Blogid

Kas Puhu risti kiiruskaamera teenib aastas miljon eurot? (81)

LISA KOMMENTAAR

Iroonman.11. mai 2016, 17:43
Kas keegi teab juhatada, et kustkohast saaks rentida ühe kaamera (ostuks korrapealt põle summat välja käia) - mul raha väha, pinss ka veike, sihukese kasumliku kaameraga saaks kõva raha kokku lüia, maksaks ausalt tuliumaksu ja puha. - ?
pets11. mai 2016, 11:13
aga jah tallinna poolt tulles on küll võimalik selle kümne meetri jooksul üle kiirendada.
pets11. mai 2016, 11:08
kaamera eel ilusti hoiatav silt ja puha, midagi pole süüdistada peale oma hooletuse.
val8. mai 2016, 10:40
mingi kräun ja ulg tuleb aint sellelt ajakirjanikult,
sõida õige kiirusega!
ka maal elavad inimesed
ott kosmoses6. mai 2016, 17:01
Kas keegi on proovinud vaidlustada trahvi?
gunn11. mai 2016, 15:22
ott kosmoses12. mai 2016, 14:22
Kas viitsid infot jagada?
Xrx4. mai 2016, 14:19
Sain ka sealt trahvi eelmine nädal. Tõsi lai tee tekitab eksliku mulje aga 50 märk paneb kôik paika. Kôige karmim trahvija ongi kiiruskaamera, kahjuks on politsei kiiruseyletajatega liiga leebe. Ületan ise kiirust 10km/h ja minust sôidetakse suht tihti mõõda. Kiiruskaamera annab ka eksimusvõimaluse ja teeb pildi alates +7km/h üle. Ikka tehakse liiga karmilt trahvi? Kusjuures antud kiiruskaamerat on piisavalt kaugele ka näha, mina olin see loll kes jäi kaamerat passima selle asemel, et pidurit vajutada. Olen nõus, et riik peaks midagi tegema kui on nii palju hooletuid juhte. Arstlik kontroll tihedamaks ja põhjalikumaks? Tuletan veelkord meelde, et teeääres oli kiiruspiirangu märk, Loodetavasti hoiab minu saadud trahv mul meeles, et liiklusmärgid on kohustuste täitmiseks. Eriti veel kiiruskaamera juures
Xrx4. mai 2016, 14:17
Sain ka sealt trahvi eelmine nädal. Tõsi lai tee tekitab eksliku mulje aga 50 märk paneb kôik paika. Kôige karmim trahvija ongi kiiruskaamera, kahjuks on politsei kiiruseyletajatega liiga leebe. Ületan ise kiirust 10km/h ja minust sôidetakse suht tihti mõõda. Kiiruskaamera annab ka eksimusvõimaluse ja teeb pildi alates +7km/h üle. Ikka tehakse liiga karmilt trahvi? Kusjuures antud kiiruskaamerat on piisavalt kaugele ka näha, mina olin see loll kes jäi kaamerat passima selle asemel, et pidurit vajutada. Olen nõus, et riik peaks midagi tegema kui on nii palju hooletuid juhte. Arstlik kontroll tihedamaks ja põhjalikumaks? Tuletan veelkord meelde, et teeääres oli kiiruspiirangu märk, Loodetavasti hoiab minu saadud trahv mul meeles, et liiklusmärgid on kohustuste täitmiseks. Eriti veel kiiruskaamera juures
Or29. aprill 2016, 22:30
Mingi jama seal on, kuna isegi minu ylikorralik Isa sai elus esimest korda selle "posti" kàest trahvikviitungi kàtte.
xrx4. mai 2016, 14:19
tuleb välja, et sinu isa ikka pole ülikorralik, muidugi on vôimalus, et kiuslik kiiruskaamera tegi kiusu pärast pildi
Arvo24. aprill 2016, 19:40
Eestist on üldse üks inimvaenulik koht saanud, endises NL-is oli palju parem ja rahulikum elu..
mina24. aprill 2016, 16:41
Kas ei ole mõistlik ,et kaameravastaseed autojuhid ühineksid ja paneksid rahad kokku ,näiteks 1000 euri kaamera eest saaks see inimene kes selle saatana sigitise ära lammutaks ,mina maksaks küll oma osa.
inimkonnale22. aprill 2016, 23:07
Kiri heebrealastele 1:Jumala Poja ülevusest
1 Jumal, kes muiste palju kordi ja mitmel viisil rääkis
esivanematele prohvetite kaudu,
2 on nüüd päevade lõpul meile rääkinud Poja kaudu,
kelle ta on seadnud kõigi asjade pärijaks,
kelle läbi ta on ka maailmad teinud,
3 kes, olles tema kirkuse kiirgus ja tema olemuse kuju
ning kandes kõiksust oma väe sõnaga,
on pärast seda, kui ta oli täide viinud pattudest puhastamise,
istunud Ausuuruse paremale käele kõrgeimas taevas
4 ning saanud ülemaks inglitest,
kuivõrd ta on pärinud neist ülevama nime.
5 Sest missugusele inglile on Jumal kunagi öelnud:
„Sina oled mu Poeg,
täna ma sünnitasin sinu.”?
Ja veel:
„Mina olen temale Isaks
ja tema saab minule Pojaks!”?
6 Aga kui ta toob oma esmasündinu maa peale, siis ta ütleb:
„Ka kõik Jumala inglid kummardagu teda!”
7 Inglite kohta ta ütleb küll:
„Ta teeb oma inglid tuulteks
ja oma teenijad tuleleegiks.”
8 Aga Pojale ta ütleb:
„Sinu troon, Jumal, seisab igavesest ajast igavesti
ja õiglus on su kuningakepp.
9 Sa oled armastanud õigust ja vihanud ülekohut,
seepärast on Jumal, sinu Jumal sind võidnud
rõõmuõliga enam kui su kaaslasi.”
10 Ja:
„Sina, Issand, oled alguses rajanud maa
ja taevad on su kätetöö.
11 Need hävivad, aga sina jääd seisma,
kõik nad kuluvad nagu kuub
12 ja sa keerad nad kokku just nagu rõiva,
nagu kuue, ja nad muudetakse.
Aga sina oled ikka seesama
ja sinu aastad ei lõpe.”
13 Või missugusele inglile on ta kunagi öelnud:
„Istu mu paremale käele,
kuni ma panen su vaenlased su jalajäriks!”?
14 Eks nad kõik ole vaid teenijad vaimud, läkitatud abistama
neid, kes ükskord pärivad pääste?
vlj22. aprill 2016, 16:29
Mind häirib Eesti liikluses hoopis see, et enamus autojuhte tahab asulavälisel teel pidevalt 100 km/h sõita.Kui sõidad 95 km/h hakkad kohe jalgu jääma.Ja huvitav fakt on see , et kui need samad juhid 110 km/h tsooni satuvad, siis pooled neist sõidavad endiselt sajaga....Paned siis kõigist neist jutiga mööda ja kui tee kokku jookseb (90 km/h) ,siis on nad jälle kõik sul seljas ja üritavad iga hinna eest möödasõite sooritada!
Ehk moraal: ühesuunalisel kaherealisel teel pole möödasõit atraktiivne ja liiklus toimib palju rahulikumalt.Rohkem I klassi maanteid Eestisse.
......22. aprill 2016, 15:18
Euroopas on värviga ilusasti tee peale ka kiirus märgitud-siis oleks aus mäng
Kollane kaamera22. aprill 2016, 09:03
Ühendkuningriigis (UK) on vastu võetud otsus, et kõik kiiruskaamerad peavad saama värvitud erkkollasteks. Sest nendest said trahvimasinad, mitte liikluse reguleerijad. Olen selle poolt, et rahvaliikumine ka meil nõuaks kiiruskaameratele erk (peegelduvad) kollast või oranži värvi. Tõestuseks: https://www.gov.uk/government/news/end-of-the-road-for-grey-speed-cameras
Orav21. aprill 2016, 23:26
No aga raha on ju ka vaja. Kuidagi peab riiki üleval pidama.
mx3521. aprill 2016, 21:19
Tahan sinna sama lollakat ristmiku kui on mäos :)
on aeg21. aprill 2016, 20:03
muutuda seaduskuulekamaks! Mind ajavad endast välja tõusikud, kes tahtlikult liiklusseadust rikuvad! Eriti olen allergiline juhtide suhtes, kes suunatuld ei taha näidata. Jõudu politseinikele!
Liinu 21. aprill 2016, 19:24
Seal on juba ammu 50km/h märk üleval. Tuleb lihtsalt märke vaadata.
Kaamera on ise märgistatud rohekas-kollakas lintidega. Inimesed ise hooletud ja ei jälgi ristmikutel märke. Puhu-rist on tehtud palju turvalisemaks tänu kaamerale.
Loodan et inimesed on tähelepanelikumad ja ei otsi süüdlasi vaid tunnistavad oma süüd.
Pole sellel Puhu-ristil midagi viga kui inimesed sõita oskavad ning silma nägemine korras.
Alati on riik süüdi, mitte kunagi pole inimene süüdi selles kui trahvi saadakse.
Küsimus.21. aprill 2016, 18:31
Mis ajal mõni kommentaator load on saanud? Minuteada oli see vanasti eeskirjas ning on nüüd seaduses, et kohustuslik sõidukiiruse piirang (ütleme siis näiteks 30) kehtib ASULAS kuni järgmise ristmikuni, kui ei ole öeldud teisiti. Asulavälisel teel aga, mida see suur maantee on lõpetab, märgi kehtivuse uus märk e. kas lubatud piirkiirus alates märgist või kiiruspiirangu lõpp ning edasi võib sõita maksimaalse lubatud sõidukiirusega. Lisaks võib olla lisatahvel kellaajaga, kehtivusala meetritega.
No kirjuta siis,21. aprill 2016, 18:40
millise kiirusega võin sõita Põltsamaalt välja? Keeran 70-ga Tartu poole. Ja pliks, kaameras kinni. Ei ole Põltsamaalt väljudes 50-ne piirangut.
...21. aprill 2016, 18:53
Sellisel juhul siis vaidlustad. Kas kaamera üldse sellise nurga alt pildistab?
Tähtis ju,21. aprill 2016, 18:56
et sina jura ajad. Tehku oma liiklusseadus korda, et kõik oleks üheselt loetav.
...21. aprill 2016, 18:57
E: Te rebisite selle kontekstist välja eelneval juhul. Kommentaar käis artikli kohta, kus fotografeeritud kodanik liikles Tallinnast Tartusse mööda peateed (maanteed)
Liinu 21. aprill 2016, 19:28
Mis moodi sa 70-ga Tartu poole keerad?
Sellise kiirusega on ohtlik seal keerata.
Kui lõpeb ära linnaala märk siis võid sõita kas või 90km/h kuna märk lõpetab kiirus piirangud.
Ristmikule lähenedes nkn pidurdad siis sa ei saa trahvi. Peale kaamerat on 70 ala nii et anna minna kuni järgmise ristmikuni ja siis 90-ga edasi.
Õpi sõitma
Pidurdangi ristmikule lähenedes. 21. aprill 2016, 20:38
90-nelt 70-ni. Vaata, mida üks oskab, võib teisele utoopiline näida. Olin kunagi ralli meistersportlase kõrval. Keeras 90 kraadisesse kurvi 120-ga. Kurv läbiti 90-ga. Oli minule hirmutav aga mitte ohtlik. Kui ma nüüd keeran Põltsamaalt Tartu suunas, ütleme 60-ga, kas rikun liikluseeskirja? Aga ristmiku taga on kohe liikluskaamera. Teeb pildi, sest sõitsin lubatud kiirusega. Või ehk tõestad, et ma ei tohi Põltsamaalt Tartu suunas sõita üle viiekümne? Ütled, et kui pidurdan siis ei saa trahvi. Aga ma ju pidurdasin? Miks saaksin trahvi? Midagi on siiski mäda liikluskorralduses.
see ongi see e-riik....21. aprill 2016, 18:09
e-kotrollid pildistavad meid läbi e-.kaamerate ..e-trhvi teate saate e-interneti abil..selle e-pildi eest saadud e-trhvi makste läbi e-arvutite...pliks -pliks ja raha tuleb läbi e-valimiste võimule tulnud valitsuse käsutusse...hea veel seegi et praegu ei eksisteeri e-otsekorraldust e- trahhvide tasumiseks...nii et e-riik eeldab väga ausaid e-alamaid ...sest e-ülemate tegevuse kohta me eriti aust e-ülevaadet ei saa..kui siis ainult e-opositsiooni sehkelduste kohta
to ... 12:28, liiklusteadlane!21. aprill 2016, 17:58
Ristmik lõpetab eelneva märgi mõju piirkonna. Oletame, et tulen Põltsamaalt. Seal lõpeb varakult linna piir. Edasi võin sõita 90-ga. Oletame veel: Olen nii vinge sõitja, et sõidan Tartu poole, kurvi läbides 90-ga. Pidurdan aga 70-ne alsse jõudes 70-ni. Miks arvad, et ma tegin midagi valesti? Aga näe, kaamera, va roju vilkus? Sama Tallinna poolt sõites. Ristist üle võin kiirendada. Antud juhul oleks mõistlik kuni 70-ni. Kas jälle minu viga?
...21. aprill 2016, 18:24
See kehtib asulas. Muteada suur maantee konkreetses asukohas ei oma ühtegi asulale viitavat märki ning sellisel juhul kehtib see piirkiirus seni, kuni pole öeldud teisiti.
Teisiti poleks ka võimalik. Meil on mitmeid 70ne alasid, mida tähistab ühes otsas üks märk ja teises teine (muide teinekord tekib küsimus, kuidas ristmikult tulija teadma peaks, et tegu on 70 alaga? Neid kohti on vähe, aga sellegipoolest on.), kuid ristmikke on vahepeal mitu. Kas tohib 90 rauda lükata? Ei.
Ehk ütled,21. aprill 2016, 18:37
millises asulas ma liiklen kui Põltsamaa suunalt Tartu suunda sõidan? Kas väidad veel end liiklusteadlaseks?
ja mis21. aprill 2016, 18:42
on asula märk? Valge põhjaga kohanimi vastava kujutisega, neid on suurtel maanteedel küllaldaselt.
...21. aprill 2016, 18:54
Jutt oli liiklemisest peateel suunal Tallinn või Tartu.
...21. aprill 2016, 18:39
Põltsamaalt tulles võib tõesti kuni selle 70 märgini sõita maksimaalse kiirusega 90 km/h ja vaidlustada. Praktikas aga kahjuks pole seda võimalik ilma ohtlikku sõidustiili rakendamata teha ning liiklusohtlikku olukorra tekitamise eest ilmselt saaks noomida küll.
Kelle ohtlik,21. aprill 2016, 18:59
kellele võimalik. Saage ükskord aru, et seadus ei saa olla mitmetpidi tõlgendatav. Viga on seaduseandjas, liiklusmärkide paigaldajais, aga mitte sellest aru saajates. Miks peavad inimesed jamadele kaasa määgima?
Asulavälisel teel21. aprill 2016, 22:51
EI LÕPETA RISTMIK kiirusepiirangut tähistava märgi mõjupiirkonda!!!!!!
st22. aprill 2016, 12:42
lõpetab juhul, kui muudate ristmikul sõidusuunda!
Sõidujuht21. aprill 2016, 17:02
Antud asukohas on olnud kogu aeg lubatud sõidukiiruseks 70 km/h aga kuna alates 01.03.16 on ootamatult piirkiirust antud piirkonnas vähendatud, siis peaks vastavad liikluskorralduse muudatusest teavitavad infotahvlid olema eristatavalt nähtaval piisavalt kaua aega nii enne liikluskorralduse muudatust kui ka peale seda, et vältida harjumuseks saanud sõidukiiruse (70 km/h) kasutamist. NB! Kui 50km/h piiranguga ala hakkas enne mainitud ristmikku, siis peale ristmikku selle mõju lõpeb ning taastub piirangueelne liikluskiirus- seega ei kehti Tallinn-Tartu-Luhamaa maanteel (Tallinna poolt sõites) peale Jõgeva-Põltsamaa ristmiku ületamist enam kiiruspiirang 50 km/h! Liikluskaamera asub aga mitukümmend meetrit ristmikust Tartu suunas (kus liikluspiirang 50km/h peaks olema juba lõppenud).
kiirusepiirang kuni 50km/h21. aprill 2016, 17:49
kehtis seal juba varem kui 1.03.16!!! Kaamera on Tallinna poolt tulles 5 meetrit peale ristmikku ehk siis mõõdab see kiiruseületamise enne ristmikku ja ristmikul, kus kehtib veel kiirusepiirang 50km/h-s!
mx3521. aprill 2016, 21:10
kas on ka märgitud et kus on mõõtepiirkonnad.. kus alas mõõdetakse ja kus alas mõõtmine ei kehti enam..
vaidlusta väidetav rikkumine!21. aprill 2016, 21:47
eks siis tehakse sulle selgeks, kus, kas ja kuidas!
seda ei pea märkima21. aprill 2016, 22:09
Asulavälisel teel kehtib kiirusepiirang järgmise lubatud kiirusepiirangut tähistava märgini,( ristmikul pööret tehes ristuvatele teedele piirang lõpeb), kõigi piirangute lõpp, asula märk või kiirusepiirangu märgi all olev lisatahvel märgi mõjupiirkonna pikkusest! Jah, on puudulik seadus, nimelt asulavälisel teel, kõrvalteelt maanteele suundudes, ei pruugi juhid teadlikud olla antud piirangust st peale ristmikku peaks olema kiirusepiirangut teavitav märk!!! Paraku??
jon21. aprill 2016, 16:32
rahvas lihtsalt ei tea et seal kaamera on....hui ta midagi sisse toob rohkem
msi21. aprill 2016, 15:54
alar väidab, et lust on savisaare pooldaja. nii see on. aga ta on mitmekülgne tegelane, kui on rahaliselt tulus, siis võib ta tüütult ja pikalt tuututada hoopis midagi muud. näiteks ilmus hiljuti savisaare praeguse lemmiku kotka artikkel fosforiidi kaevandamise vastu, lääne-virumaa inimeste kaitseks. lust aga jaurab praegu vahetpidamata kui suure õnne eestlased maha magavad jättes fosforiidi kaevandamata. emb-kumb -kas on lust oma arengus teinud tohutu hüppe või laulab ta võõrast laulu. paar aastat tagasi jätkus tal teadmisi ainult olmeteemadel vingumiseks, nüüd aga on temast lausa teadusajakirjanik saanud.
Kats21. aprill 2016, 15:35
Pole nii lolli juttu varem kuulnud. Järgmine kord kui sõidad vaata korralikult liiklusmärke, sest seal on suurelt näha 50 ala märki ja tablood, et tulemas on liikluskaamera!
Meelis21. aprill 2016, 15:13
Oluline loogikaviga - Ei saa ju olla nii, et kõik inimesed on hooletud või kuritahtlikult ületavad kiirust justnimelt Puhu ristis.
Kui mõned (tuhanded) seal kiirust ületavad, siis ei saa teha järeldust, et kõik on hooletud. Kõik ei ole hooletud ja kõik ei saa trahvi.
Triinu21. aprill 2016, 13:40
Ka patune21. aprill 2016, 13:36
Ka mina olen üks "liikluspätt", kes kaamera tööle hakkamise esimesel õhtul pildile jäi. Olin tol päeval töisel nn vabariigi ringil: Tallinn-Rakvere_ Jõhvi-Tartu Tallinn. Tartu poolt Puhu ristile lähenedes on 2 kiiruspiirangut 70 km/h. Siis tuli post kaamera kujutisega, et tuleb mõõtetsoon. Oli pime ja tuledega autokolonn tuli Tallinna poolt, loomulikult sõitsin lähituledega. Kui kaamera välgu tegi, mõtlesin, et mida kurja, mu kiirus ei saanud mingil juhul olla üle 70 km/h. Järgmisel päeval oli trahvikviitung ülemuse postkastis --- fikseeritud kiirus 57 km/h. -- trahv ületatud 3km/h polnud tappev, maksin kohe internetipangas ära.
Mõni päev hilje tulin jälle Tartus veel valgel ajal ja mul tekkis juba sportlik huvi välja uurida, kuhu on liikluse korraldajad 50 piirangu märgi peitnud?
Ja oligi ühe posti otsas kaamera märgi kohal nii kõrgel, kuhu lähitule valgusvihk ei ulatu.
Loomulikult olöen seaduse ess mina kui pime juht süüdi, kuid kui hoti kokku üks liiklusmärgi post, siis minu kui juhi jaoks on olulisem info see, et ees on ohtlik ala kus on liikluskiirust piiratud 50-ni ja teine vähemoluline info on kaameramärk, et võidakse kiirust mõõta ...
Nüüd ma muidugi tean, et seal on 50 ala, kuid ilmselt on minu juhtumiga sarnaselt päris paljud trahvi saanud.
Äkki vahetaks vähemalt märkide asukohad ära, et 50 märk ka pimedas lähituledega sõtjale nähtav oleks?
Jah 21. aprill 2016, 19:35
Märk oli seal ennem kaamerat üleval
Alar1 veel21. aprill 2016, 13:32
Kuna Lust on Savisaare pooldaja, siis on äkki RE ja IRL Puhu kaamera meelega Lusti kiusamiseks üles pannud? Ehk aitaks,kui Lust kutsuks Jaani koguduse vaimuliku, et see Puhu kaamerast kurjad vaimud välja ajaks.
Tule taevas appi , Eesti ei ole mingi ebademokraatlik Nòukogude Liit vòi sotsiaaldemokraatlik Skandinaavia riik21. aprill 2016, 13:10
Siin peaks tegema otsuseid ikka kaine peaga ja òigluse huvides . Kui Puhu ristis sòidab 4000 inimest
lùhikese aja jooksul "valesti" siis tähendab see seda et ristmik tuleb ùmber ehitada nii et inimesed ei peaks sòitma mòistusvastaselt madala kiirusega . Jätkem trahvidega riigikassa täitmine ikka sotsialistlike "lollidemaa" -riikide omaduseks.
Riivo22. aprill 2016, 09:07
Kui 4000 inimest sõidabki valesti siis on tegemist halva liikluskultuuriga ja siin ei aita eriti midagi. Sellel ristil on liiga palju inimesi liiklusõnnetustes surma saanud, et tõsta piirkiirust. Vaadake liiklusmärke ja sõitke vastavalt nendele. Ja kui ikka nii kiire selle sõitmisega siis hakake 5 min varem sõitma ja ongi mure murtud
viga21. aprill 2016, 12:54
on liikluskorralduses,kui nii paljud eksivad.kõik ei ole ju le. eirajad.kui aga nii palju arusaamatusi,siis on vaja midagi muuta,mitte raha korjata.riigi söödamaaks on muutunud teed.tehke veel keerulisemaks,tuleb raha veel rohkem.
...21. aprill 2016, 13:07
Mis seal mõistetamatut on? Ilus ja suur märk, mis tähistab piirkiirust 50 km/h. Asub nii kaugel, et jõuaks kordi suuremalt kiiruselt seaduslikuks pidurdada, ilma ministeeriumilt fotoseanssi ostmata. Pilt peaks mumeelest üldse tehtama kõiki mõõtmisvigasid ja lubatud ületamisi arvestades alates kiiruseületamisest 8km/h...GPSi ja püsikaga 57 km/h sõites pole igastahes pilti seal tehtud. Arvestades nüüd, et kui auto kasutab tehasest ettenähtud rattamõõte, on kiiruse 57 km/h puhul kellal 60-62 km/h. Nii palju võiks ju suuta iga juht igal ajal jälgida, et spidomeetril kuvatava 50-55 asemel ei oleks seal üle 60 km/h?
kui seal21. aprill 2016, 18:47
on palju avariisid olnud, siis äkki ongi pingsalt jälgitud spidomeetrit ja liiklust samal ajal ei saagi pingsalt jälgida.
Alar1 to viga21. aprill 2016, 13:27
Kas see on ka liikluskorralduse "viga", et nii paljud lõhnadega autot juivad? Mina kihutan, rikun seadust ja kõik teised on süüdi, nagu Savisaare puhul!
Vmaamiis21. aprill 2016, 12:34
Alarile-ole palun,viisakas ja kui Sa mõistlikust liikluskorraldusest ,kaasaegsetest liiklusvahenditest ja nende tehnilistest võimalustest midagi ei taipa ja ajad demagoogiat,siis parem,kui paned oma pudrumulgu kinni!!selge on see,et antud olukord on lahendatud rahakorjamise eesmärgil,ja kui vaadata autojuhi seisukohast,siis spidokal on enamasti näidunumbrid ..20-40-60-80 km/h.Raske on jälgida liiklussituatsiooni,spidokat ja liiklusolusid ühekorraga,seda veel Luhamaa-Tallinn transiitmaanteel.kiiruse ületuse lubatav viga võiks olla +-10km/h.,ja kohalike ehmatamiseks mingi vilkuv valgusfoor või mingi muu,tähelepanu suunav regulatsioon.
R22. aprill 2016, 09:13
Tead, sa võid rahulikult enda pudrumulgu hoopis kinni panna.Ei ole raske jälgida, et sõidad 50-ga. Kui on siis ei peaks ehk autot juhtima. Muidu äkki tuled veel jutustama, et miks meil üldse liikluspiirangud, et ma ei suuda 90 märki kah jälgida jne.
...21. aprill 2016, 12:28
Naljakas hala. Märgistus on seal vägagi arusaadavalt paigaldatud, liiklusseaduse järgi ristmik teatavasti asulast väljaspool kiiruspiirangut ei lõpeta, selleks kasutatakse lisatahvlit märgi all (meetrid) või uue lubatud kiiruse märki. Juhtimise ajal võiks ikka juhtimisega tegeleda...või kui aru ei saa, lugeda seadust/ lõpetada juhtimine.
21. aprill 2016, 12:17
kiiruskaamera "leiud" ilmselt ei kajastu siiski ametlikus kiiruse ületamise statistikas.
Ants21. aprill 2016, 11:23
eee...Katrin...Tartu poole sõites on jube mugav sinna Puhu risti kaamerasse ka 90-ga sisse sõita, sest kiiruse aalavõtmiseks peab seal pidurdama, 50 märk on seal eelnevalt olemas, tee silmad teinekord lahti.
Omas mullis21. aprill 2016, 11:10
Kiiruskaamera hoiatusmärgid võiksid olla dubleeritud selle lõigu piirkiirust näitava märgiga. Sõites mööda võõrast teelõiku ja kohates kiiruskaamera märki on esimene mõte , et mis on nüüd lubatud kiirus ? Ja siis edasi, et äkki ei ole enam 90, äkki magasin 70-ne märgi maha,, miks siis muidu siia kaamera pandud on... ? no ja siis igaks juhuks võtan kiiruse 70-ne peale ja töristan tegelikult 90-ne alas sellega siis kaamerast mööda ...
Idiootne21. aprill 2016, 11:00
on hoopis see, et kord peab juht ise valima kiiruse vastavalt teeoludele jne. ja siis jälle vastupidi, täitma bürokraatlikke nõudmisi, kui sel hetkel seda vaja ei oleks vastavalt oludele.
bürokraatlikke21. aprill 2016, 17:09
olusid ei ole vaid Põltsamaalt Jõgeva poole tahavad ka inimesed sõita, ilma kaamerata oli see väga ohtlik, igal aastal mitmed avariid, nüüd on miskipärast aega piisavalt, et üle tee sõita ...
tahman21. aprill 2016, 10:55
liikluspättide jaoks võiks seal olla emeksi autopress, kes märke ei austa pressi alla kogu täiega. Eestimaa saaks ruttu jobudest priiks.
21. aprill 2016, 22:33
Fyi... EMEKS'it pole juba 12 aastat, on hoopis Kuusakoski.
Kohalik elanik21. aprill 2016, 10:48
LP. Lust ei ole vist kursis sellega , et seal Puhu Ristis oli meil väga palju avariisid! Aga nüüd kui seal on see kiiruskaamera ei ole kuulnud, et oleks olnud ühtegi avariid! Ainult pime ei näe, et seal on korralik märgistus, ju siis oli proual raske jalg! Süüdista ainult ise ennast!!!
võõras elanik21. aprill 2016, 12:25
LP. Lusti kirjutises on iva sees. Aga võttes asja kokku on ju hea kui raha koguneb, kui raha koos saab sinna ehitada ohutu ristmiku. Kohalik proua/härra olgu ikka ristmikul tähelepanelik!
Kohalik elanik22. aprill 2016, 09:17
Et siis kohalikud on igas õnnetuses süüdi mis seal ristm,ikul on toimunud? Ja et linnahärrad saaksid mõnuga kihutada siis on riik nõme kui ise märke ei jälgi. Suurepärane
tohmu21. aprill 2016, 10:33
Kindlasti sõidab sealt ööpäevas rohkem kui 4000 sõidukit mööda. Mis tähendab, et vähemalt 97% juhtidest tunnevad liiklusmärke ja -seadust.
kaamera21. aprill 2016, 10:27
Seal on enne kaamerat ju ilusti hoiatav märk kiiruskaamerast ja selle all 50 märk.
Taivo21. aprill 2016, 10:23
Selge on see et meie riigil pole korraga midagi pistmist ja oluline on ainult raha mis laekub.
mitte kaamera pole paha21. aprill 2016, 10:23
aga paha on eesti liikluskorraldus. Üheski normaalses riigis ei lähe põhitrassid läbi külade ja linnade. Liiklus on kiirteedega suunatud kas viaduktide, tunnelite või mis iganes abil asulatest mööda. Selle asemel, et 90 km kiirusega stabiilselt kulgeda võru- tallinn, on lugematul arvul kas 70 või 50 kirusepiiranguid. Müstika !
Soomes läheb21. aprill 2016, 17:38
kiirtee Hämeenlinnast läbi. Ja pole mitte 50, vaid 100 km/h piirang.
to Soomes...21. aprill 2016, 20:51
Aga sa koligi Soome, siis ei pea siin pead vaevama?
jah21. aprill 2016, 22:54
aga te seal Soomes ja Hämeenlinnas võite talvel sõita vaid 80km/h-s!!!!!
Vaatleja21. aprill 2016, 10:21
Loe ja imesta. "tundus, et on juba 70 ala?" selliseid asju ei saa tunnetada. Selle jaoks on liiklusmärgid ja 70 ala hakkab pärast kaamerat. Selle märgistamiseks on ka ju liiklusmärk Kus on ilusti kirjas 70.
Mina sain ka seal 9 EUR trahvi kuid mitte sellepärast, et mulle tundus, et seal võib kiiremini sõita vaid oma hooletuse tõttu. Pidurdasin hoo maha 50 peale kuid gaas oli nii tundlik, et juba järgmisel hetkel oli tõusnud juba 57 peale ja käiski sähvatus ära. Kui vaadata pilti siis kaamera on vahetult enne 70 ala kuid meie autojuhid arvavad, et kui näevad suuremat kiirust lubavat silti 100 m kaugusel siis võib kohe kütma hakata. kui on 50 ala siis see kiirus kehtib kuni järgmise märgini. pärast mida võid alles kiirendada
Aix21. aprill 2016, 10:19
Tegelikult asub kaamera Alexela tankla vastas mitte Olerexi vastas, ja kaamera on korralikult tähistatud. Ise loll, kui liiklusseadust ei tunne, kus lõpeb märkide mõjupiirkond
marii21. aprill 2016, 10:14
Minu arust on seal ilmselgelt aru saada et tegemist on 50km/h alaga, ainult pime ei pane seda tähele. Inimesed pigem ei pane seda kaamerat tähele, mis hajub kuidagi ära ja on mõlemat sõidusuunda võttev.
Alar121. aprill 2016, 10:10
Lust ajab jälle lustlikult oma lollusi. "Ei saa ju olla nii, et kõik on hooletud"???? Aga kes on öelnud, et kõik on hooletud. Vinguviiul Lust sai trahvi(paras talle!) ja kohe on "kõik" hooletud. Kust teab Lust, kui palju juhte sealt ilma trahvita mööda sõitis?Kui viga oleks liiklusmärkides, oleks juba ammu keegi protesteerinud. Või on asi selles, et Lust on kogu oma raha Omari peale kulutanud ja ei jõua nüüd oma väärteo eest trahvigi maksta?