Suhted

Ämmad ründavad! Miks üritavad naiseemad väimeestele meeldida? (107)

LISA KOMMENTAAR

salakavalus2. august 2014, 18:52
Salakavalad ämmad, midagi puudu, andku jumal tütardele tarkust sellistest emadest kohe eemale kolida, kui vähegi kannatab, ja kohtuda nendega mitte rohkem kui 1 kord 5 aasta jooksul.
Vihkan30. juuli 2014, 15:23
väimehele meeldida!
Olen teinud kõik, et ta mind ei salliks.
Minu tütre heaolu on üle kõige!
arvan30. juuli 2014, 07:40
Uskumatu, kui tütar peab oma ema rivaaliks. Mulle tundub selle loo järgi, et ema on kena ja särav naine, kellega kõigil on meeldiv koos olla, aga tütar on üks vinguv hall hiireke.
Why Not?29. juuli 2014, 22:40
Ämm vajab ka rahuldamist ja kui ilus ämm :) Miks mitte!
Helina ema peaks viisakas olema!29. juuli 2014, 18:47
Sellest artiklist küll ei loeks ema intelligentsete daamide hulka.
Keha riiete all kindklasti näeb vana välja.
Sinna ju meiki ei pane!
Nii, et Helina- sul pole vaja ennast halvasti tunda.
Kutsuge ema randa ja võtke kõik koos näiteks päikest!
Ei tahaks küll rannas 34 aastase noore keha kõrval 58- aastase kortsus ja lotendava nahaga olla!
age28. juuli 2014, 20:34
Ja las su mees rapsib su ema låbi,vana hobu tahab ka kaeru ja kui su mees seda peakski tegema.siis pole ta sind vaid kaltsu(su emmet)våårt.Ole tubli
age28. juuli 2014, 20:28
Naised.emad.tūtred..jåtke SELLISED EMAD UKSE TAHA.VAHETAGE NUMBER JA KUI VAJA.KA NIMI.MINA TEGIN NII JA MINU ELU SAI KORDA.
kui...28. juuli 2014, 10:42
...nilbitseb ämmaga!!.. paneb kõike mis liigub kõrvalt....raudselt...plika hoidku oma silmas lahti...ämm tundub olema vaid jäämäe alumine serv...
aadu28. juuli 2014, 10:36
Pole need ämmad ka kõiges süüdi! Kui su mees ikka lontu on ja laseb ämmal särada ega tee midagi selle vastu siis äkki peaksid mõtlema ka uue mehe peale. Mees kelle sõna ka maksab!
Õige jutt12. august 2014, 11:55
Õige jutt Aadu. Minu mees pani sõnadega sellise ämma paika ja ei lase mind tümitada. Igatahes probleem taandus kohe!
aadu28. juuli 2014, 10:36
Pole need ämmad ka kõiges süüdi! Kui su mees ikka lontu on ja laseb ämmal särada ega tee midagi selle vastu siis äkki peaksid mõtlema ka uue mehe peale. Mees kelle sõna ka maksab!
M.28. juuli 2014, 10:28
Veidi teise nurga alt. Käies riidekauplustes tundub, et 40pluss aastatega naised peavadki teismelistena riietuma, kuna soliidsemas eas naisteriideid ei leidugi. Müügil on ainult miniseelikud-kleidid. Antud artiklis on muidugi pigem teemaks käitumine mitte vanusele sobiv riietus.
MADIS28. juuli 2014, 09:08
Vanasõna: Ka vana hobune tahab kaeru!
kle...28. juuli 2014, 10:29
see vanasõna käib ikka meeste kohta...
MADIS to kle,,,28. juuli 2014, 10:40
Vanasõna ei ütle, et kas kaerte ihaleja täkk või mära. Ja kas meil pole siis juba mitte ka sooline võrdõiguslikkus? Tahad soovoliniku ränka tööd ära nullida või?
Teisalt, iaraid vanamutte võib ka mõista. Mida hakata peale omaealise diivanil konutava, rasvunud õllejoodikuga, kes kogu aeg vaid jalgpalli vahib? Või mingi impotendist vanamehenässiga? Samas kui mutt ise on täis ootusi ning lootusi. Kui nii vaim kui kaihu on valmis.
kaktus28. juuli 2014, 07:52
On üks ilus film - "Moskva pisaraid ei usu", ... ja hakka koos oma lastega mängima malet- arvan, et saad selgeks, mis on oluline elus, mille nimel on mõtet mängida ja milliseid kombinatsioone kasutada, et lõpuks saavutada võit, millega võid ise rahule jääda.
Agoonia28. juuli 2014, 07:07
see on agoonia, meil on tööl mutt, kohe kohe 61, iga mehe ees püüab mängida 25 aastast, näkku on vanuseks muljutud 81, oma tütardega ta eriti ei suhtle, ilmselt ka sellepärast eit surub ennast peale, ning kui mõni mees puht viisakusest paar sõna vahetab siis kaagutab kogu külale, et mehed jooksevad ta peale tormi, öak,
28. juuli 2014, 00:50
Mida vanem eit seda roosam kleit! Väga vale käitumine on su emal, arvan mina, eks ta ise ennast naeruväärseks teeb!
mulk28. juuli 2014, 00:37
I.27. juuli 2014, 23:48
Mul ka päris vahva ämm, kogu aeg ligi ajab ja ahvatleb.
Täna sai külas käidud... nii kui tema juurde jõudsime vahetas riided ära, pluusi mis selga pani... aiii :) kummardudes oli tiss ikka korralikult näha, justkui midagi polekski seljas. Hiljem lahkudes näpistas veel tagumikust.
elukogemus27. juuli 2014, 20:25
ämmaga tasub häid suhteid hoida....ööpäevaringselt.
Sa pead...27. juuli 2014, 20:17
Lihtsalt oma mehele ahvatlevam olema ja keskenduma sellele, et sa meeldid oma mehele, mitte ära keskendu ema tegudele.
Üks õige ema nii ei käitu! Aga sina ära kuluta tema peale oma energiat, sest mees on sinuga abielus, mitte sinu emaga.
Sokuta talle mõni noorem mees saad lahti!
elavad27. juuli 2014, 18:32
tütre üritustele täiega kaasa ning panevad ka oma kogemusi mängu!
vanaproua27. juuli 2014, 18:06
täpsustaks daami nimetuse olemust
daam on naisolevus kes käitub väärikal , on arukas, riietub stiilselt, ta ei pruugi isegi ilus olla kuid ta on huvitav ja teda pannakse meeldivalt tähele
miniseelik ja geelküüned ei tee veel kedagi iseenesest daamiks
kui naine riietub eale mittesobivalt , arvustab oma enda kasvatustöö vilja ja lisaks veel flirdib tütre mehega siis on ta lihtsalt mõõdutundetu, rumal ja odav naine
27. juuli 2014, 18:44
Pihtas, põhjas! Kelle kodust see ülekaaluline ja närtsinud välimusega minia võrsunud on?
Ac27. juuli 2014, 17:51
Loomulikult on meestel raske elu ja naised kõik tropid :P :D
Väimees27. juuli 2014, 17:50
Ämmal algas kolmas noorus ja vajab vaheldust oma argipäeval väimehele külge löömisel. Aidake tal tal värske hinhesugulisust leida Minu kiidu sõnad ämmale
väumeespoiss28. juuli 2014, 10:33
..naistel ongi ainult kolm vanuseastet...esimene noorus, teine noorus ja igavene noorus...pole mingit kolmandat...
Ac27. juuli 2014, 17:49
Loomulikult on meestel raske elu ja naised kõik tropid :P :D
Kat27. juuli 2014, 17:09
Huvitav,kus need mehed on,kes ütleks "Jah, meie mehed, vastutame ka abielus+perekonnas olevate probleemide eest ja meile ei meeldi kui meid lastena koheldakse". Usun et sellised mehed on praegu oma naise ja lastega toredat pühapäeva veetmas ja ei istu siin "günekoloogia osakonnas" naisi kirumas ja alandamas..
27. juuli 2014, 16:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. juuli 2014, 16:57
Blondiin pluss Juku ja saamegi aru kus kohast hädad inimsuhetes alguse saavad.
Janne27. juuli 2014, 16:17
Ema on nõme ja mees on lammas, kui selliste asjadega kaasa läheb. Võta üks ja viska teist, ausõna. Selline käitumine ema poolt on kõike muud kui armastav ja sobilik oma tütre suhtes. Pane ta konkreetselt paika. Ja kui vaja, lõpeta suhtlemine üldse mingiks ajaks ära, kuni aru saab, kus tema koht on ja kuidas on sobilik käituda.
Janne27. juuli 2014, 16:17
Ema on nõme ja mees on lammas, kui selliste asjadega kaasa läheb. Võta üks ja viska teist, ausõna. Selline käitumine ema poolt on kõike muud kui armastav ja sobilik oma tütre suhtes. Pane ta konkreetselt paika. Ja kui vaja, lõpeta suhtlemine üldse mingiks ajaks ära, kuni aru saab, kus tema koht on ja kuidas on sobilik käituda.
pähh27. juuli 2014, 16:15
selline frukt pole ju ema vaid emane , pealegi veel rumal emane kui ei taipa , et tütart halvustades osutab enda puudustele emana - ei oska last kasvatada
aga soovitaks ilma pikema jututa kõik suhted katkestada , ka vanaemana pole sellistest tüübist mingit asja
Misasja27. juuli 2014, 16:09
Üks väga madala enesehinnanguga tütar, kellel ei ole õnnestunund pärida oma ema ilu ja nüüd vahutab ja kujutab ette, et ema ta meest endale tahab. Ema on arvatavasti kena ja särav naisterahvas ka teistes seltskondades, aga tütar arvab, et ema ainult tema mehe jaoks ennast üles lööb. No ja kui sa ise ka tunnistad, et ema on oma vanuses väga kena daam, miks siis mitte arvestada tema soovitusi riietumise, meikimise ja käitumise osas. Ei usu, et ta teeb seda sinu alandamiseks. Kas ema peaks nüüd muutuma halliks vanamutiks, et tütar rahul oleks ja ennast emast paremana, ilusamana , targemana tunda saaks.
Ja tähelepanu on naistele alati meeldinud. Tütar võtku ennast lihtsalt käsile. Pidevalt virisev, kahtlustav, õnnetu naine ei saagi vastu ühele säravale daamile, kes tema ema tõenäoliselt on.
27. juuli 2014, 16:44
Ema peaks eelkõige olema armastav ema oma tütrele, mitte teda kritiseeriv ja alandav tähelepanunõudja. See ei tähenda halliks vanamutiks muutumist. Oma lastest saab hoolida ka särava ja nooruslikuna olles. See,et sa särav oled,ei anna sulle õigust teiste vähemsäravate ellu sekkuda ja oma reegleid kehtestada. Aga eks ta ole....kõik ju ei saa aru kus piir läheb.
Voldemar Voodiloom27. juuli 2014, 16:08
Nimi muudetud.Isiklikult elan seda elu.Tasub ära,ärge lööge kunagi kõhklema.
Fänniklubi27. juuli 2014, 16:19
meid üle kahekümne kes pole keeldunud vahetevahel ka abistamast hädalist ... no mis teha kui on nii hea tase ja nooruslik.
syyt27. juuli 2014, 15:17
mu kunagine piltilus töökaaslane kurtis,et ämm ajab ligi. siis mötlesin, et erandlik juhus. nüüd tuleb aga välja, et juhtub tihemini kui arvata vöib
Juku6666 27. juuli 2014, 14:56
Mehel hea saab mõlemat eite pörutada niipalju kui isu on :D
27. juuli 2014, 15:03
Klassikaline n2ide Jukude arusaamiset mehe/naise suhetest. Ainult...need m6lemad eided peavad ilmselt pooletoobised olema kui asjaga n6us on. Ju sulle pole enamat vaja.
Brita27. juuli 2014, 14:52
ma ei saa aru. kui inime on 34 a vana. MILLEKS siis talle see "emme" üldse sinna ? ! sorry. haiget ei tehta. haiget ainult SAADAKSE.
tütrele27. juuli 2014, 14:42
Loll oled, et oma mehest ei lahuta. Jagage laste hooldusõigus pooleks, pool ajast tegelegu lastega mees ja pool Sina ise. Ja las läheb mees su emaga või kellega tahes. Saad ise hakata oma elu elama ja õppida ennast väärtustama.
Kui aga tahadki tuhvel olla, siis ära tule siia virisema.
Ilmselt on see muidugi ka väljamõeldud lugu :)
ütleks27. juuli 2014, 14:42
et see artikkel on osa traditsioonilise perekonna lõhkumisest, ümber nurga küll
paljukest selliseid värdjalikke ämmasid on , viie aasta takka ehk Eesti peale üks
aga siin kohe - kõik ämmad . pärast saaks öelda - näe heterod! millised te ise olete
ei ole ikka küll
27. juuli 2014, 14:40
ära lase oma elu ära rikkuda .mees on kahtlemata loll ja sina oled ka. esimesel voimalusel katkesta igasugused suhted selle emaga.see on ju ilmselge.et ta jahib sinu meest.ja ega mees ka ukskoikne tema vastu ei ole.olen isiklikult tuttav perega.kus ämm magas oma väimehega
kah ämm.27. juuli 2014, 14:25
Tegelikult elabki see mees rohkem ämmaga, kui tütrega.
27. juuli 2014, 14:23
no see ämm opetab raudselt rohkem kui ainult tantsusamme.Kui mees on selle koigega nous ,siis talle meeldib see.raudselt on nende vahel rohkem kui välja paistab.Tean uhte peret .kus ämm magas ka väimehega.Olen kuulnud.et paljud ämmad ihkavad noort verd.Igaljuhul viska see ema oma elust välja.
27. juuli 2014, 14:01
ju tuli kolmas või neljas noorus peale ja siis otsitakse ikka värsket noorepoolset
27. juuli 2014, 15:13
Ei otsita. Vanemad mehed oh huvitavamad ja kogemustega.
Ära tee,ära tee,tee,tee,tee ära,tee ära27. juuli 2014, 13:58
Selliseid kilkeid kostab ämmamamma suust kui jäävad kahekesi tragi väiga tunnikeseks oma majja.
See pole võetud tuulest-mu sõjaväekaaslane rääkis kuidas ta uus sõbranna viis ta koju oma emale näha.Emme saatis tütre poodi,et kuidas ilma veinita ikka tutvuda.Plika vudis poe poole,ema vedas poisi kohe voodisse et proovida kas ta tütreke saab ikka hea mehe.Asi juhtus Kohtla-Järvel...
naaber27. juuli 2014, 14:18
tean seda korda,tookord kiitis seda ämma,ütles et oli elu ägedam ja meeldivam mõnu,soovitan kõigil.
27. juuli 2014, 13:53
kus te mu kommi pistsite töllakad varganäod seal jälle ? siis ärge laskegi enam kommenteerida, krdi ebardid seal, ise vaid kommenteerite.
27. juuli 2014, 13:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eks loodavad ehk krõpsu saada 27. juuli 2014, 13:36
Nii mõnedki ämmaemmad on sellised, kohe, kui esimene võimalik krahmavad tütre peika endale
Tee.27. juuli 2014, 13:25
Tütre juurde saab ikka üle ämma seda on ennegi juhtunud
Lugeja27. juuli 2014, 13:21
Helina ära näita kunagi välja, et ema Sinu tuju rikub, kõigele vaatamata püüa olla lõbus ( kuigi hea meelega kiristaks hambaid) ja huumorimeelne. Usun, et ka Sina oskad tema riietust kommenteerida ja võrrelda eelnevate aastatega humoorikalt. Kindlasti leia mingi töö, kui ta külla tuleb ja palu see ära teha või oskab vanem laps öelda vanaemale, mida ta tahaks just ja praegu koos vanaemaga teha. Hästi palju võiks kasutada sõna - vanaema. Püüa leida ka abikaasale tegevust naeratedes, mis Sulle jätaks kasvõi natukenegi aega endaga tegelemiseks. Olenemata sissetulekutest ära jäta ennast viimase hulka, kes võib enda garderoobi täiendada, enda tarbeks osta enne abikaasale vajalikku. Kindlasti on Sul mõni hea sõbranna, kelle hooleks võid usaldada lapsed vajadusel, et ise juuksuris käia. Püüa leida enda jaoks vaba aega, Puhanud inimene talub ärritavaid situatsioone paremini. Ma tean, et on raske, kuid Sa lihtsalt pead emast üle olema ja seda huumoriga. Edu Sulle!
N5527. juuli 2014, 13:11
Siin on paljud naiste kritiseerimisele pyhendunud kuigi artiklis figureerinud mehed n2ivad kyll rohkem lasteaia poisikesed olevat. V6i siis nagu vanemad pojad oma naistele. Mis mehed need on kes aru ei saa et nende roll on oma naisi/peret hoida ja kaitsta, mitte 2mmadega liivakasti m2nge m2ngida.
olen27. juuli 2014, 13:42
nõus,et mees peaks asjad paika panema,kui ikka endaga miilustad ei lase ja ütled ämmale,mis ta asjast arvab,siis laheneks ka olukord,aga kui mees ei hoia oma naise poole,vaid laseb sel sündida,siis vist tuleks mehele jalaga anda teatud kohta ja lahutada
Alar27. juuli 2014, 13:08
See on tõesti naeruväärne, kui mingid pensionieelikud riietuvad nagu teismelised! Ju polnud tütar emasse, pigem isasse. On ju järglane siiski kahe inimese looming. Tegelikult saaks väimees kõik ilusti paika panna, kui tal vaid seda soovi oleks! Eestis ju küllalt neid eputisi, kes ei suuda väärikalt vananeda, olgu selleks Saagim, Trimmer, Aunaste jne.
Nimi27. juuli 2014, 13:21
Kirjelda, milline on sinu arvates väärikas vananemine? Vanus paneb paika, milline peab olema kellegi iseloom ja mis riideid kanda võib, olgugi, et välimuselt võib parem välja näha kui paljud 30-aastased? Mis mõttes Aunaste ei vanane väärikalt? Mis mõttes Timmer ei vanane väärikalt? Mis mõttes Saagim ei vanane väärikalt? See, et inimesed ka kõrgemas eas suudavad elu natida ja pole kibestunud ja õelad vanainimesed, on vaid suurepärane ja positiivne. Muidugi ei kiida ma heaks oma laste halvustamist, nagu selles artiklis seda kirjeldati ja oleks võinud hoopis tütart laste kasvatamisel ja hoidmisel aidata, aga Alar, sinu kommentaar on lihtsalt nõme. Kui see pensionieelik näeb nii hea välja, et võib riietada end nagu teismeline, miks ta ei võiks seda teha? Sünniaasta passis paneb paika, mida keegi kanda võib? Keha lubab riietada nooremalt, aga sünniaasta pärast peab end riietama nagu memm?
hmmmm27. juuli 2014, 19:46
Ei pea ju nagu memm riietuma, aga kõrgemas eas võiks väärikuse ja elegantsuse poole ikka püüelda, siis ei saa kuidagi pange panna. Hmmm ja kui Timmerist nüüd rääkida, siis tema kuulub küll "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum" liiki.
Hmm29. juuli 2014, 21:28
Teismelisena esinev keskealine naine on lihtsalt naeruväärne ja koomiline. Ja seda kehakujust sõltumata.
Mida-mida?27. juuli 2014, 13:07
Tore oleks sellele loole järge ka lugeda.
saab27. juuli 2014, 14:22
tuleb artikkel paljudega kes seda mõnuga teinud ning elavad kõik rõõmsasti edasi.
ämm27. juuli 2014, 12:57
üks tubli kolakas pudrunuiaga üle turja sellele kes sellise totaka pealkirja pani - ämmad!?
mitte ämmad vaid ämm
ja teise kolaka soovitaks anda selel abielunaisel oma "emale" ja uksest välja ning kui küllalt käbedalt ei liiguta siis jalaga takka sobiks aidata küll
vast ühele sajast löövad viisakalt öeldes hormoonid( labaselt piss) nii hullult pähe, teised on nagu normaalsed, vähemalt esialgu kui maailm pole päriselt hulluks läinud
ellemalle.27. juuli 2014, 12:36
Mis teha kui sabaalune sügeleb.
nõudlus27. juuli 2014, 12:48
tingib rahuldamise ja pealegi väga hea.
mis teha27. juuli 2014, 13:07
juba Kärna Ärni teadis , et kadakas püksi!
ei27. juuli 2014, 14:24
aita,tuleb lõpuks ikka õige asjaga.
27. juuli 2014, 12:35
Vastik lugu. Aga tuleb lihtsalt süda külmaks teha ja ema enda elust välja lõigata. Ja öelda mehele ka, et sa sellist lolli käitumist ei talu ja kõik. See ei mõju ebakindlama vaid enesekindlana, kui seda kindlalt teed- saavad mõlemad aru, et sa sellist käitumist ei talu ja mees mõistab võibolla seda ka, kui naeruväärne see kõik on. Emal hakkab varsti igav, küll siis normaalselt käituma hakkab. Soiguda pole mõtet, sa oled täiskasvanud inimene ja ei pea seda taluma.
imelik,mõni ämm saab omale tütre mehe ja on väga võidurõõmus ning õnnelik27. juuli 2014, 12:32
kui siis mees elik tema sõjasaak siirdub edasistele jahimaadele.on kisa lahti. Vanas eas tullakse tütrele kurtma oma raskusi ja nõudma oma õigusi.
Kui siis tütar ei võta jutule ja sõna otseses mõttes lööb emmekese oma elust välja,küll siis on solvumist.
ega siis paha pärast midagi tehtud.Ikka hea pärast ja tütar nii tänamatu.
Tean inimesi,kes oma emmekese kisale järgi ei andnud.Kes kasvatas oma lapse/d ilma emmekese meheta.
Lapsed ei tunnistanud emmekese mehekest kui nad täisealised olid ja vanaksjäänud issikesele meelde tulid
mees27. juuli 2014, 12:25
lambad , kõik sõltub inimese IQ - st . mõni vist muust ei mõtlegi
Tõesti, tõesti27. juuli 2014, 12:23
Kurb ja piinlik on vaadata neid naisi , kes vaeveldes keskeakriisis, selle asemel, et tõusta arengus kõrgemale ja väärikamale tasandile, langevad hoopis uuesti tagasi buberteetiku tasemele. Väga tobe olukord, kahju sellest noorest naisest. Samas on ka väimees, tänu ämmale, väga nõmedasse situatsiooni sattunud. Mehel peaks ikka oma naise suhtes niipalju austust olema ja julgust ka, et ämm delikaatselt paika panna! Ega siin muu ei aita!
27. juuli 2014, 12:25
Kogemata panin miinuse plussi asemel. Nõustun tegelikult.
ikkagi27. juuli 2014, 12:50
päris kogemata ei läinud.Mõtlesin - erisus rikastab !
......28. juuli 2014, 10:40
muide .ega käbi kännust kaugele kuku...ja edu siis tulevasele ämmale kes samuti oma väimeest enda vääriliseks peab...andku jumal neile ainult poegi...
K.27. juuli 2014, 12:08
Kahjuks tuleb nentida, et sinuga käitutakse nii, kuidas lased endaga käituda. Mina isiklikult oleks oma ema ukse taha tõstnud kui ta julgeks selliseid asju teha. Mind kritiseerida. Tore kui ema ilus on, aga häbematu ja lugupidamatu on oma tütrega nii käituda. See näitab emotsionaalset tasakaalutust või suisa ongi tegu teismelise aruga inimesega? Särts on tore, aga mitte teiste, eriti oma pere kulul!
Selgroogu juurde naised!
aadu27. juuli 2014, 12:04
Et kas mõni vinguv pruut saadaks oma ema (ämma)-telf.numbri-sest reaalselt naisi pole kuskilt võtta-käib ämm kahh!
no tegelikult27. juuli 2014, 12:52
on siiski abi vaja,vaadake ja tunnistage endale tegelikkust.
vots27. juuli 2014, 11:59
Tuleb neist ämmades ja emadest kaugele kolida. Pole midagi tõhusamat. See ka alati ei aita. Tean naist, kes enamvähem iga nädalvahetus peale tööd tormab bussile, et teise linna tütre pere juurde kolistada. Üksik naisterahvas, kellel oma elu pole. Samuti erinevalt tütrest hirmus üles vuhvitud.
abiline27. juuli 2014, 11:58
kui see polnud nüüd tudeng-praktikandi vaimuüllitis, siis on loo peategelasel vaja arsti jjurde minna - tal on depressioon (haigus, mis võttis mult väga lähedase inimese). see soovitus on aus, mitte ilkuv.
depressioon on salakaval haigus, sellest saame aru alles matustel.
naljamees27. juuli 2014, 11:37
Nad oleks võinud selle loo saata saadesse Saladused. Muidu seal oli sarnase moega lugu, aga kõik ammu meelest ära läinud. Mäletan seda kuidas lapsepõlve sõber oli sõbra koos naisega külla kutsund ja siis sõbra ema hakkas pruudiga mehele silma viskama ja tahtis isegi seksida aga sellest keeldus ja laskis viivitamata jalga
minuarust27. juuli 2014, 11:22
Kohutav lõputa lugu.See ei saa heaga lõppeda.Rist ja viletsus on selle noore naise elu ämma aseainena.
xxx27. juuli 2014, 11:13
Kui see artikkel on nüüd tõsi, siis ... uskumatu, et üks naine võib oma ema peale nii (armu)kade olla.. halloo, võta ka end kokku siis! Teiseks... ei tea, kas oli mõtet abielluda sellise mehega?! Pulmapeol juba äikesepilved tantsu pärast? :)) Antidepressandid vast aitaksid?!
Mõttetu vingu-artikkel: mina, mina, mina ja minu nõme ema.
Üldiselt kaldun arvama, et väljamõeldis!
ei ole27. juuli 2014, 11:20
tean seda,vaikselt saavad mõlemad,ilmselt on kvaliteetsem.
..27. juuli 2014, 12:39
Ilmselt oled ka sina üks sellistest emadest/ämmadest..
Mida-mida?27. juuli 2014, 12:59
Kohe näha, et oled mees.
trips27. juuli 2014, 13:27
Arvan sama,sel naisel vist mingi alaväärsus kompleks,et nii oma emast räägib....ja kaks last ei ole veel põhjus,et ennast naisena ei saa tunda.On olnud kaks last,joodik mees,4 aastat kaugõppes.paar töökohta.õmmeldud-kootud ja ise hästi riides käidud.Kusjuures,toad olid puhtad ja alati söök valmis.Millest me räägime....ei saa aru ma?
xxx27. juuli 2014, 17:19
Kusjuures ei ole ma mees, ega ka ämm. Täitsa noor naine! ;)
Paradoks.27. juuli 2014, 10:55
Ülimalt paradoksaalne on selline nähtus, et 50 + naised, kellel meest ei ole, on valmis mehe ( seksi ) saamise nimel ka oma lihaselt tütrelt mehe üle lööma ja selle nimel lõvina võitlema. Samas eas naised aga, kellel on olemas armastav mees, on valdavas enamuses külmad menopausi-tropid, kes ainult tõrjuvad meest endast eemale ja põhjustavad sellega meestele stressi ja eesnäärmeprobleeme.
27. juuli 2014, 12:53
Menopausi-tropid???? Pole ykski naine seda menopausi endale tellinud,tuleb kutsumata, nii nagu meestele potentsimured teatud eas. Kui mees oma naist tropiks peab siis pole ju imestada midagi et voodis stressi ja eesn22rmeprobleeme t6rjuda ei soovita.
Ämm27. juuli 2014, 10:48
mida kaugemal äiad/ämmad elavad, seda paremad nad on ja seda vähem nad oma nina noorte ellu topivad...nooruslikel ämmadel on muudki teha...
vajadus27. juuli 2014, 11:22
on ikka ka sekka nooremat ja ägedamat,see ongi hea vaheldus.
to vajadus...28. juuli 2014, 10:36
ainult loll hunt murrab kodu lähedalt...ämm on elukogenud ja leiab vaheldust kaugemalt...!!
Vvvv27. juuli 2014, 10:47
Helina, ema on sul küll täiesti võimatu ja teda arvatavasti muuta ei ole võimalik.
Aga on üks inimene, kes saaks kogu su probleemidele lõpu peale teha ja see on su mees. Mees peab oma naise eest seisma - kui on olukordi mis sinule kui naisele ebamugavust tekitab, siis peab sinu mees vajadusel emale koha kätte näitama, mitte pealt vaatama nagu lammas kuidas sinu tunnete peal trambitakse. Sinu mehe kohus on su emale selgeks teha, et teatrisse või kuhugi mujale nemad koos ei lähe.
Minu emas on kaa natuke sinu emale sarnaseid jooni - minu mehe juuresolekul muretseb kogu aeg kuidas ta välja näeb ja mis mu mees temast arvab.
ässitaja27. juuli 2014, 10:46
milleks küll see ässitav artikkel,keegi ei saa ju kedagi "üle lüüa", kui seda ei taha mõlemad osapooled
soomest27. juuli 2014, 10:32
See meenutab väga Soomes töötavaid eesti 50+ koristajaid. Nendegi lemmikpalad on hõivatud mehed ... eriti sõbrannade või veelgi enam, kodulinna ja selle lähiümbruse mehed. Vanus ei tule naistele kasuks ... aga elu on näidanud, et võitlus meeste pärast, ei tunne piire ega halastust.
27. juuli 2014, 13:03
Vanus ei tule naistele kasuks ainult situatsioonis, kus pakendit sisule eelistatakse.Ma ei tea, millises keskkonnas sina soomest ja m6ned teised siin viibite. Olen N55 ja minu tutvusringkonnas pole kyll yhtegi naist, kes v6itleb piire ja halastust tundmata meeste p6rast. Vist intelligentsi ja enesev22rikuse asi.
sõbranna28. juuli 2014, 07:09
..järelikult pole õiged sõbrannad, oma kogemusest ütlen, et eluaeg olen suhtunud sõbrannade meestesse kui kesksoost elukatesse, nad on olemas, kuid täitsa sootud...
27. juuli 2014, 10:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vahest27. juuli 2014, 11:23
nii see käibki,kuid siiski veidi harvemalt.