Blogid

Mis juhtus tõlk Omariga? (164)

LISA KOMMENTAAR

Eesti riik9. oktoober 2015, 00:48
... on moraalselt kohustatud vastu võtma neid,kes meie mehi seal aitasid. Sest muidu oleks kirste sealt kindlasti rohkem tagasi tulnud....
jama10. oktoober 2015, 12:38
Vaevalt et Omar oma kehaga seal Eesti sõdureid kaitses.
Eesti kodanik7. oktoober 2015, 17:00
Ei soovi Eestisse seda Omari ega mitte ühtegi tema kaasmaalast. Punkt.
Eesti9. oktoober 2015, 00:44
....poolt on väga alatu jätta kaitseta mees,kes meie sõdureid palju aitas ning samal ajal võtta karjakaupa sisse teadmata taustaga illegaale...
Absoluutselt nõus Katrini7. oktoober 2015, 06:59
loogikaga. Just sellisest tervest mõistusest on muuhulgas puudu Euroopa Liitu sihikindlalt katastroofi juhtivatel Brüsseli sotiaaldemokraatidel.
Tegelikult2. oktoober 2015, 12:54
on töötus see, mis ajab noored Eesti mehed võõra usu ja kommetega maale sealseid oma maa vabaduse eest võitlejaid tapma. Tahab ju pere toitmist, lapsed koolitamist, eluaseme võlg kivina kaelas ja vana autorondi tahaks ka osta, et külas kõvem kutt välja paista. Aga rahu afgaanimaale ei tule ka siis, kui viimane, habeme, turbani ja pika hõlstiga afgaani mees saab maha tapetud. siis kraabib põlvepikkune afgaani poisike liiva alt välja kaltsu sisse mähitud Kalašhnikovi automaadi ja kihutab kuuli keresse tema ees seisvale okupandile, olgu selleks siis USA või Eesti sõdur.
Katrin,2. oktoober 2015, 12:46
Sinu lugudes on tõesõna sees, aga Sinu lood erinevad sisult peavoolu meedia nõudmistest. Aga ära põe sellepärast. Sinu lugusid oodatakse ja loetakse.
Terminoloogia esmalt30. september 2015, 08:30
Meie sõjamehed? Hallo? Need ju avantüristidest palgasõdurid, kes tegelikult väga ebahumaansed ja rassistlikud.
vello5528. september 2015, 00:57
kohalikud lõikasid reeturil ja tema sugulastel kõrid läbi.selleks et see sugu maapinnalt hävitada...
reetureid seal maal põlastatakse ja hävitatakse.meil peaks sama asi tulema....
Troll25. september 2015, 22:20
Tegelikult on ta siin mingisuguse programmi raames ja ei taheta otseselt seda avalikustada
ane25. september 2015, 11:21
olgu kirjutis/emotsioonid vms milline tahes aga üles jääb ikkagi küsimus MIKS vassitakse/varjatakse ühele inimesele põgeniku staatuse andmisega nüüd kus samas ollakse valmis riiki sisse laskma sadu samadest riikidest/piirkondadest
igati mõistetav kollektiivne psühhoos24. september 2015, 17:47
Lugedes siinseid kommentaare ja plusse, jääb vägisi mulje, et ei taheta leida tõde, vaid kinnitust ootusele - Omar on Indias Eesti peale vihane. Kuna kommentaatorid on ise Eesti peale vihased, sobib kuvand "õnnetust" Omarist paremini kui vastupidine. Mõnus ju lugeda uudist, mis enda veendumust kinnitab. Ja maha materdada infot, mis seda ei tee.
janza24. september 2015, 00:06
Mis asi see on?
Ma kordan mis asi see on?
III klassi kirjand või Eesti ajakirjandus?
Ma ei suutnud sisuni süüvidagi, selle puterdise mõtte loetavaks kodeerimine vajaks sellist vaimujõudu mida valdab tõenäoliselt vaid algklasside pedagoog või mõni teine Lusti sarnane isend.
To Janza29. september 2015, 12:28
Ega Sinugi tekst siin õigekeelsusega klapi.
Whatever30. september 2015, 23:43
Janzal on ju õigus. Aga see kõne on kurtidele kõrvadele. Blogija on lõpuks leidnud oma sihtgrupi. Aplaus. Eesriie.
Ants23. september 2015, 17:45
Lust ,vōta ta enda juurde kui tahad. Mina enda juurde ei taha.
mata hari23. september 2015, 14:31
isegi Kristiina Ojuland on avaldanud kahtlust, et Lust on tegelikult kremli mõjuagent. sellist tegelast ei tohi küll lasta ühegi tegelase ligi, kes võib teada mõnd sõjasaladust. las piirdub oma eestivastase ässitustööga ja rublade teenimisega. tema fännajad hirmutavad kommenteerijaid vihakõne kehtestamisega. tegelikult võib see seadus hoopis Lustilt teenistuse võtta. ka eesti rahval on õigus ennast Lusti laimu ja solvangute eest kaitsata.
vello5523. september 2015, 14:03
tõlk,teejuht,koputaja- sellistel lõigati ja lõigatakse siiani afganistanis kõri läbi nagu lambal...
Sealmail24. september 2015, 18:11
Lõigatakse kõigil kõrid läbi, vahet pole
Mitte ainult Omar23. september 2015, 13:00
Ka president Džohhar Dudajevi lesele oleks võidud asüüli anda, kui oleks vähegi enesekindlust ja aumeeste meelsust olnud.
ex sõdur23. september 2015, 07:55
Kulla ajakirjanik. Tõlk ei ole kunagi teejuhiks sõdurile. Teejuhiks on pointman. Tõlk on lisa kohustus, keda tuleb kaitsta kontaktis vastasega. Tõlki ei saa kunagi usaldada 100 prossa. Ma võin tõlkidest sulle pikemalt rääkida kui sinu lugu siin on.
Erla23. september 2015, 00:15
Ongi arusaamatu, et abilisele anname jalaga tagumikku, aga kui Euroopa käseb, siis teised võtame ilusasti vastu.
Mis juhtus tõlk Omariga?23. september 2015, 00:11
Tõlk Omariga juhtus selline lugu, et ta ei olnud õigel ajal õiges kohas. Omas kaht meelsust. Mis puutub antud atikli autorisse, siis on tema meelsus sama kahetine.
Soome saabunud omarid arvavad,et on petta saanud22. september 2015, 22:00
Kui me veel suuremat ebasõbralikku kisa teeme ei taha keegi ka vägisi siia tulla,kuigi ajakirjandusel on omadus manipuleerida ja desinformeerida oma rahvast parteilaste käsul,sest soome sõbrad eravestlustes on küll viimase piirini viidud just hullude kulutuste pärast mida riik teeb heaolusurfaritele kui omad peavad siiani maksma eelmise lama võlgasid.Neiu võiks uurida mida teeb meie oma quantanamo immigrant http://www.w3.ee/openarticle.php?id=2168028&lang=est kes oli isegi ameerikale turvalisusrisk,kuid meile täitsa OK. http://yle.fi/uutiset/irakilaiset_varoittavat_toisiaan_somessa_alkaa_tulko_suomeen_taalla_on_kauheaa...
to 15.33 "plokeerijale"22. september 2015, 17:53
vähe sellest, et sa halvasti tunned õigekirja, ei ole sul ka aimu lusti isandatest. naiivselt kujutad ette, et ta ajab eesti asja.
keri blogi arhiivi tagasi kuni 10. maini. sealt leiad lusti reportaazi võidupüha üritusest. ja hala, et eestlased ei oska seda tähtsat sündmust vääriliselt tähistada ja kajastada.
pole raske aimata, kes talt sellise promo tellis. muuseas poseerib ta ühes teises blogipostituses koos vene suursaadikuga.
to...23. september 2015, 00:51
Ära pööra talle tähelepanu. Tolerant räuskab, et Lust pole mardikapeol käinud. Tegelikult on.
Eriarvamus22. september 2015, 17:10
Olen eriarvamusel. See Omar tegi tööd ja sai selle eest head palka Suurbritannialt. Hoopis eestlased olid need, kes teda ja kogu Afganistani abistama läksid, mitte vastupidi. Eesti ei võlgne sellele Omarile mitte midagi ja kõige vähem on teda vaja siia Eestisse.
mnjah22. september 2015, 18:38
Ja kuidas eestlased siis aitasid? Tõid vabaduse õuele? Või tõmbasid uttu, jättes neid abistanud inimese hätta? Ja nüüd võtame nimekirja järgi suvalisi. Sadu, tuhandeid.
mis asja, Mnjah ja +12?23. september 2015, 01:00
Eesti sõdurid jätsid neid abistanud inimesed hätta?
Ew22. september 2015, 15:47
Ma polnud sellest piigast kuigi kõrgel arvamusel, aga praegu olen teist meelt. Tubli tüdruk!
kalju22. september 2015, 15:35
Pr. Lust on ilmselt eesti rahva vastu väga vihane, kui soovib seda mägilaste verega segada, üks asi on käia neid abistamas nende maal, surra seal, aga et hakata eesti soost rahvast segama mägilastega, kes ilmselgelt oma riigi ehitamisega hakkama ei saa, oleks ju suisa kuritegu, mida lapselapsed peavad kannatama!
Robi22. september 2015, 14:44
milline tore tuulelipp sa Katrin-Linda oled! ilmselt jõuad kaugele! ja veel...kahtlen sügavalt sinu SIIRAS huvis Omari käekäigu vastu...
sõjakorrespondent lust22. september 2015, 13:52
käis 9. mail koos putini fännidega pronkssõduri juures võidupüha tähistamas. täna ootab vene saatkond teda sinna tallinna vabastamise aastapäeva tähistama.
ÕL-plokeerige see vihakõnede kollektsioon 14.44-13.52......jne.22. september 2015, 15:33
Tead, idikas, Lust võiks sinu kohtusse anda selle vale ja vihakõnede eest.ÕL on sinu aadress ju olemas, mida sa kobised koguaeg siin.Ju sa olid ise seal pronkssõduri juures,et tead niitäpselt.Oma mölaga oled seda ammu tõestanud, kuhu sa kuulud,maffia tallalakkujate meeskonda.
bkokeerimissoovijatele23. september 2015, 00:35
Läheb mõni aeg edasi, kui te ulute Katrin Lusti lugulaulude peale jälle samasugust juttu, kui 2013. aastal: jäta Eesti rahule, ära õienda! Aga nüüd te seda ei tee, sest tekst on hetkel mokkamööda.
vaene lust22. september 2015, 13:24
leivaisal savisaarel rasked päevad. mis siis saab, kui parteikassa papist ilma jääd? lähed jälle ennast pesumodelliks pakkuma?
22. september 2015, 13:40
jah, lust võib modelliks end vabalt pakkuda, kuid selline reff-aferist, nagu sina, rahvavaenlane, oled varsti mõne pagulase pommi läbi sõbralikult teises ilmas, kui mitte su naised, lapsed veel vägistatud ka nende karja poolt.
Mati.A.22. september 2015, 12:42
Ei oleks iialgi arvanud, et meie poliitika nii räpaseks ja inimvaenulikuks muutub. Inimene, kes meie vägesid abistas ja tänu kellele paljud meie poisid eluga koju tagasi jõudsid, tema palve lükati külmalt tagasi ja jäeti saatuse hoolde, samas aga ollakse meeleldi vastu võtma täiesti tundmatuid kõrilõikajaid, kelle kohta midagi ei teata, rõhutades inimlikkusele ja kaastundele. Kus oli see kaastunne siis, kui see tõlkija ja meie meeste abistaja abi palus??? Miks on meie poliitikud nii kahepalgelised ja rahvavaenulikud??? Või tuleneb see sellest, et seda käsku ei tulnud Brüsselist??? Vang, keda hoiti aastaid kinni, piinati ja keda kahtlustati terroristidega koostöös võeti kenasti vastu, kuid omi Eesti mehi abistanud tõlgi Omari abipalve lükati külmalt tagasi. Mida peaks sellisest inimvaenulikust valitsusest arvama rahvas??? Kas selline valitsuse kahepalgeline otsus oli inimlikkuse musternäide ja peaks olema rahvale eeskujuks??? Täname teid, herrased riigikukutajad, kuid rahvas ei vaja sellist rahvavaenulikku ja kahepalgelist eeskuju, nagu ei vaja ka sellist oma rahva vaenulikku valitsust.
Milline topeltmoraal, valitsus! 22. september 2015, 12:26
Ei ole eestlane olla enam uhke ja hää. Aga teenete eest Eestile ei saa aid at a Omarit?
Oeh...22. september 2015, 11:18
17. mai 2013 13:00
Välisminister Urmas Paet ütles intervjuus Postimehele, et Afganistani tõlgile Omarile asüüli andmisest keeldumisel tuli arvestada sellega, mida pretsedendi loomine kaasa võib tuua.
Kuigi Omar taotles asüüli vaid enesele, oleks Eesti sattunud keerulisse olukorda, kui Omar taotlenuks Eestisse jõudes ka oma perekonnale asüüli andmist.
«Asüülitaotlemise puhul on rahvusvahelisest praktikast välja kujunenud perede taasühinemise printsiip, mis tähendab seda, et kui varjupaiga saanud inimene teatab hiljem, et ka tema pere peaks ära kolima, on sellele peaaegu võimatu ära öelda. Üldine humaanne printsiip soosib ikkagi perede ühinemist,» põhjendas Paet.
http://www.postimees.ee/1239018/paet-omari-asuul-poleks-jaanud-ainukeseks
27. mai 2015
Paet: Eesti eesmärk on saada Põhjamaaks ning nemad on põgenikke ka ilma kvootideta vastu võtnud
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/pagulased/paet-eesti-eesmark-on-saada-pohjamaaks-ning-nemad-on...
Hämmastav22. september 2015, 11:07
Kas tõesti on keegi siiamaani arvamusel, et Eero Jansonit huvitavad inimesed ja inimlikkus?
Jansonil22. september 2015, 12:39
oli täiesti õigus, kui ütles, et Lust tõlgendab kõiki probleeme isiklikust vaatevinklist. Ehk siis tahab olla ka populaarne. Olen ka nõus, et Lust pole mingi ajakirjanik, vaid lihtsalt keskerakonna õuelaulik. Õige ajakirjanik jääb erapooletuks.
22. september 2015, 13:37
eesti rahvas küll kesikud pole!, kui ma jälestan musti, nagu astmelist tulumaksugi kuidas ma kesik olla saan !
12.39Mitmes see täna juba on sul????22. september 2015, 15:23
Mismoodi saab olla tõene kirjeldus erapooletu, sa ise ka aru saad, mis lollusi sa trükid siin???Ja üldse, miks sa seda tõde nii hirmsasti tahad varjata ja kardad?Sina ei ole siin mingi ekspert seda ütlema, kes missugune on.Vaata peeglisse, tobust ei saa kunagi inimest, ilgu palju tahad.
:)22. september 2015, 19:47
nii loll ei saa olla ei kesik, sots ega .. vist ka reformikas.
SV22. september 2015, 10:39
Artiklist tuleb kenasti välja, kelle kõrvad Eesti Pagulasabi MTÜ tagant paistavad ja kui palju Eero Jansonit huvitab põgenike tegelik saatus. Tegemist ei ole humanismi, vaid poliitika ning äriga.
To: SV22. september 2015, 22:37
Tegemist on kõige sallimatumate sallijatega! Juba selliste klounide nägemine ajab oksele!
mm22. september 2015, 10:34
Hiljuti tappis Taliban Briti sõdurite heaks töötanud tõlgi, kellele oli samuti varjupaiga andmisest keeldutud:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/afghanistan/11809079/Translator-who-was-denied-refuge...
Hiljuti üritati tappa teist:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3230052/Taliban-s-murder-squads-try-kill-Afghan-translator-B...
Omari juhtum osutab Eesti sõbralike sallijate ülimale silmakirjalikkusele. Eero Jansoni käitumine on näiteks, kuidas nendes puuk-MTÜ-des vassitakse, keerutatakse ja infot kinni mätsitakse. Jutule võetakse vaid neid ajakirjanikke, kellelt on ülistuslaulud ette tellitud.
nice22. september 2015, 10:56
Funny interpretation of reality. What would you do if russia, or Finland or anybody would invade Estonia and start to kill people like flies, and you'd find some local helping them?
10:56-le22. september 2015, 12:06
Funny, et sa millestki aru ei saa.
mm22. september 2015, 12:26
To kill people? Milliseid inimesi? Islamistidest märatsejad, olgu nad Talibanist, al-Qaidast või Islamiriigist, ei ole inimesed, vaid loomastunud kõrilõikajad, keda tohterdab ainult üks rohi - nii ja nii mitu grammi tina silmade vahele.
kõik läheb plaanipäraselt22. september 2015, 10:21
ADL presidendi ( http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Defamation_League ) Abraham Foxman'i ( http://en.wikipedia.org/wiki/Abe_Foxman ) kõne Siioni Vanemate Teisel Kongressil New Yorgis 1998. aastal.
Džentelmenid!
Tervitan teid esimese Siioni Vanemate õpilaste kokkusaamise saja-aastasele juubelile pühendatud kohtumise puhul.
Oleme saavutanud kõik sihid, mille formuleerisime meie esimesel kohtumisel sada aastat tagasi. Meie juhime valitsusi. Meie tekitasime vastuolud meie vaenlaste vahel, sundides neid üksteist hävitama.
Me tõesti sundisime vaikima meie kriitikud ning me olemegi rikkaim rahvas Maal.
Ma räägin valge rassi surmast. Me oleme täielikult hävitanud niinimetatud aaria rassi enesesäilitamise võimalused.
On aeg tunnistada, et valge rass hääbub geenide segunemise ja praktiliselt nullini viidud sündivuse läbi.
Me kõik oleme nautinud paljukordselt üle kogu maailma näidatud kaadrites nägemust viimastest valgetest lastest, kes mängivad koos mustanahalistega; ja me teame, et see on valge rassi hävingu lõpusirge. Me oleme võimelised põrmustama iidse ja puhta aarialaste vereliini säilimise üleskutsetega altruismile ja veresegamisele.
Meil on ka agressiivsemaid plaane, mille eesmärgiks on valgete järgmise põlve hävitamine iga hinnaga. Me tahame, et iga valge isa häbeneks oma valgeid lapsi ja toodaks segaverelisi.
Meil tuleb tarvitada oma mõjujõudu oma rassipuhtust säilitada püüdvate valgete meeste ja naiste segadusseajamiseks. Uues ühiskonnas on nende saatuseks kividega surnuksloopimine.
Goide ühinemise vältimiseks tuleb neid tappa ja vangistada.
Me saame valge rassi täielikus lõpus olla täielikult kindlad alles siis, kui tajumisvõimeliste valgete laste mõistuse purustamine on moondanud nad nende endi hävitajaiks. Sedatüüpi samme on juba krooninud edu. Nende mehed pole enam iseseisvad inimesed.
Lugupeetud äravalitud, teie ja teie esivanemad on küllalt rüganud selleks, et olla veendununud: valge rassi saatus ongi meie kätes.
Kärvaku aarialastest sarviliste lojuste kari!
Omar sai teenitult varjupaiga UK-s, Samas vaene Katrin saadeti sealt tulema..22. september 2015, 09:59
Preili poolt vaadatuna on elu temale ebaõiglane... Igale oma.
Huvitav miks UK-s ei kaitsta erootiliste filmide staare...22. september 2015, 11:04
Moslemi meestele pidavat Katrini osalusega filmijupid olema maitse järgi...
22. september 2015, 09:55
No nii, nüüd siis riik Katrini jahil juba, jumalaeest ei tohitõde keegi teada.Ja see dok.film tema UNGARI reisist esitletakse ka TV 3-s,kuna seda enamus eestlasi lihtsalt ei näe.Kui palju saab olla häbematust ühes väikeses riigis.Valitsus vilistab põhiseadustele(nõukogud, valimised) ja õiguskantsler ega riigikontroll ei kuule ega näe.See tähendab ju, et valitsus koosnebki korruptantidest ja sulidest.Jõudu Katrinile võidelda tuuleveskitega oma väikeses mehhikos.
Inimlikkus!?22. september 2015, 09:54
Seda meie reformaritest ahnurite valitsusel küll pole. Musta saasta võetakse meil vastu selleks, et lipitseda EU korruptantide ees, kes suure raha eest on oma maa moslemitega üle ujutanud ja soovib nüüd neist lahti saada, neid meile edasi saates.
????22. september 2015, 09:51
Selle Pagulasabi tegevus tekitab minus küsimusi, kas tegu ei ole ikkagi ühe lüliga suurest ärist?
Arno22. september 2015, 19:19
Rail Baltika puhul ei tekkinud sellist mõtet?
Võibolla22. september 2015, 09:51
Omar ei soovi intervjuud anda ja oma asukohta avaldada.Katrin võiks ka selle peale mõelda,et asukoha avaldamine võib olla Omari elule ohtlik
jana22. september 2015, 11:29
võib olla Katrin ei tahagi tema asukohta maailmale kuulutada vaid lihtsalt temaga intervjuud teha. Mind näiteks huvitab küll väga mille poolest noor haridust sooviv ja meid aidanud afgaan ei olnud abikõlbulik, aga kogu see galopeeriv loomakari on. Kes vastaks?
xxx22. september 2015, 12:01
Janson ei edastanud ju Katrini soovi Omarile. Seega ei ole mõtet spekuleerida, kas Omar tahab intrvjuud või ei. Jansoni sõnul pidi Omar olema rahul eluga Indias, ilmselt ei oleks ju rahul, kui tal oleks seal eluohtlik.
yyy23. september 2015, 01:54
Ega me ju tegelikult ei tea, kas Omar tegelikult on oma eluga Indias rahul või mitte. Üks janson võib palju asju öelda, aga keegi ei taga, et tema versioon tõde on.
hõk22. september 2015, 09:48
Lahe22. september 2015, 09:46
Tsau Erlend!Mis seal pildil teed?
Võibolla22. september 2015, 09:45
Omar ei taha anda interviuudja ja tema soovist võiks lugu pidada.Katrin võiks ka selle peal mõelda,et Omari asukoha avaldamine võib ka praegu tema jaoks ohtlik olla.
Muhv22. september 2015, 10:16
Skype st ja email st oled kuulnud? Ega Katrin tahtnud talle magamistuppa küllla ronida!
Vt
http://uueduudised.ee/malle-parn-mis-ismis-me-elame/
JUHAN22. september 2015, 09:26
Afgaanide jaoks ning nende mõõdupuu järgi oli too Omar nii oma rahva kui ka usu reetur, kes vabatahtlikult vaenlasi aitas. Ja mida sellistega on läbi aegade tehtud? Stalin andis sellistele peale sõda 25 pluss viis Siberit. Aga paljud ka hukati. Näiteks Ukrainas korraldati avalikke poomisi, mille kohta on ka vanu kinokroonikaid. Patune pandi autokasti seisma, silmus kaelas. Autojuht andis gaasi ja sõitis alt ära ning kodumaareetur jäigi võllasse kõlkuma.
Ja ega üksi barbarsel Venemaal. Ka prantslased ei andnud oma reeturitele-kollaborantidele armu. Esimesed löödi peale vabastamist ilma igasuguse kohtuta mättasse. Hiljem mõisteti kohtuotsusega mahalaskmisele. Kusjuures kohati olid hukkamised ka avalikud. Õhtupoolikul peale tööd, et inimesed uudistama tulla saaksid. Kusagil linna või kindlusemüüri ääres. Kus nii pööbel kui ka kohalik lugupeetud seltskond saaks vaatemängu nautida, naerda ja aplodeerida.
oli22. september 2015, 20:28
see hinnag Eesti ja koalitsioonivägedele?
22. september 2015, 09:21
Kalev Rebane22. september 2015, 09:18
Sellel artiklil oleks mingi point sees juhul kui Euroopa poleks üle ujutatud sadade tuhandete agressiivsete ahvide ja ala-arenenud vägivaldsete inimestega. See on sama hea kui keegi küsiks "mäletad Aljoshaga kes 1942a Jaanilinnas eestlastele pöialt hoidis?"
Aus vastus - ei mäleta.
Arno22. september 2015, 19:34
Point ongi see, et loetud aastad tagasi ei antud tõlgile varjupaika,sellele kes aitas meie mehi ja kes kodumaal oli ohus... Toob ehk ka mõne sugulase kaasa. See oli Paeti arvamus. Nüüd võetakse sadade kaupa kvootide alusel ja sõimatakse rahvast võõravihas:))
Arno22. september 2015, 19:34
Point ongi see, et loetud aastad tagasi ei antud tõlgile varjupaika,sellele kes aitas meie mehi ja kes kodumaal oli ohus... Toob ehk ka mõne sugulase kaasa. See oli Paeti arvamus. Nüüd võetakse sadade kaupa kvootide alusel ja sõimatakse rahvast võõravihas:))
AivoVammainen22. september 2015, 09:16
Tänase päeva valguses tundub muidugi see toonane tõlgiga käitumine sigadusena, samuti Eesti ametnikud mõttetute jobudena. Seal pole küll midagi imestada, ametnikuks saavadki inimesed kes mujal pole võimelised läbi lööma.
Lust on teinud teemal väga head tööd, Bonnieri väärilist. Bonnieri ta muidugi ei saa, teema ja kajastus läheb mainstreamiga liigselt konflikti. Kui muidu ei saa, siis tuleb jagamisel tel. kõne, mis vetostab.
!22. september 2015, 09:30
Ma ei imestaks eriti, kui ta Bonneri asemel hoopiski kinga saaks, sest tema teemakäsitlus läheb nii meie kui riigijuhtide kui ka Brüsseli ametlikest seisukohtadest kardinaalselt lahku.
HEINO22. september 2015, 09:16
hea kui on ausaid ajakirjanikke,nende kirjutatuid lugusid on meeldiv lugeda.
hmm22. september 2015, 09:13
uudiseid saksamaalt. naine lapsega kistakse immigrantide hordide poolt välja ning pekstakse läbi https://shariaunveiled.wordpress.com/2015/09/19/germany-mob-of-muslim-immigrants-pull-a-young-german...
oh see22. september 2015, 10:37
pole midagi, aga kuskil pandi süütule migrandile jalg ette ja see kukkus maha! Ülemaailmne sündmus kohe!
sdfgdh6. oktoober 2015, 22:47
Nonii, järjekordne vale. EKRE ja kesikute tagant hakkavad vägisi Kremli kõrvad paistma, kus sääraseid võltsinguid iga päev vorbitakse.
Tegelikkus - sündmuspaik Bern, Šveits. Kaklejad on kurdid ja türklased, kes kogu maailmas kõvasti omavahel kisuvad.
http://therightscoop.com/graphic-immigrants-attack-in-germany-video-being-shared-on-social-media-isn...
Mati22. september 2015, 08:57
Tark laps, ilus ajakirjanduslik laps. Huvitav, milline partei ja millise koha eest valimisnimekirjas ta järgmise aktsiooni ajal üles ostab. Tanel Talve, Peeter Ernits, Aunaste ja Kersna naine said küll kõrge palga ja puhta tubase töö peale, kus vist eriti midagi tegema ei pea.
Ärbi22. september 2015, 08:56
Nii nagu Põllumajandusministeeriumi asemele tekkis Maaeluministeerium, võiks Kaitseministeerium ümber nimetada Pagulasministeeriumiks! Asi oleks arusaadavam ka lihtrahvale!
Demokraatia Eesti moodi22. september 2015, 08:43
Hea on lugeda, et on jäänud veel mõned ajakirjanikud kes ei ole meie valitsuse suuvoodrid ja takkakiitjad. Võib julgelt väita, et 90% kogu meediast on valitsuse kontrolli all ja edastab ainult lubatud infot.
Ega22. september 2015, 09:23
Katrin Lust ilmaasjata vabakutseline pole,seega ei pea ta ka seda laulu laulma,mis ette dikteeritakse!
ab22. september 2015, 08:35
kurb, et meil nii masendavad ametnikud on, aga selle eest saime teada, missuguse aju ülesehitusega uus kaitsemin on!
see oli hea mõte22. september 2015, 08:18
..Kellelgi siin öelduna, et Lust võtku ühendust nende meie sõjameestega, kes tol ajal seal tegutsesid, küsigu nende käest, kes oli too tõlk ja kui palju ta tõlkis ja aitas. Ikkagi otsene inf, muidugi kui nad tohivad rääkida ega sõjavärke ju ei tea.
pro22. september 2015, 08:17
Eesti oleks võinu ju selle kollaborandi lasta siia elama ingognitona või teise indentiteediga. Sellist erakordselt julma kalkuleerimist on maailma poliitikas vähe aga see-eest teame, et kui seda vaja leida siis on Eesti Vabariik üks liidritest kes seda kasutab.
Selle-eest22. september 2015, 09:27
anti uus identiteet sellele Guantanamo tegelasele,kes siin elab aga keegi ei tea,kus!
Janson22. september 2015, 08:17
on nagu NSVL-i tehasetööline, kes samuti kuulutas kõnepuldist: Ma ei ole lugenud ühtki Solženitsõni teost aga need on nõukogude vastase ja tuleb ilma igasuguse kahtluseta hukka mõista.
Janson ei seedi Katrinit, sest too ohustab tema papivabriku vale tootmist.
Nende22. september 2015, 08:14
põgenike puhul on tegemist sulaselge küüditamisega. Nad ise ei soovi siia tulla, aga sunnitakse. Pole raske ette kujutada, kuidas meie vahendajad Itaalias ja Kreekas püüavad valida ja veenda, et loobuge 500-st eurost, tulge parem meile 90 euro peale.
mt22. september 2015, 08:13
Sots. Min . väitis ,et toob esimesed pagulaspered juba sellel aastal Eestisse ! Kust ta need pered vötab ? Vöipeab Hr.ministwr peredeks EU saabuvaid ja Eu hüvesid nöudvaid illegaalseig immigrante vahekorras ligi 100meest ,1 naine ja 10 last , kes pole ka ilmselt enda omad , sest oma lapsi ei jäeta tänavatele ja sadamasse maha nagu Göteboris juhtus ? Vöi votab Ministeer4um eeskuju Itaaliast , kes käis suisa Somaalia rannikuvetest omale laevadega pägenike hankimas , päästes sealt väidetavalt kuskil 4700 migranti . Ilmselt inimkaubitsejate ja omal jöul tulijate arv ei vastanud ootustele , sest lubas ju Merkelgi oma laevad Vahemerele saata !!!
Segast peksad?22. september 2015, 08:10
Ma ei saa aru miks sa teda otsima pead ta ju seisab sinu kõrval. Pildi pealt on ju nàha. Mingi down oled và.
lint rinda22. september 2015, 08:08
Poliitikud võiks pagulaste toetuseks ja oma ideelisuse tõestamiseks pruuni linti kanda.
Soovitus22. september 2015, 07:57
Lust võta mõne sõjamehega ühendust kes missioonidel Omariga suhtles ja uuri välja mis mees oli ja sealt saad ehk Omari kontakti ka!
Ann22. september 2015, 07:49
Omari ei lubatud riiki, sest siis tuleb neid siia veel.Ja mis nüüd teisiti on ? Tulevad kontrollimatult ja jumal teab kes, samas meie mehi aidanud ja pärast ise abi vajanud mehele näidati keskmist sōrme.
niisiis22. september 2015, 07:05
KATRIN LUST ON MEIE JAOKS LIIGA AUS JA OTSEKOHENE. TUBLI !!!!! JÄTKA!!!!
jah22. september 2015, 07:02
nii ta on.
tuleb meelde, et paar päeva tagasi lugesin, kuidas ollakse mures rahva meelsusega. et pidevalt kirjutatakse pagulastest ainult halba. tuleks üks korralik ajuloputus teha ja kõik pagulaste suhtes positiivselt meelestama panna jne. eks see käsk ka tuleb euroopast.
aga ega eesti rahvas pole loll.
ei õnnestu meid ajuloputada. ka siis kui mõni meedia väljaanne on pagulaste meelne. rahva suud ei saa kinni toppida. rahva suu ja meel jäävad avatuks. internetis on ikka võimalik oma meelsust väljendada.
22. september 2015, 14:56
kes nii imbetsill isegi reffide lolli raffa seas oleks,, kes tahaks end sõbralikult vägistada ja tappa lasta mustadel affidel !
miks 22. september 2015, 07:00
ma läksin afgaani palgasõduriks..... sest seal on lust ja lillepidu.
MMM22. september 2015, 06:22
Respect,22. september 2015, 04:46
Katrin! Jätka alustatut! Oled üks väga-väga vähestest! Hoia end ja ära tagane!
oioioi22. september 2015, 08:37
no kuulge ikka Lusti juttu ärge võtke tõsiselt ajab mullikesi nagu ikka, nüüd hiilgab pagulaste teemaga, kui see teema vanaks läheb ......tema artiklites alati 30 protsenti tõtt
oioioi22. september 2015, 08:37
no kuulge ikka Lusti juttu ärge võtke tõsiselt ajab mullikesi nagu ikka, nüüd hiilgab pagulaste teemaga, kui see teema vanaks läheb ......tema artiklites alati 30 protsenti tõtt
Katrin ootsib ja otsib idamaist meest...22. september 2015, 04:11
Aidake õnnetut... Kuhu vaatab valitsus ???
Aarne22. september 2015, 04:04
Minu vanemad lasti Rootsi sisse kui nendel häda oli käes.
Mul on häbi lugeda kuidas mu vanemate maa ennast ülespeab kui teistel on häda!
Asjad ei ole nii nagu ajakirjanduses paistab...22. september 2015, 04:19
Huvitaval kombel migrantide vastasusest vahutavad 300 tuhande sisserännanu seltskond,endine nõukogude nomenklatuur jne. Tegelikult mõni- sada õnnetut 300 000 kõrval on köki möki... Isiklikult kandsin just raha Punasele Ristile põgenike aitamiseks. O tempora o mores.
Aarne22. september 2015, 04:35
Tähendab ett Eestikeel on nii palju muutund et me ei saa enam teineteiset aru..
Eesti EI võta pagulasi vastu ja need keda võetakse neid vihatakse!
Ma olen juba 59 aga ma arvan et minu viimaste aastate jooksul hakkab Eesti surema kiiremini kui mina.
Sa ei saagi oma katkise haridusega aru saama. Koolis ei saanud sa aru ka eesti keele gramatikast.22. september 2015, 05:10
ära valeta, Aarne22. september 2015, 05:26
Pole sa midagi 59. Sellises vanuses inimene nii vigaselt ei kirjuta ega nii lolli juttu ei aja. Su vanemad lasti Rootsi SISSE ja vastutasuks peab Eesti kogu maailma moslemid Eestisse laskma? Ära aja naerma!
Ei taha kogu maailma moslemid Eestisse.22. september 2015, 07:51
Meile sissetoodud 300 tuhat on arv ,mis paneb ahhetama kogu ilma. Paarisaja õnnetu ümber kaagutamine on selles olukorras naeruväärne ja mõttetu....
major Palme22. september 2015, 11:41
Äkki seepärast lasti, et nad ahvid polnud vaid inimesed. Ka toreda inimese 59 aastaseks saanud laps võib äärmiselt rumal olla!
Kuidas22. september 2015, 17:05
Ometigi aru ei saada, et inimesed ei ole halvad ja vihkajad. Ka varem tuldi Eestisse. Ja migratsioonipoliitikaga oli kõik korras. Ja eestlane uudistas huviga uut. Nüüd korraldati SUNDUS. Lisaks tekitati ohutunne tohutute massidega ja moslemi usu ( kultuuri) pealetungiga. Ja kõik intsidendid, mis antud teemal välismaalastega viimasel ajal juhtunud, on põhjustatud valest poliitikast selles küsimuses. Ka mina kaitseks ja hoiaks seda väikest mulatipoissi, eestlasest ema last, kellest lehes kirjutati. Ometigi olen ma hetkel täielik pagulaste vastane. Põhjused: 1) Keegi ei ütle arvu, palju Euroopa vastu võtab 2) Õudne avastus oli, et Euroopal puudub piir 3) enamus tuleb piirilt loata - ei otsita läbi (osadel relv kaasas), ei tehta kindlaks ID, 4) ei kontrollita haigusi 5) ei tehta pilt, ei võeta näpujälgi ja DNA-d, 6) EI TEHTA SELGEKS PIIRIL, ET EUROOPAS KEHTIVAD TEISED SEADUSE, MILLELE TULEB ALLUDA, 7) EI SAADETA SEADUSERIKKUJAID EL -st VÄLJA ja teadupärast karistatakse leebemalt kui kohalikke. Kui ikka vägistajad, põletajad, pussitajad kohe rauduskäsi EL piirist välja saadetaks, siis kuritegevus väheneks.
Ja mis põhiline : EI JÄLGITA RANGELT, MIDA MOSLEMITE USUJUHID RAHVALE RÄÄGIVAD.
ahsoo22. september 2015, 05:17
Kas su vanemad oli moslemid, lõugsid ja nõudsid oma eesti asja? Või õppisid ruttu ära rootsi keele ja integreerusid?
ütle22. september 2015, 05:23
Rootslased meie naabrid ja samuti luterlased nagu meie. Seega loogiline, et sealt abi küsitakse. Miks need moslemid oma naabritelt ja samast kultuuriruumist abi ei küsi ja miks nood neid tunda ei taha? Pealaegi saatis Rootsi päris palju tagasi, kes siis otse koonduslaagri ja Siberisse läksid.
Sinu vanemad lasid jalga rootsi22. september 2015, 07:07
minu omad viidi siberisse.
Metsavenna lapselaps.22. september 2015, 08:17
Ja minu vanaisa löödi kohapeal maha.
hmmm22. september 2015, 08:21
ja sina tahad öelda, et sa ei vihka oma rahvast, kui end siin vastandades võimuvõitled vennaga?
22. september 2015, 08:44
kas kohe nagu surnuks ve?
oled kuulnud 24. september 2015, 12:00
et inimesed PÕGENESID??????
RD22. september 2015, 07:41
Mul on häbi, et nii rumal inimene nagu sina on samast rahvusest nagu mina. Võta mõni pagulane enda juurde elama ja anna paari aasta jooksul teada, kas oled endiselt sama salliv...kui praegu.
22. september 2015, 08:42
siis kao rootsi ja klähvi seal! häbi?
kallis inime!22. september 2015, 09:10
Võrdled kahte võrreldamatut asja. vaata neid kes praegu tulevad ja nüüd kõrvuta neid oma vanematega. ärme räägime usust. võtame sellise igapäevase, loomuliku asja nagu ühisruum. nendele on see isiklik eluareaal. kas jõuab kohale, mis hakkab toimuma meie tavade ja kommetega eluruumis?! kõik meile loomuomane keeratakse 180 pea peale. euroopa pole neid siiani omaks võtnud, surutakse nuts pihku ja olgu oma getos. ja meie saame hakkama?? meie lapspoliitikud?? ajaloos on olnud mauride väljaajamine. juba sellest tuleb õppust võtta. kes ei mäleta minevikku elab tulevikuta! merkel ilmselgelt vihkab saksamaad!
KM22. september 2015, 09:47
Jah, kui tuleks rootslane võtaks vastu., aga nende prussakate ees ei ole meil küll mingit "tänuvõlga". Ja kui hoiame oma maa puhtana, pole välistatud, et varsti hakkavatki ettevõtlikumad rootslased, kellel kõrini sealsest musta värvi elukeskonnast, Eesti poole vaatama. Nendest oleks vähemalt kasu.
Väga suur vahe!22. september 2015, 09:54
Sinu vanemad ei läinud rootsi nõudma, laamendama ja ei toetanud mingit inimkaubitsejat, et need nad rootsi aitaks.Imestan, millest aru ei saada, üks on abivajaja ja teine lihtsalt nahhaal, kes paneb punuma, kuna hetkel on hea võimalus seda euroopa segadust ära kasutada. Hirmust ja sõja eest jooksmisest on seal ikka asi väga kaugel.Sinu vanemad ei logelenud ka nuti telefonid käes kuskil metroojaamas ja ei oodanud sots. abi.Sul võiks olla piinlik oma vanemaid võrrelda nende pagulastega.
tuutu22. september 2015, 10:08
Tore, et sinu vanemaid Nõukogude Liidule välja ei antud ja ei tapetud või Siberisse ei saadetud aga no mis nüüd sellest, kes neid Rootis poolt välja antuid meenutada tahab, mitte keegi!!!!!!!!!!
laps22. september 2015, 10:59
Ka minu onu lasti Rootsi sisse, kui sõja ajal oma elu päästes paadiga üle mere põgenes. Oli Teine Maailmasõda (!!!!!!). Sõjapõgenikud ei marssinud hordidena üle Rootsi riigipiiri, nõudes ja sõimates seda riiki kuhu lähevad, kakeldes ja streikides piiri taga, kui nende marssi takistatakse. Tänased tulijad ei taha ju lihtsalt Euroopasse, sõja eest ära. Ei, nemad on valinud, nad tahavad kusagile konkreetsesse riiiki Euroopas ja sinna PEAB neid lubama! Läbi kõigi muude riikide, arvestamata piire, seadusi jne. See on nonsenss! Praegune tung Euroopasse ja olukord eelmise sajandi 40ndatel aastatel - need on võrreldamatud olukorrad. Kõigile on ammu selge - need Euroopasse siirduvad hordid ei ole kõik sõjapõgenikud. Ja seda PEAB takistama jõuga, sest neile seadused kahjuks ei kehti. Ma ei soovi paista parem, et kiidaksin takka - laske kogu see valimatult kujunenud mass Euroopasse.
vana vaidlus22. september 2015, 20:47
Minu vanaonu koos perega pages Rootsi, aga kas minu onu võitles ja langes Narva all selleks, et....
Ka meie presidendi isa oli sellises vanuses, et oleks võinud võidelda. Aga kes teab, ehk on mõni helesinistes tossudes kutt tulevane Süüria president või vähemasti tema isa.
kas sul Aarne24. september 2015, 11:58
ei ole oma vanematega jutuks tulnud millal ja miks sinu vanemad Rootsi "sisse lasti"? kuidas sa seal nii rumalaks ja sinisilmseks oled saanud/jäänud, et tahad, et ka Eestis oleks samasugune kohutav olukord kui Rootsis??
Alar122. september 2015, 00:34
Siin ei ole ilmselt asi täitsa must-valge. Tõlk teadis, et Afganistanis 0n ta paljude jaoks reetur ja ta elu on seal ohus. Miks ta koos lahkuvate vägedega ei lahkunud? Miks jäi ta sinna, kus ta oleks niikuinii ära tapetud? Alles hiljem palus abi. See ei klapi! NSVL aeg võis ka pääseda, kui KGB-le vahele jäädes nende jaoks tööle hakkasid. Kes ütleb, et Omar sama kellegi heaks ei teinud? Eestil võisid olla keeldumiseks põhjused. Tõde me teada ei saa, Lust ka mitte.
Joss.22. september 2015, 05:19
Mul on suva sellest Omarist.Mida tegid eestlased võõral maal püss käes?Kes neid sinna kutsus?Kes.Milline afgaan?Siis poleks ka Omari suguste teenet vaja.Tahate olla Emad Teresad ja onud Terentid,olge,aga mitte Siin Eestimaal.Litsuge Sinna ja aidake seal.Eestimaa jätke rahule.Kui käib esimene pauk on paljudel rohkem püksis kui sooltes.
praktik22. september 2015, 05:44
Meil oli ka kroonus üks sinusugune teoreetik, kes kogu aeg ärples, kui kõva mees ta on. Ja täpselt nagu sinagi rääkis täissittumisest. Kuni relvalaos kontroll-lasku tehes kuuli lakke põrutas ja ehmatusest ennast täis pasandas. Mis puutub küsimusse, mida tegid eestlased Afganistanis nii Nõukogude kui Briti vägede koosseisus, siis tudeeri endale mõned asjad selgeks. Ja mõtle, mille poolest on kohalik tõlk parem võõrsilt kaasavõetud tõlgist.
Joss.22. september 2015, 06:05
Ma ei olnud teoreetik.Kahjuks olen inimesi tapnud.Olen saanud sellise väljaõppe,et sinusugused tarkurid pole mingi probleemÄra mõtle,et ma sellega uhkustan,ei maei tunne uhkust.Aga tühi kähvimine pole asja ette.Mina küsisin ainult,kes palus eesti sõdureid Afganistaani,miiline afgaan?Eesti sõdurid oli elukutselised,said palka ka tapmise eest.Saad aru tapmise eest.
ab22. september 2015, 08:33
olen ka saanud vastava väljaõppe omal ajal, kahju, et sinu oma poolikuks jäi!
22. september 2015, 09:03
aga praktik. ei viitsi tudeerida aga puusalt lastes... nõuka aeg läksid poolvägisi. see jutt et 100% ja sunniviisil pista oma kassile ühte kohta. oli enam-vähem alati võimalus mitte minna! ja ärge tulge pasandama et see ei olnud nii! briti vägede koosseisus mindi raha pärast. riigi tasandil. pugeda, pugeda, pugeda et ikka pudiseks miskit tasku. sõdurid- selleks et ennast ümber veenda et koolis söögi alla ja peale peksa sai ei tähenda midagi.
kohalik tõlk tunneb olusid ja teab mida räägib. kaasa võetud tõlgib seda mis tõlkida kästakse, enamasti ei saa ise ka halligi aru mis suust välja ajab.
ju see Omar teab liiga palju. vargustest, vägistamistest või muudest kuritegudest. sealtpoolt ju ikka aegajalt tulevad "pommikilluga käe kaotanud" mehed.
hm22. september 2015, 12:38
Aastatel 1976-89 ei olnud küll mingit palumist, anti prizõvnikule bumaaga pihku ja läksidki Afgaani. Ei mäleta, et neid sirgeseljalisi keeldujaid oleks palju olnud?
No me räägime ju koguaeg sama22. september 2015, 06:25
REFORMIERAKOND ON RÖÖVEL JA TEISTERIIKIDE PALJAKS VARASTAJA
kelle kontor niite tõmbab?22. september 2015, 00:32
lust on tuntud oma kirjaoskamatuse poolest. mõni aeg tagasi koosnesid tema blogi kommentaarid tema kirjavigade parandustest. kuna ta on vabakutseline, siis ei tee ka ükski toimetus tema lugude kallal keelekorrektuuri. nüüd on korraga keelevead peaaegu kadunud.
üks kenderi kamba kirjatsura pihtis, milliseid priskeid summasid kesikud talle maksid. keegi on ka lusti eelmisel aastal väga heldelt honoreerinud. seetõttu õnnestus lustil osta lausa 2 korterit väga hinnatud rajoonidesse - 1 tartusse raekoja platsile ja teise tallinnas vanalinna. tv3 vaevleb rahapuuduses ja õhtulehe blogid pole ka mingi kullaauk. semmis ta küll üsna jõukate meestega, aga suht lühiajaliselt. kuna ta on nüüd seltskonnaajakirjanikust liikumas üle poliittkommentaatoriks on oluline, et ta, et ta valgustaks oma sissetulekuallikaid. muidu võib tekkida kahtlus kremli karvasest käest...
Pagulane22. september 2015, 02:47
Katrin on vaga armas tudruk.Minule on tema blogid alati meeldinud.See,et sa tema kirjavigu otsid ja teda laimata puuad ei tee tada kuidagi halvemaks.Sinu isikus ma kahjuks lugupeetud inimest ei suuda leida sinu poolt postitatud kommentaari aluseks vottes.Panin sulle ka miinuse ja teatasin ebasobivast kommentaaris,sa kirjatark.
evik22. september 2015, 07:19
vaata oma kirjutis läbi, loe vead kokku ja siis mölise!! ja veel- tee ise paremini, siis kritiseeri teisi!
22. september 2015, 08:22
Nimed ja lause algused võiks ikka suure algustähega kirjutada?
rore22. september 2015, 00:21
Tundub MTÜ Pagulasabil on Eesti Vabariigis ka GLAVLIT-i (Nõukaaegne tsensuuriorgan) funktsioon.
jah22. september 2015, 08:48
eriti haige on väita, et Lusti kirjatükid on häirinud paljusid inimesi??? vastupidi, need kirjatükid on näidanud paljudele inimestele, et elulise info kajastamine on veel võimalik valitsuspoliitikute ning nende ajupestud sabarakkude poolt väljastatava info kõrva:)))
nähh22. september 2015, 00:07
Omari heaks vist sai annetada. Ps, kui tast oli sõjaväljal tõesti abi, ei usu, et meie sõjamehed ta hädasse jätsid.
raul21. september 2015, 23:58
kikilips oli ju ka pagulane
Aarne22. september 2015, 03:59
Pagulaslaps, sündind Rootsis, üleskasvand USA:s
hmmm22. september 2015, 08:28
Eestlased on jah SAMUTi üritanud (kikilipsu vanemadki) ja üritavad edaspidigi pääseda parema elu peale, AGA!!! On väga suur vahe - nad kõik teevad seda oma jõu ja nõuga - kui läbi löövad laias maailmas, siis löövad ja kui mitte, siis mitte. Keegi neid ei poputa, üleval ei pea ega tegele nende alalhoidmisega.
Servapidi21. september 2015, 23:47
Huvitav, miks "asjatundlik ja erapooletu" Lust ei ole vaevunud uurima missioonil viibinute käest, kuidas selle Omari abiga seal ikka täpselt oli. Ja mida Omar endast täpsemalt kujutas.
22. september 2015, 07:04
aga kas me uurime nende pagulaste tausta, kes siia tulevad?
ei.
samamoodi ei uuri.
ja lust tahtiski ju omariga asju rääkida. aga mingid asjapulgad vahel ei lasknud.
mtü pagulastõbi21. september 2015, 23:35
eero janson on kalapilguga programmeeritud psühh, korruptiivne heategija
See21. september 2015, 23:35
Omar on samasugune oma riigi mahamüüja nagu praegusel ajal Eesti asjapulgad.Miks Täiskasvanud mees laheb liitlasvägede tõlgiks?Oma rahva vastu?Nuud need suured tegijad, kes kaltsupaid hakkavad aitama. Aidaku omi lapsi ja vanureid . Olge neile tugiisikuks.Oma rahva reeturid tuleks kohe seina aarde panna.
raul22. september 2015, 00:07
Enne eestikeelsete artiklite kommenteerimist peaks siiski mõne olulise termini endale selgeks õppima. Eesti keeles on liitlased need, kes tulevad meile raskel hetkel appi ja iga patrioodi auasi on neid aidata. nn. "Vabastajate" ja okupantide abistamine on oma kodumaa reetmine.
hmmm22. september 2015, 08:36
Ja ega meil vastuvõetav mass ei unusta samuti, et Eesti on USA liitlane
Signe21. september 2015, 23:29
Kuna Omari tõttu pääses nii mõnigi eesti sõdur eluga tagasi, siis nüüd me peame olema igavesti tänulikud kõikidele Omaridele, Ahmedidele ja Muhammaditele ning oma rahva ja kultuuri nendepäraseks muutma...
at 21. september 2015, 23:37
loll oled või jutt on ühest ,kongreetsest inimesest,kes ei tuleks siia nõudma ja usku tooma,nagu tänased nn.pagulased
22. september 2015, 00:09
aga need eesti sõdurid??? kas nad õpetasid Omaridele, Ahmeditele ja Muhammaditele kuidas nad peavad OMAL MAAL ja OMAS KULTUURIS elama?
Signe22. september 2015, 08:28
to Signe22. september 2015, 10:43
Siis väljenda seda arusaadavalt.
21. september 2015, 23:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andres21. september 2015, 23:48
Tsitaat artiklist......"Küsisin temalt, millist minu lugu ta täpselt silmas peab ja sain vastuseks, et ta ei ole ühtegi minu lugu lugenud ega vaadanud, vaid on saanud info, et need on ebakorrektsed, teistelt tähtsatelt inimestelt."....Hämmastv ja nüüd tekib suur küsimus, KES ON NEED TÄHTSAD INIMESED? Ega ometi seltsimehed rehvormi ja SDE tagatubadest? Küsimusi on palju ja siis tembeldaks 80% Eesti rahvast rassistideks ja .......
21. september 2015, 23:16
Tubli Katrin !Oled väheseid inimesi Eesti ajakirjanduses kes räägib ausalt ja ASJATUNDLIKULT põgenike probleemist ja püüab nendest ka tõesti aru saada. Enamiku Eesti ja ka Euroopa ajakirjanike ning poliitikute silmakirjalikkus ja võhiklikus ajab lihtsalt südame pahaks.
Felix21. september 2015, 23:28
Unustasin eelmisele minu kommentaarile nime lisada. Täienduseks: Omari juhtum näitab suurepäraselt kui võltsil ja pealiskaudselt suhtuvad meie poliitikud ja avaliku elu tegelased tegelikult põgenike probleemidesse. Kuidagi väga kiiresti õpivad nad krokodillipisaraid valama. Veelkord, aitäh Katrin, et tuletasid selle hiljutise juhtumi meelde.
21. september 2015, 23:43
tubli Katrin,teist nii julget annab otsida,ega vist olegi rohkem kuulnud,kes räägiks nii,nagu olukord on...et sa ära ei põleks ja vastu peaks.....loodame et tolerantne salliv silmakirjalik meedia ja valitsus suud kinni ei sunni panema
Q21. september 2015, 23:14
Aga Omarist oleks ju abi kui vaja välja selgitada kes tulijateat on terroristid, palju meil neid spetsialiste siis on?
marks21. september 2015, 23:12
Milleks aidata pooldajaid kui saab ju juhuslikke teadmatta taustaga kodanike aidata. Ega siis oma kodanike kaa ei aidata. Ju euroopa nõuabgi riigikodanike , valijate unustamist.
Teie Katrin21. september 2015, 23:07
ärge segage kõrgelennulist inimkaubandusäri. Tegelege parem oma asjadega. Küll "spetsialistid" nagu see pabulaskeskusejope rahad "õiglaselt" ära jagavad. Ega see kriis igaühe kasuks pole loodud!
Minister21. september 2015, 22:59
Tõlk Omari eest ei saa valitsus ju Euroopa Liidust preemiat, nii et kasutu.
Mati.A.22. september 2015, 12:46
Õige tähelepanek, ja küllap see nii ongi!