Blogid

Pagulased ei taha siin elada (238)

LISA KOMMENTAAR

-27. juuni 2015, 15:52
Tahavad sinna,kus hõimuvelled ees on. Kui uusi pagulasi peale tuleb,siis olete teie hõimuvelledena juba ees.Saate kokku ja,ongi üks suur pere. Keegi väevõimuga teid siia ei toonud ju.
heh23. juuni 2015, 15:34
räägite mingitest pagulastest kes ei näe tulevikku eestis. Mina ei näinud ka oma tulevikku eestis ja ei kujutaks ettegi,et ma peaksin elama oma elu sellises riigis nagi seda on eesti. NO THANKS. ITS A REAL SHIT HOLE
24. juuli 2015, 13:18
Miks sa siis eesti ajalehti loed ja sõna võtad? Unusta see Eesti, siinne elu ei ole nõrkade jaoks.
Unistavad suurlinnaelust?22. juuni 2015, 23:19
No andke andeks, meie kallis Eesti ongi selline riik, kus suurlinnad ei ole esikohal ja inimesed ei taha teineteise otsas elada. Me ei kavatse muutuda. Võivad minema minna, kui ei sobi meie kultuur ja tavad.
pole ime22. juuni 2015, 23:07
siin ei taha eestlasedki elada. põgenevad üks teise võidu nii et tallad välguvad
Linchik22. juuni 2015, 12:53
Seda on mul ainult hea meel teada,et nad Eesti jääda ei taha,aga näitab ikka ja jälle seda,mida olen alati teadnud-see rahvas ei tahagi tööd teha,et ennast ja enda peret ära elatada vaid riigi kulul lulli lüüa. Eesti riik ei ole selleks aga piisavalt rikas ja seega pürgivad ikka edasi suuremasse ja rikkamasse riiki,kus ikka riigi kulul võimalikult hästi elada saaks
mu 21. juuni 2015, 21:58
kuhu pagulane lahkus? kas Afrikasse?
marx21. juuni 2015, 19:40
ronite siis siia kui ei meeldi.
jube on see eesti rahvus 21. juuni 2015, 18:30
küll on ikka kommentaarid !
MIKS?21. juuni 2015, 00:17
Miks on eestlane nii õel?Tõsi,enamus eestlasi on alati töökas olnud ja eestlane saab üldjuhul igal pool hakkama.Ta ei istu käed rüpes,vaid õpib selgeks keele ja teeb ka tööd.
Miks pageb eestlane eestist,eks ikka vaesuse eest,lootes leida paremat elu.Nii kuramuse eestlaslik:Ise ei taha eestis elada vaesuse käes aga näe teistel ka ei lase elada.
Vägistati?Kes vägistas?Keda vägistati?Kes on tunnistajad?Joobes naine väidab aga äkki oli see joobes naise hetkeline unelm....Eestis pole enda inimestelegi tööd?On küll aga kõik eestlased ei ole nõus miinimumiga töötama!Vaadake kui palju on portaalides töökuulutusi!!!!Eesti vanglates on inimesi,kes istuvad seal vägistamise või tapmise päras!!Must iroonia:Keegi tapab või vägistab su lapse ja hiljem maksad ausa riigi kodanikuna kinni selle inimese kõik kulud.Ausa kodanikuna ja miinimum palgaga ise hambaarsti juurde ei saa aga näe vangidel pannakse maksumaksja arvelt hambad suhu.
Ühesõnaga,päris kurb on lugeda halvustavaid kommentaare pagulaste kohta,ilma et kommenteerijad neid inimesi ise tunneksid.Ja miks nad peaksidki meie rahvale naeratama ,kui nad teavad kuidas meie rahvas neisse suhtub.Kallid kommenteerijad vaadake endi ümber,kui palju te naeratavaid ja rõõmsaid nägusi näete eestlaste endi seas?
to MIKS?21. juuni 2015, 05:08
Ei, ei pea pagulased meile naeratama, ei ole vaja seda mõttetut võltsnaeratust.
Kõige tähtsam on, et nad siia EI tuleks.
Mitte ühtegi pagulast ei ole siia vaja.
6emees22. juuni 2015, 09:30
Päris kurb on lugeda halvustavaid kommentaare eestlaste kohta, ilma et kommenteerija neid inimesi ise tunneks. Ja miks peakski sellisele naeratama, kui me teame, kuidas ta meie rahvasse suhtub.
sel teemal lobisetud palju,30. juuni 2015, 13:48
aga toon näite sulle kallis Miks! Rootslased on ju väga solidaarsed võõraste vastu, lahked ja rikkad pealekauba....miks siis moslemid seal lagastavad, vägistavad, põletavad ja pomme lõhkavad??? Äkki seletad mulle!? Tegelikult pole vaja, sest elan ise Saksamaal ja näen, kes, kas ja kuidas! Sa tee ise kodu töö ära enne kui siia plõksima tuled ja eestlasi halvustama hakkad. Eksole!
tavaline eesti mees20. juuni 2015, 21:44
Ongi parem, et pagulastele siin ei meeldi. Meile ei meeldi, et nad siin on. Lahendused:
1. Mingu minema.
2. Ärgu tulgu siia
tavain eesti mees20. juuni 2015, 21:40
ongi hea, et ei meeldi.
Lahendused:
1. Mingu minema.
2. Ärgu tulgu siia.
Kas häbi ei ole?20. juuni 2015, 15:43
K.Lusti topeltmoraal? K.Lusti huvi lahtumise põhjus liiklusõnnetuste uurimise suhtes on lihtne: liiklusroima pani toime ajakirjanik K.Lusti leivaisa H.H.Luige ärijuhi Gunnar Kobini poeg Gregor. Niipalju siis objektiivsest ja sõltumatust ajakirjandusest... MIda järeldada? K.Lusti ei huvita pagulaste teema põrmugi, tema eesmärk on koguda leivaisale ÕL kaudu klikke. Siis saab paremini reklaami müüa. Nii siiras on see pagulaste käsitlus K.Lusti poolt. "Ajakirjanik" K.Lust, palun ärge silmakirjatsege siin eksole
20. juuni 2015, 19:42
ära peksa segast!20. juuni 2015, 22:20
Kas on topeltmoraal või ei ole?
naine20. juuni 2015, 13:23
Soomes yks somaal, kellel on käpp poliitikas sees, ytles, et see teeb aafrikale väga halba, et saavad sinna nii palju annetusi ja abi. Et miks ma teen tööd ja ostan särgi kui ma saan selle tasuta ja et oma kalastus paadid vöi laevad myyakse ära kuna kalastus on alla aetud. Tema ettepanekud olid, et peaks abi saama spetsialistide näol ja ettevötete arenduseks, ei tasuta abi. Aga teatud inimestele on kasulik kogu see suur jama nende pagulaste valgumisega Euroopasse ja kahju, et Eesti valitsus sellega kaasa läheb..
kui kallid pagulased ei soovi siin elada,äkki aitaks20. juuni 2015, 12:41
ende meelt muuta iga eestlase ja venelase väljakupatamine Estoniest ? Siis neid ei sega keegi.Ja nad saavad oma kultuuri teostada-
Ega siis väljavisatud pätid,terroristid ja kaavakad tohi oma 7 asja kaasa võtta . See jääb õnnetutele pagulastele.
Neil hädasti vaja.
Aga hästi olete valinud omale valitsejad, eesti mehed-naised ja lapsed !!!! Õigesti !!!
Milline suur au on teil kärvata oma peremeeste MONEY nimel.
Kade ma pole.
appi - appi20. juuni 2015, 13:11
Kui nad siin elada ei taha, siis ärge tooge naid siia.
Miks te toote neid siia vastu tahtmist piinlema ?
Meie ka ei taha, et nad siia elama tulevad.
siis on hästi20. juuni 2015, 13:15
Siis ju hästi, kui siin elada ei taha.
Loodan väga, et nüüd on probleem lahendatud ja pagulasi meile ei tule.
Biarritz20. juuni 2015, 18:44
need on täiesti võõrad inimesed, kes vastupidiselt eestlastele, kes teises või kolmandas põlvkonnas saavad välismaal (US, UK, Rootsis jne. isegi Venemaal) ikkagi omadeks, ei saa meile kunagi omadeks - nii kultuuri kui ka rassi poolest. Seega ei ole sugugi ilus väntsutada neid inimesi ühest kohast teise. Õigem oleks ohjata terroriste ning nende rahastajaid, kes nende pagulaste elu kodumaal põrguks teevad.
prooton19. juuni 2015, 22:54
Laps ei saa koolis käia sest ei oska keelt.... Aga kuidas vahetusõpilased siin koolis saavad hakkama? Täpselt samuti ei oska siia tulles keelt.
19. juuni 2015, 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andke mõistust!20. juuni 2015, 17:49
Oma koju võta nad, va mudakoonude madrats!
Radist19. juuni 2015, 20:24
Mitte ühtki teemat ei käsitle ma kuskil surmtõsiselt. Hoiakule leidsin toetust kommentaator 19.06.2015 08:21 näol... Kes ei teaks ajalukku läinud fraase: Eestile on kombeks üks president korraga (L. Meri), struktuurides on kallutatud jõud (V. Reiljan), facebookis sai ruum täis (M. Laar), tule taevas appi! (A. Ansip)? Aga peale Vilosiust loeme juba selliseid pärle: Ma teen õigeid asju, aga rahvas ei mõista (T Rõivas).
.
Me ei tohi muutuda pagulastele ohtlikumaks kui nemad meile (S. Mikser). HIV-nakatunule on terve inimesega kokkupuutumine ohtlik (sama tegelane)... Ühest küljest naljakas, teisalt kurb. Muide, portaalilklipil http://ajaviide.ee/intervjuu-hispaania-televisoniile-pagulaste-teemal/ ehk https://www.youtube.com/watch?v=Rw-VQQTbScs pole hispaaniaga mingit seost. Selle sketši on subtreerinud Estonian Anonymous.
Ann19. juuni 2015, 19:27
Mingu tõesti tagasi siis kui ei sobi...
Täitsa huvitav ikka...põgened võõrasse riiki ja kujutad ette et see riik siis kohustub sind elupäevade lõpuni üleval pidama... no pole ime et neid kuskile ei taheta kui neist kasu midagi pole >.<
19. juuni 2015, 10:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to lugeja20. juuni 2015, 13:17
Ega ad siis Euroopasse sulanduma ei tule ning sellest sulandumisest ei tule mitte midagi välja ka parima tahtmise juures.
Hea elu peale tulevad.
Vaatasin 19. juuni 2015, 10:10
18.06 TVs K.Lusti saadet Vao külast.Üks poisike olla öelnud ,et on mingi sõber nende luuserite kambast,aga kui küsiti mis maalt see sõber pärit on siis seda ei teadnud öelda.Ilmselt jälle sogati vett.Ja teine juhus samast saatest.Üks mustade pesakond hakkab seal juba võimu näitama.Nimelt ei lastud seda Lusti koos kaameramehega korterisse sissegi räägiti ukseprao vahelt.Ja küll näete varsti hakkavad need murjamid seal kõigile vastu ja kohalike elu muutub põrguks.
to Vaatasin20. juuni 2015, 13:18
Selge see, mida rohkem neid on, seda võimukamaks muutuvad.
Nii on olnud ka idanaabrite puhul.
to Vaatasin20. juuni 2015, 13:18
Selge see, mida rohkem neid on, seda võimukamaks muutuvad.
Nii on olnud ka idanaabrite puhul.
19. juuni 2015, 09:46
mida kauem elan,seda rohkem saan aru"maailmast valitsevad 300 inimest "))))
nu ei tea ..19. juuni 2015, 08:44
ma ei sa neid aru miks nad siis tagasi minema ei hakka ,mis nad ootavad et me eestlased tuleme võtame käest kinni ja viime nad sinna kus neil mugavam ?
mhm19. juuni 2015, 08:32
kõik kes neid pagaulasi pooldavad ,palun väga võtke nad siisi omale ja las vägistavad teid kordamööda!
**19. juuni 2015, 16:55
Kas sind on läbi trukitud ?
kui palju migrante on valitsusliikmed lubanud vastu võtta? 19. juuni 2015, 08:21
Kas 100 000 kuni 200 000 nagu järgnevas videos?
www.youtube.com/watch?v=Rw-VQQTbScs...
Isegi kui see nii ei ole, miks siis hispaanlased nii lõbusasti meie valitsusjuhi üle naeravad? Nende Tujurikkuja?
nipi21. juuni 2015, 10:49
viktor vassiljev ütles, et 10% elanikest Euroopas olevat juba praegu 50 ja tuleb juurde.
Seega 100000.
mari19. juuni 2015, 07:37
Alguses on nad muidugi armsad. Ja kindlasti on neil kõigil raske lugu jutustada.
mmm aga Lusti tahaks nad rammida küll19. juuni 2015, 07:04
kui nii jätkub21. juuni 2015, 20:06
küllap varsti lust musta lusti saab
pagulased on,19. juuni 2015, 06:52
tom19. juuni 2015, 06:07
hei,Sina(02:47 ,,nimetu..)mine ja vöta need vägistajad siis oma majja,ka ameerika söjardid sinna kapsamaale telkima!mikser ka koos nendega!
...19. juuni 2015, 03:15
Võõras mure. Ennem uurige kuhu ronite. Eesti on jah rassistlik riik, kõik teavad seda... Need ei tea kes lugeda ei oska.
19. juuni 2015, 02:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
???19. juuni 2015, 03:08
Kas oled Klugscheißer-tarkusesittuja?Ja häbi,miks mitte,kui sa leiad suurem osa rahvast on öudne ...JA milised maad vöi rahvad olid olemas---??? Neandertaalaased ---??Siis enne seda veel Siberi kandis-pool väiksemad kui neandertaalllased---!!!Ja kui on suur häbi,siis mine avarale väljakule ja raputa häbi pärast kuuma tuhka pealaele...Köige parem Brüsseli minna ja seal Häbipoolt Eesti ja vöta Ungari ka juurde veel möningad muud...ja korralda kunstiline demo!!!
marks19. juuni 2015, 03:30
to.....
Palju makstakse , nagu kremmli lauliku kommentar. Muide need jäid puutini lubatud palgast ilma , vaata et sinuga sama ei juhtu.
A.H.19. juuni 2015, 02:26
Emigrandid tulevad erinevad probleemid jäävad aga samaks: vaesekesed ei saa kooliharidust ja tööd kuna ei oska(elik ei tahagi osata Eesti keelt). Kas kohalikud peavad nüüd veel lisaks venekeelele ka araabia ahvide ja teab mis murjanite keeli kah veel õppima hakkama??
Võiks meelde jätta, et19. juuni 2015, 06:51
emigrant tähendab väljarändajat ja
immigrant vastupidi, sisserändajat.
nipi 21. juuni 2015, 10:53
Nad ei oska keelt, nad ei tunne kella, pole elu sees tööd teinud, aga aids ,sars, ebola, hiv ja seakatk on tagataskust võtta.
Lugeja to 15:5519. juuni 2015, 01:22
Sa oled ikka see pärisori!Täielik ori.
eestlane18. juuni 2015, 23:09
Meie ka ei taha, et nad siin elama hakkaksid!
Slampa18. juuni 2015, 22:10
Kodanik18. juuni 2015, 22:00
Immigrandid ei taha Eestis elada ja tööd teha. Eestlased ei taha neid illegaalseid immigrante Eestisse.
Miks tegeleb kuritegelik valitsus nende sundkupatamisega Eestisse???
Kus on loogika? Kas see, et EESTIS on kõrgeimaks võimuks rahvas tõesti ainult veel sõnakõlks?
Kaast18. juuni 2015, 20:48
Selles mõttes tunnen ma küll neile kaasa jah, et paljud on tõesti toredad inimesed. Aga me ei saa neid aidata, meil ei ole endalgi piisavalt ning kui sa ikka keelt ei õpi ja koolis ei käi siis mis mõte on siin elamisel? Ei ole kasu ei neile ega meile.
hmmm18. juuni 2015, 20:32
ka minu kodukandis elab nüüd kaks pagulast.. mitte üks halb sõna nende kohta öelda ei ole, suhtlevad aktiivselt käivad täiskohaga tööl ja teenivad vähe nagu kõik liinitöölised, soovivad väga õppida meie keelt, ja isegi juba väheke on kuuldu põhjal selgeks saanud, loen neid artikleid ja vaatan uudiseid ja ei taha kohe uskuda et nad nüüd nii hullud on... või meil on lihtsalt vedanud :)
hmm218. juuni 2015, 22:21
kui neid on üks v kaks on ok nad on normalased sõbralikud ja kõike muud aga kui neid saadetakse siia antakse kõik me endi raha ees..ja nemad ei tohi tööl käija ega midagi teha ..mida rohkem neid on seda raskemaks see probleem läheb..vaata kuula uudiseid rootsis laamendasid..ja kui neid tuleb siia veel neid.on aeg tõesti relv kodu muretseda..
pagulane19. juuni 2015, 00:11
Aga Vao küla vägistamine, nende laste kiusamine kohalike lastega, võõrasse korterisse minek? 85 pagulasest on ehk 10 normaalne ülejäänud aga mitte.
marks19. juuni 2015, 03:42
To - hmmm
Tore kui leidub selliseid, aga sutsu sant on trummipõrinaga suhelda , eestlane ei tonka. Vahest hakkame aafrika hõimude keeli õppima kuna valitsus nõnda otsustas, tahaks teada mitusada murrakut seal on.Sorri kui solvasin , aga enamus neist EI ole pagulased vaid hea elu ottsiad , läbirändajad põhjamaadesse. Ärgem soovigem naabritele halba, naad ei ole seda ära teeninud.
kke18. juuni 2015, 20:03
Juku18. juuni 2015, 19:42
Nagu siin loo lõpus kirjutati, tuli vaatas, peab ikka tööd ka tegema ja tõmbas minema. Ajakirjanikule ütleks, et loll on see, kes vabandust ei leia. Oleks ju imelik, kui pagulased räägiks, et oi meile ei anta siin ikka nii palju raha kui tahame ja tööd me ka teha ei soovi ja muud sellist.
Reigo18. juuni 2015, 19:20
Rõve rassist on Eestlane ikka:/
reigole18. juuni 2015, 21:50
Oled või? Tõesti? Miks?
sipsik19. juuni 2015, 14:13
oleme rasistid ja uhked selle yle!
kõlab nagu22. juuni 2015, 11:38
Oleme kitsa silmaringiga lollid, kes musta nahka nähes näost kaameks läheb, kuna pole ise kunagi euroopast kaugemale näinud. Ja oleme uhked selle üle!
Seda tahtsid öelda?
Kle22. juuni 2015, 18:31
Kle plz eksole...Me oleme ilusad valged luiged kes ei taha endale mingisuguseid sittavärvi peletisi siia. Istugu Aafrikas edasi. Miks peaks üldse keegi neid vägistajaid ja pätte tahtma? Hitleril oli õigus, et aaria rassi tuleb kaitsta(vb siiski mitte nii karmide meetmetega nagu tema kuid siiski). Must mees on sitt mees.
Kle22. juuni 2015, 18:31
Kle plz eksole...Me oleme ilusad valged luiged kes ei taha endale mingisuguseid sittavärvi peletisi siia. Istugu Aafrikas edasi. Miks peaks üldse keegi neid vägistajaid ja pätte tahtma? Hitleril oli õigus, et aaria rassi tuleb kaitsta(vb siiski mitte nii karmide meetmetega nagu tema kuid siiski). Must mees on sitt mees.
Teeline4. juuli 2015, 00:21
Kui oma kodu puhta ja korras hoidmine on rassism, siis jah, mina olen rassist!
Aga18. juuni 2015, 18:47
miks siis Süüria lapsed ei õpi koolis ja kodus eesti keelt?Ootavad eraõpetajat voi?
Minu laps sattus 3aastaselt inglise keelsesse keskkonda, 6 kuuga raakis ja sai aru täiesti vabalt!6 aastaselt oli sunnitud ära õppima prantsuse keele- sest kool oli prantsuse keelne!Tosi, inglise keel on nagu esimene keel , siis prantsuse ja siis Eesti keel.Milles selle isa probleem on?Ainus põhjendus- ei taha õppida- tahan vinguda!niu, niu, niu...
sest18. juuni 2015, 20:41
Parem ongi kui keelt ei õpi. Ega neid sitavareseid siis keegi normaalne inimene siia ei taha. Mingi keeleõpe pole probleemi lahendus. Iga inimese koht on oma kodumaal. Nad vastikud siginevad ka mis jube.
kats19. juuni 2015, 21:53
Tõepoolest see perekond, keda filmiti oli nagu ma aru sain elanud Väos 1,5 aastat. Nad ei rääkinud sõnagi eesti keelt, ega elementaarsel tasemel ka mitte inglise keelt. Jutt, et isa otsib tööd - ei usu. Mis töökoht see tema meelest oleks, mis olematu keeleoskusega inimese tööle võtab või tõesti arvab, et Eestis piisab süüria keelest? Ilmselgelt nad lootsid eest leida oma rahva kogukonda, kus ei peakski keelt õppima ning Euroopa suured sotsiaalabi toetused. 1,5 aastaga ei olnud mitte midagi õppinud ja loodab ühiskonda sulanduda?
to kats21. juuni 2015, 05:20
Ohh, ei otsi sealt mitte keegi töökohta, ajavad ajakirjanikule udu.
M23. juuni 2015, 00:33
mt18. juuni 2015, 18:31
Kas räbala kijutatud artikkel v? Riigikogus jutustas ka pisaraid väljaimevat juttu-nagu helme tsiteeris :).
Siin teemaks omaaegne eestlate põgenemine rootsi...pange end valmis, varsti hakkavad rootslased meile põgenema,sest mustpersed võtavad neil riigi ära käest ja nemad me võtame kindlasti vastu. Pealegi ei mäleta, et eestlased massiliselt aafrikasse immigreerunud oleks
arvamus18. juuni 2015, 18:17
Iga algus on raske, algul igav, kui neid juba 1000x10 kohale on veetud, tulevad hea meelega lebotama ja blondiine lohutama ja siis on protsess peatumatu nagu Rootsis.
kahju18. juuni 2015, 17:57
et mõbed eestalsed on ikka väga rumalad K asee katrin aga tema polegi päris eestane.ka siia Londonist põiganud ja pole kindel,et ta siia ka jääb .Välgutab mõni aafriklane ripsmeid ja primitiivne eestimaalane sulab Meelest läeb ajalugu,see,et meie 1.3 miljonilises riigis on niigi ülearu muulasi,kes pole 50-60a siia sulandunud .Mis siis loota täiesti teisest tsivilisatsioonist inimestest? Tööd nad teha ei viitsi,ei üritagi . Tagumine aeg oleks sisse seada põgenike laager,kus nad peavad omandama elementaarse kõneoskuse,tegema tööd ja midagi õppima kohaliku elu ja maa kohta. Niisama konutamine ja ootamine,et raha taskusse topitakse,korter antakse ja laiselda lubatakse, peab lõppema Samuti tuleks kohe selgeks teha,et Eesti on vaene riik,vaesem kui meie poolt toetatav Kreeka. Selgitada,millised on siinsed pensionid,lastetoetused sotsaiilne võrk Siis ehk kaob isu siia üldse sisse põigata Ei saa elada üle om avõimete Kui poliitikud on euroliidule jätnud Eestist mulje kui kõvast ja edukast riigist,siis nüüd on aeg oma valed üles tunnistada või majutada pagulased endi residentsidesse. Neil on ruumi,raha ,poliitilist libekeelsuse oskust. Kui peaminister on riigis suurem pangaori,siis on see aine mõtlemiseks...
Mingu ära18. juuni 2015, 17:56
...Võtku oma seitse asja selga ja "matkaku" edasi, hea, et mõni ka niipalju aru saab ,et neid ei taheta.
Jaja18. juuni 2015, 17:43
Kui eestlased omal ajal läände põgenesid, hakati juhuse avanedes kohe tööle ja õppima ja õpiti ära kohalik keel. See peaks olema ju elementaarne. Ilmselt on osa inimesi teistmoodi kasvatatud.
to Jaja18. juuni 2015, 18:18
Rootsis ei poputanud meie paadipgenikke keegi 2 aastat järjest toetusega, mis poolteise kordselt ületanuks sealse miinimumpalga. Politsei kuulas põgenikud üle, arst vaatas läbi, paberid tehti korda. Ja juba mõne nädala, hiljemalt mõne kuu pärast olid meestel saed ja kirved peos ning raiusid metsi, teenisid ise enda perele elatist. Algul oldi musta töö peal, kuni keel ära õpiti. Metsatööd, kraavikaevamised, tee-ehitus. Hiljem pisut enam teadmisi ja keeleoskust nõudvad tööd. Kaevandused, ehitustööd j.n.e. Kuni end veelgi kõrgemale töötati.
teadja.18. juuni 2015, 17:41
Nad ei saa 90 euri kuus, vaid rohkem,see on lihtsalt kolmeaastase loll jutt,et rahvast rahustada. Nad saavad mingi 600 eurot puhtalt kätte ja üüri nad kah maksma ei pea. Ja kui mõni pagulane on Soome või Rootsi hingekirjas, aga peamiselt elab eestis, näiteks Tallinnas, no siis on tal see eriti lust ja lillepidu, mida iga pagulane ssoovib
teadjale teadmiseks18. juuni 2015, 18:21
625 eurot kuus pluss prii elamine. Korter, komunaalteenused ja puha. Tasuta keeleõpe, tasuta tõlketeenused. tasuta tugiisik, tasuta arstiabi Ravimite suhtes ei tea.. Ja ühekordselt 1200 eurot mööbli ostmiseks.
Grashüpfer18. juuni 2015, 21:22
Lugesin ,et 90 taskuraha,280(üle 200 e.) haigekassa,riided jalanöud jne.bussiliiklus...)elamine-makstakse!Eks siis köik nii 500-600 euro kanti siis.Ma aga ei tea,kas see nii on.Aga see tundub reaalsena.Igal juhul on nii,et Holland arvutas välja,et üks pageneja maksab 35 000 euri aastas,Saksamaa Nordrhein-Westfahleni L liiduvabariigi arve tuli 52000 euri...Norral oli ka körge...Austria,kus ollakse peaaegu paanikas,kus praegu pögenike"laagreis" on cirka 40 000...Arv oli nädalaid tagasi 34 000 ja öeldi,et iga päev registreerub cirka 240-300...Igast "august"tullakse...iga oäev teated,kuidas keegi türklane vöi serblane peaidetult tulevad välja kümned afgaanid vöi aAfriklased...Iga päev"siin elavate Tchetcheenide vägiteod-see on töesti nii,et tachetcheenide noorukid on väga radikaalsed islamiusulised...noortel meestel kasutusel 30 cm"kindzallid-noad"...muretsetakse enesele ja ka äriks vähese !!jöuga siis elektroonika ja raha...armastavad väga türklaste noortega lahingukesi lüüa...!!!See ainult nii muuseas...Poliitika ?-Rahvapartei siseminister ütleb,et asüülitaotluseid enam ei vöta--köik kellel öigust ei ole,tagasi saata---!!Selle peale läheb hirmsaks pahanduseks roheliste ja inimöiguste organ.id ja Gutmenschen-Headuseinimesedja katoliku kirik...Viinis on 52% immkigratsiooni...Meedia püüdis aastaid selgitada,et köige suurem "tulijate"grupp on saksalsed!!Nüüd siis rumeenlased(mis selle all möeldakse!?)...kuid moslemi elanikkonna vöi aafrikast tulijatest ei soovita !täpsemalt rääkida...Igal juhul eelmise aasta 74ooo tulijast olid siis ametlikult 8000 süürlast...muudest ei räägita...ei saagi ,kui köikide filmilöikudelt näbe ainult noori mehi!!!90aastate keskel veel oli Viinis 82 000 moslemit---nüüd peaks olema juba kuni 400 ooo vöi rohkem.Täna meedias räägib Afganistanis pögenenud arst...kuna elatakse ka telkides---siis---!?maksis 21 000 dollarit ,leiab,et vastuvött ei ole optimaalne...ja kui asüüliotsuse saab soovib siis abikaas ja 3last järele tuua...Viin onpraegu iumbes 1.8 millionit elanikku...Oli alles mäletan 1.7...
Ärni18. juuni 2015, 17:36
Must ärkab karjudes ja hirmuhigis keset ööd üles.Naine küsib,et mis on.
"Nägin unes,et ma olin tööl.."
Jaja18. juuni 2015, 17:35
Ega karjakasvataja ei taha tõesti kaheksast viieni tööl käia. Ma arvan ka, et Eestisse ei tulnud nad esmavalikuna vaid nad lihtsalt ei saanud mujale. Nüüd peavad nad siin teatud aeg vastu pidama, küll edaspidi saab Rootsi või Norrasse või kuhugi läände edasi minna.
Suur probleem on ka selles, et kui isik ei oska inglise keelt siis mis keele vahendusel me suhtleme? Araabia - eesti keele tõlke vist saab ühe käe sõrmedel üle lugeda.
Aga need isikud, kes on pagulaste siiatoomise eestkostjad, võiksid ise eeskuju näidata ja mõned araablased enda juurde või naabrusesse elama võtta.
Nende kodumaal tuleb olukord kontrolli alla saada ja piirid kinni panna. Senikaua, kui Itaaliasse ja Kreekasse saabub iga päev tuhandeid põgenikke ja nad kõik lahkelt vastu võetakse, süvendab see ainult probleeme ja tulevikus on see väga tõsine väljakutse nagu nüüd tavatsetakse öelda.
Grashüpfer18. juuni 2015, 22:04
Lugesin just oma FB veebil oleva artIKli kommentaare...selle Vao küla kohta...Suuremalt jaolt on noored ,palju naisterahvaid ja palju kes töötavad teistes maades,küll ülikoolide juures vöi mujal...Kritiseeritakse ja pahandatakse oma eestlaste rassismuse üle ja et on häbi jne...ja et peaks? minema Vaole,et näidata ,et on olemas normaalseid "nägusid"(tähendab rassistidel on kohe näost (on vist inetud vöi??),et nad inimvihkajad on...Ja,kui loen kommentaare,neid "rassistlikke"...Ja,kindlasti kölavad paljud "rassistlikena"sest iga inimene ei ole harjunud ööbikukeelseid-poeetilisi sönu javäljendeid kasutama...Ja kui mina vaatan(elan 70aastast välismaal...olen elus siin väga palju igasuguseid inimesi kohanud ,küll tööd tehes,küll öppides,küll välismaal siit nähes töötates..jne...Väga palju erinevaid multikultuurseid ja mitmesuguste sotsiaalsete kihtide inimesi...ja kui vaatan p raegu FB-st eestlaste gruppi ...siin Viinis,siis peaaegu 100 %elatakse linnaosades mis on kodanliku kihi elamislinnaosad-n-ö.parema kihi...Ja.on kena flirtida kosmopoliitika ja multikultuursusega---mul enesel väga väga head söbrad---aastakümneid Türgi tschellomängia riigiooperi orkestris nüüd Izmiri/Türgi)muusikaprofessor vöi Süüriast tuönud 70 -datelaastatel siin ülikoolis käinud...vöi väga väga tark ja armas Iraanist pärit Rasoul .ke sabiellus rumeenlannaga ja kes kompositsiooni öppis..,kes on filosoofilina ja kunstnikuna "jumalik "...Kuid ei tohi unistada !!!ja unustada,et massiinimene.kes tuleb majandusliku häda pärast---On vahe näit.iraanlased tulid vöi on tulnud/vähesedtöesti MEIE VÄÄRTUSTE pärast VABADUSE pärast...kuid mass ..kui pögenike laagris üks afganistaani pögenenu 20 aastane lükkab noa teise islamimaa pögeniku köhtu,kuna see kuulas muusikat ja veel lääne muusikat!!!Ja need massiprobleemid on suured ja mida rohkem on massiinimese ühendava -ismi omi...nii nagu kommunism ühendas södadevahelisel ja ka hiljem j aühendab veel internatsionaalselt...ühise tagapöhjaga massid...ja kas Berliinis vöi mujal...kus on imaamid,kes jutlevad jasoodustavad ,isegi värvavad ISISesse...Austrias kolm neljandikku imaamidest ei soovi integratsiooni...lühidalt öeldud ja 64 % soosivad radikaalsust....siis ei ole see enam sinisilmne Türgi leivakese ostmine poekesest vöi multi-kulti tantsukene ah kui toredal avatud ühiskonna kultuuri peol...kuid sa vöid ju igal ajal oma disainitud korteri ukse sulgedA --autosse istuda ja vanemate suvilasse söita vöi hispaania-Itaalia ülikooli söprade juurde söita...Ja kui kena on avatud ja kosmopoliitlineinimarmastaja olla..aga siis enda enesetunnet ka tore tösta."ah nende nii hirmsate eestlaste rassistide " pahandamisega.Jah on rassistlikke väljendeid...kuid inimestel ON ÖIGUS omaMITTETAHTMIST väljendada...Soovimatust ja Hirmu väljendada ja leian,et kui suurem osa eestlastest ei soovi Eestisse muid problemaatilisi??? inimgruppe ,siis on häbematus poliitika poolt,seda teha j< peale sundida...kas rassistlik väljendus vöi mitte ja noored "inimarmastajad"vöiksid ka oma nii avatuid kaasmaalaste diskrimineerimist järgi mötlema
Jajaale18. juuni 2015, 22:32
Need probleemid!on juba rohkem kui olemas...Mitte ainult rassistliku madala massi populistlike Le Pen vöi Pegida rassisstide ?? valedes inimvaenulikkes faschistlikes avaldustes,vaid need on reaalsed ja väga suured...Ja kui EU arvab ,et vöib üle vötta inimlikkuse nimel Aafrika islamielnikkonna ,ka muude södade ja söjakeste ja vaesuse üle 1.2 MILLIARDI elanikkonna ,kus ka Lähis-Idas ja mujal 5o% vöi rohkem on alla 25 eluaasta ---siis...???Türgi-73 mill.rahvastik 52% on alla 25 aastased...köikjla mujal sama...Pakistanis Indias Afgamistaanis ja mujal.kus soositakse poegade sündi ---Nigeeria iga aastane juurdekasv -5 mill.inimest...Vastutustundetu on see EU poolt ...töötus on suur Kreeka Hispaania Itaalia Portugal.....Austrias 78000 noort töötut...pool miljonit muidu...Balkani maad täielik töötus,Albaania ...siis edasi ka Moldaavia jne...Tööd ei ole ega ka ei tule köigile nendele massidele olema...Viini linna uus metrooliin tuleb olema täisautomaatne-ilma INIMESTETA ,kes muidu näiteks olid juhid---!!Tokio pankades juba letitöötajad robotid!!!!Niisiis...Austria riigil on juba 78 % riigivölga Viini linnal 600 mill.sinna juurde 128 mill eurone vastutamine.-ei tea kuida son eesti keeles......Löbux on ja löbusamaks läheb----Ja kui möni siin arvab,e t köiges on süüdi USA vöi Euroopa kolonialismus....siis on see väga ühepoolne ja ka populistlik...Üks uuremaid TEGIJAID Aafrikas on praegusle ajal HIINA!!!?JA muidugi isegi Venemaal on omad näpod Aafrikas...rääkimata Süüriast..Miks ei vöta see suur ja ilus ja absoluutse Headuse maa süüria oögenikke ,.,,,on ju suur söber Assadiga...Köbus saab varsti olema---sest Euroopa majandusekasv ja heaolul on oma piir ja nagu ütles B.Brecht-Enne söömine-ögimine ja siis alles Moraal!!!leian ,et Ungari end kaitsta tahab müüriga on in Ordnung....
Brgoonia18. juuni 2015, 17:29
Need kellest te räägite on ju ikkagi inimesed, täpselt nagu meie. Miks me peame nendesse siis halvasti suhtuma? Kui meil Eestis olukord jamaks kisub ja me oleme sunnitud siit jalga laskma kas meie tahaksime, et meisse samasuguse põlguse ja halvakspanuga suhtutakse? Nagy vanasõnagi ütleb: teeteisele seda, mida sa tahad, et sulle tehakse!
Jaja18. juuni 2015, 17:39
Kui eestlased põgenesid omal ajal läände siis võimaluse tekkides läksid nad kohe tööle ja õppisid ära kohaliku keele. Kõik hakkabki peale suhtumisest ja tahtmisest. Kas oled passiivne mutter või võtad midagi ise ette. Teatud inimeste puhul näeme liiga palju sellist passiivset ellusuhtumist ja tahtmist lihtsalt kuidagi ära elada.
VANASÕNA NR 218. juuni 2015, 21:20
ÜKSKI HEATEGU EI JÄÄ KARISTUSETA!
!!!!18. juuni 2015, 22:48
!!!Ja.kuidas ütles Olga Lauristin oma inimeste sfääris oma öigustuseks---"Ja.,kui me nägime mis juhtus ,siis OLI LIIGA HILJA!!!"
Brgoonia!18. juuni 2015, 22:46
See kristlik pöhimöte ei ole kunagi toiminud!Ei taha öelda,et inimesi ,kes juba maal on vaenulikult kohtlema tohiks.kuid inimese kaasasündinud geenides on hirm vööra eest---Ja see pögenemine---Hitleri eest pögenejaid ei vötnud oma tsionistlikud organisatsioonid Palestiinasse...Suur Venemaa jättis juudi elanikkonna Ukrainas ja Valgevenes faschistide küüsi.Stalini valitsus ja meedia kes ei toonud meediasse sakslaste hävitussüteemi.kuid isake Stalin oli ju söpruses Hitleriga ,vöeti kaasa evakueelimisel need ,kes tööstusele olid vajalikud.teised jäeti...partisaniosadesse juute ei soovitud...tegid omad....Schweitz vöttis ainult vähese osa....Inglismaa teatud arv lapsi...Nii ez see vötmine on alati väiksele osale vöimalik olnud ja saab olema -massiinimene nii kergelt ka oma riigist ei pögene... ja hiljem kui liiga hilja on jääb ...kas siis kommunistide faschistide vöi ISise salfistide küünte vahele---
to Brgoonia21. juuni 2015, 05:25
Mitte üksi eestlane ei põgene Aafrikasse ega araabiamaadesse.
Nii et võrdled asju, mis ei ole võrreldavad.
Või et inimesed?22. juuni 2015, 18:37
nad võivad ju inimesed olla, kuid nad on sittad inimesed. Ei tee nad tööd ega midagi. Ja kui meie põgeneksime(nagu omal ajal rootsi põgeneti) õppisime ise keele ära ja hakkasime aga tööd tegema et natukenegi tasuda neile selle eest mis nad meile on teinud(LIHTSALT RIIGIS OLEMINE). Nemad saavad meilt toetusid ja elukoha ja kõiksuguseid luksusi ning ikka vinguvad. Tahavad põlgusest lahti saada? Tehku ristivastu pidi kuulujuttudele(ehk hakkaku tööle ja õppigu normaalselt keel ära jne ( elagu nagu tavalised eestlased(milleks nad tegelikult kunagi ei saa)))
Kas katrin Lust..18. juuni 2015, 17:05
...tahab, et me hakkaksime neile murjamitele veel kaasatundma? Sa taevas halasta! Ehk peaksime selle väigistaja bandele veel tordi ja konjaki ka viima ja paluma neilt kooris andeks, et tüdruk vabatahtlikult ei allunud neile, ta vaeseke ei tunne ju teie kultuuri...? Alles sa rääkisid hoopis teist juttu...mis siis nüüd muutunud on??
mitme isanda teener18. juuni 2015, 17:01
hullem kui lusti keerutamine ja meelemuutus pagulaste teemal on tema uskumatu kahepalgelisus suhtumises idanaabrisse ja kagebiitidesse.
eelmises blogis noomis ta eesti juhtkonda, kes keeldusid bakuu mängudele minemast vaatamata sellele, et seal oleks tore idanaabri bossidega suhteid soojendada. tõesti, putin oli seal isiklikult kohal. ja nüüd ilmub tv3 seitsmestes uudistes reportaaz sellest, kuidas lagle parek jutustab pirita-kosel lustile pikalt õudustest, mida nkvd-lased 1941.a. toime panid.
kuna lustil on seal talvejope seljas võib arvata, et lindistamine toimus enne eelmist blogipostitust.
vaene lagle parek! kogu tema jutt ei avaldanud reporterile vähimatki mõju. rublad tahavad teenimist ja kgb-lane putin rehabiliteerimist...
nii on18. juuni 2015, 16:22
Soomes, Rootsis istuvadki ju päevast päeva rõdudel, suitsetavad või kolavad kaubanduskeskustes. Kohalike sõimavad lollideks. Fakt on see, et toetustest jääb neile rhkem kätte kui tööl käies! Umbrohi ei hävine
ei taha siin elada?Aga palun--siis kotid selga ja padavai astuma !18. juuni 2015, 16:07
Mis nad siia ronisid siis?Ega keegi neid vägisi siia toonud,ikka tulid ise omal jalgel ja nüüd vinguvad .Mis nad siis lootsid siit leida?Et tuuakse neile kõik kuldkandikul kätte .?Et eesti inimesed hakkavad nende eest tööd tegema ja nemad saavad kõik hüved niisama kätte?ET eestlased hakkavad nendega nende keeles rääkima(venelased ju ei oska peale vene keele muud).Kui ,siis ehk mõned nooremad oskavad inglise keelt..
ET ON KÜLM?Aga mida nad siis ootasid ,et istuvad siin ka palmi all ja muudkui peesitavad ainult.?No ei--kui ei meeldi,siis hakaku astuma ,ikka sinna ,kus nende arust pudrumäed ja piimajõed.
Ert Perv18. juuni 2015, 16:01
No aga siis on ju kõik hästi! Meie ei taha neid siia, nemad ei taha siin olla...ükskakskolm ja vuttvutt sinna tagasi kust tulid!!
Arvu18. juuni 2015, 15:53
Tereõhtust.Väga tore asi,meie naistele konkurendid ja meestele ehk võtavad mõistuse pähe ja hakkavad ükskord oma naisest ka lugu pidama.Ilusat õhtu jätku ja mõelgem natukene,kõik oleme inimesed.
to Arvu21. juuni 2015, 05:32
Sa ikka täiega solvad naisi.
Mina olen naine ja tunnen ennast tõsiselt solvatuna.
Sellised tööpõlgurid ja meile täiesti sobimatud inimesed on naistele konkurendid ?
Ära keerasid või ?
Ei Usu Silmi ja Nutta Tahaks.18. juuni 2015, 15:31
aga mulle jäi tänasest käigust kõlama see, et nad ei taha üldse Eestis olla, vaid unistavad nendest Euroopa riikidest, kus on disporaad ehk kus on ees nende hõimuvelled...........
Pagulane vaatas talle otsa, ütles siis midagi tõlgile ning soovis lahkuda. Ta ei olnud nõus isegi mitte proovipäevaga. Sõber nentis, et .......
Uskumatu, KAS TÕESTI hakkab midagi ka läbi pudisema ajudest?
Liiga ilus et uskuda eurotibidest ja muudest multikulti sotsidest. Jeahh, ikkagi liiga ilus.
hiljutine pagulane lust18. juuni 2015, 15:24
põgenes kodumaalt kohe, kui eesti euroliitu sisse sai. konutas Inglismaal peaaegu 10 aastat ja ega ta seal töötegemisega küll ei tegelenud. majanduspõgenik?
teadja.18. juuni 2015, 15:24
Me peame neid vihkama, et nendel aafriklastel ei tekiks harjumus Eestisse tulla. Samas loetakse aafrikas ka lehte ja kindel väide, et pagulasteema on sealgi nr.1
!!!18. juuni 2015, 23:08
50-60 aastatel vöeti sisse Euroopasse ka tahtjaid-gastarbeitereridMarokost ja Tuneesiast..seekord aga pidid olema terved ja ka teatud koolis käinud olema ja ka talenti,et kätega midagi teha...kuid tahtsin öelda ,etz juba 9ß aastatel Aafrika pohjaosa turgudel teati mis kis ja mida on saada....See ei ole minu poolt mingi populistlik kuskilt kuuldud eelarvamus...Selleks elan juva peaaegu 50 aastat multikultuurset elu ja mulrikultuurse töökohaga Kesk.Euroopas...Kuid see Soome sistumine sots.rahal-Saksamaa riigi statistika 20012 oli 48%&üks Aafrika riik--zeised köik 64.78% Hartz 4-l sots,abil...Aafrika riikidest tulnud-üksikasjaline täpne statistika.Aga Eritrea kant.seal "möllati" juba 60-70 aastatel Sakandib´naavia ja Saksamaa vasakpoolsed möllasid demonstratsioonidel---Etioopia pärast...siis vist veel Eritread kui riigimoodustist ei eksisteerinud...Juba üle 50 aasta pögenikud...!!NIii et LÖBUS!!!Ikka LÖbusamaks Läheb!!!
Kirde-Eestlane18. juuni 2015, 15:21
Tore kui nad ise olukorrast ja suhtumisest neisse aru saavad!
Khm18. juuni 2015, 15:16
Ega neegrid ei tahagi tööd teha ! See ei kuulu nende kultuuri ! Neegrid tahavad ainult süüa ja keppida ning kellegi teise kulul elada !
neile meeldib 18. juuni 2015, 15:41
palmi all istuda ja oodata,millal neile toit ise suhu kukub ja midagi siis veel kaifida .
just18. juuni 2015, 16:38
Kui Aafrikat haldasid suuremalt jaost koloniaalriigid, siis Aafrika õitses! Seal hariti metsikult suuri põlde ja toitu veeti sealt mandrilt minema teistele! Jah, enamus töötegijad oli mustad ning omanik oli valge. Kuid siis toimus revolutsioon ning mustad tõusid valgete vastu ülesse. Ning seda olukorda terves Aafrikas (mõne üksiku erandiga) teate juba isegi. Valdav osa neist ei tahagi tööd teha. Need kes põgenevad tahavad lihtsama elu peale, ning mis veel parem on passimisest kodumaal- passimine kuskil mujal samamoodi, kuid saad korraliku pappi ka selle eest!
pets19. juuni 2015, 14:48
kui oleks võimalik, kas ise ei tahaks nii elada?? ma küll elaks :D
c18. juuni 2015, 15:12
Ja mis vägistamine?Tean joodikuid eitesid kes annavad lonksu õlle v paari euro eest iga kell, ükskõik kus ja kellele. Kas on ikka tõestatud et see oli ikka vägistamine?
jah, vägistmaine19. juuni 2015, 05:43
pole oluline, et naine oli purjus. Kuna ta adekvaatne polnud ja ei öelnud ei poolt ega vastu sex vahekorrale mitme musta mehega, siis jah, on tegemist grupiviisilise vägistmisega. kasutai ära naise purjusolekut.
Lisaks avaliku korra rikkumine ebasündsa käitumisega.
eestlane18. juuni 2015, 15:08
Mismõttes pagulased, nad on IMMIGRANDID ja enamus illegaalselt riiki tulnud läbi metsade mitte läbi piiripunkti asüüli taotlejatena.
teadja.18. juuni 2015, 15:05
Andrus Kummimatitöökoda. Kas sul loogilist mõtlemist on? Pagulane ei hakka tööd tegema, kui ta saab riigilt sama palju rahalist toetust või nats rohkemgi, kui sinu pakutav palk. Sa ei hakka talle ju ometi ümbriku palkka maksma või näiteks 1500 euri puhtalt kätte. Pagulane, kes käib tööl kaotab automaatselt riigipoolt pakutavast toetusest. Mõtle nats peaga ka Andrus.
Teadjale18. juuni 2015, 15:27
Milline see pagulase toetus teie meelest on?
Varjupaigataotleja peab hakkama saama toimetulekutoetusega, milleks on teatavasti 90 eurot kuus.
Pagulasele kehtivad täpselt samad toetused samadel alustel, mis kodanikelegi: töötutoetus, juhul, kui ei tööta ja toimetulekutoetus
nujah18. juuni 2015, 16:01
Sa unustad ära ühe seaduseparanduse mis jätab kohaliku kodaniku töötuskindlustusest ilma kui ta juhtumisi on olnud nii ettevõtlik, et on registreerinud endale mõne firma ja on selle juhatuses. Siis ta seda töötutoetust ei saa.
Hmm..18. juuni 2015, 17:27
Pealegi on neil tasuta elamine. Ma elaks ka 90 euroga kuus ära kui elamise eest ei peaks maksma.
!18. juuni 2015, 18:25
Mitte 90 eurot vaid 625 eurot kuus. Pluss prii korter ja üht-teist muudki veel.
???18. juuni 2015, 23:28
Päris öige see ei ole ,arvan---mu söbramma peab minema pensionile...on kogu elu töötanud ja ka lapsi kasvatanud-üksi...sest ka Eesti poöiiitkas olnud abielumees ei olnud nöus last toetama!!!Korter on/seeisegi hea,töötas kunagi ehitustööstuse osas NSVLiidu ajal---minu perkonna liikmed ja söbrad ja tuttavad ,ülikoolidega ja ka oma perekond seda privileeitust ei omanud...köik kasvatasid perekonnad Tallinnas...Tartus ...kardinate taga ühes kahes väikses ruumis....ja muidugi on ka nüüdsel ajal ilma vanematelt vanavanematelt päritud korteriteta.See nii "Pension on nii palju,et sellega saab üüri ja kulud maksta...^hea on kui 9o euri kuus jääb...On palju neid inimesi...Pögenikele makstakse ...söidud ---riided jalanöud,,,arstiabi --selleks on üle 200 -viat 280 e.möeldud,,,ja wlamine on muidugi ilma...Nii et täpselt sama see ei ole,,,pensionistist teine söbranna...Linnamajas väike korter---maksab talvel köigega umbes 200 vöi rohkem---jääb???Arstiabi ju ka p
Äris ilma ju ei ole...riided jalanöud ikka ise..!!liTahan ainulz öelda,et väga väga suur osa on vähesemagi sissetulekuga...Sama
nivoo ei ole.See on fakt...Aga muidugi ei elata pögenikemajas...kuid pageniku olukord elatustasemelt ja ka elukindlusel on parem.Kas hea vöi halb aga nii on---Ja need üksikemad ,kes kasvatavad üksi lapsi ja et katust pea kohal omada on pidanud vötma korterilaenu...45 ruutu Mustamäe paneelmaja)meedia armastab nimetada seda "magalaks"üleolevalt---68000 euri palk teatris 600 --700 -Nagu üks noortest poliitikutest arvavad BBs ---inimene teeb Ise väära valiku!!
vabanust18. juuni 2015, 23:30
mul kompuuteri tähestik klemmib vahest ja kirjutan kiiresti ja nii on tähed-sönad näen natukene valesti!
to Teadjale21. juuni 2015, 05:43
Ära kirjuta lollusi.
Kui nad saaks 90 Eurot, oleksid ammu jalga lasnud.
625 Euri saavad + tasuta elamine ja arstiabi.
Kuldar18. juuni 2015, 15:05
Õppigu keelt, siis saavad haridust kah või mis nad loodavad, et nendega siin Euroopas nende keeles hakatakse rääkima vä? Jääb ära selline asi.
!!!18. juuni 2015, 23:42
Eelmisel aastal Saksamaale saabunud 200 000asülanti olid 52$ ilma elukutse ja hariduseta!!Süüriast tuli siiamaani Euroopasse keskkiht ja haritumad...Niie t ku EEstisse vöetaks nöned perekonnad ja siis neid ka toetada,aidata keele öppimisel ja muuga,siis on see pikemaajaliselt mitte halb,sest kui on vähesed ..siis löimutakse ja kui jäädakse ,siis tehakse seda ka ...kuid nooref mehed hariduseta ja ka hiljem tööta---sEE on vastutustundetu ja ebainimlimk ka nende tulijate massi noorte meeste suhtes...Ja siis söidan metrooga...pühapäeval ...kuumus ,inimesed Doonau ääres vöi pika nädalalöpu töttu linnast väljas...Ja keda näed platvormidel....Aafriklased ...kuldkettidega ja kallite I-Phonidega--jalanöug margi...ja diilivad ,seda näeb iga päev ....kuid nii on ainult diilerid...ärimehed!!!!Söidetakse teatud liinidel ja teatud peatuste vhel edasi-tagasi ja mitte groppidesMetroo on uus ja ilus...Loomuliluöt mitte köik diilivad uimastitega kuid jätkub...
XXXL18. juuni 2015, 15:03
Ma olen väga väga õnnelik et ma ei eila enam selle Eestimaal et saan kondid rahulikult mööda tänavaid ja öösiti magada ja ei pea muretsema ma laste pärast et võivad jääda nende sissetungijate ohvriks .
reebok18. juuni 2015, 18:57
kus iganes mujal riigis sa ka elad, võid kindel olla, et seal on neid pagulasi rohkem
c 18. juuni 2015, 15:01
Muidugi ei taha. Kes tahaks? Siin upub tigedusse.
to c21. juuni 2015, 00:08
Miks nad Vaost siis minema ei lähe, kui siin olla ei taha ?
Me väga ootame, et nad Eestist minema läheksid.
Raimo Reest18. juuni 2015, 14:43
agulane on LAISK andke tööd ja ennem süüa ei saa kui töö tehtud,mitte tasuta toita neid ahve siin
18. juuni 2015, 14:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mm18. juuni 2015, 16:25
Ole rahulik. ei hakka need ahvid sul siin midagi tööd tegema, need ahvid teavad tööst sama palju kui lehm lennukist
eestlane18. juuni 2015, 14:37
Neile pagulastele tuleks teha nn,,kondiproov,, kas eesti elu sobib neile:Sööta mulgikapsaid ja verivorst suures koguses sisse, lisaks pool liitrit Viru Valget siis pooleks tunniks 100 kraadisesse soome sauna koos vihtlemisega ja sealt lumehange või külma veega järbve sulistama.Kes pärast seda tahab ikka eestisse jääda --sellest võib pikapeale tubli eestimaalane saada...
just18. juuni 2015, 18:19
ja nii ongi õige, see on riik, kus elatakse oma reeglite järgi, kui tahad lepi ja kui mitte, siis on parem minna ja otsida oma suguvendi mööda maailma...
Eestlasele28. juuni 2015, 19:17
jui seda koniproovi hakkad katsetama,is ütle,tulen ka vaatama. Vinge kommentaar,ausalt,võiks need käsperid ja karid koos nendega sauna saata...ja rõivas leili viskama.
To haige18. juuni 2015, 14:31
Sa oled tõesti haige , isegi väga haige.
pille18. juuni 2015, 14:13
Ma ei saa aru valitsusest. Lollakad olete và?kellele neid pagulasi siia vaja on?meil on niigi neid oma riigi nn pagulasi kellel pole tòód ega kodu. Sùda làheb pahaks sellest teemast juba. Neil pole siin hea olla...mida iganes. Jalutagu tagasi kodumaale siis.
Krt nad tuleks panna ùksikult elama kuhugi kus saavad maatòòd teha ja selle eest saagu sùùa alles. See meie riik suudab ikka ùllatada. Ja kui need pagulased tulevad siia siis làhen ma minema siit riigist
18. juuni 2015, 16:34
Neeger põldu harimas...anna taevas...
hahaa18. juuni 2015, 16:42
IRW ... täpselt sama mõte tekkis!
Grashüpfer18. juuni 2015, 23:47
Väga paljud tuttavad ka kommentaarides ütlevad ...näeb ka dokudes....ütlevad ,et paljudes Aafrika riikides,kui soovite midagi läbi viia ,siis tegelege naistegas.t. naised on rohkem tegijad...Noja see oli ja on ikka veel ka Vene meestega...ilma naisteta ja naiste"armastuseta"oma joovate meeste suhtes ,see riik ei eksizeeriks...
mmm18. juuni 2015, 18:23
mina arvan, et hõimuti saaks elada ka Siberis,, maa on viljakas ja saavad omaette toimetada
mart20. juuni 2015, 01:30
kui päeva sitta viskab,lahkub omal soovil päris ruttu.
Ärni18. juuni 2015, 14:10
Köhö-köhö..hääl puhtaks..
Kujutav kunst.
Värvitoonidest rääkida, siis kuidas saab mustaga punasele valget?
No torka redis neegri per.se ja hammusta tükk ära..
18. juuni 2015, 16:16
see oli ikka vastupidi, et punasega mustale valge täpp teha...
phh18. juuni 2015, 19:08
Vanaema18. juuni 2015, 14:07
Ütles, et Kui nad omal ajal rootsi jõudsid siis ega nei ka keegi tahtnud. Aga hala ei aidanud töö tuli ise leiad ja keel õppida
18. juuni 2015, 16:38
Sellepärast meie kultuurid nii erinevad ongi, eestlane teeb tööd, neeger sööb banaani...
xxx18. juuni 2015, 14:06
Süürlased siis ikka ühed kuradima lorud küll. Lapsed koolis ei käi, arvavad vist, et kodus istudes eesti keele oskus iseenesest tekib? Ja siis pärast on häda, kui haridust ei ole ja keegi tööle ei võta. Eesti lapsed, kes '44. a. Rootsi põgenesid, läksid kohe kooli, kuigi sõnagi rootsi keelt enamasti ei osanud. Algul oli raske ja ei saanud midagi aru, aga paari-kolme kuuga oli juba keel niipalju suus küll, et said aru, millest jutt, mida küsitakse ja oskasid ka õpetajale vastata ja teistega suhelda.
nimi18. juuni 2015, 16:27
Täpselt õige jutt! Minu tuttavad kolisid Hispaaniasse ja laps läks samuti kooli nii et sõnagu eesti keelt ei osanud. 6 kuuga rääkis puhtalt ja on klassi priimus.
sama18. juuni 2015, 17:37
oli ka siberisse küüditatud lastega, hoobilt kooli, oskasid või ei, siis õppisid!
Noojaah18. juuni 2015, 14:03
pagulased on erinevad.
Süüriast, üldiselt kõrge kirjaoskuse ja üsna ilmalikult maalt tulnud. Iraagi kristlased. Nende seas on normaalsed inimesed.
Eritrea, Somaalia, kus haridus puudub, pole töökogemust ega harjumust. See on teine äärmus. Kes seal haritum ja asjalikum on, see on end mujal sisse seadnud.
Nojaah18. juuni 2015, 23:49
Lugeja18. juuni 2015, 13:53
Lugeja18. juuni 2015, 13:51
Ei suuda see Eesti riik kedagi siin integreeruda!Pole suudetud seninimitykymmend aastat muid muulasi ega ka kedagi teist.Loll jutt ja jama,mida aetakse.Suurest alandlikkusest ja jalamatina olemisest EU ees vöetakse nad vastu ja edasine on juba kelle mure?Mitte kellegi.
Mutt18. juuni 2015, 13:48
Kas neegrite ülalpidamiseks oligi vaja aktsiisi tõsta? Kes on neid siia üleüldse kuitsunud? Kuramuse muidusööjad! Ma ei kahtlegi, et mõni emasem natuur oskab end normaalselt ülalpidada, kui laias laastus on nad ikkagi sissetungijad! Miks peab rahvas selle terrori omast taskust kinnimaksma? On ikka jultumust valitsusel asjadel nii minna lasta! Mina teen su elu põrguks ja sina maksad selle mulle kinni??? Kuidagi skisofreeniline pole vä??
Kah üks omamoodi pagulane:18. juuni 2015, 13:32
Pole vene ajal kelleltki almust palunud. Ei Mardi, ei Ansipi, et Rõiva käest. Tööd sai küll tehtud. Aga ometi eluga välja ei vedanud. Põgenesin ära, pagulaseks Euroopasse. Nüüd tööd ei tee, aga eluga tulen toime.
sss18. juuni 2015, 15:30
Täiesti puhast verd neeger, ütleks isegi.
Vaatangi ja ei imesta!18. juuni 2015, 15:55
Nii natukese ajaga juba nii palju neid, kes tekstist aru ei saa. Eriti sina, tõeline ori! Ootan veel, siis ütlen, miks ma ei tööta.
Oh, noorekesed!18. juuni 2015, 18:20
Ei tööta sellepärast, et olen auga oma pensioni kahest riigist välja teeninud.
18. juuni 2015, 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas siis ka räägid 18. juuni 2015, 14:15
sama juttu,kui su enda sugulastest,oma perest keegi mõne musta poolt ära vägistatakse?Maainimesed on mitu korda töökamad ja korralikumad kui mõni linnavurle,ära siin halvusta midagi!Vaatame,mis juttu sa siis räägid,kui ise peaksid mõne mustaga koos ühes majas või muus lähestikus kohas kokku puutuma.Sa ise oled loll ja õel,kui maainimeste kohta nii räägid.!
nujah18. juuni 2015, 16:06
Ja sina oled õigustatud ütlema, kas keegi on hoor või mitte? Ja sina oled õigustatud halvustama kedagi?
18. juuni 2015, 12:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. juuni 2015, 13:08
delfi naistekas ajab ikka sellist ila,et anna otsad
Lugeja18. juuni 2015, 12:50
Vaatasin telekast seda Vao jama,see mees ja naine rääkisid,et ainult räägiti,et vägistati.Näinud pole keegi,et Vaol on suur peer lastud.Jälle ainult räägiti,et pagulaste lapsed olid inimeste tubadesse kolama läinud.Kas Teie tuppa (korterisse) on nad ka tulnud? Ei minu poole nad ei ole tulnud,aga seal räägiti,et olid käinud.Kas seal must mees ikka seksisid valge naisega." Blondiin".Jah oli,seal räägiti ja lapsed olid ka rääkinud."Kõhna 150 vanapapi paber pihus"Kas Teie olete kuulnud selle musta mehe ja valge naise episoodi.Jah olen kuulnud,seda võib nimetada vägistamiseks.Kuidas Teie seda nii teate?No aga ju räägiti.Kus kohal räägiti kas Vaol või.Ei eei,ta oli rääkinud,et nemad olid rääkinud,et ma olin rääkinud,et sa olid rääkinud aga sa olid rääkinud et nemad olid,et ma olin rääkinud,et nemad olid rääkinud aga mispärast sa olid rääkinud,et ma olin rääkinud,et nemad olid rääkinud,et tema oli rääkinud jne,jne jne jne jne ,jne ,jne jne ,jne ,jne jne jne jne jne jne.Vakte ei ole,ainult oli räägitud,isegi politsei midagi ei tea.Huvitav kas seal Vaol üldse pagulasi on,kas mõni on sellest ka rääkinud.Palun rääkige nüüd,kas on ikka räägitud või kes on rääkinud,EI TEA,kes on rääkinud aga räägitud on.Aah,ei tea ma ka kes rääkinud on.Ise väsin juba ära aga nemad ei väsi rääkimas.rääkige edasi
18. juuni 2015, 13:29
vaata, kui mitmele see meeltmööda oleks
vastan21. juuni 2015, 14:04
Valikuline mälu ei aita sind praegu, kui politsei viis naise koju ja ta avaldust ei kirjutanud, siis miks viis, miks ei kirjutanud!
arvan,18. juuni 2015, 12:50
et enne kui meie inimesed elavad alla miinimumi, ja me pole liitunud sotsiaalhartaga, pole siin ühelgi sissesõitjal midagi nõuda, õigemini, meie valitsus peab selle peale mõtlema
Eesti riik võiks toetada süüria pagulaslaagreid, mitte endale neegreid koju tassida18. juuni 2015, 12:47
Süüria on palju harituid inimesi, nende kodud on alati korras ja toit väga tähtis kultuuri osa. Näiteks kui inimene on kodutu ja astub mõnda kohaliku supikööki sisse, siis kunagi ei lahku ta tühja kõhuga.
Inimlikus ja kaastunne on neil säilinud.
Samas mida me teame meile saabuvatest aafrika mustanahalistest? Koolis on neis käinud vaid 0.01% Töökogemus kui sellinne on puudulik aga tuhandeid dollareid on tagataskust võtta, kui vaja paadipääset osta Euroopasse. Ilmselt on see raha kuritegevusega endale kokku hangitud.
kas sa tunned 18. juuni 2015, 14:24
isiklikult neid paljusid haritud inimesi seal SÜÜRIAS ,keda siin kiidad?Oled ise nendega suhelnud,nendega kõrvuti elanud ja kõike näinud,et võid siin nii kindlalt kinnitada?Vaevalt.Nii et ära siin hõiska nii väga,kui ei saa oma kogemustest kinnitada.
venelased on kõiges süüdi18. juuni 2015, 12:42
aga kas ikka on,või on keegi teine? Liigutage ajusi.
gr.hüpfer18. juuni 2015, 23:53
See Süüria asi,seal pn juba Assadi söbra sörmed mängus...J aaastaid.
Pagulane18. juuni 2015, 12:37
Mina tahaks kull eestis elada.Kahjuks ma olen veel vaene ja ma ei saa endale sellist luksust lubada.Pean katsuma UKs hakkama saada.Siin on elu turvalisem ja kulud vaiksemad.
18. juuni 2015, 12:30
Mingugi minema, siin ei ole neidl midagi teha ja keegi ei taha neid siia. Nad ei taha tööd teha, vaid elada riigi kulul. Siia ei tohigi lasta neid ette tekkida, et siis teised saaks lisaks tulla-loogiline, et tahavad sinna,kus inimesed ees juba. Mässajad on ees ja kui neid aina juurde tuleb, on julgem tunne. Kui siia lasta neid tekkida, siis hakkavadki aina tulema ja tulema, varsti oleme sama jama ees,mis on teised riigid-tekivad getod, mässamised, vägistamised jne. Ärge laske endid petta nendest,kes siin juba olemas on. Nad peavadki alandlikumad olema,kuna on vähemuses. Tööd teha? naera puruks......nad ei tule siia never ever tööd tegema.
valge18. juuni 2015, 12:27
Millepärast nad tunnevad ennast Eestis VEEL havlasti? Sest neid on vähe, neil puudub klann. Uskuge mind kui neid oleks siin rohkem siis ajaksid nad hoopis muud juttu ja räägiksid veel rohkem oma õigustest. Mul ei ole mitte ühestki pagulasest kahju. Mul on kahju eestlastest kes peavad nendega seal koos elama. Meil on juba Eestis venekeelsed linnad kuhu eestlane enam elama ei lähe. Kas me ootame ka Aafrika linnasid Eestis? Eestlastel pole endalgi tööd. Uskuge mind need inimesed tuleb oma kodumaale tagasi saata või HÄVITADA. Ükspäev nägin Tasku keskuses neid tumedanahalisi. Milline rõve pilk neil oli näol, milline rõve kõnnak neil oli, nad vaatasid valgeid ülevalt alla mitte alt ülesse. Umbes selline hoiak oli nagu meie Toomas (Thomas) Hendrik Ilvesel.
18. juuni 2015, 16:23
Neil ongi mokk töllakil kui juhmi pilguga ja emotsioonitu näoga sind vaatavad.
Milles siis asi18. juuni 2015, 12:26
Meie ei taha pagulasi siia juurde, olemasolevad ei taha siin olla ega kohaneda. Tulebki välja et kvootide seadjad vägistavad nii ühte kui teist poolt ja lisaks on Itaalia vägisi sisse toonud "põgenikke". Tooks veel, aga olemasolevad vaja eest ära sokutda. Tuleb lasta neil minna siit ja Itaaliasse ei tohi enam ükski "pagulane" astuda kuni sealsed võimud pole valmis nendega tegelema.
!!19. juuni 2015, 00:16
Itaalia Sitsiilia ametmnikle anti antakse 35 euri päevas ühe inimese kohta---Oli jälle suur skandaal,rahad läksid linna ametnikela ja muudele,aga mitte pögenike hoidmiseks...Isegi sööki ai antud vais saadetakse ja ka tahetakse pagenike poolt Euroopa suunas.Milaanos on ka suur org,pögenike-illegaalide jaotustsentru.Saksamaal 800 000 arvestatu dillegaali,kelle asüülitaotllus negatiivne on olnud-...Möned jooksevaf edasi riigi pögenike abil...möni kiriku jne.Pöhimass tuleb ilma dokumentideta ---+räägitakse ise sellest.et antud nöu anda elukhaks-sünnikohaks riik millel on vöimalust asüülitaotleda...Teised paadipögenikud ütlevad-parem Kreeka pögenikelaagris olla saab süüa,parem kui näljas olla ,,,.jne.Teine räägib .oli Malist ,andis üles et on vist Sudaan...peres oli 8 last-viis POEGA... tööd ei ole...pojad on tähtsad---...kuid kui palju neid "poegasid"on üle milliardi moslemiaafrika ,Afganistani,Pakistani ....ja muude Lähis-Ida maade rahva hulgas...???Lugsin ühe eestis oleva pagulase lugu..kes rääkis igasugustest läbielamistest...pölemisest,surmast jne.Rääkida vöin ju palju...Kuid varem oli siis ülöpilane Gruusias....siis otsis EU abielu...Leidis Eestisse...abielu ei läinud kaua!!!jA nüüd astus politseisse ,et asüüli saada...ja nüüd tulevad kurjad läbielamised...Vaenekene...Kuid orientaalne kultuur on olnud alati traditsiooniliselt jutustav kultuur.Mötlen seda ilma mingi irooniata,,,Bii nagu juudi usus ja traditsioonis on olemus suguvösade elulugusid öles kirjutada ja seda pärandada....Kuid see pagulane kellel siiis järgmine vöimalus on asüülitaotlus...Ja siis tulevad kannatuslood-???Suur küsimärk on see ,aga ei tähenda.et niisugused lugusid ja kannatusi lähikonnas vöi riigis ei ole olnud.
pigid tõmmake, nahhuy siit.. 18. juuni 2015, 12:12
väidavad et tulid tööle siia!!!!!
Pagulane18. juuni 2015, 12:41
Nad tulid eestimaad ules harima ja eestlastele kultuuri tooma.Eestlane kahjuks on visa oppima.
mm18. juuni 2015, 16:46
Venelast kultuuri toomine on juba meelest läinud, nüüd siis neegrid oma kultuuri toomisega kohal, mida uut ja põnevat on neegri pakkuta tuimale Eestlasele
sishy18. juuni 2015, 12:03
ära usu hundi juttu! nüüd on vaja siia ka mõni kaitsev kõne, et silma märjaks ajada...mingu siis tagasi, miks nad tulid siis ära??
oioi18. juuni 2015, 11:56
isegi pagulased ei taha siin miinimumpalga eest rabada. Tahavad ikka Soome, Rootsi , parema elu peale.
Siin pagulasi ei hakatagi sallima, sest liiga lühikest aega sai eestlane tõeliselt VABA olla.
teadja18. juuni 2015, 12:10
keegi ei taha miinimumpalga eest rebida, isegi kohalikud ei taha, aga neil puudub alternatiiv, kui siit põgenemiseks ressurssi ei ole.
Gunnar Stahl18. juuni 2015, 11:23
Eestis on juba olemas vaenulik kontingent viienda kolonni näol, 20 000venelast plus nende pereliikmed veel 100 000 , kelle jõttis siia vabamüürlasest KGB lane Lennart Meri varjunimega Nikolajevitch, oma Kgb tokumentide vastu.
Huvitav, et need uued eesti riigile ja rahvale vaenulikud inimesed on jällegi tulnud venemaalt ja räägivad omavahel, mitte eesti keelt, vaid otse loomulikult venekeelt.
Oleme endale saanud uue kolonni, kelle arv on tulevikus võibolla kordades suurem ja loomulikult peame ka neid üleval hakkama pidama.
Minu soovitus eesti rahvale on see, et nõidake neile üless võimalikult ebameeldivust, et nad siit kaoksid nelja tuule poole.
no teile ju ei sobi ristiinimesed,ka venelased18. juuni 2015, 12:34
küll kaltsupead asja siin paika panevad,need pole sellise jänesehingega nagu eestlased.
Gunar Stahl18. juuni 2015, 23:41
Tavaliste venelaste vastu ei ole midagi, aga viies kolonn on siia spetsiaalselt eesti destabiliseeriiseks toodud, nagu seda on tehtud ka Lätis ja Leedus.
Pange ennast samasse olukorda ja siis saate sellest väga hästi aru.
Eestlaste suurim oht on siiamaani olnud vaenulikud venelased, kuid teie oht on kavalad hiinlased.
rahvasaadik18. juuni 2015, 11:17
riigikogus saaks 101 pagulast ära kasutada ,kes oleksid nõus miinimum palgaga seal istuma kui selle arvelt saaks rahva makse vähendada ja kulud ka väiksemad ei pea ju 5000 kätte saama +muud kulud
väga hea18. juuni 2015, 11:54
Jaa18. juuni 2015, 12:16
aga valitsus+ ministeeriumid ka ikka! Siis saaks autopargid ka likvideerida, need ju tuntud-teatud välejalad: sörgivad need mõned sajad kilomeetrid siin väikesel Maarjamaal vajadusel nagu möödaminnes päeva paariga läbi
Rahvasaadikule18. juuni 2015, 12:25
Ole rahulik,küll tuleb aeg kui need 101 on ka pagulased.
palat nr.918. juuni 2015, 11:13
ei mingit rohimist, sõnnikuloopimist ja muid töid ,lihtsalt välja, välja vabariigi seest
Jänks18. juuni 2015, 11:13
Kui eestlasest töötu keeldub tööd vastu võtmast, siis minu teada lõpetatakse tema töötuna arvelolek ning ta kaotab toetused?
Miks ei kehti samad seadused Eestis elavatele murjamitele? Neil on rohkem õigusi kui oma kodumaal elavatel eestlastel.
18. juuni 2015, 11:09
MIDA NEED TALVEL TEGEMA HAKKAVAD. LUND NAD POLE JU NÄINUD JA KÜLMA KAH. PÕGENEVAD ISE SIIT MAALT 4 TUULDE.
lugeja18. juuni 2015, 11:43
Tuba on ju Sinu kulul soe
Jokk18. juuni 2015, 12:14
...riigil tuleb neile karusnahksed plätud muretseda ja IGASSE EESTI PERESSE OMA PAGULANE!
18. juuni 2015, 12:32
norras teevad toas lõket!
msi18. juuni 2015, 11:07
ei tunne mina lusti ära. 2 nädalat tagasi kirjutas ta siin lookese "lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit". kiire ümbersünd. poliitkorrektne ja empaatiline, vist isegi ilma kirjavigadeta. kats, nii kaotad oma näo! siiani on sinu firmamärgiks olnud ju provokatiivsed pealkirjad, lihtrahvast mässama kutsuvad loosungid, bravuur ja lonkav õigekiri. kas liiga avameelne kremli promomine on kaasa toonud tiibade kärpimise?
lugesin välja18. juuni 2015, 12:01
et Lust nägi oma silmaga ja kuulis oma kõrvaga, et pagulased on loodrid, kuid nende hulgas võibolla mõni üksik inimene kes on tõeliselt hädas.
Ära ole karm.
18. juuni 2015, 13:40
Igast rahvusest leidub mõni normaalne..
sul on õigus--- 18. juuni 2015, 14:35
jah,kahjuks ainult MÕNED.Nii nagu venelastegi hulgas.
JUSS18. juuni 2015, 11:07
Teine võimalus. Et nad on perekonna maakuulajad, kes võõrsile ette sõitsid, järgi saabuvatele suurperedele ja suguseltsile mugavat kohta rajama. Seega on see 1064 inimest lihtsalt udujutt. Vrasti saab tuhandest mitukümmend tuhat.
JUSS18. juuni 2015, 11:04
Kui neil siin elamine mingitlusti ei paku, eks sõitku siis koju tagasi!
Kui on rasked ajad või ohud, peaksid mehed, eriti just nooremad mehed oma peret kaitsma ja toetama, mitte aga esimestena jalga laskma ja naised-lapsed maha tumeda saatuse hoolde jätma. Need siia putkanud noored mehed on lihtsalt desertöörid ja nahahoidjad. Egoistlikud hea elu otsijad, kes on oma pered lihtsalt saatuse hoolde jätnud.
tänan18. juuni 2015, 12:51
esimene mõistlik kommentaar!
to Haige18. juuni 2015, 13:09
Mina pole kuhugi Soome putkanud. Elan kohapeal peost suhu, maksan makse ja mind häirib, et mõni tugev must poiss siin aastate viisi logeleb ja riigilt 625 eurot iga kuu taskuraha saab. Silmakirjalikkust deonstreerib siin pigem ehk keegi teine.
!!! to 12:2118. juuni 2015, 13:19
Perekond oma kodumaalt võõrsile, turvalisse kohta viia? Aga senikaua kuni ta siin mitu aastat aklimatiseerub ja töötamata mõnusat logardielu naudib, siin kohalikke naisi taga ajab. Senikaua võib ta pere seal kusagil Aafrikas üldse kas nälga surra või maha taperud saada. Väga mugav pere "päästmisviis" igatahes.
Aga kui ta hiljem oma neli naist ja lastekarja siia toobki, siis meeldib see mulle veelgi vähem. Siis tuleb meil neid kõiki ülal pidada sest ega vabatahtlikult tööle nad nagunii ei hakka. Igatahes mitte meil makstava palganatukese eest. Abirahadest elab paremini ära. Aga mina (ja ka sina) plekime selle kinni, maksame kõrgemaid käibe ja aktsiisimakse.
to Haige21. juuni 2015, 05:58
Silmakirjalik on mustanagaliste ees lömitada, aitäh nad sulle selle eest ei ütle, sõidavad sinust teerulliga julmalt üle, nagu meist kõigist.
to Haige21. juuni 2015, 06:02
Aafrikas on tirvalisi riike küllalt.
Miks nad sinna ei lähe ?
Ahsoo, ah, et abiraha ei maksta.
to to Haige21. juuni 2015, 06:03
" Haige " on palgaline provokaator.
xxxx18. juuni 2015, 12:53
Sina arvad et eestlased peaks minema aafrikasse neegrite vabaduse eest võitlema
samas kui noored isasneegrid siin suvitavad ja vargil ning vägistamas käivad
mida pe..t siis eesti kodanik peab riigi eest sõdima minema kui mugavam on
pere kaasa võtta ja põgeneda
kivipildur18. juuni 2015, 11:03
Kus on nüüd need lastekaitsjad, kes vahutavad ja räuskavad, kui keegi oma jonnivat last tutistab? Kas laste kividega loopimine on lubatav seetõttu, et see on rahvuslik omapära nende rahvaste juures, kus kividega surnukspildumine on karistusena normaalne? Harjutame lapsi tulevikuga?
ei mõista18. juuni 2015, 10:45
miks peavd seal vao olema,ammu oleks tulnud pakkuda võimalust kodumaale tagasi pöörduda,kui omal maal elu raske,aafrikas riike kui palju ,igal pool ei käi ju sõda,seal oleks neil omane keskkond,miks nendesse riikidesse ei minda?Tulevad euroopasse ,ku väga teistsugused olud ,eesti pealegi veel vaene riik,erilist heaolu ei suudeta küll pakkuda.Kas üldse sel teemal on keegi nendega rääkinud ja nende arvamust küsinud?Ainult toome ja paigutame nagu asju.Nende kultuur ja kombed ei muutu ja meiega ei kohane nad kunagi ja ka vastupidi.Selleasemel et juurde tuua peaks kainelt paika panema ,mis saab edasi,kaua nad istuvad vaos,peavad leidma töökohad ,aga millised?Lapsed kooli ,aga kuhu?Sealt kus tulevad ,lõpevad sõjad ja mingu tagasi.
Teele18. juuni 2015, 15:51
Ma saaks aru Kui sul on kodumaal sõda, siis naised ja lapsed põgenevad sõja eest. Aga paadid on täis parimates aastates mehi. Huvitav kes nende asemel peaks oma kodumaad kaitsma.... See on kõigile selge, et tullakse kergemat elu otsima. Väga kahju ja piinlik on, et riigiisad sellest aru ei saa
!!!19. juuni 2015, 03:52
Need kellel on pere-toovad järgi...!!!Kesk-Euroopa saksamaa rohelised arvavad,et piirid peaks köigile avama,et elunivoo ükskord tasandub!!Kui loenkommentaare siin,siis muidugi on möned karmid,kuid nagu siin keegi kirjutab ,et tal on häbi...Leian,et häbi peab tundma Eesti poliitikud,kes EU ikka suurema surve peale ei arvesta Eestis elavate inimestega,kus köige suurem osa EI SOOVI...ja siis muidugi inimesed,kellel küll "on HÄBI" eestlaste rassismuse ja vihkamise pärast,kuid millegipärast oma kortereid üüritakse hea raha eestja oma suvilasse vöi vanemate suvilatesse ka kedagi ei kutsuta...Kena ja armas on olla muidugi inimsöbralik-inimarmastaja kosmopoliitiline avatud maailma kodanik...kuid nagu ütlesin juba...muudes maades elades elatakse linnaosades,kus ei ela pööbel kolmandatest maadest ja lapsukesi ka koolidesse ei saadeta,kus 80%on tulnud nendest maadest...Oma llapsed pannakse siis eliteersetesse koolidesse...aga need lihtsamad eestlasedon muidugi rassistid...Ja miks mind peaksid segama mingid pakistaanlaste vöi mustade ghettod ja kui ...noorena on ju juppi elada siis kuskil vaesemas linnaosas ja sellega töestada nii enesele kui ka teistele kui meeldiv ja tore on multikulti...Aga kui luuakse pere,siis just need inimsöbrad nendes linnarajoonides enam ei ela...siiis elatkse ikka seisusele kohaselt!Kui teie köik nii iniomarmastajad olete---kuidas oleks Pagulaskeskus Viimsi poolsaarele...Tiskre kant sobib ka -Nömme ka ei ole paha---"""???Te inimsöbrad,kui vaatan kus "teiesugused"näiteks Viinis elavad,siis ei elata ja eiOTSITA ka elamusvöimalust näiteks 10.linnaosas-Favoritenis...ei otsita ka Simmeringi,,.otsitakse Währingit... otsitakse ).linnaosa-Alsergrund---vöi Josefstadt---???On siis need immigrantide tööliste linnaosad ikkagi nii päris...??
Lustikusti18. juuni 2015, 10:37
UKs kus Lusti ise pesitses oli situatsioon - mees tuli autokastiga yle piiri. Oli vist paki. Kui siis ametnikud teda töötlesid, kysis miks ta ennast inglismaale topib kui ta keelt ei oska? Mix ma peaksin oskama ? vastab paki. Mu onupoeg omab india linnaosas kebabi kohta. Lähen sinna ja elan hästi.
No vot nii hästi hakkab ka meil olema kui Tallinnas esimesed kommuunid tekivad.
Ja tekivad alati. Igas suurlinnas on oma hiinalinn, hinustan, mustgeto jne jne.
Meist on väga sinisilmne eeldada, et meie geniaalne riik mõtleb mingi eesrindliku integratsiooni poliitika välja.
Pole 20 aastaga välja mõelnud ja nyyd siis äkki?
dffffffff18. juuni 2015, 11:04
Ei need enam mõtle midagi, nad ei teagi mis asi on mõtlemine, 9 korda mõõtmine enne lõikamist.
Ifled18. juuni 2015, 10:11
mida siis majandyspõgenikult ikka oodata: Andke raha, ehitage moššee, ja näidake valget naist keda vastutahtmist võtta. Tööd?, ei aitähh ei soovi. Mina ja mu kaasmaalased pole kunagi mingit tööd teinud. Religioon ei luba.
Räägiti, et..18. juuni 2015, 11:00
Soomes laevalt tulnud neeger läks tolliametniku juurde ja küsis, et kus on mu maja kuhu elama lähen andke võtmed.
18. juuni 2015, 11:48
seda rääkis üks Eesti tolliametnik, see intervjuu oli uudistesaates, ei mäleta enam, mis kanalil, aga juhtusin nägema. Kui illegaal peale piiriületamist kinni nabiti, siis olevat öelnud: ok, ok rikkusin seadust, aga mis siis... parem näidake mulle, kus mu maja ja auto on.
:)18. juuni 2015, 14:22
valus aga reality :)
... ja sellist paaaska tahavad meie riigijuhid siia tuua... muidugi, paar milli anntakse ju kaasa ja selleks ajaks kui mustad siin lamendama hakavad on need poliitikud juba ammu võimult kadunud koos rahaga.
Kopli gängsta18. juuni 2015, 15:15
Järelikult on kadunud ka puutumatus.
!!!19. juuni 2015, 03:57
Sarnased asju juhtub tihti...inimestel kellel on tegemist tulnukitega...ja ka tööametites ja mujal...Muidugi ei ole niisugused juhtumid massilised...kuid on olemas ja mitte vähe.Ootused on suured ja ülepakutud tihti...mörvatakse ka tööametite töötajaid frustreeritult ...on juhtumid...kuid söimu ja agressooni saavad seal töötajad palju.
18. juuni 2015, 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ata-ata18. juuni 2015, 12:33
jah, olen nõus suveilmadestki loobuma, kui see aitaks tulnukatest vabaneda- juba esimene vägistatu ajakirjanduse andmeil ka nende arvel olemas...mis küll saab?
ootan18. juuni 2015, 12:53
Ootan ka väga jälle meie külma talve, kus on 6 kuud hanged kõrvuni, öösiti üle 30 kraadi, päeval ca 25 ja nii ikka nädalaid jutti, siis võiks ca 15 peale minna...Lisaks ka suurt libedust ja pikalt.
KM18. juuni 2015, 15:57
Mis neil sellest? Neil tuba soe, kütte eest maksma ei pea(selle maksad sina kinni maksude näol). Sinul hakkab külm nii õues, samuti toas või pead sooja eest rohkem maksma. Kuidagi ebaloogiline mõttekäik
õues18. juuni 2015, 16:45
Ma nüüd mõtlesin seda, et normaalne inimene käib ju õues, iga päev ikka..., et liigutab end ja hingab värsket õhku. Aga tõesti, kui tööle pole vaja minna ja tuba soojaks köetud, siis nad ei lähegi õue ja elavad talve niiviisi üle. Aga ma loodan, et meie kliima + muidu kehv elatustase kombinatsioonis ei lähe pagulastele peale.
Ketukas18. juuni 2015, 19:08
Maja küte tuleks miinimumi peale panna, et veetorud lõhki ei külmuks ja arvan, et poes toidu järel peavad nad ikka käima.
Töö!!!!!18. juuni 2015, 09:51
Lihtsam moodus neist lahti saada on panna nad sunnikorras tööle(rohima,lauta sitta viskama),leiva peab välja teenima,mitte niisama vedelema.Selle jaoks ei lähe keeleoskust vaja.Kui vaja,seleta kätega.Mitte lasta neil endale viga teha (abirahad) ja varsti on need läinud!
....18. juuni 2015, 10:09
Isegi vangi ei tohi vägisi tööle sundida, arvadki, et pagulast tohib? See ei ole nii lihtne kui sa arvad. Abirahade maksmine riigi poolt on KOHUSTUS. Petiste pagulastena kohtlemine on absurdne totrus riigi poolt ja tekitab ainult paisuvaid konflikte.
Pull18. juuni 2015, 12:38
sittagi nad sitta viskavad laudas- eesti lehmadele teevad rivi...
18. juuni 2015, 09:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loeb vaikust18. juuni 2015, 10:13
:) loomulikult on see üks suur ajupesu, pärismaalane on ju nõrgamõistuslik ja usub kõike mida meedias kirjutatakse.
Maali18. juuni 2015, 09:33
Varem oleks pidanud nende tõelist elu-olu kajastavaid reportaazhe tegema hakkama udujuttude asemel. Ka intervjuusid nende endiga, ja mitte ainult ühega, kes siin mokaotsast Eestit kiidab. Ehk siis jõuab midagi ka meie riigimeeste kõrvu? Ja siiski peaks rahvas oma suhtumisest valitsejatele pidevalt märku andma.
18. juuni 2015, 09:17
aga saatke need Vao vägistajad siis välja, et järgmisi vägistamisi ära hoida!
to Zac-le18. juuni 2015, 11:11
tead ma saan aru salles siis kui sinusugune juust tõmmu käest paar päeva a.naali saab ja sa veel suudad öelda, et : ma tahtsin proovida.
Ma ei kaitsegi külajotat.
Protsess on lihtsalt selline, et Rootsis tumedad vägistavad ja ohver ei teata sellest, kuna politsei ei menetle asja.
Kas meil on sama?
teadja18. juuni 2015, 11:19
varsti tahate te kõik ise ka, alkoholi vägsi kurku valamine ei ole ju probleem, kui see annab õiguse vägistamiseks.
Parimate soovidega, et te kohe palju saaks!
18. juuni 2015, 12:45
"kus oma mees ka nõustub valge mehega tegema" ahsoo, fak raisk, haige oled
zxc18. juuni 2015, 12:53
"kus oma mees ka nõustub valge mehega tegema"
Sa oled haige tegelane
18. juuni 2015, 12:57
kuule vändamees, karga konna!
kristi18. juuni 2015, 09:07
Ronigu tagasi kodumaale, ei usu et seal ikka nii ohtlik on kui siin vinguda jaksab.
ja 18. juuni 2015, 09:07
huvitav miks õhtuleht ei lase lugeda ülejäänud kaht kommentaari?
aga ei aja see Lusti hädaldamine haledaks, jah kohaliku rahvana jäämegi neid vihkama
aga sellest paluks kirjutada juba moslemiriikide lehtedes , meile ei mõju
ei tee haledaks kui kaamerasse vahitakse üleoleva pilguga
kristi18. juuni 2015, 09:07
Ronigu tagasi kodumaale, ei usu et seal ikka nii ohtlik on kui siin vinguda jaksab.
18. juuni 2015, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oot, oot18. juuni 2015, 16:32
Sa ei saa vist tekstist õieti aru... Loe veelkord, loe kohe 2 korda
18. juuni 2015, 08:56
tundub jah, et nende toredus kestab nii kaua, kuni neil lastakse riigi kulul elada. kui aga reaalselt tööd pakutakse, siis aidaa!, tahaks sinna, kus parem. aga las nad siis lähevad, miks neid siin kinni hoitakse?
võid kindel olla, et lastakse18. juuni 2015, 11:17
tutvuge teile võimaldatud ajupesuga, tõeline tööstus on püsti aetud, pagulaste sisseveo pealt teenimiseks.
http://www.pagulasabi.ee/aruteluohtu-pogenike-moistmise-ja-aitamise-teemal