Blogid

Pariisi sündmuste taustal peaks Eesti koheselt taastama piirikontrolli (79)

LISA KOMMENTAAR

T.Mets20. november 2015, 18:10
Ah, et panna Eesti piir kinni, Mis tost tolku kui valitsus ise avalikult laseb murjanid sisse
Kuhu18. november 2015, 21:06
läks piiri ehituseks ettenähtud raha mis EL eraldas omal ajal kas refformierakonna valimiskampaaniaks..?Nüüd võetakse maksumaksjate arvelt see raha...!
eestlane18. november 2015, 18:44
Piirid muidugi kinni, aga tahaks teada ka seda, kas vastab tõele, et öisel ajal tuuakse lennukitega Tallinna lennuvälja kaudu Eesti Vabariiki võõramaalasi? Kas see on mõni linna-legend või on asi tõesti nii hull, et rahvale sõnagi lausumata veetakse sadade viisi pagulasi riiki.
harimatuse viljad18. november 2015, 01:33
kui lust kedagi väga promoma hakkab, siis unustab ta enamasti vajaliku uurimistöö tegemata.
omari puhul on ta rõhutanud, et just praegu on mees eesti jaoks hädavajalik kaader, sest eestis napib araabia keele oskajaid. paraku pole rahvusvahelise haardega ajakirjanik senini aru saanud, millist keelt omari kodumaal räägitakse. PUŠTU KEELT. niiet omarist pole mingit abi araabiakeelsete süürlastega suhtlemisel.
vastupidine effekt17. november 2015, 23:52
lust tegi oma leivaisa promomiseks teleintervjuu. seda refereerisid nii delfi kui õhtuleht. delfi kommentaarid on erakordselt mürgised.
vaatame, kuidas reageeritakse 2.-le ja 3.-le osale...
Kohvitante16. november 2015, 23:17
Väga õigustatud küsimus Lusti ühelt romantiliselt sugulashingelt! Kas blogija oskab vastata, miks Venemaale niimoodi kaasa ei tunta, mis temas lõppeks NII halba on? Mina küll ei tea. Tundub, et isegi EKRE ei tea üheskoos Varro Vooglaiuga, nagu viimasel kuulda on olnud. Aga äkki Lust seletab? http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/lugeja-miks-tuntakse-prantsusmaale-kaasa-aga-venemaale-mitte?...
ohtlik tõlk omar16. november 2015, 17:09
nii rumalal inimesel nagu lust on ei tohiks lasta oma nina toppida poliitiliselt ohtlikesse afääridesse. kui lusti unisused täituvad, siis sõidab ta telekaamerate valgusvihus oma lemmikut omari indiast eestisse tooma.
kui islami terroristid kellegi skalpi ihaldavad, siis eeskätt oma rahvuskaaslastest reeturite skalpe. indias on omar praktiliselt tundmatu tegelane ja keegi teda seal ei jahi. eestis on ta kuulus. ja kui ta suure kära saatel siia saabub võetakse ta tõenäoliselt sihikule. kuuldavasti soovib ta õppima asuda tallinna ülikooli. tunnen kaasa tallinna ülikoolile...
Lugupeetud Katrin Lust,16. november 2015, 13:19
respekt,ainuke artikkel,mis kajastab toimuvat nii nagu on ja nii nagu peaks.
Tänud.
Väga16. november 2015, 12:34
õige jutt,aga kuidas seda piirikontrolli teostada kui piirivalvurid on kõik koondatud?Ka suur osa politseinikke on koondatud.Kas peab rahvaalgatuse korras rahvas ise piiri kontrollima .Aga sel juhul peaks neile ka relvad andma.
to 18.5815. november 2015, 23:55
moslemitega mehkeldamine polnud lusti isiklik elu. see oli biizness. aserid otsustasid veidi oma naftadollareid tuulutada ja käivitasid üleeuroopalise reklaamikampaania oma riigi maine parandamiseks. lust söödeti neile ette kui tegelane, kellel olevat londoni ajakirjandusringkondades kõvad sidemed. millegipärast jäi lusti kampaania lühiajaliseks. ei usu, et aseritel papp otsa sai. vb tuli hoopis aru pähe...
Horros15. november 2015, 23:37
Kallis sm. Lust, mida sa siis õieti tahtsid öelda?
.
Miks peaks Eesti moslemid sõna võtma?
.
Kuidas sa selle Eesti piiri kinni paned?
.
Mis sa oma elust üldse mõtled?
to Horros16. november 2015, 07:04
Sinusugune on sama ohtlik kui terroristid.
tahaks15. november 2015, 21:52
teada, palju neid sisse toodud juba on ja miks öösiti nagu siin mainiti
VANAEMA MAALT15. november 2015, 18:26
OH ei Katrin, enne peab 100 inimest surma saama,siis hakkame alles vaatama,nii arvab meie president.Ja siis hakkab temaEesti rahvaga koostööd tegema.Eksme siis oota ära, see pole enam kaugel.Harku poisid teevad juba ettevalmistusi ja lennukid toovad üha uusi juurde salaja,öö varjus.
see on nii15. november 2015, 17:37
... ja lõpetama ära pagulaste plaanivälise toomise Eestisse.Viimane oli 320 moslemi toomine öö varjus lennukitega mõni päev tagasi.Nende 20-30.a hulgas on kindla peale mõrtsukaid.Nii investeerime juba plaaniväliselt terrorismi ja teeme seda õhinaga, sest meil veel veri ei voola
joosep15. november 2015, 20:44
räägi sellest palun lähemalt...kui siin ei soovi siis palun mailile [email protected]
daaah15. november 2015, 16:06
"Kõige tähtsam praeguste sündmuste keerises on see, et meie riik suudaks tuvastada inimesed, kes siia tulevad ja teaks nende täpset asukohta kogu aeg." Mida kuradi p_rset??? Te ei suuda omi inimesigi mitte kuidagi tuvastada ja nüüd tuvastate neid, keda pole isegi andmebaasides, et saaks kontollida või lisaküsimusi esitada? Mida kuradi moodi? Tahad kuulda reaalset lugu? Reaalselt on meil siin Eestiski inimesed haiglas vale nime all, kui neil pole tervisekindlustust, sõidavad võõraste juhilubadega kui enda omad on "hoiul" ja käivad alaealistele mitte ettenähtud asutustes kui nad seda parasjagu soovivad....ja teie tvastate miskeid Kongo ja Toogo musti, kelle sündimise peale ei tõmmatud suitsupaki pealegi risti rääkimata andmebaasidesse kandmises????
Artikli all olnud reklaam: "Mis on su IQ" on üsna tabav.
jaa15. november 2015, 14:22
HAIGE INIMESE JUTT TAASTADA PIIRIKONTROLL,ALLES TELEKAS RÄÄKIS KUI KALLIKS SEE LÄHEB,KUI RAHA RAISATA PIIRI PEALE MIS AMMU LAIALI LÕHUTUD,MILLEST SIIS HÄRRAD ELAMA HAKKAVAD
idaeurooplasest migrant15. november 2015, 14:21
lust näib arvavat, et ta oli teistest idaeurooplastest millegi poolest parem. tegelikult oli halvem. peaaegu 10 aasta jooksul, mis ta londonis tolgendas, oli tema ainus panus ühendkuningriigile see, et ta töötas mõned kuud ettekandjana pizzabaaris. kuna ta tööl ei käinud, siis ei maksnud ta seal ka makse. seega oli vähemalt tema puhul küll tegemist juhusega, kus inglaste põlglik suhtumine idaeurooplastesse oli põhjendatud.
jõudu15. november 2015, 14:05
Islamile tuleb vastata külalislahkusega ja auku lükata , enne kui hakkavad laamendama , see on te isade maa , vaevalt nad olid samasugused äpud nagu praegune interneti põlvkond.
arvaja15. november 2015, 13:59
Miks piirduda piirikontrolli taastamisega riigipiiridel? Veel parem oleks püstitada kontrollpunktid ka mõnedele riigisisestele halduspiiridele, nt Baieri ja Tüüringi vahele (endine BRD ja DDR-i piir). Mõned riigid on hiigelsuured, mõned imepisikesed. Saksamaa on suurem kui Eesti, Läti ja Leedu kokku. Aga isegi Eestis on kohti, kus dokumente oleks väga lihtne kontrollida, nt parvlaevasadamates (Virtsu, Kuivastu, Rohuküla, Heltermaa).
arvaja15. november 2015, 13:58
Miks piirduda piirikontrolli taastamisega riigipiiridel? Veel parem oleks püstitada kontrollpunktid ka mõnedele riigisisestele halduspiiridele, nt Baieri ja Tüüringi vahele (endine BRD ja DDR-i piir). Mõned riigid on hiigelsuured, mõned imepisikesed. Saksamaa on suurem kui Eesti, Läti ja Leedu kokku. Aga isegi Eestis on kohti, kus dokumente oleks väga lihtne kontrollida, nt parvlaevasadamates (Virtsu, Kuivastu, Rohuküla, Heltermaa).
bc15. november 2015, 11:52
...liigutama hakatakse alles siis kui on asi juba juhtunud ....takka järgi on köik targad... piirid kinni ja kogu moos....
Linda15. november 2015, 10:36
Taastada piirid ja piirikontroll, suurendada politseijõude!!! Siin ei olegi muud varianti! Aitab sellest rahva raha laristamisest tilu-lilu peale!!!
15. november 2015, 09:37
Nii ongi, Kaljuranna jutt, et pagulastega mitte seostada kurjategijaid-nokellega siis veelma peaks neid seostama,kas ehk jälle eestlastega.Kui talonka kodakondsus,siis kunagi riiki tulnud ikka pagulasena või illegaanina.Mis seal vahet on, ühed Allah Akbarid nii või teisiti.Ei ärka meie valitsus enne, kui omal jalgealune tuline, seni süüdistame omasid tühistes kähmlustes või sõnasõjas muulastega.Selle maailmas toimuva taustal on see lausa andestamatu häbematus valitsuse poolt.
fox15. november 2015, 09:35
piir kinni murjamid kinni nabida kotti pista ja piiritaha
15. november 2015, 09:23
Kaks terroristidest oli pabulased Süüriast. Nemad oli suvel registreeritud Kreekas.
Piirid kinni kohe ja mitte ühtegi moslemid ei tohi Eestisse lubata. Islam on äärmiselt vägivaldne ja haige asi.
london15. november 2015, 08:50
Idaeurooplased on brittide meelest litsid, pätid, vargad, vaesed jne. See oli tõde, millele ma pidin pidevalt näkku vaatama.
...............................................................................
Mina pole pidanud sellisele tõele näkku vaatama, sest pole kordagi Londonis käinud. Vabatahtlikult Lääne debiilikuile süljetopsiks ei hakka ka.
naine15. november 2015, 08:47
90% pagulastest on noored mehed - kas see pole mitte euroopa vallutamine ilma relvadetta.!? Kui igal pool on neid palju, iis võetakse võim üle.! K.Lustil on õigus. Iga lause peale värvilistele tõusevad president ja peaminister jalgadele ja ahastavad. Kahju!
süüria pass maksab15. november 2015, 06:02
türgis 600 dollarit,tehakse ühe päevaga valmis
lugeja15. november 2015, 02:34
Ungariga seoses meenub infokild, et seal käib massiline immigratsioon... Israelist. Loomulikult ametlikku teavet selle kohta ei ole võimalik hankida. Huvitavad liikumised on toimumas.
soovitan14. november 2015, 23:24
pagulastel ja teistel rätipeadel lähipäevil tänavale MITTE MINNA
14. november 2015, 22:23
Taavi koht on VAO RIIGIPÄEVAHOONES, mitte Toompeal !
rt 14. november 2015, 22:05
piiride kaitse euroopas ei lähe paraku kuidagi kokku Euroopa Ühendriikde loomise projektiga Kalergi järgi , mille eest nii Merkel, Juncker kui Van Rompuy on kõik erinevatel aastatel saanud Kalergi auhinna..
https://www.youtube.com/watch?v=MpXJnVC2Mew
Ana õhem riik14. november 2015, 21:28
Taavi ju ei taha seda taastada, sest see on liiga kallis. Kui ei jõua piiri valvata, siis pange üldse see riik kinni!
hoopis14. november 2015, 21:27
Rõivas ja Ilves peaksid tagasi astuma, see oleks minimaalne mis praegu vaja.
Loopis15. november 2015, 12:49
jah,sest nad on otsesed süüdlased Pariisi pommiplahvatustes...
to Loopis15. november 2015, 16:36
jah, sest nada tahavad, et Eestis sama juhtuks, kuna on juba 500 terroristi Eestile ära tellinud!
Ilja15. november 2015, 17:25
Vene terroriste on siin tunduvalt rohkem!
Rahvamees14. november 2015, 20:14
Eesti peaks, aga reformiokupantidel on niigi hea elu.
Anti14. november 2015, 19:55
Kadedad ajakirjanikud jälle Lusti maha tegemas. Saage ükskord üle.
Loomulikult14. november 2015, 19:47
tuleks piirid kiiremas korras kinni panna ja ülihoolikalt kontrollida, keda riiki vastu lastakse. Ja veelkord mõtlema, kas on ikka mõtet võtta vastu kõiki neid pagulasimmigrante, kes tegelikult võivad olla tuleviku potensiaalsed pommivöödega enesetapjad.
tavaline inimene14. november 2015, 19:36
Eestisse usku ei ole. Eesti ei suuda oma rahvale tagada normaalset elu isegi rahu ajal.
uskumatu tegelane see lust14. november 2015, 18:58
alles see oli, kui ta mehkeldas aktiivselt moslemitega. kajastas seda ka siinses blogis. osales aseri pulmalaulikute soul ja vaimustus publikust, kellel raha oli jalaga segada. noomis eesti juhte, et nad bakuusse euroopa mängude avatseremooniale keeldusid minemast. ronis külje alla iraagi kurdide peakohtunikule.
milleks on tal vaja netist otsida märksõnu eesti moslemite kohta? tal on ju otsesed sidemed nendega olemas...
18.5815. november 2015, 09:44
Küll sinule läheb korda tema isiklik elu, tahad ka talle allah akbari teha või?politseivõiks sind luubialla võtta, inimvihkaja.Aga kuhu kisa jäi-TRELLIDE TAHA!!!
Ly14. november 2015, 18:33
Ja lõpuks andsidki Prantsusmaal aastaid vaguralt elanud moslemid endast märku, mida keegi ei osanud aimatagi. Kui palju elab Eestis moslemeid praeguse seisuga, oht varitseb meidki. Kas peaministril on kavatsus Rootsit aidata või loobub heategevusest. Iga mõistlik riik peaks kiiresti tegutsema ja vabanema umbrohust, mis võib ähvardavalt paljuneda ja kogu maa matta pimedusse. Moslemeid riigist välja saata ei saa, see tekitaks üliohtliku olukorra, mida kavatseb Prantsusmaa president ette võtta oma inimeste turvalisuse tagamiseks. Keeruline situatsioon, millest välja vingerdada on peaaegu olematu.
14. november 2015, 20:32
ära ennast kogu maailmaks pea, et keegi ei osanud aimata, siinkommijadki on ammu ja korduvalt pajatanud prantsusmaal toimunud relvade röövidest ja et mis tuleb... ? või enne karikatuuriajakirjanike mahalaskmised pariisis, ei ole kuulnud ? isise ettekuulutusi on igal pool lehtedes avaldatud - neid terroriakte tuleb igall pool ja veel. mustade trooja hobuse omale sisse lasknuil tuleb selle tegevuse tagajärjed nüüd vastu võtta. meilgi. lahendus on eesti riik eesti rahvaga ja piirid kinni. teised ... elagu tsirkus !
Andres14. november 2015, 18:30
Kõigepealt tuleb merchel ja juncher panna Breiviku asemele, kui suurimad euroopa terroristid ja genotsiidi läbiviijad.
...ja vanaema ei leidnud ega vanaisa,ei koer ega kass ja keegi ei leia14. november 2015, 18:24
õige on KOHE, koheselt14. november 2015, 18:23
sõna pole olemas, mine kooli tagasi!
olen14. november 2015, 18:23
A.H.14. november 2015, 18:06
Mis see piirikontroll aitab. Eelkõige pabulaskeskused tuleb kõntsast tühjaks teha, sellest oleks rohkem kasu.
bluffija lust oma tuntud headuses14. november 2015, 17:42
klõpsasin omari postitustes näidatud klikile. pole seal poolt silpigi pariisi kohta... lust on ise siia kombineerinud teksti, mille autorina püüab oma kallist omari näidata.
.14. november 2015, 17:37
ei aita siin enam ei ussi ega ka püssirohi. Euroopa on tänu oma LUDRIDEST juhtoinastele lasknud hundi oma karja sekka ja seda hunti sealt välja rookida on võimatu. Nüüd ja tulevikus saame AINULT KIITA Euroopa ja ka meie "ettenägelikke ja humaanseid" OINAID selle eest, et nad lõid kõik tingimused neile mõrvareist kaltsupeadele ja VÕITE KINDLAD OLLA neist, aina uudest, mõrvadest tulevikus puudust ei tule.
snaiper15. november 2015, 14:17
kui täpselt sihtida oleks püssirohust abi küll
katrin lustile14. november 2015, 17:33
korrektsem on öelda "kohe", mitte "koheselt".
jeah14. november 2015, 22:54
korrektseM, aga mite vale. seega hoia mokk maas, on lubatud.
nõme ja imal15. november 2015, 08:01
on pidevalt kaagutada populaarse teema ümber. Lusti puhul jätab see selge jälje, raha on see, mis huvitab, teema endaga ei vaevuta tööd tegema. Kurb. Lustil jälle taandareng.
mitte .......peaks Eesti koheselt taastama piirikontrolli.............14. november 2015, 16:55
........vaid PEAB Eesti koheselt taastama piirikontrolli
Katrin kirjutab väga õigesti, vist ainuke ajakirjandusmaastikul, kes julgeb asjadest rääkida nii nagu on.
Eesti14. november 2015, 17:14
ei suuda isegi praegust piiri kaitsta, kus tullekse röövima inimesi, kes viiakse kaasa. Kas arvate, et terroristid tuleksid piiriületuspunkti kaudu?
Nad14. november 2015, 16:53
saavad kodakondsuse kiirelt .
Ega ennem piirikontrolli ei kehtestata14. november 2015, 16:43
Kui sama pauk tabab Eestit.
Andres14. november 2015, 18:43
Juba tabas, aafrika seakatku kujul. Rosimannus ütles, et sigu ei tule üle piiri ja kui tulebki siis on nad meile vajalikud. Tulemus, ei tapetud maha metsikuid immigrantsigu vaid hukati kohalikud. Varsti tuleb järgmine vaatus aga mitte sigadega, kahjuks.
Andresele!14. november 2015, 19:50
Sul on õigus! Palume , et meid liidetaks Pihkva oblastiga. Neil on kord majas. Kui oli linnugripp, siis Zirinovski nõudis koheselt sõjaväe saatmist piirile, et lasta alla kõik rändlillud, kes oleks nakkust toonud. Sama teeks nad kohe sigadega.
Andresele16. november 2015, 07:10
Panid otse kümnesse!
aeg14. november 2015, 22:56
aja küsimus, millal juhtub eestis. enne soomes ja siis meil. küsimus pole mitte kas, vaid millal.
nagu koolitulistajagagi oli. aja küsimus, et tuleb uus ja hullem.
reede14. november 2015, 16:32
Ja mis mula ajab täna see lehvivate kuuksekahludega sotsist vihakõneleja Kas võtab paar moslemit koju ümberkasvamiseks KUi kannatlik peavad Euroopa rahvad olema et ikka taluda Merkeli Hollande Junckeri taolisi kummipäid oma turjal
Muide14. november 2015, 16:29
Üks terroristidest on tuvastatud ja tegemist prantlasega..
Kunagi Prantsusmaale tulnud pagulane14. november 2015, 17:22
kes on saanud kodakondsuse. Mitte prantslane.
Tegu siis14. november 2015, 21:55
tšivoo?14. november 2015, 16:28
"Tunnen Pariisi sündmustele siiralt kaasa ja loodan, et meie riik õpib nendest rünnakutest. Et me oleme valmis mitte ainult terrorirünnakuteks, vaid et meil oleks süsteem, mis aitaks neid inimesi tuvastada."
Jessas, et lepime ilusti olukorraga, sest imekombel ja üleöö on see nüüd uus reaalsus ja tulevik saab ning peabki olemas selline, kus me oleme iga hetk valmis terrorirünnakuteks?
Sassi kamminud ennast?
kolla14. november 2015, 19:35
õpib-ei õpi,koogutatakse ainult Euroopa suunas,
yui14. november 2015, 23:23
Ei ole sassi kamminud. Süsteemi sisestati uued tõebitid.
sass14. november 2015, 16:16
TUGEVDAMINE, KARMISTAMINE JNE OLI ju selle rünnaku 1 eesmärke!
lihtsalt vastik14. november 2015, 15:50
Kus nüüd nõuab piirikontrolli... Ise tahab seda tsurkast okupantide käsilast Eestisse smugeldada! Ptüi, milline kahepalgeline emis!
mina14. november 2015, 15:43
omakorda vaatasin lusti lemmikmoslemi omari fb-d. seal ka pole mitte mingisugust reaktsiooni, isegi mitte kaastundeavaldust...
soovitan lustil kohe omariga skypes ühendust võtta. sell on ju osav näitleja. lust saab moslemi reaktsiooni missuguse, hea telepurki panna.
Omari postitused14. november 2015, 15:58
https://www.facebook.com/omar.jan.3956?fref=ts postitused on FB s olemas
All humans are created equally and they have equal rights.
RIP(Paris)
Our thoughts and prayers are with the victims, and their friends and families, of the Paris attack. It truly is an act of terror with no difference to those in Afghanistan, Iraq, Syria and Palestine. Certainly, terrorists have no faith and belong to no region.
Tutkit14. november 2015, 16:32
Neid Omari suguseid tõlke oli seal päris mitu.Tema üks ametivend (väidetav tõlk) kargas järsku autosse,pani end põlema ning üritas Allah agbar hüüete saatel pisut pahandust teha.
Ei tea me praegu ja ei saa kunagi teadma mis tegelikult selle Omari peas ja mõtetes tegelikult toimub.