Blogid

Inimesed, mida te vingute! Valimistulemus oli ju meie endi kätes (87)

LISA KOMMENTAAR

_Pontu_)10. juuni 2014, 21:49
Tulemused on serveri admini käes.
Oot ot4. juuni 2014, 17:31
lapsesuu,ära lalise,kes see vingub.Isiklikult ei tea valimistest midagi ega huvita ka.Sina märgade kõrvadega lapseohtu ära aja halba lehka suust välja.Mina ei ela teie eestis,mina elan oma eestis mis on mul samasugune õigus nagu teil idiootidel.
... ja lillepidu2. juuni 2014, 08:33
Eilesündinu lapselalin ... demokraatlik rumalus ei ole meie endi kätes, vaid haledalt poliitikute poolt manipuleeritav.
Brita to : lips viltu31. mai 2014, 17:42
ja mis sulle ei meeldi EKRE- s ? mulle nad meeldivad. valisin neid.
EH31. mai 2014, 11:18
WALISIN KA TOOKORD,HOOLDEKODULASTELT WÕETI PUUDETOETUS=MA POLWAT ÕIGET SULIKUD PUKKI AIDANUD!!!
EH31. mai 2014, 11:15
WALIMISED,PEENIKE TSIRKUSE MÄMG SULLERITE RÕÕM-ajawiide
Juku30. mai 2014, 10:39
Katrin räägib täiesti õiget juttu. Näiteks mina käin valimas ainult Savisaare pärast. Jah, sa kuulsid õigesti. Käin ainult tema pärast valimas. Lähen valima ja valin tingimata mõne teise erakonna. Ainult nii on mul võimalik Savisaart maha hääletada. Kui meil ei oleks seda Savisaare rämpserakonda, ei tõstaks ma oma jalga valimisjaoskonda.
JJ30. mai 2014, 09:18
Vaata tibin, ega see, et sul on valimisõigus ei tähenda valikuvabaduse puudumist. Minu valikuvabaduse järgne valik oligi see, et ei vali üldse sest kui valida on ainult kaabakate vahel, siis on targem hoopis valimata jätta, vähemalt ei tunne ennast pärast süüdi, et kaabakad on meid juhtima saanud.
dfht29. mai 2014, 22:47
Lõpetasin lugemise, kui jõudsin sõnani "klapperjaht" ... miks kirjutab õhtulehes tibi, kes ei oska eesti keelt?? ega pole ilmselt õs-i kordagi käes hoidnud.
et nagu ?29. mai 2014, 22:45
Kes ja kus kiunub ja vingub, pole kohanud ! Kui millestki muust nupukest teha ei oska ära tee üldse :)
che29. mai 2014, 22:17
Mil moel siis meie saadikud seal "Brüsseli soustis" ennast reklaamida suudavad,et neid vähegi kuulda võetaks.Kui mõjuda "pipra või loorberina",siis oleks tähelepanu üürike ja ülejäänud aeg tuleks veeta "kausi" serval.
Inimesed, mida te vingute! 29. mai 2014, 22:15
Minge Lusti FB-seinale, seal on sama promo. Ainult vahega, et laikida ei saa
ww29. mai 2014, 19:46
Mina valisin Martin Helme, aga ei vingu
Kusti29. mai 2014, 17:28
Aru ma ei saa, et kui valimised on salajased siis Lust ja paljud teised tarkpead teavad, kui palju oli valimas venelasi, eestlasi, liivlasi. lillasid, pika ja lühikese vändaga tõuke ? Kust Te seda kõike loete ?
29. mai 2014, 16:07
Ju siis rahvas ei usu,et valitud ELs midagi meie heaks teevad,suur raha ei lase vaesele kaasmaalasele mõelda.
29. mai 2014, 15:17
Miks siis minu valitud Helme valituks ei saanud? Ei ole mõistlik süüdistada valijaid,arvesse läksid ka alla 50% valimistel käinud hääled,kes ei hääletanud ei puutu siia. E-hääletust saab muuta nii nagu just vaja läheb.
Naljatilk!29. mai 2014, 14:58
Valimis tulemused ei s6ltu valijatest.Seda otsustab tagatuba,kes valitsuses on!Ja valitsus ei v6ta ka mingeid seaduseid vastu-nemad lihtsalt toovad selle teatri vaatajateni!
pole hullu29. mai 2014, 14:02
kui lapsed saavad valimisõiguse, vähemalt kohalikel valimistel, siis saab elu olema kui lust ja lillepidu. Praeguste valimiste kohta võib öelda, et tee, mis tahad, aga osasid inimesi mõjutab küll see tohutu valimispropaganda. Kui ikka hommikust õhtuni igal pool inimest näidatakse, siis nii mõnigi arvab, et reklaamitav on õige inimene. Tegelikult valitakse ikka väga naeruväärsete asjade tõttu alates välimusest ja lõpetades ilusa ümmarguse jutuga.
29. mai 2014, 13:01
Olen Teiega täitsa nõus, tubli !!
savi see toom29. mai 2014, 11:47
...kes kurat selle tarandi valisid???
aadu6. juuni 2014, 17:54
aga miks mitte valida inimest kes vähemalt ei valeta ega aja ümarat juttu oma palga ja laenude kohta. kas oleks pidanud sinusuguse piidri kombel valima" kooselu" reformi?
aga miks sa ise29. mai 2014, 11:24
nii ärritatud oled? vinn-vinn - alateadvus on üks keerukas asi, niimoodi võib lustlik preili veel vingumisega seostuda
aga rahvas tahab hoopis teada millised oleksid valimistulemused ilma e-vassimisteta
Nii29. mai 2014, 11:13
Kes vingub? Mina olen täiesti rahul. Valisin Ansipi ja sain ning lootsin, et Kaja saab ka sisse. Igatpidi hea koosseis, kes meil Europarlamenti läheb, minu arust pole seal midagi vinguda, igasuguinimrühmad esindatud, loodame, et Toomile taotakse ka seal aru pähe ja elu läheb edasi... Pole mõtet ise sul vinguda teiste vingumise üle...
kui teile ei29. mai 2014, 10:00
olnud meelepärast kandidaati,keda valida,siis miks ise ei kandideerinud.haridus polnud ju takistuseks.TARAND ei ole vähemkommunist kui ANSIP.ANSIPon tubli eestimeelne poliitik,TARAND ÜLBE KEKU,mittemidagi märkimisväärset teinud,kui teisi poliitikuid maha teinud.
Juhan29. mai 2014, 09:04
Sm.Ansipi juhtimisel on partei juhtimisel leninliku lipu all viidud viie rikkama euroopa riigi hulka.Sada tuhat pärismaalast on riigist lahkunud kuna ei saa taluda nii luksuslikku elu Eestis millest räägib Ansip.Tulevik peaks veelgi roosilisem olema sest järelkasv s.t. ca 60 000 last naudib "õitsvat noorust"elatusmiinimumi piiril.Ka innovaatilised oleme narkootikumide tarbimises,Euroopa esirinnas.Loota jääb ainukesele haritud ja laia silmaringiga inimesele Tarandile kes peaks looma põliseestlaste erakonna kus ei oleks ühtki kommunisti.
õie29. mai 2014, 08:43
nii ongi- muulased käisid 99,9% ja eestlased...........% Kui te kõik oleks hääletamas käinud oleks pilt teine, mul ei ole küll ükskõik kes eestlasi esindab
Valdis29. mai 2014, 08:41
Ometi loen tarka kommentaare,tubli neiu.
Juss29. mai 2014, 08:31
Mitte meie kätes vaid anonüümses serveris mida kamandab anonüümne suur juht ja õpetaja.
Vingumiseks on pohjust enam kui kull29. mai 2014, 08:28
Lustike sina oled noor ja naiivne inimene ning arvad et valimise tulemuse kujundavad valijad. Osaliselt ehk see nii ongi. Kuid tegelikult suuremas osas määrab ara valimistulemuse see kelle mängureeglite järgi mängitakse ja teine osa valimistulemil on rahal mille abil korraldatakse ajupesu valijale. Valimisreeglid on paika pandud suures osas Reformierakonna ja IRL sobinguga mille hulka kuulub ka kergesti võltsitav E-hääletus millele lisandub kahtlasi kanalite kaudu tulev raha Ise arvan et valimisreeglid peaks ikka kehtestama rahvas oma referendumi kaudu ja seejärel saame raakida eestist kui demokraatlikust riigist
Mees29. mai 2014, 08:09
Aga miks Sa ise vingud ,kui taksojuht GPS-i kasutab????
Lust ja Vile29. mai 2014, 06:38
Lust on ikka tõeline naiivitar. Värvi veel ennast blondiks, sobib paremini sisuga.
lips viltu28. mai 2014, 23:26
Arusaadavalt pole rahval huvi valimas käia. Ja vaata, Katrin, ka see on valikuvabadus... mitte minna. Et me siis peale valimisi jälle kirume ja vannume ja vingume.
Kas oled mingigi partei poolt näinud esitlust, kus ka tegelikult muutuda paremaks üritatakse või on see lihtsalt riigimehe raske tort, mille pärast käib varjatud ja varjamatu kisma. Ansipi taoline mees on kõige tavalisem kulpilööja ja käsutäitja, vegeteerija oleviku matriitsides nagu legosõdur. Millised on meie "uhkete" valitsejate edusammud ja kuidas neid mõõta?! Ah? Tundub, et igapäevane hool on söödaks homsetele suurenenud arvetele. Sest luua midagi riigimehelikku pole vist hetkel meest. Riik on meie elu suurim kerjus, kes iga puuduoleva sendi võtab või lunib läbi seaduseparanduste, -täienduste kaudu otse inimeste taskust. Paradoksaalne kuid isegi arstide palgatõusu maksid ju kinni EV töötud.
Nii, et keda valida. otsustamine polegi nii raske ja valik on alati olnud meie endi kätes. Nii nagu riik rahvale nii rahvas riigile.
Ja veel. Kuidas küll oleks võimalik, et meie tikutoosimehike suured ümberkorraldused EU käima lükkab kui ta seda senini omas kodus teinud ei ole. Pimesikumängu kangelane ansip võib uhke olla vaid enese üle, et jäi peaga vastu posti jooksmata. Täna saab üha selgemaks kui nõrkadel jalgadel seisab üleeuroopaline ühendus ja selle hurramentaliteeti ei jagatagi nii laia suuga kui varem.
Aeg hääletama minna tuleb siis kui on olemas partei, persoon, suunis, mille poolt eestlasele on südamelähedane ja kohane oma mandaat anda.
see jutt on loll28. mai 2014, 23:06
midagi pole, et ise valisime....mina pole iial valinud venemeelseid,mitte iial,nii, et pole ikka meie endi kätes midagi,ära targuta.
mahvalda29. mai 2014, 15:54
Lusti jutt absoluutselt õige, aga kui ajumaht ei võimalda sellest aru saada, siis ongi selline tulemus.
naiivne kirjutis28. mai 2014, 22:32
Mitte kunagi pole ilus öelda ,et valimistulemus on su enda käes. Lp. Lust peaks ka sellest juba aru saama.
see28. mai 2014, 22:29
paberilipakate kasti panemine on ülehinnatud lollitamine üksikisiku suhtes! Sellega annad-ei anna loa käituda endaga poliitikuil erakonna meelsust arvestades. Valimistel on tavaliselt ülekaal väike 51:49, siis on üle poole rahvast ikka rahulolematud, kui valimisi juba niigi ignoreerinuid kaasa arvata.
ei 28. mai 2014, 22:20
ole nõus, et inimest nimetetakse lurjuseks
tommy28. mai 2014, 22:15
kes vingub,jumala savi mida te seal valite
Tiiger29. mai 2014, 13:03
Jaa, sellise suhtumisega EESTLASED mulle meeldivad. Ja peagi ongi meie Eestimaa praktiliselt kandikul üle antud.
unuo28. mai 2014, 22:05
et soovitad siis venekeelsetele valimiskeeldu?
Puusepp punasega!!28. mai 2014, 21:17
Katrinin on õigus! Iga päev kuulen oma kaaskolleegidelt kuidas Savisaar on see ja see..!??
Lausa piinlik hakkab, millised madalaubalised nad on. Ainult vinguvad ja kritiseerivad, vanuses 23-53a on kolleegide vanuseks, üks baaba paneb ees, teised kanakari takka järgi, milline see ja see on. Kõike ainult mustates. Imestan!!
Kas tõesti on see meie ühiskond?
Kas tõesti nende vingumine jätkub ka koduseinte vahel?
Kas tõesti nende inimeste lähedased/tuttavad, sõbrad, pereliikmed (LAPSED), peavad seda kuulma?
Kas tõesti on see RIIK, nii kirumist väärt, nii palju kurja ja viha täis, et isegi valimas ei suudeta käija?
Kas tõesti EESTIMAA MUST LEIB on nii maitsetu..., kahtlen sügavalt!
Kui seda iga päev kuulda ja mõelda, mis on nende inimeste elu kreedo, siin on mul tunne, et nende endi egolaks on mingil moel kannatada saanud (üpris tugevalt), millest see tuleb!?
Kaldun arvama, et kui nende inimeste nimed (vingujate) oleksid esinumbrid, siis kas oleks asi teisem, vast mitte!
Sest vingumine ja soigumine on kaasasündinud defekt...
Kuidas asja parandada? Mitte kuidagi, lihtsalt elame/näeme, see on see TULEVIK, mis ise vaikides, mitte valimas käies oleme isendile loonud.
ELAGEM ÕNNELIKULT EESTIMAAL!!! Iseasi, kuidas seda õnne tajuda. Igaüks on oma õnnesepp! Ka riigis, milles elame.
vanapoiss28. mai 2014, 21:13
Suudlen sind Katrin Lust
W28. mai 2014, 21:04
Oled sa nüüd Eestisse kolinud või suudad Londonis elades asjas nii sees olla?
Radist28. mai 2014, 20:41
Omal ajal valisin europarlamenti Ivari Padari. Küllo Arjakas kohalikul hääletamisel riigikokku ei saanud. Sellest hetkest alates jätsin ma totalisaatoril mängimise (Eurovisioonile kaasaelamise) hoobilt. Nimetada mind ja teisi pettunuid seepeale "vingujaiks" on solvav. Mitte keegi mitteosalenuist ei mõtle valimiste, veelvähem selle Eestit esindava kuuiku peale. Probleemi üle vingub ainult ebaõnnestunud valija.
oh ja28. mai 2014, 20:40
video Ukraina kohta kuid meitelegi valimistest rääkiv osa huvitav
http://www.youtube.com/watch?v=dfzMnP3ilcI
Kati28. mai 2014, 20:29
Katrin, sa oled fenomenaalne!
Ma ei ela Eestis juba ammu aga kui ma tahan midagi teada mis Eestis toimub siis ma löön alati üles sinu nime.
Täielik môistatus kuidas sa suudad.
Kusagilt peab olema midagi blokeeritud, empaatia koha pealt on midagi viltu.
Ja samas tahan ma alati teada mida sa nüüd ette vôtad.
Kadedaks teeb kuidas sa lähed elust läbi nagu naabrimehe rukkist.
Kas sul kunagi kurb ei ole?
Kati28. mai 2014, 20:52
Lisan veel kui mulle midagi tahad rääkida rukkist kas sul kunagi kurb ei ole?
mhhh28. mai 2014, 20:26
Vahest Lust kirjutab isegi normaalseid jutte, aga mitte seekord! Mine ja vali, pole seal kedagi valida ja kuidas valida, kui isegi ei tunne neid. Seda teame küll, et röövlijõuk see on ja vot ei lähe neid valima. Pistku oma EV***** venestagu, tehku mida tahavad, ei huvita. Kui midagi hakkaks muutuma, küll siis eestlane ka läheks valiks, päris kindlasti. Kasu pole sellest valimisest midagi. Toom ei meeldi! Aga Toom räägib selles suhtes õiget juttu, et varsti elvadki EV ainult venelased. Tore siis....... WTF Eesti
Õigus jah29. mai 2014, 00:50
Sest eestlased põgenevad kõik uppuvalt laevalt läände...Praegu juba raske puhast verd eestlast leida ja paarisaja aasta pärast on eestlased maa pealt kadunud...
Õigus 3. juuni 2014, 17:42
on , kuid eestlased kaovad palju, palju varem.
Õigus 3. juuni 2014, 17:42
on , kuid eestlased kaovad palju, palju varem.
Me28. mai 2014, 20:17
Oleks siis olnud kedagi valida!
Käisin valimas28. mai 2014, 20:13
Mina käisin valimas, kuid ikkagi sai reformierakond 2 kohta. Minu arvates poleks pidanud saama.
Seetõttu VINGUN
riin28. mai 2014, 20:02
jah ,aga ma ei valinud ju seda marumuulast, kel keskkooli haridus, s.t. 11 . klassi, sel ajal, kui ta lõpetas oli ju ainult 11 klassi. hirmus lugu. mina valisin ausmees hr. S.Meikarit.
Pets28. mai 2014, 19:22
Mina ei vingu, kõik oli peaaegu tiben -- kui siis -- Suller Tarandi hääled -- ei saa lihtsalt nendest inimestest aru , kes teda valisid--- Yana Toom -- tundub et ärinaine -- vähemalt Edgarist eemal - ja on normaalne , ning palk läheb 5 lapse kasvatamiseks, mitte Kesikute toetusteks
palun. plikuška28. mai 2014, 19:11
aitab ehk juba rahva lollitamisest
saad ju ise ka aru, et valimistulemused on ikka rohkem itimeeste kui rahva käes ja sellest ka nii madal valijate protsent
EH28. mai 2014, 18:59
eks see waimine ole sullerite hästi peen sulitemp
EHitustudeng 23.a28. mai 2014, 18:58
Valisin 5 aastat tagasi härra Tarandi, võitis hääli kui opositsioon juba. Enam ei käinud hääletamas, kuid olin Tarandi poolt.Miks valisin? Mulle tundub,et ta oli ja on jalgadega maa peal võrreldes teisi poliitikuid ,kes EP pääsesid. Aa no Kelam ka .
kle blondiin28. mai 2014, 18:50
Valimistulemused määrab tänapäeval meedia, ja see on teil üdini korrumpeerunud.
nüanss28. mai 2014, 18:49
Kui valimistel osaleb vaid 36% valijatest, on tegemist valimisfarsiga. Nii mõneski EU riigis oli osalusprotsent veelgi väiksem.
to nüanss28. mai 2014, 18:53
kle, valimistel osales ikka 100 %, lihtsalt 64 % jättis tühja sedeli. ehk ei teinud oma valikut. järelikult otsustab siis ju nende valik, kes valiku viitsisid teha? millega sa rahul pole? pakun, et sa ise ei käinud valimas, onju? aga kaagutama oled kõva.
poolik tõde28. mai 2014, 20:09
kommi algus oli sul asjalik, aga lõpus läks kaagutamiseks.
valik on ka see, kui valima ei lähe - lihtsalt mingil põhjusel ei saa keegi sinu häält.
kokku saab ikka lüüa ainult need hääled, mis antud.
kui ka 100% keegi valima ei lähe, on valik tehtud ja peaks nn poliitikuid väga mõtlema panema (aga seda ka väikene osalus)
to to nüanss / 18:53, 28. mai 201428. mai 2014, 20:27
Selleks, et jätta tühi sedel, tuleb minna valimisjaoskonda ja see tühi sedel valimiskasti lasta!
Mühmu28. mai 2014, 20:45
Millest hääletanute protsent tuleneb siis? Ikka sellest, et need 64% olid need, kes kohale ei ilmunud ega ka ühtki sedelit ei rikkunud. Valimises osalenute % pidid tõstma ka need, kes sedelid ära sodisid, sest nad ju käisid.
jälle28. mai 2014, 18:43
buhanan omas elemendis. väga ebameeldiv.
jobu28. mai 2014, 23:04
=29. mai 2014, 08:40
Katrin, ma armastan sind ka ;)
jope28. mai 2014, 18:42
ma ei vingu!!!
mul suht savi kes seal euroopas mittemidagi teeb!!!
vatjovka28. mai 2014, 20:45
kui savi, siis miks üldse siingi targutada...
hurjuh28. mai 2014, 18:35
Kas keegi on kusagil vingunud? Ma arvan, et praegu vingub Lust jälle. Tulemustega ollakse ju rahul ometi. Kui aktiivsus välja arvata.
Mühmu28. mai 2014, 20:46
Minu arust vingub Lust eesti rahva kallal, et miks nemad ikka vinguvad kui kõik on nii hästi.
valija28. mai 2014, 18:32
Pole kedagi vingumas kuulnud. Pole üldse kuulnud, et keegi nendest valimistest räägiks, peale ajakirjanike, muidugi. Aga isegi nemad on olnud vähemalt korralikud kirjaoskajad ajakirjanikud, st ei tee elementaarseid loogika- ja kirjavigu.
jüri28. mai 2014, 18:16
tegelikult õige jutt sellelt lustiplikalt.ise unustasin ka valimas käimata.venkusid ei toeta .
valejutt,noor daam!28. mai 2014, 18:11
Valimistulemus oli IT mehe käes vastavalt sm.Ansipi otsusele.
Sven28. mai 2014, 19:17
Kui Teil on konkreetsed andmed, siis palun esitage avaldus politseisse, vajadusel ka muudesse instantsidesse. Niisama mölisemine sellises vormis käib kriminaalkoodeksi järgi laimamise paragrahvi alla. Fantaseerida oskab igaüks, tark inimene aga teab, millal suu kinni ja sõrmed klaviatuurist eemal hoida, et endast mitte idioodi muljet jätta.
IT mehe ülistamine on laim?28. mai 2014, 20:40
Ansipi ülistamine on Kremli sabarakuks olemine ?
Sven,mina tean,et Ansipi otsused on ainuõiged... aga kui teie loete seda mölisemiseks ,laimamiseks ja saadate mulle NKVD koos Gestapoga kukile,no mida ma teie vastu saan teha ?
Ainult loota ,et mu elupäevad kiiresti lõpetate
Stalini poole päärdumine ja palve võtta Eesti28. mai 2014, 20:41
töörahvas oma kaitse alla oli ka laim ?! Heh,sven.
ooh28. mai 2014, 23:29
18:11 kirjutaja ülistas ja see Sven ähvardas
Sven29. mai 2014, 09:03
Ma pole kedagi ähvardanud. Ütlesin vaid, et tühja tõendamata süüdistusi loopida pole ilus. Kõriauguni on targutajatest, kes enne ja pärast valimisi loomulikust intelligentsist "teavad," kuidas e-valimiste süsteemi nii lihtne on võltsida. Kui nii täpselt teavad, siis palun esitagu tõendid ka, saaks rikkujad vastutusele võtta. Aga tõenditeta süüdistamine on tõepoolest laimamine.
To Sven:29. mai 2014, 11:15
Ah mis nende oinaste üle enda pead vaevata. E-valimiste vastased on suht madalalaubalised, harimatud ja hariduseta töllamokad...
jannu28. mai 2014, 20:50
kuule sm. kas ära ei väsi targutamisest?
nunnu29. mai 2014, 01:48
muru kasvab kollaseks.