MEELETU TEMPO: Annabel armastab oma tööd, teda paelub päästekorraldaja töö juures see, et neil peab olema palju infot, nad peavad nobedalt vastama ja leidma aitamiseks parima tee. Töötajatel on korraga ees neli ekraani – seal on kaart, kõneandmed ja erinevad abivõimalused.

Foto: Erki Pärnaku
Inimesed
8. november 2022, 07:47

Päästekorraldaja Annabel: „Täiskuu toob meile rohkem tööd, just siis aktiveeruvad häirekeskusele teada-tuntud „segajad“, keda Kuu kummalisel viisil liikvele ajab.“

„Tere, häirekeskus kuuleb, mis juhtus?“ Nõndaviisi pärib Annabel Mägi igalt helistajalt. Ta küsib veel ja veel ning tasapisi hakkab pilt juhtunust välja joonistuma.

„Mina enam ei jõua, lähen garaaži ja poon end üles,“ teatab telefonitoru otsas vanem mees. Annabel (24) tunnistab, et selline kõne on hirmutav, aga tema suudab jääda rahulikuks. Päästekorraldaja on esimene, kes saab sel puhul abi anda, ja nii püüab Annabel võimalikult palju koguda infot selle kohta, millist abi ja kui kiiresti vaja läheb. „Mees isegi vastas mulle, rääkis, kus ta asub, aga siis hakkas mingi sahin pihta …“

Edasi lugemiseks: