Suhted

Mis paneb vana mehe üha nooremat naist otsima? (224)

LISA KOMMENTAAR

Naine29. september 2015, 15:22
Olen teie silmis kindlasti vana,vanust juba 46. Minu mõte võib tunduda teile kummaline,aga ütlen siiski.Kas 200g vorsti pärast on mõtet tervet siga üleval pidada.Mina ei kahetse,et juba 16 aastat elan üksi.
MEES-MAALT SOOVITAB2. oktoober 2015, 06:11
KUI SEE SUITSU -- VORST VANAKS LÄHEB !
SIIS VÕID KA SUUREMA PORGANDIGA EDASI ENNAST RAHULDADA
Seenekaste29. september 2015, 12:35
ei pea lugu28. september 2015, 16:33
neist ättidest, kes noori vahivad endast hulga nooremaid naisi..sisuliselt on nad pedofiilid, ega naistest kes rikkaid taadikesi jahivad. Harva on tegu kahepoolse tõelise tundega, enamasti on kokku sattunud edev toi ja ahne eit...
swtikas28. september 2015, 12:10
You veel üks Ingird, kes vanureid vaatab.
irw 28. september 2015, 12:44
Kuulge, ei pane OTSIMA. 28. september 2015, 10:12
Vanale mehele on oma, sisseharjunud kaasa ainus ja õige, kellega on välja kujunenud ühised arusaamad ja huvid, ning suureks kasvatatud ühised lapsed. Muidugi vaatab ka vana mees noort, õide puhkenud naisekeha heldimusega, samuti, nagu vaadatakse kõike ILUSAT. Aga sellist OMALE soovida------andke andeks, jäägem realistideks.
naine28. september 2015, 10:46
Sul on õige mõtlemine, mis näitab, et oled oma elu õieti elanud.
Jah...28. september 2015, 16:43
....kahjux on ka selliseid , kes kõrge vanuseni ringi tõmbavad...
JAH,,JAH--::AGA2. oktoober 2015, 06:17
MIDAGI POLEGI ELUS PARATA --KUI INIMESED POLE LOODUD
ÜHTE MOODI ON IKKA INIMESI,,""PALJUD EI SEKSITA ENAM 50+ JA ELAVAD ÜKSIKU ELUKEST!
OM INIMESI ,,KES KOHE ILMA MEESTETA ELADA EI SUUDAKS 1. VIAGRA TEEB IGA MEHEGA VOODIS IMET;
naine28. september 2015, 10:11
Minu arvates on noore naise ja vana mehe suhe õigustatud ainult siis, kui on tõesti suur ARMASTUS. Aga kui on lihtsalt a la noor liha, vana raha (tundub, et enamasti), siis selliseid suhteid küll looma ei peaks. Leian, et suhtesse peaks ikkagi astuma perspektiiviga pere luua, lapsi saada ja selleks, võtke või jätke, sobib kõige paremini sobiva vanusevahega partner.
mees28. september 2015, 13:22
Milline on sobiv vanuse vahe?
naine28. september 2015, 13:41
maksimaalselt 10 aastat mees naisest vanem. Üle selle kipub asi kahtlaseks
no29. september 2015, 11:03
vanuse vahe sõltub täielikult rahakoti paksusest.
ehh27. september 2015, 22:40
Vana mees, kes noori naisi taga ajab, on naisi ka nooremast peast murdnud. Ei neid muuda keegi ja kas ongi vaja. Üldjuhul on need vanad täkud endast väga heal arvamusel. Noored plikad vaid irvitavad nende üle ning taluvad neid tänu hinnalistele kingitustele. Vähestel võib-olla on nad pigem isa aseaineks, kui armsamaks.
Iseasi, kas abielunaine, kelle mees käib aegajalt tiibu ripsutamas, peab sellist meest taluma? Jääb mees hädiseks ja haigeks, siis roomab tagasi vana naise juurde, et see teda edasi kasiks ja hooldaks.
Jutt, või asi ?28. september 2015, 08:06
Kui mehel on raha, leiab ta ka vanas eas noori hooldajaid-kasijaid. Muidugi, kui ta on selline sultani tüüpi mees, kes ühe naisega ei lepi. Mina, 60 kõva plussiga, ei ole mõelnudki mingi noore tibiga lähisuhet otsida ega luua, sest naine, kellega on lapsed suureks kasvatatud, on MINU SILMIS endiselt 22 aastane kaunitar, kellesse jäägitult armusin kunagi.
08:06...28. september 2015, 16:47
Ei noh!27. september 2015, 20:33
Päris karmilt antakse tuld siin kommentaariumis...põhiliselt ikka allapoole vööd! :) :)
kui teeks statistikat?27. september 2015, 17:04
Minul on abikaasaga 15 aastat vanuse vahe.Koos elatud 42 aasta.Minu sõprannad abiellusid tol ajal omavanustega ja paaris ei ole nendest mitte ükski.Kes juba 4. ringil.Minu abikaasa haigestus nüüd 75.eluaastal esimest korda.Mul ammu sada häda küljes,ja oo õudust,normaalkaalus oleme mõlemad.Enne meil mõlemil puudusid lapsed ja abielud.Nii et ,kui inimesed sobivad,siis elataksegi.Ei loe see vanusevahe,haridus,paksus ega raha.Abielu on elamise oskus ja enamusel see lihtsalt puudub.Nii paarisuhtes kui üldse oma elunatukesega hakkama saamisega.See olukord on ka lastekasvatamisega.Pooltel see lihtsalt ei õnnestu.No ei oska elada ise ega oma lapsi täisväärtuslikeks inimesteks kasvatamaks.Ja muide,see puudus on ka väga paljudel kõrgelt haritud vanemate puhul.Alles üks näitleja soigus siin,et teda kodus ei kuula keegi.Halleluuja.
kallikene27. september 2015, 18:33
siin just vastupidine teema, ligi 70 aastane mees jättis vaatamata oma kõrgele eale 20 aastat noorema naise maha, kuna too oli liiga vanaks saanud, seega teil on veel igati arenguruumi, läheb paar aastakest mööda, vanal tuleb meeletu titetusk peale ja nagu naksti võetakse 8 aastat noorem neidis majja:)))
Miks sa siin kirjutad? See siin on naljanumber igihaljaste teemal, kel ootamatult isasena rinnas piim pakitseb, aga sina siin paljastad tõelisi tundeid.
ja jah28. september 2015, 12:49
seda saavad endale lubada vaid rikkurid, kõik ei ole rikkurid ja kui isegi halb naine, siis katsu tast lahti saada, see on väga raske. Aga kui hea naine, siis polegi vaja lahti saada.
Ja, mis peamine.28. september 2015, 17:00
HEA naine mõistab, et ka vana mehe silm vajab imetlemiseks vast-tärganud naiselikku kehailu. Paha naine võib aga isegi sirbi ja vasara peale armukadedaks muutuda.
reaalsus27. september 2015, 16:12
Väga kummaline , et ainult mehi peetakse rikasteks!? Väga paljud naised on palju rahakamad, kui nende mehed.
Vot ja28. september 2015, 09:26
sellepärast nad üksi jäävadki....enamuses!
Et28. september 2015, 10:56
"Et" siis28. september 2015, 12:31
rahakad naised tunnevad ennast vabamalt ja käivad mehe kõrvalt lõunaosariikides nn kvaliteetsexi ostmas, mis on moraalitu tegevus!
Väga paljud28. september 2015, 12:46
naised, kes on rahakamad kui mehed, näevad peagi oma kõrval tossikest, kes temast vähem teenib ning tekivad pinged psüühilised kui ka voodielus...tekivad vabadusest ja materiaalsest sõltumatusest uued tutvusesd nn omasuguste rikaste meestega, kes loomulikult vajavad vaid üheöö suhet...ja märkamatult koged peagi, et oled üksi!
Et 28. september 2015, 14:30
Ah, et kui naine saab mehest rohkem palka, siis naine kohe moraalitu ? Aga miks siis need 9 kl haridusega väikelinnaplikad ringi tõmbavad, kes heal juhul miinimumpalka saavad, need peaksid ju 12:31 kommentaatori loogika järgi ülimoraalsed olema.
Oi oi28. september 2015, 15:42
Ma konstateerisin fakti ehk siis tsiteerisin võibolla Sind võibolla kedagi teist, kes sarnase artikli all kommenteeris ja kribas, et tema edasijõudnuna(rahaliselt) sõltumata, käib Araabiamaades sõbrannaga nn mehe kõrvalt kvaliteetsexi nautimas! Nii et pole vaja....
Jah28. september 2015, 16:21
See on muidugi kõva fakt, mida keegi kuskil kommentaariumis kirjutab, et selle järgi oma suhtumist kujundada. Aga Oi oi ise ei ole ühegi heapalgalise naisega kokku puutunud, et teaks, kuidas nad elavad ? Sellegipoolest on hea palgaga moraalsed naised täitsa olemas, võin seda kinnitada, puutun pidevalt sellistega kokku.
nu nu28. september 2015, 16:39
Mis seal kokku puutuda....olen piisavalt edukas ja mu naine samuti ning pean sinu kurvastuseks ütlema, et rikkaid naistuttavaid mul jagub...kuid ega pea kohe nendega voodisse pugema, olen pigem hea kuulaja, mulle meeldib naisi kuulata! Nii öelda, nende muresid kui rõõme...
Ja veel Sulle kullake!28. september 2015, 16:46
Siin lehes ilmus veel üks sarnane artikkel ja just minu sõnade kinnituseks! Seal küll nahutatakse rohkem mehi, aga see on arusaadav, sest mehed on loomult...
Ja 29. september 2015, 08:47
Miks peaks täiesti võõra inimese naistuttavate rahaline seis kedagi kurvastama ????
Aga kes siin29. september 2015, 11:18
väidab, et ainult mehed on rahakad???
nüüd27. september 2015, 13:33
lõpuks ka üks mõistlik kommentaar.Äitähh,just nii on mul elus läinud
Sõna sekka!27. september 2015, 13:31
Ei saa aru, miks enamus kommenteerijaid arvavad, et vanemale mehele minnakse raha pärast! Kui naine on 35 ja mees 50 ja mõlemad teisel ringil, siis tetakse ju enamasti, mida elult soovitakse. On ikka võimalik küll endast 15 aastat vanemasse mehesse armuda. Miks kõik arvavad, et see välimus mehe juures on kõige tähtsam. Kui mees on intelligentne, hea südamega ja õigete väärtushinnangutega, siis võib ju ka ära armuda. Kui mees on sinu lapsed aidanud kasvatada headeks ja samuti intelligentseteks ja õigete väärtushinnangutega inimesteks, siis armastad teda ka siis, kui ta on 70. Mis siis, et tal on nüüd terviseprobleemid ja "muud hädad", ega inimene sellepärast halvemaks muutunud ei pea olema! Olge sallivamad ja hinnake õigeid väärtusi!
27. september 2015, 14:03
ära võta kõike isiklikult, siin oli hoopis teine teema!
Loomulikult on arusaadav, et inimesed on heas ja halvas koos, see on normaalne, aga mitte sellest ei räägitud siin artiklis.
jutt õige27. september 2015, 14:11
aga siin artiklis olid veits suuremad proportsioonid vanuste vahel...vana mees ja noor naine...seda ei saa öelda 35-50 aastaste kohta!
.27. september 2015, 10:02
Süüdi pole ei mees ega viagra.
Reeglina muutuvad naised vananedes võimukaks, paksuks, vaevlevad foobiate ja maailmavihkamise all. Nagu vana ja läbisõidetud auto.
Ja siis, mehed, kes on võimelised vähegi uut elu alustama, teevad seda. Kas siis leitakse kedagi uut, või jäädakse rahulikult üksindust nautima.
Kahjuks saavad sellist luksust endale lubada vähesed. Sest uut kodu rajada ja elu paika sättida nõuab arvestatavat rahasummat.
Kui seda ei ole, tehakse leplik nägu pähe, ja elatakse oma rutiinis edasi. Teineteisest mööda, tihti hambad ristis.
:)))27. september 2015, 13:35
Ja vaatamata sellele, et sina oled meil iginoor ja igati kepsakas meesterahvas, jättis sinu paks ja äraaetud auto su maha:)))
Kui oleks vastupidi, siis poleks sa nii õel, eks?
Küll sinu elu võib ikka sünge ise endaga olla. Aga õnneks see ju ongi vaid Sinu elu.
//28. september 2015, 10:48
Mul läheb ka vana mehe peale süda pahaks.
Vanaisa.28. september 2015, 17:19
Hmmm27. september 2015, 08:56
Halb on lugeda, kui halvustavad ja lugupidamatud on naised meeste vastu ja vastupidi. See on kurb. Paratamatuste vastu ei saa - me kõik jääme vanaks ja see juhtub kiiremini, kui tahame. Las igaüks elab oma elu selliseks nagu ta oskab või tahab - kõik ei ole ühesugused. Elu ongi kirju ja kui valid noorema, good for You - palun ära mõnita neid, keda sa ei vali, sest kellegi teise jaoks on need teised väga toredad inimesed. Mehed ja naised te hävitate ise selle ühenduse, mis peaks meie vahel eksisteerima. Ei saa vastandada sedasi pooli, mis on vahetult ja lahutamatult omavahel seoses.
to : Hmmm27. september 2015, 11:27
oled paras moraalijünger :p a see selleks. tahtsin sulle öelda. et mitte kõik mehed/ naised ei unista kooselust. mida aeg edasi. seda enam leiab. et tänapäeval on suur patt miski ühe peale oma elu raisata. lihtsalt aeg on selliseks muutunud. et ei pea passima aastaid. et äkki see mehekene toob lõpuks liha koopasse. mina. juba mitme tirtsu vanaema. ei valiks mitte iial kooselu. mitte iial. vabadus on liiga hea selleks. et see suva vennikese peesse matta. edu sulle ! ja kena sügist ! :=D
to to Hmmm27. september 2015, 14:30
Sa ei ole tõelist armastust, hoidmist ja kokkukasvamist tunda saanud.
Kahju.
Iti27. september 2015, 08:51
Inimesed on ju ikka väga erinevad, mu sõbranna mees 53, aga on igati vormis ja tegus mees, samas sugulane on 48 ja näeb ikka väga vilets välja-juukseid pole juba ammu, suur ülekaal ja sellega kaasnevad tervisehädad, no tema puhul küll mingist atratiivsusest rääkida ei saa.
Hmmm27. september 2015, 09:02
Täpselt samuti tuleb vaadata ka naisi - nt Nancy on 50, aga halvemat näidet nimepidi ei taha nimetada, sest geenid ja intelligentsus ei küsi ... 50-aastased naisi on ka ju niivõrd erinevaid. Nii nagu on ka mehi väga erinevaid. Minu tutvusringkonnas on mehed väga kabedad, aga samuti ka naised. Tundubki kohati nagu keskiga oleks kaugemale edasi lükkunud. Elame täisväärtuslikku ja nauditavat elu.
Tibi27. september 2015, 08:21
Mina võtsin Saksamaal omale kümme musta meest elamisse ja lõbu on laialt.
TIBIDELE VASTUS..27. september 2015, 08:27
ÄRA AJA MÖLA --SEE POLE ILUS"" ,, KUULE SINA EESTIMAA TIBIKE ????
KAS MUSTAD SIND ENAM TAHAVAD ,,SA LAIA JALGEVAHEGA RIKUTUD NAINE:: -KES -SIND ÜLDSE EESTIS TAHAVAD ? SA OLED EESTIMAA NAISTE
SILMIS ""POLGU POISTE MADRATS,,!
08,2727. september 2015, 12:18
miks sa naiste eest räägid, kui ise mees oled?
Ma naisena olen enam kui kindel, et 08,21 on provokatsioon. Lisaks naisen ei sõima iial naisi madratsiteks ja nende jalgevahe jätab mind suhteliselt ükskõikseks.
Seda tean ka, et rohkest seksis suureks ei lähe. Seksides saavad lihased tööd, kui lihas kasvab, siis auk väheneb:)
to 12. 1827. september 2015, 15:28
Tegelikult on naised üksteise vastu palju õelamad, palju teravama keelega, palju armukadedamad.
Ka kõige lahkema anniga naine ütleb, et tema on korralik, aga see naabri - Mari viimane l.
Nii elus ära nähtud asi.
elus on27. september 2015, 15:57
ka nii nagu räägid, aga 08.27 on raudselt mees.
to TIBIDEL VASTUS29. september 2015, 12:45
Sind lihtsalt trolliti Tibi poolt.
Oled tibi27. september 2015, 11:16
st blondiin ja ei imesta, aga elu ei koosne vaid lõbust.....peagi saad sellest ise aru!!!
Tibi27. september 2015, 08:21
Mina võtsin Saksamaal omale kümme musta meest elamisse ja lõbu on laialt.
27. september 2015, 07:23
Ja kui vana kõbi enam ei meeldi ,varandus noore naisele kirjutatud ,siis aitab VIAGRA--üledoos on surmav ja enne minekut veel vooditrall ja papi on lännu. Ilus surm.
hüüüiii, kui piinlik lugeda27. september 2015, 01:52
tahaks seda meest kohe oma ihusilmaga näha, kes võrdleb oma ema tilgastanud piima ja lääpatallatud kingadega. või oma ema ei ole vana naine? ning kui juhtumisi ema-isa veel koos elavad või vanavanemad, siis on see ikka (vana)isale räige solvang, et on vast loll, elab veel koos sellise vana naisega. kui aus olla, siis sellise mõtlemisega mees, olgu noor või vana, pole küll suuremat väärt.
26. september 2015, 21:55
Nii see päris pole, ei tasuks selle loo põhjal teha üldistusi. Vanemaid mehed ei kasuta mingeid kõvendajaid, nagu Viagrat. See Viagra rohkem tunduvalt nooremate jaoks, kellel on selle asjaajamisega probleeme. Nagu kummaline on lugeda, kuida mõned kommenterijatest naised on kukkunud vanemate meeste otsa, kellest pole tolku, ehk ikka oma viga
26. september 2015, 20:32
Meenutan oma noorusarmastust, kus noormees oli minust 9 a. vanem. Ilus aeg oli. Nüüd olen juba pensionieelik ja kui teda näen, tuleb ajalugu silme ette ja ma ei näe tõesti, et ta juba vana on. Minu jaoks atraktiivne alati. Armastus on ikka üks imeline asi, mis teeb pimedaks. Ka tema pole minu vastu ükskõikne.
niina 26. september 2015, 19:54
ega need vanad rondid ei huvitagi aga nende rahakotid küll
26. september 2015, 21:42
No naine saab raha, mees head keha. Kõik rahul!
eks ta ole27. september 2015, 01:36
kui rahulolu seisneb prostitutsioonis, siis muidugi. lihtsalt osad inimesed oskavad rahuloluks soovida enamat. aga mõnele pässile käib rahul olemiseks ju küll, et noor neiu teda raha pärast talub ja pärast sõbrannadele kirub seda teesklust. aga ikkagi oma 15 minutit kõvatamist, et näe, noor naine tahab :D tahab ta jee, ärge loode illusioone. ei tahtnud see kati jaani kohe mitte ju, raha tahtis küll. kersti oleks elu lõpuni jaani kussutanud. eks ta ole.
advokaat27. september 2015, 10:04
Ma just ütlesin ju, et naine saab raha (reeglina ta ei tahagi n-ö pässi, on erandeid), millest sa aru ei saanud? prostitutsioon on lai mõiste, Seadusandluses on see ühtmoodi sõnastatud, osa inimesi arvab, et prostitutsioon on midagi muud. Minu jaoks on prostitutsioon juba see, kui vahetada tihti partnereid (no aastas nii mõned korrad). Mõned korrad on jällegi lai mõiste, aga nagu näed, siis on minu jaoks prostitutsioon midagi muud. Sinu jaoks jällegi midagi naasugust.
loomulikult28. september 2015, 12:59
ma pole juba 7 aastat sexi saanud, kui teed sel teemal naistega juttu, siis antakse mõista: kui mind ära võtad, siis ehk saad, pärast, kui kasuka ostad, siis saad jne. Kas see polegi prostitutsioon? Enamus naisi sex ei huvitagi, vaid enda müümine.
sai mis tahtis26. september 2015, 18:27
oh neid vanu fossiile küll, ei kuulata looduse häält ega aja tiksumist, vaid ikka kui saaks pressida, pressida, pressida, jälk. Mida need paarkümmend aastat meestest nooremad naised küll mõtlevad, paistb et ei mõtlegi, raha kutse on nii tugev, aga noh vanadekodus varurtie hooldamis eest vist sellist hüvitust ei maksta.
Kriitik26. september 2015, 20:04
Ole rahulik, eeldatavasti saad ka SINA kord fossiiliks. Igavesti nooreks pole veel keegi jäänud!
26. september 2015, 20:05
Usun, et kui nad koos elama hakkasid, olid ikka mõlemad suhteliselt noored ju. Kui naine oli näiteks 20, mees 38- pole ju vahet, mõlemad parimas eas.
iii26. september 2015, 20:47
dikas oled. Mis see raha siia puutub. Seks vanema mehega on igast rahakotist kallim.
looduse hääl28. september 2015, 13:02
ju sunnibki sexima, kui seda poleks, poleks ka naisi nendele vaja. Miks arvatakse, et ainult mehed haiged? Tean endast palju nooremaid naisi, kes ainult oma haigustest räägivadki, mul veel tervis korras ja hooldust ei vaja.
unistada ju voib26. september 2015, 17:36
50 aastane eesti mees on taielik ront. kiilakas, ollekohuga, seksida ei jaksa jne. raha neil ka nii palju enamasti pole, et selle peale poordesse voiks minna. nii, et raakides seksuaalsest atraktiivsusest....ent laane mees 50ne on aga taiesti ok. valismaalaste kommentaarid eesti tanavapilti vaadates on olnud, et miks teil mehed nii jubedad valja naevad, aga naised on koik kenad ja satitud.
yeee26. september 2015, 18:15
Ma ütleks sulle sellepeale, ära aja hülge möla suust välja. Nagu näha, kirjutad Soomest, seal sul ju neid nn. väljamaa mehi lademetes, ja puha rikkad ning ponksus poisid, ja seksivad, oh, nagu Hiiumaa mägrapaar, 1,5 tundi pausi tegematta. Ja eks siiagi tule varsti neid murjameid piisavalt, saad oma unistuste tippu, edu sulle. Ise oled arvatavasti ilus kui esimene printsess.
loogik26. september 2015, 19:46
"Ja eks siiagi tule varsti neid murjameid piisavalt, saad oma unistuste tippu, edu sulle"
Kuidas ta saab, kui ta on Soomes?
taevake27. september 2015, 00:03
ja sinusugune prints konnib ringi mooda eestimaad:) naised, olge valvel!:) soome osas oled sa valel teel. ma olen onnelikus abielus, ei pea yldse kedagi sebima ja seda tshurkade juttu void ju endale lohutuseks raakida. ja olengi ilus naine, tahtjaid oli enne abiellumist ja on ka praegu, aga mul on nii hea mees, et vahetama ei hakka. sinusuguste matsmeeste parast naised karjas valismaale abielluvadki. ja arge hakake mingit mustade juttu raakima...
taevake27. september 2015, 00:07
ja sinusugune prints konnib ringi mooda eestimaad:) naised, olge valvel:) tegematta, tegematta, soovitaksin sul kooli tagasi minna, alustada voiksid pohikoolist. mina olengi muide ilus naine, onnelikult abielus peale selle ja ma ei kommenteeri soomest. mis asi eesti meestel nende mustade ja tshurkadega on, ykskoik, kust jutt algab, ikka jouab sinna valja.
ti yeee27. september 2015, 01:40
jube vähe atraktiivne on mees, kes on harimatu mats. ehk siis kes teeb elementaarseid kirjavigu nagu näiteks kirjutab "tegemata" kahe t-ga. no nii piinlik, sellise mehega küll voodisse ei poeks.
yeee27. september 2015, 11:32
Aitäh hea iseloomustuse eest. Aga tead sa üldse, milline ma olen ja kui vana, et sa mind sedasi materdad? Ma ei tea, kumb meist on harimatu mats aga kui sa kirjavigade järgi meestega voodisse poed, siis oled ju ehtne lits, selgelt öelduna. Sa vaata ja loe kokku kui palju sul endal on kirjavigu ja siis tule teistele ette heitma. Tegemata või tegematta kirjutatakse nii ühe kui kahe t-ga. Ja täpitähed, need näitavadki, et oled Soomes. Y-ü ? Neeger ju sulle meeldib?
Sa yeee27. september 2015, 16:04
oled tola . Oli minulgi veel kuu aega tagasi arvuti, millel täpitähti ei olnud, neid tuli eraldi toksida. Ja oh imet , elasin täiesti keset Eestit ja elan praegugi, ei mingit Soomet . Nutti sul ei ole , vaeseke. Pealegi tegemata on alati tegemata ehk siis üks t . Alati !
Imestust tekitab minus aga sinu väide naisele : " kui kirjavigade järgi meestega voodisse poed , siis oled ju ehtne lits !" Sa pole mitte ainult harimatu ja mats, vaid ka haiglaselt kuri . Ilmselt sõnad, mida naiste kohta loobid , on su oma ema välja teeninud .
yeee27. september 2015, 18:04
Tere hommikust, filoloog! Oled üles härganud? Öö lühikeseks ei jäänud? Ära nüüd juurde enam võta sest märja maa kastmiseks palju vett ei ole vaja ja homme tööpäev, kui sa muidugi tööl käid. Sul ikka ilus sõnavara naise kohta, kes ennast korralikuks peab. Ega ma nüüd rohkem ei viitsi enam sinusuguse maakaga, kes kohaliku poe taga Taurust rüüpab ja siis netis kõiki matsideks peab, suhelda, suhtlusportaal on teine koht, mine sinna. Tsau, kaunitar, keda kõik tahavad..... ja kõik saavad......
kepinäljas mehed 28. september 2015, 13:06
tahavad veel sind, sest mujalt pole saada, mis näitaja see ka on, isegi pooleldi laipa ja peletisi tahetakse hädaga :).
No 26. september 2015, 23:05
sellepärast näevad eesti mehed sellised välja, et kogu teenitud raha peavad naistele andma ja need muidugi tormavad jooksuga poodi sitsi ja satsi ostma...meestele jäävad vaid tühjad pihud! Elan ise välismaal ja ei ütleks, et näiteks Saksa mehed paremad välja näevad, Soome meestest rääkimata, Itaalia junnid juba 40-lt näevad pea paarkümmend aastat vanemad välja, 50 aastast hispaanlast, ma arvan sa omada ei tahaks, moslemi mehed 50-lt lausa raugad!!! Keda sa siis 50+ kenadeks meesteks pead...ehk avalikustad???
norrakad on vaga kenad26. september 2015, 23:59
rootslased, valgenahalised ameeriklased. tshurkadest ma ei raakinud. aga jutt on jah eesti mehel hea, kui tode ei teaks, voiks isegi uskuma jaada, et olete suured perekonna ylalpidajad ja toitjad. reaalsus on see, et naine maksab poole kui mitte enama osa arvetest ja teeb lisaks ka kodused tood ara ning kasvatab lapsed yles.
Kuna su27. september 2015, 00:37
eelmine kiri tuli kahekordselt, siis ikkagi elad välismaal-õige?
No kui Sa oled õnnelikus abielus seal, kas siis norrakaga või rootslasega, siis miks siin Eesti mehi halvustad, kas ei saa rahu neist kuidagi-pead kindlasti mustama neid??? Mina elan samuti Eestist eemal, aga pole mõtteski halvustada kohalikke koledaid naisi..reeglina on neil soe süda erinevalt eesti ahnetest ja endast väga heal arvamusel olevatest naistest! Üldistada ei tasu, eesti mehed samuti hoolivad oma naistest ja kasvatavad oma lapsed üles, on erandeid, aga kus neid poleks!
Et siis27. september 2015, 10:24
Sina kaunitarina hindad mehi vaid välimuse järgi ja tormaks kohe Rootsi, Norra või Ameerikasse.....minu kogemus ütleb, et pigem rahakotisuurust hindavad siit Eestist lahkuvad...
oot oot28. september 2015, 09:37
Sa tüdruk räägid iseendale vastu...norrakad ja rootslased ilusad, ka valged jänkid....no aga kui oled abielus ja veel õnnelikus, siis mis loed välismaalaste komme meie meeste kohta ning kust sa nii hästi tead nende iluduste ja üle 50-te meeste võimeid! ????????
to unistada ju võib27. september 2015, 05:56
Olen naine ja küll ei näe, et kõik naised nii kenad on. Igasuguseid naisi on.
50 aastased naised ka tihti ära vajunud.
50 aastaste seas igasuguseid naisi ja mehi.
Või võrdled 50 aastaseid mehi 20 aastaste neidudega ?
Sel juhul muidugi on nii, nagu kirjeldad.
Olen ka naine.
5527. september 2015, 21:49
seksi ka enam ei viici need 50-sed mehed, aind sügavad mune, a ise selles eas ju naine ikka väga tahab veel :D
vastupidi27. september 2015, 22:00
mina üle 50-ne aastane mees pean külapealt seksi välja moosima, sest minust mitu aastat noorem naine ei taha väga tihti...
mumm26. september 2015, 17:24
nimi26. september 2015, 16:35
Venelastel on hea ütelus sellise loo kohta, esli suka ne hotset, kabel ne skotset. Ehk tõlkes, kes aru ei saanud, tähendaks nii, kui emane koer ei taha, siis isane selga ei karga. Ja nii ongi. Ma ei saa aru, vana mees võttis noore naise? Nägi tänaval noort naist ja lõi kammi turja või? Jama, see ikka kahepoolne kokkulepe ja see nn. noor naine läheb vabatahtlikult ja suure armastuse nimel vana mehe juurde. Vähemalt nii nad ju väidavad. Ma ei tea, mul on naisega 6a. vanuse vahe, loen seda normaalseks ja mulle piisab. Küsige seda küsimust mõne naise käest, kellel on 20-30 aastat vahet, las vastab ise, mis meil siin heietada. Alles siin kirjutati ja oli piltki kui Moskvas abiellus mees 84a. ja naine 24a. normaalne? Küsiksin ka, miks? Mida neis kahes köidab, armastus ?!, ei tea kus otsast? Ei tea, millega ta oma 60a. nooremat naist voodis rõõmustab? Ja temagi ju abiellus vabatahtlikult, mitte sunniviisiliselt, nagu lõunariikides. Aga mida siin arutada, sellised kooselud seisnevad ikka põhiliselt nii, et vana mees on rikas ja noor naine on selle pärija. Selle-eest, et sul on muretu homne päev, ollakse nõus voodisse minema ükskõik kellega, suuremaltjaolt, mitte kõik muidugi.
vanur26. september 2015, 16:27
Taolisel vanal mehel peab tugev tervis ja paks rahakott olema!!!!!!!!!
Ikka ...26. september 2015, 16:47
... väga vilets tervis peaks olema ... :D
no, kui suursuur rahakott,26. september 2015, 16:51
siis võib ka vilets tervis olla. saabki rutem oma elu peale:)
...27. september 2015, 14:16
.........ja naine poolpime.
Sinilii26. september 2015, 16:01
Tore on lugeda meeste unistamisest,omal kelluke ammu ära kukkunud.Vahel muidugi võib noore naisega korraks ju midagi toimida ja kes saab siis keelata.Igaüks elagu kuidas oskab.
metsjeesus26. september 2015, 15:49
vastupidi arstikene,26. september 2015, 14:18
just 50.ne naine on super suuremal arvul, 50.sed mehed suuremas osas ikka vananevad ja tahavad et neid tissitatakse nagu lapsekesi, pese toidunõud ja anna pesu kätte, ööööäääk, isegi 60.sena ei tahaks 65.st meest ega ka 60.st.
kuule vastupidi27. september 2015, 11:25
60 naine on jube vana mutt, sellise poole ei vaatakski. Vaata, kas keegi vaatab sind tänaval tagant järele, selleks pead ennast klouniks riietama.
no aga27. september 2015, 12:21
60 meestele ka järgi ei vaadata, kui just hais ei tapa
naised27. september 2015, 13:22
ärge üle ka pingutage, meestele pole vajagi järgi vaadata, selleks peab mees kuulsus olema, et talle järgi vaadataks, vaadatakse ikka naistele.
mehed27. september 2015, 14:14
ärge teie nüüd ka üle pingutage, need 60a mehed kes tänaval nähtaval on, pole kaugelt kuulsused ja neile nüüd küll ei kipu järgi vaatama.
See, et sina ei tavatse meestele järelei vaadata, tuleneb sinu soost, aga noored naised ikka noori mehi vaatavad, mis ei tähenda, et 60-ne aastane naine noorte meeste järelvaadet igatseks või ise ohated vaataks, veelvähem igatseb ta nende trööbatud vanameeste tähelepanu.
Sina vaatad noori naisi ja eeldad, et see nende jaoks mingi eluküsimus on ning saja aastased kõik nutavad kooris, aga tegelikult ei muutu sinu vaatamisest mitte miskit, sest pole sina noor ega ilus ega edukas...lihtsalt liiga heal arvamusel endast, mis on reeglina eemaletõukav.
mis siin ikka27. september 2015, 14:38
rumalad jäävad rumalateks, olgu need siis mehed või naised. Vahtige keda tahes. Kortsus eit küll mingi vaatamisväärsus pole, samuti vanamees
hais27. september 2015, 15:40
kohati naistel tugevam ja kuidas veel.
14,3827. september 2015, 16:38
kui keegi veel selgitaks, miks peaks vanainime vaatamisväärsus olema, siis äkki hakkaks isegi vananemist kartma, praegu on nagu on, väga ei karda, et kolmekümne aasta pärast pubedele silmailu ei paku ja turul ostan ka tomateid sealt, kus ilusamad tomatid ja maasikad on, mitte sealt, kus ilusam müüa ja vanus ei huvita kohe üldse mitte. Oma vanemaid ja vanavanemaid armastan ka seepärast, et nemad mind kasvatanud lähedased inimesed on, mitte seepärast, et silmale ilusad on ja minul läheb neid tarvis veel kaua-kaua, ka siis kui nad väga kortsus juba on.
15,4027. september 2015, 16:47
aga seda tõesti vaid kohati. Seda lausa nii kohati, et ei mäleta, millal viimati midagi sellist kohtasin, aga meeste puhul linnas üsna tihti.
...26. september 2015, 13:40
See on surmahirm, mis meest niimoodi käituma sunnib.
26. september 2015, 15:36
jah, kuid kas mitte soo jätkamisinstinkt, kuna 50 naine eriti ei ... ? energatasemete erinevus ka, noorel on rohkem, ja vanemal vähem, vaja lisa saada rohkem. samas ei saa neist isakompleksides õnnetukestest aru.
ära pläma26. september 2015, 15:52
soo jätkamisest mehed küll huvitatud pole. Lapsi kardavad ehk surmast rohkemgi veel. Millalgi oli mingi artikkel, kus kas vanameest halasid, et noored naised neid seksuaalselt ära kasutanud. Ätid lootsid naiivsuses 24/7 intiimhoolitsust saada, aga said hoopis lapsed. Ulgusid mis kole, et käib rahakoti pihta ja seksiks ettevalmistada oskasid ja tahtsid "vanad" naised rohkem. Omad vanad ikka nännutavad ja teavad mehe väheseid tugevaid külgi, aga noor viskab vastutuleku korras pikali ja ootab kannatamatult ja demonstratiivselt lõppu.
26. september 2015, 16:03
oleneb ju inimestest see laste tahtmine, kes kardab, kes tahab väga.
et siis26. september 2015, 16:32
mingi 70 soov suureneb või alles ärkab?
Ära pläma.
On olemas mehi, kes kohe tahavad peret ja tahavad lapsi, neil see vananemine läheb kuidagi valutult, tulevad lapselapsed nemad on siis nagu suure pere isad ja ei nemad sellest positsioonist loobu uue seksi pärast ega unista ka lapse sigitamisest, keda kasvatada ei jõua.
Need, kes väidavad, et hakkavad ootamatult vanast peast lapsi tahtma vastu surma, need valetavad ennekõige endale. On nähtud 50+ "noori" isasid ja see on neile liig. Keda petad? Et kui väga palju teistele valetada, hakkad ise uskuma? Ei tea võib-olla, aga selisel juhul võiks vähemasti õnne paremini teeselda, kui juba teiste arvamus nii tähtis on, et...
to ära pläma27. september 2015, 06:10
Ära kirjuta lollusi.
Tean küll ja küll vanemaid mehi, kes tahavad noori naisi, kes talle lapsed sünnitaks.
Vanemaid mehi erutab naiste fertiilsus.
Olen küllalt vanemate meeste käest kuulnud, et vana naine ei eruta, sest ei saa enam lapsi.
Vanemad mehed tahavad just lapsi.
ära pläma27. september 2015, 11:39
küll ja küll ei ole neid kohe kindlasti, aga paari idika pärast ei tasuks üldistusi teha.
Paha sõnaga kostitan neid seepärast, et väga vastutustundetu on vastu surma lapsi sigitada, see ikka ülim egoism. elab nooruse maha šallallaa ja vastu surma siis sigitab, las teised kasvatavad kui mina juba surnud olen. Väga ei huvita, kuidas laps hakkama saab ja kas naisel nagu pole liiga raske üksi kasvatada (suure tõenäosusega) Aspargeri sündroomiga last, võibolla tuleb veel voodihaiget või dementset meestki järgi lohistada.
Nendel hilinenud instinkt, joptvaju. Mitte instinkt, vaid piss peas.
Aru ma ei saa mida siin üldse leelotada vaimselt haigete inimeste üle ja veel teematki teha?
to ära pläma27. september 2015, 15:39
Mees võib isaks saada ka 60 - 70a, miks siis sellepärast idikas olema peab ?
Meestel on see võimalus, naistel ei ole.
Ütled, 60a mees ei jõua lapsi üles kasvatada.
Kahjuks tihti ka noor mees ei jõua, kui palju noori saab surma.
Isiklikult tean neid mehi küllalt, kes vanemas eas lapsi tahavad.
Neid on kaugeltki rohkem kui paar.
Enamus mehi, kellega olen rääkinud, on veel vanemas eas lapsi tahtnud.
Millega nad hilinenud on ?
Reeglina ka noored mehed lõpuks ei jää naisega kokku või saavad hukka.
Sinu loogika järgi ka 20 aastane noormees lapse saamisega hilinenud.
ära pläma27. september 2015, 17:09
ei ütlegi, et kik noored surematud on, lihtsalt mingi 30 suudab suurema tõenäosusega inimese suureks kasvatada, kui 70. Lisaks on noorel jõudu rohkem, mängulisust rõõmsat tuju ja tervist, üldjoontes loomulikult. Me ei hakka siin ju arutama teemat, et narkomaane just noorte seas rohkem??? Sellisel juhul ka naiste seas rohkema ja sellisel juhul peaksid hoopis vanad naised sünnitama. Pole mõtet absurdsustesse minna, et mida tahad ja saad, naised saavad ka iga aasta sünnitada nii 55-ni välja, aga asja tuleb mõistusega võtta, mitte mina-mina-mina. Tehke asju õigel ajal, pigem olgu toodangut vähem, aga olgu kvaliteetne. Mingi vanamees tegi enesetapu väikse lapse juuresolekul, no ei ole enam kellegi käest küsida, mis siis raskeks osutus. Lapse kasvatamine pole mingi meelakkumine, no korra taod nigu ahv puuris vastu rindu, et näe tõusis väikemees ja isegi viljastas, aga pärast tuleb koormat kanda ja mehed (mis seal salata) pole just väga ennastohverdavad koormakandjad. Aga nohh vahet pole, sina tahad 60 või 70 nooreks isaks saada, anna minna, egas mina seda kasvatama pea!
Tõesti, igaüks elagu nagu jõuab ja jaksab, tahtmistega tuleks küll ettevaatlik olla.
Ole terve, oma papidega
to ära pläma27. september 2015, 18:44
Võib - olla see vana mees sai teada, et laps ei ole tema oma.
ei tea27. september 2015, 19:22
suurema tõenäosusega pole ta enam kõige teravam pliiats, ega adu väga täpselt, mida teab või unustanud on. Mäletad sa end 10-ne aastasena? Kujutad sa ette, et su isa on 80? See on pea 2xrohkem, kui minu vanaisa oli siis.
No ma ei tea, lapsi on ju väga õnnetutes olukordases, kellel polegi isa, nii mõnelgi pole ka ema ja isegi kodu mitte, aga kui kõik kenasti on, siis 46 vanaisa on igati normaalsem, kui 80 isa 10-ne aastasele.
Väidetavalt pidid lapsed vanemaid valima, äkki siis läheb nii, nagu sa unistanud oled ning järgmises elus saad sündides 70-ne aastase üksikisa.
to ära pläma27. september 2015, 06:06
Olen ühe teise kommijaga samal arvamusel, et alateadlik või teadlik soojätkamise instinkt on peamine.
Surmahirm küll ka, kuid soo jätkamise soov ikka peamiselt.
Olen küllalt rääkinud vanade meestega, kes loodavad tutvuda noore naisega, kes talle lapsed sünnitaks.
See on täiesti rumal jutt, mida kirjutad, aga muidugi igasuguseid mehi on.
täielik pläma27. september 2015, 17:01
Vanade meestel on reeglina juba olnud elu jooksul mitu suhet ja ka lapsed olemas. Ükski normaalne vana mees ei taha veel kõrges eas lapsi. Isegi kui arvavad, et tahavad, pole neil reaalsuses enam jaksu ja tahtmist nendega tegeleda. Reeglina on nad lihtsalt noore naise soovile järgi andnud ja sellises suhtes jääb ka laste kasvatamine enamjaolt ema õlgadele.
to täielik pläma27. september 2015, 18:19
Igal vanal mehel ei ole lapsi.
Tean mitut vanemat meest, kel lapsi ei ole ning just vanemas eas tahavad lapsi saada.
Ma räägin nendest vanematest meestest, kes ise on rääkinud, et soovivad veel lapsi.
:))))27. september 2015, 18:38
saagu neid siis palju!...aga kasvatagu ise, jumala eest andku takka
MADLI26. september 2015, 13:37
Igaüks läheb lolliks omamoodii. Oluliselt noorem naispartner paneb sellise kännu uskuma, et ta ise on kah veel nooruslik ning hästi säilinud, etta teeb noorematele meestele silmad ette. Enesepettus ning illusioonid. Vahest see seletab sedagi, miks mõningad üle keskea mehed nii mõnigi kord ka pedofiilsed harjumused omandavad.
Mis siin jutustada, see on ju lihtne -26. september 2015, 13:28
looduse enda seatu vastu ei saa; sugu tingib ka erineva käitumise.
26. september 2015, 17:54
kui vaid sugu juhiks, siis käituks kõik isased ühtemoodi ja kõik emased otse vastupidi.
Elus pole päris nii, osad mehed-naised põevad vananemist, paljud mitte:)
Neid, kes veidralt käituvad, on õnneks vähemuses. Kui oleks enamuses, siis me ei arutaks seda teemat, vaid oleksime liiga harjunud, et teemaks võtta.
to 17. 5427. september 2015, 06:22
Ma arvan, et enamus inimesi põeb vanananemist, naised eriti.
No milline naine ei taha olla noor ja ilus ?
eih27. september 2015, 11:50
enamus ei põe.
Kõik tahavad kenad välja näha, see on õige, stiilne-atraktiivne...loomulikult, aga noor ei jaksaks igavesti keegi olla. Noortel on omad teod ja ülesanded, mida ainult noored jaksavadki. Ütlen ausalt, endale meeldib kõige rohkem olla 40, äkki muudan veel meelt, et hoopis 50 või 60 või midagi veel on veel parem, eks elu näitab:) Ma ei tunne rahulolematuid vanu inimesi, kes uluks 70-selt, et tahaks veel 18 olla. Tuleb elada nii, et inimesed vajaks sind, sinu surmani, ei siis vanadust karda:)
to eih 11. 5027. september 2015, 18:50
Miks sa nii kangesti liialdad ?
18 on veel päris laps.
Ise ma laps enam küll olla ei taha, aga noor küll.
Noor on kuni 40.
Noorte puhul pead silmas laste sünnitamist ja kasvatamist.
60 aastane naine tõesti enam ei sünnita, aga paljud vanaemad kasvatavad oma lapselapsi, emad jooksevad mööda ilma ringi, nad kas ei viitsi või ei taha laste kavatamisega vaeva näha.
Mis jutt, ei jaksa noor olla. Pigem vana olla on väsitav, pealegi võivad igasugu haigused ja hädad kimbutama tulla.
Mis jutt, et igavesti ?
Kas mõni inimene elab igavesti.
Elu on ju nii lühike, eriti noorus.
eih27. september 2015, 19:44
aga, kui noor sa siis olla tahaks?
Kui 40 noor, siis 60 keskealine, 60 sa vaevalt enam sünnitada tahaks-viitsiks, seega on kõik kõige paremas korras? Kõike muud, mid sa hullult noorte kõrvalt naudid, võidki nautida, pole hullu ju, kui oled täpselt nii triksis-traksis ja moraalne nagu kirjutad.
Noored pahad rikuvad tervist, sina pole seda eales teinud, naudi nüüd noorust ja pikalt hoitud tervist! Mina olen rikkunud küll ja küll, nüüd peaks vähe poputama end.
Ole terve, kullake!
to eih28. september 2015, 00:29
Noored joovad ja suitsetavad ? Seda teevad ka 60 aastased naised.
Naabrinaine nii 65 ja alalõpmata purjus.
Suitsetavad igas vanuses naised, mitte ainult noored.
Tegelikult tean mitut naist, kes just keskealisena joodikuks hakkasid.
Olen mõelnud, mis küll põhjuseks, äkki keskeakriis või mis ?
Alla 40 on noor.
Millega oma tervist rikkusid ? Olid noorena lkõva joodik ?
Nagu ütlesin, joodikuid on igas vanuses.
päss26. september 2015, 12:52
jäid tema majja elama? Endal kodu polnud. Majanduslik kitsikus. Pole vist pärijate ringis ka? Ehk peaks peeglisse sügavuti vaatama?
mh26. september 2015, 14:23
Pikalt koos elatud,miks naisele siis pool majast ei kuulu?
26. september 2015, 20:09
Kui oli maja enne abiellumist, siis polegi midagi saada. Koos muretsetud elamine on ühine vara.
haisev vanamehepäss26. september 2015, 12:42
Noor naine on justkui hapnikuballoon - muudkui ahmiks ja ahmiks :D
!!!26. september 2015, 13:41
Mäletan lapsepõlvest, nõuka ajast sellist karikatuur. Kiilakas ja pika habemega mehenäss kükitab õnnis-tobedalt naeratades, suur-suur raudadega rahaott käte vahel. Avatud rahakotist aga kerkib efektse moega ja seksika välimusega tibi. Ning pealkiri et - Lilled vajavad õitsemiseks rammusat ning viljakt pinnast (s.o. et külluslikku rahakoti sisu)
26. september 2015, 15:40
mulle meenus tretjakovi galerris vist leningradis kunagi nähtud maal - ebavõrdne abielu, kus vanal pässil, kes õnnellik, on noor, nutune pruut kõrval
!26. september 2015, 17:15
Tundub, et olen vist selle maali reprodutsiooni näinud, tuttav süžee. Selle noore pruudi panid ilmselt vanemad mingile rikkale vanamehele mehele Küllap vastu tahtmist, mis tal muidu nägu nutune. Meie aja tibid kleebivad end aga ise rikastele vanameestele kaela, et selle rahadele ligi trügida ja siis rikast prouat mängida. Kui lõpuks aga l...si löövad, vahele jäävad ja petetud mehelt kolaka saavad, siis algab üks nutt, meedias kaeblemine, kahjutasude nõudmine ja abielulahutus, mille käigus tubli tükk vanahärra varadest ja rahadest endale krabatakse.
tean naist26. september 2015, 12:30
kes endast vanema mehe vahetas veel vanema vastu, sest sellel oli suurem rahakott jne.
26. september 2015, 20:10
Issand küll, miks peaks rahakoti pärast vanuriga elama. Ei usu!
ja miks28. september 2015, 13:22
mõned naised töötavad prostituudina, mitte ei lähe kaupluse kassapidajaks?
vastus on sama26. september 2015, 12:28
mis paneb vananevat naist endast nooremat meest tahtma.
.26. september 2015, 13:33
eks ikka unistus ennast veel "noorena" tunda. !! Olgugi, et kabjade vahel vilistab vaid tuul ja tuiskab liiv.
4026. september 2015, 20:57
naine on juba täitsa kasutu. Eks nooremad mehed neid ajaviiteks ära kasutavad. Peaksin ikka päris ogar olena kui sellise vanema naisega abielluks.
20,5727. september 2015, 12:10
no, kui seks on sinu jaoks ärakasutamine, siis äkki hoopis vanad naised kasutavad noori mehi ära? Ise ju ütlesid, et jubedad pidid olema, Kes see ikka vabatahtlikult vana naisega oleks, kui nii võtta:)
kasutavadki ära28. september 2015, 13:24
sexiportaalides vanu naisi küllalt, ega nad sexi tahagi, vaid ennast turgutada teadmisega, et isegi 18 aastased tahavad neid.
13,2428. september 2015, 19:50
no ja mis sind siis muretsema paneb? Kõik õnnelikud, aga sinul näe mure, et peaksid õnnetud olema:)
Kurb muidugi sinust, aga aidata ei oska kuidagi, kuna sa ei räägi enda, vaid hoopis teiste eeldatavatest muredest. Tegeleksid enda murede likvideerimisega, ei riivaks nii hullult silma ja hinge, et teised elu naudivad,
NO26. september 2015, 12:27
Peab vast madal enesehinnang olema, et 50-selt 70-st taga ulguda! Tahaks veel seda 42 näha:)
Ei ole võimalik. Loodetavasti on vanamees vähemasti edukas, et siis edu paistel atraktiivsem ja alfam välja näeb.
26. september 2015, 20:12
Kui ikka pikk elu koos elatud, siis ikka mõjub küll. Võib ulguda. Vanusevahe siin enam ei loe. Ikkagi oma kallis inimene.
lõpeta tsirkus!26. september 2015, 20:57
"Kallis" inimene reedab mõnuga, aga sina ulud avalikult?
Tead, ütlen ausalt, sellistest nutulaulikutest pole kellelgi isegi kahju, rääkimata kaasaelamisest või imetlemisest.
Ma ei saa aru, mis sellisel kirjutisel mõtet olla saaks? Sääraseid mehi pole palju, veel vähem on naisi, kes on valmis end alandama ja mõistma sind.
Kahte risti hauale ei panda ega jää ka keegi hea sõnaga meenutama...paar vanameest juubeldavad, et näe vanad mehed need kõige tegijamad ja ongi kõik.
Mees ei hinda pikka elu, naine roomab... Tead, oksele ajab, ei oska isegi öelda, kumb neist põlastusväärsem? Mees ehk vanadusest lapsikuks muutunud aga naist ei õigusta küll mitte miski.
ly26. september 2015, 12:26
Naised peale 50 pooge end ülesse, muud sellest mölast ei järelda. Ütlen ausalt, on muid väärtusi ka elus kui mingid mehenässid...
muidugi28. september 2015, 13:27
suur väärtus on hommikust õhtuni seebikaid vaadata ja uskuda, et leian ka selle igavese armastuse veel, kuigi ühe jalaga juba hauas :).
Vana naine26. september 2015, 12:23
Mulle meeldivad ka nooremad mehed. Mis seal erilist??
tt26. september 2015, 12:22
uu26. september 2015, 13:30
Sina oled sajatisejunn ... kärakas
irw26. september 2015, 12:22
muid nimesid pole v peale Ingridi?
Tahaks mehe nime ka teada.
Pealegi haigeks võib jääda igas vanuses...nii et kui noor haigeks jääb, siis on see palju kurvem pilt ....Tunda armastatuna ja ise armastada tahab igaüks ja igas eas!
nj26. september 2015, 12:15
Endast tunduvalt vanema mehe võtavad üldiselt noored naised, kes elus ise hakkama ei saa või siis tööl käija ei viitsi. Need rahakad vanurid siis poputavad neid, ostavad autod, annavad raha shoppamise jaoks, vastutasuks peab, aga noor tibi imema ja sexima. Vanadest meestest saan aru, sest noor naine teeb mehe nooremaks ning annab lisa energijat, aga samas noori naisi ei mõista, kas tõesti on rahal nii suur väärtus, et raisata oma noorus vanuri peale?
26. september 2015, 20:13
Eluvõõras! Vahel on ka peale raha miski muu tähtis. Võib-olla tal polegi seda raha niiväga. Paljas närune pension.
to /27. september 2015, 01:44
no puudega naistest me hetkel siin ju ei räägi :D
arst26. september 2015, 12:14
50 aastane mees on taiesti OK , 50 aastane naine on 97% juhtudest taiesti amortiseerunud , liha kontide kuljest lahti , tselluliit , keha uleni kortsudes . SEE POLE SEKSUAALSELT ATRAKTIIVNE
siin26. september 2015, 12:32
räägiti küll seitsmekümbisest mehest, aga nohh ju siis väga vahet pole, kui juba kolmekümbised viagrat krõbistavad.
unistada ju voib26. september 2015, 14:50
50 aastane eesti mees on taielik ront. kiilakas, ollekohuga, seksida ei jaksa jne. raha neil ka nii palju enamasti pole, et selle peale poordesse voiks minna. nii, et raakides seksuaalsest atraktiivsusest....ent laane mees 50ne on aga taiesti ok. valismaalaste kommentaarid eesti tanavapilti vaadates on olnud, et miks teil mehed nii jubedad valja naevad, aga naised on koik kenad ja satitud.
26. september 2015, 16:13
mis krdi loomaarst sa oled, mu keha on juba nats üle 50 olles samasugune, nagu noorenagi olles, kuskil pole mingeid kortse ega liha lahti, olen ma mõni erand, vaevalt, mu samavanad sõbrannadki on ka sellised, kuid kiilakaid rasvunud ja ärajoond segi meesvaresi, kes on kuidagi 50 täis elanud, aga näevad 70-sed või vanemadki välja on massiliselt.seepürast kardan et vahin vähe isegi nooremaid mehi, kuigi ma ei tahaks pedofiil olla.
ups26. september 2015, 16:55
see on küll kõva üldistus. Vääga sageli on need üle50sed mehed amortiseerunud, lott lõua all, õllekõht üle püksirihma. Ütleksin - pole üldse seksuaalselt atraktiivne, ilma rahakotita.
26. september 2015, 20:14
oi ,arst26. september 2015, 20:34
mina naiteks,olen 60 ja ei ole tselluliiti ,liha kontide küljes kinni ja ühtegi kortsukest kuskil pole.NII ET EKSID ,ARSTI ONU.
oi ,arst26. september 2015, 20:34
mina naiteks,olen 60 ja ei ole tselluliiti ,liha kontide küljes kinni ja ühtegi kortsukest kuskil pole.NII ET EKSID ,ARSTI ONU.
26. september 2015, 12:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
täitsa huvitav,26. september 2015, 16:24
mis krdi valdkonna "arst" sa küll oled, et säänest soga ajad? Või no jah, sulle jõuab see osa, kes ongi haiged e. siis lagunenud...Aga vaevalt küll siis vaid naised need rohkem lagund on.
aga sa mine28. september 2015, 13:31
vaata arstide uste taga, keda seal rohkem on, kas naisi või mehi?
raivo26. september 2015, 12:04
Küll on kommides kibestunud noote.aga see vist tuleb ealistest iseäralikusest.ahhahhhaaa.
või siis võtta nii26. september 2015, 12:03
et nagu lapsepilastamine-igas on selline alge olemas
eks ta ole26. september 2015, 12:02
Tore on vanal mehel põlastada "parim enne möödas" naist, üldse ei tule meelde, et kohe kukub endal "kõlblik kuni" läbi - ja ka sinistes kommidest ei ole enam abi.
muusikute ringis26. september 2015, 19:14
Kui neid vaadata, siis vananevad mehed abielluvad lausa oma laste vanuste neidudega. Need omakorda ihadlavad sageli kohalikku avalikkuse tähelepanu; Istub oma nässi kõrval ja silmad vilavad, kas teda ikka vaadatakse :D
Üks hirmkuulus on 3 abielu maha pidanud, lugematu arv kooselusid, aga ikka maha ei rahune, endal 70 juba käes. Kui muidu tähelepanu enam ei saa, haliseb oma tervise pärast.
milles probleem,28. september 2015, 13:33
kui saab, aga sina kadedusest roheline, kuigi vist hulga noorem :)?
j.s.26. september 2015, 11:50
Kui vaadata lehe esiküljel seda kibestunud nägu, on vastus olemas.
j.s.26. september 2015, 11:46
Kui vaadata ajalehe esiküljel artikli pildil seda kibestunud nägu, on ju vastus igati olemas.
2 korda26. september 2015, 12:10
Kummagi kohta kirjutasid, et 2 korda, või oli see nii tähtis? Ma küll ei näe kummalgi kibestunud nägu.
mm26. september 2015, 11:34
Tegelik point on selles, et kui juba irinat taluda, siis vähemalt silmale mõnusat varianti.
Tegelik küsimus on selles, miks noored naised vanemaid mehi taluvad :)
Raha rahaks, aga tihti hoopis kogemuse ja tasakaalukuse pärast. Mina, mina, mina mentaliteeti on vähem ;)
Jah26. september 2015, 11:30
Meil võib sõda tulla aga te näete ei tea mida või keda.
rusikareegel26. september 2015, 11:19
rusikareegel on see, et enamasti peavad vanade meestega leppima naised, kes ise raha teenida e oska. mehe raha peal siis vegeteeritakse ja mees käib rind kummis ringi, et peab prostituuti üleval. tean töökaaslaste pealt, et tegelikult on ikka need noored mehed, kes vaiselt kõrvalt neiu muus osas ära rahuldavad. õnnejunnis vanamehenässid aga usuvad siiani, et neiud neisse armunud, irw.
miks nii kurjalt?26. september 2015, 12:13
Oled mahajäetu egoist? Loll jutt, vanamees saab, mida tahab, las noor naine saab ka siis nooremalt. Raha niikuinii hauda kaasa ei võta.
30+26. september 2015, 11:17
Noorel naisel vana meest alasti näha on vastik, veel vastikum on kui ta oma
jäiga paistes sõrmeliigestega käe paneb sinu tissile või allapoole naba... vanamehe
suguti oma hallide karvadega on ka jube vaadata !!
Vanamees vaadaku, kui kohutav on teda vaadata noorel naisel
aga 26. september 2015, 11:34
kumb variant on "noorele naisele parem ja perspektiivikam, kas minna semmima vana mehega või hakkata rahapuuduse tõttu lihtsalt LITSIKS?? Kolmandat võimalust neil ju pole.
to aga26. september 2015, 14:20
Lihtsaim võimalus on muidugi tööle minna. Vanamehed saavad mitte noori naisi vaid lolle naisi.
no29. september 2015, 11:22
tühja sellest, et veidi loll ega see ta noort keha halvemaks ei muuda ja peale selle räägitakse, et just veidi metsapoole olevad naised pidid olema voodis suured spetsid.
nii noor26. september 2015, 12:15
ja ei tea, et tänapäeval aetakse karvad maha, seega midagi halli sa ei näe :). Või oled ise haisvate karvadega noor naine?
26. september 2015, 20:17
Ei aja ükski vanamees oma karvu maha, elanud teises dimensioonis terve elu.
Maitse26. september 2015, 13:33
Noor naine26. september 2015, 11:16
Korraks vaid, kuid mitte rohkemaks. Ikka väga jäle on see lodisev ja vananev ihu endaligi... Raha eest jah aga mitte enamat. Linadega keerama igatahes ei hakka! Ja tulge ühekorra maapeale tagasi vanamehed!
tule ise maapeale26. september 2015, 12:16
vanad naised enam sexi ei taha, aga mehe organism nõuab seda, seega jääbki üle nooremad naised.
26. september 2015, 12:52
ja selle nõudluse tekkimiseks söövad mehed viagrat.
Sexpommid, ma ei või
.26. september 2015, 13:53
no kui enam ei või siis aitavad seep ja nöör.
ei no26. september 2015, 15:32
kui peent seepi kingitakse, ära ei ütle, aga nöör hoia küll enda tarvis, kui viagra enam ei aita ja kui ka muud põhjused elamiseks puuduvad.
To tule ise...26. september 2015, 16:35
Vot ajuhiiglane - vanamehe organism nõuab :D :D ! Himu võib ju olla, aga kliimaks on täiesti toimiv protsess ka meeste puhul. Vana mehe aparatuur on "poolautomaatne", et sa teaks: näpuga tõstad, ise vajub alla ;) :D Head isu sinise snäkiga! Irw!
kõik on peas kinni26. september 2015, 20:20
Organism võib nõuda, sest aju juhib seda. Midagi on neil noorusest meelde jäänud, aga mis see oli..... Sugutung võib olla ka kastreeritud isasel, aga ellu viia pole võimeline
Talumats27. september 2015, 03:17
Ole nüüd tore tüdruk ja vaata järgi näiteks selliste meeste nagu Brad Pitt, George Clooney, Clint Eastwood, Keanu Reeves, Sean Connery, Pierce Brosnan, Daniel Craig ja Bruce Willis sünniaastad. Algatuseks. Nüüd palun täpsusta, mida tähendab vana ja mida noor ning mida mõnusas keskeas mehe juures. Tänan tähelepanu eest.
naisuke26. september 2015, 11:02
aga26. september 2015, 11:02
miks me ostame poest alati värsket leiba ja saia?? Miks me ei taha juba tilgastanud piima? Miks me vahetame vana ja kulunud auto uuema ja värkema mudeli vastu?Miks me viskame vanad ja lääpatallatud kingad minema? Vastake neile küsimustele ja te saate aru, miks tahab vana mees, midag värsket ja mahlast. Ja ega vana ei pea ära minema, kui mehel maja ja laialt ruumi. Ta võib jääda koristama, pesu pesema süüa tegema jne. aga koikusse teda enam aetaks ja peavalu ei peaks ta ka teesklema.
"vana naine"26. september 2015, 11:17
to aga: sul on õigus, just seepärast viskasin oma vana meheniru välja ja vaatasin nooremaid. sest mida teha vana pehkinud mehega, ta võib ju muru niita ja puid lõhkuda, kotte tassida vms., kuid koikus tast enam asja ju pole, kord on vedel, kord on poolvedel, vahel harva ka poolkõva. aga omast meelest on viimase peale mees, leidis ka noorema tibi, seda jätkus kaheks kuuks, seni, kuni mees oli armutuhinas oma varanatukese reisile ja neiu autole ära kulutanud :D siis nuttis, palus tagasi tulla, aga ei, minu poolt tänan, ei.
kas nüüd26. september 2015, 12:18
niidad ise muru, või oled nii rikas, et palkad aedniku ja jõuad noortele meestele maksta?
mhh26. september 2015, 11:19
Naisele maitseb samamoodi värske sai ja piim....ometi jääb ta ka puruhaige vanamehe juurde, ei jookse värsket otsima, kui mees mannetuks jääb.
naine vananeb kiiremini26. september 2015, 12:19
ja ei taha enam sexi, ainult enesetunnet tõsta sellega, et noored mehed oma hädas tahavad temasse tühjendada.
12,1926. september 2015, 16:01
kas sa oled siis naine, et nii täpselt tead? Või ei?
Paistab, et sinu sinu jaoks on seks alandav tühjendamine. Poe imestada, et sellise suhtumise korral sinuga ei taheta seksida. Kes see ikka tahab olla naiseks mehele, kes naisesse, kui solgiämbrisse suhtub.
Muuseas noored on suutelised kondoomi kasutama, mida vanadega naljalt ei juhtu.
miks tühjendamine28. september 2015, 13:43
peab alandav olema, kas sa tunned peldikus alandust? Kui silmad peas ja võimeline elu nägema ja järeldusi tegema, siis tuleb ka kogemustega elutarkus :).
to aga26. september 2015, 16:43
Loodetavast leiad ka sina end ühel kenal päeval koos ülejäänud "parim enne-ga" hüljatuna läpatamast, sest - pane tähele! - mitte keegi ei lähe meist nooremaks! No ja siis võid vaid unistada "värskest pätsikesest"....
mmm värske on ikka parem kui26. september 2015, 10:46
Hmmm26. september 2015, 10:41
Miks te kustutate sama teema alt pidevalt kommentaarid ära ja alustate otsast peale? On sel mingi mõistlikum eesmärk ka?
mees26. september 2015, 10:11
Väga ühepoolne naise arvamus. Kui naine on 50+ ja ütleb mehele, et peale seda vanust naine ei tunne enam vajadust seksi järele, siis mehel ei jäägi midagi muud üle kui otsida nooremat
naine26. september 2015, 11:20
väga ühepoolne mee arvamus. kui mees on 50+ ja till ei tööta, ega jää jah muud üle, kui otsida nooremaid.
dr.noormees26. september 2015, 12:16
Reaalsus pole see nagu tahaks mees hirmsasti noort liha või oleks tüdimus oma naisest-hea meelega elaks rahus oma armsaks saanud eidega surmani-aga mis teha-peale 35-40 eluaastat muutub enamus naistest sootuteks olenditeks kel sellest milleks kunagi üldse kokku tuldi pole enam sooja ega külma. Nii pole mehel kes selles vanuses (või 10-20 aastat vanemgi) aga endiselt tippvormis teha muud kui hakata kõrvalt võtma.
ps. 50+ hakkas nõuka ajal juba surema ,tänapäeval on see veel poisike-ajad on muutunud!
to dr. noormees26. september 2015, 16:55
Äkitsi võtavad mehed naispoolt selleks ajaks liiga enesestmõistetavana ning ei viitsi üles näidata elementaarset hoolimistki rääkimata tillukestest romantika-pingutustest...Selline käitumine-suhtumine algul solvab, siis vihastab ja lõpuks on ükskõik - no vot ei olegi siis sooja ega külma. Äkilisemad ja/või ettevõtlikumad naised viskavad ise varvast, leplikumad leiavad end minimaalselt vaimselt üksi, aga juhtub et ka füüsiliselt maha jäetuna...
26. september 2015, 20:25
50.-selt küll ükski naine seksist ei loobu, see on jamajutt. Olen 63, ega tea, miks peaksin seksist loobuma. Mees on 67, ka vormis. Oleme nagu 20.-sed alles.
jah28. september 2015, 13:45
on naiste seas nümfomaane, aga see ei tähenda, et kõik on niisugused.
mees26. september 2015, 10:11
Väga ühepoolne naise arvamus. Kui naine on 50+ ja ütleb mehele, et peale seda vanust naine ei tunne enam vajadust seksi järele, siis mehel ei jäägi midagi muud üle kui otsida nooremat
ga26. september 2015, 12:12
eks mehel ole ka "kõlblik kuni" tähtaeg möödas, ilma Viagrata ei toimu midagi
hmm26. september 2015, 13:59
mis vahet seal on, viagra on vahend ja mees suudab jälle. kui naist enam ei huvita siis ei aita teda enam miski. miks siis mees peab ilma olema kui tema suudaks
13,5926. september 2015, 19:06
aga, milleks sulle kogu see tsirkus??? No ei taha, milleks abivahend? Nii tähtis, mida teised sinust (sinu arvates) mõtlevad?
Sul siis kaamerad kuskil püsti, no et ikka tõuseb ja paar pumpeliigutust ka järgneb?
Tola, säästa inimesi oma piinlikkest hetkedest!
Mõni mees võib ikka täiega jabur olla, sellest on tüüp juba veits nagu aru saanud, et ta naiste jaoks pole just kõige atraktiivsem, aga tema loll krõbistab nüüd tablakaid tõestamaks, et tema näe tahab ikka, kuigi naised ei vaata tema poolegi.
Oma nimi.26. september 2015, 09:18
Ilus kommentaar Kogemuselt . Tark ja õiglane.Ja sajandeid vana.
Roosi nimi.26. september 2015, 13:39
Nõus. Mitte ainult sajandeid vaid nii vana kui elu.
Kus üldse algab või lõpeb "parasiitlus" ja mida see sõna üldse tähendab?
Või mis on "äri", milles teatavasti püüeldakse "suurima kasumi poole vähima kuluga"?
Seega - miks ka mitte.
KOGEMUS26. september 2015, 09:11
Noor on ilus ja vanamees noort naist vaadates unustab ära oma sünniaasta, oma kortsus näo, oma jäigad sõrmed ja tatsava kõnnaku, tal tekivad nooruse mälestused ja unistus
seksist. noorele naisele meeldiv taadi kinnisvara ja rahakoti sisu
Noor naine võib taadiga seksida juhul kui paneb silmad kinni ja unistab Vollist, ja kui
Vollist on rase teatab taatu kallistades: "meie saame lapse " Nii kindlustab eda ja
Volli elu !
Vaene väike Volli -26. september 2015, 13:41
ootajal on aeg pikk :)
Reaalsus26. september 2015, 14:53
Ma tegelt arvan, et niikaua kui mõlemad pooled aru saavad mis suhe see on kõik ok. Mees pakub naisele materjaalset kindlust ja naine siis oma noort keha. Ja mõlemad saavad asjast ühte moodi aru.
Tobe on see, kui mõned vaesed vanamehed loodavad, et noor ilus neiu peaks neid tahtma või armastama "tema enda pärast", mitte kaasavara pärast. Need vanamehed võiksid tõesti peeglisse vaadata ja endalt küsida, miks nad ise omavanuseid naisi "nende enda pärast" ei taha kui see sisemine ilu nii oluline on?
Või, et naine endale ette kujutab, et kui on sattunud 30 aastaselt mingi 50 aastase miljonäri otsa, et see teda siis 10 aasta pärast noorema vastu välja ei vaheta. Kui suhe on rajatud materjaalsetele väärtustele nagu raha ja väline ilu siis peavad mõlemad pooled arvestama millega riskivad seal suhtes olles.
Nii raha kui väline ilu on tihtipeale kaduvad nähtused, ja kui need on läinud siis pole ka enam suhet.... selline on reaalsus.
26. september 2015, 16:38
raha ja ilu ei pruugi sugugi kaduvad väärtused olla, vaid sul on olulisim komponent ära jäänud - mõistlikkus ! siis kõik kord´istuvad isegi, nii rikkus, kui ilu ja ka mõistus, sl isegi on avaldanud fotosi vanemaist iludustest, kes annavad paljudele noortele silmad ette...
to reaalsus27. september 2015, 01:55
litsalt intelligentsemad inimesed ei rahuldu seksiga raha eest, mida selline sinu sõnutsi ok suhe ju tegelikult on. inimestel on pisut teised väärtused ning raha eest kellegi noort keha kasutada ei tundu kõigi jaoks ahvatlev, kui seal tundeid taga pole. samas jälle primitiivsematele tüüpidele sobib selline vahetuskaup oivaliselt.
sul ikka28. september 2015, 13:52
tunded on söögi jaoks ja töö jaoks? Ja paljudel naistel vist ka vibraatori jaoks, milleks neid muidu toodetakse, aga ega frigiidne sellest aru saa :).
Nagu ...28. september 2015, 18:30
....Sophia Loren ....
Nagu... 28. september 2015, 18:33
,,,,oli mõeldud 16:38-le....