Eestis on tavaline äri mudel; Täna kiirelt raha kätte, kedagi ei huvita pikem äri kestvus või pikemad kliendi suhted - peamine on tänane kasum mis kohe käes. Veel kui keegi vaidlustab su "kasumit" tuleb vastu rünnata mitte järgi anda.
Ostsin kord Tondi Selverist lätis toodetud Räim tomatis. Ja mida oli rohkem, oige, arvasid ära.....RÄIMEPÄID ! Ollusest mille nad hulpisid ei tasu uldse rääkida..... Helistasin. Kui ei meeldi-maitse....ärge ostke, koik on oige ja pealegi ukski räim peata siia ilma ei sunni ! Oldi mu jutu peale veel ulbelt nahhaalsed !!! Kusisin et lohe peast saaks ka oma 2-3 konservi karpi täita aga peale kirjutada lohekonserv !!! Nii on lood Selveriga .....
kas pood peab hakkama ämbreid ja pakendeid lahti kiskuma.virise tootja sabas, mitte ära süüdista poodi.ja üldse mine inglisamaale ja õgi seal argentiina veiseid.
Kaupleja on kaasvastutaja et ta PASKA muub, enbne muugile paiskamist peab tegema pistelist konterolli-degusteerimist !!! Kus on tänapäeva kaubatundjad ! Jah, see amet on unustuse-holmas aga keegi peab PASA muugi eest vastutama !!!
Kolm nädalat tagasi sain peksa Katolikus Kirikus. Üleelmine pühapäev kolgiti mind läbi Ortodoksi Kirikus. Eelmine pühapäev sain Luteri Kirikus tappa. Tuleval pühapäeval lähen Adventistide juurde katsetama. ;-)
Soolalõhet ostan isegi päris tihti ja tõepoolest ,alati on mingi pehme liha all vintske tükk lisatud.Olen ka mõelnud,et ei saa ju igas pakendis sellist asja ometi olla,nagu peakski nii olema.Tunnen ka ennast väheke petetuna.Külmutatud toodetega ka ebameeldivad kogemused.
sa oled ikka tore naiivitar. Tood välja Inglismaal poe nimega Waitrose. Se on elementaarne,et nad annavad sulle "tasuta" mingi kauba,kui sa nurised.Sest neil on tarvis sinusuguseid naiivitare kes oma raha lademetes just nendele viib. Sa arvad,et sa said "tasuta" selle liha? Sa maksid sellele lihale nüüd juba 10 kordselt peale,sest waitrose on üks kallimaid poode Inglismaal ja sealt kaupa ostes sa juba kaotad £10.- minimaalselt iga korraga ,kui sa sinna poodi sisse astud.
..tootja andmed pakendisl, tuleb tootja poole pöörduda, kui ei oska märgistuselt välja lugeda mida ostad, ilmselt on jutt pastakast välja imetud või on kirjaautor täitsa LOLL.Selliselt oma lollust kogu vabarriigile kuulutada on suht hale, eelkirjutajad on varrukast häid õpetusi jaganud kuidas kindlalt liha valmistada ja ka odavalt.Ilmselt on kirjaautoril ikkagi vaja kõigepealt kokakursustel käia ja siis pilvepiirilt maapeale tulla....
jaa,pöördusin kord liha tootja poole,22. august 2015, 14:51
andsin märku,et soola võiks tootes vähem olla.No nii nagu heeringatega-vähesoolane jne. Sealt keegi naisterahvas ütles mulle,et nemad maitsevad igal hommikul oma valmistatavaid tooteid ja nagu keegi pole "kaevanud. Pole kaevanud jah,ma ka enam ei pöördu ja ei osta ka. Maitsed on erinevad ja kui ikka klientidest huvitatud oled,teed kõik müüdava ka ostetavaks igale maitsele.Meil pole keegi müügist huvitatud kui ei sobi,ära osta ja ülejääk läheb prügimäele.
kui tahad saada head ja veel soodavat kaupa, siis mine poe taha konteinerisse tuhnima. sealt void leida taiesti kvaliteetset kaupa, mida poes annab otsida.kord on kuupaev vale, kord on valjanagemine kohutav. nii et,sea sammud suure kotiga poe taha.mul on suured kogemused.
milles küsimus-lähete poodi ja ostate kaelakarbonaadi mille kilohind on juba üsna talutav,teete kiirmarinaadi peale ja mõne tunni pärast juba grillile-teate mida ostate ja kilohind olematu võrreldes nende ämbritega milles kaheldava väärtusega liha,väikestes karpides 2 lihatükki ja kallim kui 2 kilo kaelakarbonaadi.mõtlemise koht
Saslõkki tuleks osta lahtiselt siis vähemalt näed mida saad.Ämbris ostmine on nagu põrsa kotis ostmine.Aga tõsi on see,et kauplustes müüakse aegunud kaua millele on uued sildid peale kleebitud.Ja näiteks hakkliha võetakse pakendist välja ja segatakse lahtiselt müügis oleva hakklihaga.Ja sealiha on üldse viimasel ajal kahtlane süüa,keegi ei ole ju kindlaks teinud kas see katk ka inimestele mingit mõju avaldab.Ei maksa ikka kõike puhta kullana võtta mida need ministrid räägivad.
Ei tea millistes keldriurgastes küll teil oma ostusid teha tuleb aga ei maksaks ikka üldistada.Need ajad on ammu möödas.Korralikus kaupluses ei saa ega peagi millegi sellisega tegelema.Mis puutub ämbris marinaadislihadele,siis on alati pakendil kirjas puhta- liha osakaal ja sellest tulenevalt ka ka liha kg hind ämbris.
Eesti poeketid on järgmise 5 aasta jooksul ärasöödud Euroopa konkurentide poolt, kes hoiavad oma taset. Nii mõnigi tuntud kvaliteet toidupoekett plaanib hakata ka Baltikumi turul kliente teenendama hakata. Selverid, Rimid ja muu pahn kaob ajalooprügikasti tänu oma kliendi vastasele poliitikale. Jäävad ikka need, kelle juures klient oma rahakotiga vastavalt hääletab. Mina ja mu tutvusringkond ei vii oma raha kohalike kettide kassasse enam ammu. Raskem on kuid elu on ka kvaliteetsem!
Ostsin mõned korrad Tartus maaturu kalamüügi ,,järelhaagisest ,, räime ja kodus avastasin ,et kiloses räimest olid katkise kõhuga ja silmad oli punased ,mis on parimenne kaladel 6tk , tähendab ,vanadega segatud ja müüdi värske pähe . ja ikka nad müüsid seal kuuma päikese käes KALA , mis peaks eriti külmas hoitama... Ja ega see kalamüügi putka seal sees pool väravat ka parem ole ,olen paarkorda saanud kuivanud haisuga ja juba kollakaks tõmbunud räimi ,mis muidugi pandi imeruttu kilekotti ja käsipikka raha järgi .Ei mingit kontrolli nende üle ,kahjuks .
Minuga juhtus sarnane jama: avastasin gaseeritud mineraalvee pudeli siseküljelt mullid ja nüüd otsin süüdlast. Fakt on see, et süüdi on kas kauplus või tootja. Minuga vaielda pole mõtet, käisin Tartus Raja tänaval doktori jutul ja ta toetab mind.
Lisaks veel juurde, et petta saad ka letikaubaga. Vorste pestakse hommikust õhtuni, sest hallitus kipub selaga enne kui realiseerimisaeg otsa saab. Kuivanud viinerid-sardellid (jumal teab mis ajast letil) segatakse värskema kraamiga. Jne.
Kanakondijahust ei tehta ühtegi vorsti. Konditustatud lihast ikka. See on see kondi külge järelejäänud liha- sooned, kõõlused, mida tuleb mehhaaniliselt ehk käsitsi kondi küljest kraapida.
".. Toon siinkohal näite Suurbritannia poeketist Waitrose, mis on tuntud oma hea maine poolest. Ostsin tüki Argentiina veiseliha, mille hind oli kuskil 10 naela ehk umbes 12 eurot. Kodus seda praadima hakates oli osa sellest aga päris vintske. Järgmisel päeval läksin poodi ja kaebasin muuseas tüki üle." Et ikkagi tuli minna poodi tagasi ja kurta. Eestis eeldab aga tädi Katrin, et kaupluse esindaja tuleb mingi aja pärast talle koju järgi ja uurib rahulolu kauba suhtes.
Teemale pihtasaamiseks piisab, kui jälgida autori hoiakut samalaadseis publikatsioonides - iga hinna eest ülistada kõike Inglismaaga seonduvat, maha teha kõike Eestiga seonduvat. Nii lihtne!
Tänapäeva ostja peab ikka ise ennekõike enda eest seisma ja mitte laskma ennast petta. Pakendil peab olema kirjas, et liha vähemalt või kurke vähemalt .... muu peale liha võib olla marinaad või sibulad. Kui inimene ikka enda eest ei oska seista, siis tõmmatakse tal ikka nahk üle kõrvade ehk vanarahva tarkuse järgi - loll saab isegi kirikus peksa!
Poekett on vahendajaks tootja ja tarbija vahel. Seega vastutav kauba eest mille ta riskib tarbijani vahendada. Miks on poes kaubatundjad? Ikka selleks, et sõna otseses mõttes on kaubatundja spetsialist, kes kaupa tunneb. Mujal maailmas käib nii, et toote hulgast võetakse suvaline, suvalised pakendid lahti. Ja kui leidub praaki, läheb kogu sats tagasi koos leppetrahviga. Pugege edasi, kes seda just vajavad! Katrinil on õigus. Õige äri käibki, kõik võidavad. Ausalt, ega ise ka kaubandusest kahtlaseid pakendeid ei osta. Nii ka netikaubandusest.
Kas tootja oligi seesama poekett? Kui ei, siis poeketti küll süüdistada ei saa, sest nemad ju ainult tellivad ja müüvad edasi mitte ei pakki seda liha sinna potti ise. Kui jah, siis kindlasti anna poeketile otse oma pahameelest märku
Kulla inimesed. Ega poed neid ei pakenda. Vaata ikka kes on tootja ja pöördu sinna. Pood on ainult vahendaja kes saab toote tootjalt ja hinna määrab ka ikkagi tootja poed panevad väikese protsendi otsa et kasumit teenida. Olen ise kaubanduses töötanud ja tean. vastik oli kuulata nurinat poe aadressil kuigi pood ei vastuta selle eest.
mõned ketid siiski ka valmistavad, pakivad ja myyvad ise, toore, t6si kyll, tuleb veel ja ilmselt ka tulevikus, mujalt, kus oluliselt odavam, elik poed, kel oma köök, on v6imelised suht j6uliselt looma lisandväärtust
leian ka,et müüdava kauba kvaliteedi ees vastutab kauplus,Võru maximas müüdi kartulaid,mis oma kvaliteedilt poleks isegi loomadele kõlvanud,muidugi hind oli ka olematu,kuid milleks sellist praaki üldse müügile panna.
Ma ei saa nüüd aru, kas on kirjutaja täielik loll või on poodides hakatud toitu töötlema ja pakendama ja siis veel võõraid silte peale kleepima? Anna ikka mõistust, süüdistada müüjat selles, et tootja on petis. Hakka ükskord juba elust aru saama ja õpi, mis, mida ja kes.
Aga võta nii, lähed Eestis näiteks Honda esindusse, ostad sealt auto ja sõidad koju. Teel koju läheb auto katki, kelle juurde sa siis lähed kas Jaapanisse või kohalikku esindusse?
Pood müüb juba pakendatud kaupa, ta ei näe läbi pakendi kui korraliku liha on tootja sinna sisse pandnud.klient võib kauplusele esitada pretensiooni, kui tegemist pole üksikjuhtumiga , tuleb kauplusel tootjale vastavasisuline teade edastada.Kindlasti on võimalik ka tootja vastutusele võtta kasvõi läbi tarbijakaitse.
Ostsime kaks imivoolikut pumbale. Teatavasti jääb imivoolikusse pumba seiskumisel rõhk. Mitu päeva püüdsime voolikut lappida, ikka treitud jupp vahele ja klambrid peale. Mõne tunni pärast oli kusagil mujal auk sees. Tuli naabrimees ja nägi seda voolikut, teatas, et temaga juhtus sama ja ta käis poes sellest ka rääkimas, mille peale lubati see voolik müügilt kõrvaldada. Tema poeg oli selle ostnud ammu enne meid. Läksime ja ostsime uue vooliku, palju kallima, see peab korralikult, kuid ka praegu, kuid hiljem, müüb sama pood ja ka teised seda kastekannuna läbilaskvat voolikut edasi. Inimene ju hakkab paigaldatud voolikut lappima soojal suvel, see kaotab koheselt garantii ja lõpuks ostab ikkagi uue. Sisuliselt kingib poele ca 40 EUR.
kurtjat rumalaks peetakse. Kui müügil on toode siis on tarbija asi kas ta ostab valmistoote või ei. Valmistooted on reeglina kallid ja seega eeldan ka kvaliteedi osas hinnale vastavust. Kui aga äbrist saan ainult kõõluseid ja liharäbalaid siis on tegu pettusega. Esimesel korral kohe kaebama ei jookse aga tootja jätan meelde ja enam ei osta. Rakvere on üks selliseid tootjaid kes kostitavad oma ostjaid lihajääkidega filee hinna eest. Ja mina tarbijana ei pea tegema igakord tootest fotosid, et pärast pettust tõestada saaks. Aga proovi sa Eesti poekettides protesteerida....!
Esiteks kauplused reaalstelt ei tea milline see kaup on pakendi sees!Alati saab oma murega poodi tagasi pööruda,kui on mingeid muresi pea asi,et tšekk oleks alles.See et pood on süüdi,et toode on praak on ikkagi tootja süü mitte poe.Kauplus müüb asju mitte ei valmista!
Et antud poekett seda lugu loeb, ennast ära tunneb ja teab täpselt toote firma. Alati tasub rääkida, mitte kuulutada tervele ilmale. Oleks kirjutaja suhelnud poeketi ja tootjaga- oleks artikli lõpp kindlasti teine olnud. Naela kursi mitte teadjatele: http://www.tavid.ee/?main=24
Konservid õlis, pakendil on alati kaks kaalu märgitud, kogukaal 185 g ja ja sisukaal 160 grammi. Šaslõki puhul on sama. Kogukaal 1kg ja liha kaal 750 grammi. Keegi ei kohusta ostma vaid ise vaatad ja valid. Prillid võta ka kaasa kui poeketti külastad.
iga kord kui poodi läheb, ostab mingi jama kokku. Ise ostab ja siis on vihane? Kes õpetaks noore eluvõõra inimese elus hakkama saama ja ostetud toiduainetest toitu valmistama?
Ega pakenda küll, aga VALIB, KELLE KAUPA MÜÜGILE VÕTTA! Aga meil ilmselt ei vali mitte kauplus, kelle kaup poeriiulil on, vaid teatud mahhinatsioonide läbi surub kaubapakkuja oma tooted müügile! Kuidas muidu praegu, suve lõpus on Prismas ja Selveris müügil sellised köögiviljad (näiteks porgandid ja naerid), mida ilma rahata ka ei taha.
śaślõkk on gruusia keeles number 6 - algselt pandi 6 liha tükki vardasse. mis see lammas siia puutub ? ise oled lammas. tahad ainult tarka panna. selle asemel hari ennast pigem.
Niisama niutsuda pole vaja: kui näed viga, anna teada ja nõua õigust. pole näind kauplust, kes viga ei tunnistaks. Paraku küll, edasi-tagai sõiduraha jääb oma kanda. Edaspidi proovin, annan teada.
täiesti päri, mis sa niisama nuuksud, tegele asjaga. ostsin prismast (oman nende kliendikontot ka) led valgusti. kodus selgus, et tegu on nö jätkutükiga ehk puudus lüliti (karbilt oli seda väga raske välja lugeda, aga siiski võimalik). kõne prismasse - peale minu tuvastamist, esmalt vastuseks: "jah meil on kahte tüüpi antud firma tooteid, valisite vale." avaldasin arvamust, et päris õige selline kauplemise viis ei ole ja olen antud ketis pettunud. 5 min hiljem tuli kõne, kus öeldi, et kuna meil lülitiga osa hetkel enam ei ole, tooge ostetud toode (olin paki avanud jõhkralt puruks rebimise teel) tagasi ja me hüvitame selle. nii oligi. ei oska öelda, kas mängis rolli minu kliendi ajalugu (olin, ja olen tänaseni, korralik prisma klient) või mis, aga selline käitumine andis väga positiivse alatooni.
Niipalju on küll süüdi, et ei palka töölist, kes suhtleks hulgilaoga ja ei laseks neil iga tootja p....ka letile saata. Vanasti nimetati neid asjapulki varustajateks vs kaubatundjateks. Nüüd on konkurents tihe kaubakettide vahel, poodidel ei maksa ikka nii kergekäeliselt oma mainega riskida. Tootjate süü on siin mäekõrgune, nemad siiski marineerivad, paneerivad ja pakendavad, õnneks on nüüd pakenditelt mõnigi kord tel. nr välja lugeda võimalik ja paar korda olen ise ka sinna helistanud. Enam ei ole sellised ajad, nagu Rakvere Lihakombinaadis, kus seast jäi järele ainult kisa.
Päris kahju kohe noorest inimesest, kel pole õiget haridust ega tasuvat töökohta ja peab selliste artiklikestega endale leiba teenima. Analüüsivõimet nagu poleks ollagi. Kui mina juhtuksin mingi praakkauba ostma, siis läheksin poodi tagasi ja vahetaksin selle välja. Muidugi see kala asi, et kaal oli õige aga tootja pakendamine ei meeldinud, sellisel juhul vaevalt kauplus kaupa tagasi võtab. Siis tuleb pöörduda tarbijakaitsesse. Ma ei usu, et üks noor inimene nii lolli juttu saaks tõsimeeli kirjutada. See artikkel on kirjutatud ikka selleks, et artikli eest raha saada ja inimesi arutelule ärgitada.
Öösel und ei tule, vaja mingi käkerdis kokku kribada, mil mõtet polegi. Kas Sa ise tahaksid pakendit, kus peaks olema kala, aga on risu? Jutu sisust ka aru ei saanud- miks loed?
Autor on ju ikka seesama, kelle nimi enne oli katrin lust ja siis veel mingi inglise variant ja nüüd on lisandunud mingi linda........? Ikka seesama ju?
Jah tõesti, igal sammul on tootja või kaupmees valmis sul nahka üle kõrvade tõmbama. Kuid aja jooksul õpid ise kavalam olema. Nt osta liha turult, puhast liha, mitte mingit kilepakis. Marineeri ise, siis tead täpselt, mis seal sees on ning palju liha on. Kalaga samamoodi- osta poest, kus on lahtine kala, nt Rimi, Prisma, Stockmann, Kaubamaja- küsi täpselt selline kala, nagu soovid. Need kilepakis tooted tunduvad alati kuidagi jälgid, limased ja vesised. Samuti eelmarineeritud liha on mingit suhkrut täis.
Tõsiseltvõetava kokkaja tunneb ära kõigepealt sellest, et ta ei pauguta "äädikaga tapetud lihast" ja söe tegemisest kirsi- või õunapuust. See on diletandi jutt, tegijad ei ole dogmades kinni. Tõsine kokkaja oskab ka äädikat kasutada toidu valmistamisel nii, et liha jääks mahlane ja maitsev ning teab, et kirsi- ja õunapuud võib muidugi soovi korral kasutada, kuid normaalne inimene kasutab siiski otstarbekuse põhimõttel neutraalset leppa, ja kui tahad kirsi- või õunapuu mekki, siis lisab sellele grillimise ajal peotäie vastava puu laaste.
Postimees 1909. aastal: kunstnikkude problem14. august 2015, 23:28
Eesti «publikumil» on teiste kultuuramaade publikumiga wõrdlemisi wähe estetilist haridust – see on tõeasi. Kui meeles peame, et terwe Eesti «publikum» kõige oma kulturaga wanem ei ole kui mõnikümmend aastat, siis peame imestamise ja pahandamise sellepärast jätma. Pea kõik meie jõukamad «kodanlased» elawad oma uues seltskondlikus seisuses alles esimest põlwe ning nende lastest on ka ainult wähestel wõimalik olnud kulturarahwaste lõige kõrgemal tipul seiswa kunstiga isiklikult tuttawaks saada ning selle kaudu oma kunstinõudeid haritud lääne-europlase niveauʼni tõsta. Eesti publikumi kunstinõuete madaluse all kannatawad kõigepealt Eesti kunstnikud. Nende talendi toodeid tarwitatakse nii wähe, et need nendest, kes ainult Eesti «tarwitajate ringkonnaga» on otsustanud wõi sunnitud leppima, pooleti nälgima, cafedes wiiulit mängima ja muid sellesarnaseid «naljasid» tegema peab.
Mis oleks kui pood TESTIKS kaupa mis müüki tuuakse.. loomulikult on poele kasulik kui öeldakse et võta 0,x hinnaga ja müü xx,0 hinnaga pea asi et müüd MEIE kaupa... ( sest selle võrra konkurendi oma on vähem ) Kui poe hinnasildil on 1,0 kg sashlõkki siis ma ostan seda .. mitte seda mis on pakendis.. 0,5 kg sashlõkki + 0,5 kg sibulat ja vett Kui nii on siis ka poesildile.. 1,0 kg sashlõkki sisaldab 0,5 kg sashlõkki + 0,5 kg sibulat ning vedelikku
Kui siin keegi ütleb et poed ei peta on ta väga rumal inimene. Kõigepealt petetakse kaaluga siis sama kuupäeva kaup pannakse teiste vahele müüki saiad ja piimatooted+kaupmeeste poolt suurtesse pakkidesse pandud lusika täis mingit toitu neid asju on nii palju veel. Pluss sind jälgivad turvamehed igat sinu liigutust läbi kaamera. Ja kaevata polegi kellelegi.
Inimesed saage ometi aru, et kauplused ei pakenda šašlõkke, skumbriaid jms. Kui on toodete kohta pretensipon, pöörduge ptse tootja poole. Tootja selgitab. Jah ka kauplus võtab puudusega toote tagasi, tagastades teile raha või asendades uue tootega, kuid väga narr on süüdistada sellistes asjades kauplust. Kaupluse töötaja ei sobra enne šašlõki ämbri müüki panemist selle sisus, et ikka veenduda, kas tegu on ok tootega. Praaktooteid tuleb ette igas kaubakategoorias. Selle artikli autor on vist tüüpiline Eesti kibestunud vinguja, kes peale kehva tööpäeva ennast poes välja elab.
Saa aru, et kui sa ostad kasutatud auto, näiteks, ja sellega on probleeme, siis sa mitte ei pöördu otse Saksamaale Mercedes-Benz tehasesse, vaid ikka müüja poole, kelle käest sa antud toote ostsid.
no aga kuskohast see kauplus infot saab, et mingi toode ei kõlba kuskile. Ega kauplus ei jõua ka kõiki ämbrikesi ja pakikesi ise üle kontrollida. Seega info saadaksegi klientide abiga ja kui kellelgi on probleeme, siis tuleks ikkagi esmalt poe poole pöörduda ja muidugi võiks ka tootjaga ühendust võtta. Ainult kirjatükist jääb väheks.
Ja muidugi jookske iga asjaga Tarbijakaitsesse, Tarbijakaitse aitab teid ainult siis kui teil tõesti on õigus, niisama pole mõtet poemüüjaid sellega ähvardada, eriti kui müüja ise veel kindel on, et temal on õigus. Jookske aga Tarbijakaitsesse, jääte veel ise lõppkokkuvõttes lolliks. :D
Täiega nõus. See, kelle nimi on Lollikari, on tõenäoliselt poetöötaja? Hästi naljakas on see, kuidas inimesed ei vaevu isegi lugema, mis nad enda nimeks kirjutavad. Aga vähemalt ausalt.
Jah muidugi, poeketid on süüdi? Kas sa inimene üldse oma ajusid ka kasutad mõtlemiseks? POOD ise ei tooda mitte midagi kui sa just keti omatoodangut ei osta. Aga kui ostad mingit x tootja liha siis on tegemist TOOTJAGA, kes klienti petab. :D Aga siis jälle vaene poemüüja süüdi kelle poole kaebustega joostakse, et pood tegi seda ja teist. Pood ei teinud mitte midagi ja ausaltöeldes nendel poemüüjatel pole enamasti aimugi mida üks või teine asi sisaldab. :D
Ega ikka ei ole asi nii lihtne. Müüja vastutab oma müüdava kauba eest ja kui selle kaubaga peaks olema probleeme kliendil, siis klient pöördumb müüja poole, mitte tootja poole. Hiljem võib müüja esitada kaebuse edasi tootjale, mitte ostja ei pea otse kolmanda osapoole poole pöörduma.
Selles ei ole süüdi poekett vaid firma, kes neid pakendab ja saadab poodi. Sel juhul on süüdi poekett, kui pakendil on nende firma logo ja juures pakendatud selle poeketi poolt. Tuleb pöörduda avaldusega selle firma poole, kes selle pakendas. Tehke fotod kinnisest pakendist ja ka pakendi logo, kes selle pakendas. Siis avage pakend ja, kui leiate sellist jama teha taas uued fotod. Saata fotod Tarbijakaitsesse ja selle firmasse, kes pakendas koos vastava avaldusega ja ka fotodega.
Klient pole tootega rahul ja tema EI PEA PÖÖRDUMA mingisse liha- või misiganes vabrikusse vaid kohta kust ta selle toote ostis. Eestis pole ÜHEGI toiduketi kauplust, kust saaks ainult kvaliteetset kaupa. Kogu aeg pead olema kael õieli, kas hinnad on õiged, kas tomat pole mäda, kartul pole roheline, lõhe ei haise jne jne. Ja tõepoolest, enamasti on nii, et teatad infoletti, kuid midagi ei muutu. Tootjad muidugi õnnelikud, kui saavad suurde ketti nö jala ukse vahele. Mulle tundub järjest rohkem, et tuleb otsida väiksemaid toidukauplusi. Hinnad küll kallimad, kuid kontroll kaupade üle olemas.
Kas ise ikka käitusid õigesti? Artiklist jääb mulje, et Waitrose'i läks pahane klient tagasi, kuid Eesti erinevatest kauplustes omasõnul petta saanud klient kaebab Õhtulehe veergudel, aga jääb arusaamatuks kas ka järgmisel päeval mindi kauplusesse tagasi kurtma. Kui mitte siis enne kui lehes kaebled võiks ikka otse müüjaga suhelda. Oleks viisakas
õige jutt, mis muud. kõik tuleb sellest , et ketid tapavad hinnad põhja ja tarnijad nipitavad, pakendajad nipitavad ja kaupused nipitavad veel omatoodetega takkaotsa. ega nad ise sealt peipsi šaslõkki rohkem saa purgist kätte kui ostja ja kui aeg üle hakkab minema läheb see oma grillahju ning soojast letist liigub juba 12 -13 eur kilo. irwww päris inimesed depressiivses väikelinnas lähevad ostavad liha õigest kohast ning teevad ise. singi lähevad ostavad ka poest, aga sealt kus see on 3.90 - 5.90 eur kilo , mitte ketipoest kus iga singi moodi tükk on 7 - 11 eur kilo. nalja kui palju meil selle kaubanduse väidetavalt hirmhullu konkurentsiga.
Nõukaajal tõi mu sugulane kes töötas restos, puhkuse ajaks maale kaasa veeämbritäie sashlõkki. Plekk-kaas oli peale surutud ja nii see laadung sõitis rongis koos puhkuseletulijaga.
KOMMENTAARID (123)