Mitmesugust

Lisatud Kanal 2 video!

Kadri Simson tunnistas: ilma lasteta abielu on kurb (100)

LISA KOMMENTAAR

kõike tean ja kõike näen :)20. jaanuar 2015, 11:57
Baile -bon lõpupeol vihtus Priit Simson tantsu oma elukaaslase Manuelaga.Abielusõrmust Priidul ei olnud sõrmes.
Ei o olemas18. jaanuar 2015, 08:55
inetuid naisi on olemas vähe kvaliteetset meiki. Ei tea miks Teda nii kiita? On palju asju valesti teinud mille tagajärjel on riik kaotanud kena kopika.
Lohutuseks17. jaanuar 2015, 21:54
Kõik polegi viljapuud,mõni on ilupuu.Kadri on tõeline kaunitar.
Ilma naisteta on kurb maailm16. jaanuar 2015, 20:57
Ilma püksata on pepul külm.
KIVIMEES16. jaanuar 2015, 19:15
BLONDIIN! HA ,HA ,HA...!
hahahaale16. jaanuar 2015, 21:49
mille üle sa, inimene,naerad õigupoolest?
kuni 7 aastat tal aega,. mida urgitseda16. jaanuar 2015, 13:51
vaadake, kui ilusti sai lapse Anneli Talvik, oli see tal vist neljas, aga sellises vanuses julge ning tore tegu veel.
Mai17. jaanuar 2015, 15:33
ja Kaie Kõrb ja Anu Tali ...
kallis rahvas16. jaanuar 2015, 12:24
see kaunis naine on meie riigi tulevane peaminister või president, oma kommentaarides olge viisakad!
juss15. jaanuar 2015, 23:21
kes teab, ehk on jumal just nii seadnudki, et keskerakondlasi kuidagi vähemaks jääks
Minu vanaema opetas15. jaanuar 2015, 22:17
et ei tohi noorena aborti teha ja lapsi tuleb nagu Vändrast saelaudu. Eriti avameelne intervjuu.
...15. jaanuar 2015, 20:18
pole see kunstlik viljastamine nii kõikvõimas midagi, " materjal" peab hea olema ja veel mustmiljon asja õnnestuma, ja kõik ei taha last võõra rakuga või lapsendada
maalile15. jaanuar 2015, 19:53
ole hea võta rohud ja mine voodisse,aga mina annan ikka hääle Kadrile ta nii kõva poliitik ja ajab Eesti asja..
Tõnu 15. jaanuar 2015, 18:08
CV15. jaanuar 2015, 16:46
Huvitav, et rahvas ei tea, et Kadri mees on ammu juba teise naise juurde kolinud. Mõni valetab nii, et silm ka ei pilgu.
aga15. jaanuar 2015, 15:52
mulle jäi mulje, et mehes on asi
Kete15. jaanuar 2015, 14:57
Oled sa mis tahes erakonnas või valdkonnas tööl, on Kadri ikkagi inimene.Lõpetagem see mõttetu mula.
Jürka15. jaanuar 2015, 18:20
Huvitav, miks ta ennast ainult rämps-saates inimesena näitab? Kas kerjab eestikeelsete valijate kaastunnet? Täiesti usutav, ta on kohutavalt karjäärihimuline. Muidu on aga nagu Savisaare robot, tuim ja kalk ning ebameeldiv.
favoriidid15. jaanuar 2015, 14:38
sealt hundisilmalt läbikäinud on ju vist kõik lastetud.lasnagorskis on erandiks vist mingi ivanova ainult.
vaevalt et see siret ka käima peale saab.
Jürka15. jaanuar 2015, 18:21
Eks sina ise tead seda ju kõige paremini, k u i valus sul on.
pervel15. jaanuar 2015, 14:24
Kas nüüd haletsuse pealt peaks mõned hääled juurde tulema? Aga selles erakonnas kandideerides mitte.
ulataks15. jaanuar 2015, 14:23
Kadrile oma abistava kepikese, ehk oleks toeks.
15. jaanuar 2015, 19:05
Oma kepikese võid endale jätta. Küllap ta kasutab kahurit. Nha on, et kõik mures keskerakondlase pärast. Kadri on minu meelest tubli ja väga kena naine.
Tiit15. jaanuar 2015, 13:41
Kadrit ja Keiti ei saa võrrelda ,üks on väga hea ja tark poliitik ,aga teine on väga loll ja sellised meie riiki juhivadki
ja-jah15. jaanuar 2015, 13:37
Miskipärast tulevad sellised avaldused enne valimisi, ühel hetkel enam pikkade ripsmete plõksutamisest ei piisa, ärge uskuge poliitikute juttu....
juku15. jaanuar 2015, 13:21
Kadri oled tubli ja ära tee nendest ;inisejatest välja.Teadagi,kes nad on.
Mai17. jaanuar 2015, 15:40
Kadri on tubli ja tore muidugi, aga erakondlik kuuluvus ei lähe mitte. Tema avameelsus erakonna reitingut siiski ei tõsta.
krikats15. jaanuar 2015, 13:03
Mina keelaks ära niisugused saated, kus lahatakse kellegi isiklikku elu. Sellest hoolimata, kui intervjueeritav on ise nõus vastama küsimustele oma intiimsemate eluprobleemide kohta.
See on sama ebaeetiline, kui end avalikkuse ees alasti võtta. Igaühele jäägu ikka oma privaattsoon, kus iga võõras oma näpu ja sõnadega ei sorgi.
Aga inimesi on erinevaid - mõne jaoks pole isiklikku hingamisruumi vajagi - kõik avalikuks ja kõik müügiks.
Jürka15. jaanuar 2015, 18:23
See viimane käib poliitikute ja Kadri kohta eriti hästi. Ja kõik see tema kurbus on vaid näitemäng, et eestlaste käest hääli saada.
Vana tarkus15. jaanuar 2015, 12:39
Maailma sündiv laps valib endale vanemad
Lugeja15. jaanuar 2015, 12:28
Kas see on poliitiku valimiseelne nipp valimisreklaamina või ...
15. jaanuar 2015, 12:10
Ergma, Ojuland, Simson, Pentus- Rosimannus jne. - igavese ilu jätkumist jatööalast karjääri ei saa ju ohvriks tuua. Põhjendusi leiab alati. Mingist east alates tekivad meditsiinilised probleemid, aga miks ei tegelenud eesti rahva iibe tõstmisega enne seda, nooremas eas?
Sepp ka16. jaanuar 2015, 13:45
Tuus, kuigi tema ei olnud ju noorena poliitikas, Ergma samuti mitte16. jaanuar 2015, 13:46
Mann25. veebruar 2015, 23:16
Lugeja15. jaanuar 2015, 12:07
Kadri, ma ei tea küll Sinu vanust, kuid arvan, et laste saamisega pole Sa hiljaks jäänud. Üks minu töökaaslastest sai esiklapse 36. aastaselt, teine laps oli 3 aasta pärast, praegu on ta kolmekordne vanaema. Teine töökaaslane sai esiklapse 40 aastaselt, käis jutt, et ta ei saagi lapsi. Paraku abikaasa kolis oma kodumaale ja asemele tuli uus mees. Väikeste vanusevahedega pojad nägid ilmavalgust.
Kadri, mis tulema peab, see tuleb. Loodan, et ka Sinule naeratab oma esiklaps omal ajal.
võibolla et ta ikka õigel ajal ei soovinud muud peale karjääri15. jaanuar 2015, 15:00
...Kadri saab nädala pärast 38. Ma küll ei mõista, kuidas kellegi töökaaslaste õnnestumised peaks Kadril aitama last saada. :::))) Igaühel omad valikud, katsumused ja saatused.
15. jaanuar 2015, 19:08
Miks peab nii halvasti positiivselt häälestatud kommentaari kommima. Loomulikult peab Kadri meest vahetama!
Kadrile15. jaanuar 2015, 11:08
SEKSIDA on vaja, Kadri. Küll siis tulevad ka lapsed!
järeldus15. jaanuar 2015, 11:14
Eestis inimesed seksivad harva, lapsi on nii vähe, et koolid pannakse kinni
lihtsurelik arvab,15. jaanuar 2015, 11:07
et NAISE ajalooline pärisosa on olnud lapsed, kodu, köök,,, Kardan, et naispoliitikutel napib selleks aega...
15. jaanuar 2015, 11:14
alustada ju peab SOOVIST
12315. jaanuar 2015, 14:10
ja soov oli ju ikka karjääri poolt!
a15. jaanuar 2015, 10:34
Jutt oli ilus, kuid kõik teavad, et koos ei elata enam aastaid. Miks sellised valed?
arusaamatu15. jaanuar 2015, 10:44
Kui see on tõsi, et koos ei elata, siis milleks trügida saatesse perekonnast rääkima, mida tegelikult ei ole.
mis jutt15. jaanuar 2015, 10:52
kui ei ela koos, siis lapsi tahtma ei tohi
Sellepärast15. jaanuar 2015, 11:24
et Kadri Simson räägib alati musta valgeks. Alati!
11:24, 15. jaan 2015 -le15. jaanuar 2015, 12:06
Ja-jah,ta rääkis iseenda ka Simsoniks...:D
b15. jaanuar 2015, 16:59
kas elad Priiduga koos, et nii hästi tead?
tiuks15. jaanuar 2015, 10:24
Kadri Simson on olnud läbi aegade ääretult sümpaatne poliitikuna ja nüüd ka veel rohkem inimesena.
Äge peabki olema kui pead selle meestekarjaga tihti lausa võitlema (Ligi). Edu sellele ülikaunile naisele ja küll see laps ka tuleb, just siis kui enam ei oota, seda on küll ja küll nähtud! Aga seniks edu!
hmm15. jaanuar 2015, 12:04
jah15. jaanuar 2015, 17:01
Kadri on väga kaunis ja tark, kõige kaunim naispoliitik Eestis läbi agade.
Jürka15. jaanuar 2015, 12:27
Ükski mees ei taha ju lapsi naisega, kelle hing ja süda kuuluvad ainult poliitikale ja Savisaarele. Nii et olgu Kadrikene oma valikutega rahul, nii nüüd kui vanaduspõlves, kui Savisaar juba ammu mulla all. ja teda ennast ei ootab kodus keegi.
Jako15. jaanuar 2015, 10:14
ma ei oleks nii lootusetu, kas Sõritsa ei saa siis aidata ? Vaata, et kaksikud veel ei tule nagu Kaie Kõrbil või Reet Roosil. Või kolmikud, nagu Stevie Wonderi naisel. Ja spermat peaks vabalt saada olema. Kadri peaks loobuma poliitikast ja proovima katseklaasi.
rumal küsimus15. jaanuar 2015, 11:19
"Kadri peaks loobuma poliitikast ja proovima katseklaasi."
Vabandust, kas tõsti katseklaasi proovimise ajal peab end töölt lahti võtma? Miks selline tingimus?
hmm15. jaanuar 2015, 12:05
loomulikult, võimalikult vähe stressi
???15. jaanuar 2015, 10:12
Kas noorena tehtud viga,et lapsi enam ei saa ja küsimustele vastamine võttis punastama ning kokutama?!
günekoloogile15. jaanuar 2015, 12:08
Tere,"veaparandaja"! Kas tõesti sinu patsient?
ahsoo15. jaanuar 2015, 10:09
Kadrike, kas sa ikka tead, kust lapsed tulevad? Kurg neid ei too.
15. jaanuar 2015, 11:23
selge see, Eestis pesitsevat ca 4000-5000 paari, aga kasu vähe
jah15. jaanuar 2015, 10:03
Kadri on tubli ja õnneks õiges erakonnas, ei pea rahvale mitte ainult valetama, vaid saab ka midagi ära teha elu paremale järjele viimisel, ainult edu ja tervist, kõik muu tuleb nagu iseenesest. Hääl kindlalt talle!
Agnes ja Gabriel15. jaanuar 2015, 09:37
Igaüks on oma saatuse sepp ja oma õnne valaja.
edgar15. jaanuar 2015, 13:49
Ükskord kärgatab vimm,mis kogunend salaja...
Mann25. veebruar 2015, 23:18
pensionär15. jaanuar 2015, 09:09
Saates avanes tema inimlik pool vastandiks seni enamasti telekas nähtud ägeda ja tihtigi teiste jutule vahelesegava poliitiku olemusele. Inimlik ja sümpaatne,kuigi arusaamatuks jääb kuulumine sellesse erakonda,aga eks ongi sinna vaja ka mittevenemeelseid. Õnne ja edu!
xxx15. jaanuar 2015, 08:57
Vanaisa kommentaariga 100% nõus.
vanaisa15. jaanuar 2015, 08:55
Saatejuhtidest õekeste silmad löövad põnevusest lausa särama , kui saavad urgitseda saatekülaliste eraelus . Õudus kuubis !
tagasihoidlik ja hea15. jaanuar 2015, 12:10
Kui saateformaat on selline,siis on saade hästi tehtud.
Naine15. jaanuar 2015, 08:55
Mul oli Kadrist kahju. Liiga valusaid küsimusi, mis teevad inimesele haiget, ei peaks mitu korda veel üle kordama. Saatejuht justkui ei saanud aru, kui palju haiget ta teeb. Kadri oli tubli ja pidas vastu, aga oli näha, et hoiab niiskust silmades tagasi. Nii ei tohi inimestega saates käituda!
Püha lihtsameelsus!15. jaanuar 2015, 09:47
Kui lähed sellisesse saatesse, peab arvestama igasuguste küsimustega. Aga see pisaratega "võitlemine" kukkus tal hästi välja. Tal oli vastav meik tehtud, mis näitas justkui niiskus oleks silmades. Selle kana pisaraid ma küll ei usu. Ligi 40 aastane naine ja ikka ajab küsimus laste kohta nutma või?!
..15. jaanuar 2015, 11:01
No kuule nii naiivne ei saa olla. Pole tal mingeid füüsilisi probleeme selle saamisega. Lihtsalt abielu on lõhki.
ei peaks15. jaanuar 2015, 11:31
tulema saatesse vastajaks, kui on teada, millised küsimused on. valimisreklaam on selle asja nimi.
mari15. jaanuar 2015, 08:54
No saates oli ikka muudest asjadest ka juttu, kui lastetusest. Hiljuti sai vaadatud dokumentaali sellest, kuidas looduses maakera soojenemine toimub. Oluliselt kiiremini, kui oodati. Seega see idüll suurtest ja õnnelikest peredest jne. ei pruugi enam kaua kesta. Juba praegu sündinud inimesed kogevad enda nahal väga tõsiseid ellujäämisprobleeme. Armsad lapselapsed peavad tegelema lihtlabase füüsilise toimetulekuga. Seega- nautige veel niikauaks, kui on.
Kadrile.......15. jaanuar 2015, 08:54
Ikka Savi-saarele Sa ilma lasteta kohale jõua,kas uju sõida või sõua!? Karjäär ei võta kaelast kinni,ega tee põsele musi või ütle emme!!!
Anni15. jaanuar 2015, 08:52
Astu rongilt maha!Aga seda sa vist ei taha! Laps ei tule sinna, kus vaid too on tahtis.
Laps tahab, et ema on tema jaoks!
Ei ole raskemat, aga ka tänuväärsesse tõid, kui kasvatada oma liha ja veri inimeseks ja muretseda ning onne tunda senikaua, kui aeg on Toonelateele minna!
On olnud juhuseid, kus paar lahutab, leitakse uus kaasa ja mõlemas peres on järelkasvu!
Aga avameelsus tuli just ennem valimisi!koik on võimalik siin paikese all!
T15. jaanuar 2015, 14:11
Mis rongilt maha? Ma sain asjast ikka nii aru, et ta pole võimeline lapsi saama. Ta ju väljendas end selgelt, et pole midagi teinud selleks, et lapsi mitte saada. Saage aru, asi pole alati "rongilt maha tulekus", vaid meditsiinilises võimetuses järglasi saada. Viljatuid inimesi on alati olnud.
naine15. jaanuar 2015, 08:35
aga miks sa ei lapsenda?
kris15. jaanuar 2015, 13:28
Ta ju vastas, et tunneb, et suudab mujal rohkem ära teha, kui kodus. Ta on omale oma tee valinud. Kõik ei peagi sünnitama. Väga tubli ja vapper naine. Mulle meeldib, edu talle kõiges!
Abipakett15. jaanuar 2015, 08:23
Kui oma mehest pole asja, siis tuleb naabrimees appi võtta
08:23-le15. jaanuar 2015, 12:16
Ja kui naisest ei ole asja,tuleb uus võtta? Õhtulehest:
"Priit Simson ja Manuela Pihlap elavad koos kesklinnas," väidab anonüümseks jääv allikas, et Kadri ja Priit Simsoni abielu on täiesti kindlasti läbi ning Priit kolinud Simsonite Kadrioru korterist välja.
Pole asja15. jaanuar 2015, 08:21
Kas siis mehest pole asja lastetegemisel. Siis peaks uue vaatama kes ka lapsi suudab ja oskab teha.
lugeja15. jaanuar 2015, 08:21
Minu tuttav käis kümme aastat ravil,et lapsi saada.Ja lõpuks saigi väga toreda poja. Nüüd peaks aga arstiteadus veel rohkem edasi arenenud olema .Ja kui tõesti lõplik diagnoos on negatiivne selles küsimuses, siis on ju lastekodus lapsi küll, keda õnnelikuks teha.Siis saaks üks lapski jälle normaalsesse perekonda,kus millestki puudus ei ole.Ja see oleks Kadri poolt üks suuremaid väljakutseid.
maali15. jaanuar 2015, 08:21
Soovitan rääkida naabrimehega,paljud on nii abi saanud.
N4815. jaanuar 2015, 08:10
mulle väga meeldib Kadri alati asjalik olek ja üldse suht sümpaat tädi. aga lasteta on ikka ka hea elada. mina ootan pikisilmi seda päris lastevaba aega. ikka hullult ootan. lihtsalt Kadri ei tea. KUI väsitav ja räsiv on lastekasvatus-töö. ta ei ole seda teinud. ja arvab. et oi nii lahe ! reaalsus ei teine tera :P
njaaa15. jaanuar 2015, 09:18
Üks asi on elada lasteta, kui lapsed juba suureks kasvanud ja pesast väljas. Teine asi on mitte kunagi kogeda lapsevanemaks olemist. Nii palju võiks sul empaatiavõimet olla, et vahest aru saada.
njaaa15. jaanuar 2015, 07:59
Jah, lasteta abielu võib olla õnnelik, kui see on paari teadlik valik, et ei tahagi lapsi. Kui aga lapsi väga soovitakse, siis on ikka kurb küll tõesti. Tänapäeva võimaluste juures saavad aga tegelikult kõik lapsevanemateks, kes soovivad. Kunstlik viljastamine, munarakudoonorlus, spermadoonorlus (kui tõesti väga suured probleemid), lapsendamine. Surrogaatemadust tõesti Eestis pole. Aja peaks lihtsalt maha võtma ja sellega reaalselt tegelema. Niisama "vaatame, mis saab" suhtumisega tõesti lapsi ei saa, kui mingi probleem on. Probleem tuleb ikka ära lahendada. Edu!
Mine tea15. jaanuar 2015, 07:58
kas saabki lapsi, vast on poliitiline karjäär ainus väljund....
Mulle Kadri meeldib15. jaanuar 2015, 07:53
häirib vaid see, mis erakonda ta kuulub. Ta on üks väheseid poliitikuid, kes ajab "õiget asja".
Ilma lasteta abielu võib tõesti olla õnnelik, kuid kindlasti muudab see abielu, kui lapsed on soovitud ja lõputult pingutades tulemust ikka pole. Teine variant, lapsenda. Kuid nii palju kui mina tean, siis mehed tavaliselt tahavad "enda tehtud last". Lasteta abielu on õnnelik vaid siis, kui mõlemad pooled lapsi ei taha.... Muul juhul hakkab üks või teine lõpuks ikka sobivat kaaslast otsima, kellega laps saada
.15. jaanuar 2015, 10:33
mis kuradi pärast lapsendada?? Kui on ikka pulli viga tuleb pull väljavahetada, kaua tal lasta tühja nühkida.
aa, hüsteerik15. jaanuar 2015, 15:32
Ligi on arvuti juurde saanud! No nüüd seda KAAGUTAMIST alles hakkab tulema!
kuule kadri15. jaanuar 2015, 07:30
las olla nii kuis on
kindlasti leiad endale tubli ja targema meha ja küll need lapsed ka siis tulevad. Tänapäeval on lastetuse probleem pigem meestes.
Ants Rannula15. jaanuar 2015, 07:27
"Kaagutab" enne valimisi,et lollidelt hääli saada.Arvan,et rumalaid on palju.
15. jaanuar 2015, 06:43
Lastega abielu on lhtsalt teistmoodi. Ma ei ütleks, et üks on parem kui teine. Ka lasteta abielu võib olla väga õnnelik.
jansa15. jaanuar 2015, 04:27
omades seesugust ema,oleks lapse elu ka väga kurb
milleks selline jutt15. jaanuar 2015, 04:21
"Mul pole kodus ootamas näljast perekonda . . . "- et uhkustada,milline töörabaja(suure palga peal) ta on ja uhke selle üle,et lapsi pole(kes vajaksid toitu ja riiet) . . . :((
15. jaanuar 2015, 03:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
SAMA MÕTE SIIN15. jaanuar 2015, 04:23
MITMEID KORDI RÕHUTAS IKKA TÖÖD JA KUI HINGEGA TA SEDA TEEB . . . :((
rnx15. jaanuar 2015, 01:21
Kena ja tragi naine on. Erakondlik kuuluvus ei määra midagi. Kas suhtuksid paremini temasse, kui oleks piraadi või mõni teine erakond? Kahtlen. Meil kõigil on ruumi siin päikese all.
ts15. jaanuar 2015, 05:35
Suhtuks paremini, kui ta ei ajaks silmakirjalikku loba, mis talle keegi teine ette kirjutanud. Kadrikese silm ka ei pilgu, et istuda soojal kohal rahamäe otsas. Ootab vana paksu minekut piki silmi, et veel kõrgemale ronida.
juku15. jaanuar 2015, 08:24
Õnneks ei ole enam palju oodata jäänud.
15. jaanuar 2015, 08:26
Aga sinu loba?Kuidas sellega on?