Inimesed

Teadlased: Inimesed, kes vannuvad palju, on teistest intelligentsemad! (75)

LISA KOMMENTAAR

Peeter17. detsember 2015, 14:32
Samas, see et inimene teab palju vandesõnu ja suudab neid kiiresti oma peas järjestada, ei tähenda ju seda, et need inimesed palju oma igapäeva elus vannuksid?!
Päris sassis omadega16. detsember 2015, 12:27
järelikult on kõige intelligentsem rahvas maamunal venelane, kelle kõnes iga teine sõna on roppus ja vandumine.
:)16. detsember 2015, 14:34
Mõnes mõttes ongi... Vaata kasvõi autot millel pole ratast all aga sõidavad. Selleks on ka nutti vaja. Meie esiisad olid ka sellised aga uuem ja moodsam ajastu on leidnud, et kui punane tuluke põleb siis peab hooldusesse jooksma.
mida täpselt testiti16. detsember 2015, 11:13
Teadusuuring see pole.
Nõus, et sõna teadmine ei tähenda selle kasutamist. Kui osalejad neid kiiresti ja tähtede kaupa nimetada suutsid, siis see näitab nende verbaalset võimekust. See on osa inteligentsusest ja selge ju, et kui teatud valdkonnas paremad tulemused, on tõenäolisem, et ta saab ka muude ülesannetega paremini hakkama.
Siis15. detsember 2015, 22:05
köige inetlligentsemad on venemaa parmud,Johhaidii mis uuringud.
Rain Poogen15. detsember 2015, 18:07
Sarnaste uuringute juures võiks olla kirjas ka rahastaja.
Maa raha kurss on pöördvõrdeline sellel maal ropendamistega15. detsember 2015, 15:32
Lugupidamisega
Nobeli laureaat nr. 1024.
vaba inimene15. detsember 2015, 11:10
Nii ajuvaba järeldust pole enam ammu lugenud. Ofkoors suutsid suurema kognitiivse võimekusega ehk intelligentsemad katsealused sama aja jooksul rohkem vandesõnu ette vuristada, kui väiksema kognitiivse võimekusega katsealused, kuid selline potentsiaalne võimekus ei näita ju vähimalgi määral, kas need inimesed ka igapäevaselt neid sõnu kasutavad.
Sass15. detsember 2015, 10:46
No selle "uurimuse" tulemuste põhjal järeldusi tehes on Venemaa maailma intelligentseim maa?!?!?!
Või on uurimuse tegijad rumalaimad? Ise kaldun viimase poole!
Aimar15. detsember 2015, 10:24
Artikli pealkiri on nüüd küll väga eksitav.Uurimuse põhjal olid teistest intelligentsemad hoopis need,kes teadsid palju erinevaid vandesõnu ja mitte vandesõnu,mis hakkavad kindla tähega.See kui teada palju vandesõnu,ei tähenda veel,et inimene neid palju kasutaks.Rumalad kasutavad ikka vandumisel pidevalt samasuguseid vandesõnu niiet vandumisel ja sõnade teadmisel pole siin küll erilist seost.
parm15. detsember 2015, 09:21
lord15. detsember 2015, 08:50
...siis peaksid venelased olema maailma intelligentsem rahvas..?????!!!
Fakt15. detsember 2015, 08:48
Vandumine ja ropendamine ei näita muud kui debiilsust.
nijah...15. detsember 2015, 06:41
Luuleanne on mul kasin, sest ma ropendan kui masin... ropendamine on sõnavara puudumine mis oma korda tähendab madalat intellekti seltsimehed )))
nojah15. detsember 2015, 07:55
Ei oleks nii kindel. Osavad ropendajad suudavad kasutada selliseid sõnamoodustisi, mille peale ükski vagur seltsimees ei tuleks :)
Kui asi piirdub vaid suguelundite sünonüümidega, siis olen sinuga aga päri.
Ainult vene keeles:15. detsember 2015, 08:45
Vaidlevad jänki ja venelane, kelle maal rohkem ropendatakse. Lähevad Ameerikasse. Selgub, et roppusi tuleb üle ühe sõna. Jõuavad Venemaa piiriäärsesse külla. Seal seisab poekese ees kõrge koormaga auto. Autojuht toksib jalaga kummi ja vannub: "Tohhuja nahujatšali! Nahhuja tohhuja nahhujatšali? Razhuijatšivai nahhuj"!
Ni Olen Lumivalgeke15. detsember 2015, 08:46
Kuidas ropendamine sõnavara puudumine on? Võid ju ropendada,aga vali ka kohta.
Külamees.15. detsember 2015, 06:12
Sa, kuradi-kurat------aga mõttel on jumet.
Radist15. detsember 2015, 01:42
Ropendamine ja vandumine on kaks ise asja. Vandesõna on hüüatus, mille lauses puudumine selle mõtet ei muuda, olemasolu aga seda rõhutab. Võrrelgem näiteks: "Ai, ma lõin pea ära!", "Kurat! Lõin pea ära."
Ropendamine on kõnelemine roppude sõnadega. See on kui släng, mida mõistavad vaid samad kasutajad. Näiteks vn kasarmuargoos tähendab "ne pi*di, tõ jeb*o matj spi*dil moi pi*djulinu?" tõlkes "ära valeta, kas sina paganas varastasid mu pardli?"
Radist15. detsember 2015, 00:51
Esiteks on need "teadlased" kiiksuga, teiseks Õhtuleht taipamatu. Teadlased testisid
sõnavara ulatust, Õhtuleht eeldab sellest nende samade sõnade kasutuse rohkust ja
kasutajate intelligentsust.
Tegelikult on vastupidi. Rohked vandesõnad kõnes reedavad kasutaja verbaalset
piiratust. Niisamuti kui sõnakordused ja nagutamine. Seega - ebaintelligentsust.
jo-jo15. detsember 2015, 05:37
Siis oleks kõik Venelased üli inteligentsed,AAAAAhhhhAAAAA
Hui Vam Nam15. detsember 2015, 00:09
Intellikõntsa nii et tapab.
asd15. detsember 2015, 00:00
Ekslikumat pealkirja ei suutnud panna? Tegelikkuses lihtsalt parema sõnavaraga inimesed suutsid ette lugeda rohkem roppe sõnasid ja peale seda veel tavalisi sõnu, mis hakkavad kindla tähega. Mingit tõestust siin ikkagi ei ole. Suure sõnavaraga inimesed ongi üldjuhul intelligentsemad ja see uuring tõestas vaid seda.
BIZDJONÕSHI14. detsember 2015, 23:09
kuna pole ei Ilvest ega Rõivast kuulnud ropendamas-vandumas on järelikult tegu äärmiselt ebaintelligentsete persoonidega , kindel see ! Lähen HÄBENEMA .
intelligent14. detsember 2015, 23:05
krokoTILL Gena ja PUTSataja,õõhõõhõõõ !
irw14. detsember 2015, 22:55
Sa kuradiputs, ma olen nüüd lausa intelligentne!
14. detsember 2015, 21:55
kuidagi ju peab ennast välja vabandada
tore kuulda14. detsember 2015, 21:41
tra,siis ma olen päris akadeemik,rsk!
kuti14. detsember 2015, 21:52
No siis venemaal ainult akadeemikud elavadki
max14. detsember 2015, 21:29
et teavad peast rohkem vandesõnu on targemad,aga kas nad reaalelus neid ka kasutavad on teine jutt
mae14. detsember 2015, 21:16
miks nii nõrgalt.ikka tapjatel,vägistajatel sooneutraalselel on kõrgeim tase
Lugeja14. detsember 2015, 21:10
ja kes ögivad päevast päeva sipse ja jäätist,on teistest saledamad..
A.H.14. detsember 2015, 21:09
Tyri, jobanõj guss, edrit tvaju matt, *ittu, vana p*rse rsk., tuleb välja et ma olen vana intelliHentsus ise. Ära sa räägi, lausa muusika minu kõrvadele.;)
eino14. detsember 2015, 21:04
ei no mai tia nüid et siis rossijaanid kõik geeniused?
A.H.14. detsember 2015, 21:12
Ei sa eksid, mul on mittu venelast tuttavad, mõned ka töökaaslased, kujutad ette, ma olin nendest väga heal arvamusel, sest nad isegi ei vannu roppusti, muul ajal ei tarvita need sõnu üldse, ma arvasin et teised viisakad inimesed, aga tuleb välja, et nad on juhmardit, mühkamid ja matsid.;)
Mida siis sellega öelda tahetakse?14. detsember 2015, 21:02
Ropendavad hoorapurikad on intelligentsed. Seesugused "teadlased" veenavad ainult imbetsille.
ivan14. detsember 2015, 20:58
ai joobannõi rod , mõ kulturnõi narod !!!
ida16. detsember 2015, 09:26
arvake ara,mis see on-stait hujok na huine,hujak,hujak i ne huja)) HELIKOPTER....
Gross14. detsember 2015, 20:36
Järgmisena: Mida rohkem peeretad, seda intelligentsem oled jne :))
Ja sealt edasi15. detsember 2015, 08:38
peeretajaid hakkavad üle trumpama liputajad.
willkopf-vilba14. detsember 2015, 20:28
:)14. detsember 2015, 20:24
Vähemalt pildi järgi on näha kes suuremad vandujad on Eestis.
nali14. detsember 2015, 20:01
Tegemist on ilmselt mingi naljarubriigi tõsimeelse tõlkega - kel natukenegi loogilist mõtlemist on, saab aru, et see "uuring" ei saa mitte midagi tõestada. Aga liiga peen huumor ilmselt, enamik ei jaga seda...
isegi14. detsember 2015, 21:05
ju segaduses...ilmselt
selge,14. detsember 2015, 19:57
kui siin kommentaariumis kõvasti vanduda, siis ÕL ei tohi seda mitte ära kustutada, see oleks intelligentse inimese solvamine, ahistamine, vaenamine ja mis iganes muud veel.
Kuidas nii?14. detsember 2015, 21:03
Seal oli ju kirjas: Pehmete Kunstide Kolledži teadlased...
...14. detsember 2015, 19:44
Teavad rohkem vandesõnu ja teavad rohkem tavalisi sõnu. See näitab ainult seda, et inimene teab rohkem sõnu, kui need inimesed, kes vähem sõnu teavad (nii vande kui tavalisi).
Oh sa kurat küll!14. detsember 2015, 20:55
Aga ei ole ju tõestatud, et need kõige suuremad vandujad ka kõige intelligentsemad on. - Siit koorub välja, et intelligentsel inimesel on suur ja lai sõnavara mis haarab endasse ka vandesõnu aga miski ei viita sellele, et need intelligendid ka suured vandujad on. Üks asi on teada ja tunda, hoopis teine asi on vandesõnu praktilises elus ka palju kasutada.
Isiklikult olen tähele pannud, et suured vandujad kasutavad üpris piiratud vandesõnade leksikoni, ühed ja samad väljendid korduvad tunnist tundi ja päevast päeva, areng on pisuke, et kasutatavate vandesõnade järgi võib ära tunda kas vannub Juhan või Juks.
Ei tea enam, et kuidas nüüd aga kunagi võis iga eestlane suurel-laial Venemaal "vahele jääda" - pruukis vaid "kurat" lendu lasta ja kohe: "A, estonets!"
Muide, needsamad mainitud venelased vannuvad pikalt ja põhjalikult - Kas Euroopa intelligenseimad? - Aga kes kurat teab, võib-olla on kah, malet igastahes mängivad hästi ja sealjuures vandumist ka ei unusta, ikke koos keik.
l 14. detsember 2015, 18:51
ehe näide........priimägi.
Vova14. detsember 2015, 18:49
Oi bljaaaaaa......! Ei teadnudki, et olen intelligentne inimene!
l14. detsember 2015, 18:49
mul "võimalik vaid ven." sõnavara juba ammu peas, kuigi rikkalik, kipub juba korduma.
sarviku juhtimise all niisugused14. detsember 2015, 18:46
Mul naaber vannub ja ropendab,valetab ja varastab, politseinikul lubab pea kirvega maha lüüa, sotsiaaltöötaja pika noaga ära tappa, korteri juba põlema pannud, nüüd lubab mind majaga koos ära põletada. Kus siin intelligentsust näha on?
zirinovski14. detsember 2015, 18:44
Kes on see intelligent, kes sellise uurimuse tellis ?
Urmas14. detsember 2015, 18:37
No sellise uuringu peale oskan konstanteerida ainult seda, et vaadates vahest saadet " Võimalik vaid Venemaal", siis paljud sealsed klippides osalejad isegi purjus olles, on ikka 10x targemad kui selle uurimuse läbiviijad.
Urmas14. detsember 2015, 18:43
Millegipärast jäi mulle peale artikli lugemist tunne, et sellise uuringu idee autorid ja läbiviijad, olgu nad või teaduste 2x-d doktorid, pole vist elu jooksul kordagi vandunud. Kurat, minge p_ersse, järeldused tehke ise!
pean kurbusega teatama14. detsember 2015, 18:32
kuna ei kasuta roppusi ega vannu ... tuleb häbeneda oma rumalust.
Minu jaoks on see uus normaalsus. Mu naabrimees on igal õhtul intelligentsi täis ... levitab seda õhtuti väljuhäälselt ... kogu koridor saab osa ... helkivast pudelist seda intelligentsi ta endale sisse kummutab.
hea märk14. detsember 2015, 18:34
ka uuest värskendavast ideoloogiast ... kõik pööratakse peapeale ...
Tore teada14. detsember 2015, 18:26
nüüd siis poliitikud alles hakkavad ennast näitama ... tahavad ju ka intelligentsi hulka kuuluda.
kats14. detsember 2015, 18:26
Poeümbrused meil neid intelligente täis.
!14. detsember 2015, 18:11
Ühest erilisele geniaalsusele viitavast vene proletaarsest rahvalikust laulust.
Eh joptvuju matt, mõ kulturnõi narod. Vsegda, vsegda vsegda idjom vperjod!
Kuuldud-nähtud!14. detsember 2015, 21:54
Küll kuulnud, kuulnud küll aga kahjuks ei saa sinu järeldusega nõustuda. Antud laul on ühe tuntud Stalinliku rivilaulu paroodia ja siin tuleks üsnagi imetleva austusega suhtuda venelaste eneseirooniasse ja julgusesse seda irooniat laulus väljendada. Muide, korrata ei tule mitte "vsegda,vsegda" vaid "vperjot, vperjot" Need sõnad on lauluparioodias muutmatuks jäänud.
Heureka!14. detsember 2015, 18:08
Seega peab siis Stalini-aegne kooliõpikujutt täielikult paika. Kui tollased akadeemikud kirjutasid vene rahvast kui "rahvast-geeniusest". Sest teist sellist ropendamist ei kuulu sa kusagil mujal maaimas. Ainuüksi igasuguseid matte on virnade viisi.
Ja tulemus? Kõik maalma leiutised olevat leiutanud venelased. Nii kuumõhupalli, langevarju, lennuki, helikopteri kui ka raketi. Telegraafi, telefoni, raadio, televiisori, kino. Akumulaatori, elektripirni, dünamo, piksevarda, generaatori. Siis veel ka trükikunsti, aurumasina, veduri, auto, traktor, tanki, vintpüssi, reaktiivmpootori j.n.e. ning j.n.e, Aga miks kirjutab siis maalma ajalugu vendadest Lumieredest, Wrightidest, Edisonist, Telast, Marconist, Gutenberist, Franklinist, James Wattist, Stephensonst j.n.e. Põhjus on lihtne. Geniaane vene talupoeg või tööline versus nõme tsaarivalitsus, kõrgaadel ning bürokraatlik ametnikond. Need kõik aga olid, teadagi, oma geniaalsed vene juured kaotanud ning saksastunud. Muudkui elegantse ja viisaka saksa ja prantsuse salongikeele peal. Teadagi - sel juhul polnud neil enam geniaalsuse sädetki. Ei osanud hinnata vene rahva geniaalseid leiutisi ega leiutste perspektiive. Kõik läks kalevi alla või ahju.
Täienduseks14. detsember 2015, 18:50
Ja röntgeni leiutas Tambovi talumees 1000 aastat tagasi kui oma naisele ütles : "Ja tebja,suku,skvoz vižu!"
Selles nii tõtt kui soovunelmat!14. detsember 2015, 22:09
Ja paljuski tõsijutt, isegi aatomipommi leiutasid - vahet ju põle, et kas geniaalse mõttetöö viljana (eks seda pidim ikke ka olema) või geniaalse luuretöö viljana. Geniaalsuse näitajad mõlemad, eks ju? Muide, muideks, venelaste raketimootorid on maailma parimad, ameeriklasedki kasutavad neid. Vene Kalašnikovid on ka üleprahi massirelv, terve maailma neid kasutab, olgu nigger või mulatt, ükski tänapäeva massrelv selle vastu ei saa
ei ole15. detsember 2015, 01:17
ei ole, see lennutehnia on saast kuubis, pealegi enamus on kopeeritud teistelt tarkadelt!
piraatlus pole tarkuse näitaja!
ww15. detsember 2015, 15:21
Ja Polzunov leiutas teatvasti aurmasina. Vähem teada on fakt, et tema vanaisa oli vedurijuht!
Valz14. detsember 2015, 17:46
Need teadlased on hullud..:) Seostada intelligentsust sellega, kui palju sa vandesõnu tead....:) Lahe ...
A.H.14. detsember 2015, 21:20
Mitte kui palju tead vaid kui palju kasutat. Muideks see kes suudab venekeeles vanduda kaks tundi järjest nii et ühtki sõna ei korda, on muidugi intelliHentne inimene, kas või oma sünavara tõttu.;)
tiblunn15. detsember 2015, 03:24
Seda kahte tundi ja mitte ühte sõnakordust tuuakse tihti näitena, aga tegelikult on see sisutühi müüt. Venelastel on küll roppe vandesõnu palju (võrreldes nt f*ck variatsioonidega), kuid nende hulk ei ületa sellegipoolest mõndkümmet.
Jutt käib arvatavasti14. detsember 2015, 17:40
leksikast ja verbaalsest võimekusest. Tänapäevane arvutipõlvkond kipub Ellotshka tasemele manduma. 30 sõna teadmine on lagi.
Ahaa ma olen seda koguaeg teadnud14. detsember 2015, 17:25
Mufik14. detsember 2015, 17:21
vandumine on intelligentse inimese 1. tunnus14. detsember 2015, 17:21
Sellega antakse konkreetne ja lühike hinnag toimunule või toimuvale. Veel parem, kui see vandumine toimub vene keeles.
teadus või asi14. detsember 2015, 16:42
Vandesõna teadmine ei tähenda ju, et sa seda ka kasutad... Tolvanid!
hehh14. detsember 2015, 16:11
No vandesõnad ei näita küll intelligentsust...kole kuulata.Ei nõustu kuidagi.