Mitmesugust

SOTSIAALMEEDIA KEELD: kas need sünnitusjärgseid kehasid demonstreerivad fotod ei sobi tõesti Facebooki ega Instagrami? (71)

LISA KOMMENTAAR

25. juuli 2014, 13:20
Täiskasvanud inimene näidaku end kuidas tahes ja millisena tahes. Idee iseenesest on hea. Alt mindi aga sellega, et imikutele ei pandud riideid selga. Ükskõik kui vanade laste alasti näitamine sotsiaalmeedias on taunitav.
25. juuli 2014, 22:52
Hahaaa....sa 2ra ela sotsiaalmeedias. Normaalsed inimesed ei tauni laste n2itamist, olgu nad siis riides v6i alasti. Kui k6iki maailma seadusi, lolle v6i arukaid arvestada siis oleme me k6ik milleski syydi. Aitab ehk juba.
25. juuli 2014, 22:54
25. juuli 2014, 13:15
Jah, olen nõus, et alasti lapsi välja panna ei tohi mitte mingil tingimusel.
25. juuli 2014, 22:53
/25. juuli 2014, 12:04
Need pildid ei sobi kuhugi. Ilus oleks, kui neil emadel oleks kleidid seljas ja beebidel ka näiteks mähkmed jalas
25. juuli 2014, 01:12
Pildid oleks ju ilusad kui neil emmedel oleks seljas ilusad kleidid või särgid.Oma mehe jaoks sa võid ju ilus olla,aga tervele maailmale selliseid pilte näidata pole vaja.Ma ei saa aru,milleks seda küll tehakse?Mida sellega küll tahetakse näidata?Ilus oleks riides ema koos oma armsa beebiga.
Mees.25. juuli 2014, 06:50
Proovisin vaadata, aga miski takistas. Selline tunne tekkis, justkui tungiks teise pere eraellu. Võib-olla inimestele, kellel on kalduvus akendest sisse piiluda, pakuvad need pildid midagi. Kui vaba tütarlaps oma keha eksponeerib, on see ülim looduse kunstinäitus, aga need pildid tekitavad tõesti tõrke.
25. juuli 2014, 22:44
V6ibolla pole sa veel meheks saanud kui synnitanud naine sinus t6rke tekitab. Minu arust on naine lapsega ylim looduse kunst. Noored tydrukud vist on t6esti rohkem n2ituse materjal.
Mees.26. juuli 2014, 09:43
Oma naist olen alati imetlenud, nii ennem, kui pärast sünnitusi, millest on juba oma 40 aastat ( esimesest ) möödas. Tõrke tekitavad võõraste emmede paljad, ja mitte eriti vormis kehad.
kõik ei ole must-valge24. juuli 2014, 21:02
Paraku on nii, et selliste venitusarmidega kõhud, nagu piltidel, ei lähe enam kunagi normaalseks tagasi. Ma ise samaga hädas. Minul on esimese lapse sünnist juba 40 a. möödas, aga kõht on olnud terve elu murekoht. Lihase rebestused on nii suured, et need ilma õmblemata ei kasvagi kinni. Sõrmejämedused süvendid. Üks arst kunagi imestas, et küll teil on palju oppe olnud, sellised armid? Noorena tegin kõvasti sporti, võimleja rööbaspuudel. Kõhulihased olid lausa terasest. Lapse kandmise ajal aga ei andnudki järele, vaid rebenesid. Terve elu kõht ripakil. Ei aidanud enam mingi võimlemine. Ei põe sellepärast!
25. juuli 2014, 00:05
pallas24. juuli 2014, 20:10
Nipimugul räägib õiget juttu.
pallas24. juuli 2014, 20:08
Nipimugul räägib täitsa õiget juttu.
...24. juuli 2014, 16:46
minu meelest on need kehad koledad. olen 3 last sünnitanud ja ei näe ka nii kohutav välja. jah kõht on lõtvunud, aga 20 ülekilo mul ka pole. nendel piltidel on lihtsalt paksud ja laisad emad, kes vabandavad oma keha välja sünnitamisega.
24. juuli 2014, 17:03
Kiirelt pandud "diagnoos" sul.... Arvan et emaks saades muutuvad v22rtushinnangud. Lastega tegelemine ja nendest r66mu tundmine on t2htsamal kohal kui oma k6hu uurimine. V2lise ilu kaotame me l6puks mingil m22ral k6ik, olulisem on ehk siiski see, kes me oleme, mitte see, millised me v6lja n2eme. Ma ei kavatse kyll kellegi ees vabandama hakata kui mul 20 liigset kilo kyljes on. Elus palju huvitavamaid asju teha.
C.24. juuli 2014, 19:18
Ma olen selle jutuga nii päri.Kes ennast ikka paksuks ei söö,see ei näe peale sünnitust nii jube välja.Ei ma ise ega ka minu tutvusringkonna naised ei näe sellised välja va mõni üksik frukt,kes arvas,et võib raseduse ajal ennast 30 kg paksemaks süüa.Kui last imetada,piisavalt liikuda ning mõistuse piires süüa,siis sellist asja kehaga küll ei juhtu.
:)24. juuli 2014, 19:24
Kõik emad ei ole nagu sina. Peale sünnitust võivad hormoonid paigast ära minna ning kaalulangetus väga keeruline olla (nt kilpnäärmehormooni alatalitluse korral on kaal kerge tulema ja väga raske minema). Ära arvusta teisi, kui sa ei tea täpselt, mis on ülekaalu põhjuseks.
Nende piltide mõte on näidata naistele, et muutunud keha peale sünnitust on ok, sa ei pea ennast segaseks muretsema ülekilode pärast, kõige olulisem on ikka laps. Sünnitusjärgne depressioon on halvim, mis juhtuda saab, ja seda kütab takka ülesklanitud pildid staaridest, kes kohe hops! peale sünnitust endises vormis.
molukapsas24. juuli 2014, 16:31
sünnitamine on väga ilus ja intiimne hetk kuhu ei sobi võõral vähegi mõistusega inimesel oma fotokaga trügida
kõik ei pea olema müügiks ja käperdamiseks
enne kommi kirjutamist24. juuli 2014, 18:51
võiks lugeda ka kasvõi artikli esimesi lauseid, siis nii teemast mööda kommi ei oleks.
minni24. juuli 2014, 16:25
Minu meelest on see kohustuslik vaatamine kõigile meestele. :D
Ei tasu meestel oodata, et kahekümneaastase keha alatiseks naisega jääb. :D
...24. juuli 2014, 15:29
aga mingi mimm, kuskil vannitoas selfit tegemas, on ok või bikiinides... oh seda peale surutud photoshop anoreksia keha...
...24. juuli 2014, 15:29
aga mingi mimm, kuskil vannitoas selfit tegemas, on ok või bikiinides... oh seda peale surutud photoshop anoreksia keha...
rail24. juuli 2014, 15:15
Väga vahvad ja julged pildid! Ei taha aru saada kurjadest inimestest kes nii tigedad siin on. Päikest :-D
Juku25. juuli 2014, 06:40
Väga vahva ja julge on oma traumaga edasi elada, aga mitte seda ilmarahvale ilkumiseks näidata.
26. juuli 2014, 01:13
Mis traumaga? Ilguvad need kes pole oma arengus kuigi kaugele veel j6udnud. Ja yleyldse....miks peaks yks 6nnelik ema mingi suvalise ilkuja arvamusega arvestama?
rail24. juuli 2014, 15:12
Väga armsad ja julged pildid. Miks paljud nii tigedad on ei mõista ;-)
EEEEEE24. juuli 2014, 13:42
noor vanaema24. juuli 2014, 13:24
Asi pole paaris voldikeses või ülekilos või lõtvunud kõhus. Need fotod on kuidagi tahtlikult labased, miotte neutraalsed. Samamoodi nagu annab teha "reaalsusest ilusamat" pilti, annab teha ka koledamat. Fotograafil on olnud kas imelik maitse või kuri kavatsus.
minu24. juuli 2014, 14:44
arust ei ole siin fotodel küll mitte midagi labast
EKSS24. juuli 2014, 15:14
lihtsalt vanaema ei tea, mida tähendab mõiste "labane"
labane ‹-se 4› ‹adj›
1. üliharilik, kulunud, äraleierdatud, maotu, lame, vaimukuseta
Facebuuk24. juuli 2014, 12:36
Kas Facebuukis ei näe mitte ainult neid lehti ja pilte, mida Likenud oled. Kui ise nii lammas, et lödevad kehad lemmikuks lisad ja need eest läbi jooksevad, siis ise ju süüdi. Peaks olema samas ikka õigus valida, mida tahad näha ja mida mitte ja facebuuk võiks selles suhtes asju rahulikumalt võtta :)
teadja24. juuli 2014, 12:22
Kui ma ei oma facebook,i või twitteri kontot, ei ole ma millestki ilma jäänud. Samuti ei topi end alati pildile. Viimanepilt on aastatagune ja matustel. Tähelepanu oma piltidega otsivad alaväärsuskompleksi põdevad inimesed!
kah teadja24. juuli 2014, 12:32
Pigem põevad alaväärsuskompleksi need, kes mingil juhul ei taha end pildistada, sest enda arust nad nii koledad ja pole endaga rahul :)
sensitiiv24. juuli 2014, 12:42
põhjus on hoopis teine ja iluga pole pistmist
Kukimuki24. juuli 2014, 12:21
Sünnitusjärgsd kehad? Lapsed piltidel enamasti üle aasta ja vanemad, sel juhul mul ka sünnitusjärgne keha, ma sünnitasin 15 a tagasi. Ma ei saa aru, miks neid fotosid peaks avaldama, las titemammad vahivad neid kodus
tsensuur?24. juuli 2014, 12:46
aga ma ei saa aru, miks neid EI TOHIKS avaldada
— -le24. juuli 2014, 15:27
ei saa24. juuli 2014, 12:12
Matti24. juuli 2014, 12:10
no24. juuli 2014, 12:05
muidugi ei sobi, miks peakski pidevalt oma tite-, tuti- ja pekipilte üles riputama?Kedagi peale titeemme enda ei koti need pildid, vaadaku neid üksi kodus!
24. juuli 2014, 12:10
mind samuti ei koti ja Facebookis neid ei haka otsima, miks sina seda teed, jääb saladuseks
Timbu24. juuli 2014, 11:38
Ilusad pildid, ilusad tavalised naised, armsad lapsed. Tavalised inimesed, kes meid ümbritsevad.
24. juuli 2014, 11:57
Täpselt..ja minu meelest peakski selliseid tavalisi, normaalseid ning elulisi pilte rohkem näitama. Praegu ongi maailm meie ümber juba nii feigiks muutunud, et normaalsust põlatakse (eriti noorema generatsiooni poolt). Meid kõiki on keegi sünnitanud, mis siin häbiväärset? see ongi elu.
mees24. juuli 2014, 11:31
Väga naiselikud pildid. Täitsa normaalne
mis tähendab24. juuli 2014, 11:25
ära vaata? nii nagu mõne lehe lahti lööd, nii on pilt ees...
24. juuli 2014, 11:52
Kohe pilt ees mõne asja sünnitanud naisega? Ja nii igal leheküljel? Hmm
lugeja24. juuli 2014, 11:19
Ennem tolereerin selliseid eluisi pilte kui mingeid nälginuid anoreksikuid, kes noortele halba eeskuju näitavad. Ja pealegi kes ei taha ei pea ju vaatama.
Rai24. juuli 2014, 13:48
Anorektikuid ei poolda, kuid kas paksud näitavad siis noortele head eeskuju? Kõike peaks olema parasjagu.
nipimugul24. juuli 2014, 11:10
üks asi on armid
teine asi on üdini väljaveninud, lötendav, treenimata, tugevalt üle rasvunud, paks keha.
Eelpool kirjeldatud tüüpi inimesi on palju ja tuleb järjest ja järjest juurde. Igas inimeses on väike ekshibitsionisti pisik sees. Kes siis ei tahaks ilma särgita neidudele musklis keha demoda või kena säärejooks koos lameda kõhu ja ilusa rinnapartiiga nappides bikiinides poistekampa kihama panna.
Kuna laiskus ja rämpstoit on oma töö teinud suure osa rahva hulgas siis hakatakse peale suruma, et see on normaalne. Ja enda lötendavat korpust demoma.
Mul on suht poogen, kes kuhu oma rippuvad kannikad ja udarad riputab. Aga mõistmatuks jääb see, et miks seda tehakse? Selle tegevuse asemel võiks tervisliku toidu retsepte lugeda ja tutvuda kodukandis sportimisvõimalustega, mitte oma lötendavaid pekke teistele kritiseerimiseks riputada ja pärast vinguda, et nii halvasti öeldi.
Aga igale oma :) muudkui mugige ja tehke selfisi.
11:1024. juuli 2014, 11:28
räägi teemast, nendel kõikidel ON IMIKUD käes mitte teismelised või juba täiskasvanud lapsed
Ka ema24. juuli 2014, 12:01
Jah teismelisi seal polnud, aga polnud ka vastsündinuid. Suur osa oli pigem väikelapsed ja isima järgi hinnatult imikud ka enamasti üle 6k vanad ning oma kogemustest võin kinnitada et kui elada tervislikku elu, st norm toit + piisavalt liikumist (ei pea silmas spets treeninguid, piisab ka lihtsalt piisavalt liikumisest, nt lapsega jalutamine), siis 6k peale sünnitust ei tohiks see kõhuke küll enam nii hullult rippuda. Mis puutub aga alasti piltide avaldamist üldse, siis ma arvan, et igal inimesel peaks endal olema õigus otsustada milliseid pilte nad endast avaldada soovivad ja see kehtib ka laste kohta, aga kuna nemad saavad otsustusvõimeliseks alles 18a pärast, siis selle ajani ei peaks neid tõesti nett riputama.
ka emale24. juuli 2014, 12:15
noh, kui sul nii oli, siis küll, siis küll. Muidu, ütle, kui suur oli sinu laps, et ma teaks, kui suur peab olema minu oma, ei sa ju mina sinust erineda
nipimugulile24. juuli 2014, 11:32
tõsti ta on- igal oma - ole tige ja teeni endale haiguseid külge
muidu, midagi ka sulle kõrva taha panemiseks: http://www.naisele.ee/588754/5-toitu-mida-pidasid-tervislikuks
nipimugul24. juuli 2014, 11:49
ma ei ole tige :)
ütlesin et mul savi ja igale oma.
suhkur ja rasv ei ole kahjulikud vaid nende meeletu üle tarbimine on kahjulik.
Kui natuke mõelda looduslikult siis saab aru ise ka mida süüa mida mitte. Ei pea suu ammuli toitumis teadlasi vahtima kes räägivad et piim on kahjulik jms
Cocad ja limpsid jäta ostmata. Sai vaheta kapsa vastu ja feisbuuk vaheta trenni vastu. Siis pole aega totakaid pilte ei teha ega vahtida ;)
24. juuli 2014, 12:02
Veelkord, räägi teemast. Muidu, piim ongi imikute toit ja täiskasvanutele isegi kahjulik. Eriti poepiim. Ja miks sa üldse arvad, et Coca-cola on kohustuslik jook, mida ostavad kõik, kes ei ole nõus sinu arvamusega.? Vaheta Facebooki vastu? Aga mida teha, kui Facebooki ei ole? Ja kui tehakse trenni ja samal ajal on Facebook? Jaga kogemusi, kuidas sa käisid trennis alles sündinud imikuga käes?
nipimugul24. juuli 2014, 12:32
oleht pani mu kommentaarid musta nimekirja :D
kahjuks ei saa vastata
aga te nii kaua nautige normaalsust siin
ise lähen õue päikest nautima ;)
SAID ARU?24. juuli 2014, 11:44
"Projekti "Neljas trimester" raames on valminud juba ka dokumentaalfilm ja raamat, kus VÄRSKED EMAD üle maailma näitavad, mis juhtub naise kehaga PÄRAST SÜNNITAMIST"
nipimugul24. juuli 2014, 11:54
sain aru jah aitäh
selle filmi kaanepilt juba seal lehel ütleb, et ära kliki :D
head aega :D
24. juuli 2014, 12:47
naine24. juuli 2014, 10:55
alastus alastuseks, aga ei ole siiski vaja panna äsja väljatulnud last facebooki!
opakad on24. juuli 2014, 10:47
imiku alastust millekski taunitavaks pidamine on sügavalt ebanormaalne,ma leian.
mina ei näe neis piltides midagi ebaesteetilist,silma kriipivat või perversset.toredad pildid.
Ka ema24. juuli 2014, 13:12
Imiku alastuses polegi miskit taunitavat. Taunitav on see, et sel inimesel endal, st lapsel, puudub võimalus otsustada, kas ta soovib endast selliseid pilte avalikustada.
CV24. juuli 2014, 10:24
Mina isiklikult ei taha päevast-päeva vahtida paljaid inimesi - olgu nad lit-sipurikad, väljaveninud ekshibitsionistid või kellegi nunnukad. Ausalt, kõrini on sellest!
Küsija24. juuli 2014, 10:33
Aga kas sa oled kusagilt saanud käsu neid vahtida? Ela omaenese reaalset elu, ära ripu küünte ja hammastega sotsiaalmeedia küljes. Aga kui sulle see tegevus nii väga meeldib, siis ära halise ja ole valmis kõike vastu võtma, mis pakutakse.
24. juuli 2014, 10:44
huvitav, kes on see kuri inimene, kes käseb vaadata, Sinu inimõigused on ohus, tegele sellega
— le24. juuli 2014, 11:27
ebameeldiv küsimus, eks ju
CV24. juuli 2014, 10:24
Mina isiklikult ei taha päevast-päeva vahtida paljaid inimesi - olgu nad lit-sipurikad, väljaveninud ekshibitsionistid või kellegi nunnukad. Ausalt, kõrini on sellest!
Naine24. juuli 2014, 10:10
Ühiskond on juba ammu väärastunud arusaamadega, liiga palju taunitakse ehedust ja endaks olemist...inimestel on üldse palju foobiaid....Endalgi armid ja ei põe nende pärast, sest olen andnud ELU 4-le imetoredale pojale...