Blogid

Lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit? (266)

LISA KOMMENTAAR

naksi30. juuni 2018, 21:48
Euroopa on Aafrika platvorm, kõik teed olgu valla!
The End 4. juuni 2016, 23:43
Ei saa tõusta seda eestis maksab kõikide inimeste eest kõik maksud peale tarbimisemaksu ehk käibemaksu ja maailma kõrgemate kaudsete maksude alla 10% riigi elanikest. Eesti elanikud ei teagi palju nad makse tänaseni maksavad mis ongi kogu selle Eesti scami fundamentaalne alus. Täna aga on see seis nüüd, et kuna enamus maksavad juba mõnda aega rohkem makse kui nad üldse teenivad siis võib üsna kindlalt väita, et kogu see Eesti jama kukub kokku sama moodi ühe päevaga nagu Ansipi majandustõus mida keegi kunagi näinud ei olnud peale poliitvaraste kukkus kokku ühe päevaga aasta enne USA majanduspettust ja siis tänaseni väidetakse, et see oli kuidagi omavahel seotud sest inimestel pole mälu. Ütlen veel kord Eesti riik kukub ühe päevaga kokku sest palgatöölistest riigijuhtid ei tea mitte keegi kust tegelikult raha riigieelarvesse tuleb mida on väga jämedalt €10 000 per elanik selle 9 miljardi puhl ning selle €10 000 eest ei saa täna sisuliselt keegi mitte ühtegi teenust ja need teenused tuleb endale pärast maailma kõrgemate maksude ära maksmist selle piskuga veel ise täiendavalt luua sest kuidagi tuleb ju ellu jääda. See asi lõppeb Eestis suure pauguga. Seda raha, et Eestis poliitvaraste loodud poolitseiriigis jätkata mis on täpselt streoidede peal Orweli Nõukogude Liitu tagasi jõudnud reaalselt enam ei ole 90% elanikest ja 90% ettevõtjatest. Et löömaks läheb see on mandaadita võimu varaste punt juba garanteerinud ütleb iga ajalooõpik.
marx6. september 2015, 21:04
Tõesti ebanormaalne suhtumine
Eesti riiki poolt las siis tõstavad ka valitsuse liikmed välja vaataks kuidas hakkama saavad
maix5. september 2015, 20:59
D.5. september 2015, 15:48
Reaalselt või ?
Seda ei lase inimesed kunagi teha Riigile !!! Olgu häbi neile kes seda tahab teha !!! Riigikogu teil häbi ei ole ? Või kasvõi natuke südametunnistust et oma eestlasi korterist välja visata ja anda nendele elu kes polegi siia riiki loodud !!!!! ????
john 3:165. september 2015, 09:25
tõsteti tänavale?ei tohi?
sellejärgi peab tõdema et kui eestlane oled siis üüri maksma ei pea või?
uus seadus -üüri peavad maksma ainult vöörad :-D:-D
eu maksab pagulaste 6000 kinni.
Rain Poogen4. juuni 2016, 17:27
Äkki võtaks vaevaks ja loeks artikli läbi ka :)
Salastatud 75 aastatks4. september 2015, 17:28
See kes väidab, et neid murjameid on siin ainult 200-300 ühikut siis see inimene valetab. Neid sigitisi on siin juba 2000-3000 ühikut kui mitte rohkem aga sellest vaikitakse.
Realist4. september 2015, 10:22
Mina näitan näpuga perede peale, kes ainult sigitavad lapsi, kuid ühel hetkel avastavad, et pole piisavat finantsilist stabiilsust, et pere üleval hoida. Jätke see jonnimine ja hala! Eestis on palju lastekodusid ning neid tuleb juurde. Saate teie, vingujad, ka oma võsukesed sinna saata, kui oma armastusega loodud lapsest villand saab.
tr5. september 2015, 08:22
Sa võta siis pagulasi vastu. Selles on riik süüdi, et ei suuda oma rahva eest hoolt kanda.
tr5. september 2015, 08:22
Sa võta siis pagulasi vastu. Selles on riik süüdi, et ei suuda oma rahva eest hoolt kanda.
keku4. juuli 2018, 18:07
Sa realist oled lihtsalt loll ja võidki oma lapsed lastekodusse viia. Kas ei mäleta enam, kuidas riigiisad rääkisid ,et Eestisse tuleb rohkem lapsi sünnitada siis tuleks ka oma peresid aidata mitte võõraid siia tuua.
Olin 3. september 2015, 08:45
paar päeva tagasi Vaos.Kuulsin kohalike käest ,et pagulased tuuakse nüüd öösel, et keegi ei näeks, palju jälle juurde tuuakse.Kohalikud pole nii lollid ,et aru ei saa, jälle võõrad näod kohal.Vaatasin spordiväljakut, mis tehtud kohalike maja akende alla ,pesukuivatus koha kõrvale..Aknaid enam avada ei saa(kisa) ,pesu pole mõtet pesta jne.
toomas2. september 2015, 22:26
pfff23. juuni 2015, 08:42
no on ikka krdi elu ma ytlen,niisugust Eestit me siis tahtsimegi v?....Murjanid välja siit!
veteran20. juuni 2015, 10:43
Igastahes mina hakkan neid tasapisi lihtsalt kõrvaldama ja kui minuga ühineks veel kas-või sadakond eestmeelset meest, siis oleks sellel jamal kiire lõpp. Olen enda elu päästnud kunagi vaenlast hävitades ja nüüd on see aeg tagasi. Olgu taevane isa mulle andestajaks ja kohtumõistjaks.
veteran25. juuni 2016, 04:56
Kuidas Sinuga ühendust saaks? Olen samast mõttest huvitatud!
Rassist18. juuni 2015, 12:15
õhtul jalutama minnes võtan ikka rotveileri rihma otsas kaasa. Ta on mul õpetatud pigisid keradest näksima.
idioodikütt16. juuni 2015, 10:04
Rahva hääl on kohustuslik nii rahvaesindajatele kui ka valitsusele sõltumata isiklikust sümpaatiast.
mutt15. juuni 2015, 18:18
tunne selline, et meie olemegi pagulased, mõned Siberist ,teised Soomest jalga lasknud! Erilisi õigusi meil pole,küsija suu peale ei lööda, siin antakse nii,et lõuad laksuvad!
kurb15. juuni 2015, 15:26
Alates eelmisest aastatest on üldse Eestis pinge hakanud kasvama. Pidevalt võteakse arutusse mingid teemad, mis tekitavad kurjakuulutavat pahameelt. Oleme justkui ära unustanud, et meie rahvas niigi läheb siit minema ja väljaränne Eestist on suur. Riik peaks iga põliselanikku kümne küünega kinni hoidma, sest vastasel juhul ootab Eesti Vabariiki lihtsalt kohene hukk! Aga mis ma ikka siin kaagutan, endal mul ju samad plaanid...
Seda nad ju tahavadki30. juuni 2018, 13:18
et väikerahvused välja sureks
analüüs13. juuni 2015, 22:30
Vaeses riigis on pagulasprobleem kordades tundlikum.Kui muidu on eestlane tuim põhjamaa rahvas, siis karjuv ülekohus mis saab osaks oma inimestele hakkab kerima ja saavutab lumepalli efekti. Kui enne pole märuliks läinud, siis nüüd saab olema püssirohtu ja verd oma laste ja perede kaitseks.Kas meie valitsejad seda väga ihkavad? Vaevalt
Mustvoolus13. juuni 2015, 18:11
Need pole ju mingid kuradi sõja põgenikud - see on lihtlabane Aafrika rahvas kes usub, et valge inimene võlgneb neile ning tulevad siia. Ja senikaua kui lastakse, tulevad järjest rohkem! Ärge unustage, et alguses tulevad need noored mehed ning terve suguvõsa tipa tapa tagajärgi. Youtubes väga "huvitav" video Rootsist, kust need mustad noored seisid mööda jalutanud valgele neiule ette, see ignoreeris ning sai rusikaga 2 käest näkku ja mustad irvitasid kõrval ja kaamera taga.
Selline on meie tulevik Eestis kui asi edasi läheb. Ning jah, oma riigi rahvas elab vaevu ära aga must rämps elab nagu kuningakass.
hmmm15. juuni 2015, 15:21
Selline jutt lausa hirmutab...Ma kipun isegi arvama, et präegu on nendest noortest purjus peksuvendadest Eestis kasu. Kui mõni pagulane peaks hüppama hakkama, annavad ehk pasunasse. Siinkohal oleks see asja eest. :D
Meil ka juba26. juuli 2015, 14:16
Hiljuti üks ema kirjutas kommentaariumis, et tütar olla bussist helistanud -mis teha- Mitu tõmmut meest tulis istusid ta ümber ja kukkusid jõllitama. Peale nende polnud peale juhi kedagi. Tüdruk ( 14) läks ette istuma- tulid järele. Ema öelnud, et ära maha mine, tule linna tagasi. Nii oligi. Mehed läinud kambas Muugal maha, -- Oleks vastu naeratand- mis siis ?- Kohe nõus- võtavad või bussis ette...
aga sama 13. juuni 2015, 18:03
lugu on ju ka siis,kui kuskil on olnud katastroof ja kohe on EESTI RIIGIL raha saata .Aga seda ei nähta aastate kaupa,kuidas MEIE OMA EESTI LAPSED viletsuses kannatavad ,ei ole õigeid kasvamis -ega õppetingimusi .Seda on ju näha olnud ka KODUTUNDE saatestki,mismoodi meie oma maa lapsed peavad elama ja kasvama.Siis pole raha ei valdadel ega riigil ,et peresid aidata,aitavad lihtinimesed oma rahakotist annetades,firmad.
Kuidas saab olla nii tuim ja ükskõikne oma EESTI laste vastu,kuid võõra maa laste jaoks on KOHE raha olemas?
Mul pole selle vastu midagi,kui 'õnnetuses olevaid inimesi aidatakse,kuid kuidas ei jätku silmi ega südant ,et oma lapsi aidata,oma inimeste elu-olu parandada.?SELLEGA ON RASKE LEPPIDA.
täitsa lõpp13. juuni 2015, 17:11
Meie noored lõpetavad kooli ja asuvad omaelule eesti riik toetab 0.- eurot elu sisse seadmiseks tuleb mingi murka antakse 6000 .- mai sa aru kas mina olen loll nagu lauajalg või on siin ikka asi päris mäda, kus meie noorte omarahva seesugused toetused jäävad kõigil pole rikkaid vanemaid ja tulevad kah suht null punktist.
Lugeja12. juuni 2015, 10:32
No mis te kadetsete- see vaene pagulane saaks kõigest 500.- kuus ja sedagi vaid ühe aasta. Mida selle raha eest saab? Ma vastan: see on vaid söögiraha saledal naisterahval 1 -s kuus. Aga millest pagulane eluaset rendib/ostab või riided selga?
Minge siis ka pagulaseks kusagile teise Euroopa riiki, kes arvavad, et 500 eur kuus on piisav raha äraelamiseks!
Pensionär, eestlane13. juuni 2015, 18:01
elab kuus 300€-ga ära, maksab maksud, nälga pole surnud. Pagulastele piisaks 100€-st kuus, sest eluase on tal ju prii.
Realist15. august 2015, 23:30
Mis maailmas Sa kullake elad, kas meie Eesti peredel on Sinu arust 500 euri puhast raha näo peale kuus kulutamiseks, tule plannedile Maa ja riiki Eesti, halloooo ...
JOHHAIDII3. september 2015, 10:44
Tahaks ka 1 kuu kohta saada 500.- puhtalt toidule kulutada
joosu11. juuni 2015, 11:30
Kuidas see oligi. Frunze lubas koju lasta 30000 valgekaartlast, kui need relvad ära annavad.Trotski leidis, et sellist asja ei tohi olla ja tema käsul lasti relvitud sõjaväelased kuklalaskudega lahe sopis maha. Nii tark mees see Trotski oli. Sai õiglase karistuse.
ei ole õige9. juuni 2015, 20:57
lasta Lusti nii tõsise probleemiga tegeleda ,ta kirjutab õigeid sõnu ,kuid need pole tema mõtted ,need laenatud mõnest tõsisest artiklist.
tule taevas appi 9. juuni 2015, 20:51
Raid ja Lust, mida teab Lust ühiskondlikest probleemidest , ta seab sõnu ritta ,saamata aru millest räägib. Tema pereliikmed olevat kannatanud natsismi all. Lubage naerda.
alles tuulelipp Lust17. juuni 2015, 03:07
ühes blogis hõiskas, et tema vanaema kannatas nõukogude repressiooni all, oli Siberisse viidud. Nüüd laulab diametraalselt vastupidist. Otsustagu lõpuks ära!
arvaja9. juuni 2015, 12:01
Kuidas muidu eestlastest lahti saaks???!!!!. Kodutunne aitab ja inimesed annetavad, mina sealhulgas.
kuhu kommentaar kadus9. juuni 2015, 00:10
kurr8. juuni 2015, 23:56
elame huvitaval ajal.
katsi poolt valimiste eel kõvasti promotud krossist on saanud sõjapõgenike maaletoomise pooldaja.
katsi poolt hirmkalli käekoti pärast näägutatud Ojulandist on saanud rahvuskangelane, rassipuhtuse kaitsja.
katsi poolt häbiposti naelutatud Evelin on oma karistuse saanud ja on nüüd katsi kolleeg ristiisa tiiva all.
ajal, mil katsi hakkasid huvitama krimiteemad, ilmnes, et need teemad on huvi pakkunud ka rein kilgi pojale. vana tutvuse poolest võiks kats algallikatest palju huvitavat infi oma saadete jaoks saada.
p.s. Detroidi väljailmumise üle saab ainult rõõmustada. ja kuigi seekordne kommentaarium on ilmselt kuuseisu tõttu eriti kiiva kiskunud, sähvatab isegi siin mõni uus säde. trotski näiteks...
detroit8. juuni 2015, 23:27
Midagi klubitaolist oli siin siis kui Kats viitsis veel ise sütt alla loopida ja ilusaid pilte juurde pani. Siis tulid tal tõved ja elumured. Blogil ja Krasnaja Niva juhtkirjal läks juba keeruliseks vahet teha ja kesse siis ikka enam viitsib....
.
Pead tõstvate jõmmidega seoses meenub Äripäeva kuulus päevakommentaar 2007 aastast. "Eestis ei ole ärihaisid. Need on tursad". Seda parafraseerides ei ole pahhaane ega fraiereid, On kukekesed. Tase on madal. Hunnik inimesesarnast biomassi nagu Taškendi turul.
"Spliin" - iseloomustas sellist meeleolu dish .
mida juku õppis, aga juhan ei tea8. juuni 2015, 20:47
Elulooraamat pajatab Madis Jürgenist. "Pidasin teda oma vaimseks isaks, kes õpetas mulle LÜHIKESTE LAUSETE ja lihtsa kirjutamise ilu...Tema toimetas kõiki minu Ekspressis ilmunud artikleid ja lasi mul neid vahel kümneid kordi üle kirjutada...Vahel, kui loen mõnda oma artiklit Õhtulehes, pean endamisi aru - huvitav, kas Madis mõtleb seda lugedes, kuidas Lust ajakirjanikuna aiataha läks, või sai minust tema meelest asja?!"
Vaene Madis!
Lugeja8. juuni 2015, 07:28
Näe, Lusti klounid jälle aktiveerunud.
Klounaad9. juuni 2015, 21:10
Kuidas ka ei vaata, üle kahe klouni siin kommentaariumis silma ei hakka (vähemalt alaliselt): 1. Blogija ise oma naeruväärsel tasemele "arutlevate" klassikirjanditega; 2. Blogija kaitseingel (oletatav kaasautor). Temal peatuksin pikemalt. Täitsa tasuta hetkeanalüüs, möönan eksimise võimalust. Niisiis. Kõnepruuk reedab, et pikema aja jooksul on kokku puututud elu pahupoolega. Nahaalsus näitab ülimalt head arvamust endast, lisaks tänavakogemust. Pidev valmisolek blogi ideoloogiarindel ja väsimatu kommimine reedab muu tegevuse nappust. Russismid kõnes paljastavad mingi pikaajalise seose vene(keelsete) inimestega. Avanev pilt meenutab kummalist sümbioosi Priit Kutserist, Jevgeni Kisseljovist ja suvalisest luuserist... Palun tagasisidet.
Trotski8. juuni 2015, 03:23
Soovitan visata üle parda kõik kriminaalsed ja deklasseerunud elemendid. Tõeline revolutsioon saab alata ainult nii. Kogu maailm on varsti meie!
Trotski oli8. juuni 2015, 20:44
pööraselt andekas mees, kes võitis punaste jaoks kodusõja ning lasti tappa Stalini poolt alpi kirkaga. Aasta siis oli 1940, kui ma õigesti mäletan. Ajaloohuvilistele: Iisraeli riigi rajaja David Ben-Gurion pidas teda Leninist olulisemaks revolutsionääriks. Ja targemaks.
Jõmm8. juuni 2015, 02:09
Vastandun kõigele, millest jutt käib (st peamiselt nn vanameestele). Olen metafüüsiline.
õhtulehel vitsad soolas7. juuni 2015, 23:52
kas keegi isikuandmete kaitse seadusest on midagi kuulnud?
alles see oli, kui lust siin kelkis, et teab kõikide kommentaatorite isikuid.
ja plusside-miinuste ladumise pult on ka tema käes. minuti jooksul laob ta välja 23 miinust ja 23 plussi...
Näe, ...8. juuni 2015, 08:00
Kats jälle käinud puldiga mängimas, 23 miinust sulle klõpsinud.
jah8. juuni 2015, 16:18
Selle msi IP peaks küll ära bännima, muudkui trollib siin.
ukule7. juuni 2015, 20:26
hea mõte, vb tõesti...
tegelikult oli siin omal ajal midagi klubitaolist. aga armukade libaja on parimad "vanamehed" siit minema peletanud.
ja kui igav hakkab7. juuni 2015, 19:35
siis liban püsikommentaatoreid ning nõuan kommentaaride kustutamist, kui keegi meenutab Hardo Aasmäe kummalist hukkumist...
Mingeid sisulisi argumente mul kunagi pole. Delfi kommijate eeskujul sõiman kõiki lollideks või vanameesteks...
Kalev7. juuni 2015, 19:42
Uku7. juuni 2015, 19:55
Aga sa kirjuta romaani või hakka oma blogi pidama. Mis sa teisi trollid.
uudishimulik8. juuni 2015, 02:50
mis siis siis toimus???
Ah8. juuni 2015, 08:03
lihtsalt msi mängib tola.
mina teen8. juuni 2015, 21:03
msi vastasmängijana sama
penskar indrek meltsas7. juuni 2015, 19:27
Mina juba mängin doominot, aga 1 silmaga jälgin pidevalt blogi. Muud targemat mul teha pole.
Olev7. juuni 2015, 19:33
Sa oled ju Luige tankist. Peadki jälgima.
msi7. juuni 2015, 17:39
tulen eelmise blogi teema juurde tagasi. kats, sinust siiski ei saa krimireporterit. sellel ööl, kui taskuvaraste bandel oli tõeline pidu lauluväljakul, patseerid sina hoopis keslinnas ringi purjus peolisi jahtides. näed paari sisselöödud akent ja väikest kaklust. ja eriti naljakas on see, et fantaseerid taskuvaraste nägemisest kesklinnas. tegelikult olid kõik taskuvargad lauluväljakul. ja erinevalt sinu muinasjutu ebaõnnestunud katsest olid seal nende katsed kõik väga edukad.
ja see info ei jõudnud krimireporterini isegi mitte blogi kirjutamise ajaks. ei saanud sinust näitlejat vaatamata normanni abikäele, ei saa sinust ka krimireporterit vaatamata jumal teab millise protezeerija abikäele. õnnetuseks on mõnedel sinu vihatud kommenteerijatest isegi aimu, mis krimimaailmas huvipakkuv võib olla.
Sulev7. juuni 2015, 18:17
Ah mis sa penskar targutad siin, mine parem vanadekodusse teiste omasugustega doominot mängima.
Sulev ja sulevi-sugused8. juuni 2015, 02:11
Te võite siin "penskaritele" plusse ja miinuseid laduda niipalju kui kulub, aga te ei saa olematuks teha fakti, mida kõik teavad - mitte Tallinna vanalinnas, vaid sama õhtu kontserdil oli taskuvarguse protsent suurem. Sellest Katrin Lust ei räägi. Ja seda salgamist te kaitsete justkui oleksite tema ringkaitsel, ilkujad-vargad.
Küsimuse märk8. juuni 2015, 02:23
Sulevi keelepruugist natuke laseb aimata, et tal olnud kokkupuudet kriminaalse maailmaga. Sulev, kas valgustaksid?
huvitav, huvitav8. juuni 2015, 02:27
kes siin ülmalt tasakaaluka msi-ga ülbitseb...
Sulev, näib, et sinu huligaanne instinkt nõuab tülinorimist, ah?8. juuni 2015, 02:38
Rets8. juuni 2015, 03:02
A mis sa pätt siin ülbitseb, äkki lähed tsooni? v hea küll omasuguste lojaalsuse rüppe
oh sind jõmmi8. juuni 2015, 03:29
kas midagi vaimukamat ei suutnud välja mõelda?
torkas silma, et mingid jõmmid tõstavad pead8. juuni 2015, 03:28
Lp Jõmmid, kui te hakkate solvama msi-d, siis tuleb teil minuga tegemist. pole kindel et seda soovite
miks?7. juuni 2015, 16:59
vaadake, kes on Õhtulehe peatoimetaja!
miks kustutas Õhtuleht mu kommentaari7. juuni 2015, 16:54
kus küsisin eesti rahvuse kestmajäämise üle?
vali mind, vali mind !7. juuni 2015, 16:12
nendele europagulastele on 6000 eurot ette nähtud ju vaid ühekordse toetusena. seega ei ole see midagi 500 eur/kuus, sest ega nad siia vaid aastaks jää ! makstagu neile EL poolt iga kuu üle Euroopa ühtset elamis- ja olemisraha ja las nad siis selle eest ostavad siinselt suhteliselt odavalt turult elamiseks vajalikku.
ukrainlaste teema võiks ka rahulikult päevakorrast võtta. neid endid, keda see oligarhidevaheline kähmlus ei puuduta, on vähemalt 40 miljonit ja kasutada maavaraderikas territoorium, mis Eesti omast mitukümmend korda suurem. kui nad ise ei pea vajalikuks kaasmaalasi aidata, siis ei peaks ka meilt sellist teenet ootama. seda, et Prantsusmaast suurem ülikorrumperunud riik ELkõlblikuks putitatakse, oleks sellel sajandi ehk pisut liiiast loota. teist Kreekat ei kannata EL maksumaksjad välja. kui just jänkid oma relvadele platstarmi ostmiseks mingit hiigelsummat välja ei käi ja olikarhhe nurka ei mängi, siis lepivad slaavlased varem või hiljem jälle ära.
nunuhhh6. juuni 2015, 23:08
Ükskord plahvatab vimm, mis kogunened saalaajaaa....
Tekib6. juuni 2015, 10:43
natsionaalsotsialismi puhang,ehk teisisõnu KOLMAS MAAILMASÕDA mustade ja valgete vahel.
"Millises riigis me õieti siis elame?" Kelle jaoks on see riik loodud? Kuidas on siin riigis lood Põhiseadusest tulenevate eesmärkide tagamisega? FÖDERAALBANK imeb kuivaks rahvastiku rahast,et vaesusega,väljakannatamattute tingimustega,taudidega vähendada inmkonda ja omal neil on raha niipalju,et kasuta kasvõi kompostiks! Aastaid on tapetud füüsikuid ja teadlaseid (TESLA),et iga hinna eest varjata vabaenergiat ja looduslikke kütuseid mis aitaksid inimkonnal iseseisvalt areneda.
alexsia5. juuni 2015, 23:01
Olen kahe lastega üksik ema,elasin linnavarade korteris tartus mis oli väga kallis linnakorteri jaoks,ja mind paluti minema korterist sest poja suur ja tütar juba kümnene...nüüd ma üürin korterit kõige maksude peale läheb 650 eurot +kool+riided+süüja ka tahaks vahepeal ,meil ju tartus korteri üür alates 25talvel mitte väike kommunal ja miinimum palk 390.Mul on kaks töökohta,ma ainult töötan vahepeal käin koju magama,lapsi ei näe,ma ei ela vaid lihtsalt töötan,aitäähh eesti riik,ma juba hakkasin vihkama seda eestit,sest ta võõraid aitab aga oma rahvast mudkui paneb võlgadesse,sest lihtsalt pole raha.....
ûks s6na7. juuni 2015, 13:38
Lapsed ongi luksus; kas te siis seda ei tea? Minul pole lapsi, kuna taolistes tingimustes ma neid endale lubada ei saa. See on reaalne elu ja enne laste saamist tuleb need asjad läbi m6leda. Kahju, et minu vanemad seda läbi ei m6lenud.
Tom12. juuni 2015, 18:22
Asi ongi selles ,et pärast kõikki kulutusi kommunaal,elekter,lastead jne,peaks kätte jääma nn.miinimum 390 euri ja iga inimese kohta,ning minu arvates ei ole lihtsalt võimalik toime tulla nende pisikeste summade eest mida nüüd eesti riik pakub.Täiskasvanud inimene vajab tunduvalt vähem kui laps.See ema kes on saanud kinga selle eest et lapsed on olnud haiged ja pidi lastega kodus istuma ja ei saanud tööl käia,kes maksab ?Minu arvates
võiks riik rohkem tegelda oma järelkasvuga mitte pagulastega.Ükski pere ei võta kasulast
kui oma pere on nälgas.Keegi ei võta tööle ,kui ei oska keelt(v.a spetsialiste või tuttavaid)
jätkan siit ,12. juuni 2015, 18:56
Lapse kasvatamine algab nullist ja lõpeb tavaliselt summadega,mida ei saagi arvestada,ma ei usu et keegi otsuste tegijaist oleks minimumpalgaine või ligilähedangi need inimesed kes ei tea mis on vajadus. Rumal minister rikub kõik
peaks ka haridust omama,mitte soustima ei tea milllest.
kui arvestada 13. juuni 2015, 18:21
seda,milliste vigadega sa siin kirjutad,siis vaevalt küll ,et päris oma oled.Vead kõnelevad sellest,et oled suure vennasrahva hulgast,mitte EESTI RAHVA hulgast ja sel juhul on su "omad"hoopis Narva piiripunkti taga .Kui tahad aga EESTI rahva hulka kuuluda,siis õpi korralikult eesti keel ära ja ka korralikult eesti keeles kirjutama.
Kui juba kirjaoskus on nii vilets--ei kirjavahemärke ega õigeid sõna lõppe ,siis polegi imet,et oled kehva palga peal ja pole paremat tööd leidnud.Sellise harimatu taustaga ei antagi paremat tööd .Tuleb korralikult õppida,keel selgeks saada (kui vaja,siis ka teisi keeli õppida) ,siis leiab ka parema töö .
Ja lauseeehitus on ka väga kehv .Kuidas sa oma lõpukirjandi küll kirjutatud said?
kui arvestada kommentaar 13. juuni 2015, 18:49
oli mõeldud vastuseks alexsiale .
Deneb18. juuni 2015, 19:55
üks jälgimaid "komme" , mida olen lugenud!
Selline õelus ja " slaaviviha" eskalleerimine on Eestile kahjulik arvestades " pagulaspoliitilist" olukorda. Aga noh igal on õigus oma arvamusele ja "kääbikud" omavad ka sõnaõigust.
Ja nüüd sõima mind; jutt ei alga Suure tähega ja kusagil võib- olla näpud või klahvid eksinud! Kui ma siin kellegi pahatahtliku peale" leili lähen", siis ausalt ei viitsi korrektuuri teha. Kuigi kõrgema haridusega inimene võiks ju seda teha. Lohutan end sellega, et nagu kommentaariumid näitavad: haridus matsi ei riku!
Turaidas Vainsteinis 5. juuni 2015, 17:37
Ma olen alati mõelnud, et elame justkui täielike idiootide poolt juhitud riigis? Rahvas siiski tänaval pole. Küsimus laiale ringile: "Millises riigis me õieti siis elame?" Kelle jaoks on see riik loodud? Kuidas on siin riigis lood Põhiseadusest tulenevate eesmärkide tagamisega?
jah...5. juuni 2015, 08:45
see kõik on õige ! Rahvas tänavale ja jõuliselt oma õigusi nõudma.See ei ole normaalne et inimesed töötavad täiskohaga ja elavad ikkagi vaeuses ,on makseraskustes ja pangad võtavad julmalt elamised käest müüvad need võileiva hinna eest oma sugulastele ja kui üle jääb jagatakse mustadele aga laenuvõtja peab ikka laenu edasi maksma mis pangale puudu jääb.Kus selle koha peal riigi silmad ja halastus on,nii mõnigi on sellepärast omalt elugi võtnud ,perede lahkuminekust rääkimata,Selline riigikord on oma rahvavaenulik ikka täiega ,lausa vihkama paneb.
marek5. juuni 2015, 07:37
Kes istuvad pukis ja teevad rahvavaenulike otsuseid, mitte omades armastust oma rahva vastu? Eks nad ole vabamüürlased....see salaorganisatsioon. Oli ju Stalin vabamüürlane, suurim massimõrvar, Päts ja laidonen, kes andsid Eesti ära. Täna Ilves ja Kallas jt.nimekiri on pikk.
Rahvas ootab, et elu paremaks läheb aga tänu satanismile Eestis, tänu vabamüürlastele, jesuiitidele ja lõpuks sealt Paavstini, ei lähe meie elu paremaks kui nemad meid kontrollivad.
..5. juuni 2015, 15:32
tom4. juuni 2015, 23:01
Siin enam petitsioonid ja muu taoline ei aita. Kas tõesti on eesti rahvast saanud ,nagu Lotila ütles,lödipüksid?
imin5. juuni 2015, 00:57
tom kekatspüks?5. juuni 2015, 03:03
kas toesti on pekka tomila pykksisuuskajaks tullut sami lotila?
kiilakas4. juuni 2015, 22:30
Tere . Kõigile . Lugesin paljusid kommentaare ja väsisin ära . Kas te veel tõesti ei saa aru et enne kui Eesti poliitikud ei lõpeta p... pugemist Euro härradele - ei muutu MIDAGI . Vaadake kuidas nii mõnigi riik on teinud asju omapüi - nii nagu soovib rahavas .
Naine5. juuni 2015, 11:17
Nii nagu rahvas soovib...see enam ei aita, pole ammu aidanud! Eesti rahvas peaks yhinema, minema tänavatele,STREIKIMA! See meie piiksumine siin ei muuda midagi. Muu maailm streigib usinasti ( näiteks Soome, nöudmaks paremaid töötingimusi, palku jne)!!!!
aiaiai4. juuni 2015, 20:01
Huvitav, kas see pilt on lihtsalt illustreeriva tähendusega või on selles mingisugune peidetud sõnum kohalikele...
otsekohene vastus4. juuni 2015, 20:30
Tegemist on Setomaa "talust" põgenenud pagulasega.
max6664. juuni 2015, 19:47
riik peaks eestis välja rände peatama,oma vaesuse eestlasi aidama. kas eesti riigi isad teavad,kui palju on vaesuseis peresi,kui palju eestlasi välja rändab. kui need surkad eestise tuuakse,siis keegi ikka hakkab neid tapma vaikselt. eesti rahval peaks ka olema oma sõna öelda,enne kui riigi isad otsustavad neid surkasi siise tuua.
Green4. juuni 2015, 19:12
Neid hakkab tänavatelt sama kiiresti kaduma kui nad siia toodi.
käi6. juuni 2015, 23:17
teritame nuuga, teritame nuuga, väikse terava nuuga...
Rahvamees4. juuni 2015, 18:11
Millegipärast saavad valitsusparteilased väga hästi aru migratsiooniohust kui jutt on venelaste sisserändest. On ju sealgi reformimeedia arvates demokraatia ohus ja inimõigusi rikutakse. Sealt valitsejad ju põgenikke vastu ei võta. Igasuguste mustade sisserände ohtudest aga valitsejad midagi kuulda ei taha. Miks?!
Tundub huvitav4. september 2015, 09:41
Nagu Savisaar kasutab vene rahvust oma partei võimu hoidmiseks, tahavad Reformikad ehk uut valijate rinnet luua pagulaste näol?
4. juuni 2015, 15:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lugeja4. juuni 2015, 16:08
Ma arvan, et vallal on ka targemat teha selle hoonega!!!
Kas4. juuni 2015, 17:46
see vabanenud pind siis tõesti mõnele Eesti riigi abivajavale kodakonsele ei sobi??????
kits kärneriks4. juuni 2015, 15:30
Lust oli ju see inimene, kes ainult ootas, millal majanduspagulased Euroopa jahimaadele pääsevad. Kohe pärast seda, kui Eesti EU-sse sisse sai, põrutas ta Londonisse. Mingit kasu Ühendkuningriigil temast polnud. Tööl käis ta ainult paar kuud mingis pizzabaaris. ja tööd andis talle tõmmu pagulane. Niiet kui mõnel Aafrika pagulasel õnnestub ennast mõne eesti mehe ülalpidamisele sokutada, on ta Lusti eeskuju järgija.
Seneca4. juuni 2015, 16:09
Ärge otsustage tema üle tegude, vaid sõnade järgi.
4. juuni 2015, 14:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
minna4. juuni 2015, 15:13
rohud ikka võtsid hommikul ära?
dr.4. juuni 2015, 16:20
Tema on juba lootusetu juhtum, siin rohud enam ei aita.
Kohalik4. juuni 2015, 14:30
Enne pagulasi olid meil hullud ,hädaldasime nende üle ,et miks meile ikka toodi jne aga nüüd lausa anuks ja paluks neid tagasi ,vähemalt omad ,kes lihtsalt olid haiged :/
plääd4. juuni 2015, 14:20
Liigub ringi selline info:
Liikumised Ühtne Euroopa, Ei Pagulasmassidele, Pagulaste Vastu ja Estonian Anonymous korraldavad 6. juunil kell 12:00 Tallinnas Tammsaare pargis immigratsiooni vastase ja Eesti islamiseerimise vastase meeleavalduse.
Sõnum on üks ja resoluutne: Eesti ei ole valmis vastu võtma ühtegi pagulast ning Eesti ei soovi islami mõjuvõimu kasvu. Kuni Eesti enda rahva elatustase on niivõrd madal, ei ole me suutelised teisi toitma. Ennem peame koju tagasi tooma enda „pagulased“, ehk siis meie inimesed, kes on seoses inimväärse palga otsimisega sunnitud elama välismaal.
Meeleavaldus algab laupäeval kell 12:00 Tammsaare pargis, kus lühikese kõnega esineb Georg Kirsberg. Peale seda toimub marss läbi Vanalinna Toompeale.
plääd4. juuni 2015, 14:18
Liigub ringi selline info:
Liikumised Ühtne Euroopa, Ei Pagulasmassidele, Pagulaste Vastu ja Estonian Anonymous korraldavad 6. juunil kell 12:00 Tallinnas Tammsaare pargis immigratsiooni vastase ja Eesti islamiseerimise vastase meeleavalduse.
Sõnum on üks ja resoluutne: Eesti ei ole valmis vastu võtma ühtegi pagulast ning Eesti ei soovi islami mõjuvõimu kasvu. Kuni Eesti enda rahva elatustase on niivõrd madal, ei ole me suutelised teisi toitma. Ennem peame koju tagasi tooma enda „pagulased“, ehk siis meie inimesed, kes on seoses inimväärse palga otsimisega sunnitud elama välismaal.
Meeleavaldus algab laupäeval kell 12:00 Tammsaare pargis, kus lühikese kõnega esineb Georg Kirsberg. Peale seda toimub marss läbi Vanalinna Toompeale.
tavaline eesti mees4. juuni 2015, 14:09
Katrini jutt jumala õige. Kõigepealt hoolitseme oma eesti inimese eest. Vao küla on hea näide, et tegelikkus on vastupidine: töötavad eestlased elavad vaesus, heal juhul saavad ots-otsaga kokku ja oma elamut remontida ei jõua. Pagulastel on euroremontidud korterid, koos 5 tärni hotelli sisutusega ja kõik on tasuta. Seda kõik riigi poolt, täitsa tasuta, palun. See tekitabki viha pagulaste vastu, et oma inimestest ei hoolita aga pagulastele tehakse kõik ette taha ära, neid nunnutatakse ja nännutatakse ette ja taha. Nagu meie riigiisad hooliks neist. Ei hooli. Lihtsalt teatakse, et nende eest võib Brüsselist mamoonat saada. Aga lihtsa eestlase eest Brüssel mamoonat ei anna. Meie riigiisadel on prioriteedid ikka täitsa paigast ära: kõigepealt aitame omasid inimesi siis pagulasi. Kui te teete ikka vastupidi, siis järgmised valimised võidab EKRE. Mina isiklikult valisin neid 01.03.15 ja võib olla valin ka 2019.
Keskealine naine4. juuni 2015, 14:04
Tuleb meelde Nõukogude aeg, kus mu ema ja meie elasime pikalt ühiskorteris, aga üle Peipsi tulnud said kohe korteri.
Mu ema elas ühiskorteris üle 20 aasta, töötas kahes kohas, teine koht oli koolis õpetaja.
siis pole teil ju miskit uut siin päikese all.4. juuni 2015, 14:22
ühiskorteris oli hea elada,kui juhtusid elama endise eestlase pinnal,siis see endine eestlane tõstis su koos perega põõsa alla ja võttis oma vara tagasi.
Ta oli seda pinda korras hoidnud alates 1944 aastast,Kas see Rootsist,Kanadast,Saksast,Austraalias oli tegelikult kerge ettevõtmine.
Juhtus ka nii,et taastasid 4 st seinast kõik edasi. See oli ju jumalast oma lust.
Mäleta ka,et 5-6 lapsega eestlane sai samamoodi korteri kui 1 lapsega venekeelne
Aga need korterid ei olnud eelmisele elaikule/omanikule tagastatavad
keku4. juuli 2018, 18:48
Ega ikka ei saanud küll 5 või 6 lapsega pere kortrit nagu vene, kes Eesti tuli.Meil oli peres 5 last, ema isa rügasid tööd teha, et vana majalobudik kaela ei kukuks,kortrit ei antud. ema töötas 2 kohaga ,pidsime loomi, korjasime raha, et ise hakata maja ehitama. Isa ehitas üksi, sest polnud raha kedagi appi võtta, lapsed olid veel väiksed ja lõpuks, kui maja valmis sai siis oli tal tervis läbi ja poole aasta pärast ei olnud teda enam, Vot sellised olid veneaja lood. Selle vana maja saime ka veel ühelt vanamehelt, kes ise oma lapse juurde elama läks.Pole vaja siin sõna võtta, kui veneaja tegelikust elust midagi ei tea.
seda 4. juuni 2015, 14:01
sa miki rajakas ootadki, et eestlased läheks ja küll mina siin õilmitseks
aga kahjuks oled nii palju rumal, et aru saada - eestlane töö on see mis Eesti õilmitsema paneb
on eestlased läinud on asi veel hullem kui Kaliningradis, kõik räämas ja vaene
eestlane ei jää siia musti toitma ise näljapalgal olles
toidab ja orjab4. juuni 2015, 14:23
saab peksa ja kuuli, aga orjab ja lakub mitte ainult taldu.
Mõistus4. juuni 2015, 13:50
Kuidas suudaks riigikogulastele mõistust pähe panna. See, et need mustad moslemid kavatsetakse tuua siia, lõpetab eestlaste senise rahuliku elu. Kui üldse tahetakse kellelegi pakkuda varjupaika, siis võiksid need olla ukrainlased.
Tõsi ta on, praegu on palju töötuid ja viletsuseeelavaid eestlasi. Väljast tuuakse inimesed ja pakutakse luksuslikku elu. Mina küll ei tahaks musti eestimaa elanikena näha-kuulda.
õige jutt,mõistus. 4. juuni 2015, 14:25
Ukrainast on vaja jänkide eest ära tuua sellised vaprad velled nagu VABADUSVÕITLEJA Bandera mehed.
Neid mehi mäletavad valgevenelased ja venelased ning tolade hohollid.
Neid on vaja, Kui kaua see räuskav pärismaalaste punt risustab ameeriklaste oma maad.
Nende ukrainlastega4. juuni 2015, 17:34
on oma mure , need ei õpi ju eesti keelt ära , sest saavad siin vene keelega hakkama ja kui nad siia tulevad , siis ka siia jäävad ning kümne või viieteist aasta pärast nõutkse eestis kakskeelsuse kehtestamist või teab mida veel. Eestile sobiks pagulasteks ainult hiinlased , nemad on vähemalt tõõkad ja enamuses ateistid.
Ja4. juuni 2015, 17:58
kui tuleks "tõõkad" hiinlased või mustad, moslemid, saavutaks siin lühikese ajaga ülekaalu? Kas siis ei tuleks kakskeelsust? Soe oled peast või?
Tore4. juuni 2015, 13:00
oleks kui sõda tuleb ja see tuleb kindlasti,alustaks riigikogust ja sealt edasi
zarazaar4. juuni 2015, 12:53
Andres tõstatas küsimuse: kuidas on võimalik, et paar nädalat tagasi visati ema lastega üürivõla pärast tänavale...
Kui lapsi kasvatada ei suuda, siis ei ole mõtet neid ka sigitada. Kui üüri maksta ei jõua, tuleb vaadata odavam korter või minna tööle. Nii lihtne see ongi.
to zarazaar4. juuni 2015, 13:54
Seda juttu peaksid rääkima pagiulastele, kelle peredes on tavaliselt vähemalt 10 - 15 last.
Täiesti vales kohas kirjutad praegu, peaksid minema araabiamaade või Aafrika kommentaariumi.
uhh4. juuni 2015, 14:20
mis loom küll sina zarazaar oled?
kui kasvatada ei suuda? vaata elajas, maailmas on igasugu olukordi - täna on rikkus majas aga homme võid olude sunnil kõik kaotada
aga kui riigil on vaja tööjõudu siis on tema kohus aidata lapsi , pealegi oli see naine nii enne töötanud kui odavama korteri vaadanud, nii et ära klähvi igaks juhuks kui rumal rotikas, Nii lihtne see ongi
aga vene sõdurid toppisid loomavaguneisse raipenahku täis, seda ei teinud4. juuni 2015, 14:27
süütud ja mitteahned zazaarid .
Xazaar on õige eestlae
to 14.275. juuni 2015, 13:42
Zarazaar küll eestlane ei ole.
4. juuni 2015, 12:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to linnamees4. juuni 2015, 12:29
Ah et võõraid muidusööjaid peab aitama, aga omad surgu ära.
Pagulased võivad teha 10 - 15 last ja teevadki, aga meie omad ei tohi üldse lapsi teha ?
Palju sulle makstakse sellise kommi eest, sest kinni makstud sa oled, see on kindel ?
Kuidas suudad sellist räpast raha vastu võtta, millega müüd oma rahva maha ?
Pagulased saavad minna teistesse Aafrika riikidesse, miks nad ei taha minna ?
Aafrika on suur ja lai, naaberriikidesse minek sõltub küll nendest endist.
Minna4. juuni 2015, 13:01
Kas siis kõik eestlased, kes jäid sõja ajal Eestisse, tapeti ära?Paraku pole sa, linnamees, ise täiearuline kui arvad, et sõja tõttu jätavad kõik oma kodumaa maha.Aga kui naine peab oma lapsed üksinda üles kasvatama, kuna isa on suundunud parematele jahimaadele, võib tõesti tekkida olukord kus ema üksinda ei suuda oma eluasemega seotud kulutusi tasuda.
Raivo Arengu4. juuni 2015, 13:43
Kulla linnamees, kus Sa selliseid jaburusi õppinud oled? Räägit, kõikjal on puudus haritud töötajatest, kuid haridus ise kellelegi palka ei maksa. Ja veelgi enam - need pagulased tulevad sealt, kus haridus on haruldane haruldus, seega on nad siin suutelised tegema lihttöölise tööd, kuid ka selleks peab Eesti riik aitama: õpetama nii keelt kui tööoskust, Sina siin aga räägid, et "nii lihtne see ongi!" Laste kasvatamisest aga jaurad Sa täiesti asjata, lapsi oled näinud aga üle lasteaia värava. Täiearuline inimene ei räägiks niisuguseid rumalusi.
to Raivo Arengu4. juuni 2015, 13:56
Linnamees on palgaline kommija.
Ei ole võimalik, et ta ise sellist umbluud usub, mida ta kirjutab.
Kirde-Eestlane 4. juuni 2015, 14:09
linnamees - Sa peaks oma nime muutma - reformierakonna meheks! Sest Su väited on sama sisutühjad kui meie võimuparteil(!
to linnamees4. juuni 2015, 14:20
Räägid haritud töötajatest, kuida kas palgalise kommija töö on siis haritud töötaja töö ?
Oma rahva sopaga loopimine ja pagulastest loodrite kaitsmine näitab haritust ?
illegaal4. juuni 2015, 14:22
kes organiseerib aafrikas sõdasid ja kes kõrvaldas illegaalide rännet takistava riigipea?
kes sekkub Syyria ja Liibanoni siseasjadesse?
kes finantseerib ja õpetab ISIS-e terroriste ja saaab neid euroopsse.
link http://rahvuslane.blogspot.fi/2014/03/euroopa-vagistamine-1333.html
illegaal4. juuni 2015, 14:22
kes organiseerib aafrikas sõdasid ja kes kõrvaldas illegaalide rännet takistava riigipea?
kes sekkub Syyria ja Liibanoni siseasjadesse?
kes finantseerib ja õpetab ISIS-e terroriste ja saaab neid euroopsse.
link http://rahvuslane.blogspot.fi/2014/03/euroopa-vagistamine-1333.html
illegaal4. juuni 2015, 14:22
kes organiseerib aafrikas sõdasid ja kes kõrvaldas illegaalide rännet takistava riigipea?
kes sekkub Syyria ja Liibanoni siseasjadesse?
kes finantseerib ja õpetab ISIS-e terroriste ja saaab neid euroopsse.
link http://rahvuslane.blogspot.fi/2014/03/euroopa-vagistamine-1333.html
illegaal4. juuni 2015, 14:22
kes organiseerib aafrikas sõdasid ja kes kõrvaldas illegaalide rännet takistava riigipea?
kes sekkub Syyria ja Liibanoni siseasjadesse?
kes finantseerib ja õpetab ISIS-e terroriste ja saaab neid euroopsse.
link http://rahvuslane.blogspot.fi/2014/03/euroopa-vagistamine-1333.html
täiesti õige jutt,võtke nuiad ja lööge maha need4. juuni 2015, 14:31
eestlased,kelle peres on enam kui 1 tatikas.
Lauluväljakul oli koos tõprakari,kes röökis ,et maa tuleb täita lastega ja lastelastega.
Need tolad mõtlesid eestlasi,mitte inimesi..Olid ikka tolad küll.
Aga noh,loll saab alati peksta .Olgu kirikus või kõrtsus.
konsa4. juuni 2015, 11:57
Lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit?
<<<<<<<<<
austet kommijad arutage oma sõpradega, tuttavatega otsedemokraatia kehtestamisest eestis,
siis selline nn. pagulaste import ja ka muu (korruptsioon (väheneb), poliitikute- ametnike omavoli) ei oleks võimalik
KOGU VÕIM RAHVALE, AEG ON OTSEDEMOKRAATIAKS KÜPS!!
PS
poliitikud väidavad, et rahvas (meie oleme lollid) ei tea asjast midagi, ainult nemad oskavad õigeid otsuseid teha jne. jne.
konsa4. juuni 2015, 11:51
Lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit?
<<<<<<<<<
austet kommijad arutage oma sõpradega, tuttavatega otsedemokraatia kehtestamisest eestis,
siis selline nn. pagulaste import ja ka muu (korruptsioon (väheneb), poliitikute- ametnike omavoli) ei oleks võimalik
KOGU VÕIM RAHVALE, AEG ON OTSEDEMOKRAATIAKS KÜPS!!
PS
poliitikud väidavad, et rahvas (meie oleme lollid) ei tea asjast midagi, ainult nemad oskavad õigeid otsuseid teha jne. jne.
Lucky4. juuni 2015, 11:38
Millegipärast unustatakse ära, et keerukate otsustuste tegemist on olemas otsustusteooria. Algab see probleemi püstitamisega. Probleemiks on:
1. Eestlased ei hakka mitte kunagi taluma tegelasi, kes ei oska meie keelt, ei viitsi teha tööd ja ei maksa ise oma ulualuse, sooja ja söögi eest.
2. Eesti inimestel pole pikaajalist kogemust (erinevalt nt koloniaalpoliitikat viljelenud Lääne-Euroopast) suure hulga kultuuritaustalt absoluutselt erinevate inimestega lävimiseks ja karta on ägeda allergilise reaktsiooni avaldumist.
3. Veel vähem laseme me endale võõraid kombeid peale suruda.
4. Erakonnad valitsuses, kes meile massilise võõrkoosluse peale lasevad sundida, määravad end pikaajalisse isolatsiooni, mis põrmustab nood valimistel. Kes täidavad tühja koha?
5. Tulnukate eluhüvede seadistamine kõrgemale meie endi vaeste tasemest solvaks meie rahvast hinge põhjani.
6. Langeks oluliselt Euroliidu maine ja radikaalsem osa rahvast mõtleks üha enam sellest lahkumisele.
lõpp rassismile4. juuni 2015, 11:26
Sisuliselt on see rünnak valgele rassile ja selle orjastamine.Soomes on mustlased täielikul riiklikul ülalpidamisel.Vaatamata sellele tegelevad nad ikka varastamisega.Kui garanteeritakse võõrastele väärikas elu ja kohalikele see ei kehti,siis on tegemist otsese rassismiga valgete vastu.Sellega täitub vaid rahvuvahelise juutluse unistus hävitada valge rass.See kajastub nende tuhandetes sõnavõttudes.
Tõrva Papp4. juuni 2015, 11:24
Jaan Manitski soovis paar pagulast endale Viinistusse tööle võtta. Aga ei saa võtta, kulla Jaanikene! Euroliidu seaduste järgi ei tohi ükski siia toodud pigi 6 kuud töötada, vaid talle tuleb maksta 1000 euri + toimetulekutoetus peo peale. Lisaks mugav elamine riigi kulul. Kes see loll sellistes tingimustes
tööle kipukski?
tõega näkku4. juuni 2015, 11:20
Küllusriikides teatavasti ei ole nii suurt vastuseisu, sest on kellega midagi jagada.Kui Eesti taolises riigis ei saa arvestatavale osale eestimaalastest elementaarset elujärge kindlustada, siis on vastuseis loomulik.Kirjutises toodud näited on masendavad ja see näitab palju Valitsus oma rahvast ja eelkõige lastest hoolib
kindlalt edasi4. juuni 2015, 11:13
"OMADELE VAENE, PÕGENIKE JAOKS RIKAS"
Kalle4. juuni 2015, 11:00
Tahan rääkida konkreetsest perest . Ema ja kolm last. Isa 6 aasta eest uue pere loonud. Omi lapsi toetab juhustlikult, põhjuseks toob - mul nüüd uus pere, selles ka kaks last. Ema jäi mõni aasta tagasi pangavõlglaseks ja müüs oma korteri, üüris väiksema ja lihtsakese. Kuid nüüd on kõik rahad otsas... ja lapsed suisa näljas. Sotsiaaltoetust ei saa, sest üürikorterisse pole sisse kirjutatud, ka toiduabi ei söanda küsima minna. Palk netos 700. Pole ime, et ei jätku toiduraha. Masendus ja vaid masendus valitseb ses peres.
Oma korteri müük oli muidugi suur rumalus ja tundub, et emal pole majanduslikku mõtlemist, kuid mis teha - niisuguseid inimesi meie keskel on ja nad vajaks abi. Paraku neid ei märgata, neist ei tehta välja ja kui keegi neist lähebki abi ostima, siis sotsiaaltöötaja laiutab käsi : "Pole võimalik anda, perel pole sissekirjutust." Hirmus on vaadata seda hädaorgu, mis meil valitseb.
Kas see peaks üllatama? 4. juuni 2015, 10:59
Terve iseseisvuse aja on läinud ainult kehvemaks. Lubati, et meil ei saa olema kodutuid, kedagi ei jäeta kuuse alla , aga tegelikkus? Oleme saanud ainult katteta lubadusi. Ja sundkorras kehtestatud kohustusi. Tegelik olukord on veel kehvem kui meile räägitakse, kordades kehvem. Pagulaste värk on järjekordne pugemine sest muidu äkki keeratakse muude toetuste kraanid ka kinni ja siis on ju Eestiga lõpp. Täielikult. Meil pole taastootvat-isemajandavat majandust enam olemas. Pole ka demokraatiat, on pugejalik toetuspõhine käsumajandus.
4. juuni 2015, 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga4. juuni 2015, 11:16
ongi ja õiged
mitte nagu mõni teab mis rahvusest palgaline ohhoo ja ähhää
E4. juuni 2015, 11:17
to E4. juuni 2015, 13:58
Sina, palgaline kommija juba siin teemas kirjutamas.
Et sa ka suudad sellist raha räpast raha vastu võtta, mida sa siit kommide eest saad.
maali4. juuni 2015, 10:39
lust on midagi tähele panemata jätnud- 6000€ antakse pooleks aastaks ja edasi elavad sotstoetustest
tähelepandamatus4. juuni 2015, 12:37
lisaks ei tohi 5 aastat siirduda mujale riiki tummisema lobi peale.
ära ohi4. juuni 2015, 10:17
Ma ei mõista seda viginat ja vingumist. 2004 aastal kui teie käest küsiti, kas te tahate sinna vennalikku ja solidaarsesse perre astuda, siis 70% teist ütles et "jah". Vean kihla et see sama Lust hääletas ka euroliitu astumise poolt. Nüüd kui eurotoetused hakkavad varsti otsa saama ning on vaja ise panust liidu ülesehitamisesse panna on kõigil nina vingus ja häda majas. Nüüd helpige seda suppi millele te ise alla kirjutasite. Ja ärge öelge et teid ei hoiatatud. Mäletan siiamaani kuidas reformierakonna poliitikud mõnitavalt irvitasid Helmete ja teiste kriitika peale, et "mis siis juhtub kui murjamid hakkavad siia tulema". Nüüd on see käes. Reformierakonna eestvedamisel võetakse seadus vastu, hordid aafrikamaalt pannakse teele ja seesama vaesunud põliselanik maksab selle kõik kinni.
ei ohi4. juuni 2015, 10:55
..aga kui me poleks praegu Euroliidus, oleksime SRÜ-s. Aga miks keegi, kellele ei meeldi EL, ei koli elama SRÜ-sse? Rongid käisid, lennukid käivad, pilet ei ole kalliis...Miks te ei taha siis elada oma vabal, sõltumatul, rahuarmastaval rodinal?
ei ohi4. juuni 2015, 11:15
Lisaks... Lust kirjutab asjast nii, nagu tegelikult ongi. Mitte reffide-sotside moodi valetades.
to ei ohi4. juuni 2015, 12:34
Kus see SRÜ sul praegu on ? Elad eelmises sajandis, aeg on vahepeal edasi läinud.
aga neegereid ei poputaks4. juuni 2015, 14:34
jas jenkist timukate pragusid ei lakuks.
E4. juuni 2015, 11:18
kuidas sinu arvates Eurotoetused otsas on? Jargmise viie aasta jooksul saab Eesti rohkem EL'ilt kui ta kunagi varem saanud on
to E4. juuni 2015, 12:35
Toetusi saab Rõivase valitsus.
Tavaline inimene ei saa liidult mitte mingeid toetusi.
Lauslollusi ka ei ole mõtet kirjutada, palgaline kommija.
konsa4. juuni 2015, 12:08
to ära ohi
olen koguaeg olnud EU-vastane,
aga nagu märkis üks hea kommija,
ME EI ASTUNUD AAFRIKA LIITU
to ära ohi4. juuni 2015, 12:33
Ei usu iial, et see protsent nii kõrge oli.
Ei tea mitte kedagi, kes oleks euroliitu tajhtnud, mina küll ei tahtnud.
Pealegi, kas alguses öeldi, et pagulased hakkavad meile tulema ? Öeldi seda või ?
Ei öeldud ju, jutt oli majanduslikust liidust.
Skrat4. juuni 2015, 10:17
Vahe on selles, et Eestis elaval inimesel on kõik võimalused, et edukalt hakkama saada olemas, aga pagulased põgenevad nende kodus oleva sõja eest ja vajavad seetõttu abi.
oik4. juuni 2015, 10:22
Tegemist on peamiselt itaalia endiste asumaadega- seega itaalia lürpigu oma suppi nüüd ise- maavaradest on riik tsistaks tehtud ja nüüd kui kohalikud hakkavad nüüd itaaliasse sisse rändama siis võtku teised euroopa riigid ka solidaarselt osa sellest põgenike tulvast? Enamuses neist riikidest sõdu ei ole, inimesed lihtsalt tulevad parema elu peale. 4000usd ja viiakse sind üle piiri. Kas su on 4000euri võtta? Kas sul on juba nutitelefon? Kui neid vaeseid, näljaseid põgenikke vaadata siis justnimelt selline pilt meile avaldub.
olgem kaastundlikumad12. juuni 2015, 10:54
Tulevad parema elu peale? Kas te arvate, et pagulased ise ilgelt tahavad tulla siia külma kliimaga ja vaesesse riiki? Eestis ei ole ju paremat elu! Lihtsalt EL ei taha neid endale Itaaliasse, Prantsusmaale, Saksamaale enam, seepärast tahab nad saata muuhulgas Eestisse. Aga samas pagulane nutab, kui kuuleb, et ta peab tulema külma kliimaga ja vaesesse Eestisse.
Jah, on 4000 euri, on nutitelefon nagu igal eestlasel ning auto ka.
eedik4. juuni 2015, 10:22
pögenevad ju noored täisjöus mehed-vaata piilte palju sa naisi,lapsi vanureid näed.nee dloodrid vöidelgu oma kodumaa vabaduse eest ja tehku kord majja,kas jälle keegi onu PEAB ka selle töö nende eest ära tegema.
to Skrat4. juuni 2015, 12:37
Miks pagulased ei põgene teistesse Aafrika riikidesse, Aafrika ja suur ja lai, enamus riikides ei ole mitte mingit sõda.
Uskumatu, et palgalised kommijad on nõus nii alatul ja räpasel viisil raha teenima, oma rahva maha müüma.
Mina ei suuda iial vastu võtta sellist räpast raha, aga näed, palgalised kommijad suudavad.
to skrat4. juuni 2015, 14:35
Tee vahet pagulase ja illegaali - ISISe kõrilõikaja- vahe neid pole siia vaja.
Eesti venelased ja eestlased ühinevad kolonialistide vastu.
konsa4. juuni 2015, 10:03
Lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit?
<<<<<<<<<
otsedemokraatia korral selline okupantide (nn. pagulaste) sisse toomine ei ole võimalik.
KOGU VÕIM RAHVALE, AEG ON OTSEDEMOKRAATIAKS KÜPS!!
maha ESINDUSDEMOKRAATIA, need poliitikud ja ka muu VALIK SEKTOR,
kes esindavad iseennast, AJALOO PRÜGIMÄELE
konsa4. juuni 2015, 10:00
Lastega pered tõstame tänavale, aga pagulastele pakume korterit?
<<<<<<<<<
otsedemokraatia korral selline okupantide (nn.pagulaste) sisse toomine ei ole võimalik.
KOGU VÕIM RAHVALE, AEG ON OTSEDEMOKRAATIAKS KÜPS!!
maha ESINDUSDEMOKRAATIA, need poliitikud ja ka muu VALIK SEKTOR,
kes esindavad iseennast, AJALOO PRÜGIMÄELE
M maha4. juuni 2015, 09:48
Kui Rõivase valitsus otsustab pagulased vastu võtta, siis tuleks neil munad maha võtta
Ingrid4. juuni 2015, 09:36
Minu ema kolis Eestist lastega minema just sellel põhjusel,et ei tulnud üksi toime kõikide maksudega.Oleks temal olnud võimalus abi saada,et kodumaale jääda, aga ei.Kõik ju teavad,et meie riik toetab kõiki teisi peale omade.Näiteks võin tuua Gruusia ja võlgades Kreeka.Raha ei jätku oma rahvale.Kuid kui on vaja kedagi teist aidata, on kohe utoopsed summad olemas.Ma kolisin ise tagasi välismaalt Eestisse, kuid mul pole eriti usku meie riiki.Ajaloos on meie rahvas enda eest võitleja olnud, samas ka kannataja.Me pole rumal rahvas ainult,et meil ei lasta otsustada.Kas meie soovime enda naabriks pagulasi ja pean näiteks pesu kuivatama toas kuna muidu see kaoks nöörilt.Soomes elades sai selgeks, kuidas on pagulased riiki põhja vedamas.Nad ei tee tööd ja õpivad vaid siis kui riik selle kinni maksab.Siis aga elavad paremini kui oma riigi kodanikud. Riigil on tekkinud võlad ja see asi saab minna ainult hullemaks.
Turkki hyvä poika4. juuni 2015, 09:57
kalevipoeg anti,indrek või andsip maksab sulle elatisraha? või nad põgenesid soomesse :)
Turkki hvä poika4. juuni 2015, 09:31
euroopa liit annab raha pagulasele,aga eesti riik saadab oma kodanikku,pere kodust välja,et nad i saanud maksta komunaal,elektrit,vesi,kütu.
miks andsip põgenes brükselli,eu liit maksab palkka
Ärge vinguge,veel te ei maksa pagulastele midagi.,eu liit maksab.
oi jeerum4. juuni 2015, 11:38
kui rumal inimene sa türklane oled!!
ja kuskohast see eu liit selle raha võtab? kas rumala ja laisa turkki hüva poikka käest? tema käest ei saa, tema ei viitsi mingitki tööd teha
EU võtab selle raha kamaluga eesti rahva käest ning näpuotsaga annab tagasi kilgates ise - näete, kuidas aitame
aga sina turkki poikka, miks ei austa omas isade-emade maad ja lased sealt üle õla sülitades jalga, koerapoeg selline
4. juuni 2015, 09:18
Kõige primitiivsem arvutus näitab, et iga uue pagulase ülalpidamine hakkab eelarvest kulutama rohkem kui 3000€ kuus ( uued riigi ametnike töökohad riiklikud struktuurid, toetused, elupaik, jne jne) Kus kohast selline raha tuleb, ikka meietaskust uute maksude näol. Ise hakkame kartulikoori sööma ?????
ei tea jah4. juuni 2015, 10:04
sel aastal pidi tulema 326 pagulast, ja öeldi, et 700 tulemine edaspidi ei ole kindel. 43 miljonit on aga 326 pagulase peale arvestuslikult liiga palju v. ei ole. Kuni 2200€ kuus.
pronkssõdur4. juuni 2015, 09:06
migrandid on teema, mida kahjuks kasutavad ära ka putinistid. ja nende poolt värvatud tegelased. kuu aja jooksul blogis kõige pealt reportaaz pronkssõduri juurest, siis südamlik kohtumine jaisegi ühispildistamine vene saadikuga, siis nõupidamine andres raidiga ja lastega perede väljatõstmise teema...kuna pealkirjas kasutatakse mitmust, siis peaks ka artiklis olema juttu vähemalt 2-st perest.
viimastel aastatel enne juunipööret paranes vares-barbaruse varanduslik seis hüppeliselt. lusti varanduslik seis on hüppeliselt tõusnud eelmisel aastal. inimesel, kes sõitis trammis jänest ja oli hädas trahvi tasumisega, õnnestus aasta jooksul soetada 2 hinnalist korterit. isegi kui normann oleks loovutanud oma ringreiside tuludest lõviosa nn. tükkide kirjapanijale, poleks sellest ilmselt piisanud. ja aserid polnud siis veel silmapiirilgi mitte.
jobu, kes siin püsikommijate nimesid pihta paneb, teab midagi isegi õigekirjast. ju siis on lusti kaasautor. kuidas ta küll aga niisuguse aspsaka läbi laskis nagu eelmine blogi on? kelle jalas on majas püksid?
heh4. juuni 2015, 09:26
Püsivalveklounid enam oma nime all kirjutada ei julgegi?
loogikaviga4. juuni 2015, 09:53
Lust ju kirjutab vigadega, kaasautor tõenäoliselt samuti. Äkki on ikka hoopis frigiidne tädike Expressi kohvinurgast.
detroit4. juuni 2015, 10:23
pronkssõduri tekst on nii jabur, et selle saab olla kirjutanud ainult päris msi
detroit4. juuni 2015, 14:03
Kogu asiotaaz on sellepärast, et Gregor Kobin sõitis 15 inimest kasti. Otsige naist
eestlane4. juuni 2015, 09:03
Üks viga selle jutu sees on see, et meil oma 35% elanikest ja lastega peredel polegi oma korterit. Riik pole suutnud oma rahvale seda anda. Aga neile kohe antakse peoga. Kui ei suuda üürikas kõrget üüri maksta oled tänaval. Kedagi ei huvita see, et peredel on lapsed. Ka paljudel vanuritel pole oma elamist. Mis puudutab töökohti siis jah neid 400 eur. töökohti isegi jagub, kuid töökas eetimaalane tahab saada oma töö eest värilist palka aga seda nad ei saa. Kas tõesti arvatakse, et need tugevad tursked mustanahalised hakkavad seda tööd tegema? Mina küll kahtlen. Nad ei hakka kunagi seda tegema ja lasevad liugu vaeste eestimaalaste niigi õhukese rahakoti najal liugu edasi. Antke meie enda rahvale elamised ja makske korralikku palka. Või meie pärisrahvas ei ole enam mitte keegi. Siin hakkab olema õudus ja hirm. Emad ei julge oma lapsi enam õue lasta suvel ja meie enda rahvas hakkab elama hirmus oma laste pärast. Niigi juba on olnud selliseid juhtumeid siin ja kõik on tumedanahalised olnud. Muuga bussis, Kristiine ostukeskuses. Ja kui linnas käid näed tugevaid terveid mustanahalisi, kes nurgal seisavad, kimavad suitsu ja seiravad naisi ja lapsi. Ma pole ka rassist aga oma lastele ja ka naiste turvalisuse pärast ma juba kardan. Kas sellist Eestit me siis soovisime?
oik4. juuni 2015, 10:08
Need ajad on möödas, kui riik andis kortereid. Korterid on era kätes ning riigil pole neid, et abivajajatele jagada. Pagulastele ei anna keegi korterit. Heal juhul saavad nad üürikorteri mille eest hiljem hakkavad ise maksma.
to oik4. juuni 2015, 12:40
Lauslollusi ei maksa kirjutada.
Pagulased ei hakka ise midagi maksma.
krrr5. juuni 2015, 11:08
Alles räägiti sellest kuidas vanu nõukaaegseid tühje hooneid korda teha,et pagulastele elamiskohti tekitada,anti mõista,et probleemi ju pole-igas maakonnas on p....täis sihukesi ehitisi.
Riigil pole kortereid aitamaks OMA inimesi,küll näed-mustpepude jaoks korraldatakse kähku odavad variandid,sest EL kõrged isandad nõuavad seda.Vanurid,lastega pered,sandid ja muud tüübid vaadaku edasi kuidas ise hakkama saavad.
ew4. juuni 2015, 08:57
ei ole rassist no ei ole...aga enne laseks siia paar tuhat ukraina põgenikku,kes on töökas ja mitte vinguv rahvas,kui et veel ühe musta "junni"üle piiri laseks.....
raivo4. juuni 2015, 09:05
ukrainas ei ole põgenikke,tee silmad lahti.osa ukrainast on venelaste käes,osa ukrainlaste käes.lähed sõjatsoonist eemale ja valid,kummad rohkem meeldivad ja ela.venemeelsetel veel terve venemaa elamiseks.
Jah4. juuni 2015, 08:21
Nii on, omad tõstame välja, kusagil vist oli et riik aitas noorperel kodulaenu tasuda, meil antakse jalaga, lastega perel el. välja jne. Inimene töötu, haigus jne jälle kodu käest, aga võõrste p*set musutatakse maoli maha. Tegelikult selline käitumine on omane sgaverelisele- multicultifašistile, geeni ja kokkukuuluvuse hääl puudub, isegi rakk kaitseb end teise raku eest, ollakse ikka ise mitte ei lasta end neelata vastasel juhul ei oleks mingi organism üldse võimalik.
4. juuni 2015, 07:27
nad tulevad parema elu peale ja saavadki selle. Aafrika neegrid elavad onnides 10-15-kesi koos. siia tulles antakse neile kohe euroremonditud ja maaküttega elamispind ning sotsiaaltoetus kohaliku maksumaksja rahakotist. miks neid peaks huvitama töötamine, kui nende vajadused rahuldatakse?
MMM4. juuni 2015, 07:23
jah4. juuni 2015, 07:12
mis maa see on? Oma Eesti inimsed, emad lastega, tõstab pank tänavale silmagi pilgutamata, mine kuhu tahad, aga siis võtame pagulasi uhketesse renoveeritud majadesse, anname igakuiselt 1000.- € ja elage uhkelt, tööd tegemata. Samas eestlased elavad miinimumpalgast, 25.- eurosest pensionist ja riik ei tee selleks ühtegi sammu, et neid aidata. Mis maa see on? Kelle jaoks, Merkeli ja meie truude EL-i pugejate jaoks, et meie ansiplased oleksid heal järjel, aga oma väike rahvas näksigu muru. Vastik.
susi4. juuni 2015, 07:32
...ja just ,mis juhtus näiteks ida-virumaal kui EE oli vaja võtta inimestel elekter välja ja inimesed jäid tulle ja nüüd siis ........
oik4. juuni 2015, 10:11
Riik ei loo töökohti. Sina pead töökohti looma! Ära süüdista seda müstilist riiki vaid küsi, miks sa ise ei ole ühtegi töökohta loonud? Keegi ei keela, võta pangast laen, soeta seadmed, palka töölised ning maksa nii endale kui oma töölistele euroopa mõistes head palka. Näita nendele saamatutele ettevõtjatele kuidas peab aga palun ära vingu stiilis "riik peab aitama.."
Kiisu4. juuni 2015, 11:07
Valimistel lubas nii mõnigi partei uusi töökohti luua.Mul tekkis küsimus, et kes on siis tööandja???
Nüüd on selge4. juuni 2015, 11:24
Ja oik arvab, et pagulased tulevad siia töökohti looma ja meie majandust edendama ?
ehh4. juuni 2015, 19:48
Mismõttes riik ei loo töökohti? Asjaolu et kõik riigiettevõtted on erastamisega kopikate eest maha parseldatud ei tähenda et riik ei saa luua töökohti, ms. riik on üks väheseid kes võiks luua tugevat lisaväärtust pakkuvaid töökohti, aga tundub et selleks riigil huvi ei ole
oikile4. juuni 2015, 13:25
või võta laenu? nagu me ei teaks kuidas kooritakse eesti omamaiseid ettevõtjaid, kui veidigi rikkamaks saab ja laenu on võtnud siis leiab pank kohe mooduse ära võtta,, Väätsa Agroga oli nagu sedamoodi ja paljude teistega ka
kusjuures võin kihla vedada, et sinusugune kõrgelt pähekusija sai ise kgb-lt alustusraha
raivo4. juuni 2015, 06:25
millegi pärast need "pagulased" ei ole naised, lapsed vaid täies elujõus terved mehed.ja neil oli jõudu inim smuugeldajatele 1000 doltsi maksta ja seda aafrika tingimustes.kes kangutaks ametnike silmad lahti.
Kardetavasti on asi hullem.4. juuni 2015, 06:44
Selle 1000 dollarit iga TAVALISE neegri üleveo eest maksab ära ISIS, et peita nende sekka oma aktiviste, keda on tarvis üle maailma- ja eriti Euroopasse laiali poetada, et segadust ja õudu külvata. Loodetavasti on kõik märganud, et põgenikevoog algas just samaaegselt islamiriigi aktiviseerumisega.
HM4. juuni 2015, 08:24
Mis ei olegi nii võimatu, kui on teada, et ISIS kaupleb naftaga...kerged hinna alandused ja müügieelistused, relvaostusd jne... Ja kes meil kaupleb ISISega hoolelga?
susi4. juuni 2015, 07:38
,,,selle koha pealt ollakse vait kui kuldid rukkis ,,,,kes selle jama valla päästis ja kes on nüüd süüdi ,et toimub neegrite dessant euroopasse (ma arvan et kui nii edasi läheb ja seda " jama " ikka edasi usinasti rahastatakse on nn. vana euroopa omadega õhtal ja laguneb ka see va kurikuuls EL..... Las inglismaa teeb algust ,kreeka seejärel või vastupidi ja lumepall on hakanud allamäge veerema
to raivo4. juuni 2015, 14:02
Ongi parem, kui ei ole naised, sest nende naised kukuvad meeletult sigima, kogu aeg on rasedad ning varsti on neid mustanahalisi siin oi kui palju.
Siis ei ole õhtul üldse võimalik välja minna, väga ohtlikuks kisub siin asi.
Magnus4. juuni 2015, 06:07
See on ju Eesti jaoks tavalne - omad tänavale välja, musta migrandid kõigi mugavusega sisse! Peab j mujale näitama, et me oleme ju rikkad kui isegi migrandid hästi elavad!
Teate vaatasin Euronews´i knalis, kuidasneed mstad Prantsusmaal peavada olema SILLA ALL ELUTSEVAD! JA PRANTSUSE RIIK S____TTAGI SELLISTELE EI PAKU MIKS EESI PEAB KÕIKI MUGAVUSI VÜÜRASTEE TŠURBANITELE PAKKUMA!!!
Juba nõukogude ajal......4. juuni 2015, 07:18
.......oli TAVALINE, et põlised Eestlased elasid keldrikorterites ja lagunenud barakkides, aga Venemaalt saabunuile ehitati Musta-, Õis- ja Lasnamäele avarad---kõigi mugavustega kortermajad. Sotsialismi lööklause oli ju : Tshelovek tsheloveku drug-tovarishtsh-brad. (inimene on inimesele sõber-seltsimees-vend) mitte nagu kapitalimaades----HUNT.
raivo4. juuni 2015, 05:42
Olen " kodutunde"vaataja ja vahest tuleb lausa ahastus peale,kuidas meil inimesed elavad ja nūūd tahetakse tont teab kellele kõiki mugavusi pakkuda,unustades omainimesed.nagu saates öeldi,et puudub riigi igasugune toetus.toompeal ,kas elatakse oma suurepalgalises mullis,või lihtsalt reedetakse põlisrahvast.
Saare taat4. juuni 2015, 06:57
Lihtlabaselt, alatult, ülbelt ja järjekindlalt REEDETAKSE ja HÄVITATAKSE põlisrahvast.
Liberastile on juudaseeklid hapnik, mida sisse ahmida.
Oravad maha lüüa4. juuni 2015, 07:26
msi4. juuni 2015, 02:43
eelmise blogi juurde on 1 lihtsameelne kirjutanud pöördumise lootuses, et lust hakkab paljastama konkreetse mõjuvõimsa rikkuri poja süülise avarii tagamaid.
lootusetu on see üritus juba seetõttu, et lust ise on selle rikkuri sõbra ja võitluskaaslase tankist. ja ega tal polegi kombeks millessegi süveneda ja midagi välja uurida.
andres raidi jutust piisab, et asja uurimata provokatiivne pealkiri tekitada. tõeline uuriv ajakirjanik oleks huvitunud, kus ja kellega selline asi juhtus ja hoopis sellest kirjutanud.
lust tahab hakata nüüd teles kriminaalteemadega tegelema hakata. arvata võib, et hakkab seal samuti huupi ja umbmääraselt pajatama. tõin talle eeskujuks võsa petsi. aga pets oli enne krimireporteriks hakkamist töötanud politseis ja tundis mitte ainult saadete tegemiseks vajalikke inimesi vaid ka seaduseid. seda, et kats mõne seaduse läbi viitsiks lugeda, ma ei usu.
sotsiaalne kaitse on eestis kehv, kuid mingi miinimum on garanteeritud. sotskindlustuse kaudu kompenseeritakse taolisele perele üürikulud, elektri- ja soojusenergia kulu, makstakse nappi toimetulekutoetust jne. üürikulu kompenseeritakse ka siis, kui pere üürib korterit eraisiku käest.
niiet kui lust väitis, et ta pole kursis vao küla elanike eluga, siis tegelikult pole ta kursis sellega, kuivõrd tüüpiline võib olla olukord, et lastega peresid tänavale tõstetakse.
express kirjutab sellest, kuidas venelased püüavad värvata eesti ajakirjanikke oma propagandakanalisse. 1 kommentaator arvas, et küllap värvatakse sinna andres raid. nii nagu kats ei ole kursis vao küla elanike olukorraga, pole mina kursis raidi usaldusväärsusega...
päris msi4. juuni 2015, 03:11
loomulikult pole mina selle kommi autor, kuigi peab ütlema, et naljamees on suutnud päris hästi minu stiili tabada. ainult lauseehitus mõnes kohas ja sõnade kordamine jätab soovida. näiteks: ... tahab hakata... tegelema hakata... arvata võib, et hakkab... .
aga harjutamine pidi meistriks tegema, nii et jõudu!
sulev4. juuni 2015, 05:27
räägi lühidalt ja konkreetelt.ära jaura
OHOOOOO4. juuni 2015, 00:42
Varbola linnuse kuningad lehes. Valvavad linnust!
4. juuni 2015, 00:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Magnus4. juuni 2015, 06:27
... ja sügavamale ALLAPOOLE kummardada ning tagumikku lisaks pugemisele veel lakkuda! LAKKUDA PUHTAKS! On ju lausa KAKS PEREMEEST Euro ning USA! nii et palju lakkumist!
detroit4. juuni 2015, 00:31
Kogu Hispaania kohal on pilvitu taevas.
murlandias4. juuni 2015, 00:15
See on algus, kohe pannakse lasteraha ka põlema.
PEALKIRI üks3. juuni 2015, 23:47
kes kustutas 3. juuni 2015, 23:35
kommentaari?
kas on normaalne, et pilt ja tekst on vastuolus? millised on autori tunded? kas need, mis on kirjas, või need, mida väljendab tema nägu?
Vabariigi kodanik3. juuni 2015, 23:32
Rahval on õigus sellisele asjale vastu hakata. Valitsusel ei ole mitte mingisugust õigust oma rahvast üle sõita.
lugeja4. juuni 2015, 14:46
lugesin onlinest, et polegi kohustust illegaale vastu võtta, mitte ainsaki..ainult meie viletsus tunneb huvi suure rahade vastu, mida eu annab illgaali vastuvtnud maale.
tõsise teema3. juuni 2015, 23:27
juurde ei sobi autori naerunägu. nagu oleks tal hea meel...
kas katrin lust ja katrin linda lust on sama inimene? milleks selline lapsik nimede väljamõtlemine?
eelmise blogi juures nimetas blogija uus fänn teda nooreks tüdrukuks. kahjuks on siinse pildi järgi võimatu austajaga nõustuda.
marks3. juuni 2015, 23:19
nii et üürivõlglased vaadake ette, teid visatakse välja ja pagulased kolivad sisse, neid meie riik toetab , omainimest mitte. KINDLALT EDASI.
mitte ainult üürivõlglased koristagu end põõsaste alla4. juuni 2015, 10:57
valgel rämpsul ei tohi olla peavarju,see kuulub ainult meie isandatele ja nende poolt saadetud uutele tõmmudele estoniansitele.
Elts3. juuni 2015, 23:04
Sellist ELiitu ma küll ei taha,kes võtab rahumeeli sõjapõgenikke vastu!Miks ei saa nende kodumaal midagi ette võtta?Kas oleks parem saata sinna rahuvalvajad,nagu seda olid Afganistanis Nato väed?Siis ei oleks vast Eliitu tungi pagulastel nii suur!
Kõik4. juuni 2015, 14:49
need pole ainult põgenikud. Seal on enamus illegaale, isise tegijate arvust pole kellelgi aimu. Miks põgenetakse omalt maalt -võidelge ,poisid, oma mandri eest...ärge tulge võõraid maid vallutama
Kõik4. juuni 2015, 14:49
need pole ainult põgenikud. Seal on enamus illegaale, isise tegijate arvust pole kellelgi aimu. Miks põgenetakse omalt maalt -võidelge ,poisid, oma mandri eest...ärge tulge võõraid maid vallutama
Postimehe artikli3. juuni 2015, 22:57
järgi oli pagulasele arvestuslik kulu kuni 2200€ ühes kuus, selle hulgas üür 400€, tölk, keeleöpe, toiduraha kindlasti jne... 43 mijonit anti kas ainult siis 326 pagulase eest. Kui üks pagulane saaks ühes kuus 1000€, teeks 1000 pagulase korral see 12 miljonit eurot aastas, kas pole, lisaks koolitused.
lugeja3. juuni 2015, 22:37
Jälle Katrin Lust ruulib oma harimatusega
3. juuni 2015, 22:27
Muidugi kolgime omasd, et võõrad meid kardaksid
uue lastekaitse seadusega3. juuni 2015, 21:53
moslemitele kortereid vaja siis reformarid võtavad lapsed ära lastekodusse ja vanemad tõstetakse tänavale,see Euronõue pagulastele kortereid vaja.
Teadja3. juuni 2015, 21:43
ma küsiksin hoopis nii kelle süül tekivad pagulased. Kes viis väed Iraaki, süüriasse jne..Kes omastas nendes riikides maavarad, nafta jne.. HELPIIGE NÜÜD OMA DEMOKRAATIAT.
ttt3. juuni 2015, 21:57
Vaata neid "pagulasi" ja need on mitte sõja eest pagevad, vaid salakaubana välja smuugeldatud mehed (naisi ju pole), kes tahavad parema elu peale mittemidagi taha soovivad, sotsiaalabi elama hakkavad inimesed.
to Teadja4. juuni 2015, 00:17
Need ei ole mingid pagulased, vaid hea elu otsijad.
Ikka Ameerika tegevus, seega peaks Ameerika neid vastu võtma, mitte Euroopa.
ttt3. juuni 2015, 21:35
Kas keegi teab mis vahekorras on pagulased soo poolest. Palju mehi ja palju naisi?
Niipalju kui mina näinud uudistest, siis 99.99 % mehi ja mõni üksik naine ja needki vanad või lapsed.
Mehed lasevad lesta, et parema elupeale saada. Naised on seal pagulastemaal ilma õigusteta.
Pagulased3. juuni 2015, 21:59
... on need kes põgenevad sõja eest. Vähemalt Eesti seaduste järgi on sellised mehed desertöörid ehk kurjategijad kes saavad kuni 5 aastase vangistuse. Meid sunnitakse aga selliseid desertööre üleval pidama - jaburuse ja küünilisuse tipp! Meie peame siin sõja korral surema aga pagulased, kel pole kaitsevähe kohuslust, võivada minna järjekordsesse heoluriiki!? Kes küll selliseid debiilseid seadusi vastu võtavad?
N29.3. juuni 2015, 22:14
KES, kes, debiilseid seadusi võtavadki debiilid vastu...normaalsed inimesed teevad normaalseid seadusi.
ttt3. juuni 2015, 22:16
Neid debiilseid seadusemehi valivad sama debiilsed valijad.
ttt3. juuni 2015, 22:02
Naised ja tütred müüdi maha, et maksta salakaubavedajatele.
ttt3. juuni 2015, 22:14
Miski 1000 dollarit pidi olema, et laevale saada. Kust nad selle raha said?
Palju oleks meil inimesi kel 1000 euri võtta oleks. Heal järjel pidid olema, et kodumaalt lesta lasta.
Terroriorganisatsioonidel4. juuni 2015, 10:15
pole rahapuudust, saadavad siia oma sõdureid.
3. juuli 2018, 11:16
See asi just nii ongi! Tütred kaubaks ja poeg paadiga siiapoole teele. Lootus, et ehk lähisugulased järele hangib, kui omal kand kinnitatud.
See on Rosimannuste Nokia3. juuni 2015, 21:35
Kellel on kasulik 3. juuni 2015, 21:35
MARUSTE3. juuni 2015, 21:35
Ms mul neist pagulastest, peaasi, et oleks pederasse.
oks3. juuni 2015, 21:26
Ei usu, Euroopa Liidus ei käi asjad niimoodi, Soomes aitab kela arveid maksta. Mismoodi seda siin nimetatakse ei teagi. variant võib ka see olla, et mõni inimene ei lase teisi elada, siis tahetakse tast muidugi vabaneda
Urrr3. juuni 2015, 21:37
Ole jah naiivitar. Tõde on alati valus...
to oks4. juuni 2015, 03:59
Kuidas saab nii rumalat juttu rääkida ?
Välja tõstmise peamine põhjus on üürivõlg.
3. juuli 2018, 11:13
Soomes ei aita Kela midagi maksta. Enne maksad ise ja siis mitmendik ehk kompenseeritakse!
meil ju rikkurid kiidavad heaks3. juuni 2015, 21:16
ja vaesemate poolt pole riigiabi loota, on alles suhtumine, omi noori ei taheta aidata haridusteel ega töökohtadel, neid oleks ammu saanud ümber koolitada ja oleks palju häid spetsialiste, mitte orjatöö tegijad.
Multikulti kuriteglik bande kohtu ette3. juuni 2015, 21:12
Euroliidu ladvikus on see multikulti närukaelte kuritegelik bande ilmselgelt inimsmuugeldajate toiduahelas mõnusalt rippumas....ega muidu seda põlisrahvuste hävituspoliiitkat nii jultunult ja jõhkralt pähe ei määrita.
KOGU see Euroopa Komisjoni ladvik ja teised multikulti poliitika toetajad on kuritegeliku maffiabande osalised ja tuleb rahvusvahlise kohtu ette tuua.....ka Eesti multikulti poliitkaabakad seal hulgas.
Inimene3. juuni 2015, 21:28
Toetan sinu ideed. Ka sõjakurjtegijad tuleb kinni panna.
Norma3. juuni 2015, 21:04
Eesti riigiametnikud on alati pugejad ja tallalakkujad olnud. Oma rahva saatus neid ei huvita. Peaasi kui omal hea olla.
Ühed ja samad3. juuni 2015, 21:13
Närukaelad võimul, kes hiljaaegu lakkusid sovetivõimu taldu, nüüd lakuvad multikulti kaabakate taldu
prooton3. juuni 2015, 23:43
Esiteks need kes praegu on võimul, olid tol ajal põlvpükstes poisiklutid ja vaevalt nemad sovjettide taldu lakkusid. ja teiseks ei ole vaja kiruda hetkel valitsust sest vähemalt sõnades on nad sama meelt, mis rahvas. Erandina on selgesõnaliselt neegrite poolt Kallaste dünastia ja see mis-iganes-endine-Rootsi-ärakaranu. Rahvas on oma arvamuse öelnud ja ma usun , et need kes oma hääletustulemusega on porimülkasse vajunud tahavad mõnegi +punkti teenida rahva silmis. Ma kujutan ette , et kui nad lasevad siia üleliigse neegri siis tõmmatakse nad küll rattale ja edaspidi võivad nad vaid unistada mingist poliitiku kohast. pikemaks ajaks.
to prooton4. juuni 2015, 00:23
Kallasel ei ole meie rahvast sooja ega külma, tema ei ole ju eestlane.
See on siis tänu eestlastest kasuvanematele, kes ta üles kasvatasid.
Väga õige on ütlus: ükski heategu ei jää karistuseta.
Linnukese pärast3. juuni 2015, 21:00
Eesti kuvand on ju El väga hea, poliitikud muudkui kiidavad kui hästi Eesti elab. Ja lapsed ju ei too riigile midagi sisse,aga pagulastele tuleb seaduste järgi hakata kesmist palka maksma ja maksud lähevad riigile, abiks ikka ja linnuke EL-s jälle kirjas. Pealegi keegi peab ju meie eliidi elatustaset aitama hoida kui oma noorrahvas põgeneb.
21.003. juuni 2015, 22:06
Kahjuks pagulased ei saa mingit keskmist palka, sest nad ei tööta. Teiseks on neile ette nähtud riigi toetust 1500 eu näkku kuus + muud kulud nagu koolitused jne. mis jääb eesti kanda.
ARGUS3. juuni 2015, 20:53
on see, mis meid alandlikkusele surub. Kas tõesti suudame seda pealt vaadata, kuidas oma rahvas kannatab ja siia paigutatuid riik soosib ja enam hoolib. Kaua võib? Astuge ometi nende laste eest välja, kes tõsteti tänavale, sest emal pole raha, et korteri eest tasuda. Eestlane, ärka ometi üles!
Teadja3. juuni 2015, 21:32
Usu mind Eestlane on nii arg rahvas, et ta laseb ennast ennem hävitada kui õlesse tõuseb.
Võidakse väita midagi muud aga teod näitavad seda, et NII ON.
Lauluväljakule4. juuni 2015, 10:20
nagu aastate eest, valitsus peab eesti rahvast kuulda võtma.
RAHVAS!3. juuni 2015, 20:51
Kellele Eesti ja keel,meel,rahvas vähegi tähtis siis andke kindlasti ka oma hääl - PETITSIOON.ee
Alustuseks asi seegi ja võimalus vastu hakata tirtsuparvele.
3. juuni 2015, 20:45
kui anab EL siis ju pole probleemi, sisse toodud taha ,mida pärast viiakkse poodi mitte lõkkel põletatakse
pagulane NL-t3. juuni 2015, 20:43
Igas linnas ja külas vastu vaatavad tühjate korterite aknad - võta- ei taha
krt3. juuni 2015, 23:27
Küll võtaks vastu, kui kõik tehakse nii korda nagu nendele sisserändajatele. Ja kui veel peale ka makstaks.
to: pagulane NL-t4. juuni 2015, 00:19
Proovi aru saada sellest, et tühjad korterid, majad ja talud, on valesti aetud regionaalpoliitika. Riik, oleks pidanud kindlustama maainimestele panga teenused, postiteenused, koolid ja lasteaiad. Aga tõsi on see, et seni aetud REGIONAALPOLIITIKA, on maaelu ainult välja suretanud. Kool kooli järel suletakse, pangateenuseid ei ole, postkontorid suletud, maaelu etteõtlust kuidagi ei soosita, töökohad maal kaovad jne jne jne. Ma võiks jätkata pikemalt, aga kas sellest sinu jaoks algatuseks liiga palju ei saa.
step by step, tasa ja targu :)))
4. juuni 2015, 11:25
või hoopis janu rasvase elu järgi )- kui ei ole naabrist parem ,elu elamist pole väärt
9. juuni 2015, 14:30
probleem on tegelikult välja viidava kasumi mitte maksustamises, vaadake üanlade ja teiste suurettevõtete omanike maalist kuuluvust.
Realist põline linlane12. juuni 2015, 10:46
Kuule, need poed, postkontorid, pangad, koolid jne pandi kinni alles PÄRAST SEDA, kui 90% maaelanikke olid linnadesse ära kolinud ning sündivus oli ka drastiliselt vähenenud. Pole mõtet maapostkontorit pidada, kui seal päevas käib 2- 5 inimest max.
Elanikkonna vähenedes tarbimine kadus ja tehtiratsionaalne valik-putkad kinni panna, maj. ei tasu ära. Nüüd küsi endalt, miks sa linna tulid ?
Noored läksid maalt linna ÕPPIMA, ülikoolid asuvad ju Tallinnas ja Tartus! Keskealised läksid linna, sest maakohas töökohtade valik olematu (kes ikka tahab tänapäeval põllumeheks, saekaatrissie, metsameheks või sealauta tööle?) ja meelelahutus puudus.
Kokkuvõte: maaelu suretasid välja sealt lahkunud inimesed ise! KOGU MAAILMAS sama trend, et maakohad jäävad inimestest tühjaks, sest seal pole tööd. 1 Kombain teeb ära 200 mehe töö.
Nimi3. juuni 2015, 20:26
Eesti on nagu 1949/1950nda aasta Eesti, äsja on olnud sõda, mitmed küüditamised, rahva arv on vähenenud ja keskvalitsus leiab, et vaja nüüd migrante hakata migreerima.
miki3. juuni 2015, 19:57
Aga on häid külgi ka, nt. praegu kinnipanemisohus sünnitusosakonnad kümne aasta pärast töötavad täistuuridel. Elamuehitus õilmitseb- tasub juba praegu ehitusfirmade aktsiaid osta. Kui meil hakatakse aga põgenikke neljatärnihotellidesse paigutama, nagu Itaalias, ning riik hotelliarved kenasti kinni maksab, siis ei pea hotelliomanikud enam halama vähese täituvuse üle ja ka uusi hotelle hakkab Eestis kerkima nagu seeni peale vihma; ja mis kõige tähtsam- kohalikel hulga töökohti klienditeenindajatena soolas (ainult jotsi koha pealt on kahtlane).