Suhted

VALUS UUDIS: Viagra võib kurdiks teha! (18)

Toimetas Triin Tael, 19. mai 2011 10:46
Viagra tabletidFoto: AFP/SCANPIX
Arstid manitsevad, et Viagra ja teised sarnased potentsiravimid on maailmas põhjustanud sadu ootamatu kurdistumise juhtumeid.

Viagra kasutajatelt Ameerikas, Ida-Aasias ja Austraalias küsiti, kas neil oli tablettide võtmise järel kõrvakuulmine halvenenud. 47 juhul seostati kuulmise kadumisega ühes või mõlemas kõrvas just nimelt Viagrat ning sarnaseid ravimeid Cialis ja Levitra, kirjutab Daily Telegraph.

Briti ekspertides tekitasid potentsitõstjatega seostatud süüdistused nii suurt ärevust, et nad on nõudnud ravimite järelvalveametite sekkumist kõigil kolmel mandril.

Samasugune uurimus oli korraldatud ka USAs ning seal oli kurtuskahtlusi tekkinud 223 juhul. Ent need tuli detailide vähesuse tõttu ülduurimusest välja jätta.

Teadlased ei tea täpselt, kuidas Viagra kasutamine kõrvakuulmisele mõjuda võib. Oletatakse, et sisekõrva võib kahjustada ravimi vallandatud keemiliste reaktsioonide ahel.

Kõrvakuulmise kadu kaevanute keskmine vanus on 57, ent kaks meest on alles 37aastased.

Samal teemal

14.11.2013
10-aastase poisi kasvajat ravitakse Viagraga

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee