Naine

Skandaalne beebiblogija Mariann: miks ma ei või avalikult imetada, te pole tissi näinud? (231)

LISA KOMMENTAAR

eku17. november 2013, 12:20
APPIIII....millised perverdid siin kommenteerivad.....eestlased....lugege lugu ennem läbi, mitte esimese asjana kommentaaridesse ja siis kaasa kaagutama teiste jubedikega....häbi...
Tulge inimesed ometi mõistusele.17. november 2013, 09:32
Inimesed on oma väärastanud ideoloogia küüsis kinni ja see ajabki inimkonna hukule. Kes on parim lõunasöök naabrile? Eks ikka naaber ja seda juba suures plaanis. Laps on PÜHA JAA PUUTUMATU ja seega tema peab saama süüa seal kus ta kõht tühi on aga samas annab see lapsele tohutu turvatunde kui saab emme tissi imeda. Loomulikult saab ka ema rahu nn "kisavast punnist" . Viimast ütlevad u 30-40 % naisi. Samas on tegelikult suurimad kritiseerijad just emad kes ei toida last rinnaga kuigi võiksid seda teha aga kahjuks nende peps iseloom ei luba seda, sest imetamine ju rikub rinnakuju jne.
lela16. november 2013, 13:30
Halloo , suuremates poodides on juba enamikes nö beebiruumid.Tõesti , mõnes suhteliselt kehvakesed aga palju ikka vaja on.Kuidagi ebahügeeniline on keset linna niimoodi ohmutseda.
Olen vastu avalikule imetamisele!16. november 2013, 11:17
Kui ma olen avalikus kohas ja keegi imetab palja rinnaga, siis mul läheb kõvaks. Pole just väga mugav olla avalikus kohas 20 cm jäigastunud peenisega.
reku15. november 2013, 19:44
Kummaline, et osad naised ei saa ikka aru, et tema rind on seksuaalobjekt. imetamine aga pidavat olema suhteliselt intiimne tegevus. Ka tussi on enamus näinud, miks siis ikka trussikud jalas?
Palun..15. november 2013, 12:51
..Ürita natukenegi oma väärikust säilitada... Ise oled noor ema..
Häbi Sul olgu ja lapsi ärgu rohkem Sul tulgu!
kt15. november 2013, 11:22
Olen ise aegade jooksul kõiki oma nelja last avalikes kohtades imetanud, kaks last kuni 2-aastaseks saamiseni ja kaks nooremat last 1,5-aastaseks saamiseni. Aga pean ütlema, et võimalusel vältisin seda. Probleem polnud isegi mitte selles, et keegi võis näha mu rinda. Pigem tundus mulle, et imetamine oli nii intiimne tegevus - miski, mis puudutas ja ühendas selleks hetkeks ainult mind ja mu last ning ei olnud teiste asi sellest osa saada, ei positiivselt ega ka negatiivselt suhtujatel. Selle tegevuse spetsiaalselt teistele eksponeerimine, nagu praeguse kampaania sisu on, tundub mulle nartsissistlik.
Inimkond14. november 2013, 20:48
"ei näe avalikus imetamises midagi kummalist, emad tavaliselt seda tehes varjavad rinna kenasti millegiga. Joodikud ja narkarid kakerdavad kus tahes, kedagi ei häiri ja nüüd sööv laps häirib???" Joodikud ja narkarid on siiski loomast kõrgemal, sest loom ju ei tarbi neid aineid. Inimese vaba valik.
Aga imetamine on looma tase. Tänapäeval on juba igasugused titetoidud olemas.
Ja muide... viisakas naine istub kodus ja kultuurne mees peab teda üleval! Ei käida poes koos väikese lapsega! Poes käib mees, kui on midagi vaja.
Minu arvamus, N3614. november 2013, 20:01
See, et imetaval naisel endal pole seksiisu, ei tähenda, et kõikide jaoks tiss tavaline lihatükk on. Tegelikult on see imetamise ajal isegi suht inetu, naku noku.
Uno14. november 2013, 19:27
no näita siis tussi ka, te pole näind ve ?
viktor14. november 2013, 16:51
Mul sama küsimus: kes m...poleks näinud! Vot ja ...gi seal kus tahan!
ants, juhan,jaak, artur, hannes leo tarmo rainer sulev albert gert heino jaan peeter 14. november 2013, 16:48
aadress, paluks, me võime hakata allkirju koguma, lutsige terviseks
vanaema14. november 2013, 16:37
kulla laps, sa võid ju tissid õieli vastuvoolu ujuda, see on sinu valik, ära kis nii ullusti
staazikas abielunaine:14. november 2013, 16:34
ma selles elus m.. küll näinud, sellegi poolest ei taha et keegi sellega avalikult lehvitab
Monty14. november 2013, 16:13
miks me ei või avalikult keppi teha? Te pole paljast meest ja naist näinud?
etsiis14. november 2013, 15:56
kui sul ei ole mitte midagi intiimset, võiksid avalikultnäidata kohta, kust laps välja vupsas. Eks sedagi kohta on nähtud aga .... saad tähelepanu! Ja kui last enam ei imeta, näita ikka, kuidas sa oma last kunagi imetasid.
K14. november 2013, 14:27
Kas imikute emad on tõesti päevad otsa väljas või kaubanuskeskustes ?
Kust nad selle AJA võtavad ? Kas imikuga mitte mingeid kodutöid ei olegi ?
Mäletan, kui laps oli imik, oli ikka piisavalt kodus teha, ei olnud küll sellist aega päevad otsa ringi kooserdada.
5414. november 2013, 13:49
no peaks ikka oskama oma asju ajaliselt nii sättida, et ei peaks imetama uulitsal või kaubamajas, lol tädi
Vaadake14. november 2013, 12:06
On tõestatud, et tissitamist saanud lapsed kasvavad enamasti pervertideks. Inimene pole loodud imetama, rinnad on rudiment ajast, mil me veel loomad olime.
KessuNässu14. november 2013, 09:28
Mind see otseselt ei häiri, sest ma ei pea ju vaatama. Samas aga leian, et see salli ümber tõmbamine oleks, lähtuvalt lapse seisukohast, igati hea ja mõistlik otsus. Lapse jaoks ei ole rinna imemine vaid kõhu täiteks, vaid ka võimalus emaga lähedust saada ning seeläbi end turvaliselt tunda. Ja mida rohkem ta ema lähedal ja teiste eest "peidus" on, seda turvalisemalt ta ennast ilmselt tunneb.
14. november 2013, 07:50
Selle kohta ütleks Tõesti Pole tissi näinud v ?
emme13. november 2013, 23:40
See, et ma olen peenist näinud ei tähenda, et ma tahaks kõigi oma ja igal pool näha.. samuti ei poolda ma tisside liputamist avalikes kohtades.
Kui sa lähed välja ja kardad, et koju ei jõua või laps jääb nälga, siis pumpa välja ja anna lutipudelist... kui pole piisavalt soe, siis on ka termokotid ja ka söögikohad tulevad vastu.
Kasvatus.
Kit13. november 2013, 23:05
Täiesti poolt. Imetamine on loomulik tegevus.
Martin13. november 2013, 22:59
Tundub et üks keskmine eestlane on väärastunud mõtlemisega inimene. Võrdleb imiku toitmist kusemise ja sittumisega.
x13. november 2013, 21:01
Rõve, nagu loom, inimene peaks ikka aduma mis sobib ja mis ei sobi.
jaanus13. november 2013, 18:15
kui mina hakkaksin avalikult tänaval kusema siis saaksin ju trahvi. aga äkki siis ei saaks kui ma kedagi oma valguga toidan. teeb ju sama välja. niisama tissi näitamise eest saad trahvi aga toitmise eest ei saa. ehk siis kui sina oma last kuskil rinnaga toidad siis võin tulla mina kõrvale ja kellelegi suhu anda.
totakas13. november 2013, 17:24
Just! ja kui mul on kuse (te pole enne pissit näinud?) või sita (te pole enne peput näinud?) häda siis miks ma pean kannatama ning wc otsima minema, lasen sinnasamma? Kui jaburaks võib veel minna?
No13. november 2013, 17:09
on ju inimesi igasuguseid, kes liputab oma kusenahka, kes rinda, imestada pole siin midagi, kuidagi peab ju rahuldust saama.
to Arvamus 07.4713. november 2013, 17:07
Miks sa nii haiget juttu räägid ? Sa ju tegelikult ei arva, et kõik jäävad seisma ja hakkavad vaatama ? Oled siis näinud, et imetava ema ümber koguneb grupp publikut ?
Kõik pööravad pingaslt ju pea ära ja püüavad püüdlikult vaadata kuhugi mujale. Intelligentne ja teistega arvestav inimene ei pane kaaskodanikke piinlikku olikorda, et peaksid pingsalt mujale vaatama.
Ja inimik ei vaja toitu iga tunni aja tagant. Ega sa ise ka ei söö iga tunni tagant ühe prae.
Kuulge13. november 2013, 16:54
Ta just naudibki seda, kui saab inimesi häirida, ebamugavasse olukorda panna. Siis neiul tekib üleoleku- ja mõnutunne.
Kui neiu seda ei naudiks, siis ta seda ei teeks. Selline kiusu pärast käitumine ja ka kommide lugemine pakub talle rahuldust. On teatud sort inimesi, kes kaifivad, kui saavad inimesi ärritada.
Olen paari sellisega reaalses elus kokku puutunud.
Kui nad ütlevad või teevad midagi, mis teisi segab või riivab, siis see tekitab neis mõnutunde.
Karin13. november 2013, 16:38
See on neiul ikka selline lapsik jonn ja trots. Just kiusu pärast teha risti vastupidi.
Nagu pisike laps, kel on eitamise periood ja iga asja peale ütleb "ei taha".
Kas tõesti lapse saanud noor naine ei muutugi täiskasvanulikumaks.
Väga lapsik.
öh13. november 2013, 16:06
Miks ei või palja p.....a ringi käia? Te pole p....t näinud?
Mees13. november 2013, 15:55
Tisse olen näinud igasuguseid, suuri ja väikseid, prinke ja padjapüüre. Seepärast jäägugi imiku toitmine teiste silmade alt välja. Minu arusaama järgi peab last ikkagi toitma rahus ja turvalises õhk-ja keskkonnas.
Vaatan asja ka selle külje pealt13. november 2013, 15:32
Huvitav mida praegu mõtleb selle Marianne mees, või selle tite valmistreija?
Klahv13. november 2013, 15:27
No minu meelest on see rõve kui kuskil söögikohas tiritakse tiss välja .. söögiisu läheks raudselt ära. See ei ole küll normaalne. Mina ei pea sinu tissi nägema söögikohas ja mind ei HUVITA mida sina arvad! Vat sama ego olen nagu see plika. Isegi kui mõni meesterahvas kisuks söögikohas pluusi seljast, ilus või kole vahet pole,süda läheks ikkagi pahaks. Ausalt teised ei pea sellist asja nägema, olgu nii nunnu ja armas kui tahes...on asju mida teistele ei pea demonstreerima ja tasuks mõelda ka teistele mitte "mina ja minu maailm"
pilleriin13. november 2013, 15:08
Huvitav, kas Mariann ei mõista, et see toiming ajab nii mõnegi mehepoja kikki, mis on ju täiesti normaalne. Meie ühiskonnas on veel piisavalt tõelisi mehi, mitte ainult naismehi. Aitab kui sinu oma mees end praegu tagasi peab hoidma, sest vaevalt et sa väga seksiisuluine praegu oled. See kõik on aga mööduv ja armastusest sinu vastu ,saab ta hakkama. Milleks aga võõraid mehi kesk kaubanduskeskust sellega ärritada. Kui nad seda tahavad, lähevad lõbumajja. Mina arvan, et hea on kui meis veel looduse ürginstinktid säilinud on, see annab elule vürtsi. Mariannele aga edu hädaolukorras söötmisel varjatud moel.
Lola13. november 2013, 14:22
Это неприлично, никто не хочет видеть твои сиськи, Марианн!
Mufik13. november 2013, 14:16
Aga miks parm ei tohi avalikus kohas urineerida ? Nagu ennem poleks m...'i näinud ?
mammi13. november 2013, 13:17
See pidev söötmine on muuseas selle tulemus, et võtate beebi ööseks enda kõrvale ja lasete tal kogu aja lutsutada. Laps ei harjugi kõhtu täis sööma. Ja beebi ööseks enda kõrvale võtmine on kuritegu!!! Lapsel on oma voodi, kus magada. Kasvatasin oma lapsed üles nii, et nad sõid kui nutma hakkasid ja kui kõhuke täis, läksime poodi või kuhu iganes. Jälgisin söögiaegu ja enne kui laps jõudis karjuma hakata, läksin selleks ette nähtud kohta ja andsin söögi. Vahest sai ka pudelikesse valmis lüpstus. Lapsed on mul suured ja tublid - nii et ei mingit rongaema!
endine au pair Londonist13. november 2013, 12:43
Haritud,intelligentne noor daam ei tee iial midagi sellist,mis paljudele teistele on vastuvõetamatu.Seepärast osa naisi käituvad igas olukorras nagu daamid,osa aga nagu tänavatüdrukud.Valik on su enda teha.
mumm13. november 2013, 12:34
Me ei pea olema niisugused nagu kusagil mujal, vaid püüame ikka jätta oma riigile oma isikupära. Igale riigile teeb au, kui ta on väärikas , kuid väärikaks teeb riigi tema elanikud, kes on samuti väärikad. Vabad inimesed teavad oma piire ja see ei ahista neid vaid teeb neid just inimesed, kellest on kõigil rõõmu. Kui kogu maailmas hinnatakse väärikat ja piire tundvat eradetektiivi, kelle filme nauditakse, miks? Olla tagasihoidlik ja taktitundeline, kas see ei võiks olla mõõdupuu, mille poole püüelda? Kõik soovivad olla vabad, kuid vabad olles ei tea, mis selle vabadusega peale hakata.
Mees Schnelli tiigi äärest13. november 2013, 12:16
No saa nüüd veel aru inimestest. Kohe, kui mina palja kellaga sörkjooksu teen või poksipartnereid otsin, on 110 uudist igas võimalikus portaalis, ajalehes, blogis, aga kui täiesti suvaline naisterahvas poes tissi välja kisub ning sellega lehvitama hakkab, kiidetakse teda vaid takka.
13. november 2013, 12:13
kas sulle on kaubanduskeskustes tulnud keegi ütlema, et ei või imetada?Arvan, et udutad ja unistad siin niisama, tähelepanuvajadus on ikka tähtsam kõigest, nii imetamisest kui oma lapse heaolust.
13. november 2013, 11:48
Mul läheb söögiisu ära, kui sellised lihaleti ees imetavad. Lapsele ka see vaevalt meeldiv on, kui nagu muuseas imetatakse. Tualetis ka imetad? Näiteks köht lahti ja istud seal järjest. Lapsel köht tühi ja mis siis ikka? Ja dushi all olles, hambaid pestes? Autoga söites? Natuke vöiks ikkagi ka ajurakke kasutada. Ja köik ehk ei olegi tisse näinud (kasvöi näiteks lapsed) ega taha minna toidupoodi tisse vahtima.
Minu laps kusagil nälga ei jäänud, aga leidsin alati vöimaluse seda diskreetselt teha. Ei pea mitte last vaid rinda katma.
Mariann tundub täpselt samasugune kui need, keda ise kritiseeris. Palun Anna endale aru, et sa ei ole mingi aktivist vaid lihtsalt rumal.
otse loodusest13. november 2013, 11:32
Kusemine ja sittumine on ka loomulik ja looduse poolt kaasa antud tegevus. Miks peaks seda häbenema?! Kas keegi pole tagumikku näinud või siis tilli?
No ja enne, kui titte imetama hakata, tuleks ta ju "valmis teha". Ja enamasti kulub ühe õnnestunud tegemise kohta ikka palju tühja üritamist - see kõik on loomulik ja looduse poolest kaasa antud võime. Miks ei võiks seda siis teha lihtsalt seal, kus isu ja häda peale tuleb?! Mõelge, kui loomulik oleks kaupluse lihaletis koos naisega oma järjekorranumbrit oodates aega mitte niisama tuulde lasta, vaid samal ajal järjekordset last valmis treida! Ja pärast juurviljaosakonnast läbi minnes veel nagu muuseas põit tühjendada. Loomulik vajadus ju, ja see tuleb ikka rahuldada just siis, kui see vajadus tekib! Loomilikult!
Pariann13. november 2013, 11:28
miks ma ei või alt masturbeerida? te pole m**** näinud?
Vot siis;13. november 2013, 11:21
Üldiselt peaks teda nimetama liputajaks. Mis vahe see on, kui mees liputami omi asju ja naine omi. Täpselt võrdne. Tegelikult on lihtsalt üks matsiplika, kes kannatab tähelepanupuuduse all.
evik13. november 2013, 11:20
asi pole tissis. nokut oleme ka kõik näinud, ega siis saa kohe igal pool liputama hakata.
halleluuja13. november 2013, 11:08
staarimetaja on sündinud
minaise13. november 2013, 11:04
Oleme ikka tissi näinud ja isegi muid intiimseid kehaosi, see aga ei tähenda, et nendega liputamine avalikus kohas normaalne on. Alles hiljuti oli "pealtnägijas" lugu liputajast ärimehest, kelle avalikkus hukka mõistis. Seksuaalkire rahuldamine on ju ka keha normaalne toiming ja see mees ju ei tülitanud otseselt mitte kedagi vaid ainult näitas oma keha. Tema võiks samamoodi küsida, et kas pole enne peenist näinud või.
Olen kaks last üles kasvatanud ja käisin nendega nii poes, kui mujal avalikes kohtades, aga polnud kordagi vajadust isegi varjatult neid imetada. Lihtsalt planeerisin oma käigud söötmisaegade vahele.
......miks ei või avalikult seklsida, te pole seksi näinud?13. november 2013, 10:46
Avalikult imetada ju võib, aga peab jälgima ikka kus kohas, kuidas ja millal.
Grupp mehi13. november 2013, 09:53
Näita ometi--näita mõlemaid !!!
vanaema13. november 2013, 09:47
kodutud ja joodikud,pole häbiasi,aga last toites peab ema häbenema
ka ema13. november 2013, 09:41
No ise paljastavalt keset kaubanduskeskust rinda ei annaks lapsele, kui see vajadus tekiks, otsiks vaikse nurgakese, keeraks selja võimalikele möödujatele. Või kuna enamasti liigun autoga, siis läheks autosse selleks ajaks.
Aga samas, kui kedagi näen viisakalt last söötmas, siis see tekitab pigem heldimust. Vastikust ja ebamugavust tekitavad läbipaistvate retuusidega, valge pluusi all musta rinnahoidjaga ja "laiade vöödega" ümber puusade vastutulevad neiud, enamus pophittide muusikavideod ning need paljud inimesed, kes tänaval ja poodide eest suitsupahvakuid kõigile hoolimatult näkku puhuvad (ka imikutele).
põka,13. november 2013, 09:28
ei taha näha, see on ahistamine, sundida mind vaatama intiimset tegevust.Rahvasuu räägib ka midagi kaetusest....
wäkk13. november 2013, 09:06
enamus naiste ja just imetavate naiste rinnanibud on ikka rõvedad.Rinnad ka mingeid vastikuid punsund veresooni täis.Tänan ,ei sooviks ise küll tiss paljas demonstreerida .Eks see ikka suur jonnimisvajadus on,et teen jah,kui tahan. Ainult,et ma kardan selliseid teen jah,kui tahan tüüpe.Täna teevad seda,homme toda ja kogu elu ratsutavad üle laipade sellise motoga,et teen mida tahan ja kus tahan ja ei huvita kellegi arvamus.Ärgu siis nutku,kui teised hakkavad sama stiili harrastama. Kindlasti on ju asju ,mis ka neile ei meeldi.Näiteks see sama blogija ju vingus pikalt selle üle,et keegi julges teda emmeks kutsuda.Enamuse jaoks on see tühi asi aga näe talle tekitas kohutava frustatsiooni.
N4913. november 2013, 09:00
Milleks üldse blogida normaalses elus. elage rahulikult, usaldage instinkte (kui nedi veel on), olge rõõmsad ja jääge väärikaks. Pidage oma lapsest ja ärge kuulutage maailmale mida ta (laps) iga hetk teha võib, kuidas pildile jääb jne. See on tema (lapse) privaatmaailm, kus teie olete hetkel vaid abivahend. Olge lugupidavad endi suhtes, siis ollakse seda ka teiega. See imetamise ekspponeerimine on kohutav. olen ise kaks last suurteks kasvatanud (ja kes meist ei oleks), kuid saanud koduseinte vahel hakkama, rääkimata lapipesust (õnneks ei olnud siis veel kõdunematuid mähkusid) ja igapäevase pudru/büree keetimisest (ei olnud säilitusainetest kubiseviad purgikesi). Mariann, Sulle soovitan, et pane arvuti kinni, tegele oma kalli lapsega kodus ja pargis, säästa ilma sellest mis niigi on selge .,.
nii13. november 2013, 08:56
miks sa ei võiks? Aga miks sa peaks, küsiksin vastu? Kas su lapsel pole kodu, kus teda toita, kas sul pole mõistust, et oma käike lapsele mõeldes planeerida? Kas oled nii isekas, et mõtled ainult enda mugavuse peale? Huvitav, naised on elu algusest peale lapsi sünnitanud, aga nüüd viimasel ajal on noored emad hakkanud mõtlema, et nad on hakkama saanud mingi erakorralise teoga ja mõtlevad, et kogu ühiskond peab tiirlema nende ümber ning arvestama nende tegudega. Ei pea ikka küll, lapse te sünnitasite endale, mitte kaaskodanikele, kes teie arust peaksid nüüd kikivarvul ümber teie hiilima. Igasugused sünnitoetused ja emapalgad on naised ära rikkunud, kujutatakse endast ja oma lapsest ei tea mida ja nõutakse mingeid privileege. Sa ei ole veel seda last üles kasvatanud, veel ei ole teada, kas temast tuleb ühiskonnale kasu või kahju, nii et ela ise, kasvata oma last ja ära plõksi siin.
13. november 2013, 08:52
Anna minna, me oleme loomulikud looduseinimesed.Imiku toitmine rinnaga ON vägnormaalne.
Ehk aitab imiku rinnaga toitmise toiming öhutada noori Eesti naisi kodumaal uueti lapsi synnitama ja Eestimaa tuleb täita lastega!!! mina olen kahe käega POOLT!!!
Atu13. november 2013, 08:46
see rohkem liputajate värk,kas järgmisena hakkavad sellised tittemammad,poeleti peal tatikate sitaseid mähkmeid vahetama ???? miks peaks selline toiming siis koduni ootama,maimukesel on ju sitt olla ja kas me pole siis sitaseid mähkmeid näinud ?? ja veel järgmisena hakkame soovi korral keppima ka poes riiulite vahel ,bussis,kohvikus,kus aga iganes isu peale tuleb,sest ihu ei kannata ju oodata.arvan,et see ikka liputajate teema ja soov oma tisse avalikult eksponeerida.IGAL ASJAL ON IKKA OMA KOHT JA AEG,AGA MITTE NII,ET MINA OLEN KÕVA MUTT JA TEEN MIS TAHAN. KUI MULL LÄHEB NOKU POES KÕVAKS SINU TISSE NÄHES,MA EI HAKKA JU AVALIKUS KOHAS ONAREERIMA.
olen kindel, et13. november 2013, 08:32
sellel Mariannel küll peas kõik korras pole. Vajab kuulsust ja tähelepanu. Kahju lapsest, kel nii labane ema on. Käib avalkus kohas end paljastamas. Oksele ajab.
Oi,mis need on? Aa,tissid!13. november 2013, 08:29
No võiksid juba imestunult küsida siis ka,kas ma ei võiks avalikult seksida?-Naine kannatab tähelepanu puuduse all.
Anu13. november 2013, 08:24
Hakkab jälle otsast pihta! Kui kedagi aga huvitab, siis toida oma last kus tahad, aga kata viisakalt õlarätiga. Tänan!
matsu13. november 2013, 08:14
Mind ei häiri avalikus kohas imetamine. Vastupidi, mind häirib kui näen, et imikule antakse pudelist süüa või minnakse imetamiseks kuskile kõrvalisse kohta. Kas siis see on midagi häbiväärselt, et laps saab õiget toitu, siis kui ta seda vajab? Vastupidi, see näitab, et lapsest hoolitakse ja ema väärib olema ema.
Õpilane13. november 2013, 08:04
Mina ei ole, kus sa seda näitad?
Arvamus kirjutab lisaks...13. november 2013, 07:50
Ja teine asi, millele tõestuse sain kommentaare lugedes, kui ROPP on Eesti rahvas. Jutt on lapsest, keda rinnaga toita - teie ajate oma suguelundeid taga, kuidas alasti ringi joosta jne.. Mariann ei käi alasti poes ringi last toitmas!!!!!!!!
Paha on lugeda neid kommentaare, kurvaks teeb see, kui kibestunud on inimesed.
????+13. november 2013, 07:48
Mida meeldivat on ema piimas? ...... taara
Arvamus13. november 2013, 07:47
Lugesin neid kommentaare, siililegi selge, milline õel rahvas elab Eestimaal! Võrreldes teiega on Mariann igati julge, tubli noor emme! Laps tahab süüa? Loomulikult annan ma talle seda kohe, kui ta seda vajab. Mis sellest halba on, kui ema lapsele avalikult rinda annab? Tõeliselt haiged inimesed ja pervod jäävad seda pealt passima. Mismoodi see teid häirib KURAT VÕTAKS? Ära vahi, kui Sulle ei meeldi, kõnni oma teed. Sina pole nii julge, ilmselge kadedus. Eestlane on arg - aga KADEDUST JA USSI TÄIS RAHVAS. Mis üldse teil viimasel ajal noorte emade vastu on? Ei meeldi üks, ega teine. Sama teema nende üksikemade kohta. Haiged inimesed olete. Elage oma elu ja laske teistel ka elada. Kui mina näeks avalikult seda, kuidas ema toidab oma imikut, mulle pakuks see rõõmu, see on haruldane, armas, siiras vaatepilt. Mis siis, kui ma sõidan kuskile rongiga, rahvast on palju - pikk sõit ja laps tahab süüa? Lasen nutta? Või lähen sinna kohutavasse rongi peldikusse last toitma? LOOMULIKULT annaksin ma selle suure rahvamassi ees lapsele süüa. Teie ei annaks? Ootaksite paar tundi kuni jõuaksite sihtkohta? Või läheksite sinna jubedasse tualetti? Arvan, et võiks rohkem selliseid julgeid ja tublisid emmesid olla.
Juba esimene kommenteerija13. november 2013, 07:20
näitab, kuidas tema ei suuda teemat jälgida. Juttu pole poes paljaste tissidega ringikalpsamisest. Kommenteerija aga keerab vägisi jutu kõige mustemasse raami, mille üldse leiab. Näib, et sellised ei peaks sünnitama. Toovad ju ilmale samasuguseid geene, kes kõike mustades värvides näevad. Kõik, kes te siin kirjutate, olete millalgi tissist toitunud. Miks see nüüd teile nii vastumeelt on? Või te ei teagi, kuidas imik toitub? Kohe on tissid vuihh!! Aga aktifotod, maalid on naise kujutamisel maailmas kõige keerulisem kunst. Miks on eestlases nii palju sappi, et isegi lapsed jäävad jalgu?
ehh13. november 2013, 07:09
Külla Mariann, kas sa tõesti arvad, et lapsel on MUGAV süüa, kui kuskil lettide vahel ringi jalutad? Ise tahaksid käigu pealt suppi süüa?
Onu Heino13. november 2013, 06:13
Hea suhtumine küll. Käi äkki üldse paljalt, kes siis poleks paljast inimest näinud....me kõik võiksime käia.
Mingi eetika- ja moraalitunne võiks inimesel ikka olla:)
Mida te, värdjad, vahite!!!13. november 2013, 06:11
Rootsi kohus otsustas, et avalikus kohas onaneerimine on ka täiesti OK ja loomulik tegevus.
Enne, kui sõimama hakkate, siis eelmine lause oli kirjutatud irooniavõtmes. Nii, et mis see tissivilgutaminegi on. Ainult, et see "ülitark emme" ei mõista, et säärane söötmine - kasvõi selle sama lihaleti juures - on ohtlik lapsele, kuna see võib sealt sellise bacilluse üles korjata, et mürast nutetakse silmad peast välja.
enamus meist on hambaproteese ka näinud13. november 2013, 05:59
aga peale sööki ei aseta keegi neid lauale kõigile vahtiiseks! Lauakombed, lapsuke.
Riho13. november 2013, 05:39
Paistab,et tänapäeval ei teata midagi eetikast ega üldse mitte millestki. Ainult mingid pooletoobised tibid on ümberringi.Mariann ,mine ravile!
enn13. november 2013, 04:58
aga neegrid teevad ju ka dzhunglis nii13. november 2013, 03:47
Ise küll mingil juhul nii ei teeks ja kui just juhtuks selline möödapääsmatu olukord ette tulema,sel juhul otsiks ükskõik millise variandi,kus saaks päris omaette olla või arvestaks ikka juba kodust välja tulles sellega,et ei pea kusagil linna peal titte söötma hakkama,seda annab organiseerida ka teisiti,et titt on enne söödetud ja uuesti koju tagasi minnes sööta.
Sarnaselt võiks13. november 2013, 02:29
ka küsida, et miks ei tohi kõikjal seksida või näiteks teatris paljalt olla. Kui pole arukust ja arusaamu eetikast siis pole ka ime, kui tisse näidata tahetakse?
to Maarika 22.5513. november 2013, 02:10
Last on ju äärmiselt ebamugav kõndides imetada. Kas nii tähtis on seda teha inimeste nähes ebamugavusi trotsides ? See on ikka tõeline trots, et vot kiusu pärast teen nii.
kasbek13. november 2013, 01:59
mida rohkem õigustusi seda rohkem hakkan seda vihkama. nüüd küsimus miks ei või avalikult urineerida? s.tuda, seksida, alkoholi juua ja nii edasi? kus on lõpuks lastekaitse? miks veetakse imikuid mööda kaubanduskeskusi ja mööda linna peatänavaid? siis aga jookseme arstide vahet et näe haige ja stress ja nii edasi. iga asi peaks nagu olema omal kohal. siis võiks ju restoranis süüa ka wc potil? kuskil on ikkagi mingid eetika ja esteetika punktid ja teatud asju ei teha avalikult ja igal pool. paraku tuleb arvestada ka teiste inimestega ja olukordadega. aga ei noor emme on ju püha lehm.
to to vanaema 23.5613. november 2013, 01:35
Imiku ema ei pea toidupoes käima 6-7 tundi. Ei pea ju Tartust Pärnu toidupoodi minema.
1-2 tunniga imik nälga ei jää. Enne poodi minekut saab ka imikut toita.
To Õpetlik lugu13. november 2013, 01:13
Selles..su "loost" ...tuleb välja,et kui nüüd kuskil näete imetavat naist, siis peaksite talle koheselt vastu vahtimist virutama. .....ja kõik noogutavad kaasa, all on terve hulk like- e. ....uskumatu.....kuidas saab üldse seda lugu ja juhtumust lapse imetamisega võrrelda......mingi tüüp kutsub üles emasid peksma ja kõik on poolt, sest lapse imetamine on ju nii rõve. Kommentaaride järgi tuleks päris paljud siin üldse kinni panna alustades selle "jutustajaga",kes kutsub üles suvaliste inimeste kallal vägivallatsema. Järgmisena võtab ka võibolla kurika ja läheb parki inimesi peksma, sest nood olid vale näoga vms.
khloe13. november 2013, 01:10
imetamine on kõrvalolevale võõrale vastik vaadata, aga eks ma kannatan ära, kui nii väga on vaja teiste nähes imetada ju siis on vaja, vaatan kõrvale ja hoian okset tagasi.
mölisema ei hakka.
oled rahul?
K13. november 2013, 00:32
Miks imikut emad üldse tillukesega kodus ei taha olla ?
Ei pea ju 6-7 tundi jutti väljas ringi käima. Ega siis imik iga tunni tagant sööma ei pea.
to 21.3313. november 2013, 00:28
Marianni just nimelt huvitab inimeste arvamus. Sellepärast nii teebki ja naudib seda täiega.
See on nagu väikese lapse jonn, teha just vastupidi sellele, mida sulle öeldake.
Väga lapsik.
to 21.1713. november 2013, 00:26
Kui sul on imik, miks pead päevad otsa mööda kaubanduskeskusi traavima ? Miks sa lapsega ei arvesta ? Laps vajab rahu, mitte tundide kaupa kaubanduskeskutes kondamist.
Imikute emadel mu meelest aega ei ole, aga paistab, et aega nii et tapab mööda linna ringi konnata.
Im13. november 2013, 00:15
Isana arvan,et mind häiriks hoopis rohkem lapse nutt tyhja köhu pärast kui last rinnaga toitev ema.Miks peaksin yleyldse sellele tähelepanu pöörama.ei ole kordagi ju jöllitanud ka oma naise rinda kui ta imikut toitnud on.Ja on siis nappides rannariites näitsikuid rannas vaadates mingit vahet,kas see siiluke riiet katab ta keha vöi oleks ta hoopis alasti.Ei saa mina aru,miks sellele noorele emale siin söda kuulutatud on.Minumeelest suht öige suhtumine tema poolt sellesse kysimusse.
sellel mimmil 13. november 2013, 00:04
on arenguruumi küllaga. Järgmiseks avalikus kohas uue lapse valmisvorpimine,sest kes poleks siis tussut näinud,elu loomulik lõpp avalikus paigas,kes poleks siis matustel kadunukest näinud!
to vanaema12. november 2013, 23:56
see kõlas küll totralt - "laske normaalsetel inimestel poes käia!". Sa ei leia või ?
et kui sul väikelaps, siis ollakse ebanormaalsed ? Emad ei tohigi enam poes käia ? Peavad surnuks nälgima ? UUS äriidee : POOD EMMEDELE, kuhu on oodatud ka lapsed. Keskeakriisis vaevlevad vanad inimesed ning üldse kahtlased - pole teretulnud! minge NORMAALSETE inimeste poodi ;) :D
12312. november 2013, 23:44
Katsu sa bussis fläshhima hakata.
Kuule mariann12. november 2013, 23:38
a miks sa karjuma pistad,kui liputaja sulle m...i näitab,miksta eivõi kas sa pole m....i näinud või,sõimad kohe perverdiks ja kutsud politsei.A vbl. su tiss ajab kõik mehed kiima ja nad hakkavad kõik kaubanduskeskuses naisi ahistama,et suguakti sooritada ja ikka,miksmitte kõigi nähes,kas keegi pole seksi näinud või
Urrr12. november 2013, 23:30
Aru ei saa mis häve nendel noortel emadel tekib, et nad kohe kiusu pärast lapsele söögi andmise taha varjudes rindu paljaks kisuvad?
Lehvitavad seal oma rindadega. Kas võtab tüki küljest kui kuskile natuke silma alt ära minna.......
Kadri12. november 2013, 23:26
Need kommenteerijad, kes siin on. On naisi, kes kannavad selliseid pluuse et rinnad hüppavad kohe välja. See on OKEI eksole ? Aga kui laps sööb (rinnanibu on ju lapsel SUUS! nii et rohkemat nagu midagi ei näegi, ainult rinda mis on põhiliselt lapse peaga varjatud) see on jube suur probleem. Pigem, las laps karjub, lõugab, kui saaks süüa, tunneks end turvaliselt :)
Nagu öeldakse: Eestlase söök on teine eestlane. Sellest saab IGA teema kommentaariumis aru.
Marianni pildil pole tõesti näha ega aru saada, kas laps sööb või mitte. Tänapäeval olemas ju imetava ema pluusid/rinnahoidjad, nii et ei pea endalt pluusi seljast rebima. :)
wANNAbEEE12. november 2013, 23:10
njaa12. november 2013, 23:09
Imetamine igal pool on suht ok aga seda ei peaks ju tegema kaupluses riiulite vahel, sest ega ju edaspidi siis se elaps ka kohukesi riiulite vahel ei söö ja meie ju ka poes ei söö. ikka ostukeskuses pingil jne.
my12. november 2013, 23:01
Kes siin öiendavad, et saab ka nii last toita, et rind ei paista, siis nii Mariann ju teebki. Kui lähedalt vahtima ei lähe, ei saa arugi, et beebi sööb. Järelikult sobivad ja mugavad riided rinnaga toitmise mõttes seljas. Ja kes veel aru ei saanud, siis igapäevaselt kõnealune loomulikult toidupoes beebit ei imeta. Käesolevad pildid tehti konkursi jaoks ning näitamaks, et kui tõesti vaja, siis laps saab igas olukorras söönuks. Mina ei näe probleemi, kui beebi tahab süüa, siis seda peab ta saama. Minu poolt ei tule ühtegi kõõrdpilku. Eriti imelik on see, et vingutakse ja tehakse nägusid ka selle peale, kui ema oma last kohvikus või pargipingil toidab. No krt, mida veel? Äkki peaks üldse alla viie aastased avalikes kohtades ära keelama?!?
Kadri12. november 2013, 23:00
lisaks mulle tundub, et ikkagi ei oska naised riidesse ennast panna. kahju...blogigu parem sellel teemal edasi.
kadri12. november 2013, 22:56
tähelepanuvajaduses. ei muud!
H.12. november 2013, 22:48
Laps sööb kus laps tahab ja millal tahab! Kellele ei meeldi ärgu vahtigu ja mingu minema, laps ei pea teie pärast nälgas olema!!!
ema12. november 2013, 22:36
Kui ikka beebi näljasena üles ärkas, siis söötsin teda küll, mis sest et poes sel ajal olin.
to 2 lapse ema12. november 2013, 22:24
kui sa just verinoor ei ole, siis on sind sinu ema ka söötnud nö "näpuga järge ajades, mis kell last sööta", sest siis ei olnud kombeks lapsele iga häälitsemise peale tiss suhu toppida vaid olid enam vähem kindlad söögiajad, mitte just näpuga järge ajades aga siiski. Ja, näete, kõik on suureks kasvanud, ega siis laps ainult tühja kõhu pärast nuta. Minul on hoopis tänapäeva emadest kahju, nad vaesekesed kõnnivad suure osa päevast laps tissi otsas ja see on ju kurnav emale.Aga, noh, mis mina, vanaaegne, ka elust tean.
troll12. november 2013, 22:18
Olen näinud, kuid ei mäleta. Asi nimelt selles, et ma olin väga noor siis.
ja veel vanaemalt12. november 2013, 22:13
Kui ma lähen kohvikusse, tahan rahulikult kohvi juua, süüa, mõtiskleda, siis ei ole mingil moel ma nõus kõrvallauas lutsutava ema-titega ja siis vahetatakse mähkmeid, laps karjub ... no tere, tänan ei. Palun lahku selleks kohvikust või kasuta selleks ettenähtud ruumi
vanaema12. november 2013, 22:10
Olen juba 4-le lapselapsele vanaema, aga avalikus kohas last toita, see on haige. Võiksid mustlastega ühineda. Kui mina peaksin nägema avalikus kohas (poes, kus minul on tavaliselt kiire) ringituiavaid titemammasid imetamas, siis ütlen seda ikka päris kõva häälega ka välja. Ja mis puutub laste poes karjumisse, siis tuleks vanematel ikka meenutada, et pood ei ole ehitatud vaid nendele. Ma tulen töölt, kus olen päev läbi laste kisa sees olnud ja siis ei saa rahulikult süüa ka osta. Kui teie laps nutma hakkab või jonnib, siis minge poest välja ja laske normaalsetel inimestel ka elada. Avalik koht ei ole teie ja teie lapse imetlemiseks, vaadake ja kuulake teda kodus, vaadake kasvõi seestpoolt ka. Te ei ole maailmanabad.
Merli12. november 2013, 22:03
ei näe avalikus imetamises midagi kummalist, emad tavaliselt seda tehes varjavad rinna kenasti millegiga. Joodikud ja narkarid kakerdavad kus tahes, kedagi ei häiri ja nüüd sööv laps häirib???
kristel12. november 2013, 21:54
Kulla Mariann,me kõik oleme kuulnud lugu sellest,et kui imeline on lapse rinnaga toitmine ja veel kui
imearmas. Aga kahjuks ei ole seal midagi ilusat kõrvalistele inimestele. Isegi oma abikaasale mitte.Tema jaoks on see lihtsalt liiga tavaline toiming. Rinda oleme kõik näinud,nii,et ära sellepärast erutu. Lihtsalt ei sobi toita avalikus kohas. Tee mida tahad,mine või lõhki ,aga seeon inetu.
lugeja12. november 2013, 21:50
ma 10 aastat Soomes elanud ja pole küll ühtki soomlast avalikus kohtas lahtist tissi näitamas, alati on sallikesega varjatud. KÜLL AGA on eestlased, somaallased ja muud kirjud ühel pulgal. Muuseas soomalsed ei poolda avaliku näitamist, vaid nende jaoks on laste söötmine intiimne tegevus, mis on ainult emadele ja lastele suunatud. Nii et need vabameelsed, kes eestlasi ära Soome saadavad - mõelge enne. Suund tuleb ikka Aafrika peale võtta. Propageerige hoopis oma meestele head naised olema!
Sebra12. november 2013, 21:49
Ärge tehke oma lastest mingeid jumalusi, kes peavad alati KOHE saama kõike, mis pähe tuleb. Iga asja jaoks on oma aeg ja koht. Mis siis kui 2aastasel nt tuleb poes pissihäda? Võtad tal püksid maha ja pissib sinnasamasse vorstiriiuli kõrvale? Ei? Mis mõttes? Te ise ei ole kunagi pissinud või??? No läheb tital kõht tühjaks - arusaadav. Huvitav kuidas osad saavad oma asjad ilma skandaalideta aetud, aga mõnele on iga tühine päevarutiin võimaluseks "kuulsust koguda"..
Harri Kingo12. november 2013, 21:48
Kena ju kõik, aga teatavad toiminguid võiks teha rahva silma alt eemal. Kõik meie tegemised ei pea olema avalikud. Kui sa kohtad vastuseisu sellele, et sa palja rinaga avalikus kohas rahva keskel viibid, siis intelligentne ja tark inimene arvestaks rahva arvamusega ja oskaks kohaneda. Loll põikpäine inimene aga on ülbe ega taipa peale eneseõigustamise muud teha. Ühiskonnas on olemas kombed ja tavad ja need pole tekkinud tühjale kohale ega pole kokkulepitavad, vaid on tuhandete aastate pikkuse inimarengu väljendumine. Neid norme hoolimatult maha tallata pole tark. Sest nii me tegelikult tallame omaenda õhukese kultuurikihi peal seda hävitades.
ARVAMUS12. november 2013, 21:41
Olen enamus kommentaaridega nõus ,et avalikus kohas võiks viisakam olla ja arvestada teiste inimestega,missiis et oleme kuskil midagi näinud,iseasi kuidas inimene olukordades suudab käituda,vastavalt oma inteliigentsusele või pole seda üldse olemas.
Marianne,12. november 2013, 21:40
miks ei võiks sa oma järgmist last eostada näiteks kaubanduskeskuses? Meist enamus oleme vägagi tuttavad nii meeste,kui naiste suguorganitega..Milles probleem?
Mari12. november 2013, 21:39
Rinnaga toitmine on väga loomulik tegevus, nagu on seda ka vetsus käimine ja seksimine... Kas neid asju peaks siis ka teiste nähes tegema?
mari12. november 2013, 21:38
mina olen rannas ja pargis imetanud. üldse ei mõelnudki, kas kellelgi võib sellest ebamugav olla. ei ole mul vaja midagi põhjendada
Noajh12. november 2013, 21:37
Aeg on kiviaega tagasi minna!
see nii tühine ja ülbe ,see oma pisikest just12. november 2013, 21:26
palju ei armasta. Lapsest kahju.
mumm12. november 2013, 21:20
räägi seda teistele piimaandjatele, meestel on kama...
ema peaks oma lapsest hoolima12. november 2013, 21:16
ega teda mööda linna väntsutama. Ilus on muidugi gripiviirusi ja muud head-paremat hankida lapsele,aga .....
Ei pea vast oma tissidega meelitama isaseid augutäitjaid,äkki saaks raha ka muul moel.
Suss12. november 2013, 21:14
Miks ma ei või avalikult pissida,kõik ju M-i näinud???
MARKO12. november 2013, 21:07
KAS TE TITE MAMMAD SAATE ARU SEE ON ÜKS RÕVEDAMAID TEGEVUSI MIDA ÜKS NORMAALNE NAINE TEHA SAAB. MA EI TAHA NÄHA SU PALJAST TISSI. MINE SÖÖDA OMA LAPS KODUS ÄRA AGA ÄRA TEKITA SELLISEST NORMAALSEST NÄHTUSEST RÕVEDUST
eeeh?12. november 2013, 21:00
KULLA MARIANN!MIKS SA TEED niiii???? see on lihtsalt d*biilne kuidas sa oma last reklaamid.Kelle jaoks sa ta said??Sest see suur armastus jutt mida sa ajad,hakkab üha enam täiesti tühja plämana tunduma ja armastusest ei tea sa midagi.Keegi,kes oma last armastab,ei eksponeeri teda niiviisi ja seda enam,et kas sinu arust on normaalne,kui ta kunagi neid uudiseid näeb,tema klassiõed/vennad näevad???Võid kindel olla,et tegid talle karuteene ja saab ta osaliseks koolis mõnitamisele.HALLOO.Ja see tissi saaga,saa üle juba,et normaalsetele inimestele ei meeldi vahtida seda.NORMAALSED ema saavad imetatud oma lapsed avalikult,kui siiski privaatsemalt.JUBE raske on salli kanda.Sa oled lihtsalt täiesti mõistuse kaotanud.Ja paistab,et oled ka uhke selle üle.Mõtle natuke,enne kui jälle kirjutad ja oma arvamust avaldad.See kõik jääb alles.Kas Mari ongi selleks,et sa tähelepanu saaks?
Mr. john12. november 2013, 20:54
Igati normaalne, et laps tahab süüa, aga kas tasuks toita last keset mustust. Vaevalt sa toidaks last hetkgaasidest tiheda liiklusega tänava juures.
Muidugi olen tissi varem näinud, vahest sulle meeldib kui teised pealt vaatavad, kui toidad last. Vaevalt sa suudad ilma mingi kommendaarita seda teha, kindlasti nähvad või vaatad terava pilguga, kui keegi imetleb sinu tegevust.
Kas on üldse vaja rõhutada mida sa teed või midagi imimesed peaks tegema? Pigem on tunda, et sa tahad tähelepanu ja kuidagi nö ärapanna. Ootad, et inimesed kommendeeriks, siis saab su hing rahu.
Nii et tee mida sa tahad, toida last kus tahad.
Tundub,12. november 2013, 20:51
et skandaalne blogija tahab lihtsalt tähelepanu ja kuulsust !
Matslik mammi12. november 2013, 20:47
Lastetuba on ilmselt väga puudulik.Mimmi ei tule selle pealegi,et on olemas teatavad intiimsed tegevused,mida ei ole viisakas avalikult teha.Need on hügieenitoimingud,intiimaktid,keha kergendamine ja sinna hulka kuulub ka lapse imetamine.
Sexhull12. november 2013, 20:43
Mariann, näita tisse. Kus kohas sa last söötma hakkad? Tulen kohale.
will12. november 2013, 20:30
Kas sa pole m...ni näinud või, et mu laps ei võiks avalikult kuseda/sittuda?
Ennike12. november 2013, 20:26
Ega lollus ei anna häbeneda...
emma12. november 2013, 20:26
aga miks sa pead avalikult imetama, kas sulle meeldib, või tõesti võtad nii pisikesega nii pikki retki ette, et teisiti pole võimalik. miks üldse keegi peaks tahtma avalikult imetada??????
maali12. november 2013, 20:23
palju jubedam on avalikuskohas suitsetamine, joomine, urineerimine .Arvan, et selles ei olemidagi hullemat kui avalikult suudlemises.Täiskasvanud söövad samuti avalikuskohas.Miks beebi söötmine peab nii salajane tegevus olema?
Kui nii rumal on12. november 2013, 20:21
et ennast loomadega samale tasemele paneb. Las siis paneb! Normaalsed saavad ju aru, et intellekti puudega invaliid!
werty12. november 2013, 20:19
olen beebiblogija...selline tiitel,haiged inimesed.
No teate12. november 2013, 20:17
kui see kirjutav eit niii arvab on ta automaatselt samal tasemel igasuguse kultuuuri ja haridusega metsinimestega. Ma ei hakka siin alla kriipsutama mis varvi tavaliselt neeed metslased on! Aga vorseks nondega on knixmarihhen juba nyyd otsemaid saanud. Ja vastavalt voiks ka meest valida!
Deklareeritu12. november 2013, 20:14
on nii yllas, et sobiks parunessile kes vordsustatud kolhoosi emisekasvataja peresyles kasvanud ytleks kohe nohh aadlidaamiga! TakDerzat tiblakene!
R.12. november 2013, 20:09
Järjekordne tibuemme, kes arvab, et tema ja tema laps on maailmanabad. Asi ei ole selles, et keegi pole tissi näinud varem.
Sarm12. november 2013, 20:09
Minul ei ole ka selle vastu midagi. Öelge ainult kus tissi näha saab.
12. november 2013, 20:07
Lisaks ongi olemas ka pervosid, keda tõesti sellised asjad erutavad, mõned ka filmivad, et arvestage siis sellega avalikud imetajad.
olen juba vanaema12. november 2013, 20:04
pole ilmselt kunagi kuskil väljas last söötnud
ei mäleta küll
kui lapsed olid alla aasta ja tissi tahtsid,siis seadsin oma elu nende järele
tissitamine oli niisugune intiimne toiming ema ja lapse vahel
ma ei usugi,et mu lapsed oleksid sellega rahul olnud, kui oleksin neile keset viru tänavat tissi andnud ja samas veel sõpradega lobisenud
tavaliselt otsisime ikka mõnusa omaette olemise ja teisi sinna ei lasknud
ka teised suuremad lapsed tavaliselt sel ajal sinna tuppa segama ei tulnud
see oli tõeline lapsega kahekesi olemine ja tulevase sideme ehitamine
ei usu,et see oleks õnnestunud keset melu
coroner12. november 2013, 20:02
Olen viie laste isa. Poes peaks olema ruum, kus saab last toita ja mähkud vahetada (naiste tualett selle jaoks ei sobi). Lapsel on kama kus ta on- ta tahab süüa...Parem 5 minutid piinlikust, kui karjuv shokis imik kes nõuab oma portsu piima.Ja peale seda- on olemas toitvate emade jaoks rinnahoidja,
kus rinna näeb ainult laps või pervo, kes spetsiaalsed seda passib...
F..O...12. november 2013, 20:01
Veits imelik on kyll, kui kõik naised päeva pealt jalutaksid õues ringi laps rinnaotsas. Euroopaliku mõtteviisiga see yhte tõesti ei lähe. Kuid samas mis vahet ju. Rannas julgetakse kyll poolpaljalt ringi jalutada ja ei ole mingit häbenemist. Kui selga pannakse aluspesu ja mõni mees juhtub seda nägema siis tehakse kyll seakisa.
12. november 2013, 19:59
seda arvad ainult sina, et enamus aru ei saa, kui sa imetad. Peidetakse lihtsalt püüdlikult silmi ja tehakse nägu, et ei nähta, kuigi nähakse vägagi hästi! Ja enamasti teevad beebid ka söögihäälitusi, nohisevad, puhisevad, lutsivad jne.
Issand küll12. november 2013, 19:58
Olen sitta ka näinud, aga ei soovi, et te oma lapse mähkmeid minu nina all vahetate. Ja suguakti olen ka näinud, seda ei maksaks ka teiste pilkude all teha. Ning peeretada ja nina nokkida. On hulk asju, mida tehakse, aga mitte avalikkuses.
merle12. november 2013, 19:53
enamus haiged kommentaarid.Kõik kes on olnud olukorras kus last tuleb avalikus kohas imetada teavad väga hästi kuidas see käib.Ei ole ju mõlemad tissid paljad.enamus isegi ei saa aru ,et sa imetad.Mina imetasin oma last ikka seal kus ta süüa tahtis ja kuhugi nurka selleks ei roninud ja ammugi pole ma mingi noor ema.Jõudu sulle võitluses nõmedate arvamuste suhtes
tavaline12. november 2013, 19:53
nagu meil öeldakse maarjamaal et erinevus rikastab!kõiksugused kapist välja tulnud tegelased puhuvad pasunat ja nõuavad omale õigusi et abielluda ja lapsi adopteerida!!!mina olen oma lapse ise ilmale toonud ja toidan teda seal ,kus tarvis on,sest ma hoolin temast--antud hetkel on tal kõht tühi ja tahab süüa
12. november 2013, 19:52
Ma arvan, et rinnad paljad keset rahvast imetavad need naised, kel tähelepanuvajadus väga suur on. Poevad lihtsalt selle söötmise varju, et ennast näidata. Nagu salaliputajad või nii. Labased nagunii. Ja oleks nendel liputajatel siis vähemalt kenad tissidki. Ju siis muidu tõesti kuskilt tähelepanu ei saa, kui ennast peale surudes. Normaalsed naised igatahes imetavad oma beebisid kenasti varjatult ja diskreetselt- beebi rahul, ema rahul ja ümbritsevad inimesed ka rahul.
huviline12. november 2013, 19:50
kui nii soovid rindasi näidata ole julge ja anna teada kuhu lähed järgmiseks imetama arvan et koguneb paras jõuk nii et ootan kirjuta siia samasse kommentaaride lehele .Usun et huvilisi koguneks.Ja loodan et kohale tuled ja täpne kellaaeg oleks ka hea
no12. november 2013, 19:50
kõik, kes te siin vingute, näete, et sellel lapsel on tiss suus?
kadri12. november 2013, 19:47
to 19-14 Kui su laps peale söömist röögib nii,et sinine,siis on tal midagi tõsist viga. Otsi abi arstilt ja ära trillerda lapsega mööda poode,vaid ravi ta terveks. Palu poeskäimisel abi isalt,muidugi kui isa teada on, ja paku oma lapsele turvalist kasvamist. Edu sulle.
Taadu tagatoast.12. november 2013, 19:42
Lapse rinnaga toitmine on intiimne toiming mida keegi näha ei tohiks? Soo-soo, meil pole isegi sünnitamine ammu enam "intiimne toiming" rääkimatta naise eostamise matkimisest. Matkimine see on sest egas last ei taheta-tehta. Naisi-tüdrukuid "kabistatakse-emmatakse-kallistatakse- musutatakse" uuemal ajal meil täiesti häbenematult avalikult aga lapse rinnaga toitmine on oi kui suur patt?
Kergelt ajaloohuvilisena on mulle silma puutunud kirjapandud ajaloo- ja folkloorimaterjalid kus on mainitud-kirjeldatud eestlaste söömiskombeid. Pea üle Eesti oli levinud uskumus, et võõras ei tohi söömist pealt näha, võõras tuli lauda kutsuda või söömine võõraga suhtlemise ajaks katkestada. Olen veel tänagi täheldanud eestlastel kommet söömise ajal võõra tulles nuga-kahvel käest panna (muidugi mitte sööklas) Minu vanemad mäletasid talutüdrukute häbelikkust kui neid söömiselt tabati, joosti tagakambrisse või hoiti kätt suu ees. Keegi enam seletada ei osanud, et miks nii käitutakse, öeldi, et pole viisakas jne, aga tegelikult on asja juured sügaval uskumustes ja ebausus - "Kuri Silm" Kurja silma eest tuli hoiduda, kurja silma all võis tõbesid "sisse süüa" ja mis kõik veel. Lugedes avalikust imiku rinnaga toitmise kriitikat, tuli see kõik meelde ja pani mõtlema, et kas tõesti on siin ikka veel tunda muistsete uskumuste ja ebausu jälgi? Mine sa tea, oleme ikkagi "äsjaristitud", ikka veel?
nojah12. november 2013, 19:42
sa võid last imetada avalikus kohas ka nii et rinda ei ole näha. Eelkõige oled sa ema ning sul on väike imik milleks on vaja ronida suurde kaubandus keskusse last söötma, kodus söödad lapsel kõhu täis ja lähed asju ajama ega ta sul iga tund ei istu tissi otsas mingil ajal ta ka magab ja sättid oma tegemised selleks ajaks? Kui juhtubki nii, et kõht tühjaks läheb ja vaja sööta siis milleks oma rindasi vaja kohe paljaks võtta see ikkagi intiimnee tegevus sinu ja lapse vahel mis loob tugeva sideme teie vahel, milleks on vaja selle jaoks publikut`? sa ei peagi ju lapsel salli silmini tõmbama lihtsalt peaks ikkagi olema austust oma keha ja lapse suhtes. kui sa praegu pead seda normaalseks ja see ongi normalne tegevus aga mitte võõraste silmade jaoks. sellistes avalikus kohtades on alati olemas privaatsemad kohad see on söötmisel alati parem kui ema on rahulik ja lõdvestunud, mitte ei ole pinges mõeldes mida see mööduja arvab ja see ning see vaatab imelikult, ning ära tule ütlema et sa oled rahulik ja ei mõtle sellele mind häiriks küll kui kakskümment või enam mööda lihtsalt jalutavad, räägivad ,naeravad ja räägivad lihtsalt kõvasti mis söötmine see on siis ? Kipun arvama et tähelepanu vajadus lihtsalt nii suur, praegu peaks olema sinu tähelepanu ainult selle uue elu üle kelle sa üles kasvatad ja omad vajadusi rahulda teistmoodi, mitte imiku abiga.
to 19:1412. november 2013, 19:37
Imetamist burgerisöömisega võrdles Mariann ise, muide. Ja ei, sa ei pea laskma lapsel end siniseks röökida, sa ei saanud üldse pondile pihta või? Keegi pole keelanud imetada, aga varjatult!!! Või mis häda sind sunnib seda just avalikult tegema, et rinnad näha on? Kanna kaasas õhukest sallikest, on ka beebile turvalisem ja mõnusam süüa, või vari varjatum koht. Paljudes kohtades on lausa omaette imetamisnurgad, aga millegipärast neid paljud ei kasuta, ikka keset rahvast rinnad laiali.
Noh12. november 2013, 19:36
Napakaid on ikka leidunud. Kui muudmoodi tähelepanu ei saa... Õnneks ei saa laps veel aru, et emme veidike napakas on.
12. november 2013, 19:34
On super emasid kes imetavad avalikult, enda arust super emad. Enamus avalikult imetajad, keda mina tunnen panevad oma 1,5 aastased lapsed lasteaeda. Siis jätkub igasuguseid argumente, et mitte lapsega koos olla. Olen kahe lapse ema ja täiesti absurdne minu jaoks kui proua/ preili võtab seltskonnaga lauas olles imetamis poosi sisse.
Oi kui palju12. november 2013, 19:33
haigeid inimesi on siin kommimas!
omg12. november 2013, 19:21
see pubekatasemel lapsega tüdruk on nüüd siiagi roninud, dziisas. kuule, kasva suureks ja saa üle. kõigil enamuses on lapsed, ei ole sina ainuke. me oleme küll tisse näinud ja muudki, aga me ei pea neid avalikult liputama võõraste ees ja meile ei meeldi, kui võõrad inimesed oma intiimsemaid kehaosasid meile nina alla vaatamiseks vägisi üles riputavad. see on ebameeldiv.
12. november 2013, 19:17
Rinnaga toitmine on ema ja lapse vaheline väga ilus ja intiimne toiming, selleks peab olema aega , et mõlemad saaksid seda nautida nii laps kui ema. Väikese lapsega peab oskama aega nii planeerida, et see toitmine ei jääks ükskõik kuhu ja millal. Järgmisena ütleb see sama ema, et ka väikelast võid toita kus tahes, võtad kohe Selveris viinerid pakist välja ja pistad pihku. Kuhu jääb siis elementaarne söömiskulutuur. Aru saadav, et emade tempo on tihti suur ja tuleb ette võtta ka pikemaid retkei, kuid siis peab ka planeerima peatuspaiku, kus toitmine rahulikult ja esteetiliselt ära teha.
a-ah12. november 2013, 19:15
Vabanda ,et siis ei oleks ütlemist ahistajetel ja strertiisitarijatel. Eestist väljas on see tavalina. Olge ettevaatliv !
s.....12. november 2013, 19:13
no avalikus kohas ei hakkaks kohe kindlasti last toitma rinnaga. Olen nõus sellega, et lapse toitmine rinnaga peaks olema rahulik ja et laps saaks seda rahus nautida, mitte, et emme kõnnib kuskil ringi v istub kus inimesed sagivad ringi. See ei ole minu arust lapsele küll hea. Iga normaalne ema saab aru, et nii avalikult ikka oma last söötma ei hakka. Muidugi on kõik rinda näinud aga kas ma siis pean poodi minnes kellegi võõra oma vahtima v siis hakkama pilku ma ei tea kuhu pöörama kuna see tundub ebamugav. On olemas selliseid varjulisi kohti poodides kus saaks rahus last toita kui just väga hädasti vaja on.
Aga no kui see Marianne tahab nii tähelepanu no lasku siis käia. Ju talle meeldib enda näitamine ja ei mõtle kas see olukord on lapsele hea v ei ole.
muidugi võib12. november 2013, 19:10
koguneme ümber imetlema ilusat ja emmet ja kauneid... kombeid
Ja-jah12. november 2013, 18:50
Nojah,kui titt on alla 20 aasta,siis küll...
Onu Heino12. november 2013, 18:49
Mõned on jah sellised, et enne lapse sündi häbenevad silmad peast välja ja ei julge bikiinides randagi tulla tead. Aga pärast käib tiss välja igal pool ja igal ajal silmagi pilgutamata