valetavad(enesest lugu pidavaid naisi on vähe),siis mees lingis toodud videos lihtsalt ajaliselt ei jõudnudki naisega tutvuda.Ometi oli naisel tema mõjukusest sekundiga tekkinud mingi selgeltnägijalik arvamus,mis mehe sõbra välja ilmudes paiskus põrmu.Muuseas,paljud jõukad inimesed Eestis võivad täiesti vabalt jätta samasuguse petlikult kahvatu mulje.Sõltub olukorrast.Aga,siin on üks suur aga,nad käituvad vabalt ja sundimatult.See reedab nad tähelepanelikule pilgule.Wannabee tunneb ära punnitatult krampis oleku põhjal.Paraku on see kõigi postkommunistlike riikide ühine näitaja.
no aga29. mai 2016, 19:41
lugu võiks ka vastupidine olla. Naine kannaks topeltlotakaid riideid ja keset suve prükkari kõrvikmütsi, siis ju ka mehed saadaks pikal. Võtaks tobedad riided ära oleks kaunis ja stiilne, siis oleks vägagi huvitatud. Ei midagi erilist. Ma isegi ei suuda väljamõelda, miks peaks keegi nõmedaid asju meelega kandma ja siis vigisema, et miks mind nõmedate riietega ei imetleta. No ütlen ausalt, ma ei suuda mehi nägusateks või meeldivateks tunnistada, kui on need põlveõndlani püksitagumikuga püksid ja ülevalt paistavad veel mingid sõjaaegsed rullis šarovaarid...väka. Inimene võib ju üüber olla, aga ta on ikka nii teiselt planeedilt, et ei tekita huvi.
Muidugi mehed on ikka pisut väiklased küll. Võtavad filmi, et naised meeste puhul välist hindavad, aga naised nii madalale ei lasku. Võiks ju ka kõigepealt inetut tutvustada ja pärast ilusat, aga noh naistel see empaatia tiba enam arenenud, teevad vahet, mis sobib mis mitte ja meestelt ei eelda, et mees kõige koledama ja maitselagedama ära peaks võtma.
Aga muuda siis välimust, kui see mureks. Kui ei viitsi, siis pole mure suur või mure puudub.
Videos see blondeeritud pilukas...ma usun, et naine mängis lihtsalt kaasa kui tüübi külge ripnema jäi. Reaalses elus sellised mehed muljet ei avalda, ta vist rohkem meeste tüüp või nii. Vabandust, kui eksin ja talle liiga teen.
29. mai 2016, 21:17
Muidu tundub täitsa loogiline jutt,aga üks küsimus muidugi tekkis:miks see mulle peaks korda minema,mida sina minu lookist arvad?Sa ju ei taha,et esmase emotsiooni pealt sulle näkku tulistan,et sul hakkab kiilanema või et mingit sitahaisu tuleb sinu poolt?!
29. mai 2016, 21:47
Muidu tundub täitsa loogiline jutt,aga üks küsimus muidugi tekkis:miks see mulle peaks korda minema,mida sina minu lookist arvad?Sa ju ei taha,et esmase emotsiooni pealt sulle näkku tulistan,et sul hakkab kiilanema või et mingit sitahaisu tuleb sinu poolt?!
no aga30. mai 2016, 00:30
vastus ühele küsimusele, et minu kommentaar oli pühendatud videole, kus nagu anti märku, et naised valivad liigselt välise poole järgi. Seda nagu üritasingi selgeks teha, et ka mehed vaatavad eelkõige seda välimist poolt. Et kuidagi väiklane on tõmmata kõige tobedamad riided selga ja siis videot kedrata, et näe mimm ei armunudki ära tema tobedasse välimusse. No väiklane mu meelest. Loomulikult mul kama sinu lookist, ma isegi ei sekku enda kaasa riidevalikusse. Ta ise peab neid riideid kandma, mitte mina.
Aga point on jahh see, et ei tasu solvuda, et esimene ettejuhtuv mimm esimesest pilgust sinu imelist sisemust ei näe. Esialgu pead ikkagi välimusega või käitumisega köitma. Kui sul nii hullult ilus sisemus, siis pead seda kuidagi näitama, kui mimmu vaimustust ootad. Kui ei oota ole pealegi omaette ilus, kes keelab.
No ei meeldi mulle sellised videod. Alatud-madalad-väiklased. Eriti mehi muudab kuidagi...pisikeseks, aga noh naised ju ei teegi selliseid. Ju siis naised vähem kibestunud ning mõnitamissoov puudub. Neid autosid võiks seal kohe mitu olla, aga mees oli ju ikkagi ebasümpaatne. Üksikuks ta jääbki.
meeter31. mai 2016, 07:38
välimus ongi ju tähtis, siis alles saab uurima hakata, kas kõrvade vahel ka ikka piisavalt on, sest muidu võiks ju endale naiseks valida ka sirbi ja vasara, küll kuidagi ikka saab.
Uunu28. mai 2016, 22:42
Ega litsnaist ei taha jah, kes juba sajast voodist läbikäinud.
29. mai 2016, 02:30
huvitav, kes on need 100 meest, kes teda pruukinud, irw
29. mai 2016, 10:33
27 aastasel ilusal naisel on kindlasti rohkem kui sada meest olnud.
10:33,29. mai 2016, 11:15
siis küsiks, kes on need 100+, kes on teda pruukinud, ju korralikud pereisad, irw
Vanarahvatarkus29. mai 2016, 23:48
Kes jaaniööl magab 7 mehega, näeb oma tulevast unes
Nõutu28. mai 2016, 22:22
Huvitav, kuhu need sobivad partnerid kadunud on? Minu ema on pärit 10-lapselisest perest ja isa 7-lapselisest perest ning järelikult minu vanaemadel olid sobivad partnerid. Tänapäeva naistel aga pole enam sobivaid partnereid, selgub artiklist.
30. mai 2016, 12:48
Nõukogude aeg rikkus mehed ära. Ausalt kohe, mul tuttavad kaks vana venda, üks elas nõuka ajal siin, teine välismaal. No ja see, kes väliseestlane, see täitsa mehe moodi härrasmees, teine pole eriti mehe moodi ega ammugi mitte härra. Aga inimestena mõlemad ääretult meeldivad ja sümpaatsed.
olen eesti mees, 3828. mai 2016, 22:18
Minu noorus on seljataga, samuti pikk abielu, millest kasvasid üles kaks imetoredat last. Targutada ma ei taha, aga mõned tähelepanekud oma kogemusest ütlevad, et sobiva kaaslase leidmine algab ISEENDAST. Kes on leidnud iseenda, see on KÜPS ka sobiva kaaslase leidmiseks. Kui kaaslase leidmist takistavad kõik ainult teistest sõltuvad asjaolud, siis on asi aga päris lootusetu.
eesti naine üle 3828. mai 2016, 22:27
minu noorus veel kestab, aga pole sellist õpetajatüüpi, et endast vähem elukogenud meestega ühiseid huvisid tekiks :/
irw28. mai 2016, 22:53
muidugi kestab, sest paistab, et sa pole veel pubekaeastki välja kasvanud..
to irw28. mai 2016, 23:16
? kujutad ette äkki midagi :)
mees 38 ja naine 3828. mai 2016, 23:19
Polegi muud vaja, kui ainult vōrrelda seda kahte kommentaari ja kōigile peaks korraga selgeks saama, palju meie, naised, oleme meestest paremad.
seda näeme jah29. mai 2016, 09:54
miinuste ja plusside olukorrast. Naine on saanud miinuseid pea sama palju kui plusse ja mees on saanud 7x rohkem plusse, kui miinuseid. Seega on sellel naisel vaja kõvasti areneda, et mehega samale tasemele jõuda.
kilu29. mai 2016, 09:59
see, et naise kommentaar saab rohkem miinuseid, näitab lihtsalt, et mehed on rohkem puudutatud sellest artiklist. eesti mees on ju jube tundlik.
meh29. mai 2016, 21:23
Elukogemus = palju riistu läbi käinud naisest?
Eva28. mai 2016, 22:09
Kommentaare lugedes jääb mulje, et naised ja mehed suhtlevad omavahel nagu kassid ja koerad - ainult urisedes, klähvides ja kriimustades.
Kuidas siis elukaaslast leida ja lapsi soetada, kui mõned minutidki on vastassugupoolt võimatu taluda?
Enne internetiajastut vähemalt ei teatud, mida mehed naistest ja naised meestest tegelikult arvavad.
Alasti tõde on pehmelt öeldes hirmuäratav.
Ainus lootus, et reaalis kohatavad mehed erinevad siinsetest netikommentaatoritest.
29. mai 2016, 09:48
Sa ei kujuta ette seda rahulolu teadmisest,et terve rida toredaid mehi ja pereisasid,mõni ka vanaisa,ei puutu sinuga kokku ja saavad kogu oma tähelepanu oma lähedastele pühendada.
eestinaine tahab28. mai 2016, 21:12
eestinaine tahab musta neegrit!
ykskoik28. mai 2016, 22:41
kust jutt algab, eesti mees jouab ikka neegriteni valja. endale lohutuseks void ju sellist juttu raakida.
29. mai 2016, 02:29
tüüpiline alaväärsuse kompleks
29. mai 2016, 02:32
Miks naine peaks tahtma valget neegrit!?
29. mai 2016, 09:39
Selle üle võib nalja heita,aga ühest küljest näitavad segarassidest paarid,et neil on puudulikud sotsiaalsed oskused või puudub normaalne suhtlusringkond.Kui siia juurde lisada puudulik humanitaarharidus ja teatav osa seiklusjanu,ongi tulemuseks karjuv vastuolu:täiesti ehe eestlanna koos jõhkralt negriidse lapsega ning mis kõige tähelepanuväärsem-ilma issita.Sest issi kardab tänaval valgete käest peksa saada.Tegu pole rassismile üles kutsuva avaldusega,vaid 100% elust endast kirjeldatud olukorraga.Kes on näinud koos jalutamas segarassidest paare koos ema-isa-lastega?Mina ei ole.Kusjuures olen keskmisest rohkem kokku puutunud erinevate rahvustega.
100% elust endast29. mai 2016, 10:56
selge, jutt on sinust
reaalainete austaja /le29. mai 2016, 11:04
Puudulik humanitaarharidus??? Mis ainult nendel? Sul ei ole või? Vaata ise oma teksti üle, võibolla leiad ka puudujääki, mis kohe torkab silma. Ok, üks torkab, aga pidevalt, seega pole aps, ja see ongi puuduliku hariduse ilmning.
"Kes on näinud koos jalutamas segarassidest paare koos ema-isa-lastega" Ei ole, ja kus ma peaksin neid Eestis naha?
29. mai 2016, 09:48
Selle üle võib nalja heita,aga ühest küljest näitavad segarassidest paarid,et neil on puudulikud sotsiaalsed oskused või puudub normaalne suhtlusringkond.Kui siia juurde lisada puudulik humanitaarharidus ja teatav osa seiklusjanu,ongi tulemuseks karjuv vastuolu:täiesti ehe eestlanna koos jõhkralt negriidse lapsega ning mis kõige tähelepanuväärsem-ilma issita.Sest issi kardab tänaval valgete käest peksa saada.Tegu pole rassismile üles kutsuva avaldusega,vaid 100% elust endast kirjeldatud olukorraga.Kes on näinud koos jalutamas segarassidest paare koos ema-isa-lastega?Mina ei ole.Kusjuures olen keskmisest rohkem kokku puutunud erinevate rahvustega.
eesti mees välismaalt28. mai 2016, 20:54
ma ei ole naine ja andke mulle andeks, kui ma ei pruugi täielikult aru saada naiste muredest....
Loomulikult on mehe "valik" oluliseks alustalaks
naine28. mai 2016, 21:41
minumeelest ka! :) ma ei saa üldse aru milles naine veel süüdi saab olla, kui mehe valik on seda naist mitte valida.
Quasimodo28. mai 2016, 19:59
Oleksin küll meelsasti lapsi vorpinud ja isaks saanud, aga pipravi...dest Emeraldad mind lihtsat ei vaadanud ja tõsiselt ei võtnud. Tõrjusid tagasi ja jooksid ise muudkui keel ripakil igasuguste Phoebuse-tüüpi kergatsite ning donžuaanide järel.
vana tarkus:28. mai 2016, 22:14
sarnane ikka sarnasega…
???28. mai 2016, 23:26
Sarnased sarnastega? Seega parim võimalus oleks siis just nagu homoabielud või? Et elagu ja lehvigu vikerkaarelipp!
P.S. Soovitaks ühtlasi ka kirjandusklassikat lugeda. V.Hugo "Jumalaema kirik Pariisis" kuulus vene ajal keskkoolis kohustusliku kirjanduse hulka.
On 29. mai 2016, 02:09
läbi loetud. Seepärast kehtibki vana tarkus, et igaüks saab kõige õnnelikumaks ikka omasugusega, st. kui kaaslane ei arva (enam), et suudab mujal/teisega "parema valiku" teha.
Kas30. mai 2016, 12:31
Raske aru saada, et sarnane sarnasega selles mõttes, et iga pott leiab paraja kaane, aga mõni pott nii kõver ja vildakas, et paratamatult jääb kaaneta. Ja mis probleem mõnel selle homondusega küll on, et ainult seda igal pool näeb ja kuuleb ?
eelmisele29. mai 2016, 09:22
Kuidas kellegil.Täiskasvanu peab ennekõike olema valmis partner leida.Aga ka see pole mitte kõige olulisem.Tuleb äratundmine,et jah,tema ongi see õige.Mõnikord tekib see üksteise leidmine pika kogemustepagasi toel.Kusjuures väär on mõelda,nagu poleks eelnenud suhted rämps,tihti nad ongi täiesti objektiivsetel põhjustel seda.Kes paneb narkotsi,kellel on ebastabiilne psüühika,kellel on arengu või käitumishäired,kes on lihtsalt õel inimene,kellel on alaväärsuskompleksid,kes on vägivaldne.Igasuguseid toredaid sitapäid liigub ringi.
eelmisele29. mai 2016, 09:39
Kuidas kellegil.Täiskasvanu peab ennekõike olema valmis partner leida.Aga ka see pole mitte kõige olulisem.Tuleb äratundmine,et jah,tema ongi see õige.Mõnikord tekib see üksteise leidmine pika kogemustepagasi toel.Kusjuures väär on mõelda,nagu poleks eelnenud suhted rämps,tihti nad ongi täiesti objektiivsetel põhjustel seda.Kes paneb narkotsi,kellel on ebastabiilne psüühika,kellel on arengu või käitumishäired,kes on lihtsalt õel inimene,kellel on alaväärsuskompleksid,kes on vägivaldne.Igasuguseid toredaid sitapäid liigub ringi.
eelmisele29. mai 2016, 09:48
Kuidas kellegil.Täiskasvanu peab ennekõike olema valmis partner leida.Aga ka see pole mitte kõige olulisem.Tuleb äratundmine,et jah,tema ongi see õige.Mõnikord tekib see üksteise leidmine pika kogemustepagasi toel.Kusjuures väär on mõelda,nagu poleks eelnenud suhted rämps,tihti nad ongi täiesti objektiivsetel põhjustel seda.Kes paneb narkotsi,kellel on ebastabiilne psüühika,kellel on arengu või käitumishäired,kes on lihtsalt õel inimene,kellel on alaväärsuskompleksid,kes on vägivaldne.Igasuguseid toredaid sitapäid liigub ringi.
!!!28. mai 2016, 19:55
Õnneks saab see meheprobleem peatselt õnneliku lahenduse. Peigmeese laieneva impordi näol. Tulevad igasugused noorepoolsed vallalised meessoost jeemenlased või muud taolised. Ja nagu meile veel hiljuti kinnitati, on nad kõik puha kõrgelt haritud arstid, insenerid, professorid, teadlased ja IT-tippspetsialistid.
See 28. mai 2016, 20:22
kaader on ehk kaks klassi kohalikus auuli koolis käinud, spetsialisti paprid ostetud 100 lamba eest. Haritud muslim kodust ei põgene, temal on tööd ja leiba iga riigikorra ja sõja ajalgi, vähemasti Iraagi praktika on selline. Kes teenib valitsust, kes moslemi äärmuslasi, leiva puudust nad ei tunne. Hinnatud professorid ja teadlased on teretulnud kõigis suuriikides kes töötasu suudavad maksta siia saame küll ainult jäänukprofessorid :) aga küll nad Rimi ja Maxima kettides kassas tööd saavad.
ja kogu lugu28. mai 2016, 19:22
vastus sulle28. mai 2016, 19:31
Lastetusmaksu alla ei lähe niikuinii isikud, kes tervisilikel põhjustel lapsi ei saa aga mehed lähevad ehk siis hakkavad nad tunnistama oma lapsetegu ja lapsi ka üles kasvatama emade kõrval olles....Rahu!
ja need ka ei lähe lastetusmaksu alla28. mai 2016, 19:53
kes saavad lapsi ja on nõus sünnitama, aga meest pole! :)
Teadupoolest naine üksi ei saa ju last teha, peab olema ka mees... suletud ring!
!28. mai 2016, 20:06
Kui naine ikka väga lihtsalt endale vaid last soovib, siis tulevad mehed selles neile alati vastu, abistavad. Palun! Aga mees küll ilma naise kaasabita isaks ei saa ja siin naised enamasti lihtsat heast südamest neile vastu ei tule. Aga vene aeg karistati lastetusmasuga just üksikuid vallalisi mehi, mitte aga üksikuid vallalisi naisi. Viimased maksma ei pidanudki. Kas see polnud nagu pisut absurdne ning ebaõiglane?
tervislik põhjus:28. mai 2016, 20:09
pole olnud "tervet ja täisväärtuslikku" perekonda, mis on vajalik jätkuvõimelise perelooja kujunemiseks, nii et ülejäänudel on spetsiifiline vaimne mahajäämus, mis ei luba peresuhtega mittehakkamasaajaid omasuguseid edasi toota.
rumal!!28. mai 2016, 20:58
õige mees, kes lapse isaks sobiks, iial nii ei mõtle nagu sina. Abista edasi, kuid igale naisele sa meheks ei klassifitseeru, paraku. Seega pole õigus sundida neile lastele lastetusmaksu, neil pole meest :/
kunstseemendaja29. mai 2016, 08:28
tänapäeval saab ilma meheta ka lapsi.
vastan nii28. mai 2016, 18:21
Haritud sieteadvatele naistele ja hästi ilusatele naistele ei ole leida meest,kellega perekond luua, küll aga kesktasemega naised leiavad kergesti omasuguse mehe ja muretsevad suurema hulga lapsi nagu niuhti. Nii et Helmedel pole vaja kratsida ega muretseda asjade üle, mida nemad küll muuta ei saa, pigem tehku oma tööd, muidu neid valimistel ei valita.
Ja pole vaja naisi solvata kellel pole lapsi, ka 40-ks eluaastaks, teie ei tea kunagi, miks tal neid pole ja paljudel juhtudel paraku on haigused dikteerinud selle, et naine ei saagi kirurgilisel vahelesegamise põhjusel lapsi. Küsige naistelt, kes on günekoloogilisel opil käinud, kuidas on hommikuti lausjärjekorrad opile ja seda igas vanuses naiste puhul. Ja need Helmed on ikka nii harimatud kujud, milleks te seal üldse olete? Pealegi on vaba valik, kes tahab lapsi,kes ei taha, põhjused ka materiaalsed, pangavõlad ja töötus. Normalne inimene mõtleb pialt ,kas suudab ühe lapse selle palgaga ja pangavõla kõrvalt üles kasvatada, kuid paraku on naised suuresti üksi lapse kasvatamisel, mehed on jalga lasknud,kes lapse teinud....Nii et Helmed võiksid hoopis mehi taga adjata, et nad vastutuse võtaksid ja oma lapsi ka kasvatama hakkasid nagu peab! Kui naine pole 27 eluaastal veel ema, järelikult on põhjsed olemas. Ei leia sobivat meest, õpingud pooleli, pangavõlad, huvitav töö, karjäärivõimalused...majandusprobleemid, pole oma kodu... Ei taha, ei saa , ei jaksa....jne
:)28. mai 2016, 19:05
"Ei leia sobivat meest, õpingud pooleli, pangavõlad, huvitav töö, karjäärivõimalused...majandusprobleemid, pole oma kodu... Ei taha, ei saa , ei jaksa....jne"
Antud loetelu näitab isiku ebaküpsust ja ebapädevust iseseisvaks eluks kui ennast nende koormistega komplektselt koormab. Puudu on ainult veel sms laenud :)
vastupidi28. mai 2016, 19:29
See just näitabki arukust ja küpsust, kui inimene ei taha last, pole ta selleks valmis ja põhjused nimetasin, kellel mis. Kui ta ebaküps oleks laseks ta kaelani võlgades olles, ilma tööta, ilma hariduseta, omale suvalistel meestel suure hulga lapsi teha ja kellel sest hea oleks? Lastel,kellel pole ajudega ema, kes joob või ta on kaelani võlgades viriseb ja ei oska end ega lapsi ülal pidada...Vat see on ebaküpsusest tehtud otsustamatus .Pealegi mis kasu on riigil kui kasvab üles tänavainimeste lisa!
28. mai 2016, 21:53
Pange Helmed riiki juhtima, siis naete kuidas see viimanegi kokku variseb.
29. mai 2016, 09:08
Seitsmes meel ütleb,et mõnigi koalitsioonipartner on vägagi valmis juhtimist refilt üle võtma.Tuleb lihtsalt valmis olla,kuni pikne sellesse kaardimajakesse sisse lööb.
29. mai 2016, 09:22
Seitsmes meel ütleb,et mõnigi koalitsioonipartner on vägagi valmis juhtimist refilt üle võtma.Tuleb lihtsalt valmis olla,kuni pikne sellesse kaardimajakesse sisse lööb.
29. mai 2016, 09:39
Seitsmes meel ütleb,et mõnigi koalitsioonipartner on vägagi valmis juhtimist refilt üle võtma.Tuleb lihtsalt valmis olla,kuni pikne sellesse kaardimajakesse sisse lööb.
29. mai 2016, 09:48
Seitsmes meel ütleb,et mõnigi koalitsioonipartner on vägagi valmis juhtimist refilt üle võtma.Tuleb lihtsalt valmis olla,kuni pikne sellesse kaardimajakesse sisse lööb.
--- 29. mai 2016, 09:04
naised ei saa lapsi? Naised on haiged?
Organism on tark ja saab lõpuks aru, mida temalt tahetakse, kui tüdruk neelab alates lapseeast antibeebibille ja käib aktiivse seksieluga läbi saja mehikese alt, tarbib ohtralt alkoholi alates varase nooruse pidudest,, siis organism lihtsalt lõpetab loomuliku sajade käigu ja tunnistab solgiauguks, kes niikuinii ei saa sünnitada terveid lapsi ja ei saa ka nende laste kasvatamisega hakkama. Naine on saanud soovitud elu, mida on elanud sel ajal, kui organism kasvas ja täiskasvanuks kasvas.
elust enesest29. mai 2016, 11:01
mehed ju sunnivad noori naisi neid beebibille sööma... ja kui ennast niipalju armastad, et keeldud, siis sinuga lihtsalt ei magata ja sõimatakse egostiks... mõni jätab ütlemata, kuid etteheitev käitumine ja manipulatsioonid... ja lõpuks oled süüdi, et sinuga ei magata :D
Mees28. mai 2016, 17:58
Ma just ei leia ühtegi naist, kes lapsi tahaks. Haritud ja edukas. Kirjutage mulle [email protected] Nagunii keegi ei kirjuta. :)
Olen 5928. mai 2016, 17:45
aastane mees, isa, vanaisa ja haridusteeks TPI. Minu arvates on tänane nn. kolme aasta kõrgharidus tasemelt mitu korda nigelam kui omaaegne tehnikum või mõni kutsekool. Üleöö tehti 90-nadel kutsekoolidest " kõrgkoolid " oli neid vist mingi aeg rohkem kui 50 kooli mis andsid nn. " kõrgharidust " See on lausa naerukoht. Praegu on enamik ministeeriumites ametites noored naised kes ei jaga oma õpitud erialast ei ööd ega mütsi. Ja ei saagi kunagi jagama sest nendest nn. " kõrgkoolides olid õppejõud tänavalt ja on enamaltjaolt tänase päevani. Päris muigama ajab, kui nn. kõrgharidusega sekretär ei valda laitmatult keeli nii kõnes kui kirjas. Aga kas on meil üldse vaja neid nn. kõrgharidusega sekretäre, müügispetsialiste jne. Vastan, ei ole vaja. See nn naiste hariduse üle tähtsustamine ajab muigama, nendel erialadel saab edukalt hakkama inimene põhiharidusega eeldades et see põhiharidus on tugev. Nüüd siis oleme jõudnud sinna maale et nn. kõrgharidusega tibile ei kõlba mehed kellel on näiteks koos tugeva põhiharidusega mitmed omandatud kutseoskused. Olgu siis maaler, keevitaja jne. Kindlasti on selline oskustega mees ühiskonnale rohkem väärt kui üks " kõrgharidusega " kontori tibi. Kindlasti on selline mees isana rohkem väärt kui üks bakast meessoost kontori rott kes samuti tavaliselt ei jaga oma erialal õpitust ei ööd ega päeva. Ja üks teadust tegev tänapäeva meessoost magister, doktor - ei hooli tõesti ühest mingisugusest nn. ennast täis "kõrgharidusega sekretärist". Enamikul magistri kraadi omavatel noortel meestel on väärtushinnangud paigas ja ei vaata naist tema diplomi järgi.
Meid ei seganud küll omal ajal ülikooli päevil lapsi ja perekondi loomast ükski vägi. Eks tegime meiegi õigeid ja valesi valikuid .Noortele naistele ütleks et valige meest tema kodus hakkama saamise, kuidas lastesse suhtub ja tööoskuste järgi mitte nn. diplomi järgi. Tänapäeva baka diplom on rohkem tühi paber kui hariduse ja oskuste näitaja. Süda ja oskused olgu esikohal, mitte paber.
saa üle oma kompleksist28. mai 2016, 18:04
jutt ei olnud sinust vaid naistest, kes pole leidnud sobivat partnerit ja miks neil lapsi pole. Ja selleasemel et naisi alla tirida, katsu ise areneda, näed asju hoopis uuest vaatenurgast ;) olen naine, kuid ainuüksi su küüniline mõttekäik jätab meie vahele ületamatu lõhe... ja nii on paljude meestega lihtsalt..
:)28. mai 2016, 19:01
Küüniline on häbematu, kõige üle irvitav, jultunud mitte midagi pühaks pidav inimene.
Siin tekstis ei irvitata ega tirita naisi mitte millegagi alla. Mõtlev isik peaks aru saama et tekstis antakse mõista et diplom ei väärtusta meest, naist ega perekonda.
saa üle oma kompleksist28. mai 2016, 19:21
muideks kõik inimesed mõtlevad, aga nad mõtlevad erinevalt, see et sa taaskord leiad, et ainult sina ja sinumoodi mõtlevad inimesed mõtlevad, see ongi küüniline. Küüniliseks nimetan sedasama mida sinagi.
troll28. mai 2016, 20:12
Tänapäeva kõrgharitud ei oska kirjutada oma emakeeles. Suvalised seostamata osalaused lihtsalt ritta pandud. Valesti kasutatud kirjavahemärgid ja sidesõnad. Suur ja väiketähe kasutada ei oska. Vaata nüüd vanaisa teksti ja enda oma - vahe on ilmnne. Sul pole haridust, vanaisal on. Sellest tekibki ületamatu lõhe. Haritud ei taha sinuga tegemist teha, sina jälle omasugustega.
repliik28. mai 2016, 20:48
Põhjus peitub ilmselt selles, et osadel erialadel on õpe inglise keeles. Üks mu endine noor kolleeg, kes töötas meil ja samal ajal õppis TTÜ-s, näitas mulle kunagi, mida ta õppis. Puhas inglise keel. Tekstid ja raamatud, millest ta endale konspekte tegi, olid eranditult inglisekeelsed. Sealt see oma emakeele ära unustamine. Muidugi tekib küsimus, et kuidas saab oma emakeele nii ära unustada, et ei mäleta enam põhikooli eesti keele tundides õpitut? Midagi peaks ju külge ka jääma. Ju siis põhikoolis eesti keele tundides mängiti arvutimänge.
28. mai 2016, 21:59
Ei mōtle ainult tema niimoodi, paljud mōtlevad nii, sest nii on ōige. Ole hea ja neela oma klimp alla.
jajahh28. mai 2016, 22:21
bussijuhil on alati õigus. irw
ja29. mai 2016, 02:44
kõva mees...28. mai 2016, 18:38
... oled kõva mees kõrgharidusega naise õigekirjaoskust kritiseerima, aga vaata enda kommentaar üle - kokku-lahkukirjutamist ei valda, komasid ei oska panna.
Ja hoopis mööda on "bakadest sekretäride" võrdlemine "meessoost magistrite-doktoritega". Vaata statistikat: magistrite hulgas on naiste suhtarv veelgi kõrgem kui bakas.
29. mai 2016, 09:03
Loe enne plõksimist oma tekst rahulikult üle ja paranda kirjavead.
29. mai 2016, 09:08
Loe enne plõksimist oma tekst rahulikult üle ja paranda kirjavead.
29. mai 2016, 09:22
Loe enne plõksimist oma tekst rahulikult üle ja paranda kirjavead.
29. mai 2016, 09:39
Loe enne plõksimist oma tekst rahulikult üle ja paranda kirjavead.
29. mai 2016, 09:48
Loe enne plõksimist oma tekst rahulikult üle ja paranda kirjavead.
Ka 57 aastane mees30. mai 2016, 22:22
Väga õige, üks parimatest kommentaaridest! Kõik on lihtsalt ja õiglaselt öeldud, on räägitud inimesega inimese kombel!
...28. mai 2016, 17:15
kust seda meest siis leida? Oleneb milluist meest soovid. Kui sa valiv ja pirtsakas ei ole, võid leida ööklubist. Kui oled haritud, võimekas töötaja, valiv, pead tegema ennast nähtavaks seal, kus liiguvad sarnase taustaga mehed.
Kahju, et juba 20-selt alustatakse kodumängimist ja poistest ei saagi mehi. Iga 20-ne poiss püüab varakult kodumängu alustada, et siis partnereid vahetada ja vaimselt kiduda. Sest samade huvidega tüdrukud löövad agaralt kaasa. Ei osata hinnata vaba noorusaega ja noore inimese aega areneda naiseks ja meheks.
Seks ruulib ja kes sellega kaas ei lähe, võib ära surra.
just neid28. mai 2016, 17:09
kõrgkoolis ajupetud eitesid, mehed ei tahagi! Oeks mõni normaalne neiu ka saadaval, mitte robot, kes enda peaga mõelda ültse ei oska.
ültse 28. mai 2016, 22:48
on naha, et sa oled kirjaoskamatu ajukaabik. pakun, et ka taiesti rahatu nagu enamus eesti mehi. meenuta nyyd mulle, rumalale naisterahvale, milleks mulle sinusugust meest vaja oleks?
enda lollust29. mai 2016, 10:02
poleks vaja teistele näidata.
Mitu lauset algab sul suure tähega? Ajukääbik, kirjutatakse sedasi. Täiesti kirjutatakse sedasi. ah, ei viitsi rohkem. Ennem, kui tuled teistele midagi ütlema, vaata peeglisse. Tüüpiline eesti baba, imelik ka kui sellist keegi tahaks. Raha ka esikohal, seega oled kas prost või gold trigger.
mis kulda29. mai 2016, 16:09
sellelt onnetult eesti mehelt kaevata on? liisingautot ja laenuga ostetud korterit voi?
baaba maiass:) saa yle, et mul tapitahti pole. ja tanan muretsemast, abikaasa on mul juba aastaid olemas. tahtjaid oli kohe mitu. hea, et ma sinusuguse otsa ei komistanud:)
Näha jah29. mai 2016, 21:06
et kasutad internetis kirjutamiseks 1939 aasta väljalaske trükimasinat, millel puuduvad ka suured tähed, lisaks täpitähtedele. Tänapäeva arvutil on kõik asjad olemas. Nojah, nende kasutamine nõuab paari klahvivajutust ja haritust, mida mõnel pole. Pisike demonstratsioon: öäüõøæå
Vähemalt ühes on sellel mõistuseta olevusel õigus: liisingautot ja laenuga ostetud korterit pole jah mõtet jah minult tahta, neid mul ei ole. Korteri peale pole kunagi mõelnudki, see on ajudeta kanadele.
to 10.0230. mai 2016, 13:17
Kas on väga raske aru saada, et 22.48 kommentaari kirjutamisel ilmselgelt tegemist mingi tehnilise probleemiga, mitte kirjaosakamatusega ?
Ando28. mai 2016, 16:58
Eks loodus selekteerib ise mõrrad naiste hulgast välja.
jeh28. mai 2016, 17:17
mõrrad valitakse poiste poolt ennekõike ära, sest nendele pääseb kergelt ligi.
28. mai 2016, 17:51
vastupidi. ilusad lasevad hulga kergemini ligi, sest nad teavad , et ukski tk nendelt sellega ei murdu.
ükski28. mai 2016, 22:21
tükk küll ei murdu, aga kui mõni sobiv mees sellist kergesti ligipääsetavat hiljem oma kaaslaseks just sellepärast ei taha?
30. mai 2016, 00:00
Nad ise ei taha meest, sest iga jargmine on jalle uus ja huvitav.
pede200328. mai 2016, 15:46
wannabe alfaisased on artikli peale marru läind, aga peded chillivad rahus edasi.
28. mai 2016, 15:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
28. mai 2016, 15:49
Kardad konkurentsi, jah?
Milline normaalne mees tahab omale28. mai 2016, 15:34
Sellises vanuses pekki söönud naist ?ah?naised võiks rohkem vaadata mida nad söövad .
28. mai 2016, 15:48
mu teada meeste maitse on seinast seinani, kes eelistab konte, kes pontsikuid
15:34-le28. mai 2016, 15:56
Ära korda ennast, sa pole ju vanur?
sellises vanuses?28. mai 2016, 16:23
28-aastane on eesti mehele vana? ja kui pole modelli kaalus, siis jalle ei kolba? pole ime, et naised karjas valismaale abielluvad. ja mitte tshurkadega. seda soovitan ka loo kangelannale.
Mees 6529. mai 2016, 08:50
Ei ole vana. Moole päris paras.
Tartu kool28. mai 2016, 15:32
Korgharidusega naiste hulgas palju selliseid, kes oma onne maha manginud. Tartus isa - ema kontrolli alt valjas palju hulakusi tehtud, abordid ja tuhjaks kummutatud pudelid, siit see lastetus tulebki.
28. mai 2016, 15:57
Kõige jubedam asi,mis saab juhtuda,on see kui su passi kirjutatakse kunagi,et sündinud Tartus ja aastaarv.Terve elu pead teistele valetama,muidu hakatakse pilkama.
onne maha maganud?28. mai 2016, 16:43
sa motled keskharidusega, rahatu ja kiilaka mehe kaest lasknud? naine ei moistnud esmakohtumisel, et just sellise mehe sokkide pesemine oleks tema suurim onn?
28. mai 2016, 17:53
Las vanaisa ostab pesumasina.
28. mai 2016, 19:18
las see vanaisa askeldab ise oma sokkide ja masinaga. Ostku masin ja naist pole vajagi, kõik käib lups ja lups, isegi mõtlema ei pea, kui isepraadinud seajalg hammaste vahele trügib ja isepesnu sokk end jalga sätib.
28. mai 2016, 22:01
Ei saa aru jah, mis inimesed olemas on, kellele pesu masinasse panemine ka raske on.
ööliblikad vananevad28. mai 2016, 20:33
Jah, kui vaadata neid linna klubides ringi aelejaid noori naisi, siis miks peaks mingi korralik mees sellist naist endale soovima, kel sada seiklejat sõpra sabas sörgib. Sellistest naistest ei saa ka lapsekasvatajat, pere hoidvat abikaasat, sest klubielu ja nutitelefon on neile tähtsam. Need naised on nagu barbirobotid, kellel puuduvad tunded, hellus ja soov ennast muuta. Nad ei arvesta teise inimese soovidega vaid nõuavad ja kulutavad raha mõtetutele asjadele. Toidu valmistamisega ei saa ka paljud naised hakkama.
Kõrgharidusega mehi leiab ka taksojuhtide seast, ajakirjanike hulgast jne.
tyypiline29. mai 2016, 00:51
alavaarsuskompleksiga eesti mehe kommentaar - me koik vananeme, ka sina vanased, mitte paevadega vaid lausa tundidega. otsid endale teenindajat ja tahaks sinna juurde ka veel kovatada nagu igaeuroopa meestel kombeks. naised, minge kohvreid pakkima, maailm on normaalseid mehi tais, kes tahavad lapsi, tahavad perekonna eest ka hoolitseda ja naevad lisaks sellele kenad valja. tsurkadest paluks mitte raakima hakata.
Allan28. mai 2016, 15:24
Teate, kui midagi ei sobi, siis minge sinna kohta. Mina saan ka üksi hakkama. Kui ikkagi naised ei leia minus midagi, on see nende probleem. Mina ei igatse neid taga. Mis vahe sel on, kui mees on keskharidusega? Mis kõrgharidusega naisel tõesti ei kõlba korralik keskharidusega eesti mees? Eks kaduge siis kõik sinna lõunasse ära, kui midagi ei sobi.
28. mai 2016, 15:33
Ma tõsti ei teadnud, et seal saab häid mehi ladumisi. Tänan teatamisest. Ja muidu, ka sul endal seal on ka mõni varuks?
järelikult ...28. mai 2016, 15:34
sest naine28. mai 2016, 16:21
tahab endast targemat meest, mitte keskharidusega tolli, kes nouab kodus taisteenindust ja on muidu liiga tahtis. raha pole enamustel eesti meestel ju niikuinii.
mulavend28. mai 2016, 20:32
Kõrgharidusega naine saab suurepäraselt koos elada ka väiksema haridusega mehega kui ta kodus olles "unustab ära", et ta on mehest targem. Konkreetne näide. Olen mees ja abielus õpetajaga. Kahjuks või õnneks on mul endal ka kõrgharidus (tehniline) aga see selleks. Asi oli hoopis selles, et meie kooselu algul oli mu naine ka kodus õpetaja. Käitus vastavalt. Tuletasin siis talle iga päev meelde, et ma pole 5-a klassi juntsu ja mind ei pea igal sammul juhendama ja mulle korraldusi jagama. Aega läks aga asja sai. Nüüd on mu naine juba palju aastaid täiesti normaalne inimene. Aga ükskord pidin talle kooli järgi minema, et koos kuskile sõita ja siis ma nägin oma naist koolis, tema loomulikus töökeskkonnas. Teate, hoopis teine inimene oli. Tüüpiline õpetaja. Ma sain siis ka aru, miks kaua aega õpetajana töötanud inimesi ei taheta kuskile mujale tööle. Kui õpetaja, koolist väljudes, ei unusta oma õpetaja harjumusi ja ellusuhtumist vaid võtab need igale poole kaasa, siis jätab ta natuke kiiksuga inimese mulje (sorry, õpetajad aga nii ütles mulle kunagi üks mu vana kolleeg).
Nii et kõrgharidusega naised ei tohiks haridust saades unustada, kes nad on. Peaksid nagu tavalised naised olema. Aga ilmselt mitte, kui lähtuda artiklist. Noh latt on nii kõrgel ja arvamus endast samuti, et ei märka enda kõrval olevat õnne. Olen näinud selliseid printsesse. Ja mu tuttavad on ka öelnud, et need printsessid on lati kõrguse asetamisega üle pingutanud.
Sageli28. mai 2016, 16:48
on kõrgharidusega naised palju lollimad, kui ilma hariduseta naised. Paljud neist ei jõuagi enda karjääriredelil kaugemale, kui maxima kassapidaja või luuaoperaator.
mitte kõrg-,29. mai 2016, 13:29
No30. mai 2016, 13:26
Ülbet ja enesekeskset meest nüüd küll ükski naine ei taha, eriti veel ainult keskharidusega.
eestlane28. mai 2016, 15:21
Mina tunnistan, et ma pole leidnud endale sobivat naispartnerit. Juba aastaid :) Ilmselt peab hakkama väljas käima.
to eestlane28. mai 2016, 21:58
Kas sa siiani lootsid, et naised tulevad sulle koju ennast pakkuma?
KK28. mai 2016, 15:09
ma ei taha siin kedagi solvata,aga see on tõsi,et korralikke mehi napib meie külas ei leiaks tikutulega ka otsides endale meest,sest kõik on joodikud kes veel vabad on ,sellisega ei ole ju mõtet last muretseda ja kodu luua see ei toimi
Oskust28. mai 2016, 15:37
lapsi KASVATADA ei ole ka paljudel mittejoodikutel
Seemne külvamine ja nutiaparaatide pihkutoppimine on kõike muud peale kasvatamise.
28. mai 2016, 15:51
Kuhukanti see jääb?
28. mai 2016, 15:57
Kuhukanti see jääb?
Vabamees28. mai 2016, 15:03
Ei saa sellest vingumisest aru,et pole mehi.On küll aga naistel on väljakujunenud mingid kriteeriumid,mille alusel nad mehi valivad ja need on üsna kõrged.Isiklikult soovitan naistel vähe latti allapoole lasta ja seda eriti teise ringi naistel,keda väga palju tänapäeval.
jälle paha28. mai 2016, 15:24
kui naistel mees petab või peksab, siis kohe targutatakse kooris, et naine oleks pidanud hoolikamalt valima. Igate pidi naised süüdi, kui valivad paha, kui ei vali jälle paha.
Aga, kui sa nüüd nati mõtlema jääd, siis leiad isegi, et on naisi, kel latt väga madal, aga neid ei tahaks jälle sina.
häid mehi on vähe ja need samad juba hõivatud või kiiksuga28. mai 2016, 15:26
Mehe ja mehe vahel on vahet. Kes tahab endale meest, kes juba tattieast on alkoholiga sinasõber, öösiti kihutab külade vahel ja esmaspäeval ei saa õigel ajal tööle, kõva pohmell? Tõele näku vaadates filmi "Päevad, mis ajasid segadusse " kangelased on ka meie argipäev.
28. mai 2016, 15:28
Latt on ōigel kōrgusel, ainult enamus naisi jookseb lati alt.
Erika28. mai 2016, 16:04
vööst28. mai 2016, 16:51
28. mai 2016, 14:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kahtlemata, lõugamine on haritud ja tarka mehe tunnus28. mai 2016, 15:10
Sa ju siin pidevalt lõugad, et seal elavad ainult laisad, harimatud, seadusega pahuksis inimesed. Meil neid jätkub niigi. Raskused teksti arusaamisega? Muidu, sulle teadmiseks, 24/7 nikkumisel lapsi ei saa, sperma küpsemise aeg on ca 72 h.
devalveerunud kõrghariduse viljad28. mai 2016, 14:47
Ongi siis käes- ühelt poolt jagatakse kõrgkooli diplomeid inimestele, kes suudavad kuidagiviisi lugeda ja kirjutada (on juba täiesti loomulik, et kõrkooli lõpetaja teeb põhikooli tasemel kirjavigu või ei orienteeru maailma asjades), teisalt on aga samal poolharitlasel nina taeva poole ja keskharidusega mees talle ei kõlba.
Samas, mida korraliku kõrgharidusega mees sellise ennasttäis poolfabrikaadiga peale hakkab?
muidu28. mai 2016, 15:11
testid kinnitavad, et tudengitel tekstist arusaamisega on tõsised raskused
oh seda eesti meest28. mai 2016, 16:27
tahtis, ylbe, naisi alavaaristav. kodus ei tee midagi, naine teenindagu, rahadega kitsi voi siis pole pennigi hinge taga, voodis enamasti keskparased voi paris impod, kiilakad ja ollekohuga. nagu naha, on, mille nimel naistel pingutada:)
Üks mees .28. mai 2016, 14:25
Pada sõimab katelt.... armukadedus ,ihnsus ,ahnus ,laiskus ,teiste arvamus ja suutmatus endale seda tunnistada ning midagi ette võtta mõlema heaks ,lõputu jonnimisega ultimaatumite esitamine.... ja siis kiruvad vastassugu....Vaadake kõigepealt endasse , kas ise olete ideaalsed ennem kui hakkate otsima vastassoost ideaalset. Selleks ,et teiselt oodata mööndusi ja järele andmisi tuleks ikka ise kah seda teha. Ja kõige alus võiks olla oskus rääkida mitte süüdistada jonnida iniseda või käskida. Kui ei meeldi siis ei pea koos olema. Üksi olla iseenda peremees on parem ,kui koos olles jonnida vait olles teine teises toas või pekstes.
28. mai 2016, 14:38
asi on selles, et nn ideaalsete arv on teistest kõvasti väiksem, ja see on probleem
paljudes 28. mai 2016, 15:06
gruppidena elavate loomade seas sigivad vaid juhtloomad, tagades n.ö. keskmisest paremate taastootmise; see on puudus, mis inimkonnale juba tagasilööke annab.
28. mai 2016, 15:13
mina eelistan elada mitte gruppis, üks abikaasa korraga
ja28. mai 2016, 15:39
elad temaga koos kuskil keldris või üksikul saarel?
to ja28. mai 2016, 15:51
Miks kohe keldris, ikka korteris, aga muidu, keldrikorrus kah on olemas.
Ja üksikust saarest. 28. mai 2016, 15:54
Üksik talu (Eesti maastiku klasiklaine pilt) üksikust saarest palju ei erine.
naine28. mai 2016, 18:51
Mees28. mai 2016, 14:06
Enamus eesti mehi on nagu mingi örn,arg,enesesse tömbunud,köike vöörast kartev ja plehku pagev nörga närvisysteemi-ja kavaga tundlik,haavatav liik,kes kohe kummuli kukub..Nagu mingid mardikad kivi all.. Nad kardavad paanikas,et nende naised vöetakse neilt ära,lyyakse yle.Nad ei viitsi sportida,ennast harida.Suure ölleköhuga,labaselt riides,vaese,ropendava sönavaraga kommenteeritakse liisingubemmi rooli tagant auto nina eest möödaköndivaid naisi "pandav", " mittepandav".. Miks peakski tegelikult yks korralik,tark,noor,enda hariduse ja tervise eest hoolt kandev naine selliseid labaseid,lolle,harimatuid "kyprokiärimehi" tahtma ja vaatama.Kyprokiärimehi,kel igal vabal päeval,hetkel on 6-pack ölut nina ees, ja see totter,möttetu,rumal mula-pläma..Tihti ka ysna ylbe pläma.. Ja isegi söpruse kohapealt nt. muust rahvusest valgel mehel on väga raske eesti meestega söbraks saada.Eesti mees asub kohe mingile "kaitsepositsioonile" ja pörnitseb siis sealt "myyri tagant" lihtsalt "vaenlast" selle asemel,et avatud ja röömsana "hello" öelda.. Vaga raske on eestlasega söbraks ja tuttavaks saada.Kui sul juba vähegi vöörapärane nimigi on, siis tömbutakse kohe enesesse ja koomale,välditakse..Nagu kari mingeid kilplasi..
naine28. mai 2016, 14:12
Ma ei tea, kellest Sa räägid?
Kellest?28. mai 2016, 14:23
Eesti meestest ikka;D
28. mai 2016, 14:24
Või naisele tundub, et jutt on temast? On ka sellised naised, ei vaidle vastu, seega igal potil oma kaas
28. mai 2016, 14:16
lugu oli ju28. mai 2016, 14:30
sellest mehest endast, keda teist ta nii hästi kirjeldada oskaks : )))
Mehed on meil toredad ja vastavalt meite kasvatus ja koolitussüsteemile ... mitte midagi üleliigset: ei halvem ega parem.
sid28. mai 2016, 14:38
Kas eesti mehed kasvavad puu otsas või kasvatavad neid eesti naised?
Kui see teine variant siis miks te kasvatate oma tütardest täiuslikud inimesed ja poegadest sellised ülalpoolkirjeldatud molkused?
to sid28. mai 2016, 15:14
meheks saamiseks neid peaks kasvatama eesti mehed
hm28. mai 2016, 14:52
Ütleksin ainult üht - eesti mehed ja naised väärivad üksteist.
arvamus28. mai 2016, 15:17
Ja sina oled siis juttu järgi mingi euroopa pehmo,haritlane ja sportlane.võin ka öelda "huilo"
28. mai 2016, 19:23
Mis teil viga on, et kirjutada ei oska, mis kuramuse "juttu" järgi?
IRW28. mai 2016, 13:58
Rohkem paistab see lihtsalt vabandusena
Juku28. mai 2016, 13:57
Vähesema haridusega mehed on elus palju loovamad, rõõmsamad ja lastega hästi toimetulevad isa kandidaadid, kui 2 kõrgharidusega eksinud eluteele jõudnud noorhärrad. See on loomulikult minu arvamus. Mitmeid kordi näinud oma silmadega kuidas mitme kõrgharidusega meesterahvad lihsalt segi lähevad ükspäev, ilma erilise ettehoiatuseta. Kord nähti sellist nähti tee ääres sellist "sõpra" kes seisis autoga teeääres olevas parklas ja võttis riided seljast ära, pannes need omast arust kõigi vaba olevate uste peale kuivama(kahjuks riided olid kuivad) jättes trussikud jalga ja peale mingit autos istumist toppis riided tagasi selga. Paar korda ümber auto kõnnitud algas kõik see uuesti otsast peale? Kusjuures tegemist ei olnud uhke ega kalli autoga. Kes teavad arvate, et tegemist oli 2 kõrgharidusega meesterahvaga siis õieti te arvasite. Seda kõike mida meil inimestel üleval korrusel toimub mõjutavad meie geenid, tervis, millised haigused vanematel on olnud, töö ümbruskond ja isegi see kui mitu päeva meie auto remondis on olnud. Lisaks julgen väita et 50% kõigist ülikooli hariduse omavatest meestest puudub neil oskus suhelda teiste inimestega vabalt või meelega välditakse kontakti/silmsidet.
ahmed29. mai 2016, 16:36
silmside on okei, kui seda on kord kümne sekundi jooksul. kui suhelda inimesega kes ainult silma vaatab hakkab kõhe juba.
Sirje Rattus28. mai 2016, 12:57
... on vist agar perekooli lugeja ja nüüd on vaja leivale või väljateenida. Jõudu ja indu "ajakirjanik".
28. mai 2016, 13:32
Mis on, tunned end puudutatuna?
13:32, 28. mai 2016 -le28. mai 2016, 15:57
Noh, t e m a lugu ju nopiti välja! Võiks parem uhke olla, aga kräunub siin juba mitmendat korda.
arvamus28. mai 2016, 12:56
Jah naised ise olete süüdi,ei oska kasvatada poegi,meeste kasvatatud tütardega kõik korras.Kes väga valib jääb üldse ilma.Elu on palju lihtsam, kui teie naiste kõrgharitud jaburad soovid.
kah huvitav28. mai 2016, 13:08
Mis ajast peale kasvatavad emad poegi ja isad tütreid? Lastekasvatamine olenemata soost peaks ju mõlema lapsevanema kohustus olema. Paraku laseb kolmandik isasid oma pere juurest jalga, kolmandik käib nii agaralt tööl, et "ei jõua" pereelus osaleda ja ainult kolmandik isasid on kohal. Kui pojad kasvavad nirud, siis on see eelkõige ikka puuduvate isade, mitte emade süü.
28. mai 2016, 13:22
Oh juudas!Olen näinud üht kodus istuvat isa,naine käis samal ajal tööl,kui mees rinnaga väikelast imetas ja puhkehetkedel arvuti taga pingsalt mõtles,kuidas Kredexist laen saada ja ühistut remontinud töömehed üle lasta.Sellise limuka ainus väljavaade on kriminaalasi, kohus ja karistus.
vastutusute jagamine28. mai 2016, 13:36
Poegade kasvatamises peamist rolli alati on mänginud ja mängib ka edaspidi ISA, Eestis on tohutu meeste armee, kelle pojad on jäetud ainult enadele kasvatamiseks
sass28. mai 2016, 12:22
Mehed ei taha tihti selle tõttu lapsi teha, sest on teadvustanud, kui jubedalt kõrgeks on kruvitud elatis lapsele.
28. mai 2016, 13:27
Elatis lapsele? Et juba kui lapse teed, siis planeerid jalga lasta või mis elatisest sa räägid?
eeva28. mai 2016, 11:52
Huvitav et mehi tõmbavad just need naised kellel pole beebivalu või kes ei näita seda välja. Veidi targemalt võiks käituda või mis?
loogiline28. mai 2016, 12:11
paanika tõmbab ligi paanikat ehk seda olukorda, mida me kardame ... tuleb vabaneda hirmust (üksi olla, üksi jääda jne).
Miks nad kardavad - on paanikas - nii on neid kasvatatud ... et peavad alluma vanemate-ühiskonna survele, kuigi see surve on vaid kellegi EGO tahe, kus puudub Tarkus.
Soovitus hakake ennast armastama - selleks on vaja õppida ennast tundma (inimene on nii keha-vaim-hing olend) ja tervikuna ennast armastama.
Lisaks28. mai 2016, 12:51
tark naine oma tarkuses vajab ka suuremat tundlikkust, kui loll naine ... sest tundlikkus peab naisel ületama mõistuse ... et naine saaks naiseks, mitte mõistuse orjaks. Armastus loob Tarkuse (juhtub siis, kui mõistus on täidetud armastusega).
to Lisaks28. mai 2016, 14:56
Lollus.
Esoteeriline pläma. Puhtalt emotsioonide peal elamine on kiireim tee põhja.
28. mai 2016, 13:38
sest nendel ju murtu elu on garanteeritud
28. mai 2016, 11:44
Kahtlemata ei suuda Grete Klein oma sisutühjade ja kontekstiga vähe haakuvate kraaksatustega ühiskondlike hoiakuid muuta.Ta on rumal ning arenemisvõimetu,isegi kui ambitsiooni oleks.Hea meel on tõdeda,et seda tegid tavalised eesti inimesed,kes vägagi oodatult andsid tervest mõistusest lähtuvat tagasisidet.Kohati oli see päris vaimukas.
karu suss28. mai 2016, 11:31
No ,milles küssa? Üks HAABNEEME LÕVI-lits ju leidis isegi haiglas endale partneri,kellega kõik sobib,et elus uus lehekülg pöörata.
Omapärane nimi.29. mai 2016, 13:56
Lendasid luua seljas üle Haabneeme wä, et tead, kes- ja kuidas seal elavad ja kust nad omale tutvusi sobitavad ?
Heh28. mai 2016, 11:20
Võileib. Tuleb suvaline mehepoeg, mekib, paneb külmkappi tagasi. Tuleb järgmine, teeb sama. Ja uuesti. Ja siis veel 20 mehepoega. Ja siis tuleb mees, vaatab seda võileiba... ja ei taha seda isegi mekkida ning paneb tagasi.
Ja siis süüdistab võileib mehi et neil on halb maitse.
28. mai 2016, 13:43
Miks iga mees tahab just seda sama võileiba, ilmselt jääb saladuseks.
to heh28. mai 2016, 15:24
kui võileib on nii apetiitne, siis vaevalt 20- ni asi jõuab, enne pannakse tanu alla.
28. mai 2016, 22:35
hehile, egas siin ju meese ega ka mitte suvaliste meeste maitseelistusi arutatud. Meestega ju lihtne, nemad on kõikesööjad, mida räpasem seda ahvatlevam. Ja egas räpased naised üksikud olegi. Siin oli probleemiks pigem see, et korralikel naistel valikut pole, kuna mehed on nagu nemad on, söövad kõike, söövad palju, aga kasulikud ei märka olla ja täiskasanuks ei saa. Ainult lõbu ja räppa nemad tahvadki, ei taha vastutust ega olla alfad vaid karjas ulguda ja pillerkaaritada, ei taha nemad uut avastada, kui saab kellegi vana näpata.
Teema päris autor28. mai 2016, 11:16
Häbi pole PEREKOOLIST teemasid pihta panna? Tegu oli minu teemaga ja luba küsimata võtsite selle?!
Ajakirjanikud või asjad
11:16-le28. mai 2016, 11:55
Oh sa nunnukene küll, tahad,annan kopika!? Mis sa siis laamendad mingite "oma" teemadega meedias, laamenda lõkke ümber oma aias.
Teema päris autor28. mai 2016, 13:57
Ei, aga vähemalt viide võiks olla. Laamendan oma teemadega meedias?!? Perekool minu teada ei ole MEEDIA, aga okei siis, ninatark!
pärisautorile28. mai 2016, 14:26
Perekool on sotsiaalmeedia, ja loomulikult ammutavad ajakirjanikud sealt teemasid. Mis nad peavad siis tegema - ainult pressiteadete põhjal artikleid kirjutama vä?
Aga rohkem huvitab mind, kuidas päris autoril läheb - kas mõni atraktiivne mees on silmapiirile ilmunud?
insener mahmut28. mai 2016, 11:09
kannatage veel veidi,eesti kõrg(üle)haritud naised!kohe-kohe on tulekul 3-nda maailma diplomeeritud insenerid ja kirurgid.siis saate endale omaväärsed abikaasad ja laste isad.
maalt28. mai 2016, 13:47
"Kui linnapilti tähelepanelikumalt vaadata,siis neegriga miilustav eesti naine on reegel"
Siit küsimus- kas viimasel ajal on mingi migrantide laine peale tulnud, millest ma pole teadlik, kui juba neid linnapildil nii arvukalt on ilmselt kosjakohtor hiidkasumi saanud?
vastuseks maalt28. mai 2016, 15:36
Oma sõnade tõestuseks on plaanis tõepoolest teha sotsiaalne eksperiment ehk prank,nagu neid praegu nimetatakse.Kahjuks või õnneks olen sattunud lugematu arvu kordi pealtvaatajaks,kus häirekell on hakanud tööle.Olgu selleks siis õhtune Lasnamäe buss,kus kiilakas paks neeger paneb 18aastase tuttava emakeelega neiuga tatti,või muud olukorrad,kus pildil just nagu oleks midagi valesti.Jälgige eesti keelset Youtube'i!
vastuseks maalt28. mai 2016, 15:51
Oma sõnade tõestuseks on plaanis tõepoolest teha sotsiaalne eksperiment ehk prank,nagu neid praegu nimetatakse.Kahjuks või õnneks olen sattunud lugematu arvu kordi pealtvaatajaks,kus häirekell on hakanud tööle.Olgu selleks siis õhtune Lasnamäe buss,kus kiilakas paks neeger paneb 18aastase tuttava emakeelega neiuga tatti,või muud olukorrad,kus pildil just nagu oleks midagi valesti.Jälgige eesti keelset Youtube'i!
vastuseks maalt28. mai 2016, 15:57
Oma sõnade tõestuseks on plaanis tõepoolest teha sotsiaalne eksperiment ehk prank,nagu neid praegu nimetatakse.Kahjuks või õnneks olen sattunud lugematu arvu kordi pealtvaatajaks,kus häirekell on hakanud tööle.Olgu selleks siis õhtune Lasnamäe buss,kus kiilakas paks neeger paneb 18aastase tuttava emakeelega neiuga tatti,või muud olukorrad,kus pildil just nagu oleks midagi valesti.Jälgige eesti keelset Youtube'i!
Sinusugusele...29. mai 2016, 02:23
....ossile tahaks kohe kindlasti nokki kütta. Kus sajandis sa inimene elad veel? Äkki tuled oma koopaajast välja ja näed, et tegelikult on mustanahalised inimesed ka haritud ja töökad. Igatahes eeistaks mustanahalist mees sinusugusele tõllakale.
to sinusugusele29. mai 2016, 08:31
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
to sinusugusele29. mai 2016, 09:03
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
to sinusugusele29. mai 2016, 09:08
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
to sinusugusele29. mai 2016, 09:22
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
to sinusugusele29. mai 2016, 09:39
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
to sinusugusele29. mai 2016, 09:48
Sheeri kontakti,teeme ära!Tahan näha,kuidas nokki andja ise viga saab.Arsti ma sulle raipele ei kutsu,valessse kohta sisse saad,siis sured kohapeal.
kõrgharitud naine29. mai 2016, 23:20
Jull28. mai 2016, 11:04
Praegu peaks nii olema nagu oli vene ajal poissmeeste maks nüüd siis peaks niisugune maks naistele kehtestama, sest nagu öeldud sünnitavad naised mitte mehed seega ei saa oma saamatuses ainult mehi süüdistada.Vene ajal olid poissmehed selles süüdi, et naised nii valivad olid.Nüüd on nad jälle süüdi, et ei ole igasugustele meele järgi.Täielik meeste ahistamine ja siis karjutakse mingisugusest võrdõiguslikkusest.
ilmamaa28. mai 2016, 10:58
Lugedes kommentaare, on ime, et meil abielluda või lapsi saab olla/tulla.
28. mai 2016, 10:54
Mõneti arusaamatul viisil kujundavad nii haridussüsteem,ühiskondlikud standardid kui kodust kaasa võetud kogemustepagas noortest naistest ebastabiilse ning jätkusuutmatu ühiskonnakihi,kelle vaimseks eeskujuks võib ajaloost tuua Haapsalu linnusesse kinni müüritud Valge Daami.
???28. mai 2016, 11:38
Sa muidu ikka tead, mis selle legendi sisu oli?
28. mai 2016, 11:44
Kui küsimus oleks sõnastatud moodsamal viisil,et kas Valge Daam oli mingi friik,siis vastus on jah.
28. mai 2016, 12:28
Mida on muidugi valge daami kohta teada,on see,et tema kõrgetele standarditele vastavat printsi polnud kusagilt leida ja ta lasi end vabatahtlikult kinni müürida.Legendi,nagu oleks seda teinud ordurüütlid,lasid liikvele külamoorid,kel oli küll karjatäis lapsi,aga kelle mehed olid lakekrantsid.Kibestunud sellest uudisest,et valge daam on end kinni müürida lasknud,panid teda tundvad külamoorid pudelipostiga teate merre,et see jõuaks Aafrikasse.Juba siis oli teada,et neegrid ei joo ning oli lootus,äkki keegi tuleb ja päästab valge daami ära.Oli ju teada,kus ta müüri taga istub.Paraku läks mitusada aastat,enne kui pudelipost lõpuks Aafrikasse jõudis.Merevesi oli selle aja peale ka kuupäeva ära kustutanud,kuid kõige olulisem oli veel loetav.Seda energilisemalt neegrid sellele teatele reageerisid.Kokkuvõtvalt võib öelda.et juba sel vanal hallil ajal mõeldi välja täiesti toimiv eesti märk.
28. mai 2016, 11:42
Ürikud selle kohta täit tõde kahjuks ei paljasta.Niiet paljuski tuleb otsida analoogiaid elulistest olukordadest.
28. mai 2016, 11:44
Ürikud selle kohta täit tõde kahjuks ei paljasta.Niiet paljuski tuleb otsida analoogiaid elulistest olukordadest.
vana päss28. mai 2016, 10:51
andke andeks ,naised,kuid mina kui juba pisut vanemasse kategooriasse kuuluv isend olen teie peale natuke kuri.miks? aga sellepärast et kõige parem ja magusam pereloomise ja lastetegemise aeg litutatakse mööda urkaid ,mida peenemalt ööklubideks nimetatakse."sobiva kaaslase" otsinguil lastakse endast kümnetel isastel üle käia ja siis ollakse 20ndate lõpus paanikas et kell tiksub...et miks mul selline arvamus?olen töö tõttu viimased 20 aastat seda kõike näinud ja kahju on noortest naistest kes ennast sedasi hävitavad
Tõepoolest.28. mai 2016, 13:23
Kui naised seavad lati kõrgele, tuleks ka mõista mehi, kes ei soovi saada lapsi naisega, kes on eelnevalt võõrast geenirämpsu täis pumbatud.
to Tõepoolest.28. mai 2016, 14:20
See ju noormaalne loodusseadus, et isased tahavad ainult oma geenirämpsu levitada ja võimalikult laialt, siiski ellu jäävad ainult parimate geenidega varustatud isendid
28. mai 2016, 13:48
Ja mida seal urkades teevad korralikud mehed?
vana päss29. mai 2016, 14:03
kes on öelnud et seal korralikud mehed käivad?
Lõpuks ometi..28. mai 2016, 10:49
Mõtlesingi, et millal keegi selle välja ütleb? Noh, et naised pühast vaimust lapsi ei saa ja õhu ning armstuse peal üles ei kasvata? See rongaisade mass, kes regulaarselt oma laste toetamisest kõrvale hiilib on ühiskonnale ohtlik, mitte naised, kes otsustavad laste saamist edasi lükata kuni parima isakandidaadi saabumiseni!
ee29. mai 2016, 09:17
ohtlikud on naised, kes treivad lapsi selliste isastega. sellest ka see "mass".
AJ28. mai 2016, 10:44
MEES peab Eestis (muidugi ka mujal) tööd tegema 24 tundi aastaringselt, et oma peret toita. Kui ei tee hetkel kätega, peab tegema peaga, et kätele tegevust leida... Pere jaoks jääb 24+ tunnid ja see jälle ei meeldi naisele... Meie majandus ei võimalda keskpärast pereelu, tulla toime rahuldavalt ja pakkuda perele oma olemasolu... Elu üksjagu näinuna või öelda, et ei ole päike plekkideta ega lepatriinu täppideta. Aga kurta, et ei leia meest või naist, elukaaslast, on ikka enda viga. Tulge arvutite tagant virtuaalmaailmast, FBst välja ja vaadake pärismaailma. Kui ei leia seda päris elukaaslast, kellega pesa punuda ja järglasi tagada, on ikka enda viga. Ei peagi olema "kosjasobitamise" kohti, peab olema vastastikku olema huvipakkuv, täiendavad. Tegelege iseendaga ja küsige, kas liiga palju ei nõua? Vähemnõudlikumad paarid kes oma elu pühendavad lastele, püsivad, "kroonikalaadse" elulaadi viljelejad ja püüdlustega mitte. Ka ei aita raha, pigem halvendab olukorda....
28. mai 2016, 10:22
Kõrgharimata mehena võin öelda,et kõrgharitud naised on minu pilgu läbi ebatäiuslikud,st. kuskilt otsast on nende haridus ikkagi puudulik ja see torkab silma.Keegi targem on öelnud,et tegu on emotsionaalse haridusega,mida kujundab perekond ehk siis ema-isa,sõbrad ja keskkond.Võibolla siin peitubki üks põhjuseid,miks hordide kaupa neide-naisi ei leia neid väheseid miljonäre,kes nende väärakast mõttemaailmast tahaks osa saada.Kuigi on ka näiteid,kus tõesti siga leiab pori üles.
KAAK28. mai 2016, 10:10
28 naine on selline pekitralli, et mehed peavadki homoks hakkama :D
Kaagile28. mai 2016, 11:11
Kas sa elad Ameerikas või inglismaal?
..l28. mai 2016, 10:10
Naised otsivad endile rikkaid mehi ,aga igale naisele neid ei jagu,sest iga rikka mehe ümber keerleb sadu kanditaate..
M3428. mai 2016, 13:23
kusjuures ei tiirle, kui ise oma varaga ei eputa. kuusissetulek on mul normaalne, rohkem või vähem vähem likviidseid varasid kuuekohalise summa eest. sõidan tagasihoidliku autoga ja riietel pole ühtegi firmamärki. tõsi - jooksudressidel ja tossudel on tegelikult. aga naisi ei tiirle ja naist pole ka. pole ka teise ringi mees ja lapsi ka pole. lihtsalt ei lehvita oma füüriga. aga ka mul on tuttavaid, kes lehvitavad oma sissetulekuga ja tõesti naised tiirlevad nende ümber nagu planeedid päikese ümber. mulle jälle tundub, et sellist naist, keda esmajoones raha ei huvita, et neid ei olegi.
28. mai 2016, 14:54
Polegi vaja lehvitada, ajad habeme maha, viksid kingad , puhtad riided selga ja juba enamus naisi arvabki, et siit pudeneb.
?28. mai 2016, 15:20
Ja milles probleem? Sa tahad, et mehed tiirleksid või?
On ikka inimestel mured, ma ei või. Minumeelest normaalse seksuaalsusega mehed ja naised ikka tiirlevad vähe nägusama vastassoo esindaja ümber. Loomulikult, kui sul räpased riided ja ise ka räpane, siis naised ei tiirle.
Kas sa ise piirad ja tiirled räpaste koduta naiste ümber või??? Ai jahh, vabandust... sa ju pelgad naiste tiirlemist, no vahet pole, eks piira siis meesprügikolle!
eestlane28. mai 2016, 15:23
Tegelikult peab ikka natuke lehvitama, sest sina ei taha viletsat naist ja naine ei taha viletsat meest.
M3428. mai 2016, 18:50
see on huvitav maailmavaade muidugi, et kui kalvin kleini särgi ja gucci trussikuid pole, siis on riided ja välimus "räpased". samuti ei ole mul "probleemi", naistega ikka kokku saan, aga kellegagi koos ei ole.
to 14.5428. mai 2016, 19:04
Kas sellest ei piisa,kui kurgi puhtaks pesed ja ütleme"habeme"ka ümbert ära ajad?
mmmm28. mai 2016, 23:34
Selliseid naisi on olemas küll. Mina pole iial meest rahakoti järgi valinud ja ei hakka ka. Kõik oma kulud katan ise ja panustan rahaliselt suhtesse sama moodi kui mees. Minu jaoks peab mees olema MEES, kes ei ole liibuvates pükstes autot jumaldav pehmo. Mees peab olema tugev ja tema sõna maksma, olenemata sellest, kui paks tema rahakott on.
M34 /18:50-le28. mai 2016, 23:39
seda räpa juttu rääkisin pigem kodanikule / 14:54, 28. mai 2016, kes muretses, et vähe puhtama välimusega rahamaiaid naisi ligi meelitab.
Sain aru, et seepärast ta igasugu hügieenirutiini väldibki, kuna "rahamaiad" ja muidu maiaid naisi pelgab. Sellest minu tungivad soovitused:)
Muidu mina küll kaubamärke ei vaata. stiilsed inimesed meeldivad. No ja loomulikult puhtus, aga see on ju niigi elementaarne mu meelest. Ei ole eraldi epistlit väärt.
idoot28. mai 2016, 15:38
lolli eestlasega ei tohi last saada, tuleks sinusugune debiilik
troll28. mai 2016, 10:05
Olge nüüd. Pedast ei saa kõrgharidust. Antdke Peda petmise eest kohtusse.
kOHUTAV28. mai 2016, 10:56
PEDAT nii nagu SINA MÕTLED, EI OLE ENAM AMMU OLEMASKI.
Sass28. mai 2016, 11:18
Vastupidi!
Kõrgkoolid on " PEDASTUNUD", või siis algselt loodud Peda põhimõttel. Näiteks - nn. Tallinna Ülikool - paberi annab, aga haritusest pole lõhnagi!
troll28. mai 2016, 16:49
Peda on ikka endiselt Peda. Seepärast ma soovitangi petmise pärast kohtusse pöörduda.
Antdke jah28. mai 2016, 14:42
sest sina tõsti pole saanud
Talupoeg.28. mai 2016, 09:49
Huvitav, kuidas Eesti rahvas 700 aastase orjaaja üle elas, sest siis polnud kohe kindlasti tervelt meie maalt ühtegi kõrgharidusega meest leida. Ometi said lapsed tehtud-hoitud-kasvatatud.
eesti taat28. mai 2016, 10:10
sel ajal polnd ka kõrgharitud naisi ega ööklubisid :D
Jaanus28. mai 2016, 09:36
Korgharidusega naine, kes hindab ennast igast mehest targemaks, on ka lastele ohtlik. Parem kui sellised ei sunnita. Eestis leidub ka hariduseta naisi, kes oskavad nautida pereelu ja laste kasvatamist.
esimene komm28. mai 2016, 11:49
mis räägib asjast.
Üldiselt nii artikkel, kui kommid keskenduvad vaid emotsioonidele ... seele asemel, et analüüsida asja põhjalikumalt.
Iseenesest haritud naine on tänapäeval tore tava ... pigem haridus ja aktiivsus-aktiivne eluviis on väga positiiivne.
Samuti avar silmaring ja suur suhtlusring - väga hea.
Vastuolu tekib hoopis - olenemata haridusest-heast palganumbrist - KASVATUSEST, see määrab maailmavaate-ideoloogia, kuidas inimene ennast defineerib ja kuidas ELUsasse (ka inimestesse) suhtub.
Väärtused on need, mis määravad ka valikud - mida on võimalik inimesel (ma ei piirduks naistega, see kehtib ka meeste kohta) võimalik teha.
Lastetus, on MEIE ühise inimvaenuliku (liberaalse-mugandunud-tarbijaliku) ühiskonna tagajärg - inmiene selles ei ole elusolend vaid masin või tarbija seisuses.
ELUS inimene elab ja käitub hoopis teisiti ja kuna tal on teine maailmavaade, teeb ta ka teistsuguseid otsuseid ... mis päädivad nende enda rahulolu-heaolu, kui ka ühiskonna õitsenguga st. elavad õnnelikult ja kiirgavad-annavad seda õnne ka välja kogu ELAVALE.
Kokkuvõtvalt on see seisund Armastus ja armastuse looming on ka lapsed. Inimene, kes on armastuses loob uut elu ... Armatus avaldub läbi südame ja nt. julguses, õnnes, tänulikkuses, tarkuses, aususes, rõõmus, andestuses jne. Need on väga sügavalt tunnetatavad ja seisund väga võimas ... need ei ole pelgalt sõnad, mida me kasutame vaid sügav tunne.
lisaks28. mai 2016, 11:58
maailmavaade näitab meie suhete kvaliteeti ... tarkuses, me ei lähe igaühega voodisse vaid seda vaid nende inimestega, kellega soovime ÜHISELT järeltulevat põlve KOOS - nii luua, kui ka kasvatada ...
Meie väärtused panevad paika, kuida me käitume ja vastavalt sellele määrab ka TAGAJÄRJED.
Armastuses ehk Tarkuses inimene ei looda vaid saab aru mida ta teeb ja oskab näha ka tagajärgi (ehk tulevikku).
Lapsed vajavad kindlat-toimivat perekonda ... ja selleks on vajalik vanemate tarkus:
kõige pealt mees ja naine saavad kokku ja loovad PAARI - saavad teineteisega tuttavaks. Nüüd olles mõnda ega Paar, kui nad sobivad ja mõistavad teineteist ning näevad oma tulevikku koos-ühiselt sarnaste tagajärgedega - on aeg luua PEREKOND. Kui perekond toimib igas teemas seal hulgas majanduslikult, siis mõlemi mees ja naine soovil nad Loovad armastuses lapse.
veel lisaks28. mai 2016, 12:07
Nimetad naist targaks-harituks, kes ei saa aru ei endast ega teistest inimestest??? Ma ei tea ... naine oma loomuses (looduse poolt) on loodud just tundma ennast inimesena ja väärtustama nii ennast, ku iteisi inimesi.
See tähendab ei teki konflikti, et ta ei suuda ennast armastades leida endale väärilist meespartnerit-elukaaslast.
Väärtustage ennast ja te leiate, keda teil on vaja ... haridus, ametipost, parteilisus jne. seda ei määra. Seda määrab teie enda armastust voogav sisetunne ja see ei peta, sest armastus ei ole kihu, kiimlus või tahtmine vaid sügav tarkus ja kohalolek ... sa ühel hetkel lihtsalt mõistad, et nii on õige ja nii ongi. Julgus on osa armastusest, see tähendab sa ka tegutsed vastavalt oma seisundile ... kiirustamata ja kuulates ning mõistes.
Jaanusele28. mai 2016, 13:57
seda me teame, jah, võtame kas või Emily juhtumi
t 28. mai 2016, 09:31
Neil on liiga palju mehi tiirutab nende ümber.
Kalmer5028. mai 2016, 09:25
Palun, oota veitse, hetkel olen juhusuhtega hõivatud :)
yll28. mai 2016, 09:23
kurb lugu aga enamus neist kõrgharitutest ei oska MITTE MIDAGI TEHA vaid arvavad et maksumaksja
peab nüüd neile elu kindlustama?
Torge28. mai 2016, 09:36
Ja Sina oled see suur maksja?
yll28. mai 2016, 09:50
miks siis riigeelarve miinusesse on triivinud kui meil massiliselt kõrgharitud naisi
ülikoolidest ühiskonda juurde tuleb? sest nad mitte ei panusta vaid kurnavad ühiskonda.99% läheb tööle väärtusi ümberjagavatesse ametitesse!
WP28. mai 2016, 09:18
Rohkem homokultuuri ja varsti pole enam ühtki tõelist MEEST.
mats maalt28. mai 2016, 08:59
Naised peaks ise kah peeglisse vaatama.See pole häbiasi kui mehel pole mitut kõrgharidust ette näidata.Teiseks just naised on need kes rõhuvad sellel,et mees peab olema naiselik õrnukene olend. Vaat siis tekibki olukord,et pereloomiseks oleks vaja Meest,aga saadaval on ainult pehmod,keda nagu last poputama peab.
28. mai 2016, 11:47
pole keegi naiselikku õrna meest tahtnud. Normaalset meest tahetakse, kel mõistust ja külma närvi tiba rohkem, kui rusikakangelasest ahvilaadsel. Need brutaalsed ahvilaadsed pole ka mingid mehed, tuge neist ju pole. ainult moraalne ja materiaalne kahju. Need ju ka pehmod, kes elus läbi ei löö, lärmi ja ebamugavusi lihtsalt palju rohkem.
no29. mai 2016, 09:12
tahtmine on taevariik, teil pole ju endil selliseid poegi ette näidata, milliseid aina teistelt nõuate.
29. mai 2016, 14:14
et enne näita täiskasvanud poeg ette, siis otsi mees ja lapseisa:)))
Lahe:)
Aga muidu, eks need pojad oma isa nägu on. Seega muud valikut polegi, kui sünnitada pojad olemasolevate meestega või siis üldse mitte. Paljud siiski sünnitavad õnneks, aga sellest sünnib omakorda suur pahandus elatiste teemade all. Sest vaata meite mehed ja isegi Kivisildnik tahavad, et naised sünnitaks rivitult, aga nad pahandavad, kui need lapsed süüa-juua-riideid-kodu-haridust vajavad. Puupealsed nohh:) Ja aru nad ei saa, et no ega rahata sa last (pigem juba palju lapsi) ei kasvata. Võrdseid palku olla ei tohi, aga naised selle palju väiksemaga peavad üksi kasvatama ja poegadele veel mehelikku eeskuju andma.
milleks vassida28. mai 2016, 08:41
Martin Helme ei öelnud, et naine on element. Ta ütles, et lastetus on element
28. mai 2016, 09:38
Ei ole kohtagi, kus mehega tutvuda saaks. Kui ei taha baari või ööklubisse minna, siis kust leidagi tutvust?
Kubin28. mai 2016, 10:22
Neti28. mai 2016, 10:55
See veelgi lollima idee!
Mis mõttes ei ole kohta!?28. mai 2016, 13:55
Kui inimesel juba kooli ajast on mingi hobbi, tegevus, inimene on sotsiaalselt aktiivne, haridust omav, meestega kokkusaamine küll ei ole probleem
sextutvus.com28. mai 2016, 16:55
sealt leiad lapse tegijaid hulgim!
28. mai 2016, 18:48
Mängige golfi,seal käib palju litsakaid ärimehi.Muidugi ringlevad seal suured rahad ka,mitte keegi ei maksa alla viiekümnestega.
Mitme naisega õnnelik mees29. mai 2016, 07:29
HoBBi...? Grammatika kasutus näitab juba 13.55 tõelist haridust. Muigan kurvalt Eesti naiste (ja meeste) üle.
uusrikkad tolad29. mai 2016, 07:30
Eestis tegelevad sellega paraku 90% ulatuses ennasttäis molkused
nii ja naa30. mai 2016, 10:13
jõusaalis vb küll, aga kuskil keraamikaringis võib gei suurema tõenäosusega endale paarilise leida, üksikud heteromehed sellistes kohtades ei käi
.28. mai 2016, 09:40
Kustkohast naine lapse saab, kui ta normaalset meest ei leia? Kõik naised ei ole klubideskäijad.
Iga naine ikka suvalise põõsa alla ka ei heida. Ja vanus 27 on selliseks ütluseks väga vara, kool alles lõpetatud, juba peab olema mees ja 3 last.
Kas need nelja lapsega 19aastased siis on normaalne ühiskond?
28. mai 2016, 13:52
vastavalt sinu jutule su esivanemad mitte kunagi ei ole elanud normaalses ühiskonnas. Sul on õudselt vedanud, eks ju, aga miks ikkagi sinu põlvkond pisaraid valab, ei saa aru
on29. mai 2016, 23:25
vanasti üteldud,et 22 on viimane taks...kui mõni üritab sünnitada 40-selt siis on vähe usutav, et ta saab vanaemaks,mis vägagi tore amet...ka kaasajal on võimalused kahel vanemal koos püsida,vähemalt laste jaoks aga kahjuks on võimalused ainult,sest suured lootused ja ootused mida jagatakse igas kanalis,igal nurgal pole meie mõistes pereelu jaoks...ühiskond on muutumas järjest rohkem vales suunas-pole lastetusmaksu, pole alimente paljudel...kuskil seadustes on jäänud suured augud sisse, et paljudel lastel pole korralikult isa,ema, süüdi suures osas meie riigijuhid ja juhtimatus, mõeldakse küll uusi trahve välja nende kaabakate õigustuseks aga tegelik suundumus puudub-lastel peab olema isa ja ema...kui asjad õigel ajal paika pandud,siis olete õnnelikud vanaisad-vanaemad ja näete lastelaste rõõme ja nende kasvamist.Kuigi meie käisime koolis petroolilambi valgel,vähemalt esimesed 4 klassi,siis praegused targad tulevad lasteaiast peale ja juba 6-aastane näitab arvutis kuidas neil asi käib...progressi ei peata aga kui tuleb päikesetorm ja nühib need elektrivärgid maa pealt minema,siis on vanaema-vanaisa oskused eluks vajalikud kogemused püsimajäämiseks omal kohal. 28.pole katastroof-40 juba on,võta või jäta aga kui edukalt täidetakse oma kohus siin Maal, siis oled asja ette elanud.Mina näen praegu seda oma 8 lapselapse pealt.
mees4030. mai 2016, 20:11
Kulla neiu, kust selline kummaline arusaam, et klubidest leiab normaalset meest? Klubidest leiad õhkutäis kekatsid. Täiesti nõus, et see 19 aastaste lapsevanemate seltskond on ise veel lapsed ja normaalsusest on asi valgusaastate kaugusel.
Ei ole hobisid peale tööd ei ole kuhugile minna.28. mai 2016, 15:29
Mida siis teha olen 30 naine koguaeg üksi peaaegu vahest tahaks seksi kah aga kust sellist meest leida?tänavale ju li si ei lähe lööma.
Ära mine jah28. mai 2016, 17:08
Mis neist ikka peksad, lähed kinni veel. Tule parem minule külla ja teeme selle pisiasja ära!
Ei ole hobisid peale tööd ei ole kuhugile minna.28. mai 2016, 15:34
Mida siis teha olen 30 naine koguaeg üksi peaaegu vahest tahaks seksi kah aga kust sellist meest leida?tänavale ju li si ei lähe lööma.
oo28. mai 2016, 07:51
Ja pole lootustki, et asi paremaks läheks. Mehikese võib saada iga naine, kuid lapsele ISA saada on järjest võimatum. Isa peab ju olema MEES, mitte hariduseta, kutseoskusteta, tööoskusteta, pidupanija mehike, sest mees võtab vastutuse isana.
Lapsi võivad julgesti saada alla 20-sed, just puberteedi-pohmellist väljunud tüdrukud, sest sel ajal
veel ei teata, millised kohustused ootavad sind ees üksikemana. Nad ei tea, et ees ootab 25 aastat emaksolemist.
28, see tähendab , et mõistus on naisel täielikult olemas, käes on haridus, kutseala ja ettekujutus üksikema elust. Sellepärast ei hüppa nad vette kahtlases kohas, ei võta endale mehikest. Samas aga igatseb iga naine mitte ainult last vaid ka abikaasat. Keda ta võib siis saada? Ilmselt valida on mitmest kooselust läbi käinud, mitme lapsega mehe, kes tunnistab ennast vabaks meheks ja ei tunnista oma kohustusi laste ees. See mees võib küll oma kohustusi tunnistada, kuid ei ole võimeline Eesti praeguse elatustaseme juures oma rahalisi kohustusi täitma. Lapsed on lihtsalt tulnud ja lihtsalt maha jäetud.
kõik toimis28. mai 2016, 11:14
Üks kõige tõepärasem seletus hetkeolukorrale! Nõuka ajal oli kolms head asja---alimentide mittemaksja läks kinni ja pensionile sai 55-selt,tapja aga pälvis surmanuhtluse!
Miks28. mai 2016, 21:03
Kui naine tahab last ja kirjutab juba ette üksikemast olemisest, siis milleks alimendid. Ilma meheta last ei saa aga üksinda tahab elada, siis nii jääbki, et kasvatab ka oma lapse ise ilma alimentideta.
Naised on julmad ja karistavad oma last sellega, et jätavad ta isast litsalt ilma. See on poolik pere, vale kasvatus ja viib selleni, et laps kannatab läbi oma elu, sest temal ei olnud isa. Väike inimene ei saa tundagi, mis on armastav pere.
Karjäär ja oma ego on osadel naistel nii tugev, et ükski mees ei talu sellist karjuvat, kiunuvat kooselu.
to oo28. mai 2016, 18:52
Paluks mitte sõna võtta kõikide naiste teemal. Mina nt ei igatse ei abikaasat ega ka mitte lapsi. Mingit nn valu sellel teemal pole kunagi olnud ning ka ei hakka olema. Harisin ennast ning sain normaalse töö. Palk on samuti talutav. Umbes 10 aasta pärast plaanin kolida natuke soojemasse riiki, kuna siinset kliimat tervis ei taha taluda. Kindlasti ei soovi kellegagi koos elada. Olen klassikaline üksik hunt.
Perekonnaelu ei ole kõigile. Meestest tuleb ka aru saada, kui nad lapsi ei soovi. Titevalus naistel aga soovitaksin vaadata rohkem välismaale, kuna seal on hordidena mehi, keda ongi kasvatatud vaimus võtta õigel ajal naine ning saada lapsed. Ärge piinake ennast siinsete meestega- jäätegi otsima normaalset.
Doktorn Oormann31. mai 2016, 17:06
kui sa elad ainult tööle, siis on midagi viltu..sinu jutt, et sa ise tahad üksi olla on bullshit.. ma arvan,et .sind ei taheta kas su iseloomu tõttu või on sul kalduvused omasooliste poole, mine kapist välja parem..