Suhted

"Vend ütles, et ema maja mädanegu, aga mind uksest sisse ei lase!" (97)

LISA KOMMENTAAR

27. aprill 2016, 21:50
Vend väitis, et lasi maja hinnata, ja hinnaks pakuti 35 000€. Pool sellest summast kuulub õele.
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
JUST -----VEND JA ÕDE ON SURMANI ""VIHAVAENLASED)))29. aprill 2016, 14:04
MEIE PERES SAMA LUGU ;;;; NAGU MINU NAINE
OLEKS VEEL MIDAGI VÕLGU ;;;; OMETI MAKSIME
KROONIDES ----- 150 OOO ---AMETLIKULT VENNA KÄTTE ;;
ET VEND LOOBUKS ,,,,,,OMA 1/4 OSAKESEST: ??
MIS OLIGI TESTAMENDIS KA KIRJAS;;
AGA KA ÕDEKE PEAKS HINDAJA JUURES OLEMA:::29. aprill 2016, 14:16
PÄRAST VÕIB OLLA MAAKLER JA SÕBER ,,,,KES KALLILT MAHA MÜÜVAD ;;;;2""SIND ÕDE --JÄTAB KAVAL VEND 10 OOO LIHTSALT ILMA:::
MA KUTSUKSIN KA SÕBRAD APPI -----((KUI RAHA MAJAST TEHA))
1. mai 2016, 10:21
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ohtlik-trend-eesti-kinnisvaraturul-levib-huvitav-maksupettuse-s...
----
Näiteks ka mõni sugulasest kaasomanik võib olla huvitatud kinnistu väärtuse allahindlusest, sest võib pidada plaani kaasomandi lõpetamiseks ja välja ostmiseks. Selleks tuleb petta teisi kaasomanikke.
jah26. aprill 2016, 10:32
meie isa suri äkki ilma testamendita, oli väike maakodu, tema vanemate maja,pärijad olime mina,vend ja ema.ema selgitas ,et et me vennaga loobuksime oma osadest,nagunii jääb pärast tema surma kõik meile,tõi isegi mingeid põhjendusi,miks nii kõige parem.olime isa surmast sokis ja leidsime,et nii vist tõesti kõige parem.oma ema ka ju.ema aga leidis kohe uue elukaaslase,hakati napsi võtma ja meie isakodu müüdi maha, raha läks kõrist alla,nüüd ema haige ja halab,et keegi temast ei hooli,elukaaslane pani minema,kui rahad otsas.ka nii juhtub
maakler25. aprill 2016, 21:28
kui testamenti pole,siis vast saavad elusolevad lapsed võ25. aprill 2016, 19:19
rdselt. Kui kallis eesti mees ei taha seda õe-rajakat majja lubada,siis pole ju probleemi - maksab õele poole välja ning on täieõiguslik peremees.
Poob ja laseb,kuzeph ja zi.... just nii nagu tema kaunis hing ihkab.
Vüi arvab õde,et tal on veel vara teise ilma kolida kalli vennakese käe abil?
Kõike juhtub siin ilmas.
...25. aprill 2016, 10:25
Mina ka utsitan oma vanemaid, et teeksid ametlikult päranduse, aga mitte mulle, vaid minu pojale. Õde ja tema pere pühkigu oma suu minu vanemate majast puhtaks, sest nemad ongi saamahimulised ja minu õde ei hooli meie vanematest: ei käi neil külas, räägib neid taga ja häbeneb neid tänaval kohates, isegi tema lapsed ei taha vanavanematega suhelda. Ja pealegi, miks peaksin jätma asjad juhuse hoolde, kui ta juba praegu räägib, et pärast meie vanemate surma tuleb maja maha müüa, siis saaksime mõlemad raha. Ei müü me midagi, selle maja saab minu laps omale.
tendents24. aprill 2016, 19:41
Tendents EU-s, kus juhtivatel positsioonidel on leninlased, trotskistid ja maoistid: pärand ja eraomand tuleb ära keelata.
http://euro-med.dk/?p=488
1. No ordered (national) government
2. No (Christian) religion
3. No family
4. No patriotism
5. No inheritance
6. No private property.
24. aprill 2016, 16:16
Uus ehitusseadus enam ei pane omavalitsusele kohustust klaarida kaasomandiga seotud vaidlusi. Seega tuleb pöörduda kohtu poole. Eks peapõhjuseks on see, et ehitusseadusest lähtuvalt saab vaidlusi palju olema.
Omavalitsus keskendub sellele, kas ehitis on seaduslik või mitte, mis tähendab hulga normdokumentide olemasolu, ja selle puudumisel tuleb neid hakata hankima tagantjärgi. Elamule tehakse audit. Sama kehtib ka abihoonete kohta. Kõik see tuleb omanikel või kaasomanikel kinni maksta.
http://tarbija24.postimees.ee/702138/kui-suur-on-sinu-korter-tegelikult
http://www.ohtuleht.ee/696565/kuut-kuur-ja-kuun-ehk-veelkord-uuest-ehitusseadustikust
JUBE JAH ----KUI EMADEL MÕISTUST POLNUD::????24. aprill 2016, 15:16
Meie perekonnas juhtus sama lugu ::::::
SEDA EMA MAJA -------EI OSKANUD VEND JA ÕDEKE ÄRA JAOTADA:: VÕI
OMA VAHEL KOKKU LEPPIDA :::: IKKA ÜKS SURUS TEIST NURKA ::
JUBE JAH ----KUI EMADEL MÕISTUST POLNUD::????24. aprill 2016, 15:16
Meie perekonnas juhtus sama lugu ::::::
SEDA EMA MAJA -------EI OSKANUD VEND JA ÕDEKE ÄRA JAOTADA:: VÕI
OMA VAHEL KOKKU LEPPIDA :::: IKKA ÜKS SURUS TEIST NURKA ::
elutark24. aprill 2016, 15:06
kui tahad üht suguvõsa lõplikult riidu ajada, jäta neile pärandus jagada.
Manivald24. aprill 2016, 11:34
Pakun, et keegi on alkohoolik. Lihtnee
priit24. aprill 2016, 09:40
peale vanemate surma on ju lapsed võrdsetes osades pärijad juhul kui ei ole testamenti.kohtu kaudu tuleb nõuda vara jagamist ja kinnisvara sundmüüki kui ei jõuta kohtuvälisele kokkuleppele-mitte ei saa aru nende pärijate soigumisest????
24. aprill 2016, 11:29
Tuleb teha notariaalselt kinnitatud kinnistu kasutuskord, kus on toodud ära igaühe mõtteline osa.
24. aprill 2016, 12:57
Seda, kas maja on varisemisohtlik või vajab mingis osas remonti, saab otsustada ekspertiis. Muu hinnang võib olla väga subjektiivne.
Lisaks sedagi.
http://www.ohtuleht.ee/599723/loata-kodulaiendus-tuleb-viia-seadustega-kooskolla
http://www.ohtuleht.ee/724121/omaalgatuslik-umberehitus-korteris-seab-elanike-elu-ohtu
kurb23. aprill 2016, 16:24
ühe maja pärast rikutakse ka laste suhteid.Need lasped ei hakka enam tulevikus teine teist tundmagi.Ja mille pärast kõik ?
23. aprill 2016, 18:18
Näiteks, Tallinn - Nõmmel on selline olukord tavaline.
kolla23. aprill 2016, 14:59
Oleks aga surijaid,küll jumal annab pärijaid.
23. aprill 2016, 18:21
Ka jumalaid on palju...
karuteene23. aprill 2016, 14:18
Vanemad teevad oma lastele karuteene, kui ei tehta testamenti ja arvatakse, et küll lapsed ise jagavad, tühjagi! Ämma sõnad olid, suren ära, kakelge siis, aga testamenti ei tee! See lause oligi "testament" oma poegadele. Tehtud!
23. aprill 2016, 16:43
karuteene ei olegi testamendi tegematajätmine. nii saavad kõik oma osa. aga hull lugu on siis kui isa teeb testamendi pojale ja suusõnal käseb õega jagada ning vend saadab õe nahh (õde on ise isa eest vanaduses hoolitsenud).
23. aprill 2016, 18:21
Suulist testament pole olemas. Omakäeline testament koos kahe tunnistaja allkirjaga kehtib pool aastat, siis peab uuendama.
nüanss kaasomandiga23. aprill 2016, 13:22
Kaasomandi puhul peavad mõttelised osad olema võimalikult ka reaalselt võrdsed.
Kui on näiteks mõtteline osa 1/3, siis peab see ka ruutmeetrites enam – vähem nii olema, arvestades elamu kogupinda. Kui kogu elamu on näiteks 210 m2, siis 1/3 sellest oleks 70 m2 neto –, abi- ja lahuspinda.
Juhul, kui see ei ole tagatud, võib teistelt kaasomanikelt nõuda hüvitist, ka tagasiulatuvalt.
Kui on kolm kaasomanikku ja üks kaasomanik ehitab 30 m2 elamispinda juurde, siis jaguneb see kõigi kaasomanike vahel, sõltumata sellest, kes kulutused kandis, ja ehitajast kaasomanikule jääb sellest järgi vaid 10 m2. Seega, 70 m2 mõttelise osa omanik omab siis 80 m2.
eesti taat23. aprill 2016, 13:53
Noh kaasomandis hoonet suuremaks ehitama hakata pole nüüd küll teab mis tark tegu, eriti kui mõni kaasomanik kulusid katta ei taha :D
23. aprill 2016, 14:27
Juhul kui on vajalik asja korras hoidmine või säilitamine on igal kaasomanikul selleks õigus ilma teistelt kaasomanikelt küsimata, kuid ta võib teistelt kaasomanikelt nõuda vajalike kulutuste hüvitamist võrdeliselt nende osadega. Käsutamise puhul kuulub see õigus igale kaasomanikule ainult tema mõttelise osa ulatuses. Seda võib siis kaasomanik müüa, kinkida, pantida, kuid kaasomanik ei või võõrandada asja ühtegi reaalset osa teistelt küsimata.
Kolmandate isikute suhtes on kaasomanikul kõik omaniku õigused, ta esineb kui terve asja omanik.
https://et.wikipedia.org/wiki/Kaasomand
23. aprill 2016, 18:36
Selline remont või ehitustegevus eeldab ametliku ehitaja kasutamist, sest tehtud töid saab tõendada vaid dokumentaalselt.
to eesti taat24. aprill 2016, 16:25
Eks see kaasomandi laiendaja hindab riske. Kui kaasomanikeks on isikud, kes ei jaga „ööd ega mütsi“, siis minnakse riski peale välja. Kaasomanikele öeldakse, et seoses juurdeehitusega ei ole sinu mõtteline osa enam näiteks ½, vaid 1/3. Ehitisregistrisse edastatakse valed andmed kinnistu kohta ja need valeandmed hakkavad sealt edasi elama juba oma elu. Neid kasutab notar, kinnistusraamatupidaja – kohus jne. Keegi neist ju kohapeal olukorraga tutvumas ei käi.
skeemitaja23. aprill 2016, 13:11
23. aprill 2016, 12:18
Huvitav kui palju on Eestis räämas ja renoveerimata maju, mis on räämas just kaasomandi tõttu? Iga vähegi suurema liigutuse jaoks on ju tegelikult kaasomanike allkirju ka vaja. Ehitusloa jaoks on vaja kaasomanike enamuse allkirju, lammutamise (sh ka kõrvalhoonete või elumaja osalise lammutamise tõttu) aga lausa kõigi omi. Oletame, et on mingi tüli ja ta põhimõtteliselt ei anna seda allkirja etc. Uuema aja vingerpuss on veel see, kui mõni kaasomanik on kolinud kuhugi välismaale ja teda sealt kusagilt üles leida ei suudeta...
See viidatud artikkel ei ole eriti hea võrdlus, sest kui hoone kasutuskorra kokkulepet pole, ei aktsepteeri ükski pank kaasomandis tagatist, seega on see pigem erandlik juhtum - neil seal Nõmme majas on vähemalt mingi alus kaasomandi kasutamiseks olemas.
naaber23. aprill 2016, 13:34
Lisaks kaasomanikele, tuleb ehitis kooskõlastada ka naabrite ja üldjuhul ka omavalitsusega. Uus ehitusseadus näeb ette kõigi ehitiste kandmise ehitisregistrisse. Probleeme tekib ebaseaduslike ehitistega.
http://tartu.postimees.ee/3241003/tartu-ehitusjarelevalve-juht-selgitab-mida-toob-kaasa-tana-joustuv...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/riigikontroll-omavalitsused-ei-tohiks-ebaseaduslikku-ehi...
....23. aprill 2016, 11:00
sugulasi ei saa valida, endalgi kogemusi.... Igasuguseid on, mis parata, kuid pärandiasjade ajamiseks on teised teed kui kollases meedias halamine.
23. aprill 2016, 12:45
Aga miks ei või probleemi avalikustada?
23. aprill 2016, 13:05
Aga kuidas see aitab?
23. aprill 2016, 13:13
Probleemi avalikustamist kardab just sullerist kaasomanik - sugulane!
13:05, 23. apr 2016-le 23. aprill 2016, 13:37
No aitab teisi ämbrisse astumast.Ehk teevad inimesed ikka testamendi,mis sest, et lapsi mitu.Ja parem,kui oma suuga jõuab kõigile korraga laua taga selgeks teha, kes mida saab või kuidas lapsevanem otsustab.
vohh23. aprill 2016, 22:51
Petistest sugulased - kaasomanikud eeldavad tihti, et mõni sugulasest vanainimene - kaasomanik kaasomandi nüansse ei tea ja sigatsevad täiega.
Tallinnas - Hiiul, Rahu tänaval oli üks juhus, kus ahjuküttega kaasomandist (1. korrus) tõmbas teine sugulasest kaasomanik (2. ja 3. korrus) sooja välja koguni ventilatsioonisoojuspumbaga...
...24. aprill 2016, 16:34
et keeras ventilatsioonile vunki juurde või?
mitmekordses elamus niikuinii alumine korrus kütab ülemist.
Selle vastu aitab lae soojustamine. Laske käia...
to ...24. aprill 2016, 17:05
Tee endale kõigepealt selgeks, mis asi on ventilatsioonisoojuspump ja miks seda kaasomaniku ahjuküttega korteriga ühendada ei tohi.
to ...24. aprill 2016, 17:55
Mis on ühist lae soojustamisel ja naabri korterist sooja õhu varastamisel ventilatsioonisoojuspumbaga?
See on sisuliselt sama, kui ühendad oma elektritarbijad läbi naabri voolumõõtja, mis on kriminaalkuritegu.
Ventilatsioonisoojuspumpa kasutatakse keskküttega korterites. Välja ventileeritavast õhust saadakse energiat vee soojendamiseks.
Kui ise seadust ei tunne, tuleb minna advokaadi jutule23. aprill 2016, 10:31
See on ema pärandus, mis kuulub mõlemale lapsele, nii lihtne see ongi, pole midagi kakelda! Tegutse!
seda enam, et23. aprill 2016, 13:52
Sugulased võivad ehitisregistrisse kanda ka valeandmeid.
Mõistagi peab olema ehituse või ümberehituse jaoks mingi formaalne projekt, mis kooskõlastatakse kohaliku omavalitsuse, naabrite ja kaasomanikega, ja see kantaksegi ehitisregistrisse.
Ehitada võid aga hoopis midagi muud, näiteks pööningu asemel lisakorruse. Ja kui just naabritega tüli ei kisu ja kaasomanikele pähe ei istu, siis nii jääbki, sest kohalik omavalitsus, hüpoteeklaenu andja (pank), kindlustuseandja, notar ja kinnistusraamatu pidaja (kohus) lähtuvad libaandmetest ehitisregistris ja reaalset olukorda kohapeale kontrollima ei tule.
Vend23. aprill 2016, 10:21
No kesse niisugust sisse laseb? Mõelge ikke ka!
väga eestlaslik käitumine,23. aprill 2016, 10:11
saaks aga kellelegi ära panna. Kõige käepärasemad ongi lähedased, nende peal on kõige lihtsam oma võimu nautida..
jah23. aprill 2016, 10:55
Iga teine -kolmas eestlane saaks rääkida loo, kuidas alatu ja südametu vend koos jubeda naisega oma õdesid on paljaks varastanud. Emad on pimedad, nad ei saa tihti aru, millise mao nende luparditest pojad on majja toonud.´(ise selles majas küll ei ela) Kergatsist autud vennad ja nende koletisteest naised (elukaaslane) on rõvedad nähtused. Neid on liialt palju. Ja neil on jubedate geenidega saamahimulised järglased.
23. aprill 2016, 13:40
http://www.ohtuleht.ee/553550/majaosa-muuk-voib-olla-paras-peavalu
Tihti on majaosades aegade jooksul tehtud ümber- ja juurdeehitusi ja seda pinda peab tegija tavaliselt enda omaks. Seaduse järgi kuulub aga kaasomandi puhul ka lisapind mõttelistes osades kõigile kaasomanikele, pole tähtsust, kes kandis kulud. On oluline, et kasutuskorra kokkuleppest tulenev pind vastaks täpselt mõttelisele osale. Kui krundi plaan, paiknemine või ruumide jaotus on selline, et iga kaasomanik ei saa talle mõtteliselt kuuluvat pinda kasutada, tuleks hüvitamise kohustus ja kord kasutuskorda seades samuti kokku leppida, sest kui üks kaasomanikest kasutab ettenähtust suuremat pinda, on teistel omanikel õigus nõuda kaotatud kasutuseeliste hüvitamist, seda ka tagasiulatuvalt.
keegi23. aprill 2016, 09:57
Ka minu vend tegi testamendi ühe joodkust naise heaks,kellega elas kokku viimased aastad enne surma ema-isa majas, meie lapsepõlvekodus. Mule jäi 25 portsenti osast ja see "vennanaine" joob ja laamedab seal majas meestega, mul pole võimalik isegi majas jalgu puhata, ta muretses tigeda koera aeda, mind sisse ei lasta, kui sinna juhtun minema. Mina osta seda osa ei jaksa, et teda välja saaks ja nii "las lagunebki" Kahju, väga kahju.
pille23. aprill 2016, 09:54
Aga mis siis teha, mul ka neli last. Ma ei oska küll kedagi eelistada, kui testamenti hakkan tegema. Samas kui räägin, et müüge maja maha kui mind enam pole, siis lapsed ütlevad, et ei müü, mis ma ajan. Kui on mitu omanikku majal, siis ei ole maja ka korras ja kui teen ühele ära, siis teised vihased. Täitsa jama ja see mu ainuke vara ka mida jagada saab.
Juhan23. aprill 2016, 10:32
Siit ka järeldus, ei maksa nii palju lapsi teha, jäävad võimuvõitlused ära ja kõigil närvid korras. kasutage rasestumisvastaseid vahendeid inimesed.
A.H. to Juhan23. aprill 2016, 12:47
Jaa, õige muidugi rakendame ühe lapse poliitikat, nagu seda üritatakse aeg-ajalt ülerah´vastatud Hiinas teha. Ja seejärel nutame, et elanikkond vananeb, pole kes meitesugustele peerukottidele pinsi maksab jne., rääkimata haledast tattikulistamisest teemal, et eesti rahvas sureb välja.
eesti taat23. aprill 2016, 10:36
Siis võidki teha testamendi nii, et su maja müüakse maha ja raha jagatakse su nelja lapse vahel võrdselt. Niimoodi võib küll. Mine notari juurde, küll ta selle kirja oskab panna.
Kui sest muud tolku pole, siis säästad lapsi vähemalt maja pärast kiskumisest.
ega kisma tulemata ei jää24. aprill 2016, 02:53
ka sellisel juhul,kõik ei ole ühel meelel nõus võtma raha,..mõnele on tähtis koht,mälestused ja järjepidavus.Lihtne pole sugugi lihtsalt maha müüa ja sellega teema lõpetada.Ühte ja ainust päris õiget lahendust pole olemas.On seadused ,mis keelitavad ja panevad asjad formaalselt paika kui pärandus on tehtud pärandaja tahte järgi ega sellegi poolest see suurele perele rahu ei säilita.
23. aprill 2016, 18:34
Tuleb teha testament vaid ühe lapse nimele.
just!25. aprill 2016, 08:40
Selle lapse nimele, kes köige usinamalt käib vajadusel pamperseid vahetamas ,.)
tavaliselt sellele ei tehta,sest abistaja on ainult näru25. aprill 2016, 19:23
mitteabistav on OMA .Vaatamata sellele,et isegi eluküünalt on püütud kustutada .teine on OMA.
Ei ole vaja tahta olla omanik.25. aprill 2016, 09:36
Ega midagi ei jäägi üle, kui lastega maja saatus läbi arutada. Kui kellegil on soov seda maja edasi pidada, siis saabki kogu kupatuse omale. Teised õed-vennad aitavad kuidas oskavad ning saavad. Mida lollimat asja saab olla, kui kaasomand. Ma ei saa aru peredest, et kui maja pole MINU nimel, siis ma ei aita ja raha ka õele-vennale ei anna, kes paberite järgi uus omanik. See maja oli meie kodu, ema-isa käisime koos ju aitams. Mina aitan igati oma venda, kes meie lapsepõlve kodu omanik. Ja olen õnnelik, et ta viitsib seal edasi toimetada. Lihtsalt uskumatult tore on käija peredega seal koos ja puhata argimuredest. Samas aga koostame suuremate tegemiste nimekirja, kus kõik pereliikmed osalised. Ma ei tunne ennast ärakasutatuna, et näe, vend sai maja ja mina muudkui toetan, aga mul pole sellest majast tükkigi. Uskuge, on küll!
jumala eest23. aprill 2016, 09:43
Pärandus võib keerata väga normaalse inimese segaseks (naise), kellele lööb pähe rikkus ja võim seejärel peab ta ainult ennast inimeseks ja kõrgemal sotsiaalsel tasandil olevaks, kui jumalaks.
Juhan23. aprill 2016, 10:33
Väga normaalse mehe kah.
kahju23. aprill 2016, 15:36
ega kõike ikka alati rikkuse peale ka ei või rõhuda.Vahest on vanemate mälestus ka kallis.
Ants24. aprill 2016, 16:30
Aus inimene ei mõtle vara ebaausale jagamisele. 18 aastat tagasi kasutas üks naine Tallinnast (elas siis Rahumäel Sihi tänavas) minu õe surmaeelset seisundit ja notari vahendusel kanditi kogu mu perekonna vara võõrastele. Minu hooldada jäi 80-a ema. See võõras naine põgenes minu õe 12-a tütrega Tallinnasse (nn hooldamise põhimõttel, kuna laps oli vallaslaps). Inimlikku abi ei saanud mitte kuskilt. Tekkis õe nn sõbrannade ringkäendus. Praeguseks on väga valus mõelda, et minu õetütar ei tunnegi mind.
Ants24. aprill 2016, 16:30
Aus inimene ei mõtle vara ebaausale jagamisele. 18 aastat tagasi kasutas üks naine Tallinnast (elas siis Rahumäel Sihi tänavas) minu õe surmaeelset seisundit ja notari vahendusel kanditi kogu mu perekonna vara võõrastele. Minu hooldada jäi 80-a ema. See võõras naine põgenes minu õe 12-a tütrega Tallinnasse (nn hooldamise põhimõttel, kuna laps oli vallaslaps). Inimlikku abi ei saanud mitte kuskilt. Tekkis õe nn sõbrannade ringkäendus. Praeguseks on väga valus mõelda, et minu õetütar ei tunnegi mind.
on25. aprill 2016, 22:10
vargaid iga riigikorra ajal ja meie praeguse ajal on nn.notarid su raha korjajad...seadus teeb korraga kõik pärijateks ,ka need keda sa ei tunne ja igaühega notari juures asjad sirgeks teha,nt.kinkelepingu läbi, peab iga visiidi eest 53-96 eurot maksma, vähemalt mul olid selle vahel need summad...kui 5 aasta järel said asjad jonksu, kinkisin vennapojale selle pärandi, jääb nagu suguvõssa ja ei müü vald maha 1 rubla eest.oli kindlalt ka testament, mida onu kinnitas ja külanõukogu sekretär ka kinnitas aga vallast enam pabereid ei leitud ja jokk.
VAATLEJA23. aprill 2016, 09:42
See on nii eestlaslik, ei ole endal vajalik aga teisele ka ei anna ja kui palju sellega ka hauda lähevad, sest jumal karistab hiljem !?
Miks23. aprill 2016, 11:44
See JUMAL korraga kõiki asju korda ei tee vaid ikka pärast karistab kui ta nii õiglane on?! See jumala jutt ajab mind oksele. Samuti ei saa ma aru igasugustest riigi palgal olevatest välipreester OTTO KATSIDEST! Sõdurid peavad külmaga ning lauskuumuses rivis seisma ja mingit ila kuulama! Samuti pole ma maksumaksjana nõus vanglate lunastuse toojaid ülal pidama! Varsti hakkavad moslemid, keda nii usinalt siia veetakse ka oma torniulgujatele riigipalka nõudma!
Hetk23. aprill 2016, 09:32
Inimesed on erinevad, kuid selliseid olukordi on palju. Õnneks, meie oma vanemate kolm last jagame tänaseni kõike omavahel ja igaüks meist on valmis loobuma teise kasuks, kui seda vaja on.
Mõelge natuke, kas ikka on vaja nii julm olla teise vastu, oma emale olite ju mõlemad tähtsad. Eks vara probleemid lahendatakse seaduslikus korras.
23. aprill 2016, 10:56
Inimesed on erinevad muidugi. Leidub ka peresid, kus vanemad-lapsed ei suhtle aastaid; leidub peresid, kus värske pärija on asunud omastama pärandvara ja võibolla isegi teiste pärijate isiklikku vara - need on reeglina kõik väga kurvad lood ja ma ei usu, et ükski kõrvalseisja sellistele olukordadele õiglast hinnangut oskaks anda.
vast.23. aprill 2016, 15:00
Paraku täiskasvanuks saades tekivad ju kõigil omad pered. Ja see, mis oli lapsepõlves, enam ei kehti. Ei saa nõuda, et näe, minu õel või vennal on vaja, anna.
süsimust iroonia23. aprill 2016, 09:23
Tõelised eestlased, mis muud. Samas testament tasub teha kasvõi selleks, et paika panna kes millise osa saab.
23. aprill 2016, 09:37
Ei aita see testament ka midagi --ikka kakeldakse edasi
23. aprill 2016, 13:01
Aga siis ühel kaklejal juriidiline õigus puudub.
mh23. aprill 2016, 09:15
kannataja23. aprill 2016, 09:13
nii tuttav tunne,sain ka nii oma vennast lahti:(,susserdasid kahekesi koos isaga minule midagi ytlemata salaja seljataga
Kodukatus.23. aprill 2016, 08:51
Pange koht ja venna nimi ka kirja.Seadused on ju olemas.Kui ei lubata uksest minna,lähed aknast , see on Sinu kodu ka.
Kahjuks23. aprill 2016, 08:43
jah, mötlesin ka selle eestlase jömmluse peale. Ei ole saarlane, klav,pole köiki eesti tähti...
tuttav lugu23. aprill 2016, 08:42
ahnusega lööb silmist pimedaks, niisama saada olev kopkas paneb haigeid tegusi tegema
õnne valem23. aprill 2016, 09:22
RAHA-see on õnn ja armastus ühes elemendis . Need kaks koos liigutavad mägesid, aga lahus olles,hävitavad rahvusi ja sugusid.
eit23. aprill 2016, 08:35
ju see vend üks hellitatud kakkara oli , mis siin halada ilmale . seadused on olemas ja nende abil saab vara jagada küll . neid õdesid vendi on meil küll , kes varanduse pärast kraaklevad . andke minna !
juttvõiasi23. aprill 2016, 08:10
kui testament jäetakse tegemata on mõlemad lapsed pärijad. jälle üks lollikese saamatu hala. vend ütles, vend ütles. paljugi mis vend ütles.
Mitte23. aprill 2016, 08:59
ainult lapsed. Kui näiteks nendes paljulapselistes peredes veel mitu erinevat papat, mammat siis abielusuhetes olnuna on neilgi oma osa saada. Maksab ainult testament, muidu jagatakse see kõik lähisugulaste vahel. See vennike, kes oma õdesi, vendi , võõrasisa-ema elamisse ei lase peab kõigile mõttelise osa elamu, kinnistu väärtusest kinni maksma.
testamendita23. aprill 2016, 09:34
eelmised abikaasad küll pärijad ei ole. seadulik abikaasa on pärija ja omad lapsed, olgu need siis abielust või väljastpoolt abielus.
Kits23. aprill 2016, 06:51
Tõepoolest las enne mädaneb kui kellegagi jaganJärelikult tõelised eestlased.Selline tahaks ka olla aga pole sellist maja veel mida saaks mõnusalt lasta mädaneda.
23. aprill 2016, 09:26
mingeid soojapealisi on igas rahvuses. meil ma omas ringkonnas selliseid asju ei tea.