Blogid

Kellele kuuluvad Eesti sead? Kindlasti mitte eestlastele! (75)

LISA KOMMENTAAR

AI AI8. august 2015, 23:39
Elu nagu lillepidu Paistab et VAO küla LASNAMÄE asula IDA-virumaa oi kui paljudes kohtades on
nii linnas kui maal eestlased juba VÄHEMUSES nn võõrliik omal kodumaal KAS EI TULEKS ALUSTADA inimestest ja järgnevalt sigadest samuti MAAST-METSAST -SAARTEST -kellele need kuuluvad kas ´´´´jeestlastele??? Paistab et eestlastele kuulub vaid RIIGIVÕLG ja pangalaenud
12. august 2015, 09:08
see on zionistisigade plaaniks olnud aegade algusest ja äraproovitud variant mitmetes teistes riikides. Kangemad mehed on aga syyrias kes julgevad vastu hakata. Meitel ei ole see tund enam kaugel.
maalt8. august 2015, 06:51
räägib 6iget juttu ja imestan seda,et noor naine on laia silmaringiga.
arvaja4. august 2015, 11:41
huvitav kust see seakatk tuli pole kunagi olnud seakatku ja nüüd kui väikemaarjaseapõletus jaama osteti uus masin mis maksis 200 tuhhi saabus kohe seakatkt???? vaevalt osteti see masin seisma sinna 200 tuhhieest???
0003. august 2015, 19:58
probleemid algas välispankadele erakordsete soodustuste tegemisega ja majanduses kus meil juhib siis eesti riigi kapitali asemel hoopis võõr kapital ?Ja senini täieliku oma kapitali puudumisega või siis välismõjudele allumisega.Eesti on juhitud edukas naaberkapital oma huvide ajades ja miks ka mitte vajalikke poliitilisi otsuseid kinni makstes.Kas nii tuleb lutsu juttu mõista?
Huvitav4. august 2015, 07:31
Kes need soodustused tegid ja mille eest? Tasuks vaadata panganõukogude kohalikud liikmed ja kilekottide saatjaadressid!
Kas siin pole tegemist korruptsiooni ja rahvusevastaste kuritegudega?
olge rahulikud,need müüjad ei ole kesikud ,pole keskerakonnast7. august 2015, 13:46
müüjad on o m a d. Meie kallid isamaalised oravad ja rasvatihased,nemad majandasid ning said ämma kappidesse ning sokisäärde natuke krabinat.
RE valija3. august 2015, 16:12
Mina arvan, et kindlasti on süüdi Putin.
3. august 2015, 11:37
Vastik Ekseko!
Ekseko juht on kutsunud suisa valitsust keelama väikeseapidamist üle riigi.
2. august 2015, 23:11
Taimetoitlane
Võiks riiklikult kehtestada taimetoitluse. Kaovad nii kodumaised kui välismaised, pisikesed ja suured sead, väiketootjad ja suurtootjad. Ja katk koos nendega.:)
mulk2. august 2015, 21:53
Tõepoolest,tõepoolest,seakatk võib siiski ka inimestele külge hakata .Lustikummutid on eriti nakkusaltid!Mis parata,tuleb ainult loota ,et leierkastidele antakse andeks ja tapamajja ei viida.Säärase jutu võiks aga otsemaid seapõletisse viia kui katkust nakatanu.Tuleme selle loo juurde tagasi kevadel mäludes eesti sea nahka ja praadides eesti searasvaga kartuleid.Kui Lust väidab ,et seda pole olemas siis ootan temalt artiklit,kus pildil pakatab mõnusalt eesti(rootsi omanike!) pekki tarbiva ajakirjaniku mõnusalt punnitavad põsed tõestamaks ,et see pole mulaaz vaid tegelik elu.
Lugeja2. august 2015, 16:38
Aga miks eestlased ühistuid ei tee?
kipsipoiss8814. august 2015, 11:32
vaata valitsuse ja selle poliitika poole. see on olnud riiklid mahasurumine. otseselt ei keelata aga ka ei soodustata
oot-oot2. august 2015, 16:24
"meil olid maal mõned lehmad, lambad ja sead..."
Järjekordselt pole Lust seda lugu ise kirjutanud. Ta pole kunagi maal talus elanud. Kortermajade elanikud võisid isegi mingeid loomi-linde pidada, lehmi aga mitte. Küll viis tema isa kolhoosi lehmad tapamajja ja vormistas need oma nimele. Isa vormistas võõrad lehmad oma nimele, tütar vormistab võõrad kirjatööd oma nimele...
tööline sigalas2. august 2015, 14:38
Ei viitsi pikalt seletada,aga inimesi on ikka lihtne küll lollitada ja see tekitab viha.Hüsteerias usutakse juba nagu oleks katk ekstra seafarmide omanike poolt n.ö.tellitud-levitatud.Seda te ei mõtle kui paljud töötajad saavad neis farmides tööd,põllumeeste vili,raps jne läheb sigadele,piimatoodangust samuti.Miks ei kaitse väikeloomapidajad oma loomi katku eest???See artikkel on mõttetus,nii need asjad pole.
Tegelikult2. august 2015, 16:23
võiks pimesi lahmimise asemel oma naiivsed silmad lõpuks lahti teha, ja tõdeda, et hoolimata massipsühhoosiks kujunenud antipaatiast on autoril õigus.
Aga kuhu jääb Savisaar?2. august 2015, 09:17
Kas kõik hädad ei alga siiski Savisaarest? Uskuge jah, et Savisaar müüb Eesti ära! Pole ju enam midagi müüa. Siin aga teoreetikud leiavad uusi vabandusi, moslemite süü. Puht oma rahva süü, et ei osata valida halva ja veel halvema vahel. Teoreetikute "moslemid" istuvad tegelikult Toompeal. Neile meeldib ainult raha ja laristamine. Neile dikteeritakse, selle eest makstakse ja nad on nõus müüma kasvõi oma venna. "Otsige oma vaenlasi ikka oma sõprade hulgast"! Vaevake vähem oma päid igasuguste libaseadustega. Kuulake vähem oma "sõpru", kes on tegelikult teie vaenlased. Juba veerandsada aastat on meid allapoole tõugatud. Kas ei oleks aeg juba loogiliselt mõtlema hakata, kus on tegelik kurja juur?
2. august 2015, 10:55
Loogika ütleb, et hädad algasid Laari pukki tulekuga. Mis see Savisaar jälle jalgu jäi?
to 10:552. august 2015, 15:17
Minule pole Savisaar kunagi jalgu jäänud. Aga oota! Las tuleb temast järgmine, ükskõik, mis teemaline artikkel. Ja sa saad teada, kui ohtlik "kurjategija" ta just nimelt rahvale on. Siis alles loed, kas tasub eestlasega luurele minna. Kust tuul, sealt loogika. Laar oli ammu pukis. Aga ikka tuulutab rahvas nagu reffi hääletoru: "Savisaar paha"!
2. august 2015, 12:48
mina ei pea ühtki reffi oma sõbraks, aga vaenlased on nad tervele eesti rahvale küll. neegrid on nende sõbrad, kes neid tappa tahavad.
Seakatk tuli ikka Venest...2. august 2015, 08:45
Algul Ukrainasse,siis Valgevenesse ja lõpuks meile... Suurepärane põhjus süüdistada meie valitsust ja sõbralikke riike. O tempora o mores !!!
valeta julgesti2. august 2015, 10:03
meie usume ja määgime. venelastele Rootsist ja Soomest kuulub ju endise Eesti maa,mets,vesi ja toit.
See ju samast ooperist,et vene soldat müüs eesti mehe naabreid ja võttis naabri varanatukese ning andis kasutada kallastele ja ansipitele,lauristinidele ja teistele tõelistele inimestele.
Tiblastani õigustamine ajab oksele...2. august 2015, 11:46
Viimased2. august 2015, 08:41
101 siga mäe peal siiski jäävad!
2. august 2015, 12:52
igal oinal oma mihklipüev
Tubli, Katrin!2. august 2015, 07:57
Arvata on, et Eesti riikigi ei ole varsti. Mis see riik on, kui miski ei kuulu enam oma rahvale?
1232. august 2015, 08:21
Vene ajal kuulus ka kõik rahvale)) vsjoo naasa!
Midagi rumalamat on raske kokku kirjutada...2. august 2015, 08:47
Jäi kirjutamata veel tuntud tõde,et solgi surma pole keegi surnud... Jopp-pravda !
L@SSIE1. august 2015, 23:53
Tublilt kirjutatud ja mõtlema panev artikkel. Väärib lugemist.
Tegelikult2. august 2015, 14:45
Selle artikli on kirjutanud võhik kel pole õrna aimugi asjast ja lollid usuvad kõike ning kiidavad.
Kas1. august 2015, 23:29
Kas Rakvere viinereid, vorste ja sinke tehakse ka Soomes sealsest lihast ja tuuakse siis meile müüki?
no2. august 2015, 00:05
loll on loll...loe ikka kirjatükk ilusti läbi ja saad teada, kust need Rakvere kintsud tulevad....
raivo4. august 2015, 06:48
Kas esitas väga õige küsimuse.Soome lihatööstus on üks süsteem ja organiseeritud nii,et omale paremad lõiked, purustist läbikäinud rupskitest ja kontidest tärklise lisamisega keeduvorst näiteks nii ida kui Baltikumi turule tagasi jne.Peale kõige on EKSEKO-st kui kunagisest keskkonna saastajast saanud ilmselt keskkonnakaitse näidisobjekt,millest pärast soomlastele üleminekut praktiliselt midagi ei räägita.
2. august 2015, 00:39
aga kas arvate,et eestlased asja eest,teist taga manavad ja kiruvad Oleg Krossi ?
See pärismaalasest tegija rikub ju eestlaste OMA pekkade-svenssonite pisitillukest äri.
Nii pekka kui svensson saavad Pria toetusi ja neid abistab ka Estonie osariik.
Aga mäletan käratsemist.kui toideti kuuendik Maa rahvastikust ära. Nüüd oma toitu siin
maal ei ole,Nüüd on..... freedom.........
2. august 2015, 12:58
ostetakse kust iganes, mitte ainult eestis sigu, loomaliha jms. oleme inglaste hullud lehmadki nahka pist ja kui nüüd rahvas sandid puha on ning reffid neid veel tööle tahavad sundida, et neegreid ülal pidada rikkalikult...
kadakas15. august 2015, 19:32
Eestlased ei vaja nii palju liha. Aegunud kuupäevadega liha pillutakse minema. Milleks see ületootmine. Lihal pole enam liha maitset. Eesti kurgid ja tomatid ei kõlba süüa. Rahaahnurite piirid ammu paigast lännu.
vastan21. august 2015, 20:39
Soomes tõenäoselt mitte.Kuid mõni aeg tagasi sattusin kokku ühe rekkamehega, kes tõi Poolast Rakvere vorste siia Eestisse.
raivo1. august 2015, 23:06
Olen Katriniga nõus ja arvan,et käibki eesti väiketootjate välja suretamine.
ehk ...1. august 2015, 22:55
tulevane jääaeg. kliima jahenemine. maailma eliidi plaanid. www.youtube.com/watch?v=BY6gx836vOw. seakatk on kunstlik. lollikari ise hävitab enda oma seafarmid ja mahe talud.
fn1. august 2015, 22:51
1 korda olen selle tibinaga nõus, tavaliselt niisama vingub.
kui1. august 2015, 22:35
eesti sead ei kuulu eestlastele siis miks need sead veel riigikogus istuvad???
need1. august 2015, 23:40
on vajalikud Wall Streetile,Pentagonile,Walgele majale
Vaja asi1. august 2015, 22:09
See, et reformikad on kogu meie riigi soomlastele ja rootslastele maha parseldanud pole ammu enam uudis.
onu sämm ja onu fed1. august 2015, 22:05
kogu baltikum, euroopa riigid, vene föd. kuuluvad tarkade klubile ehk en.wikipedia.org/wiki/Federal_Reserve_System; www.federalreserve.gov/
:)1. august 2015, 22:02
Tegelikult on see tõde! Lõpuks kuuleme halaja Teet Soorm 'i kõrvale ka natuke adekvaatsemat ja erapooletumat mõttetera. Tõesti tubli tüdruk!
ehk sedasi..1. august 2015, 21:56
mingit seakatku eestis pole olemas. lihtsalt on globalistide plaan hävitada elanikkond baltikumis. koduloomad lihtsalt hävitatakse omade idioodide poolt. pärast algab näljahäda ja maj.katastroof. railbaltica rongid hakkavad liikuma mööda kunstlikult tühjakstehtud balticumi. uus siiditee aga õitseb...
1. august 2015, 21:55
Lust, Sa oled nii armas, nagu väike käpik oled.
Eesti Siga1. august 2015, 21:36
Lugu algab hea viitega Rakvere Lihakombinaadi kodulehele :D http://rlk.ee/eestisiga/ Tubli Katrin!
1. august 2015, 21:32
inglismaal nakatati ja pakuti hullu lehma taudi ka, kuna maksti heldelt kõik kinni. meil ju sama, hinnad odavad ja turgu vähe.
1. august 2015, 21:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1. august 2015, 21:38
Kui1. august 2015, 21:14
Laari Mart ei suutnud Eestis maaelu hävitada, siis hävitab selle nüüd Aafrika sigade katk.
Enne massilist moslemite siia toomist ongi vaja Eestimaa sigadest lagedaks teha. Kanafarmidele piisab linnugripist ja piimafarmidele suu- ja sõrataud ja ongi Soome ja Rootsi farmerid päästetud.
1. august 2015, 21:38
kes ütles, et surevad mesilased, on kõigil varsti lõpp. inimestegi pole enam pikka pidu siin, kui jätkub kõik endiselt.
see oli Paide kandis,kus reformierakondlane k ä s k i s 2. august 2015, 00:41
mesilased hävitada mõni aasta tagasi.
uvitav1. august 2015, 21:08
huvitav aartukkel:dynacon.ru/content/articles/526/
ehk1. august 2015, 21:12
(artikkel ikka.) rb on vaid toorainete vedamiseks rootsi-soome-karjala piirkonnast mööda tühjaks tehtud baltikumist uue siiditee suunas. maailmaeliiidi jaoks. luxus varjendite suunas. põhjamaal aga kunstlikult loodud nälg,katk,sõda jne
kas valesti1. august 2015, 20:44
siia tulevad tublid moslemid ning kohe ka riigivalitsejateks siis peab riik olema sigade vaba ja koos reformaritega.
aga2. august 2015, 09:10
kuidas siis Soomes, kui seal on moslemid ja peetakse sigalaid. Ei, siin on midagi muud, siin tundub asi olema tahtliku eestlaste hävitamisega või kuidas arvate?
massonid leidsid pisiku1. august 2015, 20:24
massooonidele ustavad ametkonnad leidsid vajaliku ,, pisiku ,,
1. august 2015, 20:22
alates Laari aegadest, on reformivalitsuse massoonid teinud kõik eesti põllumajanduse hävitamiseks, nad on olnud ustavad holopid juudi pankuritele
1. august 2015, 21:36
lollidemaal ju riigiameteis pädevusnõudeid ega lollipabereidki ei kontrollita, tee, mis kusi pähe juhib ja oled ennast kiites kes tahes, kuigi rahvast... sõimatakse hoopis lollideks.
1. august 2015, 20:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas liiga palju tõtt1. august 2015, 21:13
ajab lakei ja sulase harja punaseks ?
Tehke ära!1. august 2015, 20:02
Täielik boikott Rakvere LK toodetele! Väiketootjad aga peitke oma sead mõneks ajaks lihtsalt ära. Sellisele terrorile peab vastu astuma!
1. august 2015, 21:13
ei peida sa sigu midagi, mul keskkonna väärakad käskisid metsea põrsa, kelle mu koer tõi ja keda me ilusti hoidsime ravisime, ära ajada, muidu nad panevad oksjonile, ehk röövivad meilt, loomulikult meilt ära viies see siga suri kohe varsti ja meie koergi kadus peale neid närakaid.
Ise oled süüdi!2. august 2015, 00:15
Ära lase oma territooriumile siis võõraid jõlkuma! Ja muide isegi Põhja-Koreas peeti ja võib-olla peetakse siiamaani sigu salajastes aukudes, koobastes ja muudes ruumides. KAS TÕESTI ON EESTLASED NÜÜD NII LOLLID, ET LASEVAD REETURVALITSUSEL JÄLLEGI ENDALE KOTI PÄHE TÕMMATA???
ei ole lollid,nad2. august 2015, 00:43
oskavad valitsuse näpuviibutuse peale ilusasti ja meloodiliselt määgida
2. august 2015, 13:12
tänud hea õpetuse eest, kuida s salasigu pidada, järgmine kord ehk õnnestub oma loomi hoida, nüüd karda, et neegrid neid ära ei...
kolkla,ei tea midagi,kas ikka moslemite käsi on sehen .1. august 2015, 18:35
Küllap on sees moslemite vastuvõtjate ja ihalejate käekesed., Aga sigudike omanikud on küll meie kallid urrid ja pekkad,mitte siinsed pärismaalased.
Noh, aga katku ära kasutades saab pärismaalaste notsud kõik tappa.-
kolkla,ei tea midagi,kas ikka moslemite käsi on sehen .1. august 2015, 18:35
Küllap on sees moslemite vastuvõtjate ja ihalejate käekesed., Aga sigudike omanikud on küll meie kallid urrid ja pekkad,mitte siinsed pärismaalased.
Noh, aga katku ära kasutades saab pärismaalaste notsud kõik tappa.-
1. august 2015, 17:58
Need kes siin varsti elama hakkavad sealiha ei söö. Milleks neid sigalaid vaja?
-----1. august 2015, 19:12
Sul loogika lühike... neile just meeldib et kohalikud sigu söövad, kuna siis jäävad kõik muud loomad neile.
kolla1. august 2015, 17:50
viimati hoopis moslem-pagulaste käsi mängus,et kui tulevad siis on eesti sealihavaba.
Edam1. august 2015, 17:35
Õige Jutt! Ka Mina arvan, et see on mingi pahatahtlik vandenõu ja ma ei imesta kui see viirus sokutati meelega nendesse farmidesse. Asjade käik on enam kui imelik - mingi aeg oli seakatku teemal selline aplaava, siis teema vaibus ja nüüd järsku leitakse nii lühikese ajaga nii paljudest erinevatest farmidest seakatku. See peab olema sabotaaž!
Aare1. august 2015, 18:49
ehk1. august 2015, 21:06