.Foto: Vida Press
Eiris Teeveere 7. aprill 2015 13:42
Tahad kaalus alla võtta, kuid trennisaalis higistamine pole sinu teema? Ole mureta! Kehakaalu saab alandada ka ilma trennita.

Trenni vihtumine pole paljudele meeltmööda tegevuseks. See aga ei tähenda seda, et need inimesed võivad lisakilode kaotamisest ainult unistada, kirjutab Redbook Magazine.

Ajakirja sõnul on nimelt võimalik kilosid kaotada ka ilma trennita.

1. Söö proteiinirikkaid toite. Neid süües saab kõht kiiremini täis ja sa sööd seeläbi vähem.

2. Joo soolatud vett.

3. Ära jäta toidukordi vahele.

4. Maga korralikult. Kui sa oled väsinud ja kaua üleval, siis on suurem tõenäosus, et sa sööd midagi ebatervislikku.

5. Pea toidupäevikut. See on hea viis enda distsiplineerimiseks.

6. Sõida ühistranspordiga. Uuringud näitavad, et neil inimestel, kes kasutavad ühistransporti on väiksem kehakaal kui neil, kes sõidavad autoga.

7. Söö pähkleid. Peotäis pähkleid pidavat aitama kaasa kaalukaotusele.

8. Ole aktiivne sotsiaalmeedias. Kuigi see võib tunduda uskumatu, siis enda ja oma toidu pildistamine aitab kaasa kaalu langetamisele, sest nii saad oma sõpradelt toetust ja motivatsiooni.

9. Lõpeta enda kaalumine. Väidetavalt võib see kaalu langetamisele hoopis lõpu teha, sest numbrid ei muutu nii kiiresti kui sa tahaksid.