Mitmesugust

NOORUKE LAPSEOOTEL NEIU ON HIRMUL: eestlased on viha täis, ma kardan oma mustanahalise beebi pärast (172)

LISA KOMMENTAAR

22. november 2016, 09:58
121. november 2016, 22:26
Haaran käigupealt võileiva,et mitte kulutada aega söögitegemisele ja jätkata tööd.Lähen pissile viimasel minutil,et lõoetada enne mingi kiire tegevus.
Roland8. märts 2016, 16:50
Parem,qi need negrud ja teised mustad lähex siit,qs qrat ja olex mujal tublid ja õnneliqd.
Roland8. märts 2016, 16:50
Parem,qi need negrud ja teised mustad lähex siit,qs qrat ja olex mujal tublid ja õnneliqd.
Noh,8. märts 2016, 16:27
ex must riist ole walgeid naisi alati ahwatlenud. Nyyd syydistagu iseennast. Ei ole me naistel enam häbi ega au!
Setu6. märts 2016, 11:30
A.H.5. märts 2016, 00:02
No ja milles probleem? L..... koligu oma ahvi juurde Aafrikasse, küll seal temasse juba hästi suhtutakse.
Oh, ära muretse piiga!4. märts 2016, 17:34
Võid ju lapse isakoju reisida. Seal on sul muretu elu, mõtlema ei pea enam üldse. Sinu ees tehakse see ära. Nt mängib su lapse isa su kaartidega maha, näiteks naabersuguharu mehele- lähed sinna. Seal kuulad, mida järgmine omanik soovib jne...
Rahu nüüd, kõik läheb hästi ju!
jah4. märts 2016, 16:59
oli tore küll nikkuda aga siis polnud eesti rahvas süüdi...NÜÜD ON!
eesti rahvas tegi neitsile musta4. märts 2016, 20:40
titte !?
Vat see on saavutus!
Kati4. märts 2016, 13:19
Mustadel on mustad teod.JUba meie 17 aastased sünnitavad musti siis on Eestimaa varsti täidetud mustadega.Rasedaks jäi juba 16aastaselt.No mida see laps-neiu mõtles.Muidugi ega eesti mehedkitargemad pole aga vähemalt laps on ikka eestlanemitte kräsu.Lasteaedades neid juba hulgim.
rase ei ole neiu4. märts 2016, 06:57
sellised tuleks riigist välja saata
ta ju neitsi ise 4. märts 2016, 09:58
ja suur must polt oles na mõnna.
Kõik on süüdi,et neitsi saab musta lapse. Mitte tema enda n...nälg. ega tiirasus.
Hm4. märts 2016, 11:27
Su emal oli valel ajal n....nälg. Tulemus käes, veel hullem kui must ju. Emme ma kirjutasin täna õhtulehes 20 kommentaari ja sain kokku 40 laiki, oled sa uhke :)??? Kujutan ette.
väga õige4. märts 2016, 17:12
salli! kuniks elus oled! Kui nupp ei noki muud, kuula ja vaata seda, millest teada andsid, aru saada SUUDAD ja lase endaga teha, mida sinu mõistusekese ruum võimaldab. Lase ennast piinata ja vägistada sest sulle see meeldib ja kui sinu jäänukkeha on parasjagu "tarbitud" , ära kiunu. Pederastid ju vägistavadki poisikesi, keda täis joodetakse ja siis OLED OMA, moes!
Said nüüd suure M-ga õnnelikuks3. märts 2016, 22:53
No on ikka aru peas, neegriga magada
neeger hoolitseb perekonna eest4. märts 2016, 09:58
aga mida siis neitsi pelgab ?
õnnelik5. märts 2016, 14:10
mis vahet kellega magada - magad seaga,saad põrsad, magad ahviga- saad pärdiku. Naabri suure koeraga - onkutsikaid oodata
Vana Eesti mees : pole vaja karta , kuigi raskusi ja ùtlemist vòib ette tulla , kuid kui Sa oled 3. märts 2016, 15:09
ise eestlane ja soovid kasvatada oma last kodumaal ja eestlaseks, siis temast ka kasvab eestlane ja mitte halvem kui me kòik oleme . Nii et edu ja jòudu Sulle.
Seda juhtus KA ENSV ..KUI 4. märts 2016, 04:01
Monika Tuvi emake --Moskvast ka sellise neegri lapse ära tõi::
Ja ongi eestlane -- tegus tõmmu naine,kes ka lapsi armastab.
3. märts 2016, 13:06
kes käskis musta mees magatada? tea, kas neiu seda ka mõtleb, et nüüd ongi vallasema valmis, sest mitte keegi kohalikest ei taha teda
kahju küll ..aga4. märts 2016, 04:03
Kinkis oma edasise sex--elu neegritele ;;maga siis musta mehega edasi;;;
Peaks7. märts 2016, 11:26
Vaosse pinna andma. Muidugi mitte tasuta. Seal saaks sama värki vao vahele edasi! Ei peaks värvi vahetama.kes mustaga harjunud, ei see enam valget taha!
valge3. märts 2016, 11:02
Kahtlane lugu3. märts 2016, 10:46
laps pole veel sündinud, aga juba kardab ja laimab oma rahvast. Oodaku ära, võib-olla sünnib hoopis valge lapsuke.
Juba kardab ja laimab?3. märts 2016, 19:15
Ausõna mina imetlen mustanahalisi kes eestlas elavad, väga raudne närvikava ja rahulik meel peab olema, ise oleks juba ammu nende asmel mõnele halvustivaatajale või ütlejale paar krehvtisemat asja vastu õelnud nagu naksti. Nemad peaksid rohkem vastu astuma, lasevad mingitel rassistlikel eestlastel endeid sõimata, no mida, ammu oleks aeg vastu õelda nendele kiusajatele, kaua sõimavad, ei jatagi muidu järele.
...4. märts 2016, 09:23
kuule, sa mine nt pakistani või aafrika moslemiriiki ja püüa seal prääksuda. vaata, mis vastatakse.
Ohoh4. märts 2016, 12:22
Ei saanud täpsemalt aru kuidas see eesti mustanahaliste tagakiusamisega seotud on? Võta oma zoloft voi antideprekad ara, ilma nendeta nii masendunud, et peab teise nahavarviga inimesi kiusama?
no5. märts 2016, 14:14
eks sa ütle siis auh, sa kuradi koerakonserv
Lihtsalt7. märts 2016, 11:29
Kui aru saad, et pole teretulnud tõmba uttu ja asi ants!
Tööandja3. märts 2016, 09:06
Võtaks ennem tööle mustanahalise inimese kui valge kaasmaalase kes musti vihkab. Ennem võtas mustanahalise tööle kui rassisti, paljud teised tuttavad, kaks päris korraliku firma juhti nõustuvad ja samal arvamusel.
3. märts 2016, 17:25
TÖÖ--ANDJATEL OM AINULT ÜKS MÕTE PEAS:::4. märts 2016, 04:10
KUIDAS SAAKSIME """ORJAD TÖÖLE PANNA--JA ORJASTADA INIMESE::
AGA --- EESTI TÖÖMEES ----SAADAB SELLISED TÖÖ---ANDJAD
OTSE TEED -----PÕRGU,,VÕI PERSE ... ,,,JA PIGEM LÄHEB SOOME TÖÖLE
KUI SIIS EESTIMAAL --- OMA HIGI VALADES --SENTE OOTAB::
4. märts 2016, 07:31
räägib Tiit Kääpa
To Tööandja4. märts 2016, 18:02
Kahjuks pead pettuma, sest mustad ei hakka tööle, sinu firmas veel vähem. Nad ei tule tööle vaid abirahade peale olesklema . Vaata palju musti sa soomes tööl näed, heal juhul 2% kohalolijatest.
aga5. märts 2016, 14:16
koli oma "firma" siis aafrikasse - siis ongi ainult mustad tööl
Mul on 3. märts 2016, 07:52
Mul on mitu mustanahalist sõpra, toredad lapsed on ja andekad. Tegelevad muusika ja spordiga, edukad koolis(viielised) ja aitavad oma vanemaid. Neid häirivad vahel mõne vastiku inimese pilgud aga neid see ei häiri õnneks, vaatavad lihtsalt, et on rumal inimene ja neil hakkab kahju sellisest. Tegelikult nad teismelised juba, mitte lapsed, aga igati toredad ja edukad inimesed, edu neile!
3. märts 2016, 17:25
muidu positiivne komm aga ei saa aru lauset: Neid häirivad vahel mõne vastiku inimese pilgud aga neid see ei häiri õnneks, et siis kas häirib või mitte!!
Armas4. märts 2016, 12:27
12 inimesele ei meeldi edukad mustanahalised lapsed. Ootasite kindlasti, et kommentaar räägiks pahadest mustanahlistest lastest et siis saate kaasa rääkida :)? Noh kadeduseuss närib kui eestis on rõõmsaid mustanahalisi perekondi kellel on kõik hästi, rõõmsad edukad lapsed ja töökad vanemad. Ma usun, aga sellistmoodi oma kadedust välja näidata? Õnneks neid inimesi ei huvita rassistlike inimeste arvamus, see oleks sama kui joodiku või narkomaani arvamust kuulda võtta, edu teile vihkajatele. Uus generatsioon teie mõttemalle ei jaga, seda tean ise.
las 5. märts 2016, 14:25
nad siis olla edukad. Unustasid vist puu otsa ronimise. Noh jooksma peavad hästi - muidu oleks lõvi lõunat saanud. Eks see muusika ole ka rohkem mõeldud kiskjate eemale peletamiseks. Ega see lõvigi taha seda sigidikku süüa kes nii hirmsat kisa ajab suust välja ise hullunult trummi tagudes
Mida haliseda lehes,3. märts 2016, 00:16
mida tahtsid ,seda said. Normaalne kindlasti ei hakka tsurkaga lapsi tegema, sinu önneks on ju seadus mis vöimaldab alimente nöuda ,muidu tsurka ei tohi enam autoga söita ,kalale ega jahile minnaja Reinsalu pakkus seal veel midagi välja. Targem oleks olnud muidugi kohe aborti teha.
Vastik3. märts 2016, 07:13
Ei tea kellega sind tehti, niisugune vastik inimene. "Normaalne kindlasti ei hakka tsurkaga lapsi tegema". Sest laps on mustanahaline oleks kohe pidanud aborti tegema? Kahju, et sinu ema seda ei teinud, oleks üks vastik frukt vähem.
KOHE ABORTI TEHA 4. märts 2016, 04:13
OLEKS ---KA RISK OLNUD ! ::: AGA NÜÜD OLED ENNE SÜNNITAMIST
JUBA 10. PROBLEEMI OMA LAPSELE JUBA -- ETTE ISE ÄRA TEINUD::
2. märts 2016, 23:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rumaluke3. märts 2016, 07:16
Mustanahalistel beebidel ja valgetel beebidel ei ole mingit vahet, kui siis ainult nahavärv. Su ema poleks pidanud ühegi pulga otsa ronima, siit kommentaarist on näha, et väga ebakvaliteetne "pulk" oli. Ei saanudki uhkust tunda, aga eks su emme on kindlasti uhke, et sa siin noort rasedat tüdrukut sõimad? Eestimaa uhkus oled, selline patrioot, mis jargmine, lahed peksad läbi sellepärast, et tal mustanahaline beebi? No on vastikud inimesi.
oi,kullake,omad kombed3. märts 2016, 21:57
ja unistused kleebid teistele. Praegu russkovo soldata nemae ,eks siis tuleb min ukese kraesse kirjutada.
Rumaluke olete veidi,aga ega suupruukimine teid targemaks tee.
saadananahk2. märts 2016, 21:02
no tuleb papakeselt DNA proov võtta ja las kuradi negru laseb pappi lennata,oma tegude eest peab see töll ikka maksma ka
Indrek22. märts 2016, 18:57
Eks nüüd tuleb neiukesel oma uue kodumaa poole teele asuda, Aafrika sarv ootab koos paljude meelaste neegritega.
Aga3. märts 2016, 07:16
Sa oma kodumaal põrgus ju ei ole? Miks see kena noor naine peaks Aafrikasse minema? :))))
Mimi...2. märts 2016, 17:27
Milleks sellised pordu-elu propageerivad jutukesed? Hea küll, riigis on tõesti negatiivne iive, aga see ei tähenda, et lapsi peab tegema ükskõik millal ja ükskõik kellega.
VOT ---ISE NAISED OTSIVAD EESTIS --- PROBLEEME KAELA::4. märts 2016, 04:30
NII LAHKELT ---JALAD LAIALI AJADA??? JA NEEGRI RIISTA ÄRA PROOVIDA ???
ON SELLISES NOORUSES ---IKKA TÄIEGA RUMALUS ! ! !,,,,SEE JUTUKE
LEVIB NÜÜD ---MUSTA----NAHALISTE KÄTTE KA :::
NB,!, JA ONGI TÜDRUKUTE VÄGISTAJAD ---TALLINNA LINNAS :::
Ruts2. märts 2016, 17:25
ma olen täiesti nõus, mina kardan näiteks jalksi liigelda, sest need tigedad ja hullud eesti autojuhid ja siis need tigedad ja kurjad naabrid, ma ei saa isegi paljalt oma koduhoovis olla, kohe kutsuvad politsei, neid näiteid tigedatest, kurjadest eestlastest on ikka väga palju, tule taevas appi, irw
PS ja siis need tigedad ja kurjad eestlased joovad kogu alkoholi ära, tõmba või fooliumist müts pähe
Eestlane3. märts 2016, 07:18
Mulle meeldib peaaegu kõik Eesti juures, loodus, kultuur, tavad ainuke mis ei meeldi on inimesed, tõsised, kurjad, viha täis. Sellised Rutsi taolisi vihaseid mutte kõik kohad täis, vahetaks hispaanlaste vastu välja, vihtukse sõimamise asemel tantsu
3. märts 2016, 17:21
sa Eestlane ei saa aru irooniast, mine ja kasva kuskil mujal näiteks Hispaanias, sest sinusugune mutt ajab loba suurest eesti armastusest, aga esimesel võimalusel jooksed saba jalgevahel minema. Eesti inimestel pole viga midagi, erinevusi esineb igas riigis ja iga rahvuse seas, see aga ei määratle rahva terviklikkust.
On küll3. märts 2016, 19:19
Homofoobsed ja rassistid häirivad veidi. Aga selliseid ignorantseid inimesi leidub igal pool, Eestis aga rahvaarvu kohta üllatavalt palju selliseid kes arvavad, et kuna nende nahas on vähem melaniini teeb neid kuidagi paremaks teistest, mis siis veel blondid vs brünetid, mustad versus valged, paksud vs kõhnad, sama jabur.
Tann2. märts 2016, 16:58
Alustame sellest, et propagandamasina määrdeks kõlbab, selline hale iba küll...
Jätkame aga sellega:
See 17 aastane on lihtsalt loll( tegelikult rumal - rumalus on paratamatu mõistuse puudulikkus). Samasugune nagu need, kes siiani EI SAA( ilmselt olematu ajukapasiteedi tõttu) aru asja olemusest. Üksikisiku tasandil, pole mingit viha. Täidavad maal, maa kombeid - Tere tulemast! Viha on suunatud ja on alati olnud, EU kvootide ja massinvasiooni vastu. Praegu on kogu vastuseis muutunud ka põhimõtteliseks ja suunatud EU ning valitsuse tegevuse, valelikkuse ja teerulli vastu. Kui kõnealune isik, veel ei tea, siis lahkus ka nn.Odinlaste meeleavaldusel olnud mustanahaline, kes osutus oma pruudi julgustusel, üsna sõnakaks, sealt tervelt. Tema kubemerõõm, kes asus oma rahvuskaaslasi vihkama ja püüdis omast arust tõde tsenseerida, kõlarijuhtme väljatõmbamisega, sattus politsei nimekirja. Karta tuleb pigem toleraste - nemad on ettearvamatud ja oma eesmärgi saavutamiseks, valmis ka näitlikke ohvreid tooma. Näitamaks siis,et vaat kus vihkajad tegid. Neid on ennegi sellega vahele jäänud ja ka Vao küla põleng, arvatakse samasse teemasse mahtuvat. Pole seni tahetudki, süüdlast leida... Või lihtsalt ei saa, oma sõnavõttude valguses.
Pealegi - oled neegrile jalgu laiutanud, oma rahva seast mehed ära põlates, võta vastutus ja kannata põlglikud pilgud ära. Paraku on siin valge maa ja rahvusriik. Kunagisi, merekooli kursante magatanud plikad, pidid selle kõik üle elama ja mitte just soosivaimat suhtumist taluma. Ent siis polnud mingist pagulaskriisist haisugi.
Oi3. märts 2016, 07:22
Vägagi tore, et mustanahalisega lapse tegi, sinusugusega tehes oleks samasugune harimatu mats kasvanud, äkki tuleb tüdrukul normaalsem laps. Tean inimesi kes on saanud lapsi hispaanlaste, itaallaste, inglaste, ameeriklastega, soomlastega, sa Tenn tuled ütlema, et nad väärivad sellepärast põlglikke pilke? Millega see laps need ära teeninud on ja see ema? Tubli neiu, et sellised rassistlikud mehed ara põlgas, tubli tegu.
4. märts 2016, 00:42
Heh4. märts 2016, 12:29
Rassisti vastuargument, daamid ja härrad, vaadake. Mine kooli tagasi palun, ruttu.
telegoonia2. märts 2016, 16:34
See on hetk, mil astub lavale tulevase ema kõige esimene sekspartner.
"Tema jätab kustumatu jälje ja mitte ainult hinge," tunnistab Maimets.
Ja miks peaks valge mees peale neegriga lapse saamist veel seda naist tahtma, lapsed ei ole niikuinii enam tema omad, võivad mugrid olla nagu tõupenidel krantsiga paaritades rikub kogu kalli tõupeni tulevased järglased ära. Lööge telegoonia otsingusse ja saage targemaks miks eesti tüdrukud kes peret tahavd luua ja normaalset elu elada ei peaks lõdva püksikummiga olema.
To Aga4. märts 2016, 18:36
Kuna sa oma jutu järgi oled tolerant siis tegelikult oled oravameelne ja ka samal ajal rassist ,sest ei salli näiteks venelasi kuna reff neid vihkab. Teiseks ka mind ei huvita mis värvi inimesed on , viha on enamusel tekkinud sellest, et kiidetakse heaks moslemite ebaseaduslik sissetung euroopasse ja nende ylalpidamine siin teiste rahvaste kulul. Pole yhtegi öigustust sellele, et desertööridest mehed kes peaks vöitlema oma kodumaa eest, murravad vägisi siia ,jättes tegelikud abivajajad sinna hätta. Selliseid tonte ma töesti vihkan ja seda ei muuda miski asi.
Varem2. märts 2016, 16:28
oleks pidanud mõtlema.nüüd on hilja pattu kahetseda.
Mõtlema....2. märts 2016, 16:51
...... peaks inimene alati suutma. Selline " lapsesaamine " on tõega PATT Eesti- ja Eesti rahvuse vastu.
Minuarvates3. märts 2016, 07:28
Just hea, vahetab sellised vihkajad ja õelutsejad uue rõõmsama generatsiooni vastu, rohkem sallivust. Aga rassistid, Oprah Winfrey on must, äkki selle naise lapsest saabki järgmine oprah winfrey või barack obama. Minge palun nimetage oprahit ja obamat krantsiks, mõlemal on rohkem raha ja arukust kui sinul. Obama selline nn "krants" et on käinud harvardi ülikoolis. Kus sina käinud oled, kutsehariduskeskuses?
rafael2. märts 2016, 15:55
rumalaid vihatakse ja taunitakse igas ühiskonnas Miks peab mingi 17 aastane aktiivselt seksima pigiga kartmata tagajärgi? Võõras mees võõrast kultuurist Miks peaks selline üles koejama mingi naise koos lapsega= Pigil on eesmärgkis seks ja hea elujärg rikkas Euroopa riigis Eesti sinna kindlasti ei kuulu Piiga olgu hoopis enam mures seetõrttu,et lisaks lapsele veel AIDS-i ei saanud ,Muidugi on raske musta vallaslapsega elada Aga katsugu Aafrikasse minna,seal tambitakse kividega surnuks Nii et see vihakõne siin on köki-möki õpetuseks teistele naiivitaridele Omad vitsad peksavad ,enne on vaja mõelda,mitte nüüd halada.
Jah7. märts 2016, 11:44
Seda isendit peksis mitte vits vaid must nahknuut! Kui õigel ajal vitsa oleks saanud ,ehk poleks must nuut reite vahel nüpeldanud!
iivan julm2. märts 2016, 15:49
17aastane lapseke, kes tahtis neegri nokut maitsta, nüüd saab kannatada selle all terve ellu. kas on kahju tast? no ei ole, mitte üks gramm ei ole kohe. mida tellid, seda saad. polnud vaja iga suvalise ees jalgu hargitada, kes sind koos su väntsakaga pärast ei taha. see kehtib nahavärvist olenemata, muide. ma vajuks tõesti maa alla, kui mu laps saaks neegriväntsaka.
Naisterahvas2. märts 2016, 15:37
No mina vaatan ka viltu ja ütlen ausalt et ei võta vastu tumedanahalisi täiskasvanuid ega lapsi. Midagi pole teha.
2. märts 2016, 15:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to /2. märts 2016, 15:51
millest sa räägid, tulid jälle propagandat tegema? seda neegriniru hinnatakse siin hetkel küll selle järgi, kuidas käitus - panna oli tore valget lõdvapüksikummilist, aga kui laps tlemas, keeldus omaks võtmast. kas see pole piisav süü hukka mõista teda? on ikka küll. ja mõistamegi. sind ka, kuna kaitsed.
3. märts 2016, 17:13
alimendid on üks asi, lapse omaks tunnistamine teine asi, ilma teiseta ei ole ka esimest, irw
2. märts 2016, 15:37
järjekordne Delfi fantaasia.
Graal7772. märts 2016, 15:20
Kondoomist pole plika ilmselt kuulnudki? Mis plika arvab kui ta oleks läinud mehega Aafrikasse? Aafrikas on palju rassiste. Vage inimene pole just eriti populaarne mitmetes Aafrika riikides.
Nojah2. märts 2016, 15:18
Ja kui sünnibki hele laps ja tulevikus võtab ka heleda abikaasa, aga siis löövad vanaisa geenid välja. Palju õnne vanematele ja eriti isale, kui peavad musta last kasvatama hakkama mida nad kumbke ei soovinud.
2. märts 2016, 15:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pole vaja kaugele minna---2. märts 2016, 15:08
Kaukaasia-- naine kes sünnitab--ja valge!
Kogu suguvõsa-on AUT!
Selle2. märts 2016, 15:33
peale oleks pidanud siis enne mõtlema kui igasuguse tökatiga lapsi tegema hakkasid.
õige ju...2. märts 2016, 14:58
vähese aruga inimeste paljunemist tuleb igati pärssida, et nad piirduksid võimalikult väheste lastega...
Unistused Aafrikast Delfi moodi2. märts 2016, 14:55
Elasid ja olid kord neiu Eestist ja noormees Aafrikast ning kui nad surnud pole, siis elavad edasi, neiu Eestis ja noormees Aafrikas aga see kolmas, see väidetav lapsuke, see oli unenäos.
Unistused Aafrikast Delfi moodi2. märts 2016, 14:55
Elasid ja olid kord neiu Eestist ja noormees Aafrikast ning kui nad surnud pole, siis elavad edasi, neiu Eestis ja noormees Aafrikas aga see kolmas, see väidetav lapsuke, see oli unenäos.
Jüri Kukk2. märts 2016, 14:54
Ja veel: kui tüdruk rasedaks jäi, siis ju kondoomi ei kasutatud? Kas noormees ikka HIV-testi teinud on? Või oli sügavalt savi, peaasi, et seksi saaks?
just2. märts 2016, 15:54
ega plikat huvita see hiv, mida kohe ei näe, seda pole olemas ju. ja nii jagabki igale ettejuhtuvale, kes satub seksi küsima. süüdimatult.
Jüri Kukk2. märts 2016, 14:50
Pange tähele teksti: "Noor näitsik tutvus kena tõmmu mehega, nad armusid ja kõik tundus justkui unenäos, kuid kui neiu teatas oma rasedusest, keeldus too last omaks võtmast. Ühiskonnas keerlev pagulas- ja võõraviha on Pilles tõsise hirmu tekitanud ja ta on kindel, et tema lapsel on tulevikus raske. "Eesti inimesed on viha täis," muretseb ta.
"Tore tõmmu mees" keeldus 17-aastase seiklejatüdruku last omaks tunnistamast ja nüüd on süüdi vihkajarahvas eestlased? Selliseid võõrsilt tulnud tüdrukute ärakasutajaid tulekski vihata! Kui süüdistada, siis alustaks ehk ikka oma kiire seksielu sooviga! Ja pane ise oma mõte tööle — kui su kallim oleks viinud su oma kodusesse Aafrikasse, mis sa arvad, kui hästi oleks sind, valget plikaohtu tüdrukut, seal omaks võetud? Pea laiali otsas, ja ikka süüdi teised!
aga2. märts 2016, 14:41
nyyd on hilja nutta, võta vastu, mis tuleb, nagu näha, sulle kaasatundjaid on väga vähe
ah2. märts 2016, 15:16
Ma küsiks vahele,kas see värd, kes väikese musta kasupoja piinaval viisil tappis,on juba väljas?
kahjuks2. märts 2016, 15:06
Paljudes Aafrika maades!
Naine -kes sünnitav valge lapse--- Hukatakse koos emaga!
2. märts 2016, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuule brunn2. märts 2016, 14:32
mis krd rumalat juttu sa tölplane ajad , meil siin mitmeid mustanahalisi lapsi, kes eestlasteks kasvanud ja toimetavad oma eluga siin päris hästi ja mingit vahet ei ole
keskkond , kus laps kasvab on oluline ,mitte nahavärv
Martin.2. märts 2016, 14:11
Kui eesti noormees teeks kaunile shokolaadi neiule lapse ja tooks ta Eestisse elama, siis see nii suurt vastukaja ei leiaks, pigem pats pats õlale.
yll2. märts 2016, 14:29
aga katsu sa neegritar maha jätta lapsega! su elu oleks rikutud.pealegi kas sa tead mõnda
juhust kus valgel mehel on aafriklannast naine?ma ei mõtle usa ega lääne euroopa musti.
pole! sest tavaliselt nikuvad nad oma tüdrukud juba 6-7a läbi ja meie mõistes abiellumisikka jõudes on vähemalt 3last olemas.loe raamatut "minu etioopia".
nad pole päris inimeste tasemele jõudnud aga neil on meeletu paljunemis ja priiskamise tahe.nende külavanemad on tohutult rikkad võrreldes meie vallavanematega.nad on kardinaalselt teised.
4. märts 2016, 00:47
krt , ma ei suudaks surma ähvardusel ka pigiplikat panna !
Hmm4. märts 2016, 12:36
Usu või ära usu, keegi ei küsinud ja kedagi ei huvita, head päeva jätku.
Martinile7. märts 2016, 11:55
Pats pats ma ei teeks küll, aga ütleks: onu anna sõitta. nagu vanasti jalgratast või võrri nuruti.
2. märts 2016, 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võrdluseks.2. märts 2016, 17:07
Häda tegemine elutuppa on iseenesest inetu tegu. Siinse looga toon aga häda tegemise võrdluseks seepärast, et lastes mustal mehel endale titte teha on justkui kutsuksite neegri oma tuppa s...le. Kui aga Eesti mees neegritarile samaga vastab, on see tegu võrreldav võõrasse elamisse oma fekaalid puistata.
Aga2. märts 2016, 14:08
vanasti kutsuti selliseid naisi, kes ükskõik kellega keppis l....deks ja õige ta on kah.
2. märts 2016, 14:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks eestisse6. märts 2016, 09:18
sinu näite puhl läheks ta selle tibiga kohugile nigeeriasse elama. jätaks seal tibi maha ja see tibi siis ohiks või kiidaks kuidas kohalik kogukond üksikema valget last armastab ja üldse ei mõista hukka selle eest et 17aastaselt mingile hulgusele ilma kummita keppi andis.
Martin.2. märts 2016, 14:07
Kui eesti noormees teeks kaunile shokolaadi neiule lapse ja tooks ta Eestisse elama, siis see nii suurt vastukaja ei leiaks ?
mm2. märts 2016, 15:04
Kaunile šokolaadineiule...? Elu pole sul mingi muusikavideo, kauni sokolaadineiu asemel saad peaaegu sinakasmusta suure lotendava persega töllmokalise moori.
niina 2. märts 2016, 14:07
ju ta ajas ennast kohualla siiskui väljas oli pime
siis ei näe mis värvi mehega tegu voi unustas päikseprillid ette
no nii...2. märts 2016, 14:05
sellel lapsel saab raske elu olema.....koolis kiueatakse ,tänaval mönitatakse ,nokitakse ja tööle ka ei vöeta igalepoole ... vaeseke ! Peksa vöib iga nurga taga saada. jne.
ära aja möla2. märts 2016, 19:27
neid nö. värvilisi lapsi siin küllalt ja pole neil viga midagi---õpivad, töötavad elavad normaalselt.
Kindlasti3. märts 2016, 07:45
Mina tunnen mitut mustanahalist ja tumedama nahatooniga inimest, koolis ei kiusa keegi neid, väga populaarsed on ja kõigile meeldivad, tööl käivad ka üks on majanduseõpingutes ja teine advokaat, väga edukad mõlemad. Peksa pole ka saanud, tundub küll et raske elu: oma auto, oma korter, oma kodu, oma töökoht ja hea palk, kõlab küll hirmsalt! Kes küll sooviks omada enda autot ja olla rahaliselt kindlustatud edukas inimene, oh ei ei. Loodetavasti tajusid sarkasmi siin lõpupoole :D
niina2. märts 2016, 14:04
ta ajas ennast köhualla siis kiu oli pime ju ta ei märgand et on teist värvi isu oli suur
vaat sulle kompvekki!2. märts 2016, 14:01
_noor näitsik tutvus kena tõmmu mehega, nad armusid ja kõik tundus justkui unenäos, kuid kui neiu teatas oma rasedusest, keeldus too last omaks võtmast._
Loll ja l...kas tüdruk laseb endale viie-minutilise tutvuse järel kotid taha õmmelda. Kes on süüdi, et "prints" minema jalutab? Eks ikka rassistlikud kaasmaalased. ;)))) Selline on muide tublide moslemite suhtumine ka Rootsis ja Saksas. Valge l...ga on tore aega veeta - põhimõtteliselt prost, kellele ei ole vaja raha maksta. Aga abielluda ja tõelisi lapsi saada tohib ainult oma usu- ja rahvuskaaslastega. Las mõni loll valge mees kasvatab segaverelisi hooralapsi kui tahab.
to kahjuks2. märts 2016, 13:53
Kui oleks lapse teinud valge abielumehega, siis ei saa ju sellest keegi aru,kui lapsele otsa vaadata- aga seda on kaugele näha, et ema on mustades käinud,kui laps tõmmu. Nii et vastuseks sinu kysimusele- on jah parem abielumehega laps teha!
kingkong2. märts 2016, 13:44
Mille pöhjal yldse eestlasi rassistideks ln hakatud söimama? See, et ma ei taha oma maksudest yleval pidada valelikke ja minu väärtushinnanguid mitte jagavaid vööramaalasi, ei tee mind mitte rassistiks, vaid öiglustunnet omavaks kodanikuks. Kellega ylejäänud eesti naised oma lapsi teevad, mind ei puuduta
aga2. märts 2016, 15:01
kas tahad nende valede hinnangutega inimestega ühist riigikassat jagada??
Busa2. märts 2016, 13:43
Kas lapse isal võetakse nüüd juhiload, kalastuskaart ja reisimise võimalused ära?
kroku2. märts 2016, 13:27
huvitav, miks ma kaasa ei tunne??
2. märts 2016, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
heinz2. märts 2016, 13:39
kuule eesti naine, näita mulle "puhast" eestlast, siis püüan ta kinni ja hakkan raha eest näitama. Seda esiteks, teiseks kas nüüd tuleb "tõeliste eestlaste" poolt see noor neiu hukka mõista ja ühiskonnast välja visata? Sinusugune teeks küll seda , kuid õnneks pole sinusugused kõik. Jah oli naiivne ja lasi ennast ära kasutada, mis tehtud see tehtud. Ja see ei muuda neiut ennast veel rahvavaenlaseks, ning kui kasvatab lapse sünnist saati üles eesti ühiskonnas , siis saab temast eestlane. Eesti peab kaitsma end igasuguste täiskasvanud võõrastest ühiskondadest sisserännanute eest ja see on probleem, mille vastu peab seisma aga mitte kaitsetu tütarlapse ja sündiva lapse vastu.
PAADIALUNE.2. märts 2016, 13:15
Ameerikas sünnitas kena noor valge naine kõigepealt valge lapse, lärgmisena musta. Tema valge mees küsis: kuis siis nii, kallis naine? Naine vastas: aga nii - vaheldumisi - nad vististi hakavadki tulema: valge-must-valge-must ja nii edasi.
yll2. märts 2016, 13:05
huvitav mida ta kardab.kas aafriklasel oli HIV või kardab et sotsiaaltoetusi ei jagu.seda ärgu kartku et
alimente saama hakkab.aga selle elatisraha maksmist saab ju riigilt välja pressida.TE MÕLEMAD KOOS AHVRIKLASEGA SIIA KÕVASTI PANUSTANUD.
kuulge ikka2. märts 2016, 13:15
see ju sulepeast välja imetud propaganda artikkel et last seostades kurje eestlasi leebeks muuta, jama ruudus
Palun3. märts 2016, 19:22
ole vait2. märts 2016, 13:05
kas oli armastus udus voi seks pimedas...........
ole vait2. märts 2016, 12:55
kas see oli armastus udus voi seks seks pimedas.............
mina2. märts 2016, 12:54
artikli eest ei maksnud ja kogu lugu seega ei tea... Aga teie, kes te nüüd seda neiut maha teete, võtke ometi aru pähe!!! Tüdruk on noor ja eksis. Kui ta kasvatab lapsest täisväärtusliku kodaniku, kes äkki tulevikus teie lapsi või lapselapsi päästab arsti, päästetöötajana või millega iganes, kas te tahaksite mäletada sõnu, mida täna siia trükkisite?!? Noor ema vajab mõistmist, mitte hukkamõistmist! Nüüd pean seda küll juba äärmuslikuks vihaks, kui sündimata last juba rünnatakse! Ma olen pagulaste vastu ja nende olematu käitumise vastu, aga te kommijad ise...! Mida te teete? Loobite sõnadega surnuks no ore ja alles lapseootel neiu! Häbi teil olgu! Elage oma elu ja laske teistel elada! Te pole kohtunikud ega jumalad, kes õigeid vastuseid teavad. Me kõik eksime ja eksimine olevat inimlik. Seega, mida rohkem eksime, seda inimlikumad oleme.
yll2. märts 2016, 13:07
kui tast isegi kunagi asja saab siis enne läheb sinna ikka tohutult maksuraha millesse lapse isa ei panusta.
2. märts 2016, 13:26
Ei saagi asja, kui ema ei ole vaimselt valmis emaks olema, ükskõik missugusele, oma lapsele, sellisel puhul aitab ainult kui laps ära võtta ja anda kasvatada adekvaatsetele inimestele. Praegu projetseerib ta oma eksimuse eest vastutuse kolmandatele isikutele. Ise tegi ja sööb surmani seda suppi, sest teab ise ka südames, et eksis millegi vastu väga sügavalt. See kõik on tema isiklik traagika, millesse teised inimesed tegelikult ei puutu ja neile vastutust panna, oma tegude eest, ei ole ta õigust.
heinz2. märts 2016, 13:42
see on tõsi ja artiklis kirjas, et lapse isa ei hakka panustama. Aga mul on hea meel, et eesti mehed 100% kõik panustavad. Nii head oleme, meie eestlased. Lähen nüüd peegli ette oma naba imetlema.
vaata jah seda heinzi naba5. märts 2016, 14:49
aga asub see tagapool ja näha saab peeglist kui kaks kanni laiali tõmmata. öääk......
2. märts 2016, 13:15
Tema isiklikud hirmud ON TEMA ENESE MÕTLEMISE PRODUKT, psühhiaatri juurde minekuks saatekirja pole vaja.
to mina2. märts 2016, 13:59
"Seega, mida rohkem eksime, seda inimlikumad oleme".
Vaat selliste totruste kordamine vabandabki kôiki vigu ja toob muresid kaela. Peaks vastupidi, kôik tegema selleks, et ära hoida noorte inimeste reha otsa astumist. 17 aastane ema on ise veel laps, kes pole oma elukutsetki kätte saanud. Laps pole pamp, keda paned nurka magama ja teed oma toimetusi edasi. Kui sel noorel pole vanemaid kôrval, siis saab raske olema, isegi, kui su laps on valge. See on selle noore üksikema saatus, sest "isa" kadus, lihtsalt haihtus. Emaks saada on tore, laps on tore, kuid see on suur vastutus, selleks peab olema valmis. Korrutame parem, et ôpime môtlema, analüüsima ja et tuhat korda on parem ôppida teiste vigadest, kui helpida kokkukeedetud putru.
2. märts 2016, 12:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas sinul.......2. märts 2016, 13:39
.........Jüri-poiss on siis kah intiimsuhe musta mehega ?
Kas sinul.......2. märts 2016, 13:39
.........Jüri-poiss on siis kah intiimsuhe musta mehega ?
jüri2. märts 2016, 12:51
Hämmastav , kui "haiged " võivad ikka eestlased olla !
no2. märts 2016, 12:49
mis ta siin vingub ??? Mingu oma abikaasa kodumaale ja nautigu oma imepärast meest ja elu.
nõus 5. märts 2016, 14:52
ainult tagasi tulemise õiguseta
no2. märts 2016, 12:49
mis ta siin vingub ??? Mingu oma abikaasa kodumaale ja nautigu oma imepärast meest ja elu.
no2. märts 2016, 12:48
mis ta siin vingub ??? Mingu oma abikaasa kodumaale ja nautigu oma imepärast meest ja elu.
no2. märts 2016, 12:48
mis ta siin vingub ??? Mingu oma abikaasa kodumaale ja nautigu oma imepärast meest ja elu.
no2. märts 2016, 12:48
mis ta siin vingub ??? Mingu oma abikaasa kodumaale ja nautigu oma imepärast meest ja elu.
jobukakk+hädavares2. märts 2016, 13:14
Plikanähvitsatel pole mite abikaasad, vaid elukaaslased või poiss-sõbrad.
A2. märts 2016, 13:51
Samad sõnad -mine siit ära
tegelikult2. märts 2016, 12:48
äriprojekt , välismaa mees , läheb pee poole
mis muud kui paras
no...2. märts 2016, 12:48
aru ma ei saa, millal mõnele ajukääbikust Eesti naisele kohale jõuab, et õige kaasa tuleb valida ikka eestlaste hulgast. Ahviga ei roni ju keegi ühte voodisse. Miks tehakse seda mõne tsurka või neegriga?
kahjuks2. märts 2016, 12:59
on eestis mehi vähem, kui naisi ja emaks saada on pea iga naise soov. Kas oleks parem, kui oleks saanud lapse abielus mehega?!? Ja kui veel armastus pimestab... No andke talle andeks ja jätke rahule!
Kasuks2. märts 2016, 13:48
Aga loomulikult oleks parem muretseda laps kas-või abielus EESTI mehega. Kui palju on nö. abielumehi, kelle naised on ammuilma frigiidsed, või seksivad abieluväliste meestega ja kes vaevlevad seksipuuduses. Ka kasse ja koeri võime me ARMASTADA, aga selle pärast pole tarvis nendega veel ühiste järglaste peale mõelda.
Kasuks2. märts 2016, 13:48
Aga loomulikult oleks parem muretseda laps kas-või abielus EESTI mehega. Kui palju on nö. abielumehi, kelle naised on ammuilma frigiidsed, või seksivad abieluväliste meestega ja kes vaevlevad seksipuuduses. Ka kasse ja koeri võime me ARMASTADA, aga selle pärast pole tarvis nendega veel ühiste järglaste peale mõelda.
to kahjuks2. märts 2016, 14:34
odaodaoda - "emaks saada on iga naise soov" ---- eeee, 17-aastaselt emaks saada on iga naise soov??? Räägime ikka konkreetsest juhtumist!
Kindlasti ei tahtnud ei tüdruk ega see kutt peret mängima hakata. Olid rumalad ja ettevaatamatud, õnnetu juhus. Tüdruk oli loll ja kutt oli ignorant (teadis, et niikuinii põgeneb, kui mingi jama tuleb).
Oh aeg ... Raske juhtum muidugi, aga no keda siin süüdistada ... See, et inimesed hakkavad lapse peale viltu vaatama, nõme jah, aga selle peale oleks pidanud, kulla laps, ikka ENNE titetegu mõtlema!
Aga3. märts 2016, 07:35
Miks peaks keegi lapse peale viltu vaatama. Ma vaatan rassistide peale viltu, ennem abistaks mustanahalist kui oma valget kaasmaalasest rassisti, nii on, mina ei vaata nahavärvi vaid inimest ennast. Pooe selline rassistlik idioot :)!
Õige kaasa3. märts 2016, 00:01
Õiget kaasat ei vaata ükski normaalne inimene nahavärvi järgi! Sa oled ikka täielik lammas, sinusugusega ei oleks koos ka kui peale makstakse.
Väga loodan3. märts 2016, 07:34
Vastupidist, saaks see õel rahvus ometi kord normaalseid ja humaansemaid inimesi juurde.
liane2. märts 2016, 12:47
Järjekordne propaganda-artikkel eestlaste mustamiseks. Nõuka-ajal ja hiljemgi sai natsikud oldud, nüüd siis püütakse racismi-silti kah külge kleepida.
Hale, seltsimehed, hale. Mõni aasimine ei tee kedagi põhimõtteliseks racistiks. Lugegu sallijad kasvõi viimast Eesti Looduse ajakirja numbrit, kui midagi muud ei viitsi.
no2. märts 2016, 12:47
mingu ta elama sinna oma mehe maale ja ma usun, vähemalt loodan, et ta on seal ALLAHI rüpes tõeliselt õnnelik ja pääsep ehk lõpuks paradiisigi.
no2. märts 2016, 12:47
mingu ta elama sinna oma mehe maale ja ma usun, vähemalt loodan, et ta on seal ALLAHI rüpes tõeliselt õnnelik ja pääsep ehk lõpuks paradiisigi.
no2. märts 2016, 12:47
mingu ta elama sinna oma mehe maale ja ma usun, vähemalt loodan, et ta on seal ALLAHI rüpes tõeliselt õnnelik ja pääsep ehk lõpuks paradiisigi.
usume-usume2. märts 2016, 12:47
See on raudselt kohaliku tolerastidest poliitladviku poolt kinnimakstud soperdis näitamaks, kui halvad ja sallimatud eestlased on. Tegelikkuses on siinne rassism piirdunud vist ühe ninaluu, põleva majaseina ja nigeerlasest tudengist möödalennanud pisikeste kivikestega. Lihtsalt sündmused ja nende kajastamised peavoolumeedias on totaalselt erinevatest kaalukategooriatest.
no2. märts 2016, 12:46
mingu ta elama sinna oma mehe maale ja ma usun, vähemalt loodan, et ta on seal ALLAHI rüpes tõeliselt õnnelik ja pääsep ehk lõpuks paradiisigi.
emma2. märts 2016, 12:46
Enne aktiivse suguelu alustamist tuleks endale selgeks teha kõik, mis sellega kaasneb. Rasedus, suguhaigused, närvivapustused jne. 17 aastane rase, kellel jääb kool rumaluse pärast pooleli on isegi väga halb tulemus. Nüüd veel lisaks hirm, et lapsuke tuleb must. Ei vihka see eesti rahvas midagi nii palju, et selle pärast karta. Kartma peaks ikka ennem ja ennast kaitsma soovimatu raseduse eest ja suguhaiguste eest. Muuseas- kas sa mõnda haigust ei saanud? Mida sa õieti tahad? Kuulsaks saada? Oma nii suurest ja pöördumatust rumalusest ilmale pasundamine on veel suurem häbi, kui musta lapsega maha saada.
marss2. märts 2016, 12:45
Lapseisa isamaale tuleb nüüd kolida, siis on kõik korras!
liane2. märts 2016, 12:45
Järjekordne arulage propaganda-artikkel eestlaste mustamiseks. Nõuka-ajal ja hiljemgi sai natsikud oldud, nüüd siis püütakse rassismi-silti kah külge kleepida.
Hale, seltsimehed, hale. Mõni aasimine ei tee kedagi põhimõtteliseks rassistiks ja oma reviiri kaitsevad ka imetajad. Meie harimatumad sallijad lugegu vähemalt viimast Eesti Loodust. Kui muidugi mõistus nii keerulisi asju jagab.
liane2. märts 2016, 12:45
Järjekordne arulage propaganda-artikkel eestlaste mustamiseks. Nõuka-ajal ja hiljemgi sai natsikud oldud, nüüd siis püütakse rassismi-silti kah külge kleepida.
Hale, seltsimehed, hale. Mõni aasimine ei tee kedagi põhimõtteliseks rassistiks ja oma reviiri kaitsevad ka imetajad. Meie harimatumad sallijad lugegu vähemalt viimast Eesti Loodust. Kui muidugi mõistus nii keerulisi asju jagab.
liane2. märts 2016, 12:45
Järjekordne arulage propaganda-artikkel eestlaste mustamiseks. Nõuka-ajal ja hiljemgi sai natsikud oldud, nüüd siis püütakse rassismi-silti kah külge kleepida.
Hale, seltsimehed, hale. Mõni aasimine ei tee kedagi põhimõtteliseks rassistiks ja oma reviiri kaitsevad ka imetajad. Meie harimatumad sallijad lugegu vähemalt viimast Eesti Loodust. Kui muidugi mõistus nii keerulisi asju jagab.
liane2. märts 2016, 12:44
Järjekordne arulage propaganda-artikkel eestlaste mustamiseks. Nõuka-ajal ja hiljemgi sai natsikud oldud, nüüd siis püütakse rassismi-silti kah külge kleepida.
Hale, seltsimehed, hale. Mõni aasimine ei tee kedagi põhimõtteliseks rassistiks ja oma reviiri kaitsevad ka imetajad. Meie harimatumad sallijad lugegu vähemalt viimast Eesti Loodust. Kui muidugi mõistus nii keerulisi asju jagab.
Siis ei olnud hirmul2. märts 2016, 12:31
kui musta mehe pikka ja jämedat vänta otsima läksid? Ikka mõnu taga ajama....
2. märts 2016, 17:30
ma lubasin oma naisele ka tuua poest suure musta vända, aga ta krt ütles, et asi ei ole suuruses vaid kautaja meisterlikkuses. Aga sinul , suurel hirmul, on kompleks ja oskamatus kasutada seda mis sul on, et poed mingisuguse haige legendi taha.
Siis ei olnud hirmul2. märts 2016, 12:30
kui musta mehe pikka ja jämedat vänta otsima läksid? Ikka mõnu taga ajama....
Siis ei olnud hirmul2. märts 2016, 12:30
kui musta mehe pikka ja jämedat vänta otsima läksid? Ikka mõnu taga ajama....
Siis ei olnud hirmul2. märts 2016, 12:30
kui musta mehe pikka ja jämedat vänta otsima läksid? Ikka mõnu taga ajama....
Siis ei olnud hirmul2. märts 2016, 12:30
kui musta mehe pikka ja jämedat vänta otsima läksid? Ikka mõnu taga ajama....
Pööriöölane2. märts 2016, 12:25
Eks laps hakkab ka sind, sinu lõdva püksikummi pärast tulevikus vihkama! Tean paari segarahvusest ja ühte värvilist eestlast. Kõik nad kannatavad tugeva identiteedikriisi all ja vihkavad oma ema. Nii, et olgu see lugu nüüd jällegi hoiatuseks kõigile neidudele, kellel ulguste järgi sügeleb või kes on litsalt multikulti propaganda ja ajupesu ohvriteks langenud!
2. märts 2016, 13:39
Ja nüüd on kõik teised süüdi, et ema sellise valiku tegi?
Mina 3. märts 2016, 07:40
Mina tean kokku üle kümne eestlase kellel ema või isa on teisest rahvusest ja üks vanematest on eestlane. Kaks mustanahalist, teismelised, väga õnnelikud lapsed kes armastavad oma peret, kaks prantslase ja eesti segu last, toredad sellid. Valdavad kahte keelt lisaks koolis õpivad veel vene ja inglise keelt, neli keelt suus juba. Võibolla sinu tuttavad on eriti masendunud isiksused või mõtled sa need välja, et enda olematut seisukohta tõestada kuidagi.
3. märts 2016, 08:06
hurraaaa, oled tegija, irw
edu2. märts 2016, 12:20
Palveta ja soovi sisimas et lapsel on sinu geenid ja tuleb heleda nahaga .
Alle nüüd2. märts 2016, 12:14
Alles nüüd siis tuli selline mõte sulle pähe, kusa enne olid, ega need eestlased eile sllisteks ei muutunud!
Naine2. märts 2016, 12:12
Ei mingit viha. Ainult arulage naine teeb lapsi moslemiga.
Et siis2. märts 2016, 12:42
Mõned ei ole võimelised vahet tegema rassil ja usul ?
tegelikkus2. märts 2016, 12:58
kaasaegne eurotolerantsus nimetab kõiki mittesallivaid olenemata teemast 'rassistideks'!
Ah3. märts 2016, 07:31
Kindlasti madala haridustasemega, pole imestada, 12:12 päeval ullikesed ongi liikvel, hommik möödas, hakkas igav neil.
Jah2. märts 2016, 13:46
Traditsioonilisi Aafrika animistlikke usundeid järgib tänapäeval u 100 miljonit aafriklast ja ristiusku ligikaudu 340 miljonit aafriklast.
Naine2. märts 2016, 12:12
Ei mingit viha. Ainult arulage naine teeb lapsi moslemiga.
Naine2. märts 2016, 12:11
Ei mingit viha. Ainult arulage naine teeb lapsi moslemiga.
2. märts 2016, 17:26
miks kohe moslem? kas neeger ei või olla ateist, kristlane, hindu, taara usuline jne?
See3. märts 2016, 07:29
Kommentaar näitab kui rumal naine sa oled. Palun ära lapsi tee, tulevad ehk samasugused.