Blogid

Londonisse tagasi nutuga ehk Eesti komplimentidest, bikiinidest ja liiklusest (124)

LISA KOMMENTAAR

dish12. veebruar 2013, 00:45
Katrin Lust = August Kitzbergi põlatud ja ihaldatud libahunt Tiina?
usamees3. oktoober 2010, 09:54
ma olen tõelises hämmingus!!!! Inime kes väidab , et on ka mujal lennujaamades ja pidevalt reisides!!! sic !!! oodanud tundide viisi lennukit ei tea et see aeg korvatakse lennufirma poolt 100% !!! Viimased aastad lausa paartuhat US kui lend hilineb rohkem kui 3 tundi. Ja otse loomulikuld kõik kulud kui lend ära jääb ükskõik mis põhjusel,tasuta hotell,söök, takso ,tasuta piletid teatrisse ja teiste selle linna vaatamisväärtustega tutvumiseks jne..........see on nii juba paarkümmend aastat nii olnud.........
olin kohal28. juuli 2010, 22:16
juhtus see, et lind lendas mootorisse. ega siis naljalt lennuk edasi ei söida, jahhh
27. juuli 2010, 12:59
igati kaunis naine oled.müramise isu tuleb kohe peale...=P
porkkana p...voosta20. juuli 2010, 21:47
TOEGA Mell sa pole ensimene seksi avastaja....paistaa mune, mutta älä....
jopakolla20. juuli 2010, 19:41
SUL MINGI ALAKA KOMPLEKS VÖI??????......EDUKAD JA HOOLITSETUD MEHED KIITSID JNEJNEJNEJNE-JA ISE LENDAD EASYJETIGA JA INGLISMAAST EI TEA KA SA MIDAGI!MINE TEHASESSE TÖÖLE
Mel20. juuli 2010, 18:29
Kuule Kati, sa oled ikka väga sexi.Armu või ära............
zero kills!18. juuli 2010, 19:02
väga huvitav naisetüüp - mõtlev ja kirjutav seiklejanna. Selliseid on ka vaja!
dish17. juuli 2010, 15:18
Oh sind siidikäpakest õmblusnõeltega.. Ta ei torma ju! Reeglid? Need kirjutatakse tagantjärele. Hundu metsas ei murra. Ikka lagedal :))
B-ham17. juuli 2010, 15:17
ma káitun nagu "kass úmber palava pudru" :)
17. juuli 2010, 14:09
Apelsinid on küll eestist kaugel, kuid ega neid inglismaalgi kasva . ZSuuremas osas riikides on nad sissetoodud.
lendkiisu17. juuli 2010, 14:09
tegelikult alluvad ikka k6ik asjad reeglitele,ainult et...nendele pihtasaamine on vahel paganama raske...miks kyll, eksole? m6ni vasak pool vajab lõõgastust,siis saavad ka lennukavad selgemaks.aga t6si ta on...tormiga ei maksa tormata v6idu-hundid ju metsas :))
B-ham17. juuli 2010, 13:11
Kassirahvas on isepáine ja salapárane. Tulemised-minemised ei allu reeglitele. Aga lennugraafikus vób alati ette tulla ootamatusi, tormid peatavad lennud - nii unes kui ilmsi. Párast tormi?...julge hundi rind on rasvane.
lendkiisu17. juuli 2010, 08:04
näuks!
et see.../m6tiskles sygavalt catnipi yle....kaberneeme rannas seda ei saa ilmselt isegi mitte m66dukalt korjata?...ja parem ongi...karkudega lendamine on nagu yks karkudega lendamine ikka, suht eluohtlik, kui kark kuhugile juhtub takistuma. kui juba lennata, siis parem ilma abivahenditeta :))
dish17. juuli 2010, 05:02
Või erinevad? Sinu kirjelduse järgi hoopis sarnased, kui eesmärki mõtled..
B-ham17. juuli 2010, 02:04
Ha-ha...Vat meil on sinuga need targetid erinevad - Sa dish viskad kulbi nurka kui ei kuule miskit KL-ist. Mina muutun nárvuliseks, kui nurruliset miskit ei kosta...Ja hábelik olen ma ka. Mis seal ikka salata.
dish17. juuli 2010, 01:21
B-ham17. juuli 2010, 01:14
Kiisud on lennanud Lóunamaale?
dish17. juuli 2010, 00:52
Vabandan oma lõõpi, Blond
blond16. juuli 2010, 21:47
Tänud dish aga häda oligi selline kibekiire, nüüd kahjuks juba möödanik
mario16. juuli 2010, 12:43
Ei tea miks Katrin siin eestlastele koguaeg hambusse jääb? Ma ütleks selle peale, et tehke järgi ja paremini või ostke ära! Muidu võiks suu kinni hoida ja teha midagi kasulikku. Ning bikiini pilt on hea :))
d16. juuli 2010, 08:21
Ei! Tal juba on üks esindaja.
b16. juuli 2010, 07:59
Kas dish on Katrini pressiesindaja?
dish16. juuli 2010, 00:39
Blond! Kirjeldad ehk oma kiiret häda natuke lähemalt?
blond15. juuli 2010, 23:50
mis ma ikka sõiman:) oli hoopis üks teine teema, vajasin kibekiiret abi eestlaselt kes resideerub inglismaal
krissu15. juuli 2010, 23:49
jään oma arvamuse juurde - ODAV!
odav on perv.vanameeste läägete komplimentide pärast endast bikiinipilte saata.
kui sa vähegi "ajakirjanik" oled, siis kasuta Pulleritsu õpetatud "eetikat". ja Kilpkonna-Onu oma ka - "...kui müüd, siis müü hästi kaugele... on teine siin kõiki ära tüüdanud...".
kui enam väa hästi ei lähe. kinnine olukord ka tuugad mõtted peas, siis saa aru ata - sa EI PEA VÄGISI ÜLLITISI KIRJUTAMA! tegelt ka! võid ihan rauhassa jätta see tegematta ja naaseda kunagi teine kord.
aga sul on vist tunne nagu PEAKSID iga nädal/kuu siia midagi viskama?
saan ma õieti aru?
püsiimetlejatele saad ju personaalselt meili teel vastata või Joonistatud Mees ei luba?
...naljaviluks - vasta sellele "oh mälu, mälukest!" - kommijale SIIA, mida ta küsinud on. ma tahaks ka lugeda ja sina, kata, juba "oma kalleid lugejaid" väga armastad ja "kallistad alati". ole nüüd peoperemees ja vasta ja mitte keerutamisi - bla-bla ja ülejäänud tuleb meili teel...
ei! kui avalikkusesse trügisid, anna vastust ka avalikult ja "oma kallitele lugejatele".
jään pönevusega ootama - krissu Stadist.
dish15. juuli 2010, 23:27
Ühendust ja kohe?.. Katriniga saab ühendust väga lihtsalt! Selleks tuleb teda sõimata. Iseasi, kas see ka hiljem dividende annab..
blond15. juuli 2010, 20:12
Kas sinuga saab kuidagi ühendust? Kohe?
pensionär15. juuli 2010, 12:28
Kus on küll selle tütarlapse vanemad, kes lubavad tal selliseid jubedusi rääkida ja ennast niimoodi reklaamida!?
B-ham15. juuli 2010, 12:18
....kudistab kiisu-miisut lóua alt, ja soovitab tal láheneval nádalavahetusel olla móódutundlik catnip'ga :) Kuumus ja mónuained koos vóivad úsna kaugele lennutada.
lendkiisu15. juuli 2010, 10:57
/istub olude sunnil pihlapuude all ning on yhinenud linnuvaatlejate grupiga. hetkel toimub pidev satikate suhutoppimine magusatele pisielementidele, seega vaatlusalused muutuvad aina priskemaks ja priskemaks ning kuidagi ei taha nõustuda B-hami murega, et objektid võivad lahkuda...no kuhu need potsukesed sellise kuumaga ikka rabelevad? rannad karastava veega on nende jaoks liiga kaugel,nende tiivaksed on selliste vahemaade läbimiseks alles väiksed...aga unistada võib ikka,kuid soovitatavalt mitte kogu aeg, sest nii võivad olulised asjad (lennufirmade kohustused) tõesti kahe silmavahele jääda ....
050515. juuli 2010, 04:23
lõpuks leidus siin tõeline huumorinurga vääriline komm - dish 01.43 14.07.
ilmselt polnud tegu originaaldishiga. elu paradoks, aga tihti on koopiad originaalist andekamad.
või mine sa tea, kast vana tallinnat võib ju oma töö teha ja inimeses nii mõnedki varjatud omadused välja tuua.
detroit14. juuli 2010, 23:14
/0505, ära süüdista mind jälle plätramises - elts küsis väga konkreetse küsimuse ja viisakas on talle vastata/
Ega sul, elts, pole nüüd ometi pähe tulnud hakata objektil suitsu tegemas? See on kõige suurem kuritegu mida üks ehitusmees Soomes üldse teha saab. Isegi siis kui oled omale kuskilt "tulityökortti" sebinud. Ainuvõimalik valik on närimistubakas. See on pläruvalmistamisest isegi lihtsam, tuleb võtta need tubakalehed, puusepanoa (või relakaga kui armatuuri peal oled) väiksemaks hakkida ja suhu pista. Ja siis mälud nagu nätsu. Alla neelata ei tohi, tuleb jäle kõhutõbi. Ja suvalistesse kohtadesse neid plärakaid ka mitte sülitada - see kuulub juba töökultuuri hulka.
Närimistubakas on sellepärast ka hea, et kui sügisel (rahakott punnis) laeval tekipiletiga tagasi tuled ja laine üle reelingu lööb, ei kustuta see leeki ära. Ma võin oma kogemustest kinnitada ja ka vanad merekarud panid piibu alles sadamas ette. Just selle tule ja vee kartusest.
.
Õlletegemisest ei taha ma hästi rääkida, see on surveanumatega töö kus vaja pädevussertifikaati ja omapead toimetades võib endale viga teha. Aga praskat oleme me töömaal küll ja küll teinud. Võtad segumasina, viskad vaarikamoosi, pärmi ja suhkrut sisse ja jätad käima. Järgmisel hommikul võib juba võtta. Ainult ära kopsikuga liiga sügavalt ammuta , põhjast tuleb liiva.
.
Mõtlesin krissu aiamaal (Marjaniemil) mahorka kasvatamisest ka rääkida, aga äkki läheb õssitamise alla. B-hami sõnad jäid lausa hinge vaevama.
to jätame "hmm" teravmeelsuse meelde14. juuli 2010, 20:21
loe mu viimane lause veel 1 kord läbi - see sõna on "sebratu"
naine14. juuli 2010, 12:48
Katrin võib rahul olla kui tema lood nii palju kirgi üles kütavad. Näha, et palju lugejaid ja vastakaid arvamusi. Vahel on lugusid, kus väga vähe või 0 kommentaari. Nii et igavad need Katsi lood küll pole. Nagu öeldakse eesmärk pühendab abinõu.
14. juuli 2010, 12:40
Katrin võib rahul olla kui tema lood nii palju kirgi üles kütavad, järelikult igavad need küll pole. Nagu näha lugejaid palju ja vastakaid arvamusi. Kui komme ei järgneks siis ju need lood kedagi ei huvitaks. Õige, et blogi koos kommidega moodustab terviku. On muid lugusid, kus komme väga vähe või 0. Jätka Katrin samas vaimus! Huviga ootan Sinult järgmist lugu ja sellele järgnevaid komme.Täitsa huvitav ajaviide!
Krõõt14. juuli 2010, 10:36
Lähim ilus rand ei asu Hispaanias. Ka Inglismaal on väga ilusaid randu, mis eelmisel nädalavahetusel lausa Portugali ja Hispaaniat meenutasid, ja ei pea selleks rohkem kui tund-paar Londonist välja sõitma. Iseasi, kas preilil kõlbab tavalise inglise (chav)rahvaga peesitada või on selleks vaja Prantsuse Rivierat? Lisaks veel Londoni pargid, tiigid ja muud veekogud, "lidod" jne.
Easyjetil juhtub, aga juhtub ka Air France'il ja British Airwaysil. Kui minu viimane Easy lend üle 24 tunni edasi lükati, siis olin täiesti rahul paigutusega Ülemiste hotelli. Vigisemise ja niisama lennujaama ees passimise asemel läksin vooluga kaasa ja olen siiani vaid kiitnud eestlaste kiiret, viisakat ja professionaalset tegutsemist. Teame me ju kõik jutte, kuidas lastega pered Egiptuse lennujaamas näljaste ja rahatutena oma järgmist tšarterlendu ootavad, mida aga ei tule ega tule ja lennujaamas kedagi ei huvita ka.
Sellest, et Eestis on kõik "heas mõttes" arengujärgus", ma lihtsalt aru ei saa. Tegemist on siiski kultuuriliste erinevustega, mitte sellega, et eestlased ühel heal päeval brittideks arenevad.
14. juuli 2010, 01:58
Autojuhid vs jalamehed?
Lisaksin omalt poolt ka tähelepaneku. Üks kontingent inimkonna paremast osast (Ilf ja Petrov) pöörab sõiduteele lähenedes küll tuima näo läheneva auto poole, kuid oma inim-inertsi vähendamata tatsab vöötrajale edasi nagu püha lehm. Et vaadaku kolonni viimane veok ise, kuidas raske raua pidama saab. Isegi kui ta taga on kilomeeter teed tühi... Tsirkuse üks areen on Tln. Ahtri tänaval, mis jääb teadupärast sadama ja Viru ostoskeskuse vahele. Seega pole nähtuse nimi iga kord "eestlaslik mõtlemine" (sina, eestlanna Katrin ju nii ei tee, mina ka mitte)..
.
Kati!
Koduskäigu eesti keele praktika on hästi mõjunud, Su keel on tunduvalt parem. Ja pruun olid sa viimati kui brasiillanna!
dish14. juuli 2010, 01:43
Elts ! Luban ,ma ei vota sind huumoriga .Pläru tegemise nii siis retsept käib nii et otsid prygi kastist ehk selle ymbrusest moned konisid ,sisi tombad Helsinkin Sanomate äärest paraja riba .Kogu materjaali keera rulli ,torka tulemuse irevil hammaste vahele ja kysida tuld esimeselt vastutulijalt . Ilma plotskita isegi kõlab see veenvamalt : "Закурит ъ найдётс& #1103;?"
14. juuli 2010, 01:08
85 kommentaari hulgas pole kordagi sõna "photoshop"... see kommentaarium on igavaks läinud hoopis :P
elts14. juuli 2010, 00:46
Kuna Airi blogis on olnud suurem vaikus, siis kirjutan ma siin.Siin on selline jututuba, kus üks kirjutab enda upsakatest tegemistest ja teised võtavad seda eheda huumoriga!:D Üldiselt mind inglismaa suurt ei huvita, kuid suuremat huvi pakub mulle kommenteeriate suhtlemine asjasse.Ma ise olen tööl ehitajana soomes ja ma ei vaja euroopa seiklusi!Eks, kui see leivateenimine mul seal sügisel ära lõpeb,eks siis mul maailm on vaja avastada.Ahjah dish ja detroid, oskad sa mulle anda õlletegemise ja pläru tegemise retsepti?Siin see kraam kallis, kui eestimaale asja pole.
B-ham14. juuli 2010, 00:29
Tunnen ára am I emandas tóelise vaatleja!
Siin veel móningad nápunáited tulevastele linnuvaatlejatele:
Kui oled otsustanud lindu jálgida, siis ára lahku oma "vaatluspostilt".
Registreeri kóik linnu "káigud" ja tegemised.
Seemned, páhklid,rosinad ja rasv - kindel meelehea. Ára unusta vett - úks supluspaik = topelt linde!
Ára mine linnule liiga láhedale! Jáád ilma igasugusest kontaktist ja pildist.
Kui vajalik ja vóimalik, járgi lindu tema lemmikpaikades - pargis, metsas, járve ááres, naabri aias.
Valmista talle meelituseks "pesa". Vóimalusel installeeri kaamerad ja mikrofonid. Tagasihoidlikud ja varjatud.
Ára tekita linnule stressiolukorda. Ta vóib lahkuda. Igaveseks. Naabrite manu.
13. juuli 2010, 23:18
jätame "hmm" teravmeelsuse meelde: "Vöödilisi pole, enamus sebrad."
emand13. juuli 2010, 22:18
Astus ligi tuntud ajakirjanik, kes kirjutab Kroonikasse intervjuusid. Katrin, kes oli pea sama kõhnaks jäänud kui Victoria Beckham, rääkis, et on Ameerikast tagasi ja kodus käimas ning läheb homme Kahvli saatesse. (Inno Tähismaa 17.04.07 bloog) / Märkas põnnis vennanaise ilu, kartusekaotust ja ultrahelipilti. (B-ham, 13.07.10, lustibloog) / Ütle, armas Blogija, võib sind õnnitleda? Ammu aeg...
hmm13. juuli 2010, 22:12
ma nagu teadsin senimaani, et autojuhil on kohustus jalakäija sebrastatud lõigul üle tee lasta, aga nüüd tuleb välja, et ma peaksin ette ja taha kummardama, tänama ja naeratama selle helde teguviisi eest. Muide Suurbritannias neid va vöödilistega märgistatud teid eriti ei esinegi, enamus on sellised sebratud ülekäigukohad.
habe13. juuli 2010, 20:30
dish:
Pean vaatlejana (kes ma põhiliselt siin olen olnud) sinu ees mütsi maha võtma - see oli sinu parim komm mida ma olen lugenud, 5+!!!
dish13. juuli 2010, 20:12
05:05 13.07, andesta! Kitseke on selge pseudonüüm, sul pole sedagi, on vaid kellaaeg.. Iroonia on valusam kui sõim. Aga iga kord pole see kohane. Loe palun Airi Ilissoni E, 1. VEEBRUAR 2010 "Tormiline hooaeg" blogi kommentaare ning ma loodan Su pieteeditundele, et edaspidi Sa enam kellegi üle ei ilgu.
.
Kunagi olin püssirohutünn, täna nurrun kui kass. Sest olen leidnud huvitava inimese ning mind on võetud ka ta perekonda. Ma oskan seda hinnata ja vastan samaga.. Ma ei ole armunud ega silmaklappidega. Vigu on Katis küll ja küll, kel neid poleks. Seks? Sõprade vahel räägitakse kõigest. Valed? Omainimestele valed andestatakse. Eneseusk? Igaüks meist usub midagi. Nõrk teist, enesekindel ennast.
.
05:05 13.07, veelkord! "Kuniks katsi, seniks dishi". Veame seda blogi siis edasi koos teistega! Katrin autorina, mina sõge-kommenteerijana ja.. paned ehk Sinagi oma "laia silmaringiga" õla alla. Kuid kihu soliidsemalt, või mis?
detroit13. juuli 2010, 19:15
Eeeh, 05.05. Austraalia kohta pole mina poolt sõnagi poetanud. Või kui siis juhatasin dishile kätte kust leida selle mandri külma-ja kuumarekordid. See, et ma soovitasin tööd otsival eltsil võõrleegioni, Usa rekkajuhiks ja Montmartre viiuldajaks minna (muide - koos toimivate kontaktaadressidega) ei puutu asjasse. Ja pole minu süü, et elts oma hingehädas Airi blogist abi otsis. Oleks siin küsinud, oleks samamoodi aidanud.
Poole13. juuli 2010, 19:11
Soovitus: sõida Poole'i/Bournemouthi randa. Sandbanks sealsamas lähedal, rannaliiva pestakse iga päev, et see lumivalge välja näeks. Luksus missugune.
habe13. juuli 2010, 18:33
Joksel-moksel! Mis kuramuse kisma siin nüüd käib - "a nu, razaitis po uglam"! Asi kisub kuidagi "bardaagiks" kätte - no olgem ikka soliidsed!!!
z. Orro13. juuli 2010, 15:51
ilus "momentülesvõte". Kunstilise foto tasemeni on veel maad, aga ma olen rahul.
Jutt on ka parem kui muidu, äkki on KLB end leidmas.
Ning kommentaatorite vaimne seis on ka keskmisest parem. Niipalju loetavaid kommentaare, et ei jõuagi ühe hooga üle vaadata.
B-ham13. juuli 2010, 15:42
Lugesin, vaatasin. Murelikuks teeb esimene foto - ma loodan, et taustal (KList vasakul úleval nurgas) olev "asi" on kunst mitte ultraheli pilt Pisi-Adamast?! KLi náoilme ja lóualihaste pinge járgi otsustades pole ta rahul ei kummagi variandiga.
detroit, sa úhel páeval need naised endale turja saad kui óssitamist ei lópeta
nullviisnulllviiele13. juuli 2010, 15:32
a jaa13. juuli 2010, 14:41
kitseke (mis pagana nimi see üldse selline on? ema käskis sellise võtta või äsja tsoonist tulnud kasuisa?)
ära sa ühtegi sellisesse kluppi liitu, kuhu dish sind kutsub. kunagi ei tea ette, millal ta laamendama kukub ja pärast pead sina remondiarved ära klattima. pealegi kipub ta oma nostalgiahetkedel eriti ilaseks muutuma.
päss13. juuli 2010, 14:41
05.0513. juuli 2010, 14:30
detr
ära poe põhku, vähemasti üritasid osaleda. julgesid teha, julge hiljem tunnistada.
dish
minu viga tõesti, et ei jälgi üksipulgi ei sind ega su pidevalt vahelduvaid kitsekesi. vahet pole. kitsed tulevad ja lähevad, a kuniks katsi, seniks dishi.
eltsile ma parem midagi ei edasta, pole mõtet vaeva näha, aru ta nagunii ei saa. ja isegi kui saab, sis tõlgendab seda veel omavolilisemalt kui dish.
krissu
harva sind viimasel ajal näha. ilmselt on su vabaaja veetmise valikud paremuse poole nihkunud.
detroit13. juuli 2010, 12:19
Tundmatu kirjasõber 05.05! Ära ole dishi vastu nii ebaõiglane. Dish ja elts peavad haaravat diskussiooni Airi blogis (Airi down under) ja neid seob ühine huvi Austraalia vastu. Viimane kord kui mälu ei peta oli juttu sääsekublastest.
Ise ma selles aktsioonis ei osale.
ww13. juuli 2010, 10:19
"Siin viskad bikiinid selga ja seisad keset kivist linna. Lähim ilus rand asub Hispaanias." - kuule lapsuke, sõida rongiga Hastingsisse - ilusat randa nii et tapab. Sa pole vist Londonist kordagi välja saanud - Inglismaa on muide looduse poolest vägag iilus maa.
dish13. juuli 2010, 08:05
Eelmises blogis ütleb Kitseke enda kohta vabandavalt, et "väljendasin end kui tõeline düsgraafik". Kordan veelkord - asi ei ole sugugi nii ja väljendud Sa hästi. Seepärast klubisse kutsungi.
Mis puutub aga 05:05 13.07 hingelahkamisse, siis pean ka siin tunnustavalt ära märkima: oled mu olemusest väga hästi aru saanud ning tähelepanuvõime on Sul üle keskmise. Pealegi, mis kasu oleks küsijale öelda, kus ja kellega, kui ta nagunii ei kuula. Ega oska ise kolm korda vastust ära aimata.
13. juuli 2010, 07:24
Inglimaal on mitmeid väga kauneid randu. Lust pole vist Londonist välja saanudki.
13. juuli 2010, 05:05
dish, said järjekordselt vana tallinna kastile näpud taha? ei mahuta enam nostalgitsemist ja seebita pugemishimu omaenda põue ära? teada värk, mis sellele varsti järgneb. ära siis alt vea ja järgnevat räuskamisperioodi naabrite peal ammenda. paber (st nett) kannatab tunduvalt rohkem kui su paljukannatanud naabrid. pealegi on meiesugustel siin paks nahk ja kõrge ego.
a ja mis diskrimineerimisnoodikest ma su kommist välja lugesin. et düsgraafikud ei sobitugi sinu laia profiili ja kitsa silmaringiga protežeeringu alla? huvitav, millest selline vahetegemine, et ühtesid ullikesi kaitsed ja teistele annad jalaga? kas asi tõesti ainult selles, et ühel on loll pea+kurvid ja teisel ainult loll pea? võta või siinne elts. loll nagu lauajalg, a sinu poolt talle 0 tähelepanu, erinevalt katist.
ainuke halastaja samariitlane on siin detroit, kes vahel oma tavapärase plädina seas eltsile paar sõna poetab. kahjuks pole ohmu neid detroidi tavapärase mula seest välja osanud lugeda.
kui mõni päev aega saan, siis tulen ja soovitan eltsil siia endast paar topless mustvalget graafikat jätta. ehk saab temagi tiba tähelepanu.
itsirk13. juuli 2010, 01:21
Minule su raamat meeldis! Ole tubli!
elts13. juuli 2010, 00:48
Mina seda Katsi Lusti kirjutisi ei võta tõsiselt,sest tegemist on uhke ja enda arvamustest kindla naisega!Ma arvan, et ta sobiks poliitikasse paremini, sest tal on olemas selleks paks nahk!Kuid pildilt paistab pigem pool valmis grillitud tükk.D Tundub,et ta ei vastuta enda tegude eest!Ta on pigem omas maailmas,kus teda ümbritsevad ainult kuulsused.Hea ,kui tema lennul oli takistusi,vähemalt tõi, see ta pilvedest alla tagasi.D Mida sul dish on öelda selle kohta ,kuhu ta üht ööd veetma läks Tallinnas?
detroit12. juuli 2010, 23:58
Mnjah, krissu. Vaat kadedusega on niimoodi, et kade ei saa olla kellegi või millegi peale ega kellegi või millegi suhtes. Kadedus on üks seitsmest surmapatust. Pildi kujul on ta naine kes sööb omaenda sisikonda. Ahnus näiteks jälle on tormideemon kes piinab kuldseid õunu peitvat mäkra. Siit tulenebki, et kadedus on osa looduse lõputust ringkäigust mis saab alguse igaühe sisimusest ja sinna ka suubub.
Hoopis teistmoodi on habeme defineeritud vaimuhaigusega. Kuigi geniaalsuse ja hullumeelsuse vahel olevat väike samm, jäetakase tihti tähelepanuta, et see samm saab olla ainult ühesuunaline. Geniaalsuse tunnetamisest tekkinud kirgastus pääldib hullumeelsusega ja sealt enam tagasiteed ei ole. Sellepärast me kõik Katsi pärast mures olemegi ja jälgime hinge kinni pidades kuhupoole kaalukauss langeb. Erinevalt habemest pakuks mina pigem "Münchhauseni sündroomi" - nagu Liiski umbes aasta tagasi.
Sama asja semantiliselt lahates tuleks vaagida sõnapaaride "õde-õelus" ja "vend-vendlus" tähendust.
dish12. juuli 2010, 23:08
Kitseke!
Katrin alustas blogipidamist 2008, peagi lisandus kommentaatoriks Detroit.. Siis Z.orro, Toomas, Arne, Krissu ja kassetnimedega Jaburdaja.. 2009 sügisel Dish, talvel Usin Lugeja, Lendkiisu ja B-ham.. Ära karda, Kitseke, tule meie hulka! Düsgraafik Sa pole ja jutt on väga armas: Loodan, et autor on teadlik, et näeb ilus välja. (saladuskatte all võin öelda - teab! Üks projekt selles liinis on meil juba käsil)
Vellu12. juuli 2010, 22:26
Tahaks öelda Katrinile midagi positiivset.... ei teagi mida..
Hea, et sa meil ikka olemas oled.. elu oleks muidu kraadi võrra igavam.
Ole tubli tüdruk! Ära lase Londonil endale liiga teha! ja tule ikka Eestisse, mis sest, et siin teenindajad vähem naeratavad ja jalakäijad ei osuta autojuhtidele piisavalt tähelepanu...
dish12. juuli 2010, 22:03
Kallid Kitseke, Detroit, Habe ja Kati! Mulle on arutlussisene blokk peale pandud täna õhtuks. Ainult õnnesoovid lubatud.
eesti tüdi12. juuli 2010, 22:02
mina olen eesti poisiga nii nõus!
krissu12. juuli 2010, 21:28
ma jätkuvalt küsin - kelle või mille peale peaks KADE olema?
habe12. juuli 2010, 20:57
Siinjuures veidi teemakohast mõtlemisainest:
„Mõned autoriteedid kinnitavad, et inimesed võivad tõepoolest hulluks minna, et leida vaimuhaiguse unistustemaailmas seda tähtsusetunnet, millest nad on pidanud ilma jääma karmis reaalmaailmas.“ / D.Carnegie „Kuidas võita sõpru...“, lk.52
habe12. juuli 2010, 20:48
No jolki-palki! Nagu vanasti öeldi - što s duraka vzjat krome analiza, jesli i eto polutšiš! Ehk siis, mida haigelt inimeselt tahta, olen juba korra varem oma arvamust väljendanud ja selle juurde ma ka jään - skisofreenia "mania grandioso" "garneeringus". Puhtinimlikult on latsest loomulikult kahju, aga kui ta ise ei taipa spetsialisti poole pöörduda, siis võiks ju keegi lähedastest aidata...
pro12. juuli 2010, 20:15
detroit12. juuli 2010, 20:09
Jolki-željonõje, järjekordne tark! Mida siis pakub naiste loogika - iriseda selle kallal mida pole (Katsi kõrgintellekt), aga mitte parandada seda mis on (bikiinifotod). Te võite joriseda palju tahate, Kats ei hakka eales tummisemaid artikleid kirjutama. Aga paremad bikiinifotod võivad tänu konstruktiivsele kriitikale tulla. Selliseid asju vaadatakse perspektiivitundega, mesdames!
eesti poiss12. juuli 2010, 19:53
Selle Kati asjaga on küll palju vastukäivaid asju.Elab inglismaal,tuntud polo mängijaga,reisib ,kohtub maailmakuulsustega.Ja nüüd äkki !!!tsiteerin:seisin nõutult lennujaamas ja ei teadnud,et on ettenähtud majutus,söömine,transpordikulude korvamine kuna olen lihtne eestlane.Mida f..ck see on saitil kirjas ja pasundatakse igalpool mis õigused sul on egas see mingi saladus pole.Minu aus küsimus sulle Katrin?kas sa kirjutad ise või sul on keegi palgatud ning kas sa oled tont või inimene.......nagu gabriel küsis ivolt?
to:eelmisele12. juuli 2010, 19:34
jah, peaasi, et figuur on ja sexobjektina saab võtta. tühja neist ajudest. mehed tõestavad seda igapäev. muhhahhaa.
detroit12. juuli 2010, 18:10
Raamatutsitaadi põhjal ma küll järeldusi teha ei julgeks. Ma olen seda lugenud ja minumeelest on kõige muu hulgas eksikombel kaante vahele sattunud ka fragmendid mingitest ülekuulamisprotokollidest. Selliseid sõnastusi nagu " ...britist sõber, kelle nime ma enam ei mäleta" olen ma küll ja küll lugenud kosmeetikat näpanud pisisulide seletustest. Kes see toimetaja oligi ja ega talle selle töö eest ometi raha ei makstud?
/piinlik on ainult see kuidas Katsi raamat üldse minu kätte sattus. Kui ma mitu aega hiljem Apollosse jõudsin oli ainult viimane eksemplar jäänud (uskuge või mitte) Üks vanamutt piidles ka seda, aga ma napsasin talt näppude vahelt ära. Midagi pole teha, olin noorem ja tugevam. Eelmine nädal hulkusin päevade kaupa randades, raamat oli nööriga kaelas ja vetelpääste vaatas imelikult, aga Katsi kahjuks ei näinud. Jälle jäi autogramm võtmata./
.
Üleüldiselt ongi Katsi viga see, et ta hakkab ise susserdama ja siis kaebab kui pahad kõik on. Oleks blogis enne kirjutanud, oleks ma õpetanud kuidas iraanlane korteriüüriga kotti ajada või itaalia pizzaurkas oma alkot müüa. Usin oleks jälle kindlasti seletanud kuidas köögis seakeret tükeldades 600 grammi fileed vahelt teha. Et ei peaks keldrikorteris vettinud makarone lutsima. Või need bikiinifotod - on siis tarvis eetrit niimoodi reostada? Aga et oskajad mehed aparaadi taha lubaks - seda ei ole!
Marko12. juuli 2010, 18:09
Ise elan ka välismaal. Itaalias. Ja see viisakusjutt Londonist kõlab võltsilt.
Olen 5. korral Londonis käinud. Teenindust ei anna Eeesti omaga võrreldagi, ja seda Eesti kasuks. Enamus teenindajaid on mingid mühakad ja habetunud ennast täis olevused. Seda pubides eriti.
Samas, võrreldes Itaaliaga võivad inglased uhkust tunda,
Itaalia on üldse omaette teema:-)
peab blogi-aga lugejatega ei suhtle...?12. juuli 2010, 18:02
ikka vastamata::
01:27 14.06.2010
oh mälu, mälukest:
TV3 saates "Kahvel" rääkis Katrin Lust-Buchanan, et sai intervjuu eest Kylie Minouge'ga 750 naela ning näitas ette isegi oma honorarilehe. ( ÕL 19.04.2007)
"Popstaar Kylie Minogue on üks vähestest straaridest, kellega ma ei ole varem kohtunud." (Katrin Lust- Buchanan, blogi 09.06.2010)
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=225927
kitseke12. juuli 2010, 16:50
kusjuures ma avastasin selle blogi suht hiljaaegu...pole sajanditetaguseid lugusid lugema juhtunud
aga mulle hakkab siin meeldima.. natuke lõikab küll, kui lugeda äärmuslikemaid õelutsejaid..kuid muidu ma leian, et ilma nende kommentaarideta poelkss ee blogi siegi mitte täielik... need armasuse-vihkamise vahel vaevlevad fännid siin on kirss tordil...
enne ei maksa lugema tullagi, kui vähemalt 30 kommi pole juba ära laekunud....
ühesõnaga mis ma tahtsin öelda.. mulle on see tüdruk/noor naine meeldima hakanud :)) aga mitte üksi tema, vaid tema püsikommentaatorite selts sinnahulka...
(aa, julgen soovitada veel paremat blogi- vello42 com )
eelmisele12. juuli 2010, 16:43
kas see naine on umbes 28? super figuur:))
12. juuli 2010, 15:57
kas see naine on nii umbes 28 aastane? lapsik blogi
esteet12. juuli 2010, 15:44
päris kena figuur, võib bikiinides näidata küll. :-)
kirjutamisel ka õiged mõtted, eriti easyjeti osas olen nõus, aga vahtu on kirjas nati palju ning ma sellest tema fändomi asjast ei saa ma ka aru - miks peaks keegi üht blogipidajat fännama?
Aga need, kes nilbeid isiklikke kommentaare jagavad KLB kirjutamiste ja isiku osas, võiksid ikka ise proovida kirjutada ka - muidu nagu hapude viinamarjade moodi.
12. juuli 2010, 13:00
Eespool oli üks väga hea lause. See väärib suurendatult kirjutamist. KATRIN! LAS KOERAD HAUGUVAD, KARAVAN LÄHEB EDASI!
rahu_ise12. juuli 2010, 12:37
Easyjet on ainus lennufirma, millega lennata saan, teised on superkallid. Kahju, et Berliini lennud ära jäid.
Mulle meeldis ka lennuteenindus: meil oli 2 ratastoolis inimest, kelle eest kanti suurepäraselt hoolt. Jõuludeks sõidame järgmise invarühmaga, seekord, Londoni.
12. juuli 2010, 12:28
Katrini kirjutised ja stiil just sobivad Õhtulehele. Kellele ei meeldi siis pole õige ajaleht, lugegu midagi muud. Kui Katrin nii kirjutaks, et meeldiks igaühele,oleks vist üks hall ja igav jutt ja vaevalt oleks nii palju kommentaare.
Just12. juuli 2010, 11:10
Nõus viimase kirjutajaga! Ega muidu öelda, et eestlase parim maiuspala on teine eestlane. Ja lisan veel, et kui inimesel tõesti väga hästi läheb siis ka hea asja kallal ikka urgitsetakse ja püütakse halvustada. Aga on ka tõesti häid ja toredaid inimesi. Kuid tundb,et neid on vähem.
keskealine naine12. juuli 2010, 10:56
Siiski, eestlaste seas on ikka palju kadetsemist ja õelutsemist küll. Oma kogemustest tean, et kui inimesel midagi halba juhtub, pasundavad sellest kõik ja asi räägitakse 10 korda hullemaks kui tegelikult oli. Kui aga inimesel hästi läheb, siis sellest nagu ei tahetagi rääkida või mainitakse ainult moka otsast. See tuli mulle kohe meelde Katrini artiklit lugedes ja mõtlesin,et vot kui õige. Ei tea ,kas ka teised rahvused on sellised? Mul elab ka tütar oma perega Londonis. Ta on rääkinud, et meri on neist väga kaugel ja sinna sõitmiseks kulub mitu tundi.London on ju väga suur ja oleneb ka, millises linna osas elatakse. Olen tütre perel palju kordi külas käinud ja iga kord tagasi sõites tunnen, kui ilus ja armas on ikka Eestimaa. Ise ma küll ei tahaks Londonis elada, Eestis on ikka kõige parem! Aga Katrin! Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
12. juuli 2010, 10:18
kas ta sulle meeldib või mitte, pole tähtis.
Sõimelda ja rõvetseda oskab iga loll.
Kommenteeri inimese moodi.
Ja ei maksa eestlast mõne siinse harimatu rõvetseja pärast nimetada kadedaks jms.
Eestlane olla on uhke ja hää - seda tunned ise, kui endast ja teistest lugu pead.
NB!12. juuli 2010, 05:26
Saatke ta kaugemale. Väga ebameeldiv ja antipaatne tegelane.
mul on piinlik, detroit12. juuli 2010, 01:36
"Kursusevenna kaudu sain teada, et Londonis elab endine Eesti Päevalehe reporter Antti Oolo, kellega olin kunagi kohtunud suvepäevadel... "Tule aga tule!" Antti näis sõbralik ja abivalmis... Lisaks meile kahele oli majas end sisse seadnud Antti britist sõber, kelle nime ma kahjuks enam ei mäleta. Esimese nädala elasime kolmekesi suure elutoa põrandal, kuhu Antti oli külg külje kõrvale kolm madratsit asetanud. Ainult tänu niisugusele kokkuleppele sain majas tasuta elada." (katkend K.Buchanani elulooraamatust "Seks ja muu..")
detroit12. juuli 2010, 00:15
niisama, vaata , ma võin sulle õpetliku loo jutustada, et see toaüürimine pole iseenesest paha asi. Ma olen tihtipeale hotellis nn kommunalka võtnud. Mitte odavuse pärast vaid selleks, et massidest mitte irduda ja ühiskonda integreeruda. Soomes on see eriti teretulnud kui toasussidega ühiskööki loivad ja lati suitsuvorsti ning kaseurbadega Nemiroffi lauale lajatad. Põhjamaine inimene sulab silmnähtavalt. (Kats räägib siin ka esimese sammu tegemisest)
Mõnikord võib liigsest enesekindlusest muidugi orki lennata nagu mul kevadel Kuopio linnas juhtus. Ükskord polnudki naabertoas kedagi, ma olin juba voodis ja mängisin läpakaga malet kui kuulsin, et keegi tuli ja soomekeelset kõnekõminat kostus. Kuulmise järgi tegin eksimatult kindlaks, et lapselaps tuli vanaemaga nädalavahetuseks veeprotseduuridele. (See oli selline spa-hotell). Kahtlused tekkisid siis kui lohisevad sammud asendusid kõpsivatega ja tulnukad uuesti ära läksid. Tegin kööki asja ja avastasin prügikasti kõrvalt kaks tühjaksjoodud dzinnipurki ning esikus heljuva feik-Chaneli pilve (poolakate toodang, nad panevad sinna rohkem kaneeli kui originaalis käib) See oli ohu märk. Ja oligi - ma magasin juba kui üks tagasi tuli, vihaselt nohises ja kingasid pildus. Teise tulekut ei kuulnudki. Hommikul vannitoas vaatasin, et sellised tibid, et tule taevas appi. Olid tulnud perifeeriast hotelli tantsuõhtule. No aga mis seal enam, see rong oli nagunii läinud.
Sellepärast, noored inimesed, õppige keeli. /vibutan siinkohal manitsevalt sõrme/ Võõrkeelne häälekõla petab tihtipeale ära ja pärast ei jõua ära kiruda.
Ma arvan, et ega Kats ka seda tuba vaesuse pärast ei üüri.
I.A.11. juuli 2010, 23:37
sa dish pead ikka ise votoaparaadi kätte võtma kui kata peale nii kiimas oled
vish11. juuli 2010, 23:37
NENDE KOMMIDE PÕHJAL EI USU MA ENAM SELLE KIRJANIKU KÕRGHARIDUST;EGA KA TEMA MEEST JA ABIELU!
dish11. juuli 2010, 23:23
Teadsa, tahaks veel rootsi keeles ropendad.! Aga kuna sa keelasd ära, olgu!.. Aga ühte ma ütlen - kuipalju ma ka talle rääkind pole, korralikke pilte ikka ei tule!
detroit11. juuli 2010, 22:55
Mnjah... no ei ole ikka veel päris see. Sa, Kats, põrnitsed nagu kuulipildujatorusse. Dish peaks Dobkinit mäletama "sul on igav nägu. keegi ei anna sulle raha" Mulle omakorda kangastub stseen (B-ham aitas meelde tuletada) kuidas fašistid Zoja Kosmodemjanskaja kätte said. Kui eelmise blogi naerunägu ja kukla taha visatud käsi kaadrisse tuua, hakkaks ääri-veeri midagi looma.
Aga mm, tööstuspiirkonnas pildistamises pole miskit erilist. Mulle tuleb meelde kui 2008 aasta talvel Riia endises Vtortšermetis rauda laadisime, toodi sinna limusiinitäis bikiinides tibisid kunstfotode jaoks. Lummetuisanud autovrakkide ja kõvarate relsside taustale. Ega keegi üle poole minuti vastu ei pidanud, pakiti kasukasse ja kupatati autosse tagasi. Kõrvalt oli ka kole vaadata ja haljast viina läks väga palju ühes.
naine11. juuli 2010, 22:51
Kiksile ka mulle meeldib Lusti blogi lugeda. Ei saa aru, miks lugejad nii palju õelutsevad, küllap eestlaslik kadedus. Kui ei meeldi, ärge siis üldse lugege. Aga kommentaare on palju, järelikult ikkagi huvitab. Katrin on tubli ja tragi, ilmselt on tal ka õnne olnud olla õigel ajal õiges kohas. Edu Sulle, Katrin!
oh sind, tammekas11. juuli 2010, 22:50
"Londonisse ehk k o m p l i m e n t i d e s t, bikiinidest ja liiklusest."
Liiklusest paar lauset, bikiinist hädine pilt, komplimendist tekstis mitte sõnagi! Või pead Luige heietust komplimendiks? Loeme veelkord:
/Hans H. Luik, EE 04.06.2010 Katrin Lust-Buchanan on sattunud Londonisse./ Kui ta Tallinnast ära sõitis, jäi mulje, et neidis siirdub õppima, kuid ei! Kõik see vippide-nippide müümine on veelkord läbi keedetud raamatuks „Seks, valed ja eneseusk“. Katrini seks ja valed leiavad aset õhtuti-öösiti Londoni klubiseltskonnas, töö ei murra konti ja viib ta kena abielunigi. Sujuv kirjutamisstiil, žanriks kiss and tell Tuhkatriinu-romaan. Sõbrannadele, nagu Kaja Wunder, on sülle situtud küll, aga veidral kombel mõjub kirjutaja nii siira ja vahetuna, et väike bitchlus ei tõmba teda alla. Soe sõnnikune tunne valdab lugejat, kui Tartus küttepuid lõhkuma pidanud plika pääseb lõpuks Londoni pidudelt, et talitada hobuseid oma armsa abikaasa polohobuste tallis. Mind ajas naerma see, kuidas meie hakkaja rinnakas kaunitar ei jäta ohkimist, kui raske tema põli Londonis on. Muudkui muki end, susi ja pusi õelate eesti suguõdede kadeduse kiuste, oih ja aih... Nagu oleks Daily Mirroris töö hullem kui haiglasanitari oma.
"Siirast stiii" võib iga mees suusoojaks kellele tahes kõrva sosistada. Sinu puhul päris vale see polegi, aga kontekstis on see pigem iroonia kui tunnustus.
Karl11. juuli 2010, 22:44
Lusti blogi on huvitav lugeda.Väga informatiivne.
kat11. juuli 2010, 22:33
Mis sa virised,olen siin olnud 6 aastat ja ikka veel rahul.Super rannad ja Easy jet ei ole veel kunagi alt vedanud
kiks11. juuli 2010, 22:32
Loen ka vahel Lusti blogi. Täitsa huvitav on ja mind küll ei häiri. Inimesed, ärge unustage, et Katrin teeb kaastööd Õhtulehele. Kui teile tema lood ei meeldi, lugege siis Eesti Päevalehte või mingit muud tõsise sisuga ajalehte.
krissu11. juuli 2010, 22:17
kui "koju" igatsed, siis hakka minema! sind ei hoia seal keegi kinni. ise tahad ja võitled, punnitad jutte ja üritad olla. lase sel adamil kah tiba puhata, juhul kui ta olemas on.
öök - odav jah, ma kah pidin mainima.
öök11. juuli 2010, 22:15
Saagimiga riius? Aga õige ta on - kui ahastus käes, siis koori riided seljast - natukeseks ajaks aitab ikka.
Kas teie, "kallid kaasmaalased", võtaksite tõsiselt "ajakirjaniku", kes ennast oma blogis bikiinide väele kammib, et pässidele "rõõmu valmistada"?
ma olen ennegi sest "eneseväärikusest" veidi muud moodi arvanud, aga see - see on... odav. Lustilik muidugi. Nagu ka kohtumine oma esimese armastusega. (Kilk).
11. juuli 2010, 22:14
ikka vastamata::
01:27 14.06.2010
oh mälu, mälukest:
TV3 saates "Kahvel" rääkis Katrin Lust-Buchanan, et sai intervjuu eest Kylie Minouge'ga 750 naela ning näitas ette isegi oma honorarilehe. ( ÕL 19.04.2007)
"Popstaar Kylie Minogue on üks vähestest straaridest, kellega ma ei ole varem kohtunud." (Katrin Lust- Buchanan, blogi 09.06.2010)
Kolkina11. juuli 2010, 22:10
Autoga läheb oma kodujärve äärde ja rongiga sõidab Tallinna.
krissu11. juuli 2010, 22:09
ikka lugesin salaja edasi...
et siis katal puuduvad kogemused lennujaamade, hilinevate lennukite ja hotellidega? ja ei tea, mida ette võtta? aga jumal või jõuluvana saatis abilise, tuttava polomängija ( ja kõik polomängijad ju teavadki joonistatud meeste joonistamata naisi?), kes kohe oskas soovitada ja ...
ja kata, omameelest veerand maailma läbi rännanud, nüüd SEDA ei tea?
kuulge - kes meist loll on?
krissu11. juuli 2010, 22:06
lennuk, mis pidi väljuma tallinnast londonisse, hilines tehnilistel põhjustel ja kuigi olin juba LM lenimelises lennujaamas, siis pidin tallinna tagasi minema..
ehk siis - tehke mulle esimene lõik selgeks, siis loen ja arvan edasi.
11. juuli 2010, 21:41
SEDA VASTURÄÄKIVUST LUST EI KOMMENTEERI! Nagu muudki. Jätke, poisid!
ikka vastamata:11. juuli 2010, 21:33
01:27 14.06.2010
oh mälu, mälukest:
TV3 saates "Kahvel" rääkis Katrin Lust-Buchanan, et sai intervjuu eest Kylie Minouge'ga 750 naela ning näitas ette isegi oma honorarilehe. ( ÕL 19.04.2007)
"Popstaar Kylie Minogue on üks vähestest straaridest, kellega ma ei ole varem kohtunud." (Katrin Lust- Buchanan, blogi 09.06.2010)
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=225927
11. juuli 2010, 21:07
Siin London, halloo Tallinn! Mina olen Katrin Lust, elan juba neljandat aastat Londonis ning teen kaastööd Daily Mirrorile. Muidugi ka Õhtulehele. Kui teile lähevad korda Londoni punased vaibad, kõrgklassipeod ja muu armas ning pentsik seltsielu, siis olete õiges kohas. Ma räägin teile kõik ära.
mm11. juuli 2010, 19:54
Kus k*rat on Katsi pilt tehtud??? Seisab bikiinide ja kontsakingadega kuskil tööstuspiirkonna katusel?
mees11. juuli 2010, 19:37
Mina 44 olen Rolfi ja Öpiku loopeale sama hämmeltunud kui Naine .algses vaatasin jutt nigu ikka, a perast kaesin kuidagist nigu pole kaa ,et jüsku kiuslik kuidagi ,a mull aridust põle võin kaa eksida
Jan11. juuli 2010, 18:41
Väga naljaka näoga tibi. Suure meheliku lõuaga.
niisama11. juuli 2010, 18:23
Katrini Londoni aadressi postkood on NW2 ja see mitte pole Covent Garden, vaid 2. tsoonis asuv Cricklewood, miilline asutatud enamasti pakidest-indudest-nigadest, kuid núúd ruulivad seal ka poolakad. Seega Kats úúrib tuba kusagil majas (kóige odavam variant) ning jagab vannituba ja kóóki teiste idabloki esindajatega, millede arv majas sóltub tubade arvust, seal rajoonis on enamasti viie magamistoaga eramud ning mahutavad kuni 11 elaniku!? Kui veel vótta tuba kahe peale, siis Kati taob renti ca 50 naela nádalas.
Katrin, kes on Sinu nn housemate'd?
naine11. juuli 2010, 18:23
naised ei salli sind? mina ei viitsi kedagi vihata, sest see toob kahju vaid mulle endale..aga mulle sa ka ei meeldi - loll, kahtklaselt kõikuva meeleoluga, põhimõtted puuduvad ja edevus tapab..jube kombinatsioon....irw. pane jah oma bikiinipildid üles, siis mehed unustavad kõpsti su kiiksuga ja ebausaldusväärse karakteri ja kukuvad siin imalalt flirtima..meestele on ju nii vähe vaja...iiiiiiiiirw. tegelikult suva neist lollidest meestest, räägime sinust..sa räägid inglastest ja londonist nagu sa oleks ainuke eestlane, kellel on selle maa kogemus ja eesti pärismaalastele võib igasugust pada ajada ;D tegelikult inglased on viisakad, aga nii VÕLTSID. eestlased on häbelikud ja kinnised, aga SIIRAD. jumal tänatud selle eest! lähimad rannad ei ole hispaanias. sõida walesi või kuhu mujale iganes. alates sellest Rolfi loost olen ma siin sportlikust huvist vahel käinud, vaimule midagi pole saanud. mäletate kui lust häbenes Rolfi, aga oh häda, kommenteerijad ei asunudki Rolfi materdama vaid avaldasid talle sümpaatiat ja kommenteerijad ei saanud lusti valehäbist aru. ärritunud lustike kribas uue oopuse Rolfist , omaarust sellise ärapaneva :) juba siis vaatasin, et selline s*ta iseloomuga tibi...
dish11. juuli 2010, 17:52
.."Easyjet'iga sõites käivad viperused hinna sisse. Seekord ei läinud tulles trepp lahti ja reisijad olid sunnitud lennukis ootama vähemalt tund aega." - (oodatud 20:45 arrive 21:25. Kati tuli fuajeesse 21:45)
.."Ütlen ausalt, naised pole mind kunagi sallinud! Eriti jääb silma liikluskultuur. Ses mõttes on Suurbritannia üks tore koht, kus inimesed on viisakad." -
(Detroit, mäletad? Kiri Piirivalvest tuli 10 päeva pärast ära. Maksin sotniku. Aga loodetud foto ja 135 asemel ilutses kviitingil miskipärast 114)
.."Mida teen? küsisin endalt 21:10 äralennult mahajäänuna, kui minuga koos vangutas nõutult pead veel sadakond inimest." - (Helistas Dishile)
..255×340px pilt minust!" - (100x150 pikslist oleks aidanud küll, las uurivad mikroskoobiga!.. Ära muretse edaspidi millegi relatiivse üle, kullake!)
usin lugeja11. juuli 2010, 16:58
Krt, ma võtan tagasi oma sõnad, mis kahtlesid preili Katsi 36D-väite tõepärasuses.
Viimane pilt paneb asjad paika.
Kuigi jah, oma silm on kuningas, oleks vaja siiski lives kogu kupatus üle vaadata.
Millal sa, Kats, jälle siiakanti randa figureerima tuled?
mai11. juuli 2010, 16:37
Mina ei saa aru, miks pidevalt kiruda odavat firmat, aga IKKA JÄTKUVALT kasutada selle firma teenuseid? Kas tõesti ei jätku raha et paremat lennufirmat valida?
Ja eriti nõme on see, et kogu oma naeratuse teema ("Eestlane on üldjuhul morn ja mitte nii avatud, aga kui ise teha esimene samm ning võhivõõrale näiteks naeratada, on reaktsioon positiivsem kui ma arvasin. Uskumatu aga inimesed naeratavad vastu!") kiuste on tema enda mõlemad pildid siin tõsise ja isegi mossis näoga. Miks sa siis ise enda sõnade järgi ei käi?!
11. juuli 2010, 16:10
Mingi aeg sa vingusid et Ryanair on vaestele ja ei ole mugavusi ja kes teab,mida. Siis oli easyjet su jaoks klass, nyyd ei kõlba easyjet ka enam. Sõida siis kallitega. Muideks mina sõidan Ryanairiga ja olgu muu mis ta on, aga hiljaks ei jää ta kunagi.
11. juuli 2010, 16:06
Lähim ilus rand asub Sandbanksis. Lõuna- Inglismaal on kilomeetreid ilusaid liivarandu.
11. juuli 2010, 15:54
kus ta seal londonis küll elab? mingite vene possaritega ühes toas
raul11. juuli 2010, 15:50
...ja ma tahan selle neiuga hakatata homosõbraks nagu dish
11. juuli 2010, 15:38
Katrin, vota natuke aega mujal Inglismaal ringi soita, leiad siit ka ilusaid ja suuri liivarandu mis Eesti omadele silmad ette teevad!!!Hispaania nuud kull esimene lahim rand pole!Hispaanias on aint palmid lisaks, aga neid ju pole Eestis ka. Samuti jaab vahepeale Prantsusmaa oma väga eksootiliste randadega!
raul11. juuli 2010, 15:31
kena neiu, mulle meeldib ta
11. juuli 2010, 15:08
ma väga tahaks su raamatut lugeda aga see kaanepilt härib kohutavalt, nii kehva kvalittet sellel, et kogu see aeg mõtleks ainult kaanele lol :) kas kuskilt saaks kaanetut versiooni?