Suhted

ANNA TEADA: kas mitmenaisepidamine on sinu arvates hea või halb?

Kadõrov kiidab mitmenaisepidamist: mees on siis terve ja aus! (69)

LISA KOMMENTAAR

pampers püksi ja edasi3. juuli 2015, 01:16
haipige aga islamit ,moslemeid ja uut maailmakorda ! ja need kellele ei meeldi sõimake natsideks ja rassistideks !
totu19. juuni 2015, 13:41
Muidugi,enesestki mõista,ainult et peale kaheksanda nooriku majjailmumist pidavat õnnelik meheraas kibekähku hauda pagema,et jõuraasukesi rahus taastada.
Thomash19. juuni 2015, 10:04
Mitmenaisepidamine võib toimida ühiskkondades, kus naised on alandliku meelsusega ja leplikud. Eestis on naised võrreldes teistega enam emantsipeerunud ning keskmisest kõrgema enesehinnangu ning ootustega. Eesti mees ei suuda end kehtestada sellistes suhtekolmnurkades, nelinurkades või hulknurkades liidrina ja perepeana. Tulemuseks konfliktid, lohutuse ja julguse otsimine alkoholist, suurenev perevägivald. Isegi ühe naisega toimetulemine võib psüühhilises mõttes olla majanduslikust toimetulekust keerulisem.
Thomash19. juuni 2015, 10:05
mees19. juuni 2015, 09:37
Selline värdjas nagu Kadõrov tuleks lõvidele sööta, kuradi Putini poolt pukki pandud tsetseeni rahva terroriseerija.
Kui teie, naised,19. juuni 2015, 09:14
nii targad olete, miks te siis ei reguleeri terve ja asjaliku järelkasvu tootmise eest? Mehed süüdi, aga kes neid kehvasid mehi keelab endast eemale hoida? Lasid ära teha, ära süüdista tegijat. Tegija oli sel momendil sinust osavam, moosis su siiski ära.
naine19. juuni 2015, 10:11
kust tänapäeval teistsuguseid leida, sinu loogika järgi on alatu inimene tegija, ju sa oled samasugune vastutustundetu
see mees19. juuni 2015, 08:52
lausa pakatab intelligentsusest
mari19. juuni 2015, 07:32
Eks ole, muidugi, naine on ju tõuloom...
ah nii19. juuni 2015, 05:18
et siis on mees terve? lits jääb litsiks- olgu see mees või naine... jookseb ühe naise juurest litsimajja, jookseb ka 4 naise juurest. ja see pole sexivajadus füüsiliselt vaid asi on kõrvade vahel. enamasti on need mehed kõva alaväärsuskompleksiga.ja ainult ringi litutades loob ta endast kõva mehe kuvandi.
Vähe valesti saad aru.19. juuni 2015, 09:10
Mees pole lits, vaid see on looduslik instinkt. Ja ei asu mitte kõrvade vahel. Sinna ei saa mees ise mitte kuidagi parata. Veelvähem naised. Naise asi on leida tugev, tark ja osav isane, kellega toota järjepidevat sugu. Millegipärast aga lisandub "Puutepunkti" saatesse aina invaliide juurde. Miks sa mehi süüdistad? Mees (isane) jagab igale poole, naise (emase) asi on jagamine kontrolli all hoida. Ei maksa siis iga ludri ees jalgu hargitada. Valiku teeb siiski emane. Ei saa sina ka sellise loodusseaduse vastu.
naine19. juuni 2015, 10:13
kus oli sinu arvates eelmise põlvkonna ajal see looduseseadus- mehed olid lihtsalt tugevamad ja vastutasid oma tegude eest, nüüd poetakse looduse varju
09,1019. juuni 2015, 13:13
no sinu ema hargitas raudselt jalgu sel ajal kui jumal naistele mõistust ja kontrollihaaramist jagas.
see puutepunkt paistab küll nüüd kaugele ära.
Hoidku sind kes iganes, egas sina ju süüdi ole, et JÄLLE üks naine lõdva püksikummiga olnud!
09,1019. juuni 2015, 15:24
UPS, sinu miinus on igati põhjendatud,
Teen vigade paranduse:
...et JÄLLE üks EMANE lõdva püksikummiga olnud!
hahaa19. juuni 2015, 00:17
jumalast haige suhtumine-selleks et mitte petta ,varastada,tappa jne legaliseerime ära,siis on kõik korras.nii palju toredaid moslemeid -juhhuuuuu!!!!!!
fff18. juuni 2015, 23:35
Mehed tahavad jah rabada endale mitu naist, samas ei suuda rahuldada ühtegi.
moslem20. juuni 2015, 09:37
õige dzigit rahuldab ka hobuse ära.
fff18. juuni 2015, 23:35
Mehed tahavad jah rabada endale mitu naist, samas ei suuda rahuldada ühtegi.
Reigo18. juuni 2015, 20:26
Selle artikli kirjutajal pole vist üldse ajusid ega kombeid
Ema ei õpetanud, et naisi tuleb austada mitte kohelda kui tühja kohta
Juba varakult üritad siin rahvale islami kombeid õpetada ?
nonoh18. juuni 2015, 18:35
ja kui siis naised sul oleks mitmemehe pidajad, tõmbaks vanal kõhu öönsaks ja saaks aru mis tunne see on. Mütsiga oinas..
Toit's18. juuni 2015, 18:18
Ei no toidu vajadusel all vast möte oli, et kui ainult toidust ja soojast toast piisaks enamusele (ok, 3 yrpi ka eluaja jooksul ning plätud:) siis poleks muret vast - nigu sial moslemitemaal nohh...
Ja peldiku paberi teema ntx.
nii paljusid tean18. juuni 2015, 16:43
kes peavad vähemalt kahte või kolme naist,kuid mitte kõki ühes koos.
18. juuni 2015, 19:19
seda teevad üle poolte mehed siin.
no,19. juuni 2015, 12:41
neid, kes tõesti PEAVAD, on vaid loetud isendid. Neid niisama ringitillutajaid on küll maa ja ilm täis. Aga üheskoos elavaid tõesti ei tea.
Tean kahte vastupidist varianti, kus naine 2 meest ja on isegi lapsed.
VABAMEES 18. juuni 2015, 16:34
Täitsa õige jutt seda oleks meie eesti politikasse kah vaja võtta selline teema parem kui pede värk või pagulasest tulevased vägistajad sest kui mees on ilma naiseta eriti noored kuldid mis te arvate et kõik panevad ona :D:D:D Taavi vist tõesti arvab et need panevad ona nurgataga :D:D:D
ranno18. juuni 2015, 16:32
kui peded tohivad abielluda siis tuleb teha seadus,et tohib abielluda mitme naise-mehega kui pappi on.on ju ebaõiglane anda ühtetele kõik õigused teised näksigu muru.kavatsen selle asjaga tegelema hakata
volinik18. juuni 2015, 15:52
Huvitav termin - naise pidamine. Peetakse loomi aga miks peab naist pidama. Kas nad ise olla ei oska? Samas kui nt üks naistest oleks mingi ettevõtja ja teine luuletaja, kuidas siis kodus tasakaal saaks olla?
Naist peabki pidama.18. juuni 2015, 15:58
Kui kinni ei hoia, nii külapeale läheb.
18. juuni 2015, 20:22
kuna naised tööl käia ei tohi, siis see termin polegi niivõrd huvitav, kui traagiline.
Kuulsid, vanamoor!18. juuni 2015, 15:39
Mina tahaksin ka sulle aus olla, aga meie seadused ei luba.
3318. juuni 2015, 15:36
eesti mees nii laisk ju, aind vedeleb tugitoolis ja ei jõua ühtegi naist ülal pidada
MuinasJulle18. juuni 2015, 14:46
Loodust ei huvita moraal, vaid liikide kestlikus. Kõik sellest tulenevad raskused ja probleemid inimsoole jätab ta ühiskonna lahndada. Meessoo loomse pärandi, polügaamia, ületamiseks ei piisa tõesti enamusel ühest naisest. Moslemi ühiskonas, kus valitseva usundi moraalitase jääb tunduvalt alla näiteks juutidele ja kristlastele, on seetõttu seksuaalsuhete reguleerimiseks suuremad sotsiaalsed õigused andud meestele. Siit ka perekonna elu idaalide erinevus, kus juutidel ja kristlastel on tõeline monogaamia, mis iseenesest ei pruugi olla bioloogiline ega loomulik. See tõttu on moslemimaailm veel kaugel sellest, kuhu läänemaailm püüdlemas on - meha ja naise sotsiaalne partnerlus. Paarisabielu on parim vahend mehe ja naise õnneks, laste heaoluks ning lõpuks ka ühiskonna enda tõhusamaks toimimiseks.
ära plära18. juuni 2015, 19:38
seal, kus mitmenaisepidajaid, seal ka täiesti naistetuid meesisendeid, kes siis näiteks lambaid tõukavad. Ja ongi kogu loodus. Mitmenaisepidajatel ka väga oodatud pojad üksteise kõri kallal, ellu jäävad vaid need, kel kõige julmem ema. Kui poeg üles upitatud, siis vana alfa kõrvaldatakse, sest teda ei armasta mitte üks naine ega mitte üks poeg, tütardest rääkimata. Kui on võimalus pojast sõltuda, siis võib vabalt mehest loobuda, kuna kannatus otsas ja viha suur. Sõltuks muidugi parema meelega endast, aga jälle see "loodus" vahel.
Ja ongi kogu loodus, Kui need tsurkad poleks nii looduskauged, ega sandistaks naisi ega peidaks loodust vaiba alla, vat siis võiksime loodusest rääkida ja lambad oleks ehk meesinimestest puutumata seksuaalses mõttes.
seoses18. juuni 2015, 14:22
põgenikega peab eesti valitsus kiirkorras vastu võtma seaduse mitmemehe pidamis lubamise kohta, eesti naised saaks siis need pagulasmehed oma tiiva alla võtta, ka pededel oleks mingi zans leida omale elukaaslane
Tuhkur18. juuni 2015, 14:21
Peamine on töö ja järgmine on seks !
bibi18. juuni 2015, 14:04
Loll jutt sellel mehel. Mees ei pea ÜLDSE petma oma naist ega pidama armukesi. Sama naiste kohta. Aga kui tema pooldab mitmenaisepidamist, siis huvitav küll, miks mitmeMEHEpidajad on paljude meelest kohutavad inimesed kohe?? Vot sulle ebavõrdsust.
heihoo18. juuni 2015, 15:16
Millal sa hakkad aru saama, et elu ongi ebavõrdne? Karu on suurem, kui hunt ja naabril on parem elukvaliteet, kui sinul. Võrdsust pole olemas
bibi to heihoo19. juuni 2015, 13:53
Ärgem unustagem, et mees ja naine ei ole ei karu ega hunt. Mis see naaber üldse siia puutub? Asi on SUHTUMISES, inimeste kohtlemises. Naabrit sa ei kohtle halvasti, kuna ta on jõukam kui sina, vaid kohtled teda võrdselt, nagu inimest peabki kohtlema. Minu kommentaar ei väljendanud seda, et oi ebavõrdsus on kohutav bla bla bla, vaid et SUHTUMINE on ebavõrdne ja SEE on vale.
jajah18. juuni 2015, 23:50
mitmemehe pidajad.......ammu olemas ju.......vanim elukutse.....ainult nad ei pea mehi ülal vaid elatuvad nende pidamisest ja nimetatakse neid libudeks!!!!!!
23,5019. juuni 2015, 13:18
Kallike, egas hoora mitmemehepidajaks nimetata. Nagu ka keegi ei nimeta sutekat mitmenaisepidajaks.
Naisele..18. juuni 2015, 14:00
...naine võibolla ise juba nagu õudusfilm ja siis imestab miks mees ront on ja teda ei taha.Ära sõima peeglit kui endal molu viltu .
Jänks18. juuni 2015, 13:58
Eesti naised kiidavad mitmemehepidamist eeldusel, et mehed suudavad oma sissetulekust katta nii enda, naise kui oma järglaste kulutused.
Mees18. juuni 2015, 13:56
Toredad mõtted mulle igatahes meeldib
l 18. juuni 2015, 13:49
naisena ma siiski nõus pole, mis armastust seal enam, kui see on jagatud mitme peale.
Kalev Rebane18. juuni 2015, 14:08
Vahet pole millega sa naine nõus oled või mitte.
18. juuni 2015, 21:03
Parem varblane pihus kui kotkas katusel ! Pisut on ka parem kui mitte midagi......
21,0319. juuni 2015, 13:50
Ei ole midagi parem. Kui seksi ei saa, siis parem olgu silma alt ära.
Kui juba mees majas, siis tahaks teist palju, lihtsalt õrritamist ja silme all töllerdamast küll ei taluks.
Kui...18. juuni 2015, 13:36
...jõukal mehel on kümme naist,siis 9-sa vaesemat peavad kitse põrutama.
Kirde-Eestlane18. juuni 2015, 14:15
Kui... - vaesel mehel on 10 kitse:)!
Ilmselt18. juuni 2015, 14:34
mõeldud 9-sa vaesemat järjekorras 1 kitse. ( seda rikka mehe oma).
Ibrahim18. juuni 2015, 13:30
Eestis tuleb vastu võtta seadus vähemalt nelja naisega abiellumiseks. Eesti riik peab hakkama andma vähemalt 1500 € iga pereliikme kohta mitmenaiselisele moslemiperekonnale . Ainult nii saab Eesti riigis iivet tõsta.
Kalev Rebane18. juuni 2015, 13:29
Minu meeles on ka see normaalne, et võiks mitu naist olla. See homosõbralik-feministlik pehmode ühiskond on normaalsed väärtused kautanud. Naised nõuavad igasugu õigusi ja mida kõike veel. Õõvastav.
naine18. juuni 2015, 18:03
kes sul käseb naistega läbi käia, otsi endale mees või hoopis kits
ei no rebane,18. juuni 2015, 20:20
ma ei või:)
Kirub naisi, et nõuavad, samas nõuab, et neid mitu oleks.
Nii saad mitu nõudvat naist, tola!
Sinu kommentaarist saan aru, et vaid homod ja pehmod naisega elavad???
Olgu taevas tänatud, et kaasa leitud ja pere loodud, tänapäeval on asjad ikka nii keeruliseks aetud, et enam ei oskakski muud teha kui joodikute seltsis praalida ning naabreid valvata, et jumala pärast ükski mees õnnelikuks ei saaks. Iseenesest võiks ju mehele isegi lubada, aga pahatihti kattub tema õnn naise omaga ja see oleks juba lubamatu, nõnda läheb ilm hukka, kui kõik õnnelikud on ning naabreid ei valva.
Kalev Rebane19. juuni 2015, 11:04
liiga pikk vastus, ei viitsind lugeda, sry.
19. juuni 2015, 12:35
Muidugi18. juuni 2015, 13:21
Võib küll, aga sel juhul peab mees jõudma oma peresid ka toita. Meil ei jõua mitte ühtki peret toita.
Shaakal18. juuni 2015, 13:24
Vaid algeline arvab, et toit on elus peamine!
EI no18. juuni 2015, 14:36
sina ehk suudad ka päikese-ja tuuleenergiast toituda, aga tavainimestel asi tiba keerulisem. Samas, kui juba selline altruist, et söögivajadus puudub, siis ei peaks ka seksivajadust olema...rääkimata mitme naise omamise vajadusest.
naine18. juuni 2015, 18:04
kuidas siis lapsed ilma toiduta suureks saavad, tõeline eesti mehe arvamus
Naine18. juuni 2015, 13:15
Väga nõme! Siis võiks naised pidada ka mitut meest, sest vanad mehed on läbi kui rondid ja rahuldatud naine on terve ja õnnelik.
...Naine...18. juuni 2015, 13:12
Mitmenaisepidamine on minu arvates sama hea nagu mitmemehepidamine.
Kui kõik osapooled on rahul ja ei kurda millegi üle, siis järelikult ongi kõik suurepärane!
Äge pilt18. juuni 2015, 13:11
Nagu multikategelane, nägu rõõmust peer.tab peas. See mees on rahva lemmik.
probleem18. juuni 2015, 13:04
probleem algab sealt, kus naisi on veidi vähem kui mehi ja lubatud on mitmenaisepidamine. juba looduses on nii, et mehi sünnib rohkem. noori naisi on alati vähem kui mehi. seega üle on ainult vanad naised.
see aga tähendab, et kui üks vana mees võtab noore naise, siis keegi jääb ilma. eriti kui see juhtub massiliselt. sealt tekivad homoseksualism ja vägistamised.
lilli18. juuni 2015, 13:00
kui mind ja lapsi ülal peab, siis võin mitmes naine olla, aga kui pean töötama, siis olgu ma ainus naine.
18. juuni 2015, 12:56
Kes on Ukraina miss temale ? Kes rööviti.
Jass18. juuni 2015, 12:46
Kadõõrov tunneb nooti.