Suhted

101KILONE SEKSPOMM MERIKE: "Ka paks naine võib voodis hea olla!" (213)

LISA KOMMENTAAR

Mari4. juuni 2015, 01:11
Need mehed,kes paksudest kui vaid laiskadest siin kirjutavad ei tea midagi rasedustoksikoosist.Enamus naisi kes muutuvad trullakamaks,muutuvad seda just peale last.Ma olen saanud 3 last rasedustoksikoosidega.Esimesega tuli juurde 38 kilo,kuigi ujusin rasedana 3x nadalas.Ka teiste lastega polnud olukord suurt parem,kuigi jalutasin rasedana 7 km paevas-eks sa siis saa ruttu saledaks selle juures,kui sul pole veel lapsehoidjat ka .Praegu on 3. laps 5- aastane ning alles praegu hakkab vorm tasapisi tagasi tulema.Teen pidevalt metsajooksu nii 10 -16 km korraga.Samuti niidan pidevalt hektarit muru,koristan j.n.e-rassin nagu segane.Ei ole paksukesed vaid laisad-lihtsalt osad mehed ei tunne naiste keha.
Kah mees1. juuni 2015, 16:46
Kui mingi tatine, ennast lolliksjoonud seksisõber võtab nõuks põrutada just seda, kellelt kõige kergemini kätte saab, siis ei pruugi sellele järgneda pikemat ja romantilist suhet.
tünn1. juuni 2015, 14:03
Ja ei-see pole paksu arvamus ja peenikesed .......ei ole vaja isiklikult võtta........1. juuni 2015, 09:19
Kelle kuradi perset torgib,kes on paks ,kes peenike.Väga palju on ülekaalulisust ka tevise tõttu-väga paljud südamehaiged on ülekaalulised,väga paljud peavad võtma hormooniravimeid mis tekitavad ülekaalulisust,kes sööb palju kes joob palju-kui inimene ise on õnnelik ja rahul-pole ju kellegi asi möliseda.Ja no need meie moeajakirjad on tõesti ideaalsetele-no nendele-VAADAKE KUI ILUS MA OLEN-kõik teised kes ei kaalu 48 kg. on täissöönus sead...... Ole milline tahad ,peaasi et oled õnnelik ja rahul- ja ka Paksud on väga ilusad .
Halleluuja1. juuni 2015, 21:34
Kui palju on reaalselt neid NOORI inimesi, a la kuni 40 aastani, kes on päriselt ülekaalulised mingi tervisehäire pärast? See on üks järjekordne loll vabandus. Muidugi, jaa vabandama ei peagi ennast inimene, kui ta on paks, aga siiski, loll on see kes vabandust ei leia. Vanematest inimeste ma saan aru kui neil on kogunenud, see on teine teema. Aga kui ikka noor 30 aastane inimene kaalub 100 kilo, ma ei usu elusees, et ta toitub tervislikult ja liigutab ennast regulaarselt, raudselt on asi siiski toitumises ja lihtsalt laiskuses. Ma ei saa aru miks on oma keha eest hoolitsema nii au seest ära kadunud. Ja mitte ainult naised, vaid ka mehed võiksid oma keha eest rohkem hoolt kanda, inimesed üldse. Eks muidugi nõrgal inimesel on raske tänapäevases toidukülluse ajastul kus enamus toitu on ebatervislik ja mida maitsvam seda rohkem igasugu aineid täis.
Liisu4. juuni 2015, 18:37
Haiguseid, mis kaalu tõstavad on piisavalt, piisab vaid söömishäirest n. http://www.bingeeatingdisorder.com/what-is-BED.aspx
muhe1. juuni 2015, 09:16
ma arvan et selline tibi nagu pildil paistab, on kull päris normaalne.seda põrutaks kull. ma kujutan ette kui tihe tavoib olla. peenikesed on ju lihtsalt tühjad nahad umber riista. nii et siin oleks mõtte koht kull!!!!!!!
ahahh1. juuni 2015, 08:52
teema on küll vana ja kõik kommentarid kustutatud, kiusan ikkagi. inimkonna haisva liha kummardamine on viinud arengupeetuseni. aju kasutus 10% ja sedagi on enamusele palju, on viinud pe.rse ülistamiseni, ei mitte teadvuse kasvatamise ja avardamiseni. eluiga on lühike ja see raisatakse ka üksteise perse imetlemisele nn voodis hea, mis on tegelt allpool looma taset ja see saab olema ühel päeval inimkonna süü, kui asitõend põhjuseta aju kastamata jätmises, ärge siis ulguge ja hambaid kiristage, kui mõõdupuu on vaid sexikus on see inimkonnale häbiks
1. juuni 2015, 17:05
sina ahahh, mine ja küsi ühelt teatud spetsialistilt abi. Mida rutem, seda parem. Kuramus, juba mitmendat päeva jaurab oma haisva lihaga.Idioot ju.
ahahh1. juuni 2015, 18:02
aga näe mõjus, ju oli siis ikka õigesse kohta sihitud. Ja ju ikka enda kapsa aeda käis see nn haisev liha, muidu sa kisama ei hakkaks siin ega kuradeid lennutama, tähendab tunnistus, et nii ongi, irvvv.
ahahh1. juuni 2015, 18:06
aga näe mõjus, ju oli siis ikka õigesse kohta sihitud. Ja ju ikka enda kapsa aeda käis see nn haisev liha, muidu sa kisama ei hakkaks siin ega kuradeid lennutama, tähendab tunnistus, et nii ongi, irvvv.
to ahahh1. juuni 2015, 19:35
ahahh1. juuni 2015, 20:14
ennast otsid või?, ülal kirjas ju.
Urmas1. juuni 2015, 00:17
jubedad on need VOLÜÜMIKAD,väk !
XXX31. mai 2015, 22:17
tglt31. mai 2015, 19:55
tahaks ikka päris Merikese pilti näha, keegi nagunii teab teda, jagage linki
Vabandused ja vabandused31. mai 2015, 18:52
Mu vererõhk tõuseb selle peale, kui keegi paks täissöönud inimene tuleb ennast õigustama igate pidi ja sellised äärmused nagu kas ennast 101 kiloseks söömine või näljutamine on ainult teemad. Saaaage aru kulla ebatervislikud rasvarullid, selleks, et olla normaalkaalus EI PEA ENNAST NÄLJUTAMA!! Just nimelt need lollakad dieeditamised ja vahepealsed näljakuurid mis ongi tehtud saavutamaks kiiret kaalulangust on teil veel rohkem seal organismis asjad pekki keeranud. Selline tunne, et taolised inimesed on oma ajud ka nii ära selle räpmstoiduga söönud, et millestki aru ei saada ja ainult otsitakse nõmedaid vabandusi. Ma nagu tahaks olla tolerantsem, aga ma lihtsalt ei suuda, sest muud lihtsalt nende üle õginud inimeste suust ei kuule, eriti naiste suust, et ma ei taha ennast näljutada piibuorgiks, mul on sitad geenid, ma tahan et mehed ei ihaldaks ainult modelli välimusega naisi, vaid et nad paneks ikka võdiseva rasva vahele kaa, sest see on ju kaa kurv. Newsflash, modellid ei ole kaugeltki ilusaid ja kauni kehaga naised, vaid ennast haigeks näljutanud piibuorgid ja ma isegi ei saa sellest aru miks on noori naisi kes tahaksid nende moodi välja näha. Ühesõnaga tänapäeva täielik kontrolli alt väljunud epiteemia on rasvumine ja ennast haigseks ning surnuks söömine ja need inimesed ei oska muud teha kui ennast õigustada igasuguste argumentidega ja teha maha teisi tervislikke inimesi, kes teevad oma keha eest tööd ka ja pingutavad. Ei ole ainult kaks äärmust, kas nälginud kondid või ülekaalulised pekised mammid. Oeh. Selline tunne, et inimesed on oma ajud lihtsalt segi õginud.
rasv ei ruuli31. mai 2015, 19:42
Nõus.Kõik olid 30 aastat tagasi söönud, tünnid ringi ei veerenud. Insulti ja diabeeti oli poole vähem. Hommikust õhtuni kaalulangetamise artikleid ei olnud. Söömisega oli kõik korras,kaasa arvatud tervised. Nii et su jutt on jumala õige.
31. mai 2015, 19:49
Pekised papid ikka ka, pole midagi ainult mammid.
1. juuni 2015, 01:25
Mu vererõhk tõuseb kui inimesed võtavad teiste elu ja tegemiste üle möliseda ...
ehhehh1. juuni 2015, 08:18
tädi on nii uhke enda üle. kujutab ette, et on ihaldusväärne tore naine. ise lõdva kummiga ning lontrused võtavad teda lihtsalt kui kerget saaki. nagu oli siitki korduvalt lugeda.
Nali naljakas1. juuni 2015, 21:21
Kas sul on tekstist arusaamisega raskusi kulla inimene? Palun ära mõtle ise juurde asju eks. Ainuke asi mida ma tekstis enda kohta ütlesin oli see, et ma olen normaalkaalus:D Midagi muud küll mitte. Rääkisin üldiselt tänapäeva ülesöömis kultuuri promomisest. täpselt nagu on suitsetamine ja alkoholism taunitav on ka ülesöömine samasugune sõltuvus. Palun ära lahmi lampi, mis puutub siia üldse enda kergelt kätteandmine. Ja enda väärtust ning populaarsust meeste seas ei hakka ma siin üldse kommenteerima kuna leian et ei pea ennast õigustama. Aga sina ilasta paksude peale edasi, kui juba väljamõtlemiseks läks, siis äkki sind ei tahagi vormis ja enda eest hoolitsevad naised.
irw31. mai 2015, 17:41
jummala musike ju...
annaks kõik sellise naise eest...
Pilt...31. mai 2015, 18:46
...on ju illustreeriv. pildil pole see naine, kellest artiklis jutt. :D
Mileina31. mai 2015, 17:18
Lugesin ka mõndasid kommentaare ja mind pani mõtlema,kes neid küll kirjutab ja millised väljendid,just teiesugused ei saa olla normaalsed inimesed ja teie ju olete hälvikud.Kuidas saab kommenteerida inimest tema elu pärast,tema oleku??Ma mõtlen,et teie,kes te siin nii halvasti olete kirjutanud--oletegi väga õnnetud inimesd,kahju teist.Merikest ma isiklikult ei tunne aga see,mis elu ta elab-see ju tema elu.Kui teiesugused siin nii,,targad,,on,miks te siis olete õnnetukesed ja viletsad??Elage ikka oma elu,sest vastasel juhul see jääbki teil elamatta!!!
Muffel31. mai 2015, 22:43
tra mis eraelust sa räägid ah.
eided peavad olema seksikad ja mehed ei tohi olla peded. Kõik.
31. mai 2015, 14:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja31. mai 2015, 17:25
sina oled sisemiselt väga kole, ausalt!
31. mai 2015, 17:28
Lausa jälk, ma ütleksin.
31. mai 2015, 17:31
Mida sa, Muna, marutad siin? Normaalset naist ei saa sina ka, sest normaalne naine ei taha jälle ebanormaalset meest.Armetu enda petmine sul.
Muffel31. mai 2015, 22:46
Jep, nii on. Kui pappi pole siis teeni või varasta aga ära fakin ole pede seetõttu et rott oled
Mari31. mai 2015, 13:18
Kaalu mõjutavad väga paljud tegurid, alustades geenidest- vaata oma ema ja isa otsa ja siis ennast, muidugi suures osas mõjutab kehakaalu toitumine (toiduvalik ja korrad) samuti liikumine, kui liikuvad me oleme, kas eelistame autoga liikuda või jala, ning kas harrastame sporti või mitte jne.. Samuti inimese pikkus kui oled ikka jupats umb 160 cm ja kaalud 75 kg no siis oled minu jaosk küll ülekaaluline, eks seda näitab ka kehamassiindeks. No ja neid muid väikeseid tegurid on ka palju...
kah kannataja31. mai 2015, 14:00
"..vaata oma ema ja isa ka ..." Jah,räägitagu mis tahes, aga see on nii.Kuigi iga inimene teab ka vastupidist näidet---reeglikinnitust! Aga leidsin minagi, 165 cm jupats kaaluga 75kg, artiklist lohutuse---äkki tuleneb paksus vererõhutablettidest,mitte vanemate geenidest! Enne tablette olin ma ju 64kg,mis sest et kuldne keskealisus ja teiste pealt nähtu räägib siiski muust...
Viska31. mai 2015, 14:48
need tabletid minema siis!!!!
rrr31. mai 2015, 18:12
Kehakaalu mõjutab vaid üks tegur - sissesöödud energia kasutamine. Punkt. Kui energiat süüakse rohkem kui tarbitakse siis keha salvestab - nii lihtne see ongi. Kas see energia tarbitakse spordiga või füüsilise tööga ei oma mingit tähtsust. Ise mahun täna 38 aastasena vabalt riietesse mille ostsin 16 aastaselt. Rasedus ja imetamine võivad muidugi korraks ainevahetuse sassi lüüa, aga mitte kogu eluks.
1. juuni 2015, 01:27
Oled toitumisteadlane või arst, et siin targutad? mõni on tüse, teine jälle lollakas (nagu sina)
onkel1. juuni 2015, 07:24
Pole vaja olla teadlane vöi arst - eneriajäävusseadust öpitakse vist juba pöhikoolis.
#1. juuni 2015, 20:33
Olin 47 kg kui mehele läksin. Juhtus õnnetus ja pidin hakkama hormoontablette sööma. Paari kuuga tõusis kehakaal üle 10 kg. Lõpetasin kohe hormoontablettide söömise aga võitlen kehakaaluga siiani. Et kaalust alla võtta peab minu päevane kaloraaz jääma alla 1300 kcal-t. Proovige nädal nii vähesega läbi ajada, siis proovige kuu aega nii süüa, siis aasta ja siis terve elu. Täiesti masendav. Nii kui kaloraaz (50-80 kcal) üle läheb nii kaal seisab. Kui nädalasse satub 2 päeva kus kaloraaz ületab 1400 kcal siis kaal kohe tõuseb. Täiesti lolliks ajab see pidev kalorite lugemine ja jälgimine. Ja kui keegi peaks julgema mulle öelda, et kle laiskvorst või lehm või paks siis ma näitan mida see paks lehm teha suudab. Lapikuks litsun! Keegi ei ole seda aga kunagi öelnud. Võibolla tagaselja räägivad aga minuni jutt pole jõudnud.
Nõus1. juuni 2015, 08:28
Lisada võib veel ravimite kõrvaltoimed.Ja hikka mõista oskame ,aga kas ka mõista.
Muna31. mai 2015, 12:14
Paks inimene leiab alati midagi, mis aitaks elus edasi jõuda. Minule ka ei meeldi paks rasvunud naine. Veel hullem on sex sellisega. Pole olemas paksu sexuaalse välimusega naist.
31. mai 2015, 12:30
Või kohe sex ja sexuaalsus? Kui peen, kui peen mina olen....
peenele31. mai 2015, 14:07
31. mai 2015, 17:35
Munake, iga inimene peab leidma midagi, mis aitab elus edasi jõuda.
ei taha paksu meest31. mai 2015, 12:03
Suure kõhuga ja ülekaaluline paks mees on rõve, seksiga jääb hätta ja elada temaga ei saa, paljusid asju ei suuda ta füüsiliselt teha, kuna suur pekine kere segab ja ilmselt ka nii naiste kohta. Vaatan ka tööl, saledad jõuavad rohkem ja liiguvad kiiremini, paksud aina istuvad kord siin, siis seal lösakile ja see on õudne. Saan sellest aru, et igaüks võib olla nagu talle meeldib aga miks siis on paksud raskemalt haiged ja haiglates on just paksud enamasti voodisse jäänud , ei tervene. Mõelge selle üle kui hääletate, et paksuse kritiseerimine oleks nagu ebasobiv kommentaar. Ei ole midagi ebasobiv. Ülekaaluline, juba 80 kilo naise kohta on liiga palju, enamus pole ju 180cm pikkused naised.Mõelge hoolega ja uurige ka ,mida arstid selle kohta räägivad. Pole vaja õigustada geenide või muuga, õgimisehaigus on nimega ülekaalulisus.Ju siis vanemad ka õgisid ja lapsed pandi ka õgima.
31. mai 2015, 12:37
Mine haiglasse ja vaata, kas tõesti on seal pakse rohkem. Ega ei ole küll. Alati olen mõelnud, et kui paks inimene on haige, siis öeldakse, et selles on ilmtingimata ainult tema kehakaal süüdi aga mis põhjusel siis peenikesi inimesi on haiglad ja arstikabinettide uksetagused täis? mida teie seal siis teete, kui küsida tohib? Õudne oled sa ise ja sinu jutt ka.
arst31. mai 2015, 15:39
praktika näitab, et saledaid on rohkem.
variant231. mai 2015, 18:17
Paksud surevad kodus loomulikku surma.
1. juuni 2015, 01:31
jah - absoluutselt kõik naised peavad olema 170 cm pikad , kaaluma 50 kg ja olema blondide juuste ja siniste silmadega. Mehed peavad olema 190 cm pikad, kaaluma, 80 kg ja olema brünetid ja tumepruunide silmadega. Teistsugused tuleb elimineerida.
ei tea1. juuni 2015, 19:12
ei tea mina , kus sina seda vaatad aga mina oma 89 kg pean tööl 12 h vastu nagu naksti. Lähen pärast veel jõusaali. Samal ajal 48kg nutab mu õla najal ja halab...kuidas sa suuuudad. Mina olen aastas korra haiguslehel 48-55kg 10-12 korda. Hakkame siis rääkima sellest , kes kuidas vastu peab!
31. mai 2015, 10:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
31. mai 2015, 12:38
sina oled "vahva eesti mees" küll.
eestlane31. mai 2015, 10:26
Head asja peabki palju olema, eriti siis kui tegu on eestlasega, eestlased reeglina tahavadki olla naabrist rikkamad, paremad ja küllap ka seda, et neil kaissu võtta on suurem tükk kui naabrimehel.
Muffel31. mai 2015, 22:50
aga naabrimehest erinemise pärast ei tohi küll pedeks hakata
31. mai 2015, 00:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ärge kunagi solvake teisi paksudeks või pekkideks.31. mai 2015, 07:05
sest karma võib teile kätte maksta ja õite ise ka kunagi tulevikus ühel hetkel ülekaalukaks saada.
Mäletate endist narkomuuli, kes vahele jäi ja oli noores eas välismaal ülimalt sale ehk kohati kondinegi.
Ka osales kutt kaalust maha saates, kuid ei saanud kaalust jagu oma laiskuse tõttu.
Kui kutt eestisse tuli, siis vaid 2-4 aastaga sai temast ülekaalukas priske poiss.
Eks siingi ole omad vead, laiskused sees.
Söödi valesti, liikuti vähe, nauditi sohva sporti rohkelt.
Ka näiteks endal tuli korralik keha kaal juurde alles 33 aastaselt, eelnevalt olin suht kondine, kuid hiljem hakkas kaal juurde tekkima, õnneks on püsinud sama.
85-90 vahel olev kaal pole just kõige paksem aga siiski on korralik kõht ees nagu rasedal naisel varajastel kuudel.
Seega ei tea me kunagi ette, kuna keha kaal võib tõusma hakata.
Näiteks tean sõpru, kes peale sõjaväge oleks pidanud jääma atleedi kehaga noorteks meesteks aga kes liigse õlle tarbimisega lihtsalt ülekaalulisteks kujunesid
sfsdf30. mai 2015, 23:48
"Kallistada ta ju oskas, aga ma ei viitsinud ennast hiljem duši all ise lõpuni aidata."
Oh, kullakene, oleks ju võinud mehele õpetada, kuidas TEMA oleks saanud ise sind lõpuni rahulkdada. Või oli mees kätetu?
Mind juba pubeka eas erutasid rohkem suuremad ja priskemad naised.31. mai 2015, 08:13
Veel eriti oma ilusate ja lopsakate rindadega, kui need nibukesed seksikalt välja paistsid oli vemmal tihti peale püsti nagu nugis ja ila tilkus, kui sääraseid pilke nägin.
Kuid õnneks suutsin vaos end hoida ja varjata enda seksuaal häiret ega maininud sellest kellegile.
Muideks suurte rindadega naiste kaisus on nii mõnus tududa, sest on millest kinni haarata ja rinnad padjana asendada.
Veel eriti, kui sulle tõustes kusagilt mõnusasti silitadakse.
Mõnele võib tunduda küll mu jutt pervertne aga vabandan, kui häirib.
Muideks omadest elukooli kogemustest läksin peale just rohkem keskeas olevatele priskematele naistele.
Lisaks oli neid väga lihtne üles korjata ükskõik kust, selleks ei pidanud isegi baari minema.
Vahel piisas tänaval, ühistranspordis mõnele moosi näoga naisele pilk peale heita kergelt moosise näoga ja poole tunniga ilma midagi tellimatta, ostmata sai pikemalt voodisse kaasa rabatud.
Mõnedele naistele on juba selline seksi maias pilk tehtud, et tunned kaugelt ära, mida teab ja tahab teha.
Ka palju välismaal ringi liikudes olen kohanud mujalgi priskemaid ja saledamaid naisi, kuid eelistan priskemaid, sest annavad pikema jututa end paremini kätte.
Nemad tahavad rohkem krõpsu, kindlat voodi partnerit, saledamad rohkem tuttavaid, kellega hängida väljas ringi, kepp jääb saledamate naistega tihti peale saamata.
Kuid on ka neid lõdva kummiga saledamaid naisi, kes pikema jututa end kätte annavad.
Mehed, kes soovivad endale kergelt sekspartnereid leida, siit ongi teile eeliseks kas priskemad naised või küpsemas eas daamid.
Ehk naised, kes tahavad kindlalt üht asja (Mõnu naudinguid) ega muud, siis on hea versioon kergelt saaki leida.
Need, kes rulli ja muude asjade peale kord juba väljas on hakkavad rohkem ka hiljem muid asju tahtma, lõpp kokkuvõttes läheb nende ülal pidamine tohutult kalliks maksma.
Parem siis juba tasuta kas või ühekordne seks priskema naise või keskeas daamidega.
bibi31. mai 2015, 10:12
Sinu jutt läheb lõpu poole natuke käest ära, räägid liialt nagu naine oleks mingi objekt, keda võib enda soovide järgi lükata-tõmmata, aga jumala eest, et naine ise mingeid soove ei avalda. Kumba sa siis nüüd kiidad, priskemat naist või odavat naist?! Äkki lõpetaks hoopiski otsimast naisest seksi, ja otsiks hoopis eluks partneri?
Juhan.30. mai 2015, 21:43
Siin on mille ümbert kinni võtta mitte nagu koonduslaagri vang kaks kõverat konti ja kuse hais.
mmmmm30. mai 2015, 21:22
väga kaunis ja seksikas naine... ei kahtle voodi asjus
Oled sa idioot?30. mai 2015, 23:04
"Pilt on illustreeriv"
aga ehk oled sa ise idioot ?1. juuni 2015, 19:50
See , et pilt on illustreeriv , teavad kõik siin kommijad. Miks sa ärritud kui keegi pildi-naist kompuks nimetab ? Kas õige Merike ei või veel kaunimgi olla ? Võib muidugi ja usun, et ongi. See , et sina teda peletiseks loodad ja siin teisi idiooditad näitab, et sul endal pole ei hinge- ega voodielus asjad korras .
paks30. mai 2015, 20:57
Paksuks ytlemine ei ole solvang. Paks ja peenike, täiest viisakad terminid. Samas loeb muidugi kuidas ja mis näoilmega miskit öeldakse...
ma pole30. mai 2015, 20:51
impotent, lihtsalt lihamäe peale ei tõuse ja linttraktori peale ka ei tõuse, aga normaalkaalus naise peale tõuseb küll!
31. mai 2015, 08:07
n1931. mai 2015, 10:17
Mehed on nii ullikesed, kui nad arvavad et naise kaalunumber ütleb neile midagi. Nii maiad ollakse solvama naisi, kes nende ideaalis ei mahu mingisse ala 60kg kanti, peale seda on kohe paksud. Kaal jaotub nii erinevalt, et paljud kaaluvad rohkem kui ükski mees peale vaadates arvaks, aga näed keha on ilus ja ei ole lodev. Samas kui mees ei oleks veel sama naist näinud ja talle öeldaks, et noh see naine kaalub nii palju, siis oleks kohe arvamus et vuh nii paks, ei taha. Number on kõigest number, täpselt samasugune nagu vanus või kasvõi pulsi kiirus - see ei defineeri kedagi.
rei31. mai 2015, 18:26
Ausõna - ma pole iial ühtegi naist kaalunud - mul pole aimugi kui palju minu kaasa kaalus kui me kokku saime ja lõpuks ei tea ma praegugi, kus me oleme 13 aastat abielus, kui palju võib mu abikaasa kaaluda. Pikkustki ei tea - minust on lühem - vist kuskil 160 cm . Ja mis siis - mulle sobib.
kas sa seda tead1. juuni 2015, 14:46
et kui ei tõuse, saab tablettidest abi, tänapäeval on impotentsus ravitav
Vend Kepi30. mai 2015, 20:34
Nii kui liigutab, kohe torkan!
Karl30. mai 2015, 20:29
Tegelikult tundub täitsa hea ju
lauri30. mai 2015, 20:23
ma v6in k6ike süüa aga kaal ei t6use kuna ainevahetus on kiire,pikkus 187cm kaal 60kg noorena olin paks ja nüüd siis jalutuskepp mul on suht paiekas mis teised minust arvavad,käin linnas vahet pole mis seljas on nii et ise tean mis teen:D
hmm30. mai 2015, 19:13
nu kuivale ei saa mitte üks naine jääda ,kui ta tõesti lihtsalt rõve ei ole.
Selline paksuke võib keppi saada nii,et vähe ei ole ,kuid probleem seisneb selles,et mehed kes teda panevad ei läheks selle naisega linna peale jalutama ja käest kinni hoidma. ERITI veel eestis,kus paksusid vahtitakse nagu mingeid pidalitõbiseid.
.30. mai 2015, 18:47
Loomulikult ei jää sellised ülekaalulised kuivale.
Tarvitseb vaid ennast kuhugi joomakohta vedada--ja "romantilisi seksihuvilisi" leidub kohe hulganisti.
Iseasi on nende gigalode väärtus pereisana ja elukaaslasena.
Tegelikult palju sõltub ka partnerite 30. mai 2015, 19:49
valikutest
Põhjused, miks enamustel suhted pee lähevad ongi ehk pigem selles, et on kiiruga valitud vale partner.
Olen terve elu kogemustega fännanud rohkem trullakamaid naisi, kui saledaid.
Miski pärast jäänud just silma trullakamatele naistele rohkem, kui saledamatele.
Paraku ka endal ei ole suhted pikalt toiminud, sest põhjuseid on olnud mitmeid.
Ka on olnud vahemaa takistuseks.
Kusjuures leidnud päris mitu korda elu jooksul enam vähem normaalsed partnerid just maapiirkondadest, kuid töö ja elukoht tallinnas olnud takistuseks kaug suhetel.
Mõnede naistega jääbki seiklus vaid ühekordseks või paariks korraks voodis, samas on olnud ka pikema ajalisi partnereid, kellega siiani suheldud.
On naisi, kes otsivad lihtsalt krõpsu, kes otsivad lihtsalt parterit, kes elukaaslasi.
Pigem ise olengi rohkem sattunud nende esimeste peale.
Trullakamad naised on voodis tunduvalt paremad, asjalikumad, kui saledamad ega taha ja nõua muid lisasi.
Paljud saledad naised on rohkem rahakoti peale väljas, kui muuks.
Vähemalt viimase aja trullakamatest naistest tähele pannud, et nemad ei venita asja pikaks vaid küsivad juba ise otse või ei pea neid kaua voodi mõnudele suundumiseks palju moosima.
Mulle meeldivad paksemad naised rohkem nii välise, kui ka seksuaalsuse poolest.
Ka on palju paksemaid naisi, kes näevad välja väga ilusad, on hingelised ja lihtsalt mõnusad.
Paljude saledate naiste puhul on miinuseks liiga beibelik üleolev mina ja muud asjad.
31. mai 2015, 08:09
Kas muust ka suudad mõelda, kui pededest?
1. juuni 2015, 01:38
1. juuni 2015, 07:22
see 08:09 kommentaar on sattunud vale koha peale, ei teagi, kuidas
30. mai 2015, 18:25
Mulle meeldib, kui 100 kiilone naine on minu peal. Siis tunned kohe füüsiliselt lähedust. Veel parem, kui neid on kaks:
http://i3.mirror.co.uk/incoming/article5769890.ece/ALTERNATES/s1227b/PAY-Odette-Delacroix-squashed-b...
30. mai 2015, 20:36
Paksud, ärge laduge miinuseid, te ju meeldite mulle nii väga.
Trevor30. mai 2015, 17:37
Palju parem oleks kui sa ikkagi voodist väljaspool hea oleksid küll siis voodiski klappi on.
villu30. mai 2015, 16:18
ka kogukas naine/tüdruk võib voodis uskumatult mõnus olla .... peaasi et mõlemad on rahul..
velts30. mai 2015, 16:16
sa ei jää kunagi kuivale sest higistad kõvasti nagu paksud ikka...aga tegelikult oled sa väga kena tüdruk ka selles mõttes ei jää sa kuivale ...
30. mai 2015, 16:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
*****30. mai 2015, 16:35
No offence, aga pedekiiks on ikka neil meestel, kes kõhnu (ilma rindade ja puusadeta, võimalikult mehesarnase kehaga) naisi eelistavad.
kv30. mai 2015, 17:32
Tegelt ei ole sellel teemal gaydega mitte midagi pistmist. Uskumatu on pigem see, mis mõttetut jama uudiseks võib nimetada ja kuidas keegi suutis gorilla ära raseerida.
Muffel30. mai 2015, 18:46
On küll pistmist. Geid, ah, nimetame neid ikka pededeks, tahavad ikka paksemaid naisi saada. Kes väidab, et pede mees tahab vaid mehi, see valetab.
pff30. mai 2015, 16:00
100kg ei ole midagi, kui 200kg vot siis küll on jama. Päris ise endale ka näljutatud naist ei taha, kelle viib kerge tuul minema :D
Ilus on kurvikas naine30. mai 2015, 15:49
Mina soovin tutvuda paksu naisega Merike ma palun sinu kätt 56396978
tõsiselt30. mai 2015, 17:09
tomps30. mai 2015, 15:38
Noo vot mis naisterahvas ,ega välimus loe ..loeb sisemine ilu ..teaks tal sotsiaalmeedia kontot ehk Facebook.com kirjutaks temale, Ehk keegi teab oskab jagada ;) :D ?
eesti ema30. mai 2015, 15:24
nagu oleks laste-aias. ikka jube jube jube ! kelle asi on teise inimese asjad üldse ? mis ta kaal või kellega mida teeb ? kelle asi see on ??? kuidas saab olla täiskasvanud ja nii tited ? lugege ise ka neid kommentaare siin ! vaid mõned üksikud on normaalsed ! naine on Looduse poolt ime. ta annab elu. nii pointless on neid cm -d ja kilosid mõõta ! lapsik ja väiklane !
kv30. mai 2015, 17:39
Jah, aga vaata ma võin lapsik olla. Kuid ma ei söö EBATERVISLIKULT ja ma ei uhkelda sellega avalikuse ees, et noorelt südamehaiguse saan. See on erinevus normaalsete ja ebanormaalsete vajadustega inimestel. Kui tuled avalikuse ette uhkeldama, mis on sinu õigus. Siis jääb meie õiguseks seda kommenteerida.
Kui sa tegelikult rahulikult asja üle järgi mõtled, siis oled sa kõige ebanormaalsema, silmakirjaliku ja lapsikuma kommentaariga. Kes räägib, et mis need cm'd loevad, artikkli alla, kus on põhirõhk subjekti kaalul.
Njaa30. mai 2015, 18:09
Pigem surra südamehaigusesse ja järsku, kui vireleda nälginuna, vahetades sõrmeliigeseid, põlve-ja puusaliigseid, diabeedist pimedaks jäädes vms.
30. mai 2015, 20:21
Kuule, subjekt kv, põhirõhk võiks sul olla õigekirjal.
to kv31. mai 2015, 08:12
mida siis teed praegu?
to ema1. juuni 2015, 23:27
on küll jah ime. imeb nii,et vähe ei ole ja seda igas mõttes. Eriti veel need kõige suuremad "imed" on need eesti naised kes on täielikud B.I.T.C.H.I.D ja ennast täis olevused.
Isegi kui ma ise olen eestlane on mul tõsile allergia eestlaste vastu ja just sellise haiglase suhtumise pärast.
"Merikesele"30. mai 2015, 14:42
Mine toitumisnõustaja juurde ja tee toidutalumatuse testid! Tõsiselt. Või kui veel ei lähe, siis hakka selle teema kohta kirjandust uurima.
Pole vaja minna!30. mai 2015, 15:09
Iga talu karjak oskab ka sulle heina ja vett soovitada.
pensionär Eedu30. mai 2015, 14:10
Miks Ka paks naine. Vastupidi, paksemat ja rinnakamat naist voodis omada ongi just väga hea. Mulle näiteks ei meeldi üldse anoreksiahaigete naiste kontide kolin voodis. Kui on soovi tüsedamatel naistel tutvuda, andke aga teada mulle. Ootan igatsusega.
30. mai 2015, 14:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 14:31
Eks ravi siis ennast, mis siin laulad.
Mulle30. mai 2015, 13:54
ka hirmsasti meeldib seksida paksudega, nii erutav, kui lodev lottis liha ees on, eriti erutav on, kui ninaesine veel higist leemendama hakkab, sealt kurdude vahelt hakkab lehkama nii, et annab tagasi hoida ennast.
30. mai 2015, 14:34
Aga äkki tuleb see lehk hoopis su enda krimpsus kottide vahelt, nuuuta teinekord hoolikamalt.
ei ei30. mai 2015, 14:52
minu kotid on ikka puhtad, ulatan peata ennast igaltpoolt aga kui kere on ikka pekkis, siis alati käed ei ulata pesema ja no ei viitsi ka ju eriti
tutt30. mai 2015, 17:43
pakud,et kõhnad ehk saledad on kõik vormis ja ei ripu petikotid ja alakeha genitaalid ja ei ole arme kehal sünnitusest ja kõik raseeritud ja jumekad???? nalja teed või? oled lihtsalt lollakas.
Mõtiskleja30. mai 2015, 13:53
Kes on see inimene või grupp inimesi , kes on pannud paika naisiluideaali !!!! Mina seda ei tea ja juhul kui keegi teab , siis ehk vastab mulle. Täidlane naine on ju väga ilus ja seda on ta tunduvalt kauemat kui aega sale naine , sest täidlus ei lase kortsudel tekkida , see selleks , aga tähtis on see , et me ei arvustaks naisi nende ümbermõõdu ega kehakaalu pärast , tähtis on ikkagi olla naine selles võtmes , milleks ta loodud on ja uskuge mind , maailma elu käib ümber naiste teatud kehapiirkondade olemasolu arvestades. Pole inetuid naisi , on maitse ja arusaam. Minu suur kummardus kõigile naistele , olge ükskõik millises kaalus , ilma mesilaste ja teieta poleks elu maal võimalik.
kv30. mai 2015, 17:48
Aga huvitav, mis keskajal olid kõik naised ümarad ja elasid lühikest elu? Äkki pole terminil "ülekaalulisus" mingit pistmist sinu iluideaalidega. Vaid faktiga, et sa oled ebatervislik inimene. Ja meessugu valib oma kaaslast alateadlikult tervislikuse järgi. Ehk kes suudaks järglasi toota. Statistiliselt kumb elab kauem, kas 101 kilo kaaluv inimene või enda eest hoolitsev keskmises kaalus inimene? Ma teeks sügava kummarduse nende naiste ees, kes ei ole laisad ja hoolivad enda tervisest. Mitte nende, kes voodis laisklevad, päevad läbi söövad ja mingit jama Õhtulehes räägivad.
30. mai 2015, 20:25
Mine kukele oma "targa" jutuga, "tervislik inimene".
kv-le31. mai 2015, 08:17
mis probleem sul selle tervislikkuse ja kaaluga on, et siin jaburdad?
to kv1. juuni 2015, 01:43
30. mai 2015, 13:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sa loe põhjalikumalt.30. mai 2015, 14:01
Merike ei kiida ennast vaid voodis. Tal ka muud tegemised täis rõõme. Kas su oma ajud on korras?
Asi vist selles,30. mai 2015, 13:47
et kõik kohad on täis salenemist propageerivaid artikleid. Välja mõeldud kehamassi indekseid. Artiklid enamasti kohustavad nende normide järgi elama. Otseselt pole halvustavad, aga ridade vahelt loeb välja küll. Kui nats moegurudest üle kaalud, nii oled vaal või pekinägu. Tegelikult elagu iga üks oma elu. Seda ütlen elu näinud mehena küll, et see väga lai ja läbipaistev jalgevahe enamust mehi ei eruta. Kisa teeb ikka see, kelle king pigistab. Kes ei karju, selle hääl ka välja ei kostu. Nii jääbki mulje, et pead sööma ja jooma seda, mida "peenemad kombed" käsevad. Võtke kätte ja liikuge võrdlemisi palju. Kindlasti eelistaga looduses viibimist. Seedimine loksub ise paika. Ise selle retsepti järgi juba 64 aastat elanud. Ja ei kurda.
kuidas30. mai 2015, 13:37
saab ülekaaluline pidevalt toidust mõelda?Miks peab ennast noorena nii ule sööma?Parast head sex ei taha kull ennast nuumata!Soogikorrad jäävad sootuks vahele.Sex ongi ju selleks , et saada naudingut, kui lapsi enam ei taha!Soomaisu kaob iseenesest!
30. mai 2015, 14:37
Kuidas sina saad pidevalt vaid seksist mõelda, nii üksluine ei tohiks elu küll olla,
paks30. mai 2015, 13:18
Paksu loll pohjendus.Iga inimene saab aastaga votta maha 25-50 kilo (kui on kaal 100-130).Tahtmist on vaja
Veterinaar30. mai 2015, 13:06
Mida rasvasem notsu seda kitsam silm.
30. mai 2015, 12:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jajah30. mai 2015, 13:49
Aitaks kui öelda skelett või buchenwald.
mm30. mai 2015, 12:48
See on kummaline, et kui paksule öelda "paks", siis see on tema jaoks nii solvav, kuid paks võib öelda saledate kohta "pilbatsid", "kriipsujukud" ja "hambaorgid" (võetud antud artilist ainult), aga see on täiesti normaalne.
Viimasele30. mai 2015, 19:40
Oota natuke, küll elu veel õpetab neid, kes lisakilosid pelgalt söömise ja mittetrenni süüks peavad.
30. mai 2015, 20:28
Mis kasu, et peenike oled, kui ülakorrusel tolmab.
varsti penskar30. mai 2015, 12:47
minu elu parim kepp ongi just paksu naisega olnud
jajahh30. mai 2015, 14:02
mul ka, nagu oleks süldikausii karanud
31. mai 2015, 08:19
Kas sa tavaliselt kargad süldikaussi, et võrrelda tead?
Athlet30. mai 2015, 12:43
Mina armastan paksukesi!
Raivo30. mai 2015, 12:39
Merike ei julenud isegi enda pilti artikli juurde panna.
oeh30. mai 2015, 12:19
Üle 100kg kaalumine on ebatervislik SULLE ENDALE. Püüa sellest aru saada ja mitte keskenduda sellele, kas sa jalgu hargitades mõnda meest ka paelud või ei. Näe tussust kaugemale.
Vot 30. mai 2015, 12:18
kui mees maha jätab, kõvad kilod kui nõiaväel, mõtlen siin edukas, kena ja arukas mees!Kehakaal kindlasti polnud sel mehel nuud peamine põhjus!Eestis on tõesti vaga hoolitsetud naised ja nii soovib iga mees enda kõrvale kena välimusega naist.Sest sa oled edukas, kui sul on ilus naine, kallis auto ja suur maja, kallis rajoonis.Tegelikult peaks iga naine ikka vormis olema enda parast, mitte mehe parast stressata!Mehed armastavad suuri ilusaid rindu.Piitsavartel on harva ilusad rinnad.rinnad ja pepu on mehele kui mesi...Samuti ei soovi nad rumalaid naisi , aga ka mitte vaga tarku, sest mõtlev naine saab aru, kus mees käib , mis teeb!Tark naine hoiab muidugi suu lukus.Kaib ise ka.Kindlasti on moni mees, kes võtabki 1 hambaorgi teise järel, neid pole mõtet taga nutta!Juba 40+ igatseb mees mõistmist ja vaga head sexi. Mu kehakaal tõesti pole enam see mis ta oli 25 aastaselt , aga kes on minuga sängi saanud , jääb pikemaks ajaks.Aga ma soovin elada eraldi.Armastan sexi vaga ja olen üliaktiivne, see et 1kg on kuskil juures, pole kull probleem.Eks iga pott leiab kaane ja las olla!Peale sex peab ju ka tõmme olema 2 inimese vahel, ühised huvid, maailmavaade..Ainult sex , siis mingu bordelli!Armasta ennast !Kui tunned et oled õnnetu sellised kehas, saab juurde võrra ja maha votta!Koik algab siiski endast ja mõtlemisest.Uhele meeldib õun , teisele pirn ja nii ongi!Meestele ei meeldi vinguvad naised.See on põhjus, miks hakatakse uut otsima
ants30. mai 2015, 12:55
Räägid öiget juttu.Ma täitsa naudin kui naisel on peenike polster ymber,.Nii mönus on mööda pehmet keha silitada.Aga selline punnköht tekitab vastikust
Klee1. juuni 2015, 15:08
Aga selline punnköht tekitab vastikust - kui mul just sündis laps???
paks30. mai 2015, 12:07
sada kilo pole nii paks midagi. tiba rasvane:). kas see on normaalsem, et enamus noori naisi tunnevad end hasti alakaalus olles? see on samasugune viga ju. mina olen raskem kui sada kilo. iga jumala pave voitlen enda toidusoltuvusega. edusammud on visad tulema, aga alla ma ei anna. saas ei ole ma taheldanud, et keegi vaga minu kaalust numbrit teeks. ehk on see siiski enda hoiakus kinni. sul peab olema hoiak, et kellelgi ei ole oigust kobiseda sinu kaalu pihta. ka tuleb seda siis rakendada kui keegi arvab heaks sona votta. tuleb paika panna:). nagu osad on soltuvuses alkoholist, narkootikumidest, suitsust, kohvist. millest iganes. nii olen mina soltuvuses toidust. aga millegiparast arvatakse, et pakse voib rohkem kritiseerida kui alkareid, korstnaid, kohvitynne voi muid soltlasi
ka paks30. mai 2015, 16:11
Lõpeta võitlus! Ja hakka lihtsamatest nippidest pihta. Kõigepealt on vaja arendada enesehinnagut. Olin ise ka oma välimuse pärast masenduses, sest ligi 120kg pole ju teab mis kaunis vaatepilt. Võitlesin samuti päevast päeva oma liigsete kilodega, aga tulemus oli tühi null. Siis aga otsustasin, et hakkan iseendasse suhtumist muutma. Igal võimalikul momendil kinnitasin mõtteis endale: "Ma olen väärt!" Ja peeglisse vaadates ütesin peegelpildile: " Sa oled täna väga ilus!" Peale seda tekkis tahtmine kanda ilusaid riideid ja nii uskumatu, kui see ka pole, on võimalik ka paksukestel end seksikalt riidesse panna. Enesehinnang tõusis sellega 100% kõrgemale. Ja kõige selle tulemusena on minu kaalunumber nüüdseks langenud alla 100. Kusjuures ma ei pea mingit dieeti ja isegi sporti pole viitsinud selle aja sees eriti teha. Ma tean, et seda on alguses raske järgida, aga kõige tähtsam on armastada end sellisena, nagu sa oled. Siis on kõik võimalik. Las võitlused jääda teistele!
ranno30. mai 2015, 11:03
mul naine paks panna on parim maailmas muud kes vastupidist väidavad on peded
tra30. mai 2015, 10:51
Jälestan pakse naisi kes ei viitsi ennast vormis hoida
Ega ajudeta30. mai 2015, 10:59
inimesele ei tee üldse midagi selgeks.
30. mai 2015, 11:09
Ja mina jälestan, tra, jobusid mehi.
ei mahu pähe30. mai 2015, 10:45
mis häda on inimesel, rasvunud või kondine, vahet pole, minna kuskile lehte, et kõigile üritada tõestada kui imeline ta ikka panemiseks on? no mis häda ajab inimest, et ei saa oma tu.ssumuresid endale hoida? lasku end panna kellel iganes, säästku teisi inimese oma memuaaridest.
lisaks ei saa ma aru, miks enamus kohe ühe rasvunud noore inimese kaitseks kõiki saledaid kondisteks sõimavad? kas teile normaalkaalus naisi siis ei jää silma? anorektikud on sama ebameeldiv vaatepilt kui rasvunu, kuid normaalseid, nii 55-60 kilo kaaluvaid on küll ja rohkemgi.
Normaalsed 55-60 kg???30. mai 2015, 10:55
Aga miks mitte ei ole normaalsed 70-85 kg? Minu arust on 175-180 cm naise kohta 55 kg liiga vähe. Ise olen 174 ja üle 80 kg ja pean end normaalkaaluliseks.
Rob30. mai 2015, 11:13
Veel rõvedam asi, kui paksud inimesed on paksud inimesed, kes ei tea et nad paksud on.
Aga kui neile meeldib...30. mai 2015, 11:25
... selline olla, mis häda siis teistel kobiseda on? Vaadaku kuidas enda ja oma kilodega rahul on...
to Rob30. mai 2015, 13:05
Mina olen 174 cm ja 83 kilo. Pole ükski inimene mind paksuks pidanud peale mu enda. Keegi ei tuleks selle pealegi. Kaalunumber on üks ning väljanägemine teine asi. Pekki kuskilt ei ripu ning kõht on kordades väiksem kui meestuttavatel.
Üldiselt ajavad südame pahaks need kommentaarid, kus oma lühiajalisi kepisuhteid reklaamitakse. Jääb selline mulje, et eesti mees paneb igaühte ning valimatult. Kas selliste meestega ükski naine abielluda tõesti soovib? Ise küll ei kujutaks ette, et minu mehel üle 1-2 eelneva partneri oleks olnud. Õnneks on veel mõni ennast hoidev ja kõrge moraaliga mees ka veel olemas.
Ära nüüd komplimendist valesti aru saa,30. mai 2015, 13:54
aga ka minu meelest on 174/83 täitsa kobe tükk. Vähemalt tundud rõõmus ja tervise juures olevat.
eesti mees30. mai 2015, 20:02
Ei kuku see eesti mees mitte igaühe peale, et auku leida :)
On siiski ka muid väärtusi siin ilmas kui vaid naiste jalgevahe.
Ja see, mit
eesti mees30. mai 2015, 20:02
Ei kuku see eesti mees mitte igaühe peale, et auku leida :)
On siiski ka muid väärtusi siin ilmas kui vaid naiste jalgevahe.
Ja see, mit
muig30. mai 2015, 11:02
Ah et mis häda tal on? Ma arvan, et kõrv lihtsalt sügeleb...
bibi30. mai 2015, 11:15
55-60kg on normaalne 160cm neidudele, aga mis saab neist, kes on pikemad? Selleks, et ühiskond aktsepteeriks neid "normaalseks" peavad nemad ka mahtuma alla-60- klubisse? Vaevalt.
Naine30. mai 2015, 10:41
Merike, proovi LCHFi. See on ainuke asi, mis aidanud on. Inimene on loodud ööma rasva. Kõik rasvavabad dieedid on pettus.
mees30. mai 2015, 10:38
Asi pole selles kas naine on nö volüümikas või mitte jah sexida võib kuid elus on ka muid asju peale seximise, kas 100 kg naine minuga sportima tuleb? tennist mängima, jooksma, rattaga sõitma, matkama? Ühistegevused seavad piirid ja jääbki talle ka samasugune mees, kes on paks ja laisk.
30. mai 2015, 10:50
Tuleb küll, ära muretse.
Normaalne naine30. mai 2015, 11:18
Järjekordne stereotüüp..... nagu need pisut "volüümikamad" ei teekski trenni või ei peakski tervisest lugu? Peavad küll. Tean kõhnasid naisi, kes ei tee trenni ega viitsi mingisugusest jooksmisest või matkamisest kuuldagi, samas kui kõik need natuke "suuremad", keda tean, on väga rõõmsad, kui midagi pakkuda. Ning ei, nad ei väsi kümne minutiga ära.
No rattasõitu küll...30. mai 2015, 11:28
...ülekaal ei sega. Meie linnas on 60+ aastane (ka ülisuur) naine ja ma pole teda muudmoodi liiklemas näinudki, kui rattaga.
30. mai 2015, 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 10:52
Tõesti või? Ära sa räägi, impotent.
Rob30. mai 2015, 11:14
:D30. mai 2015, 14:51
M30. mai 2015, 10:31
Ega ainult õhku sisse hingates keegi paksuks ei lähe. . .ikka see mis suust alla läheb põhjustab seda!paljud paksukesed lihtsalt ei teagi mis on normaalsed toidukogused. . .
30. mai 2015, 10:53
Ja paljud peenikesed ei teagi, mis on normaalne mõistus.
kapitan 30. mai 2015, 10:29
ühesõnaga seda tüsedat näitsikut panevad ainult mehed, kes on väljas ainult "peaasi, et on inimene ja elus". tõsisemat suhet paraku keegi ei taha sellisega. ilge jama on ju kui naist ei jaksa isegi sülle võtta. mitte sellepärast, et ise nõrk, aga iga mees ei pea olema raskejõustiklane ja 150 kilost kangi suutma rebida.
30. mai 2015, 10:49
Mina ka "tüse näitsik", aastatega kaalu lisandunud, aga näe, juba 40 aastat on oma mehega nö tõsisem suhe olnud.Sina oma pilpaid, keda sülle jõuad võtta, mitmeid vahetanud. Miks ma nii arvan? Sest su iseloom ja rumalus paistab su kirjutisest välja ja normaalne naine ei tahagi sellist.
õnnelik ülekaaluline abielunaine30. mai 2015, 15:40
Mina ka võtsin peale laaste saamist 30kg juurde,millest pole aastatega lahti saanud,aga mul vist erandlikult normaalne mees,sest lapsed juba suured,aga mees ikka minuga.Ja ei häbene ta mind kuidagi.Käime sageli koos väljas,reisimas,külas,jne.Ka kallistada armastab ta mind endistviisi.Need jobud,kes ainult siis sind armastavad,kui sa nende ideaalile vastad,võivadki kõigi nelja tuule poole jalutada.Õiget abielumeest ja pereisa nendest niikuinii ei saaks.Kui naine ka poleks ülekaalus,leitaks varsti uus põhjus,miks naine ei kõlba.Nt jäi liiga vanaks...
ants30. mai 2015, 10:18
Tõepoolest , mida teha luukeredega, kes on hullemad kui Buchenwaldi vangid?
30. mai 2015, 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 10:43
Haisvale lihale? Aga ka sinusuguseid kannab maapind, mis teha.
dumb31. mai 2015, 10:25
Mis haisev liha sul igal pool on... valesse poodi astunud vist.
31. mai 2015, 12:56
lolliks läksid või???
30. mai 2015, 09:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 10:18
Jaa, jaa, ega elus ju midagi peale seksi polegi.
Ka normaalkaalus naine30. mai 2015, 11:25
Noo sorri, normaalkaalus naine, aga natuke tundub nagu sa riputad kõigile pisut raskematele meestele kella külge, nagu nemad ei vääriks sind. Kas sulle on paksema mehe "võimed" peale vaadates kohe näha? Minule küll ei ole. Mis siis küll saab, kui elad mehega ja üks teist võtab (paratamatult) vanemaks saades juurde? Kas siis peab nahast välja pugema, et teha kõike, et jumala eest partner maha ei jätaks? See ei ole normaalne elu, kui sa pead võitlema 24/7 oma kaaluga, sest et su naisele/mehele ei meeldi, et sind on natuke rohkem kui varem. Ole inimlik.
1. juuni 2015, 01:52
mul 2 meest olnud ja võin täie kindlusega öelda, et paks oli voodis parem
30. mai 2015, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Su peres on ikka...30. mai 2015, 12:15
...midagi väga korrast ära, kui 7 aastasel lubatakse internetti kasutada. Mine mängi õues ja tegele oma asjadega. internet ja arvuti pole sinuvanuste jaoks!
30. mai 2015, 09:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 10:21
Täpselt, igale oma.Mina ei tahaks endale iialgi sinusugust "välimise iluga", labast meest. Arvan, et paljudel naistel poleks sinuga midagi peale hakata.
Juba sellepärast peaks30. mai 2015, 10:56
sul lõug haige olema, et naist lehmaks sõimad.
raivo30. mai 2015, 12:28
ära karda,ma pole sinust huvitatud.mul jagub nende" paljudetagi ".
30. mai 2015, 20:40
raivole31. mai 2015, 08:27
ma tõesti ei karda, ole rahulik.
Merike!30. mai 2015, 09:27
Vot mina, mehena, olen sinuga täitsa sama meelt! Ise juba neljas kord abielus. Lihtsalt varem pole nii lahedat naist leidnud. Aina endapiitsutamise stressid. Nüüd naine ka just sinu mõõtu. Ja tead kui lahe ja hakkaja tüüp ta on? Voodis teeb kõigile eelmistele silmad ette. No mis ma oskan öelda? Ole ikka rõõmus! Pea meeles! Need saledate jutud on massipsühhoos. Tegelikult enamusele meestele meeldivad normaalsed naised.
30. mai 2015, 10:40
Sellist meest polegi vaja, kes naist ainult välimuse järgi hindab.Et kui naine aastate jooksul kaalus juurde võtab ja enam nii tohutult atraktiivne ei ole, siis jätame sinnapaika? See pole ju järelikult mingi mees ka oma iseloomult, ole sa siis peenike või paks.
Saa nüüd aru, mida sa öelda tahtsid?30. mai 2015, 10:54
Kommenteerisin ju, et eelmised olid kõhnemad aga ka stressi täis. Stress nullibki hea olemise. Nüüd, veidi trullakam aga selle eest elurõõmus.
10:54-le30. mai 2015, 11:17
Ei kommenteerinud üldse mitte sinu öeldu vastu vaid just sinu poolt. Võibolla tõesti väljendasin end segaselt aga, veelkord, olen sinuga just täiesti nõus.
11:57-le30. mai 2015, 13:39
Ju siis mina ka kõigest aru ei saa. Ideaale ju pole. Olgem tolerantsemad!
....30. mai 2015, 17:43
Normaalne naine ei ole 100 kilo. Võib-olla ainult siis kui ta mingi 190 cm koljat on.
...30. mai 2015, 19:53
Kes miinuseid laovad arvavad tõesti, et selline on normaalne naine?
Normaalne pekiveis vb jah.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2704059/The-woman-snubbed-fad-diets-lose-100kg-simply-swappi...
to...31. mai 2015, 08:32
jutt on 100 kilosest naisest, mitte 170-sest.On ikka "väike vahe", võid veel 200 300 kiloste pildid välja otsida, ka selliseid on olemas.Või ei saa sa inglise keelest aru ja vaatasid vaid numbrit 100, mille ta kaalust maha võttis, mitte ei kaalu 100
ott31. mai 2015, 10:33
Sille30. mai 2015, 09:23
ahah: kaksikmoraal30. mai 2015, 09:04
Kõhnadel on "minu arvamus" ja "vale aevamus".
Kõhnadele on lubatud "ma söön mida iganes millal iganes kui palju iganes soovi on" ja nad ise põhjendavad seda geenide ning hormoonidega.
Kõhnade arvates ei ole paksukeste suurusel ei geenide ega hormoonraviga iial mitte mingit seost.
P.S. Moderaator võiks põhjendada, miks eelmine samasisuline kommentaar ei sobinud?
30. mai 2015, 09:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
selgeltnägija30. mai 2015, 09:05
oled sa jee mees ja veel isegi spordimees....endal kõht ripub üle püksivärvli j a rinnahoidja pigistab vorstiks ja jäta ometi selle krõpsupaki kalla nahistamine, endal ei ole paha vä kui end peeglist vaatad?
D. J.30. mai 2015, 09:07
Meil on vikatimees viimasel ajal neid kõvu spordimehi loogu maha võtnud. Inimesed ei oska piiri pidada. Kui inimesel on tervisenäitajad korras, kui ta liigutab ka end mõistuse piirides, siis on kõik korras. Mõned naisterahvad käivad trennis, aga on ikka trullakad. Las inimene ise otsustab, milline ta tahab olla. Vaat see ongi Eesti ja teiste arenenud riikide vahe, et seal ei lähe kellelegi korda, milline sa oled või mis sul seljas on. Eestis aga tundub see igaühe asi olema, milline keegi välja peab nägema. Elage oma elu ja laske teistel oma elu elada.
30. mai 2015, 11:07
Ei ole igaühe asi, normaalne inimene ei arvusta teiste välimust. Kes seda teevad, on sellised madala enesehinnanguga, enda eluga rahulolematud kiibitsejad, kes tunnevad end tegijana vaid teiste kallal virisedes, olgu välimuse või mille pärast iganes.
jah30. mai 2015, 15:46
Õige.Selles suhtes pole me veel Euroopasse ja muule maailmale veel järgi jõudnud.Mujal ei tule kellelgi pähe arvustada teise inimese välimust ja tänaval ega rannas sulle keegi järgi ei vaata,ole milline tahes. See teiste inimeste välimuse arvustamine näitab arvustaja enda ebaintelligentsust ja komplekse.
doktor Juss30. mai 2015, 08:57
Viimasel ajal on Eestis täielik hullumaja lahti, naised on end luukeredeks näljutanud. Nii koledat vaatepilti pole veel ühelgi kevadel olnud. Vanust ei oska enam määrata, kõik on näljast näost halliks muutunud, kehad kõverad kui küsimärgid. Jalgevahed laiad, lase või rongid läbi sõitma. Nälgimise tõttu on neil päevad ära jäänud, meeletud haigekassa rahad kuluvad nende peale: fertiilsusravi, liigeste vahetused, psühhiaatriline abi jne. Paljud on enda diabeedikuks näljutanud. Peab ütlema, et meie n-ö ülekaalulised naised on ikka palju tervemad, kui need näljutavad isendid.
Siinkohale kutsuksingi naisi üles sööma ja elust rõõmu tundma. Sööge ise ja laske ka oma perel normaalselt toituda, te elate ju vaid üks kord.
1. juuni 2015, 01:56
II tüübi diabeet tekib ülekaalust, I tüübi diabeet on üldse autoimmuunhaigus (kindlasti mitte näljutamisest) - aga muidu jutt õige
to /3. juuni 2015, 19:23
Viimased uuringud on näidanud, et peenikesed inimesed, kes trennis ei käi, haigestuvad ka diabeeti- tegemist on ikkagi ainevhetuse häirega.
werty30. mai 2015, 08:57
võibolla tõesti aga visuaalselt ei ole seal midagi nautida.
30. mai 2015, 09:09
eks sul ongi valida, meedia surve all ajupesuliselt kujundatud kaunis kondine lahkunu kirstus või lepid normaalsete inimestega , kellega sa ei pea küll sõpruskonda moodustama aga keegi peab ometi sulle poodi leiba tooma ja vahel ka juukseid lõikama või hambaid parandama...
Kah üle 100kg kaalunud30. mai 2015, 08:54
Ka minul on elutee kive ja raskusi teele sokutanud ja olen üle 100kg kaalunud aga siiski, praeguseks olen 10 kuuga -40kg alla võtnud, nipiks on süsivesikutevaba toitumine( LCHF), lähedaste suur toetus ja oma mõttemaailma muutmine. Abikaasa on minu kõrval olnud nii siis kui ma sale olin, kui ka peale laste sündi paks olin. Praegu olen ise piiritult uhke ja õnnelik, et olen omale sobiva toitumise leidnud ning abikaasa rõõmustab koos minuga kuna kaalu kadumisega muutub tohutult elukvaliteet, ma olen rõõmus ja õnnelik ning aktiivne, paksuna olin kurb ja õnnetu ning endasse tõmbunud nind ei tahtnud kuskil käia kuna häbenesin ennast. Ehk siis kaalulangus on saavutatav kui sobiv toitumismeetod olemas, ma olen oma normaalkaalu ülemisel piiril olles piisavalt kurvikas ning enam kunagi ei soovi tagasi jõuda üle 100kg kaaluni, see oli kohutaval elu. Artikkli autorile soovin ma edu ja ma usun, et kui sa leiad omale sobiva toitumismeetodi ning sinu kõrval on armastav kaaslane, siis kavad ka need ülekilod ja muutub elukvaliteet.
doktor Juss30. mai 2015, 09:01
Palun lase endale põhjalik tervisekontroll teha, 10 kuuga 40 kilo kaotamine ei ole päris normaalne. Hetkel võid sa end hästi tunda, kuid mis homme saab.
Posija Toss30. mai 2015, 09:21
Homse leiva toob homne päev.... Elan rahulikult edasi!
tirinipi (mees)30. mai 2015, 09:44
10 kuuga 40 kg, on tempo 1 kg nädalas. See on täiesti normaalne kaalulangetamistempo.
Imetleda tuleb visadust ja meelekindlust. Mu enda näide on kahe kuuga 10 kg alla. Aga edasi ei saa, järgneva 3 kuuga olen ikka samas kohas.
-40kg kaotanud30. mai 2015, 09:45
100% tervisekontroll just alles tehtud, olen terve kui purikas, kõik tervisenäitajad on ideaalsed.
30. mai 2015, 10:23
Kaalulangus ca -1kg nädalas on väga normaalne kaalulangetamine. Suurema kaaluga inimestel langebki kaal kergemini. Mida väiksem on kaal, seda raskemini kaal langeb.
hmmm30. mai 2015, 12:34
et siit näide, sa olid ka enne oma kilodega terve kui purikas:) . Vaevalt 10 kuuga vabanetakse nendest haigustest, mis väidetavalt kõiki ülekaalus olijaid kindlasti rabavad. Välimust ja enesehinnangu tõusu siinkohal ei pea vajalikuks isegi mainida. Sest see on kõrvade vahel ja olene kaalunumbrist.
No vot...30. mai 2015, 10:07
...asi ongi selles, et teie tundsite end paksuna alaväärsena ja seetõttu võtsite kaalukaotuse ette. Aga paljud inimesed ei tunne end paksuna alaväärsena, arvaku ümbritsev maailm neist mis tahab. Mu arust tuleks inimest võtta just sellisena nagu ta on . Ja nagu öeldud.. "iga pott leiab endale kaane". Kellele meeldivad trullakamad naised, kellele kondisemad. Mu arust ei tohiks seetõttu hakata teist mõnitama või halvustama, et ta pole just sellise väljanägemisega, nagu sa tahaks.
-40kg kaalu langetanu30. mai 2015, 11:12
Ma ei tundud ennast üle 100kg kaaludes mitte ainult alaväärsena vaid mul tekkisid juba tõsised terviseprobleemid, see kohutav mass kerel ning muud probleemid(liighigistamine, menstruaaltsükli probleemid, põlvevalud, pidev õhupuudus jne), mida normaalkaalus inimestel ei esine, olid igapäevased.
Aga halvustamiseks ja mõnitamiseks tõesti ei ole absoluutselt mitte mingisugust vabandust, ole nagu sa oled, peaasi, et sa enesega rahul oled. Mina üle 100kg kaaludes ei olnud endaga rahul ning lisaks kannatas tervis, praegu normaalkaalus olles, olen endaga väga rahul, enesetunne on suurepärane, söön iga päev maitsvaid tervislikke sööke, kõht on täis, meel on hea, liigun väga palju ning elukvaliteet on tõusnud tohutult. Enda käsile võtmine, järjepidevus ja visadus, et saavutada eesmärgid, on olnud kõige õigem otsus minu elus. Ma ei unusta kunagi seda päeva kui otsustasin kõik vabandused nurka visata ja ennast käsile võtta ning vaata kuhu ma olen jõudnud. PS! Ma olen oma loodetud eesmärgid ammu saavutanud aga ega oma toitumist ma ei muuda, seega kaal langeb mul ikka edasi, küll aeglaselt aga siiski ta langeb ilusti, eks kaal jääb kord seisma seal, kus organism ise arvab, et paras kaal on.
jamajutt30. mai 2015, 08:51
et end normi viia ei saa, asi on mõtlemises--tugev tahe ja iseloom peab olema.
Pole paha30. mai 2015, 08:31
Noor ja 100 kg on vahelduseks super. Nad on jõulised ja teevad tugevalt vastuliigutusi. Ka tupelihased on head. Kord maadlesin ühe naisega ja kujutad ette olin nagu takukoonal ning sain seljamati.
mikk30. mai 2015, 10:06
Pekk ei tee kedagi jöuliseks, otse vastupidi.
Kindlasti, aga ..30. mai 2015, 08:28
..peamine elu on ikka väljaspool voodit.
Noor inimene ei peaks nii palju kaaluma, esiteks su siseorganid peavad suures kitsikuses seal rasva sees hakkama saama, Teiseks kõik kroonilised haigused hakkavad sind kimbutama.
Tervise eest kanna hoolt ennem kõike!
macho30. mai 2015, 08:39
seksiteemalisi artikleid saadavad arvukad kommentaarid. nii et paljude jaoks siiski peamine elu on voodis,
Kris30. mai 2015, 08:26
Paks naine on voodis alati aktiivsem ja parem, kui ilusad saledad piigad. Nad annavad endast alati maksimumi, sest mine tea millal jälle saab.
tartlane30. mai 2015, 08:24
Need teated voodielust jmt võiks silma alt ära koristada. Inimene peaks elus ikkagi ennast harima ja õppima ja arenema-arendama, peamine on armastus ... Naiste alandamine voodilehmadeks on solvav, ja naised on nii lollid, et lasevad seda endaga teha. Luge ja kirjutada ei oska, aga paksuks süüa ja oma p-d näidata küll...
nii on30. mai 2015, 08:24
köik soome mehed kiidavad oma naisi...
Neeme30. mai 2015, 08:22
ja natuke kaalukamad ongi paremad. ka selles mõttes, et nendega on lõbusam. nad ei räägi sellest, et oi kui palju ma söön, aga ma ihtsalt olen selline loodud. see jutt on nii tüütu, samas tean, et tibi ei söö midagi. paksuke sööb koos minuga, naudime kõike, voodis on nad vabad, kompleksideta
to10:4830. mai 2015, 12:02
Et kaalukam naine on arengupuudega? Rohkem polegi sul vaja öelda, et oma "kõrget taset" kinnitada, sellest lausest piisab, et aru saada, kes on siin arengupuudega
30. mai 2015, 08:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. mai 2015, 08:20
ONGI SOOJEM MAGADA30. mai 2015, 08:23
LOLL OLED ---NAINE OM IKKA SÜNDINUD NAISEKS ,,,
AGA LEHM OM SINU LAUDAS --KELLE PIIMA SA TARBID ????
((((MINA KÜLL TUNNEN ,,ET NAINE PEAKSKI SINNA 80+ kg, KAALU JUURDE JÄÄMA, VÄHEMALT OM NAINE JÕULINE ---JA VÄIKSEM MEES TUNNEB TURVALISENA SELLE NAISE KAISUS,,
ONGI SOOJEM MAGADA30. mai 2015, 08:23
LOLL OLED ---NAINE OM IKKA SÜNDINUD NAISEKS ,,,
AGA LEHM OM SINU LAUDAS --KELLE PIIMA SA TARBID ????
((((MINA KÜLL TUNNEN ,,ET NAINE PEAKSKI SINNA 80+ kg, KAALU JUURDE JÄÄMA, VÄHEMALT OM NAINE JÕULINE ---JA VÄIKSEM MEES TUNNEB TURVALISENA SELLE NAISE KAISUS,,
30. mai 2015, 08:26
ma arvan, et raseda mehega samuti
anorektik30. mai 2015, 08:47
Ja vaimselt haigetega pole?
kindel30. mai 2015, 09:03
tegelikult intellektipuudega mestega magamine on ka amoraalne, niiet ... naised- ei mingit kaastunnet selliste vastu
30. mai 2015, 08:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eh sind küll, kõiketeadja30. mai 2015, 08:29
kohe ei tea, kas see on välja vabandamine, et oled loll
ahah30. mai 2015, 08:52
Kõhnadel on "minu arvamus" ja "vale arvamus"
Kõhnadele on "söön mida iganes tahan, millal tahan, kui palju tahan" geenide ja hormoonide tasemega põhjendamine lubatud.
Paksukestel ei ole vabandused lubatud.