Foto: AOP
Ilu ja mood
3. jaanuar 2015, 08:00

Seal, kus poodlemine süümepiinu ei tekita ehk Veebipoed, mille allahindlused on maiustestki magusamad (3)

Jälle on kätte jõudnud allahindlusteaeg, mis tähendab seda, et tihti kiputakse pangakontole liiga tegema ning ostetakse asju, mis pole oma hinda väärt või mida lihtsalt vaja pole. Siiski on kampaaniaajast võimalik ka kasu lõigata, kuid seda vaid juhul, kui tead, kus sel ajal poodelda.

Ilmselt pole enamikule võõrad süümepiinad, mida tuntakse, kui allahindlusretkelt tagasi tulles saaki inspekteerides leitakse enda eest lugematul hulgas T-särke, retuuse, kardigane, mida tegelikult vaja polnud ja mis kõik läksid maksma kenakese summa.

Selle asemel, et osta kokku lugematul hulgal ebatarvilikke asju, võiks allahindlusteperioodi kasutada hoopis selleks, et osta endale selliseid asju, mis muidu on liiga krõbeda hinnaga ning igakuisesse eelarvesse ei mahu.

Selliseid oste saab teha tuntud luksuskaupa müüvates veebikaubamajades, mille allahindlused hakkavad tihti selliste protsendimärkidega, millega nad meil lõpevad. Altpoolt leiadki nimekirja populaarsematest veebipoodidest, kuhu tasub allahindluste ajal kiigata. (NB! Kõik väljatoodud poes on ülemaailmselt tuntud ning pole tarvis karta, et võid mõne veebipettuse küüsi langeda.)

Net-A-Porter

Londoni päritolu luksuskaubamaja veebis, mis on ilmselt kogu maailmas kõige tuntum. Valikus on nii väga eksklusiivseid moemärke, mille hinnad küündivad kümnetesse tuhandetesse eurodesse, kui ka tagasihoidlikumaid brände, mis täishinnagagi ostes on küllaltki normaalse hinnaga. Allahindlusel pole mitte ainult hooajakaubad – à la kampsunid jms, vaid ka näiteks suvised rannariided, kleidid, jalanõud jne. Kategooriatest võib peale riiete, jalanõude ja aksessuaaride leida veel ka pesu ja spordiriideid. Ühtlasi lisab tellimisele luksulikkust peen karp ja selle ümber sätitud pael, millesse pakitakse kõik veebilehelt tellitud kaubad.

The Outnet

Nagu nimigi ütleb, on see veebipood nii-öelda disainerbrändide outlet, kus on allahindlused aasta ringi. Eriline on aga see, et valik uueneb kolmel korral nädalas ning pole sugugi vähemmoekas kui mõne teise siinnimetatud veebipoe valik. Hinnad on originaalhindadest madalamad kuni 75 protsenti. Ühtlasi teevad nad koostööd tuntud moemajadega, nagu Oscar de la Renta jt, mille tulemusel sünnivad eksklusiivsed kollektsioonid, mida pole võimalik kuskilt mujalt soetada. Samuti on neil oma majasisene laia valikuga moebränd Iris &Ink.

Luisaviaroma

Firenze päritolu meeste-, naiste- ja laste disainerrõivaid müüv veebipood. Itaallastele omaselt on seal väga palju värvikirevaid ja pilkupüüdvaid riideid.

Matchesfashion

Londoni päritolu nii naistele kui meestele mõeldud luksuslik veebipood, kus on väga eksklusiivne valik. Näiteks praegu on poe kallim valik 33 600 eurot maksev moemaja The Row krokodillinahast kott. Samas allahindluselt võib leida asju ka 15 euro väärtuses. Allahindlused on kohati lausa 80protsendilised!

Farfetch

Veebipood, kus asuvad kontorid kogu maailmast. Kui teistel poodidel on oma ladu, siis nende tellimused saadetakse teele hoopis brändide oma poodidest, kus iganes maailmas need siis ka ei asuks. Erinevalt teistest veebipoodidest on siin hinnad tõesti seinast seina ning valikus on ka veidi veidra välimusega vähemtuntud disainerite looming.